Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģis ''Wizards'' rindās debitēs pēc Zvaigžņu spēles pārtraukuma

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Porziņģis ''Wizards'' rindās debitēs pēc Zvaigžņu spēles pārtraukuma
Kristaps Porziņģis. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Kristapa Porziņģa debija Vašingtonas ''Wizards'' kreklā šonedēļ vēl nenotiks. Sarunā ar portālu ''Sportacentrs.com'' ''NBC Sports Washington'' žurnālists un komandas apskatnieks Čeiss Hjūzs atklāja, ka tā gaidāma pēc Visu Zvaigžņu spēles pārtraukuma nākamās nedēļas beigās pret Sanantonio ''Spurs'', ko pēc zaudējuma Indiānas ''Pacers'' (108:113) apstiprināja arī komandas galvenais treneris.

Kristaps Porziņģis labā ceļgala kaula sasituma dēļ laukumā nav devies kopš 29. janvāra spēles pret Indiānas ''Pacers''. Šajā laikā latvietis arī piedzīvojis komandu maiņu - darījumu laika beigās 10. februārī latvieti aizmainīja uz Vašingtonas ''Wizards'' pret Dāvi Bertānu un Spenseru Dinvidiju.

Lai arī pats spēlētājs atzinis, ka jūtas labi un pirmajā dienā Vašingtonā uzvarēja 200 ASV dolāru derībās, pagaidām Porziņģis nav debitējis ''Wizards'' rindās. Vakar spēlētājs ar komandu devās divu dienu izbraukumu spēļu tūrē, kurā Vašingtonai paredzētas spēles pret Indiānas ''Pacers'', bet šonakt tā spēkosies pret Bruklinas ''Nets''. Indiānai ''Wizards'' zaudēja ar 108:113.

Tieši spēle pret ''Nets'' varēja kļūt par vienīgo pirms Visu Zvaigžņu spēles pārtraukuma, kurā Porziņģis varētu debitēt ''Wizards'' sastāvā. Vēl nedēļas sākumā komandas galvenais treneris Vess Anselds juniors pauda cerību, ka latvietis pirmo spēli kluba rindās varētu aizvadīt šīs nedēļas laikā, tomēr trenera vēlmes nepiepildīsies.

Intervijā portālam ''Sportacentrs.com'' Vašingtonas ''Wizards'' apskatnieks un medija ''NBC Sports Washington'' sporta žurnālists Čeiss Hjūzs atzina, ka, visticamāk, Porziņģis pirmo maču pilsētas komandas kreklā aizvadīs pēc Visu Zvaigžņu spēles pārtraukuma. Pēc tā ''Wizards'' pirmā spēle paredzēta vien naktī uz 26. februārī (sestdienu), kad tā spēkosies pret Sanantonio ''Spurs''. Pēc zaudējuma ''Pacers'' informāciju apstiprināja Vašingtonas galvenais treneris Vess Anselds juniors.

''Neredzu nevienu iemeslu, kāpēc Kristapu būtu jālaiž laukumā uz vienu spēli, ja ir iespējams atpūtināt vēl papildus deviņas dienas. Manuprāt, labāk šajā jautājumā nesteigties, nelaist vēl laukumā un jācer, ka tas ļaus Kristapam spēlēt nākamajā mačā pret Sanantonio ''Spurs'' pēc Visu Zvaigžņu spēles pārtraukuma,'' situāciju ap Porziņģa debiju raksturoja ''Wizards'' apskatnieks.

Šajā sezonā Porziņģis laukumā devies 34 mačos. Sezonas laikā spēka uzbrucējs izlaidis mačus muguras traumas, Covid-19, kājas sasituma un tagad arī ceļgala kaula sasituma dēļ. Vidēji mačā šajā sezonā Porziņģis guvis 19.2 punktus, izcīnījis 7.7 atlēkušās bumbas un bloķējis 1.7 pretinieku metienu.

Tuvākajās dienās portālā ''Sportacentrs.com'' būs lasāma plašāks materiāls no sarunas ar ''NBC Sports Washington'' žurnālistu Čeisu Hjūzu par notikušā darījuma iemesliem, Porziņģa iespējamo saspēli ar Bredliju Bīlu un vai latvietis Vašingtonā ir uz palikšanu.

Slēpts komentārs: fantomas
Slēpts komentārs: fantomas

  +6 [+] [-]

, 2022-02-17 08:52, pirms 3 gadiem
fantomas rakstīja: Porziņģis kā Briedis visu laiku atliek tikai savas spēles, cīņas. Labi ir, ka nokļuva Wizzards, tur Kuzma arī zīmulis, labi ies kopā.
Jā pats nolēma nespēlēt.Priceless logic

  +6 [+] [-]

, 2022-02-17 08:52, pirms 3 gadiem
fantomas rakstīja: Skaistas jakas, dārgas brilles, mašīnas, rādās tas ņem virsroku pār basketbolu...
Skauž?
Pietiks dzīvot no mammas algas un ej nopelni

  +4 [+] [-]

, 2022-02-17 08:56, pirms 3 gadiem
Šitā var nopludināt iespēju tikt play-in. Vakarnakts zāģis arī bija galīgi nevajadzīgs. Būs žēl, ja beigās pietrūks pāris punktu
Slēpts komentārs: fans81

  +2 [+] [-]

, 2022-02-17 09:24, pirms 3 gadiem
fans81 rakstīja: Dallasa noteikti tikai un vienīgi ieguva, ka iesmērēja šamējo

Nebūs viņš vairs kapātājs.
Ar tavām nākotnes pareģa spējām tev ir jābū biljonāram, bet vai esi? Tukša muldēšana par to kas būs un kas nebūs, pagaidi gadiņu un redzēsi.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-17 09:37, pirms 3 gadiem
MakaronsEnkurs3 rakstīja: jā, jā, pēkšņi notiks brīnums un porcelāna enkurs, kurš vienmēr bijis traumatisks mīkstais, pēkšņi pārvērtīsies par dzelzsvīru un vairs nekad nevienu spēli neizlaidīs. hahahahahahahahaha

Podriņķa dienas līgā ir skaitītas. Šo līgumu līdz beigām kaut kā izvilks, jaunu milzīgu līgumu viņam kā savas ausis neredzēt - veterāna minimumu varbūt kaut kur.
Tajā pašā laikā Luka tagad būs kā skatītāju pievilinātājs Dallasā, pelnot naudu Kjūbabam un krītot ārā po pirmajās kārtās. Neskaitot vienu veiksmīgu sezonu, tāds bija Dirka liktenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2022-02-17 10:02, pirms 3 gadiem
Es neapdirsī#u KP, bet jāpiekrīt visiem sc troļļiem, kā lielāks "neveiksminieks" (traumu ziņā) nav redzēts. Vienmēr traumēts, vienmēr slims, vienmēr sāp, vienmēr atliekas atgriešanās datumi. Personīgi man brīžiem liekas, ka puika simulē.

Katrā ziņā Wizards TIK ĻOTI ieberzās ar KP, ka es neredzu un neticu, ka jauno sezonu "neredzamais Vienradzis" varētu iesākt Wizardos.

P.S all-star pauze gara, gan jau atkal atraus Covid tieši pirms atgriešanās

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 10:03, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Tajā pašā laikā Luka tagad būs kā skatītāju pievilinātājs Dallasā, pelnot naudu Kjūbabam un krītot ārā po pirmajās kārtās. Neskaitot vienu veiksmīgu sezonu, tāds bija Dirka liktenis.
Nu nez cik ilgi Luka būs Kjubana mīlulis? Vēl 2-3 sezonas ne tālāk par PO 1.kārtu - tas pat Kjubanam var apnikt , biznesam arī nāks par sliktu. Sameklēs jaunu spēļmantiņu

     [+] [-]

, 2022-02-17 10:07, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Tajā pašā laikā Luka tagad būs kā skatītāju pievilinātājs Dallasā, pelnot naudu Kjūbabam un krītot ārā po pirmajās kārtās. Neskaitot vienu veiksmīgu sezonu, tāds bija Dirka liktenis.
Dumplingam līdz Dirkam kā no planētas Zeme līdz Mēnesim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2022-02-17 10:11, pirms 3 gadiem
MakaronsEnkurs3 rakstīja: jā, jā, pēkšņi notiks brīnums un porcelāna enkurs, kurš vienmēr bijis traumatisks mīkstais, pēkšņi pārvērtīsies par dzelzsvīru un vairs nekad nevienu spēli neizlaidīs. hahahahahahahahaha

Podriņķa dienas līgā ir skaitītas. Šo līgumu līdz beigām kaut kā izvilks, jaunu milzīgu līgumu viņam kā savas ausis neredzēt - veterāna minimumu varbūt kaut kur.
nu jā, nu...
jautājum ir, kāpēc tu par to priecājies, kas tevi šajā situācijā dara lainīgu..?

  -1 [+] [-]

, 2022-02-17 10:14, pirms 3 gadiem
Joker777 rakstīja: Es neapdirsī#u KP, bet jāpiekrīt visiem sc troļļiem, kā lielāks "neveiksminieks" (traumu ziņā) nav redzēts. Vienmēr traumēts, vienmēr slims, vienmēr sāp, vienmēr atliekas atgriešanās datumi. Personīgi man brīžiem liekas, ka puika simulē.

Katrā ziņā Wizards TIK ĻOTI ieberzās ar KP, ka es neredzu un neticu, ka jauno sezonu "neredzamais Vienradzis" varētu iesākt Wizardos.

P.S all-star pauze gara, gan jau atkal atraus Covid tieši pirms atgriešanās
Var redzēt, ka tev visas zināšanas par NBA aprobežojas ar zināšanām par KP un viņa traumām.
Pačukstēšu priekšā, ka atšķirībā no KP, ka ir vesela virkne NBA spēlētāji, kuri pēc tādām traumām kā KP nekad neatgriezās savā iepriekšējā līmenī, bet KP atgriezās. Tā pat to, ka ir vairāki NBA spēlētāji, kuri ir lielāka kalibra nekā KP, kuri ir traumēti ne retāk kā KP. Piemēram, LAL spēlētājs Entonijs Deiviss, kurš šonakt atkal satraumējās.
Un, ja tu domā, ka pie mūsdienu medicīnas aprīkojuma ir iespējams simulēt NBA līmenī, tad tu esi vienkārši aprobežots muļķis.

     [+] [-]

, 2022-02-17 10:21, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Var redzēt, ka tev visas zināšanas par NBA aprobežojas ar zināšanām par KP un viņa traumām.
Pačukstēšu priekšā, ka atšķirībā no KP, ka ir vesela virkne NBA spēlētāji, kuri pēc tādām traumām kā KP nekad neatgriezās savā iepriekšējā līmenī, bet KP atgriezās. Tā pat to, ka ir vairāki NBA spēlētāji, kuri ir lielāka kalibra nekā KP, kuri ir traumēti ne retāk kā KP. Piemēram, LAL spēlētājs Entonijs Deiviss, kurš šonakt atkal satraumējās.
Un, ja tu domā, ka pie mūsdienu medicīnas aprīkojuma ir iespējams simulēt NBA līmenī, tad tu esi vienkārši aprobežots muļķis.
Un tāpēc viņu vērtība krītas, arī KP. Kopumā KP situācija diemžēl neuzlabosies. Viņam ir sava auguma īpatnības un tas jāņem vērā. Basketnews tviterī bija saskaitījis, ka Mavs rindās, viņam ir bijušas dažāda smaguma, gan ļoti vieglas, gan smagākas 25 traumas, vai tas ir daudz? Ja salīdzina ar citiem traumatiskajiem, līdzīgi, bet ja skatās komandas virzienā, tad mavs bija līderis ar max līgumu, ar kuru nav skaidrs vai spēs PO spēlēt un cik vēl izlaidīs....KP ir ļoti labs spēlētājs un visticamāk arī turpmāk to rādīs, bet šaubos, ka viņam veselība kā tāda uzlabosies.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-17 10:21, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Nu nez cik ilgi Luka būs Kjubana mīlulis? Vēl 2-3 sezonas ne tālāk par PO 1.kārtu - tas pat Kjubanam var apnikt , biznesam arī nāks par sliktu. Sameklēs jaunu spēļmantiņu
Aprobežotiem Dalasas faniem (lielākai daļai) jau pie kājas cik tālu Mavs tiks Play Off. Galvenais, lai Dumplings regulārās sezonas šovā spīd, tad jau viss būs Ok. Krekliņi un cita fanu atribūtika ar viņa numuru iet uz urā, tāpat visas citas sporta marketinga aktivitātes.
Nav pamata domāt, ka Kjubans pārskatāmā nākotnē nokaus savu vistiņu, kura tam dēj zelta oliņas.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-17 10:24, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Tajā pašā laikā Luka tagad būs kā skatītāju pievilinātājs Dallasā, pelnot naudu Kjūbabam un krītot ārā po pirmajās kārtās. Neskaitot vienu veiksmīgu sezonu, tāds bija Dirka liktenis.
Tas jau tikai līdz laikam, būs LD finālā, mož arī pacels, tik vai tas ar mavs būs. Atceries, Lukam tomēr tikai 22 gadi

  -1 [+] [-]

, 2022-02-17 10:25, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Aprobežotiem Dalasas faniem (lielākai daļai) jau pie kājas cik tālu Mavs tiks Play Off. Galvenais, lai Dumplings regulārās sezonas šovā spīd, tad jau viss būs Ok. Krekliņi un cita fanu atribūtika ar viņa numuru iet uz urā, tāpat visas citas sporta marketinga aktivitātes.
Nav pamata domāt, ka Kjubans pārskatāmā nākotnē nokaus savu vistiņu, kura tam dēj zelta oliņas.
izlasīju un sasmējos, redzams, ka bez plika heita, tev absolūti nekā nav, kā mazam bērnam

  -3 [+] [-]

, 2022-02-17 10:25, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un tāpēc viņu vērtība krītas, arī KP. Kopumā KP situācija diemžēl neuzlabosies. Viņam ir sava auguma īpatnības un tas jāņem vērā. Basketnews tviterī bija saskaitījis, ka Mavs rindās, viņam ir bijušas dažāda smaguma, gan ļoti vieglas, gan smagākas 25 traumas, vai tas ir daudz? Ja salīdzina ar citiem traumatiskajiem, līdzīgi, bet ja skatās komandas virzienā, tad mavs bija līderis ar max līgumu, ar kuru nav skaidrs vai spēs PO spēlēt un cik vēl izlaidīs....KP ir ļoti labs spēlētājs un visticamāk arī turpmāk to rādīs, bet šaubos, ka viņam veselība kā tāda uzlabosies.
Tajā Basketnews tviterī gadījumā nebija rakstīts, ka lielākā daļa KP traumas ir pateicoties viņa aktivitātēm laukumā? Un to NBA prot novērtēt.
Īpaši šosezon, kad, piemēram, Valančūns viņam uztaisīja kājas traumu.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-17 10:28, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tajā Basketnews tviterī gadījumā nebija rakstīts, ka lielākā daļa KP traumas ir pateicoties viņa aktivitātēm laukumā? Un to NBA prot novērtēt.
Īpaši šosezon, kad, piemēram, Valančūns viņam uztaisīja kājas traumu.
Tam nozīme ir 0. VIņam ir trauma, viņš nespēlē, ieguvums komandai nekāds. Tavā teiktajā loģikas nekādas. Komandai vajag rezultātu nevis spēlētāju ar max līgumu, ar kuru nezina cik daudz sezonā nospēlēs un vai PO spēs pavilkt. Tas pats Deivisu, viņa vērtība krītas

     [+] [-]

, 2022-02-17 10:31, pirms 3 gadiem
fans81 rakstīja: Dallasa noteikti tikai un vienīgi ieguva, ka iesmērēja šamējo

Nebūs viņš vairs kapātājs.
Kad tad ir bijis kapātājs? Varbūt pamatskolā?

  +6 [+] [-]

, 2022-02-17 10:31, pirms 3 gadiem
Viss kā parasti - Bocmanis lielās ar savām NBA "zināšanām", Rexis raud par Kristapa vērtību tikai nav saprotams kas viņam par daļu gar to. Ir kā ir, ko raudāt pie katra raksta par Pelmeni un Kristapu?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 10:35, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas jau tikai līdz laikam, būs LD finālā, mož arī pacels, tik vai tas ar mavs būs. Atceries, Lukam tomēr tikai 22 gadi
Viss ir atkarīgs no Kjūbana vai citas komandas īpašnieka. Basketbols ir komandu sporta veids. Ja viņš neaizies no Dallasas, tad Kjūbana stratēģija ir skaidra, gluži kā Dirks, Luka paliek par galveno klaunu izrādē un stāstā par komandu, kura visj laiku cīnās. Dirkam uz vienu sezonu uztaisīja čempionu komandu, bet šādas komandas izveide Lukam, vismaz pēc Kjūbana izteikumiem, neietilpst viņa plānos tuvākajā laikā.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-17 10:38, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tam nozīme ir 0. VIņam ir trauma, viņš nespēlē, ieguvums komandai nekāds. Tavā teiktajā loģikas nekādas. Komandai vajag rezultātu nevis spēlētāju ar max līgumu, ar kuru nezina cik daudz sezonā nospēlēs un vai PO spēs pavilkt. Tas pats Deivisu, viņa vērtība krītas
Tavam rakstītam vērtība ir 0.
NBA speciālisti saprot, ka spēles karstumā gūta trauma cīņā ar pretinieku nav gluži tas pats, kas muļķīga trauma, piemēram, piezemējoties pēc danka, kā tas šosezon izdevās Maksim Klēberam.
Tam ko domā visādi aprobežoti fani un heiteri absolūti nav nozīmes.
Protams, ka lielākai daļai spēlētāju ar katru sezonu vērtība kritās, gan traumatisma, gan rādītā snieguma dēļ, un maksimālo līgumu izdodas noslēgt tikai vienreiz savā spēlētāja karjerā.

     [+] [-]

, 2022-02-17 10:41, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas jau tikai līdz laikam, būs LD finālā, mož arī pacels, tik vai tas ar mavs būs. Atceries, Lukam tomēr tikai 22 gadi
protams, ir Lukas (Mavs) fani, kuriem patīk vēŗot viņa spēli, kaut gan 90 % Latvijas faniem viņš ir interesants tikai tāpēc, ka spēlē kopā ar letiņiem. Bet, manuprāt, aug jaunā NBA paaudze, kuru basketbola prasmes un "skatāmība" ir jau pārāki par Dončiču. Tas pats Morants - Luka salīdzinot ar viņu ir "lēnais divplāksnis". Un kad viņu komandas sāks spēlēt PO - par Luku ar viņa basketbolu aizmirsīs. Neskatoties uz viņa 23 gadiem - viņš jau ir vakardiena.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-17 10:43, pirms 3 gadiem
Makarona pakaļskrējēji pārliecināti ka Luka netiks tālāk par pirmo kārtu HA HA! Luka ir uzvarētājs- Eiropas zelts ar mazo Slovēniju un 2 ar Madridi. Tas NBA gredzens ir tikai laika jautājums Lukam.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-17 10:44, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tavam rakstītam vērtība ir 0.
NBA speciālisti saprot, ka spēles karstumā gūta trauma cīņā ar pretinieku nav gluži tas pats, kas muļķīga trauma, piemēram, piezemējoties pēc danka, kā tas šosezon izdevās Maksim Klēberam.
Tam ko domā visādi aprobežoti fani un heiteri absolūti nav nozīmes.
Protams, ka lielākai daļai spēlētāju ar katru sezonu vērtība kritās, gan traumatisma, gan rādītā snieguma dēļ, un maksimālo līgumu izdodas noslēgt tikai vienreiz savā spēlētāja karjerā.
Ak Dievs, kāds cirvis.....

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 10:45, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Viss ir atkarīgs no Kjūbana vai citas komandas īpašnieka. Basketbols ir komandu sporta veids. Ja viņš neaizies no Dallasas, tad Kjūbana stratēģija ir skaidra, gluži kā Dirks, Luka paliek par galveno klaunu izrādē un stāstā par komandu, kura visj laiku cīnās. Dirkam uz vienu sezonu uztaisīja čempionu komandu, bet šādas komandas izveide Lukam, vismaz pēc Kjūbana izteikumiem, neietilpst viņa plānos tuvākajā laikā.
Šajā gadījumā iespējams pat vieglāk var būt, ja Luka nopresēs to skriešanu sienā. Paskaidrošu, Luka ir spēlētājs, kuru 1vs1 ir grūti nosegt un kā nāk double team, tā kāds brīvs paliek. Mavs būs svarīgi dabūt sakarīgu garo un soliņu. Bet soliņa viņi neko nepacels. Ir otra problēma, ka pašlaik Mavs neizmanto savu trumpi, garo sastāvu un daudz būs atkarīgs arī kā Dinvidijs sāks spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-17 10:46, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Viss ir atkarīgs no Kjūbana vai citas komandas īpašnieka. Basketbols ir komandu sporta veids. Ja viņš neaizies no Dallasas, tad Kjūbana stratēģija ir skaidra, gluži kā Dirks, Luka paliek par galveno klaunu izrādē un stāstā par komandu, kura visj laiku cīnās. Dirkam uz vienu sezonu uztaisīja čempionu komandu, bet šādas komandas izveide Lukam, vismaz pēc Kjūbana izteikumiem, neietilpst viņa plānos tuvākajā laikā.
Kjubans uz čempionu sezonu Dirkam pielasīja atbilstošu komandas sastāvu, piemēram, to pašu Kidu un Teriju .
Kamēr Dumplings, arī Mavs funkcionāri, nesapratīs, ka basketbols ir komandas spēle tikmēr tur nekas nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 10:56, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Šajā gadījumā iespējams pat vieglāk var būt, ja Luka nopresēs to skriešanu sienā. Paskaidrošu, Luka ir spēlētājs, kuru 1vs1 ir grūti nosegt un kā nāk double team, tā kāds brīvs paliek. Mavs būs svarīgi dabūt sakarīgu garo un soliņu. Bet soliņa viņi neko nepacels. Ir otra problēma, ka pašlaik Mavs neizmanto savu trumpi, garo sastāvu un daudz būs atkarīgs arī kā Dinvidijs sāks spēlēt.
To skriešanu sienā no tipiska sg būs grūti dabūt laukā. Pie grūtībām vainīgs ir Kārlails, kurš vispār neko neietekmēja viņa spēles stilā un ielika par izteiktu pg. Kārlailam vajadzēja jaunu čali spēt nedaudz atsēdināt, bet tā vietā viņš atļāva darīt visu ko grib uz laukuma. Domāju, ja jau sākumā Luka būtu ticis pie cita trenera, tad viņam jau tagad kopā ar komandu būtu cita līmeņa panākumi.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 10:57, pirms 3 gadiem
Joker777 rakstīja: Es neapdirsī#u KP, bet jāpiekrīt visiem sc troļļiem, kā lielāks "neveiksminieks" (traumu ziņā) nav redzēts. Vienmēr traumēts, vienmēr slims, vienmēr sāp, vienmēr atliekas atgriešanās datumi. Personīgi man brīžiem liekas, ka puika simulē.

Katrā ziņā Wizards TIK ĻOTI ieberzās ar KP, ka es neredzu un neticu, ka jauno sezonu "neredzamais Vienradzis" varētu iesākt Wizardos.

P.S all-star pauze gara, gan jau atkal atraus Covid tieši pirms atgriešanās
Embīds, Deivis, Durants, Grifins, Zaions, varētu vēl pielikt Kariju, Īrvingu, kuri regulāri notraumējas, cits stāsts ir ar Volu un Kleju, bet arī baigi neveiksmīgi ar lielajām traumām.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 10:59, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: To skriešanu sienā no tipiska sg būs grūti dabūt laukā. Pie grūtībām vainīgs ir Kārlails, kurš vispār neko neietekmēja viņa spēles stilā un ielika par izteiktu pg. Kārlailam vajadzēja jaunu čali spēt nedaudz atsēdināt, bet tā vietā viņš atļāva darīt visu ko grib uz laukuma. Domāju, ja jau sākumā Luka būtu ticis pie cita trenera, tad viņam jau tagad kopā ar komandu būtu cita līmeņa panākumi.
Nezinu kā būtu, ja būtu, bet šobrīd viņš ir iedomīgs puišelis, kurš piedevām ar savu mūžīgo raudāšanu ir panācis to, ka vairums NBA tiesneši Mavs nekādas atlaides nedod.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 11:00, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: To skriešanu sienā no tipiska sg būs grūti dabūt laukā. Pie grūtībām vainīgs ir Kārlails, kurš vispār neko neietekmēja viņa spēles stilā un ielika par izteiktu pg. Kārlailam vajadzēja jaunu čali spēt nedaudz atsēdināt, bet tā vietā viņš atļāva darīt visu ko grib uz laukuma. Domāju, ja jau sākumā Luka būtu ticis pie cita trenera, tad viņam jau tagad kopā ar komandu būtu cita līmeņa panākumi.
Visai iespējams, iespējams Kārlails nespēja sevi nolikt kā autoritāti laukumā, jo tas pats Luka klausīja Laso bez ierunām Real rindās.

Ja Kids viņu ir ielicis uz pareizā ceļa un turpināsies līdzīgs stils kā pret Heat, tad varētu Mavs arī labas lietas gaidīt.

Tajā visā priecē, ka Bertāns tur nonāca, jo tas stils, kas tur valda, un ne tikai no Lukas puses, citi to pašu dara, tad Dāvim būtu jāatgūstas un jāatgriežas, kā minimums iepriekšējā līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-17 11:11, pirms 3 gadiem
tommy90 rakstīja: Embīds, Deivis, Durants, Grifins, Zaions, varētu vēl pielikt Kariju, Īrvingu, kuri regulāri notraumējas, cits stāsts ir ar Volu un Kleju, bet arī baigi neveiksmīgi ar lielajām traumām.
HA HA sasmīdināji! Enkurs tikai vienu sezonu ir aizvadījis vairāk par 70 spēlēm un tā bija pati pirmā sezona- kad kauli vēl bija veseli. Pārējās senonas jau velk uz 30- 40 spēlēm pa sezonu. Durants, Griffins, Deiviss, Irvins spēlējuši pilnas sezonas un 30 spēleš sozonā neazivada regulāri tā kā to dara trauslais enkurs.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-17 11:15, pirms 3 gadiem
Labkais salidzinājums ar Porzinģi ir Žoakims Noa - tie ir 2 dvīņu brāļī. Nekāds Durants, ne Deiviss

     [+] [-]

, 2022-02-17 11:22, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Visai iespējams, iespējams Kārlails nespēja sevi nolikt kā autoritāti laukumā, jo tas pats Luka klausīja Laso bez ierunām Real rindās.

Ja Kids viņu ir ielicis uz pareizā ceļa un turpināsies līdzīgs stils kā pret Heat, tad varētu Mavs arī labas lietas gaidīt.

Tajā visā priecē, ka Bertāns tur nonāca, jo tas stils, kas tur valda, un ne tikai no Lukas puses, citi to pašu dara, tad Dāvim būtu jāatgūstas un jāatgriežas, kā minimums iepriekšējā līmenī.
Esmu gatavs saderēt, ka Dāvis lielāko daļu spēļu Mavs uzbrukumā, tāpat kā vairums citi Mavs spēlētāji, būs starp tiem, kuri vienkārši skraidelēs līdz Dumplingam, kamēr tas truli statiski stāvēs uz vietas driblējot.
Viss iepriekš redzētais liecina, ka nav nekāda pamata cerēt uz Damplinga labvēlību, kā tas bija Dāvja pirmajā spēlē Mavs sastāvā. Ne viens vien snaiperis ir pazudis Mavs sastāvā. Viss svaigākais piemērs ir Redžijs Buloks, kurš pirms nokļūšanas Mavs sastāvā bija ne tas sliktākais snaiperis. Vel jo vairāk, ja Dāvis spēlē iesaistīsies no beņķa ar salīdzinoši nelielu spēles laiku. Dāvja vienīgai cerībai šobrīd ir jābūt, ka viņam atkal aizies 3 pkt. metieni, bet ja tie nebūs, tad viņu sagaida tas pats liktenis kā Wizards.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-17 11:26, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Tajā pašā laikā Luka tagad būs kā skatītāju pievilinātājs Dallasā, pelnot naudu Kjūbabam un krītot ārā po pirmajās kārtās. Neskaitot vienu veiksmīgu sezonu, tāds bija Dirka liktenis.
Un pārējās 29 komandas katru gadu izcīna titulu? Nesaprotu, ko visi tā ieciklējušies uz Dalasu un Luku un pārdzīvo, ka vēl čempis nav paņemts.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-17 11:34, pirms 3 gadiem
Blin Ivar, katru rītu iesāku ar smaidu, kad lasu tavus komentārus par 22 gadīgu puišeli, kurš tev tik ļoti dvēselē iespļāvis. Nu galīgi neracionāls heits tev te ir.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 11:34, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Un pārējās 29 komandas katru gadu izcīna titulu? Nesaprotu, ko visi tā ieciklējušies uz Dalasu un Luku un pārdzīvo, ka vēl čempis nav paņemts.
Kad tajās citās komandās arī spēlēs latvieši, tad arī iesprings uz šīm komandām.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-17 11:37, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Blin Ivar, katru rītu iesāku ar smaidu, kad lasu tavus komentārus par 22 gadīgu puišeli, kurš tev tik ļoti dvēselē iespļāvis. Nu galīgi neracionāls heits tev te ir.
Nu, ko darīt, ja pēdējos gados kāds letiņu spēlētājs nonāk Mavs komandā?
Nebūtu viņu tur, tad man tas Damplings ar visu Mavs būtu dziļi pie kājas, jo pirms KP nonākšanas šai komandā tā no manas puses nekādu ievērību nebija izpelnījusies.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 11:38, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kad tajās citās komandās arī spēlēs latvieši, tad arī iesprings uz šīm komandām.
Skaidrs Starpcitu, runājot par luka es te nelielu fragmentu noklausījos te - https://www.youtube.com/watch?v=zfP... ap 14:05 ļoti īsi par to, ka Luka daudz uz sevi uzņemās. Pilnīgi piekrītu čalim. Tu uzskati, ka Lukam spēlē 5 metieni būtu jāizmet, ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-02-17 11:56, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Esmu gatavs saderēt, ka Dāvis lielāko daļu spēļu Mavs uzbrukumā, tāpat kā vairums citi Mavs spēlētāji, būs starp tiem, kuri vienkārši skraidelēs līdz Dumplingam, kamēr tas truli statiski stāvēs uz vietas driblējot.
Viss iepriekš redzētais liecina, ka nav nekāda pamata cerēt uz Damplinga labvēlību, kā tas bija Dāvja pirmajā spēlē Mavs sastāvā. Ne viens vien snaiperis ir pazudis Mavs sastāvā. Viss svaigākais piemērs ir Redžijs Buloks, kurš pirms nokļūšanas Mavs sastāvā bija ne tas sliktākais snaiperis. Vel jo vairāk, ja Dāvis spēlē iesaistīsies no beņķa ar salīdzinoši nelielu spēles laiku. Dāvja vienīgai cerībai šobrīd ir jābūt, ka viņam atkal aizies 3 pkt. metieni, bet ja tie nebūs, tad viņu sagaida tas pats liktenis kā Wizards.
viss uzrakstītais skaidri parāda, ka esi o basketbolā un skaidru heitu tik spļauj ārā.

Pirmkārt, Dāvis sev nerāda iespējas lielākoties, viņam vajag radīt iespējas, respektīvi arī trīņu un ko mavs, tostarp, Luka dara? Jā, rada iespējas, un ar to Bertānam daudz vieglāk kā Wizards sastāvā.

Kā redzams arī nejēdz to, ka lieākoties snaiperi tieši iegūst daudz iespējas uz metieniem, tas pats Bransons dabuj lērumu iespēju no Lukas utt. Tas ir vienkārši vāks kādu mēslu raksti.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 11:57, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Skaidrs Starpcitu, runājot par luka es te nelielu fragmentu noklausījos te - https://www.youtube.com/watch?v=zfP... ap 14:05 ļoti īsi par to, ka Luka daudz uz sevi uzņemās. Pilnīgi piekrītu čalim. Tu uzskati, ka Lukam spēlē 5 metieni būtu jāizmet, ja?
Nē, kāpēc pieci metieni? Manis pēc viņš var mest 50 metienus, bet vai tas ko dod pozitīvu komandas kopējās interesēs?
Es domāju, ka viņam vairāk jāpievērš uzmanību tam kāda ir viņa pozīcija laukumā u.t.i. saspēles vadīšanā.
Basketbola ābecē rakstīts, un to māca bērnu jaunākās basketbola apmācības grupiņās, ka uzbrukumā pēc iespējas ātrāk kustinot bumbu var panākt, ka pretiniekiem aizsardzībā ir lielāka iespēja kļūdīties. Vai mēs varam apgalvot, ka Dumplingam vadot saspēli Mavs uzbrukumā ātri kustina bumbu? Es domāju, ka nē. Pamatā ir Dumplinga statiska driblēšana nereti vairāk kā pusi no uzbrukuma laika, un tad atmuguriska virzība uz pretinieku grozu. Ja galīgi jūt, ka nepārspēs pretinieku, tad atmet bumbu uzbrukuma pēdējās sekundēs. Pretinieki to jau sen ir atkoduši.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-17 11:59, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē, kāpēc pieci metieni? Manis pēc viņš var mest 50 metienus, bet vai tas ko dod pozitīvu komandas kopējās interesēs?
Es domāju, ka viņam vairāk jāpievērš uzmanību tam kāda ir viņa pozīcija laukumā u.t.i. saspēles vadīšanā.
Basketbola ābecē rakstīts, un to māca bērnu jaunākās basketbola apmācības grupiņās, ka uzbrukumā pēc iespējas ātrāk kustinot bumbu var panākt, ka pretiniekiem aizsardzībā ir lielāka iespēja kļūdīties. Vai mēs varam apgalvot, ka Dumplingam vadot saspēli Mavs uzbrukumā ātri kustina bumbu? Es domāju, ka nē. Pamatā ir Dumplinga statiska driblēšana nereti vairāk kā pusi no uzbrukuma laika, un tad atmuguriska virzība uz pretinieku grozu. Ja galīgi jūt, ka nepārspēs pretinieku, tad atmet bumbu uzbrukuma pēdējās sekundēs. Pretinieki to jau sen ir atkoduši.
un veiksmīgi ignorē pajol to, ka viņš dara tieši to, ko vadītājam jādara, uzvelk uz sevis pāris aizsargus un bumbu atmet brīvajiem. Tas ir viens no basketbola pamatiem. Tāds jebnuts dzērājs esi

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 11:59, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: viss uzrakstītais skaidri parāda, ka esi o basketbolā un skaidru heitu tik spļauj ārā.

Pirmkārt, Dāvis sev nerāda iespējas lielākoties, viņam vajag radīt iespējas, respektīvi arī trīņu un ko mavs, tostarp, Luka dara? Jā, rada iespējas, un ar to Bertānam daudz vieglāk kā Wizards sastāvā.

