Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1457, Did:0, useCase: 3

Cīņa par ceturtdaļfinālu turpinās pret poļiem

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Cīņa par ceturtdaļfinālu turpinās pret poļiem
No Kaspara Vecvagara un Edmunda Dukuļa snieguma būs atkarīgs Latvijas izlases liktenis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Turpinot cīņu par iekļūšanu pasaules čempionāta ceturtdaļfinālā, Latvijas U-19 basketbolisti šovakar plkst. 19:00 „Arēnā Rīga” sacentīsies ar Polijas vienaudžiem. Mača tiešraide LTV7.

Latvijas komanda otro posmu sāka ar cerīgu pirmo ceturtdaļu spēlē pret Brazīliju, bet ilgāk par pirmajām desmit minūtēm mūsējie saturīgi nospēlēt nebija spējīgi un piedzīvoja likumsakarīgu zaudējumu ar 73:88. Dienvidamerikāņu pārsvars spēles laikā bija pārsniedzis 20 punktus.

Pēc mača mūsējie neslēpa, ka bijušas problēmas ar noskaņošanos. Viens no Latvijas izlases stabilākajiem spēlētājiem Edmunds Dukulis atzina, ka ticis izgāzts spēles sākums, bet pēc tam tikt atpakaļ vairs nebija iespējams: „Sākumā nenospēlējām agresīvi, džekiem nedega acis, un brazīlieši to veiksmīgi izmantoja. Turpinājumā to lielo pārsvaru bija grūti atspēlēt. Neesam tik talantīga komandai, lai varētu paļauties uz savu meistarību. Lai uzvarētu, nepieciešamas emocijas. Viss vēl turpinās. Mums ir divas spēles, viss pašu rokās. Polija un Krievija – abas mūsu līmeņa komandas. Cik man zināms, poļiem visi ir 93. gadi, kuriem prioritāte būs U-18 čempionāts. Mums tas jāizmanto!”

Polija vakar saspringtā mačā ar 73:71 pieveica Argentīnas komandu, kurai mūsējie zaudēja sestdien. Polijas bilance E grupā ir 3-1, tikpat uzvaru un zaudējumu arī Brazīlijai un Austrālijai, bet mums, krieviem un argentīniešiem pa 2-2. Polija vienīgo zaudējumu piedzīvojusi pret Brazīliju – 70:79.

Polijas komandā uzreiz četriem basketbolistiem vidēji mačā izdevies gūt vairāk par desmit punktiem. Rezultatīvākais ar 17 punktiem ir Mateušs Poņitka, 16 punkti ir Mihalam Mihalakam, bet 11.8 punkti vidēji spēlē Pšemislavam Karnovskim un Pjotram Njedzvedzkim.

Divi no minētajiem basketbolistiem ir arī labākie cīnītāji zem groziem – 6.8 atlēkušās bumbas Njedzvedzkim, bet sešas – Karnovskim, savukārt labākais piespēlētājs poļiem ir 180 cm garais aizsargs Gžegoržs Grohovskis, viņam vidēji 5.3 rezultatīvas piespēles mačā.

Polijai ir nedaudz labāks uzbrukums par Latviju – 78.8 punkti pret Latvijas 74.5. Cīņā zem groziem līdzsvars ar 40 atlēkušajām bumbām vidēji mačā. Poļi labāk met tālmetienus – 34.2% pret mūsu 25% - un arī kvalitatīvāk izrīkojas ar bumbu uzbrukumā – 13.5 piespēles pret 10 Latvijas izpildījumā.

Ņemot vērā visnotaļ jauno un nepieredzējušo sastāvu, poļi šajā čempionātā paļaujas uz 5-6 spēlētāju rotāciju, bet soliņš ir izteikta vājā vieta, no kuras pienesums ir minimāls. Galvenās darbojošās personas laukumā būs augstāk pieminētie statistikas līderi. 100 minūtes turnīrā nospēlējis spēka uzbrucējs Tomašs Gjelo. Pārējiem sešiem spēlētājiem ir krietni mazāks spēles laiks. Turnīram ieejot otrajā fāzē, par sevi varētu likt manīt līderu nogurums.

Šodienas mačs sāksies plkst. 19:00, tiešraidi no „Arēnas Rīga” piedāvās LTV7.

E grupa tabula

VKomandaSUZPunkti
1.Brazīlija431342:280
2.Austrālija431319:270
3.Polija431315:277
4.Krievija422330:305
5.Latvija422298:292
6.Argentīna422269:277

  +9 [+] [-]

, 2011-07-05 09:40, pirms 13 gadiem
Šitos gan mums jāuzvar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 09:49, pirms 13 gadiem
Zaudējums Argentīnai var dārgi maksāt, to vajadzēja paņemt. Tagad tikai jāuzvar un pēc fināla jādodas atpūtā.

P.S - ceru, ka treniņos katrs izmeta vismaz 1000 sodiņus, jo pārāk daudz punktu zaudējam uz sodiem.
Slēpts komentārs: jurgensr

  +4 [+] [-]

, 2011-07-05 09:59, pirms 13 gadiem
Daudzi sūkstijās kāda atmosfēra bija Valmierā,bet kāda bija Rīgā?...es teiktu divreiz sliktāka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 10:03, pirms 13 gadiem
IceHockey81 rakstīja: Daudzi sūkstijās kāda atmosfēra bija Valmierā,bet kāda bija Rīgā?...es teiktu divreiz sliktāka...
Sūkstijās tikai par pirmo spēli,pret Austrāliju un Argentīnu bija brīži,kad skudriņas skrēja

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 10:04, pirms 13 gadiem
jurgensr rakstīja: Kaut kas ar to tabulu nav kārtībā!
Vai tad nav jābūt 3 nospēlētām spēlēm?
viss ir ok!

mūsējie uzvarēs, jo saprot, ka vairs jau nav kur! uz priekšu, LATVIJA!!

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 10:04, pirms 13 gadiem
Pēdējās divas spēles džeki spēlē bez cīņas spara. Pretiniekiem atļauj brīvi saņemt bumbu. Neatbloķē spēlētajus utt. Viens otrs kaut ko respektē. Vai arī baidās spēlēt, jo zina, kad daudz skatītāju atnākuši. Nedomājiet par skatītājiem. Spēlējiet!!!

 +14 [+] [-]

, 2011-07-05 10:20, pirms 13 gadiem
Jaiet uz visu banku. Gribi redzēt to spēli, kuru jaunieši spēlēja pret Austrāliju.

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 10:22, pirms 13 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Jaiet uz visu banku. Gribi redzēt to spēli, kuru jaunieši spēlēja pret Austrāliju.
tad jau mūsu "zvaigznei " gāja bet pec tam ir klusejis!!

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 10:31, pirms 13 gadiem
Ja zēni nevar iemest sodiņus un analogi dāmu izlasei nespēj izskriet līdzi savam sedzamajam un nosegt "trīnīšus" tad nav neviena argumenta ar ko var uzvarēt pretiniekus.
Pārsteidz D.Bertāna nesagatavoto 3.p.metienu kanonāde.
Interesanti vai treneru štābs ir apzinājies ka spēlētāju materiāls ir labs bet neprasme vadīt ir vairāk kā redzama.Ja skatītāji kliedz...sedzat veči bet treneri klusē!!!Ko tad šeit piebilst?
Ir tomēr jāvar no spēcīgiem spēlētājiem izveidot cīnītājus un vismaz 3 kombinācijas kopdarbībā bija jāiemāca.Patreiz pretinieki klasiski visu nosedz un kombināciju praktiski nav ja pirmā beidzās..Totāla bezspēcība

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 10:38, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Zaudēs atkal 90% ! Cerams, ka uz Poliju būs labs koeficients!
baigais fans pricom tu te raksti mums neinterese ka tu nespetu uzvaret Latvijas basketbolisti cinas lidz galam un tapec vini saja dzive ir kaut ko sasniegusi atskiriba no tevis (bom*rs tu esi)

     [+] [-]

, 2011-07-05 10:39, pirms 13 gadiem
IceHockey81 rakstīja: Daudzi sūkstijās kāda atmosfēra bija Valmierā,bet kāda bija Rīgā?...es teiktu divreiz sliktāka...
Kādu atmosfēru var prasīt no skatītājiem, ja "jaunās zvaigznes" spēlē tā kā būtu jau pasaules čempioni... - pēdējas divas spēles bez azarta, bez degsmes, bez izdomas un bez vēlmes noraut rokas saviem pretiniekiem (ko, starpcitu, mūsu pretinieki nekautrējas darīt... tas pats attiecināms uz sodu parādīšanu).
Skatītāji spēlē ar Austrāliju redzēja kāds ir šīs komandas potenciāls, taču, ja pie pirmām grūtībām panaceja tiek meklēta tikai 3 punktnieku konkursā, tad šādi skatītājus kājās nepacelsi.
Novēlot izdošanos, ceru un ticu, ka mūsējie sāks spēlēt gudrāk un nekaunīgāk. Lai izdodas

  +9 [+] [-]

, 2011-07-05 10:41, pirms 13 gadiem
Cerību nav daudz. Kāpēc? Atļaušos atkārtot, ko rakstīju pēc zaudētā mača Argentīnai:
"Kas attiecas uz U-19 izlasi, tad nevajadzētu sacerēties uz nezin ko. Taivānas mačs čaļiem daudz spēka atņēma, jo nācās spēlēt ne jau basketbolu, pie tam, 5 pret 8... Par uzvaru pār basketbola lielvalsti Austrāliju - cepuri nost! Taču arī tur spēks palika, tāpēc mačam pret vēl vienu pasaules basketbola lielvalsti vairs nepietika spēka un spēlētāju resursu, JO:
1) izlasē NAV saspēles vadītāju, kuri veidotu komandas saspēli. Vecvagars ir individuāli labs un rezultatīvs, taču NESPĒLĒ uz komadu, tieši tāds pats ir Brēmers, kuram actiņas tā vien šaudās, kā pašam trulīti uzmest... Par Čoderu vispār nav ko runāt - ventiņu stipendiāts izlasē bez variantiem... Ar skaudību varam skatīties, kādi forši saspēlnieki no Valmierā redzētajām komandām ir faktiski visām citām komandām, izņemot taivāniešus, kuri basketbolu nespēlē...
2) izlasē tikai 2 spēlētāji, kuri atbilst tā saucamajam "punktu mašīnas"statusam - Timma (tehnisks tuvu un tālāk no groza apspēlēt) un, protams, Bertāns, kura metiens no tālienes praktiski nav nosedzams. Cita lieta, ja viņam krīt, kā pārbaudes mačā pret Krieviju (vienkārši super) vai arī spēlē pret Austrāliju. Ja nekrīt (pret Argentīnu kopā 3/30 no spēles), tad nekā, bet tas viss ir laika jautājums. Materiāls, ko izmantot, tur ir lielisks. Vairāk "punktu mašīnu" mums nav, sorry, visi pārējie ir tikai epizodiski izpalīgi.
3) izlasē ir tikai viens centrs, kurš spēj normāli uzbrukt soda laukumā - Dukulis. Visu cieņu viņam, arī par AB. Aizsardzībā, bet ne uzbrukumā uzteicams Magone, epizodiski labi var nospēlēt Helmanis, taču viņam pārliecība netiek līdzi fiziskajai varēšanai. Un vairāk nekā ievērības cienīga izlasē nav! Visi pārējie ir tikai 12-nieka aizpildīšanai."
Pēc vakardienas mača vēl var šo to piebilst. Pilnīgi nulles izlases 12-niekā ir ventiņu stipendiāti Čoders un Apsītis, vakar savu nevarību tikai apliecināja Rostovs. Kur palicis tas Timma, kas plosījās pret puikiņām "sēdoša suņa augumā" pret Taivānu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 10:51, pirms 13 gadiem
Notiekti par uzvaru, bet manuprāt var pietikt arī tikai ar uzvaru pār Krieviju, ne?

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 10:57, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Tadi mikstie tie musejie, ja nevar vinnet kaut kadus brazilus, kas tikai bumbu mak spardit.
Turnirs ir pilniba izgazts.Ja nav LV basketbola tad nav.Ar skumjam var atcereties tos laikus,kad Jenicenoks,Blums un Skele d raza oponentus visus ka vienus.
Jeničenoks jau nu neko ne-drāza, Janičenoks - iespējams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 10:58, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Tadi mikstie tie musejie, ja nevar vinnet kaut kadus brazilus, kas tikai bumbu mak spardit.
Turnirs ir pilniba izgazts.Ja nav LV basketbola tad nav.Ar skumjam var atcereties tos laikus,kad Jenicenoks,Blums un Skele d raza oponentus visus ka vienus.
mikstais esi tu pirmkart brazili ir stipra valsts jo viniem ir no ka izveleties musejie cinas ka komanda un turnirs nemaz nav izgasts
PAR LATVIJU VEČI TURATIES!!!

  +6 [+] [-]

, 2011-07-05 11:01, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Atvaino, Janichlenoks!
Tev tāpat neizdevās

     [+] [-]

, 2011-07-05 11:09, pirms 13 gadiem
IceHockey81 rakstīja: Daudzi sūkstijās kāda atmosfēra bija Valmierā,bet kāda bija Rīgā?...es teiktu divreiz sliktāka...
patiesībā mani aizvaino šīs sū*īgās atmosfēras runas, vakar biju tribīnēs un atbalstīju + arī viss mans sektors - un ir diezgan nekorekti salīdzināt Valmieras zāli ar arēnu Rīgu, ja pirmā ir vairāk kā uz pusi mazāka + skatītāji jau, praktiski, sēž laaukumā, tad arēnas plašumu ir daudz grūtāk piepildīt!! ne velti - visas problēmas rodas tieši no salīdzināšanas!

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 11:14, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Tadi mikstie tie musejie, ja nevar vinnet kaut kadus brazilus, kas tikai bumbu mak spardit.
Turnirs ir pilniba izgazts.Ja nav LV basketbola tad nav.Ar skumjam var atcereties tos laikus,kad Jenicenoks,Blums un Skele d raza oponentus visus ka vienus.
Atceroties tos laikus tā arī prātā nenāk PČ medaļas un ka viņi visus d....

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 11:42, pirms 13 gadiem
Nu ko, diemžēl rēķini praktiski kā gribi, BET tagad lai tiktu jāņem abas spēles :/

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 11:47, pirms 13 gadiem
Ziedonis Jansons šos brašuļus ir par daudz izlaidis, pareizāk- nav savācis. Visi tik grib piļīt pa grozu un kļūt par varoņiem, kā Bertāns teica. Pats gan viņš ir viens no galvenajiem zilo metienu sviedējiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 11:48, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Atceroties tos laikus tā arī prātā nenāk PČ medaļas un ka viņi visus d....
viņš pats tak ir drā**ts tagad glupības raksta

     [+] [-]

, 2011-07-05 11:48, pirms 13 gadiem
ka ar tam biljetem. ar to biljeti pa 3Ls skaitaas uz vienu speeli vai visu dienu var tik arena uz spelem?

     [+] [-]

, 2011-07-05 12:04, pirms 13 gadiem
Negribās jau izklausīties pēc pesimista,bet nelieku dadz cerību,poļi ļoti labi aizvada turnīru,bet protams jācer jau uz to labāko.

     [+] [-]

, 2011-07-05 12:05, pirms 13 gadiem
Povečerovskis rakstīja: Ziedonis Jansons šos brašuļus ir par daudz izlaidis, pareizāk- nav savācis. Visi tik grib piļīt pa grozu un kļūt par varoņiem, kā Bertāns teica. Pats gan viņš ir viens no galvenajiem zilo metienu sviedējiem.
To vispār teica viņs sencis,vot eksperts hrenovs atradies.

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 12:29, pirms 13 gadiem
varbūt kādam ir info, kur internetā varēs vērot ASV vs. Lietuva ?
paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 12:39, pirms 13 gadiem
Vai lešu spēli arjeņķiem netā varēs redzēt???

