Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis vēlreiz nespēlēs, "Mavericks" un "Clippers" cīņa par vadību

Rolands Eliņš

Porziņģis vēlreiz nespēlēs, "Mavericks" un "Clippers" cīņa par vadību
Kristaps Porziņģis. Foto: AFP/Scanpix

Šonakt 4:00 no rīta Dalasas „Mavericks” aizvadīs NBA izslēgšanas spēļu sērijas piekto spēli pret Losandželosas „Clippers”. Kristapa Porziņģa dalība mačā šovakar tikusi izslēgta, un viņš vēlreiz paliks malā. Sērijā pagaidām ir neizšķirts 2-2.

Kristaps Porziņģis ceļgala sāpju dēļ izlaida iepriekšējo maču, kas bija negaidīts pavērsiens svētdienas vakarā, un skaidrības ilgstoši nebija arī par viņa iziešanu laukumā šonakt. Vakardien „Mavericks” galvenais treneris Riks Kārlails atklāja, ka magnētiskā rezonanse nav konstatējusi nopietnu savainojumu, taču garantēt Porziņģa dalību spēlē viņš nevarēja, sakot, ka par to droši vien tiks izlemts tikai pirms spēles.

Lēmums gan tika pieņemts jau agrāk - šovakar (jeb pēc Floridas laika - no rīta) tika apstiprināts, ka Porziņģis laukumā nedosies un viņa dalība mačā ir izslēgta. Viņam tā būs otrā izlaistā "play-off" spēle pēc kārtas, un tas ir milzīgs trieciens Dalasas cerībām uz labvēlīgu rezultātu.

Iepriekšējās spēles neveiksmīgais sākums, nokļūstot iedzinējos ar -21, un Porziņģa nespēlēšana liecināja, ka „Mavericks” daudz izredžu uz panākumu nav, un tas būtu nozīmējis nokļūšanu iedzinējos sērijā ar 1-3. Taču Dalasa ar Luku Dončiču priekšgalā spēja sagriezt visu kājām gaisām un, lai arī neizmantoja iespējas uzvarēt jau pamatlaikā, papildlaikā tika pie ļoti vērtīga sasnieguma. Papildlaika pēdējā sekundē komanda vēl bija iedzinējos, taču Dončičs ar tālmetienu izrāva Dalasai uzvaru.

Skaidrs, ka pēc 43 gūtiem punktiem un savākta otrā „triple-double” pēc kārtas basketbola sabiedrības uzmanība būs pievērsta Dončičam, kuru nepaguruši slavē gan komandas biedri, gan NBA apskatnieki. 21 gadu vecais Dončičs sērijā pret „Clippers” vidēji spēlē iemetis 31.5 punktus, veicis 9.8 rezultatīvas piespēles un savācis 10.5 atlēkušās bumbas, turklāt tas viss, neskatoties uz potītes traumu sērijas trešajā mačā.

Dončiča sakarā arī bija šaubas par dalību iepriekšējā spēlē, un šīs bažas pilnībā nav pazudušas. Kārlails vakardien sarunā ar medijiem norādīja, ka Dončičam ar potīti viss esot kārtībā, turklāt situāciju vēl vairāk vajadzētu uzlabot brīvajai dienai starp spēlēm.

„Clippers” galvenais treneris Doks Riverss nebija apmierināts ar redzēto sērijas ceturtajā spēlē, norādot, ka acīmredzama bijusi atšķirība komandu noskaņojumā, ejot pat tik tālu, kā nosaucot savus spēlētājus kā emocionāli vājus. Riverss gan uzņēmās arī savu daļu vainas, sakot, ka uz sērijas piekto spēli viņam jāsavāc komanda.

Spēlētājs, kuram nepieciešama savākšanās, „Clippers” komandā noteikti ir Pols Džordžs. Viņš šo sēriju aizvada pieticīgi un nemaz neizskatās pēc superzvaigznes, kādu izslēgšanas spēlēs bija gaidījusi Losandželosas vienība. Džordžs iepriekšējās trīs spēlēs trāpījis tikai 21.3% metienu no spēles un nevienā no tām nav izcēlies ar īpašu rezultativitāti.

„Ja es būtu trāpījis savus metienus, šī sērija būtu citāda, un tas ir pašsaprotami,” sacīja Džordžs. „Man ir savas iespējas, man ir brīvi metieni, pretinieku aizsargi nav īpaši lieliski, bet man gluži vienkārši bumba nekrīt grozā.”

"Clippers" sastāvā šajā mačā varētu atgriezties Patriks Beverlijs, kurš piedalījies tikai sērijas pirmajā mačā. Šādu iespēju Riverss neizslēdza, taču Beverlija oficiālais statuss ir "apšaubāma dalība mačā".

NBA izslēgšanas spēļu 1. kārta

Pāris1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Austrumu konference
Bucks (1.) – Magic (8.)110:122111:96121:107121:1063-1
Raptors (2.) - Nets (7.)134:110104:99117:92150:1224-0
Celtics (3.) – 76ers (6.)109:101128:101102:94110:1064-0
Pacers (4.) – Heat (5.)101:113100:109115:12487:990-4
Rietumu konference
Lakers (1.) – Trail Blazers (8.)93:100111:88116:108135:1153-1
Clippers (2.) - Mavericks (7.)118:110114:127130:122133:135 P2-2
Nuggets (3.) – Jazz (6.)135:125 P105:12487:124127:1291-3
Rockets (4.) – Thunder (5.)123:108111:98107:119 P114:1172-2
Slēpts komentārs: archdevil
Slēpts komentārs: ---ZzZ---

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 15:24, pirms 5 gadiem
"Man ir savas iespējas, man ir brīvi metieni, pretinieku aizsargi nav īpaši lieliski, bet man gluži vienkārši bumba nekrīt grozā.”-
Un tas nekas, ka šajā sērijā Porziņģis nevar spēlēt katrā spēlē un Dončičam jau ir bijis jāizlaiž 1 spēlei prajtiski viss puslaiks 🤣

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 15:29, pirms 5 gadiem
Cerams Kristaps spēlēs. Lai cik Dončičs ir labs, bet viens viņš visu sēriju neizvilks.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 15:39, pirms 5 gadiem
archdevil rakstīja: Statistika ir nežēlīga - kas uzvar 5.spēli, visbiežāk uzvar sērijā.
Bet vēl nežēlīgāka ir statistika, ka bez KP uzvar, ar KP zaudē.
Ielogojos tikai, lai uzrakstītu kāds tu cirvis esi Pirmajā spēlē bez KP mavs nograbēja un salūza, otrajā spēlē ar KP mavs uzvarēja pārliecinoši. Tev laikam ir zivs atmiņa. Tas, ka pēdējā spēlē doncicam iekrita tas trīnis un PG nospēlēja kā pilnīgs klauns nenozīmē to, ka KP ir nereāls impakts spēlē. Duraks.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 15:40, pirms 5 gadiem
btw paskataties KP statistiku burbulī - MVP līmeņa stati džekam.

  +4 [+] [-]

, 2020-08-25 15:42, pirms 5 gadiem
Diez Slovēnijā arī ir tādi indivīdi, kuriem ir tik slikta dzīve, ka ir jāienīst tos, kuri ir kaut ko panākuši savā valstī?

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 15:43, pirms 5 gadiem
"Es gribu teikt, ka mums visiem nedaudz jānomierinās" - Šakils O'Nils pēc 4. spēles par Lukas pielūdzēju sajūsmu.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-25 15:47, pirms 5 gadiem
portal rakstīja: btw paskataties KP statistiku burbulī - MVP līmeņa stati džekam.
hahahaha, labs joks. zem 2 piespēlēm spēlē, metis ar knapi 43% precizitāti, zaudējis divas trešdaļas no spēlēm, bet MVP līmenis. hahahahahaha.

  +4 [+] [-]

, 2020-08-25 15:47, pirms 5 gadiem
Pieļauju, ka LAC nometnē ir zināms apjums - pašiem spēle neiet, par Dallasas turpmāko sastāvu viņi nezina neko.

Pagaidām Luka un KP kopā līdz galam ir nospēlējuši tikai vienu (otro) spēli, un tajā bija droša uzvara.

  +5 [+] [-]

, 2020-08-25 15:47, pirms 5 gadiem
Nu tad beidzot jālauž nost tā Kawhai komanda.Viegli nebūs,lai veiksme ir sabiedrotā!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 15:48, pirms 5 gadiem
KP status ir game time decision... tā kā zināsim vai spēlēs vai nē, visdrīzāk tikai tad, kad jau sāks laukumā saukt sākama sastāvu... KP ir aizsardzības balsts, un dēļ viņa komandām ir pilnīgi citādāk jāspēlē gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. Ja Powells ar Bransonu būtu spējīgi spēlēt, tad Clippers nograbētu vienā setā. Clippers ir divas uzvaras... vienā tiesneši neļāva pusi spēles aizvadīt KP, otrā trauma neļāva Dončičam aizvadīt pilnu spēli. Šonakt jāņem un tad jau gredzens rokas stiepiena attālumā.
Slēpts komentārs: ---ZzZ---

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 15:58, pirms 5 gadiem
Kentaurs spēlēs!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 15:59, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Muļķības. Neviens statistikas rādītājs to neapstiprina. Viņa aizsardzības reitings play-off ir 2.sliktākais no regulāri spēlējošajiem Mavs spēlētājiem (apsteidz tikai THJ). Un viņa DFG% ir pavisam viduvējs. Podriņķis ir izteikts negatīvs abos laukuma galos un viņa nespēlēšana padara Mavs par labāku komandu.
Kādēļ nestrādā ESPN ?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 15:59, pirms 5 gadiem
doksnomarsa rakstīja: KP status ir game time decision... tā kā zināsim vai spēlēs vai nē, visdrīzāk tikai tad, kad jau sāks laukumā saukt sākama sastāvu... KP ir aizsardzības balsts, un dēļ viņa komandām ir pilnīgi citādāk jāspēlē gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. Ja Powells ar Bransonu būtu spējīgi spēlēt, tad Clippers nograbētu vienā setā. Clippers ir divas uzvaras... vienā tiesneši neļāva pusi spēles aizvadīt KP, otrā trauma neļāva Dončičam aizvadīt pilnu spēli. Šonakt jāņem un tad jau gredzens rokas stiepiena attālumā.
Šonakt iespējams būs atpakaļ rupeklis Beverlijs + pārāk ieilgusi PG neveiksmju sērija, kura kādreiz beigsies. Tā ka ar to optimismu ir kā ir.
Slēpts komentārs: ---ZzZ---

     [+] [-]

, 2020-08-25 16:10, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: hahahaha, labs joks. zem 2 piespēlēm spēlē, metis ar knapi 43% precizitāti, zaudējis divas trešdaļas no spēlēm, bet MVP līmenis. hahahahahaha.
KP statistika burbuļa regulārās sezonas spēlēs:
33,9pts
10,2reb
2,1ast
1,3 stl
1,3blk
fg% 48,45
3pt% 37,85
ft% 89,75

  -2 [+] [-]

, 2020-08-25 16:12, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Nav jāstrādā ESPN, lai varētu elementārus statistikas rādītājus sameklēt un izpētīt. Bet laikam tas jau ir par daudz gaidīts no tiem, kas Podriņķi par MVP vai par Mavs pirmo vijoli var nosaukt - tur skaidrs, ka galvā ir pilnīgs tukšums.
Nu bet kādu naudu tu varētu pelnīt. katru dienu rakstīt rakstus par Podriņķi oj oj oj

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 16:14, pirms 5 gadiem
Ko te dažiem Porziņģis nodarījis, ka tā gānās!? Sievu aizvīlis? Māti? Vai arī šeit ir daži latvietīši, kuri savējos gāna, bet pret ārzemniekiem čurā biksēs un gatavi ar mēli vienu vietu nospodrināt!?

  -2 [+] [-]

, 2020-08-25 16:16, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Nav jāstrādā ESPN, lai varētu elementārus statistikas rādītājus sameklēt un izpētīt. Bet laikam tas jau ir par daudz gaidīts no tiem, kas Podriņķi par MVP vai par Mavs pirmo vijoli var nosaukt - tur skaidrs, ka galvā ir pilnīgs tukšums.
Es kā tagad atceros kā vecmutere tevi pēra ar veco veļasmašīnas šlangu un tētis šad tad sajauca ar mammu un dupsēja tevi🤬🤷🏻‍♂️ Atceros kā skolā appirdies, mēs nesmējāmies, jo zinājām, ka tev bezdelnieks uzrauts😞 nevajag tagad dēļ sava saplēstā pirdelnieka gāzt žulti😞

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 16:16, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Nav jāstrādā ESPN, lai varētu elementārus statistikas rādītājus sameklēt un izpētīt. Bet laikam tas jau ir par daudz gaidīts no tiem, kas Podriņķi par MVP vai par Mavs pirmo vijoli var nosaukt - tur skaidrs, ka galvā ir pilnīgs tukšums.
Lūdzu lielais pētniek, šei tev pāris statlaini no šīs sezonas, pārdomām, dīvānā pirdēj! Ja nemāki angliski lasīt,varu iztulkot!

But Porzingis is a different story. He makes their defense far better when he’s on the court. It’s been formidable at times and almost always respectable. How many times have we seen Porzingis chase down an opponent from behind or from the weak side and swat what looked to be a certain basket from point-blank range?

“What he’s doing defensively and on the boards, no one’s talking about it,” coach Rick Carlisle said after the next-to-last game the Mavericks played before the coronavirus suspension. “But he should be a defensive player of the year candidate based on his versatility defensively – he can switch onto smaller guys, he blocks a ton of shots, he changes a ton of shots, he’s a great defensive rebounder.”

Those are the core values of any good defensive big man. And the Mavericks helped Porzingis out in his defensive work (offensively, too) when they moved him back to center after Dwight Powell’s injury.

Porzingis has said that moving back to his more natural position has helped him on both ends of the floor. What we don’t know is whether voters have been paying attention to his work defensively while his scoring has risen.

Here are few numbers that make it clear just what impact Porzingis has at the defensive end:

** Since he returned from his knee injury on Jan. 21, Porzingis has played 25 games. The Mavericks are plus-151 when he’s on the court. They are minus-53 when he’s not playing. His plus-151 is the seventh highest for any player during that span.

** Also since returning from the injury, the Mavericks are allowing 12 fewer points per 100 possessions with Porzingis on the floor (1.10 per possession when he’s playing, 1.22 when he’s out).

** Porzingis’ opponents have shot 49 percent at the rim, which is second best in the NBA among players with at least 50 rim attacks defended. He trails only Portland’s Hassan Whiteside.

** For the season, Porzingis is fifth in the league in blocks per game (2.08).

** For the season, the Mavericks are No. 2 in the league in rim-protection defense, behind only Milwaukee. Opponents also shoot 5 percent fewer shots at the rim with Porzingis on the floor than off.

The bottom line is that they are harder to score against – particularly when it comes to penetration and easy baskets in the paint – when Porzingis is on the floor.

“KP is not just a good defender, he’s an impact player,” owner Mark Cuban said. “When the game is on the line, he makes his biggest defensive impact.”

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 16:23, pirms 5 gadiem
san4ito rakstīja: Lūdzu lielais pētniek, šei tev pāris statlaini no šīs sezonas, pārdomām, dīvānā pirdēj! Ja nemāki angliski lasīt,varu iztulkot!

But Porzingis is a different story. He makes their defense far better when he’s on the court. It’s been formidable at times and almost always respectable. How many times have we seen Porzingis chase down an opponent from behind or from the weak side and swat what looked to be a certain basket from point-blank range?

“What he’s doing defensively and on the boards, no one’s talking about it,” coach Rick Carlisle said after the next-to-last game the Mavericks played before the coronavirus suspension. “But he should be a defensive player of the year candidate based on his versatility defensively – he can switch onto smaller guys, he blocks a ton of shots, he changes a ton of shots, he’s a great defensive rebounder.”

Those are the core values of any good defensive big man. And the Mavericks helped Porzingis out in his defensive work (offensively, too) when they moved him back to center after Dwight Powell’s injury.

Porzingis has said that moving back to his more natural position has helped him on both ends of the floor. What we don’t know is whether voters have been paying attention to his work defensively while his scoring has risen.

Here are few numbers that make it clear just what impact Porzingis has at the defensive end:

** Since he returned from his knee injury on Jan. 21, Porzingis has played 25 games. The Mavericks are plus-151 when he’s on the court. They are minus-53 when he’s not playing. His plus-151 is the seventh highest for any player during that span.

** Also since returning from the injury, the Mavericks are allowing 12 fewer points per 100 possessions with Porzingis on the floor (1.10 per possession when he’s playing, 1.22 when he’s out).

** Porzingis’ opponents have shot 49 percent at the rim, which is second best in the NBA among players with at least 50 rim attacks defended. He trails only Portland’s Hassan Whiteside.

** For the season, Porzingis is fifth in the league in blocks per game (2.08).

** For the season, the Mavericks are No. 2 in the league in rim-protection defense, behind only Milwaukee. Opponents also shoot 5 percent fewer shots at the rim with Porzingis on the floor than off.

The bottom line is that they are harder to score against – particularly when it comes to penetration and easy baskets in the paint – when Porzingis is on the floor.

“KP is not just a good defender, he’s an impact player,” owner Mark Cuban said. “When the game is on the line, he makes his biggest defensive impact.”
Viņš tika krieviski māk. Un to pašu - bleed naah.. uj un fo

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 16:25, pirms 5 gadiem
Dolbanie sportacentra autori, neļauj uzrakstīt bleed un naahuj, , tajā pašā laikā kropļo uzvārdus

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 16:56, pirms 5 gadiem
raivisss rakstīja: Cerams Kristaps spēlēs. Lai cik Dončičs ir labs, bet viens viņš visu sēriju neizvilks.
Kāds viens, rezervisti labi spēlē, nejau viens Dončičs velk sēriju. KP ir tikpat svarīgs spelētajs kā Curry Burks Hardaways šajā sērijā. Vienīgo ko nevar aizvieott tas ir Doncics

  -3 [+] [-]

, 2020-08-25 17:07, pirms 5 gadiem
Mavs paņems LAC un LAL konf finālā, un lielajā finālā pakāsīs BOS 😂

     [+] [-]

, 2020-08-25 17:19, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: "Es gribu teikt, ka mums visiem nedaudz jānomierinās" - Šakils O'Nils pēc 4. spēles par Lukas pielūdzēju sajūsmu.
Labāk nocitē pārējos paneļa pārstāvjus vai jebkuru citu žurnālistu.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 17:42, pirms 5 gadiem
Daudz ko izsaka Džordža frāze-pretinieku aizsargi nav īpaši lieliski. Ar pliku uzbrukumu bez pietiekoši labas aizsardzības ilgtermiņā grūti uzvarēt.
Nu nevar tik daudz spēles sagandēt pašās spēles beigās! Nenonicinot LD, bet nu nevar tā spēlēt! Un visi vairāk uzsver LD pienesumu uzbrukumā, bet kā ir ar viņa aizsardzību? Atlēkušās bumbas- vienkārši pārējie ļauj viņam tās paņemt. Un brīžiem biežāk gribētos kāda cita spēlētāja piespēli uz priekšu, negaidot LD pārdriblēšanu pāri visam laukumam.
KP spēlē aktīvi abos laukuma galos. Nav brīnums, ka uz spēles beigām izskatās kā izspiesta jāņoga.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 17:49, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Labāk nocitē pārējos paneļa pārstāvjus vai jebkuru citu žurnālistu.
Citēju to, kas vairāk atbilst manam viedoklim. Uz vispārējās masu psihozes fona Šaks ir mierīgs kā daudz padzīvojis un pieredzējis zilonis. Kas īsti ir noticis??-uzvarēta ierindas play-off spēle pirmajā kārtā, kad vēl nekas nav skaidrs

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 17:59, pirms 5 gadiem
Šajā spēlē ir vēlme redzēt KP ar Luku, taču, pat pie gadījuma, ka KP nespēlēs, tas nav faktors nekam, tas ir tas pats variants, ja Luka nespēlē un KP spēlē. Katrai dienai ir savs veiksmes stāsts, un ļoti lielu veiksmes stāstu spēlē tas kāda spēle izdosies Timan, Curry, Finijam un tai pašā skaitā Bobanam, kas ir lielisks aizvietotājs. Kā rādija pēdējā spēle, viens metiens visu izšķīra, ta kā tur ir 50/50 starp veiksmi un talantu.

     [+] [-]

, 2020-08-25 18:07, pirms 5 gadiem
archdevil rakstīja: Statistika ir nežēlīga - kas uzvar 5.spēli, visbiežāk uzvar sērijā.
Bet vēl nežēlīgāka ir statistika, ka bez KP uzvar, ar KP zaudē.
Statistika rāda, ka KP otrajā šīs sērijas spēlē vilka Mavs, un Mavs uzvarēja ļoti pārliecinoši. Un vel statistika rāda, ka tajā spēlē Dončics spēlēja ļoti maz.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 18:19, pirms 5 gadiem
Šis jau neoficiāli ir aizgājis baltie pret melnajiem, skatoties visus jeņķu komentus' n shit.

Ķipa Klippers iznāks dusmīgi, taff melnie atbildēs uz šo čelendžu. Elkoņi atkal ies uz visām pusēm. Baltajiem pakaļām jāparāda, ka viņus tik viegli nesalauzīs. Ar vai bez KP, Lukam, Bobanam ir jāuzvar.
Fck to BLM, team Europe, uz priekšu!!!

Dziesmiņa par Luku:
https://www.youtube.com/watch?v=t1V...

     [+] [-]

, 2020-08-25 18:21, pirms 5 gadiem
Džordžam vajadzēja pie savām pašsaprotamajām gudrībām piebilst ja tiesneši nebūtu auni un pirmajā spēlē nebūtu Porziņģi izraidījuši tad sērijā visticamāk būtu jau 3 pret1

     [+] [-]

, 2020-08-25 18:23, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: hahahaha, labs joks. zem 2 piespēlēm spēlē, metis ar knapi 43% precizitāti, zaudējis divas trešdaļas no spēlēm, bet MVP līmenis. hahahahahaha.
aizej izpēti statistiku vēlreiz, muļķīt.

  -3 [+] [-]

, 2020-08-25 18:46, pirms 5 gadiem
[quote sochee]
Kāds viens, rezervisti labi spēlē, nejau viens Dončičs velk sēriju. KP ir tikpat svarīgs spelētajs kā Curry Burks Hardaways šajā sērijā. Vienīgo ko nevar aizvieott tas ir Doncics
[/qu
ponchiku ari mierigi var aizvietot komandai tiri labi iet kad tas ambalis nau laukuma

  -4 [+] [-]

, 2020-08-25 18:58, pirms 5 gadiem
Labas ziņas - Podriņķis nespēlēs. Gaidām atkal Luka Magic un Mavs uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 19:14, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Labas ziņas - Podriņķis nespēlēs. Gaidām atkal Luka Magic un Mavs uzvaru.
Tev tāpat mamma aizliegs skatīties tik vēlu TV

  -3 [+] [-]

, 2020-08-25 19:16, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tev tāpat mamma aizliegs skatīties tik vēlu TV
TV? Kas tu kaut kāds pensionārs esi? Kurš vispār vēl mūsdienās TV skatās? Laikam tikai tu un penši.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 19:17, pirms 5 gadiem
Kāda jēga cīnīties par playoff ja pēc tam nespēlē?

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 19:19, pirms 5 gadiem
Slēpts komentārs: x2 rakstīja: Kāda jēga cīnīties par playoff ja pēc tam nespēlē?
Jūs tiešām visi esat ar galvām slimi?
Jā gāja teica trenerim es nespēlēšu..Neviens neies tur riskēt ar viņa veselību,lai sarauj otram celim saites.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 19:20, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Labas ziņas - Podriņķis nespēlēs. Gaidām atkal Luka Magic un Mavs uzvaru.
A ko tad tu, lielais fans, iepriekšējo spēli tā nogulēji, a? Aizgāji gulēt pie -21, attapies tikai no rīta, kad viss trollings nokavēts, hahaha

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 19:20, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: TV? Kas tu kaut kāds pensionārs esi? Kurš vispār vēl mūsdienās TV skatās? Laikam tikai tu un penši.
Nu jā tu jau pats nevari atļauties priekš sevis būdams bērns.
Piedod my bad

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 19:21, pirms 5 gadiem
Slēpts komentārs: x2 rakstīja: Kāda jēga cīnīties par playoff ja pēc tam nespēlē?
Vsjo, Injury Prone, var mest mieru.

  -3 [+] [-]

, 2020-08-25 19:23, pirms 5 gadiem
Podriņķis gan ir mīksts. Kjūbans un Mavs jau noteikti sāk nagus grauzt par to kontraktu, ko viņi tam trauslajam makaronam iedeva.

     [+] [-]

, 2020-08-25 19:23, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: TV? Kas tu kaut kāds pensionārs esi? Kurš vispār vēl mūsdienās TV skatās? Laikam tikai tu un penši.
ja to pašu bildi rāda lielajā tv kastē, tad nav tik kruti, ne?
Viskrutāk drošvien vispār telefonā lupīt.

     [+] [-]

, 2020-08-25 19:25, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Podriņķis gan ir mīksts. Kjūbans un Mavs jau noteikti sāk nagus grauzt par to kontraktu, ko viņi tam trauslajam makaronam iedeva.
A ja spēlētājs pēkšņi mirst mīklainos apstākļos tak alga vairs nebūtu jāmaksā ne ?

  +5 [+] [-]

, 2020-08-25 19:27, pirms 5 gadiem
Ceru uz Bobana 30+15+iebraukts ar elkoni purnā Harelam.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 19:38, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: TV? Kas tu kaut kāds pensionārs esi? Kurš vispār vēl mūsdienās TV skatās? Laikam tikai tu un penši.
Stulbs idiots esi.
Bet tev prieks ka es to pasaku, jo tu to lasot deošvien rauj kulakā bo laimes, ka tev pievērš uzmanību. 😂

  -2 [+] [-]

, 2020-08-25 19:39, pirms 5 gadiem
kkk rakstīja: Stulbs idiots esi.
Bet tev prieks ka es to pasaku, jo tu to lasot deošvien rauj kulakā bo laimes, ka tev pievērš uzmanību. 😂
Vēl viens pensis. Netrako, sirds vēl neizturēs.

  +5 [+] [-]

, 2020-08-25 19:46, pirms 5 gadiem
Godīgi sakot, nesaprotu ko Jūs varat barot to pamuļķi zzz?
Ignorējiet, un viņš pats agrāk vai vēlāk aiztīsies. Protams, ja vien neuzradīsies no cita aconta.

     [+] [-]

, 2020-08-25 19:53, pirms 5 gadiem
KP soft
ar šādu 'traumu' tendenci 1000% viņu izlasē neredzēsim vairs nekad.

     [+] [-]

, 2020-08-25 19:55, pirms 5 gadiem
Realitāte ir tāda, ka šī nebūs KP ﹰkomanda.Treneris to ir sapratis. To saprot ari daudzi SC ﹰkomentētāji, tikai negrib to atzīt.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 19:57, pirms 5 gadiem
Vispār in general te iekš SC ir daudz profesionālo sportistu un ārstu..
Liekas pat labāki par Dalasas ārstu(USA izlases viens no galvenajiem),un dzītu laukumā tāpat

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 19:58, pirms 5 gadiem
senscore rakstīja: KP soft
ar šādu 'traumu' tendenci 1000% viņu izlasē neredzēsim vairs nekad.
īzī. mavs jau šogad ņem gredzenus, Ziņģis novembrī Bulgārijā.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 20:02, pirms 5 gadiem
Pushkin2 rakstīja: Realitāte ir tāda, ka šī nebūs KP ﹰkomanda.Treneris to ir sapratis. To saprot ari daudzi SC ﹰkomentētāji, tikai negrib to atzīt.
Baigo traģēdiju izstāstīji Lai komandai būtu panākumi, jebkurā gadījumā jābūt, kā minimums, diviem stāriem, tā jau sen ir NBA aksioma. Absolūti neuztrauc, ja Keip Pī ir kā otrais stārs, tas priekš Latvijas tāpat ir kosmoss, agrāk vispār latvietis NBA bija kosmoss.

Redz, krieviem pat šobrīd krievs NBA ir kosmoss, zzz un maikl30 neļaus samelot.

Un ja otrs stārs ir eiropietis, tad pavisam patīkami, team Europe pret melnajiem.

  -2 [+] [-]

, 2020-08-25 20:05, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Baigo traģēdiju izstāstīji Lai komandai būtu panākumi, jebkurā gadījumā jābūt, kā minimums, diviem stāriem, tā jau sen ir NBA aksioma. Absolūti neuztrauc, ja Keip Pī ir kā otrais stārs, tas priekš Latvijas tāpat ir kosmoss, agrāk vispār latvietis NBA bija kosmoss.

Redz, krieviem pat šobrīd krievs NBA ir kosmoss, zzz un maikl30 neļaus samelot.

Un ja otrs stārs ir eiropietis, tad pavisam patīkami, team Europe pret melnajiem.
Pirmkārt, man ar Krieviju nav itin nekāda sakara. Tev laikam visur krievi rādās.

Otrkārt, Podriņķis vispār nav nekāds stārs. Viņš ir pārmaksāts, pārvērtēts, traumatisks lūzeris un izteikts negatīvs abos laukuma galos. Otru zvaigzni, ko nolikt blakus Lukam Mavs gan jau vēl atradīs, bet Podriņķis tas nav un nebūs 100%.

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:15, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Pirmkārt, man ar Krieviju nav itin nekāda sakara. Tev laikam visur krievi rādās.

Otrkārt, Podriņķis vispār nav nekāds stārs. Viņš ir pārmaksāts, pārvērtēts, traumatisks lūzeris un izteikts negatīvs abos laukuma galos. Otru zvaigzni, ko nolikt blakus Lukam Mavs gan jau vēl atradīs, bet Podriņķis tas nav un nebūs 100%.
negribas ar tevi diskutēt, bet labi - nosauc kaut vienu īstu NBA zvaigzni, kurš šodien būtu uz mieru spēlēt ar Dončiču??? kamēr KP mierīgi iederētos jebkurā komandā

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 20:21, pirms 5 gadiem
Nezinu. Var jau runāt par to mistisko karjeru, kurai vajadzētu taupīties. Bet ja tu saņem gadā algu, kas rakstāma ar 8 cipariem, tad tieši tāpēc, ka izšķirošajos brīžos tu špricēsies un mirsi nost komandas labā, bet spēlēsi pleiofos, kad sērijas rezultāts ir 2:2. To nedarot, kam tu taupies? Kam? Desmit spēlēm regulārās sezonas sākumā? Atbilde ir vienkārša. Tu rehabilitējies, ārstējies, cīnies, visu dari, lai brīdī, kad beidzot nonāksi situācijā, kad tu esi vajadzīgs, tu cīnīsies kā sasodīts gladiators. Nevis sēdēsi maliņā.

Bertāna variants arī ir garām, ja skatās pavisam ideālistiski, bet šis ir pilnīgi nesalīdzināmi. Karakuģis, kas kara gadījumā paliek ostā, jo pretinieks to var nogremdēt.

