Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

Austrālija 93 tūkstošu skatītāju klātbūtnē triumfē Pasaules kausā kriketā

Juris Miņins
Juris Miņins

Austrālija 93 tūkstošu skatītāju klātbūtnē triumfē Pasaules kausā kriketā
Austrālijas kriketa izlase
Foto: AFP/Scanpix

Ar Austrālijas uzvaru pār Jaunzēlandi noslēdzās 2015. gada Pasaules kauss kriketā, kurš šoreiz arī risinājās abu šo valstu kriketa laukumos. Beigu rezultāts 186/3 pret 183 par labu finālspēles mājniecei Austrālijai.

Starptautiskās kriketa federācijas (ICC) rīkotais Pasaules kauss, gluži tāpat kā FIFA futbola Pasaules kauss, notiek reizi četros gados un šogad to uzņēma uzreiz divas valstis – Austrālija un Jaunzēlande. Tajā piedalījās 14 pasaules labākās kriketa izlases, kas no sākuma izspēlēja grupu turnīru (katrā grupā pa septiņām komandām), bet vēlāk izspēlēja izslēgšanas spēļu kārtu, kurai kvalificējās katras grupas četras labākās komandas.

Izslēgšanas mačiem kvalificējās Jaunzēlande, "West Indies" izlase (multinacionāla komanda, kurā spēlē PK neiekļuvušo valstu labākie spēlētāji, pārsvarā no Karību jūras valstīm), Dienvidāfrikas republika, Šrilanka, Pakistāna, Austrālija, Indija un Bangladeša.
Pēc šīs turnīra kārtas cīņu par čempionu titulu turpināja Indija, kas bija iepriekšējā Pasaules kausa uzvarētāja, abas mājnieku komandas, Austrālija un Jaunzēlande, kā arī DĀR.

Pusfinālā, iespējams, pateicoties sava laukuma priekšrocībai, pie uzvarām tika Jaunzēlande, kura pieveica DĀR un Austrālija, kas Indijai lika nolikt savas čempiones pilnvaras.Turnīra izšķirošajā mačā, lai arī tas bija gana aizraujošs, Austrālijas kriketa izlase pierādīja savu meistarību un klasi, izcīnot ceturto Pasaules kausu pēdējo piecu čempionātu laikā, bet kopumā tas viņiem bija jau piektais Pasaules kausa ieguvēju tituls.
Jāpiebilst, ka arī Jaunzēlandei šis turnīrs ir jāuzskata par veiksmīgu, jo izcīnītā otrā vieta ir viņu pirmā medaļa kriketa Pasaules kausu vēsturē.

Interesanti, ka Pasaules kauss kriketā ir viens no pašiem skatītākajiem sporta notikumiem visā pasaulē, atpaliekot tikai no Pasaules kausa futbolā, vasaras Olimpiskajām spēlēm un "Tour de France" riteņbraukšanas tūres. Savukārt klātienē finālmaču, kurš norisinājās Melnburnas kriketa laukumā, noskatījās vairāk kā 93 tūkstoši skatītāju.

Izmantotie resursi:
Live cricket scores, commentary, match coverage...

     [+] [-]

, 2015-03-29 21:35, pirms 10 gadiem
Reiz mēģināju skatīties, pēc 20 minūtēm neko tā arī nesapratu un aizslēdzu prom, kaut kāds jocīgs sporta veids...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-29 21:40, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Galīgi nē.
Piekrītu. To sarakstu kāds pilnīgs diletants taisījis. Pirmo reizi dzirdu, ka 1. formulaq un NASCAR ir sporta veidi, nemaz nerunājot par šorttreka bildi pie ātrslidošanas

     [+] [-]

, 2015-03-29 21:53, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas ir labās gribas žests, uz kuru balstīt kaut kādu sporta attīstības scenāriju nav nekāda pamata.