     [+] [-]

, 2011-07-05 12:54, pirms 13 gadiem
par labu speeli musejo izpildijuma un protams par UZVARU

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 12:56, pirms 13 gadiem
šeit maybee vares redzēt LT vs USA Sportas - "Lietuvos ryto" televizija

     [+] [-]

, 2011-07-05 13:26, pirms 13 gadiem
Ja kritīs trinīši tad vis ir iespējams ja nē, neredzu argumentus lai mūsu izlase uzvarētu.

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 14:07, pirms 13 gadiem
Šodien Dziesmai liela diena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 15:46, pirms 13 gadiem
Lithuania U19 - USA U19
leišiem vēl iespēja...

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 16:10, pirms 13 gadiem
nesaprotu kpc LTV7 vai viasatsport nevar paradit kvai Lietuvas un ASV izlashu speles. Tas tachu tomer ir pasaules chempionats. Diezgan skumji, ka nevar pa TV tadas speles redzet

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 16:15, pirms 13 gadiem
Šie paši poļi pagājušo gadu U-18 ir uzvarēti, krieviem zaudējām pa 2 punktiem- tā kā cerība ir! Tikai dažiem jānomet ir personīgās ambīcijas un statistikas glābšana un jāspēlē kā vienotai komandai- punkts pa punktiņam ir jāvāc viesiem kopā. Turam īkšķus, atbalstam un esam Arēnā, nevis sēžam uz taburetes pie interneta.

     [+] [-]

, 2011-07-05 16:15, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: nesaprotu kpc LTV7 vai viasatsport nevar paradit kvai Lietuvas un ASV izlashu speles. Tas tachu tomer ir pasaules chempionats. Diezgan skumji, ka nevar pa TV tadas speles redzet
taa itkaa katru gadu mums taada iespeeja buutu

     [+] [-]

, 2011-07-05 16:16, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: nesaprotu kpc LTV7 vai viasatsport nevar paradit kvai Lietuvas un ASV izlashu speles. Tas tachu tomer ir pasaules chempionats. Diezgan skumji, ka nevar pa TV tadas speles redzet
nedomāju, ka tas ir ltv lēmums, vairāk sliecos domāt, ka to nosaka fiba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 16:21, pirms 13 gadiem
Leishi cinas lidz tgalam.. un 1.7 paliek 94:94 Lietuvos!!!

     [+] [-]

, 2011-07-05 16:24, pirms 13 gadiem
Noslēdzu nost strīmu pēc Lamba 2+1,domāju,ka viss... Go Lietuva
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 16:27, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Cikos būs Lemberga runa?
Lai tas puzes čigāns iet ieskrieties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 16:38, pirms 13 gadiem
bla nokaras iesi pie amerikas pedeja metiena!

     [+] [-]

, 2011-07-05 16:39, pirms 13 gadiem
gico rakstīja: bla nokaras iesi pie amerikas pedeja metiena!
amīši iemeta, palika 1, 4 sekundes, leišī paņēma minūti un tad man arī nokārās....

     [+] [-]

, 2011-07-05 16:40, pirms 13 gadiem
ko tas Dukulis tur pļāpā, kā nedega acis, kam tad ir jābūt lai degtu uguntiņas acīs, 3 spēli un neesot uguntiņas, nē nu tie puikas dažreiz samuldās...!

     [+] [-]

, 2011-07-05 16:40, pirms 13 gadiem
Gvidas rakstīja: amīši iemeta, palika 1, 4 sekundes, leišī paņēma minūti un tad man arī nokārās....
paldies!
Jenki tomer izvilka machu! Bija jau -6 OT!

     [+] [-]

, 2011-07-05 16:42, pirms 13 gadiem
gico rakstīja: paldies!
Jenki tomer izvilka machu! Bija jau -6 OT!
viss, ja? spēle cauri? Eh, varēja leiši uzvilkt amīšus

     [+] [-]

, 2011-07-05 16:47, pirms 13 gadiem
Gvidas rakstīja: viss, ja? spēle cauri? Eh, varēja leiši uzvilkt amīšus
-2 un 1.4 sec! Es damaju, ka pakaasa, bet nu hvz, mos tagad 2. OT spelee!

     [+] [-]

, 2011-07-05 16:51, pirms 13 gadiem
gico rakstīja: -2 un 1.4 sec! Es damaju, ka pakaasa, bet nu hvz, mos tagad 2. OT spelee!
Diemžēl pēdējais metiens garām un spēle zaudēta.

     [+] [-]

, 2011-07-05 17:02, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Karoche galiga tirsa! LV basketbola sievietes un U-19 jauniesi ir kauna traips Latvijas basketam. Vienigais,kas mums ir palicis - klubu basketbols, tur mes esam Eiropa.Izlasu limeni labak nepiedalities!
Tas viss ir huina,Latvijā labākie špīleri rauj Maksibasketbolu.Mūsu kundzes dabūja bronzu pasaules čempī.

     [+] [-]

, 2011-07-05 17:35, pirms 13 gadiem
kur neta vares redzet latvijas- polijas speli

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 17:45, pirms 13 gadiem
Te nav ko redzēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:10, pirms 13 gadiem
nu nejau atkal piesmies wtf??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 19:10, pirms 13 gadiem
Sak likties, ka Z.Jansons tomer nav nekads labais treneris. Neprot izmantot talantigus chaljus. Strategija uzbruma galigi nekada. Aizsardziba nav nostradata, bumbas savakt nevar. Laade nesagatavotus metienus no perimetra. Koroche nekas cerigs. 1/4 laikam nespiid.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:15, pirms 13 gadiem
nu taads miikst uzbrukums, riebjas skatiities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:16, pirms 13 gadiem
izskatas, ka nezin ko dariit uzbrukumaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:17, pirms 13 gadiem
Shi komanda pagajushogad dabuja 3.vietu eiropa?

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:17, pirms 13 gadiem
Taada sajuut ka Andris Biedrinsh atveeris savu soda metienu skolu Latvijaa

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:17, pirms 13 gadiem
psc, viņi būtu pelnijuši spēlēt pie tukšām tribīnēm, jo atbalsts ir jānopelna. kā var tā lažot uzbrukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:18, pirms 13 gadiem
Da jau -14 kā tā var spēlet!

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:19, pirms 13 gadiem
tā vien sāk likties, ka uzvara pār Austrāliju bija tikai laimīga apstākļu sakritība

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 19:19, pirms 13 gadiem
17-18 gadīgi velk uz zara 20 gadīgus džekus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:20, pirms 13 gadiem
avipopo rakstīja: Sak likties, ka Z.Jansons tomer nav nekads labais treneris. Neprot izmantot talantigus chaljus. Strategija uzbruma galigi nekada. Aizsardziba nav nostradata, bumbas savakt nevar. Laade nesagatavotus metienus no perimetra. Koroche nekas cerigs. 1/4 laikam nespiid.
Talantīgi ta talantīgi, bet gaļas pilnīgi nekādas. Redzējām šodien kā leiši cīnījās ar štatiem. Tikai uz fiziskā rēķina sanāca tik līdzīga spēle, protams arī talants. Poļu garie centri vienkārši fiziski attīra groza apakšu. Starp citu gaļas nebūšana ir Latvijas junioru basketbola lielākā problēma.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:20, pirms 13 gadiem
Freemen rakstīja: 17-18 gadīgi velk uz zara 20 gadīgus džekus!
NBA draftus

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:20, pirms 13 gadiem
No 15 metieniem 5 precīzi. Ārprāts precizitāte vienkārši Super!
Da pagalmos labāk met!

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:21, pirms 13 gadiem
Bertaan riikojies, savadak buus pipec

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:21, pirms 13 gadiem
Nesaprotu ko var čīkstēt tie basketbolisti, ka neviens neiet skatīties. Tiešām spēlē vienkārši pretīgi - 27 punkti pret poļiem vienā 1/4.
Vispirms labi spēlē un tad būs skatītāji, nevis otrādi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:23, pirms 13 gadiem
Kur taa var pieziimes kraat ja nevari savaldiities , tak nah vispaar laukumaa iet???

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:24, pirms 13 gadiem
Helmanis rāda tādu seju it kā viņam miets pakaļā būtu. Šausmas.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:24, pirms 13 gadiem
Pretīgi skatīties,vizina kam nav slinkums!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:25, pirms 13 gadiem
salagas, rit viniem cempis bus beidzies. mikstie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:25, pirms 13 gadiem
-30 luudzu

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:25, pirms 13 gadiem
Ontario rakstīja: salagas, rit viniem cempis bus beidzies. mikstie.
Paldies dievam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:27, pirms 13 gadiem
to Jansonu nah............. no izlases trenera amata

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:27, pirms 13 gadiem
silis rakstīja: to Jansonu nah............. no izlases trenera amata
Jansons nah uz laukuma nespēlē.

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:28, pirms 13 gadiem
Helmani vispār no laukuma vajag novākt viņš nospēlejis 1 ceturdaļu un jau 3piezīmes!

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:28, pirms 13 gadiem
Tik tieshaam nebiju redzeejis Bertaana vai citu speeli , bet tur baigais metiens utt. Nu ja no 19 metieniem iemet triis es ar saviem 174 cm vairaak iemestu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:28, pirms 13 gadiem
Arprāts -20 punkti!

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:29, pirms 13 gadiem
ja jau ir tik pretīgi, tad var izslēgt tv, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:31, pirms 13 gadiem
Nu ja pēc šitāda nav piezīmju tad kā var vinnēt?
Bet ari pašiem jāmet!

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 19:32, pirms 13 gadiem
Bimbambols šodien ļoti precīzi raksturoja šo komandu- tādi mīkstie, neko prātīgu nevar izdarīt. Patiesi nostaļģija pēc A. Šķēles un J. Blūma iestājas.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:32, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: ja jau ir tik pretīgi, tad var izslēgt tv, vai ne?
Paldies taa arii izdariju nav Basketbola i tas ne basketbols ..... Iisaak sakot visrieshu basketbols LV turpina ruleet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:32, pirms 13 gadiem
Aizsardzība 0, uzbrukums -5 !

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:32, pirms 13 gadiem
da dirsā pilnīga

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:33, pirms 13 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Bimbambols šodien ļoti precīzi raksturoja šo komandu- tādi mīkstie, neko prātīgu nevar izdarīt. Patiesi nostaļģija pēc A. Šķēles un J. Blūma iestājas.
Labāk nemaz neatgādini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-07-05 19:33, pirms 13 gadiem
Skatītāju vietā pieceltos un demonstratīvi pamestu arēnu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 19:33, pirms 13 gadiem
Cik ilgi tas deb*lais treneris liks to zonu. Cirvis.

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:33, pirms 13 gadiem
Tuliņ būs -30 un vis kārtība

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:33, pirms 13 gadiem
pampars3 rakstīja: Es par poļiem,mana vecmāte spēlē Polijas izlasē!
Kādā tad, FIBA Grandmother Championship ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:34, pirms 13 gadiem
bwap.org rakstīja: Cik ilgi tas deb*lais treneris liks to zonu. Cirvis.
Pilniigi piekriitu tavam teiktajam

  +4 [+] [-]

, 2011-07-05 19:35, pirms 13 gadiem
Da ja pa puslaiku iemet 18 punkti! Tas ir ārpus visas kritikas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 19:35, pirms 13 gadiem
Vairs TIKAI -20!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:36, pirms 13 gadiem
džekiem vajag pirms spēles nospēlēt 20 min un tad iet uz 1. puslaiku

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:36, pirms 13 gadiem
nu kkas aizgaja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:36, pirms 13 gadiem
vairs tiki minuss 20. Ka tad, tikai !!

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 19:36, pirms 13 gadiem
Es jau teicu, kad spēlējām ar Brazīliju, kad treneris ir cirvis.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:37, pirms 13 gadiem
DEFICITS SAMAZINĀTS LĪDZ -20 HA HA HA!

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:37, pirms 13 gadiem
Aj.. atnācu pie PC. Pagaidīšu otro puslaiku, tad iespējams kaut kas būs mainījies uz labo pusi, bet pagaidām neredzu neko, ka varētu mūsējie izmanīt spēles gaitu. Varbūt pēc lielā pārtraukuma kaut kas beidzot manīsies - uz labo pusi, protams!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:39, pirms 13 gadiem
viss ir atkal vecajas sliedes. ta ka var necepties tie komentetaji

  +6 [+] [-]

, 2011-07-05 19:39, pirms 13 gadiem
nez kā bertānu varēja nodraftēt :S
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:39, pirms 13 gadiem
Šitos poļus tač masveidā draftēs, tik nez kad lokauts beigsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:40, pirms 13 gadiem
A tikai -24

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 19:40, pirms 13 gadiem
Kad atbrauks Sanantonio Spurs stars"BERTANS"???!!!Savādāk nekas nenotiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 19:41, pirms 13 gadiem
basketbola skatīšanās ir kaitīga veselībai.

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:41, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Bertāns šai spēlē pilnīga nulle,ai da viņi vis ir apaļas nulles neko citu ka Taivānu vinnēt nemāk
Austrāliju tak arī vinnēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-07-05 19:42, pirms 13 gadiem
dzhoo rakstīja: nez kā bertānu varēja nodraftēt :S
Tak es domaaju tas NBA skauts jau no kauna nomira ...

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:42, pirms 13 gadiem
galiigaa di saa

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:42, pirms 13 gadiem
pampars3 rakstīja: Šī izlase var iet pudeles lasīt.
Un tu tamponus pārstrādāt, tos sarkanos

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:42, pirms 13 gadiem
Bertaans ir konkreeta nulle ...........

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:43, pirms 13 gadiem
wolmar rakstīja: Cerību nav daudz. Kāpēc? Atļaušos atkārtot, ko rakstīju pēc zaudētā mača Argentīnai:
"Kas attiecas uz U-19 izlasi, tad nevajadzētu sacerēties uz nezin ko. Taivānas mačs čaļiem daudz spēka atņēma, jo nācās spēlēt ne jau basketbolu, pie tam, 5 pret 8... Par uzvaru pār basketbola lielvalsti Austrāliju - cepuri nost! Taču arī tur spēks palika, tāpēc mačam pret vēl vienu pasaules basketbola lielvalsti vairs nepietika spēka un spēlētāju resursu, JO:
1) izlasē NAV saspēles vadītāju, kuri veidotu komandas saspēli. Vecvagars ir individuāli labs un rezultatīvs, taču NESPĒLĒ uz komadu, tieši tāds pats ir Brēmers, kuram actiņas tā vien šaudās, kā pašam trulīti uzmest... Par Čoderu vispār nav ko runāt - ventiņu stipendiāts izlasē bez variantiem... Ar skaudību varam skatīties, kādi forši saspēlnieki no Valmierā redzētajām komandām ir faktiski visām citām komandām, izņemot taivāniešus, kuri basketbolu nespēlē...
2) izlasē tikai 2 spēlētāji, kuri atbilst tā saucamajam "punktu mašīnas"statusam - Timma (tehnisks tuvu un tālāk no groza apspēlēt) un, protams, Bertāns, kura metiens no tālienes praktiski nav nosedzams. Cita lieta, ja viņam krīt, kā pārbaudes mačā pret Krieviju (vienkārši super) vai arī spēlē pret Austrāliju. Ja nekrīt (pret Argentīnu kopā 3/30 no spēles), tad nekā, bet tas viss ir laika jautājums. Materiāls, ko izmantot, tur ir lielisks. Vairāk "punktu mašīnu" mums nav, sorry, visi pārējie ir tikai epizodiski izpalīgi.
3) izlasē ir tikai viens centrs, kurš spēj normāli uzbrukt soda laukumā - Dukulis. Visu cieņu viņam, arī par AB. Aizsardzībā, bet ne uzbrukumā uzteicams Magone, epizodiski labi var nospēlēt Helmanis, taču viņam pārliecība netiek līdzi fiziskajai varēšanai. Un vairāk nekā ievērības cienīga izlasē nav! Visi pārējie ir tikai 12-nieka aizpildīšanai."
Pēc vakardienas mača vēl var šo to piebilst. Pilnīgi nulles izlases 12-niekā ir ventiņu stipendiāti Čoders un Apsītis, vakar savu nevarību tikai apliecināja Rostovs. Kur palicis tas Timma, kas plosījās pret puikiņām "sēdoša suņa augumā" pret Taivānu?
Brēmers toč nav tas kas grib uzmest pa grozu! uzvelc brilles!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:43, pirms 13 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Tak es domaaju tas NBA skauts jau no kauna nomira ...
bijusais skauts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:43, pirms 13 gadiem
Tikai -21 :-)

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:43, pirms 13 gadiem
Labi,ka nolēmu neskatīties,citādi tas bimabambols izlašu līmenī sagandēs visus nervus.

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:44, pirms 13 gadiem
neta vat musu speli redzet?

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:44, pirms 13 gadiem
Hanaa!!!

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:44, pirms 13 gadiem
Bertanam ta gaita pa laukumu ka bikses atstajis kaut ko. Pilnigs lunis. Komentetaji tik lej, ka Bertanam pagaidam sshaja spele neveicas. Kuru speli jau pec kartas !

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:44, pirms 13 gadiem
Viena vel piebilde ir jāmet iekšā!!!
Tāds Sīkums!

:-)

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:45, pirms 13 gadiem
tas bertans tikai suudus vaara,kaads nba

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:45, pirms 13 gadiem
Mazais ziķeris vizina mūs!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:45, pirms 13 gadiem
Da jebal laidiet mani laukumaa es ar nostaashos uz 3 pts liinija un tupa laadeeshu visu laiku

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:45, pirms 13 gadiem
52 ielaisti punkti, AK MANS DIEVS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-07-05 19:45, pirms 13 gadiem
Kāds kauns- poļu sīkais ar gaiļa frizūru iztaisa 2+1 zem groza.

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:45, pirms 13 gadiem
Neta LTV7.lv

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:45, pirms 13 gadiem
Nja kartejais zagis-nesaprotu trenerus nekadu kombinaciju nekadas sagataves katram pretiniekam...
Pagajuso gadu tos polus uzvareja bez problemam,bet tagat gadu jaunakus polus dzekus vinet nevar-secinajums viens-puikas meistaribas izauksme palikusi uz vietas
Atvainojiet,bet Bertana esmu vilies,tad jau meistaribas zina Vecvagars un Dukulis ir krietni prieksa Bertans

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:46, pirms 13 gadiem
ceems rakstīja: Bertanam ta gaita pa laukumu ka bikses atstajis kaut ko. Pilnigs lunis. Komentetaji tik lej, ka Bertanam pagaidam sshaja spele neveicas. Kuru speli jau pec kartas !
No pashas pirmaas

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:46, pirms 13 gadiem
badža rakstīja: neta vat musu speli redzet?
labāk neskaties, citādi pēc spēles piedzersies

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 19:47, pirms 13 gadiem
Bertāns tik tiešām līderis, laikam viņi domā pārnestā nozīme tātad piezīmēs kamoon, mēs ar lauku čaļiem savāktos labāk trīnušus pamestu.

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 19:47, pirms 13 gadiem
nikuļi spele ka majas te ir jacinas tizleņu bars droši atkal papuciši samaksajuši par vietu izlase ko tad var gribet treners nulle ja nevari savakt komandu ej majas.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:47, pirms 13 gadiem
BERTĀNS joptvai,tac PILNIGS KLAUNS !!!

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 19:48, pirms 13 gadiem
Kauns.

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:48, pirms 13 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Da jebal laidiet mani laukumaa es ar nostaashos uz 3 pts liinija un tupa laadeeshu visu laiku
a ja tā arī notiktu un tiešām tevi uzaicinātu uz laukuma? Man liekas tu nobītos uziet

  +4 [+] [-]

, 2011-07-05 19:48, pirms 13 gadiem
LTV 7 Komentātors (vairākkārtīgi ) : komandas līderis Bertrāns
tas jau pat nav vairs smieklīgi D

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:48, pirms 13 gadiem
žēl bet basitis galigi garām

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:48, pirms 13 gadiem
Bertāna sniegums pārsteidz un ne jau tikai šajā spēlē. Džekam gadījumā nav kāda trauma vai tikai psiholoģiskā? Un arī viņa supermetiens ir vai nu precīzs vai nu pat pa stīpu netrāpa. Kaut kā jocīgi. Bet nu jāatbalsta džeki, nolikt jau visi varam

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:48, pirms 13 gadiem
MigelsElo rakstīja: Bertāns tik tiešām līderis, laikam viņi domā pārnestā nozīme tātad piezīmēs kamoon, mēs ar lauku čaļiem savāktos labāk trīnušus pamestu.
Naakamais AB iznaaks laukumumaa pa 2 ceturdalaam sapelniis pieziimju normu un ies atpuusties

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:49, pirms 13 gadiem
Toks24 rakstīja: Nja kartejais zagis-nesaprotu trenerus nekadu kombinaciju nekadas sagataves katram pretiniekam...
Pagajuso gadu tos polus uzvareja bez problemam,bet tagat gadu jaunakus polus dzekus vinet nevar-secinajums viens-puikas meistaribas izauksme palikusi uz vietas
Atvainojiet,bet Bertana esmu vilies,tad jau meistaribas zina Vecvagars un Dukulis ir krietni prieksa Bertans
Protams ka līmenis ir palicis uz vietas. Vienīgi ne Vecvagaram , Bertānam, respektīvi tiem kuri spēlē ārpus Latvijas.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:49, pirms 13 gadiem
čalis vēl baigais optimists
Nu it kā pareizi, bet mazliet smieklīgi - 25... un tas tikai aug

  -3 [+] [-]

, 2011-07-05 19:49, pirms 13 gadiem
žēl dukuļa un vecvagara

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:49, pirms 13 gadiem
Basim Latvijā nav nākotnes...... tas ir miris....

  +5 [+] [-]

, 2011-07-05 19:50, pirms 13 gadiem
dzhoo rakstīja: žēl dukuļa un vecvagara
man atkal žēl tos kas tur arenā tgt sēž

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:50, pirms 13 gadiem
mums jaannem ssii speele - taa vecvagars
ja nebuus miinus 50 tad jau buus labi, zalli muuseejie pat uz zallajiem polliem izskataas

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 19:50, pirms 13 gadiem
Zināju , ka latvieši nav dzērāji, zināju, ka nav nekādi lielie ēdāji, bet to ka trīnīšus līdz grozam nevar aizmest....... to gan nezināju....

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:51, pirms 13 gadiem
Vispar pzd gadu jaunaki dzeki izdaraz musu jaunaas zvaigznes

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:52, pirms 13 gadiem
ko tad tagad Jansonei vēl būtu jātaisnaijos ?

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:52, pirms 13 gadiem
Tam Bertanam vel NBA uz laukuma jatiek-jatiek lielaja komanda-tas,ka vins draftets vel nenozime,ka kapas NBA,bet ar sadu speli vinam netikt tai NBA spelet,tad jau Vecvagaram lielakas izredzes
Izskatas,ka Bertanam sis limenis ir par augstu un nav gatavs sadam spelem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:53, pirms 13 gadiem
nu common , lai komentētāji vēl tagad pārmestu līdzjūtējiem ! ?

  +6 [+] [-]

, 2011-07-05 19:53, pirms 13 gadiem
Labāk iedzeriet tēju un slēdziet Tautas balsi.

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 19:54, pirms 13 gadiem
problēma ir attieksmē, neesmu nekāds heiters, bet riebjas skatīties.to visu procesu,ko es redzu laukumā sauc par muļļāšanos

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 19:54, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: es ceru, ka Bertānu family vairāk nav bērnu?!
taa pateikt psc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:55, pirms 13 gadiem
Nav nozimes caliem braukt spelet uz arzemem it ipasi jaunajiem-visi sava izaugsme apstajusies,bet tie ,kas palika te pat spelet ir meistariba pielikusi

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:56, pirms 13 gadiem
Interesanti ko Bagijs domaa par muuseejo 3 pts metieniem

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:56, pirms 13 gadiem
Izskatās, ka Jansona kungs nemāk, vai pat nezina, kā Dāvi izbrīvēt uz tīriem 3pts metieniem.. Liekas, ka bez zonas un pick and roll neko citu nemākam.....

Komanda ir talantīga, bet kaut kas nav, nav kas uzkurina. Piem. Treneris!!

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 19:57, pirms 13 gadiem
Es domaju - 30 stabili bus.
Beigās gan jau Poli uz pus slodzi spelees.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 19:57, pirms 13 gadiem
tikai nesaprotu kaa taadu dzzeku var nodrafteet? kaads var pateikt - piecaas speelees pilniigs nulle, par ko diez tas liecina, stabilais metiens smiekli naak

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 19:57, pirms 13 gadiem
NOŽĒLOJAMI ! Nevienam nav iekšējās dzirksts, visi tik bikli un negribīgi spēlē. Lielā zvaigzne Bertāns ir 0 , Jansons arī galvenais treneris būdams ne uzkliedz ne sapurina tik paņem minūti un runā kā ar malaļetkām. Tā nevar uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 19:57, pirms 13 gadiem
kobby333 rakstīja: Es domaju - 30 stabili bus.
Beigās gan jau Poli uz pus slodzi spelees.
paga paga komentaristi teic ka vel viss iespējams

  -4 [+] [-]

, 2011-07-05 19:58, pirms 13 gadiem
Tiem, kam ātrs internets, spēli lieliska kvalitātē var vērot LTV7 tiešraide | LTV7 online | Online TV

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:58, pirms 13 gadiem
duum rakstīja: paga paga komentaristi teic ka vel viss iespējams
Ja,ja bernu darzs to rakstija.

  +4 [+] [-]

, 2011-07-05 19:59, pirms 13 gadiem
Man liekas, ka latviešu psiholoģija ir tāda , ka uzejot uz laukuma visi domā, ka tik mūs neizdrā...., savukārt leiši, kad iet uz laukuma domā , ka tos mēs izdrāzīsi...... Te ir ta starpība!!!!! Kad beidzot Latvijas komandas piesaistīs psihologus????? Lai pastrādā ar spēlētāju prātiņiem , lai sēž aplītī un runā no kā katrs ir atkarīgs. Un tad bļ.... psihologi saliks viņiem ķirbīšos visu pa plauktiņiem un mūsējie rullēs ne tos vien!

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:59, pirms 13 gadiem
baudam speli pie -30

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 19:59, pirms 13 gadiem
izbaudit basketbolu?nav nekas tagad viniem jabauda ir jaspele

     [+] [-]

, 2011-07-05 19:59, pirms 13 gadiem
kobby333 rakstīja: Ja,ja bernu darzs to rakstija.
nē, tā teica gudrās galvas in TV

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 20:00, pirms 13 gadiem
Buutu Areenaa iemestu ar olu vai ar tomaatu

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:00, pirms 13 gadiem
Trešā spēle pēc kārtas, kurā esam iedzinēji

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:00, pirms 13 gadiem
Buļs,ja vins vislaik saka, ka viss kartiiba vel varam Da labi

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:00, pirms 13 gadiem
Labak,lai netiek 1/4 finala ,jo tur preti naks ASV un labak tadu skatu neredzet ka LV puikas samals,bet no otras puses puikas nolaistos uz zemes

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:01, pirms 13 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Buutu Areenaa iemestu ar olu vai ar tomaatu
buls tevi veero

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:01, pirms 13 gadiem
gunnars rakstīja: Man liekas, ka latviešu psiholoģija ir tāda , ka uzejot uz laukuma visi domā, ka tik mūs neizdrā...., savukārt leiši, kad iet uz laukuma domā , ka tos mēs izdrāzīsi...... Te ir ta starpība!!!!! Kad beidzot Latvijas komandas piesaistīs psihologus????? Lai pastrādā ar spēlētāju prātiņiem , lai sēž aplītī un runā no kā katrs ir atkarīgs. Un tad bļ.... psihologi saliks viņiem ķirbīšos visu pa plauktiņiem un mūsējie rullēs ne tos vien!
Vaardus no mutes izraavi araa

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:02, pirms 13 gadiem
Ko visi piepisās, ka skatītāji uz teātri atnākuši? Citās valstīs zāle jau būtu tukša. labākajā gadījumā.

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:03, pirms 13 gadiem
Tie poli ir gadu jaunaki uz laukuma izskatas,ka musejie ir kadus divus gadus jaunaki

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:03, pirms 13 gadiem
HA haaaaaaaaa haaa haa na aizūtīja mājās

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:03, pirms 13 gadiem
nu ja , tikai sīkāko poli nolika uz zemes - varoņi

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:04, pirms 13 gadiem
Tam Jansonam jau peec shiis speeles vajag rakstiit atluugumu,no vinja jeegas tapt nekaadas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:04, pirms 13 gadiem
Buļa kungs varētu beigt ar to mūsu 'līdera' pieminēšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:05, pirms 13 gadiem
ak dievs Bertan ej majas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:05, pirms 13 gadiem
bertanam masu vajag tad vares dankot

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:06, pirms 13 gadiem
da b*a ko Bertans prosta iemest no apakshas nevar

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:06, pirms 13 gadiem
Rizhais labi izgaazaas
un peec tam malaa iet pinjaadams

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:06, pirms 13 gadiem
Buļ aizveries vienreiz, SĀK KAITINĀT
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:07, pirms 13 gadiem
gunnars rakstīja: Man liekas, ka latviešu psiholoģija ir tāda , ka uzejot uz laukuma visi domā, ka tik mūs neizdrā...., savukārt leiši, kad iet uz laukuma domā , ka tos mēs izdrāzīsi...... Te ir ta starpība!!!!! Kad beidzot Latvijas komandas piesaistīs psihologus????? Lai pastrādā ar spēlētāju prātiņiem , lai sēž aplītī un runā no kā katrs ir atkarīgs. Un tad bļ.... psihologi saliks viņiem ķirbīšos visu pa plauktiņiem un mūsējie rullēs ne tos vien!
Leišiem tač pilna komanda ar potenciālajiem stāriem. Tagad pat būs EČ Lietuvā, šiem pilna komanda komplektēsies tikai ar Eirolīgas un NBA večiem. Ir pamats priekšā ņemšanai.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:08, pirms 13 gadiem
polijas u-18 izlase drazh lv u-19
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:08, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: Buļš kaut ko sarijies. Kreipāns jau sen būtu pateicis visu, ko domā!
tak atslāpsti viņi vismaz tic savai komandai

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:08, pirms 13 gadiem
Šāda tiesāšana ir arpus kritikas ari fakts!

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:08, pirms 13 gadiem
Rezultats otraja plana /Buls/

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:08, pirms 13 gadiem
nu, kad būs tikai -16

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:09, pirms 13 gadiem
bertaans nulle

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:09, pirms 13 gadiem
BERTĀNS nu bļe nezin kur tik debili var darīt tak bļe jāmetā krutaks jaliek no auksas vietā kur brivi var iemest, es sparastu tā darīt tev +30 bet nu neja ka tev katrs punkts no svara!!

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:09, pirms 13 gadiem
blitkotajs rakstīja: bertaans nulle
nejau katru dienu var iet spele no rokas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:10, pirms 13 gadiem
NU ŠĀDA TIESĀŠANA ĀRPUS KRITIKAS!!!

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:10, pirms 13 gadiem
kas pa hu*ņu ar tiem tiesnešiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:11, pirms 13 gadiem
mjā vēl tiesneši vainīgi DDD

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:11, pirms 13 gadiem
Freemen rakstīja: NU ŠĀDA TIESĀŠANA ĀRPUS KRITIKAS!!!
Tiesaashanai jau nu vairs nav noziimes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:12, pirms 13 gadiem
bl***, tak biezpienu ēd, kā var bumbu tādā situācijā nenoturēt

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:12, pirms 13 gadiem
Neiet runa par to kurš vainīgs vai nē BET NU ŠĀDI TIESĀT NU NEDRĪKST
Nav jau sētas mači bet gan pasaules Čempionāts!