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 20:22, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Vispār in general te iekš SC ir daudz profesionālo sportistu un ārstu..
Liekas pat labāki par Dalasas ārstu(USA izlases viens no galvenajiem),un dzītu laukumā tāpat
Ne tikai sportistu un ārstu, te ir arī novākušies visprofesionālākie analītiķi, žurnālisti, virusologi utt.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-25 20:24, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: negribas ar tevi diskutēt, bet labi - nosauc kaut vienu īstu NBA zvaigzni, kurš šodien būtu uz mieru spēlēt ar Dončiču??? kamēr KP mierīgi iederētos jebkurā komandā
Ko tu murgo? Kas tas par jautājumu? Ko nozīmē "būtu uz mieru"? Un kā tu varētu pierādīt, vai konkrētais spēlētājs "būtu uz mieru" vai nebūtu spēlēt kopā ar Dončiču?

Un kāds manam komentāram vispār ir sakars ar Podriņķa iederēšanos kādā citā komandā? Pilnīgi neloģisks jautājums + pilnīgi neloģisks teikums par Podriņķi.

Atkārtošu vēlreiz - Podriņķis ir pārmaksāts, pārvērtēts un izteikti traumatisks. Viņš nekad, nekur (vai nu tas būs Mavs, vai kur citur) nebūs ne pirmā, ne otrā zvaigzne. Luka ir pavisam cits līmenis - tas ir MVP, HOF un potenciālā GOAT līmenis.

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 20:24, pirms 5 gadiem
M rakstīja: Nezinu. Var jau runāt par to mistisko karjeru, kurai vajadzētu taupīties. Bet ja tu saņem gadā algu, kas rakstāma ar 8 cipariem, tad tieši tāpēc, ka izšķirošajos brīžos tu špricēsies un mirsi nost komandas labā, bet spēlēsi pleiofos, kad sērijas rezultāts ir 2:2. To nedarot, kam tu taupies? Kam? Desmit spēlēm regulārās sezonas sākumā?
precīzi manas domas. Līgums ir, bija mega liela pauze, kurā varēja visu savest kārtībā. Regulārajā sezonā var nespēlēt b2b spēles. Bet šādā PO sērijā, šādā situācijā (ok, ja būtu 0-3), nespēlēt...

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:25, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Ko tu murgo? Kas tas par jautājumu? Ko nozīmē "būtu uz mieru"? Un kā tu varētu pierādīt, vai konkrētais spēlētājs "būtu uz mieru" vai nebūtu spēlēt kopā ar Dončiču?

Un kāds manam komentāram vispār ir sakars ar Podriņķa iederēšanos kādā citā komandā? Pilnīgi neloģisks jautājums + pilnīgi neloģisks teikums par Podriņķi.

Atkārtošu vēlreiz - Podriņķis ir pārmaksāts, pārvērtēts un izteikti traumatisks. Viņš nekads nekur (vai nu tas būs Mavs, vai kur citur) nebūs ne pirmā, ne otrā zvaigzne. Luka ir pavisam cits līmenis - tas ir MVP, HOF un potenciālā GOAT līmenis.
Eu mēsl, ej labāk paspēlē cs. bomzis.

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:27, pirms 5 gadiem
Nav tad variantu, Lukam jātaisa tālāk brīnumi...😎

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:27, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Pirmkārt, man ar Krieviju nav itin nekāda sakara. Tev laikam visur krievi rādās.
Nav, nav. Tikai labs latviešu sportists ir tāds sportists, kurš vai nu spēlē krievu līgā, vai ir draudzīgs krieviem vai pats ir krievs.
Ja pindosu NBA, NHL vai kaut vai renes Dukurs, kurš tiršās ar krieviem, tā tu no kāda sava profila sāc ļoti nervozēt

Es taču zinu, ka tu zini, ka es zinu

  -4 [+] [-]

, 2020-08-25 20:30, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Nav, nav. Tikai labs latviešu sportists ir tāds sportists, kurš vai nu spēlē krievu līgā, vai ir draudzīgs krieviem vai pats ir krievs.
Ja pindosu NBA, NHL vai kaut vai renes Dukurs, kurš tiršās ar krieviem, tā tu no kāda sava profila sāc ļoti nervozēt

Es taču zinu, ka tu zini, ka es zinu
Tu kļūdies. Un man izskatās, ka tas esi tu, kas te nervozē. Es tikai konstatēju faktus - tieši tāpat, kā es to daru vienmēr. Tas, ka tu vai vēl kāds cits, nespēj šos faktus pieņemt, tā jau vairs nav mana problēma. Es arī gribētu, lai Podriņķis būtu labs basketbolists, bet diemžēl ne sūda tur no viņa nav.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 20:36, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Otrkārt, Podriņķis vispār nav nekāds stārs. Viņš ir pārmaksāts, pārvērtēts, traumatisks lūzeris un izteikts negatīvs abos laukuma galos. Otru zvaigzni, ko nolikt blakus Lukam Mavs gan jau vēl atradīs, bet Podriņķis tas nav un nebūs 100%.
blablabla.
Tam, ka Porziņģis ir stārs, pierādījums esi kaut vai tu pats Ja KP būtu vnk lomas spēlētājs kā citi mūsu NBA džeki, tu iepīkstētu labi, ja vienu komentu nedēļā, vai neiepīkstētu vispār. Bet, tā kā viņš ir stārs, tu te sasvīdis ņemies, uzdodies par lielu Lukas fanu, stāsti, cik viņš brīnišķīgs un cik KP slikts.

Tā pati psiholoģija, kas mūžīgi bijusi Ronaldu/Messi faniem. Ņemas pārspīlēti stāstīt, cik otrs ir sūdīgs, varētu padomāt, ka sūdīgākais futbolists uz Zemeslodes. A jau pat par kaut kāda Benzema vai Svaresa līmeņa futbolistiem (nerunājot par zemāku) tāda bazara nav, jo pa lielam visiem poxuj. So, arī tev būtu poxuj, ja KP nebūtu stārs.

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:42, pirms 5 gadiem
M rakstīja: Nezinu. Var jau runāt par to mistisko karjeru, kurai vajadzētu taupīties. Bet ja tu saņem gadā algu, kas rakstāma ar 8 cipariem, tad tieši tāpēc, ka izšķirošajos brīžos tu špricēsies un mirsi nost komandas labā, bet spēlēsi pleiofos, kad sērijas rezultāts ir 2:2. To nedarot, kam tu taupies? Kam? Desmit spēlēm regulārās sezonas sākumā? Atbilde ir vienkārša. Tu rehabilitējies, ārstējies, cīnies, visu dari, lai brīdī, kad beidzot nonāksi situācijā, kad tu esi vajadzīgs, tu cīnīsies kā sasodīts gladiators. Nevis sēdēsi maliņā.

Bertāna variants arī ir garām, ja skatās pavisam ideālistiski, bet šis ir pilnīgi nesalīdzināmi. Karakuģis, kas kara gadījumā paliek ostā, jo pretinieks to var nogremdēt.
Es domāju un tas ir vēl skumjāk, ka tam diskomfortam celī ir jābūt gana nopietnam. Šodien pat nagaidīja pre game, lai paziņotu. Iespējams, ka šī sērija viņam ir beigusies, ja būtu nelielas problēmas, viņš spēlētu

  -1 [+] [-]

, 2020-08-25 20:45, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Tu kļūdies. Un man izskatās, ka tas esi tu, kas te nervozē. Es tikai konstatēju faktus - tieši tāpat, kā es to daru vienmēr. Tas, ka tu vai vēl kāds cits, nespēj šos faktus pieņemt, tā jau vairs nav mana problēma. Es arī gribētu, lai Podriņķis būtu labs basketbolists, bet diemžēl ne sūda tur no viņa nav.
Super koments, man patīk.

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:46, pirms 5 gadiem
ŠITAS L... ZZZ DIR. PAR VISIEM LABAKAJIEM LATVIJAS SPORTISTIEM
AICINU IGNORET, LIKT MINUSUS, NECITET

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:50, pirms 5 gadiem
M rakstīja: Nezinu. Var jau runāt par to mistisko karjeru, kurai vajadzētu taupīties. Bet ja tu saņem gadā algu, kas rakstāma ar 8 cipariem, tad tieši tāpēc, ka izšķirošajos brīžos tu špricēsies un mirsi nost komandas labā, bet spēlēsi pleiofos, kad sērijas rezultāts ir 2:2. To nedarot, kam tu taupies? Kam? Desmit spēlēm regulārās sezonas sākumā? Atbilde ir vienkārša. Tu rehabilitējies, ārstējies, cīnies, visu dari, lai brīdī, kad beidzot nonāksi situācijā, kad tu esi vajadzīgs, tu cīnīsies kā sasodīts gladiators. Nevis sēdēsi maliņā.

Bertāna variants arī ir garām, ja skatās pavisam ideālistiski, bet šis ir pilnīgi nesalīdzināmi. Karakuģis, kas kara gadījumā paliek ostā, jo pretinieks to var nogremdēt.
Bet ja Tu būtu komandas īpašnieks, tev būtu tieši Porziņģa situācija.. liktu sašpricēt un laist laukumā?

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:54, pirms 5 gadiem
Luku vnk presēs sviestmaizē šonakt

     [+] [-]

, 2020-08-25 20:55, pirms 5 gadiem
datmons rakstīja: ŠITAS L... ZZZ DIR. PAR VISIEM LABAKAJIEM LATVIJAS SPORTISTIEM
AICINU IGNORET, LIKT MINUSUS, NECITET
labāk priecājies, ka mums tādi sportisti ir, kuru dēļ tāds zzz dabū pasvīst komentāros Tas ir kvalitātes rādītājs.

     [+] [-]

, 2020-08-25 21:03, pirms 5 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Luku vnk presēs sviestmaizē šonakt
Jā. domaju sodien DAL zaudēs, mosh 6to vinnēs, cerams KP atgriezisies un tad bus game 7

  +3 [+] [-]

, 2020-08-25 21:06, pirms 5 gadiem
Nu te ir jābūt nopietnai traumai, ko mavs vnk negrib publiski atklāt lai sajauktu prātu Clippers. Nu kurš normāls spēlētājs nespēlētu plovos ar teiksim sasitu celi? Vēl pie tam sērija 2-2, nu neticu, ka KP ir tik mīksts.

Vokruta - viss NBA siekalojas pēc lukas spēles, tur jebkurš gibētu team-up un iet pēc titula.

     [+] [-]

, 2020-08-25 21:11, pirms 5 gadiem
Ja būtu (ja būtu riteņi , tad es gan pie šādiem apstākļiem nelaistu! Nav šī komanda vēl nobriedusi iet līdz finālam, arī šis playoffs man tik nozīmīgs... ;D

  +2 [+] [-]

, 2020-08-25 21:25, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu te ir jābūt nopietnai traumai, ko mavs vnk negrib publiski atklāt lai sajauktu prātu Clippers. Nu kurš normāls spēlētājs nespēlētu plovos ar teiksim sasitu celi? Vēl pie tam sērija 2-2, nu neticu, ka KP ir tik mīksts.


Vokruta - viss NBA siekalojas pēc lukas spēles, tur jebkurš gibētu team-up un iet pēc titula.
Līdz titulam Lukam vēl kājām līdz mēnesim. Tu esi reāli domājošs cilvēks, vai ne? Un tagad iedomājies kādu no NBA superzvaigznēm, kurš šodien būtu gatavs spēlēt vienā komandā ar Luku. Nu varbūt vienīgi Jannis vai Embiīds. Bet iztēloties KP blakus LBJ, Kawhi, Lillardam vai Karijam, pat Hardenam? - mierīgi. Fakts tāds, ka Lukas ampluā spēlētāju NBA ir papilnam, kaut arī ne tik supertalantīgu, kamēr labus garos līdzīgus KP sameklēt grūti. Jā - un tieši par to runāja Šaks. P.S. siekalu apjoms nav objektivitātes kritērijs.

     [+] [-]

, 2020-08-25 21:35, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Līdz titulam Lukam vēl kājām līdz mēnesim. Tu esi reāli domājošs cilvēks, vai ne? Un tagad iedomājies kādu no NBA superzvaigznēm, kurš šodien būtu gatavs spēlēt vienā komandā ar Luku. Nu varbūt vienīgi Jannis vai Embiīds. Bet iztēloties KP blakus LBJ, Kawhi, Lillardam vai Karijam, pat Hardenam? - mierīgi. Fakts tāds, ka Lukas ampluā spēlētāju NBA ir papilnam, kaut arī ne tik supertalantīgu, kamēr labus garos līdzīgus KP sameklēt grūti. Jā - un tieši par to runāja Šaks. P.S. siekalu apjoms nav objektivitātes kritērijs.
Tavi subjektīvie vervelējumi ir vēl mazāk objektīvi. Tīri teorētiski, ja visiem labākajiem līgas spēlētājiem tagad tiktu dota izvēle - kuru spēlētāju viņi grib redzēt tūliņ pat savā komandā - Luku vai Podriņķi - pilnīgi noteikti 100% no spēlētājiem izvēlētos Luku un nebūtu pat jādomā ne sekundi. Un ja tu uzskati savādāk, tad tev visi nav mājās.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 21:41, pirms 5 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Luku vnk presēs sviestmaizē šonakt
Tss labi. Luku nopresēt ir teju nereāli. Kā kāds.izteicās, Luka ir.aizsargu lielākais murgs.. tai pat laikā, Luka piesaistot.spēlētājus varēs dalīt kaudzēm asistus brīviem bērkam un karijam,.kas netraucēti lādēs iekšā trīņus.
Domā porms iepriekšējā mača,.cliperi nezināja ka Luku vajag presēt? Jautājums,.a kā to izdarīt?

     [+] [-]

, 2020-08-25 22:06, pirms 5 gadiem
Bizness pirmajā vietā.
Kad tad riskēt, ja ne playoffos?

  -2 [+] [-]

, 2020-08-25 22:07, pirms 5 gadiem
kkk rakstīja: Tss labi. Luku nopresēt ir teju nereāli. Kā kāds.izteicās, Luka ir.aizsargu lielākais murgs.. tai pat laikā, Luka piesaistot.spēlētājus varēs dalīt kaudzēm asistus brīviem bērkam un karijam,.kas netraucēti lādēs iekšā trīņus.
Domā porms iepriekšējā mača,.cliperi nezināja ka Luku vajag presēt? Jautājums,.a kā to izdarīt?
Iepriekšējā mačā Kleperi izvirzījās vadībā ar +21, ar Dončicu Mavs rindās, kas Kleperu spēlētāju galvās notika pēc tam, visticamāk, viņiem pašiem nav saprotams līdz šim, jo salīdzinoši īsā laikā no +21 nokrist līdz -30 ir jāmāk.

     [+] [-]

, 2020-08-25 22:07, pirms 5 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Luku vnk presēs sviestmaizē šonakt
Patreiz NBA nav iespējas kādu nopresēt, uzreiz seko svilpe.

  +7 [+] [-]

, 2020-08-25 22:10, pirms 5 gadiem
M rakstīja: Nezinu. Var jau runāt par to mistisko karjeru, kurai vajadzētu taupīties. Bet ja tu saņem gadā algu, kas rakstāma ar 8 cipariem, tad tieši tāpēc, ka izšķirošajos brīžos tu špricēsies un mirsi nost komandas labā, bet spēlēsi pleiofos, kad sērijas rezultāts ir 2:2. To nedarot, kam tu taupies? Kam? Desmit spēlēm regulārās sezonas sākumā? Atbilde ir vienkārša. Tu rehabilitējies, ārstējies, cīnies, visu dari, lai brīdī, kad beidzot nonāksi situācijā, kad tu esi vajadzīgs, tu cīnīsies kā sasodīts gladiators. Nevis sēdēsi maliņā.

Bertāna variants arī ir garām, ja skatās pavisam ideālistiski, bet šis ir pilnīgi nesalīdzināmi. Karakuģis, kas kara gadījumā paliek ostā, jo pretinieks to var nogremdēt.
Jūs laikam nesaprotiet KP iepriekšējās traumas nopietnību un kāpēc komandas ārsti (nevis viņš pats! ja būtu viņa izvēle, viņš katrā mačā noteikti rautos uz laukuma) negrib riskēt ar viņa veselību. Un riskēt kā vārdā? iespēju izcīnīt trešo uzvaru 1. kārtas mačā? Ko tas dotu? Reāli kopumā neko! Jo nav zināms, vai kaut kur tiktu tālāk. Mavs ir gudri un domā par tituliem - skaidrs, ka viņi koncentrējas uz to, lai viņu līderi būtu veseli ilgāk par vienu sezonu, un lai viena neapdomīga soļa dēļ nebūtu izšķērdētas iespējas titulu ņemt nākamajos gados.

Dāvja un KP traumas ir nopietnas un tur nedrīkst riskēt! KP it īpaši - jūs laikam neņemiet vērā viņa nenormālo augumu un kādas kustības viņš izdara pie sava auguma! Tas ir kosmoss! Tas nav tas pats, ja Hārdenam sāpētu celis - viņam nav smagu traumu vēstures un kā mazajam tas arī nav tik bīstami.

Durantu arī riskēja GSW un laida finālā (cita nozīme mačam tomēr un reālas šances paņemt titulu) un redzam kas notika tālāk... Lai gan Durantam arī nebija nekādas baigās traumu vēstures un skaidrs, ka tur gāja uz visu banku.

Lūdzu, pirms spriediet par KP mīkstumu ņemiet vērā visus faktus.

     [+] [-]

, 2020-08-25 22:13, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Jūs laikam nesaprotiet KP iepriekšējās traumas nopietnību un kāpēc komandas ārsti (nevis viņš pats! ja būtu viņa izvēle, viņš katrā mačā noteikti rautos uz laukuma) negrib riskēt ar viņa veselību. Un riskēt kā vārdā? iespēju izcīnīt trešo uzvaru 1. kārtas mačā? Ko tas dotu? Reāli kopumā neko! Jo nav zināms, vai kaut kur tiktu tālāk. Mavs ir gudri un domā par tituliem - skaidrs, ka viņi koncentrējas uz to, lai viņu līderi būtu veseli ilgāk par vienu sezonu, un lai viena neapdomīga soļa dēļ nebūtu izšķērdētas iespējas titulu ņemt nākamajos gados.
Tieši tā.
Ja šis būtu NBA fināls, tad visticamāk KP spēlētu.
NBA ir sākumā bizness, tad sportiskās intereses utt.

     [+] [-]

, 2020-08-25 22:20, pirms 5 gadiem
Tīneidžeriem kuri te baigi rej ieteiktu izlasīt par Dirku..Jaunam Dirkam bija problēma ar potīti liekas pirmajā PO kārtā..Sērijas rezultāts bija 2-1/1-2..Pēc trīs spēlēm noņēma pilnībā nost no laukuma..Beigās vēl karš sākās komandā starp Kjubanu un vienu no personāla,lai Dirku nelaiž laukumā riskēt.

     [+] [-]

, 2020-08-25 22:21, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iepriekšējā mačā Kleperi izvirzījās vadībā ar +21, ar Dončicu Mavs rindās, kas Kleperu spēlētāju galvās notika pēc tam, visticamāk, viņiem pašiem nav saprotams līdz šim, jo salīdzinoši īsā laikā no +21 nokrist līdz -30 ir jāmāk.
Kleperi uzskatīja, ka spēle jau uzvarēta un pārstāja spēlēt. Kad atjēdzās - bija jau par vēlu un viens pats Kawhi nebija glābējs, it sevišķi ar "enkuru" PG. Bet tā taču nebūs mūžīgi, re- šovakar Šaks garantēja 27 punktus no PG

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 22:28, pirms 5 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Tavi subjektīvie vervelējumi ir vēl mazāk objektīvi. Tīri teorētiski, ja visiem labākajiem līgas spēlētājiem tagad tiktu dota izvēle - kuru spēlētāju viņi grib redzēt tūliņ pat savā komandā - Luku vai Podriņķi - pilnīgi noteikti 100% no spēlētājiem izvēlētos Luku un nebūtu pat jādomā ne sekundi. Un ja tu uzskati savādāk, tad tev visi nav mājās.
Oi, gribētu redzēt, kā Hārdens pārlaimīgs ar viņu bumbu dalītu un kautos, kurš mestu stepbeka buzzeru.

     [+] [-]

, 2020-08-25 22:40, pirms 5 gadiem
Dallasa ir gudra organizācija! KP deva iespēju spēlēt playoff, bet skaidrs, ka nākošās sezonas no viņa prasīs vairāk(ne tikai playoff). No otras puses Dallasa grib izmēģināt uz ko spējīgs LD+ spēlētāju pievilināšanai un darījumiem+ nav izslēgts, ka arī tagad var uzvarēt, jo visi grib pierādīt.

     [+] [-]

, 2020-08-25 23:02, pirms 5 gadiem
portal rakstīja: Ielogojos tikai, lai uzrakstītu kāds tu cirvis esi Pirmajā spēlē bez KP mavs nograbēja un salūza, otrajā spēlē ar KP mavs uzvarēja pārliecinoši. Tev laikam ir zivs atmiņa. Tas, ka pēdējā spēlē doncicam iekrita tas trīnis un PG nospēlēja kā pilnīgs klauns nenozīmē to, ka KP ir nereāls impakts spēlē. Duraks.
es ielogojos, lai Tev uzspiestu plusiņu.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-25 23:26, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Jūs laikam nesaprotiet KP iepriekšējās traumas nopietnību un kāpēc komandas ārsti (nevis viņš pats! ja būtu viņa izvēle, viņš katrā mačā noteikti rautos uz laukuma) negrib riskēt ar viņa veselību. Un riskēt kā vārdā? iespēju izcīnīt trešo uzvaru 1. kārtas mačā? Ko tas dotu? Reāli kopumā neko! Jo nav zināms, vai kaut kur tiktu tālāk. Mavs ir gudri un domā par tituliem - skaidrs, ka viņi koncentrējas uz to, lai viņu līderi būtu veseli ilgāk par vienu sezonu, un lai viena neapdomīga soļa dēļ nebūtu izšķērdētas iespējas titulu ņemt nākamajos gados.

Dāvja un KP traumas ir nopietnas un tur nedrīkst riskēt! KP it īpaši - jūs laikam neņemiet vērā viņa nenormālo augumu un kādas kustības viņš izdara pie sava auguma! Tas ir kosmoss! Tas nav tas pats, ja Hārdenam sāpētu celis - viņam nav smagu traumu vēstures un kā mazajam tas arī nav tik bīstami.

Durantu arī riskēja GSW un laida finālā (cita nozīme mačam tomēr un reālas šances paņemt titulu) un redzam kas notika tālāk... Lai gan Durantam arī nebija nekādas baigās traumu vēstures un skaidrs, ka tur gāja uz visu banku.

Lūdzu, pirms spriediet par KP mīkstumu ņemiet vērā visus faktus.
Malacis! Cepums no manis par šo komentāru!

     [+] [-]

, 2020-08-25 23:33, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Jūs laikam nesaprotiet KP iepriekšējās traumas nopietnību un kāpēc komandas ārsti (nevis viņš pats! ja būtu viņa izvēle, viņš katrā mačā noteikti rautos uz laukuma) negrib riskēt ar viņa veselību. Un riskēt kā vārdā? iespēju izcīnīt trešo uzvaru 1. kārtas mačā? Ko tas dotu? Reāli kopumā neko! Jo nav zināms, vai kaut kur tiktu tālāk. Mavs ir gudri un domā par tituliem - skaidrs, ka viņi koncentrējas uz to, lai viņu līderi būtu veseli ilgāk par vienu sezonu, un lai viena neapdomīga soļa dēļ nebūtu izšķērdētas iespējas titulu ņemt nākamajos gados.

Dāvja un KP traumas ir nopietnas un tur nedrīkst riskēt! KP it īpaši - jūs laikam neņemiet vērā viņa nenormālo augumu un kādas kustības viņš izdara pie sava auguma! Tas ir kosmoss! Tas nav tas pats, ja Hārdenam sāpētu celis - viņam nav smagu traumu vēstures un kā mazajam tas arī nav tik bīstami.

Durantu arī riskēja GSW un laida finālā (cita nozīme mačam tomēr un reālas šances paņemt titulu) un redzam kas notika tālāk... Lai gan Durantam arī nebija nekādas baigās traumu vēstures un skaidrs, ka tur gāja uz visu banku.

Lūdzu, pirms spriediet par KP mīkstumu ņemiet vērā visus faktus.
Neteeree laiku, veciit! Visa SC komentu sadalja pilna ar dziivee nelaimiigiem cilveekiem, kuri sevii viilushies par izniekoto laiku. Te bediigaaks skats nekaa zupas virtuvee...

     [+] [-]

, 2020-08-25 23:37, pirms 5 gadiem
Neviena sporta spēle nav tā vērta, lai būtu vērts tik ļoti riskēt ar veselību. Spriežot pēc komentētājiem, daudzi te grib gladiatoru laikus atpakaļ, kad nabadziņiem bija jāsitas līdz nāvei, lai izklaidētu satraukto pūli!

  -1 [+] [-]

, 2020-08-26 00:19, pirms 5 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Neviena sporta spēle nav tā vērta, lai būtu vērts tik ļoti riskēt ar veselību. Spriežot pēc komentētājiem, daudzi te grib gladiatoru laikus atpakaļ, kad nabadziņiem bija jāsitas līdz nāvei, lai izklaidētu satraukto pūli!
Trakaakais jau tas, ka vismaz 90% no sheit esoshajiem nemaz nav iegaadaajushies abonomentu, bet gan meklee kreisos striimus. Taadi pie skatloga staaveetaaji vien ir...

     [+] [-]

, 2020-08-26 01:36, pirms 5 gadiem
hantele rakstīja: Trakaakais jau tas, ka vismaz 90% no sheit esoshajiem nemaz nav iegaadaajushies abonomentu, bet gan meklee kreisos striimus. Taadi pie skatloga staaveetaaji vien ir...
a priekshkam man teret pikji ja neta 5 min laika var atrast hd strimu ? bija agrak pasutits lp bet tad kp notraumejas un nezinaju kur to fignju likt uz pusgadu laikam 2 speles nolureju otreiz tadu kljudu nedarishu

     [+] [-]

, 2020-08-26 04:42, pirms 5 gadiem
Šodien nekā laba priekš Maveriks nebūs! Dončičs divreiz pēc kārtas tā nevar un arī Cliperri ir gudrāki!

  +1 [+] [-]

, 2020-08-26 04:45, pirms 5 gadiem
Tam utainajam bomzim kawai ari kādreiz nosvilps sodu par atgrūšanu ar roku?

     [+] [-]

, 2020-08-26 04:54, pirms 5 gadiem
Dončičs šodien nožēlojama atblāzma no tā kurš bija divas dienas iepriekš!

     [+] [-]

, 2020-08-26 05:06, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Jūs laikam nesaprotiet KP iepriekšējās traumas nopietnību un kāpēc komandas ārsti (nevis viņš pats! ja būtu viņa izvēle, viņš katrā mačā noteikti rautos uz laukuma) negrib riskēt ar viņa veselību. Un riskēt kā vārdā? iespēju izcīnīt trešo uzvaru 1. kārtas mačā? Ko tas dotu? Reāli kopumā neko! Jo nav zināms, vai kaut kur tiktu tālāk. Mavs ir gudri un domā par tituliem - skaidrs, ka viņi koncentrējas uz to, lai viņu līderi būtu veseli ilgāk par vienu sezonu, un lai viena neapdomīga soļa dēļ nebūtu izšķērdētas iespējas titulu ņemt nākamajos gados.

Dāvja un KP traumas ir nopietnas un tur nedrīkst riskēt! KP it īpaši - jūs laikam neņemiet vērā viņa nenormālo augumu un kādas kustības viņš izdara pie sava auguma! Tas ir kosmoss! Tas nav tas pats, ja Hārdenam sāpētu celis - viņam nav smagu traumu vēstures un kā mazajam tas arī nav tik bīstami.

Durantu arī riskēja GSW un laida finālā (cita nozīme mačam tomēr un reālas šances paņemt titulu) un redzam kas notika tālāk... Lai gan Durantam arī nebija nekādas baigās traumu vēstures un skaidrs, ka tur gāja uz visu banku.

Lūdzu, pirms spriediet par KP mīkstumu ņemiet vērā visus faktus.
[/quote]

[quote hantele]
Neteeree laiku, veciit! Visa SC komentu sadalja pilna ar dziivee nelaimiigiem cilveekiem, kuri sevii viilushies par izniekoto laiku. Te bediigaaks skats nekaa zupas virtuvee...
Nevaru nepiekrist, bet tie cilvēki kuri aizstāv savas domas ar argumentiem bieži dalās ar labu info. Tā piemēram viens bija iekopējis pagaru rakstu ar anglisko textu ko saka par KP kā defence, un ka viņš ''viņuprāt varētu pat būt defense of the year''. protams bez oriģinālraksta (kopija) ir tikai dzeltenās preses līmenī jo nav 100% ka nav rediģēta bet interesanti palasīt jo es reti pats meklēju - drīzāk sekoju tik līdzi.

Tādēļ turpini, pārējiem saprātīgajiem arī interesanti lasīt, vienkāŗši zini - te ir 30-40% troļļi un 40-50% egoistiski skatītāji kuri nespēj domāt uz priekšu -viņiem vajga tikai tagad un tūlīt un pat traumētam sportistam jāspēlē tagad, jo redz viņš ir ieslēdzis tv/pc un vajaga šovu!

     [+] [-]

, 2020-08-26 05:19, pirms 5 gadiem
Njā, te nu bija-bez KP uzvar!

     [+] [-]

, 2020-08-26 05:28, pirms 5 gadiem
Hm, šodien Mavs spēs to pašu ko pirms divām dienām?
Šoreiz tikai ir jau -24.

     [+] [-]

, 2020-08-26 05:33, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, šodien Mavs spēs to pašu ko pirms divām dienām?
Šoreiz tikai ir jau -24.
Nu ja Kleperi pēc pārtraukuma nāks atkal ar uzvarētas spēles noskaņu, tad iespējams jau ir viss, lai gan grūti atrast šodienas Dalasas spēlē kādus loģiskus argumentus lai kaut kas tāds notiktu. Ļoti škidra spēle

     [+] [-]

, 2020-08-26 05:47, pirms 5 gadiem
ceru ka m moriss salauzis kaju, kropls meginaja LD traumet

     [+] [-]

, 2020-08-26 05:47, pirms 5 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu ja Kleperi pēc pārtraukuma nāks atkal ar uzvarētas spēles noskaņu, tad iespējams jau ir viss, lai gan grūti atrast šodienas Dalasas spēlē kādus loģiskus argumentus lai kaut kas tāds notiktu. Ļoti škidra spēle
Šoreiz brīnums izpaliks, jo jau-30.

     [+] [-]

, 2020-08-26 05:49, pirms 5 gadiem
pg13% bus normals ego trips pec sis speles

     [+] [-]

, 2020-08-26 06:07, pirms 5 gadiem
nja pec karlaila izraidisanas viss jasna, tas pats pirmas speles tiesnesis urods kurs uzskata sevi par gavelno personazu spele..

     [+] [-]

, 2020-08-26 06:10, pirms 5 gadiem
budamank rakstīja: nja pec karlaila izraidisanas viss jasna, tas pats pirmas speles tiesnesis urods kurs uzskata sevi par gavelno personazu spele..
Te viss bija skaidrs arī bez tiesneša un Karlaila izraidīšanas.