Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Braientam "triple-double" Denverā, Ērvinga 35 neglābj Klīvlendu

Braientam "triple-double" Denverā, Ērvinga 35 neglābj Klīvlendu
Kobe Braients
Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā ar karjeras 21. „triple-double” izcēlās Kobe Braients, kurš palīdzēja Losandželosas “Lakers” ar 111:103 pārspēt Denveras “Nuggets” un beidzot gūt desmito uzvaru sezonā. Savukārt svarīgos starpkonferenču mačos uzvarētāju godu guva Portlendas „Trail Blazers” un Dalasas „Mavericks”.

Losandželosas „Lakers” bija zaudējusi iepriekšējās trīs spēlēs, taču šonakt Kobe Braients bija apņēmības pilns nepieļaut šīs sērijas turpināšanos. Viņš savāca 11 atlēkušās bumbas un izdalīja 11 rezultatīvas piespēles, turklāt tikai 11 no spēles izdarītu metienu palīdzību prata sakrāt 23 punktus. Taisnības labad gan jāpiebilst, ka Braients bija tuvu vēl vienam „double”, proti, viņš pieļāva deviņas kļūdas.

Visa „Nuggets” komanda kopā pieļāva tikai 11 kļūdas, taču nespēja tikt galā ar Roniju Praisu un Vesliju Džonsonu, kuri divatā trāpīja deviņus tālmetienus, un „Lakers” varēja svinēt savu desmito uzvaru sezonā. Izkāpt no priekšpēdējās vietas Rietumu konferencē gan tas nav palīdzējis, jo uzvaru guva arī Jūtas „Jazz”, apspēlējot arvien zemāk grimstošo Minesotas „Timberwolves” (100:94).

Portlendā satikās divas uzlecošās zvaigznes saspēles vadītāja pozīcijā, proti, Deimiens Lilards un Kails Laurijs no „Raptors”. Par pamatlaika svarīgāko metienu gan parūpējās Amīrs Džonsons, kurš tā izskaņā panāca neizšķirtu, taču papildlaikā Lilards atkal bija lielisks – precīzs tālmetiens, rezultatīvas piespēles diviem citiem tālmetieniem un 3/4 sodiņos, kas ļāva Portlendai uzvarēt Austrumu līderi ar 102:97.

Vēl smagāks izbraukums Rietumu konferencē sanāca daudzsološajai Vašingtonas „Wizards”, kura saņēma pērienu no Dalasas „Mavericks” (87:114). „Mavs” pieļāva tikai septiņas kļūdas un ļāva izspēlēties arī rezervistiem, kamēr „Wizards” sastāvā neviens neguva vairāk nekā 11 punktu. Savukārt Memfisas „Grizzlies” ar Maikla Konlija 30 punktu palīdzību apspēlēja saspringtu kalendāru aizvadošo Sanantonio „Spurs” (95:87).

Bruklinas „Nets” pārtrauca Čikāgas „Bulls” septiņu uzvaru sēriju, Džodijs Mīkss pārsteidza „Magic” komandu, salādējot tās grozā deviņus no 11 tālmetieniem un panākot Detroitas uzvaru, savukārt Atlantas „Hawks” uzvarēja Klīvlendas „Cavaliers”, kuras sastāvā ar 35 punktiem atgriezās Kairijs Ērvings, taču šo spēli izlaida Lebrons Džeimss (ceļgala trauma). Atlantai tikmēr nespēlēja Els Horfords, taču viņu veiksmīgi piesedza Pols Milsaps, gūstot 26 punktus un sagādājot pavisam neveiksmīgu spēli Kevinam Lavam (1/8 metienos no spēles), kurš turklāt muguras sāpju dēļ maču noslēdza priekšlaicīgi.

Atlanta šosezon guvusi jau 23 uzvaras 31 spēlē un vairs tikai nedaudz atpaliek no Toronto, bet tās aizsargs Kails Korvers turpina rādīt precizitātes brīnums. Šonakt viņam pieci precīzi tālmetieni no astoņiem, bet sezonas mērogā statistika patiešām neticama – trāpīti 51.5% tālmetienu, 49.2% metienu no spēles un 61 no 65 soda metieniem (93.8%).

NBA spēļu rezultāti, 31. decembris

KomandasRez.Rezultatīvākie
Magic-Pistons86:109Oladipo 16 Mīkss 34
Hawks-Cavaliers109:101Milsaps 26 Ērvings 35
Bulls-Nets82:96Danlīvijs 23 Lopess 29
Grizzlies-Spurs95:87Konlijs 30 Džozefs 18
Pelicans-Suns110:106Evanss 24 Dragičs 22
Mavericks-Wizards114:87Eliss 20 Vols 11
Nuggets-Lakers103:111Losons 16 Braients 23
Jazz-Timberwolves100:94Heivords 26 Muhameds 30
Trail Blazers-Raptors102:97 PLilards 26 Laurijs 25
Warriors-76ers126:86Speitss 23 Simss 19

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Kairijs ĒrvingsCavaliers35punkti
Andrē DramondsPistons22atl. bumbas
Kobe BraientsLakers11rez. piespēles
Montei ElissMavericks4pārtv. bumbas
Marīss SpeitssWarriors4bloki
Džodijs MīkssPistons9tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com: Promo
ESPN: The Worldwide Leader In Sports


, 2014-12-31 09:40, pirms 10 gadiem
MVP
Slēpts komentārs: LA-BOS antifans
, 2014-12-31 10:06, pirms 10 gadiem
DET 3-0 pēc Smita aiziešanas
, 2014-12-31 10:11, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kurš? Da ne jau kobe

Tam triple double vēl var pieplusot 9 kļūdas. Gandriz quadre double.

Izskatās, ka muģila atkal uz pāris spēlēm ieslēdzis asistēšanas variantu.
akd, tāds muļķīs, tad kad LBJ ir septiņas kļūdas un kvatriķis gandrīz, tad ūdens mutē.
, 2014-12-31 10:12, pirms 10 gadiem
Skaidrs ir tikai tas, ka Kobem ir jāatpūšas un tad lietas notiks. Tās kļūdas ir skaidrs kāpēc. jo daudzi nesaprot Kobes piespēles. Gazols tās saprata, tāpēc arī bija tāda sadarbība Kobem ar viņu, ka spēja tikai ar acu skatienu paprasīt un iedot piespēli.
, 2014-12-31 10:18, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kurš? Da ne jau kobe

Tam triple double vēl var pieplusot 9 kļūdas. Gandriz quadre double.

Izskatās, ka muģila atkal uz pāris spēlēm ieslēdzis asistēšanas variantu.
B*a šitas man besī heiteros atradīs labājā kkādus sūdus tikai lai noliktu. Kas jums ir ? Tik tiešām grūti pieņemt ka Kobe ir viens no labākajiem SG NBA vēsturē ? Būtu LBJ triple-double un 9 kļu'das visi tik slavētu un ķļūdas nepieminētu.
, 2014-12-31 10:24, pirms 10 gadiem
Mīksam nice spēlē 9-11 trīspunktnieki iekšā!
, 2014-12-31 10:26, pirms 10 gadiem
LakerForever rakstīja: B*a šitas man besī heiteros atradīs labājā kkādus sūdus tikai lai noliktu. Kas jums ir ? Tik tiešām grūti pieņemt ka Kobe ir viens no labākajiem SG NBA vēsturē ? Būtu LBJ triple-double un 9 kļu'das visi tik slavētu un ķļūdas nepieminētu.
Kāda jēga nodi*st spēlētājus? Gan LeBrons, gan Kobe abi ir izcili spēlētāji!
Slēpts komentārs: LA-BOS antifans
Slēpts komentārs: LA-BOS antifans
, 2014-12-31 10:33, pirms 10 gadiem
Heiteri,heitos,da i lai heito,man vienalga,nav jēgas ņem nopietni tāpat.
, 2014-12-31 10:36, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bet tā arī ir, ka jāatrod tie sūdi. Tas tak nav normāli ar 9 kļūdām. Pieņemsim daudzi uzskata Kariju par labāko PG, bet tiek pievērtas acis uz viņa vidēji 3,5 kļūdām spēlē(tas pats attiecas uz Wall ar 4 kļūdām). Es vienkārši visiem atveru acis. Tu droši vien tāpat domā, ka Kobe ir labākais pēdējo sekunžu metējs, kaut gan viņa % tādā ziņā ir pakaļā.
Esi kādreiz dzirdējis par tādu rādītāju kā rezultatīvo piespēļu/kļūdu koeficients vai attiecība?
Jebkuram PG būs savas kļūdas kaut vai tāpēc, ka daudz jāspēlē ar bumbu un jādod piespēles, tad jāskatās kuram tās ir mazāk.
, 2014-12-31 10:36, pirms 10 gadiem
LakerForever rakstīja: B*a šitas man besī heiteros atradīs labājā kkādus sūdus tikai lai noliktu. Kas jums ir ? Tik tiešām grūti pieņemt ka Kobe ir viens no labākajiem SG NBA vēsturē ? Būtu LBJ triple-double un 9 kļu'das visi tik slavētu un ķļūdas nepieminētu.
LBJ ir 2-ais rindā pėc Kobes un nedaudz priekšā RW, kurus visi noliek pēc neveiksmīgām spēlēm, lai gan mums būtu jābūt priecīgiem, ka ir iespēja redzēt tādus talantus darbībā. Kobe un LA gan paši sev iešāva kājā ar to kontraktu un tapēc daudzi tagad smejās par viņu un LA.
, 2014-12-31 10:41, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bet tā arī ir, ka jāatrod tie sūdi. Tas tak nav normāli ar 9 kļūdām. Pieņemsim daudzi uzskata Kariju par labāko PG, bet tiek pievērtas acis uz viņa vidēji 3,5 kļūdām spēlē(tas pats attiecas uz Wall ar 4 kļūdām). Es vienkārši visiem atveru acis. Tu droši vien tāpat domā, ka Kobe ir labākais pēdējo sekunžu metējs, kaut gan viņa % tādā ziņā ir pakaļā.
Nu par pēdējo sekunžu % es tev piekrītu gan. Pats esu skrobījies jo Kobe nav trāpījis
, 2014-12-31 10:41, pirms 10 gadiem
da_silva rakstīja: Esi kādreiz dzirdējis par tādu rādītāju kā rezultatīvo piespēļu/kļūdu koeficients vai attiecība?
Jebkuram PG būs savas kļūdas kaut vai tāpēc, ka daudz jāspēlē ar bumbu un jādod piespēles, tad jāskatās kuram tās ir mazāk.
Zinu par tādu rādītāju un zinu, ka CP3 ir visiem priekšā ar nenormālāko starpību jau n-tās sezonas. Šosezon gan otrais aiz Barea, bet tur jau tomēr liela spēles laika starpība. Un tas arī parāda, kā džeks apietās ar bumbu. Nu teiksim šodiem Kobem 11ast/9to = 1,2 reitings. Nu tas galīgi nav labi.
, 2014-12-31 10:42, pirms 10 gadiem
Raicha rakstīja: LBJ ir 2-ais rindā pėc Kobes un nedaudz priekšā RW, kurus visi noliek pēc neveiksmīgām spēlēm, lai gan mums būtu jābūt priecīgiem, ka ir iespēja redzēt tādus talantus darbībā. Kobe un LA gan paši sev iešāva kājā ar to kontraktu un tapēc daudzi tagad smejās par viņu un LA.
Ak dies. Neko viņi sev neiešāva! Pastāsti,ko tad viņi būtu paņēmuši ?! Melo palika Ņujorkā,Kevins uz Klīvlendu... Ko viņi būtu paņēmuši ? Kobes lielais līgums neko nemaina,pietam,viņš to līgumu ir pelnījis! Esmu pārliecināts,ja būs iespēja noslēgt līgumu ar kko sakarīgu,tad Kobe arī piekritīs samazināt savu līgumu...
Slēpts komentārs: LA-BOS antifans
, 2014-12-31 10:43, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tā nav heitošana, bet faktu atspoguļošana
Malacis,esi atspoguļojis vienas spēles faktu
, 2014-12-31 10:43, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tā nav heitošana, bet faktu atspoguļošana
Ah,lai aiztaupītu meklēšanu,nesen bija vel viena spēlē,bet ar 10.kļūdām
, 2014-12-31 10:44, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Ak dies. Neko viņi sev neiešāva! Pastāsti,ko tad viņi būtu paņēmuši ?! Melo palika Ņujorkā,Kevins uz Klīvlendu... Ko viņi būtu paņēmuši ? Kobes lielais līgums neko nemaina,pietam,viņš to līgumu ir pelnījis! Esmu pārliecināts,ja būs iespēja noslēgt līgumu ar kko sakarīgu,tad Kobe arī piekritīs samazināt savu līgumu...
Nez Dirks nebija pelnījis 25M līgumu? Tā vietā paņēma 10M un dabūja Parsonu. Arī tas būtu neliels iesākums priekš LOL.

