Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

Sportacentrs.com kailā patiesība

Kristaps Zālītis

Sportacentrs.com kailā patiesība
Latvijas sporta trīs vaļi. Foto: f64

Jādomā, ka pirmo uzdevumu - piesaistīt jūsu uzmanību - esmu paveicis, tādēļ ķeros pie otrā - atklāt vienīgo objektīvo Latvijas sporta veidu reitingu. 2009.gada nogalē dažādās aptaujās un topos ir saukti labākie un mīlētākie sportisti un komandas. Vienmēr šīs apbalvošanas pavada runas par populārākajiem sporta veidiem. Pirmo reizi savā pastāvēšanas vēsturē esam nolēmuši kliedēt mītus un, izmantojot statistiku par Latvijas sporta līdzjutēju veiktajiem daudziem miljoniem klikšķu Sportacentrs.com portālā, atklāt sporta veidu popularitātes tendences un to dinamiku pēdējo divu gadu laikā.

Ir virkne Sportacentrs.com apmeklētāju veikto darbību rādītāji, kurus mēs izmantojam ikdienas darbā, lai spriestu par sporta veidu popularitāti un tam piemērotu satura uzsvarus portālā. Esam izvēlējušies divus no tiem, lai šodien salīdzinātu dažādu sporta veidu aktīvo un pasīvo līdzjutēju skaitu.

Aktīvie sporta veida līdzjutēji

Ja tu ikdienā pats meklē informāciju par kādu konkrētu sporta veidu, tad esi šī sporta aktīvais līdzjutējs. Sportacentrs.com statistikas rādītājs, kas vislabāk ilustrē šādu aktīvo sporta veida līdzjutēju skaitu, ir klikšķu daudzums uz sporta veidu nosaukumiem izvēlnē portāla kreisajā malā. Lai arī šo izvēlni neizmanto visi Sportacentrs.com apmeklētāji, tomēr uz populārāko sporta veidu nosaukumiem gada laikā izvēlnē ir klikšķināts vairākus miljonus reižu, kas ļauj itin objektīvi spriest par līdzjutēju prioritātēm.

Esam apkopojuši datus par 13 sporta veidiem, kuru popularitāti savstarpēji salīdzināsim. Katram sporta veidam esam piešķīruši indeksu (gada populārākajam – 100.00), kas proporcionāls veikto klikšķu skaitam. Piemēram, 2009.gadā laika posmā, kurā uz hokeju tika kopā veikti 100 klikšķi, uz basketbolu tika klikšķināts vidēji 77.45 reizes, bet uz tenisu – 11.65 reizes.

Tabula: Sporta veida aktīvo līdzjutēju skaita indekss

VietaSporta Veids20092008Vieta 2008.Izmaiņas
1.Hokejs100.0075.1321
2.Basketbols77.45100.001-1
3.Futbols52.4150.2230
4.Teniss11.6513.6740
5.Motoru sports10.789.4850
6.Volejbols8.998.8960
7.Vieglatlētika7.655.6281
8.Florbols6.595.4591
9.Bokss4.795.15101
10.Handbols4.336.467-3
11.Biatlons2.942.61121
12.Riteņbraukšana2.392.6611-1
13.Bobslejs1.782.03130

Rezultāti sporta veidu topa augšdaļā nav pārsteidzoši. Tālu priekšā pārējiem ir aizsteigušies trīs Latvijas vaļi – hokejs, basketbols un futbols. Ja 2008.gadā vislielākais aktīvo līdzjutēju skaits bija basketbolam, tad 2009.gadā pirmajā vietā ļoti pārliecinoši izvirzījies hokejs. Basketbola sabiedrība par aktīvo līdzjutēju novēršanos lielu „Paldies” var teikt visiem ASK Rīga projektā iesaistītajiem ļaudīm. Vēl pašā gada sākumā interese par hokeju un basketbolu bija vienādā līmenī, bet līdz ar ASK projekta krahu strauji kritās arī basketbola informācijas auditorija. Starp citu, 2009.gada janvāra nogalē un februārī ne tikai samazinājās klikšķu skaits uz „Basketbolu” mūsu sporta veidu izvēlnē, bet arī strauji saruka rakstu par basketbolu lasījumu skaits.

Tabula: Basketbola un hokeja aktīvo līdzjutēju skaita indekss

Sporta veids08 Aug08 Sep08 Okt08 Nov08 Dec09 Jan09 Feb09 Mar09 Apr09 Mai09 Jūn09 Jūl09 Aug09 Sep09 Okt09 Nov09 Dec
Hokejs6110078719610010010010010082100100100100100100
Basketbols1009810010010010086785983100888294695445

Topa trešajā vietā stabilas pozīcijas ieņem futbols. Šogad veiksmīgi spēlēja nacionālā izlase, eirokausos sekmīgi cīnījās FK „Ventspils”, tomēr pasaules sporta karalis Latvijā nevar lepoties ar panākumiem aktīvo līdzjutēju piesaistē. Sporta draugi centīgi seko izlases mačiem un mūsējo gaitām eirokausos, bet pārējā laikā interese par futbolu ir krietni mazāka. Ja Latvijas Futbola federācija vēl dažkārt izrāda vēlmi šo tendenci mainīt, tad līdzjutēju piesaistes stratēģijas trūkums Latvijas klubos neļauj futbolam cerēt uz fanu uzmanības noturēšanu visa gada garumā.

2009.gadā aktīvo līdzjutēju skaita ziņā pārsvars pār sekotājiem samazinājies tenisam. Mūsu lielākā tenisa zvaigzne Ernests Gulbis tikai divos ATP pamatturnīros spēja izcīnīt vairāk kā vienu uzvaru, savukārt Anastasijai Sevastovai, lai paplašinātu fanu loku, trūkst kādas skaļas uzvaras pār pasaules Top20 spēlētāju. Tā rezultātā tenisam tuvāk ir tikuši motoru sporti, kuri balstās galvenokārt uz F1 līdzjutēju pleciem.

Volejbols līdz ar pludmales volejbolu ieņem sesto vietu šajā reitingā. Klasiskais volejbols arvien piesaista vairāk aktīvos līdzjutējus kā bīčs, tomēr pludmales versijas popularitāte pastāvīgi aug. 2010.gadā uzrādīt labus rezultātus pa spēkam ir uzreiz trīs mūsu pāriem. Ja kāds skaļāks panākums izdosies jau pavasarī, nebaidos prognozēt, ka volejbolam ir pa spēkam topa apsteigt motoru sportus un/vai tenisu.

Pasīvie sporta veida līdzjutēji

Sporta draugus, kuri ikdienā aktīvi neseko kāda sporta veida norisēm, bet ir gatavi izlasīt pašas skaļākās šī sporta veida ziņas, saucam par pasīvajiem sporta veida līdzjutējiem. Salīdzināt dažādu sporta veidu pasīvo līdzjutēju skaitu mums ir pavisam vienkārši – apskatīsim katra sporta veida populārāko ziņu vidējo lasītāju skaitu. Atkal sporta veidam, kura populārākos rakstus lasīti visvairāk, piešķirsim indeksu 100, bet pārējiem sporta veidiem indekss piešķirts proporcionāli populārāko ziņu lasījumu skaitam. Tā, piemēram, uz katriem 100 divpadsmit populārāko 2009.gada basketbola ziņu lasījumiem ir 93.13 divpadsmit populārāko hokeja ziņu lasījumi.

Tabula: Sporta veida pasīvo līdzjutēju skaita indekss

Gads20092008
Sporta veidsTop12Top52Top12Top52
Basketbols100.0068.23 (2)97.51 (2)78.77 (2)
Hokejs93.1374.88 (1)100.00 (1)81.84 (1)
Futbols58.2746.04 (3)52.98 (6)42.07 (4)
Teniss52.1834.95 (4)73.60 (3)54.36 (3)
Vieglatlētika46.9627.55 (5)37.80 (7)23.23 (7)
Motoru sports41.2727.42 (6)56.86 (5)34.84 (5)
Bokss40.9817.74 (9)69.10 (4)33.32 (6)
Volejbols36.6419.29 (7)37.03 (9)19.69 (8)
Bobslejs33.6115.74 (10)35.30 (10)17.12 (10)
Biatlons31.4617.87 (8)27.99 (11)17.91 (9)
Riteņbraukšana30.4514.64 (11)25.63(12)11.40 (12)
Florbols20.4511.89 (12)37.56 (8)15.25 (11)
Handbols5.744.27 (13)16.25(13)7.83 (13)

Tabulā esam publicējuši divus rādītājus – 12 populārako ziņu vidējā lasījumu skaita indeksu un 52 populārāko ziņu vidējā lasījumu skaita indeksu. Šos rādītājus izvēlējāmies, lai salīdzinātu sporta veidu spēju piesaistīt interesi attiecīgi vidēji reizi mēnesī un nedēļā.

Vispriecīgākajiem par šiem datiem būtu jābūt basketbola sabiedrības pārstāvjiem. Finansiālā krīze klubos un skandāli izlasē ir likuši basketbolam atkāpties uz otro vietu pēc aktīvo līdzjutēju skaita, bet pasīvie līdzjutēji basketbolam ir aptuveni tikpat cik hokejam. Basketbola potenciālu pierāda tas, ka ducis populārākās basketbola ziņas ir lasītas vairāk kā 12 populārākie hokeja jaunumi, bet ik nedēļu šo interesi basketbolam noturēt ir grūtāk un, apskatot 52 populārāko ziņu lasījumu skaitu, hokejs jau ir priekšā basketbolam. Jebkurā gadījumā – sporta draugi basketbolam nav zuduši un arvien ir gatavi interesēties par šo sporta veidu, tādēļ Latvijas Basketbola savienībai un klubiem ar šiem potenciālajiem faniem ir smagi jāstrādā, lai tos atgrieztu aktīvo līdzjutēju rindās.

Otra būtiskā ziņa – Latvijas trešais populārākais sporta veids – futbols – pēc pasīvo līdzjutēju skaita ir tuvāk „pārējiem sportiem” nekā basketbolam un hokejam, bet 2008.gadā trešo pozīciju pat bija atdevis tenisam. 2009.gadā otrais lasītākais futbola raksts basketbola rakstu sarakstā būtu vien 22.vietā, bet hokeja rakstu konkurencē neiekļūtu pat Top52.

No pārējiem sporta veidiem vislielākais pasīvo līdzjutēju skaits ir tenisam jeb precīzāk – Ernestam Gulbim. Tālāk seko vieglatlētika, kuras statistiku šogad ievērojami uzlaboja pasaules čempionāts, un motoru sporti.

Sportacentrs.com statistikā par Latvijas sporta auditorijas interesēm var atrast vēl daudz vielas pārdomām. Ja sporta organizācijām rodas vēlme iepazīties ar detalizētāku informāciju, droši sazinieties ar Jāni Cīruli un mēs jums lūkosim palīdzēt.

10 lasītākie raksti 2009.gadā pa sporta veidiem

Hokejs
Varenā mačā pirmo reizi uzveikti zviedri
Ivanāns: "Izlasē nav cilvēcīgas komunikācijas!"
Pēc Karsuma trieciena lauzts žoklis 10 vietās
Vai ASV mums pasniegs dāvanu?
Znaroks: "Puiši paveica varoņdarbu"
Hosa arī nākamajā sezonā spēlēs "Dinamo"
Ozoliņš atgriežas hokejā un "Dinamo"
"Dinamo" nepaliks Elisons; Hosa un Novāks
"Dinamo" sakauj "SKA"
Latvija ceturtdaļfinālā pret Kanādu
Basketbols
Bērziņš tiek atskaitīts no izlases (papildināts)
Video: Kambala pēc zaudējuma nesavalda nervus
Kristaps Valters sūdzēs tiesā LBS
K.Valters: "Karjerai izlasē pielikts punkts"
Basketbola savienība diskvalificē Šķēli un K....
Video: ASK un Barons fani kaujas
Video: Kambala rāda leišiem - kas ir kas
Kambalam 42 punkti uzvarā
"Sporta Avīzē" - Buļa patiesība par Latvijas...
Blūms: "Par "+8 lietu" kādam jāatbild"
Futbols
Latvija nospēlē neizšķirti ar grupas līderi Šveici
"Ventspils" un Grigorčuka ceļi šķiras...
"Ventspils" nodrošina vietu Eiropas līgas grupu...
Tuvu vai tomēr - tālu?
Latvija uzvar un finišē trešajā vietā
Anrī roka aizved Franciju uz DĀR
Čirkina fantastiskais sitiens nodrošina...
"Dinaburg" izslēgts no Latvijas futbola čempionāta
"Ventspils" izcīna vēsturisku punktu Berlīnē
Latvijai jāuzvar Moldovu un jācer uz 3. grozu

Par Sportacentrs.com

Unikālie apmeklētāji dienā: 30'000
Rādījumu skaits dienā: 450'000
Unikālie apmeklētāji mēnesī: 125'000

  +1 [+] [-]

, 2010-01-02 14:41, pirms 15 gadiem
runāt var daudz un dikti, bet pie patiesības vai kopsaucēja tāpat nekad nenonāksim.

by the way, labs raksts, kas pierāda, ka hokejs tomēr ir NR.1 Latvijā. To pierāda arī tas, cik cilvēku nāk uz Dinamo spēlēm un cik uz, piemēram, Latvijas futbola izlases spēlēm. Paldies autoram.

     [+] [-]

, 2010-01-02 14:44, pirms 15 gadiem
garais_999 rakstīja: pilnīgi pareizi, varu uzreiz pateikt, ka e-sportu lasa vai komentē tikai jaunākās un vidējās paaudzes cilvēki, tiem kam 50, daudz vairāk lasa avīzes un spoŗta žurnālus ( arī krievu valodā), tādu ir daudz, kas pat nemāk ieiet sportacents.com mājas lapā, tas pats Raivis no Talsiem tač skaidri un gaiši pateica, ka vispār neiet internetā, bet tač no sporta viņš saprot manuprāt diezgan, un viņam labi ja ir pāri 40, tā ka šis e-porta topiks, ne jau latvijas, ja būtu visiem latvijas iedzīvotājiem iespēja izteikties ( zinām, ka daudzkur Latvijā nemaz nav neta, un kā ir pensionāriem ar naudu), neticu, ka latvijas populārākais sporta veids būtu hokejs
Reti var atrast taadu stulbeni kaa Raivis no Talsiem. Uz sporta studiju zvana tikai zvaniishanas peec un biezhi uzdod tik stulbus jautaajumus, uz kuriem varbuut arii buutu zinaajis atbildes, ja buutu lasiijis zinjas netaa nevis naakamaas dienas aviizee.

     [+] [-]

, 2010-01-02 14:49, pirms 15 gadiem
vnkyo rakstīja: runāt var daudz un dikti, bet pie patiesības vai kopsaucēja tāpat nekad nenonāksim.

by the way, labs raksts, kas pierāda, ka hokejs tomēr ir NR.1 Latvijā. To pierāda arī tas, cik cilvēku nāk uz Dinamo spēlēm un cik uz, piemēram, Latvijas futbola izlases spēlēm. Paldies autoram.
Hokejs ir Nr1 Latvijas sportā. Vai tas ir Nr1 Latvijā, tas jau ir cits jautājums, uz kuru rakstā sniegtā statistika nevar dot viennozīmīgu atbildi.

     [+] [-]

, 2010-01-02 14:49, pirms 15 gadiem
gramofons, 14:44, pirms 3 minūtēm, citēt

garais_999 rakstīja: pilnīgi pareizi, varu uzreiz pateikt, ka e-sportu lasa vai komentē tikai jaunākās un vidējās paaudzes cilvēki, tiem kam 50, daudz vairāk lasa avīzes un spoŗta žurnālus ( arī krievu valodā), tādu ir daudz, kas pat nemāk ieiet sportacents.com mājas lapā, tas pats Raivis no Talsiem tač skaidri un gaiši pateica, ka vispār neiet internetā, bet tač no sporta viņš saprot manuprāt diezgan, un viņam labi ja ir pāri 40, tā ka šis e-porta topiks, ne jau latvijas, ja būtu visiem latvijas iedzīvotājiem iespēja izteikties ( zinām, ka daudzkur Latvijā nemaz nav neta, un kā ir pensionāriem ar naudu), neticu, ka latvijas populārākais sporta veids būtu hokejs

Reti var atrast taadu stulbeni kaa Raivis no Talsiem. Uz sporta studiju zvana tikai zvaniishanas peec un biezhi uzdod tik stulbus jautaajumus, uz kuriem varbuut arii buutu zinaajis atbildes, ja buutu lasiijis zinjas netaa nevis naakamaas dienas aviize
============
tas tač bija tikai piemērs, piekrītu, ka varbūt ne veiksmīgākais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-02 15:04, pirms 15 gadiem
Šāda informācija varētu būt interesanta sponsoriem, reklāmdevējiem, lai izvēlētos - kuru sporta veidu atbalstot viņi iegūs lielāku auditoriju, bet arī ne precīzi, ne velti daudzi atsakās no basketbola atbalstīšanas, jo ir skaidrs, ka tā ir negatīva publicitāte, lai arī auditorija ir liela.
Ja runājam par valsts interesēm un valsts līdzekļu piešķiršanu sportam, tad kritērijam būtu jābūt nevis auditorijas lielumam, bet gan iedzīvotāju skaitam, kas jau nodarbojas ar konkrēto sporta veidu vai arī mūsu sportistu sasniegumu rezultātā pievērsīsies sportiskām nodarbībām.
Piemēram, hokejistu sasniegumi no vienas puses ir labi, Latvijas vārds izskan pasaulē, bet tajā pašā laikā ar ko iedzīvotājiem un jauniešiem asociējas hokejs - ar pamatīgu alus dzeršanu un ālēšanos tribīnēs. Ja paskatās no šāda viedokļa, tad nemaz tik liels hokeja atnestais labums nav.
Tāpat, manuprāt, pārāk tiek pārspīlēts tas stāsts - klišeja par lielo nozīmi, ka sportisti reklamē Latviju. Nerunāsim par basketbolistu pēdējiem trikiem, bet arī kaut vai paņemsim olimpiādi. Jūs atceraties, kuru valstu sportisti tāpat kā mūsējie izcīnīja vienu olimpisko zeltu pēdējā olimpiādē? Un pat ja atceraties - vai tas mudināja jūs vērt vaļā atlantus, skatīties kur tā Tunisija atrodas, interesēties par tās ekonomiku vai kultūru, vai vēl jo vairāk investēt kaut ko tajā valstī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-02 15:16, pirms 15 gadiem
hokejs 4ever
varēja vēl pievienot ne tikai pagājušā gada, bet portāla pastāvēšanas ilguma statistiku..

+komentētākos rakstus

     [+] [-]

, 2010-01-02 15:17, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: Tu arī izlasi to ko tu uzraksti?
Un tu iedziļinies tajā, ko lasi?
Latvijas sports ir ar Latvijas komandām, sportistiem saistīts, kam nav nekāda sakara ar pārējo pasauli (piemēram, Atlantas Trashers un Toronto Maple Leafs savstarpējo spēli).
Bet sporta veida kā tāda popularitāti var vērtēt pēc daudziem kritērijiem - vietējie sporta notikumi, leģionāru gaitas ārzemēs, pasaules sporta notikumi (kuriem nav nekāda sakara ar kāda Latvijas pārstāvja dalību) u.t.t.

     [+] [-]

, 2010-01-02 15:31, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Viss ir atkarīgs no tā, ko salīdzina.Hokejs Latvijā ir tikai Dinamo un izlase+diezgan maza daļa leģionāru. Taču tas jau nav viss sporta veids kopumā. Tavuprāt, kas interesē vairāk - futbola spēcīgākās līgas un Eirokausi vai hokeja spēcīgākās līgas un Eirokausi?
Latvijā hokejs nevienu nerausta. Latvieti no hokeja interesē tikai Dinamo un izlase. Ja (vai kad) pazudīs Dinamo, atkal Latvijā hokejs interesēs tikai aprīlī un maijā. Tas, protams, ir, domājot par vidējo sporta fanu. Neapšaubāmi daudzus interesē arī NHL un KHL (bez RD piedalīšanās). Taču, cik liela daļa tādu ir?

Neapšaubāmi lasītāko rakstu ziņā hokejam nav konkurentu. Ar to spēj konkurēt vienīgi alkohola atkarīgo un viesnīcu dedzinātāju kārtējie skandāli. Bet tas nav pilnībā objektīvs rādītājs.
Jā, interesanti, kas lidzjutējus interesē futbolā aiz tādiem MU, Barcas un kāda itāļa?! Cik svarīga līdzjutētu acīs bija Venstpils pēdējā spēlē Eiropas līgā?
vai tomēr NHL, kur gan spēlē mūsējie, gan top spēlētāji, izmētāti pa dažādiem klubiem? un U-20 hokejisti? šī komanda tak nav ne Dinamo, ne izlase. Tāpat par Eiropas hokeja līgām ik pa laikam veidojas saturīgākas diskusijas nekā par kaut kādu viduvēju futbola līgu.

  +6 [+] [-]

, 2010-01-02 15:41, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: pasaules sporta notikumi (kuriem nav nekāda sakara ar kāda Latvijas pārstāvja dalību) u.t.t.
Piemēram, priekš manis šobrīd sporta notikums Nr.1 ir Tour de ski, es katru dienu vismaz 20 reizes atveru tīmekļa vietni fiscrosscountry.com, bet ne reizi neesmu uzspiedis sportacentrā uz sadaļu Slēpošana. Lieki piebilst, ka tam tiešām nav nekāda sakara ar Latvijas pārstāvju dalību tajā.

     [+] [-]

, 2010-01-02 15:43, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Piemēram, priekš manis šobrīd sporta notikums Nr.1 ir Tour de ski, es katru dienu vismaz 20 reizes atveru tīmekļa vietni fiscrosscountry.com, bet ne reizi neesmu uzspiedis sportacentrā uz sadaļu Slēpošana. Lieki piebilst, ka tam tiešām nav nekāda sakara ar Latvijas pārstāvju dalību tajā.
Tieši tā - arī par šahu velti būtu cerēt sportacentrā kaut ko sakarīgu izlasīt...
Toties chesspro.ru vai tajā pašā chess.lv var pietiekoši daudz atrast...

     [+] [-]

, 2010-01-02 15:44, pirms 15 gadiem
VVilks rakstīja: Tieši tā - arī par šahu velti būtu cerēt sportacentrā kaut ko sakarīgu izlasīt...
Toties chesspro.ru vai tajā pašā chess.lv var pietiekoši daudz atrast...
Par slēpošanu vismaz vēl kaut ko raksta, taču par šahu es te vispār nekad neko neesmu redzējis

  +2 [+] [-]

, 2010-01-02 15:45, pirms 15 gadiem
alexy rakstīja: Tāpat par Eiropas hokeja līgām ik pa laikam veidojas saturīgākas diskusijas nekā par kaut kādu viduvēju futbola līgu.
Diskusijas jau nav nekāds arguments. Tas ir atkarīgs nevis no popularitātes, bet to interesējošo cilvēku inteliģences.

     [+] [-]

, 2010-01-02 15:45, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Vai tad žurnālistiem tāda nav jāapgūst?

Raksts jau interesants, bet tam nav nekāda sakara ar objektivitāti kopējā valsts kontekstā.
tā pati statistikas maciba tev pateiks, ja ar kaut kādu kļūdu izlases rezultāti ir objektīvi un tiešām atspoguļo notiekošo valstī. atgādinu- ar noteiktu kļūdas procentu. taču šeit tas ir diezgan mazs, jāatzīst.

     [+] [-]

, 2010-01-02 15:45, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Par slēpošanu vismaz vēl kaut ko raksta, taču par šahu es te vispār nekad neko neesmu redzējis
Tu vari rakstīt. Piemēram, amatieru sadaļā par savām uzvarām

     [+] [-]

, 2010-01-02 15:47, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tu vari rakstīt. Piemēram, amatieru sadaļā par savām uzvarām
Nevaru, man dakteri neļauj fiziski nodarbināt kreiso roku

     [+] [-]

, 2010-01-02 15:49, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nevaru, man dakteri neļauj fiziski nodarbināt kreiso roku
Tad raksti tikai ar labo

     [+] [-]

, 2010-01-02 15:49, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nevaru, man dakteri neļauj fiziski nodarbināt kreiso roku

     [+] [-]

, 2010-01-02 15:51, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tad raksti tikai ar labo
Ar vienu roku grūti gan slēpot, gan rakstīt Bet reāli ir tā, ka man rokai pazudusi koordinācija un rakstot ar klaviatūru daudz kļūdas tekstā sanāk

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 15:52, pirms 15 gadiem
Unikālie apmeklētāji dienā: 30'000 <-- nu neticu šim ciparam.

ja tas ir vidēji..

ja lielākais, varbūt.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-02 15:53, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Ar vienu roku grūti gan slēpot, gan rakstīt Bet reāli ir tā, ka man rokai pazudusi koordinācija un rakstot ar klaviatūru daudz kļūdas tekstā sanāk
Ar ko tad tu šobrīd raksti? Ar kāju pirkstiem?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 15:55, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Ir tāda lieta kā population and sample Ar to vajadzētu sākt.

SC sample nav reprezentatīvs un iegūtie rezultāti neatbilst jūsu mērķim iegūt 'objektīvus' datus.
kas tad nav reprezentatīvs? labi, nav krievu, taču tas ir cits stāsts. taču vecie Krāslavas onkuļi sastāda tik nelielu procentu, ka nav jāņem vērā. šodien internets ir kuram katram perdelim, tā kā dati ir reprezentatīvi!

     [+] [-]

, 2010-01-02 15:56, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Ar ko tad tu šobrīd raksti? Ar kāju pirkstiem?
Nope, divreiz pārlasu tekstu un laboju
Rīt nāc skatīties spēli

     [+] [-]

, 2010-01-02 15:59, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nope, divreiz pārlasu tekstu un laboju
Rīt nāc skatīties spēli
Labi, ka tikai divreiz
Nevaru, man rīt pašam Rīgā turnīrs

  +4 [+] [-]

, 2010-01-02 16:25, pirms 15 gadiem
Ar šodienu vairs basketbola un hokeja ziņas nelasīšu. Lai neuzlabotu statistiku.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-02 16:45, pirms 15 gadiem
Man gan patik visi raksti par basketbolu.
Nav japerk dzeltena prese.
Vai lasitako basketbola rakstos ir kaut kas ari par basketbolu?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-02 16:48, pirms 15 gadiem
domāju, ka basketbols nav šogad 2. populārākais, jo vislasītākie raksti ir tieši par skandāliem nevis par kādu sasniegumu vai sastāva maiņu. lai gan nepavisam neesmu basketbola fans, es arī aktīvi lasīju un komentēju skandalozos rakstus, bet tik un tā tieku pieskaitīts kā basketbola fans. pēc basketbola kā sporta veida popularitātes, es viņu liktu vienā līmenī ar futbolu. skandāli nav sports.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-02 16:50, pirms 15 gadiem
underworld rakstīja: Man gan patik visi raksti par basketbolu.
Nav japerk dzeltena prese.
Vai lasitako basketbola rakstos ir kaut kas ari par basketbolu?
tavs pēdējais teikums ir zelta vārdi.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 16:53, pirms 15 gadiem
Tipa afigenna objektiivs reitings?
tikpat labi var hokeja sadalja ielikt video "Lipmans pludmalee izdzer piecus litrus alus" un uzskatiit, ka tas ir hokeja popularitaates raadiitajs.

     [+] [-]

, 2010-01-02 16:57, pirms 15 gadiem
The Termoss rakstīja: Tipa afigenna objektiivs reitings?
tikpat labi var hokeja sadalja ielikt video "Lipmans pludmalee izdzer piecus litrus alus" un uzskatiit, ka tas ir hokeja popularitaates raadiitajs.
Un ka tu doma? Kuru lasis vairak Dinamo Riga sagrauj Maskavas Dinamo. Ozolinam 5 varti. Vai Lipmans pludmalee izdzer piecus litrus alus.

     [+] [-]

, 2010-01-02 17:05, pirms 15 gadiem
underworld rakstīja: Man gan patik visi raksti par basketbolu.
Nav japerk dzeltena prese.
Vai lasitako basketbola rakstos ir kaut kas ari par basketbolu?
Pilnībā piekrītu pēdējam teikumam. Tur ir tikai par dzeršanu, tiesām un viesnīcu demolēšanu. Varbūt tikai ļoti maza daļa no basketbola, bet šaubos.

     [+] [-]

, 2010-01-02 17:11, pirms 15 gadiem
par ko te cepiens, tā arī nevaru ierubīties... kurš sporta veids populārāks vai kas?