Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Povetkins drāmā izmoka uzvaru pret Huku

Jānis Pārums

Povetkins drāmā izmoka uzvaru pret Huku
Aleksandrs Povetkins
Foto: AP/Scanpix

Šonakt Vācijas pilsētā Štutgartē WBA smagsvaru pasaules čempions boksā, krievs Aleksandrs Povetkins (24-0, 16KO) dramatiskā 12. raundu cīņā ar 114:114, 116:113, 116:112 pieveica serbu izcelsmes vācieti Marko Huku (34-2, 25KO).

Cīņu abi bokseri iesāka aktīvi un pirmais raunds aizritēja ar pavisam nelielu Huka pārsvaru. Otrajā raundā aktivizējās arī Povetkins, kurš izcēlās ar pāris labiem sitieniem, tiesa, vairākus bīstamus uzbrukumus palaida arī garām. Turpmākie divi raundi aizritēja saspringtā cīņā, tomēr pēc pirmajiem četriem raundiem nedaudz veiksmīgāks Huks.

Saspringti turpinājās arī nākamie raundi, kuros Huks centās precīzi trāpīt Povetkinam, kamēr krievs atbildēja ar vairākiem nepārliecinošiem uzbrukumiem. Huks centās ar āķiem uzķert pretinieku, taču Povetkina darbības šo uzdevumu maksimāli sarežģīja. Astotā raunda izskaņā ar lielisku sitienu kombināciju izcēlās Huks, gandrīz nogāžot Povetkinu no kājās, taču krievs noturējās.

Cīņas pēdējie četri raundi tika aizvadīti sen aizraujošā smagsvaru boksa drāmā. Devītais raunds aizritēja līdzīgā cīņā, vēlāk uz brīdi iniciatīvu pārņēma Povetkins, taču izšķirošajos brīžos abi bokseri apmainījās ar vairākiem asiem sitieniem. Cīņai noslēdzoties tiesneši nedaudz pārsteidzoši atdeva uzvaru Povetkinam (114:114, 116:112, 116:113), kurš tādejādi otro reizi nosargāja pērn augustā izcīnīto WBA titulu.

Pēc cīņas intervijā Povetkins pauda gatavību aizvadīt revanša cīņu ar Huku, kurš cienījami debitēja smagsvaros. Tāpat krievu smagsvars pieļāva iespēju, ka nav līdz galam novērtējis pretinieku un, tieši tāpēc cīņa izvērtusies tik smaga.

Saistītie raksti:
Povetkins otro reizi mēģinās nosargāt WBA titulu
Svēršanās procedūra Štutgartē: Povetkins 9kg...
Huks grib, lai par viņa sparinga partneriem...
Povetkins februāra beigās cīnīsies ar Huku

  +6 [+] [-]

, 2012-02-26 00:57, pirms 13 gadiem
Tagad pret Vladimiru!

 +11 [+] [-]

, 2012-02-26 01:06, pirms 13 gadiem
naninoi rakstīja: Tagad pret Vladimiru!
Gan jau saslims vai savainosies un nekas nenotiks

     [+] [-]

, 2012-02-26 01:06, pirms 13 gadiem
Iespaidīga cīņa, krievs pārāk aktīvi sāka un kā pats teica nenovērtēja pretinieku, iespējams būs revanša mačs

  -1 [+] [-]

, 2012-02-26 01:07, pirms 13 gadiem
popovich rakstīja: povetkins aktīvāks? grūti bija redzēt kādu izceļamies šajā rādītājā, abi kapājās, 8 raundā povetkins gandrīz bija uz dēļiem, Huks ar saviem kreisajiem taisnajiem, bija daudz precīzāks
Precīzāks stabili, bet kopumā Povetkins bija aktīvāks gan, un esmu tīri pārliecināts, ka statistikā to varēs tīri acīmredzami redzēt pēc thrown punches, jo cik saprotu, aktivitāte ringā ir VIENA NO svarīgākajām punktu krāšanas sastāvdaļām, un ja viņi abi kapājās, respektīvi, bija ļoti līdzīgi aktivitātes ziņā, tad kā vispār varēja 2/3 tiesnešiem iedot pārliecinošu uzvaru Vitjazietim... ?

  -2 [+] [-]

, 2012-02-26 01:09, pirms 13 gadiem
adagio4lv rakstīja: Precīzāks stabili, bet kopumā Povetkins bija aktīvāks gan, un esmu tīri pārliecināts, ka statistikā to varēs tīri acīmredzami redzēt pēc thrown punches, jo cik saprotu, aktivitāte ringā ir VIENA NO svarīgākajām punktu krāšanas sastāvdaļām, un ja viņi abi kapājās, respektīvi, bija ļoti līdzīgi aktivitātes ziņā, tad kā vispār varēja 2/3 tiesnešiem iedot pārliecinošu uzvaru Vitjazietim... ?
Ko tu muldi? Apskaties cīņu Bigers better Briedis pret Horvātu, Horvāts VISU CĪŅU strādāja ar 2 nummuru, trāpija 2x precīzi un uzvarēja cīņu, kurā Briedim bija 100% uzvara

 +13 [+] [-]

, 2012-02-26 01:12, pirms 13 gadiem
Palika nedaudz bail skatoties uz tiem "tīrajiem" sitieniem no Huka puses. Bet, nu man beigās sanāca:
1. 10-9 Huks
2. 10-9 Povetkins
3. 10-9 Povetkins
4. 10-9 Huks
5. 10-9 Huks
6. 10-9 Povetkins
7. 10-9 Huks
8. 10-9 Huks
9. 10-9 Huks
10. 10-9 Povetkins
11. 10-9 Povetkins
12. 10-9 Huks

115:113 Huka labā, kaut vai iemesls kāpēc Povetkins nespēja paelpot un tika sašūpots tik daudz reizes bija netīrie sitieni. Pakausi nav smuki dauzīt, tas, manuprāt, ir stigrāks pārkāpums, kā atdauzīt locekli. Dēļ pakaušu dauzīšanas iestājas nāves...

  +4 [+] [-]

, 2012-02-26 01:14, pirms 13 gadiem
Tadu suda cinu nebiju redzejis sen, limenis vienkarshi zem 0 . Huks nemak bokseties , Povetkinam fiziska nelauj.
Kaut ka lidz galam nomociju un domaju ka tomer Huks uzvareja...

  +1 [+] [-]

, 2012-02-26 01:17, pirms 13 gadiem
Interesanta cīņa, varēja būt arī niča, bet daudzi raundi ļoti līdzīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-26 01:18, pirms 13 gadiem
toljanchik2 rakstīja: Ko tu muldi? Apskaties cīņu Bigers better Briedis pret Horvātu, Horvāts VISU CĪŅU strādāja ar 2 nummuru, trāpija 2x precīzi un uzvarēja cīņu, kurā Briedim bija 100% uzvara
tgd tu kaut kādā jobnutā galējībā aizgāji... divus sitienus, kaut kā adekvātāk argumentē... Tur Briedis nebija tas Briedis, kuru gaidījām redzēt, tur arī bija strīdīgi, BET cīņa notika Horvātijā, un par cik nebija manāma pārsvara no Brieža puses, tad tas bija tikai likumsakarīgi... Te cīņa notika Huka valstībā!

  +4 [+] [-]

, 2012-02-26 01:20, pirms 13 gadiem
TopTen rakstīja: Tadu suda cinu nebiju redzejis sen, limenis vienkarshi zem 0 . Huks nemak bokseties , Povetkinam fiziska nelauj.
Kaut ka lidz galam nomociju un domaju ka tomer Huks uzvareja...
Tam es piekrītu, līmenis ir neatbilstošs "titula" turētājam/iem... Šī cīņa tomēr ir tāda, kas pievelk cilvēkus boksam, bet man un Tev protams viņa negāja pie sirds.

  +2 [+] [-]

, 2012-02-26 01:23, pirms 13 gadiem
Dmitrii rakstīja: По справедливости - Поветкин бой как минимум НЕ выиграл. Однако Поветкин чемпион, поэтому у Хукича должны были быть более веские аргументы. Сам от боя получил колоссальное удовольствие, это было столкновение двух характеров воинов. Все бои Кличко за последние 3 года не стоят и одного раунда сегодняшнего боя.
Ar tādu cīņu Povetkins Klichko pakāstu vienos vārtos. Rossija2 komentatori ritīgi čaiņiki.