Nesen lasīju par komandām, kuras pārbūvējās, bet nav ap ko būvēties un s...kās vienu laiciņu. Par laimi manam nikam tajā sarakstā tieši bija BOS un LOL. Un tā arī ir. Viņiem pat nav ap ko būvēties.
, 2014-12-31 10:44, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Ah,lai aiztaupītu meklēšanu,nesen bija vel viena spēlē,bet ar 10.kļūdām
Kam bija tās 10 kļūdas?
, 2014-12-31 10:45, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kam bija tās 10 kļūdas?
Kobem
, 2014-12-31 10:47, pirms 10 gadiem
, 2014-12-31 10:47, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nez Dirks nebija pelnījis 25M līgumu? Tā vietā paņēma 10M un dabūja Parsonu. Arī tas būtu neliels iesākums priekš LOL.

Nesen lasīju par komandām, kuras pārbūvējās, bet nav ap ko būvēties un s...kās vienu laiciņu. Par laimi manam nikam tajā sarakstā tieši bija BOS un LOL. Un tā arī ir. Viņiem pat nav ap ko būvēties.
Tas nav faktors LAL kaut vai ar savu lielo Kobes līgumu varēja arī dabūt Parsonu. Tur vairāk ir tas vai Parsons, Melo utt. grib nākt uz LAL
, 2014-12-31 10:48, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Kobem
Nu mlacis.... gan jau es to paspēju nokritizēt

Pieņemsim vakar Dramondam 17+22... a sodi 5/16. Tas tak arī nav normāli.
, 2014-12-31 10:50, pirms 10 gadiem
LakerForever rakstīja: Tas nav faktors LAL kaut vai ar savu lielo Kobes līgumu varēja arī dabūt Parsonu. Tur vairāk ir tas vai Parsons, Melo utt. grib nākt uz LAL
Nu es kaut kā nedzirdēju, ka vasarā viņi būtu kādam vispār metuši pretī līgumu ar baigo pārmaksāšanu(jo DAL pārmaksāja Parsonam). Vienīgi DAL bonuss, ka viņiem jau bija sakarīga komanda un varēja iet uz all in uz vienu spēlētāji, ko LAL toč nevarēja atļauties, jo tur ir tikai viens spēlētājs. LAL jau izskatās grib visu pa fikso nokārtot. Ķip paņemt 2-3 zvaigzenes un sastāva aizlāpītājus un vinnēt.
, 2014-12-31 10:53, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu mlacis.... gan jau es to paspēju nokritizēt

Pieņemsim vakar Dramondam 17+22... a sodi 5/16. Tas tak arī nav normāli.
Nu bet tu salīdzināji arī,slikts sodiņu metējs,kurš var visu sezonu slikti mest un kļūdas,kuras kobe var savākt sezonā pāris reizes.
, 2014-12-31 10:56, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Nu bet tu salīdzināji arī,slikts sodiņu metējs,kurš var visu sezonu slikti mest un kļūdas,kuras kobe var savākt sezonā pāris reizes.
Es tik pieminēju, ka katrā labajā faktā ir sūdīgi fakti. Tas tāpat kā, ja kāds samet 30 punktus ar 35% no laukuma. Visi starā, ka ir 30 punkti, bet par % pat nedomā.

Ja Kobem ir vidēji 3,8 kļūdas(tik pat cik Lebronam, lai man nepiesietos), tad 9 ik pa reizei ir tikai normāli. Un tas īsti nav normāli, zinot, ka viņam tomēr daudz ir bumba.
, 2014-12-31 11:04, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bet tā arī ir, ka jāatrod tie sūdi. Tas tak nav normāli ar 9 kļūdām. Pieņemsim daudzi uzskata Kariju par labāko PG, bet tiek pievērtas acis uz viņa vidēji 3,5 kļūdām spēlē(tas pats attiecas uz Wall ar 4 kļūdām). Es vienkārši visiem atveru acis. Tu droši vien tāpat domā, ka Kobe ir labākais pēdējo sekunžu metējs, kaut gan viņa % tādā ziņā ir pakaļā.
9 kļūdas tā ir tikai statistikas aile. Kobe labi spēlē otrā laukuma galā, viegli kompensē šo kļūdu skaitu. Ja tā padomā tad neprecīzs FG ja tālāk netiek izcīnīta bumba uzbrukumā ir gandrīz līdvērtīga Turnoveram. (pēc TO tomēr tiek ielaisti grozi biežāk).
Neskatoties uz kļūdu skaitu Kobe ir galvenais uzvaras kalējs šonakt.
, 2014-12-31 11:13, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kurš? Da ne jau kobe

Tam triple double vēl var pieplusot 9 kļūdas. Gandriz quadre double.

Izskatās, ka muģila atkal uz pāris spēlēm ieslēdzis asistēšanas variantu.
*Quadruple double
, 2014-12-31 11:16, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bet tā arī ir, ka jāatrod tie sūdi. Tas tak nav normāli ar 9 kļūdām. Pieņemsim daudzi uzskata Kariju par labāko PG, bet tiek pievērtas acis uz viņa vidēji 3,5 kļūdām spēlē(tas pats attiecas uz Wall ar 4 kļūdām). Es vienkārši visiem atveru acis. Tu droši vien tāpat domā, ka Kobe ir labākais pēdējo sekunžu metējs, kaut gan viņa % tādā ziņā ir pakaļā.
Tas ir tavs vienīgais arguments vēl pagaidām, lai CP liktu augstāk, bet ne sūda. Ar Clippers CP ir kļuvis par neredzamu spēlētāju NBA. Spēlē varbūt neslikti, bet ne tā, kā tas jādara superzvaigznei, un arī haips ap viņu nav. Clippers reali stragglo, jo nav komandā otra uzvarētāja kā CP3. Griffins ir parodija, viņš nav un nebūs winners.
, 2014-12-31 11:18, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nez Dirks nebija pelnījis 25M līgumu? Tā vietā paņēma 10M un dabūja Parsonu. Arī tas būtu neliels iesākums priekš LOL.

Nesen lasīju par komandām, kuras pārbūvējās, bet nav ap ko būvēties un s...kās vienu laiciņu. Par laimi manam nikam tajā sarakstā tieši bija BOS un LOL. Un tā arī ir. Viņiem pat nav ap ko būvēties.
Lakers apbūves spēlētājs Rendls ir ārā uz sezonu. Ja tu domā, ka viņš nav tāds, ap ko būvēt, tad smagi maldies. Kupčaks izdarīja vismaz vienu pareizu lēmumu, nepaņemot Rondo un neatdodot Rendlu.
, 2014-12-31 11:19, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: *Quadruple double
Galvenais, lai doma skaidra
, 2014-12-31 11:23, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tas ir tavs vienīgais arguments vēl pagaidām, lai CP liktu augstāk, bet ne sūda. Ar Clippers CP ir kļuvis par neredzamu spēlētāju NBA. Spēlē varbūt neslikti, bet ne tā, kā tas jādara superzvaigznei, un arī haips ap viņu nav. Clippers reali stragglo, jo nav komandā otra uzvarētāja kā CP3. Griffins ir parodija, viņš nav un nebūs winners.
Tas nav vienīgais arguments. CP3 vada komadu, bet Karijs vairāk tendēts uz skoringu. Un pat stati viņam ar Kariju viendādi, vien tas, ka Karijs vairāk puļī truļus, bet CP3 vnk met brīvus truļus.

Par Grifinu arī apskatnieki runā, ka viņam beidzot jāuzņemās komada uz saviem pleciem. Kā sacīt jāsaka- vai jau nav jauniņais puika.

Nu nez nez par Rendlu. Kāpēc domāt, ka ap viņu var apbūvēties? Pirmie divi piki pat nerāda tādu nenormālāko sniegumu, lai runātu, ka ap viņiem var būvēties. Tad kāpēc tieši ap Rendlu, kas jau rokija sezonā notraumējās, varētu būvēt?

Kā jau augstāk minēju- neticu, ka LOL ir komanda, kas grib būvēties ap jaunajiem. Viņi grib uzreiz nopirkt zvaigznes un būvēties, nevis 5 gadus marinēt jauniešus.
, 2014-12-31 11:27, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu droši vien tāpat domā, ka Kobe ir labākais pēdējo sekunžu metējs, kaut gan viņa % tādā ziņā ir pakaļā.
Nav man liekas tādas statistikas, kas apkopotu tieši bazerbīterus ... Nevis metienus, kas izdarīti pēdejās 24 sekundēs, ar tādu un tādu starpību.

Kobes procents klačā protms ir vājšs, bet tieši pēdejais metiens viņam ir killers.
, 2014-12-31 11:29, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Galvenais, lai doma skaidra
Vēl jau es nedaudz gribētu pakritizēt drusku tavu viedokli par Kobi. Jā, kļūdās viņš diezgan daudz, metienu procents vairs nav pārāk labs. Bet - kā viņš pats teica par nespēlēšanu to pāris spēļu - viņš ir vecs. Kā tu domā, kā justies cilvēkam, kurš gadu garumā ir bijis miljonu elks? Ja es būtu tādā situācijā, es arī vēl censtos parādīt sevi pilnībā, lai cik arī vecs es nebūtu. Viņš izbauda, kamēr vēl ir iekšā, tāpēc nevajadzētu tik ļoti gāzt ārā žulti uz viņu.
, 2014-12-31 11:31, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Lakers apbūves spēlētājs Rendls ir ārā uz sezonu. Ja tu domā, ka viņš nav tāds, ap ko būvēt, tad smagi maldies. Kupčaks izdarīja vismaz vienu pareizu lēmumu, nepaņemot Rondo un neatdodot Rendlu.
Ui par ātru tu Rendlu pieskaitīji pie tādiem spēlētājiem. Tās spēles kuras viņš nospēlēja neko iespaidīgu neredzēju.
, 2014-12-31 11:32, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Ak dies. Neko viņi sev neiešāva! Pastāsti,ko tad viņi būtu paņēmuši ?! Melo palika Ņujorkā,Kevins uz Klīvlendu... Ko viņi būtu paņēmuši ? Kobes lielais līgums neko nemaina,pietam,viņš to līgumu ir pelnījis! Esmu pārliecināts,ja būs iespēja noslēgt līgumu ar kko sakarīgu,tad Kobe arī piekritīs samazināt savu līgumu...
Melo palika NYK, jo gribēja lielo kāpostu (ar mazāku varēja arī aiziet citur). NYK viņš nepalika tapēc ka bija laba komanda.
Bošs saņēma lielo naudu HEAT.
James aizgāja uz mājām, jo domāja ka tur varētu sasniegt lielas lietas.
Lovs pēc sezonas FA, neticu ka viņš ies uz LA.
Gortats, Bledsoe, Lovrijs, Pārsons..un vēl citas ne zvaigznes, bet normāli pamatsastāva spēlētāji. Tagad Rondo un Smits, bet viņi abi jau no lejas gala komandām aizgāja un kapēc lai ietu uz LAL, kur nekas nespīd vēl 2 sezonas.

