Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" noskatījis "Nets" centru Lopesu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Warriors" noskatījis "Nets" centru Lopesu
Bruks Lopess
Foto: AFP/Scanpix

Andra Biedriņa pārstāvētais Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) klubs Goldensteitas "Warriors" garā gala pastiprinājumā vēlas iegūt "Nets" centru Bruku Lopesu.

Darījumā bez "Warriors" un "Nets" būtu iesaistīta arī "Magic", kas šķirtos no Dvaita Hovarda. "New York Post" ziņotais variants ir sekojošs: "Warriors" saņem Lopesu, pretī dodot Montu Elisu. Savukārt Orlando centrs Hovards dodas uz Ņūdžersiju.

Floridas klubs izskata arī variantu Hovardu aizmainīt uz "Lakers", ja pretī saņemtu gan Endrjū Bainamu, gan Pau Gasolu. "Magic" centru vēlas arī "Mavericks".

23 gadus vecais Lopezs sezonas sākumu izlaida kājas lūzuma dēļ, bet nupat atsācis spēlēt. Vakar pret "Mavericks" Lopezs sameta 38 punktus, kas ir par vienu mazāk nekā viņa karjeras rekords.

"Warriors" Lopezu dabūtu pa lēto, jo viņš šosezon algā saņem "tikai" trīs miljonus. Cita lieta, vai Goldensteita būtu gatava šķirties no sava uzbrukuma līdera Elisa.

Maiņu darījumu pēdējā diena ir 15. marts.

Izmantotie resursi:
Comcast SportsNet - Authentic Bay Area Sports |...

  +3 [+] [-]

, 2012-02-29 13:26, pirms 13 gadiem
4uwis rakstīja: Kamēr Biedriņu nemainīs prom, tikmēr nekas nemainīsies.
Varētu domāt, ka laika posmā, kamēr Biedriņš ir bijis traumēts komanda ir bijusi par kaut kādām kapeikām labāka...

  +3 [+] [-]

, 2012-02-29 13:31, pirms 13 gadiem
Šādā trīspusējā maiņā vienīgie ieguvēji ir Nets! Pārējās komandas paliek zaudētājos, ja šāda maiņa patiešām notiks tad tur būs iesaistīti vairāk kā trīs spēlētāji manuprāt!
Žēl, ka Bulls ir tik neaktīvi cīņā par Hovardu, lai arī būtu daudz jādod pretī viņi iegūtu lielisku tandēmu DRose un DHovard, ieguvēji būtu arī orlando ja dabūtu teiksim Būzeru un Noa, kuri ir labi spēlētāji, kā uzbrukumā tā arī aizsardzībā, kas arī būtu labāks variants par traumu nomocīto Bainumu un Gazolu, kurš pēdējā laikā ir tālu no sava labākā snieguma!
Ja lieta nonāks līdz free agency tad viennozīmīgi MAV`s un Celtics būs vislielākās iespējas no cap space viedokļa piesaistīt Hovardu. Un ja bostona spēs piesaistīt Hovardu un paturēt sastāvā pa mazām līguma summām Gārnetu un Alenu tā iespējams būtu viena no labākajām aizsardzības komandām pēdējā laikā + ar labiem Finišeriem un plašu opciju spektru uzbrukumā! PG: Rondo SG: Allen SF: Pierce PF: Garnet C: Hovard
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-29 13:37, pirms 13 gadiem
messibesii3 rakstīja: tad jau Andris varēs benķi sildīt
Viņš jau tāpat silda beņķi.

