Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Nenogurdināmais Usiks lieliskā cīņā vēlreiz pārspēj Fjūriju

Matīss Kleinbergs
Matīss Kleinbergs

Nenogurdināmais Usiks lieliskā cīņā vēlreiz pārspēj Fjūriju
Oleksandrs Usiks un Taisons Fjūrijs Foto: AP/Scanpix

Naktī uz svētdienu Saūda Arābijas galvaspilsētā Rijādā Ukrainas bokseris Oleksandrs Usiks pēc punktiem pārspēja Taisonu Fjūriju, saglabājot savā īpašumā esošās čempiona jostas smagsvaros. Visi cīņas tiesneši uzvaru Usikam atdeva ar 116-112.

• Pirmajā raundā Fjūrijs nekavējoties ieņēma ringa centru, mēģinot noteikt cīņas virzienu. Kamēr Fjūrijs “pieregulēja” distanci ar džebu, Usiks meklēja sitienus pretinieka korpusā. Raunda izskaņā kombināciju trāpīja Usiks. Pēc tam abi cīkstoņi saklinčojās un ar tas pirmajā trīsminūtē arī bija viss.

• Otrajā raunda ievadā kontroli pār ringu pārņēma Usiks. Ukraiņu bokseris aktīvāks bija arī raunda turpinājumā, kamēr Fjūrijs pretinieku centās noķert ar pretuzbrukumu. Pašā raunda izskaņā Fjūrijs aiz džeba paslēpa sitienu ar labo roku, kas bija precīzs. Fjūrijam šajā trīsminūtē izdevās trāpīt arī vairākus sitienu Usika korpusā.

• Nākamā raunda ievadā Fjūrijs bija precīzs ar divu sitienu kombināciju, bet Usiks izteica pretenzijas, signalizējot, ka brits trāpījis viņam pa pakausi. Šī epizode uz brīdi iniciatīvu atdeva Fjūrijam. Abi bokseri turpinājumā meklēja sitienus pretinieka korpusā. Lai gan Usiks centās samazināt distanci, Fjūrijs pretinieku turēja džeba “galā”.

• Ceturtā raunda sākumā Usiks jau atkal atrada veiksmi ar sitieniem pretinieka ķermenī. Raundam turpinoties, Usika agresivitāte tikai auga. Ukraiņu bokseris trāpīja vairāku sitienu kombināciju, kas britu nedaudz savainoja. Tiesa, pēc tam Fjūrijs pārgrupējās un trāpīja arī savus sitienus. Šis, iespējams, bija pirmais raunds, kurā manāmi pārāks bija viens bokseris (Usiks).

• Sākoties piektajam raundam, Usiks atkal agresīvi devās uzbrukumā un Fjūrijs izvēlējās saklinčoties. Raunda vidū Fjūrijs trāpīja ļoti labu aperkotu, kā rezultātā Usiks nedaudz ieslēdza atpakaļgaitu. Raunda turpinājumā Fjūrijs trāpīja ļoti labu aperkotu pretinieka korpusā. Pēcāk Fjūrijs ar precīziem sitieniem abos līmeņos, visticamāk, šo raundu “privatizēja”.

• Sestajā raundā krietni aktīvāks bija Usiks, kurš arī trāpīja smagu sitienu, kas pretinieku savainoja. Ukraiņu bokseris ringā bija kustīgāks un atrada brīvākus sitienus.

• Sākoties cīņas otrajai daļai, Usiks turpināja iet uz priekšu, bet šajā raundā Fjūrijam lielākoties izdevās pretinieku noturēt sev vēlamajā distancē. Tiesa, brits konstanti cīnījās atpakaļgaitā. Pēc septiņiem raundiem Fjūrijam, šķiet, sāka rasties problēmas ar izturību.

• Arī nākamajā raundā ringa centru kontrolēja Usiks, vairākkārt britu iespiežot pie virvēm. Vēl viens labs raunds ukraiņu bokserim.

• Maijā devītais raunds bija pavērsiena punkts par labu Usikam, bet šoreiz agresīvāks un precīzāks bija Fjūrijs. Britu bokseris sāka izmantot savu ierasto stratēģiju ar saklinčošanos un “uzgulšanos” pretiniekam. Lai gan uz priekšu vairāk devās Usiks, Fjūrijs labāk strādāja ar džebu, atrodot arī sitienus korpusā. Raunda pašā izskaņā labu sitienu ar kreiso roku trāpīja Usiks.

• Desmitajā raundā cīņas virzienu sāka noteikt Fjūrijs, aktīvi izmantojot iespējas saklinčoties. Raunda izskaņā abi bokseri apmainījās ar precīziem sitieniem.