Kā redzams arī nejēdz to, ka lieākoties snaiperi tieši iegūst daudz iespējas uz metieniem, tas pats Bransons dabuj lērumu iespēju no Lukas utt. Tas ir vienkārši vāks kādu mēslu raksti.
Var redzēt, ka savus spriedelējumus izdari tikai pēc spēļu apskatos redzētā. Savādāk tādas dumjības nerakstītu.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 12:00, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: un veiksmīgi ignorē pajol to, ka viņš dara tieši to, ko vadītājam jādara, uzvelk uz sevis pāris aizsargus un bumbu atmet brīvajiem. Tas ir viens no basketbola pamatiem. Tāds jebnuts dzērājs esi
Jā, jā! Lielais spēļu apskatu ekspert.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-17 12:01, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Var redzēt, ka savus spriedelējumus izdari tikai pēc spēļu apskatos redzētā. Savādāk tādas dumjības nerakstītu.
Vienīgai mēslus, kas raksta, esi Tu.

Tu nejēdz neko citu, kā tupu heitu rakstīt.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-17 12:01, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, jā! Lielais spēļu apskatu ekspert.
Mož mazāk dzer pajol? Vai esi ticis līdz tip top sņabja līmenim?

Jābloķē nost tevi, ja neko nejēdz par basketbola pamatiem, īpaši par double team. Tu esi vienkārši kā mazs bērns, kuram 22 gadīgs čalis ir atņēmis konfekti un bez bimbāšanas nekā nejēdz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2022-02-17 12:10, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē, kāpēc pieci metieni? Manis pēc viņš var mest 50 metienus, bet vai tas ko dod pozitīvu komandas kopējās interesēs?
Es domāju, ka viņam vairāk jāpievērš uzmanību tam kāda ir viņa pozīcija laukumā u.t.i. saspēles vadīšanā.
Basketbola ābecē rakstīts, un to māca bērnu jaunākās basketbola apmācības grupiņās, ka uzbrukumā pēc iespējas ātrāk kustinot bumbu var panākt, ka pretiniekiem aizsardzībā ir lielāka iespēja kļūdīties. Vai mēs varam apgalvot, ka Dumplingam vadot saspēli Mavs uzbrukumā ātri kustina bumbu? Es domāju, ka nē. Pamatā ir Dumplinga statiska driblēšana nereti vairāk kā pusi no uzbrukuma laika, un tad atmuguriska virzība uz pretinieku grozu. Ja galīgi jūt, ka nepārspēs pretinieku, tad atmet bumbu uzbrukuma pēdējās sekundēs. Pretinieki to jau sen ir atkoduši.
Bocmani, tu sū...u raksti gandrīz pie jebkura raksta tikai tāpēc, lai izraisītu reakciju, lai ar tevi tipa "diskutētu"? Tev acīmredzot ir kādas mentālas problēmas, kuras te mēģini kompensēt. Nu nevar būt citu iemeslu kāpēc cilvēks raksta tādas stulbības... Nu var jau būt, ka cilvēks vienkārši stulbs, bet arī tad kādas jēdzīgas lietas nāktu kādreiz ārā. Tev konstanti ir garām teksti un pie jebkuras tēmas kur atzīmējies.
Šajā gadījumā - basketbola sen nav tādu klasisku PG, SG utt. Centri met troikas, saspēlnieki - uzbrūk grozam un piespēle ir tikai otrā opcija, Bucks saspēlnieks praktiski uzreiz atdod bubmu Jannim nu utt. Tāpēc Lukam (lai kā man viņš nepatiktu) pārmest to, ka viņš redz kā PG nevada komandas saspēli, bet pats veido uzbrukumu un tikai tad varbūt atmet piespēli, nu tur ir jābūt cirvim. Tāds ir šī spēlētāja spēles stils un Mavs tādu ir izvēlējušies. Gribi tu to vai negribi Luka ir pirmā uzbrukuma opcija Mavs un ap viņu tiek būvēta komanda. Tas ir vienkārši fakts un raudāt par to, ka viņš nedod piespēles un nevada saspēli kā klasiskam PG būtu jādara, nu tas ir idiotisma kalngals. Tik pat stulbi būtu rakstīt, ka Klebers vai Powels nespēlē postā un nemēģina apspēlēt pretinieku ar muguru...

  +2 [+] [-]

, 2022-02-17 12:12, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Un pārējās 29 komandas katru gadu izcīna titulu? Nesaprotu, ko visi tā ieciklējušies uz Dalasu un Luku un pārdzīvo, ka vēl čempis nav paņemts.
Ir runa par ilgtermiņu. Kjūbans Dirku visu karjeru ielika par skatītāju pievilinātāju un vienu gadu iedeva komandu, ar kuru bija iespējams pacīnīties par uzvaru čempionātā. Stāsts ir par Mavs finansiālām iespējām, kuras Kjūbanam pat negribas riskēt izmantot, jo naudu labi var pelnīt arī neizcīnot čempionu titulu. Paskaties uz GSW, kuri daudzus gadus ir riskējuši ieguldīt daudz un nopelnīt mazāk. Mavs iespējas ir līdzīgas, bet Kjūbanam vienmēr ir svarīga tieši biznesa rentabilitāte, nevis sportiskie sasniegumi. Ja Luka paliks pie Kjūbana, tad būs grūti pacīnīties par spīdošu un panākumiem bagātu karjeru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-02-17 12:26, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Ir runa par ilgtermiņu. Kjūbans Dirku visu karjeru ielika par skatītāju pievilinātāju un vienu gadu iedeva komandu, ar kuru bija iespējams pacīnīties par uzvaru čempionātā. Stāsts ir par Mavs finansiālām iespējām, kuras Kjūbanam pat negribas riskēt izmantot, jo naudu labi var pelnīt arī neizcīnot čempionu titulu. Paskaties uz GSW, kuri daudzus gadus ir riskējuši ieguldīt daudz un nopelnīt mazāk. Mavs iespējas ir līdzīgas, bet Kjūbanam vienmēr ir svarīga tieši biznesa rentabilitāte, nevis sportiskie sasniegumi. Ja Luka paliks pie Kjūbana, tad būs grūti pacīnīties par spīdošu un panākumiem bagātu karjeru.
Kā man vairākus gadus atpakaļ teica viens basketbola aprindās, un ne tikai Latvijā, pazīstams cilvēks, ka viņš NBA regulārai sezonai sāk sekot tikai tad, kad katrai komandai atlikušas vel 10-15 spēles. Līdz tam tas viss ir šovs amerikāņu gaumē, un nav pamata uz to visu iespringt.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-17 12:48, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: protams, ir Lukas (Mavs) fani, kuriem patīk vēŗot viņa spēli, kaut gan 90 % Latvijas faniem viņš ir interesants tikai tāpēc, ka spēlē kopā ar letiņiem. Bet, manuprāt, aug jaunā NBA paaudze, kuru basketbola prasmes un "skatāmība" ir jau pārāki par Dončiču. Tas pats Morants - Luka salīdzinot ar viņu ir "lēnais divplāksnis". Un kad viņu komandas sāks spēlēt PO - par Luku ar viņa basketbolu aizmirsīs. Neskatoties uz viņa 23 gadiem - viņš jau ir vakardiena.
Ak diess, Tu tak noteikti svēti tici tam, kad šito raksti, ja?)) Jokičs un Dončičs, divi elitārie eiropieši, kuriem pilnīgi pie kājas, kurš par viņiem ātrāks, jo domāšanā abi ir labāki un ātrāki, rokas visu prot un var, skils ar IQ kompensē ar lielu rezervi. Vajag tak prast šādas lietas novērtēt? Morants ir tikai viens no neskaitāmajiem jaunajiem, ar saviem lidojošajiem hormoniem un adrenalīnu pirmajās sezonās, ļoti skatāms epizodiski. Bet par sasniegumiem runājot, lai arī kā mani brīžiem kaitina Dončičs, ticamība uz lielākiem sasniegumiem un augstvērtīgāku karjeru ir vairāk viņa pusē nekā Moranta. Nu un Jokičs vispār ir kosmosa gadus visiem priekšā

