Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Rosina apturēt finansējuma piešķiršanu sporta būvēm, to novirzot pedagogu algām

Rosina apturēt finansējuma piešķiršanu sporta būvēm, to novirzot pedagogu algām
Izglītības un zinātnes ministre Ilga Šuplinska. Foto: Dmitrijs Suļžics, f64

LETA. Izglītības un zinātnes ministre Ilga Šuplinska (JKP) rosinājusi apturēt finansējuma piešķiršanu sporta būvēm, līdzekļus novirzot pedagogu algām.

Šuplinska aģentūrai LETA stāstīja, ka, vērtējot 2019.gada budžeta projektu, viņas uzmanību piesaistījuši 8,5 miljoni eiro, kas paredzēti vairākiem sporta objektiem. "Nesaprotu, kā situācijā, kad nav pieauguma skolotāju algām, mēs vienkārši liekam papildu finansējumu sporta būvēm," vērtēja politiķe.

Šupinska pastāstīja, ka šāds rosinājums pārrunāts Sadarbības padomes sēdē, kur vairums par to bijis skeptisks, uzsverot, ka potenciālās tiesvedības var izmaksāt vēl lielākus līdzekļus. "Brīdī, kad pietrūkst iespēju atbalstīt cilvēkkapitālu, mēs atkal liekam naudu būvēs, betonā," pauda ministre, piebilstot, ka "Iemesls tam ir pavisam vienkāršs".

Viņa norādīja, ka 2017.gadā, pieņemot budžetu, Liepājas Tenisa kortiem, Ventspils peldbaseinam, Valmieras J.Daliņa stadionam, Jēkabpils multifunkcionālajai zālei un Smeceres sporta bāzei piešķirti papildu līdzekļi. "Noteikti deputāti to iesnieguši kā kvotas, to stingri iezīmējot uz trim gadiem, kas nozīmē, ka arī šogad pildām to, ko ZZS ielobējusi budžetā," akcentēja ministre.

"Patlaban esam izšķiršanās priekšā. Esmu piedāvājusi finanšu ministram iet uz kardinālu soli - pabeigt noteiktu būvniecības kārtu un tad to apstādināt līdz brīdim, kad sakārtosies budžeta lietas. Nenotiek taču tā, ka dzīvs skolotājs var visu laiku ievilkt savus vēderus un pagaidīt, bet būve nevar pagaidīt," rosināja ministre.

Kā ziņots, pedagogu atalgojuma pieaugumu plānots risināt 2020.gada budžetā, izriet no Ministru prezidenta Krišjāņa Kariņa (JV) sacītā žurnālistiem pēc koalīcijas partiju sanāksmes.

Saistībā ar agrāk Saeimas pieņemtajiem lēmumiem, kas attiecas uz "vēl lielākiem algas paaugstinājumiem pedagogiem",- šis process attieksies uz 2020.gada budžetu, "kad sāksim veidot savu politiku, nevis tehniski pieņemt budžetu", skaidroja Kariņš.

Līdz ar to netiks īstenots iepriekš valdības apstiprinātais grafiks, kurš paredzēja pakāpeniski palielināt pedagogu zemākās mēneša darba algas likmes vispārējā izglītībā, tostarp pirmsskolā un speciālajā izglītībā, profesionālajā izglītībā, interešu izglītībā, kā arī augstskolās un koledžās. Zemāko mēneša darba algas likmi pedagogiem no pašreizējiem 710 eiro 2019.gada septembrī bija plānots celt līdz 750 eiro, 2020.gada septembrī - līdz 790 eiro, 2021.gada septembrī - līdz 830 eiro un 2022.gada septembrī - līdz 900 eiro. Grafiks paredzēja arī augstskolu un koledžu mācībspēku zemākās mēneša darba algas likmes pakāpenisku palielināšanu no 2019. līdz 2022.gadam.

Izmantotie resursi:
LETA


, 2019-02-10 12:43, pirms 6 gadiem
Jā, izgaismojās kārtējā "glābējpartiju" aunapiere.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2019-02-10 12:56, pirms 6 gadiem
Visa valdība sastāv no vienām ilgām...
, 2019-02-10 12:59, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez, kāds tai KPV.LV klukstei ir pateicis, ka valsts daļa šo sporta būvju celtniecībā ir ļoti maza? Aptuveni 5-10%.
Vispār viņa ir no JKP 😉 Bet ja par būtību tad piekrist varētu tikai par Vpils peldbaseinu, Vpilī principā viss ir sacelts par Eiropas vai valsts nevis pilsētas naudu, baseinam jau nu pilsēta varētu arī pati vel piemest, ņemot vērā ka Reizniece ar Kučinski uz turieni tik milzīgu Eiropas piķi iepludinājuši pēdējos gados, tas būtu tikai godīgi.
, 2019-02-10 13:03, pirms 6 gadiem
Jau sen budžetu plāno, sastāda uz trim gadiem. Kā var nebūt naudas skolotājiem, ja tas bija ieplānots iepriekš? Tad nesen finanšu ministrijas paziņojums, ka tā pēkšņi atrada 51 miljonu. Valdošais kangaru režīms ved mūs visus uz postu. Tā saucamās jaunās partijas nav nekādas jaunās, jo finansētāji ir tie paši vecie, kuri finansē un finansēja jau n-tos gadus vecās kangaru bandas jeb partijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 13:04, pirms 6 gadiem
Ok, ņemam nost naudu , bet pēc tam netaisām brēku ka jauniešiem nav kur iet un pavadīt savu brīvo laiku. Labāk brīvo laiku būs pavadīt parkā uz soliņa dzerot aliņu un pīpējot nekā trenējoties un attīstot sevi kāda jaunā sporta manēžā.

Ļoti laba ideja, un naudu no valsts maka nav jādos, gan jau kāds saziedos, tieši tāpat kā medicīnā valsts ir bez naudas un cilvēki taču saziedos kam vajag!