• Pirmspēdējā raundā Usiks bija krietni ātrāks. Kamēr Fjūrijs meklēja centās atrast smagākus sitienus, Usiks trāpīja precīzas sitienu kombinācijas. Ukraiņu bokseris vēl 12. raundā izskatījās krietni svaigāks nekā brits.

• Noslēdzošā raunda ievadā Fjūrijs trāpīja labu sitienu korpusā, bet turpinājumā Usiks atbildēja ar ātrām sitienu kombinācijām.

• Fjūrijs šajā cīņā izdarīja 509 sitienus, trāpot 144 no tiem (28%). Usiks bija krietni precīzāks – trāpīti 179 no 423 sitieniem.

• Usiks aizstāvēja sev piederošās WBC, WBO, WBA un IBO čempiona jostas. Ukraiņu bokseris joprojām ir nepārspēts savas karjeras 23 profesionālajās cīņās. Savukārt Fjūrijs piedzīvoja otro zaudējumu 37 profesionālās karjeras cīņās.

1 2 44 komentāri

  +4 [+] [-]

, 01:37, pirms 11 stundām
ilgi nebija labs bokss skatits, lieliksa cina

  -4 [+] [-]

, 01:38, pirms 11 stundām
Bez pārsteigumiem, vienos vārtos pelmeni apspēlēja... 😁 brīnos, kā Fjūrijs iepriekš bija čempions ar tik lielu lieko svaru.

  +6 [+] [-]

, 01:38, pirms 11 stundām
116:112 manuprat bisi pa skarbu, bet nu likas, ka Usyks tomer trapija vairak un bija pelnijis uzvaru.

  +3 [+] [-]

, 01:40, pirms 11 stundām
Negaidīti, ka tiesneši šoreiz tik pārliecinoši iedeva. 115-113 droši vien būtu tuvāk patiesībai (vai pat 115-114)? Bet nu Usiks monstrs!

  +3 [+] [-]

, 01:41, pirms 11 stundām
Nenormāls temps priekš smagsvariem! Lieliska uzvara Usikam!Respect Fjūrijam!

  +1 [+] [-]

, 01:42, pirms 11 stundām
Pirmo cīņu, kur Fury knapi noturās neizrubīts iedod Usikam split decision, tagad, kur tiešām līdzīgi, iedod vienos vārtos

  -4 [+] [-]

, 01:42, pirms 11 stundām
Jautājums - kā jums liekas Taisons varētu savā prime nolauzt Usiku?

  +4 [+] [-]

, 01:42, pirms 11 stundām
Slava Usiku!👐👐👐👐🙌🇺🇦🌻

  +3 [+] [-]

, 01:45, pirms 11 stundām
hmm rakstīja: Negaidīti, ka tiesneši šoreiz tik pārliecinoši iedeva. 115-113 droši vien būtu tuvāk patiesībai (vai pat 115-114)? Bet nu Usiks monstrs!
Iespējams, bet nu Fury vispār neko neparādīja. Ja gribi uzvarēt čempionu, tad nu varēja jau bišk savākt savu gaļas mucu.

  +2 [+] [-]

, 01:45, pirms 11 stundām
Usiks taktiski mēģina uzpļakšķināt vairāk sitienu, kaut lielākā daļa vispār nekādi, Taisona katru trāpījumu gan Ukrainis sajuta, cīņa līdzīga, ukrainis malacis, apsveicu.

  +2 [+] [-]

, 01:46, pirms 11 stundām
Stabili

  +4 [+] [-]

, 01:46, pirms 11 stundām
Līdzīgā cīņā Usiks izpunktēja to čīču ar balonu ap vidusvietu.

  -4 [+] [-]

, 01:46, pirms 11 stundām
cobham rakstīja: Jautājums - kā jums liekas Taisons varētu savā prime nolauzt Usiku?
Ja Usiks novilktu ar aizsardzību kādus pirmos 6 raundus, tad būtu šance, bet nu vairāk liktu uz to, ka Taisons noklapētu. pirmajā cīņas pusē

  -2 [+] [-]

, 01:47, pirms 11 stundām
Apsveicu Usiku pelnīta uzvara!
Kopumā, protams, šī noteikti nebija labākā cīņa viņa izpildījumā, taču pateicoties Fjūrijam nu ļoti nebaudāma.

Fjūriju var saukt par apskaušanās čempionu, pilnīg nebaudāmi, kad veļas otram virsū pie katra apdraudējuma, trīs sitieni Usikam pa pakausi, kas nav atļauts, bakstīšana ar elkoni par ko vispār var saņemt -1 punktu. Nemaz neskaitot nepārtraukta apskaušana no Fjurija puses ar roku.

Kopumā pirmā cīņa noteikti bija skatāmāka.

