Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" bez Biedriņa sagrauj "Blazers", Kobe pārraksta vēsturi

Rolands Eliņš

"Warriors" bez Biedriņa sagrauj "Blazers", Kobe pārraksta vēsturi
Kobe Braients izdara metienu pāri Džona Salmonsa rokām
Foto:AP/Scanpix

Kobe Braients šonakt kļuvis par ceturto visu laiku rezultatīvāko NBA spēlētāju, apsteidzot Viltu Čemberleinu, kā arī pie reizes palīdzot „Lakers” pieveikt „Kings” ar 103:98. Tikai divas minūtes nospēlēja Stīvs Nešs (savainojums), taču Braients un Pau Gazols kopā izdarīja 24 rezultatīvas piespēles. Savukārt Andra Biedriņa pārstāvētā „Warriors” nav atstājusi daudz cerību „Trail Blazers” vienībai (125:98).

Braients apsteidz Čemberleinu, ”Lakers” un ”Jazz” cīņa par play-off turpinās

Par spīti tam, ka pēc spēles Milvoki Kobe Braients arēnu pameta tikai ar kruķa palīdzību, šodien viņš atkal bija „Lakers” sastāvā, lai palīdzētu komandai spēkoties ar Sakramento „Kings” un uzlabotu savu pozīciju visu laiku rezultatīvāko spēlētāju sarakstā. Otrajā ceturtdaļā realizētais pustālais metiens ļāva Braientam sasniegt 31 421 punktus, kļūstot par ceturto visu laiku labāko punktu guvēju NBA. Šonakt viņš apsteidza Viltu Čemberleinu, bet viņam priekšā ir vairs tikai Karīms Abduls-Džabars, Karls Melouns un Maikls Džordans.

„Lakers” sastāvā devās arī Stīvs Nešs, taču jau pēc divām nospēlētām minūtēm ar savainojumu devās uz komandas ģērbtuvēm. Viņa pienākumus gan sekmīgi pārņēma Braients un Pau Gazols, kuri izdarīja attiecīgi 14 un 10 rezultatīvas piespēles (kopā 24 (!) no „Lakers” 28), bet zem groziem sev cienīgu pretinieku neatrada Dvaits Hovards, kurš guva 24 punktus (2p. 10/14), savāca 15 atlēkušās un bloķēja piecus metienus. Uz šāda fona var pat aizmirst par viņa soda metieniem (1p. 4/10).

Pirmajā ceturtdaļā veselus 37 punktus guva „Kings” vienība un ieguva 12 punktu pārsvaru, taču spēles turpinājumā „Lakers” pamazām šo starpību sadeldēja un otrā puslaika sākumā vadību arī pārņēma, un spēja to noturēt arī līdz spēles beigām. Veiksmīgi darbojās komandas otrs Stīvs (Bleiks), kurš realizēja piecus tālmetienus. Tiesa, pašās spēles beigās Tairīka Evansa caurgājiens ļāva „Kings” panākt rezultātu 98:100, taču uzvarēt viņiem neļāva Demarkusa Kazinsa neveiksmīgā darbība pēdējos uzbrukumos (divi garām aizmesti tālmetieni), kā arī Braients, kurš ar precīziem soda metieniem galīgi izšķīra mača uzvarētāju (103:98). Braientam spēlē 19 punkti (5/18).

Pie uzvaras šonakt tikusi arī cita play-off tīkotāja Jūtas „Jazz”, kuras rindās šonakt Rendijs Fojs trāpīja veselus astoņus tālmetienus (karjeras rekords), palīdzot jaņos atstāt Bruklinas „Nets” un bijušo „Jazz” spēlētāju Deronu Viljamsu. „Lakers” un „Jazz” spēļu bilance šobrīd ir vienāda (38-36), taču „Jazz” uzvarējusi divās no trim savstarpējām spēlēm, kas ļauj šobrīd ieņemt astoto vietu Rietumu konferencē.

Rietumu konference

V.KomandaU-Z%Sērija
1.Sanantonio „Spurs”55-17.7642U
2.Oklahomas „Thunder”54-20.7301U
3.Denveras „Nuggets”50-24.6761U
4. Losandželosas „Clippers”49-25.6622Z
5.Memfisas „Grizzlies”49-24.6702U
6.Goldensteitas „Warriors”42-32.5681U
7.Hjūstonas „Rockets”40-33.5481U
8.Jūtas „Jazz”38-36.5144U
9.Losandželosas “Lakers”38-36.5141U
10.Dalasas „Mavericks”36-37.4931U

NBA visu laiku rezultatīvākie spēlētāji

V.SpēlētājsPunkti
1.Karīms Abduls-Džabars38 387
2.Karls Melouns36 928
3.Maikls Džordans32 292
4.Kobe Braients31 434
5.Vilts Čemberleins31 419

”Warriors” bez Biedriņa palīdzības pieveic ”Blazers”

Goldensteitas „Warriors” šonakt savās mājās uzņēma Portlendas „Trail Blazers” vienību un jau pirmajā ceturtdaļā nodemonstrēja savu neviesmīlību, sametot viņu grozā 36 punktus (par 13 no tiem atbildīgs ir Stefans Karijs). Spēles gaitā viņu rezultativitāte gan nedaudz noplaka, taču tikai nedaudz, un disciplinēta spēle aizsardzībā ļāva pārsvaru trešās ceturtdaļas beigās palielināt līdz 18 punktiem (96:78).

Nekādu žēlastību „Warriors” komanda pret pretiniekiem neizrādīja arī ceturtajā ceturtdaļā, spēles beigās uzvarot jau ar 27 punktu pārsvaru (125:98). Sešas minūtes pirms mača beigām treneris marks Džeksons jau varēja atļauties laukumā sūtīt arī tālākos rezervistus, tiesa, viņam vien zināmu iemeslu dēļ Andris Biedriņš palika uz rezervistu soliņa arī šajā brīdī.

„Warriors” šī bija 42. uzvara sezona, kas pēc piecu sezonu pārtraukuma nodrošinājusi pozitīvu uzvaru bilanci sezonas beigās, un tās lielākais kaldinātājs bija Stefans Karijs, kurš sameta 39 punktus „Blazers” grozā (septiņi tālmetieni). Daudz kautrīgāks nebija arī Karls Lendrijs, kurš guva 25 punktus (2p. 9/10), bet Biedriņa konkurenti par vietu sastāvā Boguts un Ezili guva attiecīgi 10 un četrus punktus, turklāt ar viņu palīdzību „Warriors” bija pārliecinoši labāki cīņā par atlēkušajām bumbām (52:38).

Austrumu konference

V.KomandaU-Z%Sērija
1.Miami „Heat”57-15.7921U
2.Indianas „Pacers”47-27.6354U
3.Ņujorkas „Knicks”45-26.6347U
4.Bruklinas „Nets”42-31.5752Z
5.Atlantas „Hawks” 41-33.5541U
6.Čikāgas „Bulls” 39-32.5491Z
7.Bostonas „Celtics”38-34.5282U
8.Milvoki „Bucks”35-37.4861Z
9.Filadelfijas „76ers”30-43.4113U
10.Toronto „Raptors”27-45.3751U

Īsumā citās spēlēs

Hjūstonas „Rockets” pat bez sava līdera Džeimsa Hārdena (potītes savainojums) spēja pieveikt Losandželosas „Clippers” , turklāt izmantojot viņu pašu ieročus, proti, sabalansētu uzbrukumu. Neviens no „Rockets” spēlētājiem neguva vairāk par 15 punktiem, taču „Clippers” zaudēja ar 81:98. Par izšķirošo kļuva izrāviens trešajā ceturtdaļā, kad „Clippers” guva tikai 13 punktus.

Marks Gazols tikmēr izbojājis prieku savam tautietim Rikijam Rubio, kuram pietrūka tikai vienas piespēles līdz triple-double (23+10+9). Gazols guva 21 punktu un palīdzēja „Grizzlies” ar 99:86 pieveikt „Timberwolves”.

Savukārt „Thunder” sastāvā Kevins Durents guva 30 punktus, Rasels Vestbruks savāca triple-double (23+13+10), bet Seržs Ibaka bloķēja veselus astoņus metienus, kas ļāva ar 109:99 pieveikt „Bucks” vienību. Vēl ceturtās ceturtdaļā sākumā „Thunder” atradās iedzinējos, taču izrāviens 12:0 visu nolika savās vietās.

Pie panākumiem tikušas arī Austrumu konferences play-off komandas Atlantas „Hawks” un Indianas „Pacers”, kuras apspēlēja līgas pastarīšus, attiecīgi, „Magic” un „Suns”. Atlantas komandas uzvaras prieku gan nedaudz apslāpēja ziņa par Zazas Pačuljas sezonas beigām – gruzīnu centram būs nepieciešama Ahilleja cīpslas operācija.

Jau ziņojām, ka nakts agrajā spēlē brīnumus rādīja Dirks Novickis, palīdzot „Mavericks” tikt galā ar „Bulls” vienību.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRezultātsRezultatīvākie
Mavericks-Bulls100:98Būzers 25 Novickis 35
Magic-Hawks88:97Udrihs 20 Smits 21
Bobcats-76ers92:100Kids-Gilkrists 21 Tērners 22
Clippers-Rockets81:98Pols 19 Lins 15
Grizzlies-Timberwolves99:86Gazols 21 Rubio 23
Thunder-Bucks109:99Durents 30 Iljasova 29
Nets-Jazz107:116Lopess 27 Fojs 26
Pacers-Suns112:104Džordžs 25 Dragičs 21
Lakers-Kings103:98Hovards 24 Evanss 21
Trail Blazers-Warriors98:125Lenards 22 Karijs 39

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Stefans Karijs„Warriors”39punkti
Redžijs Evanss„Nets”16atlēkušās bumbas
Kobe Braients„Lakers”14rez. piespēles
Seržs Ibaka„Thunder”8bloki
Pols Džordžs„Pacers”4pārtvertas bumbas
Rendijs Fojs„Jazz”8tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  +2 [+] [-]

, 2013-03-31 12:29, pirms 12 gadiem
Un negribu izklausīties pēc baigā fanboy Kobem,bet tomēr gribas viņu aizstāvēt. Jūs viņu saucat par baigi savtīgu utt,it īpāsi tajā laikā starp Šaka aiziešanu un Gazola atnākšanu. Bet cilvēki mīļie paskatieties ar ko viņš spēlēja kopa!! Sākumsastāvā gāja Kobe-Lūks Waltons-KWAME BROWNS!-Odoms un Smush Parkers,nemaz nerunājot kāda miskaste nāca no soliņa. Šeit drīzāk jārunā nevis par savtību,bet komandasbiedru nespēju.Un viņam uzbrūkot tik daudz tā bija vienīgā iespēja uzvarēt vispār!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-31 12:30, pirms 12 gadiem
Izaudz un beidz nīdēt!
It's all about #24 rakstīja: 1.Kārt Kobi nodraftēja ātrāk pa 2gadiem. Arī tos pirmos 2vus gadus viņš laukumā neizgāja daudz, bet tās skaitās spēles. Ja paskatītos no 19gadiem, tad varētu sākt spriest par to. 2.Kārt Maikls izmeta vairāk metienus! 3.Kārt Nesalīdzini 2vus izcilus spēlētājus, jo katram ir dažāds viedoklis. Vienkārši paliec pie tā, ka viņi ir vieni no labākajiem kādi ir spēlējuši šo spēli!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-31 12:35, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: 2008 gada finālā pret celtics kobe nemaz nebija savtīgs? Celtics kā komanda uzvarēja. Un jā, kopumā kobe tomēr ir bijis savtīgs. sezonā, kad ielika 81pts, tad viņš tīri spēlēja tikai uz sevi.
Bet tai pat laikā viņš ir labākais piespēlētājs līgā starp otrajiem numuriem.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-31 12:37, pirms 12 gadiem
fakucis rakstīja: Un negribu izklausīties pēc baigā fanboy Kobem,bet tomēr gribas viņu aizstāvēt. Jūs viņu saucat par baigi savtīgu utt,it īpāsi tajā laikā starp Šaka aiziešanu un Gazola atnākšanu. Bet cilvēki mīļie paskatieties ar ko viņš spēlēja kopa!! Sākumsastāvā gāja Kobe-Lūks Waltons-KWAME BROWNS!-Odoms un Smush Parkers,nemaz nerunājot kāda miskaste nāca no soliņa. Šeit drīzāk jārunā nevis par savtību,bet komandasbiedru nespēju.Un viņam uzbrūkot tik daudz tā bija vienīgā iespēja uzvarēt vispār!
Un ar šādu sastāvu viņš tika PO. Bet nu pamanījas no 3-1 pret Suns sērijā zaudēt 4-3.

Sastāvs tolaik bija vienkārši smieklīgs.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-31 12:42, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Un ar šādu sastāvu viņš tika PO. Bet nu pamanījas no 3-1 pret Suns sērijā zaudēt 4-3.

Sastāvs tolaik bija vienkārši smieklīgs.
Nu jā,bet fakts kad uzvarēa 3 spēles pret reāli labāko sastāvu tajā laikā Naš(MVP) Jo Jonsons Stadamajers Merions Diaws spēlēja labi Belss aizsrdzības speciālists,soliņš arībija labs.Tā komanda nedabūja titulu tikai tāpēc ka viņu treneris nemācēja rīkoties PO sitūcijās.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-31 12:44, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pēc šāda komentāra es saprotu, ka Tu tiešām raksti no galvas nevis no tā ko esi redzējis.

Noskaties kaut šo video, ( Michael Jordan vs. Piston's Defense (aka:... ) un tikai pasaki man, ka mūsdienās double team ir krutāks, kā šāda aizsardzība pret vienu spēlētāju. Nu nestāsti pekstiņus.

Kobe ar iziet savainots, bet vai tas pasaka kautko par atlētismu. Vaitad agrāk nevarēja stipri uzsist par rokām? Un 3 sekunžu zonas nebija, tātad garie pie groziem varēja stāvēt kā sētas priekšā. Pie tam, nebija arī restricted area, līdz ar to skriet iekšā nevarētu kā to dara LBJ utt. Trīs sekunžu zona nenozīmē tikai to, ka drīkst tur stāvēt, bet tas nozīmē, kad tiem kuri iet caurgājienā ir daudz mazāk vietas/telpas, lai izkārtotu sev metienu. Mūsdienās viņiem ir jākustās un līdz ar to uzbrucējs var daudz vieglāk tikt līdz grozam.

Un lūk tev video, par sodiem. Noskatoties šo, vismaz jebkuram normālam cilvēkam top skaidrs, ka nu vieglāk agrāk mazajiem noteikti nebija. It sevišķi tiem, kuriem spēle balstās uz caurgājienu (LBJ) nevis metienu no distances.

http://www.youtube.com/watch?v=1iMZ1lUz9rI
Un es vel domājot no galvas
Silti iesaku mest mieru 10 min gariem highlightiem un sākt skatīties tā laika spēles. Šogad arī LAKERS caurstaigājamā sēta var 10 min garumā uzspēlēt kā cietoksnis. Tajā video ir savākti momenti kur MJ tiek turēts, traucēts utt, vārdusakot pret viņu tiek izmantots aizsardzības paraugs. no mūsdienām var uztaisīt tieši tādu pašu highlight tikai par Avery Bradley vien. 100% zinu ka gan jau youtube tāds video arī ir.

Izvirzīšu hipotēzi ka pret tā laika centriem flotters mūdienu crossoveristu (wade, kobe, waker, ellis, jenning u.c.) izpildījumā būtu biežākais metiens caurgājienā un uz 80% veiksmīgs.

Ne velti Braients kurš ir spēlējis abos laikmetos atzīst ka mūsdienu zvaigznes apspēlētu pat 1992 gada Dream Team. Nevaru iedomāties kā ar tādu segšanu kā vel 1997 gadā Durants nesamestu ar precizitāti vismaz 60-70 proc.
Vakar kā reiz noskatījos 1997 gad fināla piekto maču un varu izdarīt secinājumus (tie protams izdarīti ne uz vienu maču balstoties), ka tādam bīstamam spēlētājam kā MJ saņemot bumbu uz perimetra aizsargs paliek viens, no abām malām aizsargi nemaz nedomā soli tuvāk MJ lai neatlaistu savus sedzamos,tad seko MJ māņkustības un paviegls jump shot ko viņš sev izkārto vai efektīvs caurgājiens kuru MJ ieskrienoties nav iespējams apturēt, pat ar to mazo telpu ko radījusi pretinieku čupa pie groza. Pret LBJ ta butu vispār neiespējami.

     [+] [-]

, 2013-03-31 12:49, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pēc šāda komentāra es saprotu, ka Tu tiešām raksti no galvas nevis no tā ko esi redzējis.

Noskaties kaut šo video, ( Michael Jordan vs. Piston's Defense (aka:... ) un tikai pasaki man, ka mūsdienās double team ir krutāks, kā šāda aizsardzība pret vienu spēlētāju. Nu nestāsti pekstiņus.

Kobe ar iziet savainots, bet vai tas pasaka kautko par atlētismu. Vaitad agrāk nevarēja stipri uzsist par rokām? Un 3 sekunžu zonas nebija, tātad garie pie groziem varēja stāvēt kā sētas priekšā. Pie tam, nebija arī restricted area, līdz ar to skriet iekšā nevarētu kā to dara LBJ utt. Trīs sekunžu zona nenozīmē tikai to, ka drīkst tur stāvēt, bet tas nozīmē, kad tiem kuri iet caurgājienā ir daudz mazāk vietas/telpas, lai izkārtotu sev metienu. Mūsdienās viņiem ir jākustās un līdz ar to uzbrucējs var daudz vieglāk tikt līdz grozam.

Un lūk tev video, par sodiem. Noskatoties šo, vismaz jebkuram normālam cilvēkam top skaidrs, ka nu vieglāk agrāk mazajiem noteikti nebija. It sevišķi tiem, kuriem spēle balstās uz caurgājienu (LBJ) nevis metienu no distances.

http://www.youtube.com/watch?v=1iMZ1lUz9rI
Kobe Bryant No-Call Foul on Ricky Rubio Game...
Gan jau arī no šitādiem kāds fanāts uztaisītu 1h.40min garu video.

Velreiz iesaku skaties SPĒLES. Kaut arī tagad grūti objektīvi ievērtēt tā laika zvaigžņu spēles jo novilkt var tikai viņu veiksmīgos nevis ikdienas mačus.
Slēpts komentārs: DainixDT

  +4 [+] [-]

, 2013-03-31 13:15, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Un es vel domājot no galvas
Silti iesaku mest mieru 10 min gariem highlightiem un sākt skatīties tā laika spēles. Šogad arī LAKERS caurstaigājamā sēta var 10 min garumā uzspēlēt kā cietoksnis. Tajā video ir savākti momenti kur MJ tiek turēts, traucēts utt, vārdusakot pret viņu tiek izmantots aizsardzības paraugs. no mūsdienām var uztaisīt tieši tādu pašu highlight tikai par Avery Bradley vien. 100% zinu ka gan jau youtube tāds video arī ir.

Izvirzīšu hipotēzi ka pret tā laika centriem flotters mūdienu crossoveristu (wade, kobe, waker, ellis, jenning u.c.) izpildījumā būtu biežākais metiens caurgājienā un uz 80% veiksmīgs.


Ne velti Braients kurš ir spēlējis abos laikmetos atzīst ka mūsdienu zvaigznes apspēlētu pat 1992 gada Dream Team. Nevaru iedomāties kā ar tādu segšanu kā vel 1997 gadā Durants nesamestu ar precizitāti vismaz 60-70 proc.
Vakar kā reiz noskatījos 1997 gad fināla piekto maču un varu izdarīt secinājumus (tie protams izdarīti ne uz vienu maču balstoties), ka tādam bīstamam spēlētājam kā MJ saņemot bumbu uz perimetra aizsargs paliek viens, no abām malām aizsargi nemaz nedomā soli tuvāk MJ lai neatlaistu savus sedzamos,tad seko MJ māņkustības un paviegls jump shot ko viņš sev izkārto vai efektīvs caurgājiens kuru MJ ieskrienoties nav iespējams apturēt, pat ar to mazo telpu ko radījusi pretinieku čupa pie groza. Pret LBJ ta butu vispār neiespējami.
Lerijs Bērds arī piekrīt, ka apspēlētu, jo viņiem visiem jau ap 50 un ilgi nav spēlējuši

  -3 [+] [-]

, 2013-03-31 13:20, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Lerijs Bērds arī piekrīt, ka apspēlētu, jo viņiem visiem jau ap 50 un ilgi nav spēlējuši
Oriģināls joks, ja esi ne vecāks ka trešklasnieks

  +4 [+] [-]

, 2013-03-31 13:25, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Oriģināls joks, ja esi ne vecāks ka trešklasnieks
Protams, jo marchellito ir gudrāks gan par Bērdu, gan Džordanu, gan Maģisko, kuri teica, ka 2012. gada izlasei īpaši lielas iespējas pārspēt viņus nebūtu.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-31 13:32, pirms 12 gadiem
DainixDT rakstīja: Es jau tagad Kobi uzskatu labāku par Džordanu, tas ir tikai laika jautājums kad viņš punktos apsteigs Džordanu.
būt statistikas vergam un vienkārši labākajam ir divas dažādas lietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-31 13:35, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Kobe Bryant No-Call Foul on Ricky Rubio Game...
Gan jau arī no šitādiem kāds fanāts uztaisītu 1h.40min garu video.

Velreiz iesaku skaties SPĒLES. Kaut arī tagad grūti objektīvi ievērtēt tā laika zvaigžņu spēles jo novilkt var tikai viņu veiksmīgos nevis ikdienas mačus.
Es tev tos video ieliku kā piemērus, jo spēles es tev iedot skatīties nevaru. A tu uzreiz spried, ka visu es jūtjūbā skatos! Tas bija domāts tev, lai izskaidrotu domu. Tad jau sanāk, ka Sport Ilustrated to video 89 gadā ar taisīja tikai pēc highlightiem? Nu beidz runāt muļķības.

Es NBA LP abonēju jau otro sezonu, būtu dīvaini, ja es dzīvotos tikai pēcspēles boxscoros un highlightos kā man liekas to dari Tu.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-31 13:37, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Protams, jo marchellito ir gudrāks gan par Bērdu, gan Džordanu, gan Maģisko, kuri teica, ka 2012. gada izlasei īpaši lielas iespējas pārspēt viņus nebūtu.
Es jau nesaku ka gudrāks, bet neatzīstu arī ka muļķāks, manā pusē būtu lielākā daļa mūsdienu zvaigznes un logiski ka vecie all stari neteiks ka ir vājāki.

Ja pafilosofejam (daudz laika, slimoju un nav ko darīt) un padomājam vai tiešām NBA spēlētāji ir gudrāki spēles vērošanas ziņā par pašiem vērotājiem tad kapēc Jordans un Dumars u.c leģendas nespēj vienmēr kļūt par labiem menedžeriem, slikti izvēlas jaunos spēlētājus, sastāvu un paredzēt maču iznākumu vienmēr kautrējas, varbūt ka baidās kļūdītie.
Jebkurš pieredzējis TOTO spēlētājs izliktu spēļu prognozēšanā, jebkurš pieredzējis komentētājs analizē maču labāk kā spēlētāji, jebkurš analītiķis paredzēs nākošo zvaigzni veiksmīgāk kā NBA spēlētājs.
NBA spēlētājs ir labs basketbolists, bet ta nenozīmē, kaviņš ir labāks visā kas ar to saistīts, pat MJ ieteikumi, kā trenēties un kā spēlēt noderēs tikai vienam no 100 jo viņš ieteiks to kas bijis efektīvs priekš viņa un viņš ne vella nezin kas būtu jādara otram lai kļūtu labākam.
Tas tā pārdomām lai MJ un citu leģendu fantastikā basketbola spēle neproicētos arī uz citām ar lietām un iemaņām kas saistītas ar basketbolu un tā analīzi.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-31 13:38, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: būt statistikas vergam un vienkārši labākajam ir divas dažādas lietas
Tikai dusmas pret Kobi, nevis objektīvs viedoklis. Tas arī viss. No basketa tev sajēga maza. MJ tad bija vēl lielāks statistikas vergs.

MJ pirms spēles bija pateicis vienam pretspēlētājam, ka pret viņu gūs 50 punktus. Cik viņš guva? 49 ... aizgāja un pateica, nekas nākamreiz.

     [+] [-]

, 2013-03-31 13:44, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tikai dusmas pret Kobi, nevis objektīvs viedoklis. Tas arī viss. No basketa tev sajēga maza. MJ tad bija vēl lielāks statistikas vergs.


MJ pirms spēles bija pateicis vienam pretspēlētājam, ka pret viņu gūs 50 punktus. Cik viņš guva? 49 ... aizgāja un pateica, nekas nākamreiz.
Es basketbolu spēlēju jau 15 gadus, un no basketa man sajega ir, bet tev jau sajega tikai cik kobe labs un apsaukāt Dirku par pūdeli

  +2 [+] [-]

, 2013-03-31 13:48, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tikai dusmas pret Kobi, nevis objektīvs viedoklis. Tas arī viss. No basketa tev sajēga maza. MJ tad bija vēl lielāks statistikas vergs.


MJ pirms spēles bija pateicis vienam pretspēlētājam, ka pret viņu gūs 50 punktus. Cik viņš guva? 49 ... aizgāja un pateica, nekas nākamreiz.
Tev dusmas pret visiem iznemot kobi, ej labaak ripini olas

  -1 [+] [-]

, 2013-03-31 13:57, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es tev tos video ieliku kā piemērus, jo spēles es tev iedot skatīties nevaru. A tu uzreiz spried, ka visu es jūtjūbā skatos! Tas bija domāts tev, lai izskaidrotu domu. Tad jau sanāk, ka Sport Ilustrated to video 89 gadā ar taisīja tikai pēc highlightiem? Nu beidz runāt muļķības.

Es NBA LP abonēju jau otro sezonu, būtu dīvaini, ja es dzīvotos tikai pēcspēles boxscoros un highlightos kā man liekas to dari Tu.
Tādā gadījumā neliec par piemēru hailaitu, bet , tu man saki ka MJ tur 4 spēlētāji es skatos spēli un saku ka tā nav,izsaki savu viedokli par vidējo praktisko NBA 90 gadu spēli labāk, pilnīgi iespējams ka tev ir taisnība un kļūdos es bet tavi piemēri ir ar melnbaltām krāšam zīmēti - tad nedeva sodus, tagad dod, tad sedza labāk tagad nē u.tt .

Es saku ka spēlē ap perimetru mūsdienās daudz vairāk palīdz aizsargi kas nesedz konkrēto spēlētāju bet ir gatavi pieslēgties ja tas iet caurgājienos un pēc tā ko pats atceros spēlējot basketbolu izdaru secinājumu ka šādu aisardzību pārvarēt ir grūtāk mazajam spēlētājam. Lai jau tur stāv vesels kušķis ar spēlētājiem soda laukumā. Durants veiksmīgāk par Džordanu spēlē 1-1 pateicotis fenomenālai precizitātei no pustālā.
Mūsdienu aizsardzība ir līdzīga atsperei - ja buma ir iekšā ari aizsardzība sablīvējas pie soda laukuma, ja uzbrucēji saspēlējas pie 3p līnijas aizsardzība ir vietā uz katru uzbrucēju uzreiz ir klāt un vel divi stāv tuvumā lai neļautu izlauzties cauri (kaut kas starp zonu un 1-1 segšanu, NBA nemaz nav tīrās zonas aizsardzības bet 1-1 arī tagad to nenosauksi)
Vecajos laikos vairāk cīņa notika - Centrs vs Centrs PG pret PG, tagad rotācijas ir tik ātras ka Ibaka vai Perkins pēkšņi nonāk pie CP3 segšanas. Pozīcija vairāk tiek noskalotas, piecinieks vairāk ir kā viens veselums. Tāds ir mans noērojums, kāds ir tāds ir es vismaz ar hailaitiem nemēģinu pierādīt ka kāds ir ar baigo Killera instinktu un ar citu hailaitu ka kāds nav. Tad jau statistika ir objektīvāks rādītājs.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-31 14:02, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Tev dusmas pret visiem iznemot kobi, ej labaak ripini olas
Viņš MJ un veco laiku fanāts.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-31 14:02, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Es jau nesaku ka gudrāks, bet neatzīstu arī ka muļķāks, manā pusē būtu lielākā daļa mūsdienu zvaigznes un logiski ka vecie all stari neteiks ka ir vājāki.

Ja pafilosofejam (daudz laika, slimoju un nav ko darīt) un padomājam vai tiešām NBA spēlētāji ir gudrāki spēles vērošanas ziņā par pašiem vērotājiem tad kapēc Jordans un Dumars u.c leģendas nespēj vienmēr kļūt par labiem menedžeriem, slikti izvēlas jaunos spēlētājus, sastāvu un paredzēt maču iznākumu vienmēr kautrējas, varbūt ka baidās kļūdītie.
Jebkurš pieredzējis TOTO spēlētājs izliktu spēļu prognozēšanā, jebkurš pieredzējis komentētājs analizē maču labāk kā spēlētāji, jebkurš analītiķis paredzēs nākošo zvaigzni veiksmīgāk kā NBA spēlētājs.
NBA spēlētājs ir labs basketbolists, bet ta nenozīmē, kaviņš ir labāks visā kas ar to saistīts, pat MJ ieteikumi, kā trenēties un kā spēlēt noderēs tikai vienam no 100 jo viņš ieteiks to kas bijis efektīvs priekš viņa un viņš ne vella nezin kas būtu jādara otram lai kļūtu labākam.
Tas tā pārdomām lai MJ un citu leģendu fantastikā basketbola spēle neproicētos arī uz citām ar lietām un iemaņām kas saistītas ar basketbolu un tā analīzi.
Nezinu, kādēļ iemeti kaut kādus analītiķus klāt visu laiku labākajiem basketbolistiem, kurus pieminēju, bet, whatever.
Zini, jo vieglāk ir analizēt no malas, kad neko no tevis neprasa un neesi iesprindzis.
Es labāk palikšu pie tā, ka tāda līmeņa basketbolisti par spēli zina vairāk, jo paši to ir spēlējuši un zina, ko jūt spēlētāji katrā situācijā.
Protams, ka ne visi kļūst par super ģenerālmenedžeriem utt, bet ir arī labi piemēri, tas pats Bērds, kurš 98. gadā tika atzīts par labāko treneri un pagājušajā gadā par labāko ģenerālmenedžeri.
Un viņš bija viens no labākajiem domātājiem laukumā ever, līdz ar Maģisko un Džordanu.
Neba jau tizlu, bezsmadzeņu galvu dēļ Maģiskajam un Maiklam ir tik daudz naudas un tāds vārds.
Jo nav bijuši tādi kā simtiem sportistu, kuri simtus miljonu ir notriekuši bezjēgā un bankrotējuš. Vislabākais piemērs jau laikam Taisons, kurš iztērējis 400 milj. Var jau teikt, ka viņam bija slikti ieteicēji, slikti draugi utt. Jā, tas viss bija, bet, ja viņam nebūtu bijušas cāļa smadzenes, tad viņam vēl joprojām būtu miljonu simti.

Vari paskatīties īsu video, kur Maģiskais pasaka, ka galvenais jau ir tas, kas ir sirdī un galvā.
Magic Johnson on the Olympic Dream Team: Real...

  +1 [+] [-]

, 2013-03-31 14:10, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Tādā gadījumā neliec par piemēru hailaitu, bet , tu man saki ka MJ tur 4 spēlētāji es skatos spēli un saku ka tā nav,izsaki savu viedokli par vidējo praktisko NBA 90 gadu spēli labāk, pilnīgi iespējams ka tev ir taisnība un kļūdos es bet tavi piemēri ir ar melnbaltām krāšam zīmēti - tad nedeva sodus, tagad dod, tad sedza labāk tagad nē u.tt .

Es saku ka spēlē ap perimetru mūsdienās daudz vairāk palīdz aizsargi kas nesedz konkrēto spēlētāju bet ir gatavi pieslēgties ja tas iet caurgājienos un pēc tā ko pats atceros spēlējot basketbolu izdaru secinājumu ka šādu aisardzību pārvarēt ir grūtāk mazajam spēlētājam. Lai jau tur stāv vesels kušķis ar spēlētājiem soda laukumā. Durants veiksmīgāk par Džordanu spēlē 1-1 pateicotis fenomenālai precizitātei no pustālā.
Mūsdienu aizsardzība ir līdzīga atsperei - ja buma ir iekšā ari aizsardzība sablīvējas pie soda laukuma, ja uzbrucēji saspēlējas pie 3p līnijas aizsardzība ir vietā uz katru uzbrucēju uzreiz ir klāt un vel divi stāv tuvumā lai neļautu izlauzties cauri (kaut kas starp zonu un 1-1 segšanu, NBA nemaz nav tīrās zonas aizsardzības bet 1-1 arī tagad to nenosauksi)
Vecajos laikos vairāk cīņa notika - Centrs vs Centrs PG pret PG, tagad rotācijas ir tik ātras ka Ibaka vai Perkins pēkšņi nonāk pie CP3 segšanas. Pozīcija vairāk tiek noskalotas, piecinieks vairāk ir kā viens veselums. Tāds ir mans noērojums, kāds ir tāds ir es vismaz ar hailaitiem nemēģinu pierādīt ka kāds ir ar baigo Killera instinktu un ar citu hailaitu ka kāds nav. Tad jau statistika ir objektīvāks rādītājs.
"Durants veiksmīgāk par Džordanu spēlē 1-1 pateicotis fenomenālai precizitātei no pustālā."

Kā tu vari vispār ko tādu pateikt?!?! 6 gadus līgā spēlējošu basketbolistu jau nosaukt labāku un veiksmīgāku 1 vs 1 spēlē par 1 vs 1 labāko spēlētāju ever.
Viss, vairs diskusijās ar tevi neiesaistīšos.
Maikla karjeras precizitāte - 0.497
Duranta - 0.474

  -1 [+] [-]

, 2013-03-31 14:11, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es tev tos video ieliku kā piemērus, jo spēles es tev iedot skatīties nevaru. A tu uzreiz spried, ka visu es jūtjūbā skatos! Tas bija domāts tev, lai izskaidrotu domu. Tad jau sanāk, ka Sport Ilustrated to video 89 gadā ar taisīja tikai pēc highlightiem? Nu beidz runāt muļķības.

Es NBA LP abonēju jau otro sezonu, būtu dīvaini, ja es dzīvotos tikai pēcspēles boxscoros un highlightos kā man liekas to dari Tu.
Es gan tev varu ieteikt novilkt 1997 gada 5 spēli BULLS JAZZ finālu un tad pasakai vai Hornačekam nenosvilpa divus sodus ne par ko, vai pret džordanu nebija vismaz divas epizodes kur sods tika iedots par neko (slouna emocija izsaka visu) Paskaiti cik "daudz" reizes Džordans tika segts ar divu vai vairāk cilvēku palidzību, cik " sarežģīts" un daudzskaitlīgs ir MJ jumpshots, pavēro vai tiešām iekšā ir tik blīvs kā tu to apgalvo, jo stoknons spēlējot iekšā soda laukumā jūtas komfortabli un pelna piespēles vienu pēc otras. (kaut arī šī spēle nebija uzskatāmais piemērs) u.c spēles sastāvdaļas.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-31 14:20, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: "Durants veiksmīgāk par Džordanu spēlē 1-1 pateicotis fenomenālai precizitātei no pustālā."

Kā tu vari vispār ko tādu pateikt?!?! 6 gadus līgā spēlējošu basketbolistu jau nosaukt labāku un veiksmīgāku 1 vs 1 spēlē par 1 vs 1 labāko spēlētāju ever.
Viss, vairs diskusijās ar tevi neiesaistīšos.
Maikla karjeras precizitāte - 0.497
Duranta - 0.474
Vel viens statistiķis. Ja gribi ko pateikt ar statistiku tad pasaki salīdzinājumu precizitātei kad džordans met pustālo 1-1 un kadto dara Durants. KD met daudz sarežģītākus pustālos metienu maikls savā laikā esot atlētisma ziņā priekšā visai pasaulei paspēj pilnībā novākt no sevis vientuļo aizsardziņu un izmet treniņa metienu darot to ar 50% precizitāti. KD nu to dara labāk jau divas sezonas. Vai viņs tik brīvi to varētu darīt mūsdienās pret Averiju Bredliju + Džefu Grīnu strahovkā, nez vai. Viņš jau tā to darīja tikai līdz 90 gadu sākumam pēc tam precizitāte manāmi kritās jo biežāk bija jāmet pustālie nevis caurgājieni.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-31 14:28, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Vel viens statistiķis. Ja gribi ko pateikt ar statistiku tad pasaki salīdzinājumu precizitātei kad džordans met pustālo 1-1 un kadto dara Durants. KD met daudz sarežģītākus pustālos metienu maikls savā laikā esot atlētisma ziņā priekšā visai pasaulei paspēj pilnībā novākt no sevis vientuļo aizsardziņu un izmet treniņa metienu darot to ar 50% precizitāti. KD nu to dara labāk jau divas sezonas. Vai viņs tik brīvi to varētu darīt mūsdienās pret Averiju Bredliju + Džefu Grīnu strahovkā, nez vai. Viņš jau tā to darīja tikai līdz 90 gadu sākumam pēc tam precizitāte manāmi kritās jo biežāk bija jāmet pustālie nevis caurgājieni.
ģeniāls komentārs.
"KD met daudz sarežģītākus pustālos metienus" ha ha
Un tas padara viņu labāku par Maiklu, jo netiek pie brīvāka metiena?
Viss, es ar tevi diskusijās neiesaistīšos.....kādreiz spēlēja ņergas, tagad monstri. Viss, es tev piekrītu. Ar saviem fantastiskajiem argumentiem mani pārliiecināji. Durants, Lebrons, Kobe ir labāki par Maiklu. Vienkārši WOW.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-31 14:42, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: ģeniāls komentārs.
"KD met daudz sarežģītākus pustālos metienus" ha ha
Un tas padara viņu labāku par Maiklu, jo netiek pie brīvāka metiena?
Viss, es ar tevi diskusijās neiesaistīšos.....kādreiz spēlēja ņergas, tagad monstri. Viss, es tev piekrītu. Ar saviem fantastiskajiem argumentiem mani pārliiecināji. Durants, Lebrons, Kobe ir labāki par Maiklu. Vienkārši WOW.
Nu sāksim ar to, ka , diskusija aizsākās ar strīdu par to kurā laikā grūtāk bija mazajiem (3šos numurus arī ieskaitam) es apgalvoju ka tagad un devu savus argumentu. Varbūt citātu kur es rakstu ka agrāk spēlēja ņergas? Vai citātu ka Kobe un Durants ir labāki par MJ??? Vecīt ja mēģini oponēt tad mēģini oponēt par manis izteikto nevis izdomā manā vietā it kā manis teikto.
Es vienkārši apgalvoju vairākas lietas pēc saviem novērojumiem

1. Agrāk mazajiem bija vieglāk, jo nebija sistemātikas aizsardzības bija tikai rubīšanās 1 pret 1.
2. Lebronam 90itajos (spēlējot šīs dienas līmenī) pat MJ zaudētu labākā spēlētāja titulu (neviennozimīgi bet dotu priekšroku LBJ)
3.KD met labāk pustālos pret vienu aizsargu un tapēc vecā tipa aizsardzība ir parocīga tieši KD, MJ mūsdienās būtu spiests mest tādus paūs un būtu mazāk precīzs
4. Netieši no manis teiktā var secināt ka MJ būtu vājāka statistika punktos, labāka assistos (kas līdzīgs mūsdienu Kobes statiem)

     [+] [-]

, 2013-03-31 14:53, pirms 12 gadiem
Ā un vel nobeigumā pazūdot uz kādu laiku vel viena mana hipotēze - mūsdienu All Star saliktu vecos. varat nepiekrist un tēlot konservatīvos sentimentālistus bet nu tā tas ir.
Jan 100 metru sprintā netiktu uzņemt laiks tad Karls Luiss un Džesijs Owens būtu pēc jūsu domām labāki par Boltu

  +1 [+] [-]

, 2013-03-31 15:26, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nu sāksim ar to, ka , diskusija aizsākās ar strīdu par to kurā laikā grūtāk bija mazajiem (3šos numurus arī ieskaitam) es apgalvoju ka tagad un devu savus argumentu. Varbūt citātu kur es rakstu ka agrāk spēlēja ņergas? Vai citātu ka Kobe un Durants ir labāki par MJ??? Vecīt ja mēģini oponēt tad mēģini oponēt par manis izteikto nevis izdomā manā vietā it kā manis teikto.
Es vienkārši apgalvoju vairākas lietas pēc saviem novērojumiem

1. Agrāk mazajiem bija vieglāk, jo nebija sistemātikas aizsardzības bija tikai rubīšanās 1 pret 1.
2. Lebronam 90itajos (spēlējot šīs dienas līmenī) pat MJ zaudētu labākā spēlētāja titulu (neviennozimīgi bet dotu priekšroku LBJ)
3.KD met labāk pustālos pret vienu aizsargu un tapēc vecā tipa aizsardzība ir parocīga tieši KD, MJ mūsdienās būtu spiests mest tādus paūs un būtu mazāk precīzs
4. Netieši no manis teiktā var secināt ka MJ būtu vājāka statistika punktos, labāka assistos (kas līdzīgs mūsdienu Kobes statiem)
Bez komentāriem Tu atkal tikai norādi, ka kādreiz nebija nekādas aizsardzības!

Vari palasīt šo analīzi, ja spēj citu viedokli uzklausīt.
MJ 50 PPG today - The basketball encyclopedia

  +1 [+] [-]

, 2013-03-31 16:13, pirms 12 gadiem
Clippers vnk kā kaut kādi mīkstie nospēlēja.. Rockets bez Hārdena un tpt pa 20 pazemoja..

Leikeriem šādu kapiņu nebiju sen redzējis.. Kobe pats par sevi vienmēr kapājis, bet ļoti priecēja kā spēlēja Howards.. Tādu cīņu par off un deff rebiem nebiju ļoti sen redzējis no viņa puses.. Tieši šāda spēle no viņa tika gaidīta.. Cerams, ka tagad tā kapās visu laiku, tad uz Leikeriem var cerēt arī PO..

  -1 [+] [-]

, 2013-03-31 16:40, pirms 12 gadiem
Eksperti savākušies. Kobe ir labāks par MJ,LBJ,KD, kā jus varat to atspēkot?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-31 16:55, pirms 12 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Eksperti savākušies. Kobe ir labāks par MJ,LBJ,KD, kā jus varat to atspēkot?
Lai kaut ko atspēkotu ir jāzin pamatojoši argumenti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-31 17:19, pirms 12 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Eksperti savākušies. Kobe ir labāks par MJ,LBJ,KD, kā jus varat to atspēkot?
Kobe vispār nav sarakstā, jautājums ir MJ vai LBJ? Nomierinies

  +1 [+] [-]

, 2013-03-31 17:26, pirms 12 gadiem
Shitaa, pašam smiekli nesanāca? LBJ, lielākais statistiķis NBA vēsturē ar 1-3 bilanci NBA finals?

  +2 [+] [-]

, 2013-03-31 17:55, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Ā un vel nobeigumā pazūdot uz kādu laiku vel viena mana hipotēze - mūsdienu All Star saliktu vecos. varat nepiekrist un tēlot konservatīvos sentimentālistus bet nu tā tas ir.
Jan 100 metru sprintā netiktu uzņemt laiks tad Karls Luiss un Džesijs Owens būtu pēc jūsu domām labāki par Boltu
Nu tas gan ir pilnīgi no citas ābeces.Sprintā tu esi viens basketbols ir komandas spēlē 1.kārt, 2.kārt sprintā tev neviens netraucē skriet vai nogāzt tevi zemē.