Labāk ir dot naudu aizsardzībai, lai ir lodes un automāti ar kuriem nošaut cilvēkus, bet kas tos sašautos un ievainotos ārstēs? Nu tas taču nav svarīgi, gan jau kāds saziedos!
, 2019-02-10 13:04, pirms 6 gadiem
Edgars rakstīja: Vispār viņa ir no JKP 😉 Bet ja par būtību tad piekrist varētu tikai par Vpils peldbaseinu, Vpilī principā viss ir sacelts par Eiropas vai valsts nevis pilsētas naudu, baseinam jau nu pilsēta varētu arī pati vel piemest, ņemot vērā ka Reizniece ar Kučinski uz turieni tik milzīgu Eiropas piķi iepludinājuši pēdējos gados, tas būtu tikai godīgi.
Ko tu ar to Ventspili gribēji teikt? Tur viss jau ir uzcelts.
, 2019-02-10 13:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez, kāds tai KPV.LV klukstei ir pateicis, ka valsts daļa šo sporta būvju celtniecībā ir ļoti maza? Aptuveni 5-10%.
Ministrija ir izpētījusi, ka valsts daļa ir ~ 8.5 milj. Rakstā bija minēts. Es arī atbalstu pedagogus, ārstus, policistus, ugunsdzēsējus un pēc tam var būt izklaides.
, 2019-02-10 13:06, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Pareizi ir,jāizbeudz šitā oligarhu iedibinātā izšķērdība!viss tikai darīts,lai atbalstītu oligarhu ielikteņus laukos!nu kam Ventspilij pelbaseins??var tak jūrā peldēt,kak raz norūdīsies!Liepājā tenisa korti jau ir!tie kuros sevastova izaugusi!Valmierā ari futene no senseniem laikiem spēlēta!nav ko tērēties stadionam!Jēkabpiliī arī-būvē vai nebūvē-sports nekad nav bijis un nebūs!
Priecē jaunās valdības striktā nostāja šajā jautājumā!!galvenais turpināt aktīvu cīņu par dekolonizāciju,neatstājot novārtā arī čekas projektu динамо рига!!un vēl jāpievērš uzmanība čekas ieliktenim demokrātijas citadelē-Trampam!
Sen jau kā pensijā esi?
, 2019-02-10 13:06, pirms 6 gadiem
kas par muļķībām!!!! Rosinu līdzekļus labāk novirzīt nila mājas atkārtotajai labiekārtošanai pēc reida...tak viena nekārtība splašnaja!!!
, 2019-02-10 13:08, pirms 6 gadiem
Ir beidzot jāaizslēdz tās skolas kurās katrā klasē mācās 3-4 skolēni un jāpievieno šie skolēni lielajām novada skolām (kā to izdarīt, to lai gudrās galvas lemj), jāveic beeeeidzot ir skolu optimizācija un tur atradīsies ļoooti daudz naudas gan algām gan arī ministru prēmijām. Nav Latvija tik bagāta ka var uzturēt pustukšas (maigi sakot) skolas.
, 2019-02-10 13:11, pirms 6 gadiem
Un ar sporta būvēm, protams arī tur ir jānosaka prioritāte ko būvētu un ko nē, nevaram atļauties būvēt visu pēc kārtas, prioritātei ir jābūt tiem sporta veidiem kas nes panākumus, nevaram rakt dīķus tikai tāpēc ka mūsu zemledus makšķerniekiem ir labi panākumi pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 13:13, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ir beidzot jāaizslēdz tās skolas kurās katrā klasē mācās 3-4 skolēni un jāpievieno šie skolēni lielajām novada skolām (kā to izdarīt, to lai gudrās galvas lemj), jāveic beeeeidzot ir skolu optimizācija un tur atradīsies ļoooti daudz naudas gan algām gan arī ministru prēmijām. Nav Latvija tik bagāta ka var uzturēt pustukšas (maigi sakot) skolas.
Bet kur ved šāda politika. Vēlāk jau vajadzēs tevis pieminētās novada skolas slēgt. Beigās paliks tikai Rīga un vēl dažas pilsētas. Iznīcināt infrastruktūru ir viegli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 13:14, pirms 6 gadiem
Edgars rakstīja: Vispār viņa ir no JKP 😉 Bet ja par būtību tad piekrist varētu tikai par Vpils peldbaseinu, Vpilī principā viss ir sacelts par Eiropas vai valsts nevis pilsētas naudu, baseinam jau nu pilsēta varētu arī pati vel piemest, ņemot vērā ka Reizniece ar Kučinski uz turieni tik milzīgu Eiropas piķi iepludinājuši pēdējos gados, tas būtu tikai godīgi.
Man abas tās partijas vienā maisā bāžamas. Populisti.
Jebkura sporta büve ir vienreizējs izmaksas pasākums, bet algu pacelšanai ir jābūt ilglaicīgai stratēģijai, jo savādak nākamajā budžetā atkal var büt caurums priekš šīm algām.
, 2019-02-10 13:16, pirms 6 gadiem
Lai tiek vaļā no nesamērīgi lielā skolotāju skaita, sakārto skolu tīklu un tad arī atradīsies lidzekļi algām. Protams, pārdalīt jau vienmēr ir vieglāk.
, 2019-02-10 13:16, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Un ar sporta būvēm, protams arī tur ir jānosaka prioritāte ko būvētu un ko nē, nevaram atļauties būvēt visu pēc kārtas, prioritātei ir jābūt tiem sporta veidiem kas nes panākumus, nevaram rakt dīķus tikai tāpēc ka mūsu zemledus makšķerniekiem ir labi panākumi pasaulē.
Galīgi šķērsām. Nevis panākumiem ir jābūt par pamatu, jo pretējā gadījumā mums būtu BMX trases, pludmales volejbola laukumi utt. Un, beigu beigās, šļūkāšanā pa reni mums ar ir panākumi - vajag vēl vienu trasi!

Sporta objektus ir jāceļ ar domu, lai tos varētu izmantot pēc iespējas vairāk cilvēku un tos varētu izmantot pēc iespējas vairāk sporta veidu.
, 2019-02-10 13:17, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ir beidzot jāaizslēdz tās skolas kurās katrā klasē mācās 3-4 skolēni un jāpievieno šie skolēni lielajām novada skolām (kā to izdarīt, to lai gudrās galvas lemj), jāveic beeeeidzot ir skolu optimizācija un tur atradīsies ļoooti daudz naudas gan algām gan arī ministru prēmijām. Nav Latvija tik bagāta ka var uzturēt pustukšas (maigi sakot) skolas.
Ģirt Rungaini, tas Tu?
, 2019-02-10 13:21, pirms 6 gadiem
Franko rakstīja: Ministrija ir izpētījusi, ka valsts daļa ir ~ 8.5 milj. Rakstā bija minēts. Es arī atbalstu pedagogus, ārstus, policistus, ugunsdzēsējus un pēc tam var būt izklaides.
Nenoliedzot atsevišķas kategorijas, kuru algas tiešām ir neadekvāti zemas- vai esi redzējis kādu valsts iestādē nodarbināto, kuram liktos, ka viņam pietiek? Prokuroriem un tiesnešiem nez vai kādam ir zem 2,5k bruto, bet vienalga brēc, ka maz...
, 2019-02-10 13:21, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: protams,jālikvidē visas laiku skoliņas!tiem pāķiem izglītība nav vajadzīga!sevišķi jau saskaņas elektorātam Latgalē!likvidēt tur visas skolas!kalpiem nevajag izglītību!!
Izglītību ļoti labu var dabūt arī reformējot skolas, nevar valsts atļauties katrā pagastā skolu, ja pašvaldība var, uz priekšu, karogs jūsu rokās.

