Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" spēlē aizsardzībā un pieveic "Knicks"

Andrejs Siliņš

"Warriors" spēlē aizsardzībā un pieveic "Knicks"
Andris Biedriņš, Lendrijs Fīldss un Monta Eliss nesavtīgā cīņā par bumbu
Foto: AFP/Scanpix

Agrā ceturtdienas rītā pie otrās uzvaras Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) jaunajā sezonā tika Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas "Warriors", kas savās mājās, aizcadot teicamu pēdējo ceturtdaļu, ar rezultātu 92:78 apspēlēja Ņujorkas "Knicks".

Pirms mača "Warriors" līdzjutējiem kļuva skaidrs, ka šajā spēlē būs jāiztiek bez viena no komandas līderiem un pamata saspēles vadītāja Stefana Karija, kuram doties laukumā traucē jau pirmssezonā gūtais un iepriekšējā spēlē atsvaidzinātais potītes savainojums.

Spēles pirmo daļu veiksmīgāk aizvadīja ņujorkieši (43:37), taču situācija mainījās pēc lielā pārtraukuma. Četras minūtes pēc trešās ceturtdaļas sākuma "Warriors" kopējiem spēkiem panāca mīnus viens (48:49)., bet trīs minūtes pirms ceturkšņa beigām Kvame Brauns ar danku beidzot izvirzīja mājinieci vadībā (55:54). Pirms pēdējām 12 minūtēm tablo vēstīja neizšķirtu, bet, kas īpaši izceļami - "kareivji" bija ļāvuši uz uzbrukumu tendētajai Ņujorkai trīs ceturtdaļās iemest tikai 64 punktus.

Pēdējā ceturtdaļā beidzot sāka attaisnoties arī "Warriors" pārliecinošais pārākums cīņā par atlēkušajām bumbām. Oklendas komanda sāka ceturtdaļu ar izrāvienu 22:6, panākot vairāk nekā desmit punktu pārsvaru un droši to turot līdz pat mača beigām. Uzdevumu augstumos pēdējā ceturtdaļā bija ne tikai "Warriors" aizsardzība, bet arī uzbrukums ar tā līderi Monta Elisu priekšgalā. Reaktīvais aizsargs noslēdzošajā ceturtdaļā iemeta 12 punktus un atdeva septiņas rezultatīvas piespēles, bet komandai uzvara ar rezultātu 92:78.

Latviešu centrs Andris Biedriņš laukumā devās "Warriors" pamata pieciniekā, spēlēja 14 minūtes, guva divus punktus (2p. 1/1), izcīnīja septiņas atlēkušās bumbas, bloķēja vienu pretinieku metienu un saņēma divas personiskās piezīmes.

Rezultatīvākais vīrs "Warriors" komandā bija jau minētais Monta Eliss, kurš sakrāja 22 punktus, kā arī astoņas rezultatīvas piespēles. 19 punktus un sešas bumbas zem groziem pievienoja uzbrūkošais aizsargs Brendons Rašs, bet Biedriņa konkurents cīņā par centra pozīcijas minūtēm Kvame Brauns 12 minūtēs guva trīs punktus un izcīnīja desmit atlēkušās bumbas.

Ņujorkas komandā Amare Stadamaieram "double-double" - 16 punkti un desmit bumbas, bet superzvaigznei Karmelo Entonijam šoreiz tikai trīs precīzi metieni no 13 izmestajiem no spēles un kopā 13 punkti.

 +11 [+] [-]

, 2011-12-29 08:13, pirms 14 gadiem
Biedriņam zem pretinieku groza vajag daudz vairāk agresivitāti. Bumbas un punkti paši nenāks, jo uzbrukumā ar viņu nerēķinās. Prieks par Rašu un Išu. Turēja komandu virs ūdens, kamēr Monta galvu saveda kārtībā.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-29 08:14, pirms 14 gadiem
SC valoda sito varetu saukt par sagravi
bet,ja nopietni,spele bija pat loti laba.un DEFS...super!
pat Lee atdeva paris labas piespeles
japatin filma taa loti labi atpakal,kad Warriors ir tik maz ielaidusi!
pec pedejam divam spelem liekas,ja sita turpinas,tad PO ir pat loooti reals

 +11 [+] [-]

, 2011-12-29 08:15, pirms 14 gadiem
Žēl, ka ne Biedriņa nopelns..

Pārējai komandai beigās gan pamatīgi sāka krist visi metieni
Aizsardzība arī līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-29 08:16, pirms 14 gadiem
Labākais sezonas sākums pēdējos gados!
Biedriņam uzbrukumā jāpiestrādā, tad arī tiks laukumā, bet savās 13 min nospēlēja labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-12-29 08:23, pirms 14 gadiem
Sharky rakstīja: Labākais sezonas sākums pēdējos gados!
Biedriņam uzbrukumā jāpiestrādā, tad arī tiks laukumā, bet savās 13 min nospēlēja labi.
Interesanti, ka Lee arī neizceļas, bet tas kurš tiek mainīts un turēts uz beņķa ir Biedriņš

 +13 [+] [-]

, 2011-12-29 08:32, pirms 14 gadiem
Nu biedrs ir pelnijis vairak spelet! Sosezon vins var ari atverties!

  +3 [+] [-]

, 2011-12-29 08:52, pirms 14 gadiem
Man liekas ka tas treneris ir lohs,Ja Biedrins spēlētu savas 25 minūtes,tad nu atlēkušajās noteikti būtu starp līderiem un gan jau savus 10-15 punktus ar savāktu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-29 09:10, pirms 14 gadiem
Tikai 78 punkti , kas kāds Knicks samesto izdalīja ar 2?

  +2 [+] [-]

, 2011-12-29 09:13, pirms 14 gadiem
Durantam 3 spēle pēc kārtas ar 30+ punktiem.

Džeims, kā allaž lielisks.

  -3 [+] [-]

, 2011-12-29 09:21, pirms 14 gadiem
Skatos Andža noplosījies pie groza, nomētājis pretiniekus, ka traks var palikt, žēl tikai, ka divus punktus iemeta no tik daudz mēģinājumiem!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-29 09:21, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Biedriņam zem pretinieku groza vajag daudz vairāk agresivitāti. Bumbas un punkti paši nenāks, jo uzbrukumā ar viņu nerēķinās. Prieks par Rašu un Išu. Turēja komandu virs ūdens, kamēr Monta galvu saveda kārtībā.
Judo jau sāka to darīt, kā ir bumba postā tā pats lien uz grozu un neredz neko apkārt. Bet kaut kā neiet viņam ar to apaļuma dabūšanu grozā- vai nu atraujas blokšotu vai aizmet garām. Šodien gan divus iebakstīja. Bet tas, ka GSW spēlē bez garajiem ir viņu stils- bet tad kāda vella pēc bija vēl jāņem Fesenko????
Izskatās, ka grib kārtējo reizi norakt talantīgus garos (izņemot Kvami)!
Bet nu Lī var darīt ko grib- mast garām, kļūdīties, maz vākt atlecošās, vienalga viņu turēs laukumā. Pat Smitam, Rašam, Vraitam ir vairāk atlecošo kā Lī.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-29 09:36, pirms 14 gadiem
Biedram sliktakais +/- komandā: -6. Mani secinājumi par spēli: treneris lohs,jo nedod Biedram spēlēt, AB par mazu spēles laiks, komandas biedri nemaz nepalīdz AB vākt dabl-dabl, andža labi noplosījies. Andža ar steigu jāmaina uz kādu nopietnāku klubu. Varētu izskatīt LAL, Bostonu, Dallasu.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-29 09:44, pirms 14 gadiem
Bilde - Dzemdības.
Andris:''Spied, Lendrij, spied!''
Monta:''Es jau redzu galviņu!''

  +3 [+] [-]

, 2011-12-29 09:46, pirms 14 gadiem
Nu aizsardzība tiešām. Pret Knicks un 78 ielaisti ir nenormāls progress aizsardzībā. Nezin kāpēc bet man Smits labāk patīk kā PG, atšķirībā no Karija.
Par Andri? Nu savās 13 minūtēs veica visu ko varēja. Grūti parādīt kas sēž iekšā, ja neļauj spēlēt. Izskatās ka Warrioriem Andri nevajag. Es gribētu Andri redzēt Spurs rindās. Un ar normālu spēles laiku. Manuprāt tās viņiem būtu iztrūkstošais gabaliņš uz titulu arī šogad. Jo jaunie ir novākti dikti labi. Un kā zināms titulu iegūst aizsardzība, ko Andris var dot noteikti.

     [+] [-]

, 2011-12-29 09:52, pirms 14 gadiem
Tie kas skatījās spēli, varēja paši pārliecināties ka Biedrs speciāli lien aiz pretinieka muguras. Kādas vēl lielākas minūtes, par ko !??!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-29 09:58, pirms 14 gadiem
beicha rakstīja: Nu biedrs ir pelnijis vairak spelet! Sosezon vins var ari atverties!
Kurā sfērā viņš var atvērties? varbūt, ka tāda ir, bet tas noteikti nav basketbols

     [+] [-]

, 2011-12-29 10:00, pirms 14 gadiem
patiikams paarsteigums. tas ka ir paraadiijusies kaut kaada aizsardziiba, nevar neiepriecinaat, tomeer runaat par PO ir stipri par agru peec pirmajaam 3 speeleem. BOS piem visas triis ir zaudeejusi, nu un ko, kaads teiks ka vini netiks PO? domaaju, ka GSW dod maz andrim speeleet tapeec, ka taa ir nosaciiti MONEYBALL taktika, jo ir skaidrs ka Andris viens nevar pa speeli savaakt 15pts, a pa diviem, trijiem ( Fasenko ) vini to var izdariit.

     [+] [-]

, 2011-12-29 10:02, pirms 14 gadiem
kārtējais pierādījums tam, ka, ja nespēlē viens no diviem mazajiem individuālistiem, tad lietas vedas krietni labāk... ja vēl aizsardzības melnais caurums Lee spēlētu nevis 35min, bet gan 25min, vispār būtu ideāli!
Andris sev atvēlētajās minūtēs izdarīja maksimumu - savāca daudz bumbu zem groziem un pat vienreiz iemeta to grozā..to pašu var teikt par Kvami.
Rašs parādīja, ka tieši viņš ir spēlētājs, ap kuru jāveido GSW ārējā līnija(nevis Eliss vai Karijs), jo spēle taču sākas no aizsardzības...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-29 10:29, pirms 14 gadiem
Egils Broks rakstīja: Interesanti, ka Lee arī neizceļas, bet tas kurš tiek mainīts un turēts uz beņķa ir Biedriņš
Lee un Biedriņa arsenāli uzbrukumā ir nesalīdzināmi - Lee vismaz ir pustālais metiens un kaut kādas post kustības, kamēr Biedriņš vienīgos punktus gūst pēc labām partneru piespēlēm. Lai gan tik un tā nesaprotu kapēc viņš tik maz spēlē, jo tas Brauns jau nu nav neko labāks, spriežot pēc spēlēm, ko šosezon esmu redzējis

  +1 [+] [-]

, 2011-12-29 10:30, pirms 14 gadiem
Ko tur sacīt. Biedrs spēlēja labi. Bet trenerim ir cits spēles plāns, bez Andra. Ja komanda uzvar, trenerim taisnība. Klusi ceru, ka Biedriņu aizmainīs.
Interesanta statistika:
Biedriņš 13:52 min 7 RBS
Kwame 11:40 min 10 RBS
Wright 41:56 min 8 RBS

Visiem citiem mazāk RBS......... un tai pašā laikā Warriors 47 RBS, Nicks 31 RBS.... hehe trenerim taisnība, lai Biedrs un Kwame atpūšas.

Bet ko šajā komandā darīs Fesenko, tiešām nesaprotu.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-29 10:36, pirms 14 gadiem
Manupraat, Andris galiigi neiederaas sajaa komandaa!

     [+] [-]

, 2011-12-29 10:42, pirms 14 gadiem
Biedram nav metiena, ir tikai kaut kāds uzmetiens. Plus stāvot aiz muguras loģiski ka viņš nedabūs bumbu priekš easy layup.

     [+] [-]

, 2011-12-29 10:44, pirms 14 gadiem
Es gribēju pavaicāt kura prognožu mājaslapa ir vislabāk veikt likmes?

  +4 [+] [-]

, 2011-12-29 10:46, pirms 14 gadiem
Mandaliina rakstīja: Biedram nav metiena, ir tikai kaut kāds uzmetiens. Plus stāvot aiz muguras loģiski ka viņš nedabūs bumbu priekš easy layup.
Andrim nevis metiena nav, bet bumbas..... ha.....un spēles laika.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-29 10:58, pirms 14 gadiem
Taa izskataas,ka vecais Biedrinsh nebuus,''Warriors'' taapat bez vinja var iztikt,pashvaks sniegums!

     [+] [-]

, 2011-12-29 11:07, pirms 14 gadiem
Prieks par GSW

     [+] [-]

, 2011-12-29 11:10, pirms 14 gadiem
nahimovs rakstīja: Bet ko šajā komandā darīs Fesenko, tiešām nesaprotu.
To pašu, ko Jazz. Ar centra spēlētājam neraksturīgi mazu algu sēdēs abiem pamatcentriem aiz muguras un gaidīs savu iespēju. Toties, ja kāda trauma, pasarg Dievs, vismaz būs kam uz maiņu nākt.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-29 11:14, pirms 14 gadiem
Interesanti, ka Džeims būdams rezultatīvākais spēlētājs šosezon (pagaidām), 3 spēlēs nav izpildījis nevienu 3 pts metienu, bet tajā pašā laikā viņam ir vidēji vairāk par 12 soda metieniem spēlē, kurus pagaidām viņš realizē ar sev netipiski augstu precizitāti (virs 86 %). Samērā maz kļūdu, tikai 8 trijās spēlēs. Ļoti enerģiski un efektīvi sācis sezonu!

     [+] [-]

, 2011-12-29 11:23, pirms 14 gadiem
nahimovs rakstīja: Andrim nevis metiena nav, bet bumbas..... ha.....un spēles laika.
Da labi, iepriekšējā spēlē jau deva 4 iespējas, visi garām.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-29 11:27, pirms 14 gadiem
Lai arī Entonijam un Amarem slikti krita, Warriors nospēlēja tiešām labi un pašiem arī sakrita visi metieni. Andri turies!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-29 11:42, pirms 14 gadiem
Šī bija labākā Warriors spēle, kas pēdējā laikā redzēta. Centri savu darbu paveica godam. Čendlers tika pilnīgi neitralizēts, faktiski izslēgts no spēles. Arī Andrim tur ir savs nopelns. Domāju viņš izdarīja tieši to, ko treneris no viņa prasīja. Bet pats labākais bija tas, ko Warriors kopīgiem spēkiem izdarīja ar Karmelo. Atstāja zem 15 punktiem, kas priekš Knicks ir liela problēma. Teikšu godīgi, uzskatu Entoniju par pārvērtētāko zvaigzni līgā. Aizsardzībā viņš ir zem katras kritikas. Uzbrukumā tās fantastiskās spēles izdodas galvenokārt tad, kad ir vai nu ļoti augsta motivācija, vai arī pretī kāds aizsardzībā haltūrē tāpat kā viņš. Diemžēl ar to motivāciju Karmelo kaut kā pēdējā laikā paliek arvien švakāk. Taču tas katrā ziņā nemazina Raša nopelnus spēlē pret Knicks. Vienkārši fenomenālu maču nospēlēja. Manuprāt, lielisks papildinājums Warriors. Ja tikai būtu stabilitāte!? Domāju, ka arī Lī kritizēt nav pamata. Pretī tomēr bija Stademaiers, kurš, starp citu, arī zem 20 punktiem palika, un tā jau priekš Knicks bija katastrofa! Priecē tas, ka Warriors jau otro spēli pēc kārtas uzvar ar lielisku aizsardzību nevis cenšas pārmētāt pretinieku. Turklāt uzvar jau otro austrumu konferences TOP komandu pēc kārtas.Katrā ziņā diena iesākās lieliski...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-29 11:59, pirms 14 gadiem
Ko lai saka laba spele

  -1 [+] [-]

, 2011-12-29 12:19, pirms 14 gadiem
Ja komanda var atļauties turēt spēlētāju ar tik lielu algu un tik mazu spēles laiku, tad taču komandu īpašniekiem tomēr nav kur likt naudu un lakauts bija tikai izrāde.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-12-29 12:29, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Lielāku stūrgalvību neesmu redzējis ... Elliss un Karijs ir ļoti labi spēlētāji. Pēc tava teiktā sanāk, ka arī tāds spēlētājs kā Kobe ir nekam nederīgs un nebija jāveido spēlē ap viņu? Aizsardzībā arī viņš nekad nav spīdējis.
Redzot šo apgalvoju, jau pieķēru sevi pie domas, ka tālāk nav jēgas lasīt.
Kobe ir iekļauts 11 reizes sezonas All-Defensive Team, lai neteiktu vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-29 12:30, pirms 14 gadiem
Kristaps Valters twiterī:
Izskatas,ka Andris nav pietiekami stradajis vasara! Zel,ka atkartojas pagajusais gads...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-29 12:37, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Kobe ir viens no visvairāk pārvērtētākajiem aizsardzības spēlētājiem ... NBA daudz ko nosaka vārds.

Lūk izlasi šo rakstu, tad sapratīsi manu domu.

http://asubstituteforwar.com/2011/05/09/kobe-bryant-the-most-overrated-defender-imaginable/
Viens no? Nosauc vel dažus, paliek interesanti.
Ir arī kāds pamatojums, argumenti tam? Droši - pastāsti!

Protams, ka nosaka vārds, bet cik es zinu, to vārdu loterijā neviens nevinnē. Arī vietu sezonas aizsardzības komandās nelozē.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-29 12:40, pirms 14 gadiem
šogad Biedriņš pēc lielās gatavošanās - 16 min 4p (6/10) - 6,3 ab. pērn pirmajās 3 spēlēs bija vid 23 min - 7,3p (11/17) - 7,7 ab.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-29 12:40, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Lielāku stūrgalvību neesmu redzējis ... Elliss un Karijs ir ļoti labi spēlētāji. Pēc tava teiktā sanāk, ka arī tāds spēlētājs kā Kobe ir nekam nederīgs un nebija jāveido spēlē ap viņu? Aizsardzībā arī viņš nekad nav spīdējis. Trenerim ir uzdevums apvienot šāda tipa spēlētājus, un vienam otru papildināt. Ko šobrīd arī Džeksons dara. Ir Ellis, Karijs kuri spēlē uzbrukumā, bet pārejie raujas aizsardzībā. Ir snaiperi komandā, ir arī tie kuri var no tuvas distances apdraudēt grozu. Ir bloķētāji, ir viss ... Ja viņš pareizi izmantos šo sastāvu un iemācīs vēl sezonas laikā saspēli, tad Warriors var sataisīt troksni, tieši ar Ellisu un Kariju priekšgalā. To arī novēlu. Ir bezjēdzīgi cepties un vainot citus, tikai tāpēc, ka Biedriņam nedod bumbu. Tāds ir sports, un katram ir sava loma tajā.
Kobe, kurš vairākkārt ir bijis iekļauts gada aizsardzības pieciniekā, nekad neesot spīdējis aizsardzībā?! pastāsti, ko tu pīpo, draugs?
tas, ka Kobe žilbina ar fantastisku spēli uzbrukumā, nenozīmē, ka viņš neraujas defā!
toties tie, kuri to tik vien māk, kā pūst pa grozu un defā sačko, nekad netiks pie lielām uzvarām! tas ir mānīgs iespaids, ka tie, kuri močī uzbrukumā, aizsardzībā neko nedara - viņi savas tiesības uzbrukt pirmām kārtām nopelna ar spēli aizsardzībā! un nevienā labā komandā nav pieļaujama situācija, ka divi vai trīs spēlētāji aizsardzībā nespēlēs - tikai lādēs pa grozu, bet pārējie kapās defā!

     [+] [-]

, 2011-12-29 12:42, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Judo jau sāka to darīt, kā ir bumba postā tā pats lien uz grozu un neredz neko apkārt.
Biedriņam to bumbu nedod tik daudz kā Judo vai Kwamem. Vakardienas spēlē Andris ar rokām māja daudz reižu. Komandas biedri izlēma mest. Šad tad iemeta, šad tad ne. Franseko paņēma, lai soliņš būtu dziļāks. Varbūt savas 3 minūtes nospēlēs kādā nākamajā mačā, bet tikai tāpēc, ka kādam no pamata C (Biedriņš, Kwame) būs problēmas ar piezīmēm.

Pievienojot divus vārdus augstākajai diskusijai - Kobe ir viens no labākajiem 1v1 aizsargiem NBA, tur pretī Ellis varētu būt viens no draņķīgākajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-29 12:47, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Izlasi to rakstu, ko iekopēju. Tu zini kā notiek All Team balsošana? Itkā izvēlās treneri, bet patiesībā ir tā, ka spēlētājus tikpat labi izvēlās galvenā trenera asistenti vai pat komandu PR speciālisti. NBA ir bizness un visu nosaka brends.

Salīdzinam Andre Iguodalu ar Kobi? Kurš ir labāks aizsardzība - es viennozīmīgi atdodu balsi Igoudalam.

Lūk 1 un 2 komanda. Kobe ir visvājākais šajā sarakstā.

Center — Dwight Howard, Orlando
Guard — Rajon Rondo, Boston
Forward — LeBron James, Miami
Guard — Kobe Bryant, L.A. Lakers
Forward — Kevin Garnett, Boston

Now the NBA Second Team All Defense:

Guard — Tony Allen, Memphis
Guard — Chris Paul, New Orleans
Center — Tyson Chandler, Dallas
Forward — Andre Iguodala, Philadelphia
Forward/Center — Joakim Noah, Chicago
tu vispār spēles skaties?! ar vārdu skaties, es domāju ne tikai skatīties uz to spēlētāju, kurš spēlē uzbrukumā ar bumbu un met pa grozu, bet arī uz to, kā spēlē spēlētāji bez bumbas un kā spēlē aizsardzībā?! man šķiet, ka nē, jo raksti tu pilnīgas aplamības!

     [+] [-]

, 2011-12-29 12:50, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Izlasi to rakstu, ko iekopēju. Tu zini kā notiek All Team balsošana? Itkā izvēlās treneri, bet patiesībā ir tā, ka spēlētājus tikpat labi izvēlās galvenā trenera asistenti vai pat komandu PR speciālisti. NBA ir bizness un visu nosaka brends.

Salīdzinam Andre Iguodalu ar Kobi? Kurš ir labāks aizsardzība - es viennozīmīgi atdodu balsi Igoudalam.

Lūk 1 un 2 komanda. Kobe ir visvājākais šajā sarakstā.

Center — Dwight Howard, Orlando
Guard — Rajon Rondo, Boston
Forward — LeBron James, Miami
Guard — Kobe Bryant, L.A. Lakers
Forward — Kevin Garnett, Boston

Now the NBA Second Team All Defense:

Guard — Tony Allen, Memphis
Guard — Chris Paul, New Orleans
Center — Tyson Chandler, Dallas
Forward — Andre Iguodala, Philadelphia
Forward/Center — Joakim Noah, Chicago
Es teiktu - abi ir labi. Un ticu, vienalga kurš balso tos pieciniekus, viņi taču stāv tam visam krietni tuvāk, lai zinātu par ko balsot.

     [+] [-]

, 2011-12-29 12:51, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Biedriņam to bumbu nedod tik daudz kā Judo vai Kwamem. Vakardienas spēlē Andris ar rokām māja daudz reižu. Komandas biedri izlēma mest. Šad tad iemeta, šad tad ne. Franseko paņēma, lai soliņš būtu dziļāks. Varbūt savas 3 minūtes nospēlēs kādā nākamajā mačā, bet tikai tāpēc, ka kādam no pamata C (Biedriņš, Kwame) būs problēmas ar piezīmēm.


Pievienojot divus vārdus augstākajai diskusijai - Kobe ir viens no labākajiem 1v1 aizsargiem NBA, tur pretī Ellis varētu būt viens no draņķīgākajiem.
Kvame, Andris, Ekpe, Lī, Tailers...vai nav par daudz garo??? Tagad vēl Fesenko.
Nēesi ievērojis, ka spēlē kā pamata centrs visu spēli Lī, kuru ģērbij pretnieka centri ārā- labi, ka tiem neiet ar metieniem!
Tā kā izskatās, ka kāds tomēr no šī bariņa tomēr dosies prom!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-29 12:54, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: tu vispār spēles skaties?! ar vārdu skaties, es domāju ne tikai skatīties uz to spēlētāju, kurš spēlē uzbrukumā ar bumbu un met pa grozu, bet arī uz to, kā spēlē spēlētāji bez bumbas un kā spēlē aizsardzībā?! man šķiet, ka nē, jo raksti tu pilnīgas aplamības!
Ož pēc tā, ka 90% no zināšanu (ja var tā teikt) bāzes sastāv no boxscore un 2k12 gūtajiem iespaidiem. Uzbrukums - punkti, aizsardzība - stīli, bloki, atlekušās.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-29 12:58, pirms 14 gadiem
xero rakstīja: Ož pēc tā, ka 90% no zināšanu (ja var tā teikt) bāzes sastāv no boxscore un 2k12 gūtajiem iespaidiem. Uzbrukums - punkti, aizsardzība - stīli, bloki, atlekušās.
tā rādās - jā defensive overall ir augsts, tātad tas ir aizsardzības lietaskoks!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-29 12:59, pirms 14 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Kobe ir labs, bet ne lielisks aizsargs. Ar to vēlos pateikt, ka pirmajā All Defensive team viņam vieta noteikti nav.
Aizsargs kā pozīcija vai spēle aizsardzībā?
Varbūt nosauc dažus, kam tur tā vieta noteikti ir.

Katrā ziņā, pagaidām labākais spēlējošais basketbolists pa velti jau noteikti nav ticis šajās komandās, kuras tomēr nosaka cilvēki, kam tā lieta ir darbs un ir profesionāļi savā arodā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-29 13:00, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Es saku, ka viņš ir pārvērtēts. Un atrašanās 11 reizes All Defense Team sarakstā neatspoguļo viņa spēju spēlēt aizsardzībā.
pārliecināji! nu arī es ticu, ka Kobe ir pielīdzināms Elisam uun Karijam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-12-29 13:09, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Jūs daudz spriežat par mani, bet pašiem ir pamatojums tikai tāds - viņš ir 11 reizes iebalsots aizsardzības komandā. Bet neviens jau nav skatījies vai viņš tur atrodas pelnīti.

Paskaties +/- RAPM statitstiku. Kāpēc Kobe visu laiku ir lejasgalā ar - koeficentu? Bet tai pat laikā augšgalā visu laiku ir Garnets, Dankans, Artests, Boguts un citi? Un teiksi, ka kāds no šiem spēlētājiem ir slikts aizsardzībā? Nē nav, un pelnīti tur atrodas. Tas parāda, ka šis koeficents nav no pakaļas izvilkts un ir/var būt diezgan objektīvs.

Pietiks spriest par to, kāds es esmu. Savādāk sāk likties, ka jūs tik mākat paskatīties statistikā vai skriet pakaļ baram. Viņš ir pārvērtēts kā aizsardzības spēlētājs.
gadu gaitā esmu redzējis pietiekami daudz spēļu ar Kobes piedalīšanos, lai saprastu, ka viņš ir viens no labākajiem līgas spēlētājiem ne tikai uzbrukumā, bet arī aizsardzībā!
un atkal atgriežamies pie tā paša - spēle tike veidota ap komandas zvaigznēm, ap spēlētājiem, kuri spēlē gan aizsardzībā, gan uzbrukumā - paskaties uz labākajām līgas komandām un viņu līderiem tagad, paskaties uz labākajām komandām un viņu līderiem pagātnē - viņi visi ir/bija lieliski ne tikai uzbrukumā, bet arī aizsardzībā!
un tas, ka te tagad par superzvaigznēm mālē Karmelo, Grifinu, Amari vai to pašu Elisu... nekādas zvaigznes viņi nebūs, kamēr nesāks žilbināt ne tikai uzbrukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-29 13:16, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Jūs daudz spriežat par mani, bet pašiem ir pamatojums tikai tāds - viņš ir 11 reizes iebalsots aizsardzības komandā. Bet neviens jau nav skatījies vai viņš tur atrodas pelnīti.

Paskaties +/- RAPM statitstiku. Kāpēc Kobe visu laiku ir lejasgalā ar - koeficentu? Bet tai pat laikā augšgalā visu laiku ir Garnets, Dankans, Artests, Boguts un citi? Un teiksi, ka kāds no šiem spēlētājiem ir slikts aizsardzībā? Nē nav, un pelnīti tur atrodas. Tas parāda, ka šis koeficents nav no pakaļas izvilkts un ir/var būt diezgan objektīvs.

Pietiks spriest par to, kāds es esmu. Savādāk sāk likties, ka jūs tik mākat paskatīties statistikā vai skriet pakaļ baram. Viņš ir pārvērtēts kā aizsardzības spēlētājs.
Iespējams pārpratu un pārāk neadekvāti reaģēju, ja kādu aizvainojām - atvainojos, bet kā jau pats teici - diezgan pamatoti izsauci uz sevis mazliet šādu attieksmi...
Par to tavu statistiku - tā gan, tik tiešām neatspoguļo to, pēc kā nosaka labākos spēlētājus netālu no sava groza. Pieminētie piemēri, kas ne tuvu nav Kobes pozīcijai laukumā jau vien pierāda, ka skaties ne uz tām tabulām. Un laba aizsardzība netiek mērīta ciparos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-29 13:18, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Nevajag pārspīlēt, es vienkārši salīdzināju. Varbūt nevietā, tam piekrītu. Un reakcija bija adekvāta. Bet sākt ar kkādiem muļķīgiem apvainojumiem no jums ir tizli. Jūs par pamatojumu ņemat tikai citu viedokli.


P.S. - Kaut vai par piemēru, tāds spēlētājs kā Dengs nekad nav ticis aizsardzības komandās. Kaut viņa devums aizsardzība man liekas ir ļoti liels. Tāpēc par šo komandu objektīvo balsojumu nevar būt ne runas. Katram viņš var atšķirties. Un kā jau teicu, daudz ko nosaka vārds.
jā, tavs salīdzinājums bija diezgan neadekvāts! neviens tevi neapvaino - tā ir vienkārši diskusija! un arī viedokļi ir personīgie, nevis no kāda aizgūti!

par Dengu piekrītu - lielisks defa meistars, taču ir viņš nav galvenā persona, ap kuru tiek veidota Bulls aizsardzība - tā tiek veidota ap Noa, kurš ir, kā saka - komandas aizsardzības boss! un vipār ir grūti izvirzīt kādu no komandas, kurā kā abosolūtā prioritāte ir spēle no aizsardzības... galu galā vietas All Defensive listē ir ierobežotas...

     [+] [-]

, 2011-12-29 13:19, pirms 14 gadiem
Mjaa, ar Warrioriem nav isti skaidrs kapec Biedrs tik maz spele, kludu praktiski nav, rebus savac, pretspeletaju savu pagaidam visas 3 speles ir noturejis, bloke weak-side uz palidzibu (sakuma Karmelo atspieda), savus punktus iemet, ja sanem piespeli zem groza. Tas pats Clipperu DeAndre ir tieshi ar tadu pashu arsenalu un vel virkne centru, kas gust punktus pec komandas biedru caurgajieniem un atmeshanas.

Sisnakts interesantaka spele manuprat bija Mia-Cha. Bobcats izskatas, ka bus loti interesanta komanda shosezon. Briziem speleja ar 3 rukijiem un bumbas kustiba pirmaja puslaika bija vienkarsi lieliska. Divaini tikai, kad 4/4 gaja punkts punkta, ka Lebronu turpinaja segt Maggete ar 5 piezimem, kurs laida uzreiz garam, ja Lebrons uz pirma sola ieguva parsvaru un guva vairakus loti vieglus punktus pec kartas. Bosh, ka teiktu Buljs, monstralu danku beigas ielika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-29 13:26, pirms 14 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Tu ar NBA esi uz Jūs vai kā??? NBA ir domāts izklaidei, viņiem nevajag aizsardzību, viņiem vajag tieši tādus spēlētājus kā Griffinu, eksplozīvu, tādu kā Ellisu, ātru un dinamisku. Un galu galā, minot, ka Karmelo nav līgas superzvaigzne - draugs, viņš šobrīd ir tas spēlētājs, kuram 10 sekundes pirms spēles beigām esot iedzinēju lomā tiks dota bumba un nevis Kobe.
tur jau tā lieta, ka esmu ar NBA uz TU! Grifinu un Elisu vajag tādiem NBA faniem, kuri skatās hailaitus un lec kājās tad, kad kāds ir ielicis bumbu grozā no augšas!
un tagad jau tu iebrauci auzās - salīdzināji - viens no visu laiku izcilākajiem cluch pleieriem Kobe un metējs/aizsardzības caurums - Karmelo! nesaku, ka Karmelo būtu slikts cluch epizožu specs, bet nu ar salīdzināji... ja salīdzinātu Lebronu un Karmelo - tad gan piekristu, ka pēdējo metienu tomēr labāk būtu uzticēt Karmelo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-29 13:35, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Bobcats jau mani piesaista no iepriekšējām sezonām. Komanda bez nevienas izteiktas zvaigznes. Ļoti disciplinēta un ar ļoti labu aizsardzību. Varbūt nav pati interesantākā komanda, bet atliktu viņiem paņemt kādu izteiktu aizsardzības spēlētāju, piemēram kā Hovardu. Viss varētu notikt. Man uzreiz patiktos viņus salīdzināt nedaudz ar 2004. gada Pistons, ja tiktu pie Hovarda. Bet nu tā jau atkal fantazēšana.
Nu par pedejiem gadiem gruti teikt, ka pa vilniem iet. Pirms 2 sezona ar Feltonu, Wallace utt. aizkapaja lidz play-off, bet tur faktiski pacela balto karogu. Pagajushaja gada pec mainam brizhiem speleja briesmigi, ka pat MJ saka prese izteikties par to, ka dzekiem maksa tadu pikji, bet cinasspara regularaja reizem nav vispar. Patreiz izskatas, ka uz pareiza celja ir, vel tikai no Maggetes vajadzetu tikt valja

     [+] [-]

, 2011-12-29 13:42, pirms 14 gadiem
Ar steigu Biedriņu uz citu komandu, redzams ka čalis beidzot ir atkopies un spēj būt tāds kā agrāk, bet ko darīt, ja treneris losis un komandas biedri lielākā daļa tādi paši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-29 14:10, pirms 14 gadiem
Spurs spēlē labāk pat nekā iepriekšējās sezonas sākumā. Ginobili fenomenāls, kā arī Popovičs pagaidām ļoti veiksmīgi sadala minūtes. Vai varēs cerēt uz 20-0 sākumu, redzēsim šonakt, jo būs pirmais back to back.

     [+] [-]

, 2011-12-29 14:32, pirms 14 gadiem
FelQ rakstīja: Spurs spēlē labāk pat nekā iepriekšējās sezonas sākumā. Ginobili fenomenāls, kā arī Popovičs pagaidām ļoti veiksmīgi sadala minūtes. Vai varēs cerēt uz 20-0 sākumu, redzēsim šonakt, jo būs pirmais back to back.
Džefersons izskatās, atradis savu vietu, kas dod nes augļus. Prieks, ka dod iespēju Lenardam iespēlēties un pieredzi iegūt - varētu izaugt kas ļoti labs.

     [+] [-]

, 2011-12-29 14:37, pirms 14 gadiem
FelQ rakstīja: Spurs spēlē labāk pat nekā iepriekšējās sezonas sākumā. Ginobili fenomenāls, kā arī Popovičs pagaidām ļoti veiksmīgi sadala minūtes. Vai varēs cerēt uz 20-0 sākumu, redzēsim šonakt, jo būs pirmais back to back.
biju šonakt sajusmā par spurs spēli... Ginobili vispār monstrs respekt džekam

     [+] [-]

, 2011-12-29 14:43, pirms 14 gadiem
xero rakstīja: Džefersons izskatās, atradis savu vietu, kas dod nes augļus. Prieks, ka dod iespēju Lenardam iespēlēties un pieredzi iegūt - varētu izaugt kas ļoti labs.
Jā tiešām Džefersons pagaidām pārsteidz viņa pustālais izskatās labāk nostādīts, kā arī viņš līdz galam ir izpratis, kur tieši laukumā viņam jāatrodas, lai viņš tiktu "pabarots" ar piespēlēm. Vienīgais žēl, ka pagaidām viņš nevar pats sev radīt iespējas gūt punktus, gribētos lai ir mazliet vairāk caurgājienu no viņa, taču ja komanda tā spēlēs tas nebūs vajadzīgs. Prieks vērot Lenarda un Andersona spēli, kā arī Grīns sev atvēlētajā laikā arī pamanās pozitīvi pārsteigt.

     [+] [-]

, 2011-12-29 15:19, pirms 14 gadiem
Biedriņš un Brauns abi kopā paveic to darbu ko centram vajag izdarīt šodien 17 atlēkošas par abiem savāca un ja komanda uzvar tad viss ir kārtībā

     [+] [-]

, 2011-12-29 15:25, pirms 14 gadiem
xero rakstīja: Džefersons izskatās, atradis savu vietu, kas dod nes augļus. Prieks, ka dod iespēju Lenardam iespēlēties un pieredzi iegūt - varētu izaugt kas ļoti labs.
Džefersons beidzot ir sapratis, kā jāspēlē, lai būtu gana noderīgs, tajā pat laikā neiedzīvojoties traumās, pārliekas vēlmes spēlēt skaisti/atlētiski, dēļ. pirmajā sezonā Spurs rindās viņš likās apjucis un vienu brīdi pat izteicās, ka gribot prom. bet pagājusī un rādās, ka arī šī, būs jau ar plusa zīmi... laika gaitā Popovičam par trešajiem nummuriem ir izstrādājies savs stereotips un, ja sākotnēji spēlētājs nav tāds kā gribētos, paiet laiks un vecais Pops viņu tāpat pārtaisa pa savam! protams, otru Bouvenu(pēc aizsardzības kvalitātēm), viņam būs grūti atrast/izveidot, bet tāds Šons Eliots, Mario Elie, Džims Džeksons un Stīvs Smits +/- no Džefersona sanāk.

     [+] [-]

, 2011-12-29 15:58, pirms 14 gadiem
AB + Browns = 26min.......kurš bija centrs atlikušajās 22 minūtēs?

  +3 [+] [-]

, 2011-12-29 16:55, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: AB + Browns = 26min.......kurš bija centrs atlikušajās 22 minūtēs?
nafig centru ellis var dragāt un Lee pabumbot bez centra

     [+] [-]

, 2011-12-29 17:18, pirms 14 gadiem
phKRIII rakstīja: Kam jānotiek lai Biedrs nospēlētu +-30 min no spēles, laikam visiem garajiem jasatraumējās.
Ja jau tik maz laiž laukumā lai maina prom, cik var marinēt.
Ne tikai garajiem, bet vispār vismaz pus komandai, lai nevar tikai mazo sastāvu spēlēt

  +2 [+] [-]

, 2011-12-29 17:25, pirms 14 gadiem
Sharky rakstīja: Labākais sezonas sākums pēdējos gados!
Biedriņam uzbrukumā jāpiestrādā, tad arī tiks laukumā, bet savās 13 min nospēlēja labi.
Viens mazs arguments - treneris ( tāpat kā iepriekšējais) intervijās ir skaidri norādījis, ka no AB gaida rebus, blokus un vispār spēli tieši aizsardzībā. Tad nu tagad teikt, ka viņš sēž uz beņķa dēļ pārāk mazā devuma uzbrukumā ir vai nu kļūdaini no tavas puses, vai arī liekulīgi no trenera, kurš gan nav dzirdēts, vismaz pagaidām, publiski izsakoties, kāpēc AB tik mazs spēlēs laiks, kā vien pēc pirmās spēles, kad par iemeslu minēja nogurumu. AB tiek galā ar tiem uzdevumiem, ko treneris viņam ir publiski izvirzījis kā galvenos, pat vairāk nekā labi.

     [+] [-]

, 2011-12-29 19:17, pirms 14 gadiem
Autor izlabo

"aizcadot teicamu pēdējo ceturtdaļu "

     [+] [-]

, 2011-12-29 22:44, pirms 14 gadiem
Biedrins patiesi visu laiku parvara ir bez bumbas..kad ta nonak pec kada atlecosas..ta vins to atdod partnerim...un principa ar to ari parsvara beidzas vina prieki par ar bumbu...

     [+] [-]

, 2011-12-30 00:55, pirms 14 gadiem
AB ar Brownu ir labs tandeems pagaidaam aptureeti ir gandriiz visaam komandaam garie gali! Buļļi palika bez variantiem Buuzeru neitralizeeja, Amare arii, viniigi Grifins netika liidz galam aptureets, ja nebuutu pols GSW buutu speeli vineejushi! GSW shogad buus stipri, jo shim trenerim liekas, ka ir laba psiholoģija un zina ko dara!
zheel, ka viņš neredz AB 30 minuushu speeli!

     [+] [-]

, 2011-12-31 21:55, pirms 14 gadiem
Andrinsh Biedrinsh-luuzers.Vina vieta ,,Liepajas Lauvas,,