Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

Līdz ar Hārta pievienošanos kļūst skaidrs ASV izlases plānotais PK sastāvs

Rolands Eliņš

Līdz ar Hārta pievienošanos kļūst skaidrs ASV izlases plānotais PK sastāvs
Džošs Hārts un Džeilens Bransons. Foto: Getty Images via AFP/Scanpix

Šovasar Pasaules kausā basketbolā ASV izlasi gatavojas pārstāvēt arī Džošs Hārts, Ņujorkas "Knicks" aizsargs, vēsta aizokeāna mediji. Viņš ir 12. spēlētājs, kurš iekļauts ASV izlases sastāvā, un līdz ar to kļuvis skaidrs Stīva Kera vadītās izlases sastāvs Pasaules kausam, tiesa, tas vēl nav oficiāli nosaukts un attiecīgi iespējams izmaiņas.

ASV izlases vadība Pasaules kausa sastāvu plāno izziņot šī mēneša laikā, taču ASV sporta mediji jau iepriekš vēstīja par atsevišķiem spēlētājiem, kuri piekrituši uzaicinājumam piedalīties Pasaules kausā. Šonakt pavēstīts, ka savu apstiprinājumu sniedzis arī Džošs Hārts, kurš kļuvis par 12. spēlētāju ASV izlases šīs vasaras plānos.

28 gadus vecais Hārts šosezon tika aizmainīts no Portlendas uz "Knicks", kur viņš bija kā sestais spēlētājs, taču tāpat tika pie liela spēles laika un vidēji mačā iemeta 10.2 punktus un savāca 7.0 atlēkušās bumbas. Ar Hārta palīdzību "Knicks" sasniedza izslēgšanas spēļu otro kārtu.

Hārts savā NBA karjerā aizvadījis 372 spēles un vidēji iemetis 9.8 punktus. Šī viņam būs debija ASV izlasē.

Hārts ASV izlasē pievienosies savam komandas biedram Džeilenam Bransonam, tāpat ar diviem spēlētājiem būs pārstāvēta Bruklinas "Nets". ASV izlases 12-niekā būs pārstāvētas desmit NBA komandas, turklāt seši spēlētāji aizvadītajā NBA sezonā izcēlās ar vismaz 20 vidēji mačā gūtiem punktiem. Ingrems, Edvardss un Bransons turklāt katrs vidēji iemeta vismaz 24 punktus. Tāpat ASV izlasē būs pārstāvēts aizvadītās sezonas labākais debitants Paulo Brankero.

Taču reizē arī jāatzīmē, ka ASV izlases sastāvā nebūs neviena spēlētāja no šīs NBA sezonas simboliskajām izlasēm. Tajā būs pārstāvēti trīs 2023. gada Zvaigžņu spēles dalībnieki - Halibērtons, Džeksons un Edvardss.

ASV izlase savu gatavošanos Pasaules kausam sāks augusta sākumā Lasvegasā. ASV paredzētas piecas pārbaudes spēles - pret Puertoriko, Slovēniju, Spāniju, Grieķiju un Vāciju. ASV izlase grupu turnīrā spēlēs Manilā, Filipīnās, kur sacentīsies pret Jaunzēlandi, Grieķiju un Jordāniju.

ASV spēlēs C apakšgrupā, kamēr Latvija Pasaules kausā debitēs, spēlējot H apakšgrupā. Turnīra formāts paredz, ka abām izlasēm teorētiski nav iespējams satikties pirms ceturtdaļfināla fāzes.

Jāatgādina, ka iepriekšējo Pasaules kausu ASV pabeidza ar izgāšanos, iegūstot tikai septīto vietu. Pirms tam ASV triumfēja 2014. un 2010. gada turnīros.

ASV izlases provizoriskais PK sastāvs

Poz.SpēlētājsKomanda
PGDžeilens BransonsKnicks
PGTairīss HalibērtonsPacers
SGDžošs HārtsKnicks
SGOstins RīvzssLakers
SGEntonijs EdvardssTimberwolves
SFMikals BridžissNets
SFBrendons IngremsPelicans
PFPaolo BankeroMagic
PFKems DžonsonsNets
PFBobijs PortissBucks
PFDžarens DžeksonsGrizzlies
CVokers KeslersJazz

Izmantotie resursi:
https://apnews.com/article/basketba...

1 2 56 komentāri

  +9 [+] [-]

, 2023-07-03 09:50, pirms gada
Te jau par zeltu var pašaubīties

  +9 [+] [-]

, 2023-07-03 09:54, pirms gada
Jāsaka godīgi - neizskatās pārliecinoši. Pārsavarā zaļi gurķi un rotācijas špīleri.
Tiešām bez lielajiem vārdiem? 🤨

  +3 [+] [-]

, 2023-07-03 09:54, pirms gada
Kurš ASV sastāvs tas ir? Ceturtais, piektais? Pasaules kausa prestižs tomēr nav tik augsts, lai ASV savāktos... Tas arī liek apšaubīt tēzi, ka retāki PČ hokejā automātiski novestu
pie labākiem sastāviem.

  +2 [+] [-]

, 2023-07-03 10:09, pirms gada
Šis sastāvs kaut kā nerada pārliecību. Jūtams, ka citas izlases jau sāk berzēt rokas.

  -4 [+] [-]

, 2023-07-03 10:10, pirms gada
Mjā, bet nu labāks par jeņķu Škodas sastāvu jau tāpat ir.

  -3 [+] [-]

, 2023-07-03 10:11, pirms gada
Teicamā Ģēre rakstīja: Jāsaka godīgi - neizskatās pārliecinoši. Pārsavarā zaļi gurķi un rotācijas špīleri.
Tiešām bez lielajiem vārdiem? 🤨
Ļoti patīk Tavs lietotājvārds un bilde

     [+] [-]

, 2023-07-03 10:35, pirms gada
labdien rakstīja: Ļoti patīk Tavs lietotājvārds un bilde
Paldies, večuk!

  -1 [+] [-]

, 2023-07-03 10:35, pirms gada
Tik vājš sastāvs pat tajā bronzas olimpiādē nebija,kad Lebrons kā jaunais brauca 2004 atēnas ja nemaldos. tiešām bez neviena liela uzvārda.. Jāgaida ko Kanāda liks pretī,cerams jau,ka arī nesavāksies.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 10:40, pirms gada
shmopsis rakstīja: Tik vājš sastāvs pat tajā bronzas olimpiādē nebija,kad Lebrons kā jaunais brauca 2004 atēnas ja nemaldos. tiešām bez neviena liela uzvārda.. Jāgaida ko Kanāda liks pretī,cerams jau,ka arī nesavāksies.
Nu pārītis leģendu jau savācās toreiz: https://en.wikipedia.org/wiki/2004_...

     [+] [-]

, 2023-07-03 10:51, pirms gada
Nebūs te nekāds zelts. Būs brīnums ja vispār finālā tiks.

  +2 [+] [-]

, 2023-07-03 10:57, pirms gada
Mums no tā ne silts ne auksts!

  -1 [+] [-]

, 2023-07-03 11:02, pirms gada
aksels82inbox.lv rakstīja: Nebūs te nekāds zelts. Būs brīnums ja vispār finālā tiks.
Loģiski ka nebūs, jo zelts būs mūsu aldarkepka

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 11:02, pirms gada
Muhameds99 rakstīja: Mums no tā ne silts ne auksts!
Man karsts!

  +3 [+] [-]

, 2023-07-03 11:13, pirms gada
Mjā, sastāvs nav slikts un nav arī ļoti labs priekš ASV. Nebūs pārsteigums, ja paņems kausu, bet nebūs arī pārsteigums, ja netiks pie kausa. Teiktu, ka šī izlase ir turnīra tumšais zirdziņš nevis favorīti.
Jāsaka, ka ASV izlašu turnīros basketbolā un ledus hokejā (neaizmirsīsim lauka hokeja eksistenci) pēdējos gados veido pavisam savdabīgas "izlases". Tas tikai parāda, ka FIBA un IIHF prestižs ASV sporta organizāciju acīs ir tuvu nullei. Vienīgi tiek respektēts FIBA rīkotais Olimpisko spēļu basketbola turnīrs. Situācija pavisam nav smieklīga, jo abas vadošās pasaules līgas minētajiem sporta veidiem ir ASV paspārnē.

  +2 [+] [-]

, 2023-07-03 11:20, pirms gada
cienījamie komentētāji, ja ASV nav favorīti, kura/s ir tā izlase kas ir?

  +5 [+] [-]

, 2023-07-03 11:20, pirms gada
Lasu komentārus un brīnos - tāda sajūta, ka komentē cilvēki, kuri basketbolu vispār neskatās... spēcīgs sastāvs skaitītos tikai tad, ja komandā būtu Durents, Karijs, Lilards un Bukers? Es teiktu, ka tik dziļš un manevrēt spējīgs sastāvs nav nevienai komandai - gandrīz katrs spēlētājs, atsevišķi skatoties, ir līderis vismaz vienā kategorijā savā komandā. Viņi var maukt ar mazo sastāvu, kur centrs ir Portiss vai Bankero, viņi var spēlēt ar garo sastāvu, kur vienlaicīgi laukumā ir Keslers ar Džeksonu. Visi, izņemot Kesleru, ir labi 3p metēji. Ir vairāki lieliski aizsardzības spēlētāji - Džeksons, Bridžess, Keslers, Edvardss. Gandrīz jebkurš var salikt 20+ spēlē. Ir 2 augsta līmeņa saspēlnieki, kur viens ir vairāk tendēts uz metienu, otrs - uz piespēli. Utt utjp. Es tektu, ka ASV, kā reiz, ir galvenie pretendenti uz Zeltu.

     [+] [-]

, 2023-07-03 11:26, pirms gada
Emilio rakstīja: Lasu komentārus un brīnos - tāda sajūta, ka komentē cilvēki, kuri basketbolu vispār neskatās... spēcīgs sastāvs skaitītos tikai tad, ja komandā būtu Durents, Karijs, Lilards un Bukers? Es teiktu, ka tik dziļš un manevrēt spējīgs sastāvs nav nevienai komandai - gandrīz katrs spēlētājs, atsevišķi skatoties, ir līderis vismaz vienā kategorijā savā komandā. Viņi var maukt ar mazo sastāvu, kur centrs ir Portiss vai Bankero, viņi var spēlēt ar garo sastāvu, kur vienlaicīgi laukumā ir Keslers ar Džeksonu. Visi, izņemot Kesleru, ir labi 3p metēji. Ir vairāki lieliski aizsardzības spēlētāji - Džeksons, Bridžess, Keslers, Edvardss. Gandrīz jebkurš var salikt 20+ spēlē. Ir 2 augsta līmeņa saspēlnieki, kur viens ir vairāk tendēts uz metienu, otrs - uz piespēli. Utt utjp. Es tektu, ka ASV, kā reiz, ir galvenie pretendenti uz Zeltu.
Jā, Durents, Karijs, Lilards un Bukers skan labāk par šiem ļoti cienījamajiem džentlmeņiem.

  +3 [+] [-]

, 2023-07-03 11:28, pirms gada
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kurš ASV sastāvs tas ir? Ceturtais, piektais? Pasaules kausa prestižs tomēr nav tik augsts, lai ASV savāktos... Tas arī liek apšaubīt tēzi, ka retāki PČ hokejā automātiski novestu
pie labākiem sastāviem.
To tēzi nav jāapšauba, jo to tēzi izslēdz jau PČ norises laiks - kamēr hoķa pč pārklājās ar NHL play off tur labākos sastāvus neredzēt, pat ja būs reizi 4 gados.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 11:31, pirms gada
M rakstīja: Jā, Durents, Karijs, Lilards un Bukers skan labāk par šiem ļoti cienījamajiem džentlmeņiem.
Skan labāk, bet neko negarantē. Un tas, ka nav superzvaigžņu automātiski nenozīmē - šai asv zelts nespīd.

  -1 [+] [-]

, 2023-07-03 11:34, pirms gada
Emilio rakstīja: Lasu komentārus un brīnos - tāda sajūta, ka komentē cilvēki, kuri basketbolu vispār neskatās... spēcīgs sastāvs skaitītos tikai tad, ja komandā būtu Durents, Karijs, Lilards un Bukers? Es teiktu, ka tik dziļš un manevrēt spējīgs sastāvs nav nevienai komandai - gandrīz katrs spēlētājs, atsevišķi skatoties, ir līderis vismaz vienā kategorijā savā komandā. Viņi var maukt ar mazo sastāvu, kur centrs ir Portiss vai Bankero, viņi var spēlēt ar garo sastāvu, kur vienlaicīgi laukumā ir Keslers ar Džeksonu. Visi, izņemot Kesleru, ir labi 3p metēji. Ir vairāki lieliski aizsardzības spēlētāji - Džeksons, Bridžess, Keslers, Edvardss. Gandrīz jebkurš var salikt 20+ spēlē. Ir 2 augsta līmeņa saspēlnieki, kur viens ir vairāk tendēts uz metienu, otrs - uz piespēli. Utt utjp. Es tektu, ka ASV, kā reiz, ir galvenie pretendenti uz Zeltu.
Pieredzes un talanta ziņā neatpaliek Francija, Spānija un Serbija (pēdējās divas izlases arī būs pieredzējušākas spriedzes situācijās). Arī noteikumi būs pateicīgāki eiropiešiem. Līdz ar to var likt augstāk Spāniju un iespējams Franciju. Serbi arī gandrīz vienā līmenī ar šo ASV izlases modeli.
ASV ir pārāki tikai sastāva dziļuma ziņā. ASV ir stabili pretendenti uz top4, bet noteikti pietiekami neprognozējami, lai viņus nesauktu uzreiz par favorītiem. Daudz ko parādīs pirmās trīs spēles turnīrā.

  -2 [+] [-]

, 2023-07-03 11:38, pirms gada
Baidos, ka tāpatās paņems zeltu, un apkaunos pārējo basketbola pasauli.

  -1 [+] [-]

, 2023-07-03 11:44, pirms gada
ASV 21. Izlase arī būtu konkurēt spējīga PČ..gan jau ka spēles par zeltu..sastāvs labs..

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 11:49, pirms gada
Emilio rakstīja: Lasu komentārus un brīnos - tāda sajūta, ka komentē cilvēki, kuri basketbolu vispār neskatās... spēcīgs sastāvs skaitītos tikai tad, ja komandā būtu Durents, Karijs, Lilards un Bukers? Es teiktu, ka tik dziļš un manevrēt spējīgs sastāvs nav nevienai komandai - gandrīz katrs spēlētājs, atsevišķi skatoties, ir līderis vismaz vienā kategorijā savā komandā. Viņi var maukt ar mazo sastāvu, kur centrs ir Portiss vai Bankero, viņi var spēlēt ar garo sastāvu, kur vienlaicīgi laukumā ir Keslers ar Džeksonu. Visi, izņemot Kesleru, ir labi 3p metēji. Ir vairāki lieliski aizsardzības spēlētāji - Džeksons, Bridžess, Keslers, Edvardss. Gandrīz jebkurš var salikt 20+ spēlē. Ir 2 augsta līmeņa saspēlnieki, kur viens ir vairāk tendēts uz metienu, otrs - uz piespēli. Utt utjp. Es tektu, ka ASV, kā reiz, ir galvenie pretendenti uz Zeltu.
Protams, ASV var uzvarēt arī ar šo sastāvu. Bet ir jautājums, vai viņi ir uzskatāmi par neapstrīdamiem galveniem favorītiem? Ja būtu Karijs, Durents, Teitums, Bukers un kompānija, tad citiem būtu visai maz šances. Ar šo sastāvu varēs atrast veidus kā cīnīties vai vismaz uzspiest līdzīgu spēli. Tiem ASV džekiem tāpat vajadzēs pielāgoties pie basketbola, ko redzam FIBA turnīros, jo tas nav tas pats, kas spēlē NBA. Cik viņiem, piemēram, ir pieredze spēlēt pret dažādām zonas aizsardzībām?

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 11:54, pirms gada
erty rakstīja: Pieredzes un talanta ziņā neatpaliek Francija, Spānija un Serbija (pēdējās divas izlases arī būs pieredzējušākas spriedzes situācijās). Arī noteikumi būs pateicīgāki eiropiešiem. Līdz ar to var likt augstāk Spāniju un iespējams Franciju. Serbi arī gandrīz vienā līmenī ar šo ASV izlases modeli.
ASV ir pārāki tikai sastāva dziļuma ziņā. ASV ir stabili pretendenti uz top4, bet noteikti pietiekami neprognozējami, lai viņus nesauktu uzreiz par favorītiem. Daudz ko parādīs pirmās trīs spēles turnīrā.
Vadošo Eiropas komandu pluss ir noteikumu nianses un pieredze PČ un EČ, kamēr, tik individuāli līdzvērtīgs un dziļš sastāvs nav nevienam. Šī ASV izlase nav Dream Team - šī ir komanda, kas rūpīgi atlasīta un, kuru vadīs pietiekami spēcīgs stratēģis Kerra personā. Francija - pižonu komanda - neticu viņiem, jo mūždien problēmas ar motivāciju. Ja var dominēt, tad rauj gabalos, tiklīdz pretinieks uzspiež, tā čušš. Spāņi jā - allaž spēcīgi, serbi - man šķiet, ka līdz medaļām neaizspēlēsies - trūkst sastāva dziļuma.
Mans viedoklis - tām komandām, kurās spēlēs pa vienam NBA spīdeklim, kurš ir 2 galvas tiesas pārāks par pārējiem, nekas daudz nespīd - Serbija, Grieķija, Melnkalne, Slovēnija, Somija, Filipīnas arī Latvija. Šis tomēr ir sprints nevis maratons - jābūt baigi sabalansētam sastāvam, lai uzvarētu. Es teiktu, ka tad jau drīzāk tāda Vācija var tālu aizspēlēties, Lietuva, Spānija, Austrālija, mošk Brazīlija.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 11:57, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Protams, ASV var uzvarēt arī ar šo sastāvu. Bet ir jautājums, vai viņi ir uzskatāmi par neapstrīdamiem galveniem favorītiem? Ja būtu Karijs, Durents, Teitums, Bukers un kompānija, tad citiem būtu visai maz šances. Ar šo sastāvu varēs atrast veidus kā cīnīties vai vismaz uzspiest līdzīgu spēli. Tiem ASV džekiem tāpat vajadzēs pielāgoties pie basketbola, ko redzam FIBA turnīros, jo tas nav tas pats, kas spēlē NBA. Cik viņiem, piemēram, ir pieredze spēlēt pret dažādām zonas aizsardzībām?
Viņi noteikti nav neapstrīdami favorīti, jo, kā jau iepriekš minēju - nav Dream Team. Taču ASV noteikti ir vieni no galvenajiem favorītiem uz finālu, jo ir lielākā daļa priekšnoteikumu, lai tā būtu.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 12:00, pirms gada
Emilio rakstīja: Lasu komentārus un brīnos - tāda sajūta, ka komentē cilvēki, kuri basketbolu vispār neskatās... spēcīgs sastāvs skaitītos tikai tad, ja komandā būtu Durents, Karijs, Lilards un Bukers? Es teiktu, ka tik dziļš un manevrēt spējīgs sastāvs nav nevienai komandai - gandrīz katrs spēlētājs, atsevišķi skatoties, ir līderis vismaz vienā kategorijā savā komandā. Viņi var maukt ar mazo sastāvu, kur centrs ir Portiss vai Bankero, viņi var spēlēt ar garo sastāvu, kur vienlaicīgi laukumā ir Keslers ar Džeksonu. Visi, izņemot Kesleru, ir labi 3p metēji. Ir vairāki lieliski aizsardzības spēlētāji - Džeksons, Bridžess, Keslers, Edvardss. Gandrīz jebkurš var salikt 20+ spēlē. Ir 2 augsta līmeņa saspēlnieki, kur viens ir vairāk tendēts uz metienu, otrs - uz piespēli. Utt utjp. Es tektu, ka ASV, kā reiz, ir galvenie pretendenti uz Zeltu.
Ļoti liela nozīme būs kā treneris šos spēs salikt kopā. Kanādiešiem arī bieži vien pēc uzvārdiem ir fantastiska izlase, bet spēlē dranķīgi. Eiropas komandām tomēr ir tā priekšrocība, ka vairums spēlētāju jau ir spēlējuši kopā izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 12:04, pirms gada
Man patīk šis sastāvs. Jauna, super talantīga komanda. Noteikti favorīti uz titulu.

  +2 [+] [-]

, 2023-07-03 12:07, pirms gada
Edgars rakstīja: Ļoti liela nozīme būs kā treneris šos spēs salikt kopā. Kanādiešiem arī bieži vien pēc uzvārdiem ir fantastiska izlase, bet spēlē dranķīgi. Eiropas komandām tomēr ir tā priekšrocība, ka vairums spēlētāju jau ir spēlējuši kopā izlasē.
Protams, ka basketbolu spēlē dzīvi cilvēki, nevis uz datora salikti overall spēlētāji bez jūtām, taču, kā jau minēju - treneris ir ļoti labs un spēcīgs, sastāvs ir ļoti universāls un dziļš, bez izteiktām superzvaigznēm un smagiem raksturiem. Pēc tā, ko es redzu, man šķiet, ka vajadzētu būt medaļām, bet nu zini kā - bumba ir apaļa un vienā spēlē viss var notikt - neērts pretinieks, neveiksmīga spēle pašiem un veiksmīga pretiniekam utt. Atkārtošos - šis nav Dream Team, kur katrā pozīcijā ir spēlētājs, kurš ir 3 klases augstāks par jebkuru pretspēlētāju - šī ir laba, dziļa un sabalansēta komanda, kurā, teorētiski - jebkurš var nomainīt jebkuru un nezaudēt līmeni, intensitāti un visu pārējo.
Bet, es neatkāpjos no savas pamata domas - ASV ir vieni no galvenajiem, ja ne galvenie favorīti uz zeltu.

     [+] [-]

, 2023-07-03 12:09, pirms gada
Emilio rakstīja: Lasu komentārus un brīnos - tāda sajūta, ka komentē cilvēki, kuri basketbolu vispār neskatās... spēcīgs sastāvs skaitītos tikai tad, ja komandā būtu Durents, Karijs, Lilards un Bukers? Es teiktu, ka tik dziļš un manevrēt spējīgs sastāvs nav nevienai komandai - gandrīz katrs spēlētājs, atsevišķi skatoties, ir līderis vismaz vienā kategorijā savā komandā. Viņi var maukt ar mazo sastāvu, kur centrs ir Portiss vai Bankero, viņi var spēlēt ar garo sastāvu, kur vienlaicīgi laukumā ir Keslers ar Džeksonu. Visi, izņemot Kesleru, ir labi 3p metēji. Ir vairāki lieliski aizsardzības spēlētāji - Džeksons, Bridžess, Keslers, Edvardss. Gandrīz jebkurš var salikt 20+ spēlē. Ir 2 augsta līmeņa saspēlnieki, kur viens ir vairāk tendēts uz metienu, otrs - uz piespēli. Utt utjp. Es tektu, ka ASV, kā reiz, ir galvenie pretendenti uz Zeltu.
pilnīgi piekrītu- no šīs izlases būtu daudz vairāk bail nekā no lielajiem uzvārdiem taisītās, kur vēl tikai trūktu Karmelo ar Howardu pierakstīt

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 12:16, pirms gada
Emilio rakstīja: Vadošo Eiropas komandu pluss ir noteikumu nianses un pieredze PČ un EČ, kamēr, tik individuāli līdzvērtīgs un dziļš sastāvs nav nevienam. Šī ASV izlase nav Dream Team - šī ir komanda, kas rūpīgi atlasīta un, kuru vadīs pietiekami spēcīgs stratēģis Kerra personā. Francija - pižonu komanda - neticu viņiem, jo mūždien problēmas ar motivāciju. Ja var dominēt, tad rauj gabalos, tiklīdz pretinieks uzspiež, tā čušš. Spāņi jā - allaž spēcīgi, serbi - man šķiet, ka līdz medaļām neaizspēlēsies - trūkst sastāva dziļuma.
Mans viedoklis - tām komandām, kurās spēlēs pa vienam NBA spīdeklim, kurš ir 2 galvas tiesas pārāks par pārējiem, nekas daudz nespīd - Serbija, Grieķija, Melnkalne, Slovēnija, Somija, Filipīnas arī Latvija. Šis tomēr ir sprints nevis maratons - jābūt baigi sabalansētam sastāvam, lai uzvarētu. Es teiktu, ka tad jau drīzāk tāda Vācija var tālu aizspēlēties, Lietuva, Spānija, Austrālija, mošk Brazīlija.
Par Vāciju piekrītu tas ir tāds melnais zirdziņš, kurš var pārsteigt, par Lietuvu īsti nē pārāk daudz jau to atteikumu. Būtu labākajā sastāvā 1/4 fināls viņiem būtu reāls, bet bez Saboņa un vēl 5 stabiliem izlases večiem tur būs ļoti grūti tikt 1/4finālā. Brazīļiem arī neticu jo viņu zarā ir Kanāda, Spānija, Francija galu galā varbūt Latvija. Tas ka viņi kādu no šīm izlasēm var uzvarēt, tam es varu noticēt, bet nu nav īsti varianti, kā viņi var tikt 1/4finālā.

  +2 [+] [-]

, 2023-07-03 12:25, pirms gada
Emilio rakstīja: Protams, ka basketbolu spēlē dzīvi cilvēki, nevis uz datora salikti overall spēlētāji bez jūtām, taču, kā jau minēju - treneris ir ļoti labs un spēcīgs, sastāvs ir ļoti universāls un dziļš, bez izteiktām superzvaigznēm un smagiem raksturiem. Pēc tā, ko es redzu, man šķiet, ka vajadzētu būt medaļām, bet nu zini kā - bumba ir apaļa un vienā spēlē viss var notikt - neērts pretinieks, neveiksmīga spēle pašiem un veiksmīga pretiniekam utt. Atkārtošos - šis nav Dream Team, kur katrā pozīcijā ir spēlētājs, kurš ir 3 klases augstāks par jebkuru pretspēlētāju - šī ir laba, dziļa un sabalansēta komanda, kurā, teorētiski - jebkurš var nomainīt jebkuru un nezaudēt līmeni, intensitāti un visu pārējo.
Bet, es neatkāpjos no savas pamata domas - ASV ir vieni no galvenajiem, ja ne galvenie favorīti uz zeltu.
Man šim sastāvam pietrukst viens drusku pieredzējušāks vecis, kurš var pavilkt tad, ja vienā spēlē spēle neaiziet, pretiniekiem krīt + ja pretī kaut kādi dienvidnieki vai serbi un daudz provokācijas u.t.t. Šobrīd protams grieķi, serbi, spāņi un franči netuvu nav tik vareni, kādi viņi bija teiksim pirms gadiem 10, līdz ar to 7 spēļu sērijā amerikāņi viņus visus sasistu, bet tai vienā spēlē veterāni var savākties un paņemt.

     [+] [-]

, 2023-07-03 12:30, pirms gada
Edgars rakstīja: Par Vāciju piekrītu tas ir tāds melnais zirdziņš, kurš var pārsteigt, par Lietuvu īsti nē pārāk daudz jau to atteikumu. Būtu labākajā sastāvā 1/4 fināls viņiem būtu reāls, bet bez Saboņa un vēl 5 stabiliem izlases večiem tur būs ļoti grūti tikt 1/4finālā. Brazīļiem arī neticu jo viņu zarā ir Kanāda, Spānija, Francija galu galā varbūt Latvija. Tas ka viņi kādu no šīm izlasēm var uzvarēt, tam es varu noticēt, bet nu nav īsti varianti, kā viņi var tikt 1/4finālā.
Vāčiem, kā reiz, ir tā ideālā šāda turnīra komanda - 7-8 spēcīgi rotācijas spēlētāji, kuri vienmēr izskatās labi motivēti, skrien, cīnās. Par leišiem jā, piekrītu, sastāvs nebūs spēcīgākais, taču, ļoti iespējams, ka Saboņa neesamība šādā turnīrā būs vairāk pluss, nekā mīnuss. Līdzīgi kā brazīļi - var spēcīgi iekost kādam no favorītiem tajā pašā 1/8 finālā, ja izkļūst no grupas.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 12:37, pirms gada
Edgars rakstīja: Man šim sastāvam pietrukst viens drusku pieredzējušāks vecis, kurš var pavilkt tad, ja vienā spēlē spēle neaiziet, pretiniekiem krīt + ja pretī kaut kādi dienvidnieki vai serbi un daudz provokācijas u.t.t. Šobrīd protams grieķi, serbi, spāņi un franči netuvu nav tik vareni, kādi viņi bija teiksim pirms gadiem 10, līdz ar to 7 spēļu sērijā amerikāņi viņus visus sasistu, bet tai vienā spēlē veterāni var savākties un paņemt.
Džimmijs Batlers, vai ne?
Domāju, ka šo veterāna lomu labi pildīs Hārts un Ingrems - viņi savos klubos, kā reiz, ir ar spēcīgāko balsi un līderi ģērbtuvēs/uz soliņa. Ingrems, arī laukumā var labi uzņemties.
Par provokācijām - baigi neieteiktu ielaisties provokācijās ar komandu, kurā spēlē Portiss. Arī Edvardss ir diezgan "riebīgs", cik redzēts sezonas laikā.

  +2 [+] [-]

, 2023-07-03 12:47, pirms gada
Emilio rakstīja: Džimmijs Batlers, vai ne?
Domāju, ka šo veterāna lomu labi pildīs Hārts un Ingrems - viņi savos klubos, kā reiz, ir ar spēcīgāko balsi un līderi ģērbtuvēs/uz soliņa. Ingrems, arī laukumā var labi uzņemties.
Par provokācijām - baigi neieteiktu ielaisties provokācijās ar komandu, kurā spēlē Portiss. Arī Edvardss ir diezgan "riebīgs", cik redzēts sezonas laikā.
Nu sorrī, bet saukt Ingremu par baigo līderi īsti negribās. Tas tev nav Karijs vai Durants, kam tu iedod bumbu un viņš ņems un iemetīs. Nesaku, ka visus 12 vajag tādus līderus, bet 2 ar pieredzīti točna derētu. (teiksim, ja neskaitam visus 30+ gadīgos) tad noderētu Marejs vai Mičels vai Bukers). Nu tāds, kas PO lādē 40 punktus. Tādu šajā sarakstā nav.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 12:54, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Protams, ASV var uzvarēt arī ar šo sastāvu. Bet ir jautājums, vai viņi ir uzskatāmi par neapstrīdamiem galveniem favorītiem? Ja būtu Karijs, Durents, Teitums, Bukers un kompānija, tad citiem būtu visai maz šances. Ar šo sastāvu varēs atrast veidus kā cīnīties vai vismaz uzspiest līdzīgu spēli. Tiem ASV džekiem tāpat vajadzēs pielāgoties pie basketbola, ko redzam FIBA turnīros, jo tas nav tas pats, kas spēlē NBA. Cik viņiem, piemēram, ir pieredze spēlēt pret dažādām zonas aizsardzībām?
Vēl jau ir faktors, ko sauc par motivāciju - vai labāks ir nemotivēts Durants, kam lēnām sākās norieta fāze vai motivēta jaunā zvaigzne.
1 2 56 komentāri