Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

Šaha leģenda Garijs Kasparovs piesakās Latvijas pilsonībai

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Šaha leģenda Garijs Kasparovs piesakās Latvijas pilsonībai
Garijs Kasparovs
Foto: Photoshot

Ilggadējais pasaules čempions šahā Garijs Kasparovs iesniedzis pieteikumu uzņemšanai Latvijas pilsonībā, otrdien, 5. novembrī, ziņo Saeimas Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijas vadītājs Ainars Latkovskis (Vienotība).

Saeimas frakcijām nosūtītais iesniegums rakstīts latviešu valodā, pievienojot pamatojumu, teica Latkovskis. “Iemesli ir tādi, kas manā skatījumā nav pietiekami. Viņš lūdz piešķirt pilsonību par īpašiem nopelniem Latvijas labā, jo to var darīt tikai Saeimas deputāti un saglabājot Krievijas pilsonību. Kasparovs min, ka 1970-ajos gados Latvijā ir uzvarējis kādās jauniešu sacensībās.”

1985. gadā Kasparovs divdesmit divu gadu vecumā kļuva par jaunāko neapstrīdēto pasaules čempionu šahā, titula cīņā sakaujot lielmeistaru Anatoliju Karpovu. Kasparovs saglabāja pasaules čempiona nosaukumu FIDE versijā līdz 1993. gadam, kad izveidoja konkurējošu organizāciju – Profesionālā Šaha asociāciju. Kasparovs klasiskā šaha virsotnē noturējās līdz 2000. gadam, kad atzina Vladimira Kramņika pārākumu.

Azerbaidžānas galvaspilsētā Baku dzimušais Kasparovs par šaha lielmeistaru kļuva 17 gadu vecumā. Elo rangā viņš gandrīz nepārtraukti bija pirmais numurs, pozīcijas noturot no 1986. līdz 2005. gadam, kad paziņoja par atvadām no sporta. 1999. gada jūlijā un 2000. gada janvārī Kasparovs sasniedza visu laiku augstāko reitingu – 2851, savukārt, aizejot no šaha, viņa reitings bija 2812.

2005. gada 10. martā četrdesmit divus gadus vecais Kasparovs paziņoja par profesionālās karjeras beigām, pievēršoties politikai un rakstniecībai. Viņš izveidoja “Apvienoto Pilsoņu Fronti” un kļuva par koalīcijas “Cita Krievija” dalībnieku, protestējot pret Krievijas prezidenta Vladimira Putina politiku.

Piecpadsmit gadu vecumā Kasparovs kļuva par visu laiku jaunāko šahistu, kuram izdevies kvalificēties Padomju Savienības čempionātam šahā. 1978. gadā viņš uzvarēja Šveices sistēmas 64 lauciņu turnīrā Daugavpilī un izcīnīja vienīgo ceļazīmi uz finālturnīru.

2013. gada 7. oktobrī FIDE 84. kongresa laikā Tallinā kādreizējais pasaules čempions izvirzīja savu kandidatūru FIDE prezidenta amatam.

2009. gads: Garijs Kasparovs Gdaņskā tiekas ar Polijas kustības “Solidaritāte” līderi, Nobela Miera prēmijas laureātu Lehu Valensu. Foto: AFP/Scanpix

2009. gada septembrī Kasparovs Spānijas pilsētā Valensijā aizvadīja 12 partiju paraugspēli pret bijušo pasaules čempionu Anatoliju Karpovu, atzīmējot 25 gadu jubileju kopš pirmās cīņas par titulu

Kasparovs un Norvēģijas šaha brīnumbērns Magnuss Karlsens (Magnus Carlsen)

Kasparovs un partijas “Cita Krievija” līderis, anarhists Eduards Ļimonovs

2012. gada 17. augusts: Krievijas policija Maskavā aiztur Kasparovu par piedalīšanos panku grupas “Pussy Riot” atbalsta akcijā

Saeima 2013. gadā pieņēma dubultpilsonības likumu, atļaujot Latvijas pilsoņiem vienlaikus būt citas valsts pavalstniecībā. Pilsonības likums paredz, ka personu, kurai ir īpaši nopelni Latvijas labā, var uzņemt Latvijas pilsonībā ar Saeimas lēmumu.

Uzņemot pilsonībā personu par īpašiem nopelniem Latvijas labā, uz to netiek attiecināti naturalizācijas ierobežojumi, un tai var izveidoties dubultā pilsonība. Persona, kura vēlas, lai tā tiktu uzņemta Latvijas pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā, iesniedz Saeimai iesniegumu. Iesniegumam pievienojama attiecīgās personas autobiogrāfija un paziņojums, ka nav faktu, kas varētu liecināt, ka uz šo personu būtu attiecināms kāds no naturalizācijas ierobežojumiem. Šādai personai gan būs jādod solījums par uzticību Latvijas Republikai.

Izmantotie resursi:
Ziņu aģentūra LETA

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-11-05 12:18, pirms 11 gadiem
Saeima 2013. gadā pieņēma dubultpilsonības likumu, atļaujot Latvijas pilsoņiem vienlaikus būt citas valsts pavalstniecībā.

Šīs likuma izmaiņas nekādā mērā neattiecas uz Krievijas pilsoni Kasparovu. Tāpēc īsti nesaprotu kādā sakarā rakstā veikta šāda piebilde.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-11-05 12:25, pirms 11 gadiem
Ja viņu salīdzina ar lielu daļu saskaņas centra un PCTVL politiķiem,kuri ir putina politikas pārstāvji Latvijā ,tad Latvijas pilsonību Kasparovam pienākas noteikti.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 12:27, pirms 11 gadiem
Nu,nedomajo gan nevajag..jo "pat lecot uz ecesam dazkart vajag uzvilkt kiveri" ..sis jautajums ir nevienozimigs..jaizverte plusi,minusi..

