Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Briedis piedzīvo pirmo zaudējumu karjerā, apstājas "BB" pusfinālā

Jānis Pārums

Briedis piedzīvo pirmo zaudējumu karjerā, apstājas "BB" pusfinālā
Mairis Briedis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar Horvātijas pilsētā Varazdinā boksa turnīra "Bigger's Better" ceturtdaļfināla cīņā latviešu bokseris Mairis Briedis (8-1, 6KO) pirmajā raundā nokautēja irākieti Moradu Reidu (2-2, 1KO), pārliecinoši iekļūstot pusfinālā, taču tur pēc punktiem piekāpās mājiniekam Ivicam Bacurinam...

Ceturtdaļfināls: Uzvara pār 40kg smagāko Reidu

Ceturtdaļfinālā Briedim bija ielozēts turnīra smagākais dalībnieks (139.9kg) – Dānijā dzīvojošais irākietis Morads Reids, kas pēdējā brīdī kļuva par viena no favorītiem, ukraiņa Oleksija Mazikina aizvietotāju. Jāatgādina, ka ukrainim radās problēmas ar vīzu, tādejādi superfināls viņam gāja secen.

Briedis cīņu iesāka apņēmīgi, taču salīdzinoši piesardzīgi, taču pirmā raunda otrajā pusē aktivizējās, bīstami uzbrūkot un sagādājot Reidam gana problēmu. Pirmā raunda izskaņā pēc lieliskas sitienu sērijas Mairis pārliecinoši aizsūtīja irākieti nokautā, pārliecinoši iekļūstot pusfinālā.

Pirmajā ceturtdaļfināla pārī rumānis Konstantīns Bejenaru (4-0, 1KO) pēc punktiem sakāva dāni Edu Monsu (3-3, 2KO), bet otrajā cīņā francūzis Nikolā Vamba (4-0, 1KO) otrajā raundā ar tehnisko nokautu pieveica Marku Adrianu (2-2, 2KO). Savukārt ceturtajā pārī turnīra pieredzējušākais dalībnieks, mājinieks Ivica Bacurins otrajā raundā ar nokautu pieveica vācieti Niko Falinu (3-1, 2KO).

Pusfināls: Briedis zaudē mājiniekam

Pusfinālā Briedi gaidīja jau krietni nopietnāks pārbaudījums – mājinieks, tādejādi arī publikas mīlulis Ivica Bacurins. Pirmajā raundā Briedis bija aktīvāks par savu oponentu, taču nereti palaida garām pretinieka sitienus. Otrajā trīsminūtē latvietim tika pārsista piere, taču lielāko daļu raunda Mairis darbojās pārliecinoši, ar vairākiem bīstamiem sitieniem sasniedzot Bacurinu. Trešais raunds aizritēja salīdzinoši līdzīgā cīņā, abiem bokseriem apmainoties ar bīstamiem sitieniem. Tiesneši uzvaru pēc punktiem atdeva mājiniekam Bacurinam... Tādejādi Briedis piedzīvoja pirmo zaudējumu pusfinālā, nespējot iekļūt "Bigger's Better" finālā.

Otrajā pusfināla cīņā Bejenaru ar vienbalsīgu tiesnešu lēmumu, taču itin spraigā cīņā pēc punktiem pieveica Vambu (4-1, 1KO).

Fināls: Triumfē Bejenaru

Finālā tikās mājinieks Ivica Bacurins (14-3-1, 5KO) un rumāņu bokseris Konstantīns Bejenaru. Cīņu veiksmīgāk iesāka rumānis, taču otrajā raundā Bacurins aktivizējās, bet trešajā raundā viņam tiesnesis atņēma punktu par noteikumu pārkāpumu - atkārtotu sitienu pa pakausi. Cīņa noslēdzās ar abu bokseru agresīvu sitienu apmaiņu, bet cīņai noslēdzoties tiesneši, domām daloties (divi par Bejenaru, viens par Bacurinu), uzvaru pelnīti atdeva Bejenaru (6-0, 1KO).

Slēpts komentārs: Buhanka

  +5 [+] [-]

, 2011-12-16 22:55, pirms 14 gadiem
Pa smuko nopļāva, tā tik turpināt!

  +5 [+] [-]

, 2011-12-16 22:56, pirms 14 gadiem
Malacis atri cina beidzas bet tas labi.
Ari ka turnira pirmais nokauts un tiesi no latviesa puses

  +5 [+] [-]

, 2011-12-16 22:56, pirms 14 gadiem
skaisti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:57, pirms 14 gadiem
Skaisti ar labo!

     [+] [-]

, 2011-12-16 22:57, pirms 14 gadiem
phKRIII rakstīja: Kāds varētu ielikt video
tiko cīņa beidzās,kāds video

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:57, pirms 14 gadiem
Smagi sadeva pretiniekam, eurosport ir tiešraide??? cikos pusfināls, kāds zina???
Slēpts komentārs: KaputHitler
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:01, pirms 14 gadiem
phKRIII rakstīja: Kāds varētu ielikt video
ieslēdz eurosport

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:03, pirms 14 gadiem
ugons12 rakstīja: Smagi sadeva pretiniekam, eurosport ir tiešraide??? cikos pusfināls, kāds zina???
pusfināls būs pēc aptuveni 10 min. Tūlīt būs pirmā pusfināla ciņa, pēc tās Mairis.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:04, pirms 14 gadiem
phKRIII rakstīja: Kāds varētu ielikt video

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:04, pirms 14 gadiem
Es visu saprotu, ka bokss ir šovbizness, nu bet ne līdz tādam taču līmenim! Dažs labs dalībnieks izskatās kā no tuvējā McDonalda izvilts. Nekas, cerams, ka uz tāda fona Briedim vismaz izdosies pazīmēties eurosportā.

  +7 [+] [-]

, 2011-12-16 23:05, pirms 14 gadiem
latviešu Taisons - ātri aizsūtija irākieti uz veikalu pēc desām

  +8 [+] [-]

, 2011-12-16 23:06, pirms 14 gadiem
ekspertu eksperts rakstīja: latviešu Taisons - ātri aizsūtija irākieti uz veikalu pēc desām
Irakietim ticiba neļauj desas est
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:08, pirms 14 gadiem
Bigger's Better Live on Eurosport Winner Takes All
balsojam par savējo!

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:08, pirms 14 gadiem
Ar Horvātu pusfinālā būs ļoti grūti, sarauj MAIRI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:09, pirms 14 gadiem
nu reali finals jau bus pusginala diemzel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:17, pirms 14 gadiem
Atbalstam savējo! Balsojam par viņu Bigger's Better King 2011 Save Favorite Mairis BRIEDIS (Latvia) – Bigger’s...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:17, pirms 14 gadiem
paradiet , kur man netā skatīteis

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:20, pirms 14 gadiem
kaads var pastastiit ko vairaak par to bigger's better - kas taas par sacensibaam? cik augstu vins kotejas boksa pasaulee? nav ne mazaakaas nojausmas par shito lietu..

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:21, pirms 14 gadiem
Edgars008 rakstīja: paradiet , kur man netā skatīteis
es skatos te mypremium.tv

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:23, pirms 14 gadiem
Wamba nikns

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:23, pirms 14 gadiem
Liels paldies

begemocz rakstīja: es skatos te http://mypremium.tv/stream/?id=1451&1318008597

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:26, pirms 14 gadiem
Nu spēcīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:39, pirms 14 gadiem
Zaudēja ganjau ..

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:40, pirms 14 gadiem
shit

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:40, pirms 14 gadiem
nav tik traki uz 2. beigaam labs

jureks rakstīja: Zaudēja ganjau ..

  +3 [+] [-]

, 2011-12-16 23:40, pirms 14 gadiem
Zaiball

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:40, pirms 14 gadiem
PSC nu kā tāa

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:41, pirms 14 gadiem
Zel ka ta.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:41, pirms 14 gadiem
nu nolunojas calits kapitali,parak pasparliecinats bija

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:41, pirms 14 gadiem
Lukstiņš rakstīja: Sūda tiesneši, tik tādēļ, ka sūda Horvātijā mačs!
nemurgo!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:41, pirms 14 gadiem
Lukstiņš rakstīja: Sūda tiesneši, tik tādēļ, ka sūda Horvātijā mačs!
Šoreiz pat teiktu,ka labāks Horvāts bija,ja Briedis boksētu kā pirmajā cīņā...

  -3 [+] [-]

, 2011-12-16 23:41, pirms 14 gadiem
zaudeeja ;(
neizsskatijas pec briezha shaja machaa ar kkad salagu no horvatijas
Slēpts komentārs: Atkal divi

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:42, pirms 14 gadiem
briedis vinneeja vai zaudeeeja ?
2 cinja ?

  +7 [+] [-]

, 2011-12-16 23:43, pirms 14 gadiem
Atkal divi rakstīja: mājniekam uzdāvināja tiesneši.
izmazga acis! Briedis bija nekads!

  +3 [+] [-]

, 2011-12-16 23:43, pirms 14 gadiem
Briedis sita vairāk, bet tas horvāts sita labāk. Veiksmi turpmāk!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:43, pirms 14 gadiem
Neesmu tiesnesis, bet cīņa bija ļoti līdzīga.
2 raundu manuprāt Briedis tomēr toč paņēma.
Baigā šķrobe

  -2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:43, pirms 14 gadiem
Shewchenko rakstīja: PSC nu kā tāa
tapēc ka Horvātijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-12-16 23:44, pirms 14 gadiem
Nu nahpatiešām pārāk pašpārliecināts,bet tas horvāts vislaik locījās it kā gribētu paņemt aiz vaigamaita viltīgs

  +3 [+] [-]

, 2011-12-16 23:44, pirms 14 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Neesmu tiesnesis, bet cīņa bija ļoti līdzīga.
2 raundu manuprāt Briedis tomēr toč paņēma.
Baigā šķrobe
vinam pilnigi un gandriz neviens sitiens negaja cauri

  +3 [+] [-]

, 2011-12-16 23:44, pirms 14 gadiem
Pārāk daudz no aizsardzības, manuprāt, cīnījās.
Varēja "uzraut" vairāk!
Bet būs jau labi!

  +3 [+] [-]

, 2011-12-16 23:44, pirms 14 gadiem
tas jau tik galvu lejā uzreiz vai muguru grieza :/

  -2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:44, pirms 14 gadiem
Ja nesanāks boksā..
laipni gaidīts pie studentiem ..
Mēs tevi gaidam bračka!
KHL fight video: Angry Vityaz coach Nazarov...

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:45, pirms 14 gadiem
vienkārši sviests! iedot kaut kāda čakarētājam uzvaru dēļ tā ka mājinieks? būtu vēl divi raundi un tas 29 gadus vecais (jaunais) vecis būtu kritis! uzvara? stulbums, ne uzvara!

izslēdzu momentāli tv, pēc tiesāšanas mājiniekiem par labu!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:45, pirms 14 gadiem
Šādus komentārus varēja lasīt pēc Dinamo spēlēm, tauta nav pārāk izglītota vai vnk nedomā ko raksta. Lai veicas Briedim tālāk.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-16 23:45, pirms 14 gadiem
Krāni tiesneši..

Bet Mairis izlaida diezgan daudz sitienu...

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:45, pirms 14 gadiem
Radzinsh rakstīja: vinam pilnigi un gandriz neviens sitiens negaja cauri
ja par Briedi, tad paskaties2. r. beigas, aizķēra normāli.
Bet pietrūka agresivitātes, moš stress un liekās domas nokāva
eh.....

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:46, pirms 14 gadiem
www.ivi.lv rakstīja: vienkārši sviests! iedot kaut kāda čakarētājam uzvaru dēļ tā ka mājinieks? būtu vēl divi raundi un tas 29 gadus vecais (jaunais) vecis būtu kritis! uzvara? stulbums, ne uzvara!

izslēdzu momentāli tv, pēc tiesāšanas mājiniekiem par labu!
tu man ta liekas esi no tiem,kas par tiesasanu piesietos pat zirgu izjades

  +6 [+] [-]

, 2011-12-16 23:46, pirms 14 gadiem
Briedim būs laba mācība priekšdienām, šādās situācijās nav ko paļauties uz tiesnešu spriedumu. Līdzīga cīņa.

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:47, pirms 14 gadiem
Tas horvāts tak tikai muguru grieza! Nebija vārgulis, bet jāuzvar buja Briedim! Bet tas notiek arī augstākā līmenī, atcerieties soma Heleniusa cīņu ar britu pirms pāris nedēļām!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:48, pirms 14 gadiem
[quote sportists-amatie
ris]
pusotra sitiena...horvats tikmer jau pirmaja raunda iekraja labu parsvaru punktos

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:48, pirms 14 gadiem
Briedis bija labāks, bet nedaudz. Tādās situācijās diemžēl parasti vinni iedod mājiniekiem Diemžēl boksā parasta prakse, bl...d

  +5 [+] [-]

, 2011-12-16 23:48, pirms 14 gadiem
Briedis tīri zaudēja...diemžēl.
Kur tas izslavētais ātrums un tehnika? Neko neredzēju. Vienveidīgi, paredzami un pelnīti. Ne normālu taisno sitienu, ne kustības. Pirmā cīņa arī tāda - so so. Pretinieks bija pilnīgi nekāds.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:49, pirms 14 gadiem
Pašpārliniecība nav labi,kaut arī man liekas ,ka 3-0 nav pelnīti.Nekas turpmāk būs mācība.

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:50, pirms 14 gadiem
pusfinālā vispār nebija cīņas

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:50, pirms 14 gadiem
Par kādu labu pārsvaru tu runā? 10-9 ?
Radzinsh rakstīja: [quote sportists-amatie
ris]
pusotra sitiena...horvats tikmer jau pirmaja raunda iekraja labu parsvaru punktos

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:51, pirms 14 gadiem
Skaistu vārdu izdomāju

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:52, pirms 14 gadiem
Holacaust rakstīja: Par kādu labu pārsvaru tu runā? 10-9 ?
nu camoon! Mairis jau vareja but uz deliem reali

  +7 [+] [-]

, 2011-12-16 23:52, pirms 14 gadiem
Pareizi teica Eurosport anglu komentetāji- ja cīņa nenotiktu Horvātijā, tad Briedis varētu uzvarēt. Te jau bija skaidrs, ka latvietim uzvaru iedos tikai nokauta gadījumā.

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:53, pirms 14 gadiem
Kaut kādi kaktu mači, ja jau tikai 3 raundos jācīnās.

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:53, pirms 14 gadiem
miiledy rakstīja: Pareizi teica Eurosport anglu komentetāji- ja cīņa nenotiktu Horvātijā, tad Briedis varētu uzvarēt. Te jau bija skaidrs, ka latvietim uzvaru iedos tikai nokauta gadījumā.
un,ko vini vel teica??? nebija ta,ka musejais par velu saka bokseties kartigi gadiena?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:54, pirms 14 gadiem
miiledy rakstīja: Pareizi teica Eurosport anglu komentetāji- ja cīņa nenotiktu Horvātijā, tad Briedis varētu uzvarēt. Te jau bija skaidrs, ka latvietim uzvaru iedos tikai nokauta gadījumā.
krievs arī bija mazliet pārsteigts.

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:55, pirms 14 gadiem
Man liekas, ka Mairim vajadzētu izaicināt uz cīņu šis dienas "Bigger's Better" uzvarētāju, vai arī horvātu uz atkārtotu cīņu.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:55, pirms 14 gadiem
Holacaust rakstīja: Par kādu labu pārsvaru tu runā? 10-9 ?
tieši tā !
Kaut gan kopumā Briedis izlaida vairāk, palieku pie sava - 2 . beigas bija viņa lielā iespēja....

  +3 [+] [-]

, 2011-12-16 23:55, pirms 14 gadiem
ar labo vislaik sitot nevar uzvarēt..

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:57, pirms 14 gadiem
tak nekas ,būs mācība galu galā tas nav maira svars.

  +8 [+] [-]

, 2011-12-16 23:58, pirms 14 gadiem
Mairim vienozīmīgi pie aizsardzības jāpiestrādā, ar uzbruku ir lieliski. Veiksmi un izturību tālākajā karjerā.

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:59, pirms 14 gadiem
naninoi rakstīja: tak nekas ,būs mācība galu galā tas nav maira svars.
nu ja nu ja ka ne ka 3kg starpiba

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:59, pirms 14 gadiem
Armands Bruns rakstīja: Mairim vienozīmīgi pie aizsardzības jāpiestrādā, ar uzbruku ir lieliski. Veiksmi un izturību tālākajā karjerā.
Tur tev es pilnīgi piekrītu.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-17 00:00, pirms 14 gadiem
Pelnīti zaudēja. panika un nepārliecinātiba par saviem spekiem nolika pie vietas.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-17 00:00, pirms 14 gadiem
nu jā diemžēl šis nebija Brieža labākais mačš ... nu ko veiksmi nākotnē...
varbūt treneris jāpamaina, cik zinu tad Maira trenera specialitāte ir kikbokss.

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:01, pirms 14 gadiem
Radzinsh rakstīja: nu ja nu ja ka ne ka 3kg starpiba
Ja tu nezini,tad briedis nav smagsvars,šos 100 kg cņns uzdzina speciāli šim turnīram.
Slēpts komentārs: KaputHitler

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:03, pirms 14 gadiem
naninoi rakstīja: Ja tu nezini,tad briedis nav smagsvars,šos 100 kg cņns uzdzina speciāli šim turnīram.
un tu zini ari,cik vins uzdzina? p.s. tad jau ta ir bijusi vina pirma un lielaka kluda

  +7 [+] [-]

, 2011-12-17 00:03, pirms 14 gadiem
KaputHitler rakstīja: Viņš būtu labs KHL kauslis
Bet ne bokseris
Vienkārši gada komentārs. Tu būtu labāks putnu biedēklis kā cilvēks

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:04, pirms 14 gadiem
Radzinsh rakstīja: nu ja nu ja ka ne ka 3kg starpiba
Mairis Briedis, sparingojot pret Vitāliju Kļičko
Foto: Dmitry Abramov

TKO 10

Latvijas perspektīvais bokseris Mairis Briedis, kurš startē pirmajā smagajā svarā (līdz 91.7 kilogramiem) un septembra sākumā atgriezās no Vitālija Kļičko treniņnometnes Austrijā, intervijā Sportacentrs.com padalījās ar iespaidiem, kas gūti sparingojot ar WBC pasaules čempionu.

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:05, pirms 14 gadiem
Radzinsh rakstīja: [quote sportists-amatie
ris]
pusotra sitiena...horvats tikmer jau pirmaja raunda iekraja labu parsvaru punktos
Mairim pietrūka ātruma, manuprāt

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 00:06, pirms 14 gadiem
Radzinsh rakstīja: un tu zini ari,cik vins uzdzina? p.s. tad jau ta ir bijusi vina pirma un lielaka kluda
Palasi sporta centrs boksa sadaļu.

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:07, pirms 14 gadiem
Mairi tu biji labaaks !!!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-17 00:07, pirms 14 gadiem
kļūda bija taktika. Mierīgi varēja uzreiz uzbrukuma taktiku

  +6 [+] [-]

, 2011-12-17 00:07, pirms 14 gadiem
miiledy rakstīja: Pareizi teica Eurosport anglu komentetāji- ja cīņa nenotiktu Horvātijā, tad Briedis varētu uzvarēt. Te jau bija skaidrs, ka latvietim uzvaru iedos tikai nokauta gadījumā.
Man arī tāda pati pārliecība. Un draugi, kas arī skatījās šo cīņu, pa telefonu to apstiprināja.
Kaut gan jāatzīst - šī cīņa Mairim nebija no tām labākajām. Nekas, vēl daudz uzvaru priekšā!
P.S. Bet visvairāk tracināja horvāta stils "bāzt galvu pakaļā"!

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:12, pirms 14 gadiem
naninoi rakstīja: Palasi sporta centrs boksa sadaļu.
oficialas sversanas tur nav bijusas...

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:15, pirms 14 gadiem
Radzinsh rakstīja: oficialas sversanas tur nav bijusas...
Tas taču zināms,ka mairis ir līdz 91,7kg.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-17 00:16, pirms 14 gadiem
Rumānis horvātu finālā pārliecinoši uzvarēja.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-17 00:16, pirms 14 gadiem
starp citu - reizēm zaudes dod vairāk, nekā uzvaras.
Ceru, ka tā būs šoreiz un šis stulbais zāģis liks saņemties 3 x vairāk....

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 00:19, pirms 14 gadiem
slikts macs Briedim, kustejas aktivak tomer horvats trapija labak

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:20, pirms 14 gadiem
Saprātīgs komentārs
sportists-amatieris rakstīja: starp citu - reizēm zaudes dod vairāk, nekā uzvaras.
Ceru, ka tā būs šoreiz un šis stulbais zāģis liks saņemties 3 x vairāk....

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:22, pirms 14 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: starp citu - reizēm zaudes dod vairāk, nekā uzvaras.
Ceru, ka tā būs šoreiz un šis stulbais zāģis liks saņemties 3 x vairāk....
Cerēsim.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 00:24, pirms 14 gadiem
Radzinsh rakstīja: un,ko vini vel teica??? nebija ta,ka musejais par velu saka bokseties kartigi gadiena?
gadienā nē?

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:24, pirms 14 gadiem
2raunda vidū bij brīdis, kad varēja nolikt horvātu uz dēļiem, bet tur tiesnesis iejaucās pa vidu, ja tur būtu sanācis, varēja vinnēt. Nekas ar to jau dzīve nebeidzas! Veiksmi un cīņas sparu tālāk!

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:27, pirms 14 gadiem
Holacaust rakstīja: Rumānis horvātu finālā pārliecinoši uzvarēja.
Jā horvāts tāds sašauts un nekāds izskatījās pēc cīņas ar Briedi..

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 00:29, pirms 14 gadiem
denebs rakstīja: Man arī tāda pati pārliecība. Un draugi, kas arī skatījās šo cīņu, pa telefonu to apstiprināja.
Kaut gan jāatzīst - šī cīņa Mairim nebija no tām labākajām. Nekas, vēl daudz uzvaru priekšā!
P.S. Bet visvairāk tracināja horvāta stils "bāzt galvu pakaļā"!
pilniigi piekriitu !!! labi ka horvaatam tomeer zauda finaalaa, jo par taadu nesportisku regulaaru dauziishanu pa pakausi un galvas baazhshanu xren zin kur (...) vinju vispaar vajadzeeja patriekt no ringa...

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 00:43, pirms 14 gadiem
ļooooti žēl. Vispār šodien ļoti daudz sliktu ziņu, viss eju (p-)iekosties, moš labāk paliks. Piektdiena kā nekā..

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 00:54, pirms 14 gadiem
ghettostar rakstīja: ļooooti žēl. Vispār šodien ļoti daudz sliktu ziņu, viss eju (p-)iekosties, moš labāk paliks. Piektdiena kā nekā..
nu jau vecit 6diena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-17 01:36, pirms 14 gadiem
reimondo rakstīja: Te tev bija super boksers, aiziet.. japietur emociajas boksa fani.
++

  +5 [+] [-]

, 2011-12-17 02:05, pirms 14 gadiem
jūtos vīlies, tāda ažiotāža, bet beigās - visai šķidri... un nav te ko vāvuļot par tiesnešiem, svaru, angīnām uttt vienkārši nenovērtēja pretinieki, domāja, ka teletūbija nokautēšana 1. raundā jau garantē vietu finālā, nogulēja sākumu un beigās vairs neko nevarēja saglābt

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 02:24, pirms 14 gadiem
vel paris raundi un horvats guletu, tiesnesi jau ari iedeva vinam uzvaru tikai tapec ka majinieks

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 03:28, pirms 14 gadiem
snepsts rakstīja: vel paris raundi un horvats guletu, tiesnesi jau ari iedeva vinam uzvaru tikai tapec ka majinieks
tieši tā, tie bija tikai 3 raundi !
Mairis izskatījās par sevi pārliecināts un kontrolēja kas notiek, vēl pāris raundi un būtu KO !
gan jau lielas cīņas vēl priekšā un tad jau redzēs!
katrā ziņā prieks, ka šis ir īsts latvietis, un tāds prātīgs, nav sazīmējies.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-17 08:03, pirms 14 gadiem
njaa pusfinaalaa Mairis izskatiijaas ljoti neizsteiksmiigi un var teikt ka pelniiti zaudeeja, kaut gan peec pirmaas ciinjas likaas ka viss buus ok,bet.....

  -3 [+] [-]

, 2011-12-17 08:21, pirms 14 gadiem
Tīri mājiniekam pa labi nokoda

     [+] [-]

, 2011-12-17 10:19, pirms 14 gadiem


tikko uzzināju, ka vakar Iļģuciema čempionātā Vaģiks Valdim riktīgi iedeva pa snuķi raundā, kas notika pie Dzirciema 52/54 3 kāpņu telpas !

Jāgaida, ka ieliks mača highlightus youtuba un eurosport mājas lapā !

     [+] [-]

, 2011-12-17 10:58, pirms 14 gadiem
Žēl. Briedim nozagta tīra uzvara pēc punktiem. Žēl ka pat tādos turnīros mājiniekus var uzvarēt tikai ar nokautu, ko Briedis centās izdarīt 3. raundā.

     [+] [-]

, 2011-12-17 11:59, pirms 14 gadiem
SuperRuncis rakstīja: jūtos vīlies, tāda ažiotāža, bet beigās - visai šķidri... un nav te ko vāvuļot par tiesnešiem, svaru, angīnām uttt vienkārši nenovērtēja pretinieki, domāja, ka teletūbija nokautēšana 1. raundā jau garantē vietu finālā, nogulēja sākumu un beigās vairs neko nevarēja saglābt
pilnīgi piekrītu, tieši to arī gribēju rakstīt

     [+] [-]

, 2011-12-17 12:05, pirms 14 gadiem
Radzinsh rakstīja: un tu zini ari,cik vins uzdzina? p.s. tad jau ta ir bijusi vina pirma un lielaka kluda
Mairis uzaudzeja 6 kg prieksh shi turnira, es ta skatos tu liels boksa lietpratejs esi ka tik daudz zini, diez vai tu esi vispar uzkapis uz ringa.
Mairis bija nekads, bet horvats boksejas nozhelojami, tas nebija bokss ko vinjsh tur radija un nospeleja lomu ari ka turnirs notika horvatija - 2 raunds bija aiz Maira un nu nekadigi Mairis nevareja zaudet ar "unanimous decision"
Radzin labak neraksti komentarus boksa sadalja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 12:39, pirms 14 gadiem
Amatory rakstīja: Mairis uzaudzeja 6 kg prieksh shi turnira, es ta skatos tu liels boksa lietpratejs esi ka tik daudz zini, diez vai tu esi vispar uzkapis uz ringa.
Mairis bija nekads, bet horvats boksejas nozhelojami, tas nebija bokss ko vinjsh tur radija un nospeleja lomu ari ka turnirs notika horvatija - 2 raunds bija aiz Maira un nu nekadigi Mairis nevareja zaudet ar "unanimous decision"
Radzin labak neraksti komentarus boksa sadalja
UD tieši tā arī sanāk. Visi tiesneši atdeva uzvaru horvātam. Ja viens būtu atdevis Mairim, tad būtu SD.

     [+] [-]

, 2011-12-17 12:41, pirms 14 gadiem
tiesnesus gan vainot nevar. Ka redzejam tiesi pec punktiem finala vineeja Rumaanietis nevis Horvaats!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-17 13:23, pirms 14 gadiem
Pirmais zaudējums Briedim noteikti liks nolaisties no mākoņiem un vai nu vajadzēs smagi strādāt lai saniegtu ko vairāk vai arī var palikt tikai par Kļičko boksa maisu.

     [+] [-]

, 2011-12-17 13:25, pirms 14 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: UD tieši tā arī sanāk. Visi tiesneši atdeva uzvaru horvātam. Ja viens būtu atdevis Mairim, tad būtu SD.
sanakt jau var "ud" bet es uzskatu ka tur bija jabut vismaz sd. Ir liela starpiba kadu tiesneshi ir pieradushi redzet Mairi un kads vinjsh bija tur. Man liekas ka vajadzeja dot 4 raundu. Un horvatam vislielakais kauns, man liekas vinjsh nevis gribeja bokseties, bet gan pagozeties zem Maira paduses tas bija nozhelojami no horvata puses.
Rumanis bija augstumos, vinju vajag ielikt energizer baterijas reklama.

     [+] [-]

, 2011-12-17 14:49, pirms 14 gadiem
Amatory rakstīja: sanakt jau var "ud" bet es uzskatu ka tur bija jabut vismaz sd.
Nevis var sanākt, bet kak raz sanāca. Tas, ka neiedeva SD, vai ekstra raundu, ir jautājums pie tiesnešiem.