Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2945, Did:0, useCase: 3

Bertānam 0/6 no tālās distances un sliktākais +/- rādītājs "Wizards" zaudējumā

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Bertānam 0/6 no tālās distances un sliktākais +/- rādītājs "Wizards" zaudējumā
Dāvis Bertāns. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Dāvja Bertāna pārstāvētā Vašingtonas "Wizards" aizvadījusi kārtējo spēli Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) regulārajā turnīrā. Aizvadītajā naktī tā ar 90:102 piekāpās Toronto "Raptors". Bertāns realizēja tikai vienu metienu, spēli noslēdzot ar diviem gūtajiem punktiem.

Dāvis Bertāns nospēlēja 14 minūtes, izpildot septiņus metienus. Tikai viens no šiem metieniem lidoja grozā, kas spēles beigās latvietim deva divus punktus (1p. 0/0, 2p. 1/1, 3p. 0/6). Viņam arī viena atlēkusī bumba, viens bloks, divas piezīmes un sliktākais +/- rādītājs komandā (-19).

• Šosezon kopumā latvietis guvis 76 punktus, kas nozīmē, ka vidēji spēlē viņam 5,4 punkti. Mazāk punktus vidēji spēlē latvietis guva 2016./17. gada sezonā, kad viņš aizvadīja savu pirmo karjeras sezona NBA.

• Pirmajā ceturtdaļā Vašingtonas "Wizards" realizēja tikai piecus no 22 metieniem, noslēdzot šo nogriezni ar 12 gūtajiem punktiem. Arī pretinieki metienus realizēja ar zemu procentu (34,8%), tomēr Toronto "Raptors" iekrāja par 11 punktiem vairāk (23:12).

• Puslaika turpinājumā kā viena, tā otra komanda uzlaboja metienu precizitāti un rezultativitāti, tomēr "Raptors" veicās labāk, jo pārsvars tika palielināts līdz 21 punktam (63:42).

• Otrajā puslaikā "Wizards" izdevās deficītu samazināt – trešā ceturtdaļa tika uzvarēta ar 26:21, bet noslēdzošajā tika sadedzināti vēl četri punkti (22:18), tomēr, lai uzvarētu, ar to bija par maz (90:102).

• "Wizards" rindās rezultatīvākais spēlētājs bija Kaldvels-Poups, kurš 28 minūtēs guva 26 punktus, realizējot četrus no četriem trejačiem. Bredlijs Bīls spēli noslēdza ar 14 punktiem un septiņām rezultatīvām piespēlēm. Neviens cits spēlētājs nespēja gūt vismaz 10 punktus.

• "Raptors" panākumu ar 31 punktu sekmēja Paskāls Siakams, kuram arī sešas atlēkušās bumbas, bet 14 punktus un sešas atlēkušās bumbas pievienoja Kriss Bušērs.

• "Wizards" šis bija otrais zaudējums pēc kārtas un trešais pēdējo piecu spēļu laikā. Nākamo spēli burvji aizvadīs jau naktī uz otrdienu, tiekoties ar Domantu Saboni un Indianas "Pacers".

Latvieši NBA

SpēlētājsKlubsSpēlesMinPunktiNo spēles3p.1p.AbRpBmPb
PorziņģisMavericks15/1530.319.745.9%30.1%87.5%8.01.91.70.91.4
BertānsWizards0/1416.65.429.1%25.4%93.3%1.70.50.10.30.4

  +8 [+] [-]

, 2021-12-06 05:48, pirms 3 gadiem
Skumji. Vienīgais Bertāna uzdevums komandā ir būt snaiperim. Ar šādu sniegumu var nākties drīz meklēt komandu eiropā...

 +13 [+] [-]

, 2021-12-06 05:57, pirms 3 gadiem
flab3r rakstīja: Skumji. Vienīgais Bertāna uzdevums komandā ir būt snaiperim. Ar šādu sniegumu var nākties drīz meklēt komandu eiropā...
Tu domā ,ka Eiropā vajadzīgi snaiperi kuri met 0/6 ? 😂😂

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 06:04, pirms 3 gadiem
Bertāns pierāda, ka tā ir vienkārši nejaušība, ja viņš trāpa 3p metienu. Ja namdaris ieliktu tikai vienu logu vai durvis no 6 pareizi viņu izmestu no darba, ja ķirurgs veiktu operāciju pareizi 1x no 6x viņu ieliktu cietumā, ja pārdevējs veikalā non stop kļūdītos 6x dienā, tiktu atlaists. Šeit džeks profesionālis, 25 gadus trenējies darīt tikai vienu darbu un saņem tūkstošiem reizes vairāk un viņam poh, huiņa kaut kāda
Slēpts komentārs: Celmiņa fanāts

 +13 [+] [-]

, 2021-12-06 06:36, pirms 3 gadiem
Bija laiks, kad varējām lepoties ar latviešu spēlētājiem NBA. Tagad par vienu no viņiem ir kauns, kad piemin "latvian laser". Saprotu, ka Dāvim ir vienalga, ko citi domā, un tā arī izskatās, bet pašcieņai ir jābūt. Kaut ko viņš dara nepareizi vai nedara vispār. Viņu glābj jeņķu neapdomība, slēdzot ilgus megalīgumus.

  +3 [+] [-]

, 2021-12-06 06:46, pirms 3 gadiem
Dzirdēju Bertāna sakarā briest maiņas darījums. Rūjienas mūrnieks pret vietējā Makdonalda kasieri, būs vismaz kāds kurš māk darīt savu darbu.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 06:50, pirms 3 gadiem
guntis86 rakstīja: Bija laiks, kad varējām lepoties ar latviešu spēlētājiem NBA. Tagad par vienu no viņiem ir kauns, kad piemin "latvian laser". Saprotu, ka Dāvim ir vienalga, ko citi domā, un tā arī izskatās, bet pašcieņai ir jābūt. Kaut ko viņš dara nepareizi vai nedara vispār. Viņu glābj jeņķu neapdomība, slēdzot ilgus megalīgumus.
Tu tā pasaki, itkā viņš speciāli mestu garām. Pašcieņa viņam noteikti ir, tāpēc arī iet laukumā un cenšas darīt labāko ko var, domājams smadzenes jau iet ķīselī viņam no tā ka pazaudējis pārliecību un tas dzen arvien lielākās problēmās.. Šādi lieli līgumi ir visai smaga nasta pašam pret sevi un ja sāk nesanākt, ir grūti, jo visi jau gaida labu spēli arī pats no sevis. Bet kopumā, tikai prieks, ka ir saņēmis lielu algas čeku - tas ir kā veiksmīgs LV biznesa stāsts, priecājamies, jo latvietis spēj nopelnīt milzu naudu un man pie vienas vietas, ja viņš met 0/6, atdodiet viņam visu NBA naudu, ja esat gatavi to dot. No tā, ka viņš saņemtu mazāk tu neko neiegūsi, bet jo vairāk saņēm, jo atbraucot atvaļinājumā kādam ir iespēja šeit nopelnīt un palaist naudu apgrozijumā starp savējiem.

  -2 [+] [-]

, 2021-12-06 07:12, pirms 3 gadiem
Robis rakstīja: Tu tā pasaki, itkā viņš speciāli mestu garām. Pašcieņa viņam noteikti ir, tāpēc arī iet laukumā un cenšas darīt labāko ko var, domājams smadzenes jau iet ķīselī viņam no tā ka pazaudējis pārliecību un tas dzen arvien lielākās problēmās.. Šādi lieli līgumi ir visai smaga nasta pašam pret sevi un ja sāk nesanākt, ir grūti, jo visi jau gaida labu spēli arī pats no sevis. Bet kopumā, tikai prieks, ka ir saņēmis lielu algas čeku - tas ir kā veiksmīgs LV biznesa stāsts, priecājamies, jo latvietis spēj nopelnīt milzu naudu un man pie vienas vietas, ja viņš met 0/6, atdodiet viņam visu NBA naudu, ja esat gatavi to dot. No tā, ka viņš saņemtu mazāk tu neko neiegūsi, bet jo vairāk saņēm, jo atbraucot atvaļinājumā kādam ir iespēja šeit nopelnīt un palaist naudu apgrozijumā starp savējiem.
Kur tad tie latviešu špīleri ir? Gailītis intervijā teica, ka mīkstmieši, kas nav gatavi cīnīties par vietu zem saules, tie kas saņem naudu par soliņa sildīšanu, par dvieļu padošanu, to uzskatāmi parādīja Biedriņš, to pagājušajā sezonā demonstrēja KP, kuram bija jāstāv stūrī, un jāgaida, lai iedod bumbu. Ko Timma rāda viņam piešķirtajā laikā Unics, Bertāns vispār čau, man poh cik viņi saņem, bet LV izlase zaudē visiem pēc kārtas, Beļģija uzvar Serbiju, Latvija zaudē at punktu. Nejaušība? Likumsakarība, dīvaini būtu ja tie brīnumi bez mugurkaula zaudētu bulgāru zemniekiem, bet vinnētu serbus, gan jau ka no beļģiem arī ierīs

  +9 [+] [-]

, 2021-12-06 07:35, pirms 3 gadiem
Dāvim kkas nav riktīgi psiholoģiski, jo viņš joprojām var mest, vnk kkāda barjera galvā kuru jāpārkāp

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 07:52, pirms 3 gadiem
Ravix rakstīja: Kur tad tie latviešu špīleri ir? Gailītis intervijā teica, ka mīkstmieši, kas nav gatavi cīnīties par vietu zem saules, tie kas saņem naudu par soliņa sildīšanu, par dvieļu padošanu, to uzskatāmi parādīja Biedriņš, to pagājušajā sezonā demonstrēja KP, kuram bija jāstāv stūrī, un jāgaida, lai iedod bumbu. Ko Timma rāda viņam piešķirtajā laikā Unics, Bertāns vispār čau, man poh cik viņi saņem, bet LV izlase zaudē visiem pēc kārtas, Beļģija uzvar Serbiju, Latvija zaudē at punktu. Nejaušība? Likumsakarība, dīvaini būtu ja tie brīnumi bez mugurkaula zaudētu bulgāru zemniekiem, bet vinnētu serbus, gan jau ka no beļģiem arī ierīs
O, raudātājs jau klāt. "Vai, vai, vai, pie visām manas dzīves nelaimēm Dāvis un citi bastketbolisti vainīgi...."

P.S. Izcilākie basketbolisti ieliek tikai 4 no 10 logiem, salīdzinātāj hrenovij.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 07:53, pirms 3 gadiem
Stroikā viss kārtībā ☺️

  +2 [+] [-]

, 2021-12-06 07:59, pirms 3 gadiem
Ulrihs rakstīja: O, raudātājs jau klāt. "Vai, vai, vai, pie visām manas dzīves nelaimēm Dāvis un citi bastketbolisti vainīgi...."

P.S. Izcilākie basketbolisti ieliek tikai 4 no 10 logiem, salīdzinātāj hrenovij.
Ja Karijs nākamajā mačā uzmetīs 0 no 6 tad jaatlaiž. Jo ja kasiere, namdaris, ķirurgs 6as reizes dienā kļūdās tad viņi arī pazaudē darbu
Te pat bocmanis nobāl pēc tādas analīzes

     [+] [-]

, 2021-12-06 08:54, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Dāvim kkas nav riktīgi psiholoģiski, jo viņš joprojām var mest, vnk kkāda barjera galvā kuru jāpārkāp
Citroni apžilbinājuši prātu , un acīs rēgojas vairs dollār zīmes , neredz ,kur plivināt vairs,un no tā izriet.
Nauda ,valjība, visatljautība, buhāšana, krakotikas, un meitenes.
Laikam , A.Sviedrinja piemērs , ir bijis tik pievilcīgs, ka jābrien pa tām pašām pēdām. Ja būs veselība, spēs piecelties ,ta Eiropā pāris gadus pamocīsies vēl .
Sporta centrā vēl nekas, varu iedomāties , kas twitterī tagad notiek , no wsh fanu puses.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 09:16, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Ja Karijs nākamajā mačā uzmetīs 0 no 6 tad jaatlaiž. Jo ja kasiere, namdaris, ķirurgs 6as reizes dienā kļūdās tad viņi arī pazaudē darbu
Te pat bocmanis nobāl pēc tādas analīzes
Karijs jau vakar uzbūvēja 28 logu māju, bet tikai 7 logus sataisīja

     [+] [-]

, 2021-12-06 09:17, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Ja Karijs nākamajā mačā uzmetīs 0 no 6 tad jaatlaiž. Jo ja kasiere, namdaris, ķirurgs 6as reizes dienā kļūdās tad viņi arī pazaudē darbu
Te pat bocmanis nobāl pēc tādas analīzes
Te gan nepiekrītu. Nav korekts salīdzinājums ar Kariju ,jo bez trojkām viņš arī dara citus darbus, bet no Bertāna tiek gaidīti tālmetieni, jo visā pārējā viņš ir nulle. Un protams katram spēlētājam ir sliktās dienas, mūrnieka atkal otrādi, divas labas spēles pa sezonu. Tā ir tīrākā haļava

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 09:26, pirms 3 gadiem
Cienīgi, uz nulles nepalika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 09:41, pirms 3 gadiem
dāvim vajadzētu uzmaukt attīstības līgā, varbūt savestu sevi kārtībā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2021-12-06 10:02, pirms 3 gadiem
tie kas te dirshaas sava starpa,par Bertanu...nu ok var gadities visiem melnas dienas,bet nu Bertans bisku sak besit ara,tu tomer esi 3pts snaiperis,jau pa traku sak palikt sie 0/6 1/7 utt.skiet dzekam kautkas ir galigiciet aizgajis...nu nevar skilu ta vienkarsi pazaudet,ja reiz esi tads metejs...lab ligums ir,bet man personigi paliktu kauns pasam par sevi,ja sadi speletu

  +2 [+] [-]

, 2021-12-06 10:12, pirms 3 gadiem
Viss ir galvā!

     [+] [-]

, 2021-12-06 10:15, pirms 3 gadiem
Pēc nošļurošanās galīgi tēmekli pazaudējis.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 10:25, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Dāvim kkas nav riktīgi psiholoģiski, jo viņš joprojām var mest, vnk kkāda barjera galvā kuru jāpārkāp
Mest jau viņš met, tikai garām. Drīzāk kā ir sagrupējies ķermenis, metiena brīdī.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 10:25, pirms 3 gadiem
bigpupa rakstīja: Te gan nepiekrītu. Nav korekts salīdzinājums ar Kariju ,jo bez trojkām viņš arī dara citus darbus, bet no Bertāna tiek gaidīti tālmetieni, jo visā pārējā viņš ir nulle. Un protams katram spēlētājam ir sliktās dienas, mūrnieka atkal otrādi, divas labas spēles pa sezonu. Tā ir tīrākā haļava
Es pat nerunāju par Bertānu un viņa šīs nakts performanci bet par to izcilo salīdzinājumu ar kasieriem. Salīdzināt Nba trošaku metēju realizācijas % ar kasieriem vai ķirurgiem tur jabūt īpaši apdāvinātam cilvēkam
Kas attiecas uz Berču tad daudzi ir piemirsuši ka viņš ir pēc traumas un paies laiks kamēr ieies atpakaļ spēļu ritmā. Ir grūti ielekt atpakaļ ritmā pēc pāris spēļu izlaišanas bet te izlaida pie 3 nedēļām. Jau īpaši tas attiecas uz shooteriem. Varbūt arī vēl nav vesels uz visiem 100%. Nu nav viņš tik sūdīgs kā pagaidām izskatās

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 10:28, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Es pat nerunāju par Bertānu un viņa šīs nakts performanci bet par to izcilo salīdzinājumu ar kasieriem. Salīdzināt Nba trošaku metēju realizācijas % ar kasieriem vai ķirurgiem tur jabūt īpaši apdāvinātam cilvēkam
Kas attiecas uz Berču tad daudzi ir piemirsuši ka viņš ir pēc traumas un paies laiks kamēr ieies atpakaļ spēļu ritmā. Ir grūti ielekt atpakaļ ritmā pēc pāris spēļu izlaišanas bet te izlaida pie 3 nedēļām. Jau īpaši tas attiecas uz shooteriem. Varbūt arī vēl nav vesels uz visiem 100%. Nu nav viņš tik sūdīgs kā pagaidām izskatās
beeeeet,pirms traumas jau ar tas % bija svaks,taka si sezona vinam sakusies bedigi,jautajums cik ilgi???nu nevar skilu ta vnk pazaudet,dzekam nav kautkas kartiba,vai galva?hvz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 10:37, pirms 3 gadiem
Diez kas nav, ja paskatās noslēgto līgumu un liktās cerības, tad šobrīd Vašingtonas vadība noteikti kož pirkstos.
Dāvim ir pēdējais laiks rādīt to sniegumu uz kā pamata ar viņu noslēdza šo līgumu! Tagad bija tik labas iespējas nostiprināties klubā un kļūt par stabilu vērtību, bet tagad var sanākt tikt aizmainītam un var sākties mētāšanās no kluba uz klubu ...

     [+] [-]

, 2021-12-06 11:45, pirms 3 gadiem
marexs rakstīja: Pēc nošļurošanās galīgi tēmekli pazaudējis.
Zinot, cik tu esi bezgala stulbs un tiešām notici visdebilākajām pasakām, pat nebrīnītos, ja šo domātu nopietni. Tad nu jāatbild, ka vakcinējies ir viss NBA un viss NHL, nevis tikai sliktie spēlētāji
Otrkārt, kā reiz tieši Berča tika minēts pie tiem, kas visgrūtāk atgājuši no covid saslimšanas, jau gadu atpakaļ.

     [+] [-]

, 2021-12-06 11:59, pirms 3 gadiem
Latvietis un miljoni nesader kopā. Vismaz latviešu sportistiņi to pierāda ka zemniekiem miljoni nedod motivāciju iet vēl tālāk pēc kautkā vairāk. Čalītim vienkārši palicis slinkums censties un tas ir viss mans minējums

  -2 [+] [-]

, 2021-12-06 12:17, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Zinot, cik tu esi bezgala stulbs un tiešām notici visdebilākajām pasakām, pat nebrīnītos, ja šo domātu nopietni. Tad nu jāatbild, ka vakcinējies ir viss NBA un viss NHL, nevis tikai sliktie spēlētāji
Otrkārt, kā reiz tieši Berča tika minēts pie tiem, kas visgrūtāk atgājuši no covid saslimšanas, jau gadu atpakaļ.
Ai, kā kāds apvainojies! Sanāk, ja nepiedalos kovidnarkomānu sektā, tad esmu stulbs?! Jampampiņ, atšķirībā no naivajiem un stulbajiem, nepadodos valdības propagandas manipulācijām un man nevar iebarot "burkānu", lai es ietu un darītu absolūtu idotismu, pret savu brīvo gribu un sirdsapziņu - šļurojoties. Atšķirībā no nabagiem un gļēvajiem tirliņiem, nepiedalos kovidpajoļu sektā, ne centu neesmu iztērējis uzpurņos un testos, nekādas distances neievēroju, groziņidiotismos nepiedalos un par šļurošanos ne brīdi nedomāju, jo man to nevajag. Atšķirībā no daudziem arī pats regulāri sportoju, ar koviderasības trakumsērgu neslimoju un dzīvoju kā tajos laikos, pirms kovidafēras. Tev tas liekas stulbi? - tad jau Tu apkauno pats sevi, jo tad Tu ņirgājies par savu dzīvi pirms 2019.g. Man šķiet, ka nepiedzimi uzpurnī?! Tātad arī jādzīvo bez vergu lupatas! Tā ka atslābsti un neķer kreņķi no tā, ka ar humoru izteicu savu komentāru! Ej savu ceļu, es iešu savu un visu labu!

  +2 [+] [-]

, 2021-12-06 12:41, pirms 3 gadiem
marexs rakstīja: Ai, kā kāds apvainojies! Sanāk, ja nepiedalos kovidnarkomānu sektā, tad esmu stulbs?! Jampampiņ, atšķirībā no naivajiem un stulbajiem, nepadodos valdības propagandas manipulācijām un man nevar iebarot "burkānu", lai es ietu un darītu absolūtu idotismu, pret savu brīvo gribu un sirdsapziņu - šļurojoties. Atšķirībā no nabagiem un gļēvajiem tirliņiem, nepiedalos kovidpajoļu sektā, ne centu neesmu iztērējis uzpurņos un testos, nekādas distances neievēroju, groziņidiotismos nepiedalos un par šļurošanos ne brīdi nedomāju, jo man to nevajag. Atšķirībā no daudziem arī pats regulāri sportoju, ar koviderasības trakumsērgu neslimoju un dzīvoju kā tajos laikos, pirms kovidafēras. Tev tas liekas stulbi? - tad jau Tu apkauno pats sevi, jo tad Tu ņirgājies par savu dzīvi pirms 2019.g. Man šķiet, ka nepiedzimi uzpurnī?! Tātad arī jādzīvo bez vergu lupatas! Tā ka atslābsti un neķer kreņķi no tā, ka ar humoru izteicu savu komentāru! Ej savu ceļu, es iešu savu un visu labu!

Tu esi stulbs vairāku iemeslu dēļ.
Pirmkārt, pat vispār nesaproti, ka iebarojot pareizos atslēgas vārdus ("pret sistēmu!" "valdība melo!" "Ziņas melo") tev var iebarot absolūti jebko. Un veikli cilvēki to izmanto jau gadu desmitiem. Ja es pateikšu, ka "nost ar liberastiem, nost ar valdību", es varēšu teikuma otrajā daļā pateikt, ka uz Marsa dzīvo rozā ziloņi un tāds kā tu uzreiz noticēsi, jo līdzi vispār nedomā. Tu, stulbeni, vispār nekādas zāles nekad nelieto? Kāpēc lieto internetu? Tas taču arī sātanisks zinātnieku izgudrojums, ko, kāpēc izdomāji piep*sties tikai covid vakcīnai?

Otrkārt, kā klasisks, bērnišķīgs debiliķis tu neesi spējīgs padomāt talāk, kā tikai par sevi. "es sportisks, man nevajag, distanci neievēroju", nu malacis, bravo. Amēba pat nesaprot, ka tu, sportiskais, vari pārnēsāt CITIEM.
Un jā, man pašam tuvs 60 gadīgs rads ir nomiris, jo izdomāja nogaidīt ar vakcīnu. Jo tādi debili d.auņi kā tu visur sludina, ka nevajag. Ja tu esi baigais sportists un tev nevajag, okei, bet tavus murgus var salasīties (un salasās) arī vecāki cilvēki, bet tu ar savām amēbas smadzenēm pat nejūties atbildīgs, jo nesaproti.

     [+] [-]

, 2021-12-06 13:06, pirms 3 gadiem
Interesanti, komentētāji ir spēlējuši basi kaut strīta līmenī?es neteikšu par sevi bet man bija tāda iespēja, dzīvojot, studiju laikā,vienā istabā ar VEF basketbolistu..vakaros mēs gājām uz zāli..viņš meta es padevu bumbu..tad lūk lai kāda būtu diena, ar kādu kāju tu piecēlies, ja tev ir metiens tu met..konkrēti čoms vidēji meta 15-25 soda metienus pēc kārtas . Un tā viņš meta simtiem metienus..un grozu piešāva nevis precizitātei bet lai justu cik bumba jāiegriež ..arī trāpot pa stīpu tā iegriežas grozā nevis atlec laukumā..tā kā visas atrunas man šodien nekrīt nav nopietnas.nekrit tāpēc ka pieļauj dažādas kļūdas pirms metiena..un metiena brīdī..sportisti tik daudz met pa grozu ka to var darīt aizvērtām acīm..

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 13:15, pirms 3 gadiem
To es black bullet...vel tupāku par tevi es neesu redzējis.. tas 60 gados nomira nevis tāpēc ka nebij vakcinejies bet tāpēc ka jau bija pēdējais nīkulis.. bet bioatkritumiem to nesaprast..tie reizi mēnesī gatavi skriet potēt nezin ko, jo varas vīriem tas dod iespēju zagt..lietderīgs idiots tu esi..

     [+] [-]

, 2021-12-06 14:46, pirms 3 gadiem
aivo50 rakstīja: To es black bullet...vel tupāku par tevi es neesu redzējis.. tas 60 gados nomira nevis tāpēc ka nebij vakcinejies bet tāpēc ka jau bija pēdējais nīkulis.. bet bioatkritumiem to nesaprast..tie reizi mēnesī gatavi skriet potēt nezin ko, jo varas vīriem tas dod iespēju zagt..lietderīgs idiots tu esi..
Pirmkārt, lai nu kurš, bet viņš točna nebija nīkulis. Kārtīgs, būdīgs vecis, kas nemēdza arī ar iesnām un citu herņu slimot.

Otrkārt, duraciņ... Tā propaganda, kurai tu tici, ir primitīva kā lāpsta. Pāris atslēgas frāzes, ķipa "valdība zog" un amēbas jau pavelkās. Tieši tādus kā tevi sauc par noderīgajiem idiotiem, varu iedomāties, kā visi tie, kas tās teorijas bīda, ierēc par tādiem kā tu. Tev pat loģika nestrādā, stulbenīt, tev pat nedalec, ka lielajiem kovids ir tikai neizdevīgs, jo mazais gaterists neiet uz darbu un neģenerē naudu.

     [+] [-]

, 2021-12-06 14:55, pirms 3 gadiem
aivo50 rakstīja: tie reizi mēnesī gatavi skriet potēt nezin ko
Jums, "feisbuk zinātniekiem" tas ir "nezin kas", brīnums, no kā jābaidās, nebrīnītos, ja tu arī saules dievu pielūgtu

Tavu idiotismu jau pierāda tas, ka domā, ka vakcīna ir bīstamāka par pašu slimību, tas tik parāda, ka pat elementārākos pamatprincipus tu nesaproti, skolā stabili biji nesekmīgs. Bet tagad katrs idiots lasa feisbuk, katram idiotam ir viedoklis. smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-06 15:18, pirms 3 gadiem
aivo50 rakstīja: To es black bullet...vel tupāku par tevi es neesu redzējis.. tas 60 gados nomira nevis tāpēc ka nebij vakcinejies bet tāpēc ka jau bija pēdējais nīkulis.. bet bioatkritumiem to nesaprast..tie reizi mēnesī gatavi skriet potēt nezin ko, jo varas vīriem tas dod iespēju zagt..lietderīgs idiots tu esi..
Mjā, interesants džeks. Ar pārliecību par bioaktritumiem citus sauc, bet pat elementārā lietā par basīša metienu jau parādi savu "zināšanu" līmeni. Jebkurš, kas ir pats spēlējis basīti (faktiski jebkādā līmenī) pateiks, ka ir dienas, kad nekrīt un viss. Jautājums tikai vai tā ir viena diena vai vairākas spēles pēc kārtas. Ja otrais variants, tad ir jau jāmeklē iemesli - ir kāda mikrotrauma, kas liek ķermenim savādāk darboties vai tevi nomāc kādas citas ārpusbasketbola lietas un nespēj koncentrēties vai vēl kas...

     [+] [-]

, 2021-12-06 16:03, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Pirmkārt, lai nu kurš, bet viņš točna nebija nīkulis. Kārtīgs, būdīgs vecis, kas nemēdza arī ar iesnām un citu herņu slimot.

Otrkārt, duraciņ... Tā propaganda, kurai tu tici, ir primitīva kā lāpsta. Pāris atslēgas frāzes, ķipa "valdība zog" un amēbas jau pavelkās. Tieši tādus kā tevi sauc par noderīgajiem idiotiem, varu iedomāties, kā visi tie, kas tās teorijas bīda, ierēc par tādiem kā tu. Tev pat loģika nestrādā, stulbenīt, tev pat nedalec, ka lielajiem kovids ir tikai neizdevīgs, jo mazais gaterists neiet uz darbu un neģenerē naudu.
Un tu neredzi vai kā, ka valdība zog? Un vairāk kā jebkad ir zagusi...

     [+] [-]

, 2021-12-07 01:45, pirms 3 gadiem
bigpupa rakstīja: Tu domā ,ka Eiropā vajadzīgi snaiperi kuri met 0/6 ? 😂😂
Eiropā DB42 arsenāls neaprobežotos tikai ar 3pt metienu. Auguma parametri tomēr ļauj arī pacīnīties par bumbām un pastrādāt aizsardzībā pret, principā, jebkuras pozīcijas spēlētāju.