  +2 [+] [-]

, 2022-02-17 13:19, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Dāvja vienīgai cerībai šobrīd ir jābūt, ka viņam atkal aizies 3 pkt. metieni, bet ja tie nebūs, tad viņu sagaida tas pats liktenis kā Wizards.
velns, cik vieds komentārs, šito neviens nebija pamanījis, ka Dāvja līgums balstās uz trīnīti...

  -2 [+] [-]

, 2022-02-17 13:23, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Tas pats Morants - Luka salīdzinot ar viņu ir "lēnais divplāksnis". Un kad viņu komandas sāks spēlēt PO - par Luku ar viņa basketbolu aizmirsīs. Neskatoties uz viņa 23 gadiem - viņš jau ir vakardiena.
Vai tad Lukas ātruma īpašības jebkad ir bijušas viņa uzbrukuma ierocis, ka šādi salīdzini goda vārds, man Lukas lēnais solis patīk daudz labāk kā tie mazie spridzekļi, kas kā mušas dzenājas pa laukumu.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 13:49, pirms 3 gadiem
shitaa rakstīja: velns, cik vieds komentārs, šito neviens nebija pamanījis, ka Dāvja līgums balstās uz trīnīti...
Citāts no Kjubana teiktā pēc maiņas starp Dalasu un Vašingtonu:
"Kristaps Porziņģis ir neticami talantīgs, taču mums vajadzēja to metēju (Dāvi Bertānu) un vēl vienu bumbas turētāju.......''

Vai ir vel kādi jautājumi ko Mavs gaida no Dāvja?

  -2 [+] [-]

, 2022-02-17 14:30, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Var redzēt, ka tev visas zināšanas par NBA aprobežojas ar zināšanām par KP un viņa traumām.
Pačukstēšu priekšā, ka atšķirībā no KP, ka ir vesela virkne NBA spēlētāji, kuri pēc tādām traumām kā KP nekad neatgriezās savā iepriekšējā līmenī, bet KP atgriezās. Tā pat to, ka ir vairāki NBA spēlētāji, kuri ir lielāka kalibra nekā KP, kuri ir traumēti ne retāk kā KP. Piemēram, LAL spēlētājs Entonijs Deiviss, kurš šonakt atkal satraumējās.
Un, ja tu domā, ka pie mūsdienu medicīnas aprīkojuma ir iespējams simulēt NBA līmenī, tad tu esi vienkārši aprobežots muļķis.
Kur tieši ir redzama tā viņa atgriešanās iepriekšējā līmenī? Nospēlē 10 spēles un 10 pēc tam izlaiž.

     [+] [-]

, 2022-02-17 14:33, pirms 3 gadiem
shitaa rakstīja: Vai tad Lukas ātruma īpašības jebkad ir bijušas viņa uzbrukuma ierocis, ka šādi salīdzini goda vārds, man Lukas lēnais solis patīk daudz labāk kā tie mazie spridzekļi, kas kā mušas dzenājas pa laukumu.
Turklāt tas ir mazāk traumatiski, nekā atlētiski lēkāt dankos.

     [+] [-]

, 2022-02-17 14:34, pirms 3 gadiem
BostonGreen#7 rakstīja: Skauž?
Pietiks dzīvot no mammas algas un ej nopelni
Neskauž, tik vienreiz gribas beidzot ieraudzīt to KP, kāds viņš varētu būt, gribas redzēt kā uzvar, iet līdz galam izcīna kaut ko. Protams, ja galvenais bija nauda, tad tas ir savādāk...

  -1 [+] [-]

, 2022-02-17 14:34, pirms 3 gadiem
Real Rebel sācis sakarīgāk komentēt - ir arī sava kritikas deva Dončičam nevis tikai slavināšana. Novērtēju!

  -2 [+] [-]

, 2022-02-17 14:37, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tavam rakstītam vērtība ir 0.
NBA speciālisti saprot, ka spēles karstumā gūta trauma cīņā ar pretinieku nav gluži tas pats, kas muļķīga trauma, piemēram, piezemējoties pēc danka, kā tas šosezon izdevās Maksim Klēberam.
Tam ko domā visādi aprobežoti fani un heiteri absolūti nav nozīmes.
Protams, ka lielākai daļai spēlētāju ar katru sezonu vērtība kritās, gan traumatisma, gan rādītā snieguma dēļ, un maksimālo līgumu izdodas noslēgt tikai vienreiz savā spēlētāja karjerā.
Pag, ko?
Kāda nahren starpība kā spēlētājs ir dabujis traumu?
Ko tas maina? Trauma ir un paliek trauma.
Tu tur vari kalkulēt, kura trauma ir bijusi cīņā utt, bet pārējiem tas pilnīgi neko nemaina.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 14:42, pirms 3 gadiem
Tai pašā laikā piekrītu Rebelam strīdā par Dončiču. Bertāns noteikti būs tikai ieguvējs no Dalasas stila. Mierīgi varēs gaidīt stūrī bumbu, ko atmetīs Dončič, kad būs uzvilcis uz sevi sedzējus. Laukuma pārredzamība viņam ir pietiekama. Un nav svarīgi, ja tas ir pēdējās sekundēs - tāpēc jau paņēma tādu Dāvi, kurš ir pieradis pie tādām situācijām. Arī citiem ir jābūt gataviem. Ar KP problēma bija tā, ka KP par šādām situācijām apvainojās, ja viņu nemaz neiesaistīja uzbrukumā, jo viņam arī vajag regulāri aptaustīt bumbu. Bet tādam Dāvim tas noteikti pie kājas un tāpēc nebūs svarīgi, vai Dončič pabeidz uzbrukumu vai Dāvis vai kāds cits, kuram atmests. Un jā, Dončiča problēma ir, ka viņš daudzbrīd aizraujas ar driblēšanu un mēģināšanu uzbrukumus pabeigt pašam, bet jāpiekrīt Saunas čaļiem, ka tas ir ok, ja viņš to dara efektīvi. Un ļoti bieži tas ir efektīvi. Bet atšķirībā no KP, citi par to neapvainosies, ka netiek pie bumbas, jo saprot savu vietu un lomu komandā.

     [+] [-]

, 2022-02-17 14:57, pirms 3 gadiem
Ivijis rakstīja: Tai pašā laikā piekrītu Rebelam strīdā par Dončiču. Bertāns noteikti būs tikai ieguvējs no Dalasas stila. Mierīgi varēs gaidīt stūrī bumbu, ko atmetīs Dončič, kad būs uzvilcis uz sevi sedzējus. Laukuma pārredzamība viņam ir pietiekama. Un nav svarīgi, ja tas ir pēdējās sekundēs - tāpēc jau paņēma tādu Dāvi, kurš ir pieradis pie tādām situācijām. Arī citiem ir jābūt gataviem. Ar KP problēma bija tā, ka KP par šādām situācijām apvainojās, ja viņu nemaz neiesaistīja uzbrukumā, jo viņam arī vajag regulāri aptaustīt bumbu. Bet tādam Dāvim tas noteikti pie kājas un tāpēc nebūs svarīgi, vai Dončič pabeidz uzbrukumu vai Dāvis vai kāds cits, kuram atmests. Un jā, Dončiča problēma ir, ka viņš daudzbrīd aizraujas ar driblēšanu un mēģināšanu uzbrukumus pabeigt pašam, bet jāpiekrīt Saunas čaļiem, ka tas ir ok, ja viņš to dara efektīvi. Un ļoti bieži tas ir efektīvi. Bet atšķirībā no KP, citi par to neapvainosies, ka netiek pie bumbas, jo saprot savu vietu un lomu komandā.
Lai tā driblēšana būtu efektīva nevis lielākoties efektīga ir jāsalasa arī sastāvs ar vismaz 5 Bertāniem sastāvā. Šobrīd sastāvs tāds īsti nav. Kaut ko tamlīdzīgu bija nolasījuši Rockets, kad viņi spēja līdzvērtīgi cīnīties ar GSW.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-17 14:58, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Citāts no Kjubana teiktā pēc maiņas starp Dalasu un Vašingtonu:
"Kristaps Porziņģis ir neticami talantīgs, taču mums vajadzēja to metēju (Dāvi Bertānu) un vēl vienu bumbas turētāju.......''

Vai ir vel kādi jautājumi ko Mavs gaida no Dāvja?
jautājumi par ko!? eu, čali, saņemies! vienīgais jautājums te ir, kāpēc neuztver sarkasmu par tavu kometāru bet postē kaut kādu atbildes svietu.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-17 15:11, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: protams, ir Lukas (Mavs) fani, kuriem patīk vēŗot viņa spēli, kaut gan 90 % Latvijas faniem viņš ir interesants tikai tāpēc, ka spēlē kopā ar letiņiem. Bet, manuprāt, aug jaunā NBA paaudze, kuru basketbola prasmes un "skatāmība" ir jau pārāki par Dončiču. Tas pats Morants - Luka salīdzinot ar viņu ir "lēnais divplāksnis". Un kad viņu komandas sāks spēlēt PO - par Luku ar viņa basketbolu aizmirsīs. Neskatoties uz viņa 23 gadiem - viņš jau ir vakardiena.
Kas ar top4 komandu Atlantu? Vēl ieskrienās?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 15:14, pirms 3 gadiem
shitaa rakstīja: Vai tad Lukas ātruma īpašības jebkad ir bijušas viņa uzbrukuma ierocis, ka šādi salīdzini goda vārds, man Lukas lēnais solis patīk daudz labāk kā tie mazie spridzekļi, kas kā mušas dzenājas pa laukumu.
Tur jau taa lieta Luka ir 'crafty', tiks garaam bez visa atruma. Un arii paliekot vecaakam, vinam nebuus jaauztraucas par sava atruma saglabasanu

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 15:18, pirms 3 gadiem
Es nesaprotu ko Juus pashreiz gaidat no Dalasas? Pie esoshaa sastaava bilance 34-24 jau ir griesti un logiski ka maksimums sajai komandai ir otraa kaarta.
Ar taadu benki un garo speletaju rotaciju jau taa tiek spiests tuvu maksimumam. godiigi sakot, gruuti atrast komandu kurai buutu suudigaks benkis no plejoff zonaa esosajaam

     [+] [-]

, 2022-02-17 15:23, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Lai tā driblēšana būtu efektīva nevis lielākoties efektīga ir jāsalasa arī sastāvs ar vismaz 5 Bertāniem sastāvā. Šobrīd sastāvs tāds īsti nav. Kaut ko tamlīdzīgu bija nolasījuši Rockets, kad viņi spēja līdzvērtīgi cīnīties ar GSW.
Pa lielam, pamatsastāvs viņiem der tam, problēma jau ir tie rezervisti. Reizēm, kad statistikai uzmetu aci, tad Mavs izteikti zaudēja spēles, kad bez pamatsastāva nebija, kas punktus gūst

     [+] [-]

, 2022-02-17 15:24, pirms 3 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Tur jau taa lieta Luka ir 'crafty', tiks garaam bez visa atruma. Un arii paliekot vecaakam, vinam nebuus jaauztraucas par sava atruma saglabasanu
to izteikti varēja pret Heat Takeru redzēt, bez īpaši liela ātruma tika garām vienam no pretinieku labākajiem sedzējiem

  +3 [+] [-]

, 2022-02-17 15:52, pirms 3 gadiem
Suņi rej, bet Kristaps Porziņģis mierīgi iet tālāk, un uzspļauj uz tiem rējējiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-17 16:05, pirms 3 gadiem
Joker777 rakstīja: Es neapdirsī#u KP, bet jāpiekrīt visiem sc troļļiem, kā lielāks "neveiksminieks" (traumu ziņā) nav redzēts. Vienmēr traumēts, vienmēr slims, vienmēr sāp, vienmēr atliekas atgriešanās datumi. Personīgi man brīžiem liekas, ka puika simulē.

Katrā ziņā Wizards TIK ĻOTI ieberzās ar KP, ka es neredzu un neticu, ka jauno sezonu "neredzamais Vienradzis" varētu iesākt Wizardos.

P.S all-star pauze gara, gan jau atkal atraus Covid tieši pirms atgriešanās
Tikko kārtējo reizi AD satraumējās, tā kā nedirs.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-17 16:17, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Suņi rej, bet Kristaps Porziņģis mierīgi iet tālāk, un uzspļauj uz tiem rējējiem.
gribētos lai viņš biežāk uzskrien, ne tikai iet.

     [+] [-]

, 2022-02-17 17:14, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nu, ko darīt, ja pēdējos gados kāds letiņu spēlētājs nonāk Mavs komandā?
Nebūtu viņu tur, tad man tas Damplings ar visu Mavs būtu dziļi pie kājas, jo pirms KP nonākšanas šai komandā tā no manas puses nekādu ievērību nebija izpelnījusies.
Tu taču teici, ka tev Mavs ar KP aiziešanu ir vienalga. Ar visu to, ka Dāvis tur nonāk. Kārtējo reizi mētā kažoku

     [+] [-]

, 2022-02-17 20:23, pirms 3 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Kas ar top4 komandu Atlantu? Vēl ieskrienās?
Ar Atlantu tagad ir kā ir... Sanāk tiešie konkurenti Wizards un var būt, ka tieši savā starpā izšķirsies tikšana/netikšana play-in. Cerība, ka Hornets un Nicks neizturēs