  +2 [+] [-]

, 2012-02-26 01:27, pirms 13 gadiem
marekz rakstīja: Ar tādu cīņu Povetkins Klichko pakāstu vienos vārtos. Rossija2 komentatori ritīgi čaiņiki.
ja godīgi, man Huka stils nedaudz vienbrīd atgādināja Kli4ko... gudri boksējas, nogaida vētru ar vienkāršo bloku un pareizu elpošanu, un tad pats ar precīziem,asiem sitieniem dod virsū... vienīgais Kli4ko roka ir smagāka, jaudīgāka, un tas točna pieliktu punktu pirms termiņa

  +2 [+] [-]

, 2012-02-26 01:30, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Tam es piekrītu, līmenis ir neatbilstošs "titula" turētājam/iem... Šī cīņa tomēr ir tāda, kas pievelk cilvēkus boksam, bet man un Tev protams viņa negāja pie sirds.
Jaskatas no riita Alexanders - Maidana . Ar abam rokam esmu par Maidanu .

  +7 [+] [-]

, 2012-02-26 01:31, pirms 13 gadiem
Dmitrii rakstīja: По справедливости - Поветкин бой как минимум НЕ выиграл. Однако Поветкин чемпион, поэтому у Хукича должны были быть более веские аргументы. Сам от боя получил колоссальное удовольствие, это было столкновение двух характеров воинов. Все бои Кличко за последние 3 года не стоят и одного раунда сегодняшнего боя.
cīņa bija interesantākās nekā Kļičko "viesizrādes", bet manuprāt Povetkina nopelns tur mazs. Un cīņā pret Kļičko Povetkinam būtu bezceris. Pilnīgs un absolūts

  +5 [+] [-]

, 2012-02-26 01:33, pirms 13 gadiem
Normals komentars no krievijas portala. блевать хочется после такого судейства. один из самых слабых чемпионов супертяжей за всю историю бокса одержал проплаченную победу над соперником, которому и в супертяже делать-то нечего. После такого судейства нет желания смотреть бокс, как спорт, в принципе...

  +4 [+] [-]

, 2012-02-26 01:33, pirms 13 gadiem
TopTen rakstīja: Jaskatas no riita Alexanders - Maidana . Ar abam rokam esmu par Maidanu .
Es vairāk gaidu Broneru pret Perezu
Es pirmo reizi redzu, ka kāds cenšās attēlot kādu citu tik ļot kā Broners Floidu
Broner and Perez have to be separated at press...
Adrien Broner vs Eloy Perez Weigh In Video
...

  +2 [+] [-]

, 2012-02-26 01:39, pirms 13 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Povetkins izveloties vieglakas svara kategorijas bokseri gandriz dabuja nokutu, knapi turejas kajas! Pret kadu lidzvertigaku pretinieku vinam klatos loti smagi! Fiziska kondicija nav ta labaka!
nav garantēts - pret smagāku viņam varētu būt ātruma priekšrocības ..

bet nu iznākums pat nepārsteidz - pretendentiem lai uzvarētu jābūt krietni pārākiem, pie tam vēl Povetkins "savā laukumā" (tāpat kā Kļičko, lielāka nozīme menedžmentam, nevis skatītājiem).

     [+] [-]

, 2012-02-26 01:42, pirms 13 gadiem
Jānis Pārums rakstīja: cīņa bija interesantākās nekā Kļičko "viesizrādes", bet manuprāt Povetkina nopelns tur mazs. Un cīņā pret Kļičko Povetkinam būtu bezceris. Pilnīgs un absolūts
varbūt soms R.Helenius cerīgāks? kādreiz Povetkins likās cerīgs, bet pēdējos gados nav progresa - izskatās ka gaidīs kamēr Kļičko novecos un beigs karjeras ..

     [+] [-]

, 2012-02-26 01:43, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Es vairāk gaidu Broneru pret Perezu
Es pirmo reizi redzu, ka kāds cenšās attēlot kādu citu tik ļot kā Broners Floidu
Broner and Perez have to be separated at press...
http://www.youtube.com/watch?v=kbeJxKnoK9I
kadas tavas prognozes Alexanders- Maidana, Broners- Perez ?

  +3 [+] [-]

, 2012-02-26 01:45, pirms 13 gadiem
adagio4lv rakstīja: ja godīgi, man Huka stils nedaudz vienbrīd atgādināja Kli4ko... gudri boksējas, nogaida vētru ar vienkāršo bloku un pareizu elpošanu, un tad pats ar precīziem,asiem sitieniem dod virsū... vienīgais Kli4ko roka ir smagāka, jaudīgāka, un tas točna pieliktu punktu pirms termiņa
Gribētos piebilst, ka Huks rīkojās pat gudrāk, neatejot, tikai atliecoties sita sākot no 4. raunda. Ideāli. No Vladimira neko tādu neesmu redzējis, vienīgi no Vitālija reizēm.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-26 01:48, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: varbūt soms R.Helenius cerīgāks? kādreiz Povetkins likās cerīgs, bet pēdējos gados nav progresa - izskatās ka gaidīs kamēr Kļičko novecos un beigs karjeras ..
Heleniuss mani pievīla cīņā pret Čisoru. Bet, ja Heleniuss varētu cīnīties pret Povetkinu, tad pie neitrāliem tiesnešiem un objektīvas tiesāšanas manuprāt viņš Sašku uzvarētu

     [+] [-]

, 2012-02-26 01:49, pirms 13 gadiem
TopTen rakstīja: kadas tavas prognozes Alexanders- Maidana, Broners- Perez ?
Nu es īsti neesmu uz Devonu kritis, viņš nav mani tā īsti pārliecinājis pret kaut cik labiem pretiniekiem. Tā cīņa pret Matisu, bija ļoti sīva, tik pat cik šī, tāpēc par zādzību to nevar saukt, taču viņš mani nepārliecināja. Maidana es domāju pabeigs Matisa iesākto. Vienīgais visas priekšrocības ir Aleksandram, gan 10 raundi, gan mājas arēna.

Nu man patīk Broners, viņš ir labs, ātrums ir pielīdzināms Floida ātrumam tajā pašā vecumā/svara kategorijā, viņš noteikti sit spēcīgāk par Floidu, taču viņš ir vairāk tendēts head hunteris un viņš daudz sitienus ēd, kā arī bieži sāk mētāt pārāk traki sitienus. Perezs no otras puses ir ar vāju sitienu staigājošs, taču diez gan tehnisks un met daudz sitienus. Pēc stila skatoties Perezam ir priekšrocības, taču Broners ir daudz, daudz, daudz talantīgāks. Es nezinu, jāskatās kāda mentalitāte būs Broneram.

     [+] [-]

, 2012-02-26 01:54, pirms 13 gadiem
Jānis Pārums rakstīja: Heleniuss mani pievīla cīņā pret Čisoru. Bet, ja Heleniuss varētu cīnīties pret Povetkinu, tad pie neitrāliem tiesnešiem un objektīvas tiesāšanas manuprāt viņš Sašku uzvarētu
ja te nav revanšs, tad pret Povetkinu jānāk vecajam Rahmanam? bēdīgs skats smagsvaros.. somu darbībā neesmu redzējis, bet vismaz pretinieki bijuši salīdzinoši normāli ..

  +6 [+] [-]

, 2012-02-26 02:01, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: ja te nav revanšs, tad pret Povetkinu jānāk vecajam Rahmanam? bēdīgs skats smagsvaros..
tā izskatās... un kamēr Rahmanam būs iespēja cīnīties par titulu, diez vai viņš pensijā ies. Povetkinam diez vai ar viņu lielas problēmas rastos

  -1 [+] [-]

, 2012-02-26 02:10, pirms 13 gadiem
Povetkinam pašam kauns nav par so "uzvaru" ?