Un vēl viena lieta, mēs daudz ko varētu atļauties (arī skolas katrā LV pagastā un augstākās pilotāžas medicīnu, ar ļoti labām algām gan mediķiem gan skolotājiem) ja valstī nevaldītu ēnu ekonomika un visi no savām algām maksātu nodokļus, mēs dzīvotu labāk kā mūždien piesauktajā Igaunijā.
, 2019-02-10 13:22, pirms 6 gadiem
Un vel kāds tai klukstei varētu pateikt, ka savlaicīgi nenodots objekts nesaņem plānoto ES naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 13:30, pirms 6 gadiem
Izglītības kvalitātes līmenis krītas - pedagogu algas ceļas.... Vai tikai man liekas , ka tas nav visai loģiski ?!
, 2019-02-10 13:31, pirms 6 gadiem
Edgars rakstīja: Vispār viņa ir no JKP 😉 Bet ja par būtību tad piekrist varētu tikai par Vpils peldbaseinu, Vpilī principā viss ir sacelts par Eiropas vai valsts nevis pilsētas naudu, baseinam jau nu pilsēta varētu arī pati vel piemest, ņemot vērā ka Reizniece ar Kučinski uz turieni tik milzīgu Eiropas piķi iepludinājuši pēdējos gados, tas būtu tikai godīgi.
Tavai zināšanai eiropa piķi tāpat vien nedod ir vajadzīgs labi izstrādāts projekts un ir tikai godīgi,ka piķi dabū tie kam fiška rubī....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 13:33, pirms 6 gadiem
Kad ļoņveidīgie lumpeņi sāk diskutēt par valsts finanšu, valsts izglītības stratēģiju utt. tad nevaru beigt smieties.
Ta pofig ko tādi i-neta komentāros murgo, bet daudz bēdīgäk ja šādi populisti nonāk valsts un pašvaldību vadošos amatos.
, 2019-02-10 13:35, pirms 6 gadiem
Kaut kāds debīlisms. Cirks aizbrauca, klauns palika.
, 2019-02-10 13:35, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: 8 gadi?a kas?
To var redzēt, vecā komunisma atrauga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 13:38, pirms 6 gadiem
puuco rakstīja: Tavai zināšanai eiropa piķi tāpat vien nedod ir vajadzīgs labi izstrādāts projekts un ir tikai godīgi,ka piķi dabū tie kam fiška rubī....
Precīzi!
Ir gan daži aspekti, ka pie vienādi labi izsträdātiemm projektiem nauda tiek tam projektam, kuram labāks lobijs pie tās sadales, bet tā ir realitāte, ka vairums nemaz neprot normāli uzrakstīt šos ES projektus.
, 2019-02-10 13:38, pirms 6 gadiem
puuco rakstīja: Tavai zināšanai eiropa piķi tāpat vien nedod ir vajadzīgs labi izstrādāts projekts un ir tikai godīgi,ka piķi dabū tie kam fiška rubī....
Redz, projektu vērtēšana notiek pēc kritērijiem, kurus nosaka Ministru kabineta noteikumos. Un, lai cik ventspilnieki fišku rubītu, nebūtu viņi dabūjuši cauri savu Mūzikas vidusskolas projektu, ja līdz ar Kučinska nonākšanu premjera krēslā netiktu pamainīti attiecīgie MK noteikumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 13:39, pirms 6 gadiem
puuco rakstīja: Tavai zināšanai eiropa piķi tāpat vien nedod ir vajadzīgs labi izstrādāts projekts un ir tikai godīgi,ka piķi dabū tie kam fiška rubī....
Tu draudziņ tā kā Šlesers, es saku ka Vpils tiek neadekvāti lobēta un pilsētai tiek neadekvāti liels ES fondu piķis pludināts, bet tu puksti ka projektos visi komati ir pareizi salikti. Man tas neliekas normāli, ka Vpils slimnīca fondu naudas ir dabujusi vairāk nekā Valmiera, Jelgava, Dpils un Rezekne kopā un tas ir tikai viens piemērs par ieguldījumiem Vpils mūzikas skolā vispār nerunāsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 13:40, pirms 6 gadiem
Cienījamā ministres kundze!
Laikam jūs gribat būvēt jaunus pārmācības namus un cietumus jauniešiem un pilnībā nodrošināt, lai policijā un armijā nebūtu ko iesaukt un pa ielu mums pretī nāktu neveselīgi un nesportiski bērni ar līkām mugurām, kuru acis ir izvalbītas no bezrecepšu marihuānas un vienīgie muskuli būtu īkšķiem, kas veikli darbina kretinizācijas ierīces un arvien vairāk kājāmgājēju noved zem vilciena riteņiem. Veiksmi Jums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 13:48, pirms 6 gadiem
Prioritātes šeit dažiem jokainas. Vai tiešām jaunieši piemēram Liepājā iegūs vairāk no tenisa kortiem, ko reāli izmantotu labi ja daži simti cilvēku vai no tā ka viņiem būtu adekvāti atalgots un līdz ar to motivētāks skolotājs?
, 2019-02-10 13:49, pirms 6 gadiem
Varbüt pašvaldībäm un valstij vispirms jäbeidz ar mākslīgu darba likmju samazināšanu, un tad runāt par algu pacelšanu?
, 2019-02-10 13:54, pirms 6 gadiem
ako1 rakstīja: Izglītības kvalitātes līmenis krītas - pedagogu algas ceļas.... Vai tikai man liekas , ka tas nav visai loģiski ?!
ārstiem tak arī solīja,tik....nogrieza nost!!! sūnu ciema metode!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 14:24, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ir beidzot jāaizslēdz tās skolas kurās katrā klasē mācās 3-4 skolēni un jāpievieno šie skolēni lielajām novada skolām (kā to izdarīt, to lai gudrās galvas lemj), jāveic beeeeidzot ir skolu optimizācija un tur atradīsies ļoooti daudz naudas gan algām gan arī ministru prēmijām. Nav Latvija tik bagāta ka var uzturēt pustukšas (maigi sakot) skolas.
Jau gana daudz skolu ir slēgts, un ko valsts no tā ir ieguvusi? Ķip ieekonomējā naudu, bet tāpat nav labi.
Cik tad vēl gribi slēgt?
, 2019-02-10 14:30, pirms 6 gadiem
elements rakstīja: Nenoliedzot atsevišķas kategorijas, kuru algas tiešām ir neadekvāti zemas- vai esi redzējis kādu valsts iestādē nodarbināto, kuram liktos, ka viņam pietiek? Prokuroriem un tiesnešiem nez vai kādam ir zem 2,5k bruto, bet vienalga brēc, ka maz...
Te runā par skolotāju atalgojumu! Kādi prokurori? Mana sieva ir māsiņa un saņemt tik pat cik veikalā, pārdodot desas, ir nožēlojami!
, 2019-02-10 14:35, pirms 6 gadiem
Pedagogiem algas celt drīkst nekādā gadījumā! Nesen apliecinājos, ka arī jaunie "pedagogi" nav ar pilnu rubli
, 2019-02-10 14:36, pirms 6 gadiem
puuco rakstīja: Tavai zināšanai eiropa piķi tāpat vien nedod ir vajadzīgs labi izstrādāts projekts un ir tikai godīgi,ka piķi dabū tie kam fiška rubī....
Jā, savulaik, bijušais prezidents Bērziņš labi eiropas piķi izkāsa.
, 2019-02-10 14:37, pirms 6 gadiem
Franko rakstīja: Te runā par skolotāju atalgojumu! Kādi prokurori? Mana sieva ir māsiņa un saņemt tik pat cik veikalā, pārdodot desas, ir nožēlojami!
Novēlu tavai sievai kļūt par profesionāli un saņemt attiecīgo rubli!
, 2019-02-10 15:07, pirms 6 gadiem
Mērķis, palielināt pedagogu algas, protams, ir nenoliedzami atbalstāms, taču līdzekļi, kā pie tā nokļūt ir visai apšaubāmi. Pirmkārt, Ilga ir galvenā pretiniece idejai par skolu tīklu optimizāciju. Viņasprāt uzturēt mazas lauku skolas, kur ir mazāk nekā 50 skolēni, kur dažās klasēs nav neviena skolnieka, kur skolas darbinieku ir gandrīz tik pat daudz, cik ir skolēnu, kur CE rezultāti ir katastrofāli zemi, ir par varītēm lielākā prioritāte. Atstājot šādu skolu vietā maksimums sākumskolas, noteikti IZM budžetu vismaz daļēji atslogotu. Ar šo Šuplinskai arī būtu jāsāk..

