Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģi Ņujorkā atkal izsvilpj; Kristapam uzvarā 14 punkti

Artūrs Šāblis
Artūrs Šāblis

Porziņģi Ņujorkā atkal izsvilpj; Kristapam uzvarā 14 punkti
Kristaps Porziņģis bloķē Elfrīda Peitona metienu. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Kristapa Porziņģa pārstāvētā Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Dalasas "Mavericks" viesos ar 99:86 pieveica Porziņģa bijušo vienību Ņujorkas "Knicks". Latvieti spēles laikā un pirms tās izsvilpa un ūjināja, bet Kristaps 34 minūtēs guva 14 punktus un savāca astoņas atlēkušās bumbas. Pozitīva Covid-19 testa dēļ "Mavs" vadīt nevarēja tās galvenais treneris Riks Kārlails.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 34 minūtes, kuru laikā atzīmējās ar 14 gūtiem punktiem (1p. 1/2, 2p. 5/10, 3p. 1/7), astoņām atlēkušajām bumbām un vienu rezultatīvu piespēli. Porziņģis bloķēja vienu pretinieka metienu, taču pats tika bloķēts divas reizes, trīs reizes kļūdījās, bet nopelnīja trešo labāko +/- rādītāju komandā - plus 16.

"Madison Square Garden" tribīnēs bija atļauts atrasties vien 10% to ietilpības, taču Ņujorkas fani tāpat bija dzirdami jau pirms mača sākuma. Kristapa Porziņģa pirmajā spēlē viesos pie viņa pirmās NBA komandas Ņujorkas "Knicks" publika nekautrējās izrādīt savu attieksmi pret latvieti, un līdzīga līdzjutēju reakcija bija arī šodien - Kristapa otrajā reizē "Lielajā Ābolā" ciemiņa lomā. Liepājnieks pirms spēles atzina, ka viņam pietrūkst Ņujorkas fanu, taču mača laikā varēja noprast, ka to emocijas viņa sniegumu nebūt neuzlabo.

Luka Dončičs 35 minūtēs iemeta 26 punktus (1p. 1/4, 2p. 8/15, 3p. 3/8), izcīnīja astoņas atlēkušās bumbas un atdeva septiņas rezultatīvas piespēles. Slovēnim arī piecas kļūdas un +/- koeficients mīnus septiņi. "Mavericks" līderis vairākkārt vērsās pie tiesnešiem un saņēma arī vienu tehnisko piezīmi.

Liepājnieks jau spēles ievadā izcēlās ar bloķētu metienu, bet savu gūto punktu kontu atklāja ar efektīgu "alley-oop" triecienu grozā no augšas. Tāpat pirmajā ceturksnī neveiksmīgu epizodi piedzīvoja Dončičs, kurš nokāpa no laukuma un savainoja potīti, tādēļ pāris minūtes bija spiests pavadīt uz soliņa. Pirmo ceturtdaļu "Knicks" noslēdza ar 11:2 izrāvienu, bet Porziņģis - ar diviem punktiem septiņos metienos no spēles. Kristapam spēle nepadevās arī otrajā ceturtdaļā, bet mājinieki spēja panākt jau divciparu pārsvaru, ko "Mavs" ātri vien sadeldēja un puslaika pārtraukumā devās jau ar plus trīs.

Otro puslaiku ievadīja "Knicks" soda metiens par godu Porziņģa tehniskajai piezīmei, kura tika nopelnīta jau pēc pirmā puslaika beigām, bet rezultāts joprojām turējās līdzīgs. Kristaps ar septīto piegājienu beidzot realizēja arī tālmetienu un kopumā sāka uzbrukt precīzāk, kas sekmēja komandas pārliecinošāku sniegumu. Noslēdzošās ceturtdaļas vidusdaļā viesi pirmo reizi spēja sasniegt plus desmit, taču Porziņģis to nekaldināja, jo nebija laukumā. "Knicks" vairs viesus apturēt nespēja, tādēļ "Mavericks" svinēja uzvaru ar rezultātu 99:86.

Uzvarētāju rindās 15 punktus (1p. 2/2, 2p. 5/7, 3p. 1/2) guva Džeilens Bransons, kuram arī septiņas bumbas zem groziem un piecas rezultatīvas piespēles, bet Ņujorkas "Knicks" labā 20 punktus (1p. 4/4, 2p. 2/5, 3p. 4/6) sakrāja Aleks Bērks. Pie double-double tika Džūliuss Rendls, kuram 14 punkti (1p. 3/3, 2p. 4/13, 3p. 1/7) un 11 rezultatīvas piespēles. Nākamais mačs Dalasas vienībai paredzēts pulksten divos naktī uz svētdienu viesos pie Dāvja Bertāna un Vašingtonas "Wizards".


NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Nets34-1569.4%1.Jazz36-1176.6%
2.76ers33-1568.8%2.Suns33-1470.2%
3.Bucks30-1763.8%3.Clippers32-1864.0%
4.Hornets24-2351.1%4.Lakers30-1862.5%
5.Heat25-2451.0%5.Nuggets30-1862.5%
6.Hawks24-2450.0%6.Trail Blazers29-1861.7%
7.Knicks24-2549.0%7.Mavericks26-2155.3%
8.Celtics24-2549.0%8.Spurs24-2252.2%
9.Pacers21-2545.7%9.Grizzlies22-2348.9%
10.Bulls19-2741.3%10.Warriors23-2646.9%
11.Raptors19-3038.8%11.Kings22-2645.8%
12.Wizards17-3036.2%12.Pelicans21-2644.7%
13.Magic17-3135.4%13.Thunder20-2742.6%
14.Cavaliers17-3135.4%14.Rockets13-3527.1%
15.Pistons14-3429.2%15.Timberwolves12-3625.0%

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nba/standings
https://www.nba.com/

     [+] [-]

, 2021-04-03 04:44, pirms 4 gadiem
Malači Mavs! Kārtējā svarīgā uzvara.
Priekš KP no statistikas viedokļa ne tā labākā spēle, bet savu ieguldījumu viņš deva, un +/- koeficients to labi apliecina.

