Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" zaudē NBA līderiem "Spurs", Biedriņš bez punktiem

Jānis Pārums

"Warriors" zaudē NBA līderiem "Spurs", Biedriņš bez punktiem
Andris Biedriņš un Tims Dankans
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) regulārajā čempionātā šorīt zaudējumu savā laukumā piedzīvoja latviešu centra spēlētāja Andra Biedriņa komanda Goldensteitas "Warriors", kas ar 102:113 atzina NBA līdervienības Sanantonio "Spurs" pārākumu.

Spēli nedaudz veiksmīgāk iesāka "Warriors", pašā tās sākumā iekrājot sešu punktu pārsvaru, ko "Spurs" līdz ceturtdaļas vidum likvidēja. Pirmais ceturksnis noslēdzās neizšķirti – 34:34. Arī lielāko daļu otrās ceturtdaļas cīņa bija līdzīga, tikai pašās puslaika beigās "Spurs" nospēlēja krietni sekmīgāk – 55:62.

Trešajā ceturtdaļā "Warriors" vien uz brīdi nedaudz izdevās samazināt starpību, bet kopumā pārliecinoši notikumus laukumā kontrolēja "Spurs", kas vēl vairāk atrāvās – 78:90. Pēdējās 12 minūtēs laukuma saimniekiem neizdevās atrast līdzekļus, kā lauzt spēles gaitu un tika piedzīvots zaudējums pret NBA līderiem ar 102:113.

Andris Biedriņš spēli uzsāka pamata pieciniekā, laukumā pavadīja 26 minūtes un 53 sekundes, punktus neguva (2p. – 0/2), izcīnīja četras atlēkušās bumbas (visas aizsardzībā), bloķēja vienu metienu, atdeva vienu rezultatīvu piespēli un nopelnīja divas personiskās piezīmes.

Rezultatīvākais "Warriors" rindās bija Deivids Lī, kurš pretinieku grozā sameta 31 punktu, turklāt izcīnīja arī 12 atlēkušās bumbas. 23 punktus guva Monta Eliss. Uzvarētāju rindās 20 punktu Manu Džinobili rēķinā.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.
Nets - Cavaliers103:101
Magic - Pistons96:103
76ers - Suns105:95
Raptors - Grizzlies98:100
Knicks - Wizards115:106
Bulls - Bucks92:83
Timberwolves - Rockets125:129
Hornets - Thunder91:89
Trail Blazers - Kings81:96
Warriors - Spurs102:113

Izmantotie resursi:
nba.com

  +8 [+] [-]

, 2011-01-25 08:03, pirms 14 gadiem
nja 26 minutes 2x pa grozu uzmest,vismaz labi izskraidijas pa laukumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2011-01-25 08:07, pirms 14 gadiem
Diezgan laba spēle Biedram kopumā, neskatoties uz statiem. Pirmajā 1/4 apm 5min laikā 3 bloki, otrajā puslaikā komentētāji to joprojām pieminēja, bet statistikā tik viens parādījās. (cerams ka ieliks citus ar)
Pa punktie - pārējie starteriem, it īpaši Lee, ļoti labi vedās ar pnktu gūšanu, tāpēc Biedram bumbu nedeva bet vairāk uzticēja to kas viņam tik labi padodas - vieglu metienu izkārtošanu komandas biedriem.
Tiem kas tūlīt īdēs par rebiem - ja Biedra nebūtu tad Lee pat pusi no saviem nesavāktu un arī pārējiem vismaz pa 1-2 būtu mazāk. Biedrs tik labi atbloķē, ka bumbu tik jāpaņem bieži vien bez cīņas komandas biedriem. Un līdz ko Biedrs uz beņķa, tā uzreiz Lee vairs nespēj rebus savākt un komanda pat pa trijiem bieži vien nespēj izcīnīt atlēkušo zem sava groza.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 08:09, pirms 14 gadiem
Zvaigznes nav bijušas labvēlīgas arī šoreiz Andrim!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-25 08:12, pirms 14 gadiem
Tikai 2as pieziimes
Naakamajaa vsp pa nulleem

  -4 [+] [-]

, 2011-01-25 08:26, pirms 14 gadiem
Biedrinam butu jabeidz akstities un jabrauc spelet vinam atbilstosa limeni,piemeram, LBL.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 08:26, pirms 14 gadiem
paris reizu jau no auksas vareja ielikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-25 08:30, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Biedrinam butu jabeidz akstities un jabrauc spelet vinam atbilstosa limeni,piemeram, LBL.
Tev būtu jābeidz ākstīties un jādod klusēšanas zvērests, ja reiz neko normālu nevari pateikt bet tik muļķības īdēt!
Slēpts komentārs: fire

  -4 [+] [-]

, 2011-01-25 08:42, pirms 14 gadiem
Vienigajam calim no LV, kas NBA neko nevar izdarit ... Tads amatieritis VEFa limeni var tikai spelet ... Un visticamak no rezervistu solina
Ja, un izlase labak lai vins vairs nespele ... 100% metienus no groza apaksas nevar iemest ... Un soda metienus izpilda ka tads tizlenis, kas no 15 gadu komas pamodies un izdomajis uzmest pa grozu

  +4 [+] [-]

, 2011-01-25 08:47, pirms 14 gadiem
man saak nepatikt biedrina sniegumstomer tik liels speles laiks un negust punktus tas nav normali...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-25 08:47, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Arej man po ko tadi ka Tu pienapuikas doma! Izlase ari redzejam vina limeni,jo uz Kambalas fona izskatijas ka tads amatieru ligas speletajs. Un saja gadijuma piekast ka vins ir nba! Tad labak lai spele eiropa savam limenim atbilstosak. Luk tad ari bus par ko priecaties! Met vins ka ar jelam rokam, metienu realizacija smiekliga,nemaz nerunajot par sodametieniem,kurus pat pusaudzi skola met labak
Tev laikam patīk gvelzt muļķības...galvu bērnība saspiedi? Tādi kā tu domā ka basketbols tas ir punkti - ja nespēj gūt tad hujovs spēlētājs. Ganjau par hokeju ar domā ka visi, kas negūst vārtus tie ir āpši un tizleņi...un vārtsargi vislielākie jo tie vārtus gūst visretāk un viņiem visiem par apkopējām būtu jāstrādā!

Lopsis tu esi - būtu priecājies, ka latvietis spēlē NBA, un, ja jau viņu sūta laukumā, turklāt vēl starta piecniekā, tātad viņš tomēr kautko labu dara, ko tu ar savām mazajām, saspiestajām smadzenītēm nespēj saprast, jo vairāk par punktu gūšanu tu neko nespēj ieraudzīt.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-25 08:51, pirms 14 gadiem
Tā, Andrim atkal stakles trauma vai kas par lietu? 27 minūtes laukumā un tikai 2 pers. piezīmes.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-25 08:51, pirms 14 gadiem
Nu tur jau jabut ipasi apdavinatam , lai 27min neiemestu nevienu grozu...
Un cik var aizstavet to akstu ... Ja jau ta vinam tiesam butu tikai neveiksmiga spele ... Bet ne, vins tak pa dzivi pa 8 punktiem vairak nevar iemest ...
Laukuma vins der tikai lai veidotu aizsegu un parkaptu noteikumus

  +4 [+] [-]

, 2011-01-25 08:52, pirms 14 gadiem
Shadowboxin rakstīja: Nu tur jau jabut ipasi apdavinatam , lai 27min neiemestu nevienu grozu...
Un cik var aizstavet to akstu ... Ja jau ta vinam tiesam butu tikai neveiksmiga spele ... Bet ne, vins tak pa dzivi pa 8 punktiem vairak nevar iemest ...
Laukuma vins der tikai lai veidotu aizsegu un parkaptu noteikumus
zOMG! 0/2. Daži met 17 reizes un iemet tikai 1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 09:16, pirms 14 gadiem
chr1sT rakstīja: Valdis Valters, Gundars Veetra

No tagadeejajiem shaubos vai kaadam ir pat 50 % potenciaals, lai tiktu NBA. Ja nu vieniigi KV vareetu savas 5-10 min. speeleet kaa 3rd PG kaadaa lejasgala komandaa.
Es domāju, ka jautājums bij par šobrīd aktīvajiem, bet kopumā tev piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-25 09:23, pirms 14 gadiem
Nu citu jau viņš neko arī nedara, kā tikai skraida! Citā komandā jau sen būtu tālu rezervē.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 09:35, pirms 14 gadiem
Gatelino rakstīja: Nu citu jau viņš neko arī nedara, kā tikai skraida! Citā komandā jau sen būtu tālu rezervē.
Es gan teiktu, ka citā tīmā viņš ne tikai nesēdētu dzīļā rezervē, bet viņa loma ofensā stipri vien pieaugtu un stati varētu krietni iet uz augšu, jo vairumā komandu nav 4 starteri, kuri var vieglu roku salādēt 20+ punktus ja nepieciešams. Un ja vēl ir nesavtīgi spēlētāji kas arīd arbojas defā un atbloķēt pa reizei palīdz tad bumbas atkal varētu būt Biedra firmas zīme.

 +13 [+] [-]

, 2011-01-25 09:36, pirms 14 gadiem
Beidziet notirst Latvijas lepnumu! Kurš no jums spējis tikt NBA? Neviens. Tātad mutītes ciet. Baskets nav tikai punkti,rebi, piespēles, bloki. Turklāt, ir diezgan grūti arī tos vākt,ja ir sarunāts,ka Andrim centīsies tos nepierakstīt- kā jau te arejs87 atzīmēja. Diemžēl šonakt no 6 blokiem pierakstīts tikai viens. Par atlekušajām bumbām it kā nevar sūdzēties- no 5-ām četras ir ierakstītas. Toties te ir cita problēma- paskaitiet, cik bumbas viņam brutāli noceļ vai no rokām izrauj tas pats Lī! Šodien protokolisti fiksējuši Andrim 2 neprecīzus metienus. Kas acīgi skatījās spēli, ievēroja,ka patiesībā AB nevis meta pa grozu,bet deva viltīgu piespēli caur atsitienu pret vairogu. Tāpat ir jāņem vērā,ka komandā jau kopš Nellija laikiem ir vienošanās- Andrim bumbu nedot! Kāpēc? A padomājiet gan! GSW ir fiksēts darba algu fonda apjoms. Visi ir ieinteresēti, lai nākamais līgums Andrim vairs nebūtu 9mln gadā. Ja būs 3mln,tad uz pārējiem būs 6mln vairāk. Tādos apstākļos nav viegli spēlēt. Bet Andris to varonīgi dara.

     [+] [-]

, 2011-01-25 09:57, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Padomā mož tev būtu jābeidz dir$t virsū vienīgajam LV čalim iekš NBA. Cmon, man dziļi vienalga vai viņam statistika ir 20+10 vai 8+7 .... Man ir prieks par to, ka mums vismaz viens skraida otrā okeāna pusē.
Te nu parādās mazās valsts un latvietīša daba. Taču neiešu kritizēt neveiksmīgi spēlējošu sportistu, jo viņš taču mums tāds ir viens (daļai līdzīgi ir ar E.Gulbi).

  +3 [+] [-]

, 2011-01-25 10:03, pirms 14 gadiem
Man patiesībā sāk beigties argumenti Biedriņa aizstāvēšanai... Spēli gan neredzēju, un cerams, ka viņam tiešām laba spēle, tomēr man gan škiet ka škiet cilvēki meklē optimismu tur kur tā nav..

Jo fakts paliek fakts, ka arvien skaļākas paliek tās balsis, kas pieprasa Biedriņa aizmainīšanu... un aizmainīšanu nevis pret kādu labu spēlētāju, bet vienkārši tāpēc, lai no viņa atbrīvotos (no viņa algas)...

Komandas īpašnieks nesen gan izteicās, ka tic Biedriņam.. ka viņam ir iekšās, tikai uz āru nenāk no sērijas... Tomēr ja drīz viņam nesāks "nākt uz āru'tas viss arī statos, ne tikai "melnajā darbā" tad tūdi būs... tādā ziņā, ka no mīļotās un siltās GSW būs jāattvadās...

Es arvien ticu ka Andris var... bet nu pēdējās spēlēs statistika viņam ir pabriesmīga... +/- koificents regulāri viens no sliktākajiem komandā... ilgi tā vairs nevarēs turpināties...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-25 10:03, pirms 14 gadiem
Par Andra soda metieniem arī nevajadzētu pārāk te virināt mutes. Tak jau daudz rakstīts par Nellija laikos izstrādāto superplānu "2 or 3 instead of 2". Ideja- ņemot vērā,ka AB ir filigrāns soda metiens, ir iespēja no tiem izspiest ko vairāk par 2 pts. Andris parasti pirmo apzināti nevīžīgi met garām,lai radītu pārliecību,ka,ja otrais būs garām, varēs viegli paņemt defensive reb. A par otro jau ir skaidri sarunāts un AB ar perfektu tehniku met precīzi zināmā stīpas punktā, no kuras tikai Biedram un Lī zināmā trajektorijā bumba nonāk Lī rokās. Tālāk var gūt drošus 2pts,kas jau ir ar garantiju,bet paliek arī iespēja uz 2+1 gājienu vai izspēli ārā Montam ar sekojošiem 3pts pa taisno. Samērā veiksmīgi izdomāts.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 10:08, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Te nu parādās mazās valsts un latvietīša daba. Taču neiešu kritizēt neveiksmīgi spēlējošu sportistu, jo viņš taču mums tāds ir viens (daļai līdzīgi ir ar E.Gulbi).
kritizēt un nodir.. gan ir divas dažādas lietas

  +3 [+] [-]

, 2011-01-25 10:09, pirms 14 gadiem
Oskar, tad varbūt beidzot pienācis laiks atdot aliņus Dravniekam, kā arī publiski atzīt,ka rūdītie eksperti Bimbambols un Dravnieks savulaik visu redzēja daudz precīzāk un paredzēja to,ko Tu nespēji. Atzīt kļūdas- tā ir māksla un liela cilvēka īpašība.

     [+] [-]

, 2011-01-25 10:10, pirms 14 gadiem
Nu jaa tas jau ir vairak neka skaidrs ka Andris visu savu energiju un speku ieliek sava baba marta,madara?isti nezinu ka tas kazas sauc!Bec par neko citu vinsh nedoma,ligums kabata!Pa basketbola laukumu AB parvietojas ka senotajs pa mezu!sorry atdeve nekada!gribat teikt,ka piem Veselovs Gsw sastava ar savu cinassparu 10Ab nesavaktu? Nosauciet vel vienu pamatsastava centru,kursh rada tik gejisku sniegumu ka AB?tada wnk nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 10:27, pirms 14 gadiem
kevins21 rakstīja: Nu jaa tas jau ir vairak neka skaidrs ka Andris visu savu energiju un speku ieliek sava baba marta,madara?isti nezinu ka tas kazas sauc!Bec par neko citu vinsh nedoma,ligums kabata!Pa basketbola laukumu AB parvietojas ka senotajs pa mezu!sorry atdeve nekada!gribat teikt,ka piem Veselovs Gsw sastava ar savu cinassparu 10Ab nesavaktu? Nosauciet vel vienu pamatsastava centru,kursh rada tik gejisku sniegumu ka AB?tada wnk nav!
Nesmīdini! Veselovs!?! Amudsons ir līdzīgs Veselovam pēc cīņas spara, un kad viņš pēdējo reiz 10 rebus savāca? Viņš priecājās ja vispār laukumā tiek!
Ko tu sauc par gejisku sniegumu? Uzbrukumā nav punktu? Pat ja tu metīsi fg ar 100% tu gūsi apaļu nulli, ja neviens tev nedos uzbrukumā bumbu. A par defu vispār nerunāšu, jo tur AB nav ko pārmest (sīkas kļūdas gadās ikvienam, tāpēc atsevišķas kļūdiņas būtu muļķīgi apskatīt).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-25 10:40, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: Man patiesībā sāk beigties argumenti Biedriņa aizstāvēšanai... Spēli gan neredzēju, un cerams, ka viņam tiešām laba spēle, tomēr man gan škiet ka škiet cilvēki meklē optimismu tur kur tā nav..

Jo fakts paliek fakts, ka arvien skaļākas paliek tās balsis, kas pieprasa Biedriņa aizmainīšanu... un aizmainīšanu nevis pret kādu labu spēlētāju, bet vienkārši tāpēc, lai no viņa atbrīvotos (no viņa algas)...

Komandas īpašnieks nesen gan izteicās, ka tic Biedriņam.. ka viņam ir iekšās, tikai uz āru nenāk no sērijas... Tomēr ja drīz viņam nesāks "nākt uz āru'tas viss arī statos, ne tikai "melnajā darbā" tad tūdi būs... tādā ziņā, ka no mīļotās un siltās GSW būs jāattvadās...

Es arvien ticu ka Andris var... bet nu pēdējās spēlēs statistika viņam ir pabriesmīga... +/- koificents regulāri viens no sliktākajiem komandā... ilgi tā vairs nevarēs turpināties...
paskaties uz spēlētājiem kas spēlē Andrim apkārt un būs skaidrs, kāpēc viņa statistika šobrīd ir tieši tāda kāda tā ir! no 5 pamatsastāva spēlētājiem 3 ir skoreri, kuri aizsardzībā nespēlē principā! izņēmums ir vienīgi Karijs, kurš uz GSW fona izskatās ka spēlētu defā, tiesa, arī nekad neaizmirst par saviem statiem uzbrukumā. vai Biedriņa mākslīga bumbas prasīšana postā un vidēji 10pt gūšana spēlē uzlabotu komandas kopējo sniegumu? domāju, ka nē!
piekrītu - stati Andrim ir švaki un viņa biklā drasēšana no vienas laukuma puses līdz otrai, bumbai pieskaroties reizi 2 minūtēs uz vienu sekundi, reāli tracina, bet fakts paliek fakts - Biedriņš nav Kambala - viņš nekad neidvesīs komandas biedros tādu harizmu, nelamās viņus, ja tie paskoposies ar piespēli un nekad "nenosačkos aizsardzībā". bet varbūt tieši tāpēc viņš šobrīd ir vienīgais latvietis NBA?

     [+] [-]

, 2011-01-25 10:41, pirms 14 gadiem
Diezgan laba spēle gan komandai, gan Andrim. Jāatceras, ka spēlēts pret NBA līdervienību un -11 punkti ir jāvērtē kā apmierinošs rezultāts.
Arī Andra 0 punkti ir labi, jo viņam laukumā bija citi uzdevumi- 1)pretinieku centra atbloķēšana, lai Lī var dabūt vieglu rebu,
2)pareizas pozīcijas ieņemšana savā soda laukumā, lai ar savu klātbūtni novērstu iespējamo pretinieka caurgājienu un kāri pēc 2 viegliem punktiem, tā vietā piespiežot pretinieku mest nesagatavotu pustālo,
3) stabila un nekļūdaina gala auta izmešana,
4)aktivitāte laukumā un savējo uzmundrināšana uz rezervistu soliņa.
Diemžēl šīs darbības protokolā fiksēt nav paredzēts, tāpēc nevajag par Biedra spēli spriest pēc statiem, bet ir jāskatās spēles.
Vienīgais, kas ir nepatīkami- kārtējo reizi stabili sliktākais lietderības kofs, šoreiz -18, sāk likties, ka kaut kas tur nepareizi tiek rēķināts. Ja jau netiek pierakstīti vairāki Andra bloki, tad nav jābrīnās, ka arī ar +- rēķināšanu tur šmaucās.

     [+] [-]

, 2011-01-25 10:42, pirms 14 gadiem
Pascual,vajadzēja jau gan zināt,ka Vētra saavos gados pat tika NBA apskata Top 10.

     [+] [-]

, 2011-01-25 10:44, pirms 14 gadiem
Viss jau buuutu kaut cik labi,bet chalim,kursh pelna 9 miljonus sezonaa taa nepienaakaas speeleet,zinu,ka chalim komandaa droshi vien ir citi uzstaadiijumi,bet tik un taa,te jau jau peec metienu skaita var redzeet,ka vinsh nemaz negrib uzbrukt grozam,ja taa turpinaas ar laiku attapsies uz rezervistu solinja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-25 10:50, pirms 14 gadiem
Baxter19 rakstīja: Viss jau buuutu kaut cik labi,bet chalim,kursh pelna 9 miljonus sezonaa taa nepienaakaas speeleet,zinu,ka chalim komandaa droshi vien ir citi uzstaadiijumi,bet tik un taa,te jau jau peec metienu skaita var redzeet,ka vinsh nemaz negrib uzbrukt grozam,ja taa turpinaas ar laiku attapsies uz rezervistu solinja!
Tu laikam esi aizmirsis, ka vēl nav pagājis pat mēnesis kā Andris atsāka spēlēt pēc potītes savainojuma, tu viņa vietā noteikti visus 3 rehabilitācijas mēnešus uz kušetes vārtītos, bet AB tā vietā iet laukumā un dara savu darbu.
Skaidrs, ka potīte joprojām var iesmelgties atsevišķos momentos, tas rada diskomfortu un neļauj demonstrēt pilnvērtīgu sniegumu šobrīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-25 10:59, pirms 14 gadiem
Nesaprotu kāpēc jādzied Biedriņam slavas dziesmas ja viņš slikti nospēlē. Ja tas ir jādara tikai tāpēc ka viņš ir vienīgais latvietis kurš spēlē NBA tad ar šādu sniegumu ko Andris demonstrē laukumā pavisam drīz viņa karjera šajā līgā var arī beigties.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-25 11:00, pirms 14 gadiem
Tagad jau protams neviens,bet tu jau iepriekš rakstīji,ka Vētra arī tajā laikā netiktu laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-25 11:16, pirms 14 gadiem
pec sis sesonas jau parmaksatako topa bus neapsaubams lideris

     [+] [-]

, 2011-01-25 11:19, pirms 14 gadiem
večukiņš rakstīja: Tagad jau protams neviens,bet tu jau iepriekš rakstīji,ka Vētra arī tajā laikā netiktu laukumā.
pēc statiem spriežot, par piederīgu NBA elitei Vētru arī nenosauksi - tik vien ka nospēlējot labu epizodi sev atvēlētajā "" trash time", pamanījās tikt top 10.
lūk Vētras NBA karjeras stati:

Regular Season:
Year: GP: Min: PTS: OREB DREB REB ASTS STL BLK TO PF FTA
1992 13 89 45 4 4 8 6 2 0 2 12 6
Career 13 89 45 4 4 8 6 2 0 2 12 6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 11:24, pirms 14 gadiem
AB pie basketbola psihologa jāiet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-25 11:49, pirms 14 gadiem
Baxter19 rakstīja: Viss jau buuutu kaut cik labi,bet chalim,kursh pelna 9 miljonus sezonaa taa nepienaakaas speeleet,zinu,ka chalim komandaa droshi vien ir citi uzstaadiijumi,bet tik un taa,te jau jau peec metienu skaita var redzeet,ka vinsh nemaz negrib uzbrukt grozam,ja taa turpinaas ar laiku attapsies uz rezervistu solinja!
Atkārtošos, bet ja tev nedod bumbu, tad tu neko neiemetīsi lai vai būtu top snaiperis NBA. Katram spēle'tājam ir sava loma un uzdevumi kuri jāpilda - tu laikam gribi lai Biedrs pasūta Smārtu uz poda un dara visu pa savam - skrien tik atakā un met grozā un pajāt to defu?!! Ja komandā trūktu scoreru tad viņš noteikti dabūtu bumbu atakā diezgan bieži, bet situācija ir tāda, ka GW šobrīd labu scoreru netrūkst, tātad tas anv viņa uzdevums šobrīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-25 11:51, pirms 14 gadiem
knaible rakstīja: Nesaprotu kāpēc jādzied Biedriņam slavas dziesmas ja viņš slikti nospēlē. Ja tas ir jādara tikai tāpēc ka viņš ir vienīgais latvietis kurš spēlē NBA tad ar šādu sniegumu ko Andris demonstrē laukumā pavisam drīz viņa karjera šajā līgā var arī beigties.
Kurš tad te dzied slavas dziesmas? Nemanīju, ka kāds viņu celtu debesīs, ka viņš spēli gandrīz izvilka un tā... Ir konstruktīva kritika, ir pamatoti viedokļi no cilvēkiem kas skatījušies spēli un protams neiztrūkstošie īdētāju bari, kas labākajā gadījumā status pavirši redzējuši.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-25 11:52, pirms 14 gadiem
mani nepamet sajūta, ka viņš skonto laikā pat labāk spēlēja

     [+] [-]

, 2011-01-25 11:53, pirms 14 gadiem
baskets666 rakstīja: Tjipa- no NBA?
Manuprāt viņš domāja GW...

     [+] [-]

, 2011-01-25 12:00, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Atkārtošos, bet ja tev nedod bumbu, tad tu neko neiemetīsi lai vai būtu top snaiperis NBA. Katram spēle'tājam ir sava loma un uzdevumi kuri jāpilda - tu laikam gribi lai Biedrs pasūta Smārtu uz poda un dara visu pa savam - skrien tik atakā un met grozā un pajāt to defu?!! Ja komandā trūktu scoreru tad viņš noteikti dabūtu bumbu atakā diezgan bieži, bet situācija ir tāda, ka GW šobrīd labu scoreru netrūkst, tātad tas anv viņa uzdevums šobrīd.
Bumbu nedod,jo pats sev neizkaarto poziiciju,bet gan skrien no viena grozu uz otru!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-25 12:12, pirms 14 gadiem
NOH-OKC vnk fantastika, it kaa buutu plejofs, taada kapaashanaas. Laikam labaakaa speele, ko shinii sezonaa esmu redzeejis. Sho vareetu paarspeet tikai MIA-UTA. Nabaga CP3, reizes 10 krita(pretinieki gruuda, sita utt), un beigaas pie clutch steal dabuuja arii veco celjgala traumu, cerams nekas nopietns. Bet nu vinja buzers puslaika beigaas, +lieliski nostiiloja Vestbruukam, un Vesta buzers speeles beigaas, izcili. Speeles pedeejaas 2. min vispaar lieliskas, tiem kam ir LP ieteiktu noskatiities.

     [+] [-]

, 2011-01-25 12:18, pirms 14 gadiem
Baxter19 rakstīja: Bumbu nedod,jo pats sev neizkaarto poziiciju,bet gan skrien no viena grozu uz otru!
Paskaties spēles - pat ja viņš atbrīvojas, izkārto sev pozīciju, prasa bumbu, ir maza iespēja, ka bumbu iedos viņam. Tāpeč viņš vairāk arī darbojas pie vieglu metienu izkārtošanas komandas biedriem, un pavērojot šīs izspēles, var redzēt, ka Biedrs diezgan bieži ir brīvs un ja saņemtu bumbu būtu iespēja gūt vieglu grozu, bet bumbu viņš tomēr nesaņem.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-25 12:22, pirms 14 gadiem
Klusiņām klusiņām saku HAHAHAHAHAHA !

     [+] [-]

, 2011-01-25 12:58, pirms 14 gadiem
Piekriitu ka basketbola zinjaa Andrim jaatiek prom no gw - rutiina dara savu. Jauna vide un alga liktu sanjemties. Sadziives zinjaa shis gan laikam man oponeetu
Bet nu PLAY OFF kaa izskataas ir garaam redzot ka galvenie konkurenti vairaak uzvar, bet ar shaadu GW speeli plau offos dariit nav ko.
Piekriitu par NOH-OKC speeli. Mani favoriiti tikai zaudeeja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-25 13:41, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Beidziet notirst Latvijas lepnumu! Kurš no jums spējis tikt NBA? Neviens. Tātad mutītes ciet. Baskets nav tikai punkti,rebi, piespēles, bloki. Turklāt, ir diezgan grūti arī tos vākt,ja ir sarunāts,ka Andrim centīsies tos nepierakstīt- kā jau te arejs87 atzīmēja. Diemžēl šonakt no 6 blokiem pierakstīts tikai viens. Par atlekušajām bumbām it kā nevar sūdzēties- no 5-ām četras ir ierakstītas. Toties te ir cita problēma- paskaitiet, cik bumbas viņam brutāli noceļ vai no rokām izrauj tas pats Lī! Šodien protokolisti fiksējuši Andrim 2 neprecīzus metienus. Kas acīgi skatījās spēli, ievēroja,ka patiesībā AB nevis meta pa grozu,bet deva viltīgu piespēli caur atsitienu pret vairogu. Tāpat ir jāņem vērā,ka komandā jau kopš Nellija laikiem ir vienošanās- Andrim bumbu nedot! Kāpēc? A padomājiet gan! GSW ir fiksēts darba algu fonda apjoms. Visi ir ieinteresēti, lai nākamais līgums Andrim vairs nebūtu 9mln gadā. Ja būs 3mln,tad uz pārējiem būs 6mln vairāk. Tādos apstākļos nav viegli spēlēt. Bet Andris to varonīgi dara.
EV SHITASN IR KAUT KUR JAIESKRAPEE>>> ES PIRMO REIZI SAVA DZIVE TEV VARU IELIKT PLUSU>>UN JA VARETU PAT 10 ieliktu>>>> AR kadu kaju no gultas izkapis esi ?? Kaut kas tik sakarigs nav dzirdets

     [+] [-]

, 2011-01-25 15:09, pirms 14 gadiem
Amerikani nav mulki, ka iedeva Andrim tadu ligumu, skaidrs,ka mes neredzam to milzigo ieguldijumu par ko vinam maksa.
Nenovidigi latviesi.

     [+] [-]

, 2011-01-25 15:15, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Diezgan laba spēle Biedram kopumā, neskatoties uz statiem. Pirmajā 1/4 apm 5min laikā 3 bloki, otrajā puslaikā komentētāji to joprojām pieminēja, bet statistikā tik viens parādījās. (cerams ka ieliks citus ar)
Pa punktie - pārējie starteriem, it īpaši Lee, ļoti labi vedās ar pnktu gūšanu, tāpēc Biedram bumbu nedeva bet vairāk uzticēja to kas viņam tik labi padodas - vieglu metienu izkārtošanu komandas biedriem.
Tiem kas tūlīt īdēs par rebiem - ja Biedra nebūtu tad Lee pat pusi no saviem nesavāktu un arī pārējiem vismaz pa 1-2 būtu mazāk. Biedrs tik labi atbloķē, ka bumbu tik jāpaņem bieži vien bez cīņas komandas biedriem. Un līdz ko Biedrs uz beņķa, tā uzreiz Lee vairs nespēj rebus savākt un komanda pat pa trijiem bieži vien nespēj izcīnīt atlēkušo zem sava groza.
Gluži manas domas. Diemžēl tas ko izdara Biedrs, statistikā bieži neatspoguļojas. Un par tiem blokiem tiešām dīvaini, kādēļ tikai viens protokolā atzīmēts?
Man patīk Biedra spēle, un domāju, ka viņa komandas biedriem vēl jo vairāk, tikai tomēr gribētos, lai tajā statistikā arī atzīmētos.

     [+] [-]

, 2011-01-25 15:19, pirms 14 gadiem
Janis_Zirnis rakstīja: Gluži manas domas. Diemžēl tas ko izdara Biedrs, statistikā bieži neatspoguļojas. Un par tiem blokiem tiešām dīvaini, kādēļ tikai viens protokolā atzīmēts?
Man patīk Biedra spēle, un domāju, ka viņa komandas biedriem vēl jo vairāk, tikai tomēr gribētos, lai tajā statistikā arī atzīmētos.
Ari piekritu, ir jamegina saskatit pozitivas nianses! Mes vel neredzam, kadu darba apjomu Andris iegulda trenina! Ne pa velti vins sanem tadu algu