Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" ar 4-0 iesoļo nākamajā kārtā, "Raptors" sagrauj Milvoki

Rolands Eliņš

"Warriors" ar 4-0 iesoļo nākamajā kārtā, "Raptors" sagrauj Milvoki
Stefens Karijs
Foto: USA Today Sports

NBA izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā pārliecinošas uzvaras guva Goldensteitas "Warriors" (128:103 pret Portlendu) un Toronto "Raptors" (119:93 pret Milvoki), kamēr "Hawks" ar 111:101 panāca neizšķirtu sērijā pret "Wizards".

"Warriors" sastāvā bija iekļauts Kevins Durents, par kura spēlēšanu bija šaubas, taču komandas galvenā trenera pienākumus pildīja Maiks Brauns, nevis Stīvs Kers, kuru nomoka veselības problēmas. Ierastā galvenā trenera prombūtne gan netraucēja "Warriors" spēli iesākt ar izrāvienu 22:3, pirmo ceturtdaļu uzvarēt ar 45:22 un pēc tam vairs atpakaļ neskatīties, sagraujot Portlendu ar 128:103.

"Warriors" līdz ar to sērijā triumfējusi 4-0 un nākamajā kārtā sacentīsies ar "Clippers" un Jūtas dueļa uzvarētāju. Zelta Štata komandas sastāvā šonakt Stefens Karijs sameta 37 punktus, ieskaitot septiņus no 11 tālmetieniem, Dreimons Grīns trāpīja piecus trejačus un savāca 21 punktu, kamēr Durents spēlēja salīdzinoši maz (20 minūtes) un guva desmit punktus. Deimiens Lilards savā sezonas pēdējā spēlē izcēlās ar 34 punktiem.

"Raptors" joprojām nespēja ierobežot Jaņņa Adetokunbo punktu ražu - jaunais grieķis ar labu precizitāti (12/19) guva 30 punktus. Taču viņa savāktās deviņas atlēkušās bumbas bija gandrīz puse no visas komandas zem groza izcīnītajām bumbām, un ar 23 atlēkušajām bumbām uz uzvaru cerēt grūti. Toronto, kura bija otro maču pēc kārtas izvēlējusies Jonu Valančūnu sākumsastāvā nomainīt ar Normanu Pauelu un spēlēt ar īso sastāvu, dominēja zem groziem. Mača gaitā tika sasniegts arī 28 punktu pārsvars, bet beigās Toronto uzvarēja 118:93.

Pauels došanos sākumsastāvā atzīmēja ar 25 punktiem, Demārs Derouzans sameta 18, bet Kailam Laurijam 16 punkti un desmit piespēles. Toronto kopumā realizēja 58% metienu no spēles, kamēr "Bucks" savas izredzes sabojāja arī ar neveiksmēm soda metienos, trāpot tikai 15 no 26.

Dvaita Hovarda un Denisa Šrēdera veiksmīgā spēle Atlantā palīdzēja "Hawks" ar 111:101 pieveikt "Wizards" un panākt neizšķirtu sērijā. Pēdējās ceturtdaļas sākumā rezultāta starpība vēl bija minimāla, bet "Wizards" vadībā tā arī neizvirzījās, un Atlanta spēles pēdējās minūtēs jau bija drošā vadībā.

Hovards spēli pabeidza ar 16 punktiem un 15 atlēkušajām bumbām, kamēr Šrēderam 18 punkti. Pols Milseps nebija īpaši tālu no "triple-double" (19+9+7), tāpat nozīmīgu lomu spēlēja spāņu veterāns un bijušais "Knicks" aizsargs Hosē Kalderons, 20 nospēlētajās minūtēs iegūstot +/- rādītāju plus 29. Vašingtonai 32 punktus guva Bredlijs Bīls, bet Džons Vols sameta 22 punktus un izdalīja desmit piespēles.

Izslēgšanas spēļu pirmā kārta

AustrumiRietumi
Wizards-Hawks 2:2Warriors-Trail Blazers 4:0
Celtics-Bulls 2:2Rockets-Thunder 3:1
Cavaliers-Pacers 4:0Spurs-Grizzlies 2:2
Raptors-Bucks 3:2Clippers-Jazz 2:2

Izmantotie resursi:
NBA.com

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 13:45, pirms 8 gadiem
thehockeyfan rakstīja: GSW dominanci visi redzēja pagājušā gada finālā, kad aizrijās. Punkts.
Ar Grīnu un Bogutu visos mačos būtu arī GSW uzvara sērijā. Komats. Vai tad to nezināji?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 13:48, pirms 8 gadiem
tie kas blauj vislaik- ""Lebrons sazvanijas ar comiem utt"
a cipa komandu generalmenedzeri sava starpa ja sazvanas un saruna, tas ir kkas pilnigi savadak? protams tur jaskatas kada kuram ir situacija ar ligumu taja bridi(ir speka vai nav speka utt, cik lielas summas lai ieklautos algu griestos utt)
bet ja speletajiem beidzas ligumi, tad vini pasi var drosi izveleties kur iet un kur neiet spelet....

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 13:50, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: tie kas blauj vislaik- ""Lebrons sazvanijas ar comiem utt"
a cipa komandu generalmenedzeri sava starpa ja sazvanas un saruna, tas ir kkas pilnigi savadak? protams tur jaskatas kada kuram ir situacija ar ligumu taja bridi(ir speka vai nav speka utt, cik lielas summas lai ieklautos algu griestos utt)
bet ja speletajiem beidzas ligumi, tad vini pasi var drosi izveleties kur iet un kur neiet spelet....
Vai tad kāds aizliedz?! Bet pēc tam to izvērtēt taču mums arī ir tiesības, vai ne???

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:52, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Ar Grīnu un Bogutu visos mačos būtu arī GSW uzvara sērijā. Komats. Vai tad to nezināji?
vot tikai nevasjag sitos vecos gabalus- ka butu ja butu.... nu nav verts to apspriest.... tapat ka gadu ieprieks Cavs butu ja butu visi satava.... nu jega sitos textus malt.....

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 13:56, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Vai tad kāds aizliedz?! Bet pēc tam to izvērtēt taču mums arī ir tiesības, vai ne???
Protams ir !

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:56, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: GSW netaisīja nekādu superkomandu, bet caur draftu atrada zelta gabaliņus, kāpēc, tad neviens pirms GSW neņēma Grīnu, Tomsonu vai Kariju? Nuggets muļķi paši atdeva Igiju un kopš tā laika PO nav redzējuši! GSW bija izvēle BArns vai KD, nu kuru jūs ņemtu GSW vietā? KD varbūt bija pamīksts lēmums, bet Lebis zvanīja Veidam un gāja pie viņa, un tajā laikā Veids bija TO3 spēlētājs ar 30+8+8 sezonu. Bosh, kuram bija 25+10. Tas ir vienā katlā liekas ar KD. Šādas čīkstēšanas liecina, ka Animalz baidās no GSW dominances!
Tavi mīšļi dominē tikai sezonā... playoff cits stāsts. Ja pusijs nebūtu nočoukojis pag gadā, tad i finālā netiktu. Pagaidīsim tālākos raundus un tad parunāsim par dominanci... kaut gan jā, pret clipperiem varētu būt atkal 4:0 vai tuvu... ceru, ka jazz tiks.

     [+] [-]

, 2017-04-25 13:56, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: vot tikai nevasjag sitos vecos gabalus- ka butu ja butu.... nu nav verts to apspriest.... tapat ka gadu ieprieks Cavs butu ja butu visi satava.... nu jega sitos textus malt.....
Jā, Cavs būtu paņēmuši iepriekšējo, un tos tekstus tiešām par velti nav jēga malt, bet mani kaitina šitie sīkie gudrinieki, kuri tikai tāpēc, ka GSW zaudēja finālā Cavs 3-4 pēdējā minūtē, pēkšņi uzskata, ka viņi ir mīkstie un pelnīti ierija. Fakts ir tāds, ka pie pilna sastāva Cavs visticamāk pat 7 spēles nesasniegtu, tāpēc troļļot GSW ''dominanci'' ir muļķīgi un parāda objektivitātes trūkumu.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 13:57, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: Protams ir !
Nu lūk, un mums nepatīk, ka čomi pie aliņa sabīda sev superkomandas. Nekas aizliegts, bet bojā konkurenci jeb NBA skatāmību un neko labu nepasaka par spēlētāju vēlmi un drosmi cīnīties kaut cik godīgi.

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:03, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Jā, Cavs būtu paņēmuši iepriekšējo, un tos tekstus tiešām par velti nav jēga malt, bet mani kaitina šitie sīkie gudrinieki, kuri tikai tāpēc, ka GSW zaudēja finālā Cavs 3-4 pēdējā minūtē, pēkšņi uzskata, ka viņi ir mīkstie un pelnīti ierija. Fakts ir tāds, ka pie pilna sastāva Cavs visticamāk pat 7 spēles nesasniegtu, tāpēc troļļot GSW ''dominanci'' ir muļķīgi un parāda objektivitātes trūkumu.
Miksti ne miksti, to lai katrs lem ka grib..... bet jebkura gadijuma un it ipasi finala pakast no 3-1.... nu tas ir kkas neredzets ... ne velti pirmais tads gadijums NBA vesture.... un te nu katrs pats piemekle apzimeju.... un biezi vien skatoties kadus apzimeju kurs piemekle, var spriest kads tas cilveks pats ir! Sakarigs, gudrs, cilveks nesaukas citus par mikstajiem, vel visadiem aizvainojosiem vardiem uttutt... jo sports ir sports!

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:03, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Tavi mīšļi dominē tikai sezonā... playoff cits stāsts. Ja pusijs nebūtu nočoukojis pag gadā, tad i finālā netiktu. Pagaidīsim tālākos raundus un tad parunāsim par dominanci... kaut gan jā, pret clipperiem varētu būt atkal 4:0 vai tuvu... ceru, ka jazz tiks.
Tas gan, OKC bija jāizslēdz GSW, bet pēc tās pašas loģikas Pacers vajadzēja izslēgt Cavs, jo 4 mači izšķīrās galotnē jeb var teikt, ka Pacers nočokoja 4 spēles. Lūk, cik būtiski ir, lai komandā būtu vsm 1 uzticams closer. Labākā komanda tomēr parasti galotnēs uzvar vājākās, tāpēc, ja tu nevari izvilkt maču beigas, tātad neesi sevi pierādījis kā spēcīgāko duelī.

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:06, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: Miksti ne miksti, to lai katrs lem ka grib..... bet jebkura gadijuma un it ipasi finala pakast no 3-1.... nu tas ir kkas neredzets ... ne velti pirmais tads gadijums NBA vesture.... un te nu katrs pats piemekle apzimeju.... un biezi vien skatoties kadus apzimeju kurs piemekle, var spriest kads tas cilveks pats ir! Sakarigs, gudrs, cilveks nesaukas citus par mikstajiem, vel visadiem aizvainojosiem vardiem uttutt... jo sports ir sports!
Beidz, sports jau tieši ir tā vieta, kur zākāšanās ir normāla parādība un padara to par tik skaistu lietu, kur vari izlādēties gan fiziski, pašam piedaloties, gan morāli, apgānot sev netīkamos. Paskaties arī medijos, kā paši žurnālisti šad tad vēl sulīgāk par ''mīksto'' apzīmē dažus kadrus. Cik slaveni ar savām pērlēm ir Stephen A Smith un Skip Bayless, bet vai tad šos ''idiotus'' kāds par miljoniem algotu, ja tev ir taisnība?

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:08, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Nu lūk, un mums nepatīk, ka čomi pie aliņa sabīda sev superkomandas. Nekas aizliegts, bet bojā konkurenci jeb NBA skatāmību un neko labu nepasaka par spēlētāju vēlmi un drosmi cīnīties kaut cik godīgi.
saprot Tavu doma....
Bet- ka vinu vieta to padara to visu menedzeri, kuri ieprieks ir runajusi un pasiem speletajiem un sarunats kads big3..... kas zin, varbut jau ieprieks ir bijusi tadi, lidzigi gadijumi kad izveidojas big3.... tik tas netika varbut ta noafisets ka vot sazvanijamies ar comiem un sarunajam.... varbut sen jau bija lidzigi gadijumi tik caur menedzeriem.... tapec man neliekas nekads baogas woow, cipa ka ta vareja vini vsp.... tik pat labi to vareja izdarit caur menedzeriem... un tagad neviens neko neparmestu jo redz nebutu zvanijusies sava starpa ....

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:10, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Beidz, sports jau tieši ir tā vieta, kur zākāšanās ir normāla parādība un padara to par tik skaistu lietu, kur vari izlādēties gan fiziski, pašam piedaloties, gan morāli, apgānot sev netīkamos. Paskaties arī medijos, kā paši žurnālisti šad tad vēl sulīgāk par ''mīksto'' apzīmē dažus kadrus. Cik slaveni ar savām pērlēm ir Stephen A Smith un Skip Bayless, bet vai tad šos ''idiotus'' kāds par miljoniem algotu, ja tev ir taisnība?
Ja, daudz kur piekritu Tev!
man piemeram riebjas tie visi mediji, kas censas izcelt kko pec iespejas sliktaku, izraut no konteksta vardus utt.... un lielakoties to vini dara lai piesaistitu cilveku uzmanibu un lidz ar to reklamas un vairak ienemumu naudas.... un par cik cilveki uz negacijam vienmer pavelkas.... tad iezmel ta ari bus vienmer...

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:12, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: saprot Tavu doma....
Bet- ka vinu vieta to padara to visu menedzeri, kuri ieprieks ir runajusi un pasiem speletajiem un sarunats kads big3..... kas zin, varbut jau ieprieks ir bijusi tadi, lidzigi gadijumi kad izveidojas big3.... tik tas netika varbut ta noafisets ka vot sazvanijamies ar comiem un sarunajam.... varbut sen jau bija lidzigi gadijumi tik caur menedzeriem.... tapec man neliekas nekads baogas woow, cipa ka ta vareja vini vsp.... tik pat labi to vareja izdarit caur menedzeriem... un tagad neviens neko neparmestu jo redz nebutu zvanijusies sava starpa ....
Nja, ej tu pasaki, cik tur GM iesaistīti, cik spēlētāji, bet Lebrona gadījumā šķiet šaubu nav, ņemot vērā viņa ietekmi un draugus, ka viņš diezgan būtiski šīs lietas ir bīdījis runājot pa čomisko. Diezvai GM var ar mierīgu sirdi sabīdīt 3 ego kopā, ja tiem jau laicīgi nav bijusi kāda neformāla vienošanās ar asinīm un mazajiem pirkstiņiem, ka visi brālīgi rokās sadevušies bez ķīviņiem ies uz titulu.

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:13, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Nja, ej tu pasaki, cik tur GM iesaistīti, cik spēlētāji, bet Lebrona gadījumā šķiet šaubu nav, ņemot vērā viņa ietekmi un draugus, ka viņš diezgan būtiski šīs lietas ir bīdījis runājot pa čomisko. Diezvai GM var ar mierīgu sirdi sabīdīt 3 ego kopā, ja tiem jau laicīgi nav bijusi kāda neformāla vienošanās ar asinīm un mazajiem pirkstiņiem, ka visi brālīgi rokās sadevušies bez ķīviņiem ies uz titulu.
Tiesi ta! Pareizi saprati! Pilnigu piekritu!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 14:23, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: vot tikai nevasjag sitos vecos gabalus- ka butu ja butu.... nu nav verts to apspriest.... tapat ka gadu ieprieks Cavs butu ja butu visi satava.... nu jega sitos textus malt.....
Tieši tā!. 2015. gadā Iguodala paņēma uz sevi, pacēla final MVP un kausu GSW rokās!

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 14:25, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Tavi mīšļi dominē tikai sezonā... playoff cits stāsts. Ja pusijs nebūtu nočoukojis pag gadā, tad i finālā netiktu. Pagaidīsim tālākos raundus un tad parunāsim par dominanci... kaut gan jā, pret clipperiem varētu būt atkal 4:0 vai tuvu... ceru, ka jazz tiks.
Tas brīdis, kad Lebja kepkas apgalvo, ka KD bezmaz vai nelikumīgi, kā mīkstais aizgājis pie potenciāliem čempioniem, bet redz, kad Lebis aizgāju uz Heat un mākslīgi pazemināja algas, tad redz tas ir normāli un tā tam ir jābūt. Kāpēc abi nav vienā plauktā, lai jūt kāda ir sajūta, kad pret tevi spēlē zvaigznes, nevis, kā Bulls kopa komandu no saviem spēlētājiem, bet redz Heat uztaisa BIG3+Alens un visiem Austrumos nebija variantu!

  -2 [+] [-]

, 2017-04-25 14:25, pirms 8 gadiem
He skatos pilns ar GSW heiteriem vai tomēr Lebja kepkām
Iguodala ar KD pēc kārtējā titula, GO GO!
GO GSW!

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:27, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Tas brīdis, kad Lebja kepkas apgalvo, ka KD bezmaz vai nelikumīgi, kā mīkstais aizgājis pie potenciāliem čempioniem, bet redz, kad Lebis aizgāju uz Heat un mākslīgi pazemināja algas, tad redz tas ir normāli un tā tam ir jābūt. Kāpēc abi nav vienā plauktā, lai jūt kāda ir sajūta, kad pret tevi spēlē zvaigznes, nevis, kā Bulls kopa komandu no saviem spēlētājiem, bet redz Heat uztaisa BIG3+Alens un visiem Austrumos nebija variantu!
Tak te keponi pasniedz, tā itkā KD pa minimālo būtu uz GSW aizgājis KD bija brīvais aģents, daudzi deva max un šis izvēlējās par max uzkapāt GSW, kur spēlē līgas MVP un final MVP, kā arī GSW ir komanda ar lielisku mikroklimatu!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 14:27, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Tieši tā!. 2015. gadā Iguodala paņēma uz sevi, pacēla final MVP un kausu GSW rokās!
Tu esi viens no lielakajiem zabakiem.... redzeju tavu komentaru par LV basketbola izlasi....tur bija txts- "Lv izlase pec kārtējā titula"

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:28, pirms 8 gadiem
Redz tad kad Veids samazināja ciparu, lai Lebim iedotu max, tad viss ok

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:29, pirms 8 gadiem
[quote g_power]
Tu esi viens no lielakajiem zabakiem.... redzeju tavu komentaru par LV basketbola izlasi..

1935 pacēla pirmo, tagad laiks kārtējam

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:30, pirms 8 gadiem
AnimalZ par ko tu? Tikai heito GSW vai arī par kautko fano? Cik var noprast tu varētu būt izbijis OKC fans

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:33, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Redz tad kad Veids samazināja ciparu, lai Lebim iedotu max, tad viss ok
tik pat labi GSW paveicas ka dazi pie viniem spele par loti mazu summu, pateicoties ieprieks noslegtiem ilgtermina ligumiem.... piemeram Karijs... redzes, kadu dziesmu dziedasi nakosgad....

     [+] [-]

, 2017-04-25 14:35, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: tik pat labi GSW paveicas ka dazi pie viniem spele par loti mazu summu, pateicoties ieprieks noslegtiem ilgtermina ligumiem.... piemeram Karijs... redzes, kadu dziesmu dziedasi nakosgad....
Nākamgad ceru, ka Iguodala pievienosies 76ers, lai šos paceltu atkal PO līmenī! Tad varēšu atbalstīt viņus.
Ja GSW šogad ceļ titulu, tad Kurijs paliek GSW par max kontraktu 100%

  -1 [+] [-]

, 2017-04-25 14:36, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: tik pat labi GSW paveicas ka dazi pie viniem spele par loti mazu summu, pateicoties ieprieks noslegtiem ilgtermina ligumiem.... piemeram Karijs... redzes, kadu dziesmu dziedasi nakosgad....
Ir jau divi varianti! Tā kā Igijam beidzas līgums, visticamāk, ka Stefam dos Max un Igijs paliks par kapeikām, un ir otrs variants, Igijs iet uz 76ers un ieved viņus PO, kur izskolo pirmajā kārtā cavs ar veselu Embitu,Okaforu,Simonsu un jauno drafta spīdekli!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 16:21, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Te nu gan nevaru piekrist - ir milzīga atšķirība un prakse to pierāda. Ne Miami, ne Bostonai uzreiz viss negāja kā smērēts. Vēl taču bija Nets ar savu trio un vispār epic fails sanāca. Miami bija 8:8 vai tamlīdzīgs sezonas sākums. Pa...a pirmo finālu utt. Jebkuru komandu izveidot no 0 ir krietni grūtāk, nekā ielikt jau gatavā čempionu sastāvā vienu no līgas labākajiem spēlētājiem. Mans salīdzinājumsar Spurs ir ļoti precīzs - Lebrons pie Spurs pēc kāsiena šiem finālā būtu tikpat pussy gājiens kā pusijam. Starpība ir milzīga.
Vēl taču bija LOL lielais trio

  +2 [+] [-]

, 2017-04-25 16:25, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Jā, Cavs būtu paņēmuši iepriekšējo, un tos tekstus tiešām par velti nav jēga malt, bet mani kaitina šitie sīkie gudrinieki, kuri tikai tāpēc, ka GSW zaudēja finālā Cavs 3-4 pēdējā minūtē, pēkšņi uzskata, ka viņi ir mīkstie un pelnīti ierija. Fakts ir tāds, ka pie pilna sastāva Cavs visticamāk pat 7 spēles nesasniegtu, tāpēc troļļot GSW ''dominanci'' ir muļķīgi un parāda objektivitātes trūkumu.
Vecīt, objektivitāte ir tāda, ka GSW nočoukoja tā, kā NEVIENA komanda to nebija darījusi Amerikas sportā.

Kur tā objektivitāte palika?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 16:45, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Dīvaini, ka Wizards tā mokās ar Atlantu. Nedaudz nepatīkams pārsteigums.
Neteiktu, ka tas ir kaut kāds milzīgs pārsteigums, galu galā pēc regulārās sezonas abas komandas turpat līdzās vien bija. Vašingtona paņēma savas mājas spēles, Atlanta savas. Šī sērija varētu beigties septītajā spēlē un visticamāk, ka Vašingtona paņems sēriju, bet nezinu vai to var saukt par pārsteigumu, kaut vai atceroties sezonas sākumu - pēc pirmajām 30 spēlēm kur bija Wizards un kur bija Atlanta?

     [+] [-]

, 2017-04-25 16:58, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Vecīt, objektivitāte ir tāda, ka GSW nočoukoja tā, kā NEVIENA komanda to nebija darījusi Amerikas sportā.

Kur tā objektivitāte palika?
Tu izspļauj 1 skaļu teikumu bez nekādiem paskaidrojumiem un runā par objektivitāti?! Tu nopietni vai speciāli troļļo?

Kā būtu, ja tu paskatītos uz galveno iemeslu, kāpēc tā notika? Un kas ir reālākais iznākums, ja GSW uz visām spēlēm būtu Boguts un Grīns? Bet vieglāk jau ir klaigāt one-linerus un neapgrūtināt sevi ar detaļām, vai ne?

  +3 [+] [-]

, 2017-04-25 17:09, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tu izspļauj 1 skaļu teikumu bez nekādiem paskaidrojumiem un runā par objektivitāti?! Tu nopietni vai speciāli troļļo?

Kā būtu, ja tu paskatītos uz galveno iemeslu, kāpēc tā notika? Un kas ir reālākais iznākums, ja GSW uz visām spēlēm būtu Boguts un Grīns? Bet vieglāk jau ir klaigāt one-linerus un neapgrūtināt sevi ar detaļām, vai ne?
Es neredzu, ko man savam teikumam paskaidrot. GSW zaudēja un viss.

Domā, ka kādam pēc 5 gadiem raustīs vai tur bija Grīns(tas pats par savu muļķību tur nebija) vai Boguts. Kāds vēl atceras Lebrona krampjus? Kādam vēl tādi interesē? Interesē rezultāts. Līdzīgi kā formulā. Nosauc Šumahera 7 titulu otro vietu ieguvējus? Nevienam tādi neinteresē. Cipari runā savu un cipari ir OBJEKTĪVI, tos nevar subjektīvi noliegt. Tos vispār nekādi nevar noliegt.

     [+] [-]

, 2017-04-25 17:24, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es neredzu, ko man savam teikumam paskaidrot. GSW zaudēja un viss.

Domā, ka kādam pēc 5 gadiem raustīs vai tur bija Grīns(tas pats par savu muļķību tur nebija) vai Boguts. Kāds vēl atceras Lebrona krampjus? Kādam vēl tādi interesē? Interesē rezultāts. Līdzīgi kā formulā. Nosauc Šumahera 7 titulu otro vietu ieguvējus? Nevienam tādi neinteresē. Cipari runā savu un cipari ir OBJEKTĪVI, tos nevar subjektīvi noliegt. Tos vispār nekādi nevar noliegt.
daudz +, loti precizi un labi pateici!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-25 17:36, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es neredzu, ko man savam teikumam paskaidrot. GSW zaudēja un viss.

Domā, ka kādam pēc 5 gadiem raustīs vai tur bija Grīns(tas pats par savu muļķību tur nebija) vai Boguts. Kāds vēl atceras Lebrona krampjus? Kādam vēl tādi interesē? Interesē rezultāts. Līdzīgi kā formulā. Nosauc Šumahera 7 titulu otro vietu ieguvējus? Nevienam tādi neinteresē. Cipari runā savu un cipari ir OBJEKTĪVI, tos nevar subjektīvi noliegt. Tos vispār nekādi nevar noliegt.
Piekrītu, pēc vairākiem gadiem neviens vai neatcerēsies, kaut taviem 5 gadiem. Taču, nezinu, kā tev ar laika izjūtu, bet vēl tie nav pagājuši. Tātad pēc tavas loģikas tevi tam vēl vajadzētu raustīt. Un tevi tam vajadzētu raustīt arī tādā gadījumā, ja tevi interesē NBA vairāk par box score vai rezultāta apskatīšanu. Nevajag mānīt ne sevi, ne mani. Esmu absolūti drošs, ka tevi uztrauc veids, kā zaudē tava mīļākā komanda un pliki cipari jeb rezultāts ne vnm visu izsaka. Tu kā LAC fans (?) to droši vien labi zini, ņemot vērā traumas playofos.

Starp citu, zēni, ir tāda atziņa par 3 tipa meliem: melnajiem, baltajiem un statistiku. Kāpēc? Tāpēc, ka pliki cipari ļoti maz ko pasaka, turklāt tos var visādi interpretēt. Tie ir objektīvi tikai vakuumā vai arī pareizajā interpretācijā. Tos pavisam noteikti var izkropļot ar subjektīvu interpretāciju.

Nezinu, kāpēc jūs vsp lienat komentāru sadaļā, ja jūs interesē tikai rezultāti. Izlasiet rakstu un pašol, nevis sadrukājiet komentārus ar saviem viedokļiem, bet, kad kkas nav parocīgs, tad atsakāties no jebkādas atbildības vai nepatīkamiem faktiem ar novelšanu visu uz plikiem cipariem un rezultātiem.

Labs mēģinājums, bet šoreiz ar šito tizlo atrunu neatkausieties, jo paši nonākat pretrunā.

     [+] [-]

, 2017-04-25 17:46, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Piekrītu, pēc vairākiem gadiem neviens vai neatcerēsies, kaut taviem 5 gadiem. Taču, nezinu, kā tev ar laika izjūtu, bet vēl tie nav pagājuši. Tātad pēc tavas loģikas tevi tam vēl vajadzētu raustīt. Un tevi tam vajadzētu raustīt arī tādā gadījumā, ja tevi interesē NBA vairāk par box score vai rezultāta apskatīšanu. Nevajag mānīt ne sevi, ne mani. Esmu absolūti drošs, ka tevi uztrauc veids, kā zaudē tava mīļākā komanda un pliki cipari jeb rezultāts ne vnm visu izsaka. Tu kā LAC fans (?) to droši vien labi zini, ņemot vērā traumas playofos.

Starp citu, zēni, ir tāda atziņa par 3 tipa meliem: melnajiem, baltajiem un statistiku. Kāpēc? Tāpēc, ka pliki cipari ļoti maz ko pasaka, turklāt tos var visādi interpretēt. Tie ir objektīvi tikai vakuumā vai arī pareizajā interpretācijā. Tos pavisam noteikti var izkropļot ar subjektīvu interpretāciju.

Nezinu, kāpēc jūs vsp lienat komentāru sadaļā, ja jūs interesē tikai rezultāti. Izlasiet rakstu un pašol, nevis sadrukājiet komentārus ar saviem viedokļiem, bet, kad kkas nav parocīgs, tad atsakāties no jebkādas atbildības vai nepatīkamiem faktiem ar novelšanu visu uz plikiem cipariem un rezultātiem.

Labs mēģinājums, bet šoreiz ar šito tizlo atrunu neatkausieties, jo paši nonākat pretrunā.
Nu jau nu jau. Kurš tad šeit pirmais nonāca pretrunās?

Zinu par LAC traumu vēsturi, par īpašnieka maiņu uz PO utt. Un kāds tam visam sakars? Loģiski, ka statistikā paliks fakts, ka nav tikuši pāri 2. kārtai. Bet es neskandinu apkārt, ka tas tikai tāpēc, ka trauma. Ja nebūtu traumas, tad būtu 3 kārtējie čempji utt.

Nu tu jau centies subjektīvi uzskatīt statistiku, nevis es. Ķip visiem pēc cipariem viss skaidrs vai melns vai balts, bet tu gribi parādīt, ka ir arī pelēkais. Bet maz kam viņš interesē.

Nesapratu pirmspēdējo rindkopu... Neviens neteica, ka interesē tikai skaitļi. Bet tikai fakts, ka pārējais viss cits tiks aizmirsts. Skatoties jau uz cipariem jau arī varētu domāt, ko tad Buļļi savos laikos 2 gadus pagrūda starp three peat, bet zināms jau kāpēc. Bet nezinātājs tā i nodomās. MJ nejaudāja 8 gadus atnest titulu, nezinot, ka 2 nemaz nespēlēja

     [+] [-]

, 2017-04-25 18:05, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu jau nu jau. Kurš tad šeit pirmais nonāca pretrunās?

Zinu par LAC traumu vēsturi, par īpašnieka maiņu uz PO utt. Un kāds tam visam sakars? Loģiski, ka statistikā paliks fakts, ka nav tikuši pāri 2. kārtai. Bet es neskandinu apkārt, ka tas tikai tāpēc, ka trauma. Ja nebūtu traumas, tad būtu 3 kārtējie čempji utt.

Nu tu jau centies subjektīvi uzskatīt statistiku, nevis es. Ķip visiem pēc cipariem viss skaidrs vai melns vai balts, bet tu gribi parādīt, ka ir arī pelēkais. Bet maz kam viņš interesē.

Nesapratu pirmspēdējo rindkopu... Neviens neteica, ka interesē tikai skaitļi. Bet tikai fakts, ka pārējais viss cits tiks aizmirsts. Skatoties jau uz cipariem jau arī varētu domāt, ko tad Buļļi savos laikos 2 gadus pagrūda starp three peat, bet zināms jau kāpēc. Bet nezinātājs tā i nodomās. MJ nejaudāja 8 gadus atnest titulu, nezinot, ka 2 nemaz nespēlēja
Pelēkais neinteresē tikai fanboyiem, kuru komanda ir uzvarējusi, vai zaudētāju ienīdējiem, vai tikai rezultātu aplūkotājiem. Atkārtošu, ja tu te esi tikai lai atkārtotu rezultātus un status, tad labāk nemaz te nelien un gaisu nesmirdini. Ja palēkais interesētu tika reto, ESPN vsp varētu dienā pārraidīt stundu garu raidījumu, nosaukt rezultātus un pārējās 23h ekrānā būtu švīkas un white noise.

Bet tā dēļ tikai jau te neesi, jo tad tik daudz nekomentētu. Tātad, vai nu samierinies ar to, ka pirms nepilna gada Cavs uzvarēja, pateicoties 2 spēlētāju iztrūkumam svarīgās spēlēs, vai nežvadzi par to, ka tas nevienu neinteresē un viss, kas ir svarīgs, ir pliks rezultāts. Šādi domājošiem vajadzētu palikt pie ''malacis'' tipa komentāriem vai vnk klusēt, jo viedokļa jums nav.

Tu pats piesauci skaitļus, un, tā kā jūs runājat par to, ka ir poh, kā GSW zaudēja, tad man atlika noprast, ka jūs interesē tikai rezultāts un skaitļi. Pēc jūsu pašreizējās loģikas ir piekāst, vai tāds Gobērs un Grifins spēlē, galvenais, kā beigsies spēle un kaut arēnas apkopēji spēlē.

Vsp šitā diskusija aizgāja, jo vienam bija poh par to, kā tika ''apturēta'' GSW dominance finālā. Lūk šajos gadījumos pelēkais ir ļoti svarīgs, jo varētu padomāt, ka GSW ir tikpat dominanti arī bez Grīna un Boguta, kurš ir ļoti svarīgs pret Lebrona gājieniem uz grozu. Pats nemaz negribu piesaukt šādas lietas, bet tās ignorēt, lai tikai paheitotu, nav jauki.