Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Kļičko treneris: "Soliss ir bīstams tikai pirmajos raundos"

Jānis Pārums

Kļičko treneris: "Soliss ir bīstams tikai pirmajos raundos"
Vitālijs Kļičko (pa labi) ar treneri Frici Zduneku
Foto: AFP/Scanpix

WBC smagsvaru pasaules čempiona Vitālija Kļičko (41-2, 38KO) treneris Fricis Zduneks izteicis savu viedokli par sava audzēkņa nākamo pretinieku, kubieti Odlanieru Solisu (16-0, 12KO).

"Soliss ir ātrs, viņam ir laba tehnika, taču tas ir tikai loģiski, jo viņš izgājis Kubas boksa skolu. Tiesa, viņam vēl pietrūkst pieredzes un profesionāļos viņš ne reizi nav ticies ar patiešām spēcīgu pretinieku. Tāpēc man nav šaubu, ka Vitālijs spēs ar viņu tikt galā. Solisa vājās puses? Viņš nav pietiekami labi fiziski sagatavots. Puisim traucē arī katastrofāla nedisciplinētība un lēnīgums. Jā, un liekos 15 kilogramus Odlanieram arī derētu nomest," sacīja Zduneks.

"Soliss ir bīstams vien pirmajos raundos, bet pēc tam paņem tādu kā pauzi, lai atvilktu elpu, taču Vitālijs viņam šādu iespēju nedos," uzsvēra Kļičko treneris. "Esmu pārliecināts, ka čempiona josta paliks pie mums. Nedomāju, ka cīņa būs viegla, taču ceru uz nokautu septītajā vai astotajā raundā."

Izmantotie resursi:
sports.ru

     [+] [-]

, 2011-02-04 13:00, pirms 14 gadiem
..nokauts 7 raundā būtu ļoti labi..

  +5 [+] [-]

, 2011-02-04 13:42, pirms 14 gadiem
Viņš ir ātrs, bet viņam traucē lēnīgums - labi teikts, Frici Zdunek!

  -2 [+] [-]

, 2011-02-04 13:44, pirms 14 gadiem
Tummis rakstīja: ..nokauts 7 raundā būtu ļoti labi..
Ja tas būtu labi un Kličko uz dēļiem........Viens no brāļiem kritīs šogad ..atliek tik pagaidīt....!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 14:30, pirms 14 gadiem
kaut kaa neligiski pateikts - vinjsh ir aatrs, bet vinjam traucee leeniigums

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 14:50, pirms 14 gadiem
gan jau Soliss sagatavosies savai lielākai cīņāi un būs uz ,ko paskatīties..

     [+] [-]

, 2011-02-04 15:29, pirms 14 gadiem
coach rakstīja: Viņš ir ātrs, bet viņam traucē lēnīgums - labi teikts, Frici Zdunek!
ātrs - tehniski ātrs.
lēnīgums - trūkst izdomas, lēna domāšana kombināciju izveidei, veikliem pretuzbrukumiem.
sen zināms, ka laiki, kad ar dullu mētāšanos dzirnaviņā bez kombo varēja uzvarēt, ir pagājuši!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-04 18:24, pirms 14 gadiem
sturmis rakstīja: ātrs - tehniski ātrs.
lēnīgums - trūkst izdomas, lēna domāšana kombināciju izveidei, veikliem pretuzbrukumiem.
sen zināms, ka laiki, kad ar dullu mētāšanos dzirnaviņā bez kombo varēja uzvarēt, ir pagājuši!
kad tie laiki bija ?

     [+] [-]

, 2011-02-04 18:46, pirms 14 gadiem
sturmis rakstīja: ātrs - tehniski ātrs.
lēnīgums - trūkst izdomas, lēna domāšana kombināciju izveidei, veikliem pretuzbrukumiem.
sen zināms, ka laiki, kad ar dullu mētāšanos dzirnaviņā bez kombo varēja uzvarēt, ir pagājuši!
Tos sauc par stiliem. Reāli, ja Tu esi divi metri garš un ja Tu mētājies ar sitieniem, tad Tu nevari uzvarēt... Ja Tu esi 178 un cīnies no outside kā bokseris, Tu nevari uzvarēt. Tos sauc par stiliem, nevis laikiem. Maz zini par šo sportu. Paskaties mazās svaru kategorijas kurās ir daudz labāki bokseri, tur ir gan mētātāji, gan bokseri, gan sitēji, gan dejotāji. Laiki boksā neko nav mainijuši.

Sauc Kļičko par labākajiem, tikai nesaki, ka pārējie ir stulbi mētātāji.

     [+] [-]

, 2011-02-04 22:39, pirms 14 gadiem
sturmis rakstīja: ātrs - tehniski ātrs.
lēnīgums - trūkst izdomas, lēna domāšana kombināciju izveidei, veikliem pretuzbrukumiem.
sen zināms, ka laiki, kad ar dullu mētāšanos dzirnaviņā bez kombo varēja uzvarēt, ir pagājuši!
Solisam ir ātras rokas, bet caurmēra tempu viņš cīņā tiešām uztur lēnu ! Jo traucē speķis un kā jau Fricis teica - sūdīga fizuha !
Es paskatījos kāds viņš izskatījās Olimpiskajā cīņā, kurā ielika Hejam - cits vīrs ! Slaids, labā formā, ātrs, tehnisks, ar labu sitienu ! Kopš tā laika pielicis hvz cik kilo un tie diez vai ies labumā....

  -2 [+] [-]

, 2011-02-05 07:06, pirms 14 gadiem
Solis izvaros Klichko

  -1 [+] [-]

, 2011-02-05 10:21, pirms 14 gadiem
TopTen rakstīja: Solis izvaros Klichko
cerams

  -1 [+] [-]

, 2011-02-05 16:09, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Tos sauc par stiliem. Reāli, ja Tu esi divi metri garš un ja Tu mētājies ar sitieniem, tad Tu nevari uzvarēt... Ja Tu esi 178 un cīnies no outside kā bokseris, Tu nevari uzvarēt. Tos sauc par stiliem, nevis laikiem. Maz zini par šo sportu. Paskaties mazās svaru kategorijas kurās ir daudz labāki bokseri, tur ir gan mētātāji, gan bokseri, gan sitēji, gan dejotāji. Laiki boksā neko nav mainijuši.

Sauc Kļičko par labākajiem, tikai nesaki, ka pārējie ir stulbi mētātāji.
nu laikam jau nezinu, jā.. pats tik 3 gadus esmu trenējies
specs jau neesmu, tam piekrītu.
un laiki ir mainījuši, paskaties gadus iepriekš, kāds bija smagā svara bokss. un konkrētāk šinī gadījumā mans komentārs bija akcentēts uz smagsvariem, kļičko laikiem, konkrēti par ko arī raksts ir...
un tie laiku bij 40.,50..

     [+] [-]

, 2011-02-05 21:38, pirms 14 gadiem
sturmis rakstīja: nu laikam jau nezinu, jā.. pats tik 3 gadus esmu trenējies
specs jau neesmu, tam piekrītu.
un laiki ir mainījuši, paskaties gadus iepriekš, kāds bija smagā svara bokss. un konkrētāk šinī gadījumā mans komentārs bija akcentēts uz smagsvariem, kļičko laikiem, konkrēti par ko arī raksts ir...
un tie laiku bij 40.,50..
Tu runā par 40;50s gadiem??? Kapēc Tu runā, ja no tiem gadiem tik maz bokseru zini? Protams tagad Kļičko skaitās supersmagsvari, tāpat kā Lenokss, bet augums visu neizšķir.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-06 11:10, pirms 14 gadiem
TopTen rakstīja: Solis izvaros Klichko
...un tavu tataara opi ar

  +1 [+] [-]

, 2011-02-06 14:25, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Tu runā par 40;50s gadiem??? Kapēc Tu runā, ja no tiem gadiem tik maz bokseru zini? Protams tagad Kļičko skaitās supersmagsvari, tāpat kā Lenokss, bet augums visu neizšķir.
haha, kur teikts ka maz zinu?
tu laikam neuztvēri manu komentāru, bet nekas, piedodu!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-06 15:59, pirms 14 gadiem
sturmis rakstīja: haha, kur teikts ka maz zinu?
tu laikam neuztvēri manu komentāru, bet nekas, piedodu!
Es mēdzu skriet lietām pa priekšu, jo tādi smagsvari kā Marsiāno, Lūiss, Čārlzs un Valkots ir nezināmi latviešu sabiedrībai. Vienīgam kam es dodu izredzes pret Kļičko ir Marsiāno, Lūiss ir protams labs, uzskatu, ka viņš to pašu Marsiāno spētu uzvarēt, bet pret Kļičko viņš būtu pārāk mazs un ar mazu 'reach', lai varētu savu skillu izpaust.

     [+] [-]

, 2011-02-06 16:05, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Es mēdzu skriet lietām pa priekšu, jo tādi smagsvari kā Marsiāno, Lūiss, Čārlzs un Valkots ir nezināmi latviešu sabiedrībai. Vienīgam kam es dodu izredzes pret Kļičko ir Marsiāno, Lūiss ir protams labs, uzskatu, ka viņš to pašu Marsiāno spētu uzvarēt, bet pret Kļičko viņš būtu pārāk mazs un ar mazu 'reach', lai varētu savu skillu izpaust.
manā uztverē nav kompetenti salīdzināt dažādu laiku bokserus, bet ir interesanti palasīt citu domas par to, piemēram, tavas.
veiksmi!

     [+] [-]

, 2011-02-06 16:55, pirms 14 gadiem
sturmis rakstīja: manā uztverē nav kompetenti salīdzināt dažādu laiku bokserus, bet ir interesanti palasīt citu domas par to, piemēram, tavas.
veiksmi!
Tu uzskati, ka tas nav labi salīdzināt, bet pats vēl dažus komentārus iepriekš norakstiji viņus visus pret Kļičko.

     [+] [-]

, 2011-02-06 18:18, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Tu uzskati, ka tas nav labi salīdzināt, bet pats vēl dažus komentārus iepriekš norakstiji viņus visus pret Kļičko.
es nevienu nenorakstīju!
nav mana vaina, ka tev tā saprašana kkur izčabējusi..

     [+] [-]

, 2011-02-06 21:08, pirms 14 gadiem
sturmis rakstīja: es nevienu nenorakstīju!
nav mana vaina, ka tev tā saprašana kkur izčabējusi..
sen zināms, ka laiki, kad ar dullu mētāšanos dzirnaviņā bez kombo varēja uzvarēt, ir pagājuši!
un tie laiku bij 40.,50..

Par manu saprašanu var pastrīdēties, par Tavu atmiņu gan nē. Nav baigi jādomā zemteksti, jo ir skaidri un gaiši pateikts ko Tu tur esi uzrakstijis. Kārtējo reizi, cilvēks kurš nav redzējis nevienu melnbalto cīņu, balstā uz sporta evolūcijas teoriju.

     [+] [-]

, 2011-02-06 23:12, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: sen zināms, ka laiki, kad ar dullu mētāšanos dzirnaviņā bez kombo varēja uzvarēt, ir pagājuši!
un tie laiku bij 40.,50..

Par manu saprašanu var pastrīdēties, par Tavu atmiņu gan nē. Nav baigi jādomā zemteksti, jo ir skaidri un gaiši pateikts ko Tu tur esi uzrakstijis. Kārtējo reizi, cilvēks kurš nav redzējis nevienu melnbalto cīņu, balstā uz sporta evolūcijas teoriju.
oij, ūpi! tavi spriedumi ir tik pārsteidzoši!
esmu redzējis, pārsvarā rokija marsiano cīņas.
bet nu jēga man tev te taisnoties, tas ir tāpat, kā runāt ar stabu, minimālas sapratnes iespējas.
viss, kā jau iepriekš teicu, veiksmīgi! nav īstā vieta, kur meklēt kašķi.

     [+] [-]

, 2011-02-06 23:22, pirms 14 gadiem
sturmis rakstīja: oij, ūpi! tavi spriedumi ir tik pārsteidzoši!
esmu redzējis, pārsvarā rokija marsiano cīņas.
bet nu jēga man tev te taisnoties, tas ir tāpat, kā runāt ar stabu, minimālas sapratnes iespējas.
viss, kā jau iepriekš teicu, veiksmīgi! nav īstā vieta, kur meklēt kašķi.
Tev vienkāršāk būtu pateikt, ka nejauši uzrakstiji muļķības. Tu saki, ka nav smuki salīdzināt? Izlasi kārtīgi savu pirmo komentāru tur ir skaidri un gaiši izlasām, ka Tu vecos pielīdzini mūsdienām a.k.a. Kļičko.

Es nekādā gadijumā necenšos meklēt kašķi, visjaukākais ko es no Tevis gaidiju ir iemeslu, kapēc... Kapēc Kļičko uzvarētu dzirnavu mētātājus, tapēc ,ka ir garas rokas, labs jab`s, kā rezultātā viņi netiktu tuvumā, or smth like that. Bet Tu redz, ka visu savu iepriekš teikto noliedz. Vismaz būtu interesanti palasīt citu viedokļus.