Par pārējo - tāpat kā ir Olimpiskā vienība sportistiem, tāpat vajag federācijām (tikai ar kaut kādiem advancētiem kritērijiem noteiktu). Viss. Ir rezultāts, būs valsts nauda, nav rezultāta - ceriet uz sponsoriem.
Atļaušos pirmajam nepiekrist ... vienīgais pamats uz ko var attīstīt ir cilvēki, kas darbojas. Nu nenāk prātā man veiksmes stāsti, kur apakšā nav attiecīgs fanāts (teju vienmēr bijušais censonis)

Vai Verpakovskis un Co nav Liepājas futbola attīstība?
Vai Lakučš un Co nav BMX attīstības pamatā?
Vai Bergmanis nebija tas kurš veicināja "spēkavīru" sportu izrāvienu Latvijā?
Ne visu izsaka $$$ ... vērtīgāks ir paraugs un zināšanas

Ja nav aizmugurē entuziasti ar pietiekamām zināšanām ... rezultāts vnk nevar būt.

     [+] [-]

, 2015-03-29 21:58, pirms 10 gadiem
maafree rakstīja: Atļaušos pirmajam nepiekrist ... vienīgais pamats uz ko var attīstīt ir cilvēki, kas darbojas. Nu nenāk prātā man veiksmes stāsti, kur apakšā nav attiecīgs fanāts (teju vienmēr bijušais censonis)

Vai Verpakovskis un Co nav Liepājas futbola attīstība?
Vai Lakučš un Co nav BMX attīstības pamatā?
Vai Bergmanis nebija tas kurš veicināja "spēkavīru" sportu izrāvienu Latvijā?
Ne visu izsaka $$$ ... vērtīgāks ir paraugs un zināšanas

Ja nav aizmugurē entuziasti ar pietiekamām zināšanām ... rezultāts vnk nevar būt.
Entuziasmu nevar plānot, līdz ar to uz to neko nevar balstīt. Labi, ja kāds parādās, taču ar to ir par maz plānveidīgai ilgtermiņa attīstībai.

Vai pirms Verpakovska Liepājā nebija futbola? Nekad neesmu bijis baigais futbola fans, taču man jau liekas, ka Verpakovska loma Liepājas futbola attīstībā ir cita. Futbols un laba līmeņa futbols pilsētā bija jau sen.

Bergmanis un spēka sporta izrāviens? Nepiekrītu ne vienam, ne otram. Ne bija kāds izrāviens, ne Bergmanis bija kaut kāds flagmanis.

     [+] [-]

, 2015-03-29 22:20, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Entuziasmu nevar plānot, līdz ar to uz to neko nevar balstīt. Labi, ja kāds parādās, taču ar to ir par maz plānveidīgai ilgtermiņa attīstībai.

Vai pirms Verpakovska Liepājā nebija futbola? Nekad neesmu bijis baigais futbola fans, taču man jau liekas, ka Verpakovska loma Liepājas futbola attīstībā ir cita. Futbols un laba līmeņa futbols pilsētā bija jau sen.

Bergmanis un spēka sporta izrāviens? Nepiekrītu ne vienam, ne otram. Ne bija kāds izrāviens, ne Bergmanis bija kaut kāds flagmanis.
Skaidrs, ka Verpakovskim ir cita funkcija kā citiem pieminētajiem ... bet tieši tā arī ir iepriekš minētā atgrieztā pievienotā vērtība.
Bergmanis bija kā sabiedrikā tēla paraugs ... vispirms bija viņš, tad Vidzis/Plivda, nu jau jēdzīgi organizēts normāla līmeņa vietējais seriāls ... ne vairs dažu džeku niekošanās, bet jau normāls produkts ko pasniegt sabiedrībai(un šai procesos viņa sejai daudz kur figurē).