  +3 [+] [-]

, 2013-11-05 12:29, pirms 11 gadiem
Skaidrs ka pilsonību viņš nedabūs kaut vai deļ tā, ka mūsejie negribēs "sabojāt" attiecības ar Krieviju (Putinu)..

  +6 [+] [-]

, 2013-11-05 12:30, pirms 11 gadiem
Hm, tad Latvijai varētu sanākt spēcīga šaha izlase.

 +26 [+] [-]

, 2013-11-05 12:30, pirms 11 gadiem
70-tajos Latvijā ir uzvarējis jauniešu sacensībās, lol. Man šķiet, cienīgāk būtu, ja to pat nepieminētu, pārāk nenopietni izklausās.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-05 12:32, pirms 11 gadiem
Logiski domajot ..pieskirot pilsonibu galvenajam kremla opozicionaram..gan jau ka sanemsim pretsitienu es domaju ekonomiska zina..vai esam gatavi palikt zem sitiena piena rupniecibu,zivjsaimniecibu utt..jaizverte katram pasam

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 12:36, pirms 11 gadiem
Par kādiem nopelniem ????Kāds sakars viņam ar Latviju ?? tāpēc ka turnīrs bija daugavpilī ,tg būtu jāpiešķir pilsoniba

Lai uzvana ņilam..

  +3 [+] [-]

, 2013-11-05 12:37, pirms 11 gadiem
pofig par iespējamiem Putina pretsitieniem! Lūk, te parādīsies latviešu īstenā rīcība - vai nobīsies, vai arī iedos to pilsonību!

Normāli domājot, būtu jādod BEZ domāšanas! Pasaules gudrākais cilvēks piedāvā sevi Latvijai, bet deputāti vēl idiņi šaubās...protams, tās debīlās politikas dēļ....

bet nu katrā gadījumā priekš Latvijas kāzuss labs, jo sanāk ka Kasparovs ir pieteicis Saeimai šahu

  -2 [+] [-]

, 2013-11-05 12:38, pirms 11 gadiem
Sports ir politika un politika ir sports. Nav ko Letiņiem līst Krievijas politiskajos procesos, vēsture jau ir pierādījusi, ka tas labi nebeidzas.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 12:38, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Saeima 2013. gadā pieņēma dubultpilsonības likumu, atļaujot Latvijas pilsoņiem vienlaikus būt citas valsts pavalstniecībā.

Šīs likuma izmaiņas nekādā mērā neattiecas uz Krievijas pilsoni Kasparovu. Tāpēc īsti nesaprotu kādā sakarā rakstā veikta šāda piebilde.
Patiešām, tā ir pilnīgi lieka piezīme,- Noviks atkal parāda savu nekompetenci.

Tiem ārvalstniekiem, kuriem LR pavalstniecība tiek piešķirta "par īpašiem nopelniem", vienlaikus tiek pieļauta dubultpilsonība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-11-05 12:39, pirms 11 gadiem
karliss rakstīja: Sports ir politika un politika ir sports. Nav ko Letiņiem līst Krievijas politiskajos procesos, vēsture jau ir pierādījusi, ka tas labi nebeidzas.
Kura tieši vēsture to pierāda? Man tieši šķiet, ka slikti biegusies ir malā stāvēsana.

 +17 [+] [-]

, 2013-11-05 12:40, pirms 11 gadiem
žirga88 rakstīja: Par kādiem nopelniem ????Kāds sakars viņam ar Latviju ?? tāpēc ka turnīrs bija daugavpilī ,tg būtu jāpiešķir pilsoniba

Lai uzvana ņilam..
Vinam dela mate ir latviete ar latvijas pilsonibu + delam ir latvijas uztureshanas atljauja
---
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-05 12:44, pirms 11 gadiem
Nu,tad jau pieskiram patverumu ari Snoudenam cilvektiesibu veicinasanas joma..utt..sim jautajumam ar sportu ir diezgan pamaz sakara,tik nezinu vai musu intereses butu klut par placdarmu cinam par ietekmi krievijas varas esalonos

  -2 [+] [-]

, 2013-11-05 12:44, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Ja viņu salīdzina ar lielu daļu saskaņas centra un PCTVL politiķiem,kuri ir putina politikas pārstāvji Latvijā ,tad Latvijas pilsonību Kasparovam pienākas noteikti.
Viņš izveidoja “Apvienoto Pilsoņu Fronti” un kļuva par koalīcijas “Cita Krievija” dalībnieku, protestējot pret Krievijas prezidenta Vladimira Putina politiku

Prieks Tevis citats, analfabeti!

     [+] [-]

, 2013-11-05 12:44, pirms 11 gadiem
Viņš Latvijas himnu varētu nodziedāt?

  +6 [+] [-]

, 2013-11-05 12:45, pirms 11 gadiem
Agrilson rakstīja: Logiski domajot ..pieskirot pilsonibu galvenajam kremla opozicionaram..gan jau ka sanemsim pretsitienu es domaju ekonomiska zina..vai esam gatavi palikt zem sitiena piena rupniecibu,zivjsaimniecibu utt..jaizverte katram pasam
Tipiski latviski ir baidīties no visādiem pretsitieniem! Un krievs to tik vien gaida, ka visi sabīsies un neuzdrīkstēsies stāties pretī! Ja mes baidāmies aizstāvēt savu valsti - tad varbūt mums valsts nemaz nav vajadzīga, bet tik vien kā teritorija dzivošanai?

 +12 [+] [-]

, 2013-11-05 12:45, pirms 11 gadiem
šitais džeks pieprot visadus gajienus ar damam.

 +18 [+] [-]

, 2013-11-05 12:47, pirms 11 gadiem
uldiso rakstīja: pofig par iespējamiem Putina pretsitieniem! Lūk, te parādīsies latviešu īstenā rīcība - vai nobīsies, vai arī iedos to pilsonību!