  +8 [+] [-]

, 2021-04-03 04:46, pirms 4 gadiem
Nebūs melots ja teikšu,ka šī varētu būs viena no šīs visas NBA sezonas nebaudāmākajām spēlēm
Brīziem likās,ka šis tiešām nav NBA
Maxi un KP vismaz aizsardzībā nokapāja
Slēpts komentārs: optimuss

     [+] [-]

, 2021-04-03 04:46, pirms 4 gadiem
Spēle aizmirsīsies, uzvara paliks. Gaidu +/- analīzi no Nameja, klasiskā ubaga stilā

  -2 [+] [-]

, 2021-04-03 04:50, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Spēle aizmirsīsies, uzvara paliks. Gaidu +/- analīzi no Nameja, klasiskā ubaga stilā
Vecs paliksi, pajoli, kaut ko gaidot!

     [+] [-]

, 2021-04-03 04:52, pirms 4 gadiem
Visi skalie vardi nospeleja visai slikti. Knicks lideri vispar...

  +3 [+] [-]

, 2021-04-03 04:52, pirms 4 gadiem
KP drausmīgs spēles sākums uzbrukumā. Nostrādāja emocionālais faktors, ka jāspēlē pret bijušo komandu. Trīņi bija stipri sasteigti un darbības nedrošas. Aizsardzībā kā vienmēr līmenī. Par laimi pēc lielā pārtraukuma uz izšķirošo spēles daļu morāli pareizi noskaņojās un spēle aizgāja.
Luka reāli man atsit Westbrooku - statistikas mašīna, kam komandas intereses ir otrajā plānā... Pie komandas +13 viņam ir -7. Salīdzinājumam KP +16. 23pt starpība ņemot vērā to, ka lielu spēles daļu abi atrodas reizē laukumā. Ja KP neaiziet uzbrukums, vismaz viņš pārējā laukumā visu izdara godam.

     [+] [-]

, 2021-04-03 04:53, pirms 4 gadiem
Ja nemaldos, liekas Lukam otro spēli pēc kārtas tehniskā. Pielabojiet, ja kļūdos. Pietam abas reizes pēdējā ceturtdaļā.

     [+] [-]

, 2021-04-03 04:53, pirms 4 gadiem
arvils rakstīja: Visi skalie vardi nospeleja visai slikti. Knicks lideri vispar...
Priekš KP psiholoģiskais fons un spiediens, visticamāk, tomēr nospēlēja savu lomu, un cilvēciski viņu var saprast.

  +5 [+] [-]

, 2021-04-03 04:53, pirms 4 gadiem
Piekrītu, spēle bija pilnīga miskaste. Lai ari Luka savus metienus iemet, taču brīžiem ir ļoti redzams, ka viņš arī pajauc nedaudz komandas spēli. Bija labi nogriežņi bez Luka, un tad, kad atgriezās laukumā, ļoti daudz ņēma uz sevi, un komandu atstāja otrajā plānā.
KP arī zem katras kritikas 1/2. Bet nu metieni šausmīgi sasteigti. Tie 3pt 1/2 galīgi nebija nepieciešami. Labi, ka 3/4 savācās un spēle daudz maz aizgāja. Bet jā, pat ar neapbruņotu aci var redzēt, ka cīņā pie groza joprojām taupās un nemetās iekšā kā pirms traumām.
Bet nu viss labi, kas labi beidzās. Var zaudēt jebkuram, bet nu Knicks ir reti riebīgi kuriem zaudēt.

  -4 [+] [-]

, 2021-04-03 04:54, pirms 4 gadiem
Tak beidzat par to +/-, atgādina ubagu, kad pie sūdīga KP koefa viņš momentā te smirdēja, jūs tak tādi paši. Jau sen esmu aizstāvējis KP, kad viņam +/- bija sūdīgs sakot, ko tas stats ir nekas vienas spēles ietvaros.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-03 04:55, pirms 4 gadiem
Pirmais puslaiks Kristapam bija ļoti slikts. 2.puslaikā spēli uzlaboja un bija jau labāk, bet viņa sniegums ir diezgan nestabils. Labi,ka beidzot tika uzvarēta Knicks.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-03 04:56, pirms 4 gadiem
Pirmais puslaiks Porziņģim bija slikts. Uzbrukumā drausmīgs. Baigi sasteidza metienus. Otrajā gāja jau labi, bet tāpat tāds pašvaks izskatījās. Tā kā izpumpējies. Patika kā Dončičs spēlēja šonakt. Mavericks komandas uzvara, visvairāk jāizceļ Luka, Bransons un Hārdavejs. Bransons un Hārdavejs no soliņa ir baigais spēks, šie spēlētāji tuvākajos gados ir jānotur.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-03 05:06, pirms 4 gadiem
Hārdavejam diez vai gan pietiek ar 21-25 minūtēm spēlē. Viņš var dot vairāk.

     [+] [-]

, 2021-04-03 05:06, pirms 4 gadiem
Pozitīvais no šīs spēlēs - Šķita, ka Luka un KP sadarbojās vairāk nekā iepriekš šai sezonā.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-03 05:07, pirms 4 gadiem
Nenovēlu nevienam saslimt ar COVID-19, bet šajā spēlē varbūt pat bija labi, ka Karlails nevadīja komandu. Viņš bieži pie šādām rezultāta šūpolēm pieņem neadekvātus lēmumus.
Iespējams, ka Mavs ilgāku laiku iznāks iztikt bez Karlaila. Būs interesanti pasekot, kā tagad izskatīsies šī komanda.
Slēpts komentārs: žurnaļuga

  +2 [+] [-]

, 2021-04-03 05:08, pirms 4 gadiem
Sākums Kristapam bija briesmīgs, šķita, ka abi ar Rendlu sacenšas, kurš būs neprecīzāks. Kristapu tomēr ietekmēja Knicks fanu nepiedienīgā uzvedība, un viņš gribēja pēc iespējas ātrāk reabilitēties, nevajadzīgi sasteidzot metienus. Trešajā ceturtdaļā jau pārliecinoša spēle aizsardzībā. Vajadzīgā brīdī uzbrukumā pavilka Brunsons. Lukam sakrita pēdējā ceturtdaļā. Labāk uzvara šādā NBA netipiskā un nesmukā spēlē nekā zaudējums skaistā. Cīņa par 5.-6.vietu vēl nav galā.