-Subscribe to PewDiePie-
, 2019-02-10 16:31, pirms 6 gadiem
ZZS atkal esot vainīgi! Pie tā kā JKP vieni vienīgi āpši arī!
, 2019-02-10 16:40, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ir beidzot jāaizslēdz tās skolas kurās katrā klasē mācās 3-4 skolēni un jāpievieno šie skolēni lielajām novada skolām (kā to izdarīt, to lai gudrās galvas lemj), jāveic beeeeidzot ir skolu optimizācija un tur atradīsies ļoooti daudz naudas gan algām gan arī ministru prēmijām. Nav Latvija tik bagāta ka var uzturēt pustukšas (maigi sakot) skolas.
1994 gadā somu izglītības speciālisti pētīja lv mazo skolu fenomenu, pēc tam aizbrauca mājā, izanalizēja un uz iegūtās bāzes pārveidoja savu izglītības sistēmu no lielām, elitāram utt skolām uz mazām un konkrētajā dzīves vietā pieejamām skolām, bet galvanā izmaiņa skolotājs laukos saņem tādu pašu algu kā galvaspilsētas centrā strādājošs..
un sporto viņu bērni rāpjoties kokos, slidinoties no kalniņiem, jeb vienkārši sakot rotaļājoties...
tas nenozīmē, ka nevajag sporta būves, bet gan to, ka jāizvērtē prioritātes un izglītībai, manu prāt, jābūt prioritātei...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 17:20, pirms 6 gadiem
ļoņam normāli aizkritis, kādu nedēļu nevar atiet vaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 17:31, pirms 6 gadiem
Savulaik "oranžajam" Marekam bija taisnība, sports jāceļ ārā no IZM, jo šajā ministrijā sports nekad nebūs proritāte. Gan izglītībā, gan zinātnē ir pilns ar problēmām, ko risināt un tur vienmēr trūks naudas. Tagad iesaldēt objektus nozīmēs maksāt būtiski vairāk pēc "n" gadiem tikai sadārdzinājuma vien dēļ, kur nu vēl visādi līgumsodi in ES finansējuma gadījumā finanšu korekcijas. Severam jau pirmdien jābūt uz paklāja pie ministres ar savu redzējumu.
, 2019-02-10 17:58, pirms 6 gadiem
nevajg apturēt to, kas ir uzsākts un sačakarēt lietu. Pedagogu algu jautājums ir svarīgs, bet ne primārs. Učuki dodas prom no skolām ne jau finansiālu iemeslu dēļ, bet grūtību pēc strādājot ar mazmotivētu jaunatni, īpaši 1/2audžu grupā, liekoties zem adminu prasībām, bērnu vecāku tiesībām un bērnu visatļautības grupā/ barā.. s novim godom, poshol nafig
, 2019-02-10 18:00, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: protams,jālikvidē visas laiku skoliņas!tiem pāķiem izglītība nav vajadzīga!sevišķi jau saskaņas elektorātam Latgalē!likvidēt tur visas skolas!kalpiem nevajag izglītību!!
Gribi būt baigi dzēlīgais prātvēders, bet kārtējo reizi galīgi garām kasei. Jā, kritizēt valdību vienmēr un visur ir stilīgi, bet kādreiz varbūt arī loğiku ieslēdz.
Pat nerunājot par naudu, cik tas izmaksā - tev tiešām šķiet, ka Latvijā pietiek kvalitatīvu skolotāju resursu, lai katrai skoliņai pietiktu?
, 2019-02-10 18:12, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Tieši par to jau ir runa!bet kas tad vainīgs?tikai viens-okupantu pēcteči un čekisti!tie grauj valsti,iefiltrējušies tās stuktūrās!tikai tie ņem kukuļus,nemaksā nodokļus,zog!
Nē, tie ir meli!!! Tu nelietīgi apvaino okupantus un čekistus!
Pierādījums taču ir skaidrs - mēs visi redzam, jo vairāk uz austrumiem, jo lietas ir sakārtotākas, noziedzības mazāk, korupcijas mazāk! Pamēğini krievijā, Ukrainā kaut centu no valsta naudas izsaimniekot, uzreiz iesēdīsies! Kamēr gejropā katrs policists prasa kukuli!
Un ja arī kādam skolotājam krievijā ir mazāka aldziņa, tas tikai tāpēc, ka amerikosi un Soross viņus tur mākslīgā naudas badā!
, 2019-02-10 18:13, pirms 6 gadiem
Vajag samazināt ierēdņus,valdes,locekļus,padomes un simtiem nevaadzīgus amatus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 18:24, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Rokas nost no Ukrainas!!tās demokrātikais preidents ved savu valsti pretī gaišajai,eiropeskai nākotnei!komunismu un čekistu paliekām tur nav vietas,atšķirībā no Latvijas!kur čekisti plaikst un zeļ!jāņem piemērs no Ukraiņu tautas ,jāapbruņo armij un jāgatavojas karam ar mongoļiem!lai labķ sagatavotos,izravētu nodevējus,jāveic pilnīga valsts dekolonizācija!!
Kāds Tev bija čekas segvārds?
, 2019-02-10 18:24, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Un ar sporta būvēm, protams arī tur ir jānosaka prioritāte ko būvētu un ko nē, nevaram atļauties būvēt visu pēc kārtas, prioritātei ir jābūt tiem sporta veidiem kas nes panākumus, nevaram rakt dīķus tikai tāpēc ka mūsu zemledus makšķerniekiem ir labi panākumi pasaulē.
Izlasi, kam tiek doti līdzekļi. Ne jau florbolam vai spīdvejam.
, 2019-02-10 18:27, pirms 6 gadiem
Franko rakstīja: Te runā par skolotāju atalgojumu! Kādi prokurori? Mana sieva ir māsiņa un saņemt tik pat cik veikalā, pārdodot desas, ir nožēlojami!
Pareizi! Bet vai obligāti uz sporta rēķina? nav mums citur, kur paņemt nost? Vai tiešām tikai viena pozīcija? Skaidrs, ka algas ir zemas gan māsiņām, gan pedagogiem! it īpaši apstākļos, kad cilvēks var pacelt cepuri un aiziet uz darba vietu, kur darba apstākļi mierīgāki un stresa mazāk, bet alga +/- tādi pati.
, 2019-02-10 18:29, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: vienīgā loģika ir nesaudzīga cīņa par valsts dekolonizāciju!!!brālīgo demokrātisko valstu saimē tik latvju tautai zelt un diet!!!skolotāji nav vajadzīgi pāķos!daudz svarīgāks ir jaunais zemessardzes bataljons,ko mūsu feldmaršals ir sācis formēt!!un vēl nepeiciešams papildinājums mūsu bruņutanku kolonnām!Vēlams iepirkt king tiger tankus-no tiem mongoļu ordas jau reiz ir atrāvušās tā pasmagāk!
Tātad pēc būtības tev atbildēt nebija, ko Jo kad tad bļauri un populisti kaut kad ir runājuši pēc būtības. Galvenais ir debiliķu elektorātam skandināt saukļus kā "lauku skoliņas slēdz!" Pat, ja tur viens bērns pa visu skolu būtu un viens universālais skolotājs mācītu visus priekšmetus.
Un protams, taču, tev taisnība, sauli un glābēju Ušaku aiztiek "tikai tāpēc, ka krievs"! Soross samaksājis!
, 2019-02-10 18:31, pirms 6 gadiem
1) Es ierosinu apturēt šīs ministrijas ierēdņu (t.sk., ministres) darba algu pieaugumus līdz pedagogu algas nesasniedz vidējo ministrijas darbinieku algu!
2) Līdzekļus sporta būvju attīstīšanai atrast likvidējot šīs ministrijas auto parku- cilvēkiem ir vajadzīgs aktīvs pārvietošanās veids, saudzējot vidi!
, 2019-02-10 18:33, pirms 6 gadiem
Pirmkārt būtu jāsāk ar to, ka sports/fiziskā kultūra ir jānodala no IZM, un jāpabāž zem kultūras arī tādēļ, ka kultūras ministrija nav tik lieli nabagi.
Tā nav normāla situācija, ja tā vietā, lai ieguldītu jaunatnes attīstībā, ir vēlme to naudu pazudināt skolotāju gaudošajās rīklēs.
šitie ampļi(skolotāji) raud visvairāk, bet īsti nav saprotams, uz kāda pamata.
Man jau ir zb klausīties šito vaidēšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 18:37, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: vienīgā loģika ir nesaudzīga cīņa par valsts dekolonizāciju!!!brālīgo demokrātisko valstu saimē tik latvju tautai zelt un diet!!!skolotāji nav vajadzīgi pāķos!daudz svarīgāks ir jaunais zemessardzes bataljons,ko mūsu feldmaršals ir sācis formēt!!un vēl nepeiciešams papildinājums mūsu bruņutanku kolonnām!Vēlams iepirkt king tiger tankus-no tiem mongoļu ordas jau reiz ir atrāvušās tā pasmagāk!
Ļoti pareiza dzēlība par armiju! Priekš kam mums tādu! Reāli pasaulē armijai naudu tērē tikai Sorosa uzpirktas valdības!
Mums ir jāņem piemēru no mūsu dižā un draudzīgā austrumu kaimiņa, viņi netērē ne centa kaut kādai tur armijai! Viņi rāda mums piemēru. Un tāpēc arī viņu draugi mūsu zemē ir neizpratnē, ka mēs tērējam naudu armijai, jo viņu etniskā dzimtene tā nekad nav darījusi! Lieliski saprotu tavu neizpratni un ironiju, lonja!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 18:48, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Rokas nost no Ukrainas!!tās demokrātikais preidents ved savu valsti pretī gaišajai,eiropeskai nākotnei!komunismu un čekistu paliekām tur nav vietas,atšķirībā no Latvijas!kur čekisti plaikst un zeļ!jāņem piemērs no Ukraiņu tautas ,jāapbruņo armij un jāgatavojas karam ar mongoļiem!lai labķ sagatavotos,izravētu nodevējus,jāveic pilnīga valsts dekolonizācija!!
Nepiekrītu, sorosīt, lgtb vērtību sludinātāj, garīgo un ğimenisko vērtību nīdēj! Ukraiņiem viss plauka un zēla, no zagšanas un korupcijas nebija ne smakas, visi bija laimīgi un pārtikuši! Tagad viņi, amerikosu un sorosa sakūdīti, grib to visu pazaudēt! Grib, lai viņu bērni dzimst par gejiem, grib, lai Brisele viņus apzog! Un visvairāk man sāp sirds par to īpašo garīgumu, kas piemīt krievu cilvēkam un kas ukraiņiem tagad zudīs!
, 2019-02-10 18:50, pirms 6 gadiem
Uzskatīju ka JKP ir reāla partija ,bet šīs partijas ministre muld kā populiste.
, 2019-02-10 18:53, pirms 6 gadiem
Braši karājušos locekļu kluba lietotājiem!
Pirms lielāties ar savējo un aprunājat citus, lūdzu turpmāk pievienot adekvātu foto apstiprinātu ar savu bankas kontu!
, 2019-02-10 18:58, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: neko tu neizprosti,komunistu bastards!!austrumos mongoļu ordas milzīgos tempos bruņojas(atšķirībā no demokrātiskajām valstīm),apdraudet mieru un demokrātiju pasaulē!a Tu,kā komunistu bastas,te den demagoģiju par miermīlīgo austrumu kaimiņu!!!nezinu,kur skatās mūsu dienesti,kad tāda okupantu atrauga te izplata melus,graujot mūsu amijas kaujasspējas un morāli!!!
Sorosīt! Neapmelo Krieviju! Krievija ir visapmelotākā nācija pasaulē! Viņi ir miermīlīgi un ļoti draudzīgi, nav viņu vaina, ka visapkārt ir vieni vienīgi fašisti! Un par viņu bruņošanos tie ir meli, viņi visu naudu tērē ārstu un skolotāju algām! Varbūt tikai pavisam patrenējas pašaizsardzībai. Jo ļaunais un naidīgais NATO kuru katru brīdi uzbruks. Igaunijā 1000 karavīri, jau gatavībā iet līdz pašai Maskavai!
, 2019-02-10 19:02, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Uzskatīju ka JKP ir reāla partija ,bet šīs partijas ministre muld kā populiste.
Bet viņa taču ir amatā un gatava to jau reāli darīt, atšķirībā no populista, kas algas gatavs celt tikai pirms vēlēšanām vai arī atrodoties opozīcijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 19:09, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: austrumu kaimiņa draugiem mūsu zemē nnav ko daīt!iestājamies par 101%dekolonizāciju!ko teiksi,komunistu bļodlaiža?čekas pēcteci!!cik ilgi pūtisi vēl putlera stabulē
Kā nav, ko darīt! Nebūtu viņu, vispār, bļe, pēdējais garīgums pazustu naxuj! Viņi ir pēdējie, kas mums vēl atgādina par īstām vērtībām! Citādi mēs jau sen te visi būtu pedo zoo trans gender šmenderisti. Vienīgais patiesais garīgums nāk no austrumiem, bļe.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 19:21, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: aak tu naivais!!!pietik pāris žurnaļugām nomelnot mūsu līderus,kā tu zaudē savu ticību mūsu gaismas nesējiem!kā tad ar tavām jaunības fobijām,kad pie teļuka vēroji,kā kanādiešu hokejisti lauž nīstos krievus??tik viegli aizmirsti savu jaunības cīņu pie teļuka!vajadzēja labāk,kā Liepājas Ivaram-iet ielās un pašam lauzt tos nīstos okupantus!!
nenovērsies no mūsu līderiem deļdažiem žurnaļugām-čekistu ielikteņiem!!
Es arī to atceros! Un es raudāju, nesapratu, kāpēc tā! Mīļie cilvēki, no kurienes jūsos tāds ļaunums, kāpēc jūs esat pret krieviem??? Ko viņi sliktu izdarījuši??? Viņi taču te ir sabraukuši draudzēties! Pirms tam šeit bija iznīcība, visi bija nelaimīgi. Un 60tajos masveidā sāka ierasties draugi. Cēla mums skaistas mājas un paši palika draudzēties.
Bērnībā es nesapratu, no kurienes latviešiem tāds ļaunums (un dzirdēju, ka igauņiem bija vēl izteiktāk!), tagad tikai es saprotu - jau toreiz tā bija amerikosu un Sorosa mākslīgi iepotēta rusofobija!
, 2019-02-10 19:30, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Pedagogiem algas celt drīkst nekādā gadījumā! Nesen apliecinājos, ka arī jaunie "pedagogi" nav ar pilnu rubli
Mjā, ar analītisko domāšanu tev spēcīgi pieklibo.. dabīgi, ka praktiski neviens spējīgs jaunietis ar pilnu rubli neies mācīties un kļūt par skolotāju pie šādiem atalgojumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 19:35, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Mjā, ar analītisko domāšanu tev spēcīgi pieklibo.. dabīgi, ka praktiski neviens spējīgs jaunietis ar pilnu rubli neies mācīties un kļūt par skolotāju pie šādiem atalgojumiem.
..Pašai Tev pieklibo ..
Jo visu jau parezi saki un- tieši par to es arī runāju.
Es vnk nespēju būt tik nepieklājīgs un to uzrakstīt tiešā tekstā ))
Bet- vai tad no mākslinieka kāds gaida analīzi?
, 2019-02-10 19:39, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ..Pašai Tev pieklibo ..
Jo visu jau parezi saki un- tieši par to es arī runāju.
Es vnk nespēju būt tik nepieklājīgs un to uzrakstīt tiešā tekstā ))
Bet- vai tad no mākslinieka kāds gaida analīzi?
Tad izglītību vispār nevajag, būsim visi tādi izcili mākslinieki, kā tu?
, 2019-02-10 19:40, pirms 6 gadiem
Kaut gan.. teiksim, esmu par to domājis..
Ja es būtu sieviete, bet nebūtu tenisiste vai basketboliste, tad es būtu skolotāja
Un domā- ka mani tur motivē atalgojums?
Mani darbā pat 1000e+ var arī nenoturēt
, 2019-02-10 19:42, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tad izglītību vispār nevajag, būsim visi tādi izcili mākslinieki, kā tu?
..Vajag pēc 9. klases laicīgi saprast, ko vēlas dzīvē darīt un lielai daļai būtu jādomā par arodskolām, nevis "baltajām apkaklītēm"
profesijā ir perspektīva. Jebkurā. Tikai ir jāzina, ko grib.
Es nezināju tā īsti. Šeit rezultāts
, 2019-02-10 19:45, pirms 6 gadiem
Problēma jau nav tur, ka kam tagad dosim šiem vai tiem, bet gan kā var nonākt līdz situācijai ka principā apsolīts ir gan tiem, gan tiem, bet beigās izrādās, ka naudas nepietiek. Kā lai šeit cilvēks kko plāno kaut vai vidējā termiņā, nemaz nerunājot par ilgermiņu. Nu zin "dzīvē" ja tu baram kko sasoli un pusi pēc tam "uzmet", tad pastāv nopietns risks dabūt pa muti no tiem, kurus uzmet un kkā caurmērā cilvēki bišk atbildīgāk pieiet lietām. Politikā atbildības sajūta nevienam nav nekāda.
, 2019-02-10 19:50, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ..Vajag pēc 9. klases laicīgi saprast, ko vēlas dzīvē darīt un lielai daļai būtu jādomā par arodskolām, nevis "baltajām apkaklītēm"
profesijā ir perspektīva. Jebkurā. Tikai ir jāzina, ko grib.
Es nezināju tā īsti. Šeit rezultāts
Nu re, problēma ir visā izglītības sistēmā, tam es piekrītu. Bet bez normāliem atalgojumiem nekas nemainīsies, nepludis izglītības sistēmā spējīgi jaunieši, kas var gan rosināt un vicināt šo sistēmas maiņu, gan arī spēt motivēt bērnus un jauniešus atrast savu ceļu un gribēt apgūt kko jaunu. Bet nu, nafig, mums to visu, ne tikai nepielikt algu, vēl nogriezt, lai tiem nepilnajiem rubļiem nekas netiek.
, 2019-02-10 19:56, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu re, problēma ir visā izglītības sistēmā, tam es piekrītu. Bet bez normāliem atalgojumiem nekas nemainīsies, nepludis izglītības sistēmā spējīgi jaunieši, kas var gan rosināt un vicināt šo sistēmas maiņu, gan arī spēt motivēt bērnus un jauniešus atrast savu ceļu un gribēt apgūt kko jaunu. Bet nu, nafig, mums to visu, ne tikai nepielikt algu, vēl nogriezt, lai tiem nepilnajiem rubļiem nekas netiek.
Redzi, es varētu iet un strādāt par Lat val skolotāju pa 700e un noteikti esmu tādas naudiņas vērts.. Bet mani tak neviens neņems, jo man nav izglītības mani neinteresē nauda (in general), bet gan attīstība. Un spēja ieguldīt tajā.
, 2019-02-10 20:21, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Redzi, es varētu iet un strādāt par Lat val skolotāju pa 700e un noteikti esmu tādas naudiņas vērts.. Bet mani tak neviens neņems, jo man nav izglītības mani neinteresē nauda (in general), bet gan attīstība. Un spēja ieguldīt tajā.
Nu bet, protams, ka bez izglītības tu nevari mācīt citus, īpaši mazus bērnus, kur konkrētā specialitāte reizēm ir mazākais, bet vairāk ir jāizprot bērna psiholoģija, attīstības posmi un kkādi pedagoģijas pamatprincipi. Tagad, kad ir iekļaujošā izglītība un nav pat speciālo pedagogu, tas ir vēl svarīgāk. Kas tev liedz paralēli darbam apgūt neklātienē pedagoģiju? LU to piedāvā un ir pilnīgi iespējams apvienot paša mācības ar darbu skolā. Zinu, jo pati to pusotru gadu darīju. Tik atceries, ka tie 700e ir uz papīra, uz rociņas labi ja 500e sanāks. Ir tāds zināms paradokss - kamēr naudas ir, tikmēr viņa nav svarīga, kad viņas trūkumu sāk izjust tā spēcīgāk, tad arī pamazām proporcionāli sāk pieaugt viņas svarīgums.
, 2019-02-10 20:36, pirms 6 gadiem
Viss, ko es tev, lonja, varu pateikt - ja tik ļoti ienīsti visu krievisko, nu tinies tak uz Eiropu. Redzēsi realitāti, ātri aptirsīsies.
Bet es tikmēr izvēlēšos austrumus. Cilvēka cienīga dzīve, algas, attieksme. Un jūtu, ka arī mani pašu pārņem visuresošais garīgums. Un pacifisms.
Un tas arī izskaidro, ka visas tās problēmas mums te ir ievazātas no gejropas zaglīgās un perversās mentalitātes.
, 2019-02-10 20:45, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu bet, protams, ka bez izglītības tu nevari mācīt citus, īpaši mazus bērnus, kur konkrētā specialitāte reizēm ir mazākais, bet vairāk ir jāizprot bērna psiholoģija, attīstības posmi un kkādi pedagoģijas pamatprincipi.
davai, iztiksim bez demagoģijas
, 2019-02-10 20:55, pirms 6 gadiem
Katrā ziņā izglītības sistēmai jābūt daudz tolerantākai, lai tāds "skolotājs" var arī mazāk problemātiski "pārkvalificēties" un mainīt to profesiju. Un otrādi. Radot darba plūsmu/rotāciju, plašāku pieredzi un "svaigākas asinis" sistēmā.
Jo cilvēkam ir grūti progresēt vairāk kā desmit gadus vienā un tai pašā profesijā. Un, cik mēs zinām, stagnācija=regress.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-10 21:07, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: davai, iztiksim bez demagoģijas
Davai, bez davai, latviešu valodas skolotāj.. Un tā nu nav nekāda demagoģija, tieši manis minēto zināšanu un galvenais jau izpratnes neesamība par šīm lietām, vismaz manuprāt, ir būtisks trūkums daudziem skolotājiem, kas savu priekšmetu it kā pārzin ļoti labi. Tu šajā ziņā esi stipri panaivs un visu savā galvā esi idealizējis, nu nepietiek ar to, ka tu māki smuki sist naglu sienā, lai uzbūvētu māju, tā pat nepietiek, ka proti labi latviešu valodas gramatiku un smuki runāt, lai iemācītu, kā mazam bērnam, tā pusaudzim, to, ko zini pats.
, 2019-02-10 21:10, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu re, problēma ir visā izglītības sistēmā, tam es piekrītu. Bet bez normāliem atalgojumiem nekas nemainīsies, nepludis izglītības sistēmā spējīgi jaunieši, kas var gan rosināt un vicināt šo sistēmas maiņu, gan arī spēt motivēt bērnus un jauniešus atrast savu ceļu un gribēt apgūt kko jaunu. Bet nu, nafig, mums to visu, ne tikai nepielikt algu, vēl nogriezt, lai tiem nepilnajiem rubļiem nekas netiek.
ne jau tik izglītība ir pabērna lomā ar atalgojumiem, visur kur profesijas ir zem valsts budžeta ik pa laikam notiek streiki u.t.t. man tas liekas nenormāli, ka 30 gadu laikā neesam spējīgi savest kārtībā jomas, kas tiek finansētas no budžeta. vai nu lohi pie vadības visu laiku bijuši, vai Soross ar naudas badu! bagātiem būtu jāpārdala nauda budžetā, jo valsts ir viena, bet laikam neviens dalīties negrib
, 2019-02-10 21:11, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Davai, bez davai, latviešu valodas skolotāj.. Un tā nu nav nekāda demagoģija, tieši manis minēto zināšanu un galvenais jau izpratnes neesamība par šīm lietām, vismaz manuprāt, ir būtisks trūkums daudziem skolotājiem, kas savu priekšmetu it kā pārzin ļoti labi. Tu šajā ziņā esi stipri panaivs un visu savā galvā esi idealizējis, nu nepietiek ar to, ka tu māki smuki sist naglu sienā, lai uzbūvētu māju, tā pat nepietiek, ka proti labi latviešu valodas gramatiku un smuki runāt, lai iemācītu, kā mazam bērnam, tā pusaudzim, to, ko zini pats.
ā, ok.. patiesībā šis dialogs ir vēstījums skolotājiem, i got it skaidrs
Latvija ir maza. Gan jau Tev būs iespēja novērtēt manas pedagoģiskās spējas
Ir veselas divas "ārpusskolas" nodarbības, kuras perspektīvā pasniegšu.
Bet, pagaidām- tā ir "tālā, skaistā" nākotne
, 2019-02-10 21:25, pirms 6 gadiem
..Seviļa mazākumā, 0-2 uz tablo, aizeju pēc tējas= 2-2
, 2019-02-10 21:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ne jau tik izglītība ir pabērna lomā ar atalgojumiem, visur kur profesijas ir zem valsts budžeta ik pa laikam notiek streiki u.t.t. man tas liekas nenormāli, ka 30 gadu laikā neesam spējīgi savest kārtībā jomas, kas tiek finansētas no budžeta. vai nu lohi pie vadības visu laiku bijuši, vai Soross ar naudas badu! bagātiem būtu jāpārdala nauda budžetā, jo valsts ir viena, bet laikam neviens dalīties negrib
par šo jau esam runājuši, kvai tā pati aizsardzības svēra, es saprotu, ka tur ir naudai jāiet, bet nu tur būtu, kam apgriezt. man personīgi šķiet, ka problēma ir algu nesamērībā no profesijas uz profesiju un es nerunāju par privāto sektoru, tur to atalgojumu jau diktē nedaudz citas lietas, bet tieši par valsts. Kkāda sajāta izpratne par profesiju nozīmību piešķirot atalgojumus un dažnedažādos atvieglojumus, kā tā pati priekšlaicīgā pensionēšanās, veselības apdrošināšanas utt., kas vieniem nez kāpēc pienākas, kamēr citi tik par ko tādu var sapņot.
, 2019-02-10 21:34, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ā, ok.. patiesībā šis dialogs ir vēstījums skolotājiem, i got it skaidrs
Latvija ir maza. Gan jau Tev būs iespēja novērtēt manas pedagoģiskās spējas
Ir veselas divas "ārpusskolas" nodarbības, kuras perspektīvā pasniegšu.
Bet, pagaidām- tā ir "tālā, skaistā" nākotne
Ārpusskolas nodarbības un būšana pilna laika skolotājam, kuram ir jāiemāca konkrētas zināšanas, ir divas pilnīgi dažādas lietas. Vadīt pulciņu, kur tev pa lielam nāk tie bērni, kas konkrētajā jomā ir ieinteresēti un, kur tev nav nekādas reālas atbildības par to, vai izdosies viņam kko iemācīt, vai nē, ir skaisti, tur tev tiešām nekādu lielo sajēgu par to, ko es iepriekš minēju, nevajag. Kkas sanāks - superīgi, nesanāks - nu ar jau nekāda lielā bēda nebūs.
, 2019-02-10 21:36, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: par šo jau esam runājuši, kvai tā pati aizsardzības svēra, es saprotu, ka tur ir naudai jāiet, bet nu tur būtu, kam apgriezt. man personīgi šķiet, ka problēma ir algu nesamērībā no profesijas uz profesiju un es nerunāju par privāto sektoru, tur to atalgojumu jau diktē nedaudz citas lietas, bet tieši par valsts. Kkāda sajāta izpratne par profesiju nozīmību piešķirot atalgojumus un dažnedažādos atvieglojumus, kā tā pati priekšlaicīgā pensionēšanās, veselības apdrošināšanas utt., kas vieniem nez kāpēc pienākas, kamēr citi tik par ko tādu var sapņot.
nemet man ar akmeni
, 2019-02-10 21:41, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Ārpusskolas nodarbības un būšana pilna laika skolotājam, kuram ir jāiemāca konkrētas zināšanas, ir divas pilnīgi dažādas lietas. Vadīt pulciņu, kur tev pa lielam nāk tie bērni, kas konkrētajā jomā ir ieinteresēti un, kur tev nav nekādas reālas atbildības par to, vai izdosies viņam kko iemācīt, vai nē, ir skaisti, tur tev tiešām nekādu lielo sajēgu par to, ko es iepriekš minēju, nevajag. Kkas sanāks - superīgi, nesanāks - nu ar jau nekāda lielā bēda nebūs.
Katrs pats savas laimes kalējs. Nevajag paļauties uz sistēmu, lai pēctam vainotu to
, 2019-02-10 21:56, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Katrs pats savas laimes kalējs. Nevajag paļauties uz sistēmu, lai pēctam vainotu to
sistēmai jābūt vienam veselumam, kas strādā uz valsts attīstību...kamēr būs pabērni un izredzētie, nebūs attīstības. šis ir konkrēts gadījums, kad atnāk jauns ministrs un redz, ka kaut kas tomēr nav normāli.
, 2019-02-10 22:02, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nemet man ar akmeni
Es te vnk mētājālos ar akmeņiem, pats vienam priekšā nostājies, pats arī vainīgs
, 2019-02-10 22:03, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: sistēmai jābūt vienam veselumam, kas strādā uz valsts attīstību...kamēr būs pabērni un izredzētie, nebūs attīstības. šis ir konkrēts gadījums, kad atnāk jauns ministrs un redz, ka kaut kas tomēr nav normāli.
..Lūk, un šis ir iemesls, kādēļ neinteresējos par politiku- miega kvalitāte manāmi uzlabojas!
Jāsaka, ka es te nodarbojos ar trollingu, jo neesmu ne mirkli iedziļinājies konkrētajā problēmā
, 2019-02-10 22:05, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es te vnk mētājālos ar akmeņiem, pats vienam priekšā nostājies, pats arī vainīgs
nez kāpēc uztvēru personīgi, bet nu neķer kreņķi, jau sagremoju. likās , ka tēmē uz mani personīgi! es tikai par sakārtošanu...tas nav normāli, ka cilvēki kuri strādā valsts labā ir tik dažadās situācijās.
, 2019-02-10 22:09, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ..Lūk, un šis ir iemesls, kādēļ neinteresējos par politiku- miega kvalitāte manāmi uzlabojas!
Jāsaka, ka es te nodarbojos ar trollingu, jo neesmu ne mirkli iedziļinājies konkrētajā problēmā
par politiku daudzi neinteresējas, bet no politiķiem atkarīga mūsu nākotne...
, 2019-02-10 22:14, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nē,komunistu pabira!tu savā tupajā paurī tā arī nespēj saprast,ka esmu latvietis un nekur man nav jātinas!!!Es te piedzzimu,ja ar mātes pienu uzsūcu sevī naidu pret mongoļu okupantiem un aar to naidu nomiršu)nekādas pasaules pārmaiņas man nepiespīedīs domāt cit'di!ārā visus kolonizatorus un okupantu pēctečus!nost ar visiem čekistiem,kas tagad uzmetuši nevainīgu jēriņu vilnu!!
Muļķa sorosīt, krievi nav nekādi okupanti! Viņus masveidā sasūtīja draudzēties! Un viņiem piedzima bērni, arī es! Un es uzskatu, ka man ir visas tiesības vietējās pastalas pamācīt un iizņirgt viņus par amerikosu iepotēto rusofobiju! Mani vecāki šeit ienesa draudzību un kultūru, uzskatu, ka arī es esmu tāds. Un kad redzu, ka vietējās pastalas kaut ko nerubī, uzskatu par svētu pienākumu pamācīt!
