Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis par "Knicks" sezonu: "Ja visu dari viduvēji, nekur nevari būt izcils"

Agris Suveizda

Porziņģis par "Knicks" sezonu: "Ja visu dari viduvēji, nekur nevari būt izcils"
Kristaps Porziņģis
Foto: AFP/Scanpix

Pēc zaudējuma Maiami "Heat" – 88:105 savā laukumā – Ņujorkas "Knicks" ar 28 uzvarām un 47 zaudējumiem oficiāli šķīrās pat no teorētiskām izredzēm uz iekļūšanu izslēgšanas spēlēs. Kristaps Porziņģis uzsvēra, ka tik sliktu bilanci nebija gaidījis un ka šosezon komanda pārāk paļāvusies uz spēlētāju individuālo meistarību.

"Jau no paša sākuma nedarījām pareizi," uzskata Kristaps Porziņģis. "Mums kā komandai trūka kārtīgu pamatu. Domāju, ka sezonas sākums izdevās tādēļ, ka savu spēli balstījām uz mūsu talantu un labu enerģiju. Taču, kolīdz sāka kļūt nedaudz smagāk, mums vienkārši trūka pamatu kā komandai."

Arī galvenais treneris Džefs Hornačeks iepriekš sacīja, ka šosezon stratēģija bijusi kļūdaina un ka vasarā jau pirmajā dienā sāksies darbs pie pašiem spēles pamatiem. "Protams, tas ir tas, ko mums vajadzēja darīt jau šosezon, un mēs to neizdarījām," teica Porziņģis. "It kā iemācījāmies dažas lietas, bet ne pilnībā no nulles līdz 100%. It kā ņēmām no visa pa drusciņai, taču beigu beigās, ja centies daudzas lietas izdarīt viduvēji, nekur nebūsi izcils."

Porziņģis gan uzsvēra, ka viņš nav treneris un ka necenšas nevienu mācīt darīt savu darbu, tikai norāda uz savu filozofiju: "Tieši tā cenšos strādāt pats – no visa pievienot pa drusciņai, pa vienai kustībai un pie tās strādāt tik daudz, līdz varu to noslīpēt līdz perfektumam un pievienot savam arsenālam. Domāju, ka tieši tā ir jāstrādā. Neesmu eksperts, tas tiešām nav mans darbs. Bet esmu drošs, ka nākamsezon, agri ieliekot pamatus, strādāsim labāk."

"Protams, ka nebijām gaidījuši, ka šobrīd būsim ar tik sliktu bilanci…Domāju, ka cīnīsimies par izslēgšanas spēlēm, būsim kaut kur ap sesto, septīto, astoto vietu. Acīmredzams, ka viss nenotika tā, kā mēs bijām vēlējušies," Porziņģis turpināja. "Notika daudz lietu, kuras negaidījām. Taču mēs, spēlētāji, cenšamies koncentrēties basketbolam un darīt labāko, ko varam. Un ticu, ka ikviens šajā organizācijā centās to darīt, bet dažreiz tas vienkārši neizdevās. Tieši tā notika šogad."

Spēlē pret "Heat" bijušais "Knicks" treneris Hjūberts Brauns, kurš komandu vadīja astoņdesmito gadu vidū, izteica savu viedokli par Porziņģi: "Viņš ir liels talants. Vēl nekad no tik gara spēlētāja neesam redzējuši tāda veida atlētiskumu vai mešanas prasmi. Tagad lielākajam progresam jābūt ķermeņa spēkā – gan ķermeņa augšdaļā, gan apakšdaļā. Lai viņš varētu noturēt pozīciju, spēlējot ar muguru pret grozu, jo šobrīd viņa spēle šajā elementā ir zem vidējā. Visi zinām, ka viņš var mest tālmetienus un ka viņam ir metiens no vidējas distances. Viņš ir labs puika, viņš klausīsies un darīs visu, ko vajadzēs. Taču viņam ir jāstrādā pie spēles ar muguru pret grozu un viņa ķermenim ir jākļūst stiprākam."

Izmantotie resursi:
‘Didn’t do it right’ from...
Hubie Brown on where Kristaps Porzingis must...

  -4 [+] [-]

, 2017-03-31 09:09, pirms 8 gadiem
Atmaska "jāgatavojas nākamajai 25-57 sezonai" īsti neder, jo vasarā pēc visiem Fila gājieniem neviens pat tuvumā nenāks Knicks. KP būs vien jākrāmē koferis uz EČ.

  +5 [+] [-]

, 2017-03-31 10:00, pirms 8 gadiem
DainisU rakstīja: Atmaska "jāgatavojas nākamajai 25-57 sezonai" īsti neder, jo vasarā pēc visiem Fila gājieniem neviens pat tuvumā nenāks Knicks. KP būs vien jākrāmē koferis uz EČ.
Kāda jēga no Porziņģa izlasē? Visi grib, lai viņš atīstās un progresē, un kaut kā vēl pa vidam izlasē uzspēlē. NBA sezona ir smaga, spēles principā katru otro dienu. Sezonas laikā principā nekas netiek trenēts pa lielam, bet spēka treniņiem vajag laiku, un šis laiks ir starpsezona. Porziņģis nebrauks uz izlasi un nevajag arī. Lai nobriest un pēc gadiem 2 abi kopā ar Bertānu un pārējiem izlases večiem moš kaut ko nopietnu arī varēs uzspēlēt, jo izlases kodols būs savā briedumā.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 10:12, pirms 8 gadiem
Es Kristapa vietā cīnītos par to, ka viņu palaiž uz izlasi, jo tad viņš beidzot tiktu uzspēlēt kopā ar nesavtīgiem komandas biedriem

  -4 [+] [-]

, 2017-03-31 10:16, pirms 8 gadiem
Tiem kuri čurāja karstu sezonas sākumā es teicu - ka no pirmajām 24 spēlēm 18 viņi aizvadīja pret pagājušās sezonas <50% komandām. Nav tur nekā neizskaidrojama, vienkārši vāja/netalantīga komanda uz pārējo komandu fona. Pat Eiropas vidējā līmeņa komanda varētu spēlēt pret Knicks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-03-31 10:35, pirms 8 gadiem
Es neticu, ka treneri varētu izveidot kaut ko sakarīgu, kamēr komandā ir tik spītīgi un nemotivēti spēlētāji (izkačājušies morāli) kā Melo un Rose - nu nav viņi cīnītāji. Man ir sajūta, ka liela daļa no spēlētājiem ir sadomājušies, ka viņi baigie stāri, ka kapā NY, neredzu, ka viņi kapātu un grauztu zemi. Ja tiešām neaizsūtīs Rose un Melo prom, nākamā sezona būs tieši tāda pati, un nekādi jaunie drafta piki nepalīdzēs. Arī Fils diemžēl nav vilcējs, tur ir jābūt kādam neatkarīgam spēcīgam trenerim, vai līdzīgi kā Stīvens no Bos, kurš ar savu harizmu paņem džekus, pašlaik Hornijs ir vnk Fila lelle.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-31 10:39, pirms 8 gadiem
Janoss1989 rakstīja: Kāda jēga no Porziņģa izlasē? Visi grib, lai viņš atīstās un progresē, un kaut kā vēl pa vidam izlasē uzspēlē. NBA sezona ir smaga, spēles principā katru otro dienu. Sezonas laikā principā nekas netiek trenēts pa lielam, bet spēka treniņiem vajag laiku, un šis laiks ir starpsezona. Porziņģis nebrauks uz izlasi un nevajag arī. Lai nobriest un pēc gadiem 2 abi kopā ar Bertānu un pārējiem izlases večiem moš kaut ko nopietnu arī varēs uzspēlēt, jo izlases kodols būs savā briedumā.
Es jau biju domājis ka viens tā domāju!
Tur es tev pilnīgi piekrītu!

     [+] [-]

, 2017-03-31 10:45, pirms 8 gadiem
Melo un Rose jau ir pensionāri, pie tam traumatiskie, nav palicis daudz līdz pametīs NBA.

  -2 [+] [-]

, 2017-03-31 10:52, pirms 8 gadiem
Skaidri pateica, ka uz EČ nebrauks (vasarā no pirmās dienas strādāsim... agri ieliekot pamatus).
Nu ko, latviešiem atliek tik pasapņot par gaišo rītdienu, un ka saulīte iespīdēs arī mūsu ielā (varbūt).

     [+] [-]

, 2017-03-31 11:09, pirms 8 gadiem
Nav viņš tā teicis,ka nespēlēs

     [+] [-]

, 2017-03-31 11:10, pirms 8 gadiem
Protams, būtu patīkami, ja KP izlemtu šovasar spēlēt izlasē, bet tas ir ļoti maz ticams. Pēc dažiem gadiem Kristaps noteikti spēlēs, tad arī spēs sniegt vislielāko ieguldījumu.

  +3 [+] [-]

, 2017-03-31 11:27, pirms 8 gadiem
vnk_fans rakstīja: Tiem kuri čurāja karstu sezonas sākumā es teicu - ka no pirmajām 24 spēlēm 18 viņi aizvadīja pret pagājušās sezonas <50% komandām. Nav tur nekā neizskaidrojama, vienkārši vāja/netalantīga komanda uz pārējo komandu fona. Pat Eiropas vidējā līmeņa komanda varētu spēlēt pret Knicks.
Eiropas vidējā līmeņa komanda? Tad ko augšgals darītu, +30 sasistu? Ko Tu pīpē?

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 11:29, pirms 8 gadiem
Janoss1989 rakstīja: Kāda jēga no Porziņģa izlasē? Visi grib, lai viņš atīstās un progresē, un kaut kā vēl pa vidam izlasē uzspēlē. NBA sezona ir smaga, spēles principā katru otro dienu. Sezonas laikā principā nekas netiek trenēts pa lielam, bet spēka treniņiem vajag laiku, un šis laiks ir starpsezona. Porziņģis nebrauks uz izlasi un nevajag arī. Lai nobriest un pēc gadiem 2 abi kopā ar Bertānu un pārējiem izlases večiem moš kaut ko nopietnu arī varēs uzspēlēt, jo izlases kodols būs savā briedumā.
Nu un, cik var "briest"? Pēc 2 gadiem EČ nemaz nav! Ja šogad neuzspēlēs, tad vēl 4(!) gadus neredzēt.

Vienaudzis Jokič,par piemēru, brieda izlasē un viss bija tiptop.

     [+] [-]

, 2017-03-31 11:30, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: Protams, būtu patīkami, ja KP izlemtu šovasar spēlēt izlasē, bet tas ir ļoti maz ticams. Pēc dažiem gadiem Kristaps noteikti spēlēs, tad arī spēs sniegt vislielāko ieguldījumu.
Kādiem dažiem gadiem? Kas tad notiek pēc dažiem gadiem? EČ taču vairs nenotiek reizi divos gados. Pa vidam kvaļi uz PK, uz kuriem viņam netikt.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 11:33, pirms 8 gadiem
golde666 rakstīja: Es jau biju domājis ka viens tā domāju!
Tur es tev pilnīgi piekrītu!
Nu, tas vēl ir jautājums. Iepriekšējās vasaras izlases izlaišana neko ievērojamu nav devusi, viņš būtu tādā pašā līmenī arī spēlēdams izlasē. Jokičs izvēlējās izlasi un progress bija kolosāls. Secinājumi? Ir jādara kkas citādi, un šis "citādi" ir spēlēšana izlasē. Iedomājies, kādu kolosālu pārliecību tas viņam dotu, ja viņš ievilktu izlasi pusfinālā? Novickis ne reizi vien ir uzsvēris izlases ietekmi uz viņa sniegumu un izaugsmi.

     [+] [-]

, 2017-03-31 11:38, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu un, cik var "briest"? Pēc 2 gadiem EČ nemaz nav! Ja šogad neuzspēlēs, tad vēl 4(!) gadus neredzēt.

Vienaudzis Jokič,par piemēru, brieda izlasē un viss bija tiptop.
uz PČ toties tiek 12 Eiropas komandas un ar mūsu Eiropas spēlētājiem vajadzētu pietikt, lai tiktu.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 11:43, pirms 8 gadiem
Janoss1989 rakstīja: Kāda jēga no Porziņģa izlasē? Visi grib, lai viņš atīstās un progresē, un kaut kā vēl pa vidam izlasē uzspēlē. NBA sezona ir smaga, spēles principā katru otro dienu. Sezonas laikā principā nekas netiek trenēts pa lielam, bet spēka treniņiem vajag laiku, un šis laiks ir starpsezona. Porziņģis nebrauks uz izlasi un nevajag arī. Lai nobriest un pēc gadiem 2 abi kopā ar Bertānu un pārējiem izlases večiem moš kaut ko nopietnu arī varēs uzspēlēt, jo izlases kodols būs savā briedumā.
Vienkārši - laii pārvarētu "loser mentality" un visi citi rautos uz izlasi (izņemot varbūt Kurucu, kuram ir puslīdz droša pirmā kārta draftā).
Abas KP pavadītās sezonas Knicks ir komandai nožēlojamas un ir ļoti maza cerība ar Anthony 26 miljonu līgumu un Noah 18 miljonu līgumu 2017/2018 sezonā, un Jackson spējām piesaistīt brīvos aģentus, ka nākamā sezona Knicks būs labāka.
Par pagājušo starpsezonu piekrītu, ka KP bija laiks nobriest un tāpat šogad un visus citus gadus KP ir smagi jāstrādā vasarā. Sezonas NBA (naudas dēļ, ko ienes spēles) nekļūs vieglākas.
KP pēc max 17.septembra ir pietiekami daudz laika, lai atgrieztos Ziemeļamerikā un caur fizisko bedri sagatavotos jaunajai sezonai (15.-20.oktobris).

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 11:49, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kādiem dažiem gadiem? Kas tad notiek pēc dažiem gadiem? EČ taču vairs nenotiek reizi divos gados. Pa vidam kvaļi uz PK, uz kuriem viņam netikt.
Jā, ar šo EČ basketbols beidzās. Pēdējā iespēja. Tagad vai nekad.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-31 11:58, pirms 8 gadiem
tātad komanda un Fils līdzšinējos 2 gadus izmet miskastē. ja sāks visu no pamatiem - tātad vēl 2 gadi būs attīstībai un zaudējumi pilni.. nereāli apdzīt komandas, kas savu spēli attīstījušas vairākus gadus. izņēmums būtu nereālā gadījumā, ja NY ienāktu vismaz 2 superzvaigznes spēka gados..

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 12:37, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kādiem dažiem gadiem? Kas tad notiek pēc dažiem gadiem? EČ taču vairs nenotiek reizi divos gados. Pa vidam kvaļi uz PK, uz kuriem viņam netikt.
Tak pajaat par kkad eiropas chempionaatu, cik varet tam cauri? nespeelees un malacis ir, ka nespeelees

     [+] [-]

, 2017-03-31 12:55, pirms 8 gadiem
Nu gan sacepāties;]
Arī superzvaigžņu piesaistīšana neglābs situāciju. Viss ir komandas spēlē.Ja ir vēlēšanās arī šī var apspēlēt jeb kuru un arī zaudēt jebkurai.
Patreiz vienkārši neiespringst,jo tāpat Po nespīd.
Patreiz būtu jābrīnās kas notiek ar Cavalieri,bet arī tur var atrast teoriju-taupās.
Vēlreiz atkārtojos par izlasi.Kamēr nebūs saspēles vadītāji no mazā gala neglābs ne Kristaps ne Bertāns.
Mūsu patreizējie arī var sakaut jebkuru tikai trūkst noturības un vēlmes.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 12:55, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu un, cik var "briest"? Pēc 2 gadiem EČ nemaz nav! Ja šogad neuzspēlēs, tad vēl 4(!) gadus neredzēt.

Vienaudzis Jokič,par piemēru, brieda izlasē un viss bija tiptop.
Varbut pieminot dažādus uzvārdus varētu ari tālāk skatīties par acīmredzamām lietām?
Galvenā problēma,ka KP uz doto brīdi ķermeņa uzbūve ir pašā sākumā.Nevajag viņam likt darīt kaut ko kamēr ķermenis nav puslīdz nobriedis.Viņam apmēram ķermenis ir,kā astoņpadsmit gadīgam zaļam puikam.Visi Valančuni,Jokiči un citi garie tomēr kaut cik ''plecīgi'' bija.Tas pats Sabonis nav nekāds mazais puikā.Un visi nosauktie noteikti neliks sec klāt svaru/muskuļus baigi daudz.Kristapam gan varētu būt cits stāsts,jo viņam muskuļu masa gan prasās.Vai mums tiešām trūks jauno spēlētāju piemēru ar sačakarētiem karjeru sākumiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-03-31 14:07, pirms 8 gadiem
thehockeyfan rakstīja: Eiropas vidējā līmeņa komanda? Tad ko augšgals darītu, +30 sasistu? Ko Tu pīpē?
Nepīpēju, esmu pārliecināts, ka Baskonia, Belgrada un istanbulas komandas šosezon varēja spēlēt līdzīgi ar NYK un ne tikai pret NYK. Šādu viedokli arī izteica Eirolīgas/ NBA apskatnieki. Painteresēties par basi vairāk vajag nevis bārstīties ar izteikumiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 14:08, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Varbut pieminot dažādus uzvārdus varētu ari tālāk skatīties par acīmredzamām lietām?
Galvenā problēma,ka KP uz doto brīdi ķermeņa uzbūve ir pašā sākumā.Nevajag viņam likt darīt kaut ko kamēr ķermenis nav puslīdz nobriedis.Viņam apmēram ķermenis ir,kā astoņpadsmit gadīgam zaļam puikam.Visi Valančuni,Jokiči un citi garie tomēr kaut cik ''plecīgi'' bija.Tas pats Sabonis nav nekāds mazais puikā.Un visi nosauktie noteikti neliks sec klāt svaru/muskuļus baigi daudz.Kristapam gan varētu būt cits stāsts,jo viņam muskuļu masa gan prasās.Vai mums tiešām trūks jauno spēlētāju piemēru ar sačakarētiem karjeru sākumiem?
Kas saka, ka jau tagad nav nobriedis? Viņš nebūs kačoks, tāpat kā Gazols, kuram arī nebija drūmie pleci, bet uz izlasi vienmēr naski skrējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 15:29, pirms 8 gadiem
vnk_fans rakstīja: Nepīpēju, esmu pārliecināts, ka Baskonia, Belgrada un istanbulas komandas šosezon varēja spēlēt līdzīgi ar NYK un ne tikai pret NYK. Šādu viedokli arī izteica Eirolīgas/ NBA apskatnieki. Painteresēties par basi vairāk vajag nevis bārstīties ar izteikumiem.
Eiropas vidējais līmenis aptuveni ir VEF.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 15:31, pirms 8 gadiem
Besī tās US standarta frāzes, kuras domātas medijiem.
Pareizo viedokli mēs dzirdētu tikai, tad ja viņu nointervētu tāds pats, kas viņu paķēra uz fakingu...

     [+] [-]

, 2017-03-31 16:16, pirms 8 gadiem
Janoss1989 rakstīja: Kāda jēga no Porziņģa izlasē? Visi grib, lai viņš atīstās un progresē, un kaut kā vēl pa vidam izlasē uzspēlē. NBA sezona ir smaga, spēles principā katru otro dienu. Sezonas laikā principā nekas netiek trenēts pa lielam, bet spēka treniņiem vajag laiku, un šis laiks ir starpsezona. Porziņģis nebrauks uz izlasi un nevajag arī. Lai nobriest un pēc gadiem 2 abi kopā ar Bertānu un pārējiem izlases večiem moš kaut ko nopietnu arī varēs uzspēlēt, jo izlases kodols būs savā briedumā.
Tad kada jēga vispār par viņu rakstīt, ja jau viņam tavuprāt nav jāspēlē izlasē, jo jāsagatavojas utml..

     [+] [-]

, 2017-03-31 16:58, pirms 8 gadiem
Porzinģis pie Bagatska izlasē nespēlēs, jo pateikt, ka viņš NBA pienesīs dvieļus, neko labu neliecina.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 17:10, pirms 8 gadiem
Ja jums maksāt tādu naudu un būtu iespēja spēlēt NBA, diez vai jūs kaulētos un baigi spurotos pretīm par spēlēšanu izlasē! Viņam ir jādomā kā viņam būs labāk. Ir jau tādi, kas vasaru pļēguro un atpūšas, nevis strādā, bet KP strādā un pilnveidojas. Tas parāda sportista attieksmi!
Nostabilizēsies NBA un uzspēlēs arī izlasē, viņš pa lielam nevienam neko nav parādā, kā daudzi te izlasi piesauc, tā kā viņš būtu nez ko parādā! Ir nevis tupi jāraud par to ka nespēlē izlasē, bet loģiski jāskatās uz lietām. Tas ka Novickis un Pārkers spēlē izlasē, tā ir cita lieta, viņi ir pirmā lieluma zvaigznes savā komandā un viņi dara kā grib. Kad KP izaugs līdz tādam līmenim, tad arī varēs sprēgāt. Par Bertānu vispār nerunāsim, kurš tur pagaidām turās puslīdz.

     [+] [-]

, 2017-03-31 17:18, pirms 8 gadiem
vnk_fans rakstīja: Nepīpēju, esmu pārliecināts, ka Baskonia, Belgrada un istanbulas komandas šosezon varēja spēlēt līdzīgi ar NYK un ne tikai pret NYK. Šādu viedokli arī izteica Eirolīgas/ NBA apskatnieki. Painteresēties par basi vairāk vajag nevis bārstīties ar izteikumiem.
Tas ko tu te skai ir bārstīšanās ar izteikumiem. Tikai dažas eiropas komandas ir pieveikušas NBA klubus! Tas ka tevis nosauktās komandas varētu spēlēt puslīdz līdzīgi tas tā varētu būt, bet lai viņas nospēlē sezonu NBA

     [+] [-]

, 2017-04-04 17:45, pirms 8 gadiem
daži te tādi spečoki...nu ko var cepties, spēlēs nespēlēs..katram atjaunošanās ir individuāla, un gariem spēlētājiem tā noteikti ir smagāka, itsevišķi pēc tādas sezonas, kad Kristaps būs gatavs spēlēt, tad spēlēs...nav vērts spēlēt tad, ja atdeve būs 50 procenti....tad kārtējo reizi profesori atradīsies pi ekā piekasīties un teiks ka šis ne tā nospēlējis..vēl kaut ko netā izdarījis...ļaujiet taču džekam attīstīties, augt...un gan jau spēlēs pēc pāris gadiem! Tas kur katram labāk trenēties un kā arī ir viņa pašu ziņā!
Bet tie lielie bļāvēji paši varētu uzspēlēt ..arī izlasē..ja protams viņus kāds ņems...pa pogām bliest...nav māksla