Būtu mums kāds treks ... gan jau Ķiksis spētu iepūst jaunudzīvību.
Uz biatlonu arī skatos cerīgi ar aktīvistu maiņu (Upenieks, Nākums ... )

Tikmēr visiem kriketiem, beisboliem, takro, ūdenspolo, lauka hokejiem ... vispirms vaig interesentu pulku, tad meklēt zināšanas, rast savus varoņus ... un cerēt, varbūt kādreiz

Ir jau interesanti pavērot, bet jēga no tādiem visai simboliska.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-29 23:16, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: motoru sporta veidi
Nē. Tas ir autosports. Tikpat labi varēja vēl Tour de France kā atsevišķu sporta veidu izvilkt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-30 02:52, pirms 10 gadiem
maafree rakstīja: es kaut kā nevaru saprast to saukli ... "vārda nešana pasaulē" Kā to var izmērīt? Kāds mums no tā labums?

Uzskatu, ka uz visām šīm lietām ir jāskatās no mūsu pašu skatpunkta.

1) Tautai ir vajadzīgi savi varoņi ... jāspiež uz tiem kur varam vinnēt
Tautas sports ir cita tēma, bet ja par pro sportu un spiešanu uz to, "kur varam vinnēt" - pat tad, ja pieci cilvēki pasaulē ar to nodarbojas un "varēšana vinnēt" tieši tāpēc arī rodas? Tas jau valstis var bezmazvai katra ar savu sporta veidu nodarboties un visi būs sava sporta veida pasaules čempioni un visi laimīgi, ne.

Kāda jēga vispār rīkot pasaules čempionātus? tā ir sacensība "mūsējie var vinnēt jūsējos. un visi piedalās un visi zina, ka tietur bija labākie, tie un tie arī labi. Jēga pašiem sevi mānīt un priecāties, ka esam labākie kaut kur, kas citiem dziļi pie kājas?

Paskaties, tādas mikrovalstiņas kā Tonga, Samoa - sporta zinātāji visā pasaulē zinās, ka viņiem ir spēcīgas regbija izlases. Iedzīvotāji bišku vairāk kā Liepājā, bet otrā pasaules malā varēsi justies lepns, kad pateiksi, no kurienes esi un tur būs dzirdējuši par tavas valsts regbija izlasi. Un papildus tūristus tas arī noteikti piesaista.
Bet pašiem sevi mānīt un sist uz pleca, ka esam labākie tur, kur citi nemaz nepiedalās - no tā točna nav jēgas.

     [+] [-]

, 2015-03-30 08:38, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Tautas sports ir cita tēma, bet ja par pro sportu un spiešanu uz to, "kur varam vinnēt" - pat tad, ja pieci cilvēki pasaulē ar to nodarbojas un "varēšana vinnēt" tieši tāpēc arī rodas? Tas jau valstis var bezmazvai katra ar savu sporta veidu nodarboties un visi būs sava sporta veida pasaules čempioni un visi laimīgi, ne.

Bet pašiem sevi mānīt un sist uz pleca, ka esam labākie tur, kur citi nemaz nepiedalās - no tā točna nav jēgas.
Nevienu brīdi neesmu saucis, ka par Varoni jāuzskata to kurš uzvarējis bez konkurences. Galvenais, lai ir tādi ko rādīt par paraugu citiem.

Palieku pie domas, ka visa pamatā ir cilvēki, to zināšanas un infrastruktūra ... no šā izejot tad varam virzīt savas prioriātes

Ir mums Siguldā trase un speciālisti ... skaidrs kultivējam šo.
Ir mums pietiekams skaits basketbola treneru ... laižam jaunatnes līgas.
Ir mums Lakučs ar Štrombergu ... būvējam trases(ja vien katrā objektā ir pa atbilstošiem treneriem) un izmantojam šos paraugus, lai radītu jaunus.

Ir mums treneri, ir mums labi kadri viegatlētikā, bet nav manēžas ... sasodīts, lūk te ir jāiegulda

Nav mums zinošu kriketa treneru ... nu nebūs tie rezultāti
Nav mums treka ... aizmirstam to
Nav mums kalni ... par kādu kalnu slēpošanu varam runāt?

Protams, ja vēlas uz savu galvu var darboties ar ko vien vēlas.

Tādu īstu pasaules slavu var iegūt tikai ar ilgtermiņa rezultātiem ... bez izkoptām tradīcijām tādus nesasniegt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja