Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Thunder" otrajā kārtā pret "Spurs", Polam plaukstas kaula lūzums

Rolands Eliņš

"Thunder" otrajā kārtā pret "Spurs", Polam plaukstas kaula lūzums
Kevins Durents un Rasels Vestbruks
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas otrajā kārtā iekļuvusi Oklahomsitijas „Thunder”, kas ar 4-1 sērijā pieveica Dalasas „Mavericks”, bet „Hornets” un „Trail Blazers” savās sērijās panāca neizšķirtu 2-2.

„Thunder” līderi Kevins Durents un Rasels Vestbruks pielika punktu „Mavericks” sezonai, divatā sametot 69 punktus. Durents guva 33 punktus, kamēr Vestbruks pievienoja 36 punktus, savāca 12 atlēkušās bumbas un izdalīja deviņas rezultatīvas piespēles. Ar viņu palīdzību „Thunder” atradās vadībā praktiski visu spēli un uzvarēja 118:104.

Dalasai 24 punktus guva Dirks Novickis, bet „triple-double” tuvumā bija gruzīnu centrs Zaza Pačulija (12+7+9). 37 gadus vecais Novickis aizvadījis savu kārtējo sezonu augstā līmenī un starpsezonā var kļūt par brīvo aģentu, ja komanda vēlēsies sākt doties jaunā virzienā, taču vismaz publiski treneris Riks Kārlails pēc spēles apliecināja, ka centīsies panākt, lai Novickis paliek komandā.

Šai sērijai jau iepriekš tika pievērsta pastiprināta uzmanība, jo „Mavericks” puse ļoti kritiski novērtēja „Thunder” atsevišķas rupjības un provokācijas laukumā, savukārt pirms šodienas spēles izcēlās Dalasas komandas īpašnieks Marks Kjūbans. Viņš pirmsspēles intervijā paziņoja, ka Vestbruks ir „All Star” līmeņa spēlētājs, bet vienīgā superzvaigzne „Thunder” komandā ir Durents. Durents pēc spēles uz šo komentāru atbildēja skarbi: „Kjūbans ir idiots. Viņš ir idiots. Neklausieties viņā, viņš vienkārši ir idiots. Tas arī viss, ko šajā sakarā vēlamies teikt.”

"Thunder" ir trešā komanda, kas nokārtojusi vietu otrajā kārtā, un jau zina savu pretinieci - Sanantonio "Spurs", kas regulārajā sezonā uzvarēja 67 spēlēs un pirmajā kārtā ar 4-0 pārliecinoši pieveica traumu mākto Memfisu.

Tikmēr „Hornets” vēlreiz savā laukumā pieveica „Heat” un panāca sērijā 2-2. Kemba Vokers sameta 34 punktus, kamēr Maiami līderiem Dveinam Veidam, Goranam Dragičam un Hasanam Vaitsaidam patraucēja piezīmju problēma – visi trīs savāca pa četrām piezīmēm. Veids izcēlās ar desmit rezultatīvām piespēlēm un 12 punktiem, bet 16 sameta Džo Džonsons. „Heat” trāpīja gandrīz trīs tālmetienus vairāk (11:4), taču tas neglāba no zaudējuma 85:89.

Vakar ziņas par sava līdera un saspēles vadītāja traumu sagaidīja Goldensteitas „Warriors”, kas daudziem lika uzskatīt, ka būtiski pieaugušas Losandželosas „Clippers” uz iekļūšanu Rietumu finālā. Problēma gan tāda, ka „Clippers” vēl nemaz nav tikusi otrajā kārtā, turklāt šonakt Portlendā Bleiks Grifins atsvaidzināja kājas muskuļa traumu un komandas līderis Kriss Pols kādā neveiksmīgā epizodē otrajā puslaikā cieta rokas traumu. Viņš atstāja spēli, un ģērbtuvēs tika konstatēts kaula lūzums viņa labajā rokā. Par traumas nopietnību konkrētāk tiks paziņots vēlāk, taču neoficiāli avoti vēsta, ka Polam sezona ir beigusies.

Portlendai savukārt lielisku maču aizvadīja vairāki ierastie otrā plāna lomu spēlētāji – Al-Faruks Aminu sameta 30 punktus (karjeras rekords), trāpot sešus tālmetienus, bet centrs Meisons Plamī, lai arī guva tikai divus punktus, tāpat savāca „double-double” ar 14 atlēkušajām bumbām un 10 piespēlēm. Saviem mērogiem pieticīga spēle Deimienam Lilardam, kuram 12 punkti, taču ar to pietika, lai pārspētu „Clippers” ar 98:84 un panāktu neizšķirtu sērijā.

NBA izslēgšanas spēles, 26. aprīļa rezultāti

KomandasRez.Rezultatīvākie
Hornets-Heat89:85Vokers 34 – Džonsons 16
Thunder-Mavericks118:104Vestbruks 36 – Novickis 24
Trail Blazers-Clippers98:84Aminu 30 – Grifins 17

Austrumu konference

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Cavaliers(1)-Pistons(8)106:101107:90101:91100:984:0
Raptors(2)-Pacers(7)90:10098:87101:8583:1002:2
Heat(3)-Hornets(6)123:91115:10380:9685:892:2
Hawks(4)-Celtics(5)102:10189:72103:11195:1042:2

Rietumu konference

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Warriors(1)-Rockets(8)104:78115:10696:97121:943:1
Spurs(2)-Grizzlies(7)106:7494:6896:87116:954:0
Thunder(3)-Mavericks(6)108:7084:85131:102119:108118:1044:1
Clippers(4)-Trail Blazers(5)115:95102:8188:9684:982:2

Izmantotie resursi:
NBA.com

     [+] [-]

, 2016-04-26 10:50, pirms 9 gadiem
DainisU rakstīja: GSW noveicās pamatīgi. Clippers bez Pola un Blazers nav nekādi "contenders". GSW vajadzētu tikt ar viņiem galā bez Karija visā sērijā (ja nepieciešams).
Kas tur noveicies ?
Regulārājā sezonā izcīnija 1.vietu + Karijam trauma, par kādu veiksmi TU runā ? Karijs pēc traumas nebūs nēkads vilcējs uzreiz, būs tka formas kritums...

     [+] [-]

, 2016-04-26 10:55, pirms 9 gadiem
Reaalais rakstīja: Nu nezinu vai Portlanda ar 3 spēlētājiem spēs uzvilkt LAC arī bez CP3. Kliperiem tomēr zvaignznēs ir rakstīts - "Jums būs izgāzt otro sēriju!". Bet nu šī sērija tagad varētu aizvilkt līdz 7 spēlēm.
Nu es neteiktu, ka 3 spēlētāji tikai POR. Protams enerģiskie Makalums un Lilards ir komandas līderi, bet redzam, ka šosezon ir dažās spēlēs izšāvis Aminu, kas ir pārgājis jaunā līmenī un Plamlija nesavtīgā spēle viņu padara lietderīgāku nekā DJ.+ labi rezervisti, Hendersons un Crabbe!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-26 11:41, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Tomēr Hornets man nav likuši vilties - malači! Kaut kā ticēju tam, ka šīs komandas tomer IR spēkos līdzīgas un sērijai ir jābūt sīvai. Savukārt Blazers man liek ņemt savus vārdus atpakaļ jau 2. reizi - 1.reize bija tad, kad ar pārliecinošu spēli tikai PO, savukārt 2. reize - tagad, kad viņi nu ir kļuvuši par favorītiem pret Clipps.
Kas attiecas uz Durentu, tad piekrītu katram viņa vārdam, kurš tika attiecināts uz Kjubanu - beidzot viens cilvēks pasaka to, kas patiesībā ir un ko daudzi pie sevis nodomāja, taču skaļi nepateica. Tieši šī idiota dēļ Mavs man vienmēr un visur būs visnīstākā komanda ever!
Ņemot vērā, ka abas komandas (Majami un Šarlote) pabeidza sezonu ar identisku bilanci 48 - 34, tas varētu būt pamats ticībai, ka komandas ir spēkos līdzīgas.

     [+] [-]

, 2016-04-26 12:05, pirms 9 gadiem
yeah rakstīja: Oi, nabaga Clippers, sastāvs viņiem jau labs, bet vienmēr kaut kas notiek, vai nepaveicas vai traumas. Un šogad atkal Pols, visticamāk, ārā. Domājams, ka te varētu notikt pārbūve, jo cik gadus nekas nenotiek. Ja Cavs šogad nepaceļ, tad iespējams, ka Kairijs varētu ar Polu mainīties, jo Dokam vajag spēlētāju, kas ir orientēts uz punktu gūšanu, bet Klīvlendai vajadzētu pass first tipa PG kā Pols. Jau pirms trade deadline bija tādas baumas. Vienīgais mīnuss priekš Klīvlendas- līgumu summas atšķirība.

Nezinu, man GSW bez Karija īsti nevienā spēlē neliekas super favorīti, jo tie viņa vidēji 30 punkti...Ne Klejs ne Grīns īsti nevar uzņemties tādu līderu lomu.

GSW 128-108 POR (Karijam 26 punkti)
GSW 105-137 POR (Karijam 31 punkts)
GSW 128-112 POR (Karijam 34 punkti)
GSW 136-111 POR (Karijam 39 punkti)

Ja aiziet Lilardam spēle, tad GSW arī var krist otrajā kārtā, jo spēles ir bijušas ļoti rezultatīvas, un GSW pamanījās pat vienā kārtīgi dabūt iekšās.

Protams, GSW no sākuma jātiek pāri Hjūstonai, jo vienā spēlē bez Karija jau redzējām, kas notiek. Lai arī spēle bija tuva, bet Hjūstona šogad ir miskaste.
Kā tad. Ies nu kāds tādu maiņu taisīs. Tieši LAC vajag saspēles vadītāju, kam primārais nav punktu gūšana, bet pie vajadzības arī to dara. Galu galā ir Rediks un DJ, kuriem vajag izkārtot metienus un ne jau Irvings būs tas īstai tēls.

Nauda jau ir sīkums. CLE piesviež vienu 5M džeku un lieta darīta, bet es tādam darījumam nekad neticēšu.

Domāju LAC paliks jebkurā gadījumā vēl gadu kopā. 3 pamata džekiem vēl ir līgumi uz nākamo sezonu. Un ņemot vērā, ka viņu algas pie jaunajiem algu griestiem nebūt nav max, tad var teikt, ka LAC viņus tur "pa lēto". Un ar algu griestu palielināšanos un pāris līgumu izbeigšanos viņiem būs normāli līdzekļi vasarā. Tikai jautājums kādi SG un SF būs tirgū. Protams, Durants, bet nu tas nu nebūtu ticami, ka tas tur ietu.

     [+] [-]

, 2016-04-26 12:11, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā tad. Ies nu kāds tādu maiņu taisīs. Tieši LAC vajag saspēles vadītāju, kam primārais nav punktu gūšana, bet pie vajadzības arī to dara. Galu galā ir Rediks un DJ, kuriem vajag izkārtot metienus un ne jau Irvings būs tas īstai tēls.

Nauda jau ir sīkums. CLE piesviež vienu 5M džeku un lieta darīta, bet es tādam darījumam nekad neticēšu.

Domāju LAC paliks jebkurā gadījumā vēl gadu kopā. 3 pamata džekiem vēl ir līgumi uz nākamo sezonu. Un ņemot vērā, ka viņu algas pie jaunajiem algu griestiem nebūt nav max, tad var teikt, ka LAC viņus tur "pa lēto". Un ar algu griestu palielināšanos un pāris līgumu izbeigšanos viņiem būs normāli līdzekļi vasarā. Tikai jautājums kādi SG un SF būs tirgū. Protams, Durants, bet nu tas nu nebūtu ticami, ka tas tur ietu.
No GSW Bārnsu varbūt viņi mēģinās pārsolīt?

     [+] [-]

, 2016-04-26 12:15, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: No GSW Bārnsu varbūt viņi mēģinās pārsolīt?
DA visa līga solīs par visiem nenormālās summas.Visiem bus pilna pakaļa ar naudu.Gudrie nemētāsies baigi n gaidīs nākošo vasaru ar lielajiem vārdiem

     [+] [-]

, 2016-04-26 12:19, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: No GSW Bārnsu varbūt viņi mēģinās pārsolīt?
Viņš jau restricted.

Bet neesmu lasījis neko par LAC vasaras plāniem nekur.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-26 12:19, pirms 9 gadiem
Kā var pateikt, Durants guva 33 un Vestbrukss pievienoja 36+12? Tāpat kā, DeAngelo Russell guva 20 punktus, bet KOBE Braiants pievienoja 60

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:13, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Ņemot vērā, ka abas komandas (Majami un Šarlote) pabeidza sezonu ar identisku bilanci 48 - 34, tas varētu būt pamats ticībai, ka komandas ir spēkos līdzīgas.
Tieši tā! Vnk daudzi pēc pirmajām spēlēm te izteicās, ka Miami būs viegla pastaiga, jo spēcīgāks sastāvs, labāks centrs, lielāka PO pieredze, ka Hornets nav PO komanda un vispār - izredžu nav. Bet redz, ka tomēr ir gan izredzes...

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:17, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Tieši tā! Vnk daudzi pēc pirmajām spēlēm te izteicās, ka Miami būs viegla pastaiga, jo spēcīgāks sastāvs, labāks centrs, lielāka PO pieredze, ka Hornets nav PO komanda un vispār - izredžu nav. Bet redz, ka tomēr ir gan izredzes...
Sanāk, ka Batums vilka komandu uz leju! Gan heat mājās paņems spēli un Veids parādīs raksturu. Vienīgais, kas heat trūkst ir maiņa Goranam, jo pg viņiem komandā praktiski ir tikai Dragic.

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:22, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Tieši tā! Vnk daudzi pēc pirmajām spēlēm te izteicās, ka Miami būs viegla pastaiga, jo spēcīgāks sastāvs, labāks centrs, lielāka PO pieredze, ka Hornets nav PO komanda un vispār - izredžu nav. Bet redz, ka tomēr ir gan izredzes...
Pirms sezonas Valters ar bukmeikeru prognozēja šo sezonu un bukmeikers teica, ka Walkers nav pamatsastāva spēlētājs (viņa līmenis ir soliņš). Izrādās, ka tomēr ir gana labs.

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:26, pirms 9 gadiem
Straka rakstīja: Pirms sezonas Valters ar bukmeikeru prognozēja šo sezonu un bukmeikers teica, ka Walkers nav pamatsastāva spēlētājs (viņa līmenis ir soliņš). Izrādās, ka tomēr ir gana labs.
viņi tak nav pārāk gudri..
Kad Kids bij Nets treneris, šie viņu nolika, ka nekam neder. Pagājšgad gada beigās ievilka MIL plejos, un Kidu slavēja, ka tomēr labs. Šogad atkal laikam tomēr neko nemāk

Nu un par Kembu.. nu kā var 21+5+4 čalis nebūt pietiekami labs lai ietu sākumsastāvā ? to pašu Sakramento laikā teica par Tomasu - tagad viņš ir Bostonas līderis un plejos met čutne 30 punktus vidēji spēlē!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-26 13:30, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā tad. Ies nu kāds tādu maiņu taisīs. Tieši LAC vajag saspēles vadītāju, kam primārais nav punktu gūšana, bet pie vajadzības arī to dara. Galu galā ir Rediks un DJ, kuriem vajag izkārtot metienus un ne jau Irvings būs tas īstai tēls.

Nauda jau ir sīkums. CLE piesviež vienu 5M džeku un lieta darīta, bet es tādam darījumam nekad neticēšu.

Domāju LAC paliks jebkurā gadījumā vēl gadu kopā. 3 pamata džekiem vēl ir līgumi uz nākamo sezonu. Un ņemot vērā, ka viņu algas pie jaunajiem algu griestiem nebūt nav max, tad var teikt, ka LAC viņus tur "pa lēto". Un ar algu griestu palielināšanos un pāris līgumu izbeigšanos viņiem būs normāli līdzekļi vasarā. Tikai jautājums kādi SG un SF būs tirgū. Protams, Durants, bet nu tas nu nebūtu ticami, ka tas tur ietu.
es arī par to treidu domāju, ka tas būtu muļķīgākais ko Clipperi varētu izdarīt. Bez CP3 Deandre vispār uzbrukumā būtu nekam nederīgs (jo obviously nebūtu, kas met alley-oopus), arī Grifinam nāktos vairāk strādāt postā, lai gūtu punktus.. Dokam, lai uzvarētu vajag tieši pass-first tipa saspēlnieku, te viņam ir CP3, Bostonā bij Rondo.

Priekš Klīvlendas jau protams tā maiņa būtu ļoti laba, bet no Clipperu puses pilnīgi nekāda tolka. CP3>Irvings, nav pat tuvu šobrīd. Pols ir līderis. Kas notiek ar Klīvlendu bez Lebrona, ar Irvingu kā vadošo spēlētāju mēs esam redzējuši tajās spēlēs, kad Lebrons nespēlēja.

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:38, pirms 9 gadiem
Cik lasīts, tad visai droši , ka Pols vairāk šosezon nespēlēšot. jādomā, ko Doks offsezonā mainīs tur. Džordanam tikko jauns līgums, un Pols joprojām ir Pols, šos divus drošvien prom nedotu.. bet Grifins gan iespējams būtu pieejams. jau sezonas laikā Clipperi ļoti labi spēlēja bez Grifina, varbūt tad ir laiks kautko pamainīt un pretim dabūt beidzot sakarīgu SF. Piemēram CHI Batlers, man šķiet, tur ļoti labi iederētos. Nezinu ko vēl tādā treidā CHI mestu klāt (moš Gibsonu?), bet būšu pārsteigts, ja Doks neko pa offsezonu neizmainīs. Tā grupa jau ir bijusi kopā tagad 5 gadus, un tālāk par 2 raundu nekad netiek, šogad arī, nemot vērā Pola traumu, varētu būt pat grūti no 1. raunda tikt ārā.

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:40, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: es arī par to treidu domāju, ka tas būtu muļķīgākais ko Clipperi varētu izdarīt. Bez CP3 Deandre vispār uzbrukumā būtu nekam nederīgs (jo obviously nebūtu, kas met alley-oopus), arī Grifinam nāktos vairāk strādāt postā, lai gūtu punktus.. Dokam, lai uzvarētu vajag tieši pass-first tipa saspēlnieku, te viņam ir CP3, Bostonā bij Rondo.

Priekš Klīvlendas jau protams tā maiņa būtu ļoti laba, bet no Clipperu puses pilnīgi nekāda tolka. CP3>Irvings, nav pat tuvu šobrīd. Pols ir līderis. Kas notiek ar Klīvlendu bez Lebrona, ar Irvingu kā vadošo spēlētāju mēs esam redzējuši tajās spēlēs, kad Lebrons nespēlēja.
Es palasīju tās baumas, kas bija par to maiņu. Un tur būtībā bija diva veida viedokļi. Vieni teica, ka LAC vajagot tieši skoreru PG, otra puse teica, ka tādu caurumu aizsardzībā toč nevajag.

Reāli, ko es atradu, kā vienīgo iemeslu, lai LAC tā gribētu darīt, ir tas, ka Irvingam vēl praims priekšā un būtu līdzīgā vecumā ar DJ un Grifinu. Bet nu neteiksim, ka CP3 spiež uz atlētismu un savā stilā vēsi var spēlēt līdz 35.

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:46, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es palasīju tās baumas, kas bija par to maiņu. Un tur būtībā bija diva veida viedokļi. Vieni teica, ka LAC vajagot tieši skoreru PG, otra puse teica, ka tādu caurumu aizsardzībā toč nevajag.

Reāli, ko es atradu, kā vienīgo iemeslu, lai LAC tā gribētu darīt, ir tas, ka Irvingam vēl praims priekšā un būtu līdzīgā vecumā ar DJ un Grifinu. Bet nu neteiksim, ka CP3 spiež uz atlētismu un savā stilā vēsi var spēlēt līdz 35.
nu vecums (Polam 30, Irvingam 24) ir vien no tiem nedaudzajiem "par" argumentiem, lai Clipperi tādu treidu vispār apsvērtu.
piekrītu tev par Pola spēles stilu un atlētismu - nav nekāds Vestbruks, ka būtu jauztraucas, ka nu ir pāri 30 gadu robežai un 'atsperes' varētu izbeigties. ja iztiks bez traumām tad vēl pāris gadus var noteikti kapāt.

ps: Polam pēc nākamās sezonas ir player option.. kas to zin, ja arī nākamgad Clipperiem neko neizdodas vinnēt, ļoti iespējams, ka viņš varētu doties citur uzvaras meklēt.

     [+] [-]

, 2016-04-26 13:59, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: nu vecums (Polam 30, Irvingam 24) ir vien no tiem nedaudzajiem "par" argumentiem, lai Clipperi tādu treidu vispār apsvērtu.
piekrītu tev par Pola spēles stilu un atlētismu - nav nekāds Vestbruks, ka būtu jauztraucas, ka nu ir pāri 30 gadu robežai un 'atsperes' varētu izbeigties. ja iztiks bez traumām tad vēl pāris gadus var noteikti kapāt.

ps: Polam pēc nākamās sezonas ir player option.. kas to zin, ja arī nākamgad Clipperiem neko neizdodas vinnēt, ļoti iespējams, ka viņš varētu doties citur uzvaras meklēt.
Nu jā... tāpēc arī augstāk jau laikam rakstīju,ka nākamsezon LAC Big3 paliek, bet CP3 pēc tam ir player option un Grifinam sezonu vēlāk ir player options.

Izdomāju sapņu variantu- CP3 paraksta ar NYK līgumu, LJ jau arī droši vien tagad atkal uz vienu gadu paņems līgumu un vienlaicīgi ar CP3 abi dodas uz NYK. Viņiem sapņi piepildīti (vēl kaut kā DW pierunātu ) un domāju Porziņģis jau nu vismazāk raudātu par tādu situāciju

Ritīgs small ball ar KP centrā

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:00, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: nu vecums (Polam 30, Irvingam 24) ir vien no tiem nedaudzajiem "par" argumentiem, lai Clipperi tādu treidu vispār apsvērtu.
piekrītu tev par Pola spēles stilu un atlētismu - nav nekāds Vestbruks, ka būtu jauztraucas, ka nu ir pāri 30 gadu robežai un 'atsperes' varētu izbeigties. ja iztiks bez traumām tad vēl pāris gadus var noteikti kapāt.

ps: Polam pēc nākamās sezonas ir player option.. kas to zin, ja arī nākamgad Clipperiem neko neizdodas vinnēt, ļoti iespējams, ka viņš varētu doties citur uzvaras meklēt.
Es esmu paarliecinaats, ka CP meegjinaas tikt uz CLE. Ja ne peec shiis, tad peec naakamaas sezonas vinsh tur buus 100%. 1.) vinjsh lebronam ir viens no labaakajiem chomiem 2.) sezonaa nebuutu tik daudz smagu speelju kaa rietumos 3.) beidzot iespeeja pa vieglo tikt vismaz liidz finaalam

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:01, pirms 9 gadiem
trupac rakstīja: Es esmu paarliecinaats, ka CP meegjinaas tikt uz CLE. Ja ne peec shiis, tad peec naakamaas sezonas vinsh tur buus 100%. 1.) vinjsh lebronam ir viens no labaakajiem chomiem 2.) sezonaa nebuutu tik daudz smagu speelju kaa rietumos 3.) beidzot iespeeja pa vieglo tikt vismaz liidz finaalam
Nu CLE jau nu neņems abus (Irvingu un Polu).... Tad no Irvinga jāatkratās, jo neviens no viņiem no benķa toč nenāks.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:06, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu CLE jau nu neņems abus (Irvingu un Polu).... Tad no Irvinga jāatkratās, jo neviens no viņiem no benķa toč nenāks.
Nu protams. Tapeec domaaju CP varbuut pats meegjinaas kaut kaadaa veidaa Dokam sho mainju izbiidiit. Lebrons jau ar cle daudz ko nosaka. Gribees, pateiks vadiibai netieshaa veidaa lai krataas no Irvinga valjaa. Bet nu daudz ko noteiks kaa CLE shogad nospeelees finaalaa. Ja kljuus par chempjiem, tad Irvings paliks CLE.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:08, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu CLE jau nu neņems abus (Irvingu un Polu).... Tad no Irvinga jāatkratās, jo neviens no viņiem no benķa toč nenāks.
Nja tas nav reāli, CP3 vajag daudz spēlēt ar bumbu, Lebronam arī, Irvingam vajag induviduālo spēli priekš sevis, lai iespēlētos, nu neder abi viņi vienā komandā.
Otrkārt, domāju, ka Irvings ir pat traumatiskāks nekā CP3 un Dokam viņš tomēr varētu vairāk nepatikt nekā patikt.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:08, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu CLE jau nu neņems abus (Irvingu un Polu).... Tad no Irvinga jāatkratās, jo neviens no viņiem no benķa toč nenāks.
Irvingu pārbīda uz SG

nu es nezinu. Dokam būtu jāprasa gan Irvings gan vēl kautkas (ķipa Lavs, bet kāda jēga, ja tur jau ir Grifins) par Polu.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:10, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Irvingu pārbīda uz SG

nu es nezinu. Dokam būtu jāprasa gan Irvings gan vēl kautkas (ķipa Lavs, bet kāda jēga, ja tur jau ir Grifins) par Polu.
Atkal vajag taisīt superkomandas un tagad jau vajag BIG5 un BIG12?

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:11, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Nja tas nav reāli, CP3 vajag daudz spēlēt ar bumbu, Lebronam arī, Irvingam vajag induviduālo spēli priekš sevis, lai iespēlētos, nu neder abi viņi vienā komandā.
Otrkārt, domāju, ka Irvings ir pat traumatiskāks nekā CP3 un Dokam viņš tomēr varētu vairāk nepatikt nekā patikt.
lol stabili Irvings ir traumatiskāks. čutne visu savu koledžas sezonu izlaida traumas dēļ. arī NBA pirmajās 3 sezonas regulāri mocījās ar traumām, pern izjāja Cavs finālu
Polam vispār nekas tāds pārāk nopietns nav bijis (vismaz nenāk atmiņā), regulāri spēlē ~70 spēles sezonā, kas jau ir tīri ok.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:13, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: skatos tu esi viens no retajiem šeit, neskaitot mani, kuram cieņā nesavtīgie spēlētāji. Nesavtīgums ir atslēga ceļā uz panākumiem.
Plamlija nesavtīgo dominanci jau atzīmēju iepriekšējā mačā
Nav divreiz jāmin, kurš ir līgas paraugs nesavtīgā spēles manierē.
1 no 2:
1) Ir jāārstējas (un ar steigu), ja lēkā ar diviem profiliem un pats sevi slavē.
2) Paņemat numuru viesnīcā (ja nav pirmais variants) un nesavtīgi ieprieciniet viens otru.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:14, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Atkal vajag taisīt superkomandas un tagad jau vajag BIG5 un BIG12?
Nu Lebronam un viņa faniem jau šķiet nekas iebilstams nebūtu. Es jau gaidu domāju par jaunajām atrunām ko visi teiks šogad, kad Cavs plejos pakāsīs.
turklāt, tas tāds joks jau vien bij.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:18, pirms 9 gadiem
Ulrihs rakstīja: 1 no 2:
1) Ir jāārstējas (un ar steigu), ja lēkā ar diviem profiliem un pats sevi slavē.
2) Paņemat numuru viesnīcā (ja nav pirmais variants) un nesavtīgi ieprieciniet viens otru.

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:26, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Irvingu pārbīda uz SG

nu es nezinu. Dokam būtu jāprasa gan Irvings gan vēl kautkas (ķipa Lavs, bet kāda jēga, ja tur jau ir Grifins) par Polu.
Nu par traumām gan īsti līdz galam nevar piekrist, jo CP3 arī pabieži traumas norauj. vairākas sezonas ar 60 spēlēm (tas ir, ka 1/4 izlaiž).

Bet nu jā.... 1 vs 1 tur ne tuvu nav vienāda vērtība abiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-26 14:26, pirms 9 gadiem
Ulrihs rakstīja: 1 no 2:
1) Ir jāārstējas (un ar steigu), ja lēkā ar diviem profiliem un pats sevi slavē.
2) Paņemat numuru viesnīcā (ja nav pirmais variants) un nesavtīgi ieprieciniet viens otru.
Tas te bija labs

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:27, pirms 9 gadiem
Ulrihs rakstīja: 1 no 2:
1) Ir jāārstējas (un ar steigu), ja lēkā ar diviem profiliem un pats sevi slavē.
2) Paņemat numuru viesnīcā (ja nav pirmais variants) un nesavtīgi ieprieciniet viens otru.
Beidz sprēgāt. Kur tu redzi, kādu saistību man ar viņu? Esmu reģistrējies par 7 gadiem ātrāk nekā viņš. Vnk viņa viedoklim piekrītu, bet tu ar savu savtīgo viedokli katru gadu brēc, ka tava komanda paliek ārpus PO!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-26 14:34, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Beidz sprēgāt. Kur tu redzi, kādu saistību man ar viņu? Esmu reģistrējies par 7 gadiem ātrāk nekā viņš. Vnk viņa viedoklim piekrītu, bet tu ar savu savtīgo viedokli katru gadu brēc, ka tava komanda paliek ārpus PO!
nu un ka 7 gadu starpība ? visi jūsu komentāri par Igudalas nesavtīgumu ir vienlīdz tizli mierīgi varētu būt tavs otrs profils

  +2 [+] [-]

, 2016-04-26 14:36, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Beidz sprēgāt. Kur tu redzi, kādu saistību man ar viņu? Esmu reģistrējies par 7 gadiem ātrāk nekā viņš. Vnk viņa viedoklim piekrītu, bet tu ar savu savtīgo viedokli katru gadu brēc, ka tava komanda paliek ārpus PO!
Nu, ja nav otrs profils. Tad atliek izdariit otro variantu

     [+] [-]

, 2016-04-26 14:45, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: nu un ka 7 gadu starpība ? visi jūsu komentāri par Igudalas nesavtīgumu ir vienlīdz tizli mierīgi varētu būt tavs otrs profils
Ha ha.. tad jau sanāk, ka Rondo arī baigi nesavtīgais. Dala daudz piespēles. Bet tam ir iemesls. Jo pats nemāk iemest(vismaz no distances).

     [+] [-]

, 2016-04-26 15:06, pirms 9 gadiem
Gandrīz trīs talmetienus vairāk(11:4)
Autor,kā tas ir domāts?Gandrīz 3,bet tomēr septiņus tālmetienus vairāk vai arī gandrīz trīs reizes vairāk tālmetienu?