Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:440, Did:0, useCase: 3

Makgregors revanšējas Diazam, izcīnot uzvaru pēc punktiem

Jānis Eisaks
Jānis Eisaks

Makgregors revanšējas Diazam, izcīnot uzvaru pēc punktiem
Konors Makgregors (no kreisās) cīņā ar Neitu Diazu
Foto: sherdog.com

Pirms dažām minūtēm Lasvegasā, ASV noslēdzās cīņu šovs "UFC 202", kura centrālajā cīņā UFC pusvieglā svara čempions īru MMA cīkstonis Konors Makgregors (20-3) piecu raundu cīņā ar nevienbalsīgu tiesnešu lēmumu pēc punktiem uzveica amerikāni Neitu Diazu (19-11), revanšējoties viņam par pirms pieciem mēnešiem sarūpēto zaudējumu.

Sportisti pirmo reizi savā starpā būrī tikās šā gada 5. martā pusvidējā svara (- 77 kg) divīzijas ietvaros. Šī svara kategorija tika izvēlēta, jo Diazs, kuram cīņa ar Makgregoru tika piedāvāta tikai vienpadsmit dienas pirms cīņu šova “UFC 196”, šajā īsajā laika posmā nespēja iekļauties vieglās svara kategorijas (- 70 kg) rāmjos. Diezgan negaidīti uzvaru otrajā raundā ar žņaugšanas paņēmienu izcīnīja Neits Diazs, šokējot visu cīņu sporta pasauli.

Arī revanša mačs notika pusvidējā svarā, taču šoreiz apstākļi sportistiem bija savādāki, proti, abiem bija pietiekami daudz laika, lai izpētītu viens otru un pienācīgi sagatavotos.

Pirmie divi raundi aizritēja Konora Makgregora zīmē, kurš izvēlējās ar Neitu cīnīties stājā. Otrajā raundā Diazs divreiz pēc sitieniem tika nogādāts uz ringa dēļiem, taču viņš spēja atjaunoties un turpināt cīņu.

Uz trešo raundu manāmi svaigāks iznāca Neits Diazs, kuram pirmajos divos raundos tika pamatīgi apskādēta seja. Šajā raundā amerikānis aktīvi un agresīvi uzbruka, parādot savu fizisko pārsvaru pār Konoru. Diazs bija tuvu tam, lai cīņu pabeigtu priekšlaicīgi....

Ceturtajā raundā spēki izlīdzinājās. Arī piektais, pēdējais raunds ritēja līdzīgā cīņā, kurā varbūt mazliet precīzāks izskatījās Makgregors. Tiesa, pašā raunda izskaņā Neitam Diazam izdevās īru nogāzt parterā un uzsākt sitienu sēriju pa zemē guļošo Makgregoru, taču tūdaļ iejaucās ringa tiesnesis, paziņojot par cīņas laika beigām.

Pēc fināla gonda tiesnešu domas dalījās. Divi ar minimālu pārsvaru pēc punktiem 48-47 uzvaru atdeva Makgregoram, taču viens šajā mačā saskatīja neizšķirtu rezultātu ar 47-47. Līdz ar to uzvaru pēc punktiem izcīnīja Konors Makgregors, revanšējoties Diazam par martā sarūpēto zaudējumu.

“UFC 202” rezultāti:

Nr.UzvarētājsZaudētājsMetodeRaundsLaiks
1.Conor McGregorNate Diazdecision (majority)55:00
2.Anthony JohnsonGlover TeixeiraKO (punches)10:13
3.Donald CerroneRick StoryTKO (strikes)22:02
4.Mike PerryHyun Gyu LimTKO (punches)13:38
5.Tim MeansSabah HomasiTKO (punches)22:56
6.Cody GarbrandtTakeya MizugakiTKO (punches)10:48
7.Raquel PenningtonElizabeth Phillipsdecision (unanimous)35:00
8.Artem LobovChris Aviladecision (unanimous)35:00
9.Cortney CaseyRanda Markossubmission (armbar)14:34
10.Lorenz LarkinNeil MagnyTKO (elbows)14:08
11.Colby CovingtonMax GriffinTKO (punches)32:18
12.Marvin VettoriAlberto Udasubmission (head-and-arm guillotine)14:30

Izmantotie resursi:
Sherdog.com: UFC, Mixed Martial Arts (MMA)...

  +3 [+] [-]

, 2016-08-21 10:30, pirms 8 gadiem
fans81 rakstīja: Ieslēdz labāk multeni kādu
Ja tu jautā par ko viņi pelna miljonus, tad laikam intelekts noteikti nav tava stiprā puse. Stiprs mārketings, lielu mediju atsaucība, zināmi cīkstoņi un ļoti gaidīta cīņa visapkārt pasaulē. Loģiski, ka pelnīs miljonus. Kas vēl tavām cāļa smadzenēm nav izprotams? Uzjautā, palīdzēsim atpalikušajiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-21 10:38, pirms 8 gadiem
A var kautkur atkārtojumu redzēt? nemāku atrast

  -3 [+] [-]

, 2016-08-21 10:40, pirms 8 gadiem
Suprise Suprise mazerfakrs - king is back!

  -4 [+] [-]

, 2016-08-21 11:04, pirms 8 gadiem
Diazs bija labaks...bet uzvareja nauda...

  -1 [+] [-]

, 2016-08-21 11:27, pirms 8 gadiem
Nez, nepiekrītu tiesnešiem, Makgregora uzvara bija pārliecinošāka

  -1 [+] [-]

, 2016-08-21 11:30, pirms 8 gadiem
Pie vienādiem spēkiem Makgregors ir galvas tiesu pārāks, tur vsp nav divu domu. Cīņa pārgāja Diaza pusē tad, kad īrs pagura no latino feisa un kājeles dauzīšanas, bet arī tad viņš bija spējīgs to izdzīvot un atgūties cīņas beigu pusē. Ja kāds te apšauba uzvarētāju, vnk paskatieties uz Diaza purnu un paskaitiet nokdaunus. Katrā ziņā ir lieliski, ka būs trešā cīņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-21 12:05, pirms 8 gadiem
Arsenich rakstīja: Diazs bija labaks...bet uzvareja nauda...
Diazs bija labāks vienu raundu. 2 Magregors un vienā ničs.

     [+] [-]

, 2016-08-21 12:13, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Twiterī gan izcilas sarunas iet par to,ka Conors zaudēja cīņu un tiesneši ir uzpirkti Sajūta,ka viņi pamodās tikai pēc cīņas.Saka,ka Konors zaudēja otro raundu,un biji totāli iztukšots..Aizmirstot faktu cik reizes viņš Diazu nolika uz dēļiem.Piektais raunds ar viņiem mistērija.Domā Ja diazs izpilda vairāk sitienu,tad viņš ir pelnijis uzvara aizmirstot,ka 40% no sitieniem nesasniedz mērķi,kamēr Conora VISI sitieni piektajā aiziet Diaza sejā un korpusā.Conoram oprojām kardio pieklibo,bet vismaz uz zemes cīnas labāk..Tas ir pzd,kā Diaza seja tur tos visus sitienus..Butu cits pretinieks domājams jau gulētu zemē KO

dont cry baby

  -1 [+] [-]

, 2016-08-21 12:16, pirms 8 gadiem
Nezinu nepatīk konors jo laksta kā sīks gailis bet jā samācijies spēlēt uz publiku petušonaks no wwe bet cīņa tiešām bija laba

  +4 [+] [-]

, 2016-08-21 12:26, pirms 8 gadiem
rowers rakstīja: dont cry baby
';

     [+] [-]

, 2016-08-21 13:16, pirms 8 gadiem
Trešā beigās Diazam bija tāds pus moments, bet tie vārgie sitieni neko nopietnu neizdarīja...kāpēc vārgie? Uzmetat youtubē pēc cīņas preses konferenci, Gregoram seja teju zīdaina.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-21 13:23, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Pretīgais jeņķis dabūja pa muti, malacis Makgregors..
Da kāds viņš jeņķis Bezsmadzeņu mexikāņu čulo no rajona

  +1 [+] [-]

, 2016-08-21 13:40, pirms 8 gadiem
Teicami McGregor!
Diazam palīdzēja fantastiskā izturība,gan fiziski,gan sitienu uzņemšanā,kā ne kā viņš trenējas nopietni triatlonā...

  +3 [+] [-]

, 2016-08-21 13:46, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu bija bija iespēja, pats Diazs pēc cīņas pārmetoši izteicās, ka Makgregoram vajadzēja viņu piebeigt. Neatceros, bet pēc viena no nokda niem Diazs bija dauzāms uzreiz. Protams nepeldēja tur 5 sek un vairāk, bet Makgregoram bija iespēja, bet viņš ļoti respektēja Diazu, pat tādā situācija. Viss ko gribēju pateikt.
Par kādu respektu Tu runā? Kad Diazs bija uz zemes Gregors nelīda virsū jo negribēja, lai cīņa beidzas kā pagājušoreiz, jo Diazs uz zemes ir labāks

     [+] [-]

, 2016-08-21 13:47, pirms 8 gadiem
i5.tiesraides.lv
Bilde visu pasaka kurš te ir uzvarētājs

  +1 [+] [-]

, 2016-08-21 14:07, pirms 8 gadiem
Reku atkārtojums:
https://youtu.be/X5VBYKmeqZU?t=9s

     [+] [-]

, 2016-08-21 14:16, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Da kāds viņš jeņķis Bezsmadzeņu mexikāņu čulo no rajona
un Makgregors būtu kaut kāds intelektuālis?

  -2 [+] [-]

, 2016-08-21 14:38, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Diazs bija labāks vienu raundu. 2 Magregors un vienā ničs.
Makgregors vareja sist cik grib,bet Diazam pohuj,vins kluva vel specigaks...Diazam ir auguma parsvars...KO bus gruti dabut,Diazs jau 3 raunda vareja nokautet...un ja 5 rounda beigas butu vairak laika,Makgregoram butu cav...nesaku ka esmu Diaza fanats,betMakgregors kustejas pasivi...

  -1 [+] [-]

, 2016-08-21 15:13, pirms 8 gadiem
Arsenich rakstīja: Makgregors vareja sist cik grib,bet Diazam pohuj,vins kluva vel specigaks...Diazam ir auguma parsvars...KO bus gruti dabut,Diazs jau 3 raunda vareja nokautet...un ja 5 rounda beigas butu vairak laika,Makgregoram butu cav...nesaku ka esmu Diaza fanats,betMakgregors kustejas pasivi...
"Makgregors vareja sist cik grib,bet Diazam pohuj,vins kluva vel specigaks.."

Es pat nesekoju ikdienā MMA, bet nu esi nopietns Tas skan absurdi

     [+] [-]

, 2016-08-21 15:46, pirms 8 gadiem
Diaz uzvarēja šo cīņu trīs divi.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-21 16:00, pirms 8 gadiem
kukainis55 rakstīja: Par kādu respektu Tu runā? Kad Diazs bija uz zemes Gregors nelīda virsū jo negribēja, lai cīņa beidzas kā pagājušoreiz, jo Diazs uz zemes ir labāks
Nezinu, kā lai precīzāk vēl izsakās, ja nesaprati, tad lasi vēlreiz.

     [+] [-]

, 2016-08-21 16:18, pirms 8 gadiem
#TheMacLife #ConorMcGregor King is back! ļoti skaista cīņa,Diaz ka pretinieks ir ļoti labs,bet Conors bija pārāks izdarīja kopā mazāk sitienu,bet toties no tā sitienu skaita bija vairāk precīzi 1,2.raunds bija Conora raundi 3,paņēma Diaz bet 4,5 manuprāt bija vienlīdzīgi,thenotourios the best! Jāgaida uz gada beigām McGregor vs Diaz3

  +1 [+] [-]

, 2016-08-21 16:18, pirms 8 gadiem
un pārējie kas te ko raksta un nevar samierināties ar taisnību ka Conors bija labāks ejat visi d!rst....paskatieties status! knockdowns 0-3 McGregora labā.Total strikes 58%-62% atkal McGregora labā Significate Strikes 48%-58% Conoro labā Takedowns 14%-0% Diaza labā bet no septiņiem mēģinājumies tikai vienu reizi,sešās reizes Conors aizsargājās no Takedowns,nevajag te gudri runāt stati liecina par visu!

     [+] [-]

, 2016-08-21 16:31, pirms 8 gadiem
Ir iespēja kaut kur redzēt cīņas labākos momentus?

  -3 [+] [-]

, 2016-08-21 16:51, pirms 8 gadiem
Arsenich rakstīja: Makgregors vareja sist cik grib,bet Diazam pohuj,vins kluva vel specigaks...Diazam ir auguma parsvars...KO bus gruti dabut,Diazs jau 3 raunda vareja nokautet...un ja 5 rounda beigas butu vairak laika,Makgregoram butu cav...nesaku ka esmu Diaza fanats,betMakgregors kustejas pasivi...
Tu ne tikai esi Diaza fans,cik tevi vairāk raudiens nāk ka McGregors uzvarēja un pelnīti....
Paskaties kāds atdauzīts purns bija tam Mexikaškam,kamēr McGregors izskatījās it kā nemaz nebūtu aizvadījis cīņu

     [+] [-]

, 2016-08-21 16:58, pirms 8 gadiem
jonnybones rakstīja: un pārējie kas te ko raksta un nevar samierināties ar taisnību ka Conors bija labāks ejat visi d!rst....paskatieties status! knockdowns 0-3 McGregora labā.Total strikes 58%-62% atkal McGregora labā Significate Strikes 48%-58% Conoro labā Takedowns 14%-0% Diaza labā bet no septiņiem mēģinājumies tikai vienu reizi,sešās reizes Conors aizsargājās no Takedowns,nevajag te gudri runāt stati liecina par visu!
Piekrītu, kaut gan pa raundiem man izskatījās tā - 1,2,4 Gregoram, 3,5 Diazam. Reāli Diazs pārāks bija tikai 3. pirmajos abos dominēja īrs

  +1 [+] [-]

, 2016-08-21 17:15, pirms 8 gadiem
Nichka tur bija, DANA vienkarshi velas treshu cinu.

     [+] [-]

, 2016-08-21 17:26, pirms 8 gadiem
Yang Kanglong rakstīja: Nichka tur bija, DANA vienkarshi velas treshu cinu.
Kā tad, kurš 3x pabija zemē pirmajos raundos, ko ?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-21 17:43, pirms 8 gadiem
Kols rakstīja: "Makgregors vareja sist cik grib,bet Diazam pohuj,vins kluva vel specigaks.."

Es pat nesekoju ikdienā MMA, bet nu esi nopietns Tas skan absurdi
Kur tad bija Makgregora KO???? Nebija...Un pasaki ka nebija specigaks,vismaz Diazs pirma cina iedeva pa muti a N akgrekors kustejas ka slapja lupata...2 reizes Diazs nokrita un Makgregors to neizmantoja...

  +1 [+] [-]

, 2016-08-21 17:44, pirms 8 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Kā tad, kurš 3x pabija zemē pirmajos raundos, ko ?!
Ja, bet tresho reizi tas vairkak izskatas pec trika, diaz gribeja dabut konoru parteraa, ja konor ari labi iesita, bet tas nebija knockdown , diaz ir bjj parstavis viniem piemit shada taktika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-21 17:51, pirms 8 gadiem
yahooo rakstīja: Tas vēl nav nekāds revanšs, Neits Konoru nožņaudza jau otrajā raundā,
Konors te knapi pa punktiem uzvarēja, pie tam MD nevis UD.
Es ar skatījos, ka Diazs nav savā ādā, izrādās viņam šoreiz neveiksmīga treniņnometne sanāca, traumas maisīja trenēties, bet tāds ir sports, gaidām trešo cīņu.
Neesi pamanījis,ka zaudētājam vienēr ir attaisnojumi??? un kada starpība,kā uzvar vai tad galvenā nav uzvara?

     [+] [-]

, 2016-08-21 18:35, pirms 8 gadiem
Arsenich rakstīja: Kur tad bija Makgregora KO???? Nebija...Un pasaki ka nebija specigaks,vismaz Diazs pirma cina iedeva pa muti a N akgrekors kustejas ka slapja lupata...2 reizes Diazs nokrita un Makgregors to neizmantoja...
Pautu Jūli vai tu vispār kādu cīņu esi redzējis!
Pirmajā cīņā McGregors dauzīja Diazu tāpat kā otrajā,ja ne tas žņaugšanas paņēmiens,tad Diazs izskatītos tieši tāpat pēc cīņas kā šodien.....