Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Valujevs pārliecināts, ka cīņa ar Vitāliju Kļičko notiks

Jānis Pārums

Valujevs pārliecināts, ka cīņa ar Vitāliju Kļičko notiks
Nikolajs Valujevs
Foto: AFP/Scanpix

Krievu smagā svara bokseris Nikolajs Valujevs (50-2, 34KO) paskaidrojis, kāpēc nevēlas cīnīties ar kubieti Odlanieru Solisu un paudis pārliecību, ka agrāk vai vēlāk izies ringā pret WBC pasaules čempionu Vitāliju Kļičko (40-2, 38KO).

"Negribu cīnīties ar Solisu, jo man jau ir apnicis cīnīties ar maziņiem bokseriem," sacīja Valujevs. "Odlaniera augums ir 186 centimetri, bet pēc svara viņš mani drīz noķers... Kubietis mani neinteresē, vairāk gribu cīnīties ar Vitāliju Kļičko – tas gan būs īsts megafaits."

"Mani menedžeri – Vilfrīds Zauerlands un Dons Kings – apgalvo, ka uztur sakarus ar brāļi Kļičko menedžeri Šeiliju Finkelu. Par niansēm vai jaunumiem gan neko nezinu. Taču esmu pārliecināts, ka cīņa pret Vitāliju Kļičko noteikti notiks. Par to ir tik liela interese, ka finansiālās domstarpības izgaisīs," piebilda Valujevs, kuram prasību cīnīties ar Solisu, lai noskaidrotu obligāto titula pretendentu, izvirzīja WBC.

Izmantotie resursi:
allboxing.ru

  +1 [+] [-]

, 2010-06-16 19:01, pirms 14 gadiem
Nu domāju, ka Valujevam nekādu variantu pret Kličko. Arī pret Solisu viņam būs grūti, ja šādas cīņas notiks.

     [+] [-]

, 2010-06-16 19:01, pirms 14 gadiem
Pilnīgi noteikti gribētu redzēt šo cīņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-06-16 19:04, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: DOmāju ka kādu dienu abi brāļi Kļičko norausies ringā 3 raundā!!
No kā? Ātrāk aizies pensijā, nekā kāds viņus sakaus

  -1 [+] [-]

, 2010-06-16 19:09, pirms 14 gadiem
Nebrīnos, ka "neinteresē", vecums nāk, un Solis var nopietni kaitēt uzvaru attiecībai un veselībai.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-16 19:55, pirms 14 gadiem
Solis noteikti neko isti nespetu pret Valilujevu bet cinja ar Klichko gan varetu buut inchiga un reali tur 50pret50,lai gana zinu ka Klichko ir atraaaks!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-16 20:00, pirms 14 gadiem
Negribu ciniities ar Solisu, jo vinsh mani nogaaziis.

 +16 [+] [-]

, 2010-06-16 21:01, pirms 14 gadiem
Valūjevs ir reāli kaut ko salietojies.... Kur prāts cīnīties ar visu laiku labāko? Es Valūjeva vietā pamestu labāk boksu nekā cīnītos ar kādu no brāļiem. Brāļi ar savu inteliģento, interesanto un skaisto boksu nogādās Nikolaju slimnīcā uz kādām trīs nedēļām!

     [+] [-]

, 2010-06-16 21:10, pirms 14 gadiem
Gribētos redzēt kad Valujevam pretīm nāk cienīgs pretenieks,ar to es domāju kadu no brāļiem...