Normāli domājot, būtu jādod BEZ domāšanas! Pasaules gudrākais cilvēks piedāvā sevi Latvijai, bet deputāti vēl idiņi šaubās...protams, tās debīlās politikas dēļ....

bet nu katrā gadījumā priekš Latvijas kāzuss labs, jo sanāk ka Kasparovs ir pieteicis Saeimai šahu
Ja viņš prasītu to pilsonību kā politiskais bēglis, tad varētu šādi runāt. Tagad viņš vienkārši grib ES pilsonību.
Kā tad viņš Latvijai sevi piedāvā? Šahu tāpat nespēlēs. Par latvieti viņu pasaulē tāpat neviens neuzskatīs. Viņam vairāk Latviju vajag, nekā mums viņu.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 12:47, pirms 11 gadiem
nemaz tik gudrs viņa nav, jo nezin faktu ka 70-tajos Latvija bija okupēta, līdz ar to Latvijas valsts nebija bet gan CCCP

 +18 [+] [-]

, 2013-11-05 12:47, pirms 11 gadiem
Maigoniitis rakstīja: Viņš Latvijas himnu varētu nodziedāt?
Labāk nekā Perepļotkins!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 12:47, pirms 11 gadiem
Tipiski vardos cinities,bet saskaroties ar pretsitienu raditajam grutibam sakravat mantinas un parcelties uz angliju..skarbi,bet patiesi

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 12:47, pirms 11 gadiem
bembists rakstīja: Kura tieši vēsture to pierāda? Man tieši šķiet, ka slikti biegusies ir malā stāvēsana.
Acīmredzot, Karliss runā par latviešu politiķu un strēlnieku ļoti aktīvu iesaistīšanos 1917. g. oktobra boļševiku apvērsumā, sarkanajā terorā un Krievijas pilsoņu karā.
Ar ko tas beidzās?
- Ar 1936-38 "lielo tīrīšanu"- sarkanā terora kulmināciju- miljonu cilvēku iznīcināšanu, t.sk. pašu sarkano latviešu- politiķu, čekistu un sarkanarmijas komandieru- apšaušanu.
-ar 1940.-41. "Baigo gadu", pēckara sarkano teroru utt, utjp...

  +8 [+] [-]

, 2013-11-05 12:48, pirms 11 gadiem
aa10095 rakstīja: Viņš izveidoja “Apvienoto Pilsoņu Fronti” un kļuva par koalīcijas “Cita Krievija” dalībnieku, protestējot pret Krievijas prezidenta Vladimira Putina politiku

Prieks Tevis citats, analfabeti!
iespējams nesalidzināmas lietas, bet ja tā padomā un atceras neseno pagātni - Lindermans arī bija liels Putina pretinieks. Un kas viņš tagad ir Latvijā?!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-11-05 12:51, pirms 11 gadiem
karliss rakstīja: Sports ir politika un politika ir sports. Nav ko Letiņiem līst Krievijas politiskajos procesos, vēsture jau ir pierādījusi, ka tas labi nebeidzas.
Latvijai jākļūst par krievijas opozīcijas centru un aktīvi jāatbalsta impērijas sabrukšana, kas ir mūsu , kā nacionālas valsts, izdzīvošanas nosacījums. Sagrāvām cara impēriju, sagrāvām psrs, tagad laiks pielikt roku eirāzijas tautu atbrīvošanā no krievu okupācijas. Visi kopā pret tumsu!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-05 12:52, pirms 11 gadiem
Demar's rakstīja: Vinam dela mate ir latviete ar latvijas pilsonibu + delam ir latvijas uztureshanas atljauja
---
Vai tas (un piedalīšanās jauniešu šaha turnīrā padlatvijā) ir pietiekams pamatojums, lai LR viņam piešķirtu pilsonību par īpašiem nopelniem Latvijas valsts labā?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 12:53, pirms 11 gadiem
aa10095 rakstīja: Viņš izveidoja “Apvienoto Pilsoņu Fronti” un kļuva par koalīcijas “Cita Krievija” dalībnieku, protestējot pret Krievijas prezidenta Vladimira Putina politiku

Prieks Tevis citats, analfabeti!
Un ko tu ar to gribi pateikt,jo to es zinu sen.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-05 12:54, pirms 11 gadiem
Paskatamies,kas krievijas opozicija..un cik draudzigi vini ir noskanoti..tad padiskutesim

  +8 [+] [-]

, 2013-11-05 12:58, pirms 11 gadiem
PIN rakstīja: iespējams nesalidzināmas lietas, bet ja tā padomā un atceras neseno pagātni - Lindermans arī bija liels Putina pretinieks. Un kas viņš tagad ir Latvijā?!?!
Lindermans vienīgais pēdējo 20 gadu laikā ir ko paveicis latviešu nacionālisma un pašlepnuma izaugsmē. Tikai valodas referendumā mēs atcerējāmies, ka esam šeit saimnieki. Visādi glumie ušakovi ir daudzkārt bīstamāki un nicināmāki. Par baltu Latviju !

  +4 [+] [-]

