Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim un "Knicks" bezcerīga spēle Bostonā un trešais zaudējums

Emils Ozerinskis

Porziņģim un "Knicks" bezcerīga spēle Bostonā un trešais zaudējums
Kristaps Porziņģis uzbrukumā pret Džeilenu Braunu
Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā trešo zaudējumu pēc kārtas šonakt piedzīvoja Ņujorkas "Knicks", kas izbraukumā ar rezultātu 89:110 nespēja izrādīt pretestību Bostonas "Celtics" basketbolistiem. Sezonas vājāko spēli aizvadīja Kristaps Porziņģis.

Bostonas "Celtics" starpsezonā lielas cerības saistīja ar Gordona Heivorda pievienošanos komandai, bet basketbolists jau sezonas pirmajā spēlē šaušalīgā epizodē salauza potīti un šosezon vairs nespēlēs. Tāpat zaļajiem šajā mačā nevarēja palīdzēt Markuss Moriss un Markuss Smārts. Savukārt Ņujorkas "Knicks" rindās nevar spēlēt divi francūži Franks Nilikinā un Jaokims Noa.

Kristaps Porziņģis aizvadīja savu sezonas nesekmīgāko spēli. Laukumā pavadot 31:41 minūti, liepājnieks guva 12 punktus (1p, 6/9, 2p. 3/12, 3p, 0/2), savāca piecas atlēkušās bumbas zem groziem un pieļāva divas kļūdas, tāpat reizi pārkāpjot noteikumus. Latviešu basketbolista +/- rādītājs bija vājākais starp visiem spēles dalībniekiem -14.

Spēles pirmajās minūtēs Bostona aizsardzībā uzmanīgi pieskatīja Kristapu Porziņģi, neļaujot Latvijas basketbolistam viegli saņemt bumbu un gadījumos, kad bumba līdz Ņujorkas līderim nonākusi, Ķelti sedza Porziņģi pa diviem. Tādējādi pirmajā ceturtdaļā latvietim tikai viens precīzs metiens no pieciem groza iekarošanas mēģinājumiem. Tikmēr Bostonas komandas spēlētāji vairākkārt pamanījās aizskriet ātrajos uzbrukumos, efektīgi triecot bumbu grozā no augšas. "Knicks" rindās neatlaidīgi pēc atlēkušajām bumbām devās Eness Kanters, pirmajā ceturtdaļā sakrājot deviņas izcīnītas bumbas, bet mājinieku rindās ātri desmit punktu robežu pārsniedza Kairijs Ērvings un Džeilens Brauns. Pēc spēlētām 12 minūtēm rezultāts bija 30:17 par labu Breda Stīvensa vadītajai vienībai.

Spēles otrajā ceturtdaļā jau piecu nospēlētu minūšu laikā "Celtics" pārsvars sasniedza 20 punktu robežu (43:23), pārliecinoši ieskicējot spēles potenciālo iznākumu, kas neko labu nesolīja Ņujorkas komandai. Savā 21. dzimšanas dienā lielisku pirmo puslaiku aizvadīja Džeilens Brauns sakrājot 18 punktus. Lielajā pārtraukumā "Celtics" devās ar pārliecinošu pārsvaru - 54:33.

Porziņģim nespējot gūt savu ierasto punktu normu, Ņujorkas komandas rindās iniciatīvu uzņēmās Kanters, kuram diezgan laicīgi izdevās noformēt "double-double" statistikas rādītājus. Trešajā ceturksnī ar spilgtām epizodēm izcēlās Ērvings, izdalot gan elegantas piespēles, gan raidot grozā metienus līdz ar uzbrukuma laika beigu signālu. Trešās ceturtdaļas izskaņā laukumā uz nelielu brīdi devās spāņu centrs Vilijs Ernangomess, gūstot četrus punktus un nedaudz samazinot Ņujorkas deficītu - 60:77.

Noslēdzošajā ceturksnī "Knicks" mēģinājumus sadeldēt rezultāta starpību apdzēsa debitants Džeisons Teitums, realizējot gan caurgājienus, gan metienus no tālās distances. Spēles beigu daļā savu punktu rēķinu nedaudz izdevās uzlabot Porziņģim, tomēr kopējā spēles kontekstā tam lielas nozīmes nebija, jo "Celtics" pārliecinoši soļoja pretī uzvarai jau kopš mača pirmajām minūtēm. Spēles pēdējās piecās minūtēs laukumā atradās tikai jaunie spēlētāji un rezervisti. Spēles beigu rezultāts 110:89 atnesa Bostonai trešo uzvaru četrās aizvadītās spēlēs.

"Celtics" - "Knicks" 110:89 (30:17, 24:16, 23:27, 33:29)

Celtics: Brauns 23, Teitums 22, Ērvings 20, Horfords 13 (13 ab), Teiss 11, Rozīrs 8, Larkins 6, Jabusele 4, Beinss 3, Ojeleje, Naders, Bērds
Knicks: Kanters 16 (19 ab), Lī 13, Porziņģis 12, Ernangomess 12, Sešons 8, Hārdavejs 6, Makdermonts 6, Bīzlijs 6, Džeks 4, Tomass 2, Beikers 2, Okvins 2, Dotsons

Izmantotie resursi:
NBA.com/Stats | NBA Stats

     [+] [-]

, 2017-10-25 05:26, pirms 8 gadiem
3pt lādēšana Bostonas izpildījumā izskatījās kā konču vākšana Helovīnos, bez piepūles.
Villijs malacis.

 +10 [+] [-]

, 2017-10-25 05:31, pirms 8 gadiem
Te nu tev bija ērts pretinieks Bostona Porziņģim

  -2 [+] [-]

, 2017-10-25 05:52, pirms 8 gadiem
Autoram liels fuj, nomaina Gordonu Henordu uz Gordonu Heivordu un manu kritiku uzreiz izdzēš.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-25 06:28, pirms 8 gadiem
Noskatijos 1mo ceturtdalu...
Porzingi labi krampeja,uz noteikumu robezas dazbrid.Lika mest sarezgitus metienus.Bostonai Brauns labs.Gan aizsardziba,gan uzbrukuma.
Hardaveja ligums...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-25 06:40, pirms 8 gadiem
Hārdavejam minūtes kā starting 5, punkti pat priekš beņķa par maz

  +2 [+] [-]

, 2017-10-25 07:28, pirms 8 gadiem
Kur ir Kuzminskas?

  +5 [+] [-]

, 2017-10-25 07:37, pirms 8 gadiem
Bloks2 rakstīja: Kur ir Kuzminskas?
TRAUMA. jau pie kāda 10 raksta... cik var.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-25 07:39, pirms 8 gadiem
Pelnrušķītes stāsts NY grib spēlēt uz KP citu apgūt spēles plānu , variantu nevar.

  +7 [+] [-]

, 2017-10-25 07:40, pirms 8 gadiem
KP iespējams sliktākā spēlē NBA... Neteikšu ka pressings bija milzīgs, jau kopš pirmās sekundes KP neizskatījās savā ādā. Šašļucis, noguris, bez ierastās agresivitātes. Izskatījās pēc neveikla lempja, galīgi ne pēc sevis. Bet gadās arī tādas spēles, kur pretī Hardaways turpina ar ~ 2 no 10.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-25 07:49, pirms 8 gadiem
doksnomarsa rakstīja: KP iespējams sliktākā spēlē NBA... Neteikšu ka pressings bija milzīgs, jau kopš pirmās sekundes KP neizskatījās savā ādā. Šašļucis, noguris, bez ierastās agresivitātes. Izskatījās pēc neveikla lempja, galīgi ne pēc sevis. Bet gadās arī tādas spēles, kur pretī Hardaways turpina ar ~ 2 no 10.
Hārdavejs izskatās vēl lielāks nespējnieks par Noah

  +7 [+] [-]

