Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Bulls" papildlaikā pārtrauc "Warriors" 19 uzvaru sēriju mājās

Rolands Eliņš

"Bulls" papildlaikā pārtrauc "Warriors" 19 uzvaru sēriju mājās
Stefens Karijs un Deriks Rouzs
Foto: AFP/Scanpix

Goldensteitas „Warriors”, spēlējot bez apslimušā Endrjū Boguta, nespēja tikt galā ar vienas no Austrumu favorītēm Čikāgas „Bulls” pārsvaru zem groziem un piedzīvoja zaudējumu papildlaikā 111:113, tādējādi pārtraucot savu 19 uzvaru sēriju mājās. Septīto uzvaru pēc kārtas guva Klīvlendas „Cavaliers”, kuras rindās 38 punkti Kairijam Ērvingam, bet Zeka Rendolfa desmitais „double-double” pēc kārtas nodrošināja „Grizzlies” uzvaru Dalasā.

"Warriors" bez tālmetieniem tomēr neiztur Čikāgas spiedienu

„Warriors” šodienas spēlē nācās iztikt bez centra Endrjū Boguta (slimība), kas bija īpaši sāpīgi, ņemot vērā pretinieku Čikāgas „Bulls” spēku tieši garajā galā. Pirmajā puslaikā „Bulls”, kurai nespēlēja Džimijs Batlers, nekautrējās izmantot savu auguma pārsvaru, regulāri uzticot bumbu Pau Gazolam un ļaujot izvērsties Nikolam Mirotičam. Cīņā zem groziem izdevās uzvarēt, taču „Bulls” nekādi nespēja apturēt Kleju Tompsonu (20 punkti puslaikā) un mājinieku ātros uzbrukumus, kuros „Warriors” guva 23 punktus, kamēr Čikāga tikai divus.

„Warriors” puslaika beigās gan nokļuva melnajā joslā un pieļāva „Bulls” izrāvienu 10:0, kas tās pārsvaru pirmajā puslaikā samazināja līdz pieciem punktiem (56:51). Arī trešajā ceturtdaļā „Warriors” nekrita un brīžiem radās grūtības ar Derika Rouza ierobežošanu, taču „Warriors” trenerim Stīvam Keram bija luksus iespēja no rezervistu soliņa sūtīt Deividu Lī, kurš ar 11 punktiem ceturtdaļā noturēja „Warriors” vadību.

Intriga gan neizzuda, un pamatlaika pēdējā minūtē pēc „Bulls” neveiksmīga uzbrukuma Karijs pieļāva paviršu kļūdu, kas noveda pie Kirka Hainriha tālmetiena un Čikāgas vadības 107:105. Šajā metienā pirmo rezultatīvo piespēli nopelnīja Rouzs, kuram pirms tam bija 11 kļūdas... Lai nu kā, „Warriors” vēl palika laiks, un Dreimonds Grīns tika pie atlēkušās bumbas uzbrukumā un panāca papildlaiku.

Tajā turpinājās „Warriors” nedienas no tālmetienu līnijas, un pēdējo precīzo trejaci „Warriors” bija trāpījusi vien pirmajā puslaikā (pēc tam 0/14). Papildlaika pēdējā minūtē Rouzs iemeta pustālo pāri Tompsona rokām, bet „Warriors” pēdējā uzbrukumā atbildēja ar neprecīzu Tompsona metienu caurgājienā. „Bulls” uzvarēja 113:111, sagādājot Zelta štata komandai pirmo zaudējumu savās mājās pēdējās 20 spēlēs un tikai septīto visā sezonā.

Rouzs maču noslēdza ar saspēles vadītajam neticami sliktu statistiku (viena rezultatīva piespēle, 11 kļūdas), kā arī visai viduvēji uzbruka grozam (2p. 9/21, 3p. 4/12), taču guva uzvaru nesošu grozu un 30 punktus. Gazolam 18 punkti un 16 atlēkušās bumbas, kā arī astoņas piespēles, bet „Warriors” rindās 30 punkti Tompsonam un 24 Lī.

Klīvlendai septītā uzvara pēc kārtas, "Wizards" atspēlējas no -19 pret "Lakers"

Kairijs Ērvings un Lebrons Džeimss šonakt kopā sameta 70 punktus, parūpējoties par Klīvlendas „Cavaliers” septīto uzvaru pēc kārtas. Par viņu upuri krita Detroitas „Pistons” (103:95), savukārt sezonas 30. uzvaru guva Toronto „Raptors”, viesos pārspējot Indianas „Pacers”. Demārs Derouzans sameta 24 punktus, bet Kails Laurijs savu iekļūšanu Zvaigžņu spēlē atzīmēja ar 19 punktiem un astoņām rezultatīvām piespēlēm.

Trešo reizi šosezon Maiami „Heat” bija spiesta piekāpties Milvoki „Bucks” (102:109), turklāt ne reizi tās deficīts nav bijis mazāks par septiņiem punktiem. „Heat” sastāvā 26 punkti Krisam Bošam, bet pārsteidzošajam centram Hasanam Vaitsaidam 16 punkti un 16 atlēkušās bumbas, taču pārspēt sabalansēto „Bucks” sastāvu tomēr neizdevās. Regulārajā sezonā abām komandām vēl palikusi viena savstarpējā spēle.

Dalasas „Mavericks” nespēja tikt galā ar „Grizzlies” (90:109) un Zeku Rendolfu, kurš guva 22 punktus un savāca savu desmito „double-double” pēc kārtas. Memfisai netraucēja arī Maika Konlija un Tonija Alena nespēlēšana, kamēr Dalasa pirmoreiz sezonā piedzīvojusi trīs zaudējumus pēc kārtas. Savukārt „Wizards” nokļuva 19 punktu iedzinējos pret „Lakers”, taču Džona Vola pūles, kas gandrīz pārtapa „triple-double” (21 punkts, 13 piespēles, deviņas atlēkušās), palīdzēja šo pārsvaru sadeldēt un beigās gūt uzvaru 98:92.

NBA spēļu rezultāti, 28. janvāris

KomandasRez.Rezultatīvākie
Pacers-Raptors91:104Stakijs 22 Derouzans 24
Pistons-Cavaliers95:103Augustīns 19 Ērvings 38
Heat-Bucks102:109Bošs 26 Naits 17
Mavericks-Grizzlies90:109Eliss 19 Rendolfs 22
Lakers-Wizards92:98Elingtons 28 Vols 21
Warriors-Bulls111:113 PTompsons 30 Rouzs 30

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Kairijs ĒrvingsCavaliers38punkti
Andrē DramondsPistons17atl.bumbas
Džons VolsWizards13rez. piespēles
seši spēlētāji-3pārtv. bumbas
Andrē DramondsPistons6bloki
Kairijs ĒrvingsCavaliers6tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

1 2 53 komentāri

     [+] [-]

, 2015-01-28 08:29, pirms 10 gadiem
Cūcene, ka GW's zaudēja. Tomsonam beigās vajadzēja trīnīti mēģināt iemest, bet tāpat laba spēle.

Čikāga labi izkapāja.

  +4 [+] [-]

, 2015-01-28 08:31, pirms 10 gadiem
Ja GSW galīgi neiet, tad viņi spēcīgām komandām zaudē papildlaikā Karijs tiešām muļķi nolaida pie +2 un 30 sec līdz beigām.
Slēpts komentārs: LA-BOS antifans

     [+] [-]

, 2015-01-28 08:35, pirms 10 gadiem
nahimovs rakstīja: Ja GSW galīgi neiet, tad viņi spēcīgām komandām zaudē papildlaikā Karijs tiešām muļķi nolaida pie +2 un 30 sec līdz beigām.
Tas gan... smuki nolažoja. Bet tur jau arī Keru var vainot. Komentētāji jau teica, ka varēja paņemt taimu un mierīgi izspēlēt.

  -3 [+] [-]

, 2015-01-28 08:37, pirms 10 gadiem
NBA virsraksts. Bulls surprise Warriors in OT. Diez vai to var saukt par surprise. Tad jau visi GSW zāģi ir surprise.

  -4 [+] [-]

, 2015-01-28 09:01, pirms 10 gadiem
Haļava Buļļiem! Rouzs arī sācis tēlot kautkādu megazvaigzni, nekas dalēkasies, atkal vares savas stikla kājas ārstēt..

  +2 [+] [-]

, 2015-01-28 09:05, pirms 10 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Haļava Buļļiem! Rouzs arī sācis tēlot kautkādu megazvaigzni, nekas dalēkasies, atkal vares savas stikla kājas ārstēt..
Zini ko viņš vēl darīs? Pelnīs miljonus un spēlēs lielisku basketbolu, kamēr tu te pukstēsi sīkais.

  +4 [+] [-]

, 2015-01-28 09:12, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Cūcene, ka GSW vispār bija tuvumā ar savu basketu.

PO kā atnāks garie pretī (MEM ar Gazolu, Rendolfu), tad viņu basīts vairs nederēs. Half court offense viņiem vispār nav. Ir tikai nereālie Karija un Tompsona metieni pāri rokām, vai kaut kādi sasteigtie. Sen nebiju šos skatījies, bet, ja viņi tādā veidā ir dabūjuši savu bilanci, tad man nav ko teikt. Viņiem tāpat kā LAC- tas nav PO baskets.

Šodien pat cik bija fast break punkti (tas nav tikai ātrie, bet uzbrukumi, kas izpildīti 5 sekundēs). PO viņi varēs skriet dillēs, kad komandas spēlēs lēni. Gaidu ATL - GSW spēli, jo ATL spēlē lēni un katrā uzbrukumā izmanto visu laiku. Es likšu uz ATL. Un šodien pat arī.... Buļļi nenormāli daudz kļūdījās. Bet tāpat visu laiku bija tuvumā.
Vecīt, ar tiem sasteigtajiem metieniem , viņi var jebkuru komandu nogalināt!!! Protams, ja nekritīs, tad arī var zaudēt, kā šodien. Bet neesi tik pārliecināts, ka Play-off'os visiem kāsīs. Pienāks play-offi un redzēsim!

  -2 [+] [-]

, 2015-01-28 09:14, pirms 10 gadiem
Basis09 rakstīja: Vecīt, ar tiem sasteigtajiem metieniem , viņi var jebkuru komandu nogalināt!!! Protams, ja nekritīs, tad arī var zaudēt, kā šodien. Bet neesi tik pārliecināts, ka Play-off'os visiem kāsīs. Pienāks play-offi un redzēsim!
PO vinnē ar defu, kas, protams, GSW ir, bet divus garos viņi nevar nosegt.

Un tas sen zināms, ka pustālie vai metieni tuvu 3pt līnijai ir sliktākie metieni spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 09:25, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: NBA virsraksts. Bulls surprise Warriors in OT. Diez vai to var saukt par surprise. Tad jau visi GSW zāģi ir surprise.
Neredzu, ka LA vai BOS uzvarēja, lai tu būtu nikns. Tas bija pārsteigums, ka GSW zaudēja, ja tas būtu izbraukumā, tad saprotami, ka zaudēts spēcīgai komandai viesos, bet mājās GSW ir neapturami (bija neapturami). Un par play-off tu vari nesatraukties, GSW ir viens no labākajiem soliņiem visā līgā, aizsardzība ar Kerra atnākšanu ir uzlabota pamatīgi, turklāt uzbrukumā neviena komanda viņiem nestāv klāt. Vienīgais mīnuss play-off var būt tieši treneris, kuram tā būs debija, bet zinot, ka viņš ir izcīnījis 5 titulus, turklāt spēlējot zem leģendām Džeksona un Popoviča, arī tur nevajadzētu būt lielām problēmām. Tā, kā jā, šobrīd GSW ir galvenie favorīti uz titulu.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 09:26, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: PO vinnē ar defu, kas, protams, GSW ir, bet divus garos viņi nevar nosegt.

Un tas sen zināms, ka pustālie vai metieni tuvu 3pt līnijai ir sliktākie metieni spēlē.
Jā, nevar, jo Boguts un Lī +Grīns, Speits nav garie, kas var labi tikt galā. Beidz dzīt muļķības

  +2 [+] [-]

, 2015-01-28 09:29, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: PO vinnē ar defu, kas, protams, GSW ir, bet divus garos viņi nevar nosegt.

Un tas sen zināms, ka pustālie vai metieni tuvu 3pt līnijai ir sliktākie metieni spēlē.
Ka paskatās, MEM ir ar diviem ļoti labiem gariem, paskaties uz citām West komandām, kurai vēl ir divi labie garie, kas var labi spēlēt postā? Nevienai komandai!
GSW ir Boguts, Lee, Speights, Ezeli.
POR - Aldridge, Kaman, Lopez, Leonard, Robinson.
DAL - Nowitzki, Chandler, Smith.
LAC - Jordan, Griffin, Davis, Hawes.
HOU - Howard, Motejiunas, Jones, Smith.
SAS - Duncan, Splitter, Diaw.
PHX - Plumlee, Len, Wright, Morris, Morris.
OKC - Ibaka, Collison, Adam, Perkins.

Kurai no šīm komandām ir smagi labāks sastāvs zem groza nekā GSW? Manuprāt nevienai!

  +3 [+] [-]

, 2015-01-28 10:09, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Cūcene, ka GSW vispār bija tuvumā ar savu basketu.

PO kā atnāks garie pretī (MEM ar Gazolu, Rendolfu), tad viņu basīts vairs nederēs. Half court offense viņiem vispār nav. Ir tikai nereālie Karija un Tompsona metieni pāri rokām, vai kaut kādi sasteigtie. Sen nebiju šos skatījies, bet, ja viņi tādā veidā ir dabūjuši savu bilanci, tad man nav ko teikt. Viņiem tāpat kā LAC- tas nav PO baskets.

Šodien pat cik bija fast break punkti (tas nav tikai ātrie, bet uzbrukumi, kas izpildīti 5 sekundēs). PO viņi varēs skriet dillēs, kad komandas spēlēs lēni. Gaidu ATL - GSW spēli, jo ATL spēlē lēni un katrā uzbrukumā izmanto visu laiku. Es likšu uz ATL. Un šodien pat arī.... Buļļi nenormāli daudz kļūdījās. Bet tāpat visu laiku bija tuvumā.
Tu jau pus sezonu klaigā par HCO, bet reali, kas tieši tev liek domāt, ka tieši Warriors šī problēma būs aktuāla? Tikpat labi, Warriors būs problēma kādam citam, nāks laiks un redzēsim, katrā ziņā viņi ir favorīti no rietumiem. Un pieļauju, ka Boguts tiek taupīts kā dimants uz PO, un netiek ļoti pārspēlēts. Bez tam PO ir cita garša un intesitāte, līdz ar to, Warriors spēlētāji tam visam pieies ar vēl lielāku attieksmi.

Komanda ar tādu rekordu regulārajā nevar vienkārši tā ņemt un zaudēt dēļ tā, ka neprot itkā spēlēt lēnu basketbolu.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 11:01, pirms 10 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Haļava Buļļiem! Rouzs arī sācis tēlot kautkādu megazvaigzni, nekas dalēkasies, atkal vares savas stikla kājas ārstēt..
Ko tads dusmīgs? Toto zaudeji ? Vai sievasmāte uz varžacīm uzkapa ?

  +2 [+] [-]

, 2015-01-28 11:14, pirms 10 gadiem
Kā Deividam Lī laba statistika, tā zāģis komandai.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 11:22, pirms 10 gadiem
Bārklijam patiktu LA-BOS antifans viedoklis - viņam arī vēl ar vien šķiet, ka NBA ir garo spēle (spēle paint'ā un zem groziem).
GSW sezonā ir bijušas, varbūt trīs, spēles, kurās viņiem ir nekritis, tāpēc uz to komandas nevar ļoti paļauties, manuprāt.
Piekrītu, ka bez Bogut GSW ir vājāki zem groziem, kas ir ļoti loģiski, ja komandai no rotācijas izkrīt pamatcentra spēlētājs. Pret Memfisu būtu izcils "bouncer" tipa spēlētāja papildinājums, piemēram, Reggie Evans vai tmldz., kurš var visu spēli neatlaisties vismaz no viena Memfisas garā.
Vienlaikus, GSW arī spēlējot ar mazo sastāvu, jeb Lee, Speights kā pirmo numuru, var uzvarēt spēles, tai skaitā pret Memfisu. Sliktākais scenārijs GSW būtu pārī ar Memfisu spēlējot, nokļūt situācijā, kur viņiem nav Bogut un pret Memfisu ir jāspēlē 6-7 spēles, tad gan, jā, būs ļoti jāpaļaujas uz 3pt.
Labā ziņa GSW ir tā, ka viņiem ir, iespējams, visu laiku spēcīgākais „backcourt” līgā un paļaušanās uz 3pt nebūt nenozīmē zaudējumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 11:48, pirms 10 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Jā, nevar, jo Boguts un Lī +Grīns, Speits nav garie, kas var labi tikt galā. Beidz dzīt muļķības
Tikai problēma, cik bieži Boguts vai tas pat Lī ir savainoti, tas arī daudz ko izšķirs PO.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 11:49, pirms 10 gadiem
dandzis rakstīja: Pagājušo sezonu kkā nemanīju tik daudz GS fanus, baigi sadzimuši būs
A kas tev jebjot, kurš par ko fano ? Es jau kopš Biedriņa laikiem, par GSW fanoju.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 11:59, pirms 10 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Ko tads dusmīgs? Toto zaudeji ? Vai sievasmāte uz varžacīm uzkapa ?
Ej paraudi par saviem lūzeriem vilkiem! Kauna traips visā līgā, ar tādu sastāvu kauns, kauns..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 12:28, pirms 10 gadiem
dandzis rakstīja: dirs tālāk Biedriņa fanātiķi
Bija tādi laiki, kamēr Andris nesāka muļķi dzīt. Tas jau netraucē fanot par Golden State.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-01-28 12:55, pirms 10 gadiem
dandzis rakstīja: zinu zinu tādu laiku tadjau visi latvieši fanoja par GS, bet tik pēc Andra zelta laikiem visi no*irsa Andri un GS komandu un tad visi pēkšņi sāka fanot par Miami, un protams šī gada GS sniegums ir piesaistījis atkal daudz fanus
Nafig, tu raksti visi? Notirsa AB, bet tai pat laikā arī Ellisu, kā aizgāja prom Ellis, tā sākās augšupeja. Kaut AB tur vairs nespēlē, tāpat kautkā iepatikās GSW, un līdz ar to sekot līdzi, nenozīmē fanot. Arī diskutēt par komandas iespējām nenozīmē fanot. Es esmu par viņiem tikai tad, ja viņi nespēlē pret LAL. Tā kā LAL ir šobrīd konkrētā bedrē, tad atliek kkam pieķerties, lai PO basketbolā ir kam just līdzi. Tad nu man ir favorīti GSW no Rietumiem un Bulls jau no senās pagātnes - austrumos.

  -2 [+] [-]

, 2015-01-28 12:59, pirms 10 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Bija tādi laiki, kamēr Andris nesāka muļķi dzīt. Tas jau netraucē fanot par Golden State.
Negribu, lai šī ir atkal Biedriņa diskusija, bet par viņu runājot, "muļķa dzīšanu" var pārmest vienīgi attiecībā uz viņa attieksmi pret Latvijas izlasi un centieniem sevi atgriezt psiholoģiski noturīgā stāvoklī.
Man šķiet, ka pēc otrās viņa sliktās sezonas, ik pa laikam vasarā ieslēdzu paskatījos GSW treniņus, metienus - AB nebija ne mazāko problēmu ar soda metieniem. Gan bez slodzes, bet viņš meta ~ 9/10 teniņos. Soda metieni ir tīri psiholoģija, caur kuru viņš salūza, negāja vairs kaulā, uzbruka no metra attāluma ar fade away āķa metieniem. Žēl, protams, bet no "traumām", kuras saistītas ar pārliecības zaudēšanu ir daudz grūtāk atkopties nekā no fiziskām traumām.
Par fanošanu par GSW piekrītu - ja ar AB ienākšanu tika sākts par viņiem fanot, tad es, tāpat, esmu turpinājis viņus uzskatīt par vienu no simpātiskākajām līgas komandām, nesaktoties uz AB spēli, Jefferson atsēdēšanu klubā, K.Brown ienākšanu klubā un līdzīgiem lempīgiem GSW vadības lēmumiem.

  -2 [+] [-]

, 2015-01-28 14:54, pirms 10 gadiem
dandzis rakstīja: dirs tālāk Biedriņa fanātiķi
aizver vāpli!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-01-28 15:08, pirms 10 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Haļava Buļļiem! Rouzs arī sācis tēlot kautkādu megazvaigzni, nekas dalēkasies, atkal vares savas stikla kājas ārstēt..
No saakuma saarstee savas smadzenites, un tad liec komentaarus publiskaas vietaas..

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 15:17, pirms 10 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Jā, nevar, jo Boguts un Lī +Grīns, Speits nav garie, kas var labi tikt galā. Beidz dzīt muļķības
Tu smīdini mani vai kā? Hārdens nr.2 aizsardzībā!

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 15:19, pirms 10 gadiem
Justifiable rakstīja: Ka paskatās, MEM ir ar diviem ļoti labiem gariem, paskaties uz citām West komandām, kurai vēl ir divi labie garie, kas var labi spēlēt postā? Nevienai komandai!
GSW ir Boguts, Lee, Speights, Ezeli.
POR - Aldridge, Kaman, Lopez, Leonard, Robinson.
DAL - Nowitzki, Chandler, Smith.
LAC - Jordan, Griffin, Davis, Hawes.
HOU - Howard, Motejiunas, Jones, Smith.
SAS - Duncan, Splitter, Diaw.
PHX - Plumlee, Len, Wright, Morris, Morris.
OKC - Ibaka, Collison, Adam, Perkins.

Kurai no šīm komandām ir smagi labāks sastāvs zem groza nekā GSW? Manuprāt nevienai!
Kā ir normāls spēcīgs PF pretī, tā ir žopā. PO basīti Rendolfs vnk iznestu tur visus aizsardzībā (izņemot Bogutu, bet tas ir Gazola darbs).

Man liekas te neviens dzīvē nav skatījies PO basīti. Tur nav nekāda mīkstā spēle. Un kā jau augstāk uzrakstīju... Lī... say what?!?!?!

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 15:20, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tu jau pus sezonu klaigā par HCO, bet reali, kas tieši tev liek domāt, ka tieši Warriors šī problēma būs aktuāla? Tikpat labi, Warriors būs problēma kādam citam, nāks laiks un redzēsim, katrā ziņā viņi ir favorīti no rietumiem. Un pieļauju, ka Boguts tiek taupīts kā dimants uz PO, un netiek ļoti pārspēlēts. Bez tam PO ir cita garša un intesitāte, līdz ar to, Warriors spēlētāji tam visam pieies ar vēl lielāku attieksmi.

Komanda ar tādu rekordu regulārajā nevar vienkārši tā ņemt un zaudēt dēļ tā, ka neprot itkā spēlēt lēnu basketbolu.
Kas liek domāt, ka būs aktuāla problēma? Man nav jādomā. To var redzēt. Vakar neko neredzēji?

Ā... tad sanāk GSW pieies ar nopietnu attieksmi PO un pārējie ne?!?!

     [+] [-]

, 2015-01-28 15:22, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tu jau pus sezonu klaigā par HCO, bet reali, kas tieši tev liek domāt, ka tieši Warriors šī problēma būs aktuāla? Tikpat labi, Warriors būs problēma kādam citam, nāks laiks un redzēsim, katrā ziņā viņi ir favorīti no rietumiem. Un pieļauju, ka Boguts tiek taupīts kā dimants uz PO, un netiek ļoti pārspēlēts. Bez tam PO ir cita garša un intesitāte, līdz ar to, Warriors spēlētāji tam visam pieies ar vēl lielāku attieksmi.

Komanda ar tādu rekordu regulārajā nevar vienkārši tā ņemt un zaudēt dēļ tā, ka neprot itkā spēlēt lēnu basketbolu.
Kā tad MIA tādi sūdi sanāca pret SAS un kāpēc tik grūti gāja pret IND? Tāpat vien? Sezonā visus skaldīja n-tie fastbreak danki, aley oopi... kur tas palika PO?

     [+] [-]

, 2015-01-28 15:25, pirms 10 gadiem
DainisU rakstīja: Bārklijam patiktu LA-BOS antifans viedoklis - viņam arī vēl ar vien šķiet, ka NBA ir garo spēle (spēle paint'ā un zem groziem).
GSW sezonā ir bijušas, varbūt trīs, spēles, kurās viņiem ir nekritis, tāpēc uz to komandas nevar ļoti paļauties, manuprāt.
Piekrītu, ka bez Bogut GSW ir vājāki zem groziem, kas ir ļoti loģiski, ja komandai no rotācijas izkrīt pamatcentra spēlētājs. Pret Memfisu būtu izcils "bouncer" tipa spēlētāja papildinājums, piemēram, Reggie Evans vai tmldz., kurš var visu spēli neatlaisties vismaz no viena Memfisas garā.
Vienlaikus, GSW arī spēlējot ar mazo sastāvu, jeb Lee, Speights kā pirmo numuru, var uzvarēt spēles, tai skaitā pret Memfisu. Sliktākais scenārijs GSW būtu pārī ar Memfisu spēlējot, nokļūt situācijā, kur viņiem nav Bogut un pret Memfisu ir jāspēlē 6-7 spēles, tad gan, jā, būs ļoti jāpaļaujas uz 3pt.
Labā ziņa GSW ir tā, ka viņiem ir, iespējams, visu laiku spēcīgākais „backcourt” līgā un paļaušanās uz 3pt nebūt nenozīmē zaudējumu.
Es neteicu, ka NBA tagad ir garo spēle. Skaidrs, ka tagad tā ir PG ar tādu pārblīvējumu tajā pozīcijā. Tikai, ja sanāk spēlēt komandai, kurai ir garais un pretī nav, tad tas ir jāizmanto un vakar CHI pat par maz spēlēja uz Gazolu. GSW reāli nebija, kas viņu nosegtu + ja viņam vēl ir opcija piespēlēt Noah, kas arī ir garāks par visiem GSW spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 15:36, pirms 10 gadiem
Cavs turpina lieliski, tomēr pret sīksto Pistons nav viegli. Īrvings un Džeimss super Skatos, ka te daudzi diskutē par GS spēles stilu, es nepiekrītu, ka GS tikai ar triņiem māk spēlet. Vienkārši Bulls bija labāki. Rouzam 13/33 30punkti un 1 piespēle, velk uz Kobes statistiku
1 2 53 komentāri