Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Kļičko sakauj Čisoru pēc punktiem

Jānis Pārums

Kļičko sakauj Čisoru pēc punktiem
Dereks Čisora un Vitālijs Kļičko
Foto: AP/Scanpix

Šonakt Vācijas pilsētā Minhenē cīņā par WBC smagsvaru čempiona jostu esošais čempions, ukrainis Vitālijs Kļičko (44-2, 40KO) 12. raundu cīņā pēc punktiem 118:110, 118:110, 119:111 pieveica Lielbritānijas bokseri Dereku Čisoru (15-3, 9KO).

Zinot abu bokseru attiecību priekšvēsturi, īpaši Čisoras izlēcienu svēršanās procedūrā, kad Zimbabvē dzimušais bokseris iepļaukāja Kļičko, šīs nakts cīņa solījās būs gana aizraujoša. Čisoram nu vajadzēja apliecināt savus vārdus ar darbiem, bet Kļičko – pārmācīt britu.

Cīņas pirmos raundus, prasmīgi izmantojot distanci un izmantojot auguma pārsvaru, sekmīgāk aizvadīja Kļičko, kamēr Čisora vēl tikai meklēja kā tikt klāt par 15 centimetriem garākajam pretiniekam. Vēlāk cīņas gaita izlīdzinājās, Čisora mēģināja lauzt distanci, taču ar būtiskiem panākumiem tas nevainagojās.

Septītajā raundā Čisora aktivizējās, metoties uz priekšu, vairākkārt precīzi trāpot pretiniekam, taču patiesas briesmas Čisoras uzbrukumi Vitālijam neradīja. Turklāt drīz vien cīņas gaita ievirzījās vecajās sliedēs un iniciatīva pārgāja Vitālija pusē. Vien 12.raundā Čisora atkal aktivizējās, meklējot laimīgā sitiena iespējas, taču brīnums nenotika – cīņa noslēdzās pēc punktiem Kļičko labā.

Kļičko uzvarēja ar rezultātu 118:110, 118:110 un 119:111, desmito reizi nosargājot WBC titulu, kas Vitālija rēķinā ir kopš atgriešanās boksā 2008.gadā (tituls Vitālijam bija arī pirms viņš 2004.gadā pameta boksu). Kļičko vecākais nav zaudējis kopš 2003.gada.

Kas attiecas uz Čisora, tad šis viņam bija jau trešais zaudējums pēdējās četrās cīņās. Turklāt arī pēc cīņas Čisora izcēlās ar necieņu pret smagsvaru čempioniem – jau pēc fināla gonga lecīgais brits uzspļāva Vitālija brālim Vladimiram. Un, starp citu, Čisoras komanda jau paspējusi pieprasīt revanšu. Vai tas notiks, laiks rādīs...

  +6 [+] [-]

, 2012-02-19 02:45, pirms 13 gadiem
Tu saki? rakstīja: Atminos kā Lenoks Luis skaldīja ringā, nevis maigojās 12 raundu garumā.
Lewis vs Tua. Ierakstam youtube. Saproti vienu, katrā basketbola spēlē nav buzzer beaters, katrā futbola spēlē nav overtimes, katrā volejbola spēlē nav pieci seti. Tāpat arī katrā boksa cīņā nav allout-war.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-19 05:36, pirms 13 gadiem
povetkins abiem atrautu!

  +6 [+] [-]

, 2012-02-19 06:40, pirms 13 gadiem
edzus111 rakstīja: povetkins abiem atrautu!
Un killers abus sakostu.

  -1 [+] [-]

, 2012-02-19 07:08, pirms 13 gadiem
Mes visi,gaidiijaam,KO,DABUUJAAM ,BALETU.KOLHOZNIEKIEM ZHIDU SINAGOGA.

     [+] [-]

, 2012-02-19 08:32, pirms 13 gadiem
Football !

     [+] [-]

, 2012-02-19 08:58, pirms 13 gadiem
Čisora tagad domā: "Kādēļ es tai svēršanās laikā iepļaukāju to lielo.. nu kādēļ..."

