Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Hejs kāpj WBA smagsvaru tronī

Jānis Pārums

Hejs kāpj WBA smagsvaru tronī
Nikolajs Valujevs un Deivids Hejs
Foto: AP/Scanpix

Šonakt Vācijas pilsētā Nirnbergā cīņā par Pasaules Boksa asociācijas (WBA) pasaules čempiona titulu smagajā svarā brits Deivids Hejs pēc punktiem pārspēja esošo čempionu krievu Nikolaju Valujevu, pirmo reizi kļūstot par smagsvaru čempionu.

Cīņa bija radījusi lielu ažiotāžu galvenokārt Heja izteikumu un abu bokseru svara un auguma atšķirības dēļ (Valujevs 218cm, 144kg, Hejs – 196cm, 99kg). Hejam bija lieliska iespēja pierādīt, ka viņš nav tikai runātājs, bet arī darītājs.

Lielākā daļa raundu aizritēja līdzīgā cīņā. Savus auguma trūkumus (uz Valujeva fona, protams), brits centās kompensēt ar ātrumu, kā savukārt trūka Valujevam. Pēdējā, 12. raundā Hejs izcēlās ar vairākām efektīgām un, šķiet, Valujevam, mazliet negaidītām uzbrukumu kombinācijām. Cīņai noslēdzoties ambiciozais brits varēja gavilēt - tiesneši lēma 116:112, 116:112 un 114:114 par labu viņam.

Līdz ar to Hejs, kurš agrāk bija pirmā smagā svara WBA., WBC un WBO čempions, pirmo reizi kļuva par smagsvaru čempionu, tā realizējot vienu no saviem sapņiem. Tagad brits savu uzvaru sēriju pagarinājums līdz 23 (23-1, 21KO). Valujevs savukārt piedzīvoja otro zaudējumu karjerā (50-2, 34KO) - pirms tam viņš bija piekāpies tikai Ruslanam Čagajevam.

  +7 [+] [-]

, 2009-11-07 23:12, pirms 15 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Tu paskaitiji sitienu attiecību? Tā bija graujoša par labu krievam...
Sitienu procents bija graujoši par labu hejam, krievs kaut kur 30% no saviem sitieniem trāpija, ar savu garo roku viņš nevrēja trāpīt.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:12, pirms 15 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Neatbalstu vispar to,ka Hejs pec nieka aizvaditajam 2 cinam ir WBA cempions smagaja svara...Tas nav godigi...Lai sitas minimums hotj 15 cinas..Lai nopelna ,lai vinu sauktu par Super smaga svara cempionu...
Piekrītu, tas ir diezgan dīvaini, bet kā redzi viņš ir pietikamā kvalitātē, lai spētu uzreiz uzvarēt čempionu, līdz ar to viss vairāk vai mazāk ir štokos. Labāk gaidīsim Kļičko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:13, pirms 15 gadiem
killo2000 rakstīja: 4-5 jau nu nē. Ja neesi pamanījusi, tad mūsdienās visas tiulu cīņas smagsvaros ātrāk par 7-9 raundu nebeidzas.
Nebeidzas ja bokseri kautko dara tajā ringā nevis.....kā lai maigāk pasaka!....

  +6 [+] [-]

, 2009-11-07 23:13, pirms 15 gadiem
Mixes rakstīja: Tiem, kas te ņurd par Heja ''bēgšanu'' vajadzētu saprast, ka neviens loģiski domājošs bokseris, kurš ir īsāks par Valujevu (99%), neies viņam pašā tuvumā un neizies uz vnk brutālu dūru vicināšanu. Hejs izmantoja savas ātruma dotības un pelnīti taktiskā cīņā uzvarēja.
Tieši tā. Pietam tas nav īsti reāli, ka Hejs ar Valujevu būtu apgrieztās lomās, t.i, Valujevs bēgtu, bet Hejs spiestu stūros. Taktiska cīņa, kas novesta līdz loģiskām beigām.

  -4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:13, pirms 15 gadiem
Ble,tagad bus jaklausa talak Heja dirsana...Tagad mute bus 10 reizes lielaka..Teiks,ka abus Klicko vienlaicigi var izrubit...

  -2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:14, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Tieši tā. Pietam tas nav īsti reāli, ka Hejs ar Valujevu būtu apgrieztās lomās, t.i, Valujevs bēgtu, bet Hejs spiestu stūros. Taktiska cīņa, kas novesta līdz loģiskām beigām.
Ko tev krievi ir izdarījuši? Man tāds jautājums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:14, pirms 15 gadiem
Chempiona nolicejiem: kaa vinjsh var tur vnk iet virsuu ja pretii staav taads milzis kas lielaks un smagaks par vinju...protams ka vinjsh izvairijas no vinja... tapec nesaprotu, ko tur daudz d**st..
bet cinja bija laba, un es tur pilniibaa nesaskatiju valujeva uzvaru, vairak kaa skaidrs ka taa bija Hejam par labu, zheel tiesham ka atrak nesaka to sitienu reidu uz nokautu, bet uzvar pelniita!!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:14, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: stick and move iespējams ir vislabāka taktika kā uzvarēt Valujevu pēc punktiem. Un nevajag dirst, ka uzvara nav pelnīta, Valujevs takā zābāks uzbruka, kauns skatīties nevis uz to garlaicīgo boksu, bet uz to Valujevu.
Protams, ka Heja taktika pret Kļičko būs savādāka, vairāk uzbrukums. Tas būs skatāmāk un to gaidīšu vairāk.
Piekrītu, un ceru, ka pret tiem arī uzvarēs Hejs. Ļoti ātrs patiesībā Hejs ir. Tehnisks un ātrs.

un starpcitu Valuevam jāpriecājas ka tik līdzīgi punkti ar viņa tizlajiem sitieniem. Vot kādi bija Hejam - tā bija fantastika, kad vēl atkārtojumus rādīja, ātri un ļoti spēcīgi sitieni.

  +6 [+] [-]

, 2009-11-07 23:15, pirms 15 gadiem
nu ko, visi lielie dirsseji apdirssas, pedejaa raundaa hejs labi paris reizes ielika, taka lielais vepris pat nesaprata kas notiek , malacis hejs, gaidam nakomo cinu pret kadu no braaliem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:15, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko tev krievi ir izdarījuši? Man tāds jautājums!
Šeit nav nekas pret krieviem. Šeit ir runa par taisnību. Valujevs neko neizdarīja un līdz ar to loģiska Heja aizstāvēšana no tiem daudzajiem netaisnajiem spriedumiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:15, pirms 15 gadiem
Ai vispār visu laiku labākais bokseris ir un bija Rokijs Balboa ( Itāļu ērzelis) !

  +5 [+] [-]

, 2009-11-07 23:15, pirms 15 gadiem
Valujevs taktiski zaudēja. Man subjektīvi liekas, ka Valujevam vienīgā iespēja šo cīņu vinnēt bija - turēt Heju tāpat kā pirmajos 3 raundos, t.i. Valujevs kustās pa centra kvadrātu, bet Hejs lēkā uz rinķi un Valujevs viņu uz garo roku rēķina tur pa perimetru un gaida Heja kļūdu, lai dabūtu vienu izšķirošu sitienu. Hejs, turpretī, lieliski izmantoja Valujeva pacietības mēru ar vairākiem īsajiem sitieniem. Valujevs neizturēja un sāka iet diezgan aktīvos(salīdzinoši aktīvos - pēc viņa izmēriem spriežot pret Heju)counterattack, kas arī viņu nokausēja un tas arī izpaudās pēdējā raundā...

 +11 [+] [-]

, 2009-11-07 23:15, pirms 15 gadiem
Mixes rakstīja: Tiem, kas te ņurd par Heja ''bēgšanu'' vajadzētu saprast, ka neviens loģiski domājošs bokseris, kurš ir īsāks par Valujevu (99%), neies viņam pašā tuvumā un neizies uz vnk brutālu dūru vicināšanu. Hejs izmantoja savas ātruma dotības un pelnīti taktiskā cīņā uzvarēja.
Viens no sakarīgākajiem komentiem, pagaidām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:15, pirms 15 gadiem
nu..... lielie dirsēji par Heju! valujevs jau vines,sasitis,ielauzis galvaskausu blabla blaa blaaa,kurš ir tas pajols kas teica ka Hejs kritis 1.raundā,redzejāt visi ka Valujevs 12r ļodzijās Heja priekšā,atradušies nodirsēji,es ticēju un es zināju ka Hejs paņems,kaut arīviss izšķīrās 12r,kadreiz Valujevam bija jakrīt un tas bija sodien!
Lielie dirsēji tgd stāvat klusu jo aprāvāties par visiem 100%,hejs parādja ka lieki negvelž muti,
Paldies hejam par Brīnišķīgo cīņu!
Veiksmi n;akamajiem

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:16, pirms 15 gadiem
Laba bilde
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:16, pirms 15 gadiem
Arina Kudrjavceva rakstīja: Nebeidzas ja bokseri kautko dara tajā ringā nevis.....kā lai maigāk pasaka!....
Tāds tagad ir bokss...hokejā ar kādreiz mauca bez ķiverēm utt...viss attīstās sportā un pārsvarā attīstība notiek aizsardzības virzienā visos sporta veidos, jo jebkurā gdījumā jaukt kko ārā ir vieglāk kā veidot

  +3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:16, pirms 15 gadiem
katra zinja Hejs izskatijas labak neka Taisons pret Luisu.. garlaiciga cinja...

  +4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:17, pirms 15 gadiem
tas kā Valujevs pēdējā raundā noļodzījās, izskatījās baisi

  -3 [+] [-]

, 2009-11-07 23:17, pirms 15 gadiem
Jeeeeeeeees!!!Beidzot uzvar BOKSERIS nevis,boksēties nemākoš aizsargmeistars!Ko tagad teiksiet,Heja nolicēji?!Domāju gan,ka neko.šis puisis kā redzams var arī šo to izdarīt,netikai ar muti brūķēt!

Garlaicīgajam boksam pielikts punkts!
Nākošie Kļičko!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:18, pirms 15 gadiem
Paskatijos peedeejo raundu- Hejs skraidija apkaart un Valjujevs meeginaaja uzbrukt, bet dabuuja atpakalj pāris reizes, un paskatoties to momentu, kur Valujevs sagriiljojaas, tur bija nice sitieni no Heja puses, un bēgošajam varonim drosme parādijās un viņš metās virsū, bet pamanijāt ,ka kad Valujevs attapās, viņš nobloķēja visus Heja sitienus, ja neskaita vienu, ko viņš tur mahājoties ieblieza...
Cik sapratu visu laiku pārsvars bija Valūjevam, un tas pēdējais raunds nevarēja izvilkt heju.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:18, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Nu labi, uzvarēja viņš Valujevu, bet saukt viņu par fantastisku? ...
Mēs nevienu nevar saukt par fantastisku bokseri(ja Tu to domāji), jo vienkārši salīdzinot ar s70-s90 boksu šis ir zems līmenis, pat ļoti zems.
Es vēljorpojām ceru, ka ar laiku tiks apvienotas visas 4 jostas vienā, lai izveidotos katrā svarā Universal čempions, kas tikai palīdzētu boksam.

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:18, pirms 15 gadiem
Bebrux rakstīja: Jeeeeeeeees!!!Beidzot uzvar BOKSERIS nevis,boksēties nemākoš aizsargmeistars!Ko tagad teiksiet,Heja nolicēji?!Domāju gan,ka neko.šis puisis kā redzams var arī šo to izdarīt,netikai ar muti brūķēt!

Garlaicīgajam boksam pielikts punkts!
Nākošie Kļičko!!!
Ja vien Povetkins to melno pirms tam nenositīs!

  +5 [+] [-]

, 2009-11-07 23:18, pirms 15 gadiem
Nu jā bokss tik tiešām vairs nav tāds, kāds tas bija Taisona, Holifilda, Luisa vai Rahmana laikos. Reāli, ja tāds opis 46. gados gandrīz var nogāzt Valujevu, tad par šo bokseri vispār nav jēgas runāt. Prieks, ka Hejs ierādīja loģisku vietu. Varbūt bokss ar Heja un Kļičko cīņām kļūs tik pat labs kā agrāk, nevis kā tagad, kad čempions bija... Valujevs.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:19, pirms 15 gadiem
Jā,Hejs uzvarēja,bet viņa spēks gan nepārlicināja!.. Viņā laikam juta,ka vienīga iespēja paņemt titulu ir cīņa ar Valujevu.Tāpēc arī 2 reiz atkosīja no mačiem ar bračiem.....

     [+] [-]

, 2009-11-07 23:19, pirms 15 gadiem
risks rakstīja: Paskatijos peedeejo raundu- Hejs skraidija apkaart un Valjujevs meeginaaja uzbrukt, bet dabuuja atpakalj pāris reizes, un paskatoties to momentu, kur Valujevs sagriiljojaas, tur bija nice sitieni no Heja puses, un bēgošajam varonim drosme parādijās un viņš metās virsū, bet pamanijāt ,ka kad Valujevs attapās, viņš nobloķēja visus Heja sitienus, ja neskaita vienu, ko viņš tur mahājoties ieblieza...
Cik sapratu visu laiku pārsvars bija Valūjevam, un tas pēdējais raunds nevarēja izvilkt heju.
Ko tu vsp vari saprast redzējis tikai pēdējo raundu? Un kā pārsvars var būt Valujevam, kurš faktiski neizdarīja Hejam nevienu nopietnu sitienu, kamēr Hejs trāpīja vairākus smuki pa pauri, es nesaprotu.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:19, pirms 15 gadiem
risks rakstīja: Paskatijos peedeejo raundu- Hejs skraidija apkaart un Valjujevs meeginaaja uzbrukt, bet dabuuja atpakalj pāris reizes, un paskatoties to momentu, kur Valujevs sagriiljojaas, tur bija nice sitieni no Heja puses, un bēgošajam varonim drosme parādijās un viņš metās virsū, bet pamanijāt ,ka kad Valujevs attapās, viņš nobloķēja visus Heja sitienus, ja neskaita vienu, ko viņš tur mahājoties ieblieza...
Cik sapratu visu laiku pārsvars bija Valūjevam, un tas pēdējais raunds nevarēja izvilkt heju.
Nē. Sākumā Hejam pārsvars, pa vidu nedaudz Valujevam, bet pēdējie pāris raundi jau totāli Hejam par labu.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:20, pirms 15 gadiem
nākamā cīņa krietni fixāka - 55 sekundes un viss cauri ..

  +4 [+] [-]

, 2009-11-07 23:20, pirms 15 gadiem
Varbuut kaads skatiijaas arii naakamo ciinu?
Interesanta ciina Vaacietis Frenkels jau 1. raundaa vinneeja ar tehnisko KO.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-07 23:21, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nu jā bokss tik tiešām vairs nav tāds, kāds tas bija Taisona, Holifilda, Luisa vai Rahmana laikos. Reāli, ja tāds opis 46. gados gandrīz var nogāzt Valujevu, tad par šo bokseri vispār nav jēgas runāt. Prieks, ka Hejs ierādīja loģisku vietu. Varbūt bokss ar Heja un Kļičko cīņām kļūs tik pat labs kā agrāk, nevis kā tagad, kad čempions bija... Valujevs.
Ej uz sadaļu, kur jūs ar Ellu abi esat eksperti un beidz te braukt uz uzvārdiem, kurus Tu esi tikai dzirdējis. Varu Tevi nomierināt, tā josta pie šitā dejotāja būs tikai līdz nākamajai cīņai, neskatoties uz to, kas būs pretī!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-07 23:22, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ej uz sadaļu, kur jūs ar Ellu abi esat eksperti un beidz te braukt uz uzvārdiem, kurus Tu esi tikai dzirdējis. Varu Tevi nomierināt, tā josta pie šitā dejotāja būs tikai līdz nākamajai cīņai, neskatoties uz to, kas būs pretī!
Es tevi lūdzu, atceries šos vārdus līdz tai nākamajai cīņai