Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Stērlings iesūdz tiesā NBA un pieprasa miljardu dolāru

Rolands Eliņš

Stērlings iesūdz tiesā NBA un pieprasa miljardu dolāru
NBA komisārs Adams Silvers
Foto: AP/Scanpix

Donalds Stērlings, Losandželosas "Clippers" īpašnieks, iesniedzis prasību tiesā pret Nacionālo basketbola asociāciju (NBA) pieprasot kompensēt nodarītos finansiālos zaudējumus un viņa tiesību pārkāpšanu, kuru Stērlinga advokāti novērtējuši viena miljarda dolāru apmērā.

Prasība Losandželosas apgabala tiesā iesniegta šonakt, pāris stundas pirms NBA paziņoja, ka akceptē Šellijas Stērlingas noslēgto darījumu ar bijušu "Microsoft" izpilddirektoru Stīvu Balmeru, kas paredz "Clippers" pārdošanu par diviem miljardiem dolāru. Darījums gan vēl jāapstiprina NBA klubu īpašnieku padomei.

Stērlinga pārstāvji norādījuši, ka prasībai tiesā nav nekāda sakara ar kluba pārdošanu, jo NBA tiek apsūdzēta Stērlinga konstituciālo tiesību pārkāpšanā, līguma laušanā, brīvā tirgus likuma pārkāpumā un uzticības personas pienākumu pārkāpšanā. Kā kompensācija no līgas tiek pieprasīta naudas summa miljards dolāru apmērā.

NBA viceprezidents Riks Buhanans šo notikumu komentējis bezkaislīgi: ""Stērlinga kunga ierosinātā lieta ir paredzams, taču bezjēdzīgs pasākums. Piespiedu pārdošana netika veikta, kas nozīmē, ka viņa apsūdzības ir nepatiesas. Pārdošanas darījumu uzsāka viņa sieva Šellija Stērlinga, nevis NBA. Stērlinga kungs sūdzas par lietām, kas nemaz nav patiesas."

Tiek ziņots, ka Stērlingam, kurš nokļuva NBA nežēlastībā pēc ierakstītās telefona sarunas, kurā viņš izteicis rasistiskus komentārus par bijušo NBA zvaigzni Maģisko Džonsonu, ir diagnozēta Alheimera slimība. Saskaņā ar ASV likumiem, viņa sieva šādā gadījumā kļūst par Stērlinga uzticamības personu, kas ļauj viņai pārdot "Clippers" bez Stērlinga piekrišanas un bez attiecīga tiesas lēmuma. Pats Donalds iepriekš bija skaidri norādījis, ka gatavs līdz pēdējam cīnīties par sava kluba saglabāšanu.

Jāatgādina, ka Stērlinga rasistisko komentāru dēļ, kuri tika ierakstīti un publicēti bez viņa atļaujas un viņam nezinot, saņēma NBA sodu 2,5 miljonu dolāru apmērā un mūža diskvalifikāciju no NBA. NBA komisārs Adams Silvers jau soda izteikšanas brīdī paziņoja, ka darīs visu iespējamo, lai piespiestu Stērlingu pārdot komandu.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  -3 [+] [-]

, 2014-05-31 14:32, pirms 11 gadiem
Fireblade rakstīja: Tad jau vajadzēja saprast, ka diez ko cienīts šeit neesi un cik nu dibens var būt augstu 90. gadā dzimušam...
Smieklīgi, patiešām. Pirmkārt, Tev vajadzēja pārmest par to, ka nu nav tāda arcsin90, bet Tu saki, ka tas ir dzimšanas gads. Jā, Tev patiešām derētu paņemt kādu grāmatu rokā.
Žēl gan, tāds it kā bija mans mērķis - interneta portālā kļūt par cienījamu cilvēku. Tas jau parāda Tavu intelektu, ne jau manu.
Ja es būtu dzimis 1990. gadā, kur tieši būtu problēma? Labi, man jādodas ir citur, bija patīkami ar jums (un tagad atveram grāmatas un paskatāmies, kāpēc jums jāraksta ar mazo burtu) visiem parunāt, lai viss izdodas un to afroamerikāņu būšanu izmetiet no galvas, priecājaties, ka dzīvojat savos Mazpisānos, kur visi ir BALTI.

     [+] [-]

, 2014-05-31 14:35, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Tiešām smieklīgi, ka vietējie pokemoni baigi cepas par rasista apcelšanu ASV. Ko jūs vsp saprotat no tās sarežģītās rasu situācijas, kas tur vēstures gaitā izveidojusies? Ir tur dubultstandarts, bet valstī, kurā tikai vēl pirms 40-50 gadiem melnie bija segregēti, tas ir saprotams. Viņi cenšas šo vēsturi "izdzēst", vēršoties pret katru rasisma izpausmi pret melnajiem. Turklāt, labi apzinoties, ka to dara uz rasisma pret balto rēķina (par Affirmative action jūs vsp kko zinat, profesori?). Turklāt Sterlings ir NBA (kur 76% melno spēlētāju) īpašnieks - tātad publiska persona, kurai ir zināms pienākums attiecīgi uzvesties - minimums, respektēt vairākuma rasi.

Cerams jūs beidzot kko sapratāt...
Piekrītu prātīgajam cilvēkam.

Mana skatījumā rasisms nav kādu nosaukt par niggeru. Ir zināms, ka USA tā lieta šajā jomā ir aizgājusi pa tālu, un viņi piesienas vārdu lietojumam daudzos gadījumos, kaut arī tīrs rasisms tur nemaz nav bijis, vienkārši neveiksmīga frazeoloģija. Tāds piemērs šogad bija NFL, kur Phi.Eagles WR Railijs Kūpers bija iefilmēts kaut kādā koncertā, kur nebija kaut ko sadalījis ar kādu melnīti, un vienkārši slengā izmeta N-wordu, par ko saņēma baigos nopēlumus. Šajā gadījumā, tas bija muļķīgi, jo šis gadījums atšķiras no Stērlinga gadījuma. Manuprāt Stērlinga gadījumā ir konstatējama tīra diskriminācija balstīta uz cilvēka ādas krāsu. Piekrītu tiem, kas saka, ka viņam pat patīk citas rases - mulate draudzenīte, komandā arī netrūkst talantīgu melnīšu -, bet es uzskatu, ka tas nav noteicošais! Tev var nepatikt melnie un nebūt rasists tāpat, kā tev var patikt melnie, bet tajā pašā laikā būt rasists, jo tu viņus diskriminē, piemēram, lūdzot viņus nevest uz NBA spēlēm! Rasisms ir diskriminācija balstīta uz ādas krāsu, respektīvi liegtas tiesības un iespējas. Rasisms nav simpātijas vai antipātijas. Tas attiecas arī uz citām mazāk aizsargātām grupām - sievietēm, homoseksuāļiem. Bet nu tas ir pilnīgi pašsaprotami, ka balto vīriešu pulciņā ir zema empātija pret vājākiem, jo šī suga nekad nav bijusi tādā pozīcijā, lai izjustu diskrimināciju...

  +3 [+] [-]

, 2014-05-31 14:35, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Jā, es sapratu.

Un tāpat palieku pie tā, ka savā telefona sarunā es saucu ko un kā gribu. Un tādas pašas tiesības arī ir Mr. Stērlingam. Bet ja kaut kāda aita speciāli telefona sarunu ieraksta un mudina uz tādiem tekstiem, tad ne jau viņš ir vainīgs.
Ne jau par to ir cepiens, vairāki melnie un man liekas arī pats Magic ir teicis, ka vārda brīvība ļauj viņam to teikt, bet, kā publiska persona un NBA (ļoti melnas līgas) prezidents, tu esi par saviem vārdiem atbildīgs, un, ja pārējie NBA prezidenti, komisārs un vnk visa līga negrib ar tādu rasistu sevi asociēt (cik ironiski), tad arī viņiem ir visas tiesības viņu no līgas izstumt. Tu tiešām uzskati, ka privātā sarunā tu vari sarunāt visādas lietas un par to neatbildēt? Un ne jau viņa draudzene pataisīja viņu par rasistu, viņa vnk kā jau gold digger, speciāli izvilka, bet tas nekā neattaisno Sterlingu. Ja tu to nevari saprast, tad ar loģiku tev tā pašvaki ir.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 14:38, pirms 11 gadiem
Runājot par viņa meksikāņu/melno draudzeni, tajā pašā sarunā viņš saka, ka viņai sevi jāpasniedz kā "proud white latina". Tā kā man liekas te viss ir skaidrs...

  -2 [+] [-]

, 2014-05-31 14:39, pirms 11 gadiem
adidas rakstīja: Pats rakstīji, ka no*irs cilvēkus, kuri stulbi. Kur te ir kāda aizstāvēšana? Tu pat esi tik gudrs, ka mierīgi no attāluma spēj noteikt manu izglītību!
Turpini, turpini - ar katru nākošo komentāru tavs IQ tik strauji skrien debesis
Ne jau tādā ziņā, es nelietoju vārdu no.irst, vari paskatīties. Nē, ir gan aizstāvēšana, jo bars cilvēku runā pilnīgi apbrīnojamas lietas, nebūtu neko uzrakstījis, tā arī paliktu: Stērlings malacis, vecais krabis rullē, izputināt līgu, melnie to ir pelnījuši. Es nezinu, Tvaicene tīrākā, es vismaz ļoti ceru, ka neviens no jums nesporto profesionāli.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 14:40, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Jā, es sapratu.

Un tāpat palieku pie tā, ka savā telefona sarunā es saucu ko un kā gribu. Un tādas pašas tiesības arī ir Mr. Stērlingam. Bet ja kaut kāda aita speciāli telefona sarunu ieraksta un mudina uz tādiem tekstiem, tad ne jau viņš ir vainīgs.
Nē, nē, nabaga baltais miljardieris ne pie kā nav vainīgs! Viņu apvārdoja! Neviens viņu nenotiesā ar valsts likumiem - NBA ir privāts iestādījums, un viņi paši pēc sava prāta nosaka savus iekšējos noteikumus un pēc sava prāta nosaka, ar kuriem cilvēkiem grib sadarboties. Ar Stērlingu viņi vairs negrib sadarboties. Tā teikt, par saviem vārdiem ir jāatbild... Turklāt es saskatītu NBA iespējas tiesāties ar Stērlingu uz tā pamata, ka viņš ir pabojājis NBA tēlu. Un sava tēla veidošanā NBA iegulda ne mazums līdzekļu!! NBA cares šobrīd jau ir uzbūvējuši kādas pāris orkānu nopostītas pilsētas un izārstējuši kaudzēm vēža slimnieku bērnu (vismaz pēc tām reklāmām tā sāk likties!)

     [+] [-]

, 2014-05-31 14:44, pirms 11 gadiem
arcsin90 rakstīja: Jā, bet problēma ir tā, ka Tu uz ielas bikses pieliktu, ne kādu kaut kā nosauktu... Žēl, ka Tu uzskati, ka piedzimstot tur, kur piedzimi, esi varenāks par citiem tikai tāpēc, ka Tu eksistē. Neesi. Parasti visi šie cilvēki, kas šādi runā, stāv makdonaldā vai Narvesenā aiz kases un saņem 300 eiro mēnesī.
Ja Tev būs dzīvē tā laime saprast, ka cilvēku vajag vērtēt pēc prātiņa kapacitātes nevis ādas krāsas, tad arī mēs varētu parunāt.
+, bet nedrīkst arī aizmirst, ka jebkuru sistēmu var vērtēt arī kā kvalitāti proporcijā pret kvantitāti.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 14:44, pirms 11 gadiem
arcsin90 rakstīja: Ne jau tādā ziņā, es nelietoju vārdu no.irst, vari paskatīties. Nē, ir gan aizstāvēšana, jo bars cilvēku runā pilnīgi apbrīnojamas lietas, nebūtu neko uzrakstījis, tā arī paliktu: Stērlings malacis, vecais krabis rullē, izputināt līgu, melnie to ir pelnījuši. Es nezinu, Tvaicene tīrākā, es vismaz ļoti ceru, ka neviens no jums nesporto profesionāli.
Ja tas būtu tvaicenes variants, tas pat būtu labi, jo tad šiem pokemoniem būtu attaisnojums viņu nezināšanai, bet diemžēl šeit vnk parādās cilvēku aprobežotība un brutāla nevēlēšanās izprast viņiem pilnīgi svešu situāciju. Viņi vēl savā tīņu vecumā pasauli uzlūko tikai melnu vai baltu.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 14:44, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Ne jau par to ir cepiens, vairāki melnie un man liekas arī pats Magic ir teicis, ka vārda brīvība ļauj viņam to teikt, bet, kā publiska persona un NBA (ļoti melnas līgas) prezidents, tu esi par saviem vārdiem atbildīgs, un, ja pārējie NBA prezidenti, komisārs un vnk visa līga negrib ar tādu rasistu sevi asociēt (cik ironiski), tad arī viņiem ir visas tiesības viņu no līgas izstumt. Tu tiešām uzskati, ka privātā sarunā tu vari sarunāt visādas lietas un par to neatbildēt? Un ne jau viņa draudzene pataisīja viņu par rasistu, viņa vnk kā jau gold digger, speciāli izvilka, bet tas nekā neattaisno Sterlingu. Ja tu to nevari saprast, tad ar loģiku tev tā pašvaki ir.
Jā, es uzskatu, ka privātā sarunā es varu teikt ko gribu.

Tu piemini, ka viņš ir publiska persona.... Bet publiski viņš neko nav teicis. Tā bija privāta saruna, kur normālā gadījumā nevienam nav jābāž savs deguns.

Kaut kā neesmu dzirdējis, ka privātīpašumu tā var atņemt(lai arī šajā gadījumā ir laba 2 miljardu kompensācija) . Tas jau arī ir minēts kā vēl viens iemesls iesūdzēšanai tiesā.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 14:45, pirms 11 gadiem
Droši vien ir vērts ņemt vērā arī faktu, ka NBA un vispār profesionālais sports ir melno līdztiesību ledlauzis ASV. Domāju, ka viņi netaisās šo lomu tā vienkārši arī nomest, jo kā jau te minēja - ap 70% tur ir melnie.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 14:49, pirms 11 gadiem
smakulaacis rakstīja: Nē, nē, nabaga baltais miljardieris ne pie kā nav vainīgs! Viņu apvārdoja! Neviens viņu nenotiesā ar valsts likumiem - NBA ir privāts iestādījums, un viņi paši pēc sava prāta nosaka savus iekšējos noteikumus un pēc sava prāta nosaka, ar kuriem cilvēkiem grib sadarboties. Ar Stērlingu viņi vairs negrib sadarboties. Tā teikt, par saviem vārdiem ir jāatbild... Turklāt es saskatītu NBA iespējas tiesāties ar Stērlingu uz tā pamata, ka viņš ir pabojājis NBA tēlu. Un sava tēla veidošanā NBA iegulda ne mazums līdzekļu!! NBA cares šobrīd jau ir uzbūvējuši kādas pāris orkānu nopostītas pilsētas un izārstējuši kaudzēm vēža slimnieku bērnu (vismaz pēc tām reklāmām tā sāk likties!)
Lai kāda organizācija būtu, viņi nevar noteikt, ko darīt ar viņa paša privātīpašumu. Protams, nepārdotu, paliktu vispār bešā, jo cik sapratu CP3, Deandre, Doks pateica, ka vairs ar viņu līgumu neparakstītu un tā arī citi afro-amerikāņi līgā pateica. Un klubs bez spēlētājiem nevienam nav vajadzīgs.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 14:51, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Ja tas būtu tvaicenes variants, tas pat būtu labi, jo tad šiem pokemoniem būtu attaisnojums viņu nezināšanai, bet diemžēl šeit vnk parādās cilvēku aprobežotība un brutāla nevēlēšanās izprast viņiem pilnīgi svešu situāciju. Viņi vēl savā tīņu vecumā pasauli uzlūko tikai melnu vai baltu.
Šito komentāru tūlīt iesniegšu tiesā. Kā tu uzdrošinies kādu nosaukt par aprobežotu? Kādēļ tu te kādu sauc par tīni? Fui. Pieprasu kompensāciju.

Vot tev labs piemērs. Sterlings to darīja privātā sarunā, bet tu te internetā mētājies ar saviem apgalvojumiem un nevienam ne silts, ne auksts no tā, bet Stērlingu tu atļaujies nopelt.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-31 14:52, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Ja tas būtu tvaicenes variants, tas pat būtu labi, jo tad šiem pokemoniem būtu attaisnojums viņu nezināšanai, bet diemžēl šeit vnk parādās cilvēku aprobežotība un brutāla nevēlēšanās izprast viņiem pilnīgi svešu situāciju. Viņi vēl savā tīņu vecumā pasauli uzlūko tikai melnu vai baltu.
Tā ir, bet es varētu saderēt, ka arī pēc 10 gadiem lielākajai daļai no tiem bļāvējiem domāšana nebūs mainījusies. Un tagad visiem tiem : "Iedomājaties, es esmu runājis dzīvē ar afroamerikāni un es esmu dzīvs joprojām. Kā tas vispār ir iespējams?"
Nu gan man jatinās, normālu čateli SC.com aizsāku, es patiešām ļoti atvainojos par tiem dažiem izteicieniem iepriekš, neviens no tiem nebija domāts personīgi, man vienkārši šī tēma diezgan "paķer", tāpēc sanāca tāds - vispirms izdari, pēc tam domā, ko izdarīji.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 14:54, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Jā, es uzskatu, ka privātā sarunā es varu teikt ko gribu.

Tu piemini, ka viņš ir publiska persona.... Bet publiski viņš neko nav teicis. Tā bija privāta saruna, kur normālā gadījumā nevienam nav jābāž savs deguns.

Kaut kā neesmu dzirdējis, ka privātīpašumu tā var atņemt(lai arī šajā gadījumā ir laba 2 miljardu kompensācija) . Tas jau arī ir minēts kā vēl viens iemesls iesūdzēšanai tiesā.
Es redzu, ka tev pagrūti filtrēt to, ko es saku, tādēļ atkārtošu jautājumu. Vai tu uzskati, ka vari teikt visu ko vēlies, un pēc tam par saviem vārdiem neatbildēt? Runas tiesības tev dod iespēju teikt, ko vēlies, bet par vārdiem ir jāatbild. Turklāt, kā NBA īpašniekam, viņam ir PAPILDUS atbildības, jo viņš reprezentē savu klubu un visu līgu, te vairs nav runa par 1 cilvēku.

Un vienīgo, ko privātas sarunas ierakstīšana un publicēšana vajag uztraukt, ir Sterlings. Viņš var kasīties draudzenei par viņa tiesību pārkāpšanu, bet ne jau par sarunas saturu.

NBA nemaz neatņem viņam klubu. Arī to tu neesi sapratis. NBA cenšas darīt visu, kas ir tās rīcībā, lai panāktu to, ka Sterlings PĀRDOD klubu. Tas ir pilnīgi saprotams, ka NBA nedrīkst savā vidū turēt atklātu rasistu.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 14:57, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Šito komentāru tūlīt iesniegšu tiesā. Kā tu uzdrošinies kādu nosaukt par aprobežotu? Kādēļ tu te kādu sauc par tīni? Fui. Pieprasu kompensāciju.

Vot tev labs piemērs. Sterlings to darīja privātā sarunā, bet tu te internetā mētājies ar saviem apgalvojumiem un nevienam ne silts, ne auksts no tā, bet Stērlingu tu atļaujies nopelt.
Malacis, tu tikko salīdzināji rasismu ar maniem pārmetumiem rasista aizstāvētājiem. Protams, ka mani izteikumi nav nekas patīkams, bet tomēr tas ir sīkums, salīdzinot ar rasismu. Turklāt, vai tagad man par saviem vārdiem nebūtu jāatbild, ja kāds to prasītu? Neesmu nekāds sīcis, un saprotu, ka man tas būtu jādara.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 14:59, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Es redzu, ka tev pagrūti filtrēt to, ko es saku, tādēļ atkārtošu jautājumu. Vai tu uzskati, ka vari teikt visu ko vēlies, un pēc tam par saviem vārdiem neatbildēt? Runas tiesības tev dod iespēju teikt, ko vēlies, bet par vārdiem ir jāatbild. Turklāt, kā NBA īpašniekam, viņam ir PAPILDUS atbildības, jo viņš reprezentē savu klubu un visu līgu, te vairs nav runa par 1 cilvēku.

Un vienīgo, ko privātas sarunas ierakstīšana un publicēšana vajag uztraukt, ir Sterlings. Viņš var kasīties draudzenei par viņa tiesību pārkāpšanu, bet ne jau par sarunas saturu.

NBA nemaz neatņem viņam klubu. Arī to tu neesi sapratis. NBA cenšas darīt visu, kas ir tās rīcībā, lai panāktu to, ka Sterlings PĀRDOD klubu. Tas ir pilnīgi saprotams, ka NBA nedrīkst savā vidū turēt atklātu rasistu.
Nebūtu ieraksts, nebūtu saturs.

Un jā- es teiksim runājot ar saviem radiem mājās varu teikt ko gribu. Un man nekas nevienam nebūs jāatbild. Teiksim, ja es sēžu pirtiņā un runājos ar vienu cilvēku- man būtu kaut kas jāievēro un par kaut ko jāatbild? NĒ!!!

Un tev jau 5. reizi saku- es saprotu, ka viņš ir publiska persona ar savām atbildībām- bet ne jau privātajā dzīvē kāds aizliegs viņam kaut ko teikt.

Tu pats laikam neesi sapratis, ko es teicu. NBA piespiež viņam pārdot. Bet nu par to tēmu, lai tie advokāti padomā un parunā. Pēc terminiem visu atradīs, pierādīs un bla bla.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 14:59, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Lai kāda organizācija būtu, viņi nevar noteikt, ko darīt ar viņa paša privātīpašumu. Protams, nepārdotu, paliktu vispār bešā, jo cik sapratu CP3, Deandre, Doks pateica, ka vairs ar viņu līgumu neparakstītu un tā arī citi afro-amerikāņi līgā pateica. Un klubs bez spēlētājiem nevienam nav vajadzīgs.
Neviens viņu fiziski nav piespiedis pārdot to klubu, noteikti, ka nepastāv arī tādas likumdošanas ASV, kas varētu kādai organizācijai pārdot privātīpašumu, ja pirmīt nav parakstīti noteikti līgumi.
Tajā pašā laikā, nesaskatu nekādu problēmu NBA clipperus izmest no līgas, ja Stērlings nepārdotu savu klubu. Jo, uzsveru vēlreiz, - NBA ir privāts iestādījums, paši nosaka ar ko viņi sadarbojas un ar ko nē! Tad nu secinu, ka šī "piespiešana" ir izpaudusies šādā veidā. Varēja paturēt to klubu, bet, kad tas vairs nespēlētu NBA, viņš būtu pazaudējis kādus 2miljardus $$!! Man jau patiktos, tad varbūt atvērtos vieta līgā atjaunotai Seattle Supersonics..

  -3 [+] [-]

, 2014-05-31 15:01, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Malacis, tu tikko salīdzināji rasismu ar maniem pārmetumiem rasista aizstāvētājiem. Protams, ka mani izteikumi nav nekas patīkams, bet tomēr tas ir sīkums, salīdzinot ar rasismu. Turklāt, vai tagad man par saviem vārdiem nebūtu jāatbild, ja kāds to prasītu? Neesmu nekāds sīcis, un saprotu, ka man tas būtu jādara.
Aha... kam tad tu tagad atbildēsi?

Zini mož aprobežotas personas tavu tekstu uztver sāpīgāk, kā viņi uztraucas par rasisma tekstiem. Jo rasisma doma jau ir tā, ka tas nepatīk tam kuram to pasaka, nevis tam, kurš saka.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 15:02, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Es redzu, ka tev pagrūti filtrēt to, ko es saku, tādēļ atkārtošu jautājumu. Vai tu uzskati, ka vari teikt visu ko vēlies, un pēc tam par saviem vārdiem neatbildēt? Runas tiesības tev dod iespēju teikt, ko vēlies, bet par vārdiem ir jāatbild. Turklāt, kā NBA īpašniekam, viņam ir PAPILDUS atbildības, jo viņš reprezentē savu klubu un visu līgu, te vairs nav runa par 1 cilvēku.

Un vienīgo, ko privātas sarunas ierakstīšana un publicēšana vajag uztraukt, ir Sterlings. Viņš var kasīties draudzenei par viņa tiesību pārkāpšanu, bet ne jau par sarunas saturu.

NBA nemaz neatņem viņam klubu. Arī to tu neesi sapratis. NBA cenšas darīt visu, kas ir tās rīcībā, lai panāktu to, ka Sterlings PĀRDOD klubu. Tas ir pilnīgi saprotams, ka NBA nedrīkst savā vidū turēt atklātu rasistu.
Lai saprastu, ko Tu tikko pateici, lasītājiem ir nepieciešams saprast terminu "morālā atbildība". Attiecīgi, visur, kur Mixes piemin vārdu "atbildība", ar to ir domāta morālā atbildība, ne kriminālā vai juridiskā...

  -2 [+] [-]

, 2014-05-31 15:05, pirms 11 gadiem
smakulaacis rakstīja: Neviens viņu fiziski nav piespiedis pārdot to klubu, noteikti, ka nepastāv arī tādas likumdošanas ASV, kas varētu kādai organizācijai pārdot privātīpašumu, ja pirmīt nav parakstīti noteikti līgumi.
Tajā pašā laikā, nesaskatu nekādu problēmu NBA clipperus izmest no līgas, ja Stērlings nepārdotu savu klubu. Jo, uzsveru vēlreiz, - NBA ir privāts iestādījums, paši nosaka ar ko viņi sadarbojas un ar ko nē! Tad nu secinu, ka šī "piespiešana" ir izpaudusies šādā veidā. Varēja paturēt to klubu, bet, kad tas vairs nespēlētu NBA, viņš būtu pazaudējis kādus 2miljardus $$!! Man jau patiktos, tad varbūt atvērtos vieta līgā atjaunotai Seattle Supersonics..
If at least 23 of the other 29 owners vote to terminate Sterling's ownership of the franchise, the Clippers would have to be sold, the NBA said.

NBA Commissioner Adam Silver said last week he would prefer to let Donald Sterling and his wife Shelley Sterling sell the team "on a reasonable timetable" rather than proceed with trying to forcibly terminate their ownership.

Would have to be sold??? Iztulkosi vai man pašam uzrakstīt, ka viņi likvidētu viņa ouneršipu un liktu pārdot. Tā vietā viņš pats padevās un pārdeva. Viņš varētu tiesāties ilgi un dikti.

Un redzi, ka tomēr ir piespieduši. Un kā arī tajā rakstā minēts, ka ne jau viņš tiesājas par atņemšanu, bet par piespiedu pārdošanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 15:09, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: If at least 23 of the other 29 owners vote to terminate Sterling's ownership of the franchise, the Clippers would have to be sold, the NBA said.

NBA Commissioner Adam Silver said last week he would prefer to let Donald Sterling and his wife Shelley Sterling sell the team "on a reasonable timetable" rather than proceed with trying to forcibly terminate their ownership.

Would have to be sold??? Iztulkosi vai man pašam uzrakstīt, ka viņi likvidētu viņa ouneršipu un liktu pārdot. Tā vietā viņš pats padevās un pārdeva. Viņš varētu tiesāties ilgi un dikti.

Un redzi, ka tomēr ir piespieduši. Un kā arī tajā rakstā minēts, ka ne jau viņš tiesājas par atņemšanu, bet par piespiedu pārdošanu.
Attiecīgi tad viņš, kad pirka vai veidoja Clipperus un iesaistījās līgā, parakstīja līgumu ar NBA, kur visi šie noteikumi bija rakstīti! Viss ir likumīgi! Es neesmu jurists, bet nu lai šo lietu kārtību nesaprastu, ir jābūt ķieģelim, kurš nekad neko nav nopircis, pārdevis, bijis darba devēja-ņēmēja attiecībās un nekad dzīvē ne ar vienu nav centies sadarboties, balstot šo sadarbību uz savstarpēju cieņu un uzticību.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 15:11, pirms 11 gadiem
ViestursThePunisher rakstīja: Esmu pilnīgi Stērlinga pusē! Kad balto nosauc par "White-trash" tas nav nekas, bet kad melno par "nigger", tad ir vairāki miljoni sods,rasisms. Man tiešām žēl,ka rasisms iet tikai vienā virzienā. Cerams kādreiz cilvēce nāks pie prāta un sapratīs,ka melnie tikai izmanto mazāko iespēju,lai kliegtu - RASISMS!
ko tu muldi? Tu dzīvo Latvijā, tu rasismu ne dzirdējis ne redzējis neesi. Kas notiek ar NBA un Stērlingu ir ASV problēma, kura viņiem pašiem jāatrisina. Tas būtu pilnīgs absurds, ja kāds amerikānis ņemtu vērā kkāda lauķa Viestura viedokli, ņemot vērā, ka ar nēģeri pat runājis nekad neesi.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 15:12, pirms 11 gadiem
Vienīgā iespēja Sterlingam aizķerties un uzvarēt tādu tiesu būtu tad, ja šie likumi, kas nosaka, ka pārējie var nobalsot par cita kluba vadības maiņu, būtu tikuši pieņemti pēc tam, kad attiecīgais skandāls bija noticis, vai pēc tam, kad viņš kļuva par kluba īpašnieku. Pieļauju, ka neviens no šiem apstākļiem neizpildās...

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 15:14, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nebūtu ieraksts, nebūtu saturs.

Un jā- es teiksim runājot ar saviem radiem mājās varu teikt ko gribu. Un man nekas nevienam nebūs jāatbild. Teiksim, ja es sēžu pirtiņā un runājos ar vienu cilvēku- man būtu kaut kas jāievēro un par kaut ko jāatbild? NĒ!!!

Un tev jau 5. reizi saku- es saprotu, ka viņš ir publiska persona ar savām atbildībām- bet ne jau privātajā dzīvē kāds aizliegs viņam kaut ko teikt.

Tu pats laikam neesi sapratis, ko es teicu. NBA piespiež viņam pārdot. Bet nu par to tēmu, lai tie advokāti padomā un parunā. Pēc terminiem visu atradīs, pierādīs un bla bla.
Nja, mums lkm vairāk nav ko diskutēt. Ja tev liekas, ka tu vari sastāstīt visādas lietas privātā sarunāt, un tikai tāpēc, ka tā ir privāta, par to vairs nav jāatbild, tad es tiešām nezinu, kas tavām smadzenēm liks darboties sakarīgi. Varbūt tikai gudrības gadi.

Es redzu, ka tu vsp nerubī, ko rakstu. Es tev, mīļais draugs, 5 reizes esmu teicis, ka viņam ir visas tiesības teikt, ko vēlas, neviens no necenšas un arī nevarētu aizliegt. Bet, ja ti pasniedz sevi kā rasistu, tad rēķinies, ka līgai tas nepatiks, un tā rīkosies bargi. Un par to, ka tā ir privāta saruna, vari raudāt daudz un dikti, viņa izteikumi no tā nemainās ne par gramu un kā rasistiskti tie arī jāuztver. Tikpat labi viņš tos varēja izbļaut, tupot uz poda. Arī tad būtu skandāls, un tikai loģiski, ka tā.

Bucīt, ne jau man te ir problēmas ar saprašanu, tāpēc nepagriez to pret mani. Citēju tevi - Kaut kā neesmu dzirdējis, ka privātīpašumu tā var atņemt. Sauc mani par ēzeļa pauri, bet man šeit izskatās, ka tev likās, ka NBA ATŅEM viņam klubu, kas vnk nav taisnība. Es tev teicu, ka viņi cenšas panākt pārdošanu. Tad tu maini dziesmu un saki, ka cenšas piespiest, kas būtībā ir taisnība. Malacis, tātad ņēmi vērā manus vārdus. Un NBA kā privātam pasākumam ir visas tiesības izmantot likumīgus līdzekļus, lai panāktu pārdošanu. Bet lai tiešām advokāti izcīnās, tomēr morāli vien Sterlingam to vajadzētu darīt bez ierunām, neskatoties uz to, vai tas būtu 100% legāli no NBA puses.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 15:20, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nebūtu ieraksts, nebūtu saturs.

Un jā- es teiksim runājot ar saviem radiem mājās varu teikt ko gribu. Un man nekas nevienam nebūs jāatbild. Teiksim, ja es sēžu pirtiņā un runājos ar vienu cilvēku- man būtu kaut kas jāievēro un par kaut ko jāatbild? NĒ!!!

Un tev jau 5. reizi saku- es saprotu, ka viņš ir publiska persona ar savām atbildībām- bet ne jau privātajā dzīvē kāds aizliegs viņam kaut ko teikt.
Tāda Šlesera domāšana. https://www.youtube.com/watch?v=sWm...

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 15:20, pirms 11 gadiem
NBA būtu izdevīgāk, lai a. god. Stērlings tagad nomirtu. Tā kā nebrīnieties, ka tā arī notiks drīzumā.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 15:21, pirms 11 gadiem
smakulaacis rakstīja: Attiecīgi tad viņš, kad pirka vai veidoja Clipperus un iesaistījās līgā, parakstīja līgumu ar NBA, kur visi šie noteikumi bija rakstīti! Viss ir likumīgi! Es neesmu jurists, bet nu lai šo lietu kārtību nesaprastu, ir jābūt ķieģelim, kurš nekad neko nav nopircis, pārdevis, bijis darba devēja-ņēmēja attiecībās un nekad dzīvē ne ar vienu nav centies sadarboties, balstot šo sadarbību uz savstarpēju cieņu un uzticību.
Can The NBA Fire Donald Sterling? Legal...

Kā jau tajā rakstā minēts- neviens pat nezin, kāds ir tas NBA likums. Nu gan jau parakstītāji zin. Bet kaut kā neticu, ka tur kaut kas baigi atrunāts par rasismu. Bet ej sazini.

Pats tu ķieģelis. Tas, ka tu esi parakstījis darba līgumu vienu reizi dzīvē, nenozīmē, ka tu zini kāds ir NBA nolikums un par ko te vispār ir runa.

Zini es esmu parakstījis pāris nomas līgumus dzīvē, kas ir uz 3 lapām. Šeit iet runa par 100 vai pat 1000 lapām ar noteikumiem, tā kā es labāk necentīšos tēlot ģēniju. Atstāšu to lomu tev.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 15:22, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: If at least 23 of the other 29 owners vote to terminate Sterling's ownership of the franchise, the Clippers would have to be sold, the NBA said.

NBA Commissioner Adam Silver said last week he would prefer to let Donald Sterling and his wife Shelley Sterling sell the team "on a reasonable timetable" rather than proceed with trying to forcibly terminate their ownership.

Would have to be sold??? Iztulkosi vai man pašam uzrakstīt, ka viņi likvidētu viņa ouneršipu un liktu pārdot. Tā vietā viņš pats padevās un pārdeva. Viņš varētu tiesāties ilgi un dikti.

Un redzi, ka tomēr ir piespieduši. Un kā arī tajā rakstā minēts, ka ne jau viņš tiesājas par atņemšanu, bet par piespiedu pārdošanu.
Čali, tu vsp saproti, ko esi iepeistojis?

Nekas, es tev izskaidrošu.

1.Cik var saprast, NBA ir tiesības izbalsot Sterlingu ārā (privāta iestāde var rīkoties, kā vēlas), kā rezultātā, jāpardod klubs.

2. Šis balsojums nav noticis, bet, visi zin, ka visticamāk, ja tiktu balsots, tas būtu par sliktu Sterlingam.

3. Silvers dod Sterlingam iespēju nesagaidīt negatīvu balsojumu un aiztīties pašam.

4. Piespiešana šeit nozīmē īpašnieku balsošanu, jo tā rezultāts būtu saistošs, līdz ar to upuris būtu SPIESTS pārdot (jo acīmredzot, pats negrasās pārdod, tātad balsojuma negatīvs rezultāts ir pret viņa gribu). Nezinu, kā tas iet kopā ASV likumiem (es pieņemu, ka, ja šādas tiesības NBA ir, tad tās varētu atbilst), bet katrā ziņā tas ir ļoti labi, ka NBA ir instrumenti, kā atbrīvoties no nevēlamiem elementiem.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-31 15:25, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Nja, mums lkm vairāk nav ko diskutēt. Ja tev liekas, ka tu vari sastāstīt visādas lietas privātā sarunāt, un tikai tāpēc, ka tā ir privāta, par to vairs nav jāatbild, tad es tiešām nezinu, kas tavām smadzenēm liks darboties sakarīgi. Varbūt tikai gudrības gadi.

Es redzu, ka tu vsp nerubī, ko rakstu. Es tev, mīļais draugs, 5 reizes esmu teicis, ka viņam ir visas tiesības teikt, ko vēlas, neviens no necenšas un arī nevarētu aizliegt. Bet, ja ti pasniedz sevi kā rasistu, tad rēķinies, ka līgai tas nepatiks, un tā rīkosies bargi. Un par to, ka tā ir privāta saruna, vari raudāt daudz un dikti, viņa izteikumi no tā nemainās ne par gramu un kā rasistiskti tie arī jāuztver. Tikpat labi viņš tos varēja izbļaut, tupot uz poda. Arī tad būtu skandāls, un tikai loģiski, ka tā.

Bucīt, ne jau man te ir problēmas ar saprašanu, tāpēc nepagriez to pret mani. Citēju tevi - Kaut kā neesmu dzirdējis, ka privātīpašumu tā var atņemt. Sauc mani par ēzeļa pauri, bet man šeit izskatās, ka tev likās, ka NBA ATŅEM viņam klubu, kas vnk nav taisnība. Es tev teicu, ka viņi cenšas panākt pārdošanu. Tad tu maini dziesmu un saki, ka cenšas piespiest, kas būtībā ir taisnība. Malacis, tātad ņēmi vērā manus vārdus. Un NBA kā privātam pasākumam ir visas tiesības izmantot likumīgus līdzekļus, lai panāktu pārdošanu. Bet lai tiešām advokāti izcīnās, tomēr morāli vien Sterlingam to vajadzētu darīt bez ierunām, neskatoties uz to, vai tas būtu 100% legāli no NBA puses.
Tu saproti vai nesaproti, ka sarunu NEDRĪKST ierakstīt??????

     [+] [-]

, 2014-05-31 15:29, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu saproti vai nesaproti, ka sarunu NEDRĪKST ierakstīt??????
Es tak tev jau teicu, ka par to var uztraukties Sterlings, un arī teicu, ka viņa tiesības ir pārkāptas. JĀ SAPROTU!

Bet tu nerubī, ka tam nav ne mazāka sakara ar sarunas saturu un to, ko tagad ar viņa vārdiem dara. Par tiem ir jāatbild.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-31 15:30, pirms 11 gadiem
Mixes rakstīja: Čali, tu vsp saproti, ko esi iepeistojis?

Nekas, es tev izskaidrošu.

1.Cik var saprast, NBA ir tiesības izbalsot Sterlingu ārā (privāta iestāde var rīkoties, kā vēlas), kā rezultātā, jāpardod klubs.

2. Šis balsojums nav noticis, bet, visi zin, ka visticamāk, ja tiktu balsots, tas būtu par sliktu Sterlingam.

3. Silvers dod Sterlingam iespēju nesagaidīt negatīvu balsojumu un aiztīties pašam.

4. Piespiešana šeit nozīmē īpašnieku balsošanu, jo tā rezultāts būtu saistošs, līdz ar to upuris būtu SPIESTS pārdot (jo acīmredzot, pats negrasās pārdod, tātad balsojuma negatīvs rezultāts ir pret viņa gribu). Nezinu, kā tas iet kopā ASV likumiem (es pieņemu, ka, ja šādas tiesības NBA ir, tad tās varētu atbilst), bet katrā ziņā tas ir ļoti labi, ka NBA ir instrumenti, kā atbrīvoties no nevēlamiem elementiem.
Ai nu ko tu te peries. Juristi tur atradīs visu punktiņu pēc punktiņa.

“There is a chance that [he] would bring a lawsuit based on antitrust law, challenging the termination as being an illegal restraint of trade or illegal group boycott,”

Un tas ir tikai mazais punktiņš, ko es saprotu neredzot nekādus līgumus. Un tici man- Stērlings atradīs vēl daudzus tādus punktus.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 15:31, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu saproti vai nesaproti, ka sarunu NEDRĪKST ierakstīt??????
Nu nomas līguma ģēnij - kur ir tas likums, kas aizliedz kaut ko ierakstīt? Brīnums, kā vispār kino nozare ir spējusi tik tālu attīstīties?!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 15:32, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ai nu ko tu te peries. Juristi tur atradīs visu punktiņu pēc punktiņa.

“There is a chance that [he] would bring a lawsuit based on antitrust law, challenging the termination as being an illegal restraint of trade or illegal group boycott,”

Un tas ir tikai mazais punktiņš, ko es saprotu neredzot nekādus līgumus. Un tici man- Stērlings atradīs vēl daudzus tādus punktus.
Nu tagad sāksies juristu cīņa, jā. Daudzi jau paredzēja, ka tā notiks un Sterlings nepadosies. Rasistu jau laikam nevar izārstēt.

Pēdējais jautājums tev - kas tev īsti nepatīk šajā visā skandālā? Tas, ka viņu spiež pārdot klubu?

     [+] [-]

, 2014-05-31 15:34, pirms 11 gadiem
smakulaacis rakstīja: Nu nomas līguma ģēnij - kur ir tas likums, kas aizliedz kaut ko ierakstīt? Brīnums, kā vispār kino nozare ir spējusi tik tālu attīstīties?!
Oho, kad runā par juridiskām lietām, ļoti laba piekasīšanās vārdiem, malacis, ka ieraudzīji