Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Thunder" otrajā kārtā pret "Spurs", Polam plaukstas kaula lūzums

Rolands Eliņš

"Thunder" otrajā kārtā pret "Spurs", Polam plaukstas kaula lūzums
Kevins Durents un Rasels Vestbruks
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas otrajā kārtā iekļuvusi Oklahomsitijas „Thunder”, kas ar 4-1 sērijā pieveica Dalasas „Mavericks”, bet „Hornets” un „Trail Blazers” savās sērijās panāca neizšķirtu 2-2.

„Thunder” līderi Kevins Durents un Rasels Vestbruks pielika punktu „Mavericks” sezonai, divatā sametot 69 punktus. Durents guva 33 punktus, kamēr Vestbruks pievienoja 36 punktus, savāca 12 atlēkušās bumbas un izdalīja deviņas rezultatīvas piespēles. Ar viņu palīdzību „Thunder” atradās vadībā praktiski visu spēli un uzvarēja 118:104.

Dalasai 24 punktus guva Dirks Novickis, bet „triple-double” tuvumā bija gruzīnu centrs Zaza Pačulija (12+7+9). 37 gadus vecais Novickis aizvadījis savu kārtējo sezonu augstā līmenī un starpsezonā var kļūt par brīvo aģentu, ja komanda vēlēsies sākt doties jaunā virzienā, taču vismaz publiski treneris Riks Kārlails pēc spēles apliecināja, ka centīsies panākt, lai Novickis paliek komandā.

Šai sērijai jau iepriekš tika pievērsta pastiprināta uzmanība, jo „Mavericks” puse ļoti kritiski novērtēja „Thunder” atsevišķas rupjības un provokācijas laukumā, savukārt pirms šodienas spēles izcēlās Dalasas komandas īpašnieks Marks Kjūbans. Viņš pirmsspēles intervijā paziņoja, ka Vestbruks ir „All Star” līmeņa spēlētājs, bet vienīgā superzvaigzne „Thunder” komandā ir Durents. Durents pēc spēles uz šo komentāru atbildēja skarbi: „Kjūbans ir idiots. Viņš ir idiots. Neklausieties viņā, viņš vienkārši ir idiots. Tas arī viss, ko šajā sakarā vēlamies teikt.”

"Thunder" ir trešā komanda, kas nokārtojusi vietu otrajā kārtā, un jau zina savu pretinieci - Sanantonio "Spurs", kas regulārajā sezonā uzvarēja 67 spēlēs un pirmajā kārtā ar 4-0 pārliecinoši pieveica traumu mākto Memfisu.

Tikmēr „Hornets” vēlreiz savā laukumā pieveica „Heat” un panāca sērijā 2-2. Kemba Vokers sameta 34 punktus, kamēr Maiami līderiem Dveinam Veidam, Goranam Dragičam un Hasanam Vaitsaidam patraucēja piezīmju problēma – visi trīs savāca pa četrām piezīmēm. Veids izcēlās ar desmit rezultatīvām piespēlēm un 12 punktiem, bet 16 sameta Džo Džonsons. „Heat” trāpīja gandrīz trīs tālmetienus vairāk (11:4), taču tas neglāba no zaudējuma 85:89.

Vakar ziņas par sava līdera un saspēles vadītāja traumu sagaidīja Goldensteitas „Warriors”, kas daudziem lika uzskatīt, ka būtiski pieaugušas Losandželosas „Clippers” uz iekļūšanu Rietumu finālā. Problēma gan tāda, ka „Clippers” vēl nemaz nav tikusi otrajā kārtā, turklāt šonakt Portlendā Bleiks Grifins atsvaidzināja kājas muskuļa traumu un komandas līderis Kriss Pols kādā neveiksmīgā epizodē otrajā puslaikā cieta rokas traumu. Viņš atstāja spēli, un ģērbtuvēs tika konstatēts kaula lūzums viņa labajā rokā. Par traumas nopietnību konkrētāk tiks paziņots vēlāk, taču neoficiāli avoti vēsta, ka Polam sezona ir beigusies.

Portlendai savukārt lielisku maču aizvadīja vairāki ierastie otrā plāna lomu spēlētāji – Al-Faruks Aminu sameta 30 punktus (karjeras rekords), trāpot sešus tālmetienus, bet centrs Meisons Plamī, lai arī guva tikai divus punktus, tāpat savāca „double-double” ar 14 atlēkušajām bumbām un 10 piespēlēm. Saviem mērogiem pieticīga spēle Deimienam Lilardam, kuram 12 punkti, taču ar to pietika, lai pārspētu „Clippers” ar 98:84 un panāktu neizšķirtu sērijā.

NBA izslēgšanas spēles, 26. aprīļa rezultāti

KomandasRez.Rezultatīvākie
Hornets-Heat89:85Vokers 34 – Džonsons 16
Thunder-Mavericks118:104Vestbruks 36 – Novickis 24
Trail Blazers-Clippers98:84Aminu 30 – Grifins 17

Austrumu konference

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Cavaliers(1)-Pistons(8)106:101107:90101:91100:984:0
Raptors(2)-Pacers(7)90:10098:87101:8583:1002:2
Heat(3)-Hornets(6)123:91115:10380:9685:892:2
Hawks(4)-Celtics(5)102:10189:72103:11195:1042:2

Rietumu konference

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Warriors(1)-Rockets(8)104:78115:10696:97121:943:1
Spurs(2)-Grizzlies(7)106:7494:6896:87116:954:0
Thunder(3)-Mavericks(6)108:7084:85131:102119:108118:1044:1
Clippers(4)-Trail Blazers(5)115:95102:8188:9684:982:2

Izmantotie resursi:
NBA.com

     [+] [-]

, 2016-04-26 08:21, pirms 9 gadiem
RIP Kleperus un antifanu.

     [+] [-]

, 2016-04-26 08:24, pirms 9 gadiem
Malači RIp City,bet nu jā žēl CP3

  +3 [+] [-]

, 2016-04-26 08:29, pirms 9 gadiem
Blazeriem jāņem sērijas!

     [+] [-]

, 2016-04-26 08:32, pirms 9 gadiem
Jāgaida pilns twitteris ar raudošu Jordan face virs Clipperu fanu sejām.

     [+] [-]

, 2016-04-26 08:34, pirms 9 gadiem
Blazeri paliek par favorītiem, bet nu neticas, kad spēs izsist bez Karija spēlējošo GSW. Clipperi ar Polu to varētu, bet bez komandas motora visticamāk netiks pāri šajai kārtai. Vienīgā intriga palikusi Austrumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-26 08:49, pirms 9 gadiem
Prieks par PORTLAND!

     [+] [-]

, 2016-04-26 08:51, pirms 9 gadiem
Spurs ņems titulu

     [+] [-]

, 2016-04-26 08:52, pirms 9 gadiem
4 sērijās 2:2 un tikai divās 4:0. Negaidīti. Patīkami.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-26 08:54, pirms 9 gadiem
Jāmeklē striķis un jāiet kārties.....

Nu kur var tā neiet.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-26 08:54, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Clippers tak aplami, jāsāk domāt par atpūtu, arī komplektacija garām, Doks ar tādiem sliņķiem neko neizcinis.
Ritīgais sakars....

     [+] [-]

, 2016-04-26 09:00, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Jāmeklē striķis un jāiet kārties.....

Nu kur var tā neiet.
Skatos īstie iepiipeetaaji izraadiijas Lac nevis GSW. Pēc šāda pavērsiena es vairs nebūtu tik drošs par garantētu Lac uzvaru sērijā. Doks drošvien Austinu laidīs tg.

     [+] [-]

, 2016-04-26 09:01, pirms 9 gadiem
Jigsaw rakstīja: Spurs ņems titulu
Skatos ka tik ar "neiepīpē" kā viens otrs

  -1 [+] [-]

, 2016-04-26 09:02, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Skatos īstie iepiipeetaaji izraadiijas Lac nevis GSW. Pēc šāda pavērsiena es vairs nebūtu tik drošs par garantētu Lac uzvaru sērijā. Doks drošvien Austinu laidīs tg.
Tas tak arī traumu norāva. Redzēs vai tam viss normāli.

Vēl Grifinam atjaunojās trauma.

Kā sacīt jāsaka.... pa pilnu programmu šodien.

Jocīgi gan, ka CP3 pēc traumas vēl visu laukumu pārskrēja driblējoties. Un trauma labajā rokā, bet tur jau aizsardzībā it kā ar kreiso roku nospēlēja.

p. s. Ne jau es kaut ko teicu par to pīpēšanu un LAC.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-26 09:04, pirms 9 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Blazeri paliek par favorītiem, bet nu neticas, kad spēs izsist bez Karija spēlējošo GSW. Clipperi ar Polu to varētu, bet bez komandas motora visticamāk netiks pāri šajai kārtai. Vienīgā intriga palikusi Austrumos.
Nesmidini tautu. Clipperi ar visu parverteto Polu pat Tuvu nestav Warriors limenim pat bez Kurija.

  -3 [+] [-]

, 2016-04-26 09:07, pirms 9 gadiem
Jaymen rakstīja: Nesmidini tautu. Clipperi ar visu parverteto Polu pat Tuvu nestav Warriors limenim pat bez Kurija.
Kaut vienu savstarpējo spēli sezonas laikā redzēji pirms šitādus sūdus stum ārā pa muti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-04-26 09:12, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Tak, zaudēt Rip ir jāprot, tie rezervisti nekādi, pussezonu Bizlijs bija free a, nevarēja viņu piesaistīt, ja redz, ka nav metēju, ko tad 6 th player viens nav karotājs
Lai tak izslavētais The Truth iet un tagad lādē 50 punktus spēlē

     [+] [-]

, 2016-04-26 09:17, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Lai tak izslavētais The Truth iet un tagad lādē 50 punktus spēlē
Viņam tak vispār benzīns ir beidzies.Pats pēc sevis neizskatas

  -2 [+] [-]

, 2016-04-26 09:20, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Viņam tak vispār benzīns ir beidzies.Pats pēc sevis neizskatas
Nupat ir visas iespējas parādīt pretējo un padarīt LAC par SAVU komandu Gandrīz vai jācer uz to

  +1 [+] [-]

, 2016-04-26 09:22, pirms 9 gadiem
GSW noveicās pamatīgi. Clippers bez Pola un Blazers nav nekādi "contenders". GSW vajadzētu tikt ar viņiem galā bez Karija visā sērijā (ja nepieciešams).

  -1 [+] [-]

, 2016-04-26 09:29, pirms 9 gadiem
Tomēr Hornets man nav likuši vilties - malači! Kaut kā ticēju tam, ka šīs komandas tomer IR spēkos līdzīgas un sērijai ir jābūt sīvai. Savukārt Blazers man liek ņemt savus vārdus atpakaļ jau 2. reizi - 1.reize bija tad, kad ar pārliecinošu spēli tikai PO, savukārt 2. reize - tagad, kad viņi nu ir kļuvuši par favorītiem pret Clipps.
Kas attiecas uz Durentu, tad piekrītu katram viņa vārdam, kurš tika attiecināts uz Kjubanu - beidzot viens cilvēks pasaka to, kas patiesībā ir un ko daudzi pie sevis nodomāja, taču skaļi nepateica. Tieši šī idiota dēļ Mavs man vienmēr un visur būs visnīstākā komanda ever!

     [+] [-]

, 2016-04-26 09:33, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nupat ir visas iespējas parādīt pretējo un padarīt LAC par SAVU komandu Gandrīz vai jācer uz to
Nu Pierce max var pusspeeli izshaut, pirmo vijoli vairs nevelk.

     [+] [-]

, 2016-04-26 09:44, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kaut vienu savstarpējo spēli sezonas laikā redzēji pirms šitādus sūdus stum ārā pa muti?
Esmu redzejis ne tikai savstarpejas speles. Bet nu ta ir, ka tikai statistiku pec spelem cheko un doma, ka esi baigais ekpserts.

     [+] [-]

, 2016-04-26 09:45, pirms 9 gadiem

  -2 [+] [-]

, 2016-04-26 09:46, pirms 9 gadiem
Jaymen rakstīja: Esmu redzejis ne tikai savstarpejas speles. Bet nu ta ir, ka tikai statistiku pec spelem cheko un doma, ka esi baigais ekpserts.
Turpini tik tā domāt..

Un ko redzēji tajās spēlēs?

     [+] [-]

, 2016-04-26 09:54, pirms 9 gadiem
Klipers, izskatās, vēl arī ļoti nepaveicās. Bez Pola viņi pat Blazers diezin vai uzvarēs, kur nu vēl GSW. Pols, diemžēl, viņiem nav aizvietojams - ne Pablo, ne, vēl jo vairāk, Rivers nevar vadīt saspēli un vilkt komandu. Protams, var vēl pavilkt rezervisti -Kroufords, Grīns, Oldridžs.
Šobrīd tiešām jau Blazers var uzskatīt par sērijas favorītu. Domāju, ka Klipers treneris un visa tā menedžeru komanda neder. Pirmkārt, nejēdzīgās maiņas sezonas laikā - kāpēc bija jāaizmaina Stīvensons (kuram vēl arī deva minimālu spēles laiku, kaut gan viņš uz laukuma sevi parādīja ļoti labi) un Smits, kuri tagad PO būtu varējuši reāli pavilkt? Tā vietā viņi paņem Grīnu atstāj pensionāru Pīrsu un trenera dēlu Riversu, kuri acīmredzami nevelk un neko nav parādījuši (varbūt vienīgi epizodiski Pīrs)? Otrkārt, vadošo spelētāju arī Pola neatpūtināšana pēdējās spēlēs pirms PO, kuras neko komandai neizšķīra.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-26 09:55, pirms 9 gadiem
au, au, au... Tagad jau Portlenda favorīti. Kur var tā neiet Dokam ar co. Būs interesanta skriešanās starp GSW un POR

  +4 [+] [-]

, 2016-04-26 10:24, pirms 9 gadiem
Plamlijs ar savu nesavtīgo spēli ved Portlendu pretī uzvarai, protams žēl, ka CP3 izgāja ārā,bet, tas ir tikai tāpēc, ka LAC fani smējās un priecājās par Stefa traumu un berzēja rokas, ka nu tik LAC būs, nekas viņiem nespīd, Portlenda pārbrauks pāri viņiem.
Cik labi heat spēlēja mājās tik slikti izbraukumā, cerams atgūs uzvaras garšu.
OKC-Spurs būs īsts trilleris 6,7 spēles kā minimums.