Vari palikt te vai braukt, bet galvenais ir virziens, kādā valsts iet. Es izvēlos cilvēcīgu attieksmi, izcilu valsts pārvaldību un pacifismu, kā Krievijā! Un ierēcu par tām tanku pirkšanām, jo Krievijā tā nekad nedarītu!
, 2019-02-10 22:23, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: par politiku daudzi neinteresējas, bet no politiķiem atkarīga mūsu nākotne...
Tu viņus neaiztiec un viņi Tevi neaiztiek lieliska sistēma
Vienkārši, nav jēgas raudāt, jo tauta pati ir pārāk neizlēmīga un tuvredzīga katrās vēlēšanas. Gadu no gada jau 30 gadus.
Taipat laikā jāsaka, ka ekonomiskā situācija valstī uzlabojas, algas iet uz augšu
Kopumā esmu apmierināts
Arī politika, šķiet, šobrīd ir sasniegusi pubertāti
Protams, novēlu visiem spēt atļauties maksāt vairāk nodokļus. Tas ir ļoti svarīgi
, 2019-02-10 22:29, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Tu viņus neaiztiec un viņi Tevi neaiztiek
primitīva domāšana...
viena politiķa dēļ Latvija tika "izvarota" no mongoļu puses pavisam nesen. kas interesanti, tas bija tas pats politiķis, kas bija Latvijas valsts dibinātājs.
politiķi vienmēr jātur stingrā pavadā!
p.s. politika naudu neražo, aiztiks visu laiku iekasējot nodokļus. neticu, ka nepērc benzīnu, pārtiku u.t.t.
, 2019-02-10 22:34, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: primitīva domāšana...
Vecīt, es Tev vēlreiz atkārtoju. Par politiku es nedomāju- viņa nav pat primitīva
Tāds ir mans dzīvesveids, kurš, turpretim, ir pietiekoši atbilstošs vēlamajam
nedomāju, ka vēlme norobežoties no neietekmējamām problēmām, ir tik ļoti primitīva
, 2019-02-10 22:36, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Vecīt, es Tev vēlreiz atkārtoju. Par politiku es nedomāju- viņa nav pat primitīva
Tāds ir mans dzīvesveids, kurš, turpretim, ir pietiekoši atbilstošs vēlamajam
nedomāju, ka vēlme norobežoties no neietekmējamām problēmām, ir tik ļoti primitīva
tu tā vari domāt protams! esmu neatkarīgs un ko gribu to daru...
, 2019-02-10 22:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tu tā vari domāt protams! esmu neatkarīgs un ko gribu to daru...
Un kā ar nodokļu apmaksu?
Par šo neatkarību?
, 2019-02-10 22:42, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Un kā ar nodokļu apmaksu?
Par šo neatkarību?
man nav ne jausmas kādā jomā strādā, bet tas ir naivi uzskatīt, ka vari darīt ko gribi un pofig politika un ko viņi lemj....
Tev nav ne bērnu, ne dzīvokļa, ne mājas, ne zemes, nekā un ne par ko nemaksā, pat neēd, jo esi visu izaudzējis piemājas dārzā
, 2019-02-10 22:43, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: man nav ne jausmas kādā jomā strādā, bet tas ir naivi uzskatīt, ka vari darīt ko gribi un pofig politika un ko viņi lemj....
Tev nav ne bērnu, ne dzīvokļa, ne mājas, ne zemes, nekā
Ok. Ir kompānija, kurai par to galva sāp manā vietā
Mani or OK (labi uzrakstīju)
par bērniem nav smieklīgi, jo bija spontānais.
Kopš tā laika neesmu saticis nevienu (adekvātu man) meiteni
Tev ir ģimene, Tu domā savādāk.
, 2019-02-10 22:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: man nav ne jausmas kādā jomā strādā,
... un ne par ko nemaksā, pat neēd, jo esi visu izaudzējis piemājas dārzā
Tici man, nebija viegli. Cilvēkam bez izglītības..
Bet nu tagad jau uz pieredzīti..
Man vnk pluss tāds, ka es normāls sportists
, 2019-02-10 22:55, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Ok. Ir kompānija, kurai par to galva sāp manā vietā
viss ir vienkārši, mēs visi ejot uz veikalu, slimnīcu maksājam vienādi....
bet atalgojumu no valsts saņem nevienlīdzīgu.
tas tā primitīvi teikts
, 2019-02-10 22:58, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: viss ir vienkārši, mēs visi ejot uz veikalu, slimnīcu maksājam vienādi....
bet atalgojumu no valsts saņem nevienlīdzīgu.
tas tā primitīvi teikts
Cilvēki bez izglītības nevar strādāt valsts sektorā ja nu vienīgi kādu kondicionieri uzlikt
Pat nezinu, cik Jums vidējais.
Privātie ir kūtri uz nodokļiem, bet es pacentīšos maksāt, jo ir pvn atlaide ))
Jā, un centīšos negrozīt vairāk par 40k, manā gadījumā tas būtu ok, priekš iu ), vai diviem ))
, 2019-02-10 23:00, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Cilvēki bez izglītības nevar strādāt valsts sektorā ja nu vienīgi kādu kondicionieri uzlikt
Pat nezinu, cik Jums vidējais.
Privātie ir kūtri uz nodokļiem, bet es pacentīšos maksāt, jo ir pvn atlaide ))
Jā, un centīšos negrozīt vairāk par 40k, manā gadījumā tas būtu ok, priekš iu )
tak tēma nav privātie. vari grozīt cik gribi privāti
p.s. tik neiedomājies, ka politiķi neiespaido tavu dzīvi. tas ir nonsenss.
, 2019-02-10 23:05, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tak tēma nav privātie. vari grozīt cik gribi privāti
p.s. tik neiedomājies, ka politiķi neiespaido tavu dzīvi. tas ir nonsenss.
Privātais sektors< valsts sektors. Man valsts nevienu algu nekad mūžā nav maksājusi. Es strādāju privātajā sektorā. Tēma ir valsts attīstība )))
Man labāk paliks, ja es iedomāšos, ka ietekmē?
, 2019-02-10 23:10, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Privātais sektors< valsts sektors. Man valsts nevienu algu nekad mūžā nav maksājusi. Es strādāju privātajā sektorā. Tēma ir valsts attīstība )))
Man labāk paliks, ja es iedomāšos, ka ietekmē?
visiem paliks labāk, ja visi domās. man īsti nav ko piebilst...
, 2019-02-10 23:12, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Privātais sektors< valsts sektors. Man valsts nevienu algu nekad mūžā nav maksājusi. Es strādāju privātajā sektorā. Tēma ir valsts attīstība )))
Man labāk paliks, ja es iedomāšos, ka ietekmē?
privāto sektoru ar valsts regulē.
pat policija tiek uzturēta, lai nelikumīgo regulētu uj, apkarotu!
, 2019-02-10 23:14, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: visiem paliks labāk, ja visi domās. man īsti nav ko piebilst...
Veci, es Tevi ļoti labi saprotu- šādi es jutos 5-6, pat 10 gadus atpakaļ..
give me a break,
Starp citu- mēs reiz nodibinājām apvienību "Zaļais tērauds"- pagaidām, divi biedri.. es un brālis
Pirmais punkts- attīstība..
, 2019-02-10 23:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: privāto sektoru ar valsts regulē.
pat policija tiek uzturēta, lai nelikumīgo regulētu uj, apkarotu!
ideja par diviem IU ir diezgan apsveicama
, 2019-02-10 23:27, pirms 6 gadiem
..Bet nu tā jau nav, ka vispār nekā.. mans viens klucis rada veselu vienu, pilnvērtīgu darbavietu. Par nodokļiem, varbūt, neesmu 100% pārliecināts, bet- tomēr
Toties, tagad pats taisīšu četrus klučus
Principā jau strādāšu algotu darbu gan
, 2019-02-10 23:29, pirms 6 gadiem
Ter Štegens bikiņ šodien Barsu pavilka
spēles beigas, pa nullēm
, 2019-02-10 23:39, pirms 6 gadiem
Sportam atņemt naudu ir vienkāŗsi neprāts-, kaut vai no sociālā viedokļa-
Biežāk tieši sporta, nevis izglītības trūkums cilvēkus padara par veselības ministrijas klientiem
Aktīvs dzīvesveids ir tiešākais ceļš uz labu pašsajūtu
Tev ātrāk pieplūst asinis, vairāk skābekļa smadzenēm- un Tu jau esi pa kapeiku gudrāks
Nu, manai galva Ogres ģimnāzijā nevarēja piepludināt atbilstošas kvalitātes gaisu
a, pārējiem ok, pat K. Bērziņam
, 2019-02-10 23:43, pirms 6 gadiem
Bērzs bija viens no erudītākajiem, gudrākajiem un apdāvinātākajiem klasesbiedriem manā raibajā skolas karjerā
, 2019-02-10 23:48, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Sportam atņemt naudu ir vienkāŗsi neprāts-, kaut vai no sociālā viedokļa-
Biežāk tieši sporta, nevis izglītības trūkums cilvēkus padara par veselības ministrijas klientiem
Aktīvs dzīvesveids ir tiešākais ceļš uz labu pašsajūtu
Tev ātrāk pieplūst asinis, vairāk skābekļa smadzenēm- un Tu jau esi pa kapeiku gudrāks
Nu, manai galva Ogres ģimnāzijā nevarēja piepludināt atbilstošas kvalitātes gaisu
a, pārējiem ok, pat K. Bērziņam
smagi ko teikt, jo šis ir viens skaitlis izrauts no kopēja miljarda....jā apmēram ir tāds Latvijas budžets mūsdienās. kur citi miljoni aiziet?
p.s. bija tāds Godmanis, kas viena gada valsts budžetu ielika Pareksā! nekas staigā visi uz brīvām kājām. nevis zupu ēd valsts kontrolētā iestādē ar valstiski noteiktu kaloriju daudzumu! pat kotleti regulē cik viņai jābūt kaloriskai
, 2019-02-10 23:51, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: smagi ko teikt, jo šis ir viens skaitlis izrauts no kopēja miljarda....jā apmēram ir tāds Latvijas budžets mūsdienās. kur citi miljoni aiziet?
p.s. bija tāds Godmanis, kas viena gada valsts budžetu ielika Pareksā! nekas staigā visi uz brīvām kājām.
Man ir jāiet gulēt, kaut ko jau sāku nesaprast par to miljardu