  +5 [+] [-]

, 2021-04-03 05:09, pirms 4 gadiem
Brunsons pēdējā laikā iepriecina. Šodien tai skaitā. Reāli mierīgi varētu darboties kā komandas galvenais saspēles vadītājs. Nav savtīgs un spēlē tīru komandas spēli. Pietam salīdzinot ar Luku kļūdās krietni mazāk.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-03 05:10, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Izskatās, ka KP baskets piegriezies, viņš peld kā tukša čipsu paka pa notekgrāvi. Nu negribas viņam spēlēt, pilnīgi nekādas dzirkstelītes.
It kā jau teorētiski var viņu saprast- miljoni ķešā, dzīve nodrošināta visai semeikai līdz kapu zvanam. Bet, piedodiet, skatīties šitādus ļenganus virpuļus nav nekādas baudas, drīzāk spļaudīties gribas.
Tiesneši brēkalētāju Dončiču drāž pēc pilnas programmas. Epizode pāris minūtes līdz finālsvilpei bija comedy club cienīga. Lukam netālu no laukuma centra viens kniksis ievelk pa nagiem, pēc tam otrs kniksis arī iebliež pa cīsiņiem no aizmugures, bumba izlido autā. Tiesnesis rāda - bumba paliek Dalasai, Luka šķobās un rāda, ka šim sadots pa nagiem. Labi, tiesneši skatīsies atkārtojumu. Visa pasaule redz, ka knikši divas reizes iesit Dončičam pa augšējiem spārniem. Tiesneši neredz, Zālamana lēmums - bumba Ņujorkai. Es aiz pārsteiguma gandrīz pieliku biksiņas, vot tev basīša taisnā Temīda...
Tā ir kad vienu spēli gadā skaties. Tieši pēdējā laikā viņam riktīga enerģija parādījusies, vnk šodien sūdīga spēlē sanāca.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-03 05:11, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Brunsons pēdējā laikā iepriecina. Šodien tai skaitā. Reāli mierīgi varētu darboties kā komandas galvenais saspēles vadītājs. Nav savtīgs un spēlē tīru komandas spēli. Pietam salīdzinot ar Luku kļūdās krietni mazāk.
Problēma tikai tajā, ka Brunsons nav un nebūs Mavs marketinga seja. Takā iznāks vien pieņemt, ka Dončičs būs daudz vairāk nekā Brunsons laukumā.

  +4 [+] [-]

, 2021-04-03 05:14, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Izskatās, ka KP baskets piegriezies, viņš peld kā tukša čipsu paka pa notekgrāvi.
Muļķīgs salīdzinājums. Iespējams ka spēli nemaz neskatījies.

     [+] [-]

, 2021-04-03 05:27, pirms 4 gadiem
Lai arī Luka apstādina bumbas kustību, Mavericks vajag viņa trakos trīnīšus vai brīvo spēlētāju atrašanu aiz 3pt līnijas. Tā ir viņa loma komandā un priecājos, kad viņam izdodas. Kad pārlieku aizraujas ar driblēšanu un metieniem un neizspēlē partneriem, tad gan viņa spēle kļūst nebaudāma un visbiežāk(ar izņēmumiem) uzvaras izpaliek. Šodien viņš savu lomu izdarīja un komandai arī uzvara.
Slēpts komentārs: žurnaļuga

     [+] [-]

, 2021-04-03 05:36, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Brunsons pēdējā laikā iepriecina. Šodien tai skaitā. Reāli mierīgi varētu darboties kā komandas galvenais saspēles vadītājs. Nav savtīgs un spēlē tīru komandas spēli. Pietam salīdzinot ar Luku kļūdās krietni mazāk.
Piekristu, ja vien Mavericks būtu vēl viens Brunsons, ko var atstāt nākam arī no rezerves. Bet nav. Bērks? Hmm, Bubble bija labs, bet nav viņš baigais komandas spēlētājs un šogad nekas no viņa nav redzēts.

     [+] [-]

, 2021-04-03 06:11, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Skatos visas Mavs spēles. NO šis spēles neredzēju pirmās četras minūtes. Un enerģijas KP pašlaik nav, viņš pa laukumu valsē kā pensionēts zaldāts.
Tu nēsi ubaga sieva?

     [+] [-]

, 2021-04-03 06:15, pirms 4 gadiem
Dalasas mobilaja app stav rakstits, ka KP 2 bloki. Nba.com ari viens bloks.

     [+] [-]

, 2021-04-03 06:34, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Tu nēsi ubaga sieva?
Priekš darbagalda nav slikti. Tikai vienā vārdā kļūda no četriem.

     [+] [-]

, 2021-04-03 06:52, pirms 4 gadiem
SuperZoss rakstīja: Priekš darbagalda nav slikti. Tikai vienā vārdā kļūda no četriem.
Ubaga ģimene nomodā? Spēle ir galā, ejiet gulēt!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-03 07:21, pirms 4 gadiem
SSasteigti truli bija Kristapam. Aizsardziibaa super. Nujorka ir komanda kas pati neprot un citiem nedod speeleet.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-03 07:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Problēma tikai tajā, ka Brunsons nav un nebūs Mavs marketinga seja. Takā iznāks vien pieņemt, ka Dončičs būs daudz vairāk nekā Brunsons laukumā.
Un Brunsons ir ikvienā aspektā vājāks kā Luka

  -4 [+] [-]

, 2021-04-03 07:47, pirms 4 gadiem
hahahhahahah, Podriņķis izgāzās kā veca sēta. 30% precizitāte. Tāds nabags. Labi, ka Luka beigās visu nokārtoja. Trauslais makarons gan jau pret Wizards atkal soliņu deldēs, jo tas invalīds divas spēles pēc kārtas nav spējīgs nospēlēt.

Jāiet palasīt, ko par makaronu raksta Knicks fani.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-03 08:02, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un Brunsons ir ikvienā aspektā vājāks kā Luka
Brunsons spēļu galotnes spēlē labāk un drošāk, nekā Luka. Vismaz nervi noteikti ir stiprāki, un vairāk domā par komandu, nevis personīgajiem statiem

  +1 [+] [-]

, 2021-04-03 08:05, pirms 4 gadiem
Tīri filozofiski par Dallasas komandas ķīmiju - bija paredzams, ka uz KP būs liels spiediens. Morāli atbalstīt, vairāk spēlēt uz Kristapu, dot viņam izdevības.. Nē, tas nav Dallasas (Dončiča) stilā.

     [+] [-]

, 2021-04-03 08:07, pirms 4 gadiem
Porzingim švaka spēle šonakt, tas jāatzīst.
Laikam psihologiskā noturība nav stiprā puse

     [+] [-]

, 2021-04-03 08:09, pirms 4 gadiem
vorkuta , 08:05, pirms 2 minūtēm
Tīri filozofiski par Dallasas komandas ķīmiju - bija paredzams, ka uz KP būs liels spiediens. Morāli atbalstīt, vairāk spēlēt uz Kristapu, dot viņam izdevības.. Nē, tas nav Dallasas (Dončiča) stilā.

Nu to var saprast ka mazāk dos mest, ja pirmos 7 trojkas aizpłūtī garām!
Sākumā jau izspēles bija uz Kristapu uz brīviem metieniem

  +2 [+] [-]

, 2021-04-03 08:13, pirms 4 gadiem
Kur tad KP heiteri tagad, ka neuzsver koeficientus- KP +16, bet komandas kapracim -7 uzvarētā spēlē. Lai kā Luka raka, KP tomēr neļāva Maviem zaudēt.

  -4 [+] [-]

, 2021-04-03 08:14, pirms 4 gadiem
Šonakt atkal pierādījās , ka īstie komandas līderi ir Maxi un Brunsons. Pilnīgi visa spēle uz viņu pleciem. Un DFS arī normāli nomauca. Nebrīnīšos, ja Luku un KeiPī atsēdinās dziļā rezervē, ļaujot spēlēt tikai garbage time. Domāju, ka jāsāk komandas pārbūve veidojot to ap Maxi, Brunsonu un iespējams arī Timmu.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-03 08:16, pirms 4 gadiem
maģiskais rakstīja: Kur tad KP heiteri tagad, ka neuzsver koeficientus- KP +16, bet komandas kapracim -7 uzvarētā spēlē. Lai kā Luka raka, KP tomēr neļāva Maviem zaudēt.
Kur jūs tādus greizus spriedumus izraujat? KP, kā jau visu karjeru, neizturēja psiholoģisko spiedienu, kamēr Luku tas nekādi neietekmē un viņš arī velk komandu

     [+] [-]

, 2021-04-03 09:05, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kur jūs tādus greizus spriedumus izraujat? KP, kā jau visu karjeru, neizturēja psiholoģisko spiedienu, kamēr Luku tas nekādi neietekmē un viņš arī velk komandu
Varbūt atgādināt iepriekšējo spēli ar Celtics, kurā 4/4 Dončičs darīja visu, lai spēli zaudētu, un izvilka tikai Brunsons?

  +3 [+] [-]

, 2021-04-03 09:29, pirms 4 gadiem
PēterisP rakstīja: Šonakt atkal pierādījās , ka īstie komandas līderi ir Maxi un Brunsons. Pilnīgi visa spēle uz viņu pleciem. Un DFS arī normāli nomauca. Nebrīnīšos, ja Luku un KeiPī atsēdinās dziļā rezervē, ļaujot spēlēt tikai garbage time. Domāju, ka jāsāk komandas pārbūve veidojot to ap Maxi, Brunsonu un iespējams arī Timmu.
Covid vakcīnu ar alkoholu nevajadzētu jaukt.

     [+] [-]

, 2021-04-03 10:41, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kur jūs tādus greizus spriedumus izraujat? KP, kā jau visu karjeru, neizturēja psiholoģisko spiedienu, kamēr Luku tas nekādi neietekmē un viņš arī velk komandu
kadi lukam vel nervi un velk komandu tas ambalis pus speli pavada raudot pie tiesneshiem kamer pareja komanda spele aizsardziba ar brunsonu daudz labaka spele neka ar ponchiku laukuma

     [+] [-]

, 2021-04-03 11:01, pirms 4 gadiem
Nu ārpus laukuma lietas ir jāizmet no galvas, ja grib tiešām kaut ko sasniegt basketbola laukumā. Nu netiek viņš vaļā no Ņujorkas rēga.
Man paliek bail par KP nākotni, brālīts arī sāk neapzināti rakt bedri. Es tiešām cerēju, ka ar laiku psiholoģiski KP kļūs neatkarīgāks un noturīgāks.

     [+] [-]

, 2021-04-03 11:24, pirms 4 gadiem
Domāju, ka būšu viens no retajiem, kurš kaut ko labu pateiks par aizsardzību šajā spēlē, bet izrādās, ka nba.com arī norādīja uz aizsardzības nozīmi uzvarā. Izņemot Brunsonu, pārējiem ikdienas punktu guvējiem metieni šodien švaki krita grozā. Principā spēle atgādināja vairāk samocītu basketbolu.
Prieks par uzvaru!

P.S. Ja tiks PO, tad dabūt pretī Suns nebūs vairs tik bīstami. Bukeram apnika izteiktais komandas basketbols un viņš sāka runāt par vēlmi tikt prom no Suns. Tagad treneris ļauj puisim vairāk mest un gūt 30+ punktus (bija pat spēle ar 45 punktiem). Līdz ar to, komanda vairs tā nekontrolē spēles no zvana līdz zvanam.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-03 11:51, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Varbūt atgādināt iepriekšējo spēli ar Celtics, kurā 4/4 Dončičs darīja visu, lai spēli zaudētu, un izvilka tikai Brunsons?
Tu esi garīgi slims, nopietni. Aizej advancetos paskaties par šo un pagājušo spēli.

     [+] [-]

, 2021-04-03 12:43, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kur jūs tādus greizus spriedumus izraujat? KP, kā jau visu karjeru, neizturēja psiholoģisko spiedienu, kamēr Luku tas nekādi neietekmē un viņš arī velk komandu
Luku šajā spēlē neizsvilpa un viņam nav nekāda spiediena no NYK faniem. Neaizstāvu KP, bet nezinām kā būtu gājis Lukam identiskos apstākļos (viņam nebija arī spoža metienu realizācija šodien).
Abi divi šoreiz nospēlēja diezgan viduvēji. Lukam smukāka statistika, jo viņš kā parasti tur bumbu pamatā pie sevis un izmeta par 6 metieniem varāk no spēles ar drusku labāku realizāciju. Es vairāk uzteiktu tieši Brunsona ieguldījumu ārējās līnijas aizsardzībā un metienu izvēli (66% metienos no spēles, 7 reb, 5 asists un + 34 koeficents).

     [+] [-]

, 2021-04-03 13:41, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Luku šajā spēlē neizsvilpa un viņam nav nekāda spiediena no NYK faniem. Neaizstāvu KP, bet nezinām kā būtu gājis Lukam identiskos apstākļos (viņam nebija arī spoža metienu realizācija šodien).
Abi divi šoreiz nospēlēja diezgan viduvēji. Lukam smukāka statistika, jo viņš kā parasti tur bumbu pamatā pie sevis un izmeta par 6 metieniem varāk no spēles ar drusku labāku realizāciju. Es vairāk uzteiktu tieši Brunsona ieguldījumu ārējās līnijas aizsardzībā un metienu izvēli (66% metienos no spēles, 7 reb, 5 asists un + 34 koeficents).
Brunsons bija sodien labakais, Lukam spele zem sava videja, bet tapat pieklajiga.

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:12, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Brunsons bija sodien labakais, Lukam spele zem sava videja, bet tapat pieklajiga.
Luka diezgan peldēja aizsardzībā uz pārējo atdeves fona.

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:13, pirms 4 gadiem
Pirmajā puslaikā izskatījās ka Porzinģis vispār necenšas, ganās pārsvarā uz 3pts līnijas, zem groza neiet, aizsardzībā bez iedvesmas iet pēc reboundiem, Knicks tik daudz atlēkušās uzbrukumā savāca pirmajā puslaikā.. .tik uz spēles beigām varēja redzēt ka Porzinģim parādās kautkāda iedvesma un azarts..
Bet nu nevar salīdzināt ar kādu azartu Porzinģis spēlēja iepriekšējos gados, dankoja ar azartu, bloķēja iespaidīgi arī gandrīz bezcerīgās situācijās..tagad tik tādi maigi danciņi pa retam, bloki arī tādi pamaigi 😀 apnikums pret basketbolu? nevar saprast kas ar viņu notiek..

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:17, pirms 4 gadiem
Jā un es saprotu ka var spēle neiet, var nekrist metieni...bet ja tu spēlē bez azarta, tas gan man nav saprotams...un nav ko te par Knicks fanu spiedienu tirst..tieši tapēc viņam bija jabūt lielākai motivācijai azartiski cīnīties un censties kautko pierādīt..

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:24, pirms 4 gadiem
Kidd rakstīja: Pirmajā puslaikā izskatījās ka Porzinģis vispār necenšas, ganās pārsvarā uz 3pts līnijas, zem groza neiet, aizsardzībā bez iedvesmas iet pēc reboundiem, Knicks tik daudz atlēkušās uzbrukumā savāca pirmajā puslaikā.. .tik uz spēles beigām varēja redzēt ka Porzinģim parādās kautkāda iedvesma un azarts..
Bet nu nevar salīdzināt ar kādu azartu Porzinģis spēlēja iepriekšējos gados, dankoja ar azartu, bloķēja iespaidīgi arī gandrīz bezcerīgās situācijās..tagad tik tādi maigi danciņi pa retam, bloki arī tādi pamaigi 😀 apnikums pret basketbolu? nevar saprast kas ar viņu notiek..
Galvenais jau tomēr slikta fiziskā forma un atgūšanās pēc traumas. Un vēl - iepriekšējos gados uz KP spēlēja visa komanda, viņam radīja iespējas gūt grozus. Te arī azarts. Kad šodien jāpārtiek no drupačām no "prinča" galda, kad visas komandas spēle pakļauta vienam favorītam un viņa statistikas vākšanai - no kurienes rasties azartam?/ Spēlē savu nepieciešamo minimumu, kapā aizsardzībā un tikai brīžiem uzplaiksnī. Prieka no spēles acīmredzami nav.

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:27, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Galvenais jau tomēr slikta fiziskā forma un atgūšanās pēc traumas. Un vēl - iepriekšējos gados uz KP spēlēja visa komanda, viņam radīja iespējas gūt grozus. Te arī azarts. Kad šodien jāpārtiek no drupačām no "prinča" galda, kad visas komandas spēle pakļauta vienam favorītam un viņa statistikas vākšanai - no kurienes rasties azartam?/ Spēlē savu nepieciešamo minimumu, kapā aizsardzībā un tikai brīžiem uzplaiksnī. Prieka no spēles acīmredzami nav.
Nu jā...tas varētu būt izskaidrojums..

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:30, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Galvenais jau tomēr slikta fiziskā forma un atgūšanās pēc traumas. Un vēl - iepriekšējos gados uz KP spēlēja visa komanda, viņam radīja iespējas gūt grozus. Te arī azarts. Kad šodien jāpārtiek no drupačām no "prinča" galda, kad visas komandas spēle pakļauta vienam favorītam un viņa statistikas vākšanai - no kurienes rasties azartam?/ Spēlē savu nepieciešamo minimumu, kapā aizsardzībā un tikai brīžiem uzplaiksnī. Prieka no spēles acīmredzami nav.
KP usg% ir tikai pa 3.6 mazaks ka NYK solo sezonaa. Kartejie slima suna murgi. 27.4% uzbrukumu beidzas pie KP, ja tas ir drupacas tad es nezinu ko teikt Reti kura komanda ir otraa opicja ar tik lielu izmantosanas procentu ka KP, piemeram AD Lakeros ir 27.9% praktiski tas pats kas KP. nedomaju, ka AD jutas ka "partiekot no Lebrona drupacam".

es saku, meklee arstu.

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:34, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Tu esi garīgi slims, nopietni. Aizej advancetos paskaties par šo un pagājušo spēli.
Krievu klasiskajā literatūrā ir tāds izdomāts "rakstnieks" Kozma Prutkovs ar savdabīgiem aforismiem. Viens no tiem skan- "Ja uz ziloņa krātiņa tu redzi uzrakstu "buivols" - netici savām acīm". Man arīdzan - skatīt TV spēli pret Celtics, it sevišķi 4/4, un ticēt, ka Luka nospēlēja labi, jo to rāda "advancētie"??

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:37, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Krievu klasiskajā literatūrā ir tāds izdomāts "rakstnieks" Kozma Prutkovs ar savdabīgiem aforismiem. Viens no tiem skan- "Ja uz ziloņa krātiņa tu redzi uzrakstu "buivols" - netici savām acīm". Man arīdzan - skatīt TV spēli pret Celtics, it sevišķi 4/4, un ticēt, ka Luka nospēlēja labi, jo to rāda "advancētie"??
es runaju par to, ka tu izvelies ko redzet un ko ne. spele rit 48 minutes nevis 12, un speles kopejais ieguldijums Lukam bija lielisks, bez ta pedejas 12minutes butu garbage time. Tu izvelies redzet paris mulkigas kludas un tavs secinajums ir "Luka centas norakt speli".

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:39, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: KP usg% ir tikai pa 3.6 mazaks ka NYK solo sezonaa. Kartejie slima suna murgi. 27.4% uzbrukumu beidzas pie KP, ja tas ir drupacas tad es nezinu ko teikt Reti kura komanda ir otraa opicja ar tik lielu izmantosanas procentu ka KP, piemeram AD Lakeros ir 27.9% praktiski tas pats kas KP. nedomaju, ka AD jutas ka "partiekot no Lebrona drupacam".

es saku, meklee arstu.
Bet tie uzbrukumi pie KP beidzas jo saņemot bumbu viņš zin ka tik drīz vairs nesaņems bumbu, un tapēc kad saņem bumbu tad met, lai gan pie normālas spēles nemestu no tādām vietām jo viņam izkārtotu labākas vietas metieniem no groza apakšas, no kā arī viņam būtu augstāks metienu procents, azarts vairāk atbrīvoties un ieskriet zem groza.. tagad viņš spēlē trīsreiz zem groza atbrīvojas, bet no Dončiča piespēli nesaņem un pēc tam jau vairs negrib baigi tur skriet pa tukšo..
Piemēram spēles beigās ka viņam padeva aleyop, no Dončiča viņš tādā situācijā to nesaņemtu, jo Dončičš pats mestu.. Dončičš tik aleyop dos ja pašam nebūs iespēju uzbrukt grozam kā pirmajā puslaikā kad viņš padeva.

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:41, pirms 4 gadiem
Kidd rakstīja: Bet tie uzbrukumi pie KP beidzas jo saņemot bumbu viņš zin ka tik drīz vairs nesaņems bumbu, un tapēc kad saņem bumbu tad met, lai gan pie normālas spēles nemestu no tādām vietām jo viņam izkārtotu labākas vietas metieniem no groza apakšas, no kā arī viņam būtu augstāks metienu procents, azarts vairāk atbrīvoties un ieskriet zem groza.. tagad viņš spēlē trīsreiz zem groza atbrīvojas, bet no Dončiča piespēli nesaņem un pēc tam jau vairs negrib baigi tur skriet pa tukšo..
Piemēram spēles beigās ka viņam padeva aleyop, no Dončiča viņš tādā situācijā to nesaņemtu, jo Dončičš pats mestu.. Dončičš tik aleyop dos ja pašam nebūs iespēju uzbrukt grozam kā pirmajā puslaikā kad viņš padeva.
beidz murgot, KP met nevis tapec, ka kkadu sazverestibu del vins "zin ka vairs nesanems bumbu", bet tapec, ka vins ir shooters un vina darbs ir mest groza.

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:45, pirms 4 gadiem
Iedodiet Bukeram vai Lebronam tik ilgu bumbas kontroli kāda ir Lukam. Statistika būs spīdoša!
Lukam vajadzētu pamācīties no CP3.

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:52, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: beidz murgot, KP met nevis tapec, ka kkadu sazverestibu del vins "zin ka vairs nesanems bumbu", bet tapec, ka vins ir shooters un vina darbs ir mest groza.
Nav nekādu sazvērestību, bet tas pat muļķim redzams ka viņš Knicks laikos gāja zem groza, gāja pēc reboundiem uzbrukumā, bet tagad tik puļī troikas, jo zem groza viņam neviens neko neizkārto.. kad Dončičš nav laukumā, tad Porzinģis vairāk iet zem groza un saņem bumbu regulāri, ja to procentu varētu izdalīt kad Porzinģis izdara vairāk metienu, ar Dončiču laukumā vai bez, tad būtu skaidra bilde.
Bet kā jau saku, tā nav nekāda sazvērastība, tikai tas ka Porzinģim ar Dončiču galīgi nav saskaņas laukumā un kopā viņi diez vai saspēlēsies kādreiz, kad ir Dončičs tad Porzinģim tik aizsegi jataisa viņam, viss viņa darbs 😀

     [+] [-]

, 2021-04-03 14:58, pirms 4 gadiem
Kidd rakstīja: Nav nekādu sazvērestību, bet tas pat muļķim redzams ka viņš Knicks laikos gāja zem groza, gāja pēc reboundiem uzbrukumā, bet tagad tik puļī troikas, jo zem groza viņam neviens neko neizkārto.. kad Dončičš nav laukumā, tad Porzinģis vairāk iet zem groza un saņem bumbu regulāri, ja to procentu varētu izdalīt kad Porzinģis izdara vairāk metienu, ar Dončiču laukumā vai bez, tad būtu skaidra bilde.
Bet kā jau saku, tā nav nekāda sazvērastība, tikai tas ka Porzinģim ar Dončiču galīgi nav saskaņas laukumā un kopā viņi diez vai saspēlēsies kādreiz, kad ir Dončičs tad Porzinģim tik aizsegi jataisa viņam, viss viņa darbs 😀
https://gyazo.com/e9c7445cb1561807f...

pa kreisi KP metienu % ar Doncicu laukuma, pa labi ar Doncicu uz solina. Vel pasaki, ka Doncic nepalidz tikt KP pie labakiem metieniem. % ka nakts pret dienu.

     [+] [-]

, 2021-04-03 15:00, pirms 4 gadiem
un otradi Donica procenti ar KP laukuma
Redzam, ka tie ari ir krietni augstaki, jo KP Lukam ari palidz tik pie labakiem metiniem

https://gyazo.com/a15cee53f2ac1cd21...

     [+] [-]

, 2021-04-03 15:00, pirms 4 gadiem
Tas viss jau apliecina, ka sadarbiba strada, pat ja jums liekas, ka kermena valoda par to neliecina. vini viens otru kartigi papildina.