     [+] [-]

, 2016-04-26 10:29, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Plamlijs ar savu nesavtīgo spēli ved Portlendu pretī uzvarai, protams žēl, ka CP3 izgāja ārā,bet, tas ir tikai tāpēc, ka LAC fani smējās un priecājās par Stefa traumu un berzēja rokas, ka nu tik LAC būs, nekas viņiem nespīd, Portlenda pārbrauks pāri viņiem.
Cik labi heat spēlēja mājās tik slikti izbraukumā, cerams atgūs uzvaras garšu.
OKC-Spurs būs īsts trilleris 6,7 spēles kā minimums.
skatos tu esi viens no retajiem šeit, neskaitot mani, kuram cieņā nesavtīgie spēlētāji. Nesavtīgums ir atslēga ceļā uz panākumiem.
Plamlija nesavtīgo dominanci jau atzīmēju iepriekšējā mačā
Nav divreiz jāmin, kurš ir līgas paraugs nesavtīgā spēles manierē.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-26 10:38, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: skatos tu esi viens no retajiem šeit, neskaitot mani, kuram cieņā nesavtīgie spēlētāji. Nesavtīgums ir atslēga ceļā uz panākumiem.
Plamlija nesavtīgo dominanci jau atzīmēju iepriekšējā mačā
Nav divreiz jāmin, kurš ir līgas paraugs nesavtīgā spēles manierē.
ZAZA ar šodien uzsprāga nesavtīgumā, bet Feltona un BArea induviduālās darbības ZAZU pazudināja. Protams, ZAZAm nav tik dzelžaina aizsardzība, kā ir Plamlijam, kur nu vēl līdz Igodalas līmenim!

     [+] [-]

, 2016-04-26 10:39, pirms 9 gadiem
Oi, nabaga Clippers, sastāvs viņiem jau labs, bet vienmēr kaut kas notiek, vai nepaveicas vai traumas. Un šogad atkal Pols, visticamāk, ārā. Domājams, ka te varētu notikt pārbūve, jo cik gadus nekas nenotiek. Ja Cavs šogad nepaceļ, tad iespējams, ka Kairijs varētu ar Polu mainīties, jo Dokam vajag spēlētāju, kas ir orientēts uz punktu gūšanu, bet Klīvlendai vajadzētu pass first tipa PG kā Pols. Jau pirms trade deadline bija tādas baumas. Vienīgais mīnuss priekš Klīvlendas- līgumu summas atšķirība.

Nezinu, man GSW bez Karija īsti nevienā spēlē neliekas super favorīti, jo tie viņa vidēji 30 punkti...Ne Klejs ne Grīns īsti nevar uzņemties tādu līderu lomu.

GSW 128-108 POR (Karijam 26 punkti)
GSW 105-137 POR (Karijam 31 punkts)
GSW 128-112 POR (Karijam 34 punkti)
GSW 136-111 POR (Karijam 39 punkti)

Ja aiziet Lilardam spēle, tad GSW arī var krist otrajā kārtā, jo spēles ir bijušas ļoti rezultatīvas, un GSW pamanījās pat vienā kārtīgi dabūt iekšās.

Protams, GSW no sākuma jātiek pāri Hjūstonai, jo vienā spēlē bez Karija jau redzējām, kas notiek. Lai arī spēle bija tuva, bet Hjūstona šogad ir miskaste.

     [+] [-]

, 2016-04-26 10:44, pirms 9 gadiem
Nesaprotu, kā var neiet Clipperiem, viņiem praktiski komanda nokomplektēta kā potenciāliem čempioniem, bet acīmredzot Dokam nav talants izmantot visus stārus īstajā vietā. Ja LAC zaudēs pret POR, tad točna komandā vajadzētu tīrīšanu uztaisīt, jo izskatās, ka šogad džeki riktīgi salūzuši ir. Par Heat un Hor, gribētos jau ka Hor paņemtu sēriju, bet no otras puses gribās, lai Heat tiek tālāk, jo viņi ir vienīgie austrumos, kas var iekost Cle,savādāk apnikusi viņu dominance.

     [+] [-]

, 2016-04-26 10:45, pirms 9 gadiem
yeah rakstīja: Oi, nabaga Clippers, sastāvs viņiem jau labs, bet vienmēr kaut kas notiek, vai nepaveicas vai traumas. Un šogad atkal Pols, visticamāk, ārā. Domājams, ka te varētu notikt pārbūve, jo cik gadus nekas nenotiek. Ja Cavs šogad nepaceļ, tad iespējams, ka Kairijs varētu ar Polu mainīties, jo Dokam vajag spēlētāju, kas ir orientēts uz punktu gūšanu, bet Klīvlendai vajadzētu pass first tipa PG kā Pols. Jau pirms trade deadline bija tādas baumas. Vienīgais mīnuss priekš Klīvlendas- līgumu summas atšķirība.

Nezinu, man GSW bez Karija īsti nevienā spēlē neliekas super favorīti, jo tie viņa vidēji 30 punkti...Ne Klejs ne Grīns īsti nevar uzņemties tādu līderu lomu.

GSW 128-108 POR (Karijam 26 punkti)
GSW 105-137 POR (Karijam 31 punkts)
GSW 128-112 POR (Karijam 34 punkti)
GSW 136-111 POR (Karijam 39 punkti)

Ja aiziet Lilardam spēle, tad GSW arī var krist otrajā kārtā, jo spēles ir bijušas ļoti rezultatīvas, un GSW pamanījās pat vienā kārtīgi dabūt iekšās.

Protams, GSW no sākuma jātiek pāri Hjūstonai, jo vienā spēlē bez Karija jau redzējām, kas notiek. Lai arī spēle bija tuva, bet Hjūstona šogad ir miskaste.
GSW arī bez Stefa var spēlēt, sezonas laikā viņiem nespēlēja, gan Igijs, gan Boguts, gan Tomsons,Bārns un Stefs nebija pāris spēles, nav tā, ka nevar uzvarēt. GSW tik un tā ir galvas tiesu pārāki par jebkuru komandu, izņemot Spurs vai OKC, pret viņiem obligāti Stefam jābūt atpakaļ.
Portlendai jau vēl jāuzvar LAC, domāju, ka tagad teorētiski POR ir favorīti, bet tagad tieši Griffins vairāk ņems uz sevi un kā zināms, šī pozīcija POR ir vistukšākā.

     [+] [-]

, 2016-04-26 10:47, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Plamlijs ar savu nesavtīgo spēli ved Portlendu pretī uzvarai, protams žēl, ka CP3 izgāja ārā,bet, tas ir tikai tāpēc, ka LAC fani smējās un priecājās par Stefa traumu un berzēja rokas, ka nu tik LAC būs, nekas viņiem nespīd, Portlenda pārbrauks pāri viņiem.
Cik labi heat spēlēja mājās tik slikti izbraukumā, cerams atgūs uzvaras garšu.
OKC-Spurs būs īsts trilleris 6,7 spēles kā minimums.
Nu nezinu vai Portlanda ar 3 spēlētājiem spēs uzvilkt LAC arī bez CP3. Kliperiem tomēr zvaignznēs ir rakstīts - "Jums būs izgāzt otro sēriju!". Bet nu šī sērija tagad varētu aizvilkt līdz 7 spēlēm.

     [+] [-]

, 2016-04-26 10:50, pirms 9 gadiem
DainisU rakstīja: GSW noveicās pamatīgi. Clippers bez Pola un Blazers nav nekādi "contenders". GSW vajadzētu tikt ar viņiem galā bez Karija visā sērijā (ja nepieciešams).
Kas tur noveicies ?
Regulārājā sezonā izcīnija 1.vietu + Karijam trauma, par kādu veiksmi TU runā ? Karijs pēc traumas nebūs nēkads vilcējs uzreiz, būs tka formas kritums...

     [+] [-]

, 2016-04-26 10:55, pirms 9 gadiem
Reaalais rakstīja: Nu nezinu vai Portlanda ar 3 spēlētājiem spēs uzvilkt LAC arī bez CP3. Kliperiem tomēr zvaignznēs ir rakstīts - "Jums būs izgāzt otro sēriju!". Bet nu šī sērija tagad varētu aizvilkt līdz 7 spēlēm.
Nu es neteiktu, ka 3 spēlētāji tikai POR. Protams enerģiskie Makalums un Lilards ir komandas līderi, bet redzam, ka šosezon ir dažās spēlēs izšāvis Aminu, kas ir pārgājis jaunā līmenī un Plamlija nesavtīgā spēle viņu padara lietderīgāku nekā DJ.+ labi rezervisti, Hendersons un Crabbe!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-26 11:41, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Tomēr Hornets man nav likuši vilties - malači! Kaut kā ticēju tam, ka šīs komandas tomer IR spēkos līdzīgas un sērijai ir jābūt sīvai. Savukārt Blazers man liek ņemt savus vārdus atpakaļ jau 2. reizi - 1.reize bija tad, kad ar pārliecinošu spēli tikai PO, savukārt 2. reize - tagad, kad viņi nu ir kļuvuši par favorītiem pret Clipps.
Kas attiecas uz Durentu, tad piekrītu katram viņa vārdam, kurš tika attiecināts uz Kjubanu - beidzot viens cilvēks pasaka to, kas patiesībā ir un ko daudzi pie sevis nodomāja, taču skaļi nepateica. Tieši šī idiota dēļ Mavs man vienmēr un visur būs visnīstākā komanda ever!
Ņemot vērā, ka abas komandas (Majami un Šarlote) pabeidza sezonu ar identisku bilanci 48 - 34, tas varētu būt pamats ticībai, ka komandas ir spēkos līdzīgas.

     [+] [-]

, 2016-04-26 12:05, pirms 9 gadiem
yeah rakstīja: Oi, nabaga Clippers, sastāvs viņiem jau labs, bet vienmēr kaut kas notiek, vai nepaveicas vai traumas. Un šogad atkal Pols, visticamāk, ārā. Domājams, ka te varētu notikt pārbūve, jo cik gadus nekas nenotiek. Ja Cavs šogad nepaceļ, tad iespējams, ka Kairijs varētu ar Polu mainīties, jo Dokam vajag spēlētāju, kas ir orientēts uz punktu gūšanu, bet Klīvlendai vajadzētu pass first tipa PG kā Pols. Jau pirms trade deadline bija tādas baumas. Vienīgais mīnuss priekš Klīvlendas- līgumu summas atšķirība.

Nezinu, man GSW bez Karija īsti nevienā spēlē neliekas super favorīti, jo tie viņa vidēji 30 punkti...Ne Klejs ne Grīns īsti nevar uzņemties tādu līderu lomu.

GSW 128-108 POR (Karijam 26 punkti)
GSW 105-137 POR (Karijam 31 punkts)
GSW 128-112 POR (Karijam 34 punkti)
GSW 136-111 POR (Karijam 39 punkti)

Ja aiziet Lilardam spēle, tad GSW arī var krist otrajā kārtā, jo spēles ir bijušas ļoti rezultatīvas, un GSW pamanījās pat vienā kārtīgi dabūt iekšās.

Protams, GSW no sākuma jātiek pāri Hjūstonai, jo vienā spēlē bez Karija jau redzējām, kas notiek. Lai arī spēle bija tuva, bet Hjūstona šogad ir miskaste.
Kā tad. Ies nu kāds tādu maiņu taisīs. Tieši LAC vajag saspēles vadītāju, kam primārais nav punktu gūšana, bet pie vajadzības arī to dara. Galu galā ir Rediks un DJ, kuriem vajag izkārtot metienus un ne jau Irvings būs tas īstai tēls.

Nauda jau ir sīkums. CLE piesviež vienu 5M džeku un lieta darīta, bet es tādam darījumam nekad neticēšu.

Domāju LAC paliks jebkurā gadījumā vēl gadu kopā. 3 pamata džekiem vēl ir līgumi uz nākamo sezonu. Un ņemot vērā, ka viņu algas pie jaunajiem algu griestiem nebūt nav max, tad var teikt, ka LAC viņus tur "pa lēto". Un ar algu griestu palielināšanos un pāris līgumu izbeigšanos viņiem būs normāli līdzekļi vasarā. Tikai jautājums kādi SG un SF būs tirgū. Protams, Durants, bet nu tas nu nebūtu ticami, ka tas tur ietu.

     [+] [-]

, 2016-04-26 12:11, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā tad. Ies nu kāds tādu maiņu taisīs. Tieši LAC vajag saspēles vadītāju, kam primārais nav punktu gūšana, bet pie vajadzības arī to dara. Galu galā ir Rediks un DJ, kuriem vajag izkārtot metienus un ne jau Irvings būs tas īstai tēls.

Nauda jau ir sīkums. CLE piesviež vienu 5M džeku un lieta darīta, bet es tādam darījumam nekad neticēšu.

Domāju LAC paliks jebkurā gadījumā vēl gadu kopā. 3 pamata džekiem vēl ir līgumi uz nākamo sezonu. Un ņemot vērā, ka viņu algas pie jaunajiem algu griestiem nebūt nav max, tad var teikt, ka LAC viņus tur "pa lēto". Un ar algu griestu palielināšanos un pāris līgumu izbeigšanos viņiem būs normāli līdzekļi vasarā. Tikai jautājums kādi SG un SF būs tirgū. Protams, Durants, bet nu tas nu nebūtu ticami, ka tas tur ietu.
No GSW Bārnsu varbūt viņi mēģinās pārsolīt?

     [+] [-]

, 2016-04-26 12:15, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: No GSW Bārnsu varbūt viņi mēģinās pārsolīt?
DA visa līga solīs par visiem nenormālās summas.Visiem bus pilna pakaļa ar naudu.Gudrie nemētāsies baigi n gaidīs nākošo vasaru ar lielajiem vārdiem

     [+] [-]

, 2016-04-26 12:19, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: No GSW Bārnsu varbūt viņi mēģinās pārsolīt?
Viņš jau restricted.

Bet neesmu lasījis neko par LAC vasaras plāniem nekur.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-26 12:19, pirms 9 gadiem
Kā var pateikt, Durants guva 33 un Vestbrukss pievienoja 36+12? Tāpat kā, DeAngelo Russell guva 20 punktus, bet KOBE Braiants pievienoja 60

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:13, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Ņemot vērā, ka abas komandas (Majami un Šarlote) pabeidza sezonu ar identisku bilanci 48 - 34, tas varētu būt pamats ticībai, ka komandas ir spēkos līdzīgas.
Tieši tā! Vnk daudzi pēc pirmajām spēlēm te izteicās, ka Miami būs viegla pastaiga, jo spēcīgāks sastāvs, labāks centrs, lielāka PO pieredze, ka Hornets nav PO komanda un vispār - izredžu nav. Bet redz, ka tomēr ir gan izredzes...

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:17, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Tieši tā! Vnk daudzi pēc pirmajām spēlēm te izteicās, ka Miami būs viegla pastaiga, jo spēcīgāks sastāvs, labāks centrs, lielāka PO pieredze, ka Hornets nav PO komanda un vispār - izredžu nav. Bet redz, ka tomēr ir gan izredzes...
Sanāk, ka Batums vilka komandu uz leju! Gan heat mājās paņems spēli un Veids parādīs raksturu. Vienīgais, kas heat trūkst ir maiņa Goranam, jo pg viņiem komandā praktiski ir tikai Dragic.

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:22, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Tieši tā! Vnk daudzi pēc pirmajām spēlēm te izteicās, ka Miami būs viegla pastaiga, jo spēcīgāks sastāvs, labāks centrs, lielāka PO pieredze, ka Hornets nav PO komanda un vispār - izredžu nav. Bet redz, ka tomēr ir gan izredzes...
Pirms sezonas Valters ar bukmeikeru prognozēja šo sezonu un bukmeikers teica, ka Walkers nav pamatsastāva spēlētājs (viņa līmenis ir soliņš). Izrādās, ka tomēr ir gana labs.

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:26, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Pirms sezonas Valters ar bukmeikeru prognozēja šo sezonu un bukmeikers teica, ka Walkers nav pamatsastāva spēlētājs (viņa līmenis ir soliņš). Izrādās, ka tomēr ir gana labs.
viņi tak nav pārāk gudri..
Kad Kids bij Nets treneris, šie viņu nolika, ka nekam neder. Pagājšgad gada beigās ievilka MIL plejos, un Kidu slavēja, ka tomēr labs. Šogad atkal laikam tomēr neko nemāk

Nu un par Kembu.. nu kā var 21+5+4 čalis nebūt pietiekami labs lai ietu sākumsastāvā ? to pašu Sakramento laikā teica par Tomasu - tagad viņš ir Bostonas līderis un plejos met čutne 30 punktus vidēji spēlē!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-26 13:30, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā tad. Ies nu kāds tādu maiņu taisīs. Tieši LAC vajag saspēles vadītāju, kam primārais nav punktu gūšana, bet pie vajadzības arī to dara. Galu galā ir Rediks un DJ, kuriem vajag izkārtot metienus un ne jau Irvings būs tas īstai tēls.

Nauda jau ir sīkums. CLE piesviež vienu 5M džeku un lieta darīta, bet es tādam darījumam nekad neticēšu.

Domāju LAC paliks jebkurā gadījumā vēl gadu kopā. 3 pamata džekiem vēl ir līgumi uz nākamo sezonu. Un ņemot vērā, ka viņu algas pie jaunajiem algu griestiem nebūt nav max, tad var teikt, ka LAC viņus tur "pa lēto". Un ar algu griestu palielināšanos un pāris līgumu izbeigšanos viņiem būs normāli līdzekļi vasarā. Tikai jautājums kādi SG un SF būs tirgū. Protams, Durants, bet nu tas nu nebūtu ticami, ka tas tur ietu.
es arī par to treidu domāju, ka tas būtu muļķīgākais ko Clipperi varētu izdarīt. Bez CP3 Deandre vispār uzbrukumā būtu nekam nederīgs (jo obviously nebūtu, kas met alley-oopus), arī Grifinam nāktos vairāk strādāt postā, lai gūtu punktus.. Dokam, lai uzvarētu vajag tieši pass-first tipa saspēlnieku, te viņam ir CP3, Bostonā bij Rondo.

Priekš Klīvlendas jau protams tā maiņa būtu ļoti laba, bet no Clipperu puses pilnīgi nekāda tolka. CP3>Irvings, nav pat tuvu šobrīd. Pols ir līderis. Kas notiek ar Klīvlendu bez Lebrona, ar Irvingu kā vadošo spēlētāju mēs esam redzējuši tajās spēlēs, kad Lebrons nespēlēja.

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:38, pirms 9 gadiem
Cik lasīts, tad visai droši , ka Pols vairāk šosezon nespēlēšot. jādomā, ko Doks offsezonā mainīs tur. Džordanam tikko jauns līgums, un Pols joprojām ir Pols, šos divus drošvien prom nedotu.. bet Grifins gan iespējams būtu pieejams. jau sezonas laikā Clipperi ļoti labi spēlēja bez Grifina, varbūt tad ir laiks kautko pamainīt un pretim dabūt beidzot sakarīgu SF. Piemēram CHI Batlers, man šķiet, tur ļoti labi iederētos. Nezinu ko vēl tādā treidā CHI mestu klāt (moš Gibsonu?), bet būšu pārsteigts, ja Doks neko pa offsezonu neizmainīs. Tā grupa jau ir bijusi kopā tagad 5 gadus, un tālāk par 2 raundu nekad netiek, šogad arī, nemot vērā Pola traumu, varētu būt pat grūti no 1. raunda tikt ārā.

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:40, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: es arī par to treidu domāju, ka tas būtu muļķīgākais ko Clipperi varētu izdarīt. Bez CP3 Deandre vispār uzbrukumā būtu nekam nederīgs (jo obviously nebūtu, kas met alley-oopus), arī Grifinam nāktos vairāk strādāt postā, lai gūtu punktus.. Dokam, lai uzvarētu vajag tieši pass-first tipa saspēlnieku, te viņam ir CP3, Bostonā bij Rondo.

Priekš Klīvlendas jau protams tā maiņa būtu ļoti laba, bet no Clipperu puses pilnīgi nekāda tolka. CP3>Irvings, nav pat tuvu šobrīd. Pols ir līderis. Kas notiek ar Klīvlendu bez Lebrona, ar Irvingu kā vadošo spēlētāju mēs esam redzējuši tajās spēlēs, kad Lebrons nespēlēja.
Es palasīju tās baumas, kas bija par to maiņu. Un tur būtībā bija diva veida viedokļi. Vieni teica, ka LAC vajagot tieši skoreru PG, otra puse teica, ka tādu caurumu aizsardzībā toč nevajag.

Reāli, ko es atradu, kā vienīgo iemeslu, lai LAC tā gribētu darīt, ir tas, ka Irvingam vēl praims priekšā un būtu līdzīgā vecumā ar DJ un Grifinu. Bet nu neteiksim, ka CP3 spiež uz atlētismu un savā stilā vēsi var spēlēt līdz 35.

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:46, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es palasīju tās baumas, kas bija par to maiņu. Un tur būtībā bija diva veida viedokļi. Vieni teica, ka LAC vajagot tieši skoreru PG, otra puse teica, ka tādu caurumu aizsardzībā toč nevajag.

Reāli, ko es atradu, kā vienīgo iemeslu, lai LAC tā gribētu darīt, ir tas, ka Irvingam vēl praims priekšā un būtu līdzīgā vecumā ar DJ un Grifinu. Bet nu neteiksim, ka CP3 spiež uz atlētismu un savā stilā vēsi var spēlēt līdz 35.
nu vecums (Polam 30, Irvingam 24) ir vien no tiem nedaudzajiem "par" argumentiem, lai Clipperi tādu treidu vispār apsvērtu.
piekrītu tev par Pola spēles stilu un atlētismu - nav nekāds Vestbruks, ka būtu jauztraucas, ka nu ir pāri 30 gadu robežai un 'atsperes' varētu izbeigties. ja iztiks bez traumām tad vēl pāris gadus var noteikti kapāt.

ps: Polam pēc nākamās sezonas ir player option.. kas to zin, ja arī nākamgad Clipperiem neko neizdodas vinnēt, ļoti iespējams, ka viņš varētu doties citur uzvaras meklēt.

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:59, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: nu vecums (Polam 30, Irvingam 24) ir vien no tiem nedaudzajiem "par" argumentiem, lai Clipperi tādu treidu vispār apsvērtu.
piekrītu tev par Pola spēles stilu un atlētismu - nav nekāds Vestbruks, ka būtu jauztraucas, ka nu ir pāri 30 gadu robežai un 'atsperes' varētu izbeigties. ja iztiks bez traumām tad vēl pāris gadus var noteikti kapāt.

ps: Polam pēc nākamās sezonas ir player option.. kas to zin, ja arī nākamgad Clipperiem neko neizdodas vinnēt, ļoti iespējams, ka viņš varētu doties citur uzvaras meklēt.
Nu jā... tāpēc arī augstāk jau laikam rakstīju,ka nākamsezon LAC Big3 paliek, bet CP3 pēc tam ir player option un Grifinam sezonu vēlāk ir player options.

Izdomāju sapņu variantu- CP3 paraksta ar NYK līgumu, LJ jau arī droši vien tagad atkal uz vienu gadu paņems līgumu un vienlaicīgi ar CP3 abi dodas uz NYK. Viņiem sapņi piepildīti (vēl kaut kā DW pierunātu ) un domāju Porziņģis jau nu vismazāk raudātu par tādu situāciju

Ritīgs small ball ar KP centrā

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:00, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: nu vecums (Polam 30, Irvingam 24) ir vien no tiem nedaudzajiem "par" argumentiem, lai Clipperi tādu treidu vispār apsvērtu.
piekrītu tev par Pola spēles stilu un atlētismu - nav nekāds Vestbruks, ka būtu jauztraucas, ka nu ir pāri 30 gadu robežai un 'atsperes' varētu izbeigties. ja iztiks bez traumām tad vēl pāris gadus var noteikti kapāt.

ps: Polam pēc nākamās sezonas ir player option.. kas to zin, ja arī nākamgad Clipperiem neko neizdodas vinnēt, ļoti iespējams, ka viņš varētu doties citur uzvaras meklēt.
Es esmu paarliecinaats, ka CP meegjinaas tikt uz CLE. Ja ne peec shiis, tad peec naakamaas sezonas vinsh tur buus 100%. 1.) vinjsh lebronam ir viens no labaakajiem chomiem 2.) sezonaa nebuutu tik daudz smagu speelju kaa rietumos 3.) beidzot iespeeja pa vieglo tikt vismaz liidz finaalam

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:01, pirms 9 gadiem
trupac rakstīja: Es esmu paarliecinaats, ka CP meegjinaas tikt uz CLE. Ja ne peec shiis, tad peec naakamaas sezonas vinsh tur buus 100%. 1.) vinjsh lebronam ir viens no labaakajiem chomiem 2.) sezonaa nebuutu tik daudz smagu speelju kaa rietumos 3.) beidzot iespeeja pa vieglo tikt vismaz liidz finaalam
Nu CLE jau nu neņems abus (Irvingu un Polu).... Tad no Irvinga jāatkratās, jo neviens no viņiem no benķa toč nenāks.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:06, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu CLE jau nu neņems abus (Irvingu un Polu).... Tad no Irvinga jāatkratās, jo neviens no viņiem no benķa toč nenāks.
Nu protams. Tapeec domaaju CP varbuut pats meegjinaas kaut kaadaa veidaa Dokam sho mainju izbiidiit. Lebrons jau ar cle daudz ko nosaka. Gribees, pateiks vadiibai netieshaa veidaa lai krataas no Irvinga valjaa. Bet nu daudz ko noteiks kaa CLE shogad nospeelees finaalaa. Ja kljuus par chempjiem, tad Irvings paliks CLE.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:08, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu CLE jau nu neņems abus (Irvingu un Polu).... Tad no Irvinga jāatkratās, jo neviens no viņiem no benķa toč nenāks.
Nja tas nav reāli, CP3 vajag daudz spēlēt ar bumbu, Lebronam arī, Irvingam vajag induviduālo spēli priekš sevis, lai iespēlētos, nu neder abi viņi vienā komandā.
Otrkārt, domāju, ka Irvings ir pat traumatiskāks nekā CP3 un Dokam viņš tomēr varētu vairāk nepatikt nekā patikt.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:08, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu CLE jau nu neņems abus (Irvingu un Polu).... Tad no Irvinga jāatkratās, jo neviens no viņiem no benķa toč nenāks.
Irvingu pārbīda uz SG

nu es nezinu. Dokam būtu jāprasa gan Irvings gan vēl kautkas (ķipa Lavs, bet kāda jēga, ja tur jau ir Grifins) par Polu.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:10, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Irvingu pārbīda uz SG

nu es nezinu. Dokam būtu jāprasa gan Irvings gan vēl kautkas (ķipa Lavs, bet kāda jēga, ja tur jau ir Grifins) par Polu.
Atkal vajag taisīt superkomandas un tagad jau vajag BIG5 un BIG12?

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:11, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Nja tas nav reāli, CP3 vajag daudz spēlēt ar bumbu, Lebronam arī, Irvingam vajag induviduālo spēli priekš sevis, lai iespēlētos, nu neder abi viņi vienā komandā.
Otrkārt, domāju, ka Irvings ir pat traumatiskāks nekā CP3 un Dokam viņš tomēr varētu vairāk nepatikt nekā patikt.
lol stabili Irvings ir traumatiskāks. čutne visu savu koledžas sezonu izlaida traumas dēļ. arī NBA pirmajās 3 sezonas regulāri mocījās ar traumām, pern izjāja Cavs finālu
Polam vispār nekas tāds pārāk nopietns nav bijis (vismaz nenāk atmiņā), regulāri spēlē ~70 spēles sezonā, kas jau ir tīri ok.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:13, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: skatos tu esi viens no retajiem šeit, neskaitot mani, kuram cieņā nesavtīgie spēlētāji. Nesavtīgums ir atslēga ceļā uz panākumiem.
Plamlija nesavtīgo dominanci jau atzīmēju iepriekšējā mačā
Nav divreiz jāmin, kurš ir līgas paraugs nesavtīgā spēles manierē.
1 no 2:
1) Ir jāārstējas (un ar steigu), ja lēkā ar diviem profiliem un pats sevi slavē.
2) Paņemat numuru viesnīcā (ja nav pirmais variants) un nesavtīgi ieprieciniet viens otru.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:14, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Atkal vajag taisīt superkomandas un tagad jau vajag BIG5 un BIG12?
Nu Lebronam un viņa faniem jau šķiet nekas iebilstams nebūtu. Es jau gaidu domāju par jaunajām atrunām ko visi teiks šogad, kad Cavs plejos pakāsīs.
turklāt, tas tāds joks jau vien bij.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:18, pirms 9 gadiem
Ulrihs rakstīja: 1 no 2:
1) Ir jāārstējas (un ar steigu), ja lēkā ar diviem profiliem un pats sevi slavē.
2) Paņemat numuru viesnīcā (ja nav pirmais variants) un nesavtīgi ieprieciniet viens otru.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:26, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Irvingu pārbīda uz SG

nu es nezinu. Dokam būtu jāprasa gan Irvings gan vēl kautkas (ķipa Lavs, bet kāda jēga, ja tur jau ir Grifins) par Polu.
Nu par traumām gan īsti līdz galam nevar piekrist, jo CP3 arī pabieži traumas norauj. vairākas sezonas ar 60 spēlēm (tas ir, ka 1/4 izlaiž).

Bet nu jā.... 1 vs 1 tur ne tuvu nav vienāda vērtība abiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-26 14:26, pirms 9 gadiem
Ulrihs rakstīja: 1 no 2:
1) Ir jāārstējas (un ar steigu), ja lēkā ar diviem profiliem un pats sevi slavē.
2) Paņemat numuru viesnīcā (ja nav pirmais variants) un nesavtīgi ieprieciniet viens otru.
Tas te bija labs

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:27, pirms 9 gadiem
Ulrihs rakstīja: 1 no 2:
1) Ir jāārstējas (un ar steigu), ja lēkā ar diviem profiliem un pats sevi slavē.
2) Paņemat numuru viesnīcā (ja nav pirmais variants) un nesavtīgi ieprieciniet viens otru.
Beidz sprēgāt. Kur tu redzi, kādu saistību man ar viņu? Esmu reģistrējies par 7 gadiem ātrāk nekā viņš. Vnk viņa viedoklim piekrītu, bet tu ar savu savtīgo viedokli katru gadu brēc, ka tava komanda paliek ārpus PO!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-26 14:34, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Beidz sprēgāt. Kur tu redzi, kādu saistību man ar viņu? Esmu reģistrējies par 7 gadiem ātrāk nekā viņš. Vnk viņa viedoklim piekrītu, bet tu ar savu savtīgo viedokli katru gadu brēc, ka tava komanda paliek ārpus PO!
nu un ka 7 gadu starpība ? visi jūsu komentāri par Igudalas nesavtīgumu ir vienlīdz tizli mierīgi varētu būt tavs otrs profils

  +2 [+] [-]

, 2016-04-26 14:36, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Beidz sprēgāt. Kur tu redzi, kādu saistību man ar viņu? Esmu reģistrējies par 7 gadiem ātrāk nekā viņš. Vnk viņa viedoklim piekrītu, bet tu ar savu savtīgo viedokli katru gadu brēc, ka tava komanda paliek ārpus PO!
Nu, ja nav otrs profils. Tad atliek izdariit otro variantu

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:45, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: nu un ka 7 gadu starpība ? visi jūsu komentāri par Igudalas nesavtīgumu ir vienlīdz tizli mierīgi varētu būt tavs otrs profils
Ha ha.. tad jau sanāk, ka Rondo arī baigi nesavtīgais. Dala daudz piespēles. Bet tam ir iemesls. Jo pats nemāk iemest(vismaz no distances).

     [+] [-]

, 2016-04-26 15:06, pirms 9 gadiem
Gandrīz trīs talmetienus vairāk(11:4)
Autor,kā tas ir domāts?Gandrīz 3,bet tomēr septiņus tālmetienus vairāk vai arī gandrīz trīs reizes vairāk tālmetienu?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-26 15:06, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ha ha.. tad jau sanāk, ka Rondo arī baigi nesavtīgais. Dala daudz piespēles. Bet tam ir iemesls. Jo pats nemāk iemest(vismaz no distances).
Rondo ir savtīgs, jo viņš spēlē tikai uz piespēlēm un bumbu kontrolē ļoti ilgi, ātros uzbrukumus norauj. Ļoti savtīgs spēlētājs. Nesavtīgam spēlētājam ir jāspēlē komandas interesēs, tā kā Plamlijs,Igodala,Grīns,Batums, savulaik Biedriņš.

     [+] [-]

, 2016-04-26 15:13, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Rondo ir savtīgs, jo viņš spēlē tikai uz piespēlēm un bumbu kontrolē ļoti ilgi, ātros uzbrukumus norauj. Ļoti savtīgs spēlētājs. Nesavtīgam spēlētājam ir jāspēlē komandas interesēs, tā kā Plamlijs,Igodala,Grīns,Batums, savulaik Biedriņš.
Nu gan tu bliez.

Pastāsti to lielo Plamlija nesavtīgumu. Pēc divām spēlēm spried?

p.s. ja tik bieži raksti to vārdu, tad lūdzu iedod savu definīciju viņam.

     [+] [-]

, 2016-04-26 15:48, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu gan tu bliez.

Pastāsti to lielo Plamlija nesavtīgumu. Pēc divām spēlēm spried?

p.s. ja tik bieži raksti to vārdu, tad lūdzu iedod savu definīciju viņam.
Nesavtība=Igoudala
Domā Igodala nevarēja pagājušo gad parādīt savu EGO un teikt, lai maina viņu prom, ka no soliņa viņš nenāks, bet Igijs upurēja savu statistiku un pašaizliedzīgi kapāja aizsardzībā, spēlēja uz komandu un kad rezultāts prasīja, uzņēmās līdera lomu un realizēja ar lielu pārliecību savas iespējas. Tāpēc jau viņam iedeva final MVP.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-26 15:58, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Nesavtība=Igoudala
Domā Igodala nevarēja pagājušo gad parādīt savu EGO un teikt, lai maina viņu prom, ka no soliņa viņš nenāks, bet Igijs upurēja savu statistiku un pašaizliedzīgi kapāja aizsardzībā, spēlēja uz komandu un kad rezultāts prasīja, uzņēmās līdera lomu un realizēja ar lielu pārliecību savas iespējas. Tāpēc jau viņam iedeva final MVP.
Kāda viņam gan teikšana vai viņu maina prom vai nē.

Pats pēc zāģa pret GSW atskrēja uz GSW un vēl prasīties prom, ne?

Sajuta, ka nekur citur gredzenu nedabūs un aizlaida uz GSW.

Bet nu jā... džekam tomēr jāsamierinās, ka komandas līderis nekad nebūs un ap viņu komandu neviens nevāks un no benķa vien var uzspēlēt.

     [+] [-]

, 2016-04-26 16:00, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ha ha.. tad jau sanāk, ka Rondo arī baigi nesavtīgais. Dala daudz piespēles. Bet tam ir iemesls. Jo pats nemāk iemest(vismaz no distances).
Atceros vēl šo baltdien, kā jūs rējāt virsū Valjero, kad viņš fanoja par Igiju Nuggets laikā, bet jūs visi viņu nolikāt, un teicāt, ka tāds nabags neko nesasniegs, CP3 un Griffins labāki un drīz ņems titulu pēc titula, kā saka, lielība nekad neatmaksājas. Visus šos gadus tev kaut kādi attaisnojumi. Traumas, DJ sodiņi, 3.nr pozīcija, tiesneši, Riversa dēla auklēšana u.t.t Tikimēr noliktais Igijs, kopā ar haļavčiku Stefu, kam vnk 2 sezonas krīt zilie, Keru, kas netiek uzskatīts par treneri, ņem gredzenu pēc gredzenu un iet pretī kārtējiem rekordiem!
Visi vakar berzējāt rokas, ka Stefs satraumējās pret Rockets un nu Lac ies pretī titulam, smiešanos par citu nelaimi dabūjāt atpakaļ dubultā!

     [+] [-]

, 2016-04-26 16:06, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Atceros vēl šo baltdien, kā jūs rējāt virsū Valjero, kad viņš fanoja par Igiju Nuggets laikā, bet jūs visi viņu nolikāt, un teicāt, ka tāds nabags neko nesasniegs, CP3 un Griffins labāki un drīz ņems titulu pēc titula, kā saka, lielība nekad neatmaksājas. Visus šos gadus tev kaut kādi attaisnojumi. Traumas, DJ sodiņi, 3.nr pozīcija, tiesneši, Riversa dēla auklēšana u.t.t Tikimēr noliktais Igijs, kopā ar haļavčiku Stefu, kam vnk 2 sezonas krīt zilie, Keru, kas netiek uzskatīts par treneri, ņem gredzenu pēc gredzenu un iet pretī kārtējiem rekordiem!
Visi vakar berzējāt rokas, ka Stefs satraumējās pret Rockets un nu Lac ies pretī titulam, smiešanos par citu nelaimi dabūjāt atpakaļ dubultā!
Šito visu vari rakstīt kādam citam nevis man.

     [+] [-]

, 2016-04-26 16:22, pirms 9 gadiem
Ulrihs rakstīja: 1 no 2:
1) Ir jāārstējas (un ar steigu), ja lēkā ar diviem profiliem un pats sevi slavē.
2) Paņemat numuru viesnīcā (ja nav pirmais variants) un nesavtīgi ieprieciniet viens otru.
Skatos kārtējais kepons noliedz acīmredzamo, kurš neredz spēlētāju ieguldījumu, tikai apskata boxscora cik punkti un rebi. Pernā gada finālā tādi Rinkiji kā tu no skapja nācēji palika uz *akaļas, kad Igoudala izcēla finālu MVP. Man ar chubaki kopējs ir tikai tas, ka viņs ir retais, kurš atzīmē un ir ievērojis Igoudalas pienesumu GSW panākumos.

     [+] [-]

, 2016-04-26 16:26, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ha ha.. tad jau sanāk, ka Rondo arī baigi nesavtīgais. Dala daudz piespēles. Bet tam ir iemesls. Jo pats nemāk iemest(vismaz no distances).
Ir šķirba vai tu dali pasus, lai tik ailītē būtu vairāk, kas nedod rezultātu, vai pasus dod nesavtīgi, kā to dara Plamlijs pēdējās divās spēlēs

     [+] [-]

, 2016-04-26 16:28, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Nesavtība=Igoudala
Domā Igodala nevarēja pagājušo gad parādīt savu EGO un teikt, lai maina viņu prom, ka no soliņa viņš nenāks, bet Igijs upurēja savu statistiku un pašaizliedzīgi kapāja aizsardzībā, spēlēja uz komandu un kad rezultāts prasīja, uzņēmās līdera lomu un realizēja ar lielu pārliecību savas iespējas. Tāpēc jau viņam iedeva final MVP.
Šito jau konspektā kā nesavtīguma definīciju bezmaz varētu likt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-26 16:28, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Skatos kārtējais kepons noliedz acīmredzamo, kurš neredz spēlētāju ieguldījumu, tikai apskata boxscora cik punkti un rebi. Pernā gada finālā tādi Rinkiji kā tu no skapja nācēji palika uz *akaļas, kad Igoudala izcēla finālu MVP. Man ar chubaki kopējs ir tikai tas, ka viņs ir retais, kurš atzīmē un ir ievērojis Igoudalas pienesumu GSW panākumos.
Viena lieta ir atzīmēt spēlētāju, bet otra pēc katras spēles cildināt viņu tā kā viņš būtu GSW līderis. Viņš komandās, kur bija 1. opcija neko nav sasniedzis.

Par to Rondo es tikai ierēcu.

Un vot Plamlijs.... kā jau iepriekš rakstīju. Pēc divām spēlēm nevajag izdarīt uzreiz nenormālos secinājumus.

     [+] [-]

, 2016-04-26 16:29, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Šito visu vari rakstīt kādam citam nevis man.
Viņš pateica taisnību.

     [+] [-]

, 2016-04-26 16:30, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Viena lieta ir atzīmēt spēlētāju, bet otra pēc katras spēles cildināt viņu tā kā viņš būtu GSW līderis. Viņš komandās, kur bija 1. opcija neko nav sasniedzis.

Par to Rondo es tikai ierēcu.

Un vot Plamlijs.... kā jau iepriekš rakstīju. Pēc divām spēlēm nevajag izdarīt uzreiz nenormālos secinājumus.
Es pieļauju, ka Plamlijs tā nākamgad neturpinās, bet nu šīs 2 spēles nenoliedzami ir parādījis sevi.

     [+] [-]

, 2016-04-26 16:39, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Viņš pateica taisnību.
Nu, ja pateica patiesību, tad lūdzu kaut vienu manu citātu tajā sakarā.

     [+] [-]

, 2016-04-26 17:00, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu, ja pateica patiesību, tad lūdzu kaut vienu manu citātu tajā sakarā.
Negribu meklēt tagad citātus, lai meklē lielie Eksperti ar lielo E, kam ir birojs ar visiem lieliem kometāru arhīviem, kas izprintēti noglabāti seifos, bet ja nopietni atzīsti, ka pirms pāris sezonām tu noliki Valjero, kad viņš fanoja par Igodalas dankiem.

     [+] [-]

, 2016-04-26 17:06, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Viena lieta ir atzīmēt spēlētāju, bet otra pēc katras spēles cildināt viņu tā kā viņš būtu GSW līderis. Viņš komandās, kur bija 1. opcija neko nav sasniedzis.

Par to Rondo es tikai ierēcu.

Un vot Plamlijs.... kā jau iepriekš rakstīju. Pēc divām spēlēm nevajag izdarīt uzreiz nenormālos secinājumus.
Nja kā pirmā opcija viņš palika otrajā kārtā, bet Finālsērijā tomēr viņš palika par pirmo opciju, gan uzbrukumā, gan aizsardzībā un viņam kabatā ir final MVP. Tur jau ir tā atšķirība, ka Derozans sezonā met 20+ punktus, bet, kad nāk PO, tad ar savu induviduālo darbību komandu velk uz leju pretēji Igoudalam!

     [+] [-]

, 2016-04-26 17:27, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Negribu meklēt tagad citātus, lai meklē lielie Eksperti ar lielo E, kam ir birojs ar visiem lieliem kometāru arhīviem, kas izprintēti noglabāti seifos, bet ja nopietni atzīsti, ka pirms pāris sezonām tu noliki Valjero, kad viņš fanoja par Igodalas dankiem.
Ja reiz esi tik kvēls Igudalas fans, tad derētu vismaz iemācīties čaļa uzvārdu pareizi rakstīt - Andre Iguodala, nevis Igoudala vai Igodala, kā tu te raksti

     [+] [-]

, 2016-04-26 17:30, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Rondo ir savtīgs, jo viņš spēlē tikai uz piespēlēm un bumbu kontrolē ļoti ilgi, ātros uzbrukumus norauj. Ļoti savtīgs spēlētājs. Nesavtīgam spēlētājam ir jāspēlē komandas interesēs, tā kā Plamlijs,Igodala,Grīns,Batums, savulaik Biedriņš.
paga, 2010. gada Celtics komandā (vēl ar big 3), Rondo bija pārliecinoši labākais spēlētājs. Ja tiesneši nebūtu sapi.uši game 7 ar mistiskām piezīmēm beigās, Rondo būtu bijis tās sērijas MVP. Arī 2012 gadā Rondo bija ļoti lielā mērā atbildīgs par to, ka Celtics vispār tika līdz konf. finālam. Par 2008 gadu es neko nesaku, tur vilka Pīrss, Alens un Gārnets, un Rondo, laigan gāja starta pieciniekā, beigās parasti sēdēja malā, bet jau sākot no 2009 gada plejiem Rondo bij zvērā, līdz sarāva krusteniskās, tas ir.

     [+] [-]

, 2016-04-26 17:35, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Nja kā pirmā opcija viņš palika otrajā kārtā, bet Finālsērijā tomēr viņš palika par pirmo opciju, gan uzbrukumā, gan aizsardzībā un viņam kabatā ir final MVP. Tur jau ir tā atšķirība, ka Derozans sezonā met 20+ punktus, bet, kad nāk PO, tad ar savu induviduālo darbību komandu velk uz leju pretēji Igoudalam!
Kā var tādu sviestu uzrakstīt? Jā Igudala sedza Lebronu, kas viņu padara par '1. opciju aizsardzībā' (nekad nebiju par tādu terminu dzirdējis, bet kā var teikt, ka viņš bija 1. opcija uzbrukumā ? tik tiešām neskatījies nevienu spēli un tikai pēc pāris hailaitiem vadies savos komentāros ? pirmā opcija tur bija ir un būs Karijs. tas, ka Igudalam, vai kādam citam gadās viena laba sērija, nepadara viņu par komandas līderi un vilcēju.

     [+] [-]

, 2016-04-27 00:03, pirms 9 gadiem
Tas te ir čau:

L.A. CLIPPERS INJURY UPDATE | LA Clippers

Grifins out uz šito sezonu.

Polam veikta operācija un out indefinetely, bet tas jau arī nozīmē čau sezonai.