Usiks šoreiz vairākas reiz nepabeidza otro sitienu, lai gan pēc pirmā redzams, ka Fjūrijs sašķobās, pirmajā cīņā viņš tādos brīžos deva papildporciju. Iespējams tāds bija plāns, ja vērtējam cīņu taktiski, tad apspēlēja viņš Fjuriju tīri taktiski savācot punktus. Pats Fjūrijs nekāds.

Laikam tagad laiks NHL

  -4 [+] [-]

, 01:49, pirms 11 stundām
Dzimmiy rakstīja: Usiks taktiski mēģina uzpļakšķināt vairāk sitienu, kaut lielākā daļa vispār nekādi, Taisona katru trāpījumu gan Ukrainis sajuta, cīņa līdzīga, ukrainis malacis, apsveicu.
Nu par to nekādi nepiekrītu, slowmo Fjūrijam skaisti acis orbītās aizgriezās vairākas reizes pēc kā bija apjucis.

  -2 [+] [-]

, 01:49, pirms 11 stundām
go152721 rakstīja: Bez pārsteigumiem, vienos vārtos pelmeni apspēlēja... 😁 brīnos, kā Fjūrijs iepriekš bija čempions ar tik lielu lieko svaru.
cik tev un uz kādu augumu?

  +3 [+] [-]

, 01:49, pirms 11 stundām
Uz ko Fury vispār cerēja? Revanša cīņā ir jāiet un pašam jāņem uzvara nevis jāmēģina atsisties pēc punktiem un cerēt ka tiesneši pietiesās, lai tiktu pie 3ās cīņas. Usiks pelnīti uzvarēja.
Slēpts komentārs: Āfrika12

     [+] [-]

, 01:57, pirms 11 stundām
Nevaru sevi pieskaitīt pie baigajiem boksa lielpratējiem, bet nu man uz aci, cīņas beigās anglis pat izskatījās svaigāks...es teiktu, ka pirmajā cīņā Usiks bija pārliecinošāks...lai vai kā, apsveicu Usiku, mega zvērs !

  +3 [+] [-]

, 01:59, pirms 11 stundām
Superīga cīņa! Liels prieks par Usiku. Nebija garlaicīgi ne sekundi. Čigāns šoreiz bez ākstīšanās, koncentrējies un mobilizēts, taču Usiks tāpat viņu nodauza. Lieliskas prasmes!

  +3 [+] [-]

, 02:02, pirms 11 stundām
Āfrika12 rakstīja: Fjurijs vinneeja, Usikam tiesneshi uzdaavinaaja uzvaru. Seja vairaak bij uzdauziita tieshi Usikam, Fjurijam tikai mazs bumbuliitis zem 1 acs
bumbulīti tev āfrikā uzsitīs kāds iezemietis ar savu štrumentu.

  +4 [+] [-]

, 02:07, pirms 11 stundām
Āfrika12 rakstīja: Fjurijs vinneeja, Usikam tiesneshi uzdaavinaaja uzvaru. Seja vairaak bij uzdauziita tieshi Usikam, Fjurijam tikai mazs bumbuliitis zem 1 acs
Kopš kura laika vairāk sasista seja nozīmē, ka cilvēks zaudējis vai uzvarējis? Reizēm ar neveiksmīgu sitienu var pārsist uzadzi, taču tas nenozīmē ka par to dod uzvaru.

Reizēm var neveiksmīgi ar pirkstu iebakstīt acī un ir zilums. Tāpēc uzvarētāju nosaka nejau pēc zilākas vai mazāk zilas sejas.

  +3 [+] [-]

, 02:08, pirms 11 stundām
cobham rakstīja: Jautājums - kā jums liekas Taisons varētu savā prime nolauzt Usiku?
Stulbs jautājums. Par kādu "prime" tu runā? Usyks ir par 1 gadu vecāks par Furiju. Ja Fury būtu savā prime, tad arī Usyks būtu savā prime. Ja teiksi, ka Usyks tagad savā prime, tad kāpēc Fury šobrīd nav savā prime?

Fury nekad nav bijis nekas super labs, viņš pa lielam nekad nav bijis labākais smagsvaros. Vienmēr rūpīgi izvēlēti pretinieki. Kāpēc viņš pa visu karjeru tā arī neboksējās ar AJ? AJ nekad nav bijis pret, bet resnais Furijs vienmēr atrada atrunas un citus pretiniekus. Kamēr izvairījās no nopietniem pretiniekiem, pagulēja nokdaunā no MMA cīkstoņa, kuru tā arī nenolauza visas cīņas garumā.

Šis bija prime Fury, viņš vienkārši ir sliktāks par Usyku. Lielāks reach, garāks, smagāks. Tas arī viss, tie ir vienīgie parametri kur Furijs pārspēj Usyku.

