Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" pārņem vadību, "Lakers" un "Celtics" soli no izkrišanas

Rolands Eliņš

"Warriors" pārņem vadību, "Lakers" un "Celtics" soli no izkrišanas
"Warriors" basketbolisti, starp tiem arī Andris Biedriņš
Foto:AFP/Scanpix

Goldensteitas „Warriors” izvirzījusies vadībā sērijā pret Denveras „Nuggets”, šonakt NBA play-off turnīrā izcīnot saspringtu uzvaru ar 110:108. Savukārt slavenās „Lakers” un „Celtics” komandas piedzīvojušas pārliecinošas trešās sakāves sērijā un ir viena zaudējuma attālumā no sezonas beigām.

Šonakt „Warriors” un „Nuggets” play-off sērija bija pārcēlusies uz Ouklendu, kura play-off klātienē nebija pieredzējusi kopš 2007. gada, taču pašā spēlē nekas diži mainījies nebija, un abas komanda jau pirmajā ceturtdaļā savus uzbrukumus centās izvērst ļoti ātrus, bieži vien metienus izdarot jau pēc vienas piespēles (Stefans Karijs dažbrīd negaidīja arī tik ilgi), un ceturtdaļa noslēdzās 32:32.

Otrajā ceturtdaļā ļoti veiksmīgi spēlē iesaistījās „Nuggets” rezervists Korijs Brūvers, kurš guva 12 punktus, un sagadīšanās vai nē, bet arī „Nuggets” pārsvars pēc pirmā puslaika sasniedza tieši 12 punktus (66:54). Spēles turpinājumā denverieši gan vairs tik precīzi nebija, turklāt „Warriors” rindās savu kārtējo lielisko spēli aizvadīja Stefans Karijs – jau pēc trešās ceturtdaļas viņš bija guvis 23 punktus un izdarījis deviņas piespēles. Daudz no Karija neatpalika arī otrs „Warriors” saspēles vadītājs Džarets Džeks, kurš šajā pašā laika posmā bija guvis 20 punktus (9/12 metieni) un izdarījis septiņas piespēles, tiesa, šīs piespēles tika izdarītas visur, tikai ne zem groza, jo centri Boguts un Ezili kopā spēlē izdarīja tikai četrus metienus pa grozu.

Karija un Džeka sniegums ļāva „Warriors” trešajā ceturtdaļā arī pirmoreiz izvirzīties vadībā (87:84), un šo vadību noturēt arī līdz pēdējām divām pamatlaika minūtēm (108:102). Tiesa, 16 sekundes pirms mača beigām Vilsons Čendlers ar tālmetienu samazināja rezultāta starpību līdz minimumam (108:109). Tajam Losonam bija iespēja uzbrukumam, taču pēc sadursmes ar Ezili viņš bumbu pazaudēja, un „Nuggets” četras sekundes pirms spēles beigām pārkāpa noteikumus pret Harisonu Bārnsu, kurš trāpīja tikai vienu no diviem soda metieniem, taču „Nuggets” vairs nebija izmantojamu minūtes pārtraukumu, un Andrē Igudala bija spiests izdarīt metienu no laukuma vidus, kurš nebija precīzs. Līdz ar to „Warriors” uzvara 110:108 un sērijā 2:1.

Andris Biedriņš „Warriors” sastāvā palika rezervē, bet rezultatīvākais bija Stefans Karijs ar 29 punktiem un 11 piespēlēm, savukārt „Nuggets” sastāvā 35 punktus guva un 10 rezultatīvas piespēles izdarīja Tajs Losons. Jāpiebilst, ka lēmums par Karija piedalīšanos spēlē tika pieņemts tikai neilgi pirms mača sākuma, jo viņš sērijas otrajā mačā bija atsvaidzinājis potītes savainojumu.

