Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 21+9 zaudējumā Maiami, Bertānam piecas minūtes Bostonā

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim 21+9 zaudējumā Maiami, Bertānam piecas minūtes Bostonā
Kristaps Porziņģis. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) spēles aizvadījuši abi Latvijas basketbolisti – Kristaps Porziņģis un Dāvis Bertāns. Porziņģis Vašingtonas "Wizards" zaudējumā pret Maiami "Heat" guva 21 punktu, bet Bertāns Dalasas "Mavericks" neveiksmē pret Bostonas "Celtics" punktus gūt nespēja.

Kristaps Porziņģis zaudējumā pret Maiami "Heat" (105:113) uz parketa pavadīja 33 minūtes. Šajā laikā latvietis atzīmējās ar 21 punktu (1p. 3/6, 2p. 6/10, 3p. 2/9), deviņām atlēkušajām bumbām, četrām rezultatīvajām piespēlēm, divām kļūdām, piecām piezīmēm un +/- rādītāju mīnus trīs.

• Pirmā ceturtdaļa bija ļoti līdzīga. Nelielu pārsvaru (26:28) ieguva "Heat" basketbolisti. Redzamākais spēlētājs bija Kails Laurijs, kurš nospēlēja visu ceturtdaļu un guva 14 punktus.

• Otrajā ceturtdaļā burvji salūza. "Wizards" spēlētāji guva tikai 17 punktus, kamēr "Heat" atbildēja ar 32, panākot 17 punktu pārsvaru. Laurijs turpināja tāpat kā iesāka, puslaiku noslēdzot ar 24 punktiem.

Porziņģis, kurš pirmajā puslaikā guva vien sešus punktus, bija lielisks trešajā ceturtdaļā. Latvietis guva 13 punktus, palīdzot komandai uzvarēt ceturtdaļu ar +14 un atspēlēt lielāko daļu deficīta.

• Noslēdzošajās 12 minūtēs Vašingtona nespēja turpināt trešajā ceturtdaļā iesākto atspēlēšanos. "Wizards" piedzīvoja zaudējumu ar 105:113.

• Porziņģis šajā spēlē bija otrais rezultatīvākais Vašingtonas basketbolists. Ar 33 punktiem un septiņām atlēkušajām bumbām atzīmējās Kails Kuzma. Denijs Avdija aizvadīja ļoti labu spēli individuāli. Viņam 12 punkti, deviņas atlēkušās bumbas un 10 rezultatīvas piespēles.

• Uzvarētāju rindās Laurijam 28 punkti, bet Keilebs Martins spēli noslēdza ar 24 punktiem un deviņām bumbām zem groziem. Tailers Hero realizēja piecus tālmetienus, pievienojot panākumā 17 punktus.

• Pēdējo piecu maču laikā "Wizards" uzvarējusi trīs reizes. 18 mačos Porziņģa pārstāvētā komanda iekrājusi 10 uzvaras, kas šobrīd dod sesto vietu Austrumos.

"Nākamās trīs "Wizards" spēles

DatumsLaiksPretinieks
26.11.03:00viesos pret "Heat"
28.11.01:00viesos pret "Celtics"
29.11.02:00mājās pret "Timberwolves"

Dāvis Bertāns zaudējumā pret Bostonas "Celtics" (112:125) nospēlēja tikai piecas minūtes. Šajā laikā latvietis izpildīja trīs metienus (2p. 0/2, 3p. 0/1), bet punktus gūt nespēja. Bertānam arī viena atlēkusī bumba, viena piespēle un negatīvs +/- rādītājs (-6).

• Aizvadītās sezonas fināliste "Celtics" pirmajā puslaikā bija lieliska no tālās distances. Ķelti izmeta 21 tālmetienu un realizēja 11, kamēr "Mavericks" realizēja četrus no 17. Tas ļāva iekrāt 21 punkta pārsvaru pirmajā puslaikā (70:49).

• "Celtics" rindās pirmajās 24 minūtēs ar 23 punktiem un astoņām atlēkušajām bumbām atzīmējās Džeisons Teitums. Pretējā laukuma galā Luka Dončičam bija 22 punkti.

• "Mavericks" trešajā ceturtdaļā piecus punktus atspēlēja. Dalasu vilkt turpināja Dončičs, kurš ceturtdaļu noslēdza ar 13 punktiem.

