Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Bulls" papildlaikā pārtrauc "Warriors" 19 uzvaru sēriju mājās

Rolands Eliņš

"Bulls" papildlaikā pārtrauc "Warriors" 19 uzvaru sēriju mājās
Stefens Karijs un Deriks Rouzs
Foto: AFP/Scanpix

Goldensteitas „Warriors”, spēlējot bez apslimušā Endrjū Boguta, nespēja tikt galā ar vienas no Austrumu favorītēm Čikāgas „Bulls” pārsvaru zem groziem un piedzīvoja zaudējumu papildlaikā 111:113, tādējādi pārtraucot savu 19 uzvaru sēriju mājās. Septīto uzvaru pēc kārtas guva Klīvlendas „Cavaliers”, kuras rindās 38 punkti Kairijam Ērvingam, bet Zeka Rendolfa desmitais „double-double” pēc kārtas nodrošināja „Grizzlies” uzvaru Dalasā.

"Warriors" bez tālmetieniem tomēr neiztur Čikāgas spiedienu

„Warriors” šodienas spēlē nācās iztikt bez centra Endrjū Boguta (slimība), kas bija īpaši sāpīgi, ņemot vērā pretinieku Čikāgas „Bulls” spēku tieši garajā galā. Pirmajā puslaikā „Bulls”, kurai nespēlēja Džimijs Batlers, nekautrējās izmantot savu auguma pārsvaru, regulāri uzticot bumbu Pau Gazolam un ļaujot izvērsties Nikolam Mirotičam. Cīņā zem groziem izdevās uzvarēt, taču „Bulls” nekādi nespēja apturēt Kleju Tompsonu (20 punkti puslaikā) un mājinieku ātros uzbrukumus, kuros „Warriors” guva 23 punktus, kamēr Čikāga tikai divus.

„Warriors” puslaika beigās gan nokļuva melnajā joslā un pieļāva „Bulls” izrāvienu 10:0, kas tās pārsvaru pirmajā puslaikā samazināja līdz pieciem punktiem (56:51). Arī trešajā ceturtdaļā „Warriors” nekrita un brīžiem radās grūtības ar Derika Rouza ierobežošanu, taču „Warriors” trenerim Stīvam Keram bija luksus iespēja no rezervistu soliņa sūtīt Deividu Lī, kurš ar 11 punktiem ceturtdaļā noturēja „Warriors” vadību.

Intriga gan neizzuda, un pamatlaika pēdējā minūtē pēc „Bulls” neveiksmīga uzbrukuma Karijs pieļāva paviršu kļūdu, kas noveda pie Kirka Hainriha tālmetiena un Čikāgas vadības 107:105. Šajā metienā pirmo rezultatīvo piespēli nopelnīja Rouzs, kuram pirms tam bija 11 kļūdas... Lai nu kā, „Warriors” vēl palika laiks, un Dreimonds Grīns tika pie atlēkušās bumbas uzbrukumā un panāca papildlaiku.

Tajā turpinājās „Warriors” nedienas no tālmetienu līnijas, un pēdējo precīzo trejaci „Warriors” bija trāpījusi vien pirmajā puslaikā (pēc tam 0/14). Papildlaika pēdējā minūtē Rouzs iemeta pustālo pāri Tompsona rokām, bet „Warriors” pēdējā uzbrukumā atbildēja ar neprecīzu Tompsona metienu caurgājienā. „Bulls” uzvarēja 113:111, sagādājot Zelta štata komandai pirmo zaudējumu savās mājās pēdējās 20 spēlēs un tikai septīto visā sezonā.

Rouzs maču noslēdza ar saspēles vadītajam neticami sliktu statistiku (viena rezultatīva piespēle, 11 kļūdas), kā arī visai viduvēji uzbruka grozam (2p. 9/21, 3p. 4/12), taču guva uzvaru nesošu grozu un 30 punktus. Gazolam 18 punkti un 16 atlēkušās bumbas, kā arī astoņas piespēles, bet „Warriors” rindās 30 punkti Tompsonam un 24 Lī.

Klīvlendai septītā uzvara pēc kārtas, "Wizards" atspēlējas no -19 pret "Lakers"

Kairijs Ērvings un Lebrons Džeimss šonakt kopā sameta 70 punktus, parūpējoties par Klīvlendas „Cavaliers” septīto uzvaru pēc kārtas. Par viņu upuri krita Detroitas „Pistons” (103:95), savukārt sezonas 30. uzvaru guva Toronto „Raptors”, viesos pārspējot Indianas „Pacers”. Demārs Derouzans sameta 24 punktus, bet Kails Laurijs savu iekļūšanu Zvaigžņu spēlē atzīmēja ar 19 punktiem un astoņām rezultatīvām piespēlēm.

Trešo reizi šosezon Maiami „Heat” bija spiesta piekāpties Milvoki „Bucks” (102:109), turklāt ne reizi tās deficīts nav bijis mazāks par septiņiem punktiem. „Heat” sastāvā 26 punkti Krisam Bošam, bet pārsteidzošajam centram Hasanam Vaitsaidam 16 punkti un 16 atlēkušās bumbas, taču pārspēt sabalansēto „Bucks” sastāvu tomēr neizdevās. Regulārajā sezonā abām komandām vēl palikusi viena savstarpējā spēle.

Dalasas „Mavericks” nespēja tikt galā ar „Grizzlies” (90:109) un Zeku Rendolfu, kurš guva 22 punktus un savāca savu desmito „double-double” pēc kārtas. Memfisai netraucēja arī Maika Konlija un Tonija Alena nespēlēšana, kamēr Dalasa pirmoreiz sezonā piedzīvojusi trīs zaudējumus pēc kārtas. Savukārt „Wizards” nokļuva 19 punktu iedzinējos pret „Lakers”, taču Džona Vola pūles, kas gandrīz pārtapa „triple-double” (21 punkts, 13 piespēles, deviņas atlēkušās), palīdzēja šo pārsvaru sadeldēt un beigās gūt uzvaru 98:92.

NBA spēļu rezultāti, 28. janvāris

KomandasRez.Rezultatīvākie
Pacers-Raptors91:104Stakijs 22 Derouzans 24
Pistons-Cavaliers95:103Augustīns 19 Ērvings 38
Heat-Bucks102:109Bošs 26 Naits 17
Mavericks-Grizzlies90:109Eliss 19 Rendolfs 22
Lakers-Wizards92:98Elingtons 28 Vols 21
Warriors-Bulls111:113 PTompsons 30 Rouzs 30

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Kairijs ĒrvingsCavaliers38punkti
Andrē DramondsPistons17atl.bumbas
Džons VolsWizards13rez. piespēles
seši spēlētāji-3pārtv. bumbas
Andrē DramondsPistons6bloki
Kairijs ĒrvingsCavaliers6tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  -2 [+] [-]

, 2015-01-28 15:39, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Cavs turpina lieliski, tomēr pret sīksto Pistons nav viegli. Īrvings un Džeimss super Skatos, ka te daudzi diskutē par GS spēles stilu, es nepiekrītu, ka GS tikai ar triņiem māk spēlet. Vienkārši Bulls bija labāki. Rouzam 13/33 30punkti un 1 piespēle, velk uz Kobes statistiku
Neaizmirsti 11 kļūdas Izcils AST/TO reitings

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 15:46, pirms 10 gadiem
Heat ar savu slikto spēli ... 4 FINALS IN ROW!

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 15:57, pirms 10 gadiem
Izgāja 6 spēles bet protams GSW vajadzēja šodien tiešī pakāst.....

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 16:37, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Neaizmirsti 11 kļūdas Izcils AST/TO reitings
ui pat nepamanīju, tāds savdabīgs double-double sanāk

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 16:50, pirms 10 gadiem
izgāja 4 spēles un nabagiem Heat vajadzēja pap*st, vēl pietam mājās..

Lai gan Caviem jau 8 spēļu streaks ir bijis, neticu, ka šis būtu tas pats gadījums, nu jau spēle ir solīdāka un stabilāka, bet, tikai, lūdzu, nesakiet, ka tas nav LeBrona nopelns. Īrvings ar Džeimsu +30 salika (kopā 70), kamēr 3. rezultatīvākais purns bija ar 8 punktiem, tā kā iztiksim bez to "Cavalieri ir pilni ar zvaigznēm" skandināšanu.

Tīri teorētiski Detroitai vēl nevajadzētu izjust Dženingsa trūkumu kā sākuma PG, Augustīns met pietiekami daudz un ar labu procentu, un ast arī normāli, tik nav kas no beņķa nāk.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 16:53, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: PO vinnē ar defu, kas, protams, GSW ir, bet divus garos viņi nevar nosegt.

Un tas sen zināms, ka pustālie vai metieni tuvu 3pt līnijai ir sliktākie metieni spēlē.
Labākā aizsardzība ir uzbrukums. Redzēsim kā rendolfs izskries līdz griinam un kas par garajiem nāk uz maiņu memfisai vai varēs ar lee tikt galā šodien gsw negāja bilance runā pati par sevi.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 16:54, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Heat ar savu slikto spēli ... 4 FINALS IN ROW!
Pirmais un pēdējais dikti izdevies fināls, ne?

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 17:01, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Labākā aizsardzība ir uzbrukums. Redzēsim kā rendolfs izskries līdz griinam un kas par garajiem nāk uz maiņu memfisai vai varēs ar lee tikt galā šodien gsw negāja bilance runā pati par sevi.
Ja defu komandas uzspiež savu spēli, tad nekāda skriešana nesanāks. Tieši tāpēc gaidu ATL-GSW spēli. Un ne tikai rezultātu, bet spēli kā tādu. Man pat liekas, ka austrumos blicēm ir labāki garie gali, kā rietumos. Ar to domāju, protams, vadošās komandas (ATL, WSH, CHI).

Un ja pieskarās tēmai "labākā aizsardzība ir uzbrukums", tad diez vai to var uz basīti attiecināt. Jā, futbolā, ja esi uzbrukumā, tas nozīmē, ka pretiniekam nav bumba un viņš nevar iesist, ja nav bumba. Basītī gan man liekas viss sanāk no otra gala. Viss sākās no defa. Ne pa velti cik tur n-tos gadus trofeju nav pacēlusi komanda, kas nebūtu top 10 aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2015-01-28 17:05, pirms 10 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Neredzu, ka LA vai BOS uzvarēja, lai tu būtu nikns. Tas bija pārsteigums, ka GSW zaudēja, ja tas būtu izbraukumā, tad saprotami, ka zaudēts spēcīgai komandai viesos, bet mājās GSW ir neapturami (bija neapturami). Un par play-off tu vari nesatraukties, GSW ir viens no labākajiem soliņiem visā līgā, aizsardzība ar Kerra atnākšanu ir uzlabota pamatīgi, turklāt uzbrukumā neviena komanda viņiem nestāv klāt. Vienīgais mīnuss play-off var būt tieši treneris, kuram tā būs debija, bet zinot, ka viņš ir izcīnījis 5 titulus, turklāt spēlējot zem leģendām Džeksona un Popoviča, arī tur nevajadzētu būt lielām problēmām. Tā, kā jā, šobrīd GSW ir galvenie favorīti uz titulu.
Keram vismazākais sakars ar bilances uzlabošanos. Tīri džekiem briedums (Karijam, Tompsonam) + NT ļoti lielu pieredzi iedeva (kā tas notiek ar daudziem Eiropas džekiem pēc EČ (Dragičs)).

Uzbrukumā neviena komanda nestāv klāt? Kā tas ir? Viņiem 3ais labākais uzbrukums līgā, bet redz viņiem nestāv klāt. Kas nestāv? 4. vieta? Nez kāpēc DAL un LAC ir viņiem priekšā. Abiem klubiem gan defs iesūkā pagaidām nedaudz, bet, ja GSW ir +13 pa 100 uzbrukumiem, tad DAL un LAC ir kkas ap 7.

  +2 [+] [-]

, 2015-01-28 17:23, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ja defu komandas uzspiež savu spēli, tad nekāda skriešana nesanāks. Tieši tāpēc gaidu ATL-GSW spēli. Un ne tikai rezultātu, bet spēli kā tādu. Man pat liekas, ka austrumos blicēm ir labāki garie gali, kā rietumos. Ar to domāju, protams, vadošās komandas (ATL, WSH, CHI).

Un ja pieskarās tēmai "labākā aizsardzība ir uzbrukums", tad diez vai to var uz basīti attiecināt. Jā, futbolā, ja esi uzbrukumā, tas nozīmē, ka pretiniekam nav bumba un viņš nevar iesist, ja nav bumba. Basītī gan man liekas viss sanāk no otra gala. Viss sākās no defa. Ne pa velti cik tur n-tos gadus trofeju nav pacēlusi komanda, kas nebūtu top 10 aizsardzībā.
Tu domā,ka gsw ir slikts defs? Karijs tomsons barns greens boguts igudala livingstons rush holiday visi ir spēcīgi aizsardzībā. Barbosa,lee un speics ir uzbrukuma spēlētāji. Memfisai ir aizsardziba ne labāka kā gsw uzbrukums aprobežojas ar 3 spēlētājiem,bet gsw to ir 3 reizes vairāk. Gsw būs mājas laukums,kur viņi zaudē reti. Sanantonio pēc titula nekad nav motivēti sezonai uzskatu,ka rietumos gsw ir tikai viens pretinieks un tas ir thunder,ja viņi tiks po. Atlanta zaudēs gsw,jo arī viņi daudz met 3pt un pēc garām aizmestiem 3pt gsw būs ātra pāreja uzbrukumam. Runāt nav jēga redzēsim po

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 17:28, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ja defu komandas uzspiež savu spēli, tad nekāda skriešana nesanāks. Tieši tāpēc gaidu ATL-GSW spēli. Un ne tikai rezultātu, bet spēli kā tādu. Man pat liekas, ka austrumos blicēm ir labāki garie gali, kā rietumos. Ar to domāju, protams, vadošās komandas (ATL, WSH, CHI).

Un ja pieskarās tēmai "labākā aizsardzība ir uzbrukums", tad diez vai to var uz basīti attiecināt. Jā, futbolā, ja esi uzbrukumā, tas nozīmē, ka pretiniekam nav bumba un viņš nevar iesist, ja nav bumba. Basītī gan man liekas viss sanāk no otra gala. Viss sākās no defa. Ne pa velti cik tur n-tos gadus trofeju nav pacēlusi komanda, kas nebūtu top 10 aizsardzībā.
uzvar komanda, kam ir sabalancets uzb/aiz. Parasti uzvaretājkomandam uzbrukums,gan aizsardzība ir top10. Protams neuzvares komanda ar piemēram 3. vietu uzbrukumā un 15.vietu aizsardzībā!

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 17:40, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: uzvar komanda, kam ir sabalancets uzb/aiz. Parasti uzvaretājkomandam uzbrukums,gan aizsardzība ir top10. Protams neuzvares komanda ar piemēram 3. vietu uzbrukumā un 15.vietu aizsardzībā!
Nesaki protams, jo pēdējos 10 gados ir bijis tāds variants. Tikai laikam otrādāk... ķip uzbrukums ne tik labs, bet aizsardzība top 5.

     [+] [-]

, 2015-01-28 17:57, pirms 10 gadiem
Man vienīgajam tajā bildē Deriks Rouzs nedaudz liekas līdzīgs Scottie Pippenam?

     [+] [-]

, 2015-01-28 19:36, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nesaki protams, jo pēdējos 10 gados ir bijis tāds variants. Tikai laikam otrādāk... ķip uzbrukums ne tik labs, bet aizsardzība top 5.
Papētīju 2004-2014 gadu čempionu statistiku. 10 reizes no 11 čempions ir bijis top5 reg, sezonā (Pistons 2004 (6). 3 reizes čempions bijis 1.v reg, sez (Spurs 2014, Heat 2013, Celtics 2008). 9 reizes no 11, čempions bijis top10 vismazāk ielaist, pts (izņemumi LAL 2009 13.v, MIA 2006 13.v) 2 reizes uzvarets ar labāko radītāju (SAS 2005, 2007). 5 reizes no 11, čempions bijis ar top 10 uzbrukumu, bet nereizi nav uzvarēts ar 1.vietu iemestājos pts, labākais radītajs 3.vieta LAL 2009. Lielākais parsteigums ir Pistons 2004, kas ar 24.v uzbrukumā un 2.viet aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2015-01-28 19:42, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Tu domā,ka gsw ir slikts defs? Karijs tomsons barns greens boguts igudala livingstons rush holiday visi ir spēcīgi aizsardzībā. Barbosa,lee un speics ir uzbrukuma spēlētāji. Memfisai ir aizsardziba ne labāka kā gsw uzbrukums aprobežojas ar 3 spēlētājiem,bet gsw to ir 3 reizes vairāk. Gsw būs mājas laukums,kur viņi zaudē reti. Sanantonio pēc titula nekad nav motivēti sezonai uzskatu,ka rietumos gsw ir tikai viens pretinieks un tas ir thunder,ja viņi tiks po. Atlanta zaudēs gsw,jo arī viņi daudz met 3pt un pēc garām aizmestiem 3pt gsw būs ātra pāreja uzbrukumam. Runāt nav jēga redzēsim po
Laikam neesi daudz redzējis LAC-GSW sērijas, ka LAC pat nepiemini.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 19:45, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Papētīju 2004-2014 gadu čempionu statistiku. 10 reizes no 11 čempions ir bijis top5 reg, sezonā (Pistons 2004 (6). 3 reizes čempions bijis 1.v reg, sez (Spurs 2014, Heat 2013, Celtics 2008). 9 reizes no 11, čempions bijis top10 vismazāk ielaist, pts (izņemumi LAL 2009 13.v, MIA 2006 13.v) 2 reizes uzvarets ar labāko radītāju (SAS 2005, 2007). 5 reizes no 11, čempions bijis ar top 10 uzbrukumu, bet nereizi nav uzvarēts ar 1.vietu iemestājos pts, labākais radītajs 3.vieta LAL 2009. Lielākais parsteigums ir Pistons 2004, kas ar 24.v uzbrukumā un 2.viet aizsardzībā.
Nu bet tad tu uzrakstīji, ko teicu. Tieši par DET domāju īsti nemeklējot un neskatoties status, jo to kkur kkādā spēlē dzirdēju, ka teica, ka ir tāds variants.

SAS arī pag. sezon, ja nemaldos nebija tās augstākās vietas abos rādītājos. Bija abos top10, bet man liekas zemākajā galā...

  -1 [+] [-]

, 2015-01-28 19:51, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu bet tad tu uzrakstīji, ko teicu. Tieši par DET domāju īsti nemeklējot un neskatoties status, jo to kkur kkādā spēlē dzirdēju, ka teica, ka ir tāds variants.

SAS arī pag. sezon, ja nemaldos nebija tās augstākās vietas abos rādītājos. Bija abos top10, bet man liekas zemākajā galā...
Spuriem pērn 6.vieta uzbrukumā un 6. vieta aizsardzībā.
2013 Miami uzb (5.v) aiz(5.v) Savā komentārā vadījos no nesenas pagatnes, bet ilgtermiņā tev taisnība

  +1 [+] [-]

, 2015-01-28 21:46, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Cavs turpina lieliski, tomēr pret sīksto Pistons nav viegli. Īrvings un Džeimss super Skatos, ka te daudzi diskutē par GS spēles stilu, es nepiekrītu, ka GS tikai ar triņiem māk spēlet. Vienkārši Bulls bija labāki. Rouzam 13/33 30punkti un 1 piespēle, velk uz Kobes statistiku
neaizmirsti 11 TO