     [+] [-]

, 2012-02-26 04:16, pirms 13 gadiem
Blin,nesaprotu sitos blaurus,kuri blauj,ka netaisiniga Povetkina uzvara..a cik rezies Hukam nav pieskirta uzvara,kuras vinsh tiri zaudeja a,to neviens neskaita...Sis bija revansh,jo cits vitjazietis Lebedevs kursh pern sitas pret Huku,vinsh(Lebedevs) Huku vnk sita,bet uzvaru atdeva Hukam...

     [+] [-]

, 2012-02-26 08:02, pirms 13 gadiem
Shi cina bija- pedeja laika labaka cina...bez jauitajumiem!!!!Iznakums neeeee Tiesneshi (soggi) ,laikam skatijas tribines.nu galigi nebija laika ,novertet,kursh bija labaks.....ne jau Pavetkins!!!!COMON..

     [+] [-]

, 2012-02-26 08:13, pirms 13 gadiem
kapteinis....comon.varbut tikai papagailis no kapteina.....nekada gadijuma tam, sudazim ...nevajadzeja uzvaru dot.shini cina uzvareja....tiesneshi,nauda,ietekme.....da jeb kas,bet ne tikai PAVETKINS.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-26 08:36, pirms 13 gadiem
Kārtējo reizi pārliecinājos,ka profesionālajā boksā ne vienmēr uzvar tas ,kurš to vairāk pelnījis ,bet gan tas ,kuram tā uzvara ieplānota ar tālāk ejošiem naudīgākiem plāniem.Acīm redzot Huks šo cīņu varēja uzvarēt tikai un vienīgi ar nokautu,bet nekādi pēc punktiem.Povetkina boksēšanās stils šajā cīņā bija nožēlojams,un ar saviem regulārajiem nirieniem viņš tekoši provocēja Huku uz sitieniem pa pakausi.Vienīgi jāatzīst,ka pēc cīņas komentos viņš bija korekts un atzinās,ka jutās ļoti noguris.Arī pašpārliecinātība nospēlēja savu lomu un arī to viņš atzina.Neies jau viņš pēc piešķirtās uzvaras teikt,ka jā ,es šo cīņu biju zaudējis.Izskatās ,ka tiek gatavots viss ,lai notiktu Povetkina un Kličko mačs.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-26 08:40, pirms 13 gadiem
marekz rakstīja: Gribētos piebilst, ka Huks rīkojās pat gudrāk, neatejot, tikai atliecoties sita sākot no 4. raunda. Ideāli. No Vladimira neko tādu neesmu redzējis, vienīgi no Vitālija reizēm.
pilnigi piekritu.vel paris RAUNDI.pavetkinam butu .....uzredzeshanos.Nezinu ....vai pavetkins nenoverteja Huku,vai Huks isti nesaprata ko var izdarit?????? p.s tiesneshi ari!!!!

     [+] [-]

, 2012-02-26 08:56, pirms 13 gadiem
triisis rakstīja: Beidzot īsts bokss. Un jā Povetkins uzvarēja. Ja gribi būt čempions tev vajag nokautēt čempionu - beidzamo raundu Povetkins vienkārši izdzīvoja, bet nenokrita. Malacis. Un pa pakausi močīt ar nav forši.
padusese ostit ,ari nav forshi...ne jau huks sita pa pakausi,bet pavetkins bija ta "PARSTEIGTS",ka nacas paduses ostit.....

  +3 [+] [-]

, 2012-02-26 09:28, pirms 13 gadiem
Dmitrii rakstīja: По справедливости - Поветкин бой как минимум НЕ выиграл. Однако Поветкин чемпион, поэтому у Хукича должны были быть более веские аргументы. Сам от боя получил колоссальное удовольствие, это было столкновение двух характеров воинов. Все бои Кличко за последние 3 года не стоят и одного раунда сегодняшнего боя.
zhetons tev,kaledars ar suni....da jeb kas.pilnigi piekritu...tikai pedejo gadu laika(isteniba kopsh vini paradijas)KLICHKO....nav pretinieku!!!!Nezinu kursh par to maksa,kur tur ir atkis......pagaidam neredzu, nevienu pasaule,lidzvertigu bokseri kas varetu "izrubit"kaut vai vienu no viniem. p.s boks ir shahs ar kulakiem,nevis strettfhait(UFC)....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja