Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Braientam "triple-double" Denverā, Ērvinga 35 neglābj Klīvlendu

Rolands Eliņš

Braientam "triple-double" Denverā, Ērvinga 35 neglābj Klīvlendu
Kobe Braients
Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā ar karjeras 21. „triple-double” izcēlās Kobe Braients, kurš palīdzēja Losandželosas “Lakers” ar 111:103 pārspēt Denveras “Nuggets” un beidzot gūt desmito uzvaru sezonā. Savukārt svarīgos starpkonferenču mačos uzvarētāju godu guva Portlendas „Trail Blazers” un Dalasas „Mavericks”.

Losandželosas „Lakers” bija zaudējusi iepriekšējās trīs spēlēs, taču šonakt Kobe Braients bija apņēmības pilns nepieļaut šīs sērijas turpināšanos. Viņš savāca 11 atlēkušās bumbas un izdalīja 11 rezultatīvas piespēles, turklāt tikai 11 no spēles izdarītu metienu palīdzību prata sakrāt 23 punktus. Taisnības labad gan jāpiebilst, ka Braients bija tuvu vēl vienam „double”, proti, viņš pieļāva deviņas kļūdas.

Visa „Nuggets” komanda kopā pieļāva tikai 11 kļūdas, taču nespēja tikt galā ar Roniju Praisu un Vesliju Džonsonu, kuri divatā trāpīja deviņus tālmetienus, un „Lakers” varēja svinēt savu desmito uzvaru sezonā. Izkāpt no priekšpēdējās vietas Rietumu konferencē gan tas nav palīdzējis, jo uzvaru guva arī Jūtas „Jazz”, apspēlējot arvien zemāk grimstošo Minesotas „Timberwolves” (100:94).

Portlendā satikās divas uzlecošās zvaigznes saspēles vadītāja pozīcijā, proti, Deimiens Lilards un Kails Laurijs no „Raptors”. Par pamatlaika svarīgāko metienu gan parūpējās Amīrs Džonsons, kurš tā izskaņā panāca neizšķirtu, taču papildlaikā Lilards atkal bija lielisks – precīzs tālmetiens, rezultatīvas piespēles diviem citiem tālmetieniem un 3/4 sodiņos, kas ļāva Portlendai uzvarēt Austrumu līderi ar 102:97.

Vēl smagāks izbraukums Rietumu konferencē sanāca daudzsološajai Vašingtonas „Wizards”, kura saņēma pērienu no Dalasas „Mavericks” (87:114). „Mavs” pieļāva tikai septiņas kļūdas un ļāva izspēlēties arī rezervistiem, kamēr „Wizards” sastāvā neviens neguva vairāk nekā 11 punktu. Savukārt Memfisas „Grizzlies” ar Maikla Konlija 30 punktu palīdzību apspēlēja saspringtu kalendāru aizvadošo Sanantonio „Spurs” (95:87).

Bruklinas „Nets” pārtrauca Čikāgas „Bulls” septiņu uzvaru sēriju, Džodijs Mīkss pārsteidza „Magic” komandu, salādējot tās grozā deviņus no 11 tālmetieniem un panākot Detroitas uzvaru, savukārt Atlantas „Hawks” uzvarēja Klīvlendas „Cavaliers”, kuras sastāvā ar 35 punktiem atgriezās Kairijs Ērvings, taču šo spēli izlaida Lebrons Džeimss (ceļgala trauma). Atlantai tikmēr nespēlēja Els Horfords, taču viņu veiksmīgi piesedza Pols Milsaps, gūstot 26 punktus un sagādājot pavisam neveiksmīgu spēli Kevinam Lavam (1/8 metienos no spēles), kurš turklāt muguras sāpju dēļ maču noslēdza priekšlaicīgi.

Atlanta šosezon guvusi jau 23 uzvaras 31 spēlē un vairs tikai nedaudz atpaliek no Toronto, bet tās aizsargs Kails Korvers turpina rādīt precizitātes brīnums. Šonakt viņam pieci precīzi tālmetieni no astoņiem, bet sezonas mērogā statistika patiešām neticama – trāpīti 51.5% tālmetienu, 49.2% metienu no spēles un 61 no 65 soda metieniem (93.8%).

NBA spēļu rezultāti, 31. decembris

KomandasRez.Rezultatīvākie
Magic-Pistons86:109Oladipo 16 Mīkss 34
Hawks-Cavaliers109:101Milsaps 26 Ērvings 35
Bulls-Nets82:96Danlīvijs 23 Lopess 29
Grizzlies-Spurs95:87Konlijs 30 Džozefs 18
Pelicans-Suns110:106Evanss 24 Dragičs 22
Mavericks-Wizards114:87Eliss 20 Vols 11
Nuggets-Lakers103:111Losons 16 Braients 23
Jazz-Timberwolves100:94Heivords 26 Muhameds 30
Trail Blazers-Raptors102:97 PLilards 26 Laurijs 25
Warriors-76ers126:86Speitss 23 Simss 19

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Kairijs ĒrvingsCavaliers35punkti
Andrē DramondsPistons22atl. bumbas
Kobe BraientsLakers11rez. piespēles
Montei ElissMavericks4pārtv. bumbas
Marīss SpeitssWarriors4bloki
Džodijs MīkssPistons9tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com: Promo
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 14:01, pirms 10 gadiem
Ak dievs, cik slimam ir jābūt cilvēkam (antifanam), lai pie katra raksta censtos pierādīt kaut kādu savu iedomu taisnību. Visi uzskati pretrunā ar visiem reāliem NBA ekspertiem, ka tik ieieit sportacentrā īsi pēc raksta publicēšanas un iedi$@%t savu bezjēdzīgo viedokli. Žēl, ka ir vēl cilvēki, kuri viņam atbild.
Lai tas pašpasludinātais eksperts iet pakarās tuvākajā kokā, vnk žēl ka izjauc komentāru sadaļu ar saviem trulajiem komentāriem.
Vari nemaz neatbildēt, laimīgu Jums Jauno Gadu

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 14:38, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bet tā arī ir, ka jāatrod tie sūdi. Tas tak nav normāli ar 9 kļūdām. Pieņemsim daudzi uzskata Kariju par labāko PG, bet tiek pievērtas acis uz viņa vidēji 3,5 kļūdām spēlē(tas pats attiecas uz Wall ar 4 kļūdām). Es vienkārši visiem atveru acis. Tu droši vien tāpat domā, ka Kobe ir labākais pēdējo sekunžu metējs, kaut gan viņa % tādā ziņā ir pakaļā.
Karijs tagad noteikti ir labāks par Kobi,bet kopumā viņam vēl kā līdz mēnesim ,lai sasniegtu Kobes panākumus..

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 14:40, pirms 10 gadiem
Kobem vel pulveris sauss, ja var sitaa izshaut! Great!

     [+] [-]

, 2014-12-31 14:46, pirms 10 gadiem
Es nezinu kā jums, bet pēc Lebrona aiziešanas no Miami, man strauji ir kritusies interese par NBA.
Kad Lebrons bija Heat, es entās spēles skatijos un katru rītu skatijos box scoru un momentus.
Bet tagad prakstiski nekā. Tik paskatos kā Lebronam vienam iet.

Varbūt kādam ir līdzīgi.

     [+] [-]

, 2014-12-31 15:07, pirms 10 gadiem
chuuw rakstīja: In NBA I think we have new rule - don't breath with Kobe. In the last quarter to give him 2 times 3 free throws also with technical.. I don't know why refs tolerate fakers so much.

btw - I forget when Linn made traveling and they give him basket + free throw..

Piedodiet Lakers fani, bet tā jau arī ir..
Tu to pasniedz tā, itkā Lakers tikai tiktu dāvinātas dāvanas. Visticamāk nejau apzinātas, bet realas tiesnešu kļūdas.

Plus - pa momentiem nosauc, kad, patīšu un paskatīšos, ka tik nav kārtējais no sērijas - es saku, jo jūs tāpat neesat redzējuši.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:09, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kam negādās
Slota ar reizēm izšauj...
Tu laikam joko? Par Kobi? Domāju esi normālāks. Tad jau drīzāk slotas kātam atbilst Novickis!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:11, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pfff.... es esmu vairāk izaudzis, kā šeit esošie faniņi. Man neinteresē kāda komanda 10 gadu garumā. Nesēžu komandas šortos un keponā pie televizora. Katrā spēlē/sērijā atrodu savu favorītu un baudu spēli. Jā, varbūt LAC, WSH, MEM patīk labāk, bet tas tā.
hahaha, tu sauc komandu fanus par faniņiem ar keponiem pie tv kautgan reali, kāda starpība, par ko katrs fano. Cits par lūzeriem (clippers), cits par labākajiem (lbj) cits vienkārši jūt komandai līdzi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:41, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Dirku nečamdi!
Kobe ir labs spēlētājs, bet līdz Novickim viņam ir kā līdz mēnesim
Bet jāsaka, ka ar kluba vadību Dirkam ir paveicies vairāk kā Kobem
Kamēr Melnā Mamba pats nosaka, ar ko grib spēlēt, bet neviens ar viņu vairs negrib, tad neatliek nekas cits kā nosaukt visus NBA spēlētājus par idotiem
Mavs Kjubana vadībā domā ar galvu, un piesaista spēlētājus, ar ko izcīnīt tiulus
Un 2015. Mavs būs NBA CHAMPIONS!!!
Hah šogad saradušies pilns ar Mavs faniem, nesaprotu, kā var iedomāties, ka viņi pacels titulu? Nu kādā sakarā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 15:48, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es nezinu kā jums, bet pēc Lebrona aiziešanas no Miami, man strauji ir kritusies interese par NBA.
Kad Lebrons bija Heat, es entās spēles skatijos un katru rītu skatijos box scoru un momentus.
Bet tagad prakstiski nekā. Tik paskatos kā Lebronam vienam iet.

Varbūt kādam ir līdzīgi.
Tak skaties savu skeletonu! Tur tak intriga, kā nošļūks un kurš būs lēnāks par desmitdaļu sekundes!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:53, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Dirku nečamdi!
Kobe ir labs spēlētājs, bet līdz Novickim viņam ir kā līdz mēnesim
Bet jāsaka, ka ar kluba vadību Dirkam ir paveicies vairāk kā Kobem
Kamēr Melnā Mamba pats nosaka, ar ko grib spēlēt, bet neviens ar viņu vairs negrib, tad neatliek nekas cits kā nosaukt visus NBA spēlētājus par idotiem
Mavs Kjubana vadībā domā ar galvu, un piesaista spēlētājus, ar ko izcīnīt tiulus
Un 2015. Mavs būs NBA CHAMPIONS!!!
Nu jau nu jau.Kobe ir visu laiku top5 spēlētājs. Dirku pat desmitniekā neliktu.

Mans visu laiku top10 (varat ielikt savējo)

1.MJ
2.Lebrons
3.Šaks (atceros 99-02 gadu dominanci)
4.Kobe
5.Medžiks
6.Durants, lai arī pāragri bet nu tomēr pagājušā gada sniegums grandiozs
7. Hakīms
8.Larijs Bērds
9.Džabars
10. Čemberlens (Grūti kaut kur ielikt jo tad bija citi laiki, bet top 10 noteikti jābūt)

3-9 vietai principā var likt kā vēlas,visi priekš manis vienlīdz leģedāri.
MJ pirmais, bet LBJ visas iespējas noķert, ja spēlēs kā iepriekšējos gadus. Tik izskatās LBJ ir motivācijas trūkums īpaši regulārajā čempionātā.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:03, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nu jau nu jau.Kobe ir visu laiku top5 spēlētājs. Dirku pat desmitniekā neliktu.

Mans visu laiku top10 (varat ielikt savējo)

1.MJ
2.Lebrons
3.Šaks (atceros 99-02 gadu dominanci)
4.Kobe
5.Medžiks
6.Durants, lai arī pāragri bet nu tomēr pagājušā gada sniegums grandiozs
7. Hakīms
8.Larijs Bērds
9.Džabars
10. Čemberlens (Grūti kaut kur ielikt jo tad bija citi laiki, bet top 10 noteikti jābūt)

3-9 vietai principā var likt kā vēlas,visi priekš manis vienlīdz leģedāri.
MJ pirmais, bet LBJ visas iespējas noķert, ja spēlēs kā iepriekšējos gadus. Tik izskatās LBJ ir motivācijas trūkums īpaši regulārajā čempionātā.
Spēlētājs ar motivācijas trūkumu un gribi, lai panāk visu laiku labāko?
Pa Durantu runāt jau tik augstu, ir ļoti pāragri
Pāris no šiem vispār neliktu Top10, noteikti

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:16, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Dirku nečamdi!
Kobe ir labs spēlētājs, bet līdz Novickim viņam ir kā līdz mēnesim
Bet jāsaka, ka ar kluba vadību Dirkam ir paveicies vairāk kā Kobem
Kamēr Melnā Mamba pats nosaka, ar ko grib spēlēt, bet neviens ar viņu vairs negrib, tad neatliek nekas cits kā nosaukt visus NBA spēlētājus par idotiem
Mavs Kjubana vadībā domā ar galvu, un piesaista spēlētājus, ar ko izcīnīt tiulus
Un 2015. Mavs būs NBA CHAMPIONS!!!
Jā, Dirks ir izcils, bet kaut kur tev iet uz īso smadzenēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:26, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nu jau nu jau.Kobe ir visu laiku top5 spēlētājs. Dirku pat desmitniekā neliktu.

Mans visu laiku top10 (varat ielikt savējo)

1.MJ
2.Lebrons
3.Šaks (atceros 99-02 gadu dominanci)
4.Kobe
5.Medžiks
6.Durants, lai arī pāragri bet nu tomēr pagājušā gada sniegums grandiozs
7. Hakīms
8.Larijs Bērds
9.Džabars
10. Čemberlens (Grūti kaut kur ielikt jo tad bija citi laiki, bet top 10 noteikti jābūt)

3-9 vietai principā var likt kā vēlas,visi priekš manis vienlīdz leģedāri.
MJ pirmais, bet LBJ visas iespējas noķert, ja spēlēs kā iepriekšējos gadus. Tik izskatās LBJ ir motivācijas trūkums īpaši regulārajā čempionātā.
Man tas TOP 5 būtu šāds.

1. - MJ
2. - KAJ
3. - Magic
4. - Bērds
5. - Melouns (Manuprāt nenovērtēts spēlētājs, nepaveicās ar laiku, kad viņš sasniedza savu pīķi)
6. - Kobe
7. - Šaks (Dominējošākais sava laika spēlētājs, pēdejais īstais monstrs C )
8. - Dankans (Frančīze, stabilitāte)
9. - Hakīms
10. - Lebrons (Manuprāt iekļaujot Lebronu jau tagad augstāk, būtu negodīgi pret tiem, kuri teju noslēguši, vai ir noslēguši savas karjeras. Atrasties jau starp TOP10 manuprāt savā vecumā LBJ ir ļoti liels avanss. Jo viss ir pateicoties tam, kā līdz šim viņa karjera ir attīstījusies, bet reali vēl daudz daudz ir priekšā, un tieši kā lietas notiks tālāk, liks pārmest viņu uz attiecīgi augstāku vietu.)

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:28, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kā tas ir "uz īso"?
Gaidās izbaudu jau to mirkli, kad titulu iegūs labākā NBA organizācija
"Labākā organizācija" ar big mouth ovneru! Jo vairāk priecāsies pirms, jo sāpīgak būs krist pēc!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:28, pirms 10 gadiem
rigibolds rakstīja: Spēlētājs ar motivācijas trūkumu un gribi, lai panāk visu laiku labāko?
Pa Durantu runāt jau tik augstu, ir ļoti pāragri
Pāris no šiem vispār neliktu Top10, noteikti
Piebildēs par KD arī norādīju. Par LBJ motivāciju tik izsaku savas bažas,nav fakts ka tā ir bet aizvada vāju sezonu īpaši aizsardzībā. Agresivtāte manāmi zudusi. Pēdējo 4 gadu sniegums pielīdzināms MJ sniegumam manuprāt.
Liec savu topu. Diez kurš bez šiem vēl pelnījis top10?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:33, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Man tas TOP 5 būtu šāds.

1. - MJ
2. - KAJ
3. - Magic
4. - Bērds
5. - Melouns (Manuprāt nenovērtēts spēlētājs, nepaveicās ar laiku, kad viņš sasniedza savu pīķi)
6. - Kobe
7. - Šaks (Dominējošākais sava laika spēlētājs, pēdejais īstais monstrs C )
8. - Dankans (Frančīze, stabilitāte)
9. - Hakīms
10. - Lebrons (Manuprāt iekļaujot Lebronu jau tagad augstāk, būtu negodīgi pret tiem, kuri teju noslēguši, vai ir noslēguši savas karjeras. Atrasties jau starp TOP10 manuprāt savā vecumā LBJ ir ļoti liels avanss. Jo viss ir pateicoties tam, kā līdz šim viņa karjera ir attīstījusies, bet reali vēl daudz daudz ir priekšā, un tieši kā lietas notiks tālāk, liks pārmest viņu uz attiecīgi augstāku vietu.)
Labs tops. Nav tālu no manējā. Melouns un Dankans man arī ir blakus desmitniekam. LBJ es vērtēju daudz augstāk, īpaši MIA gadu sniegums (kuru iespējams viņam vairs nepārspļaut) Subjektīvi priekš manis viņš ir uzreiz aiz Maikla.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:34, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Biedriņu lūdzu neaizmirst!
Nepiemini šo uzvārdu

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:39, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Labāk tāds īpašnieks, nevis iet pensionāra Kobes pavadiņā
Pavadiņā? Sakars? Sen jau vairs Kobes ieteikumi netiek ņemti vērā. Ja tā notiktu, tad Rondo būtu ar LAL nevis Mavs.

Katrā ziņā Mavs ir savākuši labu sastāvu, bet ar pieredzi vien nepietiks šoreiz. Novickis nepaliek jaunāks, un Čandlers nespēs viens paņemt uz sevi Ellisa, Novicka un Rondo vājumu aizsardzībā. Pārsons ar nav nekāds labs perimetra aizsargs. Pareizāk sakot perimetra aizsardzība kā tāda, Mavs ir ļoti slikta. Un kā zināms, postsezonā tā labāka nepaliek. Aug intesitāte, un visa tava pieredze tiek izmesta miskastē.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:43, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Labs tops. Nav tālu no manējā. Melouns un Dankans man arī ir blakus desmitniekam. LBJ es vērtēju daudz augstāk, īpaši MIA gadu sniegums (kuru iespējams viņam vairs nepārspļaut) Subjektīvi priekš manis viņš ir uzreiz aiz Maikla.
Ir tā, ka es domāju, ka LBJ ir visas iespējas tur būt (savā veidā es domāju daudzi liek šobrīd viņu aiz MJ), bet ne tagad vēl. Jo šogad viņa zvaigzne kautkā tiešām paliek blāvāka. Varbūt tas ir tīri tikai tagad, bet austrumos jau vajadzēja spīdēt ļoti. Man vienkārši šķiet, ka LBJ pazaudēja savu sirdi, iedams uz Cavs. Sajūta, ka viņš nemaz tur negribēja, bet kautkādā mērā viņš bija spiests to darīt ģimenes, fanu, sevis dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:48, pirms 10 gadiem
nu,par top10 ,protams, būs dažādas variācijas. Viennozīmīgi ir tas,ka Durants tur tagad neatbilst, galīgi. Tiesa, viņš vēl daudz ko var sasniegt. Čemberlenan un Raselam (ko neviens no Jums nav minējis) top10 jābūt noteikti. Džordans, Bērds, Maģiskais, Džabars, Robertsons - viņiem,manuprāt, arī jābūt visos topos. Tālāk jau variācijas - es,piemēram, Lebronu TAGAD vērtētu tik pat augstu cik Šaku ziedu laikos, vai Timiju. Vēl Jau The Dream,protams, un vēl vesela virkne,ko nosaukt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:52, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pavadiņā? Sakars? Sen jau vairs Kobes ieteikumi netiek ņemti vērā. Ja tā notiktu, tad Rondo būtu ar LAL nevis Mavs.

Katrā ziņā Mavs ir savākuši labu sastāvu, bet ar pieredzi vien nepietiks šoreiz. Novickis nepaliek jaunāks, un Čandlers nespēs viens paņemt uz sevi Ellisa, Novicka un Rondo vājumu aizsardzībā. Pārsons ar nav nekāds labs perimetra aizsargs. Pareizāk sakot perimetra aizsardzība kā tāda, Mavs ir ļoti slikta. Un kā zināms, postsezonā tā labāka nepaliek. Aug intesitāte, un visa tava pieredze tiek izmesta miskastē.
Esmu nereāls Dirka fans, bet pat man jāatzīst,ka Mavs vēl ne tuvu nav čempionu sastāvs. Par perimetra aizsardzību - nav laba, bet arī ne slikta. Kā Rondo nosedza nesen Vestbruku,kuru jau dēvēja par MVP kandidātu - tur bija ko pamācīties. Ar Rondo piesaistīšanu viennozīmīgi OD mazliet uzlabojās. Pārsons ir nenovērtēts (līgums gan pārvērtēts. ) all around spēlētājs, aizsardzība viņam noteikti nav slikta.

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:53, pirms 10 gadiem
Dirk is legend rakstīja: nu,par top10 ,protams, būs dažādas variācijas. Viennozīmīgi ir tas,ka Durants tur tagad neatbilst, galīgi. Tiesa, viņš vēl daudz ko var sasniegt. Čemberlenan un Raselam (ko neviens no Jums nav minējis) top10 jābūt noteikti. Džordans, Bērds, Maģiskais, Džabars, Robertsons - viņiem,manuprāt, arī jābūt visos topos. Tālāk jau variācijas - es,piemēram, Lebronu TAGAD vērtētu tik pat augstu cik Šaku ziedu laikos, vai Timiju. Vēl Jau The Dream,protams, un vēl vesela virkne,ko nosaukt.
Tieši tā, TOP10 kā tāds nemaz nedrīkst būt, jo vienkārši ir tikt daudz un dažādi spēlētāji, ka lai raksturotu TOP 10 vajag - 20 spēlētājus.

Un par Raselu un Čemberleinu ir tā, ka protams viņu sasniegumi ir paranormāli, un viņi patiešām bija lieli talanti uz tā laika fona, bet manuprāt ir tā, ka nevaru ielikt viņus starp šiem spēlētājiem, kad pretī viņiem nāca nesliktāki pretinieki. Leģendas, visu laiku labākie, bet tomēr tā pēcgarša nav tāda, kā, ja runājam par Džabaru, Madžiku, Džordanu, Nīlu utt.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:54, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kobe var gribēt Rondo, bet Rondo ir pietiekams muļķis Kobes definējumā, lai spēlētu ar tiem, kas uzvar, nevis lūzero. Kobes vārds Lakers komplektācijā būs izšķirošais, kamēr viņš spēlēs
Pieredze play off ir izšķirošais moments, bet aizsardzībā Rondo ir labs
Novickis zina, kad ieslēgt 110% Regulārajā tieši Dirks var paslinkot, bet kad runa būs par titulu, saņemsies uz pilno
piekrītu. Dirks tagad pat necenšās box-out pretiniekus pie rebiem, mazliet smieklīgi,bet play-off viņš noteikti to darīs, vairāk kapās aizsardzībā. Uzbrukums viņam,protams,nereāls.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:58, pirms 10 gadiem
Dirk is legend rakstīja: Esmu nereāls Dirka fans, bet pat man jāatzīst,ka Mavs vēl ne tuvu nav čempionu sastāvs. Par perimetra aizsardzību - nav laba, bet arī ne slikta. Kā Rondo nosedza nesen Vestbruku,kuru jau dēvēja par MVP kandidātu - tur bija ko pamācīties. Ar Rondo piesaistīšanu viennozīmīgi OD mazliet uzlabojās. Pārsons ir nenovērtēts (līgums gan pārvērtēts. ) all around spēlētājs, aizsardzība viņam noteikti nav slikta.
Jā, varbūt Rondo epizodiski būs tas pats Rondo, kas pāris sezonas atpakaļ un spēs kaplēt aizsardzību ... bet tieši Mavs spēks ir tās vājums - Novickis un Ellis. Manuprāt, lai izcīnītu titulus, vienam no šīs pozīcijas spēlētājiem jābūt arī izcilam aizsargam. (Kavi iekš Spurs ... Veids, Lebrons iekš Heat, vēl senāk Kobe iekš LAL un Stīvensons, Brūvers un Batlers iekš Mavs 11 sastāva) Nesaku, ka viņi nav vieni no. Par contenderiem saukt viņus var, bet ne par pašiem lielākajiem favorītiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:59, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tieši tā, TOP10 kā tāds nemaz nedrīkst būt, jo vienkārši ir tikt daudz un dažādi spēlētāji, ka lai raksturotu TOP 10 vajag - 20 spēlētājus.

Un par Raselu un Čemberleinu ir tā, ka protams viņu sasniegumi ir paranormāli, un viņi patiešām bija lieli talanti uz tā laika fona, bet manuprāt ir tā, ka nevaru ielikt viņus starp šiem spēlētājiem, kad pretī viņiem nāca nesliktāki pretinieki. Leģendas, visu laiku labākie, bet tomēr tā pēcgarša nav tāda, kā, ja runājam par Džabaru, Madžiku, Džordanu, Nīlu utt.
Nu,būs pagājuši tik gadi, cik pēc Rasela un Čemberlena laikiem, arī tad nākamajiem līdzjūtējiem nebūs "tāda pēcgarša" par Bērdu, Džonsonu, Šakilu, Hakīmu kā,piemēram, par Kobi, Gārnetu, Kidu, Kārteru utt. Tas ir relatīvi. Bet, piekrītu par to top20, pārāk grūti salīdzināt šos visus spēlētājus. Būs tādi par kuriem šaubu nebūs un tad būs virkne, kuri liksies viena kalibra, bez iespējas viņus normāli izvērtēt, jo katrs būs spēlējis citā laikā, savādākā līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 17:00, pirms 10 gadiem
Dirk is legend rakstīja: nu,par top10 ,protams, būs dažādas variācijas. Viennozīmīgi ir tas,ka Durants tur tagad neatbilst, galīgi. Tiesa, viņš vēl daudz ko var sasniegt. Čemberlenan un Raselam (ko neviens no Jums nav minējis) top10 jābūt noteikti. Džordans, Bērds, Maģiskais, Džabars, Robertsons - viņiem,manuprāt, arī jābūt visos topos. Tālāk jau variācijas - es,piemēram, Lebronu TAGAD vērtētu tik pat augstu cik Šaku ziedu laikos, vai Timiju. Vēl Jau The Dream,protams, un vēl vesela virkne,ko nosaukt.
Minēju Čemberlenu, bet ar piebildi. Grūti viņu likt kaut kur, bet nu bez viņa tīri subjektīvi top10 nav top10. Durantu ieliku tādēļ, ka pēdējās trīs sezonas,īpaši iepriekšējās izskatījās fenomenāli. Tāda dominance kad bija formā. KD un LBJ daudzi negrib likt, jo viņiem vēl vismaz ņemot gadu skaitu vēļ daudz sezonas priekšā. Ja tā padomā tad OKC ir ateju ateja,kas bez superdueta austrumos nebūtu PO. Pagājšgad KD bez Rassa veda OKC uz Play-off ar fenomenālu sniegumu. KD pienesums ir milzonīgs .
Vienkārši zvērs, Robertsons savos ziedu laikos nebija tik efektīvs. (kaut arī ir tuvu manam top10) Esmu paŗliecināts, ka šādu līmeni, iespējams pat tastiks uzlabotsKD ir pelnījis jau tagad iekļūt top10. Slavas zāli nav vēl nopelnījis jo par zaļu, bet sniegumskā visulaiku labakajiem viņu ziedu laikos. Tāpēc top10

     [+] [-]

, 2014-12-31 17:01, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kobe var gribēt Rondo, bet Rondo ir pietiekams muļķis Kobes definējumā, lai spēlētu ar tiem, kas uzvar, nevis lūzero. Kobes vārds Lakers komplektācijā būs izšķirošais, kamēr viņš spēlēs
Pieredze play off ir izšķirošais moments, bet aizsardzībā Rondo ir labs
Novickis zina, kad ieslēgt 110% Regulārajā tieši Dirks var paslinkot, bet kad runa būs par titulu, saņemsies uz pilno
Rondo nekādas teikšanas nebūtu par treidu, jo viņam nav tiesību atcelt maiņu. LAL bija jādod tikai Rendls, lai tiktu pie Rondo un lieta darīta, un Mavs ar savu piedāvājumu varētu iet bekot. Bet par laimi, Kupčakam ir kkādas cieņas paliekas, un neatdeva Rendlu pret spēlētāju, kurš tikpat labi FA aiziet citur.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 17:02, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā, varbūt Rondo epizodiski būs tas pats Rondo, kas pāris sezonas atpakaļ un spēs kaplēt aizsardzību ... bet tieši Mavs spēks ir tās vājums - Novickis un Ellis. Manuprāt, lai izcīnītu titulus, vienam no šīs pozīcijas spēlētājiem jābūt arī izcilam aizsargam. (Kavi iekš Spurs ... Veids, Lebrons iekš Heat, vēl senāk Kobe iekš LAL un Stīvensons, Brūvers un Batlers iekš Mavs 11 sastāva) Nesaku, ka viņi nav vieni no. Par contenderiem saukt viņus var, bet ne par pašiem lielākajiem favorītiem.
Batlers play-off un sezonas otro pusi vispār nespēlēja. Brūvers spēlēja maz. Vot Stīvensons bija viena no aizsardzības atslēgas figūrām, tas tiesa. Tomēr Merions,Čandlers bija galvenie defā.
Nu, Mavs vajag vienu labu back-up perimetra speciālistu un labu back-up centru, tad es teiktu,ka viņi ir favorīti.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 17:06, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Minēju Čemberlenu, bet ar piebildi. Grūti viņu likt kaut kur, bet nu bez viņa tīri subjektīvi top10 nav top10. Durantu ieliku tādēļ, ka pēdējās trīs sezonas,īpaši iepriekšējās izskatījās fenomenāli. Tāda dominance kad bija formā. KD un LBJ daudzi negrib likt, jo viņiem vēl vismaz ņemot gadu skaitu vēļ daudz sezonas priekšā. Ja tā padomā tad OKC ir ateju ateja,kas bez superdueta austrumos nebūtu PO. Pagājšgad KD bez Rassa veda OKC uz Play-off ar fenomenālu sniegumu. KD pienesums ir milzonīgs .
Vienkārši zvērs, Robertsons savos ziedu laikos nebija tik efektīvs. (kaut arī ir tuvu manam top10) Esmu paŗliecināts, ka šādu līmeni, iespējams pat tastiks uzlabotsKD ir pelnījis jau tagad iekļūt top10. Slavas zāli nav vēl nopelnījis jo par zaļu, bet sniegumskā visulaiku labakajiem viņu ziedu laikos. Tāpēc top10
nestrīdos, par Duranta sniegumu - tas bija ļoti,ļoti labs. Tomēr es nepiekrītu,ka var viņu JAU iekļaut starp visu laiku labākajiem. Tad jau jāpiemin kā The Answer izvilka Sixers līdz finālam - arī uzreiz top10? jo miskaste viņam bija vēl lielāka...