Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Lebrons Džeimss: "Tituls ar "Cavaliers" padarīja mani par visu laiku labāko"

Ints Megnis
Ints Megnis

Lebrons Džeimss: "Tituls ar "Cavaliers" padarīja mani par visu laiku labāko"
Lebrons Džeimss. Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) superzvaigzne Lebrons Džeimss uzskata, ka pēc 2016. gadā iegūtā titula ar Klīvlendas "Cavaliers" komandu viņš kļuva par visu laiku labāko spēlētāju.

"Šis tituls mani padarīja par visu laiku labāko spēlētāju," Džeimss paudis ESPN+ šovā "More Than An Athlete". Toreiz "Cavaliers" zaudēja Goldensteitas "Warriors" pirmajās trijās no pirmajām četrām spēlēm, bet pēc tam spēja gūt trīs panākumus pēc kārtas, ieskaitot divus izbraukumā. Septītajā spēlē "Cavaliers" triumfēja ar 93:89, Džeimsam izceļoties ar 27 punktiem, 11 atlēkušajām bumbām un 11 rezultatīvām piespēlēm. Viņš trešo reizi karjerā tika pasludināts par finālsērijas vērtīgāko spēlētāju.

"Tā es jutos. Es biju milzīgā ekstāzē iegūt titulu Klīvlendai pēc 52 gadu klusuma perioda," stāstījis Džeimss. "Pirmais emociju vilnis bija, kad visi redzēja mani raudot. Kad pārstāju, es nodomāju: "Šis tevi nupat padarīja par visu laiku lieliskāko spēlētāju." Visi runāja, ka "Warriors" ir visu laiku lieliskākais sastāvs, tāpēc pēc atspēlēšanās tādā stilā sapratu, ka esmu paveicis kaut ko īpašu."

Par visu laiku lieliskāko NBA spēlētāju uzskatītais Maikls Džordans karjerā tika pie sešiem NBA tituliem, kamēr Džeimsa kontā pašlaik ir trīs. Džordans piecas reizes kļuva par vērtīgāko, kamēr Džeimss to paveicis četras. Viņi abi pa 14 reizēm piedalījušies Visu zvaigžņu spēlē (Džeimss, visticamāk, šosezon to darīs 15. reizi), Džeimss 14 reizes iekļuvis līgas simboliskajā izlasē, kamēr Džordans tur bija 11 reižu. Šobrīd Džeimss aizvada 16. sezonu NBA, bet Džordans nospēlēja 15 gadus.

"Mana motivācija ir šis spoks, kuram dzenos pakaļ. Šis spoks spēlēja Čikāgā," 2016. gadā Džeimss teica par Džordanu intervijā "Sports Illustrated". Losandželosas "Lakers" zvaigzne nekad nav noliegusi, ka Džordans bērnībā bijis viņa elks. "Mana karjera ir pilnīgi citādāka nekā Maiklam Džordanam. Lietas, kurām esmu gājis cauri, ir pilnīgi citādākas nekā tās, kurām viņš. Tas, ko viņi paveica, ir neticami. Domāju, ka ir lieliski nostādīt sevi pozīcijā līdzās lieliskākajiem spēlētājiem, tomēr ja es varētu sevi padarīt par diženāko, tas būtu kaut kas ārkārtējs."

Izmantotie resursi:
LeBron James says winning 2016 title with...

  -3 [+] [-]

, 2018-12-31 12:16, pirms 7 gadiem
Labākais atradies Kairijs tavu pakaļu izvilka no mēsliem , tāpat, kā Ray Allen 2013 pret Spurs

 +15 [+] [-]

, 2018-12-31 12:18, pirms 7 gadiem
Viens no labākajiem.
Labākais kādreiz spēlēja Čikāgā.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-31 12:21, pirms 7 gadiem
MJ GOAT un punkts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 12:23, pirms 7 gadiem
Sasniedz 6 gredzenus, tad parunāsim.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 12:26, pirms 7 gadiem
Sasniedz 30+ vidēji punktus spēlē karjerā, Lebron!

 +16 [+] [-]

, 2018-12-31 12:28, pirms 7 gadiem
Ir labi, ka pats tā domā, bet domājams lielāka daļa Pasaules par labāko uzskata un uzskatīs MJ. Žēl protams LBJ faniem, bet tā ir un paliks kādu laiku. Un es neteiktu, ka Melouns ar Stoktonu un Hornačeku bija baigi sliktaki par šī brīžā Warriors. Tobrīd katrā komandā bija pa lieliskam spēlētājam, tagad šie labie mēdz koncentrēties vienā vietā, komandā un līdz ar to rodas maldinošs priekšstats, ka Warriors ir visu laiku labākā komanda.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-31 12:38, pirms 7 gadiem
Vispār jau tā arī ir. Cavs sastāvs 2016 gadā bez Lebrona pat ne tuvu nebūtu lai izcīnītu to titulu. Lebrons miskastes komandas padara par labākajām visā līgā. Paskatamies kur tagat ir Cavs? Pēdējie līgā Kamēr Lakers pagāšgad bija rietumos gandrīz pēdējie, bet tagad ir.. nu apskataties paši. Tas, ka viņam nav tik daudz titulu kā MJ, tas neko nenozīmē. Statistika nav pats galvenais.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-31 12:42, pirms 7 gadiem
Hemty rakstīja: Sasniedz 6 gredzenus, tad parunāsim.
Ja MJ labākais, tad lai sasniedz Bilu Raselu, un tad parunāsim. #tavaloģika

     [+] [-]

, 2018-12-31 12:43, pirms 7 gadiem
Es domāju, ja ar Lakers izcīnīs kaut vienu gredzenu, tad noteikti ka jā.
Nezinu kā ar vēsturi, bet šķiet ka neviens spēlētājs nekad nav paņēmis gredzenu ar 3 dažādām komandām.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-31 12:54, pirms 7 gadiem
Real AB15(Dre) rakstīja: Ja MJ labākais, tad lai sasniedz Bilu Raselu, un tad parunāsim. #tavaloģika
Bilam Raselam nav final mvp. Kamēr Igijam pat tāda balva ir. MJ ir labākais un viņš nestaigāja pa komandām taisot Big 3.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-31 12:58, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es domāju, ja ar Lakers izcīnīs kaut vienu gredzenu, tad noteikti ka jā.
Nezinu kā ar vēsturi, bet šķiet ka neviens spēlētājs nekad nav paņēmis gredzenu ar 3 dažādām komandām.
Uz sitiena galvā nāk Roberts Orijs (Rockets, LAL, Spurs).

  +3 [+] [-]

, 2018-12-31 13:03, pirms 7 gadiem
Ak, ja vien šis tukšpaurainas moris spētu paklusēt, un ļautu par sevi runāt citiem..

  +3 [+] [-]

, 2018-12-31 13:06, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Uz sitiena galvā nāk Roberts Orijs (Rockets, LAL, Spurs).
Izrādās, 3 dažādi gredzeni ir 2 spēlētājiem.
Tad vienīgi Lebrons var būt visu laiku rezultatīvākais spēlētājs. Ir visas iespējas to paveikt.
Slēpts komentārs: emils777

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:08, pirms 7 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Vispār jau tā arī ir. Cavs sastāvs 2016 gadā bez Lebrona pat ne tuvu nebūtu lai izcīnītu to titulu. Lebrons miskastes komandas padara par labākajām visā līgā. Paskatamies kur tagat ir Cavs? Pēdējie līgā Kamēr Lakers pagāšgad bija rietumos gandrīz pēdējie, bet tagad ir.. nu apskataties paši. Tas, ka viņam nav tik daudz titulu kā MJ, tas neko nenozīmē. Statistika nav pats galvenais.
Cavs ir daudz traumu, un vispār komandā bez lebmakakas ir daudz izmaiņu. Un nejau LJ tur viens ko izdarīja. Nemaz nerunājot par majami kur tika speciāli vakta komanda, tapat kā uz leikeriem aizgāja, kur izveidots jauno kodols kurs jau ieprieksēja gadā parādīja potenciālu spēles ziņā.

Pagaidām uz ko var LJ pretendēt ir maksimums MJ vienu boti, vairāk nesanāk, lai paprovē gadu aiziet uz beizbolu, un atgriezties un uzvarēt. Plus pēc katra sodiņa, kā mamzele čīkst aij man pieskārās. Kad MJ spēlēja tur bezmaz nonest varēja a čaļi cēlās un spēlēja, tā kā nesalīdzinām p ar pirkstu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:10, pirms 7 gadiem
emils777 rakstīja: Ja šobrīd ir 50 % cilvēki kuri uzskata ka MJ ir GOAT un 50% ka LBJ ir GOAT tad LBJ noteikti ir labāks jo viņš vēl ko sasniegs, būs visu laiku rezultatīvākais, iespējams vēl kāds gredzens. Sezonām ejot arvien vairāk uzskatu ka LBJ ir GOAT!
Man zinamo cilvēku vidū no kādiem 30 labi ja dibi LJ uskata par labu , tākā % Tev garām. Tieši tas, ka viņs spēlē ilgak un tad kko pārsniegs viņa sasniegto padara vēēēēl mazvērtīgaku, tas tā, ja nezināji.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-31 13:13, pirms 7 gadiem
MOONSHINE rakstīja: Viens no labākajiem.
Labākais kādreiz spēlēja Čikāgā.
Joahims Noā lasa Tavu komentāru un smaida.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-31 13:17, pirms 7 gadiem
Camon Lebron... īstu NBA fanu neapmānīsi. Skaidrs ka Kobe ir visu laiku labākais.

 +16 [+] [-]

, 2018-12-31 13:20, pirms 7 gadiem
Ir jābūt izpratnei, kāds basketbols bija tad, un kāds ir tagad. Ar MJ šovu visa Pasaule sāka sekot līdzi NBA. MJ spēja būt dominējošs laikā, kad līgā nebija 3 sekunžu zonas,varēja sist pa rokām tā, ka nemaz neliekas, un valdīja garie spēlētāji soda laukumā. Ar visu pretestību viņš meta 30p spēlē un iznīcināja pretiniekus VISOS finālos. Iedomājaties, kad 90tajos pat Latvijā sīkie staigāja džemperos, jakās un cepurēs ar Bulls #23 Jordan brendu. Tad, kad interneta kā tāda gandrīz nebija. Bet MJ zināja ļoti daudzi.

Džeks mainīja NBA un bez MJ varbūt NBA būtu nedaudz iestrēgusi savā uzplaukumā

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:22, pirms 7 gadiem
Real AB15(Dre) rakstīja: Ja MJ labākais, tad lai sasniedz Bilu Raselu, un tad parunāsim. #tavaloģika
Lol, neviens Russelu neņem galvā pat, jo komandas bij cik? 8-10? Es runāju vairāk par laiku, tomēr, kad NBA ir konkurētspējīgāks.
Gluži tāpat kā NFL pēdējais piemērs, kur tagad ir tieši šī pati situācija ar to kurš ir GOAT. Brady vs Montana. Vienīgā atšķirīga ir, ka Brady jau apsteidza Montanu titulos.

  +7 [+] [-]

, 2018-12-31 13:22, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ir jābūt izpratnei, kāds basketbols bija tad, un kāds ir tagad. Ar MJ šovu visa Pasaule sāka sekot līdzi NBA. MJ spēja būt dominējošs laikā, kad līgā nebija 3 sekunžu zonas,varēja sist pa rokām tā, ka nemaz neliekas, un valdīja garie spēlētāji soda laukumā. Ar visu pretestību viņš meta 30p spēlē un iznīcināja pretiniekus VISOS finālos. Iedomājaties, kad 90tajos pat Latvijā sīkie staigāja džemperos, jakās un cepurēs ar Bulls #23 Jordan brendu. Tad, kad interneta kā tāda gandrīz nebija. Bet MJ zināja ļoti daudzi.

Džeks mainīja NBA un bez MJ varbūt NBA būtu nedaudz iestrēgusi savā uzplaukumā
Par to jau stāsts, tagad nba ir saldo puišeļu laiks, kuri liela daļa kā tādi Neimāri raud pie tiesnešiem par katru grūstīšanu un pieskarienu, pietam, lielākais čīkstulis ir tieši lebronija.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:26, pirms 7 gadiem
Ints Megnis vismaz 9 klases ir pabeidzis? Es parasti par to nepiekasos, jo esmu pieradis pie sc līmeņa, bet nu šis ir vnk psc. Drausmīga valoda puisim, lai sauktos "žurnālists".

     [+] [-]

, 2018-12-31 13:30, pirms 7 gadiem
budamank rakstīja: Ints Megnis vismaz 9 klases ir pabeidzis? Es parasti par to nepiekasos, jo esmu pieradis pie sc līmeņa, bet nu šis ir vnk psc. Drausmīga valoda puisim, lai sauktos "žurnālists".
Šitiem skribentiem "žurnālistikas" karjerā augstākā virsotne arī paliks SC.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-31 13:31, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ir labi, ka pats tā domā, bet domājams lielāka daļa Pasaules par labāko uzskata un uzskatīs MJ. Žēl protams LBJ faniem, bet tā ir un paliks kādu laiku. Un es neteiktu, ka Melouns ar Stoktonu un Hornačeku bija baigi sliktaki par šī brīžā Warriors. Tobrīd katrā komandā bija pa lieliskam spēlētājam, tagad šie labie mēdz koncentrēties vienā vietā, komandā un līdz ar to rodas maldinošs priekšstats, ka Warriors ir visu laiku labākā komanda.
Manuprāt Kobe ir labākais, jo LEBRONS NAV CLUTCH!!!! un nekad nebūs punkts. Jā MJ ir otrais aiz Kobes ! Nu moš Kobe ir otrais, bet tajos momentos kur Lebim drebētu rokas Kobe un MJ būtu hot ! MJ ir lielisks motivātors spēlē, bet man labāk Kobe, jo varbūt es nekad nēsmu skatijies Džordanu LIVE, bet Kobi gan ! Es protams paskatijos atkārtojumu MJ spēlei kur viņš iemeta 55 PO finālā laikam, bet beigās nepārsteidza ! Toties es Kobi spēles esmu vērojis 2 ! Pret Warriors uzvara un pēdējā 60 punktu spēle ! Visu spēli Kobi grebina punktus, ta iemet ta ne. Kad to visvairāk vajag, tad met grozā pēc kārtas ! 81 punkts, 9 spēles 40 punktiem pēc kārras un 4 spēles ar 50 punktiem pēc kārtas ko no tā Lebrons ir izdarijis ? Nu vienīgais plejofos nebija tik rezultatīvs, jo savā pirmsākumā spēlēja ar Šaku kopā, bet tāpat 5 ringi kamēr Lebim ir 3 ! Jā MJ ir seši, bet viņš tos sešus ieguva ar super team Pipenu, Rodmenu, Grantu, Kukoč utt ! Jā kobe 3 titulus ieguva ar Šaku, kas nu bija dominance groza apakšā visā līgā ! Bet tos divus ieguva ar tizlo Gazeli nu Lebrons ir bijis labs plejofos un vienatnē varēja aizvest Cavs līdz fināliem, bet visus tos 2 titulus viņam Miami nokārtoja Allens, Bošs un Veids un vienīgo lielo titulu ar ko viņš lepojās ir nopelnijies ar paša lieliem spēkiem un Kyrie bija karsts pēdējās fināla spēlēs ! Un Kobe jau ar varēja aizvilkt Leikerus līdz fināliem nu labi papisa, bet Kobe ir labākais 100% esmu pārliecināts ! Kurš vissvairāk trenējās tas arī ir pelnijis būt The Goat ! Trash talk arī pieder pie lietas, jo ja tu nerunāsi hujņu un būsi kluss kā Lebrons tad būs 3-9 finālos ! 😂😂 Un motivātors arī labāks ir Kobe !

  +5 [+] [-]

, 2018-12-31 13:33, pirms 7 gadiem
Nu nez nez... pirmais jau kas padara šādas princeses par apsmieklu ie tas,ka viņi paši sevi kronē par kaut kādiem karaļiem. Pilnīgi cita attieksme ir daudziem NBA all stars līmeņa un slavas zālē iekļuvušiem veterāniem,kas slavē to kas bijis pirms viņiem... vīrus kas bija leģendas 60tajos,70tajos,80tajos... protams basketbols ir daudz mainijies no tā laika un nevar 1 pret 1 uzspēlēt Vils Čembers vai Maģiskais Džonsons utt pret mūsdienu princesi,bet viņa attieksme jau runā pati par sevi.
Slēpts komentārs: NBA God

  -4 [+] [-]

, 2018-12-31 13:40, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Manuprāt Kobe ir labākais, jo LEBRONS NAV CLUTCH!!!! un nekad nebūs punkts. Jā MJ ir otrais aiz Kobes ! Nu moš Kobe ir otrais, bet tajos momentos kur Lebim drebētu rokas Kobe un MJ būtu hot ! MJ ir lielisks motivātors spēlē, bet man labāk Kobe, jo varbūt es nekad nēsmu skatijies Džordanu LIVE, bet Kobi gan ! Es protams paskatijos atkārtojumu MJ spēlei kur viņš iemeta 55 PO finālā laikam, bet beigās nepārsteidza ! Toties es Kobi spēles esmu vērojis 2 ! Pret Warriors uzvara un pēdējā 60 punktu spēle ! Visu spēli Kobi grebina punktus, ta iemet ta ne. Kad to visvairāk vajag, tad met grozā pēc kārtas ! 81 punkts, 9 spēles 40 punktiem pēc kārras un 4 spēles ar 50 punktiem pēc kārtas ko no tā Lebrons ir izdarijis ? Nu vienīgais plejofos nebija tik rezultatīvs, jo savā pirmsākumā spēlēja ar Šaku kopā, bet tāpat 5 ringi kamēr Lebim ir 3 ! Jā MJ ir seši, bet viņš tos sešus ieguva ar super team Pipenu, Rodmenu, Grantu, Kukoč utt ! Jā kobe 3 titulus ieguva ar Šaku, kas nu bija dominance groza apakšā visā līgā ! Bet tos divus ieguva ar tizlo Gazeli nu Lebrons ir bijis labs plejofos un vienatnē varēja aizvest Cavs līdz fināliem, bet visus tos 2 titulus viņam Miami nokārtoja Allens, Bošs un Veids un vienīgo lielo titulu ar ko viņš lepojās ir nopelnijies ar paša lieliem spēkiem un Kyrie bija karsts pēdējās fināla spēlēs ! Un Kobe jau ar varēja aizvilkt Leikerus līdz fināliem nu labi papisa, bet Kobe ir labākais 100% esmu pārliecināts ! Kurš vissvairāk trenējās tas arī ir pelnijis būt The Goat ! Trash talk arī pieder pie lietas, jo ja tu nerunāsi hujņu un būsi kluss kā Lebrons tad būs 3-9 finālos ! 😂😂 Un motivātors arī labāks ir Kobe !
Pilnībā piekrītu. Kobem bija vienalga double team vai triple team, viņš tik un tā spēja iemest pat šādās situācijās un kad ieslēdžas mamba mentality, tad vispār bija neapturams.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-31 13:41, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Manuprāt Kobe ir labākais, jo LEBRONS NAV CLUTCH!!!! un nekad nebūs punkts. Jā MJ ir otrais aiz Kobes ! Nu moš Kobe ir otrais, bet tajos momentos kur Lebim drebētu rokas Kobe un MJ būtu hot ! MJ ir lielisks motivātors spēlē, bet man labāk Kobe, jo varbūt es nekad nēsmu skatijies Džordanu LIVE, bet Kobi gan ! Es protams paskatijos atkārtojumu MJ spēlei kur viņš iemeta 55 PO finālā laikam, bet beigās nepārsteidza ! Toties es Kobi spēles esmu vērojis 2 ! Pret Warriors uzvara un pēdējā 60 punktu spēle ! Visu spēli Kobi grebina punktus, ta iemet ta ne. Kad to visvairāk vajag, tad met grozā pēc kārtas ! 81 punkts, 9 spēles 40 punktiem pēc kārras un 4 spēles ar 50 punktiem pēc kārtas ko no tā Lebrons ir izdarijis ? Nu vienīgais plejofos nebija tik rezultatīvs, jo savā pirmsākumā spēlēja ar Šaku kopā, bet tāpat 5 ringi kamēr Lebim ir 3 ! Jā MJ ir seši, bet viņš tos sešus ieguva ar super team Pipenu, Rodmenu, Grantu, Kukoč utt ! Jā kobe 3 titulus ieguva ar Šaku, kas nu bija dominance groza apakšā visā līgā ! Bet tos divus ieguva ar tizlo Gazeli nu Lebrons ir bijis labs plejofos un vienatnē varēja aizvest Cavs līdz fināliem, bet visus tos 2 titulus viņam Miami nokārtoja Allens, Bošs un Veids un vienīgo lielo titulu ar ko viņš lepojās ir nopelnijies ar paša lieliem spēkiem un Kyrie bija karsts pēdējās fināla spēlēs ! Un Kobe jau ar varēja aizvilkt Leikerus līdz fināliem nu labi papisa, bet Kobe ir labākais 100% esmu pārliecināts ! Kurš vissvairāk trenējās tas arī ir pelnijis būt The Goat ! Trash talk arī pieder pie lietas, jo ja tu nerunāsi hujņu un būsi kluss kā Lebrons tad būs 3-9 finālos ! 😂😂 Un motivātors arī labāks ir Kobe !
Lebronam ir tikpat spēli uzvarošo vai rezultātu izlīdzinošo metienu cik MJ un Kobem kopā taisni Playoffos Tas tā Tas ir neliels mīts, ka LBJ nav ledus vēnās

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:43, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Lebronam ir tikpat spēli uzvarošo vai rezultātu izlīdzinošo metienu cik MJ un Kobem kopā taisni Playoffos Tas tā Tas ir neliels mīts, ka LBJ nav ledus vēnās
Bet viņam bail no sodiņiem spēles beigās Kobe pat ar ahilejas traumu spēja iemest sodus...

  +3 [+] [-]

, 2018-12-31 13:43, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Pilnībā piekrītu. Kobem bija vienalga double team vai triple team, viņš tik un tā spēja iemest pat šādās situācijās un kad ieslēdžas mamba mentality, tad vispār bija neapturams.
he, paskaties MJ pret Pistons, tur viņu sedza 4-5 spēlētāji, kad MJ gāja caurgājienā.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:44, pirms 7 gadiem
Man labak patīk šis tvīts.

"So many clips of MJ denying being the GOAT in interviews because to him it was disrespectful to previous greats to make that claim and a dude who scored 8 points in a Finals game while being guarded by JJ Barea boldly declares himself the GOAT."

  +2 [+] [-]

, 2018-12-31 13:45, pirms 7 gadiem
Varētu padiskutēt, pastrīdēties, parādīt faktus un video materiālus, bet saprotu, ka nav jēgas. Neesmu nevienā pusē, bet katram ir savs labākais spēlētājs. Katrā gadījumā, katrā laikā ir savs labākais spelētājs un salīdzināt ir nereāli.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:46, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Lebronam ir tikpat spēli uzvarošo vai rezultātu izlīdzinošo metienu cik MJ un Kobem kopā taisni Playoffos Tas tā Tas ir neliels mīts, ka LBJ nav ledus vēnās
Protams, kad viņš ar savu spəku un gaļu ieliek bumbu grozā, bet gad tas neizdodās metiens kluss ! Labi es zinu, ka arī Lebrons ir iemetis uzvaras metienus, bet tomēr tas nav tikai, kad ir palikušas pārs sekundes ir jābūt arī visu 4 puslaiku rezultatīvam! Poemēram vienā finālā ar Miami iemeta 8 punktus !

     [+] [-]

, 2018-12-31 13:49, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Protams, kad viņš ar savu spəku un gaļu ieliek bumbu grozā, bet gad tas neizdodās metiens kluss ! Labi es zinu, ka arī Lebrons ir iemetis uzvaras metienus, bet tomēr tas nav tikai, kad ir palikušas pārs sekundes ir jābūt arī visu 4 puslaiku rezultatīvam! Poemēram vienā finālā ar Miami iemeta 8 punktus !
Cik atceros LBJ ir visvairāk punkti 4. ceturtdaļā PO Tu brauc auzās.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-31 13:53, pirms 7 gadiem
Kobe spēlēja 18 gados NBA un jā Kobem tajā laikā pat tajā laikā klājās slikti ! Plejofos kaut kurā spēlē uzšāva divus air bolus pēc kārtas un turpināja spēlēt un mest. Vai tas viņu padara sliktāku par MJ nē jo viņš nepadodās kamēr Lebronam tajā spēlē negāja metienos un viņš uz 4 puslaiku atslēdzās un vispār nemeta ! Regulārajā sezonā tas būtu piedodami, bet ne NBA pasaules finālā !! Par MJ vienīgais, ka Kobe ar super tiem vinēja 3 titulus, bet MJ 6 ! Var teikt, ka Kobe vienatnē velkot Lakers ieguva 2 kamēr MJ lidoja pirmajās kārtās ārā ! Un Kobe bija jaunāks kad vinēja titulus vienīgais mans arguments !

     [+] [-]

, 2018-12-31 13:55, pirms 7 gadiem
Neliels throwback. Varbūt kādam interesē

Kāpēc Džordans ir All Time Best?

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 13:56, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Cik atceros LBJ ir visvairāk punkti 4. ceturtdaļā PO Tu brauc auzās.
Varbūt, bet Kobe spēlēja PO, kad viņam bija 18, 19, 20 gadi un kas tādam dos mest ? Lebrons tajos gados netika līdz PO ! Jā Kobem pēdējie gadi bij sūdīgi PO, bet nu tomēr Lebrons var teikt paldies par to saviem gēniem !

     [+] [-]

, 2018-12-31 14:00, pirms 7 gadiem
Tie dunduki, kas uzskata, ka LeBrons nav clutch. Playoffos Džordanam ir 3 buzzer-beater, kamēr LeBronam 4. Metieni, kas izdarīti pēdējās 5 spēles sekundēs Džordanam ir 5/11 jeb 45%, bet LeBronam 6/13 jeb 46%. Ja vēl ir kāds gudrinieks, kurš domā, ka Kobe ir GOAT, tad pēdējās 10 sekundēs playoffos, Kobem ir 5/22 (23%), MJ 7/15 (47%) un LBJ 12/23(52%).
Slēpts komentārs: NBA God

  +2 [+] [-]

, 2018-12-31 14:08, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Okey, ir grūti spriest starp Kobi un Džordanu, jo viņi bija identiski pēc spēles stila ! Varbūt MJ ir labāks trash talkers, bet Kobe ir lielāks motivātors un Kobe arī dabuja paspēlēt tajā ērā kur visi sitās ! Es palieku pie Kobes, jo viņiem abiem ir nostāsti cik viņi neuzveicami bija 1on1 !
Līdz 2001. gadam NBA bija aizliegta zonas aizsardzība un bija ierobežots double-team.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-31 14:09, pirms 7 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Tie dunduki, kas uzskata, ka LeBrons nav clutch. Playoffos Džordanam ir 3 buzzer-beater, kamēr LeBronam 4. Metieni, kas izdarīti pēdējās 5 spēles sekundēs Džordanam ir 5/11 jeb 45%, bet LeBronam 6/13 jeb 46%. Ja vēl ir kāds gudrinieks, kurš domā, ka Kobe ir GOAT, tad pēdējās 10 sekundēs playoffos, Kobem ir 5/22 (23%), MJ 7/15 (47%) un LBJ 12/23(52%).
LeBronam ir 239 spēles PO, MJ ir 179 un Kobi ir 220 ! Par MJ Lebim ir 60 spēļu vairāk un par Kobe 19 un tajās spēlēs jebkas varēja notikt ! Bet Kobei un MJ nebija nepieciešams nonākt līdz ram punktam, kad jāmet uzvaras metiens ! Paskaiti cik kuram titulu un cik kuram uzvaras PO !

  +2 [+] [-]

, 2018-12-31 14:13, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: LeBronam ir 239 spēles PO, MJ ir 179 un Kobi ir 220 ! Par MJ Lebim ir 60 spēļu vairāk un par Kobe 19 un tajās spēlēs jebkas varēja notikt ! Bet Kobei un MJ nebija nepieciešams nonākt līdz ram punktam, kad jāmet uzvaras metiens ! Paskaiti cik kuram titulu un cik kuram uzvaras PO !
Tu man atgādini Aldi Gobzemi, kurš izmisīgi spirinās pretī.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 14:15, pirms 7 gadiem
Es negribu teikt, ka Lebrons nebi vilcējs, bet The goat viņš vēl nav ! Protams ja vinēs vismaz 5-6 titulus tad jā, bet pašlaik vēl nē ! Varbūt ja Lebronam dotu iespēju tikt līdz tiem fināliem ku viņš papisa tad gan jau viņš to izmantotu tomēr to sūdu bedri Clīvlendu aizveda līdz fināliem 5 reizes ! 😂😂😂

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 14:16, pirms 7 gadiem
Katrā sporta veidā ir Labākais sportists
Hokejā - Wayne Gretzky
Basketbolā - Michael Jordan
Biatlons -Ole Einar Bjørndalen
Motociklists - Valentino Rossi
BMX - Var teikt ka Māris Štrombergs
Bokss - Mike Tyson

Tā var turpināt ilgi un dikti .Šie Ir un būs labākie , takā Lebrons var pienest ūdeni

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 14:18, pirms 7 gadiem
Ko juus cepaties, katram savs. Man, puemeram, labakais skiet kobe, jo redzeju visu vina karjeru no a-z. Pec kobes man nak Olajuwon, jo esmu noskatijies tris dokumentaalaas par vinu un ar vinu. Vot tas bija dzheks kursh izmainija NBA. MJ tikai tresais un tads lebrons ir desmitnieka otraa puser, jo pirms vina ir Magiskais, Abdul Jabbar, Birds. Nu ieputiet man, ka taa domaju, bet kaa jau teicu - katram savs.

     [+] [-]

, 2018-12-31 14:18, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: LeBronam ir 239 spēles PO, MJ ir 179 un Kobi ir 220 ! Par MJ Lebim ir 60 spēļu vairāk un par Kobe 19 un tajās spēlēs jebkas varēja notikt ! Bet Kobei un MJ nebija nepieciešams nonākt līdz ram punktam, kad jāmet uzvaras metiens ! Paskaiti cik kuram titulu un cik kuram uzvaras PO !
Bet viņiem ir sliktāks FG%, kas ir svarīgākais, manuprāt, nevis kvantitāte. Un varbūt tev pieleks kāpēc tieši LeBronam ir vairāk PO spēļu. Smiekli nāk, ka to izmanto kā pretargumentu.

     [+] [-]

, 2018-12-31 14:18, pirms 7 gadiem
Real AB15(Dre) rakstīja: Tu man atgādini Aldi Gobzemi, kurš izmisīgi spirinās pretī.
Tātad tu uzkati, ka Lebrons ir labākais ! Nepazīstu tādu Aldi, bet viņš paliek pie sava un nepadodās kā Kobe un MJ, kamēr Lebrons pēdējos divos finālos padevās GSW ! 😂😂😂

  -2 [+] [-]

, 2018-12-31 14:19, pirms 7 gadiem
satann rakstīja: Katrā sporta veidā ir Labākais sportists
Hokejā - Wayne Gretzky
Basketbolā - Michael Jordan
Biatlons -Ole Einar Bjørndalen
Motociklists - Valentino Rossi
BMX - Var teikt ka Māris Štrombergs
Bokss - Mike Tyson

Tā var turpināt ilgi un dikti .Šie Ir un būs labākie , takā Lebrons var pienest ūdeni
Futbolā Cristiano 😂😂

     [+] [-]

, 2018-12-31 14:19, pirms 7 gadiem
satann rakstīja: Katrā sporta veidā ir Labākais sportists
Hokejā - Wayne Gretzky
Basketbolā - Michael Jordan
Biatlons -Ole Einar Bjørndalen
Motociklists - Valentino Rossi
BMX - Var teikt ka Māris Štrombergs
Bokss - Mike Tyson

Tā var turpināt ilgi un dikti .Šie Ir un būs labākie , takā Lebrons var pienest ūdeni
Ar boksu gan tu iebrauci auzaas.

     [+] [-]

, 2018-12-31 14:21, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Tātad tu uzkati, ka Lebrons ir labākais ! Nepazīstu tādu Aldi, bet viņš paliek pie sava un nepadodās kā Kobe un MJ, kamēr Lebrons pēdējos divos finālos padevās GSW ! 😂😂😂
Skaidrs, tu esi vienkārši smirdīgs trollis. Kā saprātīgs cilvēks var teikt, ka LeBrons padevās pret GSW. Vari pierādīt kā viņš padevās? Vai arī turpināsi malt sūdu.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-31 14:21, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Futbolā Cristiano 😂😂
Kā tad

     [+] [-]

, 2018-12-31 14:24, pirms 7 gadiem
ārprāts.... tik iedomīgs purns. daudziem tiem sportistiem jānolaižas uz zemes nedaudz, šito ieskaitot.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-31 14:25, pirms 7 gadiem
Lai nak uz vef un paceļ vtb titulu. Tad ticešu

     [+] [-]

, 2018-12-31 14:25, pirms 7 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Skaidrs, tu esi vienkārši smirdīgs trollis. Kā saprātīgs cilvēks var teikt, ka LeBrons padevās pret GSW. Vari pierādīt kā viņš padevās? Vai arī turpināsi malt sūdu.
Nu bet zaudēja 1-4 un 4-0 kā to izkaidrot ! Jā Jr Smits izcūkoja pirmo spēli, bet vēl trīs bij atlikušas ! Nu nevar to saukt par padošanos, bet ja Hardens un Pols cīnijās līdz galam, tad Lebrons, Lovs nu un vēl Kairijs zaudēja KD, Tomsonam, Karijam un Grīnam 4-1 !

     [+] [-]

, 2018-12-31 14:32, pirms 7 gadiem
Banzai rakstīja: ārprāts.... tik iedomīgs purns. daudziem tiem sportistiem jānolaižas uz zemes nedaudz, šito ieskaitot.
Tu par ko ? Tas, ka Lebrons lielās tas normāli, bet ne tagad ! Es domāju ka viņš izdarija hujņu nedodoties uz NY uz gārdenu, tāvietā dodoties uz LA ! Loģiski, bet viņiem jau ir 16 tituli un tur vienmēr viņš tiks salīdzināts ar Kobi, Maģisko, Džabaru utt, bet atvestu titulu Nikiem tad gan viņš varētu lielīties ! Uzvarēt pasaulē slavenākajā arēnā The Garden lielākā pilsēta NY juktu prātā, bet protams šis izvēlējās ar kaut kadām Bumbām, Ingremiem, Kuuzmām utt spēlēt ! Jā varbūt dēļ KP traumas, bet nu tomēr manuprāt NY lielāks talants !

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 14:36, pirms 7 gadiem
Kā KP teica :" Uzvarot NY, tu esi dievs". Tātad Lebrons jau ir karalis viņam tikai bija jāuzvar NY un tad varētu kronēt sevi pat dievu ! 😂😂😂

  -2 [+] [-]

, 2018-12-31 15:07, pirms 7 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Vispār jau tā arī ir. Cavs sastāvs 2016 gadā bez Lebrona pat ne tuvu nebūtu lai izcīnītu to titulu. Lebrons miskastes komandas padara par labākajām visā līgā. Paskatamies kur tagat ir Cavs? Pēdējie līgā Kamēr Lakers pagāšgad bija rietumos gandrīz pēdējie, bet tagad ir.. nu apskataties paši. Tas, ka viņam nav tik daudz titulu kā MJ, tas neko nenozīmē. Statistika nav pats galvenais.
Ko izņemot longevity un statistiku LeBronam ir ko likt pretī? MJ ir goat attopaties tak. Vienā gadā DPOY MVP 6 finals MVP 10 scoring title avg 30p visvairak 30p spēļu. Finālā nekad neaizgaja līdz game 7. Nu beidziet lūdzu.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 15:14, pirms 7 gadiem
PatriotGuy rakstīja: Ko izņemot longevity un statistiku LeBronam ir ko likt pretī? MJ ir goat attopaties tak. Vienā gadā DPOY MVP 6 finals MVP 10 scoring title avg 30p visvairak 30p spēļu. Finālā nekad neaizgaja līdz game 7. Nu beidziet lūdzu.
Ja Bens Simmons iemācīsies mest pa grozu viņš arī būs The Goat !

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 15:15, pirms 7 gadiem
Mazāk pirms spēlēm vīns jādzer, jau galīgi sācis sviestā iet

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 15:23, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Mazāk pirms spēlēm vīns jādzer, jau galīgi sācis sviestā iet
😂😂😂 Vispār es ar dzertu, ja jāskatās kādā tizlā komandā, dēļ sava stūlbuma būtu nonācis! Lonzo Bols labi spēlē, tikai pa reizēm hujņu izdara ! Piemēram Lebis šim iedot piespēli brīvu uz grozu a šis atmet atpakaļ komandas biedram ! 😂😂

     [+] [-]

, 2018-12-31 15:25, pirms 7 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 15:26, pirms 7 gadiem
Nu nevar salīdzināt all-time best, tur Čemberleins, Šaks, MJ, KOBE, LeBrons. Katrā laikā ir bijusi sava izcilība, gribētos tās saukt par desmitgadēm. Nu basketbols katrā demitgadē ir bijis savādāks un mēs vienlīdzīgi salīdzināt un noteikt kurš ir/bija labāks tā isti nevaram. Varu derēt, ka te puse, kas bļauj par MJ, sēdēja pamperos viņa laikā un nemaz neredzēja nevienu spēli, bļauj tik LeBrona heitošanas pēc. Lai paliek viens no visu laiku labākajiem, jo katrs spēlē savā pozīcijā un katram ir savi uzdevumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 15:51, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Manuprāt Kobe ir labākais, jo LEBRONS NAV CLUTCH!!!! un nekad nebūs punkts. Jā MJ ir otrais aiz Kobes ! Nu moš Kobe ir otrais, bet tajos momentos kur Lebim drebētu rokas Kobe un MJ būtu hot ! MJ ir lielisks motivātors spēlē, bet man labāk Kobe, jo varbūt es nekad nēsmu skatijies Džordanu LIVE, bet Kobi gan ! Es protams paskatijos atkārtojumu MJ spēlei kur viņš iemeta 55 PO finālā laikam, bet beigās nepārsteidza ! Toties es Kobi spēles esmu vērojis 2 ! Pret Warriors uzvara un pēdējā 60 punktu spēle ! Visu spēli Kobi grebina punktus, ta iemet ta ne. Kad to visvairāk vajag, tad met grozā pēc kārtas ! 81 punkts, 9 spēles 40 punktiem pēc kārras un 4 spēles ar 50 punktiem pēc kārtas ko no tā Lebrons ir izdarijis ? Nu vienīgais plejofos nebija tik rezultatīvs, jo savā pirmsākumā spēlēja ar Šaku kopā, bet tāpat 5 ringi kamēr Lebim ir 3 ! Jā MJ ir seši, bet viņš tos sešus ieguva ar super team Pipenu, Rodmenu, Grantu, Kukoč utt ! Jā kobe 3 titulus ieguva ar Šaku, kas nu bija dominance groza apakšā visā līgā ! Bet tos divus ieguva ar tizlo Gazeli nu Lebrons ir bijis labs plejofos un vienatnē varēja aizvest Cavs līdz fināliem, bet visus tos 2 titulus viņam Miami nokārtoja Allens, Bošs un Veids un vienīgo lielo titulu ar ko viņš lepojās ir nopelnijies ar paša lieliem spēkiem un Kyrie bija karsts pēdējās fināla spēlēs ! Un Kobe jau ar varēja aizvilkt Leikerus līdz fināliem nu labi papisa, bet Kobe ir labākais 100% esmu pārliecināts ! Kurš vissvairāk trenējās tas arī ir pelnijis būt The Goat ! Trash talk arī pieder pie lietas, jo ja tu nerunāsi hujņu un būsi kluss kā Lebrons tad būs 3-9 finālos ! 😂😂 Un motivātors arī labāks ir Kobe !
Nav nav clutch tikai kuram visas pēdējās ceturdaļas bumba ir rokās un kurš vienpersoniski velk komandu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 15:51, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Mazāk pirms spēlēm vīns jādzer, jau galīgi sācis sviestā iet
Kapēc? Mērenās devās viņš pazemina asinsspiedienu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 15:57, pirms 7 gadiem
Real AB15(Dre) rakstīja: Varētu padiskutēt, pastrīdēties, parādīt faktus un video materiālus, bet saprotu, ka nav jēgas. Neesmu nevienā pusē, bet katram ir savs labākais spēlētājs. Katrā gadījumā, katrā laikā ir savs labākais spelētājs un salīdzināt ir nereāli.
Tur jau tā lieta, ka šeti nemaz nav jēga lasīt komentāru, jo visur ir tikai subjektīvie viedokļi un kurš nu smukāk parāda sava spēlētāja labākās puses.

Bet reāli noteikt, kurš ir labākais nevar. Visi viņi veido top3 tas gan ir fakts. Bet secība tur nav nekāda.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 15:58, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Protams, kad viņš ar savu spəku un gaļu ieliek bumbu grozā, bet gad tas neizdodās metiens kluss ! Labi es zinu, ka arī Lebrons ir iemetis uzvaras metienus, bet tomēr tas nav tikai, kad ir palikušas pārs sekundes ir jābūt arī visu 4 puslaiku rezultatīvam! Poemēram vienā finālā ar Miami iemeta 8 punktus !
Nu gan tu džekiņ brauc auzās. Tieši Lebrons ir tas, kuram visu laiku 4/4 ir bumba.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 15:58, pirms 7 gadiem
Abi viņi ir labi!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 16:08, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Varbūt, bet Kobe spēlēja PO, kad viņam bija 18, 19, 20 gadi un kas tādam dos mest ? Lebrons tajos gados netika līdz PO ! Jā Kobem pēdējie gadi bij sūdīgi PO, bet nu tomēr Lebrons var teikt paldies par to saviem gēniem !
Tikai Lebrons tajā vecumā meta 30 punktus spēlē.

Loģiski, ka ne jau Kobe ar 8 punktiem spēlē nodrošināja LOL tikšanu PO. Tur bija arī Šaks. Lebronam nebija Šaks.

Tā kā šis ir kārtējais tavs arguments nevietā.

p.s. Un kad Lebrons 3 sezonā vienpersoniski ievilka CLE PO, tad viņš tur meta 30 punktus.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 16:12, pirms 7 gadiem
Vai LeBrons ir GOAT? - Nē, pagaidām vismaz vēl nav, visdrīzāk arī nebūs.
Vai LeBronam būtu jādomā, ka viņš ir GOAT? - 100%. Viņš vienīgais zina, kam gājis cauri, kā visu sasniedzis utt. Noteikti tā domā par sevi gan Kobe, gan Vilts. Ej nu sazini, možka pat Andris Biedriņš 😂

     [+] [-]

, 2018-12-31 16:15, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tikai Lebrons tajā vecumā meta 30 punktus spēlē.

Loģiski, ka ne jau Kobe ar 8 punktiem spēlē nodrošināja LOL tikšanu PO. Tur bija arī Šaks. Lebronam nebija Šaks.

Tā kā šis ir kārtējais tavs arguments nevietā.

p.s. Un kad Lebrons 3 sezonā vienpersoniski ievilka CLE PO, tad viņš tur meta 30 punktus.
Kad viņš meta 30 punktus ? Misenē jau arī Kobe mestu 30 punktus, bet Kobe gāja no soliņa ! Ap Lebronu ir visu dzīvi bijis haips un tādēļ viņš sevi uzkata par labāko, bet tikai 3 tituli ! Šobrīd Kobe ir labāks un es neredzu iespējas kā rietumos var savākt 2 titulus ! Pat ja viņam sanāktu savervēt Entoniju Davisu viņiem nav varijantu ! Tikai ja protams GSW dinastija izjūk !

     [+] [-]

, 2018-12-31 16:17, pirms 7 gadiem
skipa rakstīja: Vai LeBrons ir GOAT? - Nē, pagaidām vismaz vēl nav, visdrīzāk arī nebūs.
Vai LeBronam būtu jādomā, ka viņš ir GOAT? - 100%. Viņš vienīgais zina, kam gājis cauri, kā visu sasniedzis utt. Noteikti tā domā par sevi gan Kobe, gan Vilts. Ej nu sazini, možka pat Andris Biedriņš 😂
Lavars Bols ir The Goat !

  +2 [+] [-]

, 2018-12-31 16:19, pirms 7 gadiem
kristaps.26 rakstīja: BMX te neiederās , Box - Roj Jones JR
Kā boksā var būt džeks ar 9 zaudējumiem?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 16:22, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Kad viņš meta 30 punktus ? Misenē jau arī Kobe mestu 30 punktus, bet Kobe gāja no soliņa ! Ap Lebronu ir visu dzīvi bijis haips un tādēļ viņš sevi uzkata par labāko, bet tikai 3 tituli ! Šobrīd Kobe ir labāks un es neredzu iespējas kā rietumos var savākt 2 titulus ! Pat ja viņam sanāktu savervēt Entoniju Davisu viņiem nav varijantu ! Tikai ja protams GSW dinastija izjūk !
Gāja no soliņa. Nu tad nesaki, ka Kobe spēlēja PO un bija baigais krutais. Sūdiņš no beņķīša, nevis te baigi uzsver, ka redz viņš jauns un spēlēja jau PO. Lebrons arī bija jauns un meta 30 punktus.

     [+] [-]

, 2018-12-31 16:32, pirms 7 gadiem
The Goat es secinu pēc super team un nosauksim super Team ! Chicago Bulls 1991, 1992, 1993, 1996, 1997 un 1998 ar Džordanu, Pipenu. Tādad vai MJ ir kāds tituls bez Pipena ? Vēl viena super team ir Miami Heat 2011, 2012, 2013 un 2014 ar Lebronu, Veidu un Bošu ! Tātad cik Lebronam titulu ir pēc Miami Heat laikem ? 1 ar Irvingu un Lovu ! Un protams Lakers 2000, 2001, 2002 ar Kobi un Šaku ! Pēc Šaka aiziešanas Kobe 3 spēlēja finālā pēc kārtas un vinēja 2 titulus ar kaut kādu Gazolu !

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 16:33, pirms 7 gadiem
a var būt DŽABARS -- TOMĒR TIK DOMINĒJOŠS PAT MJ NEBIJA--- LĪGA VIŅAM AIZLIEDZ DANKOT - SPECIĀLI VIENAM SPĒLĒTAJAM IZMAINA NOTEIKUMUS

     [+] [-]

, 2018-12-31 16:34, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Gāja no soliņa. Nu tad nesaki, ka Kobe spēlēja PO un bija baigais krutais. Sūdiņš no beņķīša, nevis te baigi uzsver, ka redz viņš jauns un spēlēja jau PO. Lebrons arī bija jauns un meta 30 punktus.
Bij jau runa kurš bij labāks 4 puslaikā un es saku, ka Kobe bij lielāks clutch !

  +2 [+] [-]

, 2018-12-31 16:35, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: The Goat es secinu pēc super team un nosauksim super Team ! Chicago Bulls 1991, 1992, 1993, 1996, 1997 un 1998 ar Džordanu, Pipenu. Tādad vai MJ ir kāds tituls bez Pipena ? Vēl viena super team ir Miami Heat 2011, 2012, 2013 un 2014 ar Lebronu, Veidu un Bošu ! Tātad cik Lebronam titulu ir pēc Miami Heat laikem ? 1 ar Irvingu un Lovu ! Un protams Lakers 2000, 2001, 2002 ar Kobi un Šaku ! Pēc Šaka aiziešanas Kobe 3 spēlēja finālā pēc kārtas un vinēja 2 titulus ar kaut kādu Gazolu !
Ar "kaut kādu" Gazolu. Tad vēl kaut kāds Bainams, Odoms, Arizas un vecs Fišers, kas vēl varēja pietiekami labi uzmest groza virzienā.

     [+] [-]

, 2018-12-31 16:36, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Bij jau runa kurš bij labāks 4 puslaikā un es saku, ka Kobe bij lielāks clutch !
Kas ir 4. puslaiks?

Un spēlēšana PO 18-20 gadu vecumā galīgi nebija par tēmu, kuram vairāk punkti 4/4.

     [+] [-]

, 2018-12-31 16:37, pirms 7 gadiem
Es teiktu tā, ja pieņemam un merām GOAT statusu līdzīgi kā Pts, Reb, Ast, tad visdrīzāk vidēji Džordanu nevienam nepārspēt. Bet tā kā Lebrona karjera būs garāka, tad visdrāzāk summāri viņa kopējais GOAT impact varētu būt lielāks. Pēc būtības, pat tagad daudzi uzskata Kareemu kā vēl izcilāku spēlētāju viņa ļoti garās karjeras dēļ, tāpēc es piekristu, ka Lebrons tuvojas tam, lai apsteugtu tieši viņu, nevis Džordanu. Bet nu pašam Lebronam paziņot publiski savu GOAT statusu vēl kā aktīvam spēlētājam tomēr nav smuki, manuprāt.

     [+] [-]

, 2018-12-31 16:43, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Gāja no soliņa. Nu tad nesaki, ka Kobe spēlēja PO un bija baigais krutais. Sūdiņš no beņķīša, nevis te baigi uzsver, ka redz viņš jauns un spēlēja jau PO. Lebrons arī bija jauns un meta 30 punktus.
Bet fakts, ka viņam bija 18 un nesabruka ! Jā Lebrons meta 20 pirmajā gadā, bet nejau tādēļ viņš ir labāks ! Cavs viņu nodraftēja lai būvētu komandu ap viņu, bet tur neko nevajadzēja būvēt ! Lebrons pēc ķermeņa masas bija frīks un vienkārši spēja adoptēties ātrāk NBA, vai tas viņu padara labāku ! Viņam nav tik daudz 50 punktu spēļu kā Kobem un Kobe 60 punktus ir iemetis 5 reizes, kamēr Lebrons tikai 1 ! Kā arī Lebrons ir tikai 1 reizi guvis 30 punktus vidēji, bet Kobe 3. Un tā sezona kad 35 punktus vidēji meta !

     [+] [-]

, 2018-12-31 16:45, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ar "kaut kādu" Gazolu. Tad vēl kaut kāds Bainams, Odoms, Arizas un vecs Fišers, kas vēl varēja pietiekami labi uzmest groza virzienā.
Nu bet vai šos spēlētājus var salīdzināt ar Veidu, Alenu, Bošu ?

  +2 [+] [-]

, 2018-12-31 16:47, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: The Goat es secinu pēc super team un nosauksim super Team ! Chicago Bulls 1991, 1992, 1993, 1996, 1997 un 1998 ar Džordanu, Pipenu. Tādad vai MJ ir kāds tituls bez Pipena ? Vēl viena super team ir Miami Heat 2011, 2012, 2013 un 2014 ar Lebronu, Veidu un Bošu ! Tātad cik Lebronam titulu ir pēc Miami Heat laikem ? 1 ar Irvingu un Lovu ! Un protams Lakers 2000, 2001, 2002 ar Kobi un Šaku ! Pēc Šaka aiziešanas Kobe 3 spēlēja finālā pēc kārtas un vinēja 2 titulus ar kaut kādu Gazolu !
Te nu Tu parādi savu spriestspēju. Kautkāds Gazols, un pat nepiemini tā laika vienu no top centriem līgā Bainamu un Odomu.

     [+] [-]

, 2018-12-31 16:49, pirms 7 gadiem
emilsv rakstīja: Es teiktu tā, ja pieņemam un merām GOAT statusu līdzīgi kā Pts, Reb, Ast, tad visdrīzāk vidēji Džordanu nevienam nepārspēt. Bet tā kā Lebrona karjera būs garāka, tad visdrāzāk summāri viņa kopējais GOAT impact varētu būt lielāks. Pēc būtības, pat tagad daudzi uzskata Kareemu kā vēl izcilāku spēlētāju viņa ļoti garās karjeras dēļ, tāpēc es piekristu, ka Lebrons tuvojas tam, lai apsteugtu tieši viņu, nevis Džordanu. Bet nu pašam Lebronam paziņot publiski savu GOAT statusu vēl kā aktīvam spēlētājam tomēr nav smuki, manuprāt.
Lebrons ir padarijis sevi par kingu un neaizskaramo ! Tādēļ viņa stati ir tik labi un ja kāds viņam nepatika Clīvlendā uzreiz tika aiztreidots ! Biški jāpiekrīt Duranta teiktajam par to toksiskumu ja to pareizi saprot ! Visi cīnās dēļ Lebrona statiem ! Viņam vajag labus spēlētāju, lai uzkrātu sev rezultatīvās piespēles !

     [+] [-]

, 2018-12-31 16:52, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Te nu Tu parādi savu spriestspēju. Kautkāds Gazols, un pat nepiemini tā laika vienu no top centriem līgā Bainamu un Odomu.
Jā labi spēlētāji aizsardzībā, bet tā nebija super team ! Kāpēc tad par super team nesauc Pacers ar diviem šī laika centriem Mailzu Terneru un Saboni ! 😂😂

     [+] [-]

, 2018-12-31 16:54, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Te nu Tu parādi savu spriestspēju. Kautkāds Gazols, un pat nepiemini tā laika vienu no top centriem līgā Bainamu un Odomu.
Un man tas nav obligāti jāpiemin, jo es tik sīki nezinu cik viņi labi bija !

  +2 [+] [-]

, 2018-12-31 17:07, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Te nu Tu parādi savu spriestspēju. Kautkāds Gazols, un pat nepiemini tā laika vienu no top centriem līgā Bainamu un Odomu.
Uzspied ignore. Parasts trollis.

     [+] [-]

, 2018-12-31 17:14, pirms 7 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Uzspied ignore. Parasts trollis.
Mans viedoklis !

     [+] [-]

, 2018-12-31 17:21, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Nu bet vai šos spēlētājus var salīdzināt ar Veidu, Alenu, Bošu ?
Jā... un Alens pie tam jau bija vecs.

     [+] [-]

, 2018-12-31 17:23, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Un man tas nav obligāti jāpiemin, jo es tik sīki nezinu cik viņi labi bija !
Tad, ko tad tu murgo, ka tā nebija superkomanda, ja pats saki, ka nezini, kādi viņi bija.

Tad jau MJ esi redzējis vispār tikai Youtube, ja pat neatceries LOL ar Kobi, Gazolu, Bainamu un Odomu.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-31 17:48, pirms 7 gadiem
Pietiek noskatīties video, lai pilnībā būtu skaidrs, video ir skatīts vairāk kā 51 milj:
https://www.youtube.com/watch?v=LAr...
Lebrons ūdeni nevar pienest MJ, to ko izdarīji MJ bija kaut kas no citas pasaules

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 17:48, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tad, ko tad tu murgo, ka tā nebija superkomanda, ja pats saki, ka nezini, kādi viņi bija.

Tad jau MJ esi redzējis vispār tikai Youtube, ja pat neatceries LOL ar Kobi, Gazolu, Bainamu un Odomu.
Galvenais ir nolikt LeBronu un pateik MJ best.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 17:57, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tad, ko tad tu murgo, ka tā nebija superkomanda, ja pats saki, ka nezini, kādi viņi bija.

Tad jau MJ esi redzējis vispār tikai Youtube, ja pat neatceries LOL ar Kobi, Gazolu, Bainamu un Odomu.
Es nemurgoju, bet tā gada Lakers nebija super team ! Ja tu vispār zini, kas ir super team ! Paskaties uz GSW tur ir 5 All Stari un vēl pietam super stāri !

     [+] [-]

, 2018-12-31 18:04, pirms 7 gadiem
eevelee rakstīja: Galvenais ir nolikt LeBronu un pateik MJ best.
Te ir viens LBJ fans, kas nespēj aptvert reālistiski kurš ir labāks ! Lebrond ir un būs viens no visu laiku labākajiem pēc statiem un dominances, bet pēc tituliem viņam līdz Kobei un MJ vēl tālu ! Ieliekam to pašu Kobi tajos finālos ar Miami un būtu labāk ! Lebrons pārdaudz uzticās saviem komandas biedriem finālā ! Lasa piespēles, kad GSW skrien uz priekšu, pagaišgad reāli tas tā bija.

     [+] [-]

, 2018-12-31 18:29, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Es nemurgoju, bet tā gada Lakers nebija super team ! Ja tu vispār zini, kas ir super team ! Paskaties uz GSW tur ir 5 All Stari un vēl pietam super stāri !
Grīns afigenais superstārs

Nezinu gan kā tu sauc tā gada Lakerus?

     [+] [-]

, 2018-12-31 18:30, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Te ir viens LBJ fans, kas nespēj aptvert reālistiski kurš ir labāks ! Lebrond ir un būs viens no visu laiku labākajiem pēc statiem un dominances, bet pēc tituliem viņam līdz Kobei un MJ vēl tālu ! Ieliekam to pašu Kobi tajos finālos ar Miami un būtu labāk ! Lebrons pārdaudz uzticās saviem komandas biedriem finālā ! Lasa piespēles, kad GSW skrien uz priekšu, pagaišgad reāli tas tā bija.
Tev laikam vispār nekas prātiņā neaizķerās, no lasītā, ne?

MJ un KB tālu līdz Rasela tituliem.

Šities salīdzinājumi, ka ieliekam to un to tur un tur. Blin ieliekam Lebronu pie O`Nīla arī būtu tituli.

     [+] [-]

, 2018-12-31 18:31, pirms 7 gadiem
Armands Bruns rakstīja: Pietiek noskatīties video, lai pilnībā būtu skaidrs, video ir skatīts vairāk kā 51 milj:
https://www.youtube.com/watch?v=LAr...
Lebrons ūdeni nevar pienest MJ, to ko izdarīji MJ bija kaut kas no citas pasaules
Ķipa citiem sliktāki top50, ne?

     [+] [-]

, 2018-12-31 18:34, pirms 7 gadiem
Starp citu te vairāki pieminēja, ka tas ir stulbi, ka Lebrons sevi nosauc par labāko.

Bet tas noteikti ir izcili, ka pasaka, ka visi mūsdienās ir mīkstie un MJ varētu mest 100 punktus mūsdienās. Kas tad tā ir pa cienīgu attieksmi? Wēēē.

     [+] [-]

, 2018-12-31 18:39, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tev laikam vispār nekas prātiņā neaizķerās, no lasītā, ne?

MJ un KB tālu līdz Rasela tituliem.

Šities salīdzinājumi, ka ieliekam to un to tur un tur. Blin ieliekam Lebronu pie O`Nīla arī būtu tituli.
Nē nu tu esi ģēnijs ! Superstāri es domāju Curry un KD ! Protams, ka Grīns nav super stārs un ja jau tu katru nba čempionu uzskati par super team, nu tad kā tu sauksi dinastijas ?

     [+] [-]

, 2018-12-31 18:41, pirms 7 gadiem
Super team ir 4 vai vaorāki all star vai divas super zvaigznes !

     [+] [-]

, 2018-12-31 19:06, pirms 7 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Vispār jau tā arī ir. Cavs sastāvs 2016 gadā bez Lebrona pat ne tuvu nebūtu lai izcīnītu to titulu. Lebrons miskastes komandas padara par labākajām visā līgā. Paskatamies kur tagat ir Cavs? Pēdējie līgā Kamēr Lakers pagāšgad bija rietumos gandrīz pēdējie, bet tagad ir.. nu
apskataties paši. Tas, ka viņam nav tik daudz titulu kā MJ, tas neko nenozīmē. Statistika nav pats galvenais.
Pagājušogad Lakers bija 11., tagad 6. Nu brutāla atšķirība. Cavaliers šogad bez nav arī Lovs - tas dažas uzvaras dotu klāt. Bet pa lielam tas ir loģiski - uztaisi komandu apkārt 1 džekam un, kad viņš aiziet, komanda pajūk.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-31 19:18, pirms 7 gadiem
MJ ir GOAT, tāpat kā boksā Ali, futbolā Messi un tā tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-31 19:27, pirms 7 gadiem
funkyz rakstīja: Pagājušogad Lakers bija 11., tagad 6. Nu brutāla atšķirība. Cavaliers šogad bez nav arī Lovs - tas dažas uzvaras dotu klāt. Bet pa lielam tas ir loģiski - uztaisi komandu apkārt 1 džekam un, kad viņš aiziet, komanda pajūk.
Nevis pajūk, bet loģiski domājot par nākotni sāk tankot !

     [+] [-]

, 2018-12-31 19:28, pirms 7 gadiem
kas to noteica, viņš pats? hahah... čalim iedomības netrūkst lai gan ļoti labs viņš ir viennozīmīgi, bet par "visu laiku"... nu tas bija lieki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-31 19:29, pirms 7 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Futbolā Maradona vai Pele , tā visi vienkārši saka !!! HE HE
Varam padiskutēt es piemēram uzskatu, ka CR7 ir goat un protams varat mani heitot par to !

     [+] [-]

, 2018-12-31 19:30, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: kas to noteica, viņš pats? hahah... čalim iedomības netrūkst lai gan ļoti labs viņš ir viennozīmīgi, bet par "visu laiku"... nu tas bija lieki
Tu tikai uzmanies, te ir daži LBJ fani !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-31 19:44, pirms 7 gadiem
MJ diez vai būtu labākais šobrīd. 0,5 iemestie 3p metieni vidēji spēlē ar 32% precizitāti aizsargu nekad mūsdienu basketbolā nepadarītu par labāko. Dažādās sezonās pat padsmit 3p kopumā tikai realizēja.

     [+] [-]

, 2018-12-31 20:21, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Super team ir 4 vai vaorāki all star vai divas super zvaigznes !
Ā....... labs traktējums. Kur tu tādu izrāvi? pats izdomāji?

     [+] [-]

, 2018-12-31 20:22, pirms 7 gadiem
NBA God rakstīja: Super team ir 4 vai vaorāki all star vai divas super zvaigznes !
Super. Pāris gadus atpakaļ izrādās, ka Atlanta bija super team, jo bija Horfords, Milsaps, Tīgs un Korvers. Turpini spridzināt.

     [+] [-]

, 2018-12-31 21:22, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Super. Pāris gadus atpakaļ izrādās, ka Atlanta bija super team, jo bija Horfords, Milsaps, Tīgs un Korvers. Turpini spridzināt.
Tu esi stulbs vai izliecies ! Ja tie visi vienā gada tika ASG ! Vajag vismaz 2 super zvaigznes un 2 ASG spēlētājys !

  -2 [+] [-]

, 2019-01-01 00:46, pirms 7 gadiem
Īstenībā pateicoties Iguodalam Lebim ir tikai 3 nevis 6 tituli un cietas drātes finālos
MJ ir un bija GOAT!
p.s par Klīvlendas titulu jau iepriekš esmu minējis, ka gan jau taisīs filmu, nu pārāk liga vilka viņus ar diskabeliem GSW un protams Igija muguras sāpes

  -1 [+] [-]

, 2019-01-01 03:38, pirms 7 gadiem
Straka rakstīja: MJ diez vai būtu labākais šobrīd. 0,5 iemestie 3p metieni vidēji spēlē ar 32% precizitāti aizsargu nekad mūsdienu basketbolā nepadarītu par labāko. Dažādās sezonās pat padsmit 3p kopumā tikai realizēja.
Tajā pašā laikā, viņš ar 2p, vāca labāku vidējo rezultativitāti, kā lielākā daļa mūsdienu basktebolisti ar 3p palīdzību...

     [+] [-]

, 2019-01-01 21:55, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Super. Pāris gadus atpakaļ izrādās, ka Atlanta bija super team, jo bija Horfords, Milsaps, Tīgs un Korvers. Turpini spridzināt.
Eu, tak beidz to trolli barot! To viņam tikai vajag! Ja nav trollis, tad pamatīgs cietpauris un nejēga iekš NBA noteikti. Stulbākus komentārus par viņējiem sen nebiju lasījis! Tāpēc grūti noticēt, ka nav trollis.

Mj viennozīmīgi labakais joprojām. Lebrons laikam labāks par Kobi.

     [+] [-]

, 2019-01-16 10:24, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Bilam Raselam nav final mvp. Kamēr Igijam pat tāda balva ir. MJ ir labākais un viņš nestaigāja pa komandām taisot Big 3.
Nu, gan arguments
Bils savu 11to titulu izcīnīja 1969. gadā, kas arī bija pirmais gads, kad tāda balva tika pasniegta. Šis primais gads ir arī interesants ar to, ka tā ir vienīgā reize, kad FInal MVP ir iedots spēlētājam no komandas, kas zaudēja finālā - Džerijs Vests.
Pirms taisi pārgudros argumentus, papēti vairāk vēsturi! Nevar izcīnīt to, kas nemaz vēl nepastāv.