  +2 [+] [-]

, 2010-06-16 21:13, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Valūjevs ir reāli kaut ko salietojies.... Kur prāts cīnīties ar visu laiku labāko? Es Valūjeva vietā pamestu labāk boksu nekā cīnītos ar kādu no brāļiem. Brāļi ar savu inteliģento, interesanto un skaisto boksu nogādās Nikolaju slimnīcā uz kādām trīs nedēļām!
Valujevu visdrīzāk pat smagā mašīna nenogādās slimnīcā uztriecoties tam virsū,Valujevs nopurinās putekļus no pufaikas un aizies tālāk!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-16 22:10, pirms 14 gadiem
sebis rakstīja: Solis noteikti neko isti nespetu pret Valilujevu bet cinja ar Klichko gan varetu buut inchiga un reali tur 50pret50,lai gana zinu ka Klichko ir atraaaks!
Nesaki vis. Koļam cīņa pret Solisu ir "neinteresanta", jo:

1. viņš reāli var zaudēt
2. saņems krietni mazāku piķi nekā cīņā pret Vitāliju

  +5 [+] [-]

, 2010-06-16 23:55, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Valūjevs ir reāli kaut ko salietojies.... Kur prāts cīnīties ar visu laiku labāko? Es Valūjeva vietā pamestu labāk boksu nekā cīnītos ar kādu no brāļiem. Brāļi ar savu inteliģento, interesanto un skaisto boksu nogādās Nikolaju slimnīcā uz kādām trīs nedēļām!
es nesaprotu ssitos pokemonus kas domaa , ka bralji klicko ir uzveicami . vinju tehnika absoluuta , speeks neaptverams , aatrums tik pat labs ka meiveteram. neviens bokseris veesture nespeetu staties pretiim vladimiram. ali ar savaam dazzam uzvaraam pret kkadiem videja limenja bokseriem vai veel kkads mezzonigais taisons

  +4 [+] [-]

, 2010-06-17 00:03, pirms 14 gadiem
sebis rakstīja: Solis noteikti neko isti nespetu pret Valilujevu bet cinja ar Klichko gan varetu buut inchiga un reali tur 50pret50,lai gana zinu ka Klichko ir atraaaks!
Paskaties Solim cīņu ar Long'u, tāds pats garais tikai vieglāks. Valujevs cīņas uzvarēja ar gabarītiem nevis tehniku un sitiens viņam arī nav momentāli nokautējošs. Solis turpretī paļaujās uz brutālu spēku turklāt spēj spēcīgi un bieži sist pa korpusu, kas ir diezgan laba priekšrocība pret garāku pretinieku. Vienīgais, kas viņu varētu iegāzt ir tas, ka viņš var izlaist labo aperkatu un tas, ka trūkst head-movements.
Tas drīzāk Valujevs, kas, kā Tu saki neko īsti nespētu, jo ja viņš nespēja pārliecinoši nokautēt Barettu un uzvarēt vecu Holyfieldu tad pret Soli švakas izredzes.
Un pret Kļicko viņam būtu nevis 50:50, bet 10:90 Kļičko viņu tehniski mocītu līdz nokautam beigu raundos

  +5 [+] [-]

, 2010-06-17 00:05, pirms 14 gadiem
pac-man rakstīja: es nesaprotu ssitos pokemonus kas domaa , ka bralji klicko ir uzveicami . vinju tehnika absoluuta , speeks neaptverams , aatrums tik pat labs ka meiveteram. neviens bokseris veesture nespeetu staties pretiim vladimiram. ali ar savaam dazzam uzvaraam pret kkadiem videja limenja bokseriem vai veel kkads mezzonigais taisons
Neteiksi, ka tik ātrs kā Mayweathers, Vladimirs tomēr ir nedaudz ātrāks un arī daudz tehniskāks.
Un Alī ar savām garlaicīgajām cīņam vispār neko nesasniegs, paskaties Vladimris Kļičko pret Ibragimovu. Fight of the decade vai pat century, nu tādu action sen nebiju redzējis. Protams ir vēl daudz dažādu cīņu kurās Vladimirs nodomentrēja lielisku šovu. Neizmirsīsim par Vitāliju un viņa cīņu pret prime Lenoksu Luisu. Vitālijs būtu uzvarējis šo cīņu, ja vien Lenoks nebūtu krāpies un iekodis viņam plakstiņā.
Un vispār cepuri nost brāļu priekšā, vismaz ir kas atdzīvina boksu no šiem sīkajiem Pacquiao. Jāsaka kā ir, katru reizi kad skatos Kļičko brāļus jūtos, ka es skatos daļu no vēstures, no patiešām lielas vēstures, ar to es domāju nevis no boksa, nevis no sporta, bet no PASAULES vēstures. Viņi ieies vēsturē kā vislabākie, viszināmākie SPORTISTI kas jebkad staigājuši pa šo visumu(lai arī cik liels viņš būtu)!

  +5 [+] [-]

, 2010-06-17 00:07, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Neteiksi, ka tik ātrs kā Mayweathers, Vladimirs tomēr ir nedaudz ātrāks un arī daudz tehniskāks.
Un Alī ar savām garlaicīgajām cīņam vispār neko nesasniegs, paskaties Vladimris Kļičko pret Ibragimovu. Fight of the decade vai pat century, nu tādu action sen nebiju redzējis. Protams ir vēl daudz dažādu cīņu kurās Vladimirs nodomentrēja lielisku šovu. Neizmirsīsim par Vitāliju un viņa cīņu pret prime Lenoksu Luisu. Vitālijs būtu uzvarējis šo cīņu, ja vien Lenoks nebūtu krāpies un iekodis viņam plakstiņā.
Un vispār cepuri nost brāļu priekšā, vismaz ir kas atdzīvina boksu no šiem sīkajiem Pacquiao. Jāsaka kā ir, katru reizi kad skatos Kļičko brāļus jūtos, ka es skatos daļu no vēstures, no patiešām lielas vēstures, ar to es domāju nevis no boksa, nevis no sporta, bet no PASAULES vēstures. Viņi ieies vēsturē kā vislabākie, viszināmākie SPORTISTI kas jebkad staigājuši pa šo visumu(lai arī cik liels viņš būtu)!
nav iespeejams pateikt pareizaak un saprotamaak

     [+] [-]

, 2010-06-17 07:38, pirms 14 gadiem
Kingkongs izvēlējies jaunu taktiku?Cīnīties tikai ar augumā līdzvērtīgiem pretiniekiem.Zināma lieta.Ar gadiem paliek vājāks un līdz ar to prasības "aug"Un šaubos vai jebkad Valujevs izies ringā pret kādu no brāļiem Kličko un būtu ļoti priecīgs,ja maldītos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-18 10:43, pirms 14 gadiem
riichy rakstīja: Ja godīgi runājam. Tad es varu pateikt vienu. Labi piekrītu jā Brāļu Kličko cīņas nav no tām skaistākajām un interesantākajām, bet kā vienmēr ir viens bet! Ne jau vienmēr visu nosaka vizuālais priekšskats. Labi piekritīšu tam, ka brāļi nav tāda stila veida, kur viss notiek ātri un negaidīti, pretinieki tiek sakauti pirmajos raundos. Brāļi cīnas apdomīgi un gudri. Viņi ietur distanci, neriskē lieki un tiešām izdara maz bet precīzus un ļoti spēcīgus sitienus, kurus pretiniekam ir uzņemt ļoti smagi. Ja mēs pavērejom Brāļus tiešāk no pirmā raunda līdz pat pēdējam, tad mēs redzam kā izskatās viņī pēdējos raundos, it īpaši gribu pieminēt šājā gadījumā Vladimiru, manā skatījumā viens no visu laiku Fiziski spēcīgākajiem bokseriem, viņš tiešām spēj noturēt savu fizsko formu un sitiena spēku līdz pat pēdējam raundam. Pretinieki cīņas izskaņās kā redzam šāk peldēt, un Wladimirs lielāko daļu no šādām cīnām izmanto, kaut kā piemēru paņemsi pēdējo cīņu pret Čembersu, cīņas izskanā vienkārši fiziski pagura un nespēja vairs izturēt Wladimira spiedienu. Nedomāju ka Garlaicīgi un nekam nederīgs bokseris būtu vairāku jostu īpašnieks. Brāļi nav garlaicīgi, viņiem ir savs stils ar kādu viņī boksē, iespējams ja viņi boksētu savādāk, tad mēs viņus neredzētu kā pirmos. Manā skatījumā ļoti gudrs un tehnisks bokss brāļu izpildījumā. Tas ka lielākai daļai ir antipātiju pret šiem lieliskajiem sportistiem, tas nenozīmē ka viņi ir norakstāmi.

Protams, es nesaku ka Brāļi Kličko ir visu laiku labākie, bet gan pieminu ka ir vieni no visu laiku labākajiem smagsvari. Un ja viņi tādi nebūtu tad kāpēc viņi patreiz ir Boksa augšgalā? Manuprāt tad jūs vēl neviens neesat redzējuši patiešām garlaicīgu boksu. Pavērojiet kaut tos pašus eiropas čempionātā smagsvarus, kur bokss manāms tikai pirmajos 4 raundos, tālāk sākas vienkārši prasts zemnieku kautiņš.
Pilnībā piekrītu!!!

     [+] [-]

, 2010-06-18 17:41, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: DOmāju ka kādu dienu abi brāļi Kļičko norausies ringā 3 raundā!!
Domaat var daudzko!
Tu kkados gaishregja kursos neesi iestaajies?

     [+] [-]

, 2010-06-18 17:43, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Valūjevs ir reāli kaut ko salietojies.... Kur prāts cīnīties ar visu laiku labāko? Es Valūjeva vietā pamestu labāk boksu nekā cīnītos ar kādu no brāļiem. Brāļi ar savu inteliģento, interesanto un skaisto boksu nogādās Nikolaju slimnīcā uz kādām trīs nedēļām!
Nesen tu veel rakstiiji, ka Klicko nav pat tavaa yop 15, vai es kko jaucu!? Tagad vinjs jau nr.1? Peec ciinjas ar Sosnovski?

  +7 [+] [-]

, 2010-06-18 19:08, pirms 14 gadiem
Jingle bell rock rakstīja: Nesen tu veel rakstiiji, ka Klicko nav pat tavaa yop 15, vai es kko jaucu!? Tagad vinjs jau nr.1? Peec ciinjas ar Sosnovski?
Vai Tu āksties? Nekad tā neesmu rakstijis. Ir skaidri redzams, ka brāļi ir labākie.

     [+] [-]

, 2010-06-19 13:09, pirms 14 gadiem
bralji lido ka taurenji un dzelj ka bites. vinji var noslicinaat udens pilienu , nogalinaat mirushu koku vinji ir tik nejauki ka liek mediciinai saslimt .
klicko bumayee

     [+] [-]

, 2010-06-21 16:04, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Vai Tu āksties? Nekad tā neesmu rakstijis. Ir skaidri redzams, ka brāļi ir labākie.
pistol, 2010-03-25 23:47, pirms 3 mēnešiem
AtceltZiņot Emijs pats nesaprot ko runā, protams katrs treneris pelna naudu ar trash talk`u, tapēc jau Gayweatheru famīlija ir bagāta.

Un ja tā tomēr notiks ,pohuj vai laimīgs sitiens, vai Hejs padosies corner`ā, tad es aizdomāšos, ka Vladimirs nemaz nav tik vāļš kā man visu šo laiku ir šķitis, jo BEIDZOT viņš ir dabujis pretinieku par ko man nav šaubu, ka viņš ir A- klases bokseris. Iespējams kā šī ir tā cīņa, lai viņš varētu sevi nostabilizēt kā top15 all time heavyweight`u(pēc manām domām, moška kāds domā, ka viņš jau ir demitniekā) sarakstā.