Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2958, Did:0, useCase: 3

Briedis: ''Man jāaizstāv josta, lai pēc cīņas plīvotu Latvijas karogs''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Briedis: ''Man jāaizstāv josta, lai pēc cīņas plīvotu Latvijas karogs''
Mairis Briedis un Artūrs Manns. Foto: Mikus Kļaviņš

Latvijas bokseris Mairis Briedis cīņas organizētāju ''Wasserman Boxing'' izplatītajā preses relīzē paudis prieku par boksa atgriešanos ''Arēnā Rīga'' un viņš vēlētos, lai pēc cīņas Arēnā plīvotu Latvijas karogs. Briedis nevar nenovērtēt Mannu, jo pretinieks ir cienījams bokseris.

Mairis Briedis 16. oktobrī ''Arēna Rīga'' aizvadīs pirmo cīņu ilgāk kā gada laikā, kad aizstāvēs IBF čempiona jostu pirmā smagā svara divīzijā pret vācieti Arturu Mannu. Manna treneris iepriekš pauda, ka 16. oktobrī Rīgā būs jauns IBF jostas īpašnieks, liekot manīt par sava padotā uzvaru.

''Wasserman Boxing'' preses relīzē Mairis Briedis atzina, ka ir priecīgs par cīņas norisi Rīgā: ''Zinu, ka cilvēki no visas Latvijas brauks mani atbalstīt un izbaudīs lielisku boksa vakaru ''Arēnā Rīga''. Esmu ļoti priecīgs atkal boksēt savu skatītāju priekšā.''

''Esmu lepns pārstāvēt savu valsti un cīnīties par savu tautu. Vienmēr izeju ringā ar domu izdarīt labāko darbu un nekad neizvēlos īsākos ceļus. Zinu, ka man jāaizstāv josta, lai pēc cīņas plīvotu Latvijas karogs,'' turpināja Latvijas labākais bokseris.

Arī šoreiz Briedis izrāda respektu savam cīņas pretiniekam, paužot, ka nevar kādu nenovērtēt: ''Mana iepriekšējā pieredze pierādījusi, ka cita nenovērtēšana nebeidzas labi. To vienmēr atcerēšos, tāpēc vienmēr izrādu cieņu pretiniekam.'' Briedis saprot, ka arī vācietis ir cienījams bokseris. ''Šis ir bokss un Manns nav viegls pretinieks. Mana komanda ir veikusi analītisko darbu un esam sapratuši, ka viņš ir labs pretinieks,'' Manna analīzi noslēdza Briedis.

Manns ir bijušais WBO "International" čempions šajā svara kategorijā un uzvarējis 17 no 18 cīņām savā profesionālajā karjerā, vienīgo zaudējumu ciešot pret Kevinu Lerenu 2019. gadā. Briedis pirms gada uzvarēja Supersērijā pirmā vieglā svara divīzijā un bija ar nodomu pārcelties uz smagsvariem, kas gan pagaidām nav realizējies.

1 2 3 75 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2021-10-07 15:21, pirms 3 gadiem
Ieraugot pārdošanas apjomus bilesuserviss.lv atcerējās par karogu. Tieši dēļ koķetēšanas par karogu tēmu tukša arēna joprojām arī ir!

  -2 [+] [-]

, 2021-10-07 15:29, pirms 3 gadiem
Mazliet piegriezies tas uzspiletais(aciim redzami uzspiletais) patriotisms.

     [+] [-]

, 2021-10-07 15:34, pirms 3 gadiem
es gan teiktu, ka uzvarai labākā motivācija ir nedabūt pa purnu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2021-10-07 15:48, pirms 3 gadiem
Mairis - vienmēr izeju ringā ar domu izdarīt labāko darbu un nekad neizvēlos īsākos ceļus. Zinu, ka man jāaizstāv josta, lai pēc cīņas plīvotu Latvijas karogs.

Iepriekš tā vien meklēja ceļus, lai cīnītos ar Youtuberiem, tad karogs un jostas bija pie kājas. Citi varianti atkrita, tagad var atkal bīdīt patosa pilnus tekstus. Šajā kadrā tādā ziņā vairs var neklausīties.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 16:08, pirms 3 gadiem
KristsT rakstīja: Mairis - vienmēr izeju ringā ar domu izdarīt labāko darbu un nekad neizvēlos īsākos ceļus. Zinu, ka man jāaizstāv josta, lai pēc cīņas plīvotu Latvijas karogs.

Iepriekš tā vien meklēja ceļus, lai cīnītos ar Youtuberiem, tad karogs un jostas bija pie kājas. Citi varianti atkrita, tagad var atkal bīdīt patosa pilnus tekstus. Šajā kadrā tādā ziņā vairs var neklausīties.
Labāk klausīties tādus klaunus, kā tevi??? Pa dzīvi mīkstais esi bijis un mīkstais paliksi!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 16:14, pirms 3 gadiem
darbagalds rakstīja: Labāk klausīties tādus klaunus, kā tevi??? Pa dzīvi mīkstais esi bijis un mīkstais paliksi!!!
Neklausies, ja negribi. Zini, kā internetā var viegli pateikt, kuram ar prātu ir švaki? Ja argumentu vietā mētājas ar personiskiem aizvainojumiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 16:32, pirms 3 gadiem
darbagalds rakstīja: Labāk klausīties tādus klaunus, kā tevi??? Pa dzīvi mīkstais esi bijis un mīkstais paliksi!!!
briedis palicis pārāk liels urļiks lai viņā klausītos, bet tā talantīgs un ļoti labs bokseris

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 16:44, pirms 3 gadiem
Tie, kas var atļauties un kam tas ir biznesa gājiens, vai liela interese par sportu, tie biļetes jau nopirkuši, bet kam ir prāts 100 EUR pa šādu cīņu nemaksāt, tie pat neiespringst. Bet 70-30 EUR biļetes varēs mest pakaļ, urlas ieksā netiks, jo nav vakcinēti, bet vakcinētie labāk izvēlas kādu kultūras pasākumu, ne jau norietējuša boksera cīņu.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 17:14, pirms 3 gadiem
Kāpēc vispār kāds te kko tirsh virsū Briedim? Tie tiktoki vai kas tur ar to youtuberi, tas tīri tāds gājiens no viņā piāristiem, ja nu izšauj tomēr, tad uzreiz labs kāposts visiem. Tas nav nekas nosodāms.

Ja runā par cīņu, tad domāju Mairis vienkārši nodauzīs to vācieti, būs KO vai TKO 100%. Veselība bija savesta kārtībā, sen bez reālām cīņām. Domāju būs kaut kas līdzīgs kā pret to britu Vallily. Briedis ir kruizeru visu laiku elite.

     [+] [-]

, 2021-10-07 17:19, pirms 3 gadiem
Par biļetēm runājot, cilvēki nesteidzas pirkt kovida muļķību dēļ. Es 100% apmeklētu, bet neesmu vakcinējies, nedrīkstu.

     [+] [-]

, 2021-10-07 17:25, pirms 3 gadiem
pirdaks rakstīja: Kāpēc vispār kāds te kko tirsh virsū Briedim? Tie tiktoki vai kas tur ar to youtuberi, tas tīri tāds gājiens no viņā piāristiem, ja nu izšauj tomēr, tad uzreiz labs kāposts visiem. Tas nav nekas nosodāms.

Ja runā par cīņu, tad domāju Mairis vienkārši nodauzīs to vācieti, būs KO vai TKO 100%. Veselība bija savesta kārtībā, sen bez reālām cīņām. Domāju būs kaut kas līdzīgs kā pret to britu Vallily. Briedis ir kruizeru visu laiku elite.
Var jau būt, ka boksā tā ir ierasts un ārzemēs arī ir, bet man tomēr patīk, ka cilvēks runā konstanti vienu un to pašu, ko domā. Viņš vai viņa piāristi - vienalga. Šajā gadījumā vienas vienīgas pretrunas. Tad runāja, ka pārcelsies uz smagsvariem, jostu aizstāvēšana nebija svarīga. Jo, protams, smagsvaros nauda lielāka. Tad internetā mēģināja ko koķetēt ar to Youtuberi. Dēļ naudas. Smagsvari atkrita, Youtuberis atkrita (tur gan uzreiz bija skaidrs, ka nekas nebūs). Tagad atkal raksta, ka ļoti svarīgas ir jostas un LV karogs, kas saistīts ar jostām. Nu jebkuram, kas tajā iedziļinās, ir skaidrs, ka svarīga tur šobrīd ir tikai nauda, bet karogs, jostas utt. ir tikai tādi patosa pilni pieklājības teksti, lai noķertu kādu lieku līdzjutēju. Jāskatās cīņa būs, bet par pilnu viņa izteikumus vairs nevajag neņemt, tādā ziņā Bolotņiks ir simpātiskāks.

     [+] [-]

, 2021-10-07 17:27, pirms 3 gadiem
dosjē

     [+] [-]

, 2021-10-07 17:32, pirms 3 gadiem
Diegan iespaidīgs favorīts pēc bukmeikeru viedokļa 🙈🏆🏆🏆🏆 ir jēga piečuku uz oponentu likt?

     [+] [-]

, 2021-10-07 17:34, pirms 3 gadiem
KristsT rakstīja: Var jau būt, ka boksā tā ir ierasts un ārzemēs arī ir, bet man tomēr patīk, ka cilvēks runā konstanti vienu un to pašu, ko domā. Viņš vai viņa piāristi - vienalga. Šajā gadījumā vienas vienīgas pretrunas. Tad runāja, ka pārcelsies uz smagsvariem, jostu aizstāvēšana nebija svarīga. Jo, protams, smagsvaros nauda lielāka. Tad internetā mēģināja ko koķetēt ar to Youtuberi. Dēļ naudas. Smagsvari atkrita, Youtuberis atkrita (tur gan uzreiz bija skaidrs, ka nekas nebūs). Tagad atkal raksta, ka ļoti svarīgas ir jostas un LV karogs, kas saistīts ar jostām. Nu jebkuram, kas tajā iedziļinās, ir skaidrs, ka svarīga tur šobrīd ir tikai nauda, bet karogs, jostas utt. ir tikai tādi patosa pilni pieklājības teksti, lai noķertu kādu lieku līdzjutēju. Jāskatās cīņa būs, bet par pilnu viņa izteikumus vairs nevajag neņemt, tādā ziņā Bolotņiks ir simpātiskāks.
Piekrītu visam ko raksti. Es vienkārši ignorēju šādas lietas. Man viņš interesē tikai un vienīgi no sportiskās puses. Es skatos katru cīņu vēl no Biggers Betters eirosporta laikiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 17:39, pirms 3 gadiem
pirdaks rakstīja: Piekrītu visam ko raksti. Es vienkārši ignorēju šādas lietas. Man viņš interesē tikai un vienīgi no sportiskās puses. Es skatos katru cīņu vēl no Biggers Betters eirosporta laikiem.
Es arī kopš tā laika jau sekoju līdzi un droši vien sekošu tāpat, neatkarīgi no sarunātā. No sportiskā viedokļa ceru, ka nākamā būs pret Okoliju.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 18:00, pirms 3 gadiem
krustojums rakstīja: Diegan iespaidīgs favorīts pēc bukmeikeru viedokļa 🙈🏆🏆🏆🏆 ir jēga piečuku uz oponentu likt?
ir, briedis pret vājiem pretiniekiem parasti slikti boksē

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 18:38, pirms 3 gadiem
Varbūt tomēr, lai pēc cīņas Arēnā plīvotu Baltkrievijas karogs, un visur būtu Brieža elka Lukašenko milzīgas bildes?

     [+] [-]

, 2021-10-07 18:47, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt tomēr, lai pēc cīņas Arēnā plīvotu Baltkrievijas karogs, un visur būtu Brieža elka Lukašenko milzīgas bildes?
kur var redzēt brieža izteikumus par baltkrievu tarakānu?

     [+] [-]

, 2021-10-07 18:55, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: kur var redzēt brieža izteikumus par baltkrievu tarakānu?
Var redzēt, kā viņš FB nolika Staķi, kurš maijā novilka BLR karogu.
“Ja nelietīgais Latvijas ārlietu ministrs un Rīgas mērs – nelieši – būtu nedaudz gudrāki, viņi padomātu – kuram tas ir izdevīgi. Es nedomāju, ka viņiem tas ir izdevīgi. Vienkārši nelieši. Visi sapratīs – nelieši,”

Šobrīd šis ieraksts jau ir dzēsts.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 18:56, pirms 3 gadiem
Godavīram godavīra valoda !

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 19:43, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var redzēt, kā viņš FB nolika Staķi, kurš maijā novilka BLR karogu.
“Ja nelietīgais Latvijas ārlietu ministrs un Rīgas mērs – nelieši – būtu nedaudz gudrāki, viņi padomātu – kuram tas ir izdevīgi. Es nedomāju, ka viņiem tas ir izdevīgi. Vienkārši nelieši. Visi sapratīs – nelieši,”

Šobrīd šis ieraksts jau ir dzēsts.
ko tas mazais urļiks tā satraucās par baltkrievu karogu

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 19:48, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: ko tas mazais urļiks tā satraucās par baltkrievu karogu
Viņš taču nāk no LV krieviskās vides.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 20:17, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš taču nāk no LV krieviskās vides.
tas skaidrs ka treneri, sieva gan jau draugi krievvalodīgie, bet briedis tomēr strādāja valsts policijā un kaut kādai saprašanai par demokrātiskām vērībām un kas notiek Baltkrievijā būtu jābūt
bet nu viņš nav pārāk intiliģents un dzīvojot krieveļu informācijas telpā kļuvis par parastu urļiku

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 20:32, pirms 3 gadiem
Namej... Tu pats Padomju armijas Jūras robežsardzē dienēj, jo???
Patriotiska latvietisma vārdā???
Varēji iet zvejniekos, nevis padomju robežu pret sapuvušo kapitālismu sargāt.

Job... kolaborants 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
Patriots atradies

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 20:35, pirms 3 gadiem
Staķa un Rinkēviča akcija arī bija tīrais populisms...
Kariņš ar Lukašenko no sākuma smaida kopā kamerām... kopā čempi rīkosim... tad nekādu problēmu...
Pēcāk mainās apstākļi nedaudz... un Lukašenko jau ir ienaidnieks nr.1 apmēram 😁
Varētu padomāt, ka neviens iepriekš nezināja, ka tur dzelzs diktatūra tajā valstī.
Neaizstāvu Baķku... pasarg dies, to mūdzi...
Bet man vēmiens no mūsu politikas mīkstmiešiem 🤦‍♂️
Mūsu diplomāti ir mīkstčauļi iepretim, Lietuvai, piemēram...
Mēs baidāmies atzīt Kataloniju... kamēr Lietuva d... acīs... Ķīnai šodien (ko vispār reti kurš atļaujas)

     [+] [-]

, 2021-10-07 20:47, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Namej... Tu pats Padomju armijas Jūras robežsardzē dienēj, jo???
Patriotiska latvietisma vārdā???
Varēji iet zvejniekos, nevis padomju robežu pret sapuvušo kapitālismu sargāt.

Job... kolaborants 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
Patriots atradies
Var redzēt, ka esi bijis bēglis, kurš nezin daudzas elementāras lietas u.t.i., ka Padumjās savienības laikā bija OBLIGĀTAIS militārais dienests, un tur nekādas izvēles nebija. Un tikai tavos miklajos sapņos zvejnieki bija atbrīvoti no obligātā militārā dienesta. Dienēju kopā ar puisi, kuru ar helihopteru nocēla no zvejas kuģa, lai iesauktu armijā. No obligātā dienesta bija atbrīvoti tikai slimie (arī garīgi), tiem, kuriem jau bija vismaz divi bērni, un ik palaikam studenti.
Takā neraksti par lietām no kurām nekādas sajēgas nav.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 20:49, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Staķa un Rinkēviča akcija arī bija tīrais populisms...
Kariņš ar Lukašenko no sākuma smaida kopā kamerām... kopā čempi rīkosim... tad nekādu problēmu...
Pēcāk mainās apstākļi nedaudz... un Lukašenko jau ir ienaidnieks nr.1 apmēram 😁
Varētu padomāt, ka neviens iepriekš nezināja, ka tur dzelzs diktatūra tajā valstī.
Neaizstāvu Baķku... pasarg dies, to mūdzi...
Bet man vēmiens no mūsu politikas mīkstmiešiem 🤦‍♂️
Mūsu diplomāti ir mīkstčauļi iepretim, Lietuvai, piemēram...
Mēs baidāmies atzīt Kataloniju... kamēr Lietuva d... acīs... Ķīnai šodien (ko vispār reti kurš atļaujas)
Kāpēc mums būtu jāatzīst Katalonija?
Mini kaut vienu normālu argumentu.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 20:53, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var redzēt, ka esi bijis bēglis, kurš nezin daudzas elementāras lietas u.t.i., ka Padumjās savienības laikā bija OBLIGĀTAIS militārais dienests, un tur nekādas izvēles nebija. Un tikai tavos miklajos sapņos zvejnieki bija atbrīvoti no obligātā militārā dienesta. Dienēju kopā ar puisi, kuru ar helihopteru nocēla no zvejas kuģa, lai iesauktu armijā. No obligātā dienesta bija atbrīvoti tikai slimie (arī garīgi), tiem, kuriem jau bija vismaz divi bērni, un ik palaikam studenti.
Takā neraksti par lietām no kurām nekādas sajēgas nav.
Nemuldi un nesalīdzini sevi ar tiem, kurus iesauca armijā.
Tu biji vnk kolaborants, kuram vienīgā, tā brīža, reālā opcija attīstīt militārās jūrniecības karjeru, bija PSRS.
Tu biji tāds pats kolaborants kā visi tie, kuriem sagribējās politiķa karjeru.
Pēc neatkarības, protams, mēģinājums atmazgāties, aizbildinoties ar "savādāk jau nevarēja". Varēja gan. Kompartijā nestāties varēja. Un arī uz jūrniekiem neiet varēja.
Tas jau ir gandrīz tāpat kā pateikt "biju padomju desantnieks - iesauca ar varu"... aaha... šaas 🤦‍♂️🤦‍♂️😁

     [+] [-]

, 2021-10-07 20:56, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var redzēt, ka esi bijis bēglis, kurš nezin daudzas elementāras lietas u.t.i., ka Padumjās savienības laikā bija OBLIGĀTAIS militārais dienests, un tur nekādas izvēles nebija. Un tikai tavos miklajos sapņos zvejnieki bija atbrīvoti no obligātā militārā dienesta. Dienēju kopā ar puisi, kuru ar helihopteru nocēla no zvejas kuģa, lai iesauktu armijā. No obligātā dienesta bija atbrīvoti tikai slimie (arī garīgi), tiem, kuriem jau bija vismaz divi bērni, un ik palaikam studenti.
Takā neraksti par lietām no kurām nekādas sajēgas nav.
Būtu kā armijnieks atsēsējis pāris gadiņus Kaļiņingradā, kur lērums...
Un viss...
Bet redz nē... jāmēģina gudri d...
Tu būtu palicis vai nu tai pašā krasta apsardzē (kas tā faktiski bija), vai gājis uz Baltijas floti, ja nebūtu Latvijas neatkarība.
Tā ka ned...

     [+] [-]

, 2021-10-07 20:59, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nemuldi un nesalīdzini sevi ar tiem, kurus iesauca armijā.
Tu biji vnk kolaborants, kuram vienīgā, tā brīža, reālā opcija attīstīt militārās jūrniecības karjeru, bija PSRS.
Tu biji tāds pats kolaborants kā visi tie, kuriem sagribējās politiķa karjeru.
Pēc neatkarības, protams, mēģinājums atmazgāties, aizbildinoties ar "savādāk jau nevarēja". Varēja gan. Kompartijā nestāties varēja. Un arī uz jūrniekiem neiet varēja.
Tas jau ir gandrīz tāpat kā pateikt "biju padomju desantnieks - iesauca ar varu"... aaha... šaas 🤦‍♂️🤦‍♂️😁
Pajoli, ja kāds te izplatīs baumas, ka es esmu bijis kosmonauts, tad visticamāk, ka arī tam noticēsi.
Nekāda cita sakara ar PSRS Jūras robežsardzi, kā vien obligātais militārais dienests 3 gadu garumā man nav bijis.
Kāds man sakars ar kompartiju?
Tu jau galīgi, pamuļķi, esi ciet aizgājis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2021-10-07 21:01, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Būtu kā armijnieks atsēsējis pāris gadiņus Kaļiņingradā, kur lērums...
Un viss...
Bet redz nē... jāmēģina gudri d...
Tu būtu palicis vai nu tai pašā krasta apsardzē (kas tā faktiski bija), vai gājis uz Baltijas floti, ja nebūtu Latvijas neatkarība.
Tā ka ned...
Ej ārstējies, pajoli, kamēr vel var, jo kad būs ielaista tava garīgā kaite, tad to vairs nevarēs izārstēt.
P.S. Tevi Padumjās savienības obligātā militārā dienestā neņemtu, jo garīgo slimību slimnieki no dienesta bija atbrīvoti.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:03, pirms 3 gadiem
Lidl_Latvija rakstīja: Namgejs kaa jau ists intelektualis un burzhujs, kad iespiests sturi splaudas un apsaukajas, taads bomars
kas šis par tizlu saitu ja bloķēti lietotāji var turpināt postot

  +1 [+] [-]

, 2021-10-07 21:08, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ej ārstējies, pajoli, kamēr vel var, jo kad būs ielaista tava garīgā kaite, tad to vairs nevarēs izārstēt.
P.S. Tevi Padumjās savienības obligātā militārā dienestā neņemtu, jo garīgo slimību slimnieki no dienesta bija atbrīvoti.
Stulbais kolaborants...
Pats pierakstījis pilnu internetu par saviem bērnības sapņiem sakarā ar militāro jūrniecību, tagad runās ko citu 😁
No kurienes tad Tev tie sapņi par floti bērnībā varēja rasties, ja ne alkas pēc dalības tur, ieraugot padomju jūrniekus.

Kā jau teicu - nožēlojams kolaborants, kurš vienkārši pārmera kažociņu otrādāk Tu esi.
Kā vējš pūš, kāda vara - tā Ivariņš liecas līdzi.
Principiālists atradies. Tev pašam nekādi principi reiz nebija.
1 2 3 75 komentāri