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:12, pirms 13 gadiem
Poļi ir labāki par mums visos faktoros! Viņiem ir pat ļoti pārliecinoši labāka groza apakša, viņiem ir labāki līderi un galu galā - dāāāudz labāks treneris un veiksmīgāka stratēģiskā spēle!
Tur arī ir tas -25.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:12, pirms 13 gadiem
Kāda spēle, tāda tiesāšana tas taivānietis vispar fascinē, kur tādus izrok

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:13, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: Dairi, tas tu?
jā zin

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:14, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: Dairi, tas tu?
daira mazdels
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:14, pirms 13 gadiem
jaa jaa, kad speele zaudeeta, tad saak speeleet

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:15, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: kā sanāk? ja Krievija šodien uzvar un LV šos rīt uzvar. tad tiekam tālāk?
vel braziljiem australji javin..tad ja tiekam

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:15, pirms 13 gadiem
skkiet miinus 50 nebuus, bet - 40 arii derees
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:15, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: kā sanāk? ja Krievija šodien uzvar un LV šos rīt uzvar. tad tiekam tālāk?
jā, jo savstarpējo spēli skatīsies

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:15, pirms 13 gadiem
Veči neapvainojaties, bet D.Čoders man vizuāli atgādina Brūsu Lī! Ieskatieties vērīgi! mati , frizūra???!!!!

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:15, pirms 13 gadiem
KAMĒR UZVEDĪSIES KĀ BĀBAS,RAUDĀS PAR KATRU SVILPI,NO VIŅIEM NEKĀ NEBŪS

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:15, pirms 13 gadiem
Synco rakstīja: vel braziljiem australji javin..tad ja tiekam
Kādā sakarā?

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:15, pirms 13 gadiem
gunnars rakstīja: Veči neapvainojaties, bet D.Čoders man vizuāli atgādina Brūsu Lī! Ieskatieties vērīgi! mati , frizūra???!!!!
lol shaku

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:15, pirms 13 gadiem
Vnk.drausmas! Kā var tā spēlēt?!? Kauns, ! Treneris jau kuro spēli neko nevienam pateikt nevar! Te ir jākliedz cik skaļi var nevis kaut ko maigi dūdojot jāskaidro.... fū!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:16, pirms 13 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kādā sakarā?
ta teica komentetajs

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:16, pirms 13 gadiem
esk8er rakstīja: Poļi ir labāki par mums visos faktoros! Viņiem ir pat ļoti pārliecinoši labāka groza apakša, viņiem ir labāki līderi un galu galā - dāāāudz labāks treneris un veiksmīgāka stratēģiskā spēle!
Tur arī ir tas -25.
Piekrītu par visiem 100%. Galvenokārt jau par taktiku....liekas, ka tādas vispār nav. Un Bertāns vēl...

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:16, pirms 13 gadiem
Synco rakstīja: ta teica komentetajs
Ka brazīļiem austrāļi jāvinnē?

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:16, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: kā sanāk? ja Krievija šodien uzvar un LV šos rīt uzvar. tad tiekam tālāk?
Tu veel tici ka mees riit Krievus vineesim peec shaadaam speeleem,kuraa nekas nemainas speelaas.
Jansons tik zin kaa aizsardziibaa zonu speeleet

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:16, pirms 13 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ka brazīļiem austrāļi jāvinnē?
ja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:17, pirms 13 gadiem
ev urraaa mees tak aizsardziibaa cilveeks cilveeku sedzam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:19, pirms 13 gadiem
bertans taka brats veci meetaa

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:19, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: drizak brazīļiem argentīnieši jāņem!
lkm ja ta teica nez kas bij otri

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:20, pirms 13 gadiem
Synco rakstīja: lkm ja ta teica nez kas bij otri
teica, ka krieviem šovakar Argentīna jāuzvar.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:20, pirms 13 gadiem
Bertēns vispār takā nopērts suns pēc drafta vairs neko nevar izdarīt.

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:21, pirms 13 gadiem
ai, tie trulji man besī arā, tik tizli met, k vāks... skuķi labāk met...

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:21, pirms 13 gadiem
Sportamīlule rakstīja: teica, ka krieviem šovakar Argentīna jāuzvar.
a brazilji kada sakara tika piemineti?

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:22, pirms 13 gadiem
Synco rakstīja: a brazilji kada sakara tika piemineti?
netika, tur jau tā lieta

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:22, pirms 13 gadiem
psc brivu kluso aizmet garām

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:22, pirms 13 gadiem
snaiperis bļ.. atradies... vispār nemāk mest...

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:22, pirms 13 gadiem
Tas bij smuki! :-)

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:23, pirms 13 gadiem
vecvagars, timma un dukulis velk komandu, pārējie +/- grauž dēļus

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:23, pirms 13 gadiem
skaistaakais moments speelee no Latvijas puses

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:23, pirms 13 gadiem
štrunts par rezultātu, galvenais emocijas ; buļs )

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:24, pirms 13 gadiem
ja berteens netiek pie bumbas mees varam mazliet sadeldeet starpiibu taa es ieveeroju...

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:24, pirms 13 gadiem
smiekli nenāk.. -18, vidēji ceturtdaļā iemests 46/3=15.3(3), šitas nebūs...

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:25, pirms 13 gadiem
Bertans: kurs te ir novickis

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:26, pirms 13 gadiem
atkal garam nu pilnīgs...

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:28, pirms 13 gadiem
Coders dzoko lidzigs

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:28, pirms 13 gadiem
vismaz fani atdzīvojušies

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:29, pirms 13 gadiem
beidzot. šitā vaidzēja jau sākt kapāt pašā sākumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:30, pirms 13 gadiem
k.o.b.3 rakstīja: beidzot. šitā vaidzēja jau sākt kapāt pašā sākumā
nu skrien un met uzdulo taa tu domaaji?

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:30, pirms 13 gadiem
es nesaprotu, j nu kā var visu laiku mest ap 20% 3punktniekus, tas tak ir drausmīgi!! būtu pēdējos 2 uzbrukumus vismaz iemetuši būtu -10 a tagad atkal -16...

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:31, pirms 13 gadiem
b*ed tie jobanie p*dari nahu*, za*ebal nu, kā var neiemest no apakšas, māsteri b*ed, j*banie baigās zvaigznes... tik vienkāršā situācijā neiemst..

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:31, pirms 13 gadiem
Beidzot timmam

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:32, pirms 13 gadiem
bļe nu tur nebija

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:32, pirms 13 gadiem
Nu var jau sodiņus dot bet nu ne jau par katru knapu pieskārienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:32, pirms 13 gadiem
~5 min un -12 ir reāli???

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:33, pirms 13 gadiem
HA HA HA -10
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:33, pirms 13 gadiem
REĀLI GAN!

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:33, pirms 13 gadiem
bertans laikam atri iegāja SC un palasija komentārus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:33, pirms 13 gadiem
beidzot bercha atdziivojas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:33, pirms 13 gadiem
zaudeesim taa pat

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:33, pirms 13 gadiem
Pesimisti.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:34, pirms 13 gadiem
Nu ja tā turpinās tad izvilks jo uzvilkušies nu ne pajokam! :-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:34, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: dažas labas episodes Bertānam, bet tāpat beigās visu sajās!
Taa arii buus

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:34, pirms 13 gadiem
Nu ja vinēs piekrītu FANTASTIKA BŪS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:35, pirms 13 gadiem
6 min. pirms beigām Bertāna "ļaunais dvīņubrālis" ir beidzot nomainīts pret īsto ! Aiziet!
a la < Elektronika piedzīvojumi.>

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:35, pirms 13 gadiem
Atkal tiesnešu bulšid!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:35, pirms 13 gadiem
bļa tīrs bloks bija DDD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:35, pirms 13 gadiem
tiirs bloks

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:35, pirms 13 gadiem
nu bl*d, tas šķibacis kur skatās.

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:35, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: dažas labas episodes Bertānam, bet tāpat beigās visu sajās!
kur tadi rodas kaa tu?

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:36, pirms 13 gadiem
karowsk, mazliet "retarded person" atgādināja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:37, pirms 13 gadiem
Nu izskatās ka var gat uzvelkas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:38, pirms 13 gadiem
varam paņemt, ja nekasīsim kules un kurināsim bertānu

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:39, pirms 13 gadiem
visi mājās pie TV/PC bļaujam un atbalstam.

Taizemietim laikam acis kartīgi nerāda

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:39, pirms 13 gadiem
2 uzbrukumi, būtu realizējuši būtu -6 a tā vietā tizls 3punktnieks, un -12... psc vnk..

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:39, pirms 13 gadiem
tas 17-īgais mēsls var kādu truli iemest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:40, pirms 13 gadiem
da normāli džeki kačā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:41, pirms 13 gadiem
Sandriz rakstīja: 2 uzbrukumi, būtu realizējuši būtu -6 a tā vietā tizls 3punktnieks, un -12... psc vnk..
piekrītu, saku, ka 17-īgais mēsls ar galvu nedomā.

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:41, pirms 13 gadiem
4min -10
zb tas čoders tik rok visu zemē jau kuro spēli

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:41, pirms 13 gadiem
MUTES CIET!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:42, pirms 13 gadiem
Bremmers arī sasapņojies. iznāk un 3pt met.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:42, pirms 13 gadiem
fantastika

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:42, pirms 13 gadiem
Ahrenet!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:42, pirms 13 gadiem
dieva dēļ, nenopisties.

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:42, pirms 13 gadiem
BERCHAAAAAAAAAAAAAAAA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:43, pirms 13 gadiem
Kā Arena Riga bļauj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:43, pirms 13 gadiem
kāpēc tik sarežģīts metiens jāmet !!!! tas vecvagars man zejbal jau !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:43, pirms 13 gadiem
Tuvu jau bija, bet nekā.

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:43, pirms 13 gadiem
ai bļā. ziedoni ņem Time out

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:44, pirms 13 gadiem
un atkal - 8 nu kāpēc pie -4 ir jāmet trulis, nu kāpēc ...

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:44, pirms 13 gadiem
nu vot, ka jums saka, Vecvagars spēles beigas vienkārši noraka !!! aizmetot truļus garām

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:44, pirms 13 gadiem
Uzvaraij neticu bet ja uzvarēs tad cepure nost!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:44, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: cik kg semkas šodien nograuzi?
da pis zirgs to jefiņu

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:44, pirms 13 gadiem
Ziedonis stūlbs. Ko saka lai bremmers met. Bertanam jāmet un dukulim groza apakša jātīra.

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:44, pirms 13 gadiem
kur Bertaanam bija jaaskrin tajaa peedeejaa meteinaai -4 un veel 3min,var redzeet ka ar galvu nedomaa

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:45, pirms 13 gadiem
nu kāpēc meta truli nu kāpēc johaidī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:45, pirms 13 gadiem
Sandriz rakstīja: un atkal - 8 nu kāpēc pie -4 ir jāmet trulis, nu kāpēc ...
Piekrītu priekškam pie -4 mest truļņiku!

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:45, pirms 13 gadiem
brachka rausta tgd

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:45, pirms 13 gadiem
krishelis rakstīja: tas 17-īgais mēsls var kādu truli iemest.
tāds ķēms no tevis sanāk, ka vemt gribās!

Ceru, ka uzvarēsim!

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:45, pirms 13 gadiem
ojaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:46, pirms 13 gadiem
Ivars12211 rakstīja: bertanam piekta piezime!!!
taa ar vinjam vajag

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:46, pirms 13 gadiem
tagad būs dupsī, bertāns ar timmu varēs plosīties uz beņķa

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:46, pirms 13 gadiem
Nu vismaz pieklājīgs rezultāts beigās būs.

  +3 [+] [-]

, 2011-07-05 20:46, pirms 13 gadiem
Četriem purniem jau ir pa četrām piezīmēm, tikko Bertāns ar nogāja, Timma jau nost, tā kā sodus beigās nevar atļauties sist.

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:47, pirms 13 gadiem
www.ivi.lv rakstīja: tāds ķēms no tevis sanāk, ka vemt gribās!

Ceru, ka uzvarēsim!
kad izmantosi smadzenes, sapratīsi, kur bija kļūdas.

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:47, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Četriem purniem jau ir pa četrām piezīmēm, tikko Bertāns ar nogāja, Timma jau nost, tā kā sodus beigās nevar atļauties sist.
Vēl brēmers

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:48, pirms 13 gadiem
Bremers tač viņam vispār nepieskērās!!!!

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:48, pirms 13 gadiem
LV lāsts, tā vienmēr ir kad sākam spēlēt, tad tās piezīmes mūs apēd

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:49, pirms 13 gadiem
kādēļ tā nevarēja jau no sākuma spēlēt?

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:49, pirms 13 gadiem
labi, viss. konec... kad čali domās ar ...

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:49, pirms 13 gadiem
krishelis rakstīja: kad izmantosi smadzenes, sapratīsi, kur bija kļūdas.
Būtu tu labāk priecājies, ka kapā līdz galam nevis kādu te nodirsis no spēlētājiem! Tu neesi cienīgs vispār to spēli skatīties!

  +2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:49, pirms 13 gadiem
čoders seklinieks

  -2 [+] [-]

, 2011-07-05 20:50, pirms 13 gadiem
tas pats kas ar argentīnu...
tizleņi šīs abas spēles bija jāņem un jāgatavojas 1/4finālam a tagad viss paldies... " snaiperi" atradušies..

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:50, pirms 13 gadiem
duksis

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:50, pirms 13 gadiem
Tiesāšana šāda veida turnīros ir ārpus jebkāda komentāra! Protams paši vainīgi 1 puslaika!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:50, pirms 13 gadiem
duksis

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:50, pirms 13 gadiem
www.ivi.lv rakstīja: Būtu tu labāk priecājies, ka kapā līdz galam nevis kādu te nodirsis no spēlētājiem! Tu neesi cienīgs vispār to spēli skatīties!
Da es jūtu līdzi, lai uzvarētu... vienkārši nervi netur, ka vienkāršās situācijās lažu nolaiž

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:50, pirms 13 gadiem
Tas Jansons ir los.... ka nevar pateikt komandai pie -4 neskriet,bija veel 3min Los......... ar galvu nedomaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:51, pirms 13 gadiem
nu ja tagad noraks tad ir psc

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:51, pirms 13 gadiem
laikam zagjis

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:51, pirms 13 gadiem
ei psc

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:51, pirms 13 gadiem
krishelis rakstīja: Da es jūtu līdzi, lai uzvarētu... vienkārši nervi netur, ka vienkāršās situācijās lažu nolaiž
it kā pats tā nekad nebūtu izdarījis! pats tikko nolaidi lažu apsaukājot savējos!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:52, pirms 13 gadiem
NU UN KUR ŠEIT BĪJ PIEZĪME?????

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:52, pirms 13 gadiem
te nekas nebija

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:52, pirms 13 gadiem
Dukulis noraka

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:52, pirms 13 gadiem
tas ponitka pec skata peec shirminieka izskataas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:52, pirms 13 gadiem
kāda jēga tagad no 2 punktiem???

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:53, pirms 13 gadiem
nu ok, vismaz uz kādu brīdi bija intrigu radījuši ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:53, pirms 13 gadiem
draugiem.lv

visi rakstam, ka viņš ir sēklinieks

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:54, pirms 13 gadiem
MALAČI!!!!!!!
KAUT VAI ZAUDEJUMS ,BET MALAČI!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:54, pirms 13 gadiem
Malači, bet nu paši atdevām spēli!
Malači Malacī! No -30 izvilt lidz -8

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:54, pirms 13 gadiem
bija labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:55, pirms 13 gadiem
Raimonds Ozolins rakstīja: kādēļ tā nevarēja jau no sākuma spēlēt?
tapēc ka nevarēja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-05 20:55, pirms 13 gadiem
Afigetj! Šitā tiesāt!?! Jāpaprasa poļiem, cik maksā uzvara U-19 čempja spēle?

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:56, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Tālāk par Krieviju!!!
gribeeji teikt pret
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-05 20:57, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Nē
jaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja