Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņš lielisks uzvarā pār "Raptors"

Andrejs Siliņš

Biedriņš lielisks uzvarā pār "Raptors"
Andris Biedriņš
Foto: AP

Andrim Biedriņam savācot "double-double", Goldensteitas "Warriors" vienība šorīt saspringtā spēles galotnē Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) ar rezultātu 117:111 uzveica Toronto "Raptors" basketbolistus.

Spēle Oklendā sākās līdzīgi, un ne viena, ne otra komanda neļāva pretiniekam aizskriet vadībā. Pirmo ceturtdaļu nedaudz veiksmīgāk noslēdza viesi no Kanādas, panākot minimālu pārsvaru. Otrās ceturtdaļas otrā pusē mājinieki, Stīvena Džeksona, Ronija Turiafa un Marko Belinelli snieguma iedvesmoti, sāka mest ar apskaužamu precizitāti no visām distancēm, kas ļāva Dona Nelsona "karavīriem" izvirzīties vadībā, un lielajā pārtraukumā Biedriņš ar kolēģiem devās pie plus astoņi - 60:52.

Trešajā ceturtdaļā viesi pietuvojās un brīžiem šķita, ka tūlīt, tūlīt atkal aizies vadībā, tomēr pašu kļūdas "Raptors" neļāva panākt pārsvaru, un mačs turpinājās līdzīgi. Pēdējās 12 minūtēs "Warriors" turpināja mest ar lielisku precizitāti, beidzot no tālienes trāpīja arī Džamals Kraufords, kurš bija vienīgais mājinieku spēlētājs, kuram metieni nepadevās tik veiksmīgi kā pārējiem.

Vēl divas minūtes pirms beigām viesi atkal pietuvojās līdz pat diviem punktiem, un sekoja minūtes pārtraukums. Pēc tā "Warriors" ar Sīdžeju Vatsonu priekšgalā aizvadīja vairākus lieliskus uzbrukumus, atkal panākot sešu punktu pārsvaru. Pēc Biedriņa pielabotā metiena viesi pieprasīja minūti. Viena no izšķirošajām epizodēm bija brīdī, kad "Raptors" pēc minūtes pārtraukuma no sānu auta līnijas mēģināja ievadīt bumbu spēlē, piespēlējot Bošam, taču Vatsona rokas izmainīja bumbas virzienu, un tā nonāca pie "Warriors" basketbolistiem. Arī sodu taktika nenesa augļus viesiem, un Oklendas komanda izcīnīja uzvaru - 117:111.

Andris Biedriņš devās savas komandas pamata pieciniekā, nospēlēja 30 minūtes un 35 sekundes, guva 13 punktus (2p. 5/8, s.m. 3/5), izcīnīja 15 atlēkušās bumbas (vienu no tām uzbrukumā), bloķēja piecus (!) pretinieku metienus, pārtvēra divas bumbas, saņēma trīs piezīmes un pieļāva divas kļūdas.

Rezultatīvākais uzvarētājiem bija Stīvens Džeksons, kura rēķinā 30 punkti, kā arī septiņas atlēkušās bumbas un tikpat rezultatīvas piespēles, bet Marko Belinelli guva 23 punktus, realizējot piecus no astoņiem tālmetieniem, tāpat itālim arī sešas rezultatīvas piespēles, no kurām vairums ne tikai efektīvas, bet arī efektīgas.

Zaudētājiem Kriss Bošs izcēlās ar 30 punktu guvumu, kā arī 14 atlēkušajām bumbām, spāņu saspēles vadītājam Hosē Kalderonam 21 punkts un trešo reizi atkārtots karjeras rekords - 16 rezultatīvas piespēles. Savukārt "Raptors" pamacentram Džermeinam O'Nīlam gripas simptomi, tāpēc laukumā pavadītas vien astoņas minūtes.

Izmantotie resursi:
nba.com

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 13:35, pirms 16 gadiem
Grizzly rakstīja: starp citu tavs Dengs spēlē par 2 min ilgāk nekā Biedriņš un dara to daudz neveiksmīgāk. Biedriņam EFF +21, Dengam +13 njaa, nevar jau visi būt tik labi kā Andris Biedriņš.
Piekrītu,Andrim vel tālu līdz Denga līmenim.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 13:37, pirms 16 gadiem
pat britu lielaakaa ceriiba Bens Gordons nav tik efektiivs kā A.Biedriņš, Gordonam tikai +17,13.
laikam jau Andris varētu viens pats kopā ar Zemgales puišiem britus apspēlēt.

     [+] [-]

, 2008-12-30 13:38, pirms 16 gadiem
baron davis # 5 rakstīja: ES nesaprotu ko Andris dara šajā komandā!! Viņš labākajā gadījumā varētu Žalgirii solinju sildīt!!!
Ja tie ir bloki, es esmu pateicības dienas tītars!
Kad Turiafs uztaisa bloku, tad bumba tiek ietriekta skatītājos un pretinieks aizsūtīts uz ģērbtuvēm!
Kad Andris uztaisa bloku viņš pats nosarkst!
Metiens viņam ir tikpat labs cik vistai lidojums.!
Neaprotu ko jūs viņa saskatījuši!
bet tev tak neviens ar varu nepiespiež skatiities un komenteet,ja nepatiik...kaada velna peec tu mocies???

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 13:40, pirms 16 gadiem
vienīgais ko briti prot ir spēlēt regbiju un futbolu, bet laikam jau pat futbolaa zaudēja krieviem un pat nekvalificējās Eiropas Čempionātam. vienīgais britu sporta veids, kurā viņi gūst panākumus nemitīgi ir krikets.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 13:41, pirms 16 gadiem
Grizzly rakstīja: vienīgais ko briti prot ir spēlēt regbiju un futbolu, bet laikam jau pat futbolaa zaudēja krieviem un pat nekvalificējās Eiropas Čempionātam. vienīgais britu sporta veids, kurā viņi gūst panākumus nemitīgi ir krikets.
Aizmirsu viņu progresīvo basketbol līgu,kur viens no zvaigznēm ir mūsu topošais izlases līderis,Jānis

  +3 [+] [-]

, 2008-12-30 13:42, pirms 16 gadiem
labi andra nevarību aizsardzībā raksturo pārtvertās bumbas, kur viņš ir labākais starp visiem centriem nba. bet mēs jau visi zinām, ka bumbas pašas lec rokās pēc tam, kad turiafs visus sabiedē ar savu bārdu. apskatnieki protams neatļaujas stīlus pieskaitīt turiafam, jo parastais skatītājs to nesaprastu, bet īstiem ekspertiem viss uzreiz ir skaidrs

  +5 [+] [-]

, 2008-12-30 13:42, pirms 16 gadiem
Nu re, vienam atkal vajadzēja plānprātīgo nocitēt Nu ja, ne jau Bošu AB nobloķēja Vajag padalīties ar pūsli Es tak teicu ka tā būs Vai cik tas viss ir tipiski, paredzami un garlaicīgi!!! Pat ja baigi interesētu ko tie penāļi atkal sarakstīs, jau sen vairs nebūtu interesanti, jo jau otro (vai jau trešo?) mēnesi viens un tas pats! Paskatās boxscore un dod vaļā kā pa klavierēm

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 13:43, pirms 16 gadiem
baron davis # 5 rakstīja: Tapēc ka esmu GSW fans.. Mans un atšķiribā no jums tāds būtu ja ANDRIS aizietu... tā pat būtu dieva dāvana
Prieks redzēt,ka vel viens cilvēks ir kārtīgi pamodies.

  -3 [+] [-]

, 2008-12-30 13:44, pirms 16 gadiem
aizkorkis rakstīja: labi andra nevarību aizsardzībā raksturo pārtvertās bumbas, kur viņš ir labākais starp visiem centriem nba. bet mēs jau visi zinām, ka bumbas pašas lec rokās pēc tam, kad turiafs visus sabiedē ar savu bārdu. apskatnieki protams neatļaujas stīlus pieskaitīt turiafam, jo parastais skatītājs to nesaprastu, bet īstiem ekspertiem viss uzreiz ir skaidrs
Piekrītu,bez Ronija,Andris nebūtu tur kur ir tagad.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 13:45, pirms 16 gadiem
baron davis # 5 rakstīja: ES nesaprotu ko Andris dara šajā komandā!! Viņš labākajā gadījumā varētu Žalgirii solinju sildīt!!!
Ja tie ir bloki, es esmu pateicības dienas tītars!
Kad Turiafs uztaisa bloku, tad bumba tiek ietriekta skatītājos un pretinieks aizsūtīts uz ģērbtuvēm!
Kad Andris uztaisa bloku viņš pats nosarkst!
Metiens viņam ir tikpat labs cik vistai lidojums.!
Neaprotu ko jūs viņa saskatījuši!
Kada jega sist bumbu skatitajos ja bumba paliek pretiniekam?
Manlieks tev ir augsts IQ.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-30 13:47, pirms 16 gadiem
baron davis # 5 rakstīja: Ja to ka Bosh pats uzlec andra iztieptajām rokām var nosaukt par mega bloku...
Eu ha-ha nu sākumā pat grūti parakstīt Bošs lec virsū Andra izstieptajām rokām Lūdzu, lūdz, lūdzu vēl kaut ko smieklīgu! Kā reiz gribās jautru pēcpusdienu

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 13:48, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Kada jega sist bumbu skatitajos ja bumba paliek pretiniekam?
Manlieks tev ir augsts IQ.
Man ar tā liekas,jo citiem tas ir niecīgi mazs,no malas izskatas pat stulbi...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 13:48, pirms 16 gadiem
baron davis # 5 rakstīja: Viņš atšķirība no tevis redz lietas kādas tās ir!
Jums ir rozā brilles!!
ja esi GSW fans,tad taa ir cita lieta,fano cik tik lien iekšā! bet ja tu saki ka visiem ir rozaa brilles,un bimbambols viņa skatiijumaa redz lietas kaadas taas ir,tad man tev ir viens jautaajums...kas tas par redzeejumu,ja var tik tupi pateikt un apgalvot,ka centram ir jaasedz uzbruceejs(iepriekš pat ir bijis gadiijums,ka arii aizsargs,centram tipa jaasedz bija ) tad šinii gadiijumaa vairs runa neiet par rozaa brilleem,bet gan ''pasaules optikas'' apmekleejumu,lai iegaadaatos iistaas brilles,cits izskaidrojums man nav!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 13:49, pirms 16 gadiem
Interesanti līdz ko kāds ieminējās bimbļukam, ka tulīt noteikti parādīsies LD un rudzu maize, parādījas tāds Baron Davis#5, kurš arī raksta cik AB slikts (kāds ''pārsteigums'')

Vakar tāds bija stefan effenber, šodien baron davis

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 13:49, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Eu ha-ha nu sākumā pat grūti parakstīt Bošs lec virsū Andra izstieptajām rokām Lūdzu, lūdz, lūdzu vēl kaut ko smieklīgu! Kā reiz gribās jautru pēcpusdienu
Diemžēl,skatoties spēli to nevarēja nepamanīt,tas ir bizness liels,ja saprotat,ko gribēju teikt....

     [+] [-]

, 2008-12-30 13:51, pirms 16 gadiem
šorīt Chicago Bulls ar 100:87 uzvarēja New Jersy Nets basketbolistus. Dengs bija tā nobijies J.Yi viņu apspēlēs ar vienu roku, ka palūdza trenerim, lai nemaz nelaiž laukumā - tāpēc statistikas ailītē cienīgs ieraksts - DNP

  -4 [+] [-]

, 2008-12-30 13:53, pirms 16 gadiem
07.07.07 rakstīja: Interesanti līdz ko kāds ieminējās bimbļukam, ka tulīt noteikti parādīsies LD un rudzu maize, parādījas tāds Baron Davis#5, kurš arī raksta cik AB slikts (kāds ''pārsteigums'')

Vakar tāds bija stefan effenber, šodien baron davis
Un pēkšņi atskrēja arī,cilvēki,kas neko no sporta nesaprot,savā iedomu pasaulē lēkā,arī nav pārsteigums.

     [+] [-]

, 2008-12-30 13:53, pirms 16 gadiem
baron davis # 5 rakstīja: Te nav nekāds spama topiks... pazuudi!
Eu nu tiešām nopietni, izklaidē mani lūdzu šodien ar saviem superkomentāriem! Un tad vakarā, lai nenonāktu atkarībā, es ar mierīgu sirdi Tevi noignorēšu ok?

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 13:55, pirms 16 gadiem
Grizzly rakstīja: šorīt Chicago Bulls ar 100:87 uzvarēja New Jersy Nets basketbolistus. Dengs bija tā nobijies J.Yi viņu apspēlēs ar vienu roku, ka palūdza trenerim, lai nemaz nelaiž laukumā - tāpēc statistikas ailītē cienīgs ieraksts - DNP
atceries kā izlasē AB,Trajkovičam teica,ka viņš segs sliktāko pretinieku garo?Arī šajā spēlē,no Boša izvairijās,kjipa nav mans sedzamais....

     [+] [-]

, 2008-12-30 13:56, pirms 16 gadiem
baron davis # 5 rakstīja: Isteniibaa NBA nav tik ljoti noteikts ka PG sedz PG un taada garaa...
Protams andrim nav jaasedz sg... BET PF un C Gan..
un vinjam tas kka nesanaak..
ja pretiniekam ir laukumaa gan C gan PF,tad C protams segs C,ne taa??? un tieši taa arii bija šonakt...a vispaar speeli redzeeji???

  +3 [+] [-]

, 2008-12-30 13:56, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: ja esi GSW fans,tad taa ir cita lieta,fano cik tik lien iekšā! bet ja tu saki ka visiem ir rozaa brilles,un bimbambols viņa skatiijumaa redz lietas kaadas taas ir,tad man tev ir viens jautaajums...kas tas par redzeejumu,ja var tik tupi pateikt un apgalvot,ka centram ir jaasedz uzbruceejs(iepriekš pat ir bijis gadiijums,ka arii aizsargs,centram tipa jaasedz bija ) tad šinii gadiijumaa vairs runa neiet par rozaa brilleem,bet gan ''pasaules optikas'' apmekleejumu,lai iegaadaatos iistaas brilles,cits izskaidrojums man nav!!!
andrim pilnīgi noteikti ir jāsedz vairāki cilvēki (vismaz 2), jo gariem cilvēkiem ir garas rokas, un augstas klases centri NBA sedz ar katru roku citu spēlētāju. bet redz andris pat vēl nav izaudzis līdz vidusmēra centra līmenim, tā ka ir pie kā strādāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 13:58, pirms 16 gadiem
aizkorkis rakstīja: andrim pilnīgi noteikti ir jāsedz vairāki cilvēki (vismaz 2), jo gariem cilvēkiem ir garas rokas, un augstas klases centri NBA sedz ar katru roku citu spēlētāju. bet redz andris pat vēl nav izaudzis līdz vidusmēra centra līmenim, tā ka ir pie kā strādāt
Es uzskatu,ka Andrim,kā garam cilvēkam,arī ar kajām būtu japalīdz segt pg un sg pozocijas,vismaz jāparvalda tās aizsardzībā noteikti...

  +3 [+] [-]

, 2008-12-30 14:02, pirms 16 gadiem
baron davis # 5 rakstīja: Tiesi taa.. ja kaads palaiz garaam sg tad andrim zem groza jabuut gatavm vinju aizsuutiit maajas.. A andris vnk paiet mala..
Kāpēc paiet malā??? Viņš bēg prom, jo viņam ir bail no tiem sg

  +2 [+] [-]

, 2008-12-30 14:03, pirms 16 gadiem
šiškebabs rakstīja: atceries kā izlasē AB,Trajkovičam teica,ka viņš segs sliktāko pretinieku garo?Arī šajā spēlē,no Boša izvairijās,kjipa nav mans sedzamais....
es tev ieteiktu izveidot kaadaa portaalaa ''AntiBiedriņa'' topiku,kur juus visi vareetu liet samazgas,vemt rupjiibas,spļaut žulti AB virzienaa uz nebeedu,un neviens jums netrauceetu,plus tam visas nekaadu +/- pie komentaariem,tikai trekni +,nu vai nav feina ideja??? un buutu miers maajaas,un cilveekiem labs praats!

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 14:04, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Kāpēc paiet malā??? Viņš bēg prom, jo viņam ir bail no tiem sg
neparspīlē,tomēr,viņš ir savējais

  +8 [+] [-]

, 2008-12-30 14:05, pirms 16 gadiem
vot būtu centrs - divus nosedz ar rokām, diviem izskrien pakaļ ar kājām un piekto mēģina nosegt ar skatu + savāc visas bumbas zem groziem!!! aizsardzībā pietiek ar 1 cilvēku, pārējie otrpus grozam kapā zoli un piespēli gaida dalītājs, jo tā pat jāsēž malā! nba gredzens nodrošināts uz 15 gadiem kā minimums

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 14:05, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Lai ari ,ko Tu teiktu,Andrim ir jasaimnieko zem groza,ja vinsh grib but puslidz normals NBA centrs un nav svarigi,kas tur viesojas - PF vai C..!Tas nu gan ir visiem skaidrs!
15 bumbas zem groziem,14 zem sava,taa nav saimniekošana tavupraat??? plus tam visam neaizmirsti,ka savam PF ir jaanaak paliigaa centram zem sava groza,bet taa jau ir GSW lielaakaa probleema,jo kaartiiga PF nav komandaa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: šiškebabs
Slēpts komentārs: šiškebabs

  -4 [+] [-]

, 2008-12-30 14:13, pirms 16 gadiem
baron davis # 5 rakstīja: Un foto albuums kur AB mees uziimejaam uusinjas..
kamōn,Leo to darīja

  +4 [+] [-]

, 2008-12-30 14:13, pirms 16 gadiem
Njaa es briinos par taadiem cilveekiem...Andris speele labaakaja liiga pasaulee a šie tik un taa nem un nodirss bezgalaa...ko tad juus no vina gribat? perfektu speeli? lai nekad nekluudas? un glavno maaca ko vinam segt ko vinam tur pašiem nav par sevi kauns? slavee kautkaadu ivanovski ka vins kautkaadu tur liiga samet kautko aa kaa andrim kaads DD taa vienalga tik kautkur piesienaas...taks saprotiet ka taa juusu jobanaa analiize visiem pie vienas vietas un varat vinu saavas burtniicas rakstiit...atjeedzeties un saprotiet kaa neesat nekaadi basketbola treneri

  +4 [+] [-]

, 2008-12-30 14:14, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: es tev ieteiktu izveidot kaadaa portaalaa ''AntiBiedriņa'' topiku,kur juus visi vareetu liet samazgas,vemt rupjiibas,spļaut žulti AB virzienaa uz nebeedu,un neviens jums netrauceetu,plus tam visas nekaadu +/- pie komentaariem,tikai trekni +,nu vai nav feina ideja??? un buutu miers maajaas,un cilveekiem labs praats!
Nu nē Ingar, tas viņiem neder! Šeit ir viens vai iespējams divi lietotāji, kuriem ir liels uzmanības trūkums dzīvē, un slēpjoties aiz viedokļa brīvības tiesībām, tiek čakarēta diezgan liela esporta lietotāju daļa! Samaucot šeit katru reizi lielo kaudzi ar komentāriem viņi jau sen savu ir panākuši, jo daudzi vismaz daļēji jau šaubās par Latvijas labākā basketbolista izcilajiem panākumiem NBA laukumos! Kādi ir iemesli šādai rīcībai jāprasa kādam profesionālam psihologam! Nav arī īsti saprotama viņu mērķis dulburēšanā par latvieti Ivanovski, jo ir skaidrs, vairumā esporta lietotāju šis uzvārds jau tagad rada smaidu(maigi sakot), kaut gan esmu pārliecināts ka šis puisis neko tādu nav pelnījis!

  -3 [+] [-]

, 2008-12-30 14:15, pirms 16 gadiem
Leeeroy rakstīja: Njaa es briinos par taadiem cilveekiem...Andris speele labaakaja liiga pasaulee a šie tik un taa nem un nodirss bezgalaa...ko tad juus no vina gribat? perfektu speeli? lai nekad nekluudas? un glavno maaca ko vinam segt ko vinam tur pašiem nav par sevi kauns? slavee kautkaadu ivanovski ka vins kautkaadu tur liiga samet kautko aa kaa andrim kaads DD taa vienalga tik kautkur piesienaas...taks saprotiet ka taa juusu jobanaa analiize visiem pie vienas vietas un varat vinu saavas burtniicas rakstiit...atjeedzeties un saprotiet kaa neesat nekaadi basketbola treneri
tikai centos pārliecināties,kuri vel nav īpaši gudri,atbildot uz tām klaunu provokācijām