Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Meivezers nekaunīgi nokautē Ortizu

Kristaps Desmitnieks

Meivezers nekaunīgi nokautē Ortizu
Meivezers pārsteidz un nokautē Ortizu
Foto: Al Bello / Getty Images

Naktī uz svētdienu Lasvegasā (ASV) norisinājās cīņa par WBC pasaules čempiona titulu svara kategorijā līdz 66,7 kilogramiem, kurā aci pret aci tikās divi amerikāņi - Floids Meivezers un Viktors Ortizs. Cīņas ceturtā raunda izskaņā ar visai nekaunīgu rīcību uzvaru izcīnīja Meivezers.

Pēc salīdzinoši mierīga cīņas sākuma, proti, pirmajiem trīs raundiem, kuros, pateicoties izveicībai un precīzi veiktajiem sitieniem, pēc punktiem vadībā atradās Meivezers. Galvenie notikumi ringā norisinājās ceturtajā raundā, kurā Viktors Ortizs izmisīgi centās pārņemt iniacitīvu.

Kad arī ceturtais raunds tuvojās izskaņai, Ortizs savu pretinieku iedzina stūrī, izdarot vairākus sitienus pa Meivezera galvu un korpusu, taču pēdējais no sitieniem bija neatļauts. Ortizs veica sitienu ar galvu. Publika, tāpat kā Meivezers, bija neizpratnē par 24 gadus vecā boksera rīcību. Tiesnesis uz mirkli apturēja cīņu un Ortizs devās atvainoties savam pretiniekam. Abi bokseri apskāvās, taču uzreiz pēc tam Floids Meivezers pārsteidza sāncensi un ar diviem sitieniem Ortizu nokautēja, izcīnot WBC pasaules čempiona titulu.

Pēc cīņas uzvarētājs piebilda: ''Jā, Ortizs man atvainojās par izdarīto sitienu ar galvu. Mēs sasitāmies ar cimdiem, kas nozīmēja, ka cīņa var turpināties. Es izmantoju viņa neuzmanību un izcīnīju uzvaru. Atrodoties ringā, vienmēr jābūt uzmanīgam.''

Tikmēr Ortizs piebilda: ''Tika paņemts pārtraukums, devos atvainoties par savu rīcību... Un tad bums, viņš notrieca mani gar zemi.'' Kamēr zaudētājs cenšas rast attaisnojumus, sakot, ka Meivezers izdarījis sitienu pirms tiesnesis atļāvis cīņu turpināt, tiesnesis Džo Kortezs piebilda: ''Viss bija kārtībā, cīņas laiks ritēja, bokserim bija sevi jāaizsargā. Meivezers neko aizliegtu neizdarīja.''

Par uzvaru Floids Meivezers saņems kā minimums 25 miljonus ASV dolāru. Jāpiebilst, ka 34 gadus vecais amerikānis joprojām cīnās bez zaudējumiem, uzvarētas 42 cīņas, 26 no tām uzvarētas nokautējot pretinieku.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

     [+] [-]

, 2011-09-18 19:38, pirms 13 gadiem
Floids ir draņķis, zīmējās ar naudu, ir iedomīgs, lecīgs, neciena pretinieku un tagad arī parāda, ka ir negodīgs. Viens ir spēlēt pēc noteikumiem, bet otrs ir spēlēt pēc nerakstītajiem noteikumiem. Kā viņš var priecāties par šādu ''uzvaru''? Nožēlojami...

     [+] [-]

, 2011-09-18 19:40, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Ortizs bija netīrs, Floids noteikumus nepārkāpa.
Ortizs savu netīrību ļoti nožēloja, tāpēc tik dikti arī atvainojās. Ar ko atbildēja Meiveizers? Ar vēl neglītāku netīrību. Pretīgi.

     [+] [-]

, 2011-09-18 19:52, pirms 13 gadiem
Mixes rakstīja: Ortizs savu netīrību ļoti nožēloja, tāpēc tik dikti arī atvainojās. Ar ko atbildēja Meiveizers? Ar vēl neglītāku netīrību. Pretīgi.
Cik ilgi viņš domāja atvainoties? Personīgi es zināju(JUTU), ka būs nokauts un tas sitiens ar galvu to arī pierādīja. Likās, ka Ortizs gribēja tikt ārā no ringa, viņš noķēra Floidu uz veiksmīgu counterpunchu un nespēja viņam trāpīt, viņš satrakojās un iesita ar galvu. Paskatoties Ortiza vēsturē, viņš ir zināms ar savu mazo sirdi. Arī amatieros, iesaku izlasīt interviju ar viņa bijušo treneri.
Cīņa vispār bija laika jautājums, jo 12 raundus viņa neturētu. Protams es atbalstīšu Floidu, jo viņš mani simpatizē, cik saprotu Tev viņš galīgi nepatīk, tāpēc šitais mūsu karš būs bezjēdzīgs. Ceru, ka viņš cīnīsies ar Meniju, uzvarēs viņu un pierādīs sevi. Esmu redzējis daudz cīņas, daudz bokserus savos labākajos gados un teikšu, ka Floids ir(manās acīs), vislabākais bokseris, neatkarīgi no svara kategorijas. Nesaku, ka viņš Reju Lenardu uzvarētu vai Tomiju Hernsu, vai arī Reju Robinsonu, bet rēķinot, ka Floids ir nācis no mazas svaru kategorijas, tad viņš ir labākais, protams Menijs ir gandrīz tik pat labs, bet nu Floids ir lielāks.
Katrā ziņā man patīk, ka pie Floida cīņas ir virs 30 komentāriem.

     [+] [-]

, 2011-09-18 20:12, pirms 13 gadiem
Tavs garais penteris par to, ka Floids tāpat uzvarētu, ir bezjēdzīgs. Tas ne par matu neattaisno to, kā viņš izvēlējās uzvarēt - kā sieviete. To mazo sirdi, ko attiecini Ortizam, šajā cīņā var droši attiecināt uz Floidu.

Man nav nekas pret viņu kā bokseri (tiesa, tagad laikam jau ir, redzot veidu, kādā viņš bez sirdsapziņas pārmetumiem labprāt uzvar), bet kā cilvēks viņš nullle. Paskatoties uz viņu ārpus ringa man metas žēl, ka tāds vispār staigā pa pasaules virsu.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-18 20:22, pirms 13 gadiem
Mixes rakstīja: Tavs garais penteris par to, ka Floids tāpat uzvarētu, ir bezjēdzīgs. Tas ne par matu neattaisno to, kā viņš izvēlējās uzvarēt - kā sieviete. To mazo sirdi, ko attiecini Ortizam, šajā cīņā var droši attiecināt uz Floidu.

Man nav nekas pret viņu kā bokseri (tiesa, tagad laikam jau ir, redzot veidu, kādā viņš bez sirdsapziņas pārmetumiem labprāt uzvar), bet kā cilvēks viņš nullle. Paskatoties uz viņu ārpus ringa man metas žēl, ka tāds vispār staigā pa pasaules virsu.
Es negribu sākt karu, man nav par ko īsti, es savu viedokli nemainīšu un Tev ar neko neuzspiedīšu. Man ir prieks, ka Tu vismaz izsaki savu viedokli.
Bet nu lūdzu nekritizēsim tā cilvēkus, tas, manuprāt, ir galīgi garām. Neviens no mums nekad nebūs viņa vietā, diez vai kāds sportacentra lietotājs nopelnīs savā mūža tik daudz kā viņš par šo cīņu, tāpēc nevajadzētu mums viņu kritizēt. Ja Tu esi sporta fans, kuru interesē arī slavenu sportistu privātā dzīve, tad zini, ka Maikls Džordans arī ir nulle, bet nu es ne viņus nenosodu, es neesmu viņu vietā, nekad nebūšu un nezinu kāda ir sajūta, ja Tev ir tik daudz nauda, tik daudz kameras sejā. Iespējams es nošņauktos koku, iespējams es jau būtu kādu netīru sērgu dabūjis, tas pats ir attiecināms uz Tevi. Vismaz būtu priecājies, kad viņš uztur savu ģimeni, ka viņš palīdz daudziem bezpajumtniekiem Vegasā, ka viņš nekad nevienam bērnības paziņam nepateiks nē. Protams viņš ir pārgalvīgs, dara muļķības, bet nu tas ir tad, kad tur ir kameras. Tev tas vienreiz ir jāsaprot, 24/7 ar Floidu ir šovs, kaut kas līdzīgs Oknai, vienkārši daži cilvēki to pa traku uztver, bet jāsaprot, ka Floids to dara, lai nopelnīt sev iztiku.

     [+] [-]

, 2011-09-18 20:36, pirms 13 gadiem
Holacaust rakstīja: Jāsaka kā ir, vislielāko kritiku pelnījis mača ''referee'', nav ko aicināt bokserus tuvāk un pēc tam runāties ar malējiem tiesnešiem.
Atkārtojumā skaidri varēja redzēt, ka ''referee'' nepateica ''box'', tā kā pēc būtības Floids izdarīja sitienus pirms mača atsākšanas.
Čau, nepamanīju Tavu komentāru iepriekš. Atkārtojumā varēja dzirdēt, let's go.... Mayweather Ortiz Title fight
- YouTube
!

0:35 sekunde, lūdzu.

     [+] [-]

, 2011-09-18 20:55, pirms 13 gadiem
Flojs izkstījās ļoti labi, nebiju gaidījis. Ortizu apspēlēja, deklasēja.
KO būtu nācis agri vai vēlu, jo tik daudz un tik specīgus sitienus izlaist visu cinu nevarētu.
Šitā cīņa parādija ka, manuprāt, tomer Menijs nebūs tas kas sagadās Flojdam pirmo zaudējumu.

     [+] [-]

, 2011-09-18 21:09, pirms 13 gadiem
Rogolevs rakstīja: Flojs izkstījās ļoti labi, nebiju gaidījis. Ortizu apspēlēja, deklasēja.
KO būtu nācis agri vai vēlu, jo tik daudz un tik specīgus sitienus izlaist visu cinu nevarētu.
Šitā cīņa parādija ka, manuprāt, tomer Menijs nebūs tas kas sagadās Flojdam pirmo zaudējumu.
Ļoti daudzi nenovērtē Floidu, it sevišķi viņa sitienu spēku. Man baigi nepatīk, ka daudzi nesaprot, ka bokss var būt skaists arī, ja Tev tur nav brawlera stils. Es jau kad dzirdēju, ka šī cīņa notiks sapratu, ka būs nokauts. Kaut kas uz Gatti vai Hatona pusi, vienkārši ar tādu stilu nevar Floid uzvarēt. Kur nu vēl bez džeba. Žēl, ka nebija tikai tik traka uzvara kā pret Gatti, tik pārliecinoša pareizāk sakot.
Floyd Mayweather Jr Can Predict The Future! vs...

     [+] [-]

, 2011-09-18 21:14, pirms 13 gadiem
Es vairāk ceru, ka būs cīņa ar Kānu Floidam.

     [+] [-]

, 2011-09-18 22:16, pirms 13 gadiem
tarzan rakstīja: Pēc noteikumiem viss ok, bet nu rīcība pretīga, tas ir tas pats, kas futbolā fair play gadījumā nevis atdot bumbu bet iebliezt to pretinieku vārtos.
Tikpat labi tad var teikt ka Ortizas gājienu var salīdzināt ar Futbolla situāciju, ka izejot 1V1 pret vārtsargu, no sākuma iekausti viņu un tad iesit golu.
Ortiz pirmais sāka, PaC vainīgs !

     [+] [-]

, 2011-09-18 22:31, pirms 13 gadiem
da.labi rakstīja: Varbūt Floids ir labs bokseris, bet kā cilvēks, par šādu rīcību viņš cieņu neizpelnās... cilvēki atcerēsies nevis viņa uzvaru, bet nedžentelmenisko rīcību!
Nu protams, ShumaHers nav 7 kaarteejais pasaules chempis, jo VISI atceras vinja uzvaru Austraalijaa...

     [+] [-]

, 2011-09-18 22:33, pirms 13 gadiem
Izskatijas ka Ortizs Flojdam kaut ko patejca, jo nepagāja ne 2sek ka Flojds KQ Ortezu

     [+] [-]

, 2011-09-19 08:53, pirms 13 gadiem
Nu tas ko izdarīja Ortizs bija tikai un vienīgi ar nodomu.. un nodomu savainot Floidu, lai ātrāk varētu uzvarēt, bet nekas nesanāca. Dabūja pēc nopelniem!

     [+] [-]

, 2011-09-19 10:51, pirms 13 gadiem
Nav ko cepties par Floida rīcību. Nebija smuki, bet es domāju viņš tā būtu gatavs darīt vēl un vēl. Viņš ar savu attieksmi un rīcībū visu laiku mēģina panākt, lai pēc iespējas lielāks bārs viņu ienīstu. un šis bars nāk uz cīņām lai redzētu, kā viņš beidzot zaudēs. Pat SC lietotājiem viņš nepatīk

par notikušo uzskatu, ka Ortiz izskatījās pēc muļka ar savu galvas sitienu, tad pēķšņo nožēlu un KO no kura viņš necentās īpaši izbēgt. 1. sitiens bija labs un negaidīts. no 2. varēja jau izvairīties.

Prieks lasīt Pistol komentārus. vienīgais kam nepiekrītu cīņas iznākumam ar Many. es domāju tur ir 50/50 un tā cīņa tik drīz nenotiks

     [+] [-]

, 2011-09-19 14:54, pirms 13 gadiem
tiem kam liekas, ka Floids rīkojās nesportiski, paskatieties 30-32 sec, ļoti labs žests no tiesneša un arī var dzirdēt, ka viņš aicina uzsākt cīņu!!!

     [+] [-]

, 2011-09-19 19:28, pirms 13 gadiem
Reggie rakstīja: Prieks lasīt Pistol komentārus. vienīgais kam nepiekrītu cīņas iznākumam ar Many. es domāju tur ir 50/50 un tā cīņa tik drīz nenotiks
Es sevi par pareģi negribu uzskatīt, arī negribu palikt par muļķi, ja šī cīņa notiks un Floids zaudēs, bet nu es esmu tik ļoti pārliecināts. Floids ir vienozīmīgs favorīts, vienozīmīgs, tas būtu tāds sviests, ja bukmeikeri izdomās, ka Menijs ir favorīts.
Es vispār domāju, ka daudzi būs pārsteigti cik viegla būs šī uzvara Floidam, bet nu boksā var visādi notikt, tas gan ir jāatceras.

     [+] [-]

, 2011-09-19 21:55, pirms 13 gadiem
pistol, tu pats esi kadreiz bijis boksa ringa, vai vienalga kada ciinjaa?? tu vari iedomaties, kads gandarijums tev butu par sadu uzvaru? vnk kauns, butu kauns iet caur puulia atpakal uz gerbtuvem. un ja mayweathers var bez apstajas klareet, ka vins visu laiku labakais bokseris un ka vispar neviens sportists uz pasaules nav stradajis smagak par vinju, tad ar sadu uzvaru to nepieradit

     [+] [-]

, 2011-09-19 22:01, pirms 13 gadiem
Edik51 rakstīja: pistol, tu pats esi kadreiz bijis boksa ringa, vai vienalga kada ciinjaa?? tu vari iedomaties, kads gandarijums tev butu par sadu uzvaru? vnk kauns, butu kauns iet caur puulia atpakal uz gerbtuvem. un ja mayweathers var bez apstajas klareet, ka vins visu laiku labakais bokseris un ka vispar neviens sportists uz pasaules nav stradajis smagak par vinju, tad ar sadu uzvaru to nepieradit
Jā, es esmu bijis boksa ringā, profesionālās cīņas man nav, bet nu kauns man par neko nebūtu. Diez vai kādreiz nožēlotu savu rīcību pie skaidra prāta, kur nu vēl ringā. Viss bija godīgi, tas nu tev ir jāatzīst. Neizskatās, ka Meivezeram būtu kauns iet un, ka viņu tur izsvilpj. Ja gribi atvainoties, sveicināties un klapēties ar rokām pa pretinieku rokām, tad cīnies pret Mosliju. Tas uz Ortizu un acīmredzot Tevi attiecināms. Cik viņš varēja tur mīļoties?

     [+] [-]

, 2011-09-20 11:39, pirms 13 gadiem
aknelis rakstīja: Tikpat labi tad var teikt ka Ortizas gājienu var salīdzināt ar Futbolla situāciju, ka izejot 1V1 pret vārtsargu, no sākuma iekausti viņu un tad iesit golu.
Ortiz pirmais sāka, PaC vainīgs !
pac pac