, 2013-11-05 13:00, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Vai tas (un piedalīšanās jauniešu šaha turnīrā padlatvijā) ir pietiekams pamatojums, lai LR viņam piešķirtu pilsonību par īpašiem nopelniem Latvijas valsts labā?
Andrejs Kostjuks no Krievijas un Ivans Sputajs no Lietuvas – šosezon spēlēja Olimpa komandā, kas uzvarēja Latvijas futbola čempionāta pirmajā līgā un izcīnīja ceļazīmi uz virslīgu. Andrejevs labi pazīst arī šos futbolistus: «Mans dēls spēlē kopā ar viņiem, un zinu ne tikai šos divus puišus, bet arī viņu vecākus. Šie jaunie futbolisti ir lojāli pret Latvijas valsti, mācās latviešu valodu. Ja viņi nespēlēs Latvijas izlasē, tad spēlēs Krievijas, Lietuvas un Ukrainas izlasēs.»
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 13:16, pirms 11 gadiem
Strategiski sakaartojot sho lietu, Latvija naakotnee iegutu speeciigu politisko kapitaalu. Kasparovs- tas ir vaards visaa pasaulee, bet latvju "politikis", biedrs latkovskis, jau pasteidzies izteikt neadekvaatu viedokli. Tev kaads prasiija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-11-05 13:22, pirms 11 gadiem
Ar4ers rakstīja: vai šī ziņa ir saistīta ar sportu?
Nē, no sporta tur nav ne smakas. Kasparovs ir viens no redzamākajiem Krievijas politiķiem opozicionāriem, un, Latvijas pilsoniba viņam varētu noderēt, ja pret viņu gribētu vērst kādas represijas. Varētu te ātri atmukt, vai, ja nepaspētu, varētu izmantot Eiropas Savienību kā aizmuguri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-11-05 13:37, pirms 11 gadiem
Demar's rakstīja: Andrejs Kostjuks no Krievijas un Ivans Sputajs no Lietuvas – šosezon spēlēja Olimpa komandā, kas uzvarēja Latvijas futbola čempionāta pirmajā līgā un izcīnīja ceļazīmi uz virslīgu. Andrejevs labi pazīst arī šos futbolistus: «Mans dēls spēlē kopā ar viņiem, un zinu ne tikai šos divus puišus, bet arī viņu vecākus. Šie jaunie futbolisti ir lojāli pret Latvijas valsti, mācās latviešu valodu. Ja viņi nespēlēs Latvijas izlasē, tad spēlēs Krievijas, Lietuvas un Ukrainas izlasēs.»
Un kāds tam sakars ar Krievijas politiķi Kasparovu, kurš ar nenopietniem pamatojumiem prasa LR pavalstniecību par īpašiem nopelniem Latvijas Valsts labā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-05 13:38, pirms 11 gadiem
Tikai ar noteikumu, ka atgriežas šahā un pārstāv Latviju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-05 13:40, pirms 11 gadiem
armandsrulz rakstīja: Ož pēc kreivu propogandas
drīzāk pēc jevreju viltīgajām mahinācijām.

  +5 [+] [-]

, 2013-11-05 13:40, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Kasparovs ne tuvu nav Lindermanam lidzigi domājošs cilvēks.. varbut ja isti nezini kas ir Kasparovs un par ko viņš cīnās tad nevajag lieki tērēt savu laiku lai rakstītu muļķīgus komnetārus..
Kas tad viņš ir?
Paklausies kā viņš uzstājas, ko Kasparov propagandē - pilnīgākā tufta. Viens mērglis, kas raujas pie varas Krievijā (tikai nesanāk un nesanāks).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 13:44, pirms 11 gadiem
Ar4ers rakstīja: Gasparovs gadījumā nav jūds?
ir, ir. jeb šifrēti- elektroniskais skuveklis (e-brej).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Meža_briesmonis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 13:50, pirms 11 gadiem
Tiesam tik gruti izlobit..nejau sahu Kasparovs grib spelet grib ar latvijas karodzinu...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 13:52, pirms 11 gadiem
A burt..atvainojos negribeju aizskart legendara sportacentra lietotaja autortiesiebas..

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 13:53, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: pasaules gudrakais cilveks? es personigi pazistu vienu bomzi Ukraina,kurs izgerba pliku nesena pagatne slaveno fokusu meistaru Amojanu Akopjanu, apspelejot so kartis
un konkrētāk, kādā kāršu spēlē?

  +2 [+] [-]

, 2013-11-05 13:54, pirms 11 gadiem
Melissa rakstīja: +++

Un Putina opozicionārs arī Zjuganovs ir!
Liela daļa Putina opozicionāru ir viltus opozicionāri, Zjuganovs, Žirinovskis. Turklāt, ja cilveks arī ir īsts opozicionārs Putinam, tas viņu ( opozicionāru ) automātiski nepadara par sakarīgu, vai, piemēram, Latvijai draudzīgu. Tur ir kadri, kurus paskatoties gribas vēlēt Putinam vēl 10 gadus kremlī ( iespējams piepildīsies )
Kasparovs noteikti nav tas sliktākais, skaitās mērens ( Krievijas standartos ), bet tieši tā ir grupa, kas Krievijā nav populāra.

     [+] [-]

, 2013-11-05 13:56, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: un konkrētāk, kādā kāršu spēlē?
droši vien, acītē.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 13:57, pirms 11 gadiem
Šis bija tas slimais, kas cīnijās pret kompi?

     [+] [-]

, 2013-11-05 13:57, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: pasaules gudrakais cilveks? es personigi pazistu vienu bomzi Ukraina,kurs izgerba pliku nesena pagatne slaveno fokusu meistaru Amojanu Akopjanu, apspelejot so kartis
Pirmkārt, tu tici visam, ko stāsta bomži? Otrkārt, kāpēc tu personīgi pazīsti bomzi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-05 14:01, pirms 11 gadiem
Kasparovam ir iespēja dabūt Nobela miera prēmiju.

  -3 [+] [-]

, 2013-11-05 14:03, pirms 11 gadiem
Varēja piešķirt! Izcils šahists, noteikti varētu palīdzēt šaha līmeņa celšanā Latvijā! Ja vēl pats uzspēlētu, tad šaha olimpiādēs Latvijai būtu labas izredzes!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 14:05, pirms 11 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Pirmkārt, tu tici visam, ko stāsta bomži? Otrkārt, kāpēc tu personīgi pazīsti bomzi?
Bomži nav cilvēki?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 14:06, pirms 11 gadiem
Neredzu iemeslu kapēc vajadzētu papildināt jau tā pietiekamās krievu rindas Latvijā. Nu un kas, ka gudrs un slavens cilvēks. Par Latvieti viņu tāpat neviens neuzskatīs. Drīzāk vajadzētu izraidīt ārā visus tos krievus, kas neprot/negrib latviski pat Labdien pateikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 14:09, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: Bomži nav cilvēki?
To teici tu, nevis es. Vienkārši, lai personīgi pazītu cilvēku, ir kaut kur jākrustojas ceļiem. Ar bomžiem nav pārāk daudz iespēju, kur tie varētu krustoties, lai cilvēku iepazītu tik labi. Dabiska interese.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-05 14:09, pirms 11 gadiem
na* tādu mums vēl vajag?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-11-05 14:12, pirms 11 gadiem
uldiso rakstīja: pofig par iespējamiem Putina pretsitieniem! Lūk, te parādīsies latviešu īstenā rīcība - vai nobīsies, vai arī iedos to pilsonību!

Normāli domājot, būtu jādod BEZ domāšanas! Pasaules gudrākais cilvēks piedāvā sevi Latvijai, bet deputāti vēl idiņi šaubās...protams, tās debīlās politikas dēļ...

bet nu katrā gadījumā priekš Latvijas kāzuss labs, jo sanāk ka Kasparovs ir pieteicis Saeimai šahu
WTF ? Dot pilsonību kādam, tikai lai pierādītu, ka mēs cip nebaidamies no Putina ... ? Tad varbūt uzreiz dodam pilsonību pāris teroristiem un noziedziniekiem, lai pierādītu, ka nebaidamies ne no viena valdošā politiskā režīma?

Es ticu, ka ir simtiem cilvēku, kas ir darījuši daudz vairāk Latvijas labā, kā viņš, un, kuri pilsonību nesaņems, kaut arī gribētu.
Lai cik gudrs viņš arī nebūtu, lai turpina smirdēt Krievijā.

  +4 [+] [-]

, 2013-11-05 14:17, pirms 11 gadiem
Absolūti par. Nevis par nopelniem, bet gan tāpēc, ka Latvijā starp pilsoņiem ir izteikts augsti inteliģentu speciālistu trūkums. Uzskatīt to par naudā neizsakāmu garīgu investīciju.

     [+] [-]

, 2013-11-05 14:20, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: pareizi,visspecigakais cilveks pasaule,kurs ar diviem pirkstiem var pacelt zirgu
Zirgu var pacelt ar gandrīz nemanāmiem balss vai ķermeņa valodas signāliem. Divi pirksti - tas jau ir brutāls spēks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 14:30, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: 1978. gadā viņš uzvarēja 64 lauciņu turnīrā Daugavpilī un izcīnīja vienīgo ceļazīmi uz finālturnīru.
???
ir 100 lauciņu šahs?
Un kurš pie tā ir vainīgs ka Novikam tagad jāraksta par lietām no kurām nav nekādas saprašanas?
Kad jums teica beidziet gremdēt portālu, nē mēs te tikai ātri projektu noslīcināsim un miers. Nu, nu prastie zēni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-05 14:36, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: un kas tur tads,ka es bomzi pazistu? un ne vienu vien vai pec tavam domam,"normali" ir tikai tie,ka staiga pa pasauli ar paceltiem no paslepnuma deguniem augsa? tici man, bomzi nav tie sudigakie cilveki uz pasaules,no viniem daudz ko var pamacities dzive tadi pazistami radosi cilveki ka Jesenins,Veidenbaums,pat Krisjanis Barons, nekautrejas no sadu liauzu sabiedribas ar to lielako prieku kopigi ierava pa kada grakitim sads te cilveku kontingents,atstkiriba no musdienu glamurigajiem ofisa tarpiniem un parastiem pelekiem mietpilsoniem,lioti labi iedvesmo uz radosu darbibu!
Iesaku tev kritiski izturēties pret lieliem brīnumiem, kas tiek stāstīti kunga prātā. Vai tos teiktu bomzis, Kasparovs vai kaimiņu Muhameds.

     [+] [-]

, 2013-11-05 14:43, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Viņš atbalsta Lindermanu.
Muļķības.
Kad Lindermans dzīvoja Krievijā, viņi sastāvēja vienā kopīgā pilsoniskā koalīcijā, kas gāja demonstrācijās pret Putinu, bet ideoloģiski viņi ir pilnīgi pretpoli. Tieši ideoloģisko nesaskaņu dēļ, viņa sen jau ir izjukusi.

     [+] [-]

, 2013-11-05 15:01, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Acīmredzot, Karliss runā par latviešu politiķu un strēlnieku ļoti aktīvu iesaistīšanos 1917. g. oktobra boļševiku apvērsumā, sarkanajā terorā un Krievijas pilsoņu karā.
Ar ko tas beidzās?
- Ar 1936-38 "lielo tīrīšanu"- sarkanā terora kulmināciju- miljonu cilvēku iznīcināšanu, t.sk. pašu sarkano latviešu- politiķu, čekistu un sarkanarmijas komandieru- apšaušanu.
-ar 1940.-41. "Baigo gadu", pēckara sarkano teroru utt, utjp...
ja nu nejausi tas tomer nebija sarkasms, tad nu tU esi visu aunu auns. ja bija- atvainojos.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-05 15:04, pirms 11 gadiem
ja viņam piešķirs pilsonību, tad vismaz vidējais latviešu IQ līmenis paaugstināsies par kādu procentu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-05 15:43, pirms 11 gadiem
Melissa rakstīja: Ja Latvijā sāks piešķirt kaut vai tās pašas uzturēšanās atļaujas visādiem Krievijas biezajiem (un ne tikai Krievijas), tad latvieši šeit pamazām kļūs par otro šķiru. Mēs jau tā te neesam lielā pārsvarā.
es jau nesaku, ka vajadzētu, bet gan kā būtu, ja būtu... mēs jau esam otrā šķira, paskatieties kaut vai uz Cēsīm - ķīniešu invāzija, Jūrmala - krievu province.. kļūs tikai trakāk

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 15:47, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: ja viņam piešķirs pilsonību, tad vismaz vidējais latviešu IQ līmenis paaugstināsies par kādu procentu
Un kā tas varētu ietekmēt pašus gudrākos un zinošākos politikas ekspertus sc un tvnet?
Vidējais cipars palielinās, bet katrs atsevišķi ņemtais tāpat liek vēlēties ko labāku

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 15:51, pirms 11 gadiem
Lai sākumā iemācās un noliek latviešu valodas eksāmenu, atradies te pilsonis!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 15:52, pirms 11 gadiem
un vispar Kasparovs vs Ostlers 100 bandinieki rij nervu zales

  -2 [+] [-]

, 2013-11-05 15:54, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Muļķības.
Kad Lindermans dzīvoja Krievijā, viņi sastāvēja vienā kopīgā pilsoniskā koalīcijā, kas gāja demonstrācijās pret Putinu, bet ideoloģiski viņi ir pilnīgi pretpoli. Tieši ideoloģisko nesaskaņu dēļ, viņa sen jau ir izjukusi.
Redz, tā vienotā koalīcija ir tas pats kas Latvijā tiek veidota ar Lindermanu un Osipovu priekšgalā. Ivara novadnieks Osipovs savulaik pārstāvēja neonacistu vadoņa Barkašova atraugu Latvijā un diezko nebija pa ceļam ar ebrejiem un citiem, politkorekti sakot- tautu un rasu pārstāvjiem.
Šodien šie ir bezmaz salaulāti savā apvieni'ba par Dzimto valodu, neņemot vērā to, ka Lindermans ir ebrejs un savulaik pārstāvēja nacionālboļševikus, kuriem gan diezko nepasēja ar neonacistiem.
Bet mērķis jau skaidrs un tas attaisno pārējās domstarpības.
tas pats ar kasparovu, tikai viņš ņemas Krievijā, redz, pat ļimonovs ietusē koppā dažādos pasākumos. Tā jau ir diagnoze un ne tikai Kasparovam... pa RTVi skatījos kādu laiku atpakaļ raidījumu ar literāta Eduarda Ļimonova aka Lindermana ideāla piedalīšanos. AK MANS DIEVS, kas tur par murgiem gāja...
Rezumē: Šie Provokatori, itkā nezināmas naudas apmaksāti revolicionāri kā Kasparovs( itkā azerbaidžānas ebrejs) ir jātur pa gabalu no Latvijas...
Arī šis gājiens noteikti ir ar apakšā paslēptu aprēķinu, jo redz, parasti krievu opozicionāri steidz vispirms pieprasīt patvērumu Londonai. ....

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 15:58, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Nesapratu, kontekstu...
Šāds raksts var būt portālā, jo ir par sportistu, kas grib iesaistīties LV sabiedriskās dzīves aktualitātēs
Ja?
kas tad tās par aktualitātēm?
kas tās ir par aktualitātēm, kuras varētu ieinteresēt krieviski runājošu Azerbaidžānas ebreju?
Ne jau Latvijas valstiskuma celšanu un latvietības izplatīšanu tautiešu vidū ....

     [+] [-]

, 2013-11-05 16:18, pirms 11 gadiem
Te tik daudz luuzerisma komentos. Nu kaa var saliidzinaat shaha domas gigantu ar kaut kaadu lindermanu. Ja disidents ludz patveerumu, mums kaa demokraatiskaj valstij tas ir jaadod. Ar ko tad mees buusim labaki par zviedriem, kas izdeva muusu legionaarus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 17:01, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja viņš prasītu to pilsonību kā politiskais bēglis, tad varētu šādi runāt. Tagad viņš vienkārši grib ES pilsonību.
Kā tad viņš Latvijai sevi piedāvā? Šahu tāpat nespēlēs. Par latvieti viņu pasaulē tāpat neviens neuzskatīs. Viņam vairāk Latviju vajag, nekā mums viņu.
nu jā piekrītu, bet es vairāk biju domājis no tāda viedokļa, ka tik&tā tas ir unikāls gājiens ar zirdziņu un mūsējiem būtu jābūt tiešām zirgu galwām, lai tomēr neiedotu to pilsonību, jo jebkurā gadījumā Kasparova Latvijas pilsonības faktu latvieši paši vēlāk varētu izmantot sava labā tēla labā, jo nu šahs ir pamatu pamats, visu galda spēļu karalis...paskat'kaut vai tajās pašās rakstam pievienotajās bildēs - kādas naudas tur apgrozās! Varēs vēlāk varbūt kādu turnīru noorganizēt, j ane lielo, tad vismaz kādu paraugspēli jauniešu turnīra ietvaros

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 17:35, pirms 11 gadiem
112233 rakstīja: Te tik daudz luuzerisma komentos. Nu kaa var saliidzinaat shaha domas gigantu ar kaut kaadu lindermanu. Ja disidents ludz patveerumu, mums kaa demokraatiskaj valstij tas ir jaadod. Ar ko tad mees buusim labaki par zviedriem, kas izdeva muusu legionaarus.
Tur jau tā lieta, ka Kasparovs nelūdz politisko patvērumu!,
Jo negrib atteikties no citas valsts [Krievijas] pilsonības, kas ir obligāti politiskā patvēruma piešķiršanai Latvijā.

Viņš grib saglabāt Krievijas pilsonību un vienlaikus "na haļavu=par [neesošiem]īpašiem nopelniem Latvijas labā" dabūt LV pasi, ar kuru varētu brīvi ceļot pa Eiropu un daudz kur citur.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 17:59, pirms 11 gadiem
Ļimonovs ir dibinājis NBP (nacionāl, boļševiku partiju) kuras līderis viņš ir vēl joprojām. Kāds vēl anarhists, kādas muļķības, viņš iestājas par stingru cara (prezidenta) varu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 18:25, pirms 11 gadiem
Jautajums ir, ko vins dos Latvijai? Ja ir kadi racionali argumenti, tad jadod.

     [+] [-]

, 2013-11-05 18:28, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: 1978. gadā viņš uzvarēja 64 lauciņu turnīrā Daugavpilī un izcīnīja vienīgo ceļazīmi uz finālturnīru.
???
ir 100 lauciņu šahs?
Ir tāds 128 lauciņu šahs, bet nav tik izplatīts.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 18:31, pirms 11 gadiem
TomyGun rakstīja: WTF ? Dot pilsonību kādam, tikai lai pierādītu, ka mēs cip nebaidamies no Putina ... ? Tad varbūt uzreiz dodam pilsonību pāris teroristiem un noziedziniekiem, lai pierādītu, ka nebaidamies ne no viena valdošā politiskā režīma?

Es ticu, ka ir simtiem cilvēku, kas ir darījuši daudz vairāk Latvijas labā, kā viņš, un, kuri pilsonību nesaņems, kaut arī gribētu.
Lai cik gudrs viņš arī nebūtu, lai turpina smirdēt Krievijā.
beidzot kautkas sakarigs uzrakstiits ++++++++++++

     [+] [-]

, 2013-11-05 18:35, pirms 11 gadiem
Nelasīju nevienu iepriekš publicēto komentāru, bet Kasparova kungam ieteiktu iegūt Armēnijas, vai kur tur viņa senču dzimtā puse, pilsonību. Cilvēks gudrs, noderēs viņa prāts dzimtajā pusē.
p.s. atvainojos, ja sajaucu K. kunga dzimto pusi.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 18:36, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: 1978. gadā viņš uzvarēja 64 lauciņu turnīrā Daugavpilī un izcīnīja vienīgo ceļazīmi uz finālturnīru.
???
ir 100 lauciņu šahs?
Ir vēl 3 stāvīgais. Laikam kaut kur Ķīnā.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 18:37, pirms 11 gadiem
palasījos tvnet komentārus, tur jau ar pilns ar tādiem pašiem ģēnijiem kā šeit, bet atrodas arī pāris, kuri iekopē linkus no kasparova blogiem... Hmmm, tad nu jāsaka,, es to tūdaliņus, kuri te slapjām mutītēm grib kasparovu redzēt kā LR pilsoni, pats izmestu no mūsu valsts. Lai tie pamuļķi vipirms palasa ko kasparovs raksta par Latvijas un vietējo krievvalodīgo attiecībām...

     [+] [-]

, 2013-11-05 18:39, pirms 11 gadiem
vins latviski mak runat??????

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 18:39, pirms 11 gadiem
Неграждане двух стран | Пятая колонка | Статьи...
Saite priekš garika faniem , bet daļa no tā saucamajiem faniem dabūs izmantot google translator, jo nesapratīs...

     [+] [-]

, 2013-11-05 19:09, pirms 11 gadiem
Viņa cilvēki par Latviju ir rakstījuši arī daudz tendenciozu muļķību, turklāt Kasparovs aizstāv Lindermani, līdz ar to es pret viņa pilsonības iegūšanas centieniem esmu stipri rezervēts. Uzturēšanās atļauju - OK. Bet pilsonību, lūdzu, parastajā ceļā - ar latviešu valodas un vēstures zināšanām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 20:29, pirms 11 gadiem
žirga88 rakstīja: Par kādiem nopelniem ????Kāds sakars viņam ar Latviju ?? tāpēc ka turnīrs bija daugavpilī ,tg būtu jāpiešķir pilsoniba

Lai uzvana ņilam..
Širovs un Kasparovs šaha ābeci apguva Avotu ielā!
Avotu ielā ir dzimis arī humorists A.Raikins...
Avotu ielas garums 1270 metru....

  +2 [+] [-]

, 2013-11-05 20:51, pirms 11 gadiem
Vai arī tas noveda pie Latvijas valsts dibināšanas, miera līguma ar Padomju Krieviju parakstīšanas, rūdītu strēlnieku piedalīšanās Brīvības cīņās un pirmās brīvvalsts laika?
Vēsture nav vienpersoniska, nav ko muti virināt un taisīties par visiem gudrākam.
Šis ir klasisks pašcieņas jautājums. Visticamāk jau, ka mēs noraustīsimies un nepiešķirsim pilsonību, kas būtu klasiskā LV garā. Un tiem, kas saka, ka viņš mums neko nedotu - palasiet ārzemju medijus. Kasparovs jau izteicies un tas izskanējis gan Reuters, gan AFP, gan BBC, u.tml. ka LV ir valsts, kur tiek aizsargāta vārda brīvība, pilsoņu tiesības ievērotas un tamlīdzīgi. Šādu dižu cilvēku izteikumi rietumu publiskajā telpā var tikai palīdzēt lai tiktu galā ar Eiropas liberastiem, kas 9. maija aizliegumu komentētu kā cilvēktiesību pārkāpumu, u.tml.
Argonauts rakstīja: Acīmredzot, Karliss runā par latviešu politiķu un strēlnieku ļoti aktīvu iesaistīšanos 1917. g. oktobra boļševiku apvērsumā, sarkanajā terorā un Krievijas pilsoņu karā.
Ar ko tas beidzās?
- Ar 1936-38 "lielo tīrīšanu"- sarkanā terora kulmināciju- miljonu cilvēku iznīcināšanu, t.sk. pašu sarkano latviešu- politiķu, čekistu un sarkanarmijas komandieru- apšaušanu.
-ar 1940.-41. "Baigo gadu", pēckara sarkano teroru utt, utjp...

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 21:00, pirms 11 gadiem
reinz rakstīja: Vai arī tas noveda pie Latvijas valsts dibināšanas, miera līguma ar Padomju Krieviju parakstīšanas, rūdītu strēlnieku piedalīšanās Brīvības cīņās un pirmās brīvvalsts laika?
Vēsture nav vienpersoniska, nav ko muti virināt un taisīties par visiem gudrākam.
Šis ir klasisks pašcieņas jautājums. Visticamāk jau, ka mēs noraustīsimies un nepiešķirsim pilsonību, kas būtu klasiskā LV garā. Un tiem, kas saka, ka viņš mums neko nedotu - palasiet ārzemju medijus. Kasparovs jau izteicies un tas izskanējis gan Reuters, gan AFP, gan BBC, u.tml. ka LV ir valsts, kur tiek aizsargāta vārda brīvība, pilsoņu tiesības ievērotas un tamlīdzīgi. Šādu dižu cilvēku izteikumi rietumu publiskajā telpā var tikai palīdzēt lai tiktu galā ar Eiropas liberastiem, kas 9. maija aizliegumu komentētu kā cilvēktiesību pārkāpumu, u.tml.
kasparovs arī labprāt redzētu Latgali kā autonomu apgabalu...
bet tas tā, bbc jau par to viņš nesaka, tik raksta savos penteros...
Kā jau pats teici- nevajag izlikties gudrākam par visiem....

  -1 [+] [-]

, 2013-11-05 21:07, pirms 11 gadiem
Jāuzņem- viennozīmīgi. Pasaules mēroga šaha leģenda- ar to viss pateikts.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-05 21:19, pirms 11 gadiem
===Širovs un Kasparovs šaha ābeci apguva Avotu ielā!
Avotu ielā ir dzimis arī humorists A.Raikins...
Avotu ielas garums 1270 metru....===
Eh...kur TU paliki Leģendārais Rīgas Šaha Klubs?
...bij reiz ar tāds M.Tāls....Vērmanītī (Kirova parkā) uz kārtīm spēlēja....
P.S. Ir vēl mums Šaha Federācija?....vai kā to saukt - par kopu vai entuziastu sabied-ribu?
Un cik ģenerālis saņem par neko?....

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 21:21, pirms 11 gadiem
OK, faktu par Latgali nezināju, bet vai tas būtiski ko maina? Manuprāt, tāda cilvēka kļūšana par pilsoni (+ iespējams, pat ar valodas un vēstures eksāmeniem) būtu mūsu valstij nopietns ieguvums starptautiskajā politikā un reputācijā.
Protams, ka nepiekrītu tādām idejām kā Latgales autonomija un vēl visādiem murgiem, bet šeit es domāju stāsts nav par to, bet gan ko valsts iegūtu. Vismaz man tā šķiet.
Ogļracis Feodosijs rakstīja: kasparovs arī labprāt redzētu Latgali kā autonomu apgabalu...
bet tas tā, bbc jau par to viņš nesaka, tik raksta savos penteros...
Kā jau pats teici- nevajag izlikties gudrākam par visiem....

     [+] [-]

, 2013-11-05 21:40, pirms 11 gadiem
reinz rakstīja: OK, faktu par Latgali nezināju, bet vai tas būtiski ko maina? Manuprāt, tāda cilvēka kļūšana par pilsoni (+ iespējams, pat ar valodas un vēstures eksāmeniem) būtu mūsu valstij nopietns ieguvums starptautiskajā politikā un reputācijā.
Protams, ka nepiekrītu tādām idejām kā Latgales autonomija un vēl visādiem murgiem, bet šeit es domāju stāsts nav par to, bet gan ko valsts iegūtu. Vismaz man tā šķiet.
Ko valsts iegūtu, es tiešām nezinu.
Iegūstot pilsonību viņš vare'tu oficiāli kļūt par krievu tiesību un interešu lobētāju šeit pat, tā sakot- aizstāvēt krievvalodīgo intereses, līdzīgi jau agrāk minētājiem. neesmu ne reizi dzirdējis vai lasījis kasparova apgalvojumus, kuros viņš uzsvērtu- krievvaldoīgajiem ir jāintegrejas un un cienot valsti kurā dzīvo- jāmācās vaslts valoda.
jautājums, cik labilatviešu valodu pārvalda viņa bērna māte, nerunājot jau par pašu dēlu, kuram ir nevis pilsonība, bet uzturēšanās atļauja....
Viņš pārstāv krievu intereses krievijā, itkā un lai to darītu- LR pilsonība, saglabāot Krievijas pilsonību, viņam nav vajadzīga...
vai Latvijai ir vajadzīgs pilsonis, kurš rīkojot maskavā protestus saista savu darbību ar Latvijas vārdu???? Kam tas vajadzīgs? Kremlim pirms Latvijas prezidentūras ES? iespējams, un jā, viņām nepienākas tāds bonuss kā dubultpilsonība, ja kas....

     [+] [-]

, 2013-11-05 21:47, pirms 11 gadiem
Un jā, parasti jau deklarē, ka par LR būtu jākļūst valstij lojājiem cilvēkiem, bet cik lojāls LR varētu būt Krievijas patriots(vismaz pēc paustajiem uzskatiem)?

     [+] [-]

, 2013-11-05 22:35, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Un jā, parasti jau deklarē, ka par LR būtu jākļūst valstij lojājiem cilvēkiem, bet cik lojāls LR varētu būt Krievijas patriots(vismaz pēc paustajiem uzskatiem)?
Šovakar noklausijos Echo Moskvi vakara ziņas, komunisti un putinieši viņam novēl skaķerķu doroga, (lai tik kratās prom).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-05 23:17, pirms 11 gadiem
Melissa rakstīja: Viņi visi savā starpā kasās un kā vēl! Bet Latvijas sakarā viedokļi neatšķiras, krievu sakarā tie ir pat vienādi. Šo faktu īpaši patīk Saskaņas Centram atgādināt.
Tā tas ir, bet vispār jau nepilsoņa statuss mūsu krieviem, nav nekas īpaši loģisks. Ja viņi nebūtu tik daudz šeit sabraukuši cccp laikā, tāda statusa nebūtu, tāpat kā Lietuvā. Tas bija politisks lēmums, lai Latvijas valsts varētu eksistēt un to Krievijā nesaprot vai negrib saprast. Mūs šajā jautājumā atbalsta laikam tikai viens atpazīstams cilvēks, padomju disidente un Putina kritiķe Valērija Novodvorska.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja