Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Fenomenālais Rondo gūst 44 punktus, "Celtics" tomēr zaudē

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Fenomenālais Rondo gūst 44 punktus, "Celtics" tomēr zaudē
Dveins Veids un Ražāns Rondo
Foto: Reuters/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas Austrumu konferences finālsērijā rezultāts kļuvis 2-0 Maiami "Heat" labā. Floridas komanda otrajā spēlē savā laukumā atspēlējās no -15 un papildlaikā ar 115:111 pieveica Bostonas "Celtics", kuras sastāvā karjeras rekordu ar 44 punktiem sasniedza Ražāns Rondo.

"Heat" pirmajā puslaikā ar sliktu aizsardzību izraka sev pamatīgu bedri, nokļūstot iedzinējos ar 15 punktu deficītu (32:47). Mario Čālmerss un visa Maiami aizsardzība netika galā ar Ražāna "Rondo" neitralizēšanu. Bostonas saspēles vadītājs pirmajā puslaikā guva 22 punktus, pēc lielā pārtraukuma iemetot vēl tikpat. Rondo 1. puslaikā "play off" mačos tik daudz nebija iemetis (iepriekšējais rekords – 19 punkti pret "Cavaliers" 2010. gadā).

Otrajā puslaikā Rondo sedza ne tikai Čālmerss, bet arī Lebrons Džeimss un Dveins Veids, veicot krietni labāku darbu nekā pirmajā puslaikā. Bostona otro puslaiku sāka ar +7 (53:46). Maiami atspēlējās un pēdējās ceturtdaļas sākumā jau pati bija vadībā ar septiņu punktu pārsvaru (84:77). "Celtics" atbildēja ar 17-5 izrāvienu, iegūstot piecu punktu pārsvaru. Rejs Alens aizmeta garām brīvu tālmetienu, kas ļautu atrauties līdz astoņiem punktiem.

Alens labojās 34 sekundes pirms pamatlaika beigām, ar vēl vienu brīvu "trīnīti" panākot izlīdzinājumu – 99:99. Alenu nepieskatīja Džeimss, kurš neveiksmīgi nospēlēja vēl divas epizodes, pēdējās 20 sekundēs aizmetot garām no groza apakšas, bet pēc tam arī pustālo metienu, izvēloties mest no distances, nevis apspēlējot augumā mazāko Rondo. Bija jāspēlē papildlaiks...

Bostonai papildlaiks bija jāspēlē bez Pola Pīrsa, kuram sešu piezīmju dēļ mačs beidzās 47 sekundes pirms pamatlaika beigām. Ar vienu pašu Rondo pret Veidu nepietika. Rondo papildlaikā guva visus 12 "Celtics" punktus, ieskaitot divus tālmetienus, bet "Heat" iemeta par četriem vairāk un uzvarēja ar 115:111. Papildlaika priekšpēdējā minūtē tiesneši nefiksēja Veida pārkāpumu pret Rondo metiena brīdī. Nākamās divas spēles piektdien un svētdien Bostonā.

"Heat" pirmo reizi "play off" atspēlējās no 15 punktu deficīta. Savukārt "Celtics" šosezon tikai vienu reizi 34 spēlēs bija zaudējusi maču, kurā tā bija vadībā ar 14 vai vairāk punktiem. Tas notika pavisam nesen – 18. maijā konferences pusfināla ceturtajā spēlē pret "76ers".

Uzvarētāju sastāvā 34 punkti un 10 atlēkušās bumbas Džeimsam (piekto maču pēc kārtas vismaz 30+10), Veids guva 23, bet Čālmersam 22 punkti. 13+11 no soliņa Judonim Haslemam. "Heat" uzvarēja, neskatoties uz 16 neprecīziem soda metieniem.

"Celtics" rindās fantastisks mačs Rondo, kurš nospēlēja visas 53 minūtes. Pēdējo reizi bez atpūtas "play off" spēlēja Dvaits Hovards, kuram pagājušajā sezonā tādas bija divas spēles. Rondo guva 44 punktus, kas ir saspēles vadītāja rekords gan ne tikai "play off" spēlēs, bet arī skaitot regulārajā sezonā iespēto (iepriekš attiecīgi 30 un 35). Bez 44 punktiem Rondo izdalīja arī 10 rezultatīvas piespēles un savāca astoņas atlēkušās bumbas. Rondo 53 minūtēs pieļāva tikai 3 kļūdas.

Rondo ir pirmais spēlētājs "Celtics" vēsturē ar 40 punktiem un 10 piespēlēm "play off" mačos. Pret "Heat" izslēgšanas spēlēs vairāk iemetis tikai Maikls Džordans, kurš pret Maiami savulaik guva 56 un 46 punktus. Pīrss trešdienas spēlē guva 21 punktu, Kevinam Gārnetam 18, bet Alenam 13.

Vismaz 40 punkti, 10 piespēles un astoņas atlēkušās bumbas "play off" spēles ietvaros pa spēkam bijis arī Treisijam Makgreidijam, Čārlzam Bārklijam, Klaidam Dreksleram, Džerijam Vestam un divreiz Oskaram Robertsonam. 44 punktus kombinācijā ar tik daudz piespēlēm un atlēkušajām bumbām līdz šim vēl neviens nebija guvis.

Izmantotie resursi:
ESPN

     [+] [-]

, 2012-05-31 12:17, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Džeimsam nākamsezon sasniedzamo 3 būtiski "mailstouni":

20 000. punkts regulārajā sezonā
5000. atlēcošā bumba reg.sez.
5000. rezultatīvā piespēle reg.sez.
Diez cik visam paareejam Miami rousteram kopaa ... punkti..bumbas..piespeeles neskaitot Weidu un Boshu!Punktos jau kopaa paarspeetu cik tur Dzeimsam kaadas 18 000,bet kopaa nemot vina atleekusaas bumbas un piespeeles!!!Nav laika mekleet interesanti buus paaris stundas briiva laika 4ista jaaie4eko!Tur 4ista laicins aizies,lai tos status sasietu kopaaLaiks un liela pacietiiba

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 12:18, pirms 12 gadiem
Skatījos spēli. Tiesneši spēli noveda uz Heat pusi, 105:105 bija sods 100% pret Rondo, pat komentētāji to uzsvēra. Sekoja Heat ātrais, un jau +2, tad Bostona neiemet, Weids dabū 2+1, kaut arī bija 50/50 situācija un varēja dot uzbrukuma sodu. 2 situācijas izšķirošas, abas par labu Heat..

     [+] [-]

, 2012-05-31 12:23, pirms 12 gadiem
Heat trumpji šajā spēlē:
1) pacietīga spēle bez trakošanas pat tad, kad sākumā Bostonai krita viss un tie lēnām audzēja pārsvaru
2) 3/4 vienkārši fantastiski tika aizvadīta, Celtics atšķirībā no tā paša Heat sākuma pajuka pa vīlēm
3) Rezervistu un role-player labā spēle. Čalmers uzņēmās iniciatīvu, kad Veidu ar double-team nelaidi pie norm metieniem, tā pat arī Batjē un Hazlems salika, kad vajadzēja (it īpaši 4/4 beigās).
No Celtics puses pārsteidza diezgan mazais izspēļu skaits uz Alenu, kuram metieni šodien krita atšķirībā no pirmās spēles un daudz muļķīgu sodu tādai veterānu komandai, it īpaši jau Pietrusa.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 12:23, pirms 12 gadiem
irbiite86 rakstīja: Viegla uzvara heat izpildiijumaa! Skatoties speeli uzreiz vareeja pamaniit, ka heat speeleejaas ar celtics.. ljauj vinjiem briivi mest, nepiepuuloties paaraak aizsardziibaa, kas arii rondo deva taadu valju .. beigaas protams viss likumsakariigi, heat pievilka un likumsakariigi uzvareeja! Sheit seerijaa prognoze 4-1 vai 4-0 par labu heat! James ar Wade lieliski nospeeleeja, mazie lakers un bostonas faninji raud kaa mazas meitenes, taatad viss ir likumsakariigi! Go heat!!!
Nez kapēc Veids un īpaši Lebrons teica pavisam ko citu ja ņem vērā, ka viņi bija laukumā tad es vairāk ticēšu viņiem. Starp citu domāju ka būss 2-2 pēc bostonas kaut ceru uz 4-0.

PS Tas Gārnets gan gailis, neatīk tādi provokatori un netīreļi.

  +5 [+] [-]

, 2012-05-31 12:25, pirms 12 gadiem
irbiite86 rakstīja: Viegla uzvara heat izpildiijumaa! Skatoties speeli uzreiz vareeja pamaniit, ka heat speeleejaas ar celtics.. ljauj vinjiem briivi mest, nepiepuuloties paaraak aizsardziibaa, kas arii rondo deva taadu valju .. beigaas protams viss likumsakariigi, heat pievilka un likumsakariigi uzvareeja! Sheit seerijaa prognoze 4-1 vai 4-0 par labu heat! James ar Wade lieliski nospeeleeja, mazie lakers un bostonas faninji raud kaa mazas meitenes, taatad viss ir likumsakariigi! Go heat!!!
Dēļ tādiem komentētājiem kā tu daudzi arī necieš manu mīļāko komandu.

     [+] [-]

, 2012-05-31 12:40, pirms 12 gadiem
iLoVe92 rakstīja: Skatījos spēli. Tiesneši spēli noveda uz Heat pusi, 105:105 bija sods 100% pret Rondo, pat komentētāji to uzsvēra. Sekoja Heat ātrais, un jau +2, tad Bostona neiemet, Weids dabū 2+1, kaut arī bija 50/50 situācija un varēja dot uzbrukuma sodu. 2 situācijas izšķirošas, abas par labu Heat..
2. situācija bija sitiens Veidam pa elkoni, nepārprotams sods, ja ir šāda situācija, uzbrukuma sodu neveins nedos...

  -1 [+] [-]

, 2012-05-31 12:43, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: 2. situācija bija sitiens Veidam pa elkoni, nepārprotams sods, ja ir šāda situācija, uzbrukuma sodu neveins nedos...
Sods bija, bet Veidam arī ir mendele mest to kāju ārā, kad nevajag.

     [+] [-]

, 2012-05-31 13:02, pirms 12 gadiem
manuprāt sodu neiedeva Rondo tikai tāpēc, ka iepriekšējā epizodē šamajs dabūja strīdas bumbu pret LBJ, kgan bija iegrābies ne jau bumbā, bet LBJ rokā (elkoņa apvidū)

  +2 [+] [-]

, 2012-05-31 13:06, pirms 12 gadiem
Rondo ir Rondo,kā jau teicu,ka pēc manām domām labākais PG līgā!
Ķeltiem šī spēle bija jāņem,bet nu nekas,paņemas nākamās divas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-31 13:32, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: ...

PS Tas Gārnets gan gailis, neatīk tādi provokatori un netīreļi.
Gārnets ir tāda tipa spēlētājs jau no Minesotas laikiem un izskatās, ka provocējot un noliekot pretinieku, viņš pats uzsūc no viņiem enerģiju. vieniem tas var nepatikt, vieniem ne, taču tā viņš spēlē... un interesanti, ka viņš visu laiku runā, var teikt - nepārtraukti. domāju, tas arī pretinieku var izsist no ritma.

     [+] [-]

, 2012-05-31 13:56, pirms 12 gadiem
Esmu par Heat, bet neibilstu, ja Rondo būtu šo spēli uzvarējis, bij pelnījis!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-31 14:04, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: PS Tas Gārnets gan gailis, neatīk tādi provokatori un netīreļi.
Nesen tu kaadam raksti,ka nepatiik taadi kaa vins deel kuriem daudzi necies tavu miilaako komandu a tagad tu nosauc citu iespeejams kaada vai kaadu cilveeku miilaako speeleetaaju par gaili!!Nu vareeji jau piemekleet kaadus citus vaardus vai vaardu salikumu,lai izteiktu savas antipaatijas pret attieciigo speeleetaaju!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-31 18:15, pirms 12 gadiem
irbiite86 rakstīja: Es vnk skaidri izsaku savas domas !! Lakers un Bostonas faninji ir lielaakie heat heiteri! Lakers faninjiem nepatiik, ka Heat vnk ir labaaka komanda un, ka kobe nobaal james priekshaa! Bostonas faninjiem nepatiik, ka heat vienmeer playoff paarbrauc vinjiem paari! Taapeec arii es uzsveru sho divu nometnju faninjus/heitotaajus!! Lai arii kaa Jums tas nepatiktu, nba tagad ir James eera!! Lebrons ir labaakais shii gadsimta speeleetaajs!! Un esmu paarliecinaats, ka shaadu speeleetaaju mums neredzeet veel 1000 gadus !! Taapeec izbaudiet pasaulee labaakaa speeleetaaja speeli!!
No basketbola neko nesaproti, tas, ka vins tev patiik nenozime, ka vins ir labaakais. Tieshi Lebrons nobaal Kobes priekshaa kopumaa. Taapat HEAT nav labaaka. Tas, ka viniem ir labaaka bilance austrumos, neko nenoziime. Nepaarverte bezgredzeni un no clutcheri, un HEAT

     [+] [-]

, 2012-05-31 18:20, pirms 12 gadiem
irbiite86 rakstīja: Es vnk skaidri izsaku savas domas !! Lakers un Bostonas faninji ir lielaakie heat heiteri! Lakers faninjiem nepatiik, ka Heat vnk ir labaaka komanda un, ka kobe nobaal james priekshaa! Bostonas faninjiem nepatiik, ka heat vienmeer playoff paarbrauc vinjiem paari! Taapeec arii es uzsveru sho divu nometnju faninjus/heitotaajus!! Lai arii kaa Jums tas nepatiktu, nba tagad ir James eera!! Lebrons ir labaakais shii gadsimta speeleetaajs!! Un esmu paarliecinaats, ka shaadu speeleetaaju mums neredzeet veel 1000 gadus !! Taapeec izbaudiet pasaulee labaakaa speeleetaaja speeli!!
Tev varbūt viņš ir labākais, bet NBA viņš nav NR1, jo neko sasniedzis viņs nav tādu ar ko izceltos uz citu fona, lai būtu labākais, bet Tev jau jēga to nav stāstīt, jo esi tā samīlējies James, ka nebrīnītos, ka katru vakaru... nu lab neiztaikšos. Vārdsakot pirms izsaki kaut kādas prognozes par to, kurš ir labākais, paklausies ko eksperti par to visu runā un kaut kā dīveini, ka tieši Wade tik atdzīts šobrīd par labāko, bet tas tā...

  -1 [+] [-]

, 2012-05-31 18:25, pirms 12 gadiem
kasparskd rakstīja: No basketbola neko nesaproti, tas, ka vins tev patiik nenozime, ka vins ir labaakais. Tieshi Lebrons nobaal Kobes priekshaa kopumaa. Taapat HEAT nav labaaka. Tas, ka viniem ir labaaka bilance austrumos, neko nenoziime. Nepaarverte bezgredzeni un no clutcheri, un HEAT
Pa lielam visi, kas fano par James ir sīki puņķutapas, kas ir pārspēlējušies datorspēles un kuriem interesē tikai kārtējais MVP no visu "varenā Karaļa" nevis gredzens, jo vienkārši viņa nav. Tapēc jau visu laiku mēģina par MVP piešķirt labākā titulu nevis par gredzenu un tas James faniem griež acīs, bet ja kādreiz James izcīnīs to titulu, tad 100 % redzēsi kā visi šitie MVP faneļi apmetīs kažoku un kladzinās, ka tikai ar gredzeniem ir labākie, protams, ja tas notiks pirms Durants izcīna gredzenu, jo visi Lebrona fani baidās, ka Durants varētu ātrāk izcīnīt gredzenu nekā pats "Karalis"

     [+] [-]

, 2012-05-31 18:26, pirms 12 gadiem
irbiite86 rakstīja: Es vnk skaidri izsaku savas domas !! Lakers un Bostonas faninji ir lielaakie heat heiteri! Lakers faninjiem nepatiik, ka Heat vnk ir labaaka komanda un, ka kobe nobaal james priekshaa! Bostonas faninjiem nepatiik, ka heat vienmeer playoff paarbrauc vinjiem paari! Taapeec arii es uzsveru sho divu nometnju faninjus/heitotaajus!! Lai arii kaa Jums tas nepatiktu, nba tagad ir James eera!! Lebrons ir labaakais shii gadsimta speeleetaajs!! Un esmu paarliecinaats, ka shaadu speeleetaaju mums neredzeet veel 1000 gadus !! Taapeec izbaudiet pasaulee labaakaa speeleetaaja speeli!!
Redz paradokss ir tāds, ka mēs abi uzskatām, ka tagad ir James ēra, ka vinš ir labākais, bet atšķirība tevī ir tā, ka tu noliec citu komandu fanus , komandas un spēlētājus, tādu kā tu ir daudz un lieta tāda, ka bieži vien Lebrona dievinātāju teikto (fanus medijus) lebrona heitotāji piešuj paša Lebrona teiktajam un rodas stereotips ka viņš ir baigais plātīzers, kaut arī nekad neesmu manījis Lebronā kādas zvaigžņu slimības simptomus.
Tad kad jūs sakat ka Heat visus noslaucīs heiteri to piešuj Heat spēlētāju teiktajam, kaut arī viņi slavē pretinieku un saka ka spēle bija grūta pretinieks spēcīgs utt.
Te nesen vel Lebronu apsūdzēja ka viņš sevi par kingu esot pasludinājis kaut arī to izdarīja mediji.

Par To kuras komandas fani ir lielākie heiteri varbūt tev taisnība, bet es domāju ka lielākā daļa heiteru ir JORDAN, DURANT, KOBE fani jo Lebrons tiek salīdzināts ar viņu mīļākajiem spēlētajiem un reti ir tāds kuram patīk visi iepriekšminētie uzreiz.

Protams vel ir daļa kura iet mediju pavadā un domā ka Lebronu ienīst ir stilīgi un par viņu fanot galīgi garām un visbeidzot tādi kuri tiešām nenovērtē viņa talantu jo vērtē pēc saviem kritērijiem (katram sava gaume)

Šis ir mans viedoklis

     [+] [-]

, 2012-05-31 18:33, pirms 12 gadiem
lebrons ir visu laiku labākais basketbolists, vanga arī to pareģoja

     [+] [-]

, 2012-05-31 18:34, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: 2. situācija bija sitiens Veidam pa elkoni, nepārprotams sods, ja ir šāda situācija, uzbrukuma sodu neveins nedos...
Sods bija Gārnetam, bet bija arī off sods Weidam, jautājums kas bija pirmais. To manuprāt bija grūti pateikt, bet šā vai tā abās strīdīgajās situācijās Heat iedeva par labu.

     [+] [-]

, 2012-05-31 18:39, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Redz paradokss ir tāds, ka mēs abi uzskatām, ka tagad ir James ēra, ka vinš ir labākais, bet atšķirība tevī ir tā, ka tu noliec citu komandu fanus , komandas un spēlētājus, tādu kā tu ir daudz un lieta tāda, ka bieži vien Lebrona dievinātāju teikto (fanus medijus) lebrona heitotāji piešuj paša Lebrona teiktajam un rodas stereotips ka viņš ir baigais plātīzers, kaut arī nekad neesmu manījis Lebronā kādas zvaigžņu slimības simptomus.
Tad kad jūs sakat ka Heat visus noslaucīs heiteri to piešuj Heat spēlētāju teiktajam, kaut arī viņi slavē pretinieku un saka ka spēle bija grūta pretinieks spēcīgs utt.
Te nesen vel Lebronu apsūdzēja ka viņš sevi par kingu esot pasludinājis kaut arī to izdarīja mediji.

Par To kuras komandas fani ir lielākie heiteri varbūt tev taisnība, bet es domāju ka lielākā daļa heiteru ir JORDAN, DURANT, KOBE fani jo Lebrons tiek salīdzināts ar viņu mīļākajiem spēlētajiem un reti ir tāds kuram patīk visi iepriekšminētie uzreiz.

Protams vel ir daļa kura iet mediju pavadā un domā ka Lebronu ienīst ir stilīgi un par viņu fanot galīgi garām un visbeidzot tādi kuri tiešām nenovērtē viņa talantu jo vērtē pēc saviem kritērijiem (katram sava gaume)

Šis ir mans viedoklis
Reklāmas birka "King James" arī nozila gaisa parādijās un James negribēdams pretojās viņai ar zobiem un nagiem. Protams ir arī savs nopelns mēdījiem, bet nav jau James arī bez vainas šim titulam.

Kas attiecās uz James talantu, tad tas ir vislielākais visā sportā un tas ir nenoliedzami, bet ar vienu talantu par labāko spēlētāju nekļūsi. Tapēc daudzi grib jauktu un teikt, ka James ir labākais spēlētājs, kaut kan spēlētājs viņš nav labākais, jo ja gribi būt labākais, tev kaut kas tumēr ir jāuzvar, bet ja tu katru gadu regulāri zaudē, tad tu nevari būt labākais. Bet talanta ziņā James ir labākais iespējams vispār visā sporta vēsturē. Bet gan jau tagad man te kāds piekasīsies, jo nebūs izlasījis vārdu iespējams un tad jau atkal domās visādus brīnumus.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 18:54, pirms 12 gadiem
karpins rakstīja: Reklāmas birka "King James" arī nozila gaisa parādijās un James negribēdams pretojās viņai ar zobiem un nagiem. Protams ir arī savs nopelns mēdījiem, bet nav jau James arī bez vainas šim titulam.

Kas attiecās uz James talantu, tad tas ir vislielākais visā sportā un tas ir nenoliedzami, bet ar vienu talantu par labāko spēlētāju nekļūsi. Tapēc daudzi grib jauktu un teikt, ka James ir labākais spēlētājs, kaut kan spēlētājs viņš nav labākais, jo ja gribi būt labākais, tev kaut kas tumēr ir jāuzvar, bet ja tu katru gadu regulāri zaudē, tad tu nevari būt labākais. Bet talanta ziņā James ir labākais iespējams vispār visā sporta vēsturē. Bet gan jau tagad man te kāds piekasīsies, jo nebūs izlasījis vārdu iespējams un tad jau atkal domās visādus brīnumus.
Diez kā tu nosaki, ka spēlētājs ir tik ātrs spēcīgs izturīgs un gudrs tieši talanta nevis sūru grūtu treniņu iegūts rezultāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-31 19:16, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Diez kā tu nosaki, ka spēlētājs ir tik ātrs spēcīgs izturīgs un gudrs tieši talanta nevis sūru grūtu treniņu iegūts rezultāts?
GUDRS jau cista vins nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-31 19:21, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: blin linku studijaa, kur Wade ir atziits par shobriid labaako?!?!?!
NBA paslaik labaaki par LeBronu ir tikai Kobe... Wade varbuut ir labaakais vina iedomaas vai kkada speele, kur uzbiidija vinam 100overall
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-31 20:17, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: blin linku studijaa, kur Wade ir atziits par shobriid labaako?!?!?!
Stephen A, & Skip Bayless rank their top 5...
bl*n lūdzu, un nejaues to izdomāju, bet gan sporta eksperti.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-31 20:20, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Diez kā tu nosaki, ka spēlētājs ir tik ātrs spēcīgs izturīgs un gudrs tieši talanta nevis sūru grūtu treniņu iegūts rezultāts?
Tāpēc, ka augumu (garumu) nevar uztrennēt un un to, ka viņš ir lielākais talants tadzīst visi eksperti. Es nesaku, ka esmu eksperts, bet savus komentārus balstu uz viņu teikto nevis saviem izdomājumiem, kā liela daļa sc.com komentētāju kā irbiite86, kino un kasparskd. Liekās, ka viņi ir Žaņā un bimbambola pēcteči, bet tikai dīvaini, ka pa lielam viss, ko teica Bimbis ir taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 21:14, pirms 12 gadiem
Ginobili rakstīja: OT pie 103:103 bija sods pret Rondo, bet neiedeva, Heat pretuzbrukumā guva 2p, tad Celtics kļūda uzbrukuma izspēlē, Veidam 2+1 un tas arī izšķīra uzvarētāju...
Ja par tādu noglaudīšanu (varbūt uzacij spalvas aizskāra) vienmēr dotu sodus, tad vajadzētu piezīmju normu palielināt līdz 20 piezīmēm katram. Rondo gan labi centās tur pārdot sodu. Soģi neiepirkās.

     [+] [-]

, 2012-05-31 21:18, pirms 12 gadiem
irbiite86 rakstīja: Kobe ?? ... Nu ja tas bija joks, tad izdevies!
Joks varbuut tev un taviem draugiem, bet taa ir realitaate, samierinies ar to..