Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Hejs kāpj WBA smagsvaru tronī

Jānis Pārums

Hejs kāpj WBA smagsvaru tronī
Nikolajs Valujevs un Deivids Hejs
Foto: AP/Scanpix

Šonakt Vācijas pilsētā Nirnbergā cīņā par Pasaules Boksa asociācijas (WBA) pasaules čempiona titulu smagajā svarā brits Deivids Hejs pēc punktiem pārspēja esošo čempionu krievu Nikolaju Valujevu, pirmo reizi kļūstot par smagsvaru čempionu.

Cīņa bija radījusi lielu ažiotāžu galvenokārt Heja izteikumu un abu bokseru svara un auguma atšķirības dēļ (Valujevs 218cm, 144kg, Hejs – 196cm, 99kg). Hejam bija lieliska iespēja pierādīt, ka viņš nav tikai runātājs, bet arī darītājs.

Lielākā daļa raundu aizritēja līdzīgā cīņā. Savus auguma trūkumus (uz Valujeva fona, protams), brits centās kompensēt ar ātrumu, kā savukārt trūka Valujevam. Pēdējā, 12. raundā Hejs izcēlās ar vairākām efektīgām un, šķiet, Valujevam, mazliet negaidītām uzbrukumu kombinācijām. Cīņai noslēdzoties ambiciozais brits varēja gavilēt - tiesneši lēma 116:112, 116:112 un 114:114 par labu viņam.

Līdz ar to Hejs, kurš agrāk bija pirmā smagā svara WBA., WBC un WBO čempions, pirmo reizi kļuva par smagsvaru čempionu, tā realizējot vienu no saviem sapņiem. Tagad brits savu uzvaru sēriju pagarinājums līdz 23 (23-1, 21KO). Valujevs savukārt piedzīvoja otro zaudējumu karjerā (50-2, 34KO) - pirms tam viņš bija piekāpies tikai Ruslanam Čagajevam.

 +28 [+] [-]

, 2009-11-07 22:58, pirms 16 gadiem
11 no 12 raundiem bija miegu uzdzenoši, bet nu protams 45 kg viegļākajam Hejam tā bija vienīga iespēja vinnēt, tā kā iespējams arī gudrs bokss, bet nu neticēju tomēr, ka Hejam iedos uzvaru.. katrā ziņā garlaicīga cīņa, bet nu ja godīgi - iespējams, ka tads iznākums pa labāks.. gaidam viņa cīņas pret brāļiem Kļičko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Shadow_92
Slēpts komentārs: Mixes

 +38 [+] [-]

, 2009-11-07 22:58, pirms 16 gadiem
zhel, bet pelniti, pedejais raunds izcela cinu
Slēpts komentārs: extazy89

 +15 [+] [-]

, 2009-11-07 22:58, pirms 16 gadiem
Gribējās, lai Hejs uzvar.. Patīk papildu intriga, kas ilgi vēl uzturēsies!
Heja vakars

 +12 [+] [-]

, 2009-11-07 22:58, pirms 16 gadiem
Nu līdzīgā cīņā jau gribot negribot iezogas $$$ faktors. Un te nu priekšroka Hejam...tāpēc arī lielā mērā uzvara...skaidrs, ka tgad varēs uzvārīt nežēlīgu $$$ par cīņu starp diviem čempioniem - Heju un kādu no Kļičko...Vislaik $$$ ziņā izdevīgāks bija Valujevs, tāpēc strīdīgas cīņas deva pa lau viņam, šobrīd var teikt cieta pats no sava kādreizējā trumpja Valujevs

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 22:58, pirms 16 gadiem
Cīņu skatījos. Sākums kā jau bija gaidāms – pasīvs no Koļas puses. Heijs izskatījās vnk nobijies, līdz ar to arī sāka prātīgi. Visa cīņa aizgāja 3. Raundā. 1. Atvērās Koļa, manā skatījumā uzvarot pārliecinoši raundu. 4. Raundā atvērās Heijs un milžu cīņa sākās! Sen nebiju Koļu tik aktīvu redzējis. Valueva augums un Heija reakcija, vnk prieks bija skatīties + vēl britu līdzjutēji! Tālāk cīņa ritēja līdzīgi ar nelielu Koļas pārsvaru dažos raundos. Beigās tomēr uzvaru pēc punktiem piešķīra Heijam... Apsveicu visus ar teicamu cīņu un nedaudz pārsteidzošu tiesneša lēmumu!

 +15 [+] [-]

, 2009-11-07 22:59, pirms 16 gadiem
lielmutis uzvar
cīņa samēr''a neintresanta

 +14 [+] [-]

, 2009-11-07 22:59, pirms 16 gadiem
Pedejais raunds, wnk respect Hejam!
Slēpts komentārs: Profiseonāls basketbolists

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 22:59, pirms 16 gadiem
Lai arī biju par Heju, tomēr atzīšu, ka nebija tā kvalitatīvākā cīņa, kur nu vēl čempionu jostai!

  -3 [+] [-]

, 2009-11-07 22:59, pirms 16 gadiem
Šonakt 4.00 (pēc Latvijas laika) šī gada lielākā un gaidītākā cīņa kuru translēs CBS.

Strikeforce: Fedor vs Rogers

link.brightcove.com: IPartners Fighter Video Player

cbs.com
strikeforce.com
sherdog.com

Stay on

  -3 [+] [-]

, 2009-11-07 22:59, pirms 16 gadiem
kam tas ir izdevīgi?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 22:59, pirms 16 gadiem
es jau prasītu atpakaļ naudu par tādu cīņu un labāk skatos kā sētā kaķi faito
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2009-11-07 22:59, pirms 16 gadiem
Hejs tāds sabijies izskatījas, bet nu kad atvēras tad bija vienkarši prieks skatīties, žēļ ka agrāk neuzspieda, tad ari Goliats būtu kritis, jo beigās kājas jau saļodzījās ... un par ko jūs īdat, ka nepelnīti, Valujevs tak viņam klāt nemaz netika, jo pārāk lēns ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Par_Mūsējiem

  +9 [+] [-]

, 2009-11-07 23:00, pirms 16 gadiem
Hejs Tu esi vecis
Slēpts komentārs: Yozz

  +6 [+] [-]

, 2009-11-07 23:00, pirms 16 gadiem
Beegoshais chempions...

 +31 [+] [-]

, 2009-11-07 23:00, pirms 16 gadiem
Gaidīju labāku Boksu
Slēpts komentārs: TOMINS91
Slēpts komentārs: CSK@_fEN1

 +12 [+] [-]

, 2009-11-07 23:00, pirms 16 gadiem
Nastradamus rakstīja: zhel, bet pelniti, pedejais raunds izcela cinu
Vienā raundā nevar atgūt to, kas zaudēts pirmajos 11...

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:00, pirms 16 gadiem
Cik žēl, ka pēdējā raundā tas kreivs nenokrita līdz galam
apsveicu balamuti Heju, pelnīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2009-11-07 23:00, pirms 16 gadiem
Hejs normali pateica Ko tu shovar darīsi? "PARTY ALL NIGHT LONG"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:00, pirms 16 gadiem
And we have new era in boxing....
Nākamie ir bračkas, un pirmais kas nāks būs Vitālijs.... Jāattīra smagsvara divīzija no bijušajiem PSRS pilsoņiem...

  -3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:00, pirms 16 gadiem
Pēdējais raunds bija nozīmīgs..
Gan jau kāds no brāļiem Kļičko viņu pieliks pie vietas.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:01, pirms 16 gadiem
Apsursd tas musdienu boks.. 10 raundus skaridiit pa ringu.. un pedejos mosh tik kko izdariit.. gaidu ar nepacietibu nakoshoscinju hejam.. ceribaa kad aizvers kad vinjam muti..

  +7 [+] [-]

, 2009-11-07 23:01, pirms 16 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Kličko tāpat labāki, bet Hejs parādīja tikai to ka prot labi izvairīties no sitieniem, kopumā garlaicīgi. Valujevs bija aktīvāks, tiesneši galīgi garām.
Un ko dod tas, ka Valujevs bija aktiivaaks? Tas, ka vina tehnika ir nekaada un lielaakaa dala sitieni neaiziet liidz Hejam, nav nekas ne?
Apsveicu Heju!

  -4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:01, pirms 16 gadiem
Ieslēdzu uz astoto raundu, izskatījās pēc otrā. Bet reāli viss pēdējā raundā izšķīrās. Pārējais bija guļams: Hejs lēkāja pa ārpusi Valujevs centās boksēties. Protams tādam milzim bija grūti izlēkāties līdzi. Es palieku Valujeva pusē...

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:01, pirms 16 gadiem
tiesam visu cinu tik lekaja apkart un bakstija... normala cina vins Valujevu nekad nepanemtu...

 +16 [+] [-]

, 2009-11-07 23:01, pirms 16 gadiem
Paskatoties uz sho boksu
vnk nu kkads psc !!!
Nekadu salidzinajumu ar istu boksu !!
Zheel ka musdienu bokss ir tik vajsh !!!
smagaja svara

  +4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:01, pirms 16 gadiem
Diemžēl neieraudzīju Heju iznākam ringā ar pļaujmašīnu
Njā, kādam maz ir izdevies noguldīt Valujevu uz dēļiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:01, pirms 16 gadiem
Apsveicu čempionu kurš 11 raundus muka no Valujeva

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:01, pirms 16 gadiem
revanšu pabasari valujevam vajag paskraidit

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:02, pirms 16 gadiem
ko ta ''spēcīgais'' Valujevs nepaķēra ''skraidītāju'' uz āķi? Valujevs zaudēja viennozīmīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-11-07 23:02, pirms 16 gadiem
apsveicu Heju.
boksam šis rezultāts nāks tikai par labu, jo piesaistīs lielākas ļaužu masas uz turpmākajām Heja cīņām.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:02, pirms 16 gadiem
nu ko, nākamie - brāļi Kļičko. Pret tiem būs vieglāk, auguma pārsvārs nebūs tik liels. Ātruma ziņā Hejs mūsdienu supersmagsvaros uzsit jaunu latiņu.

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:02, pirms 16 gadiem
Nu Valujevs jau vispār ir izsmiekls. Ja jau knapi pat "opi" Holifildu piesita, tad par kādu boksu mēs varam runāt. Prieks, ka Hejs vismaz ierādīja viņam loģisku vietu. Pelnīta uzvara. Loģiska spalvainā kapitulācija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:03, pirms 16 gadiem
Sinner.aka.Scuba rakstīja: Apsveicu čempionu kurš 11 raundus muka no Valujeva
Apsveicu pretinieku (Valujevu), kurš 11 (visus 12) raundus neko tā arī neizdarīja.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:03, pirms 16 gadiem
Jāpiekrīt tiem, kas saka, ka dīvains bokss, pat tas ko rāda ltv7 kur latvijas čempis tur ir daudz aktīvāks. A te tik lēns laikam tāpēc, ka ja būtu aktīvi, tad nolūztu jau 2. raundā. Hejs pāris sitienus izdarīja un Valujevs teju uz zemes

  +9 [+] [-]

, 2009-11-07 23:03, pirms 16 gadiem
Cik sitienus trāpīja Valujevs, cik Hejs? Ja kāds prot skaitīt, tad uzvarētājs ir skaidrs. Pēdējais raunds bija tikai un vienīgi punkts uz i.

 +12 [+] [-]

, 2009-11-07 23:03, pirms 16 gadiem
Vel nekad nebiju redzejis,ka Valujevs no sanemtiem sitieniem butu ta sagrilojies..Nekad....

  +4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:03, pirms 16 gadiem
One round - running champ.
Varēja iedot kādu papildus raundu lai beidzot sāk sisties.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:03, pirms 16 gadiem
Nu tie tiesneši nesaprotami... Nekas pret "steel hummer" nekas nebūs jāskaita.....

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:04, pirms 16 gadiem
nu..... lielie dirsēji par Heju! valujevs jau vines,sasitis,ielauzis galvaskausu blabla blaa blaaa,kurš ir tas pajols kas teica ka Hejs kritis 1.raundā,redzejāt visi ka Valujevs 12r ļodzijās Heja priekšā,atradušies nodirsēji,es ticēju un es zināju ka Hejs paņems,kaut arīviss izšķīrās 12r,kadreiz Valujevam bija jakrīt un tas bija sodien!
Lielie dirsēji tgd stāvat klusu jo aprāvāties par visiem 100%,hejs parādja ka lieki negvelž muti,
Paldies hejam par Brīnišķīgo cīņu!

  +6 [+] [-]

, 2009-11-07 23:04, pirms 16 gadiem
Lai vai kā, šķiet, ka šovakar pārliecinājos, ka Hejs Kļičko brāļiem būs tikai kārtējais malkas cirtēja variants...Ja Hejs lēnajam nu mazkustīgajam Valujevam 11 raundus nevar tikt klāt, tad kā viņš domā tikt klāt pie kustiīgajiem Kļičko?

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:04, pirms 16 gadiem
aiwonaltu rakstīja: valujevs traapiija kaut ko reaalu? netraapiija
hejs pateicoties peedeeja raunda lieliskajiem sitieniem piespieda krievu pat pagriiljoties ja kaads nemaniija...
Manija un kā vēl grīļojās

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:04, pirms 16 gadiem
Yozz rakstīja: Jaunais pasaules čempions 12 raundus muka kā suns, asti kājstarpī ierāvis. nožēlojami.
Ko tad var teikt par Valujevu, 12 raundus kā pim*is stāvēja centrā un nevarēja izmantot milzīgo auguma un svara pārsvaru. Galu galā tas ir Bokss, nevis "atrodiet lielāko mudaku" pasākums. Kļičko ir abi, gan augums gan tehnika, Valujevam ir tikai augums..

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:04, pirms 16 gadiem
Valujevs jau tik tiešām tikai pa gaisu sita, kaut kādi pāris sitieni, ko spēja izdarīt arī Hejs. Bet beigās pēdējie divi raundi totāli Heja labā.

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:04, pirms 16 gadiem
Profiseonāls basketbolists rakstīja: Vienā raundā nevar atgūt to, kas zaudēts pirmajos 11...
Kur tu rāvi, ka krievs visos raundos bija pārāks?..
Maķenīt labāks viņš bija tikai vcīņas vidū, kad Hejs sāka mazliet atslābināties, bet sākums un beigas stabili Heja pusē..

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:04, pirms 16 gadiem
valujevs traapiija kaut ko reaalu? netraapiija
hejs pateicoties peedeeja raunda lieliskajiem sitieniem piespieda krievu pat pagriiljoties ja kaads nemaniija...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:04, pirms 16 gadiem
tūlīt mēs visi redzēsim vai Heja muldēšana bija tikai mārketinga triks vai arī viņa idiotisma pazīme,jo uzvarēt viņš uzvarēja un nav vairs viņam ko sprēgāt. ja kko vēl muldēs,tad skaidrs,ka viņš ir liels idiots.

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:05, pirms 16 gadiem
Valujevs kautkāds lēnais divplāksnis nevis bokseris...Hejs daudz muldēja un nekā tur arī neparādija!... Abi šie kadri ir 4-5 raundu darbs jebkuram no brāļiem Kļičko!....Pat pie zīlnieces nevajag iet!....

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:05, pirms 16 gadiem
Pilniigi pelniiti Hejs uzvareeja! Valujevam praktiski neviena kombinacija neizgaja cauri. Tas, ka vins slampa pakal hejam un vicina garam savas rokas uzvaru nedod. Turpretim Hejs lieliski sagaiija Valujevu un preciizak realizeja savus sitienus.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:05, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nu Valujevs jau vispār ir izsmiekls. Ja jau knapi pat "opi" Holifildu piesita, tad par kādu boksu mēs varam runāt. Prieks, ka Hejs vismaz ierādīja viņam loģisku vietu. Pelnīta uzvara. Loģiska spalvainā kapitulācija.
Psc, tev tās viņa spalvas tā patīk, ka katrā postā šovakar tas vien jāraksta?
Pilnīgs priduraks.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:05, pirms 16 gadiem
Hejs bija labāks, bija daudz asāks par Valujevu, Valujevs tik kaut ko spēja sakombinēt uz pāris sitieniem katrā no kombinācijām, jau pret Holifildu Valujevam bija jāzaudē,dēļ savas pasivitātes! Uzvara bija vienīgais variants kā apklusināt visus kritiķus un tas arī Hejam izdevās!
Slēpts komentārs: Run Usein, Run !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:06, pirms 16 gadiem
Chikotilo rakstīja: Psc, tev tās viņa spalvas tā patīk, ka katrā postā šovakar tas vien jāraksta?
Pilnīgs priduraks.
Jā.

 +11 [+] [-]

, 2009-11-07 23:06, pirms 16 gadiem
Tīra uzvara Hejam, tie kas saka, ka nepelnīti, laikam nav skatījušies maču.

Valujevs tač nezdarīja nevienu kārtīgu sitienu, atšķirībā no Heja.

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:06, pirms 16 gadiem
ko varat braut virsu Hejam.
Valujevs jau staveja un neko nedarija! Hejs tomer ir 44kg vieglaks, logiski ka vins ies uz Kolas kludam!
bet nu gribejas agresivaku cinju!
Slēpts komentārs: Run Usein, Run !!

  +7 [+] [-]

, 2009-11-07 23:07, pirms 16 gadiem
Ko Jūs nīdat, ja tāds kuilis nereizi normāli netrāpa krietni mazākam, tad nekāda uzvara nespīd... Patika tie tuvplāni, kad Hejs iedev pa seju milzim, pretīgā seja kļuva neiespējami pretīga

  -3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:07, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Jā.
Muļķi jau neizmācīsi...

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:07, pirms 16 gadiem
CSK@_fEN1 rakstīja: и это бой ? посмешили народ тока
Jā, krievs zaudēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:07, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ko tad var teikt par Valujevu, 12 raundus kā pim*is stāvēja centrā un nevarēja izmantot milzīgo auguma un svara pārsvaru. Galu galā tas ir Bokss, nevis "atrodiet lielāko mudaku" pasākums. Kļičko ir abi, gan augums gan tehnika, Valujevam ir tikai augums..
Ko skatītāji, tavuprāt, grib redzēt skatoties boksu ? Vieglatlētiku?

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:07, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Jā.
Vismaz Vimba ir atradis savu eksperta nišu. Prieks par to
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:07, pirms 16 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Šī ir boksa versija filmai "bēgošā līgava" haha kā mani uzjautrināja tā viņa skraidalēšana...
NEPELNĪTI!
Cirvis.. tā ir taktika
Slēpts komentārs: FRiJJJ

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:08, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vismaz Vimba ir atradis savu eksperta nišu. Prieks par to
Aha, basketbolā cieta pilnīgu sakāvi, tagad pievēršās cilvēku spalvām

  +4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:08, pirms 16 gadiem
Kopumā neviens no šiem nav jostas cienīgs.
Hejs gan man viņa lielās mutes dēļ riebjas, bet jāgaida kad parādīsies kāds bokseris, kā kādreiz bija Taisons vai kaut kas tamlīdzīgs, kas iet virsū un dauza. Tad varbūt būs interesantāk skatīties, bet pašlaik labāk skatos Rokija filmas.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:08, pirms 16 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Muļķi jau neizmācīsi...
Muļķis jau esi tikai Tu, kas neko nerubij no boksa.

ā jā Run Usein run - tikai saproti kā skriet vienā līnijā

HEJS uzvarēja! Valuevs zaudēja. Samierinaties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:08, pirms 16 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Šī ir boksa versija filmai "bēgošā līgava" haha kā mani uzjautrināja tā viņa skraidalēšana...
NEPELNĪTI!
Tāda ''skraidelēšana'' ir vienīgā taktiskā iespēja uzvarēt gaļas blāķus.
Tas, ka tu izvairies no sitieniem, nenozīmē, ka neesi čempioncienīgs.
Neredzu , par ko te būtu jāsmejas...

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:09, pirms 16 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Tu paskaitiji sitienu attiecību? Tā bija graujoša par labu krievam...
Iemācies skaitīt, pamuļķi

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:09, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vismaz Vimba ir atradis savu eksperta nišu. Prieks par to
Ko tad teikt par tiem, kas te Heju noliek? Tik ļoti samīlejušies pseidobokserī Valujevā? Nesaprotu šitos uzbraucienus, ja paši reāli darat to pašu. Kāda vēl nepamatota Heja uzvara? Viss ir loģiski. Malkas cirtējiem boksā nav vietas. Gaļas maiss un tas arī viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:09, pirms 16 gadiem
Neatbalstu vispar to,ka Hejs pec nieka aizvaditajam 2 cinam ir WBA cempions smagaja svara...Tas nav godigi...Lai sitas minimums hotj 15 cinas..Lai nopelna ,lai vinu sauktu par Super smaga svara cempionu...

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:09, pirms 16 gadiem
Yozz rakstīja: Ko skatītāji, tavuprāt, grib redzēt skatoties boksu ? Vieglatlētiku?
Skatītāji, manuprāt, grib redzēt dinamisku boksu ar vairāk sitieniem. Valujevs ne pats reāli uzbrūk, ne ,pateicoties mātei dabai, citiem ļauj.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:10, pirms 16 gadiem
Tas, kurš ielika iekš rapidshare to sporta paku, kur VSB ir - liels paldies. jautājums, vai vēl ir dabūnama kāda paka? būtu ļoti pateicīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:10, pirms 16 gadiem
Īstenībā šī cīņa ir apkaunojums visam boksam! Abu lošaru izpildījumā! Es aizdzītu pēc 5 raunda abus mājās un pateiktu lai iet sievas spaidīt ja negrib neko!.....

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:10, pirms 16 gadiem
Nu jauki gorilla zaudēja!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:10, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Skatītāji, manuprāt, grib redzēt dinamisku boksu ar vairāk sitieniem. Valujevs ne pats reāli uzbrūk, ne ,pateicoties mātei dabai, citiem ļauj.
Vo, piekrītu tev.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:10, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: Tāda ''skraidelēšana'' ir vienīgā taktiskā iespēja uzvarēt gaļas blāķus.
Tas, ka tu izvairies no sitieniem, nenozīmē, ka neesi čempioncienīgs.
Neredzu , par ko te būtu jāsmejas...
Tieši tā. Laba aizsardzība ir labāka par neesošu uzbrukumu. Ja vēl labo aizsardzību spēj papildināt arī ar uzbrukumu un beigās arī ar nobeigumu, tad Hejs IR pelnījis titulu.

  +5 [+] [-]

, 2009-11-07 23:10, pirms 16 gadiem
Tiem, kas te ņurd par Heja ''bēgšanu'' vajadzētu saprast, ka neviens loģiski domājošs bokseris, kurš ir īsāks par Valujevu (99%), neies viņam pašā tuvumā un neizies uz vnk brutālu dūru vicināšanu. Hejs izmantoja savas ātruma dotības un pelnīti taktiskā cīņā uzvarēja.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:11, pirms 16 gadiem
Arina Kudrjavceva rakstīja: Valujevs kautkāds lēnais divplāksnis nevis bokseris...Hejs daudz muldēja un nekā tur arī neparādija!... Abi šie kadri ir 4-5 raundu darbs jebkuram no brāļiem Kļičko!....Pat pie zīlnieces nevajag iet!....
4-5 jau nu nē. Ja neesi pamanījusi, tad mūsdienās visas tiulu cīņas smagsvaros ātrāk par 7-9 raundu nebeidzas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:11, pirms 16 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Tu paskaitiji sitienu attiecību? Tā bija graujoša par labu krievam...
Nu, protams, ja skaita arii sitienus gaisam, tad taa arii vareetu buut.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:11, pirms 16 gadiem
stick and move iespējams ir vislabāka taktika kā uzvarēt Valujevu pēc punktiem. Un nevajag dirst, ka uzvara nav pelnīta, Valujevs takā zābāks uzbruka, kauns skatīties nevis uz to garlaicīgo boksu, bet uz to Valujevu.
Protams, ka Heja taktika pret Kļičko būs savādāka, vairāk uzbrukums. Tas būs skatāmāk un to gaidīšu vairāk.

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:12, pirms 16 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Kličko tāpat labāki, bet Hejs parādīja tikai to ka prot labi izvairīties no sitieniem, kopumā garlaicīgi. Valujevs bija aktīvāks, tiesneši galīgi garām.
Kur tad Valujevs bija aktiivaaks, vinsh taa kaartiigi netraapiija Hejam nevienu sitienu, hejs no visiem vinja uzbrukumiem labi izvairiijaas, un pats ja uzbruka tad uzbruka preciizi, tiesneshu leemums pilniigi pareizs

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:12, pirms 16 gadiem
kaads var luudzu linku iedot par rogers-emelianenko ciinju shovakar?

  +7 [+] [-]

, 2009-11-07 23:12, pirms 16 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Tu paskaitiji sitienu attiecību? Tā bija graujoša par labu krievam...
Sitienu procents bija graujoši par labu hejam, krievs kaut kur 30% no saviem sitieniem trāpija, ar savu garo roku viņš nevrēja trāpīt.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:12, pirms 16 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Neatbalstu vispar to,ka Hejs pec nieka aizvaditajam 2 cinam ir WBA cempions smagaja svara...Tas nav godigi...Lai sitas minimums hotj 15 cinas..Lai nopelna ,lai vinu sauktu par Super smaga svara cempionu...
Piekrītu, tas ir diezgan dīvaini, bet kā redzi viņš ir pietikamā kvalitātē, lai spētu uzreiz uzvarēt čempionu, līdz ar to viss vairāk vai mazāk ir štokos. Labāk gaidīsim Kļičko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:13, pirms 16 gadiem
killo2000 rakstīja: 4-5 jau nu nē. Ja neesi pamanījusi, tad mūsdienās visas tiulu cīņas smagsvaros ātrāk par 7-9 raundu nebeidzas.
Nebeidzas ja bokseri kautko dara tajā ringā nevis.....kā lai maigāk pasaka!....

  +6 [+] [-]

, 2009-11-07 23:13, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Tiem, kas te ņurd par Heja ''bēgšanu'' vajadzētu saprast, ka neviens loģiski domājošs bokseris, kurš ir īsāks par Valujevu (99%), neies viņam pašā tuvumā un neizies uz vnk brutālu dūru vicināšanu. Hejs izmantoja savas ātruma dotības un pelnīti taktiskā cīņā uzvarēja.
Tieši tā. Pietam tas nav īsti reāli, ka Hejs ar Valujevu būtu apgrieztās lomās, t.i, Valujevs bēgtu, bet Hejs spiestu stūros. Taktiska cīņa, kas novesta līdz loģiskām beigām.

  -4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:13, pirms 16 gadiem
Ble,tagad bus jaklausa talak Heja dirsana...Tagad mute bus 10 reizes lielaka..Teiks,ka abus Klicko vienlaicigi var izrubit...

  -2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:14, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Tieši tā. Pietam tas nav īsti reāli, ka Hejs ar Valujevu būtu apgrieztās lomās, t.i, Valujevs bēgtu, bet Hejs spiestu stūros. Taktiska cīņa, kas novesta līdz loģiskām beigām.
Ko tev krievi ir izdarījuši? Man tāds jautājums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:14, pirms 16 gadiem
Chempiona nolicejiem: kaa vinjsh var tur vnk iet virsuu ja pretii staav taads milzis kas lielaks un smagaks par vinju...protams ka vinjsh izvairijas no vinja... tapec nesaprotu, ko tur daudz d**st..
bet cinja bija laba, un es tur pilniibaa nesaskatiju valujeva uzvaru, vairak kaa skaidrs ka taa bija Hejam par labu, zheel tiesham ka atrak nesaka to sitienu reidu uz nokautu, bet uzvar pelniita!!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:14, pirms 16 gadiem
pistol rakstīja: stick and move iespējams ir vislabāka taktika kā uzvarēt Valujevu pēc punktiem. Un nevajag dirst, ka uzvara nav pelnīta, Valujevs takā zābāks uzbruka, kauns skatīties nevis uz to garlaicīgo boksu, bet uz to Valujevu.
Protams, ka Heja taktika pret Kļičko būs savādāka, vairāk uzbrukums. Tas būs skatāmāk un to gaidīšu vairāk.
Piekrītu, un ceru, ka pret tiem arī uzvarēs Hejs. Ļoti ātrs patiesībā Hejs ir. Tehnisks un ātrs.

un starpcitu Valuevam jāpriecājas ka tik līdzīgi punkti ar viņa tizlajiem sitieniem. Vot kādi bija Hejam - tā bija fantastika, kad vēl atkārtojumus rādīja, ātri un ļoti spēcīgi sitieni.

  +6 [+] [-]

, 2009-11-07 23:15, pirms 16 gadiem
nu ko, visi lielie dirsseji apdirssas, pedejaa raundaa hejs labi paris reizes ielika, taka lielais vepris pat nesaprata kas notiek , malacis hejs, gaidam nakomo cinu pret kadu no braaliem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:15, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko tev krievi ir izdarījuši? Man tāds jautājums!
Šeit nav nekas pret krieviem. Šeit ir runa par taisnību. Valujevs neko neizdarīja un līdz ar to loģiska Heja aizstāvēšana no tiem daudzajiem netaisnajiem spriedumiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:15, pirms 16 gadiem
Ai vispār visu laiku labākais bokseris ir un bija Rokijs Balboa ( Itāļu ērzelis) !

  +5 [+] [-]

, 2009-11-07 23:15, pirms 16 gadiem
Valujevs taktiski zaudēja. Man subjektīvi liekas, ka Valujevam vienīgā iespēja šo cīņu vinnēt bija - turēt Heju tāpat kā pirmajos 3 raundos, t.i. Valujevs kustās pa centra kvadrātu, bet Hejs lēkā uz rinķi un Valujevs viņu uz garo roku rēķina tur pa perimetru un gaida Heja kļūdu, lai dabūtu vienu izšķirošu sitienu. Hejs, turpretī, lieliski izmantoja Valujeva pacietības mēru ar vairākiem īsajiem sitieniem. Valujevs neizturēja un sāka iet diezgan aktīvos(salīdzinoši aktīvos - pēc viņa izmēriem spriežot pret Heju)counterattack, kas arī viņu nokausēja un tas arī izpaudās pēdējā raundā...

 +11 [+] [-]

, 2009-11-07 23:15, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Tiem, kas te ņurd par Heja ''bēgšanu'' vajadzētu saprast, ka neviens loģiski domājošs bokseris, kurš ir īsāks par Valujevu (99%), neies viņam pašā tuvumā un neizies uz vnk brutālu dūru vicināšanu. Hejs izmantoja savas ātruma dotības un pelnīti taktiskā cīņā uzvarēja.
Viens no sakarīgākajiem komentiem, pagaidām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:15, pirms 16 gadiem
nu..... lielie dirsēji par Heju! valujevs jau vines,sasitis,ielauzis galvaskausu blabla blaa blaaa,kurš ir tas pajols kas teica ka Hejs kritis 1.raundā,redzejāt visi ka Valujevs 12r ļodzijās Heja priekšā,atradušies nodirsēji,es ticēju un es zināju ka Hejs paņems,kaut arīviss izšķīrās 12r,kadreiz Valujevam bija jakrīt un tas bija sodien!
Lielie dirsēji tgd stāvat klusu jo aprāvāties par visiem 100%,hejs parādja ka lieki negvelž muti,
Paldies hejam par Brīnišķīgo cīņu!
Veiksmi n;akamajiem

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:16, pirms 16 gadiem
Laba bilde
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:16, pirms 16 gadiem
Arina Kudrjavceva rakstīja: Nebeidzas ja bokseri kautko dara tajā ringā nevis.....kā lai maigāk pasaka!....
Tāds tagad ir bokss...hokejā ar kādreiz mauca bez ķiverēm utt...viss attīstās sportā un pārsvarā attīstība notiek aizsardzības virzienā visos sporta veidos, jo jebkurā gdījumā jaukt kko ārā ir vieglāk kā veidot

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:16, pirms 16 gadiem
katra zinja Hejs izskatijas labak neka Taisons pret Luisu.. garlaiciga cinja...

  +4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:17, pirms 16 gadiem
tas kā Valujevs pēdējā raundā noļodzījās, izskatījās baisi

  -3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:17, pirms 16 gadiem
Jeeeeeeeees!!!Beidzot uzvar BOKSERIS nevis,boksēties nemākoš aizsargmeistars!Ko tagad teiksiet,Heja nolicēji?!Domāju gan,ka neko.šis puisis kā redzams var arī šo to izdarīt,netikai ar muti brūķēt!

Garlaicīgajam boksam pielikts punkts!
Nākošie Kļičko!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:18, pirms 16 gadiem
Paskatijos peedeejo raundu- Hejs skraidija apkaart un Valjujevs meeginaaja uzbrukt, bet dabuuja atpakalj pāris reizes, un paskatoties to momentu, kur Valujevs sagriiljojaas, tur bija nice sitieni no Heja puses, un bēgošajam varonim drosme parādijās un viņš metās virsū, bet pamanijāt ,ka kad Valujevs attapās, viņš nobloķēja visus Heja sitienus, ja neskaita vienu, ko viņš tur mahājoties ieblieza...
Cik sapratu visu laiku pārsvars bija Valūjevam, un tas pēdējais raunds nevarēja izvilkt heju.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:18, pirms 16 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Nu labi, uzvarēja viņš Valujevu, bet saukt viņu par fantastisku? ...
Mēs nevienu nevar saukt par fantastisku bokseri(ja Tu to domāji), jo vienkārši salīdzinot ar s70-s90 boksu šis ir zems līmenis, pat ļoti zems.
Es vēljorpojām ceru, ka ar laiku tiks apvienotas visas 4 jostas vienā, lai izveidotos katrā svarā Universal čempions, kas tikai palīdzētu boksam.

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:18, pirms 16 gadiem
Bebrux rakstīja: Jeeeeeeeees!!!Beidzot uzvar BOKSERIS nevis,boksēties nemākoš aizsargmeistars!Ko tagad teiksiet,Heja nolicēji?!Domāju gan,ka neko.šis puisis kā redzams var arī šo to izdarīt,netikai ar muti brūķēt!

Garlaicīgajam boksam pielikts punkts!
Nākošie Kļičko!!!
Ja vien Povetkins to melno pirms tam nenositīs!

  +5 [+] [-]

, 2009-11-07 23:18, pirms 16 gadiem
Nu jā bokss tik tiešām vairs nav tāds, kāds tas bija Taisona, Holifilda, Luisa vai Rahmana laikos. Reāli, ja tāds opis 46. gados gandrīz var nogāzt Valujevu, tad par šo bokseri vispār nav jēgas runāt. Prieks, ka Hejs ierādīja loģisku vietu. Varbūt bokss ar Heja un Kļičko cīņām kļūs tik pat labs kā agrāk, nevis kā tagad, kad čempions bija... Valujevs.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:19, pirms 16 gadiem
Jā,Hejs uzvarēja,bet viņa spēks gan nepārlicināja!.. Viņā laikam juta,ka vienīga iespēja paņemt titulu ir cīņa ar Valujevu.Tāpēc arī 2 reiz atkosīja no mačiem ar bračiem.....

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:19, pirms 16 gadiem
risks rakstīja: Paskatijos peedeejo raundu- Hejs skraidija apkaart un Valjujevs meeginaaja uzbrukt, bet dabuuja atpakalj pāris reizes, un paskatoties to momentu, kur Valujevs sagriiljojaas, tur bija nice sitieni no Heja puses, un bēgošajam varonim drosme parādijās un viņš metās virsū, bet pamanijāt ,ka kad Valujevs attapās, viņš nobloķēja visus Heja sitienus, ja neskaita vienu, ko viņš tur mahājoties ieblieza...
Cik sapratu visu laiku pārsvars bija Valūjevam, un tas pēdējais raunds nevarēja izvilkt heju.
Ko tu vsp vari saprast redzējis tikai pēdējo raundu? Un kā pārsvars var būt Valujevam, kurš faktiski neizdarīja Hejam nevienu nopietnu sitienu, kamēr Hejs trāpīja vairākus smuki pa pauri, es nesaprotu.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:19, pirms 16 gadiem
risks rakstīja: Paskatijos peedeejo raundu- Hejs skraidija apkaart un Valjujevs meeginaaja uzbrukt, bet dabuuja atpakalj pāris reizes, un paskatoties to momentu, kur Valujevs sagriiljojaas, tur bija nice sitieni no Heja puses, un bēgošajam varonim drosme parādijās un viņš metās virsū, bet pamanijāt ,ka kad Valujevs attapās, viņš nobloķēja visus Heja sitienus, ja neskaita vienu, ko viņš tur mahājoties ieblieza...
Cik sapratu visu laiku pārsvars bija Valūjevam, un tas pēdējais raunds nevarēja izvilkt heju.
Nē. Sākumā Hejam pārsvars, pa vidu nedaudz Valujevam, bet pēdējie pāris raundi jau totāli Hejam par labu.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:20, pirms 16 gadiem
nākamā cīņa krietni fixāka - 55 sekundes un viss cauri ..

  +4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:20, pirms 16 gadiem
Varbuut kaads skatiijaas arii naakamo ciinu?
Interesanta ciina Vaacietis Frenkels jau 1. raundaa vinneeja ar tehnisko KO.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:21, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nu jā bokss tik tiešām vairs nav tāds, kāds tas bija Taisona, Holifilda, Luisa vai Rahmana laikos. Reāli, ja tāds opis 46. gados gandrīz var nogāzt Valujevu, tad par šo bokseri vispār nav jēgas runāt. Prieks, ka Hejs ierādīja loģisku vietu. Varbūt bokss ar Heja un Kļičko cīņām kļūs tik pat labs kā agrāk, nevis kā tagad, kad čempions bija... Valujevs.
Ej uz sadaļu, kur jūs ar Ellu abi esat eksperti un beidz te braukt uz uzvārdiem, kurus Tu esi tikai dzirdējis. Varu Tevi nomierināt, tā josta pie šitā dejotāja būs tikai līdz nākamajai cīņai, neskatoties uz to, kas būs pretī!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:22, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Ej uz sadaļu, kur jūs ar Ellu abi esat eksperti un beidz te braukt uz uzvārdiem, kurus Tu esi tikai dzirdējis. Varu Tevi nomierināt, tā josta pie šitā dejotāja būs tikai līdz nākamajai cīņai, neskatoties uz to, kas būs pretī!
Es tevi lūdzu, atceries šos vārdus līdz tai nākamajai cīņai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:22, pirms 16 gadiem
supermens112 rakstīja: Varbuut kaads skatiijaas arii naakamo ciinu?
Interesanta ciina Vaacietis Frenkels jau 1. raundaa vinneeja ar tehnisko KO.
Tā nebijā nākamā, tā bija iepriekšējā!

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:22, pirms 16 gadiem
Biju par Valujevu,vinsh ir loti labs piemers ka jastrada bokserim ,kura svars ir virs 140kg...Un logiski,ka nevar kusteties ka boxeris kas sver 100kg....Katra zina uzskatu ,ka Valujevs zaudeja netaisnigi...Bet ko nu tur... Sveicam jauno WBA Championu...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:23, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Un vispār ja šāda stila bokseris ir pasaules čempions, tad es labāk boksu neskatos vispār...
Dažkārt tenisā var ieraudzīt ielāku cīņu! Un vsp man vis miegs sagandēts dēļ tā lecīgā ērzeļa...
Laikam neesi īpaši sekojis boksam. Visas Valujeva cīņas ir bijušas tādas, uzmini kurš pie tā vainīgs

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:23, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Tā nebijā nākamā, tā bija iepriekšējā!
Nu nez, varbuut. Vnk tikko raadiija.

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:23, pirms 16 gadiem
k.b. rakstīja: katra zinja Hejs izskatijas labak neka Taisons pret Luisu.. garlaiciga cinja...
Tad nu gan atradi salīdzinājumu Bet jā- tieši par to cīņu es atcerējos šīs cīņas gaitā- un salīdzinājumam šī tiešām bija garlaicīga

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:24, pirms 16 gadiem
pistol rakstīja: Mēs nevienu nevar saukt par fantastisku bokseri(ja Tu to domāji), jo vienkārši salīdzinot ar s70-s90 boksu šis ir zems līmenis, pat ļoti zems.
Es vēljorpojām ceru, ka ar laiku tiks apvienotas visas 4 jostas vienā, lai izveidotos katrā svarā Universal čempions, kas tikai palīdzētu boksam.
Nu piemēram 90s bija vairāk uzbrūkošs un mazāk aizsardzības bokss. Bet, ko Tu zini, Hejam jau tāda taktika pret šito milzi bija - izvairīties un ķert TIKAI uz pretsitieniem (nejau pašam uzbrukt).

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:24, pirms 16 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Biju par Valujevu,vinsh ir loti labs piemers ka jastrada bokserim ,kura svars ir virs 140kg...Un logiski,ka nevar kusteties ka boxeris kas sver 100kg....Katra zina uzskatu ,ka Valujevs zaudeja netaisnigi...Bet ko nu tur... Sveicam jauno WBA Championu...
Paskaidro, kāpēc viņš bija pelnījis uzvaru?

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:25, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Ej uz sadaļu, kur jūs ar Ellu abi esat eksperti un beidz te braukt uz uzvārdiem, kurus Tu esi tikai dzirdējis. Varu Tevi nomierināt, tā josta pie šitā dejotāja būs tikai līdz nākamajai cīņai, neskatoties uz to, kas būs pretī!
...
Ja tu vari salīdzinat Valujevu ar četrām manis nosauktajām leģendām, vaino pats sevi un nevis mani. Es braucu virsū tikai Valujevam un šā brīža boksam. Valujevs nekad nebūs ne Luiss, ne Holifilds ne kāds cits no leģendām. Bet ja tu tā uzskati, vaino tikai un vienīgi savu stulbumu! Tak kaut vai Hejs zaudē, viņš vismaz ierādīja Valujevam loģisku vietu. Tas jau gandrīz opim izdevās, tad Heja uzvara ir tikai loģiska. Ej pakomentā vēl kaut ko, par ko tev nav sajēgas.

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:25, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Laikam neesi īpaši sekojis boksam. Visas Valujeva cīņas ir bijušas tādas, uzmini kurš pie tā vainīgs
Nav taisnība.Čagajevs uzvarēja Valujevu skaisti un neskraidot no viņa,bet tieši otrādi-uzbrūkot nepārtraukti!...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:26, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Ej uz sadaļu, kur jūs ar Ellu abi esat eksperti un beidz te braukt uz uzvārdiem, kurus Tu esi tikai dzirdējis. Varu Tevi nomierināt, tā josta pie šitā dejotāja būs tikai līdz nākamajai cīņai, neskatoties uz to, kas būs pretī!
Ohooohooo!
Nezināju, ka dejotāji tik spēcīgi. Jābaidās no balerīnām lkm.
Slēpts komentārs: aigars076

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:27, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Paskaidro, kāpēc viņš bija pelnījis uzvaru?
Acim redzams ,ka Valujevs gaja uz prieksu,sitieni korpusa..Aktivaks...Der zinat,ka boksa nevvine tas,kas trapa pa seju,vinne tas kas ir aktivaks,sitieni pa korpusu ,seju..karoc viss kopa...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:27, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Tiem, kas te ņurd par Heja ''bēgšanu'' vajadzētu saprast, ka neviens loģiski domājošs bokseris, kurš ir īsāks par Valujevu (99%), neies viņam pašā tuvumā un neizies uz vnk brutālu dūru vicināšanu. Hejs izmantoja savas ātruma dotības un pelnīti taktiskā cīņā uzvarēja.
Te es tev pilniibaa piekriitu, bet te daudziem izskataas to nesaprast

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:28, pirms 16 gadiem
Haaaa, Hejs uzvarēja gan vārdos, gan ringā !

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:28, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Ja tu esi atnācis atņemt jostu, tad mūkot to nevar izdarīt.
Tu pareizi saki, josta ir jāpaņem, tāda ir boksa tradīcija, Hejs to nedarija, bet tas nenoteica, ka Hejs bija sliktāks, viņš vienkārši nedarija to kas rakstīts boksa grāmatā

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:29, pirms 16 gadiem
Karoče,abi nebija pelnījuši jostu! Šādu pastaigu nevar nosaukt par maču par titulu!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:30, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Viņa pretinieks?
Jā, protams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:30, pirms 16 gadiem
VSB kanālā kopā ar Zaharovu komentēja profesionāls bokseris diemžēl neatceros uzvārdu ,kurš uzreiz pēc gonga pateica ka vismaz ar trīs punktu pārsvaru ir jāuzvar Hejam,brīnos tikai par Spāņu tiesnesi kurš laikam neprata sitienus saskaitīt.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:30, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: ...
Ja tu vari salīdzinat Valujevu ar četrām manis nosauktajām leģendām, vaino pats sevi un nevis mani. Es braucu virsū tikai Valujevam un šā brīža boksam. Valujevs nekad nebūs ne Luiss, ne Holifilds ne kāds cits no leģendām. Bet ja tu tā uzskati, vaino tikai un vienīgi savu stulbumu! Tak kaut vai Hejs zaudē, viņš vismaz ierādīja Valujevam loģisku vietu. Tas jau gandrīz opim izdevās, tad Heja uzvara ir tikai loģiska. Ej pakomentā vēl kaut ko, par ko tev nav sajēgas.
Esmu pamanījis, ka Tev sajēgas nav vispār par neko. Varu tikai Tev pateikt priekšā, ka šodien Tu neieraudzīji dzimstam jaunu boksa leģendu. Ceru, ka nākamo cīņu Zauerlands šamējam noorganizēs ar Povetkinu.

  +5 [+] [-]

, 2009-11-07 23:31, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Ja tu esi atnācis atņemt jostu, tad mūkot to nevar izdarīt.
lai arī man Hejs riebjas,es pat saprotu to,ko tu izskatās,nesaproti. iedomājies skatu- salīdzinoši mazais Hejs izmanto milzeņa Valujeva stilu un abi stāv aci pret aci un bliež pa tām acīm. kā tev šķiet-kurš uzvarēs? domāju,ka tas kurš bliež no augšas,ne? Hejam nebija citas iespējas,kā rikšot kā ēzelītim un nogurdināt Valujevu!

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:31, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Ja tu esi atnācis atņemt jostu, tad mūkot to nevar izdarīt.
Skan jau skaisti, tik šodien pierādījās, ka arī tā var iedot bietē un pat gandrīz nolikt uz dēļiem ar, jostu atņemt ar var.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:31, pirms 16 gadiem
Man tepat janobrinas, ka bija tik daudz tadu kas gribeja prims cinas lai Hejs uzvar jo vinjsh ir energisks (gandriz ka Taisons ,vai ne?)un Klichko ir garlaicigi un apnikushi un kur nu vel neprasha Kolja..Kaut vai man nepatik Hejs un Valujevs ari manas acis vienmer ir izcelies tikai ar savu dabas doto razhenumu un videja amatiera bokseshanas prasmi.Bet redz lielaka dala komentaros pieskkir gandriz vai uzvaru Valujevam,tapec ka jaunais chempions parsvara no vinam atveletajam 24 minutem gorijas un muka, vot intresanti ka tad cilveki bija iedomajushies, ka Kolja muks?
Kur nu Vitaljka vai Volodja ie max distance tures..kaut auguma stapriba jau nav nekada dizha, ja nekljudos 9cm.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:31, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Esmu pamanījis, ka Tev sajēgas nav vispār par neko. Varu tikai Tev pateikt priekšā, ka šodien Tu neieraudzīji dzimstam jaunu boksa leģendu. Ceru, ka nākamo cīņu Zauerlands šamējam noorganizēs ar Povetkinu.
Es arī nevienu pēc šodienas nepasludināju par boksa leģendu. Tikai salīdzināju esošo ar neiespējamo. Šķiet, ka tev nav sajēgas. Vairāk kā tikai nepamatoti uzdirst tu jau kopš reģistrācijas sākuma neesi spējis. Tad vaino tikai un vienīgi sevi. Laikam skaudiba nomoca

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:32, pirms 16 gadiem
Un tas,ka Hejs pedeja raunda trapija Valujevam 3oiku,pec kuras Kola salodzijas ari nedriksteja but par iemeslu Valujeva zaudei...Iemesls varetu but tikai tad,ja tiesnesis saktu skaitisanu lidz 10..

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:32, pirms 16 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Acim redzams ,ka Valujevs gaja uz prieksu,sitieni korpusa..Aktivaks...Der zinat,ka boksa nevvine tas,kas trapa pa seju,vinne tas kas ir aktivaks,sitieni pa korpusu ,seju..karoc viss kopa...
Par aktivitāti punktus nedod, bet par efektivitāti. Un tie epizodiskie korpusa sitieni nebija efektīvi. Hejs trāpīja vairāk un labāk. Valujevs netrāpīja gandrīz nekam.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:33, pirms 16 gadiem
Kaads sakars uzvarai vienaa raundaa ja punktus dod par katru atseviskki??

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:34, pirms 16 gadiem
presse rakstīja: Man tepat janobrinas, ka bija tik daudz tadu kas gribeja prims cinas lai Hejs uzvar jo vinjsh ir energisks (gandriz ka Taisons ,vai ne?)un Klichko ir garlaicigi un apnikushi un kur nu vel neprasha Kolja..Kaut vai man nepatik Hejs un Valujevs ari manas acis vienmer ir izcelies tikai ar savu dabas doto razhenumu un videja amatiera bokseshanas prasmi.Bet redz lielaka dala komentaros pieskkir gandriz vai uzvaru Valujevam,tapec ka jaunais chempions parsvara no vinam atveletajam 24 minutem gorijas un muka, vot intresanti ka tad cilveki bija iedomajushies, ka Kolja muks?
Kur nu Vitaljka vai Volodja ie max distance tures..kaut auguma stapriba jau nav nekada dizha, ja nekljudos 9cm.
vitalijs klicko-2,00m
vladimirs klicko-1,98m
david Haye-1,96m

domaju ka Hejs butu labaks par braliem jo Hejs ir ātraks un veiklāks

  -2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:34, pirms 16 gadiem
Pēc Heja cīņām iepriekšējā svarā likās, ka viņš ir spēcīgāks. Šodienas secinājums, ar tādu manieri viņš jau no sākuma ejot caur smagsvaru dzirnavām līdz pretendentam nemaz nebūtu ticis.

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:36, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Pēc Heja cīņām iepriekšējā svarā likās, ka viņš ir spēcīgāks. Šodienas secinājums, ar tādu manieri viņš jau no sākuma ejot caur smagsvaru dzirnavām līdz pretendentam nemaz nebūtu ticis.
Ak dies, cik zemu tu vērtē Valujevu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:38, pirms 16 gadiem
Pelniita Heja uzwara....domaaju te newien naw gudraaks par tiesnessiem kas dewa punktus :p

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:39, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Par aktivitāti punktus nedod, bet par efektivitāti. Un tie epizodiskie korpusa sitieni nebija efektīvi. Hejs trāpīja vairāk un labāk. Valujevs netrāpīja gandrīz nekam.
Tev nav nekada sajega par boksu...nevienam iznemot pasu bokseri neinterise cik stipri tu trapi,galvenais,ka tavs raiditais sitiens sasniedz pretinieka augumu,lai ari sitiens var but loti vajsh..Un KURA BRIDI Tu gribi dot punktu bokserim kursh trapa? pec SITIENA skanas?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:39, pirms 16 gadiem
Yuri rakstīja: NEPELNĪTI!
Nu cik var? Bērnudārzs!
';

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:40, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Ak dies, cik zemu tu vērtē Valujevu
Nebūt nē! Tikai pēc šādas manieres par smagsvaru čempionu lielas iespējas bija kļūt arī piemēram Abrahamam, par Kalzagi jau nemaz nerunājot!

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:40, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Ai lab ko te cepties...
Fakts ir viens - uzvarot Vulajevu, Hejs nekļūst par labāko bokseri pasaulē un ar to ir jārēķinās, tā ir tikai viena cīņa! UN būsim reāli Vulajevam labākie gadi ir aiz muguras un pašlaik uz pasaules ir labāki bokseri(Heju ieskaitot)... Tas pats Arreola - izcila izturība un stiprs sitiens, vēl ir brāļi Kļičko un iespējams arī vēl citi... Tā josta viņam ir tikai līdz nākamajai cīņa un viņš mūžīgi nepaliks par WBA jostas īpašnieku!
Cheers!
Kapēc, lai viņš būtu labākais bokseris, ja viņam ir tikai viena WBA josta?
Ar laiku mēs sagaidīsim Vitāliju un tad redzēsim.

BTW, ļoti interesanti, ka pret Ali bija tieši tāda pati attieksme, ka čalis nekas nav un māk tikai plātīt muti. Heys nākamais Ali?
Ok, joks.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:42, pirms 16 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Tev nav nekada sajega par boksu...nevienam iznemot pasu bokseri neinterise cik stipri tu trapi,galvenais,ka tavs raiditais sitiens sasniedz pretinieka augumu,lai ari sitiens var but loti vajsh..Un KURA BRIDI Tu gribi dot punktu bokserim kursh trapa? pec SITIENA skanas?
Tev nav nekādas sajēgas, ko es teicu. Ar efektivitāti es domāju to, kādus augļus nes boksera taktika. Ja tu esi aktīvs, tev ir jābūt efektīvam, daudz jātrāpa. Ja tu esi neaktīvs, tad tev ir jābūt pacietīgam un jāgaida uz to vienu izšķirošo sitienu. Es nerunāju par sitienu spēku, muļķi. Un ko Valujevs panāca ar savu aktivitāti? Neko! Hejs lieliski izvairījās, Valujevs nespēja trāpīt, kamēr Hejs viņu ik pa laikam iekaustīja.

  -4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:42, pirms 16 gadiem
Diez cik Hejam nacaas iztereet dejosanas klaseemm??? Kads zin??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:43, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Nebūt nē! Tikai pēc šādas manieres par smagsvaru čempionu lielas iespējas bija kļūt arī piemēram Abrahamam, par Kalzagi jau nemaz nerunājot!
Kā nē? Ja tu saki, ka Hejs nebūtu tik tālu ticis, ja būtu jācīnās ar vairākiem bokseriem pirms cīņas par jostu, tad kur ellē būtu Valujevs, kurš Hejam zaudēja? Pretrunas, puisīt, pat neizlocies.

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:44, pirms 16 gadiem
FRiJJJ rakstīja: Diez cik Hejam nacaas iztereet dejosanas klaseemm??? Kads zin??
Ja tā, tad leģendārais Ali ir izdevis miljonus.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:44, pirms 16 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Ble,tagad bus jaklausa talak Heja dirsana...Tagad mute bus 10 reizes lielaka..Teiks,ka abus Klicko vienlaicigi var izrubit...
Par to mutes brukjeshanu nebrinitos, bet maybe tieshi otradi pienjemsies prata? Kas to lai zin..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:46, pirms 16 gadiem
kas to būtu domājis bokss nesajūsmina, bet visu cieņu hejam

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:47, pirms 16 gadiem
Nu bet par cinju Hejs bija labaks, vinjam bija vairak un labaki sitieni, pirmo reizi redzeju ka Valujevs ta pagriljojas, butu kadi 2 raundi pat varbut uz deljiem guleetu bet kas to lai zin....Pelniti, ar muti brauc bet dara jau labi ari ringaa, gaidu ar nepacietibu Heja cinju ar kadiem no braljiem.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:47, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Tev nav nekādas sajēgas, ko es teicu. Ar efektivitāti es domāju to, kādus augļus nes boksera taktika. Ja tu esi aktīvs, tev ir jābūt efektīvam, daudz jātrāpa. Ja tu esi neaktīvs, tad tev ir jābūt pacietīgam un jāgaida uz to vienu izšķirošo sitienu. Es nerunāju par sitienu spēku, muļķi. Un ko Valujevs panāca ar savu aktivitāti? Neko! Hejs lieliski izvairījās, Valujevs nespēja trāpīt, kamēr Hejs viņu ik pa laikam iekaustīja.
Losi! Tu pats rakstiji,ka Valujev trapitie sitieni pa korpusu nebija efektivi! Pats sap.. sava bazara...Valujevs uzbruka krietni vairak ...trapija sitienus krietni vairak...Tas viss summejas kopa...Par tuksu izvairisanos neviens nevvine,jo nav sitienu...Ok ,Hejs kadu bridi izmeta 3oiku,bet tas nekompense Valujeva regulau kreisas rokas izmesanu...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:47, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Mazliet neizprotu tavu centību visiem pirādīt cil labs ir Hejs un kāds viņš ir svētais...
Ko tu cepies te? Viņš uzvarēja, nevis Tu !
Man pašam Hejs nepatīk, no visiem dirs*jiem viņš ir lielākais, nekādas cieņas. Valujevs arī man nepatīk. Biju pilnīgi neitrāls, taču ir skaidrs, ka ar Heja pelnīto uzvaru bokss kļuvis interesantāks. Visvairāk besī tas, ka maziņie domā, ka bēgt nedrīkst, lai gan tā ir pareiza un atbalstāma taktika.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:48, pirms 16 gadiem
Hejss ta runaaja pirms ciinas, nu ko vins izdarija??? knapi uzvareeja... nakosreiz iesaku nebuut vinam tadam ***** un iet *****.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:49, pirms 16 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Losi! Tu pats rakstiji,ka Valujev trapitie sitieni pa korpusu nebija efektivi! Pats sap.. sava bazara...Valujevs uzbruka krietni vairak ...trapija sitienus krietni vairak...Tas viss summejas kopa...Par tuksu izvairisanos neviens nevvine,jo nav sitienu...Ok ,Hejs kadu bridi izmeta 3oiku,bet tas nekompense Valujeva regulau kreisas rokas izmesanu...
Nu ja, ka nebija efektīvi, jo tie reti trāpīja un, ja trāpīja, tad labākajā gadījumā daļēji pa bloku. Ar vieniem ''jab'' uzvarēt nevar.

  +6 [+] [-]

, 2009-11-07 23:50, pirms 16 gadiem
Visa šitā runāšana ir naudas pelnīšana abiem bokseriem. Katrā cīņa parasti viens uzņemās šo lomu bazarēt bezjēgā un pelnīt abiem naudu.... Nevajag par darba pildīšanu Heju noniecināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:51, pirms 16 gadiem
Jā Pelnīta uzvara. - Lai gan sitienu vairāk izdarīja Valujevs bet tā bija tikai tāda kā bakstīšana , toties Hejs baig iekabināja ar pretuzbrukumiem , tie patiešām bija bīstami un 12. raunds arī daudz ko izšķīra. Hejs tiešām Malacis , negaidīju tādu iznākumu.

Bet tā jāpiekrīt ka kādreizs boks bija daudz interesantāks ar M.Tysonu un L.Lewis priekšgalā , tur tiešām bija uz ko skatīties.

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:52, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Nu tad lai domā tālāk, kapēc tevi tas tā uztrauc? Ja jau visi ir tik maziņi un Tu esi tik liels tad jau dzīve mūs izmācīs...
P.S gadam rīt pirmos Heja komentārus: "Esmu leģenda", "Kļičko ringā mirs", "Pārmāciju to mežoni" utt
Es tinos gulēt!
Kāpēc uztrauc? Nu kkā jau tie duraciņi ir jāizglīto, viņiem bokss laikam nozīmē tikai ej un mahājies bez jēgas. Tas, ka tev jācīnās pret tādu milzi laikam nemaina neko, ''bēgšana'' nozīmē zaudi. Idioti...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:52, pirms 16 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Losi! Tu pats rakstiji,ka Valujev trapitie sitieni pa korpusu nebija efektivi! Pats sap.. sava bazara...Valujevs uzbruka krietni vairak ...trapija sitienus krietni vairak...Tas viss summejas kopa...Par tuksu izvairisanos neviens nevvine,jo nav sitienu...Ok ,Hejs kadu bridi izmeta 3oiku,bet tas nekompense Valujeva regulau kreisas rokas izmesanu...
izskataas ka tev nav jeegas neko skaidrot, kur vari buut tik stulbs

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:54, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Nu ja, ka nebija efektīvi, jo tie reti trāpīja un, ja trāpīja, tad labākajā gadījumā daļēji pa bloku. Ar vieniem ''jab'' uzvarēt nevar.
Un ka vel ar jabiem var uzvaret,Jabs ir pats primarakais sitiens cinas sporta veida,par boksu nerunajot,kur tas ir 90% nozimigs sitiens...Parejie sitieni ka-upercuti,aki,crosi utt..ir paliglidzekli...

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:54, pirms 16 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Losi! Tu pats rakstiji,ka Valujev trapitie sitieni pa korpusu nebija efektivi! Pats sap.. sava bazara...Valujevs uzbruka krietni vairak ...trapija sitienus krietni vairak...Tas viss summejas kopa...Par tuksu izvairisanos neviens nevvine,jo nav sitienu...Ok ,Hejs kadu bridi izmeta 3oiku,bet tas nekompense Valujeva regulau kreisas rokas izmesanu...
Sitienu procents ir ļoti nozīmīgs tiesnešu vērtējumā, nevis ja Tu visu raundu skrien rokas vicinoties Tu dabūsi tiesnešu punktus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:55, pirms 16 gadiem
coffijs rakstīja: VSB kanālā kopā ar Zaharovu komentēja profesionāls bokseris diemžēl neatceros uzvārdu ,kurš uzreiz pēc gonga pateica ka vismaz ar trīs punktu pārsvaru ir jāuzvar Hejam,brīnos tikai par Spāņu tiesnesi kurš laikam neprata sitienus saskaitīt.
Pareizi. Ar Zahārovu kopā komentēja Elviss Mihaiļenko. Bijis divas vai trīs reizes Eiropas savienības čempions. Tik neatceros kādā svarā - liekas līdz 81kg., bet dzirdēju, ka viņš bijis Hejam sparingpartneris pirms pieciem gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:56, pirms 16 gadiem
[quote tasesmues]
izskataas ka tev nav jeegas neko skaidrot, kur vari buut tik stulbs
[/quot

Ej padiksute futbola vai florbola sadala...Seit tadam chmo ka tu nav ko darit...Nunna!

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:58, pirms 16 gadiem
Yuri rakstīja: Ja Valujeva vietā būtu Kambala, tad 80% šeit dziedātu pilnīgi citu dziesmu! Par dažiem komentāriem pilnīgs kauns, jo tos raksta pat neiedziļinoties lietas būtībā vai pat neredzot maču un tikai viena iemesla dēļ - ka Valujevs ir krievs! Ja uzvaru var izcīnīt vienā raundā pret 12, tad sorry, bet tas nav nedz nopietni, nedz godīgi! Tas vēlreiz pierāda to, ka tas viss ir komercija un šovs!
Nu lūdzu noskaties cīņu vēl, skaties konkrēti, tur vis būs parādīts. Hejs uzvarēja, tas ir skaidrā kpar skaidru, viņš tikai to nedarija tākā to vajadzēja darīt, tā ir vienīgā kritika, par aizsardzību cīņa par titulu, kad tev viņš ir jāatņem nedod uzvaras, parasti.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-08 00:01, pirms 16 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Un ka vel ar jabiem var uzvaret,Jabs ir pats primarakais sitiens cinas sporta veida,par boksu nerunajot,kur tas ir 90% nozimigs sitiens...Parejie sitieni ka-upercuti,aki,crosi utt..ir paliglidzekli...
Tā var provēt uzvarēt tik pēc punktiem, turklāt, kad tev ir problēmas trāpīt pat tos, uz kādu uzvaru vsp var cerēt?

     [+] [-]

, 2009-11-08 00:02, pirms 16 gadiem
cukurs rakstīja: Pareizi. Ar Zahārovu kopā komentēja Elviss Mihaiļenko. Bijis divas vai trīs reizes Eiropas savienības čempions. Tik neatceros kādā svarā - liekas līdz 81kg., bet dzirdēju, ka viņš bijis Hejam sparingpartneris pirms pieciem gadiem.
Nu bokseris Mihaiļenko varbūt bija labs, bet kā komentētājs??? Divas Abrahama cīņas(Ja pareizi atceros pret Mirandu un Saimonu)viņš nokomentēja pilnīgi aplami. Pēc viņa skaitītā Abrahams zaudēja pārliecinoši cīņas gaitā, taču...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-08 00:04, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Tā var provēt uzvarēt tik pēc punktiem, turklāt, kad tev ir problēmas trāpīt pat tos, uz kādu uzvaru vsp var cerēt?
Ludzu! Apskaties Klicko jaunako! Vinsh ir vienigais smaga svara bokseris,kura nokautejosie un nokdaunejosie sitieni ir jabi...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-08 00:05, pirms 16 gadiem
BUSHIDO rakstīja: [quote tasesmues]
izskataas ka tev nav jeegas neko skaidrot, kur vari buut tik stulbs
[/quot

Ej padiksute futbola vai florbola sadala...Seit tadam chmo ka tu nav ko darit...Nunna!
Spriezhot peec taviem komentaariem, izksataas ka tu te esi no dailjslidoshanas sadaljas iemaldiijies

  -1 [+] [-]

, 2009-11-08 00:05, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Nu bokseris Mihaiļenko varbūt bija labs, bet kā komentētājs??? Divas Abrahama cīņas(Ja pareizi atceros pret Mirandu un Saimonu)viņš nokomentēja pilnīgi aplami. Pēc viņa skaitītā Abrahams zaudēja pārliecinoši cīņas gaitā, taču...
Pirmā vēl diskutējama, bet otro Abrahams točna pakāsa....neizdibināmi ir tiesnešu ceļi

  -3 [+] [-]

, 2009-11-08 00:09, pirms 16 gadiem
Yuri rakstīja: Paldies, bet es noskatījos un man ir savs viedoklis! Hejs reāli uzvarēa tikai tajā pēdējā epizodē, kamēr Valujevs viņu dunkāja 12 raundus! Un galvu, seju Hejam arī atsita - jo īpaši aci! Varbūt neizšķirtu vēl varēja Hejam iedot, bet ne jau izvaru un titulu! Tas ir kauna traips boksam kā tādam!
Saproti no manas puses, es skatijos cīņu un man likās, ka Valujeva uzbrukums ir konkrēts zābaks, viņš nespēja neko Hejam izdarīt, kā teica BUSHIDO par atdauzīšanu punktus neliek, liek par sitienu skaitu, un tagad Tu teiksi, ka Valujevs izdarija vairāk sitienus, bet tiesneši vērtē sitienu procentu daudz, cik sitis un cik trāpijis. Es neskaitiju un neskatijos statistiku, bet pēc acs skatoties, manuprāt, Valujevs trāpija 30%, kas ir smieklīgs procents. Un es tiešām neredzēju kur Valujevs nodunkāja Heju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: AssassiN

  -2 [+] [-]

, 2009-11-08 00:14, pirms 16 gadiem
[quote tasesmues]
Spriezhot peec taviem komentaariem, izksataas ka tu te esi no dailjslidoshanas sadaljas iemaldiijies

Vecit! Cirks jau sen aizbraucis A tu KLAUNS palicis!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-08 00:21, pirms 16 gadiem
cukurs rakstīja: Pirmā vēl diskutējama, bet otro Abrahams točna pakāsa....neizdibināmi ir tiesnešu ceļi
Par pirmo nav ko diskutēt, kolumbietis sabruka! Runa bija par Mihaiļenko komentēšanu. Vienā no pē'dējām Abrahama cīņām viņš aizrautīgi stāstija, ka Abrahams ārpus Vācijas nav cīnījies(Aizmirstot cīņu pret Mirandu ASV ar salauzto žokli) un vēl pieminēja, ka tribīnēs sēž brālis, kurš arī esot izbijis bokseris(Kaut ir jaunāks un joprōjām aktīvs). Tā kā nesauktu viņu par baigo ekspertu!

  +5 [+] [-]

, 2009-11-08 00:32, pirms 16 gadiem
labs skats ';

     [+] [-]

, 2009-11-08 04:50, pirms 16 gadiem
pistol, 01:00, pirms 6 stundām
And we have new era in boxing....
Nākamie ir bračkas, un pirmais kas nāks būs Vitālijs.... Jāattīra smagsvara divīzija no bijušajiem PSRS pilsoņiem...

jaatira ir pasaule no tadiem ka Tu! Hejam nav variantu pret klichko, Valuevs shodien pats neizmantoja savas iespejas izrubit Heju.. esmu 80% drosh, ka neviens no Klicjko nebus tik lens un izlegs to pertiki!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-08 07:48, pirms 16 gadiem
Es ceru ka viens no brāļiem Kļicko to sīko mērkaķi Heju pielipinās pie dēļiem
Gan jau kādu dienu Valuejevs to Heju satiks kādā klusākā vietā un viņu izslēgs

  +2 [+] [-]

, 2009-11-08 08:08, pirms 16 gadiem
Cīņa varbūt arī nebija tā labākā, bet Hejs uzvarēja pelnīti! Tā Valūjeva aktivitāte tik nozīmīga laikam šķiet tikai tiem, kas no boksa neko nesaprot..cik no tiem daudzajiem sitieniem vispār sasniedza mērķi? un cik no tiem, kuri sasniedza patiešām bija akcentēti? ļoti maz..Hejs teicami izvairījās nevis bēga. Iespējams Hejs bija pārāk piesardzīgs, pieredzes trūkuma dēļ pret tādiem izmēriem, bet varēja redzēt, ka viņš var pielikt savā sniegumā, katrā ziņā gudrs bokss no Heja un pelnīta uzvara, turklāt domāju ka Valūjevam revanšā būs daudz grūtāk, lieku lielas cerības uz to, ka tad viņš beidzot gulēs!!!

     [+] [-]

, 2009-11-08 08:17, pirms 16 gadiem
Tev nav nekada sajega par boksu...nevienam iznemot pasu bokseri neinterise cik stipri tu trapi,galvenais,ka tavs raiditais sitiens sasniedz pretinieka augumu,lai ari sitiens var but loti vajsh..Un KURA BRIDI Tu gribi dot punktu bokserim kursh trapa? pec SITIENA skanas?

Izskatās ka tev pašam nav nekādas sajēgas! Var ļoti labi redzēt kurš sitiens nav akcentēts un kurš ir! Par tādu viegli izmestu kreiso, lai noturētu distanci neviens punktus nedod! Arī par spēcīgu sitienu blokā nedod! Tāpēc jau ir tiesneši kas vērtē pamatojoties uz savu pieredzi!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-08 08:20, pirms 16 gadiem
Biju par Valujevu ,bet heja uzvara toties ir padarījusi boksu interesantāku kā teica viens no komentētājiem NEW ERA ,lai gan es domaaju ,ka pie viena no klitchko hejs smagi aprausies!

Par interesantu Boksu!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 08:23, pirms 16 gadiem
hejs jau bija favorīs, bukmeikeri tā domāja, tad jau nekāds pārsteigums nebija tas, tiesa 218cm pret 196..mujtantu bokss...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-08 08:48, pirms 16 gadiem
jā, nu kauns kad ir tāds čempions. Gejs nav čempions, viņš ir balamute. un lai cik labs bokseris viņš arī nebūtu, viņš to nav pelnījis ar savu attieksmi.
nu tagad Kļičko viņu nogalinās. ļoti uz to ceru. nu Gejam pret Kļičko izredžu vispār nav bet nu jācenšās palikt dzīvam, jo ringā tādiem mudakiem...

  +2 [+] [-]

, 2009-11-08 08:50, pirms 16 gadiem
Kopumā boks no skatāmības viedokļa nekāds. Uzjautrina dažu sīko bļaustīšanās, ka Valujevam jauzvar bija un, ka Hejs bēga. Bet vai puišeļi no boksa maz kko saprotat? Vērtē to cik sitieni trāpa precīzi, no attiecīgā skaita izdarīto sitienu. Hejs nevis bēga, bet izvairījās, gudrs bokss no viņa puses, ko negaidīju, izcila veiklība, un attiecīga taktika, pret augumā pārāku pretinieku, kuram garas rokas. Viņs Valujevu kausēja, toties Valujevs izdarīja daudz sitienus, no kuriem labi, ja trešā daļa trāpīja, pie tam katrā pārtraukumā Valujeva treneris teica, lai sit Hejam pa krūtīm, lai dara sīkus divus vai trīs sitienus un kad Hejs pieliecās sit no apakšas, un visulaiku piekodināja vilkt cīņu līdz galam ceredams acīmredzot uz punktiem. Boksa tehnika Valujevam ārkārtīgi švaka, ar tādu augumu to vien darīt kā tupēt aizsardzībā, un kustības nekādas... lai arī nebiju neparvienu no viņiem, taču Hejs uzvarēja pelnīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-08 08:51, pirms 16 gadiem
Wot kā man patīk kā jūs muldat, pirms tam bija valuevs iedzīs viņu kā maziņo zemē nu jau tgd kli4ko viņu nogalinās nolīdzinās, tā smiešos kad tas pats su*inai* kli4ko viņam zaudēs

  +2 [+] [-]

, 2009-11-08 08:52, pirms 16 gadiem
termometrs rakstīja: jā, nu kauns kad ir tāds čempions. Gejs nav čempions, viņš ir balamute. un lai cik labs bokseris viņš arī nebūtu, viņš to nav pelnījis ar savu attieksmi.
nu tagad Kļičko viņu nogalinās. ļoti uz to ceru. nu Gejam pret Kļičko izredžu vispār nav bet nu jācenšās palikt dzīvam, jo ringā tādiem mudakiem...
Vienīgais gejs un mudaks šeit esi Tu, un vajadzētu Tevi Hejam iedot par boksa maisu, diezi vai pats izvilktu kvai 5 sekundes, vienreiz kā uzšautu tā protēzes pa pus Latviju izjuktu tā ka termometrgej, nezīmējies

     [+] [-]

, 2009-11-08 08:53, pirms 16 gadiem
teflons rakstīja: Wot kā man patīk kā jūs muldat, pirms tam bija valuevs iedzīs viņu kā maziņo zemē nu jau tgd kli4ko viņu nogalinās nolīdzinās, tā smiešos kad tas pats su*inai* kli4ko viņam zaudēs
Labi pateikts

  -2 [+] [-]

, 2009-11-08 08:58, pirms 16 gadiem
Hejs tomēr nopļāva Valujevu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-08 09:27, pirms 16 gadiem
Profiseonāls basketbolists rakstīja: Vienā raundā nevar atgūt to, kas zaudēts pirmajos 11...
Var, izslēdzot viņu

     [+] [-]

, 2009-11-08 09:55, pirms 16 gadiem
Smiekli nāk par tiem, kas te tagad prognozē jaunu ēru.
Ilgāk kā vēl 2-3 cīņas viņš to jostu nenoturēs. Šoreiz uzvarēja pareizas taktikas dēļ, bet citās cīņās viņam būs jāiet arī virsū. Tur arī parādīsies kas ir kas, un es nedomāju, ka Hejs ir kaut kas fantastisks, fenomenāls un jaunas ēras aizsācējs, kā te tagad daži raksta.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 10:01, pirms 16 gadiem
Cīņu skatījos. Ar visām četrām biju par. Zināju ka Hejs tādam milzim netiks ļoti bieži klāt. Tā arī notika. Vai tas bija pārsteigums? Nē! Tā ir Heja taktika. Tomēr, Hejs nevar ieskriet tuvāk Valujevam un uztaisīt pāris sitienus no apakšas, Valujevs tomēr ir pieredzi bagātāks, un viņa sitiens nav sūdīgs. Tāpēc Hejs darīja tā kā viņš to gribēja. Kā tiek vērtēts bokseris? Nejau pēc veiksmīgas aizsardzības vai masīvā gājiena uz priekšu bez neviena sitiena, bet gan par precīzo sitienu sejā. Šādi sitieni no Valujeva bija smieklīgi maz, bet Hejs ļoti skaisti nokombinēja un Valujevs dabūja sejā smuki. Valujevs tur purinājās, jo juta ka bija labs belziens + vēl tās pašas beigas, kur gandrīz nokrita. Ko Valujevs darīja aizsardzībā pēc saņemta sitiena? Uzgrieza muguru. Komentētāji arī jocīgi, nu kā var teikt ka cīņa līdzīga? Valujevs neko nedarīja, Hejs izmantoja visu ko varēja. Prieks pa Heju un kauns lasīt te dažus labus komentārus Ir cilvēki kam nesanāk...

  +2 [+] [-]

, 2009-11-08 10:03, pirms 16 gadiem
Par ASK rakstīja: pistol, 01:00, pirms 6 stundām
And we have new era in boxing....
Nākamie ir bračkas, un pirmais kas nāks būs Vitālijs.... Jāattīra smagsvara divīzija no bijušajiem PSRS pilsoņiem...

jaatira ir pasaule no tadiem ka Tu! Hejam nav variantu pret klichko, Valuevs shodien pats neizmantoja savas iespejas izrubit Heju.. esmu 80% drosh, ka neviens no Klicjko nebus tik lens un izlegs to pertiki!!!
Bokss nav Tava stiprā puse, ja uzskati, ka Heja taktika pret Kļičko būs tāda pati, vienkārši atzīsti, ka tā nav Tava stiprā puse...

     [+] [-]

, 2009-11-08 10:09, pirms 16 gadiem
Ottinsh rakstīja: Gribējās, lai Hejs uzvar.. Patīk papildu intriga, kas ilgi vēl uzturēsies!
Heja vakars
Vot izrāvi man vārdus no mutes.!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-08 10:19, pirms 16 gadiem
ko jūs te nīdat par to ka visu cīņu Hejs muka no Valujeva...apskataties labak ali vs formen...
tiesneši vertējot uzsver cīņas beigas...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 10:21, pirms 16 gadiem
Hejs zinaaja ko runaa, ka dirsa pirms ciinas virsuu krieveleenam, bet ringaa vins bija labaaks, aatraaks un valujevs dabuja pa savaam lielajaaam ausiim

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 10:21, pirms 16 gadiem
Tik garlaicīgu sākumu nebiju redzējis, bet pēdējais raunds bija vērts redzēt!!! Apsveicu Heju, viņš zin ko runā!

  -4 [+] [-]

, 2009-11-08 10:23, pirms 16 gadiem
Hejs īstākais salaga!! skrien tik prom.... nebūtu skrējis būtu pamatīgi zaudējis.. .Haļavas gadās

  -2 [+] [-]

, 2009-11-08 10:24, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nu Valujevs jau vispār ir izsmiekls. Ja jau knapi pat "opi" Holifildu piesita, tad par kādu boksu mēs varam runāt. Prieks, ka Hejs vismaz ierādīja viņam loģisku vietu. Pelnīta uzvara. Loģiska spalvainā kapitulācija.
Paklusē ekspert Kuru Cīņu skatījies? Es kaut kā neredzēju ka kāda kādam ierādīja vietu! Hejs vispār izskatījās pārbijies no sākuma un to vien darīja kā bēga! Tik pat labi ja varētu šai cīņai varētu dot niču, neviens nevienam vietu neierādīja! Un ko tu sauc par izsmieklu, Valujevu! iepriekš jau tv esmu teicis nesauc citus savā vārdā, izsmiekls diez vai varētu būt tik ilgi pasaules čempionu, un Holfildu jau nu gluži par opi arī nevajadzētu saukt Domāju ka Hejam pret Kļičko izredžu nebūs ja cīņa notiks tuvākajā laikā, jo Kļičko arī vairs nav nekāds jaunais!

     [+] [-]

, 2009-11-08 10:25, pirms 16 gadiem
Hejs būs vēl lecīgāks tagad

     [+] [-]

, 2009-11-08 10:26, pirms 16 gadiem
Hejam cepuri nost par drosmi vispār iziet ringā pret 2x lielāku sniega cilvēku- un uzvarēja pelnīti, jo Valūjevs rāda pelēku sniegumu, ar viņa parametriem Hejs būtu uzvarējis 1 raundā.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-08 10:27, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Paklusē ekspert Kuru Cīņu skatījies? Es kaut kā neredzēju ka kāda kādam ierādīja vietu! Hejs vispār izskatījās pārbijies no sākuma un to vien darīja kā bēga! Tik pat labi ja varētu šai cīņai varētu dot niču, neviens nevienam vietu neierādīja! Un ko tu sauc par izsmieklu, Valujevu! iepriekš jau tv esmu teicis nesauc citus savā vārdā, izsmiekls diez vai varētu būt tik ilgi pasaules čempionu, un Holfildu jau nu gluži par opi arī nevajadzētu saukt Domāju ka Hejam pret Kļičko izredžu nebūs ja cīņa notiks tuvākajā laikā, jo Kļičko arī vairs nav nekāds jaunais!
Vaino pats sevi, ja nesaproti no boksa itin neko. Ja tu spēj iedomāties Heju un Valujevu apgrieztās lomās (jeb Hejs dzen Valujevu stūros un Valujevs izvairās), tad vaino tikai un vienīgi savu stulbumu. Taktiski pareiza cīņa no Heja puses. Pietam Valujevs neizdarīja gandrīz neko. Ja neredzēji cīņu, nekomentē.

     [+] [-]

, 2009-11-08 10:32, pirms 16 gadiem
Genadijs rakstīja: Hejs būs vēl lecīgāks tagad
Ja tu uzvareetu 2x leilaku cilveku, tad domaju, ka tu ari butu daudz lecigaks.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 10:33, pirms 16 gadiem
urla gorilla dabuja biete!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-08 10:42, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Un vsp čista tas hejs ir nīkulis...tāds mīkstais kā nīkulīgs suns skraidija...Teiksiet tas bija pareizi? Vai Tysons cīņā ar Lenoxu arī skraidija kā tāda padauza? Ņihuja neskraidija, bet tāpat sita visas garās šļangas uz pusēm!
Eu, pasaki citu veidu kā var uzvarēt tadu milzi kā Valujevs? Vai vienkarshi lielaka dalja te nevar samierinaties ar Heja uzvaru? Hejs vismaz Valujevam ideeva pa kjobi tā, ka tas gandriiz gazaas. Un jaa vinsh par saviem vardiem atbildeja.
Un miikstie esat juus, kas nevar samierinaties ar Valujeva zaudejumu.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-08 10:43, pirms 16 gadiem
DoubleD rakstīja: Eu, pasaki citu veidu kā var uzvarēt tadu milzi kā Valujevs? Vai vienkarshi lielaka dalja te nevar samierinaties ar Heja uzvaru? Hejs vismaz Valujevam ideeva pa kjobi tā, ka tas gandriiz gazaas. Un jaa vinsh par saviem vardiem atbildeja.
Un miikstie esat juus, kas nevar samierinaties ar Valujeva zaudejumu.
+100
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-08 10:55, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Ej virsū un pārņem čīņas gaitu, noslēdzot pirkto raundu ar KO ! Nav iespējams? Ir gan! Kā? Tākā to darija Taisons!!!
Ok Hejs iet virsu un (megjina) parnjemt cinjas gaitu, BET , ja vinsh iet virsu, tad Valujevam ir visas priekshrocibas un, tad Hejs ir uz deljiem.
Pareizi jus velejaties, lai Hejs krit, tapec gribejat redzet shada veida cinju, kur Valujevs buutu uzvareejis. Atziisti, ka hejs bija gudraks par Valujevu.
P.S es labaak skatos kaa Hejs leka pa ringu nekā robots staav ringa vidu un griezhas ap savu asi.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-08 10:57, pirms 16 gadiem
DA jus visi Lohi.... logiski ka tads mazs pirdejs ka hejs, ka ari kas ir vieglaks. auguma zina ari varbut atraks... vinam ir jasit atrak ja jaizvairaaas.... jo jus nodirsat valejevu... ja tu butu tads milzis ari butu tikpat lens... ar leniem sitieniem... dazi saka ka 30% trapiju... es domaju ka tas vina paripetriem ir labs sitienu raditajs... tadam mazam hejam trapit kurs ir veikls un laba reakcija.... logiski ka hejam vieglak trapit tadam milzim... izvairites no sitieniem...

valejam pietiek uzlekt virsu hejam... ka no heja neka vairs nepaliks!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-08 10:57, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Ej virsū un pārņem čīņas gaitu, noslēdzot pirkto raundu ar KO ! Nav iespējams? Ir gan! Kā? Tākā to darija Taisons!!!
katram sava taktika ko atgriezsties vēsturē, bet tev jāatzīst ka Hejs ir čempions- nāks Kļičko vai kāds cits pretendents, tad redzēsim ko viņš izdarīs pret tāda tipa večiem. Bet pagaidām Hejs ir tur kur nopelnijis būt.

  +9 [+] [-]

, 2009-11-08 10:59, pirms 16 gadiem
Priecājos, ka Hejs māk ne tik vien runāt, bet arī sadot kādam pa muti!..

  +8 [+] [-]

, 2009-11-08 11:04, pirms 16 gadiem
Hejs ir labs...veelu veiksmi

     [+] [-]

, 2009-11-08 11:07, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Ej virsū un pārņem čīņas gaitu, noslēdzot pirkto raundu ar KO ! Nav iespējams? Ir gan! Kā? Tākā to darija Taisons!!!
aizmirsi vel pieminet ka ausi ar jaanokož! cik var salidzinat ar tysonu! hejs nav tysons un viss!!! un ciinja ar lenoxu vins dabuuha pa kjobi kaa maz nelikas un nebija nekaads tur aktiivais!
pats vins vainiigs ka sapisa savu karjeru del personiskajam problemam! ja vins to nebuutu izdarijis vareetu drosi apgalvot ka vins buutu bijis visu laiku labaakais smagsvars

     [+] [-]

, 2009-11-08 11:09, pirms 16 gadiem
lange rakstīja: DA jus visi Lohi.... logiski ka tads mazs pirdejs ka hejs, ka ari kas ir vieglaks. auguma zina ari varbut atraks... vinam ir jasit atrak ja jaizvairaaas.... jo jus nodirsat valejevu... ja tu butu tads milzis ari butu tikpat lens... ar leniem sitieniem... dazi saka ka 30% trapiju... es domaju ka tas vina paripetriem ir labs sitienu raditajs... tadam mazam hejam trapit kurs ir veikls un laba reakcija.... logiski ka hejam vieglak trapit tadam milzim... izvairites no sitieniem...


valejam pietiek uzlekt virsu hejam... ka no heja neka vairs nepaliks!!!!
Lohs sheit esi vienigi TU. Kapec Valujevam vajadzetu lekt virsu Hejam?
Un ka tu saki ``tadam mazam Hejam`` ir smiekliigi. Tas mazais Hejs ir 1.96cm garsh atpaliekot tikai par 2 cm no Kli4ko.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-08 11:13, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Vaino pats sevi, ja nesaproti no boksa itin neko. Ja tu spēj iedomāties Heju un Valujevu apgrieztās lomās (jeb Hejs dzen Valujevu stūros un Valujevs izvairās), tad vaino tikai un vienīgi savu stulbumu. Taktiski pareiza cīņa no Heja puses. Pietam Valujevs neizdarīja gandrīz neko. Ja neredzēji cīņu, nekomentē.
Cīņu redzēju, un zinu ka nviens nevienam tā īsti```vietu neierādija``
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-08 11:16, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Cīņu redzēju, un zinu ka nviens nevienam tā īsti```vietu neierādija``
Nee neieradija, tikai milzis gandriz apgazaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 11:19, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Interesanti, ko ar Valujevu vai Heju būtu izdarījuši piem Mohameds Ali vai Taisons

Tur tak cīņa būtu galā jau kādā 2-3 raundā.
Kaads sakars te Taisonam Vai Muhamedam? Cinja notika starp heju un Valujevu un VISS! Hejs chempions Valujevs liels lempis!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 11:21, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Interesanti, ko ar Valujevu vai Heju būtu izdarījuši piem Mohameds Ali vai Taisons

Tur tak cīņa būtu galā jau kādā 2-3 raundā.
Nu jā kaut kā vispār ir tendence ka izskatās ka Bokseri ar katru gadu paliek aizvien vājāki, var`būt tāds iespaids rodas, jo tagad daudz vairāk taktikas un tehnikas, un salīdzinot cīņas vairs nav tik interesantas!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-08 11:21, pirms 16 gadiem
DoubleD rakstīja: Kaads sakars te Taisonam Vai Muhamedam? Cinja notika starp heju un Valujevu un VISS! Hejs chempions Valujevs liels lempis!
Viss vairāk priecē tas, ka Hejs tā arī izdarijā, ka gvelza.. Sadeva pa muti.. Valujevs man liekas bij daudz IEDOMĪGĀKS kā Hejs intervijās pirms cīņas.. ! Tagad gribu redzēt kā Kličko ēra tiek pārtraukta.. Vai HEJS to spēs vai nespēs?! - Tad jau laiks rādīs!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 11:23, pirms 16 gadiem
lovelyyy rakstīja: Viss vairāk priecē tas, ka Hejs tā arī izdarijā, ka gvelza.. Sadeva pa muti.. Valujevs man liekas bij daudz IEDOMĪGĀKS kā Hejs intervijās pirms cīņas.. ! Tagad gribu redzēt kā Kličko ēra tiek pārtraukta.. Vai HEJS to spēs vai nespēs?! - Tad jau laiks rādīs!
Kli4ko augumi ir lidzigi ar Heja augumu, bet ATRUMS un REAKCIJA?

  -2 [+] [-]

, 2009-11-08 11:27, pirms 16 gadiem
žēl, bet Kličko gan jau samasēs šito balamuti.

     [+] [-]

, 2009-11-08 11:47, pirms 16 gadiem
DoubleD rakstīja: Kli4ko augumi ir lidzigi ar Heja augumu, bet ATRUMS un REAKCIJA?
Nu nezinu, ja Kličko saniknos Heju tāpat kā Valujevs.. - tad visādi var būt.. Galvenais, lai HEJS cīnās ar prātu!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-08 11:49, pirms 16 gadiem
visu laiku biju par heju, nebija skaistaakaa ciinja, bet pret tadu milzi ka valujevs ir nopietni japiedoma par aizsardzibu. pedejos 2-3 raundos normalus spridzejlkus iedeva, sevishki izcelas tas pa zhokli

     [+] [-]

, 2009-11-08 11:52, pirms 16 gadiem
malacis Deivids

  -1 [+] [-]

, 2009-11-08 11:53, pirms 16 gadiem
warband rakstīja: visu laiku biju par heju, nebija skaistaakaa ciinja, bet pret tadu milzi ka valujevs ir nopietni japiedoma par aizsardzibu. pedejos 2-3 raundos normalus spridzejlkus iedeva, sevishki izcelas tas pa zhokli
Nu, jāā.. Es HEJA vietā arī negribētu apķert TĀDU kā, lai pasaka - spalvainu milzi.. / pretīgi samestos /

  +2 [+] [-]

, 2009-11-08 11:54, pirms 16 gadiem
jāsaka gan, ka pārsteidza Hejs un uzvarēja pelnīti, viņa sitieni daudz vairāk sasniedza mērķi nekā Valujeva, es biju personīgi par Nikolaju, lai nu kā, bet izrunājās jau tas melnais nesmuki, kas zin, varbūt dzimis nākošais Maiks Taisons?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 11:58, pirms 16 gadiem
aij da laab vinnej, h*jsnn*im, bet nebija pelniiti jau otraja macha smagsvara dot iespeju sisties par titulu, cits gadus gaida lai tiktu pie titulmacha, atnak s*dains hejs un jau otraja machaa ciinas par titulu...
un ok hejs panjema valujevu uz taktiku un gudriibu, pret klichko buus jaizdomaa kkas jauns, jo abi divi ir vieni no ja ne pashi gudrakie bokseri shobriid pasaulee...

     [+] [-]

, 2009-11-08 11:58, pirms 16 gadiem
kad bus raksts par Fjodora Jemeljanenko uzvaru par Bretu Rodzersu...

     [+] [-]

, 2009-11-08 12:01, pirms 16 gadiem
DoubleD rakstīja: Kli4ko augumi ir lidzigi ar Heja augumu, bet ATRUMS un REAKCIJA?
202cm un 191cm jau nu nav gluži līdzīgi!

     [+] [-]

, 2009-11-08 12:03, pirms 16 gadiem
Fjodora un Rodžersa cīņa jau beidzās? vot tur noteikti bija ko redzēt

     [+] [-]

, 2009-11-08 12:03, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: 202cm un 191cm jau nu nav gluži līdzīgi!
tomēr uz pusi mazāk..

     [+] [-]

, 2009-11-08 12:06, pirms 16 gadiem
amstel rakstīja: Fjodora un Rodžersa cīņa jau beidzās? vot tur noteikti bija ko redzēt
video iisti vel nekur navm bet ieej espn.com, tur ir pedeejaa sitiena video..brutaals Fjodroa sitiens

  +4 [+] [-]

, 2009-11-08 12:31, pirms 16 gadiem
Pajoļu bars drošvien,pirmā cīņa,ko vispār kādreiz redzējuši esat.
pirmkārt, jūs gribat,lai Valujevam tikai par gabarītiem vien dod uzvaru??? b*e,nu kā var tik bērnišķīgi uzrakstīt, ka redz,Hejs bēga,tāpēc viņam būtu jāzaudē arī Taisons savos labākajos gados būtu noskrējis n-tos kilometrus, ja šitādu padotu pretī. par to,ka tu esi liels lempis, uzvaru vien nedod,PAR LAIMI. kur jūs redzējāt Valujeva pārsvaru pirmajos 11 raundos? es tādu neredzēju.
p.s. jūs būtu vislabākie boksa treneri pofig,ka pretinieks divreiz lielāks, ej tik tuvcīņā,mēģini paņemt uz masu Valujevs jau holifildam zaudēja, ar to,ka esi liels, nedrīkst pietikt

  +2 [+] [-]

, 2009-11-08 12:36, pirms 16 gadiem
Skaista cīņa,skatījos internetā,nu iespaidīgs auguma pārsvars Valujevam,tomēr Hejs visos raundos parādīja ļoti lielisku cīņu un pelnīti uzvarēja-APSVEICU!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-08 12:38, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Un vsp čista tas hejs ir nīkulis...tāds mīkstais kā nīkulīgs suns skraidija...Teiksiet tas bija pareizi? Vai Tysons cīņā ar Lenoxu arī skraidija kā tāda padauza? Ņihuja neskraidija, bet tāpat sita visas garās šļangas uz pusēm!
laikam būsi ko citu skatījies. cik atceros,Taisons cīņu beidza uz dēļiem, bez tam,visas cīņas garumā regulāri dabūja pa galvu. un respekts viņam,ka vispār tik ilgi noturējās un tik ļoti daudz sitienus izturēja. tad ko īsti nozīmē "sita garās šļangas uz pusēm",nesaprotu.
iespārda,ka tāds ierindas esporta lietotājs sauks smagsvara bokseri par nīkuli,padauzu utt baigo drosmi esi pie monitora saēdies?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 12:39, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Un vsp čista tas hejs ir nīkulis...tāds mīkstais kā nīkulīgs suns skraidija...Teiksiet tas bija pareizi? Vai Tysons cīņā ar Lenoxu arī skraidija kā tāda padauza? Ņihuja neskraidija, bet tāpat sita visas garās šļangas uz pusēm!
Tev laikam vnk nepielec, ne? Nu nevar cīnīties pret Valujevu tā, kā tu saki, labi bokseri nav tik stulbi kā tu. Un cik atceros, Taisons zaudēja ar visu savu ''izcilo'' ej un sit taktiku. Kad viņam bija milzīgs spēks un pretī nāca sliktāki bokseri par Lenoksu, tikmēr gāja labi. Kad palika vecs, vājāks un lēnāks, cerību pret Luisu bija maz. Un Hejs nav Taisons, salīdzināt ir stulbi, bet kam gan es to saku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-08 12:46, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Tev laikam vnk nepielec, ne? Nu nevar cīnīties pret Valujevu tā, kā tu saki, labi bokseri nav tik stulbi kā tu. Un cik atceros, Taisons zaudēja ar visu savu ''izcilo'' ej un sit taktiku. Kad viņam bija milzīgs spēks un pretī nāca sliktāki bokseri par Lenoksu, tikmēr gāja labi. Kad palika vecs, vājāks un lēnāks, cerību pret Luisu bija maz. Un Hejs nav Taisons, salīdzināt ir stulbi, bet kam gan es to saku...
Var Tev vienu jautājumu uzdot? Ko nozīmēja tiesnešu 114:114, 112:116, 112:116? Tādu vienkāršu atšifrējumu?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 12:59, pirms 16 gadiem
ko juus gribeejaat?lai hejs vislaik lec virsuu Valujevam?vinjsh tak tik viegli nemaz netika vinjam klaat,taa vis a bija paardomaata taktika vairaak skrienot un kauseejot valujevu un ik pa briidim arii uzbrukot.
domaju pilniigi godiigs iznaakums

  +3 [+] [-]

, 2009-11-08 12:59, pirms 16 gadiem
Nezinu, vai taa ir smagsvaru boksa, bet kaut kur lasiju, ka tiesneshi izlemj, kurshs uzvar roundu, pieskjirot 10p, zaudetajam 9p.
Ja ir bijis knockdowns, tad -2 punkti.
Shaja ciinjaa knockdowni nebija, tapec visu laiku 10-9 tika daliti.
114:114; tiesnesis uzskatija ka 6 roundus labaks bija hejs, kamer valuevs panjema tik pat daudz roundus. (Tur galvenokart skaita laikam veiksmigus sitienus)
116:112, tiesneshi uzskatija, ka Hejs panjemis 8 roundus, kamer valuevs tikai 4.

     [+] [-]

, 2009-11-08 13:03, pirms 16 gadiem
forca rakstīja: Nezinu, vai taa ir smagsvaru boksa, bet kaut kur lasiju, ka tiesneshi izlemj, kurshs uzvar roundu, pieskjirot 10p, zaudetajam 9p.
Ja ir bijis knockdowns, tad -2 punkti.
Shaja ciinjaa knockdowni nebija, tapec visu laiku 10-9 tika daliti.
114:114; tiesnesis uzskatija ka 6 roundus labaks bija hejs, kamer valuevs panjema tik pat daudz roundus. (Tur galvenokart skaita laikam veiksmigus sitienus)
116:112, tiesneshi uzskatija, ka Hejs panjemis 8 roundus, kamer valuevs tikai 4.
Tieši tā arī skaita, nevis sitienus pa seju, kā te daži jefiņi domā

     [+] [-]

, 2009-11-08 13:14, pirms 16 gadiem
cukurs rakstīja: Tieši tā arī skaita, nevis sitienus pa seju, kā te daži jefiņi domā
Kā? Vai tad ar 100 ''jab'' no kuriem labi ja trāpa 20 vairs nav lielas jēgas? Nevar būt!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-08 13:17, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Un vsp čista tas hejs ir nīkulis...tāds mīkstais kā nīkulīgs suns skraidija...Teiksiet tas bija pareizi? Vai Tysons cīņā ar Lenoxu arī skraidija kā tāda padauza? Ņihuja neskraidija, bet tāpat sita visas garās šļangas uz pusēm!
Es nezinu, kur vel lielaku zabaku var atrast par tevi, kursh var nosaukt Chempionu par niikuli

  -1 [+] [-]

, 2009-11-08 13:23, pirms 16 gadiem
ļoti patika interesanta cīņa

     [+] [-]

, 2009-11-08 13:46, pirms 16 gadiem
bļāviens vakar palaidu garam. kads nezin kur var novikt sho vakardienas cinu?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 14:07, pirms 16 gadiem
skaidri redzams ka lielākā daļa esporta lietotāji ir pilnīgi tumsoņas un neko nesaprot no boksa. un kā jums liekas kļičko nebēgtu no valujeva .? un tie kas redzēja cīņu laikam nesaprot ka viens ir sist , bet pavisam cits trāpīt un valujevs nebija spējīgs trāpīt . jūs nesaprotat kas ir labāks boksam. pēc tādiem sitieniem pēc kuriem stāvēja valujevs es esmu pārliecināts ka wladimirs noteikti kritīs . hejs darbojās perfekti un es emu pārliecināts ka pret kļičko uzbruks daudz vairāk

  -1 [+] [-]

, 2009-11-08 14:28, pirms 16 gadiem
Pirms mača es cerēju,ka Valujevs tam Hejma bietē iedos par lecīgajiem izgājieniem, bet pēc mača es emsu konkrēti vīlies. Labi ir,ka Hejs vinnēja. Tādam lempīgam bokserim nav vietas tur, ja skraida, uj gribēju teikt velkas pakaļ, kkādam klaunam kurš pa ringu lēkā.

Ceru,ka brāļi Kļičko Heju knokoutēs pa nopietno un saspiedīs viņam lecīguma nervu!!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-08 14:59, pirms 16 gadiem
urla jau nav cilveks, bet lielgabals.hejs sadeva pa muti un miers.....

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 15:05, pirms 16 gadiem
kopš šajā boksa PČ versijā darbojas mahinators Dons Kings, iespējams kļuvis viss. Jau iepriekš ir bijušas daudzas cīņas, kurās tiesneši uzvarētāju izvēlējušies, maigi izsakoties dīvaini. Atcerēsimies kaut vai Aksela Šulca maču pret Džordžu Formenu. Viss ir saprotams: lai kaut kā piesaistītu publikas interesi šīm gladiatoru cīņām ir jārada intriga, kaut vai ar neobjektīvu (iepriekš sarunātu) tiesnešu balsojumu. Tagad varam gaidīt revanša maču un Valujeva uzvaru ar nokautu. Lohotrons - tā to sauc.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 15:13, pirms 16 gadiem
Andree rakstīja: video iisti vel nekur navm bet ieej espn.com, tur ir pedeejaa sitiena video..brutaals Fjodroa sitiens
cīņu noskatījos. Fjodoram pamatīgi deguns asiņoja tomēr tas pēdējais viņa belziens bija izcils

     [+] [-]

, 2009-11-08 15:20, pirms 16 gadiem
adidzis rakstīja: kopš šajā boksa PČ versijā darbojas mahinators Dons Kings, iespējams kļuvis viss. Jau iepriekš ir bijušas daudzas cīņas, kurās tiesneši uzvarētāju izvēlējušies, maigi izsakoties dīvaini. Atcerēsimies kaut vai Aksela Šulca maču pret Džordžu Formenu. Viss ir saprotams: lai kaut kā piesaistītu publikas interesi šīm gladiatoru cīņām ir jārada intriga, kaut vai ar neobjektīvu (iepriekš sarunātu) tiesnešu balsojumu. Tagad varam gaidīt revanša maču un Valujeva uzvaru ar nokautu. Lohotrons - tā to sauc.
Kings ir daudz kur iesaistīts - De La Hoya vs Trinidad un Taylor vs Chavez arī esot viņa pirksts. Bet nu es tam neticu, jo Kings pelna naudu ar cīkstoņu apkrāpšanu, viņš paņem kādus 40% no boksera peļņas kaut vai līgums rakstīts 25%, viņš to māk izdarīt, nezinu kā, bet māk

  -2 [+] [-]

, 2009-11-08 15:21, pirms 16 gadiem
lange rakstīja: DA jus visi Lohi.... logiski ka tads mazs pirdejs ka hejs, ka ari kas ir vieglaks. auguma zina ari varbut atraks... vinam ir jasit atrak ja jaizvairaaas.... jo jus nodirsat valejevu... ja tu butu tads milzis ari butu tikpat lens... ar leniem sitieniem... dazi saka ka 30% trapiju... es domaju ka tas vina paripetriem ir labs sitienu raditajs... tadam mazam hejam trapit kurs ir veikls un laba reakcija.... logiski ka hejam vieglak trapit tadam milzim... izvairites no sitieniem...


valejam pietiek uzlekt virsu hejam... ka no heja neka vairs nepaliks!!!!
vecīt! mazāk dzert vajag!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 15:34, pirms 16 gadiem
Tomera vish vinu sakava ..Zel

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 16:24, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: 202cm un 191cm jau nu nav gluži līdzīgi!
Hejam 196cm , 1. Kļičko 198, 2. Kļičko 200 lkm.

Gaidu interrvijas ar Heju un Valuevu

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 16:42, pirms 16 gadiem
Onslovs rakstīja: Hejam 196cm , 1. Kļičko 198, 2. Kļičko 200 lkm.

Gaidu interrvijas ar Heju un Valuevu
Hejam 191cm!(dažviet pat 190cm)
boxrec.com
en.wikipedia.org: David Haye - Wikipedia, the free encyclopedia

Vitālijs Kļičko 202cm.
boxrec.com

Vladimirs Kļičko 199cm.
boxrec.com

  -1 [+] [-]

, 2009-11-08 16:55, pirms 16 gadiem
11 no 12 raundiem Valujevs uzbruka un Hejs izvairījās, pēdējā drusku aktīvāk no Heja puses, kā vajadzēja jau sākumā. Saprotu ka ar nokautu 2.raundā skatītāji būtu par velti izlikuši savu naudu, tāpēc abi VILKA līdz beigām!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 17:06, pirms 16 gadiem
jā, viss izšķīrās pēdējā raundā. Visumā garlaicīga cīņa. Gaidu Heja cīņu ar kādu no Kličko, varēs redzēt, kā izvairīsies

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 17:25, pirms 16 gadiem
hejs salauza roku pret valujeva galvu tpc nav nekāds brīnums ka tik maz sita

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 18:14, pirms 16 gadiem
Pļaujmašīnu neredzēju

  -1 [+] [-]

, 2009-11-08 18:44, pirms 16 gadiem
Labais matčs)) Hejs uzvarēja pelnīti. Izskatās, ka Kļičko būs vāks, jo Hejs tiešām izskatījās labs. Kļičko būs nokautēts.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 21:37, pirms 16 gadiem
Lai Heijs skien prom cik grib, ja vien minūtes lakiā tiks galā ar Kļičko!

     [+] [-]

, 2009-11-08 21:49, pirms 16 gadiem
nee nu iisteniiba izskatiijaas mazaas meiteniites skraidiishanas no kkaa liela...
nebij nekas iipashi lileisks
nu taa arii bij... , ja nu tomeer treneris valujevam nepateiktu ka ir peedeejaais raunds un vajag tikai vienu siteienu tad vareetu buut taa iespeeja ka avalujevs vinneetu uz 1-2 punktiem, bet nu tomeer supersvaraa ciinjaam ir jaabedzas ar K.O nevis ar punktu zinjas speeli!!..... taatad haljava.. vainu kkas netaalu liidziigs tam , 16 raundus vajadzeeja , buutu cita ciinja un buutu kaut vai tiepashi citi punkti. IMHO...

     [+] [-]

, 2009-11-09 08:33, pirms 16 gadiem
Oi.. noskatījos šito maču gaidīju daudz vairāk. Hejs bēguļoja, Valujevs ķēra un tas viss. Valujevs ka mikstais, iedzen Heju stūrī un lupī uz viņu, nevis zvetē.
Biju par Valujevu, bet redzot, ka viņš kā mīkstais baidās kārtīgi sadot Hejam, tad arī sapratu, ka beigās iznākums būs citādāks. Hejs vinēja pelnīti, jo visā mača laikā vairākas reizes precīzi iepunktēja Valujevam tieši ģīmī.. Valujevs visu laiku centās trāpīt, bet ja godīgi saka, tad tik pāris reizes pa visu maču trāpīja pa seju. Līdz ar to maz punktus savāca.

Valujevs pēc cīņas teica, tas nebija boks, bet maratons, kur nebiju gatavs noskriet līdz beigām. Ta ko skriet, noķēri vairākas reizes stūrī vai pie striķiem un vajadzēja kārtīgi nodot Hejam situenu sēriju nevis bailīgi bakstīt.

Tagad interesanti zināt, kādi būs Heja nākamie komentāri, solija Valujevu nokautēt, parādīs kā smagsvarā jāboskējas, nevis kā resni veči peld pa ringu kā paleninātā filmā. Pats kā supertrusis bēga no Valujeva, un pa visu maču knapi 10 reizes trāpīja Valujevam. Atširībā no Kļičko un Areolas mača, kur Areola ja nemaldos uzņēma 300 sitienus, un precīzus.

Gribētos redzēt Areolas un Heja maču, jo Areola ir baigi izturīgais un tāds kas nemīž cīnīties.

     [+] [-]

, 2009-11-10 20:30, pirms 16 gadiem
LABS
Pelniiti!
Mazs ciniitis gaazh lielu vezumu
vai
Daavids uzvar golliaatu..
Malacis!

     [+] [-]

, 2009-11-14 19:59, pirms 16 gadiem
miikstais