https://likumi.lv/ta/id/295569-par-...

IZM budžets- ap 400milj?
, 2019-02-10 23:58, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Man ir jāiet gulēt, kaut ko jau sāku nesaprast par to miljardu

https://likumi.lv/ta/id/295569-par-...

IZM budžets- ap 400milj?
mazs viņš nav. negribas bakstīties pa skaitļiem. padomā pats cik skolu, cik skolotāju...domā!
un nedomā, ka politiķi neko neiespaido un esmu neatkarīgs.
šitiem 8 miljoni ir sīcene, tas pat redzams infrastruktūrā ko dod...
, 2019-02-11 03:21, pirms 6 gadiem
Šajā situācijā nevar būt runas par J.Daliņa stadiona atjaunošanas apturēšanu, skolotājs ar 700 eiro mēnesī nevar iztikt? Ko teikt lielai daļai vidējā darba spēka, kas saņem 500-600 eiro????
Pārdevēji veikalos saņem vēl mazāk.
Bet redz mums ir pedagogi un ārsti, pensionāri. Sajūta ka citas kārtas valstī nav.
Ups. piemirsu DEPUTĀTI kuriem nabadziņiem pagājušajā gadā bija jāceļ tik minimālās algas.
Bet sports novārtā ir kopš 2004.gada. Futbola laukumu nav, vieglatlētikas nav (Daugavas stadions par 50%), 50m peldbaseina nav,
Biatlona sacensībām (starptautiskām) trases nav. Basketbols arī tikai Arēnā.
Ir Arēna Rīga, kas uzņem visus sporta veidus pēc kārtas un ir celta par IIHF, privāto investoru un 1% valsts ieguldījuma. Vēl varēja arī ūdeni tur ieliet, lai LČ peldēšanā var aizvadīt. Bet kādam te ar 700 eiro josta jāsavelk? Zinu skolotājus, kas šo saņemot katru vasaru brauc uz Barselonu, Milānu un Maldivu salām. Bet laikam tur savelk jostas.
Pašam ir ap 800 mēnesī, dažus mēnešu, kad prēmija tad līdz 1100. Bet ir gadījies arī 700 un man ir divi mazi bērni, jostu neesmu savilcis, tā kā nav ko kunkstēt......
, 2019-02-11 03:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: sistēmai jābūt vienam veselumam, kas strādā uz valsts attīstību...kamēr būs pabērni un izredzētie, nebūs attīstības. šis ir konkrēts gadījums, kad atnāk jauns ministrs un redz, ka kaut kas tomēr nav normāli.
Tāpat, ja būs tie paši bērni un nebūs sporta attīstības vai vietas kur trenēties, audzināsim tik tūļas un narkomānus????
Tie paši pabērni izmanto sporta skolas un izaug par cilvēkiem, nevis spaida podziņas. Protams, arī sportistam ir jābūt izglītībai, bet nedrīkst trūkt kā viena tā otra veiksmīgu un attīstītu bērnu izaudzināšanai. Nav runa tikai par pro sportu, bet kaut vai par treniņiem regulāri, vasaras nometnēm un jauniešu vecumā apceļojot Eiropu sacenšoties, tālāk pē 18 gadiem var arī neturpināt, ja nav vai pazūd interese, bet tikai tā mēs bērnus izaudzināsim par veiksmīgiem uzņēmējiem vai kvalitatīvu darbaspēku. Ir daudzas īpašības un prasmes, ko skola nevar iemācīt.
, 2019-02-11 10:21, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: atbalstam VLtb lnnk līderi Parādnieku cīņā par demogrāfijas uzlabošanu!īsts latviskuma cīnītājs-dodas cīņā par simbolisku atalgojumu,praktiski par baltu velti!kaut vairāk mums tādu biedru būtu!!tad latvju tauta zeltu un plauktu!
vispār jaunā valdība Kariņa vadībā pagaidām rada ļooti pozitīvu iespaidu!re,par demogrāfiju cīnīsies vairošanās speciālists,re pieteikta cīņa oligarhu ielikteņiem pāķos!var redzēt,ka premjers nāk no demokrātijas dzimtenes!!!nu nāks latviešiem tie laiki,ko citas tautas tagad redz!!!
Tambovas vilks tev ir biedrs! Biedr!
, 2019-02-12 11:34, pirms 6 gadiem
Sporta būves ir grūti pieejamas, jo labāka jo dārgāka, bet komandām bez naudiņas nepieejamas. Var jau katru reizi pa 5e samesties. Plus vēl auto stāvvieta jāmaksā, ja pats gribi paskrieties vai bērnu treniņa laikā pagaidīt. Piemēram, vakarā pie Daugavas stadiona visapkāt tukšs, bet auto jāliek tuvējās ieliņās. Bizness, bet sportot gribētāji drīz beigsies.