     [+] [-]

, 2012-02-19 09:28, pirms 13 gadiem
Patiesībā, pēc cīņas, es padomāju, ka Klitčko ir laiks iet pensijā, ja viņš grib aiziet virsotnē. Varēja manīt, ka divpadsmit gadus jaunāks bokseris ir fiziski pārāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-19 10:02, pirms 13 gadiem
Mixes rakstīja: Hejs saka, ka Vitālija menedžeris negrib abu cīņu. Pats Vitālijs atzina, ka, ja Čizoras sitieni būtu ātrāki, viņam būtu problēmas. Hejam ir šis ātrums - Vitālijam varētu būt hanā šovasar, ja cīņa notiks. Abi jau ir devuši piekrišanu, vajag tikai to uzlikt uz papīra.
vienreiz heju nodaudzija, soreiz ari nodauzis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-02-19 10:54, pirms 13 gadiem
Pašvaka cīņa no Vitālija puses, biju gaidijis, ka par šādiem izlēcieniem (arī pret bračku, kad tas mērkaķis(kas šoreiz ir domāts kā lamuvārds nevis dzivnieka apzīmējums) bračkam sejā iespļāva) Vitālijs viņu tomēr izrubīs kādā no raundiem! Necieņa arī pēc mača izsaka visu par šo melnādaino "urlu" (lai neteiktu rupjāk)...

     [+] [-]

, 2012-02-19 10:56, pirms 13 gadiem
Interesanta cīņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-19 11:08, pirms 13 gadiem
pec cinas vajadzeja paprasit čisoram kur tad palika 8 raunds

     [+] [-]

, 2012-02-19 11:14, pirms 13 gadiem
Vismaz Deivids Hejs normali uzšāva. Rēcīgs ir Čisoras komandas biedra cepures lidojums 2:43

David Haye and Dereck Chisora fight: Chaos...

     [+] [-]

, 2012-02-19 11:15, pirms 13 gadiem
vecais kraķis paliek arvien vājāks. vajadzētu padomāt par kedu šņorēšanu.

     [+] [-]

, 2012-02-19 11:18, pirms 13 gadiem
Vismaz Deivids Hejs normali uzšāva. Rēcīgs ir Čisoras komandas biedra cepures lidojums 2:43

Ieperiekšējā nepareizo linku ieliku

Dereck Chisora and David Haye brawl at Munich...

     [+] [-]

, 2012-02-19 11:40, pirms 13 gadiem
vakara labākā daļa acimredzot bija ārpus ringa

  +4 [+] [-]

, 2012-02-19 11:54, pirms 13 gadiem
gribu redzēt cīņu Hejs pret Čisora

  +5 [+] [-]

, 2012-02-19 11:55, pirms 13 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: gribu redzēt cīņu Hejs pret Čisora
man liekas tagad daudzi to vēlas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-19 12:40, pirms 13 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: gribu redzēt cīņu Hejs pret Čisora
Hejs nekad neparakstīsies cīnīties ar bokseri kurš ir tik zemu reitingā Čisora ar saviem 3(!) Zaudējumiem pēdējās 4 cīņas ir izkritis no top 15.

     [+] [-]

, 2012-02-19 12:41, pirms 13 gadiem
Tu saki? rakstīja: Atminos kā Lenoks Luis skaldīja ringā, nevis maigojās 12 raundu garumā.
Čaisoram nav spēcīgs sitiens, ko viņš cenšas kompensēt ar pastāvīgu presingu,kas nevienmēr izdodas. Un cik interesantas cīņas tu esi redzējis kopš Lenoksa karjeras baigām.

  -1 [+] [-]

, 2012-02-19 14:10, pirms 13 gadiem
ZinedinZidane rakstīja: pilnibaa piekriitu NE klitshko NE čisora NEVIENS sobrid nav cieniigs buut par smagsvara čempionu!!!
vienkārši ir tik liela starpiiba starp to , kāds bokss bija pirms 10 gadiem un kadi bokseri bija tad!!!!!!!!!!!!
Nu tad ej un parādi kā jācīnas !
Viņi pelna sev iztiku nevis lai tev būtu patīkamāk skatīties !

     [+] [-]

, 2012-02-19 14:18, pirms 13 gadiem
Atkal pierādās ka zīmuļus arī kādreiz dr*ž

     [+] [-]

, 2012-02-19 14:22, pirms 13 gadiem
aknelis rakstīja: Nu tad ej un parādi kā jācīnas !
Viņi pelna sev iztiku nevis lai tev būtu patīkamāk skatīties !
nu kapēc ir obligāti jāraksta šie komentāri... kapec nevar normāli diskutēt bet kautkas uzreiz jād*** kā kautkādam sīkam pokemonam...
Viņu darbs ir cīnities un pelnīt ar to naudu , es kā skatītājs esmu tiesīgs pieprasīt interesantu un aizraujošu cīnu , un ja vēl tu te kautko muldi apr iztiku , tad viņi jau sen sev ir sapelmījuši ļoti daudz miljonus ka varēs nodrošināt savus mazbērnus!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-02-19 14:56, pirms 13 gadiem
manuprāt tika aizvadīta ļoti laba cīņa, čisora parādija, ka ir laba līmeņa bokseris kas māk izdarīt labu spiedienu. patika tas kā viņš nebija tīrs galvas mednieks, bet apstrādāja vitālija ķermeni un rokas ,pēc dažiem avotiem vitosam tagad ir atkal satraumēts plecs. nekas nav teikts par viņa nierēm, bet esmu diezgan pārliecināts, ka viņš čurā asinis. riichy vārdiem sakot... ''pēc pieredzes saku''.

par pēc cīņas preses konferenci runājot (to pašu kurā hejs ierāva čisoram pa žokli) hejs kārtējo reizi palaida muti, jo tagad vēlās cīņu ar vitosu, tad čisora piedāvāja cīnīties ar viņu, hejs pateica, ka neboksēs ar tādu kuram trīs zāģi pēc kārtas tā nu viņi salecās un sanāca skaista saķeršanās. valdo lika sasmieties, čisoram ejot pie heja kliedzot ''run david run'' .

tiem sestdienas vakara boksa faniem kas čīkst , ka bokss vairs nav tik skatāms kāds bija agrāk. lūdzu paturiet savas nepamatotās domas pie sevis. jā piekrītu smagsvaru divīzija ir palikusi neskatāma, galvenokārt pateicoties vladimira cīņas manierei un zema līmeņa pretiniekiem, bet ja nezinat neko vairāk par taisonu,luisu,holifīldu,bračkām un ali lūdzu iztiksim bez orālās caurejas. tagad galvenās ir vieglākās svara kategorijas. welterweight, junior middle weight un super middle.

pašlaik ir aktīvi tādi lieliski bokseri kā meiveters, pakiao, martinezs kotto kans markezs fročs paskāls bute vords keslers doneirs bredlijs alvarezs

zidān no kura cauruma tu izrāvi informāciju, ka taisonam ir stiprākais sitiens vēsturē ? es to varu nosaukt tikia par ''viena tante teica muļķībām'' bokseri neiet un nemēra savus sitiena spēkus, te nav ceturtais rokijs.

un cilvēkiem vajadzētu pārtraukt savu taisons = dievs, attieksmi, jo maiks nav pat top 10 visu laiku labāko bokseru sarakstā. pirms ieliec mīnusu ieraksti google p4p all time greatest boxers un paskaties tieši cik daudzos viņš būs kaut vai top 5.

     [+] [-]

, 2012-02-19 15:14, pirms 13 gadiem
pac-man rakstīja: zidān no kura cauruma tu izrāvi informāciju, ka taisonam ir stiprākais sitiens vēsturē ? es to varu nosaukt tikia par ''viena tante teica muļķībām'' bokseri neiet un nemēra savus sitiena spēkus, te nav ceturtais rokijs.
pa šito sasmējos

     [+] [-]

, 2012-02-19 15:18, pirms 13 gadiem
un cilvēkiem vajadzētu pārtraukt savu taisons = dievs, attieksmi, jo maiks nav pat top 10 visu laiku labāko bokseru sarakstā. pirms ieliec mīnusu ieraksti google p4p all time greatest boxers un paskaties tieši cik daudzos viņš būs kaut vai top 5.

tā ir, vienkārši Dzelzs Maiks bija tik spilgta parādība ringā, ka nav iespējams aizmirst
Vispār bišķi smird pēc penšiem tā vaidēāna - kādreiz gan zāle bija zaļāka, sievieši piselīgāki un bokss ar labāks....

  +5 [+] [-]

, 2012-02-19 15:20, pirms 13 gadiem
ZinedinZidane rakstīja: mjaa tas arii ir heja galvenais vaajums - švaks žoklis....
šitik daudz sitienu kāa čisora hejs nevarētu uzņemt , bet te ir viens bet - Kļitško brāļu sitieni pēc spēka salīdzinot ar citiem smagsvariem ir kā meitēnēm un tāa ir taisnīiiba!!
labāk ej komentē futbolu, varbūt tur tu pateiksi ko jēdzīgu.....

  -2 [+] [-]

, 2012-02-19 16:00, pirms 13 gadiem
pac-man rakstīja: manuprāt tika aizvadīta ļoti laba cīņa, čisora parādija, ka ir laba līmeņa bokseris kas māk izdarīt labu spiedienu. patika tas kā viņš nebija tīrs galvas mednieks, bet apstrādāja vitālija ķermeni un rokas ,pēc dažiem avotiem vitosam tagad ir atkal satraumēts plecs. nekas nav teikts par viņa nierēm, bet esmu diezgan pārliecināts, ka viņš čurā asinis. riichy vārdiem sakot... ''pēc pieredzes saku''.

par pēc cīņas preses konferenci runājot (to pašu kurā hejs ierāva čisoram pa žokli) hejs kārtējo reizi palaida muti, jo tagad vēlās cīņu ar vitosu, tad čisora piedāvāja cīnīties ar viņu, hejs pateica, ka neboksēs ar tādu kuram trīs zāģi pēc kārtas tā nu viņi salecās un sanāca skaista saķeršanās. valdo lika sasmieties, čisoram ejot pie heja kliedzot ''run david run'' .

tiem sestdienas vakara boksa faniem kas čīkst , ka bokss vairs nav tik skatāms kāds bija agrāk. lūdzu paturiet savas nepamatotās domas pie sevis. jā piekrītu smagsvaru divīzija ir palikusi neskatāma, galvenokārt pateicoties vladimira cīņas manierei un zema līmeņa pretiniekiem, bet ja nezinat neko vairāk par taisonu,luisu,holifīldu,bračkām un ali lūdzu iztiksim bez orālās caurejas. tagad galvenās ir vieglākās svara kategorijas. welterweight, junior middle weight un super middle.

pašlaik ir aktīvi tādi lieliski bokseri kā meiveters, pakiao, martinezs kotto kans markezs fročs paskāls bute vords keslers doneirs bredlijs alvarezs

zidān no kura cauruma tu izrāvi informāciju, ka taisonam ir stiprākais sitiens vēsturē ? es to varu nosaukt tikia par ''viena tante teica muļķībām'' bokseri neiet un nemēra savus sitiena spēkus, te nav ceturtais rokijs.

un cilvēkiem vajadzētu pārtraukt savu taisons = dievs, attieksmi, jo maiks nav pat top 10 visu laiku labāko bokseru sarakstā. pirms ieliec mīnusu ieraksti google p4p all time greatest boxers un paskaties tieši cik daudzos viņš būs kaut vai top 5.
tas ir tavs subjektīvais viedoklis ka taisons nav labķais vai pat nav top10 , citiem viņš ir top 10 galvgalī!!
un nēe es nēsmu no tiem kas zin tikai kļitško un taisonu , bet nu neiešu es tev tagad te taisnoties un kko pierādīt.

sarakstīji te garu tekstu bet puse no tā ir pilnībā bezjēdzīga... kapēc tu te pin iekšā kkadus pussmagos vai vieglos svarus , tam ar šo cīņu nu nav nekāda sakara!
kā vispār var pateikt ka tagad ir galvenais vieglaa svara kategorija????? tas ir kā pateikt pirms seksa - tagad ir galvenais izdzert tēju.... nevajag te pašam nodarboties ar orālu caureju...

  +3 [+] [-]

, 2012-02-19 18:46, pirms 13 gadiem
ZinedinZidane rakstīja: tas ir tavs subjektīvais viedoklis ka taisons nav labķais vai pat nav top10 , citiem viņš ir top 10 galvgalī!!
un nēe es nēsmu no tiem kas zin tikai kļitško un taisonu , bet nu neiešu es tev tagad te taisnoties un kko pierādīt.

sarakstīji te garu tekstu bet puse no tā ir pilnībā bezjēdzīga... kapēc tu te pin iekšā kkadus pussmagos vai vieglos svarus , tam ar šo cīņu nu nav nekāda sakara!
kā vispār var pateikt ka tagad ir galvenais vieglaa svara kategorija????? tas ir kā pateikt pirms seksa - tagad ir galvenais izdzert tēju.... nevajag te pašam nodarboties ar orālu caureju...
u my dear friend don't know $hit about boxin'

p.s. garākā atbildē izplūdīšu vēlāk.

     [+] [-]

, 2012-02-19 19:36, pirms 13 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: un cilvēkiem vajadzētu pārtraukt savu taisons = dievs, attieksmi, jo maiks nav pat top 10 visu laiku labāko bokseru sarakstā. pirms ieliec mīnusu ieraksti google p4p all time greatest boxers un paskaties tieši cik daudzos viņš būs kaut vai top 5.

tā ir, vienkārši Dzelzs Maiks bija tik spilgta parādība ringā, ka nav iespējams aizmirst
Vispār bišķi smird pēc penšiem tā vaidēāna - kādreiz gan zāle bija zaļāka, sievieši piselīgāki un bokss ar labāks....
Pēc būtības, ja Tu esi bijis vecāks Tev ir vairāk jāzina, Tu spēj vairāk salīdzināt. Vai tad tā nav? Taisons ir pārvērtēts starp cilvēkiem, kuri ir svētdienas boksa fani, tas nu ir fakts, no otras puses viņš ir diez gan nenovērtēts starp tā teikt vēsturniekiem vai cilvēkiem kas seko vairāk boksam līdzi, nekā svētdienieki. Man ar liekas smieklīgi, ka Taisons ir uzvarējis tikai tos, kuri nobijās no viņa, kas ir pilnīgs murgs, kā arī, tas, ka ja jeb kurš augstas klases bokseris izturēs pret Taisonu pirmo piecus raundus viņš uzvarēs, tā runā vēsturnieki, taču, ja paskatās kā runā svētdienieki - Taisons uzvarētu jeb kuru, šitais vairs nav tāds bokss kā Maika laikos, Taisonam ir visstiprākais sitiens uz Pasaules, vot kad Taisons cīnījās tie bija laiki.

un Zidān, Tu tak neskaties boksu vispār, ko Tu tur gvelz...

     [+] [-]

, 2012-02-19 21:54, pirms 13 gadiem
ZinedinZidane rakstīja: tas ir tavs subjektīvais viedoklis ka taisons nav labķais vai pat nav top10 , citiem viņš ir top 10 galvgalī!!
un nēe es nēsmu no tiem kas zin tikai kļitško un taisonu , bet nu neiešu es tev tagad te taisnoties un kko pierādīt.

sarakstīji te garu tekstu bet puse no tā ir pilnībā bezjēdzīga... kapēc tu te pin iekšā kkadus pussmagos vai vieglos svarus , tam ar šo cīņu nu nav nekāda sakara!
kā vispār var pateikt ka tagad ir galvenais vieglaa svara kategorija????? tas ir kā pateikt pirms seksa - tagad ir galvenais izdzert tēju.... nevajag te pašam nodarboties ar orālu caureju...
točna zini - kas ir sekss ???