• Arī noslēdzošajā ceturtdaļā Dalasa guva vairāk punktus, bet ar to bija krietni par maz, lai pacīnītos par uzvaru pret šī brīža labāko komandu Austrumu konferencē – 112:125.

Luka Dončičs spēli noslēdza ar 42 punktiem (1p. 5/9, 2p. 14/20, 3p. 3/8), astoņām atlēkušajām bumbām un deviņām piespēlēm. Kristians Vuds pievienoja 26 punktus un 12 atlēkušās bumbas.

• Vismaz 10 punktus guva seši "Celtics" basketbolisti. Džeisons Teitums maču noslēdza ar 37 punktiem un 13 atlēkušajām bumbām, bet Džeilens Brauns tika pie 31 punkta.

• Dalasa zaudēja otro reizi pēc kārtas. Pēdējo piecu spēļu laikā tai divi panākumi. Ar deviņām uzvarām un astoņiem zaudējumiem tā ieņem 10. vietu Rietumu konferencē.

Nākamās trīs "Mavericks" spēles

DatumsLaiksPretinieks
27.11.00:00viesos pret "Raptors"
28.11.03:00viesos pret "Bucks"
30.11.02:30mājās pret "Warriors"

Latvieši NBA

SpēlētājsKomandaSMin.PMet.%3p.1p.AbRpBmPbKļ.
Kristaps PorziņģisWizards1732.120.445.6%36.2%78.0%8.82.71.50.81.9
Dāvis BertānsMavericks57.46.050.0%55.6%100%0.70.7000.3
Slēpts komentārs: večukiņš

  +1 [+] [-]

, 2022-11-24 06:40, pirms 2 gadiem
Domāju Bertānam NBA dienas jau tiek skaitītas

  +4 [+] [-]

, 2022-11-24 07:03, pirms 2 gadiem
20% no 3p robežas, skumji...

  -4 [+] [-]

, 2022-11-24 08:00, pirms 2 gadiem
Piekrītu, KP ir pazudis metiens, kaut kas noticis ar pārliecību, kas nozīmē, ka problēma ir galvā. Ja pēc iepriekšējās spēles vēl gribējās domāt, ka - ok, jebkuram gadās dienas, kad nekrīt, tad šīs nakts spēlē parādīja, ka ir problēmiņa. Nekas, gan tiks pāri.

  -1 [+] [-]

, 2022-11-24 08:05, pirms 2 gadiem
roliksis40 rakstīja: Domāju Bertānam NBA dienas jau tiek skaitītas
Iepriekšējā spēlē Berčam bija 15.p. Kāpēc nākamjā nedod iespēju? 3 min. 3p. 0/3, jā vāji. Bet vai tāpēc uzreiz jānosēdina pavisam? Lai gan, ja nav uzticēšanās no treneru puses, tad laikam tā arī ir.

  +1 [+] [-]

, 2022-11-24 08:51, pirms 2 gadiem
večukiņš rakstīja: Pēc pirmā KP metiena likās,ka metiens ir atgriezies,bet turpinājums atkal nekāds. Savā NBA karjerā vēl nekad tik švaki nav metis sodus. Pārliecība par metienu ir zudusi.
pats savu statistiku izdoma?

  +2 [+] [-]

, 2022-11-24 09:02, pirms 2 gadiem
berimors rakstīja: Piekrītu, KP ir pazudis metiens, kaut kas noticis ar pārliecību, kas nozīmē, ka problēma ir galvā. Ja pēc iepriekšējās spēles vēl gribējās domāt, ka - ok, jebkuram gadās dienas, kad nekrīt, tad šīs nakts spēlē parādīja, ka ir problēmiņa. Nekas, gan tiks pāri.
Kkur lasīju ka šajā sezonā KP ir labākais metienu procents no spēles visā savā NBA karjerā līdz šim!

Kkā tas neiet kopā ar tevis teikto!

Pāris spēles neuzkrita un viss - metiens pazudis, pārliecības nav!

Vot Bertānam toč metiens nav jau otro sezonu, bet tur ir skaidri iemesli, trenera neuzticēšanās!

  +4 [+] [-]

, 2022-11-24 09:06, pirms 2 gadiem
Kārtējo reizi kad rezervisti laukumā komanda atpaliek par 15-20 punktiem. Vājš soliņš. Pustālie Kristapam krita normāli. Varēja vairāk iespēlēt. Spēles beigās necentās pat nobloķēt to liktenīgo metienu. Noteikti nogurums. Bet ko lai dara treneris ja komanda ar Gafordu laukumā smagi atpaliek.
Slēpts komentārs: večukiņš

  +1 [+] [-]

, 2022-11-24 09:22, pirms 2 gadiem
roliksis40 rakstīja: Domāju Bertānam NBA dienas jau tiek skaitītas
šī spēle neveiksmīga, bet iepriekšējā jau bija tīri OK. Nestreb karstu!

https://sportacentrs.com/basketbols...

  +2 [+] [-]

, 2022-11-24 09:30, pirms 2 gadiem
večukiņš rakstīja: nu tad paskaties statistiku. Kurā sezonā un kurā komandā tad viņam vēl ir tik slikta soda metienu realizācija? Un,ja sezonas sākumā metienu procents no spēles bija labs,tad tagad tas ar katru spēli krīt arvien zemāk.
Šodienas 42% no spēles jau ir pieņemama precizitāte. It īpaši, ja puse no metieniem ir troikas.

     [+] [-]

, 2022-11-24 09:33, pirms 2 gadiem
večukiņš rakstīja: nu tad paskaties statistiku. Kurā sezonā un kurā komandā tad viņam vēl ir tik slikta soda metienu realizācija? Un,ja sezonas sākumā metienu procents no spēles bija labs,tad tagad tas ar katru spēli krīt arvien zemāk.
jā, taisnība - šajā sezonā pagaidām viņam ir sliktākā soda metienu precizitāte, ja salīdzina ar citām:

https://www.nba.com/stats/player/20...

  +4 [+] [-]

, 2022-11-24 09:54, pirms 2 gadiem
Jau vakar vakarā gribēju rakstīt, ka BOS daudz stiprāka komanda. Mavs nebija ne mazāko variantu. Ja Mavs ir play-in team, tad BOS tomēr ir vislielākās iespējas šogad iegūt titulu. Kā jau te daudzi rakstījuši iepriekš, Mavs sāk izskatīties pēc Hārdena Rockets komandas. Viens spēlētājs driblējās un apmierina savu ego. Ceru, ka piepildīsies baumas un Bertānu aizmainīs prom no šīs stagnējošās bedres.

  +2 [+] [-]

, 2022-11-24 10:02, pirms 2 gadiem
Par Wizards. Šodien ļoti pietrūka saspēles vadītājs. Līdz ar to spēle tāda saraustīta. Moriss ļoti pietrūka. Kaut vai Bīls, kurš pēdējā laikā labi dod piespēles, jo metiens vēl nav aizgājis. Un protams Wraits. Tagad jāsaka tā, ka pietrūkst 3. saspēles vadītājs un laikam žēl, ka Neto nepaturēja, ļoti tagad noderētu. šodien būtu spēlējis 30 min. Bet tā vietā sēž uz Cavs soliņa.
Maijami spēlēt tomēr nav viegli un ar tik daudz savainotiem spēlētājiem. Ņemot to visu vērā, jāsaka ka pat laba spēle, ja Avdija ir saspēles vadītājs.

  -1 [+] [-]

, 2022-11-24 10:25, pirms 2 gadiem
Charly Skymaker rakstīja: Jau vakar vakarā gribēju rakstīt, ka BOS daudz stiprāka komanda. Mavs nebija ne mazāko variantu. Ja Mavs ir play-in team, tad BOS tomēr ir vislielākās iespējas šogad iegūt titulu. Kā jau te daudzi rakstījuši iepriekš, Mavs sāk izskatīties pēc Hārdena Rockets komandas. Viens spēlētājs driblējās un apmierina savu ego. Ceru, ka piepildīsies baumas un Bertānu aizmainīs prom no šīs stagnējošās bedres.
Nu ja, tāpēc LD ir 4 labākais piespēlētājs ar 8.1 piespēli spēlē...

  +2 [+] [-]

, 2022-11-24 10:31, pirms 2 gadiem
Njā, tie trīnieki briesmīgi viņiem iet. Nafig tāds Kuzma izmet 13 troikas spēlē? Būtu kādus piecus no tiem iespēlējis labāk KP iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2022-11-24 10:40, pirms 2 gadiem
"Porziņģis, kurš pirmajā puslaikā guva vien sešus punktus, bija lielisks trešajā."

Trīs puslaikus aizvadījis?

  -1 [+] [-]

, 2022-11-24 11:24, pirms 2 gadiem
3p lidina kā es pampāļos, tik atšķirība tāda ka man neviens nedod miljonus. No 20+ metieniem es arī bieži sakasu virs 20pt.

  +1 [+] [-]

, 2022-11-24 11:33, pirms 2 gadiem
MazaFaka5 rakstīja: 3p lidina kā es pampāļos, tik atšķirība tāda ka man neviens nedod miljonus. No 20+ metieniem es arī bieži sakasu virs 20pt.
Tev tur pretī arī NBA džeki?
Slēpts komentārs: cobham

  +1 [+] [-]

, 2022-11-24 11:46, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Was nav ko pārmest, praktiski no -20 izlīda ārā un cīnijās līdzīgi.
KP gan jau atgūsies, tāpat man liekas, ka viņš var mierīgi mest 30 punktus, šodien vienkārši nesakrita daudzi metieni
sevišķi 7 garām mestie 3-punktu metieni, kas parasti sastāda labu daļu no punktu ražas. Bet vismaz bija rezultatīvāks groza tuvumā.

https://www.nba.com/stats/events?CF...

  +3 [+] [-]

, 2022-11-24 11:56, pirms 2 gadiem
Tikko noskatījos MAVS un Bostonas spēles ierakstu (vairāk gribētu teikt, ka spēlēja Bostona). Lai man piedod DB, bet es MAVS basketbolu vairāk par vienu spēli mēnesī nevaru paskatīties. Manus argumentus te jau esmu afišējis pietiekami. Bostona smuki spēlē kā komanda un tieši Bostonas uzbrukumos šī spēle arī izskatījās pēc baskeketbola. Pelnīta uzvara Bostonai!

  -1 [+] [-]

, 2022-11-24 11:59, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Tev tur pretī arī NBA džeki?
Mani krampē divreiz ciešāk kā tādā nba! Te ir normāls basis, nevis skrien un plivini pie katras izdevības.

  +2 [+] [-]

, 2022-11-24 12:07, pirms 2 gadiem
Šitiem Heat zaudēt nedrīkstēja!
Zaudēs arī otro reizi, tad augstāk par play-in netiks!

  +2 [+] [-]

, 2022-11-24 12:44, pirms 2 gadiem
Charly Skymaker rakstīja: Par Wizards. Šodien ļoti pietrūka saspēles vadītājs. Līdz ar to spēle tāda saraustīta. Moriss ļoti pietrūka. Kaut vai Bīls, kurš pēdējā laikā labi dod piespēles, jo metiens vēl nav aizgājis. Un protams Wraits. Tagad jāsaka tā, ka pietrūkst 3. saspēles vadītājs un laikam žēl, ka Neto nepaturēja, ļoti tagad noderētu. šodien būtu spēlējis 30 min. Bet tā vietā sēž uz Cavs soliņa.
Maijami spēlēt tomēr nav viegli un ar tik daudz savainotiem spēlētājiem. Ņemot to visu vērā, jāsaka ka pat laba spēle, ja Avdija ir saspēles vadītājs.
Vienīgais, kas Wizards pietrūka-metienu precizitāte.
Ja komanda spēles laikā realizē tikai 26.3% trīspunktu metienu, kamēr pretinieks to dara ar 39.0% precizitāti, ir grūti cerēt uz uzvaru. Tāpat soda metienus metot ar 57.9%, kamēr pretinieks 86,4%.

  +2 [+] [-]

, 2022-11-24 16:08, pirms 2 gadiem
berimors rakstīja: Iepriekšējā spēlē Berčam bija 15.p. Kāpēc nākamjā nedod iespēju? 3 min. 3p. 0/3, jā vāji. Bet vai tāpēc uzreiz jānosēdina pavisam? Lai gan, ja nav uzticēšanās no treneru puses, tad laikam tā arī ir.
Kuru pozīciju viņš pret Celtics var nosegt vismaz vāji.

     [+] [-]

, 2022-11-24 17:00, pirms 2 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Kuru pozīciju viņš pret Celtics var nosegt vismaz vāji.
Smārtu vai Viljamsu, nav nekādi uzbrukuma dievi.

     [+] [-]

, 2022-11-24 19:46, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu ja, tāpēc LD ir 4 labākais piespēlētājs ar 8.1 piespēli spēlē...
Rockets Hārdenam bija tādi paši cipari piespēlēs.