Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Cavaliers" ģenerālmenedžeris: "Būs pārsteigums, ja Lavs atgriezīsies "play-off""

"Cavaliers" ģenerālmenedžeris: "Būs pārsteigums, ja Lavs atgriezīsies "play-off""
Kevins Lavs un Kellijs Oliniks
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Klīvlendas "Cavaliers" ģenerālmenedžeris Deivids Grifins paziņojis, ka komanda nerēķinās ar uzbrucēja Kevina Lava atgriešanos laukumā šajā sezonā.

26. aprīļa spēlē starp Klīvlendas "Cavaliers" un Bostonas "Celtics" Deivida Blata nokārtoja panākumu visā "play-off" pirmās kārtas sērijā, uzvarot ar 101:93 (sērijā – 4:0). Priekus par uzvaru aptumšoja uzbrucēja Kevina Lava savainojums – pirmajā ceturtdaļā "Cavaliers" basketbolists cīņā par bumbu saķērās ar "Celtics" centru Kelliju Oliniku. Bostonas kluba basketbolists ar spēcīgu kustību parāva Lavu tālāk no bumbas, sagādājot "Cavaliers" sportistam savainojumu – uzreiz pēc tam Lavs steigā devās uz ģērbtuvēm un mačā vairs neatgriezās.

Nākamajā dienā tika ziņots, ka Lavam nāksies izlaist dažas nedēļas, tomēr šodien jaunumi no "Cavaliers" nometnes ir daudz satraucošāki. Klīvlendas kluba ģenerālmenedžeris Deivids Grifins atklāja, ka Lavam sezona, visticamāk, ir beigusies.

"Šī nav situācija, kurā mēs sagaidām, ka viņš būs atpakaļ. Šobrīd ievācam informāciju un skatāmies, kādi būs nākamie pareizie soļi. Tiek izskatīta katra iespēja, ja nepieciešams, arī operācija. Tas būtu patiess pārsteigums, ja viņš spētu piedalīties izslēgšanas spēlēs. Manī vēl ir nedaudz cerību, taču iespēja (ka Lavs atgriezīsies) ir pavisam maza", atzina Grifins.

"Cavaliers" pretinieki nākamajā kārtā būs Čikāgas "Bulls" vai Milvoki "Bucks". Čikāga ir vadībā sērijā ar 3:2. Lavs regulārajā sezonā palīdzēja "Cavaliers" ar 16,4 punktiem un 9,7 atlēkušajām bumbām vidēji spēlē.

Oliniks par paņēmienu, ko Lavs piedēvēja sētas līgai, saņēma vienas spēles diskvalifikāciju. Tikmēr "Cavaliers" nākamās kārtas pirmajās spēlēs nāksies iztikt ne tikai bez Lava, bet arī bez Ērla Džozefa Smita, kurš par sitienu "Celtics" basketbolistam Džejam Krauderam saņēma divu maču diskvalifikāciju.

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +4 [+] [-]

, 2015-04-29 00:01, pirms 10 gadiem
Oho cavs iespeejams pret blachhawks speelees tas tik buutu mach!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-29 00:03, pirms 10 gadiem
Neesmu Cavaliers fans,bet nu ceru,ka Love atgriezīsies,lai interesantāks play-off būtu. Ceru uz labu un baudāmu 2.kārtu.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-29 00:03, pirms 10 gadiem
yesyes rakstīja: Oho cavs iespeejams pret blachhawks speelees tas tik buutu mach!
Labs jā

Un visiem lielajiem diskutētājiem pie iepriekšējiem rakstiem laikam pa godu ielikta ir bilde. Un parunājiet vēl, ka tas nav tīšām darīts.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-29 00:05, pirms 10 gadiem
Un jā,hokejisti malači. Divos turnīros un divos play-off kapā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-29 00:09, pirms 10 gadiem
Netīšām apķēris rociņu tas matula. Pa pakulām vajadzēja nodot tādam burlakam. Un grīdu izmazgāt, lai nesadomājas, ka ir kkas uz laukuma.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-29 00:23, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Netīšām apķēris rociņu tas matula. Pa pakulām vajadzēja nodot tādam burlakam. Un grīdu izmazgāt, lai nesadomājas, ka ir kkas uz laukuma.
Vinsh taka-pa spiti to izdarija. redzeju. psc. diskabeli iedot uz kadam 10.spelem. tam matuljam vajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-04-29 00:41, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Labs jā

Un visiem lielajiem diskutētājiem pie iepriekšējiem rakstiem laikam pa godu ielikta ir bilde. Un parunājiet vēl, ka tas nav tīšām darīts.
Kas netīšām darīts ? Viņš turēja Lavu speciāli ? Nav šaubu.
Bet kā te daudzi apgalvo, ka speciāli traumēja.. Nu c'moon.. Tas nav gluži tik vienkārši, turklāt šaubos, ka nabaga Oliniks ir tik zinošs medicīnā, lai zinātu, kur un ar kādu spēku paraut, lai roka iznāktu no pleca locītavas. Bet nu, protams, Lebrona faniņi un Bos antifani jau teiks, ka viņš īstenībā ir ļauns ģēnijs un to visu bija labi izplānojis, vne ?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-29 00:52, pirms 10 gadiem
weedsmoker rakstīja: Pajols one man show,beidz tak nidet atkal
Nu īstais pajols, laikam jau būsi vien pats

  +2 [+] [-]

, 2015-04-29 00:55, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Kas netīšām darīts ? Viņš turēja Lavu speciāli ? Nav šaubu.
Bet kā te daudzi apgalvo, ka speciāli traumēja.. Nu c'moon.. Tas nav gluži tik vienkārši, turklāt šaubos, ka nabaga Oliniks ir tik zinošs medicīnā, lai zinātu, kur un ar kādu spēku paraut, lai roka iznāktu no pleca locītavas. Bet nu, protams, Lebrona faniņi un Bos antifani jau teiks, ka viņš īstenībā ir ļauns ģēnijs un to visu bija labi izplānojis, vne ?
Es piekrītu, ka viņš patiešām varbūt negribēja satraumēt speciāli Lavu, bet to roku viņš rāva ar nodomu. Tajā brīdi vnk iedarbojas banānu instinkts un viss. Darīja ar nodomu - tātad arī gribēja savainot, kaut pats varbūt to neapzinājās. Nav jābūt kkādam ārstam ...

 +10 [+] [-]

, 2015-04-29 01:03, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es piekrītu, ka viņš patiešām varbūt negribēja satraumēt speciāli Lavu, bet to roku viņš rāva ar nodomu. Tajā brīdi vnk iedarbojas banānu instinkts un viss. Darīja ar nodomu - tātad arī gribēja savainot, kaut pats varbūt to neapzinājās. Nav jābūt kkādam ārstam ...
Tas vairāk man likās bija cheep shot ar domu lai netiek pie bumbas, jo bija jau zaudējis cīņu, bet neticu ka ar domu traumēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-29 01:57, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Tas vairāk man likās bija cheep shot ar domu lai netiek pie bumbas, jo bija jau zaudējis cīņu, bet neticu ka ar domu traumēt...
Es saku, ka visticamāk tā arī bija, ka nejau traumēt gribēja. Tik zemapziņā to roku paraut viņam nez kāpēc vajadzēja, un ar to pietika. Neapzināti, bet izdarīja. Kautgan man jau vienalga, Cavs mazākas šances kko pacelt.

     [+] [-]

, 2015-04-29 02:23, pirms 10 gadiem
J.R.Smith un K.Perkins nevis J.Crowder vajadzēja mocīt, bet gan to pāķi K.Olynyk izslēgt tā, lai nepieceļas! Jau pie cita raksta komentēju: Smieklīgi ir tas, ka K.Olynyk vispār piešķīra sodu un ne tāpēc, ka bija/nebija pelnījis! Kad tad viņš to spēli izlaidīs? 2015/16 sezonas sākumā, kāda tam jēga.

     [+] [-]

, 2015-04-29 02:41, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Kas netīšām darīts ? Viņš turēja Lavu speciāli ? Nav šaubu.
Bet kā te daudzi apgalvo, ka speciāli traumēja.. Nu c'moon.. Tas nav gluži tik vienkārši, turklāt šaubos, ka nabaga Oliniks ir tik zinošs medicīnā, lai zinātu, kur un ar kādu spēku paraut, lai roka iznāktu no pleca locītavas. Bet nu, protams, Lebrona faniņi un Bos antifani jau teiks, ka viņš īstenībā ir ļauns ģēnijs un to visu bija labi izplānojis, vne ?
Tev arī savāda loģika! Ar kādu nodomu taisa nesportiskus paņēmienus?! Es neko nesaku par tiem nesportiskajiem gājieniem, kuros nav fizisks kontakts vai kontakts tik minimāls, ka nav iespējas nemaz traumēt. Šādi iekrampējoties rokā, ko tad K.Olynyk tur gribēja? Laikam paturēt K.Love roku, lai tas nepakrīt! Tu maz saproti, ko pats uzraksti?! Tīšām turēja, bet bez nodoma traumēt! Tad jau J.R.Smith arī tīšām sita un netīšām notraumēja J.Crowder! Zini kā tur bija, viņš pa mūli viņam vilka apzināti, neapzināti tik satraumēja kāju un ne seju, kā visticamāk bija gribējis!
Tas pats ir ar tiem "ģēnijiem", kuri grūž mugurās, rauj lejā aiz pleciem, kad spēlētājs jau ir uz grozu, ir jābūt analfabētam, lai nesaprastu, ka tā var notraumēt, kur nu vēl, ja to dara profesionāls sportists! Gribi teikt, ka tas nav ar nodomu?! Nu tad ar sportu esi nodarbojies tik cik datorspēlēs!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-29 02:46, pirms 10 gadiem
Lava loma nav tik liela Klīvlendā, bez bumbas un aizsardzībā viņš spēlē nesekmīgi, J.R zaudējums ir jūtamāks, jo brīvas trojkas met labāk, defs uzlabojies un attieksme kopumā. James Jones kas viņu aizvieto galīgi pārstājis mest defā nekad nav bijis labs.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-29 02:52, pirms 10 gadiem
Apzināti vai neapzināti, ko tas maina?! Ja veic netīru paņēmienu, tad domāju, ka jebkurš sportists apzinās, ka tas var beigties ar traumu. Pēc citu loģikas te sanāk, ka sitot pa seju jau nav nodoms traumēt, sit tik tā, bez nodoma! Nē, sit ar domu traumēt un lai otram sāp, kas cits, ne vienmēr sit ar domu nosist!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-29 03:12, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Lava loma nav tik liela Klīvlendā, bez bumbas un aizsardzībā viņš spēlē nesekmīgi, J.R zaudējums ir jūtamāks, jo brīvas trojkas met labāk, defs uzlabojies un attieksme kopumā. James Jones kas viņu aizvieto galīgi pārstājis mest defā nekad nav bijis labs.
Nu K.Love jau šajā sērijā bija labāks kā regulārajā sezonā. Agresīvāks bija kā ierasts. Jūtams zaudējums vai ne tik ļoti, to parādīs laiks. Ja Cavs izlidos, tad daudzi pieminēs tieši K.Love gadījumu, tiks tālāk vai pat pacels titulu, tad šis gadījums būs mazsvarīgs. Vienkārši tas izjauc rotāciju komandā. Nav jau Cavs daudz to spēlētāju ar 2.08 un 110kg. Stulbi tik, ka arī J.R.Smith pirmās divas spēles nebūs, pats gan pie tā ir vainīgs. Nu neko darīt, tāds ir sports, tagad liela atbildība būs uz LBJ un K.Irving pleciem. Tāpat arī lielu lomu spēlēs pārējo spēlētāju sniegums, jo īpaši garais gals - T.Mozgov, T.Thompson.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-29 04:35, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Nu K.Love jau šajā sērijā bija labāks kā regulārajā sezonā. Agresīvāks bija kā ierasts. Jūtams zaudējums vai ne tik ļoti, to parādīs laiks. Ja Cavs izlidos, tad daudzi pieminēs tieši K.Love gadījumu, tiks tālāk vai pat pacels titulu, tad šis gadījums būs mazsvarīgs. Vienkārši tas izjauc rotāciju komandā. Nav jau Cavs daudz to spēlētāju ar 2.08 un 110kg. Stulbi tik, ka arī J.R.Smith pirmās divas spēles nebūs, pats gan pie tā ir vainīgs. Nu neko darīt, tāds ir sports, tagad liela atbildība būs uz LBJ un K.Irving pleciem. Tāpat arī lielu lomu spēlēs pārējo spēlētāju sniegums, jo īpaši garais gals - T.Mozgov, T.Thompson.
Plovos tā rotācija nav tik svarīga, var spēlēt 7-8 spēlētāji pavisam droši.
BOS garais gals nav tik iespaidīgs kā citiem NBA dūžiem. Lovs nav vajadzīgs CLE jo ir jau LBJ un Īrvings. Cle vajag sabalansētu sastāvu un PF ar labu defu lieti noderētu. Tomsons diemžēl arī nav nekāds aizsargs, neskatoties ka ir normāls kaplis. Otrā nr pozīcij'tikai J.R. ir ok, arī Merions jau vairs nav tas. Visu izšķirs LBJ, Īrvings un lielā mērā Mozgova spēle. Bez Lova tā pat gredzeni ir reāli.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-29 10:40, pirms 10 gadiem
Cavs iespējams Lovu slēps. Teiks, ka nevar spēlēt, bet uz laukuma būs.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-29 11:10, pirms 10 gadiem
Par J.R. Smith vaina jāuzņemas arī tiesnešiem. Paskatījos to epizodi vairākas reizes. Tas garais slampa viņu mugurā iegrūda reizes 3, tad ar puisim nervi neizturēja un "atvilka" neskatoties.
Protams, basketbolam tas nav ok, ja vien tiesneši būtu nošvilpuši uzbrukuma sodu ātrāk, nekas tāds nebūtu.

More Than a Game rakstīja: Nu K.Love jau šajā sērijā bija labāks kā regulārajā sezonā. Agresīvāks bija kā ierasts. Jūtams zaudējums vai ne tik ļoti, to parādīs laiks. Ja Cavs izlidos, tad daudzi pieminēs tieši K.Love gadījumu, tiks tālāk vai pat pacels titulu, tad šis gadījums būs mazsvarīgs. Vienkārši tas izjauc rotāciju komandā. Nav jau Cavs daudz to spēlētāju ar 2.08 un 110kg. Stulbi tik, ka arī J.R.Smith pirmās divas spēles nebūs, pats gan pie tā ir vainīgs. Nu neko darīt, tāds ir sports, tagad liela atbildība būs uz LBJ un K.Irving pleciem. Tāpat arī lielu lomu spēlēs pārējo spēlētāju sniegums, jo īpaši garais gals - T.Mozgov, T.Thompson.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-29 14:16, pirms 10 gadiem
tie,kas aizstāv Oliniku ir pilnīgi stulbeņi..

  -2 [+] [-]

, 2015-04-29 16:09, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: tie,kas aizstāv Oliniku ir pilnīgi stulbeņi..
Paskaties kādreiz cīņu par rebiem zem groza. Tur visi viens otru tur, pagrūž un vēl nezin kā kavē. Tad jau tie arī visi viens otru mēģina traumēt ?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-29 16:50, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Paskaties kādreiz cīņu par rebiem zem groza. Tur visi viens otru tur, pagrūž un vēl nezin kā kavē. Tad jau tie arī visi viens otru mēģina traumēt ?
fizisks kontakts ir viens, bet tu atkal nesaproti, kas šajā epizodē notika. paskaties kvai uz raksta bildi, redzēsi, ka Lovs ar Oli nebija iekrampējušies viens otrā - Oliniks turēja Lova roku ar abām savējām. Un nevis vnk turēja, bet pat drīzāk rāva, lai gan bumbu viņam dabūt vairs iespējams nebija.

Tad jau Smits arī nav jāsoda - viņš jau traumēt negribēja, tikai fizisks kontakts zem groza

  -2 [+] [-]

, 2015-04-29 17:00, pirms 10 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=ZZ3...

noskaties video. Visus atkārtojumus. Redzēsi, ka sākumā Lavs pats Oliniku turēja. Tad jau tas arī gribēja traumēt ?

Tak beidz. Neviens šo epizodi pat necilātu, ja nebūtu tās traumas. Nav nekas neparasts, ka spēlētāji viens otru kavē, turot aiz rokām, krekliem , utt.