Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Briedis titulu aizstāvēs 14. novembrī Liepājā pret Ismailu Abdulu

Rolands Eliņš

Briedis titulu aizstāvēs 14. novembrī Liepājā pret Ismailu Abdulu
Mairis Briedis
Foto: Aigars Prūsis

IBA Pasaules čempions boksā smagsvariem Mairis Briedis 14.novembrī Liepājas Olimpiskajā centrā aizstāvēs pērn izcīnīto titulu ar 12 raundu cīņu pret beļģi Ismailu Abdulu. Cīņa tiks aizvadīta sporta pasākuma “Boksa vakars ar Mairi Briedi” ietvaros.

Pasākumu Liepājā ievadīs Eiropas populārākā boksa komercturnīra "Bigger’s Better" organizatoru pilnīgi jauns produkts – “Bigger’s Better Girl Power” kikboksa turnīrs. Turnīrā astoņas īpaši atlasītas sievietes-kikbokseres sacentīsies par uzvaru un biļeti uz komercturnīra superfinālu. Turnīrā startēs arī Liepājas pārstāve - Latvijas K-1 čempione Karīna Jarjomenko.

Vakara turpinājumā tiks aizvadītas četras profesionālā boksa cīņas, no kurām gaidītākā būs Latvijas boksera Maira Brieža pērn iegūtā IBA Pasaules čempiona titula aizstāvēšana pret beļģi Ismailu Abdulu , kurš savā karjerā jau cīnījies par vairākiem no prestižākajiem tituliem un sacenties ar tādām šodienas boksa superzvaigznēm kā Deivids Hejs, Huans Pablo Hernandezs, Marko Huks, Kržistofs Vlodarčiks un citiem.

Mairis Briedis: “Man ir ļoti liels prieks, ka varēšu savu titula aizstāvēšanas cīņu aizvadīt Liepājā divu iemeslu dēļ. Pirmais – tikai nesen uzzināju, ka mana pērn aizvadītā cīņa ir visu laiku apmeklētākais izklaides pasākums Liepājā un atmosfēra zālē bija tik tiešām fantastiska. Otrais – šobrīd ar komandu esam sarunu noslēguma fāzē par manas karjeras tālāko attīstību un ir pilnībā iespējams, ka savai mājas publikai klātienē vairs tik drīz atrādīties nesanāks. Ismails Abduls būs līdz šim nopietnākais pārbaudījums manā karjerā - viņam esot aizvadījušam cīņas pret tādiem šābrīža labākajiem bokseriem kā Hernandezs, Huks, Vlodarčiks un citiem ir izdevies uzkrāt fantastisku pieredzi ringā, turklāt Abduls nekad savā profesionāļa karjerā nav kritis nokautā un ir vārds boksa pasaulē.”

Abduls ir 38 gadus vecs sportists, kurš piedalījies 88 cīņās, uzvarot 55, turklāt 20 no tām ar nokautu. Šogad Abdulam bijušas astoņas cīņas, kurās uzvaras dalītas uz pusēm.

Pasākums Liepājas Olimpiskajā centrā sāksies no plkst. 20:00 un biļetes uz “Boksa vakaru ar Mairi Briedi” no ceturtdienas, 16.oktobra, ir pieejamas tirdzniecībā visās “Biļešu Serviss” kasēs. Biļešu cena no 8 – 25 EUR.

Informāciju sagatavoja:
Raimonds Zeps

  +5 [+] [-]

, 2014-10-16 08:32, pirms 10 gadiem
Un atkal pensionaars. Nez cik shie buus jaasasit, lai Briedi ieraudziitu kaadi nopietnaaki boksa pazineeji.

  -2 [+] [-]

, 2014-10-16 08:42, pirms 10 gadiem
KO 2. raundā

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 09:58, pirms 10 gadiem
Par Ismail nokatiem Mairim nav taisnība. Paša pieminētais Vlodračīks to izdrarīja.. Tātad gaidām otro nokatu!

  +3 [+] [-]

, 2014-10-16 10:45, pirms 10 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Un atkal pensionaars. Nez cik shie buus jaasasit, lai Briedi ieraudziitu kaadi nopietnaaki boksa pazineeji.
Ja tu uzskati, ka Briedis ar savām prasmēm spēj uzvarēt kaut vienu, kas ir virs vidusmēra līmeņa, tad tev būs rūgti jāmaldās.

Attiecībā uz pensionāriem - tas viss ir menedžera rokās. Briedim pašam jājūt, vai šis ātrums beigās nebūs tāds, ka pie nopietnākām cīņām viņš tiks, kad pašam jau būs 35+ un tad arī pirmajā nopietnajā cīņā būs izgāšanās.
Ja viņš spētu, viņš jau tagad būtu elitē. Taisons jau bija +/- elitē 19 gadu vecumā.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 10:54, pirms 10 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Ja tu uzskati, ka Briedis ar savām prasmēm spēj uzvarēt kaut vienu, kas ir virs vidusmēra līmeņa, tad tev būs rūgti jāmaldās.

Attiecībā uz pensionāriem - tas viss ir menedžera rokās. Briedim pašam jājūt, vai šis ātrums beigās nebūs tāds, ka pie nopietnākām cīņām viņš tiks, kad pašam jau būs 35+ un tad arī pirmajā nopietnajā cīņā būs izgāšanās.
Ja viņš spētu, viņš jau tagad būtu elitē. Taisons jau bija +/- elitē 19 gadu vecumā.
Tev ir viedoklis, ko es respektēju, taču nepiekrītu!
Salīdzināt Briedi ar Taisonu......nu kāda jēga ?
Taisons tak ir bija ūnikums, otra tāda nav.
Toties mums IR Briedis un labi ka ir!!!
Kā viņam veiksies, neveiksies laiks parādīs, bet es ceru un ticu, ka kaunā nekritīs. Galu galā mums jau nav nekādu pro boksa tradīciju, skolas un treneru. Viss nāk no amatieriem....
Būtu Mairi pirms gadiem 10-12 sācis dresēt kāds no top ASV treneriem un bīdījis labs menedžeris.....

  +3 [+] [-]

, 2014-10-16 11:27, pirms 10 gadiem
Dīvaina tā boksa struktūra. Normālā sporta veidā jebkuram iespējams 2–3–4 gados, kā nu kurā sportā, aizkapāties līdz topam un cīnīties par pasaules čempiona godu. Bet boksā bez varenas naudas aizmugures iespēja tikt līdz nopietnām cīņām ir precīzi nulle. Klapējot vecus maisus 15 gadus, Briedis arī pats pamazām pāries "klapējamo maisu" kategorijā tā arī nekad negūstot iespēju spēka, zieda gados pacīnīties par topu.

Paskatoties ranga top 50 bokserus, cīņu statistika 20-0-0 vai 27-0-1 utml. Pēc loģikas sanāk, ka viņi savā starpā vispār necīnās, jo tad uzvaru-zaudējumu proporcijai kopējai būtu 50-50% vai tuvu tam jābūt.
Secinājums: visi (!) topa bokseri klapē "vecos maisus", kas rangā droši vien ir tālu, tālu un pelna naudu ar atdošanos tikt saklapētiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 12:07, pirms 10 gadiem
"Šogad Abdulam bijušas astoņas cīņas, kurās uzvaras dalītas uz pusēm."
8 cīņas vienā gadā, vai tad tas nav nedaudz par daudz, lai pilnvērtīgi sagatavotos cīņai ar pretinieku??? Tā vien izskatās, ka Abduls vienkārši naudiņu pelna, ja sanāk uzvarēt, tad labi, ja nē, nu nesanāca.

     [+] [-]

, 2014-10-16 12:34, pirms 10 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Tev ir viedoklis, ko es respektēju, taču nepiekrītu!
Salīdzināt Briedi ar Taisonu......nu kāda jēga ?
Taisons tak ir bija ūnikums, otra tāda nav.
Toties mums IR Briedis un labi ka ir!!!
Kā viņam veiksies, neveiksies laiks parādīs, bet es ceru un ticu, ka kaunā nekritīs. Galu galā mums jau nav nekādu pro boksa tradīciju, skolas un treneru. Viss nāk no amatieriem....
Būtu Mairi pirms gadiem 10-12 sācis dresēt kāds no top ASV treneriem un bīdījis labs menedžeris.....
ja ta butu,tad vins tagad svertu vismaz ap 100kg...

     [+] [-]

, 2014-10-16 12:47, pirms 10 gadiem
Kur var redzēt topu? Paldies!

     [+] [-]

, 2014-10-16 13:18, pirms 10 gadiem
mr.miko rakstīja: Kur var redzēt topu? Paldies!
boxrec.com

     [+] [-]

, 2014-10-16 14:19, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: kārtējais maiss,labāk lai ar Kuļikauski uzsitas,tas toč otrajā raundā nekritīs
maiss gluži nav, bet es arī gaidīju ko varāk.

     [+] [-]

, 2014-10-16 15:55, pirms 10 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Tev ir viedoklis, ko es respektēju, taču nepiekrītu!
Salīdzināt Briedi ar Taisonu......nu kāda jēga ?
Taisons tak ir bija ūnikums, otra tāda nav.
Toties mums IR Briedis un labi ka ir!!!
Kā viņam veiksies, neveiksies laiks parādīs, bet es ceru un ticu, ka kaunā nekritīs. Galu galā mums jau nav nekādu pro boksa tradīciju, skolas un treneru. Viss nāk no amatieriem....
Būtu Mairi pirms gadiem 10-12 sācis dresēt kāds no top ASV treneriem un bīdījis labs menedžeris.....
Ko tu tam Taisona piemēram piekēries tik ļoti, ak aizmirsi atspēkot kaut vienu no argumentiem, ko es teicu?

     [+] [-]

, 2014-10-16 15:57, pirms 10 gadiem
alpinists rakstīja: Dīvaina tā boksa struktūra. Normālā sporta veidā jebkuram iespējams 2–3–4 gados, kā nu kurā sportā, aizkapāties līdz topam un cīnīties par pasaules čempiona godu. Bet boksā bez varenas naudas aizmugures iespēja tikt līdz nopietnām cīņām ir precīzi nulle. Klapējot vecus maisus 15 gadus, Briedis arī pats pamazām pāries "klapējamo maisu" kategorijā tā arī nekad negūstot iespēju spēka, zieda gados pacīnīties par topu.

Paskatoties ranga top 50 bokserus, cīņu statistika 20-0-0 vai 27-0-1 utml. Pēc loģikas sanāk, ka viņi savā starpā vispār necīnās, jo tad uzvaru-zaudējumu proporcijai kopējai būtu 50-50% vai tuvu tam jābūt.
Secinājums: visi (!) topa bokseri klapē "vecos maisus", kas rangā droši vien ir tālu, tālu un pelna naudu ar atdošanos tikt saklapētiem.
2-3-4 gados aizkāpt līdz topam?
Par kuru sportu tu runā? Profesionālo dambreti?

Visos sportos parasti ir vismaz 5 gadi junioru vecumā jau jāuzrāda vidēji līdz elitāri rādītāji un tad profesionālajā līmenī ir jāpierāda sevi vismaz (absolūts minimums) 2 sezonas, t.i. 2 gadus. tie, kas paspēj īsākajos termiņos ir unikumi, jo gadījies, ka jau 9 gadu vecumā pubertāte sākās un tml. Savukārt normāli jebkurā sportā, lai tiešām skai'tītos pasaules klases top pretendents vajag vismaz 8-10 gadus. Boksā vēl ilgāk

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 16:25, pirms 10 gadiem
alpinists rakstīja: Dīvaina tā boksa struktūra. Normālā sporta veidā jebkuram iespējams 2–3–4 gados, kā nu kurā sportā, aizkapāties līdz topam un cīnīties par pasaules čempiona godu. Bet boksā bez varenas naudas aizmugures iespēja tikt līdz nopietnām cīņām ir precīzi nulle. Klapējot vecus maisus 15 gadus, Briedis arī pats pamazām pāries "klapējamo maisu" kategorijā tā arī nekad negūstot iespēju spēka, zieda gados pacīnīties par topu.

Paskatoties ranga top 50 bokserus, cīņu statistika 20-0-0 vai 27-0-1 utml. Pēc loģikas sanāk, ka viņi savā starpā vispār necīnās, jo tad uzvaru-zaudējumu proporcijai kopējai būtu 50-50% vai tuvu tam jābūt.
Secinājums: visi (!) topa bokseri klapē "vecos maisus", kas rangā droši vien ir tālu, tālu un pelna naudu ar atdošanos tikt saklapētiem.
Kamer pro boksa darbosies tadi darboni ka Kings,tikmer nekas nemainisies!

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 17:13, pirms 10 gadiem
Reaktors2 rakstīja: 2-3-4 gados aizkāpt līdz topam?
Par kuru sportu tu runā? Profesionālo dambreti?
Akadēmiskais piemērs ir augstlekšana un šis vīrs, turklāt runa ir par mēnešiem, ne gadiem:

Donald Thomas (athlete) - Wikipedia, the free...

Tas, protams, ir liels izņēmums. Dambretē nekas tamlīdzīgs nebūtu iespējams.

Taču vēl ir latvju bobslejisti.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-16 17:18, pirms 10 gadiem
It is a shame. Last 4 fights- 3 loses and he is The Tituls Pretendent.The Circus from Maris continues.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-16 19:37, pirms 10 gadiem
Tas ir normāli,kad karjeras sākumā dauza maisus,tas posms vienkārši jāiziet,tikai cits to dara ātrāk,cits ilgāk.Lai piesit šito gan jau arī ar laiku tiks lielāka zivs.Tagad galvenai jāiegūst pārliecība,pieredze gan jau ar laiku nāks pārējais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-16 22:56, pirms 10 gadiem
M rakstīja: Akadēmiskais piemērs ir augstlekšana un šis vīrs, turklāt runa ir par mēnešiem, ne gadiem:

Donald Thomas (athlete) - Wikipedia, the free...

Tas, protams, ir liels izņēmums. Dambretē nekas tamlīdzīgs nebūtu iespējams.

Taču vēl ir latvju bobslejisti.
Mēneši, kad no viena sporta, kura treniņos pamatā tāpat v-atlētika un leciena attīstīšana ir, uz otru, kur nekas cits izņemto lecienu arī nav īsti vajadzīgs.

Bobslejam ir tāpat. Ja kāds atnāk tajos savos 22-25 gados uz bobsleju un viena OS cikla laikā tiek līdz pirmajai ekipāžai nenozīmē, ka viņš viena OS cikla laikā ir iekļuvis elitē. Viņš pirms tam gadus padsmit ir trenējies neslikti, kaut vai atkal tai pašā vieglatlētikā.

Līdz ar to visas runas cik gadus vajag, lai tiktu līdz elitei ir tādas, nu... ļoti nosacītas.

     [+] [-]

, 2014-10-16 23:26, pirms 10 gadiem
alpinists rakstīja: Dīvaina tā boksa struktūra. Normālā sporta veidā jebkuram iespējams 2–3–4 gados, kā nu kurā sportā, aizkapāties līdz topam un cīnīties par pasaules čempiona godu. Bet boksā bez varenas naudas aizmugures iespēja tikt līdz nopietnām cīņām ir precīzi nulle. Klapējot vecus maisus 15 gadus, Briedis arī pats pamazām pāries "klapējamo maisu" kategorijā tā arī nekad negūstot iespēju spēka, zieda gados pacīnīties par topu.

Paskatoties ranga top 50 bokserus, cīņu statistika 20-0-0 vai 27-0-1 utml. Pēc loģikas sanāk, ka viņi savā starpā vispār necīnās, jo tad uzvaru-zaudējumu proporcijai kopējai būtu 50-50% vai tuvu tam jābūt.
Secinājums: visi (!) topa bokseri klapē "vecos maisus", kas rangā droši vien ir tālu, tālu un pelna naudu ar atdošanos tikt saklapētiem.
Klapē vecos maisus.?
Dīvaina tev tā loģika. Jau paskatoties pirmo 25-ieku redzam, ka 19 bokseriem no 25 ir zaudējumi. Un tieši ar stiprākajiem viņi arī cīnās. No otrā 25-nieka 18 bokseri ir ar zaudētām cīņām. Kur tu skatījies.?

     [+] [-]

, 2014-10-16 23:27, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Kamer pro boksa darbosies tadi darboni ka Kings,tikmer nekas nemainisies!
Kings darbojas ASV un ar pavisam cita kalibra bokseriem. Ko tu tur murgo.

     [+] [-]

, 2014-10-16 23:34, pirms 10 gadiem
Radzinsh rakstīja: ja ta butu,tad vins tagad svertu vismaz ap 100kg...
Kas tas par sviestu Vai tad Mairis ir kačoks, kura mērķis ir kļūt smagākam.? Da pa 10-12 gadiem var kaut līdz 140kg massu uzdzīt ja jau uz to iet. Priekš tam nav vajadzīgs nekāds amerikāņu treneris. Pie tam Mairis jau bija kak raz 100kg smags pāris gadus atpakaļ, kad vēl startēja Biggers Better smagsvaru turnīrā. Vnk saprotamu iemeslu pēc tika pieņemts startēt šajā svara kategorijā, kas ir līdz 90,7kg.

     [+] [-]

, 2014-10-17 00:55, pirms 10 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Ko tu tam Taisona piemēram piekēries tik ļoti, ak aizmirsi atspēkot kaut vienu no argumentiem, ko es teicu?
Tu esi jocīgs.
Kur Tu redzi argumentus, es redzu tukšu muldēšanu.
Par argumentiem derētu vairāku nozares ekspertu virspusīga analīze, kurā izvērtējam konkrētā sportista šī brīža potenciālu tehniku, fiziskos parametrus, psiholoģiju, izaugsmes iespējas, vājās un stiprās puses.
Tā tas ir manā izpratnē.
Teksti - Briedis pārāk lēni iet uz augšu, Taisons sen jau tur bija utaml ir Tavas, dziļi subjektīvās, pārdomas par tēmu, kuras atspēkot nav nekādas vēlmes.
Laiks visu noliks pa vietām.

     [+] [-]

, 2014-10-17 00:56, pirms 10 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Kas tas par sviestu Vai tad Mairis ir kačoks, kura mērķis ir kļūt smagākam.? Da pa 10-12 gadiem var kaut līdz 140kg massu uzdzīt ja jau uz to iet. Priekš tam nav vajadzīgs nekāds amerikāņu treneris. Pie tam Mairis jau bija kak raz 100kg smags pāris gadus atpakaļ, kad vēl startēja Biggers Better smagsvaru turnīrā. Vnk saprotamu iemeslu pēc tika pieņemts startēt šajā svara kategorijā, kas ir līdz 90,7kg.
Ja pareizi sapratu - Briedis būtu ielikts smagajā svarā, kurš ir prestižāks un ienesīgāks.

     [+] [-]

, 2014-10-17 08:56, pirms 10 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Ja pareizi sapratu - Briedis būtu ielikts smagajā svarā, kurš ir prestižāks un ienesīgāks.
Briedis jau tieši no smagsvariem ir pārnācis uz šo kategoriju. Cik atceros, tad motivācija bija tāda, ka priekš viņa auguma parametriem šajā kategorijā būtu vairāk perspektīvas un arī vairāk izredžu.