, 2017-10-25 07:55, pirms 8 gadiem
Nu, nav Hārdavejs sūdīgs. Nav, protams, līguma vērts, bet nav džeks slikts. Problēma ir tā, ka Knicks var teikt nav saspēles vadītāja - Kanters punktus gūst no tip-in un atlēcenēm. Porziņģis uz sava talanta un metiena rēķina.
Tas ir smieklīgi - Beikers, Džeks, Sešions - tas nav nopietni.
Hārdevejs spēlēja labi, tad, kad bija labs saspēles vadītājs un kaut kāda bumbas kustība - Feltons, Kalderons, un Atlantā Šrēders.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-25 07:59, pirms 8 gadiem
Kanteram 19 rebi kāpēc KP tikai 5 ?

     [+] [-]

, 2017-10-25 08:01, pirms 8 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Kanteram 19 rebi kāpēc KP tikai 5 ?
Jo viņš viņam aizsardzībā ļāva paņemt rebus nevis cīnijās ar savējo

  -2 [+] [-]

, 2017-10-25 08:03, pirms 8 gadiem
SwaggyS rakstīja: Jo viņš viņam aizsardzībā ļāva paņemt rebus nevis cīnijās ar savējo
bet kur tad OFF rebi ar tiem ar punktus ar var pelnit.

  +5 [+] [-]

, 2017-10-25 08:05, pirms 8 gadiem
Witslenamitea rakstīja: bet kur tad OFF rebi ar tiem ar punktus ar var pelnit.
varbūt tāpēc, ka KP ir strecth un zem groza uzbrukumā nemaz daudz nespēlē? Loģiski

  -2 [+] [-]

, 2017-10-25 08:09, pirms 8 gadiem
Tas ari viss....
Slēpts komentārs: aizermans

     [+] [-]

, 2017-10-25 08:27, pirms 8 gadiem
0 piesspēles var arī redzēt kad uzbrukums iesprūst neiesaista komandas biedrus.Pie šī aspekta ir jāpiestrādā tad būs kā Jokičš))

  +2 [+] [-]

, 2017-10-25 08:32, pirms 8 gadiem
Horfords ir visnepateicīgākais sedzējs priekš KP un šeit arī rezultāts. KP baigi vajadzētu ar Dirku vai Kobi patrenēties lai viņam parāda pustālu, fadeaway tieši no posta, savādāk tik līdz krampē, postā bezspēcīgs.Tiesa šodien arī galīgi nekrita,bet domāju šādas spēles sapurinās komandu, vienīgi tieši KP faktors ir ļoti izšķiroš, jo ja KP samet daudz, komanda var uzvarēt, bet ja maz, tad gandrīz garantēts zāģis

  +4 [+] [-]

, 2017-10-25 08:33, pirms 8 gadiem
Diemžēl Porziņģim un Knicks cieta drāte un sausa baranka
Jācer ka pirmā uzvara un 40 punktu spēle nav aiz kalniem!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-25 08:36, pirms 8 gadiem
Beikers un Thomas labākie. Money down the drain.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-25 08:37, pirms 8 gadiem
Bet bez Heivorda Bostonai Brauns un Teitums labi ir un velk jau komadu kopā ar Ervingu)

  +3 [+] [-]

, 2017-10-25 08:41, pirms 8 gadiem
Ož pēc Rīgas Dinamo varianta, uzvaras būs maz. Atliek vien cerēt, ka KP spēs priecēt ar labu spēli.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-25 09:05, pirms 8 gadiem
Kamēr Hornaseksu neatlaidīs no galvenā trenera amata ,kardināli nekas nemainīsies.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-25 09:09, pirms 8 gadiem
andza rakstīja: Kamēr Hornaseksu neatlaidīs no galvenā trenera amata ,kardināli nekas nemainīsies.
Kāds tur Hornačeks? Sastāvs ir pilnīgs trash, jau pirms sezonas bija skaidrs, ka tur būs zaudējums pēc zaudējuma.
Porziņģa lielākā problēma ir stabilitāte, kas bija redzama jau abās iepriekšējās sezonās. Ja ir viena vai divas labas spēles, tad garantēti tālāk sekos smags kritums.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-25 09:14, pirms 8 gadiem
Pirmie treneri atlaida Suns, nākamie - Knicks?

  +1 [+] [-]

, 2017-10-25 09:20, pirms 8 gadiem
Priekš KP šonakt bija tas-one of does days when nothing works.
Par komandu tur īsti nav ko runāt...Trešā spēle,un joprojām neviens nevar neko iemest..Par saspēles vadīšanu vispār var nerunāt

  +1 [+] [-]

, 2017-10-25 09:22, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Priekš KP šonakt bija tas-one of does days when nothing works.
Par komandu tur īsti nav ko runāt...Trešā spēle,un joprojām neviens nevar neko iemest..Par saspēles vadīšanu vispār var nerunāt
Joprojām izbrīna ka pirms sezonas neatstāja Black bet paņēma Džeku kurš nemaz netiek laukumā tik šodien bik tika un 4pts.

  +7 [+] [-]

, 2017-10-25 09:36, pirms 8 gadiem
Pēc pirmās sezonas likās,ka Knicks nevar dabūt sliktāku pg par Kalderonu.Pēc otrās likās,ka nevar dabūt sūdīgāku pg ar court vision a.k.a Rose.
Šogad vispār nav saspēlnieka

  -3 [+] [-]

, 2017-10-25 09:38, pirms 8 gadiem
Karalis ir pliks kad ir jāspēlē pie labākas aizsardzības.
Antons pareizi teica ka vienradzis visu laiku slēpās aiz citu mugurām.

     [+] [-]

, 2017-10-25 09:42, pirms 8 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: Autoram liels fuj, nomaina Gordonu Henordu uz Gordonu Heivordu un manu kritiku uzreiz izdzēš.
Yo, autors riktigs pumpu pakaļa! Es, tā šķiet, arī esmu pazudis ar savu komentāru. Uztaisīja Gejlordu Hardonu, tagad aši nomainīja un izdzēsa komentārus. Emīls Ozerinskis.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-25 09:46, pirms 8 gadiem
GrantsHills rakstīja: Karalis ir pliks kad ir jāspēlē pie labākas aizsardzības.
Antons pareizi teica ka vienradzis visu laiku slēpās aiz citu mugurām.
Labs saspēlnieks izkārtos uzbrukuma iespējas. Saspēlnieka Nicks nav, un nav arī kāda cita spēlētāja, kurš piesaistītu sev uzmanību un atvieglotu KP

     [+] [-]

, 2017-10-25 09:53, pirms 8 gadiem
vorkuta rakstīja: Labs saspēlnieks izkārtos uzbrukuma iespējas. Saspēlnieka Nicks nav, un nav arī kāda cita spēlētāja, kurš piesaistītu sev uzmanību un atvieglotu KP
Jādzen Džeks prom un jagaida Frenks un jāņem atpakaļ Black bet Bakeru jāpārbīda uz 2 pozīciju lai cīnās ar Hardeveju un Lee.

     [+] [-]

, 2017-10-25 09:58, pirms 8 gadiem
Atvainojos labojums nevis Black bet Trey Burke,

  +3 [+] [-]

, 2017-10-25 10:00, pirms 8 gadiem
Vērojot Kristapa spēles, esmu ievērojis- ja Kristaps pirmo metienu spēlē iemet, tad viņam spēle arī aiziet, ja ne- tad ļoti viduvēja vairumā gadījumu.
Bet NY saspēles nav nekādas- viens ar bumbu, pārējie pārsvarā stāv uz vietas un gaida, kas nu būs. Arī Kristaps piespēles no partneriem saņēma ar pamatīgu nokavēšanos un tad jau pretspēlētājs(-i) klāt.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-25 10:02, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Pēc pirmās sezonas likās,ka Knicks nevar dabūt sliktāku pg par Kalderonu.Pēc otrās likās,ka nevar dabūt sūdīgāku pg ar court vision a.k.a Rose.
Šogad vispār nav saspēlnieka
Pirmajā sezonā Knicks bija saspēlnieks, kas prata piespēlēt, bet ne pats uzbrukt, otrajā bija spēlētājs, kas cenšas tikai uzbrukt, tagad ir spēlētāji, kas cenšas apvienot abus, bet dara to sliktāk par Kalderonu, Rouzu!
Celtics sākumsastāvā iet spēlētāji,kas dara abas šīs lietas un augstā līmenī!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-25 10:03, pirms 8 gadiem
postā kp joprojām nopietnas problēmas. Grūsta kā lupatu lelli. Un viņš pat savlaicīgi neatspēlē partnerim pie double team. Bet nu visa komanda miskaste, neatceros nevienu iespēlētu kombināciju.

     [+] [-]

, 2017-10-25 10:05, pirms 8 gadiem
Kā viens bija uzrakstījis tviterī, tad Knicks vajag pacietību, jo jaunie spēlētāji jau nāk klāt un ir arī pāris veterāni, bet ja grib rezultātu uzreiz, tad nedabūs ne rezultātu, ne labus spēlētājus!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-25 10:20, pirms 8 gadiem
Ernangomess gūst tik pat daudz punktus cik KP. Gribēja KP, lai Ernangomess spēlē daudz.

     [+] [-]

, 2017-10-25 10:33, pirms 8 gadiem
Šogad varēs uzvarēt (pareizāk laikam būtu cīnīties ar) Čikāgu un Dalasu...

  +4 [+] [-]

, 2017-10-25 10:36, pirms 8 gadiem
vispar knicks lielaka kluda bija pagajusa vasara aizmainti lopezu un grantu pret noa un rose, ja si maina nebtu bijusi domaju jau pagajuso gadu knicks btu playoff komanda, vini aizmainija potencialu jedzigu saspelnieku un labu def centru pret speletajiemkuri vai nu knicks jau ir pametusi, vai ari nav vajadzigi komandai LD

  +2 [+] [-]

, 2017-10-25 10:48, pirms 8 gadiem
TripleX rakstīja: Šogad varēs uzvarēt (pareizāk laikam būtu cīnīties ar) Čikāgu un Dalasu...
kad Čikāgai būs ierindā Lavīns,Dans,Mirotičš un Portis tad arī ar viņiem nevarēs spēlēt))

  +3 [+] [-]

, 2017-10-25 10:50, pirms 8 gadiem
KP šodien vnk nevarēja iemest savus metienus un laba PG trūkums ir acīmredzams. Sesions uz maiņu var nākt dažas minūtes, Jackam labākie gadi aiz muguras, nebūs viņš tāds kā GSW kreklā, un Bakeram nav tik liels potenciāls, lai spēlētu vairāk par 5min. Vajag PG, nu par Hardveja naudu vasarā vajadzēja kādu PG, metēju pietiek, vajag labu PG. Rubio palaida garām par sviestmaizi, maiņas darījumos arī neko nedabūja, vajag spēlētājus, kas rada iespējas citiem. KP ir punktu mašīna un metējs, Hardvejs,Lee,Mcdermonts,Bīslijs, visi met , bet ,kas iet cauri praktiski nav. Pret Beldso, nedodot jaunos arī īsti nav, ko dot.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-25 10:54, pirms 8 gadiem
3/12 ir izgāšanās. reto reizi gaidīju spēli, bet ieraudzīju knapi savāktus 12 punktus. Labi ka Kanteram double sanāca, būtu vēl 20 tais rebs bijis, tad vispār

  +1 [+] [-]

, 2017-10-25 10:55, pirms 8 gadiem
DeGunS rakstīja: vispar knicks lielaka kluda bija pagajusa vasara aizmainti lopezu un grantu pret noa un rose, ja si maina nebtu bijusi domaju jau pagajuso gadu knicks btu playoff komanda, vini aizmainija potencialu jedzigu saspelnieku un labu def centru pret speletajiemkuri vai nu knicks jau ir pametusi, vai ari nav vajadzigi komandai LD
Tur jau tā lieta, ka Knicks mērķi nav saspēlnieki, PF/C, kas izcīna 30-35 uzvaras, bet gan krietni augstāki!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-25 10:56, pirms 8 gadiem
pūce rakstīja: 3/12 ir izgāšanās. reto reizi gaidīju spēli, bet ieraudzīju knapi savāktus 12 punktus. Labi ka Kanteram double sanāca, būtu vēl 20 tais rebs bijis, tad vispār
Es nemaz neskatījos, jo pret Bostonu vienmēr ir smagi izbraukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-10-25 11:05, pirms 8 gadiem
Te jau bija skaidrs, ka tāda Bostona viņam nav ērts petinieks. Bet nu Knicks, saspēles vispār nav, reāli tur visi Sešioni un Džeki ir drausmīgi saspēlnieki, būtu tieši labi, ja Bledso būtu knicks. Treneris ar nav spīdoši labs. 😕

     [+] [-]

, 2017-10-25 11:08, pirms 8 gadiem
Maiņās NYK jāizdara būtu pāris lietas
1)Džeks prom jaatrod kāds cits PG.
2)Viens no dārgajiem SG (Hardevejs vai Lee)jāmaina prom ir
3)pārprodukcijas uz SF ar jāmaina (reālākais variants Thomas prom)
4)Uz PF pozīciju vajag normālu špīleru kas atpūtinātu KP jo pa 35 min ja spēlē var redzēt beigās nav nekāds (LV izlasē spēlēja viņš pa 28min un bija efektīvāgs ilgāku laiku nevis kā izspiests citrons jau 3 spēlē)
Protams vēl jāskatās kā būs kad Ntilikina spēlēs kad būs vesels.

     [+] [-]

, 2017-10-25 11:12, pirms 8 gadiem
Sesionu jātreido prom, Džerets Džeks laukumā darbojas daudz pārliecinošāk un dala piespēles. Kamēr Franks nevar spēlēt, Džeks jālaiž starta pieciniekā.

     [+] [-]

, 2017-10-25 11:12, pirms 8 gadiem
Šoreiz vāji no 16 metieniem (neskaitam sodus) tikai 3 iemeta.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-25 11:15, pirms 8 gadiem
DainixDT rakstīja: Sesionu jātreido prom, Džerets Džeks laukumā darbojas daudz pārliecinošāk un dala piespēles. Kamēr Franks nevar spēlēt, Džeks jālaiž starta pieciniekā.
salīdzinājumam šodien Sešions 25 min 7 asisti a Džekam 17min tikai 2 asisiti tākā nepārāk dala piespēles.
Protams nesaku par tām kas nav rezultatīvās varbūt to viņam ir vairāk.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-25 11:25, pirms 8 gadiem
Pirmāmkārtām Hornačeks jāatlaiž, otrkārtām Knikiem vajag labu 3pt šuteri. NBA sliktu spēlētāju nav, bet Latvijas izlase ar KP parādija daudz sakarīgāku basi.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-25 11:31, pirms 8 gadiem
Porzinģim nesekmīga spēle, bet PF/C atkal savākuši 42p(nospēlējot 77min no 240)!
Ar garajiem vispār nebūs problēmu divas sezonas un jāsāk kārtot PG, SG, SF, lai kļūst konkurētspējīgāki!

  -1 [+] [-]

, 2017-10-25 11:37, pirms 8 gadiem
kāds līderis, tāda komanda ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-10-25 12:10, pirms 8 gadiem
Subaars rakstīja: Kāds sencis, tāds sīkais.
kāda bilde, tāda tava māte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-10-25 13:33, pirms 8 gadiem
Kā tad tā atkal zāģis? Jā domāju Entonijs vainīgs (zinu ka viņš nav Knikos), ja ne tas entonijs, zūdmens viens visus bāztu un titukus ņemtu :/ nost ar Entoniju (tā taču mazie pokemoni uzskata, ka šis visur vainīgs). Zūdmens = zaudējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-10-25 15:09, pirms 8 gadiem
Vajag Entoniju atpakaļ

     [+] [-]

, 2017-10-25 15:21, pirms 8 gadiem
Nav viss tikai saspēlniekā. KP vispār bija atslābis. Pofig, ka nekrīt, tad dari citu darbu! Cīnies par rebiem, nosedz pretspēlētāju, bloķē, ej uz atskokiem, iesaisties uzbrukumā zem groza! KP kaut kā nevēlas normāli strādāt pick n rollā, īsti neatraujas, pats nesaprot: rauties uz trīni vai zem groza.. Uzliek bloku un kkur novīst pa vidu, neakcentē vajadzību pēc piespēles uz sevi. Daudzos brīžos saspēlnieki ar acīm meklē KP, bet viņš pagriež muguru un kko diriģē, izvairās. Tāda sajūta, ka īsti spēlēt negrib. Un tad pēkšņi ļoti apņēmīgi pieprasa bumbu, kad jau epizode zaudēta un sedzējs uzkāries virsū. Kaut kā ar to IQ šoreiz vāji viņam. Tāda sajūta, ka vispār nav ķīmijas ne ar vienu spēlētāju. Kaut ko savā nodabā mēģina uzsākt pēc Melo parauga. Bēdīgi skatīties bija.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-25 15:44, pirms 8 gadiem
Noskatījos līdz 4/4 vidum. Kaut ko nelabu bija saēdušies. Visi bija ne savā ādā, ja jau pat Kvinam un Kanteram krita bumba ārā no rokām. Lee varēja izcelties pat ar viduvēju spēli.
Saspēles tiešām nebija un tā ir arī trenera vaina. Spēles laikā, ko skatījos, neredzēju nevienu garajiem izpēlētu/izkārtotu metienu, pat pikenrolu ne. Sessions izskatās vispār nezina, kas ir saspēle, ko viņš mācīs jaunajam francim? Tas jau bija minēts iepriekš komentos, visa spēle uz 1-1 vai no atlekušajām. Tiešām nevar kādreiz caurgājienā atmest kādreiz KP vai kādam citam uz 3-oiku?
Ja KP neiet spēle, trenerim nav plāna B (plāns A arī visai šķidrs). Normāli būtu, ja treneris nelaistu 4/4 laukumā vismaz KP, ja spēle neiet un zaudējums neizbēgams. Labāk, lai atpūšas, gan būs spēles, kad aizķerties rezultātā.

     [+] [-]

, 2017-10-25 16:24, pirms 8 gadiem
Zoverags rakstīja: Nav viss tikai saspēlniekā. KP vispār bija atslābis. Pofig, ka nekrīt, tad dari citu darbu! Cīnies par rebiem, nosedz pretspēlētāju, bloķē, ej uz atskokiem, iesaisties uzbrukumā zem groza! KP kaut kā nevēlas normāli strādāt pick n rollā, īsti neatraujas, pats nesaprot: rauties uz trīni vai zem groza.. Uzliek bloku un kkur novīst pa vidu, neakcentē vajadzību pēc piespēles uz sevi. Daudzos brīžos saspēlnieki ar acīm meklē KP, bet viņš pagriež muguru un kko diriģē, izvairās. Tāda sajūta, ka īsti spēlēt negrib. Un tad pēkšņi ļoti apņēmīgi pieprasa bumbu, kad jau epizode zaudēta un sedzējs uzkāries virsū. Kaut kā ar to IQ šoreiz vāji viņam. Tāda sajūta, ka vispār nav ķīmijas ne ar vienu spēlētāju. Kaut ko savā nodabā mēģina uzsākt pēc Melo parauga. Bēdīgi skatīties bija.
Nevajag minēt sliktāko spēli kā piemēru. Es gan piekrītu, ka KP pēc pikenrola paliek kā gaisā karājoties, biežāk gan tāpēc, ka nesaņem piespēli un vismaz Sessions nemaz netaisās to dot. Ne tikai KP, bet arī citi bieži vien ieskrien, bet tā arī nesaņem piespēli. Galu galā, kur tad tu skriesi, ja saspēlnieks galvu nodūris kaut kur driblē? Vai nepamanīji, ka ar laiku visi apstājas, jo nav skaidrs, ko tas bumbotājs darīs. Un nesaki, ka daudzi negaida uz 3-īni un tā arī nedabū piespēli, pat, ja saspēlnieks ieskrien "sienā".
Par aizsardzību arī īpaši pievērsu uzmanību un, ja neskaita dažas kļūdas un nogulētas epizodes, tomēr bieži pretinieki sastopoties ar KP garajām rokām atdod piespēli vai met garām. Uzkrīt tās epizodes, kad visa Niku aizsardzība noguļ. Salīdzinājumā ar pagājušo gadu KP nelec katram virsū, par to viņu lamāja pagājušajā gadā, ka sapelnīja sodus tieši šādās epizodēs.

     [+] [-]

, 2017-10-25 16:26, pirms 8 gadiem
LEdgars rakstīja: Noskatījos līdz 4/4 vidum. Kaut ko nelabu bija saēdušies. Visi bija ne savā ādā, ja jau pat Kvinam un Kanteram krita bumba ārā no rokām. Lee varēja izcelties pat ar viduvēju spēli.
Saspēles tiešām nebija un tā ir arī trenera vaina. Spēles laikā, ko skatījos, neredzēju nevienu garajiem izpēlētu/izkārtotu metienu, pat pikenrolu ne. Sessions izskatās vispār nezina, kas ir saspēle, ko viņš mācīs jaunajam francim? Tas jau bija minēts iepriekš komentos, visa spēle uz 1-1 vai no atlekušajām. Tiešām nevar kādreiz caurgājienā atmest kādreiz KP vai kādam citam uz 3-oiku?
Ja KP neiet spēle, trenerim nav plāna B (plāns A arī visai šķidrs). Normāli būtu, ja treneris nelaistu 4/4 laukumā vismaz KP, ja spēle neiet un zaudējums neizbēgams. Labāk, lai atpūšas, gan būs spēles, kad aizķerties rezultātā.
plāns B bija Hardevejs un Beasly metis punktus bet viņiem spēle neiet jo bez KP daudzmaz normāli punktus gust tikai Kanters.

     [+] [-]

, 2017-10-25 17:19, pirms 8 gadiem
LEdgars rakstīja: Nevajag minēt sliktāko spēli kā piemēru. Es gan piekrītu, ka KP pēc pikenrola paliek kā gaisā karājoties, biežāk gan tāpēc, ka nesaņem piespēli un vismaz Sessions nemaz netaisās to dot. Ne tikai KP, bet arī citi bieži vien ieskrien, bet tā arī nesaņem piespēli. Galu galā, kur tad tu skriesi, ja saspēlnieks galvu nodūris kaut kur driblē? Vai nepamanīji, ka ar laiku visi apstājas, jo nav skaidrs, ko tas bumbotājs darīs. Un nesaki, ka daudzi negaida uz 3-īni un tā arī nedabū piespēli, pat, ja saspēlnieks ieskrien "sienā".
Par aizsardzību arī īpaši pievērsu uzmanību un, ja neskaita dažas kļūdas un nogulētas epizodes, tomēr bieži pretinieki sastopoties ar KP garajām rokām atdod piespēli vai met garām. Uzkrīt tās epizodes, kad visa Niku aizsardzība noguļ. Salīdzinājumā ar pagājušo gadu KP nelec katram virsū, par to viņu lamāja pagājušajā gadā, ka sapelnīja sodus tieši šādās epizodēs.
Protams, saspēlnieki ir bēdīgi, taču iekrita acīs, ka ar Villiju gan pikenrols labi strādāja. Izskatījās daudz atstrādātāk un konkrētāk. Tā kā garajam pienākas.

     [+] [-]

, 2017-10-26 00:22, pirms 8 gadiem
Cerams KP paaris kreeslus salauza peec speeles...