Leģendārās ”Lakers” un ”Celtics” soļa attālumā no izkrišanas

Bostonas „Celtics” arī savās mājās nespēja gūt 80 punktus (iepriekšējās spēlēs 78 un 71, šonakt 76) un, lai arī beidzot ierobežoja vai vismaz samazināja Karmelo Entonija aktivitāti (26 punkti), piedzīvoja trešo zaudējumu sērijā. Viņu pretinieki Ņujorkas „Knicks” ieguva 15 punktu pārsvaru jau pirmajā puslaikā un nedeva bostoniešiem iespēju atspēlēties arī spēles turpinājumā, uzvarot ar 90:76.

Pamatīgu darvas karoti „Knicks” medus mucā gan ielika līgas labākais rezervists Dž. R. Smits, kurš spēles beigās ar elkoni iesita Džeisonam Terijam un tika noraidīts no laukuma. NBA vadība izvērtēs šo pārkāpumu un ir tiesīga viņu sodīt ar diskvalifikāciju un/vai soda naudu.

„Knicks” šajā spēlē trāpīja 11 tālmetienus, bet Reimonds Feltons guva 15 punktus un izdarīja 10 rezultatīvas piespēles. Protams, ir nekorekti pārmest Entonijam zemu rezultativitāti, ja viņš guvis 26 punktus, taču Entonijs pats vien savu latiņu uzstādīja tik augstu (pēdējās 10 spēlēs vidēji 36,9 punkti). „Celtics” sastāvā Pols Pīrss un Džefs Grīns guva 17 un 21 punktu, taču abi pieļāva arī pa piecām kļūdām, kamēr Kevins Gārnets savāca 17 atlēkušās bumbas.

Sērijas, iespējams, noslēdzošā spēle norisināsies rītdienas vakarā 22.30 pēc Latvijas laika.

Savukārt Losandželosas „Lakers” ar traumu izdangātu sastāvu (nespēlēja Nešs, Bleiks, Mīkss un, protams, Braients) neko daudz nespēja likt pretī Sanantonio „Spurs” komandai un piedzīvoja sagrāvi (89:120). „Lakers” savu spēli balstīja uz Gazolu un Hovardu, kuri abi spēles protokolā atzīmējās ar iespaidīgu statistiku (Gazolam triple-double, Hovardam 25+11), taču tā arī paliks tikai kā statistika, jo aizsardzībā eņģeļu pilsētas pārstāvji nekādi nespēja kavēt Sanantonio basketbolistus, kuri realizēja 61% no saviem metieniem no spēles.

Mača pēdējā ceturtdaļā „Lakers” ļāva izpausties saviem aizsargiem Endrjū Gudelokam un Dariusam Morisam, kuri, lai arī rezultatīvi (20 un 24 punkti), izcēlās ar pārliecinoši sliktāko +/- rādītāju komandā (-28). Savukārt „Spurs” rindās rezultatīvākais bija Tims Dankans ar 26 punktiem (trāpīti 12 no 16 metieniem no spēles), un „Spurs” izvirzījusies vadībā sērijā ar 3:0.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRezultātsRezultatīvākie
Knicks-Celtics90:76Entonijs 26 Grīns 21
Spurs-Lakers120:89Dankans 26 Hovards 25
Nuggets-Warriors108:110Losons 35 Karijs 29

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Tajs Losons"Nuggets"35punkti
Kevins Gārnets"Celtics"17atlēkušās bumbas
Stefans Karijs"Warriors"11rez. piespēles
Festuss Ezili"Warriors"3bloki
Pablo Pridžioni"Knicks"5pārtvertas bumbas
Stefans Karijs"Warriors"4tālmetieni

NBA play-off turnīrs

1. kārta2.kārta 3. kārta 3. kārta 2.kārta 1.kārta
3:0 2:0
Austrumu pusfinālsRietumu pusfināls
1:22:1
Austrumu finālsNBA finālsRietumu fināls
3:03:0
Austrumu pusfinālsRietumu pusfināls
2:01:2

  -3 [+] [-]

, 2013-04-27 15:50, pirms 11 gadiem
D.Rose The best rakstīja: Mana 5. gadīgā māsa arī māk copy/paste
Aiz 5 nav jāliek punkts.(sanāk piektā gadīgā )

Ej izmācies skolā, mazais.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-27 15:54, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Turpini tā uzskatīt
NBA ir bizness. Tad kad tu to sapratīsi, mazais, tad parunāsim.
Man tevis ir žēl...puika

     [+] [-]

, 2013-04-27 15:54, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Aiz 5 nav jāliek punkts.(sanāk piektā gadīgā )

Ej izmācies skolā, mazais.
Nu beidz, beidz, vinsh tak tik pielava vienu kludu, nu nebusim uzreiz tik bargi, nav jau te latviesu valodas stunda! aj aj aj!

  -4 [+] [-]

, 2013-04-27 15:55, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu beidz, beidz, vinsh tak tik pielava vienu kludu, nu nebusim uzreiz tik bargi, nav jau te latviesu valodas stunda! aj aj aj!
Ir jāaudzina te visādi. Savādāk par ko gan dzīvē izaugs?!?!?!?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-27 15:55, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nju sezonas sakuma tak visi bija veseli, bet jau pec pirmajam 10 speles bija redzams ka ar sho komandu shosezon nekas labs nebuus un ta arii beigas notika, vairak uz sezonas vidusdalju sakas savainojumi ne jau pasha sezonas sakuma!
nuu..sezonas saakuma dvaits paļubom nebija sadziedejis muguru lidz galam..un viens svariigs faktors..komanda jau saspēlējusies nebija..atceries kad heat tikko apvienojaas..shiem ar diezko labi negāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-27 15:55, pirms 11 gadiem
2Twist rakstīja: Man tevis ir žēl...puika
Neraksti NBA sadaļā, amatieri.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 15:56, pirms 11 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: nuu..sezonas saakuma dvaits paļubom nebija sadziedejis muguru lidz galam..un viens svariigs faktors..komanda jau saspēlējusies nebija..atceries kad heat tikko apvienojaas..shiem ar diezko labi negāja
Uztaisīja vienu raudošu sapulci un viss aizgāja. Vai mož to jaucu ar čempiona titula gadu?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 15:59, pirms 11 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: nuu..sezonas saakuma dvaits paļubom nebija sadziedejis muguru lidz galam..un viens svariigs faktors..komanda jau saspēlējusies nebija..atceries kad heat tikko apvienojaas..shiem ar diezko labi negāja
Bet gadijuma apvienoshanas gada sezona Heat jau nespeleja NBA finala??? Vai arii tas bija gadu velak kopsh apvienoshanas brizha??

  +1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:00, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Cik spēlētāji nav prasījuši maiņas? Un, ja komanda negrib viņu mainīt tad negrib. Un kas diktē komandu? Gadījumā ne tas pats, kas pasauli un arī Latviju?
Bet tev jau to nesaprast. Ej nomaini pamperus, mazais.
Jā, Hovards ar pieprasīja maiņu un aizmainīja. Kas notiek, komanda parasti zaudē labu spēlētāju pēc līguma beigām un nesaņem pretī neko. Vot tā dara tikai auni. Bet kā redzu, tev saprašana par NBA ir ļoti maza. Atceros, ka pat nezināji, kas ir luxury tax Domāju ir daudz lietas, kuras tev vēl jāizprot.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-27 16:00, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Neraksti NBA sadaļā, amatieri.
''asprātis''

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:00, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ir jāaudzina te visādi. Savādāk par ko gan dzīvē izaugs?!?!?!?
To gramatiku jau dzive nevajag! Skola prosta visadus nevajadzigus meslus visu laiku maca, dzive ne grama no ta nevajag! Atzisi?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:02, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā, Hovards ar pieprasīja maiņu un aizmainīja. Kas notiek, komanda parasti zaudē labu spēlētāju pēc līguma beigām un nesaņem pretī neko. Vot tā dara tikai auni. Bet kā redzu, tev saprašana par NBA ir ļoti maza. Atceros, ka pat nezināji, kas ir luxury tax Domāju ir daudz lietas, kuras tev vēl jāizprot.
Bet pag, bija tak ja nemaldos 3 komandu mainjas darijums un Orlando jau besha nepalika, vinji jau ar kaut ko dabuja!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:03, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet gadijuma apvienoshanas gada sezona Heat jau nespeleja NBA finala??? Vai arii tas bija gadu velak kopsh apvienoshanas brizha??
spēlēja spēlēja..kas pats neatceries.. tik viena nianse..uz playoffiem cik atceros spēlēja visi.. bet leikeriem puse no sastāva ārā..par kādu finālu var iet runa ja komandai puse spēlētāju ir traumēti..tu padomā ar galvu tak ar..

  +1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:04, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā, Hovards ar pieprasīja maiņu un aizmainīja. Kas notiek, komanda parasti zaudē labu spēlētāju pēc līguma beigām un nesaņem pretī neko. Vot tā dara tikai auni. Bet kā redzu, tev saprašana par NBA ir ļoti maza. Atceros, ka pat nezināji, kas ir luxury tax Domāju ir daudz lietas, kuras tev vēl jāizprot.
Es nesaprotu kāpēc tu turpini diskutēt ar to aunu?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:05, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet pag, bija tak ja nemaldos 3 komandu mainjas darijums un Orlando jau besha nepalika, vinji jau ar kaut ko dabuja!
Nu, bet tieši tā. Aizmainīja un dabuja kautko pretī, kas arī loģiski. Labāk būtu palaist Hovardu prom vasarā, un nedabūt neko?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:05, pirms 11 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: spēlēja spēlēja..kas pats neatceries.. tik viena nianse..uz playoffiem cik atceros spēlēja visi.. bet leikeriem puse no sastāva ārā..par kādu finālu var iet runa ja komandai puse spēlētāju ir traumēti..tu padomā ar galvu tak ar..
Nop to neatceros!
Bet Lakeriem jau reali tagad tik Kobe trukst,Gazols, Howards un parejie jau ir ierinda!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-27 16:06, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Es nesaprotu kāpēc tu turpini diskutēt ar to aunu?
Pat nezinu, nespēju pieņemt to marasmu ko viņs tur raksta. Laikam jau tev taisnība, jāignorē tas klauns, un miers. Ja viņš vēl kautko normālu uzrakstītu, tad būtu ok.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:07, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu, bet tieši tā. Aizmainīja un dabuja kautko pretī, kas arī loģiski. Labāk būtu palaist Hovardu prom vasarā, un nedabūt neko?
Ne nu tas gan butu bijis stulbi!
A pag kura komanda tad Endrju Bainams nonaca?? Gadijuma taja pasha Orlando nenonaca?? Sorry ta isti neatceros! Daudz NHL sekoju lidzi un visas lietas wnk nespeju atcereties!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:09, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ne nu tas gan butu bijis stulbi!
A pag kura komanda tad Endrju Bainams nonaca?? Gadijuma taja pasha Orlando nenonaca?? Sorry ta isti neatceros! Daudz NHL sekoju lidzi un visas lietas wnk nespeju atcereties!
Nu par ko ir runa. Ja spēlētājs pieprasa maiņu, nevar tā vienkārši neaizmainīt viņu, ir jādomā par konflikta atrisināšanu, ja nevar, tad jāmaina prom. Savādāk viņš vnk pametīs komandu un aizies.

Bainams nonāca 76ers, bet dēļ traumām nenospēlēja nevienu spēli šosezon.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:10, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu par ko ir runa. Ja spēlētājs pieprasa maiņu, nevar tā vienkārši neaizmainīt viņu, ir jādomā par konflikta atrisināšanu, ja nevar, tad jāmaina prom. Savādāk viņš vnk pametīs komandu un aizies.

Bainams nonāca 76ers, bet dēļ traumām nenospēlēja nevienu spēli šosezon.
Nu jasna!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-27 16:10, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nop to neatceros!
Bet Lakeriem jau reali tagad tik Kobe trukst,Gazols, Howards un parejie jau ir ierinda!
tikai ja? pff kas tas tads kobe vai ne? kaut kaads maiņas spēlētājs..lol
leikeriem pazaudet kobi ir tas pats kas heat pazaudet veidu vai lebronu..un tu vispar seko lidzi notikumiem? viņi sezonas vidu bija pazaudējuši hilu maiņas centru uz visu sezonu..tagad viņiem atkal bleiks un nešs notraumējies +vēl mīkss...tur reāli viņiem ir pāris čuvaki tikai kas kapā...+vēl pasaules miers pēc traumas..tur runa par titulu nevar būt..leikeriem tikpat traki neveicas ka wolves...ja ne vēl trakāk

  -2 [+] [-]

, 2013-04-27 16:14, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā, Hovards ar pieprasīja maiņu un aizmainīja. Kas notiek, komanda parasti zaudē labu spēlētāju pēc līguma beigām un nesaņem pretī neko. Vot tā dara tikai auni. Bet kā redzu, tev saprašana par NBA ir ļoti maza. Atceros, ka pat nezināji, kas ir luxury tax Domāju ir daudz lietas, kuras tev vēl jāizprot.
Pēdējā gadā, protams, maina prom, ko vien var, ja zin, ka kāds neparakstīs līgumu. Bet to dara komanda, nevis kā tu saki spēlētājs iečīkstējās un jā.. nupat mēs darīsim, kā viņš prasa. Vēl jo projām neaiziet kas ir bizness? Spēlētāji ir preces.

Ak tad nezināju gan, kas ir luxury tax. Tas ka sajaucu vienu vārdu nenozīmē, ka nezinu. Starp citu tavs skaidrojums:
Tas ir nodoklis, kas jāmaksā līgai par katru pārmaksāto dolāru. Respektīvi, ja algu griesti pārsniedz 1M dolāru, tad komandai NBA ir jāmaksā arī 1M dolāru.
Nav līdz galam pareizs. Ej pamācies, mazais. Pagoglē.

Un lūdzu linku studijā, kur redzēji, ka es nezinu, kas ir luxury tax...

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:15, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: To gramatiku jau dzive nevajag! Skola prosta visadus nevajadzigus meslus visu laiku maca, dzive ne grama no ta nevajag! Atzisi?
Neatzīšu.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:15, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Es nesaprotu kāpēc tu turpini diskutēt ar to aunu?
Neraksti šeit, amatieri.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:16, pirms 11 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: tikai ja? pff kas tas tads kobe vai ne? kaut kaads maiņas spēlētājs..lol
leikeriem pazaudet kobi ir tas pats kas heat pazaudet veidu vai lebronu..un tu vispar seko lidzi notikumiem? viņi sezonas vidu bija pazaudējuši hilu maiņas centru uz visu sezonu..tagad viņiem atkal bleiks un nešs notraumējies +vēl mīkss...tur reāli viņiem ir pāris čuvaki tikai kas kapā...+vēl pasaules miers pēc traumas..tur runa par titulu nevar būt..leikeriem tikpat traki neveicas ka wolves...ja ne vēl trakāk
Ne nu par Kobi es to ta nebiju domajis!
Un ja Heat traumu piemeram dabutu Veids, tad uzreiz ir citi kas var aizstat vinju un komanda turpina spelet gandriiz tik pat labi! Heat wnk ir diezgan labi rezervisti - Haslems, Allens un Andersens! Taka Veida nespeleshana isti neko neietekmetu!
Bet Lakeriem ta ir lielaka problema, jo nav kas aizstaj Kobi!
Un par Lakeriem runajot - shi nav mana miljaka komanda un tapec nebrinies ja kaut ko nezinu, wnk nesekoju Lakeriem liidzi!
Varam runat par Heat un Lebronu, par to temu es zinashu vairak!
Un nevajag salidzinat Wolves ar Lakeriem!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-27 16:16, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pat nezinu, nespēju pieņemt to marasmu ko viņs tur raksta. Laikam jau tev taisnība, jāignorē tas klauns, un miers. Ja viņš vēl kautko normālu uzrakstītu, tad būtu ok.
Ķip pats visu laiku pērles bārsti..

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:17, pirms 11 gadiem
D.Rose The best rakstīja: Var redzēt, ka Tu esi izaudzis par rīktīgu idiotu kurš tikai apvaino citus un tad sanāk, ka pats neesi labāks
Kas tas par vārdu - riktīgs?

Apvaino citi. Es nevienu neapvainoju, mazais.

     [+] [-]

, 2013-04-27 16:19, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tas par vārdu - riktīgs?

Apvaino citi. Es nevienu neapvainoju, mazais.
Un kā tad ar OMS?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:20, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ne nu par Kobi es to ta nebiju domajis!
Un ja Heat traumu piemeram dabutu Veids, tad uzreiz ir citi kas var aizstat vinju un komanda turpina spelet gandriiz tik pat labi! Heat wnk ir diezgan labi rezervisti - Haslems, Allens un Andersens! Taka Veida nespeleshana isti neko neietekmetu!
Bet Lakeriem ta ir lielaka problema, jo nav kas aizstaj Kobi!
Un par Lakeriem runajot - shi nav mana miljaka komanda un tapec nebrinies ja kaut ko nezinu, wnk nesekoju Lakeriem liidzi!
Varam runat par Heat un Lebronu, par to temu es zinashu vairak!
Un nevajag salidzinat Wolves ar Lakeriem!
nu patieci..nu pateici...bez veida viņi labi spēlētu..nu nu..regulārajaa sezonā varbūt..bet nu nejau playoffos..nu neaizvietotu alens veidu...ja vien butu 10 gadus jaunaaks tad ok...un tu domaa ka andersons un haslems speles veida poziicijaa? nu nav veids aizvietojams..tur tu gan greizi nošāvi..

  +1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:21, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tas par vārdu - riktīgs?

Apvaino citi. Es nevienu neapvainoju, mazais.
Tak atslabsti vienreiz, sac normali diskutet nevis barsti gudribas!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:22, pirms 11 gadiem
D.Rose The best rakstīja: Un kā tad ar OMS?
Citātu studijā.

     [+] [-]

, 2013-04-27 16:24, pirms 11 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: nu patieci..nu pateici...bez veida viņi labi spēlētu..nu nu..regulārajaa sezonā varbūt..bet nu nejau playoffos..nu neaizvietotu alens veidu...ja vien butu 10 gadus jaunaaks tad ok...un tu domaa ka andersons un haslems speles veida poziicijaa? nu nav veids aizvietojams..tur tu gan greizi nošāvi..
Nu, nu ka tad Heat speja uzvaret dazhas speles kad liderus nosedinaja atputa??
Viena no spelem Spuras speleja prakstiski pilna sastava, bet Heat taja spele nespeleja Lebrons un lkm arii veids, bet komanda uzvareja!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-27 16:25, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Neraksti šeit, amatieri.
Ak varenais,visu varošais,lūdzu neaizliedz man ievietot savus komentārus šajā brīnišķīgajā sporta portālā.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:25, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Citātu studijā.
OMS taisa OMS un slapina biksēs

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 16:26, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Ak varenais,visu varošais,lūdzu neaizliedz man ievietot savus komentārus šajā brīnišķīgajā sporta portālā.
To saki Marchelitto.