     [+] [-]

, 02:13, pirms 11 stundām
pirdaks rakstīja: Stulbs jautājums. Par kādu "prime" tu runā? Usyks ir par 1 gadu vecāks par Furiju. Ja Fury būtu savā prime, tad arī Usyks būtu savā prime. Ja teiksi, ka Usyks tagad savā prime, tad kāpēc Fury šobrīd nav savā prime?

Fury nekad nav bijis nekas super labs, viņš pa lielam nekad nav bijis labākais smagsvaros. Vienmēr rūpīgi izvēlēti pretinieki. Kāpēc viņš pa visu karjeru tā arī neboksējās ar AJ? AJ nekad nav bijis pret, bet resnais Furijs vienmēr atrada atrunas un citus pretiniekus. Kamēr izvairījās no nopietniem pretiniekiem, pagulēja nokdaunā no MMA cīkstoņa, kuru tā arī nenolauza visas cīņas garumā.

Šis bija prime Fury, viņš vienkārši ir sliktāks par Usyku. Lielāks reach, garāks, smagāks. Tas arī viss, tie ir vienīgie parametri kur Furijs pārspēj Usyku.
Komentārs bij domats par prime Mike Tyson...

  -4 [+] [-]

, 02:14, pirms 11 stundām
Miskaste

  +3 [+] [-]

, 02:59, pirms 10 stundām
b2 rakstīja: Nenormāls temps priekš smagsvariem! Lieliska uzvara Usikam!Respect Fjūrijam!
Temps tiešam iespaidīgs, izcils labs boksa vakars skatītājiem.

  -2 [+] [-]

, 03:21, pirms 10 stundām
Iesaku šo cīņu noskatīties pilnībā bez skaņas, tad sapratīsiet, par ko ir pārvērties bokss

     [+] [-]

, 07:18, pirms 6 stundām
cobham rakstīja: Jautājums - kā jums liekas Taisons varētu savā prime nolauzt Usiku?
Nu vispār,kad liekās...tad sasitās! (Fredis&Ufo) Bet tā piekrītu,prime time uz doto momentu Usikam būtu vairāk izredžu,nekā Taisonam stājoties pretī velociraptoriem,jo barā..par T-rex vispār nerunāšu!!!

  +1 [+] [-]

, 08:19, pirms 5 stundām
Kāpēc es uzdevu tādu jautājumu, jo pēc šīs cīņas var teikt, ka Usiks ir iekļuvis alltime 5iekā un varbūt pat augstāk. Manuprāt, tomēr labākais bokseris ir nevis Mike vai Usiks, bet tieši L.Lewis. Lai arī boksa līmenis aug, tomēr kkā liekas, ka agrāk bija spēcīgāki bokseri.

  -2 [+] [-]

, 08:43, pirms 4 stundām
Garlaicīgi palika skatoties. Sūds

  +2 [+] [-]

, 08:49, pirms 4 stundām
Didziz rakstīja: Uz ko Fury vispār cerēja? Revanša cīņā ir jāiet un pašam jāņem uzvara nevis jāmēģina atsisties pēc punktiem un cerēt ka tiesneši pietiesās, lai tiktu pie 3ās cīņas. Usiks pelnīti uzvarēja.
Vienkārši gāja pēc naudas. Tas bija skaidrs par 90%, ka ukrainis uzvarēs

  +2 [+] [-]

, 09:02, pirms 4 stundām
Man jau izskatījās,ka Usiks bij krietni aktīvāks kustībās,aizsardzībā un "svaigāks" ringā par Fjūriju.Tāpēc jau arī pēcmača statistika parāda,ka Fjūrijs vairāk sita,bet mazāk trāpīja par Usiku.Jā,kopējās kilotonās tie sitieni bij spēcīgāki Fjūrijam,bet ar to izrādās ,ka ir par maz,lai nogāztu Usiku.Usiks arī labi iztur pretinieka sitienu spēku.

     [+] [-]

, 09:22, pirms 4 stundām
Boksa maisam neskatoties uz zaudējumu iepiķos vairāk nekā Usikam.
Fury 104 ļimoni,
Usyk - 86

  +2 [+] [-]

, 09:42, pirms 3 stundām
Divi pilnīgi dažāda stila bokseri, un pilnīgi dažādi cilvēki, ar attieksmi pret šo sporta veidu. Interesants duelis ringā. Klasiskais boks atkal bija pārāks. Usiks tiešām izcils.

     [+] [-]

, 10:23, pirms 3 stundām
Nu es pati personīgi gribēju,lai uzvar Fūrijs,jo man diezgan riebjas Usiks,bet nu es apsveicu Usiku un arī tos,kuri gribēja,lai viņš uzvar.😃
1 2 44 komentāri