Nākošsezon Kobem 25m, nedomāju ka daudzi FA domā par pievienošanos LAL (ja vienīgi īpašnieki nebūs gatavi atvērt maciņu algu griestu jautājumā).
, 2014-12-31 11:32, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tas nav vienīgais arguments. CP3 vada komadu, bet Karijs vairāk tendēts uz skoringu. Un pat stati viņam ar Kariju viendādi, vien tas, ka Karijs vairāk puļī truļus, bet CP3 vnk met brīvus truļus.

Par Grifinu arī apskatnieki runā, ka viņam beidzot jāuzņemās komada uz saviem pleciem. Kā sacīt jāsaka- vai jau nav jauniņais puika.

Nu nez nez par Rendlu. Kāpēc domāt, ka ap viņu var apbūvēties? Pirmie divi piki pat nerāda tādu nenormālāko sniegumu, lai runātu, ka ap viņiem var būvēties. Tad kāpēc tieši ap Rendlu, kas jau rokija sezonā notraumējās, varētu būvēt?

Kā jau augstāk minēju- neticu, ka LOL ir komanda, kas grib būvēties ap jaunajiem. Viņi grib uzreiz nopirkt zvaigznes un būvēties, nevis 5 gadus marinēt jauniešus.
Viņiem ir jābūt B, C un D variantam. Jo nekur nav garantēts, ka atnāks Durents vai nez vēl kāda zvaigzne. Rendls noteikti ir LAL plānos, jo savādāk neredzu iemeslu, kāpēc netiktu iemainīts pret Rondo, kuram arī ir zvaigznes statuss līgā.

Daudzi te uzskata Kariju tikai par 3p metēju, bet kā var nesaprast, ka viņš spēj arī būt efektīgs un efektīvs caurgājienos un arī kā spēles veidotājs. Vislabāk Kariju ieraudzīs šogad PO. Daudzi ļoti kļūdās, uzskatot, ka komanda ar tādu sezonas sākumu būs pastarīši PO. Ja komanda ir stipra, tad nav svarīgi kāds pretinieks ar kādu pieredzi nāk pretī.

Bez tam, tie kuri saka, ka Warriors izpumpēsies, tad kādā veidā? Ja viņu līderi nespēlē nemaz tik daudz ...
, 2014-12-31 11:34, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Ui par ātru tu Rendlu pieskaitīji pie tādiem spēlētājiem. Tās spēles kuras viņš nospēlēja neko iespaidīgu neredzēju.
Protams, tur pilnīgi nekā nebija, bet tas manuprāt arī nav svarīgi, lai viņš sāktu spēlēt tagad jau kā monstrs.
, 2014-12-31 11:37, pirms 10 gadiem
Pāragri runāt, bet DET bez Smita pagaidām tikuši galā veiksmīgi. Vēl jātiek prom no sava pamata PG. Varētu kādu Jeff Teague, Denisu Schrodera līmeņa pg dabūt tad būtu skaisti.
, 2014-12-31 11:37, pirms 10 gadiem
Raicha rakstīja: Melo palika NYK, jo gribēja lielo kāpostu (ar mazāku varēja arī aiziet citur). NYK viņš nepalika tapēc ka bija laba komanda.
Bošs saņēma lielo naudu HEAT.
James aizgāja uz mājām, jo domāja ka tur varētu sasniegt lielas lietas.
Lovs pēc sezonas FA, neticu ka viņš ies uz LA.
Gortats, Bledsoe, Lovrijs, Pārsons..un vēl citas ne zvaigznes, bet normāli pamatsastāva spēlētāji. Tagad Rondo un Smits, bet viņi abi jau no lejas gala komandām aizgāja un kapēc lai ietu uz LAL, kur nekas nespīd vēl 2 sezonas.

Nākošsezon Kobem 25m, nedomāju ka daudzi FA domā par pievienošanos LAL (ja vienīgi īpašnieki nebūs gatavi atvērt maciņu algu griestu jautājumā).
Tur tā lieta, ka nekad LAL nav bijušas problēmas maksāt luksus nodokli. Nekad. Melo - paņēma gadrīz max (1M lkm cut) un neviens neko nesaka par viņū - Kobem iedod 25M, visi brēc.

Patiesība ir tāda, ka pie visa vainīgi ir nodokļi, ja nemaldos tad Kobes alga uz rokas un teiksim LBJ alga uz rokas atšķiras tikai par kkādiem 900tk.
, 2014-12-31 11:38, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Pāragri runāt, bet DET bez Smita pagaidām tikuši galā veiksmīgi. Vēl jātiek prom no sava pamata PG. Varētu kādu Jeff Teague, Denisu Schrodera līmeņa pg dabūt tad būtu skaisti.
Nespīd, Atlanta šobrīd noteikti nedomā kko maiņit.
, 2014-12-31 11:40, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Protams, tur pilnīgi nekā nebija, bet tas manuprāt arī nav svarīgi, lai viņš sāktu spēlēt tagad jau kā monstrs.
Nav jau pamata domāt,ka viņš būs monstrs. NCAA arī rādīja nestabilu sniegumu. Viss var būt,bet izskatās,ka šis it kā talantīgais drafta gads nebūs pat tuvu 2003. Par spēlētāju kurām apkārt būvē sastāvu vispār nav pamata runāt.
, 2014-12-31 11:42, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nespīd, Atlanta šobrīd noteikti nedomā kko maiņit.
Zinu jau zinu. Vienk. patīk fantazēt
, 2014-12-31 11:45, pirms 10 gadiem
Tikko noskatījos šo - https://www.youtube.com/watch?v=AQd...

Nu pietrūks man Kobes, kad liks botas uz nagliņas. Žēl, ka tā sezona beidzās tā, jo domāju PO LAL ar tādu Kobi būtu ļoti interesanta. Par spīti, ka tajā sezonā bija 2 treneri, Hovards ar savu drāmu un Neša problēmas, Kobe vienpersoniski ievilka LAL PO. Un tieši pēc ASG breika, LAL spēlēja ļoti labi .... un tad ahilejs. DĒĒĒĒM!
, 2014-12-31 11:46, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nav jau pamata domāt,ka viņš būs monstrs. NCAA arī rādīja nestabilu sniegumu. Viss var būt,bet izskatās,ka šis it kā talantīgais drafta gads nebūs pat tuvu 2003. Par spēlētāju kurām apkārt būvē sastāvu vispār nav pamata runāt.
Protams, cik cilvēku tik viedokļu. Varbūt vienkārši Rendls ir kā mozaīkas gabaliņš ceļā uz kautko lielu. Jo slikts viņš nebūs, un varbūt kā trešais spēks viņš būs ļoti labs, ja LAL piemēram aiznākamajā FA tēmēs uz KD. Jo tieši viņš tiek minēts kā ķip KB mantinieks iekš LA. Un jau KD un Kobe ir paspējuši apliecināt savu respektu vienam pret otru.
, 2014-12-31 11:47, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Viņiem ir jābūt B, C un D variantam. Jo nekur nav garantēts, ka atnāks Durents vai nez vēl kāda zvaigzne. Rendls noteikti ir LAL plānos, jo savādāk neredzu iemeslu, kāpēc netiktu iemainīts pret Rondo, kuram arī ir zvaigznes statuss līgā.

Daudzi te uzskata Kariju tikai par 3p metēju, bet kā var nesaprast, ka viņš spēj arī būt efektīgs un efektīvs caurgājienos un arī kā spēles veidotājs. Vislabāk Kariju ieraudzīs šogad PO. Daudzi ļoti kļūdās, uzskatot, ka komanda ar tādu sezonas sākumu būs pastarīši PO. Ja komanda ir stipra, tad nav svarīgi kāds pretinieks ar kādu pieredzi nāk pretī.

Bez tam, tie kuri saka, ka Warriors izpumpēsies, tad kādā veidā? Ja viņu līderi nespēlē nemaz tik daudz ...
Es neuzskatu Kariju TIKAI par 3pt metēju, bet viņš vairāk ir tendēts uz sevi nevis komandu. Protams, viņam ir caurgājiens un arī jebkurš brīvs pustālais jau gandrīz ir grozs no viņa, bet nu nevada viņš komandu tik labi kā CP3.
, 2014-12-31 11:48, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Pāragri runāt, bet DET bez Smita pagaidām tikuši galā veiksmīgi. Vēl jātiek prom no sava pamata PG. Varētu kādu Jeff Teague, Denisu Schrodera līmeņa pg dabūt tad būtu skaisti.
Kas tad Šroderā ir tāds, kas mainītu DET likteni? Un Teague sevi iekļauj top10 PG sarakstā. Nafig viņam kaut kur doties...
, 2014-12-31 11:48, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es neuzskatu Kariju TIKAI par 3pt metēju, bet viņš vairāk ir tendēts uz sevi nevis komandu. Protams, viņam ir caurgājiens un arī jebkurš brīvs pustālais jau gandrīz ir grozs no viņa, bet nu nevada viņš komandu tik labi kā CP3.
Nē, protams CP3 tomēr ir kā Nike, kamēr Karijs kā Under Armour. Ja saproti domu.
, 2014-12-31 11:49, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tur tā lieta, ka nekad LAL nav bijušas problēmas maksāt luksus nodokli. Nekad. Melo - paņēma gadrīz max (1M lkm cut) un neviens neko nesaka par viņū - Kobem iedod 25M, visi brēc.

Patiesība ir tāda, ka pie visa vainīgi ir nodokļi, ja nemaldos tad Kobes alga uz rokas un teiksim LBJ alga uz rokas atšķiras tikai par kkādiem 900tk.
Lai maksātu luxusa nodokli vispirms ir jāiekļaujās salary cap un tad gadu gaitā ar bird rights noslēgtie līgumi var pārsniegt to cap. Jo tad taču da jebkurš nopirktu 15 krutos spēlētājus un maksātu, cik vien vajag. Tā nenotiekās...
, 2014-12-31 11:51, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kurš? Da ne jau kobe

Tam triple double vēl var pieplusot 9 kļūdas. Gandriz quadre double.

Izskatās, ka muģila atkal uz pāris spēlēm ieslēdzis asistēšanas variantu.
paskatisimies vai pols tiks 36 gados uz laukuma vispar , kur nu vel tripli vakt
, 2014-12-31 11:53, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Lai maksātu luxusa nodokli vispirms ir jāiekļaujās salary cap un tad gadu gaitā ar bird rights noslēgtie līgumi var pārsniegt to cap. Jo tad taču da jebkurš nopirktu 15 krutos spēlētājus un maksātu, cik vien vajag. Tā nenotiekās...
Bērda gadus iegūt var arī ar treidiem. Vajag tikai nospēlēt 3 gadus vienā komandā (skaitās arī vienā līgumā), teiksim, ja KD tiek pie 3 gadu līguma, nospēlē 2 OKC un tiek aizmainīts uz LAL, un nospēlē LAL 1 gadu, tad tāpat LAL ir Bērda tiesības pārkāpt SC.
, 2014-12-31 11:53, pirms 10 gadiem
Leģenda!
, 2014-12-31 11:54, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: paskatisimies vai pols tiks 36 gados uz laukuma vispar , kur nu vel tripli vakt
Domāju, ka tikai uz pāris pirkstiem var saskaitīt šādus spēlētājus. Pols nebūs no tiem - manuprāt.
, 2014-12-31 11:55, pirms 10 gadiem
Patik kā Atlanta sevi pierada vel portlenda no saviem draftiem savakusi labu kodolu.
, 2014-12-31 12:11, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: paskatisimies vai pols tiks 36 gados uz laukuma vispar , kur nu vel tripli vakt
Šitie teksti man patīk vislabāk. Kāpēc uzreiz jāsalīdzina?!

Un Pols vāks tik daudz TD, cik viņam rebi iekritīs rokās, kā tas šosezon vienu reizi ir noticis.
, 2014-12-31 12:15, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bērda gadus iegūt var arī ar treidiem. Vajag tikai nospēlēt 3 gadus vienā komandā (skaitās arī vienā līgumā), teiksim, ja KD tiek pie 3 gadu līguma, nospēlē 2 OKC un tiek aizmainīts uz LAL, un nospēlē LAL 1 gadu, tad tāpat LAL ir Bērda tiesības pārkāpt SC.
Bik nepareizi. Viņam būtu 3 gadus jānospēlē tajā OKC un aiztreidojot un nospēlējot vienu sezonu tad paliktu. Nu viņa gadījumā jau tur ir n-tie gadi, tā kā tas tā.
, 2014-12-31 12:23, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Ui par ātru tu Rendlu pieskaitīji pie tādiem spēlētājiem. Tās spēles kuras viņš nospēlēja neko iespaidīgu neredzēju.
Tāds %irsējs Daudz gan tu spēles redzēji ar viņu sastāvā!!! Pirmajā regulārās sezonas spēlē viņš notraumējās..
, 2014-12-31 12:27, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Tāds %irsējs Daudz gan tu spēles redzēji ar viņu sastāvā!!! Pirmajā regulārās sezonas spēlē viņš notraumējās..
Existē tāda lieta kā summer league un pirmsezonas pārbaudes spēles.

Es neskatījos, protams, LOL komandas spēles, bet kaut kādās spēlēs viņš savus status novāca, ka izpelnījās, ka nba.com par viņu raksta.

Protams, sezonas stati 14 minūtēs 2 punkti ir ļoti iespaidīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 12:37, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tas nav vienīgais arguments. CP3 vada komadu, bet Karijs vairāk tendēts uz skoringu. Un pat stati viņam ar Kariju viendādi, vien tas, ka Karijs vairāk puļī truļus, bet CP3 vnk met brīvus truļus.

Par Grifinu arī apskatnieki runā, ka viņam beidzot jāuzņemās komada uz saviem pleciem. Kā sacīt jāsaka- vai jau nav jauniņais puika.

Nu nez nez par Rendlu. Kāpēc domāt, ka ap viņu var apbūvēties? Pirmie divi piki pat nerāda tādu nenormālāko sniegumu, lai runātu, ka ap viņiem var būvēties. Tad kāpēc tieši ap Rendlu, kas jau rokija sezonā notraumējās, varētu būvēt?

Kā jau augstāk minēju- neticu, ka LOL ir komanda, kas grib būvēties ap jaunajiem. Viņi grib uzreiz nopirkt zvaigznes un būvēties, nevis 5 gadus marinēt jauniešus.
Nu par pirmo piku piekrītu, par Parkeru gan nepiekritīšu - džeks ar katru spēli labāk un labāk spēlēja (protams nevajag salīdzināt ar LJ pirmo sezonu, tādi gadījumi ir ļoti reti).
Par Rendlu ar lasīju kaut kur interesantu rakstu, kur bija salīdzinājums viņam ar Zach Randolph - pēc būtības parametri abiem gandrīz vienādi, vienīgi atplestām rokām izmērs bija ZR lielāks. Tā ka Rendls ir potenciāls AllStar spēlētājs, vienīgi tālākā nākotnē. Bet nu LAL ar vienu veiksmīgu picku pēdējos 5 gados ir stipri par maz, lai varētu veiksmīgi pārbūvēt komandu.
, 2014-12-31 12:39, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Lakers apbūves spēlētājs Rendls ir ārā uz sezonu. Ja tu domā, ka viņš nav tāds, ap ko būvēt, tad smagi maldies. Kupčaks izdarīja vismaz vienu pareizu lēmumu, nepaņemot Rondo un neatdodot Rendlu.
Par Rendlu šaubu nav,jācer,ka lauztā kāja neatstās lielu iespaidu uz turpmāko karjeru
, 2014-12-31 12:39, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Existē tāda lieta kā summer league un pirmsezonas pārbaudes spēles.

Es neskatījos, protams, LOL komandas spēles, bet kaut kādās spēlēs viņš savus status novāca, ka izpelnījās, ka nba.com par viņu raksta.

Protams, sezonas stati 14 minūtēs 2 punkti ir ļoti iespaidīgi
Pats zini vasaras līga neko neliecina par spēlētāju, tad jau monstrīgu sniegumu rādīja Benetts un ko šosezon rāda, es pat nezinu, varbūt notraumējies.
, 2014-12-31 12:42, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kurš? Da ne jau kobe

Tam triple double vēl var pieplusot 9 kļūdas. Gandriz quadre double.

Izskatās, ka muģila atkal uz pāris spēlēm ieslēdzis asistēšanas variantu.
Ha, ha, tu gan esi pokemons, tik smirdina gaisu vislaik.
LBJ jau kludas ir tikpat, tad gan, putniņš citu dziesmu dzied..
, 2014-12-31 13:15, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ha ha... bijis nebijis man tāds Lebrons. Ka tik ieheitot pa kobi.
Vēlviens gads ir beidzies bet neesi vēl izaudzis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 13:34, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ha, ha, tu gan esi pokemons, tik smirdina gaisu vislaik.
LBJ jau kludas ir tikpat, tad gan, putniņš citu dziesmu dzied..
Man tak nerausta, ko Lebrons dara. Tur citi heiteri uzdarbojas, ja kaut ko nolažo.
, 2014-12-31 13:36, pirms 10 gadiem
Dilans rakstīja: Vēlviens gads ir beidzies bet neesi vēl izaudzis
Pfff.... es esmu vairāk izaudzis, kā šeit esošie faniņi. Man neinteresē kāda komanda 10 gadu garumā. Nesēžu komandas šortos un keponā pie televizora. Katrā spēlē/sērijā atrodu savu favorītu un baudu spēli. Jā, varbūt LAC, WSH, MEM patīk labāk, bet tas tā.
, 2014-12-31 14:01, pirms 10 gadiem
Ak dievs, cik slimam ir jābūt cilvēkam (antifanam), lai pie katra raksta censtos pierādīt kaut kādu savu iedomu taisnību. Visi uzskati pretrunā ar visiem reāliem NBA ekspertiem, ka tik ieieit sportacentrā īsi pēc raksta publicēšanas un iedi$@%t savu bezjēdzīgo viedokli. Žēl, ka ir vēl cilvēki, kuri viņam atbild.
Lai tas pašpasludinātais eksperts iet pakarās tuvākajā kokā, vnk žēl ka izjauc komentāru sadaļu ar saviem trulajiem komentāriem.
Vari nemaz neatbildēt, laimīgu Jums Jauno Gadu
, 2014-12-31 14:38, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bet tā arī ir, ka jāatrod tie sūdi. Tas tak nav normāli ar 9 kļūdām. Pieņemsim daudzi uzskata Kariju par labāko PG, bet tiek pievērtas acis uz viņa vidēji 3,5 kļūdām spēlē(tas pats attiecas uz Wall ar 4 kļūdām). Es vienkārši visiem atveru acis. Tu droši vien tāpat domā, ka Kobe ir labākais pēdējo sekunžu metējs, kaut gan viņa % tādā ziņā ir pakaļā.
Karijs tagad noteikti ir labāks par Kobi,bet kopumā viņam vēl kā līdz mēnesim ,lai sasniegtu Kobes panākumus..
, 2014-12-31 14:40, pirms 10 gadiem
Kobem vel pulveris sauss, ja var sitaa izshaut! Great!
, 2014-12-31 14:46, pirms 10 gadiem
Es nezinu kā jums, bet pēc Lebrona aiziešanas no Miami, man strauji ir kritusies interese par NBA.
Kad Lebrons bija Heat, es entās spēles skatijos un katru rītu skatijos box scoru un momentus.
Bet tagad prakstiski nekā. Tik paskatos kā Lebronam vienam iet.

Varbūt kādam ir līdzīgi.
, 2014-12-31 15:07, pirms 10 gadiem
chuuw rakstīja: In NBA I think we have new rule - don't breath with Kobe. In the last quarter to give him 2 times 3 free throws also with technical.. I don't know why refs tolerate fakers so much.

btw - I forget when Linn made traveling and they give him basket + free throw..

Piedodiet Lakers fani, bet tā jau arī ir..
Tu to pasniedz tā, itkā Lakers tikai tiktu dāvinātas dāvanas. Visticamāk nejau apzinātas, bet realas tiesnešu kļūdas.

Plus - pa momentiem nosauc, kad, patīšu un paskatīšos, ka tik nav kārtējais no sērijas - es saku, jo jūs tāpat neesat redzējuši.
, 2014-12-31 15:09, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kam negādās
Slota ar reizēm izšauj...
Tu laikam joko? Par Kobi? Domāju esi normālāks. Tad jau drīzāk slotas kātam atbilst Novickis!
, 2014-12-31 15:11, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pfff.... es esmu vairāk izaudzis, kā šeit esošie faniņi. Man neinteresē kāda komanda 10 gadu garumā. Nesēžu komandas šortos un keponā pie televizora. Katrā spēlē/sērijā atrodu savu favorītu un baudu spēli. Jā, varbūt LAC, WSH, MEM patīk labāk, bet tas tā.
hahaha, tu sauc komandu fanus par faniņiem ar keponiem pie tv kautgan reali, kāda starpība, par ko katrs fano. Cits par lūzeriem (clippers), cits par labākajiem (lbj) cits vienkārši jūt komandai līdzi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 15:41, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Dirku nečamdi!
Kobe ir labs spēlētājs, bet līdz Novickim viņam ir kā līdz mēnesim
Bet jāsaka, ka ar kluba vadību Dirkam ir paveicies vairāk kā Kobem
Kamēr Melnā Mamba pats nosaka, ar ko grib spēlēt, bet neviens ar viņu vairs negrib, tad neatliek nekas cits kā nosaukt visus NBA spēlētājus par idotiem
Mavs Kjubana vadībā domā ar galvu, un piesaista spēlētājus, ar ko izcīnīt tiulus
Un 2015. Mavs būs NBA CHAMPIONS!!!
Hah šogad saradušies pilns ar Mavs faniem, nesaprotu, kā var iedomāties, ka viņi pacels titulu? Nu kādā sakarā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 15:48, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es nezinu kā jums, bet pēc Lebrona aiziešanas no Miami, man strauji ir kritusies interese par NBA.
Kad Lebrons bija Heat, es entās spēles skatijos un katru rītu skatijos box scoru un momentus.
Bet tagad prakstiski nekā. Tik paskatos kā Lebronam vienam iet.

Varbūt kādam ir līdzīgi.
Tak skaties savu skeletonu! Tur tak intriga, kā nošļūks un kurš būs lēnāks par desmitdaļu sekundes!!!
, 2014-12-31 15:53, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Dirku nečamdi!
Kobe ir labs spēlētājs, bet līdz Novickim viņam ir kā līdz mēnesim
Bet jāsaka, ka ar kluba vadību Dirkam ir paveicies vairāk kā Kobem
Kamēr Melnā Mamba pats nosaka, ar ko grib spēlēt, bet neviens ar viņu vairs negrib, tad neatliek nekas cits kā nosaukt visus NBA spēlētājus par idotiem
Mavs Kjubana vadībā domā ar galvu, un piesaista spēlētājus, ar ko izcīnīt tiulus
Un 2015. Mavs būs NBA CHAMPIONS!!!
Nu jau nu jau.Kobe ir visu laiku top5 spēlētājs. Dirku pat desmitniekā neliktu.

Mans visu laiku top10 (varat ielikt savējo)

1.MJ
2.Lebrons
3.Šaks (atceros 99-02 gadu dominanci)
4.Kobe
5.Medžiks
6.Durants, lai arī pāragri bet nu tomēr pagājušā gada sniegums grandiozs
7. Hakīms
8.Larijs Bērds
9.Džabars
10. Čemberlens (Grūti kaut kur ielikt jo tad bija citi laiki, bet top 10 noteikti jābūt)

3-9 vietai principā var likt kā vēlas,visi priekš manis vienlīdz leģedāri.
MJ pirmais, bet LBJ visas iespējas noķert, ja spēlēs kā iepriekšējos gadus. Tik izskatās LBJ ir motivācijas trūkums īpaši regulārajā čempionātā.
, 2014-12-31 16:03, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nu jau nu jau.Kobe ir visu laiku top5 spēlētājs. Dirku pat desmitniekā neliktu.

Mans visu laiku top10 (varat ielikt savējo)

1.MJ
2.Lebrons
3.Šaks (atceros 99-02 gadu dominanci)
4.Kobe
5.Medžiks
6.Durants, lai arī pāragri bet nu tomēr pagājušā gada sniegums grandiozs
7. Hakīms
8.Larijs Bērds
9.Džabars
10. Čemberlens (Grūti kaut kur ielikt jo tad bija citi laiki, bet top 10 noteikti jābūt)

3-9 vietai principā var likt kā vēlas,visi priekš manis vienlīdz leģedāri.
MJ pirmais, bet LBJ visas iespējas noķert, ja spēlēs kā iepriekšējos gadus. Tik izskatās LBJ ir motivācijas trūkums īpaši regulārajā čempionātā.
Spēlētājs ar motivācijas trūkumu un gribi, lai panāk visu laiku labāko?
Pa Durantu runāt jau tik augstu, ir ļoti pāragri
Pāris no šiem vispār neliktu Top10, noteikti
, 2014-12-31 16:16, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Dirku nečamdi!
Kobe ir labs spēlētājs, bet līdz Novickim viņam ir kā līdz mēnesim
Bet jāsaka, ka ar kluba vadību Dirkam ir paveicies vairāk kā Kobem
Kamēr Melnā Mamba pats nosaka, ar ko grib spēlēt, bet neviens ar viņu vairs negrib, tad neatliek nekas cits kā nosaukt visus NBA spēlētājus par idotiem
Mavs Kjubana vadībā domā ar galvu, un piesaista spēlētājus, ar ko izcīnīt tiulus
Un 2015. Mavs būs NBA CHAMPIONS!!!
Jā, Dirks ir izcils, bet kaut kur tev iet uz īso smadzenēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 16:26, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nu jau nu jau.Kobe ir visu laiku top5 spēlētājs. Dirku pat desmitniekā neliktu.

Mans visu laiku top10 (varat ielikt savējo)

1.MJ
2.Lebrons
3.Šaks (atceros 99-02 gadu dominanci)
4.Kobe
5.Medžiks
6.Durants, lai arī pāragri bet nu tomēr pagājušā gada sniegums grandiozs
7. Hakīms
8.Larijs Bērds
9.Džabars
10. Čemberlens (Grūti kaut kur ielikt jo tad bija citi laiki, bet top 10 noteikti jābūt)

3-9 vietai principā var likt kā vēlas,visi priekš manis vienlīdz leģedāri.
MJ pirmais, bet LBJ visas iespējas noķert, ja spēlēs kā iepriekšējos gadus. Tik izskatās LBJ ir motivācijas trūkums īpaši regulārajā čempionātā.
Man tas TOP 5 būtu šāds.

1. - MJ
2. - KAJ
3. - Magic
4. - Bērds
5. - Melouns (Manuprāt nenovērtēts spēlētājs, nepaveicās ar laiku, kad viņš sasniedza savu pīķi)
6. - Kobe
7. - Šaks (Dominējošākais sava laika spēlētājs, pēdejais īstais monstrs C )
8. - Dankans (Frančīze, stabilitāte)
9. - Hakīms
10. - Lebrons (Manuprāt iekļaujot Lebronu jau tagad augstāk, būtu negodīgi pret tiem, kuri teju noslēguši, vai ir noslēguši savas karjeras. Atrasties jau starp TOP10 manuprāt savā vecumā LBJ ir ļoti liels avanss. Jo viss ir pateicoties tam, kā līdz šim viņa karjera ir attīstījusies, bet reali vēl daudz daudz ir priekšā, un tieši kā lietas notiks tālāk, liks pārmest viņu uz attiecīgi augstāku vietu.)
, 2014-12-31 16:28, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kā tas ir "uz īso"?
Gaidās izbaudu jau to mirkli, kad titulu iegūs labākā NBA organizācija
"Labākā organizācija" ar big mouth ovneru! Jo vairāk priecāsies pirms, jo sāpīgak būs krist pēc!
, 2014-12-31 16:28, pirms 10 gadiem
rigibolds rakstīja: Spēlētājs ar motivācijas trūkumu un gribi, lai panāk visu laiku labāko?
Pa Durantu runāt jau tik augstu, ir ļoti pāragri
Pāris no šiem vispār neliktu Top10, noteikti
Piebildēs par KD arī norādīju. Par LBJ motivāciju tik izsaku savas bažas,nav fakts ka tā ir bet aizvada vāju sezonu īpaši aizsardzībā. Agresivtāte manāmi zudusi. Pēdējo 4 gadu sniegums pielīdzināms MJ sniegumam manuprāt.
Liec savu topu. Diez kurš bez šiem vēl pelnījis top10?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 16:33, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Man tas TOP 5 būtu šāds.

1. - MJ
2. - KAJ
3. - Magic
4. - Bērds
5. - Melouns (Manuprāt nenovērtēts spēlētājs, nepaveicās ar laiku, kad viņš sasniedza savu pīķi)
6. - Kobe
7. - Šaks (Dominējošākais sava laika spēlētājs, pēdejais īstais monstrs C )
8. - Dankans (Frančīze, stabilitāte)
9. - Hakīms
10. - Lebrons (Manuprāt iekļaujot Lebronu jau tagad augstāk, būtu negodīgi pret tiem, kuri teju noslēguši, vai ir noslēguši savas karjeras. Atrasties jau starp TOP10 manuprāt savā vecumā LBJ ir ļoti liels avanss. Jo viss ir pateicoties tam, kā līdz šim viņa karjera ir attīstījusies, bet reali vēl daudz daudz ir priekšā, un tieši kā lietas notiks tālāk, liks pārmest viņu uz attiecīgi augstāku vietu.)
Labs tops. Nav tālu no manējā. Melouns un Dankans man arī ir blakus desmitniekam. LBJ es vērtēju daudz augstāk, īpaši MIA gadu sniegums (kuru iespējams viņam vairs nepārspļaut) Subjektīvi priekš manis viņš ir uzreiz aiz Maikla.
, 2014-12-31 16:34, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Biedriņu lūdzu neaizmirst!
Nepiemini šo uzvārdu
, 2014-12-31 16:39, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Labāk tāds īpašnieks, nevis iet pensionāra Kobes pavadiņā
Pavadiņā? Sakars? Sen jau vairs Kobes ieteikumi netiek ņemti vērā. Ja tā notiktu, tad Rondo būtu ar LAL nevis Mavs.

Katrā ziņā Mavs ir savākuši labu sastāvu, bet ar pieredzi vien nepietiks šoreiz. Novickis nepaliek jaunāks, un Čandlers nespēs viens paņemt uz sevi Ellisa, Novicka un Rondo vājumu aizsardzībā. Pārsons ar nav nekāds labs perimetra aizsargs. Pareizāk sakot perimetra aizsardzība kā tāda, Mavs ir ļoti slikta. Un kā zināms, postsezonā tā labāka nepaliek. Aug intesitāte, un visa tava pieredze tiek izmesta miskastē.
, 2014-12-31 16:43, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Labs tops. Nav tālu no manējā. Melouns un Dankans man arī ir blakus desmitniekam. LBJ es vērtēju daudz augstāk, īpaši MIA gadu sniegums (kuru iespējams viņam vairs nepārspļaut) Subjektīvi priekš manis viņš ir uzreiz aiz Maikla.
Ir tā, ka es domāju, ka LBJ ir visas iespējas tur būt (savā veidā es domāju daudzi liek šobrīd viņu aiz MJ), bet ne tagad vēl. Jo šogad viņa zvaigzne kautkā tiešām paliek blāvāka. Varbūt tas ir tīri tikai tagad, bet austrumos jau vajadzēja spīdēt ļoti. Man vienkārši šķiet, ka LBJ pazaudēja savu sirdi, iedams uz Cavs. Sajūta, ka viņš nemaz tur negribēja, bet kautkādā mērā viņš bija spiests to darīt ģimenes, fanu, sevis dēļ.
, 2014-12-31 16:48, pirms 10 gadiem
nu,par top10 ,protams, būs dažādas variācijas. Viennozīmīgi ir tas,ka Durants tur tagad neatbilst, galīgi. Tiesa, viņš vēl daudz ko var sasniegt. Čemberlenan un Raselam (ko neviens no Jums nav minējis) top10 jābūt noteikti. Džordans, Bērds, Maģiskais, Džabars, Robertsons - viņiem,manuprāt, arī jābūt visos topos. Tālāk jau variācijas - es,piemēram, Lebronu TAGAD vērtētu tik pat augstu cik Šaku ziedu laikos, vai Timiju. Vēl Jau The Dream,protams, un vēl vesela virkne,ko nosaukt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 16:52, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pavadiņā? Sakars? Sen jau vairs Kobes ieteikumi netiek ņemti vērā. Ja tā notiktu, tad Rondo būtu ar LAL nevis Mavs.

Katrā ziņā Mavs ir savākuši labu sastāvu, bet ar pieredzi vien nepietiks šoreiz. Novickis nepaliek jaunāks, un Čandlers nespēs viens paņemt uz sevi Ellisa, Novicka un Rondo vājumu aizsardzībā. Pārsons ar nav nekāds labs perimetra aizsargs. Pareizāk sakot perimetra aizsardzība kā tāda, Mavs ir ļoti slikta. Un kā zināms, postsezonā tā labāka nepaliek. Aug intesitāte, un visa tava pieredze tiek izmesta miskastē.
Esmu nereāls Dirka fans, bet pat man jāatzīst,ka Mavs vēl ne tuvu nav čempionu sastāvs. Par perimetra aizsardzību - nav laba, bet arī ne slikta. Kā Rondo nosedza nesen Vestbruku,kuru jau dēvēja par MVP kandidātu - tur bija ko pamācīties. Ar Rondo piesaistīšanu viennozīmīgi OD mazliet uzlabojās. Pārsons ir nenovērtēts (līgums gan pārvērtēts. ) all around spēlētājs, aizsardzība viņam noteikti nav slikta.
, 2014-12-31 16:53, pirms 10 gadiem
Dirk is legend rakstīja: nu,par top10 ,protams, būs dažādas variācijas. Viennozīmīgi ir tas,ka Durants tur tagad neatbilst, galīgi. Tiesa, viņš vēl daudz ko var sasniegt. Čemberlenan un Raselam (ko neviens no Jums nav minējis) top10 jābūt noteikti. Džordans, Bērds, Maģiskais, Džabars, Robertsons - viņiem,manuprāt, arī jābūt visos topos. Tālāk jau variācijas - es,piemēram, Lebronu TAGAD vērtētu tik pat augstu cik Šaku ziedu laikos, vai Timiju. Vēl Jau The Dream,protams, un vēl vesela virkne,ko nosaukt.
Tieši tā, TOP10 kā tāds nemaz nedrīkst būt, jo vienkārši ir tikt daudz un dažādi spēlētāji, ka lai raksturotu TOP 10 vajag - 20 spēlētājus.

Un par Raselu un Čemberleinu ir tā, ka protams viņu sasniegumi ir paranormāli, un viņi patiešām bija lieli talanti uz tā laika fona, bet manuprāt ir tā, ka nevaru ielikt viņus starp šiem spēlētājiem, kad pretī viņiem nāca nesliktāki pretinieki. Leģendas, visu laiku labākie, bet tomēr tā pēcgarša nav tāda, kā, ja runājam par Džabaru, Madžiku, Džordanu, Nīlu utt.
, 2014-12-31 16:54, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kobe var gribēt Rondo, bet Rondo ir pietiekams muļķis Kobes definējumā, lai spēlētu ar tiem, kas uzvar, nevis lūzero. Kobes vārds Lakers komplektācijā būs izšķirošais, kamēr viņš spēlēs
Pieredze play off ir izšķirošais moments, bet aizsardzībā Rondo ir labs
Novickis zina, kad ieslēgt 110% Regulārajā tieši Dirks var paslinkot, bet kad runa būs par titulu, saņemsies uz pilno
piekrītu. Dirks tagad pat necenšās box-out pretiniekus pie rebiem, mazliet smieklīgi,bet play-off viņš noteikti to darīs, vairāk kapās aizsardzībā. Uzbrukums viņam,protams,nereāls.
, 2014-12-31 16:58, pirms 10 gadiem
Dirk is legend rakstīja: Esmu nereāls Dirka fans, bet pat man jāatzīst,ka Mavs vēl ne tuvu nav čempionu sastāvs. Par perimetra aizsardzību - nav laba, bet arī ne slikta. Kā Rondo nosedza nesen Vestbruku,kuru jau dēvēja par MVP kandidātu - tur bija ko pamācīties. Ar Rondo piesaistīšanu viennozīmīgi OD mazliet uzlabojās. Pārsons ir nenovērtēts (līgums gan pārvērtēts. ) all around spēlētājs, aizsardzība viņam noteikti nav slikta.
Jā, varbūt Rondo epizodiski būs tas pats Rondo, kas pāris sezonas atpakaļ un spēs kaplēt aizsardzību ... bet tieši Mavs spēks ir tās vājums - Novickis un Ellis. Manuprāt, lai izcīnītu titulus, vienam no šīs pozīcijas spēlētājiem jābūt arī izcilam aizsargam. (Kavi iekš Spurs ... Veids, Lebrons iekš Heat, vēl senāk Kobe iekš LAL un Stīvensons, Brūvers un Batlers iekš Mavs 11 sastāva) Nesaku, ka viņi nav vieni no. Par contenderiem saukt viņus var, bet ne par pašiem lielākajiem favorītiem.
, 2014-12-31 16:59, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tieši tā, TOP10 kā tāds nemaz nedrīkst būt, jo vienkārši ir tikt daudz un dažādi spēlētāji, ka lai raksturotu TOP 10 vajag - 20 spēlētājus.

Un par Raselu un Čemberleinu ir tā, ka protams viņu sasniegumi ir paranormāli, un viņi patiešām bija lieli talanti uz tā laika fona, bet manuprāt ir tā, ka nevaru ielikt viņus starp šiem spēlētājiem, kad pretī viņiem nāca nesliktāki pretinieki. Leģendas, visu laiku labākie, bet tomēr tā pēcgarša nav tāda, kā, ja runājam par Džabaru, Madžiku, Džordanu, Nīlu utt.
Nu,būs pagājuši tik gadi, cik pēc Rasela un Čemberlena laikiem, arī tad nākamajiem līdzjūtējiem nebūs "tāda pēcgarša" par Bērdu, Džonsonu, Šakilu, Hakīmu kā,piemēram, par Kobi, Gārnetu, Kidu, Kārteru utt. Tas ir relatīvi. Bet, piekrītu par to top20, pārāk grūti salīdzināt šos visus spēlētājus. Būs tādi par kuriem šaubu nebūs un tad būs virkne, kuri liksies viena kalibra, bez iespējas viņus normāli izvērtēt, jo katrs būs spēlējis citā laikā, savādākā līmenī.
, 2014-12-31 17:00, pirms 10 gadiem
Dirk is legend rakstīja: nu,par top10 ,protams, būs dažādas variācijas. Viennozīmīgi ir tas,ka Durants tur tagad neatbilst, galīgi. Tiesa, viņš vēl daudz ko var sasniegt. Čemberlenan un Raselam (ko neviens no Jums nav minējis) top10 jābūt noteikti. Džordans, Bērds, Maģiskais, Džabars, Robertsons - viņiem,manuprāt, arī jābūt visos topos. Tālāk jau variācijas - es,piemēram, Lebronu TAGAD vērtētu tik pat augstu cik Šaku ziedu laikos, vai Timiju. Vēl Jau The Dream,protams, un vēl vesela virkne,ko nosaukt.
Minēju Čemberlenu, bet ar piebildi. Grūti viņu likt kaut kur, bet nu bez viņa tīri subjektīvi top10 nav top10. Durantu ieliku tādēļ, ka pēdējās trīs sezonas,īpaši iepriekšējās izskatījās fenomenāli. Tāda dominance kad bija formā. KD un LBJ daudzi negrib likt, jo viņiem vēl vismaz ņemot gadu skaitu vēļ daudz sezonas priekšā. Ja tā padomā tad OKC ir ateju ateja,kas bez superdueta austrumos nebūtu PO. Pagājšgad KD bez Rassa veda OKC uz Play-off ar fenomenālu sniegumu. KD pienesums ir milzonīgs .
Vienkārši zvērs, Robertsons savos ziedu laikos nebija tik efektīvs. (kaut arī ir tuvu manam top10) Esmu paŗliecināts, ka šādu līmeni, iespējams pat tastiks uzlabotsKD ir pelnījis jau tagad iekļūt top10. Slavas zāli nav vēl nopelnījis jo par zaļu, bet sniegumskā visulaiku labakajiem viņu ziedu laikos. Tāpēc top10
, 2014-12-31 17:01, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kobe var gribēt Rondo, bet Rondo ir pietiekams muļķis Kobes definējumā, lai spēlētu ar tiem, kas uzvar, nevis lūzero. Kobes vārds Lakers komplektācijā būs izšķirošais, kamēr viņš spēlēs
Pieredze play off ir izšķirošais moments, bet aizsardzībā Rondo ir labs
Novickis zina, kad ieslēgt 110% Regulārajā tieši Dirks var paslinkot, bet kad runa būs par titulu, saņemsies uz pilno
Rondo nekādas teikšanas nebūtu par treidu, jo viņam nav tiesību atcelt maiņu. LAL bija jādod tikai Rendls, lai tiktu pie Rondo un lieta darīta, un Mavs ar savu piedāvājumu varētu iet bekot. Bet par laimi, Kupčakam ir kkādas cieņas paliekas, un neatdeva Rendlu pret spēlētāju, kurš tikpat labi FA aiziet citur.
, 2014-12-31 17:02, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā, varbūt Rondo epizodiski būs tas pats Rondo, kas pāris sezonas atpakaļ un spēs kaplēt aizsardzību ... bet tieši Mavs spēks ir tās vājums - Novickis un Ellis. Manuprāt, lai izcīnītu titulus, vienam no šīs pozīcijas spēlētājiem jābūt arī izcilam aizsargam. (Kavi iekš Spurs ... Veids, Lebrons iekš Heat, vēl senāk Kobe iekš LAL un Stīvensons, Brūvers un Batlers iekš Mavs 11 sastāva) Nesaku, ka viņi nav vieni no. Par contenderiem saukt viņus var, bet ne par pašiem lielākajiem favorītiem.
Batlers play-off un sezonas otro pusi vispār nespēlēja. Brūvers spēlēja maz. Vot Stīvensons bija viena no aizsardzības atslēgas figūrām, tas tiesa. Tomēr Merions,Čandlers bija galvenie defā.
Nu, Mavs vajag vienu labu back-up perimetra speciālistu un labu back-up centru, tad es teiktu,ka viņi ir favorīti.
, 2014-12-31 17:06, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Minēju Čemberlenu, bet ar piebildi. Grūti viņu likt kaut kur, bet nu bez viņa tīri subjektīvi top10 nav top10. Durantu ieliku tādēļ, ka pēdējās trīs sezonas,īpaši iepriekšējās izskatījās fenomenāli. Tāda dominance kad bija formā. KD un LBJ daudzi negrib likt, jo viņiem vēl vismaz ņemot gadu skaitu vēļ daudz sezonas priekšā. Ja tā padomā tad OKC ir ateju ateja,kas bez superdueta austrumos nebūtu PO. Pagājšgad KD bez Rassa veda OKC uz Play-off ar fenomenālu sniegumu. KD pienesums ir milzonīgs .
Vienkārši zvērs, Robertsons savos ziedu laikos nebija tik efektīvs. (kaut arī ir tuvu manam top10) Esmu paŗliecināts, ka šādu līmeni, iespējams pat tastiks uzlabotsKD ir pelnījis jau tagad iekļūt top10. Slavas zāli nav vēl nopelnījis jo par zaļu, bet sniegumskā visulaiku labakajiem viņu ziedu laikos. Tāpēc top10
nestrīdos, par Duranta sniegumu - tas bija ļoti,ļoti labs. Tomēr es nepiekrītu,ka var viņu JAU iekļaut starp visu laiku labākajiem. Tad jau jāpiemin kā The Answer izvilka Sixers līdz finālam - arī uzreiz top10? jo miskaste viņam bija vēl lielāka...
, 2014-12-31 17:06, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā, varbūt Rondo epizodiski būs tas pats Rondo, kas pāris sezonas atpakaļ un spēs kaplēt aizsardzību ... bet tieši Mavs spēks ir tās vājums - Novickis un Ellis. Manuprāt, lai izcīnītu titulus, vienam no šīs pozīcijas spēlētājiem jābūt arī izcilam aizsargam. (Kavi iekš Spurs ... Veids, Lebrons iekš Heat, vēl senāk Kobe iekš LAL un Stīvensons, Brūvers un Batlers iekš Mavs 11 sastāva) Nesaku, ka viņi nav vieni no. Par contenderiem saukt viņus var, bet ne par pašiem lielākajiem favorītiem.
OKC manuprāt ir lielākie ja sastāvs būs vesels.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 17:10, pirms 10 gadiem
Dirk is legend rakstīja: nestrīdos, par Duranta sniegumu - tas bija ļoti,ļoti labs. Tomēr es nepiekrītu,ka var viņu JAU iekļaut starp visu laiku labākajiem. Tad jau jāpiemin kā The Answer izvilka Sixers līdz finālam - arī uzreiz top10? jo miskaste viņam bija vēl lielāka...
Pieļauju The Answer ir Aiversons. Nav man vinš tālu no top 10. Sastāvs nebija nemaz tik atejisks. Mutombo, Snows, Mackie tajālaikā bija ok. Pret LAL toreiz bezcerīgi, bet NU Aiversons arī ir leģenda.Ne viens vien šo liktu desmitniekā.
, 2014-12-31 17:12, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Vestbruks ir egoists, ar kuru neko neuzvarēt
Njā šeit gan mums krasi viedoklis atšķiras. Egoists jau ir, jo ļoti ambiciozs, bet OkC bez viņa nav cerību. Kopā ar KD tas ir mežonīgākais duets Līgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 17:16, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Mūsu viedokļi sakrīt, nevis atšķiras
Jo abi pekrītam, ka individuāli Vestbruks ir spēcīgs un bez viņa uzvarēt nevar
Tik lieta, ka arī ar Vestbruku nekas nespīd
Nu gandrīz līdzīgi, es tomēr OKC uzskatu par spēcīgākajiem.
Kobe un MJ arī egoisti, bet nu nekas,uzvarēja.
, 2014-12-31 17:17, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Mūsu viedokļi sakrīt, nevis atšķiras
Jo abi pekrītam, ka individuāli Vestbruks ir spēcīgs un bez viņa uzvarēt nevar
Tik lieta, ka arī ar Vestbruku nekas nespīd
Es kā visspilgtāko egoistu kuram nekas nespīd minētu - Melo
, 2014-12-31 17:19, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Pieļauju The Answer ir Aiversons. Nav man vinš tālu no top 10. Sastāvs nebija nemaz tik atejisks. Mutombo, Snows, Mackie tajālaikā bija ok. Pret LAL toreiz bezcerīgi, bet NU Aiversons arī ir leģenda.Ne viens vien šo liktu desmitniekā.
nu es teiktu,ka savā ziņā,ļoti līdzīgs OKC sastāvam. Neviens jau nesaka,ka Aiversons nav leģenda. Būtu tādi,kas liktu viņu desmitniekā, bet pēc visas karjeras, ne pēc dažām nereālām sezonām, cik PG ir labāki bijuši par Aiversonu? Maģiskais, Robertsons, Stoktons, Nešs, Kids, Logo. Nemaz nesaucot citas pozīcijas spēlētājus.
, 2014-12-31 17:19, pirms 10 gadiem
Džeki Westbrooks Ziemassvētkos viens pats uzvarēja Spurs. 34-11-5-5 Ko jūs tur gvelžat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 17:23, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Neviens muļķis pie Kobes neietu
Un Rondo jau apliecināja, ka Mavs viņš paliks ilgāku laiku, jo tā ir uzvaroša brigāde atšķirībā no Lakers
Mavs piedāvā titulus, Lakers - būt kopā ar dziestošu zvaigznu tabulas lejasgalā
Cik Mavs titulu un cik Lakers? Visi pastāvēšanas vēsturi Lakers ir bijusi vieta, uz kurieni doties pēc titula. Mavs ... kas ir Mavs?
, 2014-12-31 17:23, pirms 10 gadiem
Dirk is legend rakstīja: nu es teiktu,ka savā ziņā,ļoti līdzīgs OKC sastāvam. Neviens jau nesaka,ka Aiversons nav leģenda. Būtu tādi,kas liktu viņu desmitniekā, bet pēc visas karjeras, ne pēc dažām nereālām sezonām, cik PG ir labāki bijuši par Aiversonu? Maģiskais, Robertsons, Stoktons, Nešs, Kids, Logo. Nemaz nesaucot citas pozīcijas spēlētājus.
Viennozīmīgi augstāk liktu tikai Maģisko,pārējos grūti spriest. Ja no šiem būtu jāizvēlas ko likt sastāvā tad uzreiz pēc Medžika ietu Alens. Nešs noteikti nē (vispār ja ir drausmīga aizsardzība tad spēlētāju topā nelieku)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 17:24, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Es kā visspilgtāko egoistu kuram nekas nespīd minētu - Melo
Melo nav nemaz egoists baigais manuprāt, vienkārši viņš ir slinķis aizsardzībā atšķirībā no visiem labākajiem.
, 2014-12-31 17:27, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Melo nav nemaz egoists baigais manuprāt, vienkārši viņš ir slinķis aizsardzībā atšķirībā no visiem labākajiem.
Ai viņš arī uzbrukumā uzņemas par daudz, viņš nav tas kas var aizvest līdz titulam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 17:41, pirms 10 gadiem
bezbiksis rakstīja: Ak dievs, cik slimam ir jābūt cilvēkam (antifanam), lai pie katra raksta censtos pierādīt kaut kādu savu iedomu taisnību. Visi uzskati pretrunā ar visiem reāliem NBA ekspertiem, ka tik ieieit sportacentrā īsi pēc raksta publicēšanas un iedi$@%t savu bezjēdzīgo viedokli. Žēl, ka ir vēl cilvēki, kuri viņam atbild.
Lai tas pašpasludinātais eksperts iet pakarās tuvākajā kokā, vnk žēl ka izjauc komentāru sadaļu ar saviem trulajiem komentāriem.
Vari nemaz neatbildēt, laimīgu Jums Jauno Gadu
Cik debīlam ir jābūt cilvēkam, kas neko neuzraksta par basīti, bet tīri borzī?

Varēji tak mesties un aizstāvēt ar faktiem. Acīmredzot, manus faktus nespēj normāli apgāzt. Tā jau ir ar tām rozā brillītēm....
, 2014-12-31 17:56, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: hahaha, tu sauc komandu fanus par faniņiem ar keponiem pie tv kautgan reali, kāda starpība, par ko katrs fano. Cits par lūzeriem (clippers), cits par labākajiem (lbj) cits vienkārši jūt komandai līdzi
Nē, es teicu, ka man līdz fanam/līdzjutējam tālu, kas ieciklējies uz vienu komandu un fano. Man arī MIA patika, kad Lebrons bija tur. Tagad nepatīk ne MIA, ne CLE. Man ir tā, ka katrā spēlē savs favorīts un iekšēji turu par viņiem īkšķus.
, 2014-12-31 17:59, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: "Labākā organizācija" ar big mouth ovneru! Jo vairāk priecāsies pirms, jo sāpīgak būs krist pēc!
Kaut būtu vairāk tādi īpašnieki. Galīgi nenāktu par sliktu līgai. Ceru, ka Balmers būs tāds pats.

Ok, tas ko te viens jau pasludināja DAL par čempioniem, tas ir nedaudz pa skaļu, bet viņi noteikti būs visās sarunās un spēlēs, kad runās par čempioniem...
, 2014-12-31 18:02, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pavadiņā? Sakars? Sen jau vairs Kobes ieteikumi netiek ņemti vērā. Ja tā notiktu, tad Rondo būtu ar LAL nevis Mavs.

Katrā ziņā Mavs ir savākuši labu sastāvu, bet ar pieredzi vien nepietiks šoreiz. Novickis nepaliek jaunāks, un Čandlers nespēs viens paņemt uz sevi Ellisa, Novicka un Rondo vājumu aizsardzībā. Pārsons ar nav nekāds labs perimetra aizsargs. Pareizāk sakot perimetra aizsardzība kā tāda, Mavs ir ļoti slikta. Un kā zināms, postsezonā tā labāka nepaliek. Aug intesitāte, un visa tava pieredze tiek izmesta miskastē.
Rondo ir labs defenderis(ar savām slavenajām garajām rokām). Ja viņam nebūtu defs, tad tādu PG bez metiena vispār nevienam nevajadzētu. Tas nu ir 100%.
, 2014-12-31 18:08, pirms 10 gadiem
Dirk is legend rakstīja: Batlers play-off un sezonas otro pusi vispār nespēlēja. Brūvers spēlēja maz. Vot Stīvensons bija viena no aizsardzības atslēgas figūrām, tas tiesa. Tomēr Merions,Čandlers bija galvenie defā.
Nu, Mavs vajag vienu labu back-up perimetra speciālistu un labu back-up centru, tad es teiktu,ka viņi ir favorīti.
Nu bet kur tad DAL bāzīs to perimetra aizsargu? Kā vietā? Viņiem pat ir rezerves labas. Dodot kādam laiku, kādam citam būtu jāatņem. Nu 2011. Mavos bija tīri komanda ar 1 līderi un pārējiem savas lomas. Stīvensonam tā bija defs + truļi. Montam tajā pozīcijā pavisam cita loma.
, 2014-12-31 18:11, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Pieļauju The Answer ir Aiversons. Nav man vinš tālu no top 10. Sastāvs nebija nemaz tik atejisks. Mutombo, Snows, Mackie tajālaikā bija ok. Pret LAL toreiz bezcerīgi, bet NU Aiversons arī ir leģenda.Ne viens vien šo liktu desmitniekā.
Nu tevis nosauktie uzvārdi jau nekas nav. Ok, Mutambo grozījās labu aizsargu sarakstos. Blokos bija labs. Bet Snows un McKie.... nu nezin nezin. Pilnīgi prosti spēlētāji. Grūti pat atrast salīdzinājumu ar mūsdienu spēlētājiem. Tagadējo PG barā diez vai būtu maz top20.
Nu AI jau sava auguma pēc vien ir jābūt top10. Tādu skoreri ar tādu augumu nav neviens redzējis un neticu, ka kādreiz redzēs.
, 2014-12-31 18:16, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Es kā visspilgtāko egoistu kuram nekas nespīd minētu - Melo
Tur jau nav variantu To es jau sen esmu nokristījis par džeku, kas nekad nedabūs gredzenu, ja vien kaut kur pensijas vecumā neaizskries, jo pagaidām viņa lielais līgums viņu atstāj NYK un ar tādu līgumu būtu arī grūti viņu kur aizmainīt. 2 sezonas vēl varētu aizmainīt varbūt. Pēc tam būs tik pat iesaldēts kā Joe Johnson ar savu līgumu.
, 2014-12-31 18:18, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Cik Mavs titulu un cik Lakers? Visi pastāvēšanas vēsturi Lakers ir bijusi vieta, uz kurieni doties pēc titula. Mavs ... kas ir Mavs?
Un tikai pin vien savu vēsturi iekšā, jo vēsture ir vienīgais, kas LOL palicis. Cik tieši spēlētāji vasarā aizgāja uz LOL pēc titula un cik uz DAL?!?!
, 2014-12-31 18:25, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Rondo ir labs defenderis(ar savām slavenajām garajām rokām). Ja viņam nebūtu defs, tad tādu PG bez metiena vispār nevienam nevajadzētu. Tas nu ir 100%.
Saspēlniekam nav daudz jāmet, Rondo to arī nedara. Defs ir vajadzīgs - PILNĪGI VISIEM. Tāpat IQ Rondo ir augstā līmenī. Rondo ir viens no top PG. Tu jau pats saki: "ja nebūtu labs defs tad neviens neņemtu." Un tomēr viņam tāds ir.
Nesenajos Play-off tieši Rondo bija lielākās galvas sāpes priekš MIA , kad bija savstarpējās sērijas.
Jebkura komanda ņemu Rondo, ja dotu par sviestmaizi, praktiski visur būtu pamatā.

PS. Rondo pašam galīgi nepatīk, antipātijas,laikam dēļ rakstura un dēļ tā, ka BOS bija principiāli MIA pretinieki. Tāpat Gārnets nepatīk un Pīrs.
Bet visi ir ievērojami spēlētāji.
, 2014-12-31 18:28, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un tikai pin vien savu vēsturi iekšā, jo vēsture ir vienīgais, kas LOL palicis. Cik tieši spēlētāji vasarā aizgāja uz LOL pēc titula un cik uz DAL?!?!
Nu finasiālās iespējas, pievilcīgs klimats un vispār apstākļi pilsētā, kluba vēsture - šie trīs faktori drīz vien atkal ļaus LAL pievienoties kontenderu pulkam. Visos 3 rādītājos DAL arī nav bēdīgi, bet atpaliek no LAL.
, 2014-12-31 18:30, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tur jau nav variantu To es jau sen esmu nokristījis par džeku, kas nekad nedabūs gredzenu, ja vien kaut kur pensijas vecumā neaizskries, jo pagaidām viņa lielais līgums viņu atstāj NYK un ar tādu līgumu būtu arī grūti viņu kur aizmainīt. 2 sezonas vēl varētu aizmainīt varbūt. Pēc tam būs tik pat iesaldēts kā Joe Johnson ar savu līgumu.
Nu viņš pats vainīgs, izvēlējās naudu (atzīsim to)
Grūti arī izdomāt kādus partnerus piemeklēt viņam. Jāmainās kā spēlētājam.
, 2014-12-31 18:33, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Saspēlniekam nav daudz jāmet, Rondo to arī nedara. Defs ir vajadzīgs - PILNĪGI VISIEM. Tāpat IQ Rondo ir augstā līmenī. Rondo ir viens no top PG. Tu jau pats saki: "ja nebūtu labs defs tad neviens neņemtu." Un tomēr viņam tāds ir.
Nesenajos Play-off tieši Rondo bija lielākās galvas sāpes priekš MIA , kad bija savstarpējās sērijas.
Jebkura komanda ņemu Rondo, ja dotu par sviestmaizi, praktiski visur būtu pamatā.

PS. Rondo pašam galīgi nepatīk, antipātijas,laikam dēļ rakstura un dēļ tā, ka BOS bija principiāli MIA pretinieki. Tāpat Gārnets nepatīk un Pīrs.
Bet visi ir ievērojami spēlētāji.
Oho Mums ir kaut kas kopīgs Man arī riebjās visi nu jau ex-BOS spēlētāji.
Es jau to arī teicu, ka Rondo ir tas defs. Nebūtu defs, tad viņš nebūtu nekas. Nu ja paskatās uz visiem top PG, tad grūti ir atrast kādu, kuram jāsaka, ka defs nav. Nu ok, Kairijs

Cik paskatījos viņa boxskorus pirmajās spēlēs, tad tāpat pietiekami nozog metienus pārējiem. Pie mūsdienu PG bara, arī skoringam ir jābūt normas robežās, viņam tāds īsti nav.
, 2014-12-31 18:35, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nu finasiālās iespējas, pievilcīgs klimats un vispār apstākļi pilsētā, kluba vēsture - šie trīs faktori drīz vien atkal ļaus LAL pievienoties kontenderu pulkam. Visos 3 rādītājos DAL arī nav bēdīgi, bet atpaliek no LAL.
Nu vienīgais, kā viņi atgriezīsies kontenderu sarakstā ir tas, ko augstāk minēju. Paņems 2-3 zvaigznes un apbūvēsies. Bet viņi nekad neies totālākās pārbūves ceļu, kā te kāds domāja par Rendlu. Varbūt viņs progresēs līdzās, bet ne jau ka uz viņu liks 100%.

Tagad, ja tā padomā, blin, kas būtu LAL, ja līga nenozagtu šiem CP3.....
, 2014-12-31 18:42, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu vienīgais, kā viņi atgriezīsies kontenderu sarakstā ir tas, ko augstāk minēju. Paņems 2-3 zvaigznes un apbūvēsies. Bet viņi nekad neies totālākās pārbūves ceļu, kā te kāds domāja par Rendlu. Varbūt viņs progresēs līdzās, bet ne jau ka uz viņu liks 100%.

Tagad, ja tā padomā, blin, kas būtu LAL, ja līga nenozagtu šiem CP3.....
Ir skaidrs,ka nebūs BOS vai PHI varinats (vispār nesajēdzu ko viņi dara, pat ja visi gurķi izaugs tie nav kontenderu sastāvi)
LAL atgriezīsies parakstot jau gatavas zvaigznes, iespējams, ka viena gada ietvaros. Diez vai Rendls būs tas ap kuru būvēs komandu.
Kobes līgums traucē attīstībai, to jau paredzēju tā noslēgšanas brīdī.
, 2014-12-31 18:54, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Tak skaties savu skeletonu! Tur tak intriga, kā nošļūks un kurš būs lēnāks par desmitdaļu sekundes!!!
Kādu skeletonu?
Ja centies paspīdēt, tad šoreiz nesanāca.
Renes šļūkšana nekad nav interesējusi un neinteresēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 19:01, pirms 10 gadiem
tomsons12345 rakstīja: Baigais !

Vakar uzgājušo te adresi Kā Es Nopelnu 12 000 € Mēnesī | Nopelni.com . Par spīti skepsei pamēģināju un šodien sanāca laimēt 65 eur. Vēl aizvien neticas, bet laikam jau šitas viss strādā!
Tu vakar nerakstīji no cita nika Dārdera kungs?
, 2014-12-31 19:01, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un tikai pin vien savu vēsturi iekšā, jo vēsture ir vienīgais, kas LOL palicis. Cik tieši spēlētāji vasarā aizgāja uz LOL pēc titula un cik uz DAL?!?!
Ies laiks rādīs, pirms Dirka tur nekā nebija. Pēc Dirka būs tas pats. What comes around, goes back around.
, 2014-12-31 19:04, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Ir skaidrs,ka nebūs BOS vai PHI varinats (vispār nesajēdzu ko viņi dara, pat ja visi gurķi izaugs tie nav kontenderu sastāvi)
LAL atgriezīsies parakstot jau gatavas zvaigznes, iespējams, ka viena gada ietvaros. Diez vai Rendls būs tas ap kuru būvēs komandu.
Kobes līgums traucē attīstībai, to jau paredzēju tā noslēgšanas brīdī.
BOS jau arī kaut ko nesaprotamu veido. Viņiem tak nav ap ko būvēties pat. Un par PHI arī blīčerā bija raksts, ka MCW, Noels un kurš tur vēl ir labi spēlētāji, bet ne tādi ap kuriem apbūvēties.

Nu jāskatās, kas notiks vasarā ar LAL. Šogad jau laikam nekas tur baigs nebūs tirgū (ja arī būs, tad cik sapratu, lielākā daļa ir par 99% gatavi palikt, kur ir). Bet nu ar draudzīgām sarunām "ja tu nāksi, es iešu" vis kas var notikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 19:07, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ies laiks rādīs, pirms Dirka tur nekā nebija. Pēc Dirka būs tas pats. What comes around, goes back around.
Nu nez... viņiem ir komanda. Dirks, protams, ļoti svarīgs, bet es nedomāju, ka kaut kas baigi notiktos, ja viņa vietā būtu cits PF. Protams, tās ir divas dažādas lietas, ja runā, ka komandas līderis nav, bet nedomāju, ka ir tik traki. Un + Kjūbans jau tāpat mierā neliksies. Redz, ka džekam interesē tas basītis. Reāli pat padomājot- cik ir īpašnieki, kas nāk uz spēlēm un kuriem tiek veltīta kāda uzmanība. Bez maz jāsaka, ka Balmers ir jaunais tēls, kas ir redzams. Kas tad notiek ar citiem? Sēž ofisos un ciparus skaita, vai kā Railijs atnāk un klusi sēž tribīnē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 19:23, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu vakar nerakstīji no cita nika Dārdera kungs?
Tas ir vīrus kaut kāds, šie pa ne tām lapām staigājuši
, 2014-12-31 19:24, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: CIk esmu lasījies, tad neviens neparedz, ka ķeltiem tur kaut kas var sanākt
Tas 80. gadu ģitāras spēlētājs Olynyk nekad nebūs zvaigzne
Viņš nav slikts, bet viņš ir "viens no".

Nu nezin gan, ko ar mani darīsim. Sadedzināsim sārtā?

Un par Rondo kaut kur lasīju- viņa nevēlēšanās mest galīgi traucē komandai. Būtībā tas viņam pašam nozog caurgājienus, jo neviens viņam virsū neskrien un uz pump up fake neuzķerās. Līdzīgi ar Wall, bet viņš kaut kā ir pielicis metienos, lai tomēr nedaudz respektētu.
, 2014-12-31 19:24, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Tas ir vīrus kaut kāds, šie pa ne tām lapām staigājuši
Mūsdienās jāsaka "ļaunatūra" :
, 2014-12-31 19:26, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: BOS jau arī kaut ko nesaprotamu veido. Viņiem tak nav ap ko būvēties pat. Un par PHI arī blīčerā bija raksts, ka MCW, Noels un kurš tur vēl ir labi spēlētāji, bet ne tādi ap kuriem apbūvēties.

Nu jāskatās, kas notiks vasarā ar LAL. Šogad jau laikam nekas tur baigs nebūs tirgū (ja arī būs, tad cik sapratu, lielākā daļa ir par 99% gatavi palikt, kur ir). Bet nu ar draudzīgām sarunām "ja tu nāksi, es iešu" vis kas var notikt.
Jā minēju arī BOS nesaprotama menedžmenta sarakstā.
LAL jāgaida sava iespēja,kad būs labi FA un Kobe būs uz minimalkas vai aizies godam nopelnītā pensijā.
, 2014-12-31 19:30, pirms 10 gadiem
dandzis rakstīja: Tas ir tā pat kā tagad ir arī pilns ar CAVS faniem
Labiem spēlētājiem ir liels fanu klubs,ja viņi pāriet uz kādu komandu tad loģiski, ka līdzjutēju pulks palielinās, kas tur neparasts? Dīvaini ir fanot par klubu pilsētā kura atrodas otrpus okeānam un tev nav nekāda sakara ar to.
Būšu par VEF jebkurā sastāvā, jo esmu Rīdzinieks, būtu Liepājnieks būtu par Lauvām jebkurā sastāvā.
NBA gan esmu par atsevišķiem spēļētājiem, jo Klīvlenda kā pilsēta neko neizsaka. MIA gan pirmais klubs kurš vēl ir saglabājis sentimentālas atmiņas manā sirdī
, 2014-12-31 19:31, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Mūsdienās jāsaka "ļaunatūra" :
jā jā biju to dzirdējis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 19:47, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Laikam raudāji, kad karalis aizgāja pie citām princesēm
Ja man būtu 12 gadu goda vārds raudātu. LBJ-CB-DW mīļākais trio ever. Pieradu pie visiem, Batjē, Mario, Birdmana, Alena, Haslema u.c. puišiem
Kad izdzirdēju jaunumus bija nepatīkami, ka izjūk tāds klubs. Tas ka MIA visi neieredzēja, tas, ka mūs neieredzēja SC lietotāju lielākā daļa, īpaši LAL, BOS fani tas bija COOL. Tagad tā vairs nav. CAVS neizsauc tās emocijas
Esmu par CAVS, bet MIA nozīmēja daudz vairāk.
, 2014-12-31 19:56, pirms 10 gadiem
Labs ir vīri, Laimīgu jauno gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-31 20:19, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Spēle uz piespēļu vākšanu arī ir egoisms, lai gan daži "eksperti" mēģina iebilst
Mavs gan Rondo ir cita motivācija, jo ar Celtics knēveļiem tik un tā neko nevarēja izcīnit, tāpēc varēja spiest uz personisko labumu
Nav jau tā, ka Rondo nevar gūt punktus
Jautājums uz kādu piespēļu vākšanu. Tā kā Rondo, ka no groza apakšas izmet uz pustālo pāri rokām ir egoistiski.
, 2014-12-31 20:20, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Ja man būtu 12 gadu goda vārds raudātu. LBJ-CB-DW mīļākais trio ever. Pieradu pie visiem, Batjē, Mario, Birdmana, Alena, Haslema u.c. puišiem
Kad izdzirdēju jaunumus bija nepatīkami, ka izjūk tāds klubs. Tas ka MIA visi neieredzēja, tas, ka mūs neieredzēja SC lietotāju lielākā daļa, īpaši LAL, BOS fani tas bija COOL. Tagad tā vairs nav. CAVS neizsauc tās emocijas
Esmu par CAVS, bet MIA nozīmēja daudz vairāk.
He he... welcome to LOL-BOS antifanu brigādes
, 2015-01-01 12:40, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tad Šroderā ir tāds, kas mainītu DET likteni? Un Teague sevi iekļauj top10 PG sarakstā. Nafig viņam kaut kur doties...
nebiju nekad līdis komentos, bet tieši Tu mani uz to uzvedināji............karoč Tu esi pilnīgs trollis/urāls, kuram līdz basketam, kā cūkai līdz venērai (kur nu vēl NBA)

P.s. Visu cieņu - One man show