Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

NBA apskatnieks asi kritizē Biedriņu

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

NBA apskatnieks asi kritizē Biedriņu
Andris Biedriņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc šonakt aizvadītās NBA regulārā turnīra spēles starp Goldensteitas ''Warriors'' un Minesotas ''Timberwolves'' (123:126) kritiku par savu spēli izpelnījies mūsu centra spēlētājs Andris Biedriņš.

''No visiem neveiktajiem darījumiem maiņu perioda izskaņā Biedriņa paturēšanu komandā man saprast ir vissarežģītāk,'' pēc mača ar ''Timberwolves'' raksta ''Mercury News'' NBA apskatnieks un blogeris Adams Lauridsens. ''Jau otro maču pēc kārtas viņš spēlē zem 20 minūtēm un neatstāj nekādu iespaidu uz pašu spēli. ''Warriors'' komandai bija teicama iespēja uzlabot savu finansiālo situāciju, taču tā vietā mēs joprojām varēsim baudīt divu punktu un divu atlēkušo bumbu sniegumus Andra Biedriņa izpildījumā.''

''Nepiekrītu argumentam, ka ''Warriors'' bija jāpatur Biedriņš tikai tāpēc, ka ''kareivjiem'' nav citu centra spēlētāju. ''Warriors'' tāpat trīs ceturtdaļas no visas spēles aizvada bez viņa. Tikpat labi tās 18 minūtes var sadalīt tādi spēlētāji kā Judo, Eidriens vai kāds cits D-līgas jaunatklājums,'' uzsver Lauridsens, kurš ''Warriors'' veiksmēm un neveiksmēm seko jau divu dekāžu garumā.

Izmantotie resursi:
Blogs - San Jose Mercury News

  +2 [+] [-]

, 2011-02-28 21:19, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Kur arejs_87, pelēcītis un Co? Nav kas atspēko NBA eksperta vērtējumu.
Katrā ziņā 18 minūtēs 2 rebi centra spēlētājam jebkurā gadījuma ir drusku paz maz, lai arī kā viņam kāds nedod piespēles un atņem spēles minūtes- nu būtu 36 minūtēs 4 rebi, tas būtu labi, vai?

Pretēji aizsardzības monstra tēlam, ko mums te daži SC lietotāji cenšas pēdējā laikā ieborēt, ieteiktu tomēr Andra darbību izvērtēt no 2 aspektiem: ielikt atzīmi par darbību uzbrukumā pēc 10 ballu sistēmas, pēc tam to pašu izdarīt ar vērtējumu aizsardzībā un sarēķināt vidējo atzīmi.

Vai kādam vidējā atzīme sanāca laba vai vismaz apmierinoša 9 miljonu līgumam?
Nekad neesmu atspeekojis NBA ekspertu veerteejumus, un nemaz tik aarpraatiigi Biedru neaizstaavu, vienkaarshi skatoties speeles rodas jautaajumi. Paaris lietu gan gribu pajautaat tev un paareejiem.

Shis pats eksperts saka shaadus vaardus- David Lee — "Another empty 20/10 game, with Kevin Love absolutely owning him on both ends of the court on his way to a 37/23 night.Lee’s inability to do more on the defensive glass (only 5 of his 10 rebs) was particularly damaging, with the Wolves getting tons of second chance looks at the basket." un te ar Andris vainiigs, ka Lee netiek pie atlecoshaajaam (neaizmirstam Smarta taktiku spelees beigaas, aks biezhi vien noved pie saspringtas galotnes)???
Paskatamies uz Udoha statiem, kad vinjam aptuveni identisks laiks ar Andri- kaapeec Udoham shie stati nav daudz labaaki, ja jau Andris ir tik shvaks??? Vai gadiijumaa nav taa, ka komanda tomeer spelee, kaa min pats apskatnieks " 3/4 bez Centra"jeb gribu mineet ar Centru Lee...bet par Lee izlasam pasha apskatnieka teikto (kur veel smiekliigaaks fakts, ja pedeejaa spelee galvenais rebounders Karrijs- 11).
Tie bija tikai paaris jautaajumi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-02-28 21:49, pirms 14 gadiem
Tikai loģiski, ka viņš saņem kritiku-spēlētājs kurš vēl nesen stabīli vāca 10pt+10reb statistiku tagad var jau būt priecīgs ja iznāk 4pt+8reb.
Ņemsim par piemēru šo spēli paskataties kāda statistika ir Minesotas centriem Darko spēlēja vēl mazāk par Andri, bet viņam ir 4pt+3reb rezerves centrs Pekovičs 11pt+2reb. Vienīgais kas priecē, ka Biedriņam ir 3 bloķēti metieni.
Vasarā derētu tikt citā komandā un kārtīgi trenēties. Varbūt par ļaunu nenāktu Eiropas čempionāts, bet kad atbrauks uz Latviju, tad jau šeit atkal uzradīsies visi lielie draugi un citas intreses.
Biedriņš vēl ir jauns spēlētājs, bet ar lielu pieredzi NBA tā kā būtu laiks to likt lietā un sākt rādīt labāku sniegumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-02-28 23:48, pirms 14 gadiem
ventspili noderes ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-01 00:48, pirms 14 gadiem
Starp citu - divas dekādes latviski nozīmē 20 dienu (nevis 20 gadu, kā tas ir angliski). Vismaz pārtulkot vajadzētu iemācīties.

     [+] [-]

, 2011-03-01 01:30, pirms 14 gadiem
Centis rakstīja: Starp citu - divas dekādes latviski nozīmē 20 dienu (nevis 20 gadu, kā tas ir angliski). Vismaz pārtulkot vajadzētu iemācīties.
Man vienmēr pašam ir licies, ka desmitgade ir sinonīms dekādei. Paldies par noderīgo informāciju ^_^
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-02 00:11, pirms 14 gadiem
Protams ka vaidzēja aizmainīt - tas nāktu par labu gan GW, kas varētu spēlēt ar 5 mazajiem kā viņi jau sen grib, gan Biedram, kuram GW jau sen nav ko darīt un citā komandā viņš varētu gūt otro elpu un tikt ārā no bedres kurā ir iekritis. Vislabāk uz Klīvlendu pie Deivisa.

     [+] [-]

, 2011-03-02 00:14, pirms 14 gadiem
Haribo_DNCA#15 rakstīja: Tulit sekos minusi MAN :

Ja kritizeja tad ari bija par ko

Motivacija nakosam spelem , sezonam
Es tev mīnusu ielikšu tikai dēļ "Tulit sekos minusi MAN :"

     [+] [-]

, 2011-03-02 00:16, pirms 14 gadiem
Edzax23 rakstīja: Nu lai Warriors Andri aizmainitu, ir jabut ar kadam kam vins ir vajadzigs, par cik tādu nav, tapec veca laba Eiropa domaju ka Andri jau gaida!!
Tik nez kāpēc katru sezonu kāds izrāda nopietnu interesi par viņu, bet GW GM tik pasaka, ka neparko nemainīs.

     [+] [-]

, 2011-03-02 00:22, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: moška iedot 48 minūtes? Bet vai ir pelnijis tās pašas 18 minūtes? Objektīvi skatoties..? Nezinu gan. NBA viņam jau pēdējos 2 gadus nav ko darīt.
Tās 18 min arī ir viens no iemesliem tiem statiem, ka viņi tādi ir. Lai dod lielāku spēles laiku un ta redzēs kas bus.

     [+] [-]

, 2011-03-02 00:24, pirms 14 gadiem
MaiklsNaits rakstīja: kādas 48 min ... viņš jau pie 20min sapelna 6 piezimes lol
Tu esi atpalicis - piezīmes viņam nāk daudz mazāk tagad un kļūdas vispār reti kad nāk.

     [+] [-]

, 2011-03-02 00:36, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Kur arejs_87, pelēcītis un Co? Nav kas atspēko NBA eksperta vērtējumu.
Katrā ziņā 18 minūtēs 2 rebi centra spēlētājam jebkurā gadījuma ir drusku paz maz, lai arī kā viņam kāds nedod piespēles un atņem spēles minūtes- nu būtu 36 minūtēs 4 rebi, tas būtu labi, vai?

Pretēji aizsardzības monstra tēlam, ko mums te daži SC lietotāji cenšas pēdējā laikā ieborēt, ieteiktu tomēr Andra darbību izvērtēt no 2 aspektiem: ielikt atzīmi par darbību uzbrukumā pēc 10 ballu sistēmas, pēc tam to pašu izdarīt ar vērtējumu aizsardzībā un sarēķināt vidējo atzīmi.

Vai kādam vidējā atzīme sanāca laba vai vismaz apmierinoša 9 miljonu līgumam?
Tepat vien esmu.
Jau paspēju uzrakstīt, ka pilnībā piekrītu, ka vajadzēja aizmainīt, jo izskatās, ka te vairs nekas labs nebūs (cerēt protams var).

     [+] [-]

, 2011-03-02 00:57, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Šitais tikai pietrūka. Nebija ilgi dzirdēts. Personīgi es esmu apmierināts ar Andra spēli, bet es viņu kritizēju dēļ Biedrintārdiem(mistisks klans kuram Biedriņš nekad neko nedara nepareizi un visam ir attaisnojums). Esmu vairākas reizes pieminējis, ka cienu Biedriņu, viņam bija potenciāls kļūt par visu laiku atpazīstamāko gan pēc uzvārda, gan pēc izskata latvieti gan Pasaulē, gan pašā Latvijā (aiz Paula). Es nezinu kas ar to potenciālu notika, katram ir savs viedoklis, cits saka, ka viņš apprecēja Robinu Givensu, citi saka, ka viņam bija mega traumas un viņš nav vēl atguvis, citi saka, ka viņš nodzērās, bet daži vēl izmet tādus viedokļus kā bumbas nedošana un laika apdalīšana (bet vismaz Biedriņš tajā laikā labi aizsardzībā nokapā), mans viedoklis ir tas, ka Biedriņš ar super smagu darbu ir ticis NBA, bet pēc pāris gadiem NBA ir zaudējis savu mīlestību pret spēli nemaz nepaspējot iegūt pieteikoši labas uzbrukuma spējas. Ja Tu esi zaudējis mīlestību pret basketbolu, kā arī Tev nav vispār nekāds uzbrukuma arsenāls Tu kļūsti par nederīgu spēlētāju, laikam es tikko nosaucu par nederīgu spēlētāju, bet man pret Biedriņu ir tikai respekts, man kā basketbola fanam patīk redzēt, ka tagad par NBA interesējas tik daudz cilvēku, pirms Biedriņa ēras visiem bija vienalga kas tur notiek, kas ar ko spēlē.
Biedriņš uz doto brīdi ir noteikti otrs ietekmīgākais cilvēks Latvijas basketbolā, kaut ko viņš savā dzīvē ir sasniedzis, bet ja viņš ir sasniedzis, tad arī mums ir tiesības kritizēt.
+1
Patiešām labs koments. Lielākajai daļai pilnībā piekrītu.

p.s. Vari nosaukt, kuru tad tu uzskati par pirmo ietekmīgāko...