  +8 [+] [-]

, 2012-02-29 13:39, pirms 13 gadiem
Bainams + Gazols pret Hovardu? Ja būtu LAL, tad es tādu variantu pat neizskatītu. Lakeriem vajag dabūt labu PG, bet apakša viņiem ir , manuprāt, labākā līgā. Kalderonu varbūt varētu mēģināt kaut kā iegūt. Tas LAL labi derētu.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-29 13:42, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: po aizdomas. fakts ir, ka GSW viņu joprojām ļoti augstu vērtē - nekritizē, laiž laukumā un pat nedomā par iespēju tikt vaļā .. tātad ir vajadzīgs.
es arī par to biju domājis - cita komandā droši vien būtu kaut avg 20pts, bet nu tā līgumu padarīšana šo visu noved līdz apaļai barankai. Esam reāli

  +3 [+] [-]

, 2012-02-29 14:13, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Es biju iedomājies vienkārši šādu maiņu Bainams+Gasols pret Hovardu+Turkoglu. Cap space izteiksmē tas būtu.

29 pret 33.
Turkoglu spēlēs pa 4. numuru? Pret Griffinu, Aldridžu, Lovu, Rendolfu, Dirku?
Turkoglu pie tām līgums vēl uz 3 gadiem pa 11 mil. $ gadā.

Lakers vienīgi mainīs Bainamu + drafta izvēli pret Howardu.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-29 14:15, pirms 13 gadiem
Richels rakstīja: Un ko iegūst Orlando, vēlvienu pūtējo no 3pt līnijas, viņi tā jau ir komanda kas dzīvo uz 3pt līnijas un tgd iemainīt uzbrukuma opciju spēli groza apakšā Hovardu, būtu neloģiski! jautājums ko viņi domā laist kā starta C?
es šeit biju domājis tikai par GSW ieguvumu/zaudējumu... protams, ka pēc loģikas Orlando Eliss nav vajadzīgs. cita lieta, ka viņš var arī spēlēt par 1.nr. un, ņemot vērā faktu, ka Nelsons ir visai traumatisks, šāds kombo aizsargs Magic nenāktu par sliktu. tas, ka ne par Howarda cenu, jau ir cits jautājums.
un vēl viens Elisa pluss Magic sistēmā - ja vanGandijs paliek, tad viņš jau nu neatteiksies no vēl viena troiku pūtēja, tiesa, Eliss arī daudz met sarežģītus pustālos un pēc vanGandija spēles filosofijas tie ir vissliktākie metieni no visiem.
un vēl Orlando varētu sev iemainīt Biedriņu, teiksim, pret Ričardsonu vai Turku - vot arī būtu pamatsastāva centrs!

     [+] [-]

, 2012-02-29 14:36, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Varbūt skanēs smieklīgi, bet pamēģināju šo maiņu ar trade machine un rāda, ka ir iespējama. Bet pēc būtības īsti nezinu, bet atšķirība varēja būt 100k vai ne?
Iespējams, godīgi sakot neesmu iedziļinājies tik sīki..

  +3 [+] [-]

, 2012-02-29 14:45, pirms 13 gadiem
Ja Andris būtu lētāks, viņš labi iederētos Bostonā. Viņiem šosezon akūti trūkst spēlētājs, kas būtu garš, labs aizsardzībā un varētu savākt bumbas. Ja nemaldos, Bostona atlēkušajās bumbās ir pēdējā vietā vai vienā no pēdējām noteikti visā līgā. Punktu guvēju Bostonai netrūkst, bet problēma tiešām ir tieši bumbās. Ne iepriekšējo sezonu Kendriks Pērkinss, ne traumatiskais Žermēns O'Nīls nekad nav bijuši baigie punktu guvēji, bet viņi komandas kopējai spēlei ir devuši daudz.

  -1 [+] [-]

, 2012-02-29 14:51, pirms 13 gadiem
Es jau iztēlojos cik labi Howards izskatās LAL formā!

     [+] [-]

, 2012-02-29 14:59, pirms 13 gadiem
LAL Metta World Peace spēj aizlāpīt visus caurumus.
D12 tagad nekur neaizies, sagaidīs FA un tad skatīsies.
Viņam līgums ir arī uz nākamo sezonu, tā pat kā CP3, ar iespēju to nepagarināt šovasar, bet tādā gadījumā zaudētāji ir ORL, kuriem nākas šķirties no $$$ ja viņš paliek līdz vasarai ORL. Tapēc visticamāk, ka sagaidīs savu naudu un vasarā tāpat kāds gan jau, ka vēlēsies paņemt D12 savā paspārnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-02-29 15:50, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Ir jau McRoberts Lakeriem, kāpēc viņš nevarētu spēlet par PF, bet Turks mainītu viņu epizodiski! Pie tam, es nekur neminēju, ka Turks varētu spēlēt kā spēka uzbrucējs.
Beidz ākstīties.. McRoberts izslēgšanas spēlēs tiks apēst dzīvs bez sāls, ja ieraudzīs lielu spēles laiku. Ko tad Lakers darīs ar Turkoglu līgumu vēl 2 gadus, neskaitot šo gadu? Nu ar kādiem līdzekļiem aizlāpīs PF caurumu?

Lakers vienīgi izdevīgi būtu šķirties no Bainama un piedāvājot drafta izvēles iespējas Orlando.

  -1 [+] [-]

, 2012-02-29 15:51, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: es šeit biju domājis tikai par GSW ieguvumu/zaudējumu... protams, ka pēc loģikas Orlando Eliss nav vajadzīgs. cita lieta, ka viņš var arī spēlēt par 1.nr. un, ņemot vērā faktu, ka Nelsons ir visai traumatisks, šāds kombo aizsargs Magic nenāktu par sliktu. tas, ka ne par Howarda cenu, jau ir cits jautājums.
un vēl viens Elisa pluss Magic sistēmā - ja vanGandijs paliek, tad viņš jau nu neatteiksies no vēl viena troiku pūtēja, tiesa, Eliss arī daudz met sarežģītus pustālos un pēc vanGandija spēles filosofijas tie ir vissliktākie metieni no visiem.
un vēl Orlando varētu sev iemainīt Biedriņu, teiksim, pret Ričardsonu vai Turku - vot arī būtu pamatsastāva centrs!
Orlando tādā gadījumā labāk šļirsies no Howarda, nevis dzīvos ar Biedriņa līgumu.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-29 15:56, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Orlando tādā gadījumā labāk šļirsies no Howarda, nevis dzīvos ar Biedriņa līgumu.
tas jau bija vairāk kā joks domāts.
bet ej nu sazin kā lietas iegrozītos, ja Biedrs pēkšņi kkādā mistiskā veidā kļūtu par Magic pamata centru, regulāri tiktu pie bumbas uzbrukumā un spēlētu savas 25-27 min katru maču. moška Magic izvilktu pilno lozi, līdzīgi kā Grizzlies savulaik ar Rendolfu.

     [+] [-]

, 2012-02-29 16:12, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: tas jau bija vairāk kā joks domāts.
bet ej nu sazin kā lietas iegrozītos, ja Biedrs pēkšņi kkādā mistiskā veidā kļūtu par Magic pamata centru, regulāri tiktu pie bumbas uzbrukumā un spēlētu savas 25-27 min katru maču. moška Magic izvilktu pilno lozi, līdzīgi kā Grizzlies savulaik ar Rendolfu.
Atceries, ka Orlando uzbrukuma un aizsardzibas sistēma būvēta ap Howardu. Uzbrukumā - Howardam iedod bumbu, un tas atmet brīvajiem metējiem, ja nebūs Howards, bet, piemērām Biedrs, tad aizsardzība segs ciešāk 3pt metējus, kuriem īsti nav caurgājiena un uzbrukums apastāsies. Aizsardzībā Howards tik ātri neuzkrāj piezīmes un psiholoģiski ietekmē pretiniekus, tāpēc tie izpilda daudz sarežģītāku meitenu, nekā pret citiem aizsargiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-02-29 16:17, pirms 13 gadiem
Līdzko izlasīju virsrakstu, tā zināju, ka Howards arī būs iejaukts, nu bet.... "Warriors" saņem Lopesu, pretī dodot Montu Elisu. Savukārt Orlando centrs Hovards dodas uz Ņūdžersiju." Ko dabū Orlando un kādi playeri vēl tur ir iesaistīti? Pēc šitā jau iznāk, ka Ņūdžersija tā uz sitienu par monstru na haļavu kļūst, JA D-Will arī paliek. Lopes, protams, GW labi iederētos jo ir tīrs metējs, kuram punktu gūšana pirmajā vietā, bet lai viņi būtu gatavi šķirties no Elisa.......tad tur jābūt vēl diezgan labai bagāžai līdzi, jo, manuprāt, Eliss GW būtu daudz noderīgāks....tad labāk lai atdod mazo šūteri Curry! Lai gan variants, ka šie klubi varētu taisīt 3-way deal iesaistot Howardu ir pat ļoti reāls, šie nosauktie spēlētāji ir ļoti virspusīga informācija....es teiktu, tās ir tikai baumas, jo pret Elisu GW gribēs vairāk par Lopesu (un pamatoti), kā arī nav nekādas informācijas, ko dabū Orlando....nez vai viņi gribēs D-Wilu, kuram arī tūlīt beidzas līgums, bet kaut ko labu, un vēlams daudz, gribēs. Galu galā, GW menedžments jau vairākkārt ir sevi pierādījos ar totāli stulbiem lēmumiem, tā kā no viņu puses var visādas muļķības sagaidīt. Jebkurā gadījumā, jāgaida sīkāka informācija, jo pagaidām, šī ziņa vairāk atgādina kāda apskatnieka teorētisku prognozi, kur varētu aizmainīt Howardu un kādas būtu lielākās darījumā iesaistītās figūras.

  +6 [+] [-]

, 2012-02-29 16:20, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Atceries, ka Orlando uzbrukuma un aizsardzibas sistēma būvēta ap Howardu. Uzbrukumā - Howardam iedod bumbu, un tas atmet brīvajiem metējiem, ja nebūs Howards, bet, piemērām Biedrs, tad aizsardzība segs ciešāk 3pt metējus, kuriem īsti nav caurgājiena un uzbrukums apastāsies. Aizsardzībā Howards tik ātri neuzkrāj piezīmes un psiholoģiski ietekmē pretiniekus, tāpēc tie izpilda daudz sarežģītāku meitenu, nekā pret citiem aizsargiem.
protams, ka būtu muļķīgi salīdzināt DH un Andri - divi dažāda kalibra spēlētāji, bet būtu nepareizi apgalvot, ka arī Andrim tomēr nav savu plusu(tas, ka tie kkur ir pazuduši, tā ir cita lieta) - viņam ir laba piespēle, veiklas rokas, ātras kājas un viņš labi darbojas pickenrolu sadarbības, ja ir jēdzīgs partneris, kurš māk atdot bumbu.
piekrītu, ka gan visa Magic aizsardzība, gan uzbrukums iet caur DH, bet... ja viņš aizies, tad grozi kā gribi, Magic nāksies spēlēt savādāk, jo otru tādu centru vietā viņi nedabūs - tāda vienkārši nav.

     [+] [-]

, 2012-02-29 16:26, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Orlando būs muļķi, ja viņi palaidīs garām iespēju paņemt Bainamu un Gasolu! Iegūt vienu labu jaunu centra spēlētāju un pieredzējušu ļoti labu spēka uzbrucēju. Pie tam, Gasolu kopā ar kādu uzreiz varētu aizmainīt prom uz citu komandu pret labu uzbrūkošo aizsargu. Tad starta piecinieks būtu pat ļoti okey.

PG - Nelsons
SG - JRich
SF - X cilvēks
PF - Andersons
C - Bainams

Ieguvējas būtu abas komandas ilgtermiņā. Uzreiz Lakers būs tikai un vienīgi zaudētāji. Visticamāk Hovardam līdzi tiks dots Turkoglu. Hovardam aizejot uz LAL, es par 99% saku, ka DWill pasūtīs Nets vienu māju tālāk, un nākamvasar pievienosies LAL. Tad par LAL atkal varēs runāt kā par titula pretendenti.
Nē, nu Orlando būtu muļķi ja zem tāda darījuma neparakstītos, tikai ir viens BET - diezgan nereāli, ka Lakers būs gatavi uz ko tādu. Ja, kas tāds notikts, tad tas būs trade deadline pēdējās minūtes darījums un ar vēl iesaistītiem spēlētājiem un draftpiciem visticamākais. Bet neticu, ka tas notiks. Howards uz Džersiju pie D-Wila - tas ir visreālākais un arī pats viņš grib.

     [+] [-]

, 2012-02-29 16:35, pirms 13 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Lopesa iegāde būtu milzīgs GSW panākums. Šobrīd garajā galā ir pamatīgas problēmas, jo nav, kas nomainītu GSW pamatcentru Biedriņu- kā latviešu spēlētājs tiek noņemts no laukuma, komandai sākas milzīgas problēmas aizsardzībā- tas ir skaidrs pat SC komentētājiem, īpaši AREJS87.
Ja aiz Biedriņa muguras būtu tāds samērā sakarīgs centrs kā Lopess, iespējams, komandai izdotos vienmērīgi aizvadīt visu maču un nerastos tādas "bedres" un robi aizsardzībā, kamēr Andris uz rezervistu soliņa atvelk elpu.
Tu gan sen nebiji manīts. Mamma par sliktām atzīmē atslēdza internetu?

     [+] [-]

, 2012-02-29 16:38, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Tikai, tas ko īsti nevaru iebraukt ir, vai tiešām Orlando tik ļoti grib tikt vaļā no Hovarda, jo iegūt viņi neko neiegūst, turklāt mainot uz Lakers, viņi samainīs centru, kurš traumu dēļ ir izlaidis kādas piecas spēles karjerā, pret centru, kurš traumu dēļ ir bijis tuvu karjeras beigšanai...
Viņiem jau nav lielas izvēles - viņi no viņa tiks vaļā, vai nu tagad, vai pēc sezonas beigām, bet tiks...ja viens nenotiks kādi brīnumi un Orlando nepaņems gredzenus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-02-29 16:47, pirms 13 gadiem
Man nba trade machine sanāca maiņa kurā visas komandas būtu ieguvējas tikai šaubos va tāda notiks

Uz MAGIC: Monta Eliss, Rajon Rondo(kautkur dzirdēju , ka bostona būtu gatava viņu aizmainīt)

Uz NETS: Dwight Howard

Uz GSW: Brook Lopez, Mehmet Okur(nu varbūt varētu skatoties pēc GSW debīlās vadības)

Uz Boston: Jameer Nelson, Chris Duhon
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-02-29 16:49, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Lai Bostona atdotu Rondo pret diviem nekādiem PG?!
Vai ta Nelsons ir nekāds??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-29 16:52, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Biedriņš + Karijs pret Kalderonu un Deivisu, samainīties ar 1 raunda drafta pickiem!

Tā varētu būt maiņa, kurā ieinteresētas būtu abas puses. Ir jāsaprot, ka Karijs nav tas spēlētājs ap kuru var būvēt komandu. Un Warriors ir vajadzīgs lielāki backcourt spēlētāji, lai spētu normāli spēlēt aizsardzībā. Ar Karija potītēm būs vēl arvien trakāk un trakāk.
Tik tā lieta, ka GW ir uzēdušies Karijam kā jaunajam superstāram, kurš viņiem kalnus gāzīs un nez vai būs tik viegli gatavi šķirties. Viņu menedžmentam jau domāšana vienmēr klibo - izaudzināt labus spēlētājus un tad tos atdot prom, bet pašiem lasīt visādus no malām, ko citiem nevajag, kuriem ir traumas vai vēl kādas problēmas.

  -1 [+] [-]

, 2012-02-29 16:52, pirms 13 gadiem
Man uz NBA 2K12 vsp komandu vadības ar galvu nedomā

TRADE: RONDO,ALLEN,DAVIS(uz 2k12 viņš vēl ir BOSTONĀ) UZ HORNETS PRET CHRIS PAUL(arī uz 2k12 vēl vecajā komandā)

  -1 [+] [-]

, 2012-02-29 16:53, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Viņi abi kopā ņemot nevar dot tik daudz komandai, kā Rondo! Tas nav iespējams, tur ir jāpīpē kautkas, lai tāda maiņa notiktu.
Mjā, es gan uzskatu, ka Rondo ne tuvu nav tik liela zvaigzne kā viņu mālē, bet šeit es tev piekrītu.

     [+] [-]

, 2012-02-29 17:06, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: protams, ka būtu muļķīgi salīdzināt DH un Andri - divi dažāda kalibra spēlētāji, bet būtu nepareizi apgalvot, ka arī Andrim tomēr nav savu plusu(tas, ka tie kkur ir pazuduši, tā ir cita lieta) - viņam ir laba piespēle, veiklas rokas, ātras kājas un viņš labi darbojas pickenrolu sadarbības, ja ir jēdzīgs partneris, kurš māk atdot bumbu.
piekrītu, ka gan visa Magic aizsardzība, gan uzbrukums iet caur DH, bet... ja viņš aizies, tad grozi kā gribi, Magic nāksies spēlēt savādāk, jo otru tādu centru vietā viņi nedabūs - tāda vienkārši nav.
Kamēr Andris nepārvarēs bailes no agresīvas spēles, jo bailes stāties uz soda līnijas, nebūs jēgas no Biedriņa.

Ja dabūs Bainamu, nevajadzēs tik ļoti mainīt savu sistēmu, bet jāuzumanās no Bainam traumām.

 +10 [+] [-]

, 2012-02-29 17:09, pirms 13 gadiem
*Kirbish* rakstīja: Man nba trade machine sanāca maiņa kurā visas komandas būtu ieguvējas tikai šaubos va tāda notiks

Uz MAGIC: Monta Eliss, Rajon Rondo(kautkur dzirdēju , ka bostona būtu gatava viņu aizmainīt)

Uz NETS: Dwight Howard

Uz GSW: Brook Lopez, Mehmet Okur(nu varbūt varētu skatoties pēc GSW debīlās vadības)

Uz Boston: Jameer Nelson, Chris Duhon
Atslēgas vārdi:
..visas komandas būtu ieguvējas.. Uz Boston: Jameer Nelson, Chris Duhon.. hahahah

     [+] [-]

, 2012-03-01 00:08, pirms 13 gadiem
NBA Trade Machine - ESPN

+ houstonai kko piemest.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-01 11:20, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Orlando būs muļķi, ja viņi palaidīs garām iespēju paņemt Bainamu un Gasolu! Iegūt vienu labu jaunu centra spēlētāju un pieredzējušu ļoti labu spēka uzbrucēju. Pie tam, Gasolu kopā ar kādu uzreiz varētu aizmainīt prom uz citu komandu pret labu uzbrūkošo aizsargu. Tad starta piecinieks būtu pat ļoti okey.

PG - Nelsons
SG - JRich
SF - X cilvēks
PF - Andersons
C - Bainams

Ieguvējas būtu abas komandas ilgtermiņā. Uzreiz Lakers būs tikai un vienīgi zaudētāji. Visticamāk Hovardam līdzi tiks dots Turkoglu. Hovardam aizejot uz LAL, es par 99% saku, ka DWill pasūtīs Nets vienu māju tālāk, un nākamvasar pievienosies LAL. Tad par LAL atkal varēs runāt kā par titula pretendenti.
tik viens jautājums kā tikt valā no Turkuoglu lieā mega līguma?