     [+] [-]

, 2021-04-03 15:04, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: es runaju par to, ka tu izvelies ko redzet un ko ne. spele rit 48 minutes nevis 12, un speles kopejais ieguldijums Lukam bija lielisks, bez ta pedejas 12minutes butu garbage time. Tu izvelies redzet paris mulkigas kludas un tavs secinajums ir "Luka centas norakt speli".
Protams, ka es neesmu objektīvs kā jebkurš normāls fans. Un nekāda rakņāšanās kaut kādos statistikas ciparos mani nepārliecinās neticēt tam, ko es redzu uz laukuma. Un esmu pārliecināts, ka lielākā daļa fanu man piekritīs, ka 4/4 pret Celtics Luka vienkārši izgāzās. Ko viņš darīja pirms tam, ko darīs pēc tam - tas neko nemaina. ka KP spēlē "ar gariem zobiem" kad uz laukuma valda Luka - arī to var redzēt ar neapbruņotu aci. P.S. Vēlu veiksmi statistikas pētījumos !

     [+] [-]

, 2021-04-03 15:07, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Ko viņš darīja pirms tam, ko darīs pēc tam - tas neko nemaina.
velu veiksmi trako majaa.

     [+] [-]

, 2021-04-03 15:27, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: https://gyazo.com/e9c7445cb1561807f...

pa kreisi KP metienu % ar Doncicu laukuma, pa labi ar Doncicu uz solina. Vel pasaki, ka Doncic nepalidz tikt KP pie labakiem metieniem. % ka nakts pret dienu.
Tā statistika kautkāda apšaubāma, tā jau izskatas kā no vienas spēles, kā var būt viņam left corner 100% ja runa būtu sezonas griezumā, nav reāli būt 100% metieni..
Un tieši tā, statistika var daudzko parādīt.. bet tas ko es redzu laukumā, Porzinģis pavisam bez enerģijas spēlē, nu nav viņš savā ādā.. tāds spēles stils viņam neder...tak pat Dalasas fani amerikā raksta ka Porzinģi jamaina prom..arī viņi tak redz ka tas nav tas ko viņi bija gaidījuši..

     [+] [-]

, 2021-04-03 15:45, pirms 4 gadiem
Kas tur apsaubams? Tie ir 7 metieni no kreisa stura visa sezona

3/6 ar Luku laukuma (50%) un 1/1 ar Luku uz solina (100%)

skaties % metieniem kurus abi izpilda daudz, gan KP labak ar Luku laukuma, gan Lukam ar KP.

     [+] [-]

, 2021-04-03 15:52, pirms 4 gadiem
Kidd rakstīja: Tā statistika kautkāda apšaubāma, tā jau izskatas kā no vienas spēles, kā var būt viņam left corner 100% ja runa būtu sezonas griezumā, nav reāli būt 100% metieni..
Un tieši tā, statistika var daudzko parādīt.. bet tas ko es redzu laukumā, Porzinģis pavisam bez enerģijas spēlē, nu nav viņš savā ādā.. tāds spēles stils viņam neder...tak pat Dalasas fani amerikā raksta ka Porzinģi jamaina prom..arī viņi tak redz ka tas nav tas ko viņi bija gaidījuši..
KP šī sezona ir un būs smagnēja arī līdz tās beigām. Kāju darbība ir raustīga, jo viņš acīmredzami baidās iet līdz galam nepārdomātā cīņā par bumbu vai pozīciju. Viņam bija smaga operācija salīdzinoši īsā laika periodā pēc krustenisko saišu traumas izārstēšanas. Paskaties PO burbuļa KP iepriekšējā sezonā un salīdzini ar tagadni.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:01, pirms 4 gadiem
btw ar Brunsonu laukuma KP % ir zemaki, ka bez. Turklat ieverojami. tikai 3pt% ne no sturiem ir makjenit augstaks.

https://gyazo.com/fcf3724e0578e8877...

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:02, pirms 4 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Piekrītu, spēle bija pilnīga miskaste. Lai ari Luka savus metienus iemet, taču brīžiem ir ļoti redzams, ka viņš arī pajauc nedaudz komandas spēli. Bija labi nogriežņi bez Luka, un tad, kad atgriezās laukumā, ļoti daudz ņēma uz sevi, un komandu atstāja otrajā plānā.
KP arī zem katras kritikas 1/2. Bet nu metieni šausmīgi sasteigti. Tie 3pt 1/2 galīgi nebija nepieciešami. Labi, ka 3/4 savācās un spēle daudz maz aizgāja. Bet jā, pat ar neapbruņotu aci var redzēt, ka cīņā pie groza joprojām taupās un nemetās iekšā kā pirms traumām.
Bet nu viss labi, kas labi beidzās. Var zaudēt jebkuram, bet nu Knicks ir reti riebīgi kuriem zaudēt.
Zem katras kritikas? Vienīgi, kas nekrita bija metieni, viss pārejais bija normāli. Aizsardzībā viņam veicās ļoti labi, bet šoreiz vienkārši lomu nospēlēja galvā tas, ka viņam jāparāda kautkas Knicks faniem.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:05, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kur jūs tādus greizus spriedumus izraujat? KP, kā jau visu karjeru, neizturēja psiholoģisko spiedienu, kamēr Luku tas nekādi neietekmē un viņš arī velk komandu
Kas Lukam par spiedienu, kāds nebūtu jebkuram augstas klases jaunajam censonim? KP gan savādāk.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:05, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Secinajums elementars, Brunsons nogada bumbu KP daudz mazak, kaa Luka. Turklat izkartojot sliktakus metienus
Brunsons veido ātrāku spēli, kurai KP nav šobrīd 100% gatavs. Šobrīd fani gaida no KP to spēli, kuru viņš nespēj parādīt uz sliktās formas rēķina. Parocīgāks basketbols priekš KP ir ar Luku laukumā, diemžēl. Agrāk KP spēlēja daudz ātrāku basketbolu, līdz krustenisko saišu plīsumam. Visi grib sagaidīt to KP, kurš skrēja ātrajos uzbrukumos.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:10, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Parocīgāks basketbols priekš KP ir ar Luku laukumā, diemžēl.
Kapec diemzel? Ka jau teicu, vini abi viens otru papildina lieliski. Viens no otra klatbutnes tikai iegust.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:11, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Brunsons veido ātrāku spēli, kurai KP nav šobrīd 100% gatavs. Šobrīd fani gaida no KP to spēli, kuru viņš nespēj parādīt uz sliktās formas rēķina. Parocīgāks basketbols priekš KP ir ar Luku laukumā, diemžēl. Agrāk KP spēlēja daudz ātrāku basketbolu, līdz krustenisko saišu plīsumam. Visi grib sagaidīt to KP, kurš skrēja ātrajos uzbrukumos.
Un ja kas ar Brunsonu laukuma KP ir zemaks "pace" neka ar Luku, tatad tiek spelets tiesi lenaks basketbols.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:13, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Kapec diemzel? Ka jau teicu, vini abi viens otru papildina lieliski. Viens no otra klatbutnes tikai iegust.
Kāpēc diemžēl jau pateicu tālākā tekstā. KP jau no Spānijas laikiem ir vairāk ātra basketbola spēlētājs. Šobrīd traumas viņam liek pielāgoties lēnākai spēlei.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-03 16:14, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: btw ar Brunsonu laukuma KP % ir zemaki, ka bez. Turklat ieverojami. tikai 3pt% ne no sturiem ir makjenit augstaks.

https://gyazo.com/fcf3724e0578e8877...
Protams, sava daļa patiesības arī slēpjas statistikā, bet tomēr jāklausās ko runā pats KP pēc spēlēm intervijās. Mavs pēdejā laikā sāk nostabilizēties, jo Porziņģis sāk atvērties. Kāpēc? Tāpēc, ka pēc spēlēm viņš skaidri un gaiši pasaka, ka vajag dalīties ar bumbu, ka bumbai ir jākustās. Protams ar Luku laukumā, tas nenotiek. Tāpēc nereti varēja redzēt, ka metienus KP izmet pār rokām, nesagatavotus utt. Tagad, ka bumba kustās vismaz apkārt ir pavismam cita spēle. Luka monstrs, tikai viņš būs dzīvnieks pēc gadiem 3-4, kad pieaugs un domās komandas labā. Šobrīd viņš skrien nedaudz ar pieri sienā.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:18, pirms 4 gadiem
One Man Show! rakstīja: Protams, sava daļa patiesības arī slēpjas statistikā, bet tomēr jāklausās ko runā pats KP pēc spēlēm intervijās. Mavs pēdejā laikā sāk nostabilizēties, jo Porziņģis sāk atvērties. Kāpēc? Tāpēc, ka pēc spēlēm viņš skaidri un gaiši pasaka, ka vajag dalīties ar bumbu, ka bumbai ir jākustās. Protams ar Luku laukumā, tas nenotiek. Tāpēc nereti varēja redzēt, ka metienus KP izmet pār rokām, nesagatavotus utt. Tagad, ka bumba kustās vismaz apkārt ir pavismam cita spēle. Luka monstrs, tikai viņš būs dzīvnieks pēc gadiem 3-4, kad pieaugs un domās komandas labā. Šobrīd viņš skrien nedaudz ar pieri sienā.
da es jau nesaku, ka Luka ir sveta govs, vnk oponeju heiteriem, kuri uzskata, ka Luka ir bezmaz sliktakais speletajs liga Ja ir bijusas speles, kur vins ir zhidojis bumbu KP, bet tapec jau man patik statistika, jo ta neizriet no vienas speles, bet sezonas kopuma. Un teikt, ka KP tiek baigi apdalits ir stulbi.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:20, pirms 4 gadiem
Man personigi loti patik, ka DAL izskatas kops visi atgriezusies sastava. Uzskatu, ka vini ir daudz bistamaki, ka pagajusogad.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:22, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Un ja kas ar Brunsonu laukuma KP ir zemaks "pace" neka ar Luku, tatad tiek spelets tiesi lenaks basketbols.
Šī gan ir mistiska statistika, kura neatspoguļo ne tikai MAVS reālo situāciju. Ātrs basketbols ir ātra bumbas kustība un aktīva pozīciju maiņa nevis run and shoot. Pace neatspoguļo bumbas kustību, jo tādu statistiku nav iespējams objektīvi atspoguļot.
KP sākas problēmas kāju darbībā, kad ar ar īsām un ātrām kustībām jāmaina pozīcijas uzbrukuma gaitā. Viņš izteikti ātri sāk pagurt pie aktīviem un īsiem sprintiem.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:23, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Šī gan ir mistiska statistika, kura neatspoguļo ne tikai MAVS reālo situāciju neataino. Ātrs basketbols ir ātra bumbas kustība un aktīva pozīciju maiņa nevis run and shoot. Pace neatspoguļo bumbas kustību, jo tādu statistiku nav iespējams objektīvi atspoguļot.
KP sākas problēmas kāju darbībā, kad ar ar īsām un ātrām kustībām jāmaina pozīcijas uzbrukuma gaitā. Viņš izteikti ātri sāk pagurt pie aktīviem un īsiem sprintiem.
Ok, es saprotu, ko tu domaji ar atrumu saja gadijuma. Ok, ar Brunsonu varetu but atraka spele sada izpratne, bet jautajums vai KP to vajag.

Biezi vien ta bumbas kustiba pa perimetru ir absoluti bezjedziga, jo vnk nav neviens, kurs uznemas iniciativu.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:27, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Ok, es saprotu, ko tu domaji ar atrumu saja gadijuma. Ok, ar Brunsonu varetu but atraka spele sada izpratne, bet jautajums vai KP to vajag.
Šosezon noteikti nevajag.
Nākamajā sezonā, ja nebūs taumu ietekmes sagatavošanās laikā, lēna spēle varētu pat ļoti patraucēt KP un Lukas sadarbībai.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:29, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Šosezon noteikti nevajag.
Nākamajā sezonā, ja nebūs taumu ietekmes sagatavošanās laikā, lēna spēle varētu pat ļoti patraucēt KP un Lukas sadarbībai.
Es domaju, ka ja KP atgus atraku kaju darbibu, Luka spes lieliski pielagoties tam. Kopuma abi tikai iegus no daudzveidibas. Tas nozime, ka KP daudz aktivak varetu iet uz grozu pec PnR. Sobrid 90% gadijumu paliek uz 3pt linijas. Nesaku, ka tas ir baigi slikti, bet varetu but dazadiba.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:31, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Es domaju, ka ja KP atgus atraku kaju darbibu, Luka spes lieliski pielagoties tam.
Jācer, ka tā, jo Luka kājās ir lēns spēlētājs priekš saspēles vadītāja.

     [+] [-]

, 2021-04-03 16:50, pirms 4 gadiem
Jebkura gadijuma sobrid vairak interese vai DAL atputinas liderus pret WAS vai ne?

MIL ari b2b, varbut Kurucs sodien debites?