Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Ērvings tiek aizmainīts uz Bostonu, Tomass uz Klīvlendu

Reinis Grundspeņķis
Reinis Grundspeņķis

Ērvings tiek aizmainīts uz Bostonu, Tomass uz Klīvlendu
Kairijs Ērvings
Foto: Scanpix / USA Today sports

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubs Klīvlendas ''Cavaliers'' aizmainījis savu galveno saspēles vadītāju Kairiju Ērvingu, bet pretī saņems trīs Bostonas ''Celtics'' spēlētājus, ieskaitot komandas līderi Aizeju Tomasu.

25 gadus vecais Ērvings maiņas darījumu ''Cavaliers'' vadībai pieprasījis jau šī gada jūlijā, tiekoties pat ar komandas prezidentu Denu Gilbertu. Ērvings vēlējās būt komandā, kurā varēs spēlēt pirmo lomu un kļūt par komandas līderi. Klīvlendā Ērvings pēdējās trīs sezonas bijis leģendārā Lebrona Džeimsa ēnā.

Šonakt ilgi gaidītais maiņas darījums tika veikts. Klīvlendas ''Cavaliers'' vadība vienojās par Ērvinga aizmainīšanu ar Bostonas "Celtics" komandu. Darījuma ietvaros saspēles vadītājs Aizeja Tomass, uzbrucējs Džejs Krauders un centra spēlētājs no Horvātijas Ante Zizičs, kā arī pirmās kārtas izvēle 2018. gada NBA draftā nonāks pie Klīvlendas ''Cavaliers'', kamēr saspēles vadītājs Kairijs Ērvings nākamsezon spēlēs Bostonas ''Celtics'' rindās.

''Tā ir ļoti augsta cena, taču, lai iegūtu 25 gadus vecu saspēles vadītāju, kas piedalījies četrās NBA zvaigžņu spēlēs un ir viens no labākajiem uzbrucējiem visā līgā, ir jāmaksā daudz,'' pēc darījuma stāsta Bostonas ''Celtics'' ģenerālmenedžeris Denijs Eindžs.

Bostonas "Celtics" un Klīvlendas "Cavaliers" komandas sezonas pirmo savstarpējo spēli aizvadīs jau regulārās sezonas pirmajā dienā - 17. oktobrī.

Tieši Klīvlendas ''Cavaliers'' Ērvingu izvēlējās ar pirmo kārtas numuru 2011. gada NBA draftā. ''Cavaliers'' kreklā Ērvings spēlēja visu savu karjeru, pēdējā sezonā vidēji mačā gūstot 25,2 punktus un 5,8 rezultatīvas piespēles. Tikmēr Aizeja Tomass Bostonas ''Celtics'' komandā spēlēja kopš 2015. gada, bet iepriekš spēlēja arī Sakramento ''Kings'' un Fīniksas ''Suns'' rindās. Pērnajā sezonā Tomass vidēji spēlē guva 28,9 punktus un 5,9 rezultatīvas piespēles.

Izmantotie resursi:
ESPN.com

  +1 [+] [-]

, 2017-08-23 09:22, pirms 7 gadiem
Bostonai tagad vispār nav neviena spēcīga spēlētāja garajā galā jo aizgāja gan Zellers,Gan Olyniks un tagad arī Zizičš.Paliek viens pats Horfords.Jo ne teis ne Beins nav labi centri ne PF

  +1 [+] [-]

, 2017-08-23 09:22, pirms 7 gadiem
Par IRvingu prieks aizgāja prom no tup... Džeimsu ar kuru spēlēt normāli nav iespējams, šams vēl treneri tēlo.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-23 09:23, pirms 7 gadiem
Kāda nozīme,kas ko ieguva,tapat 76ers uzvarēs eastern conferenci un Finala uzvarēs vai nu spurus vai dub nation.

#trusttheprocess #makea76ers
greatagain

  -4 [+] [-]

, 2017-08-23 09:24, pirms 7 gadiem
krapaalisyo rakstīja: žēl, ka pajūk tik laba komanda kā Bostona, kura rādīja ļoti labu sniegumu pagājušo sezon. bija labi iespēlējušies un konkurēja ar visām komandām. katrā ziņā vajadzēja paturē šos spēlētājus. šādas maiņas neko labu nedod. daudzām komandām tikai jāmācās no GSW kā uztaisīt komandu.
kā savākt 5 trīņu puļītājus un aidā.. Uztaisīt komandu, tā komanda ir mēsls

  -2 [+] [-]

, 2017-08-23 09:24, pirms 7 gadiem
metsfan52 rakstīja: Kāda nozīme,kas ko ieguva,tapat 76ers uzvarēs eastern conferenci un Finala uzvarēs vai nu spurus vai dub nation.

#trusttheprocess #makea76ers
greatagain
Nebūtu slikti jau Pieriebies GSW un CAVS fināls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-08-23 09:31, pirms 7 gadiem
Cavs nosacīti ieguvēji... Bostona tāpat nebūtu devusi IT max, un pēc gada diez vai to darīs arī Cavs. Plus visas traumu varbūtības... intetesants sezonas sākums solās būt!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-23 09:32, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Par IRvingu prieks aizgāja prom no tup... Džeimsu ar kuru spēlēt normāli nav iespējams, šams vēl treneri tēlo.
Ritīgi kompetents komentārs.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-23 09:35, pirms 7 gadiem
Interesanti arī kā IT ar Lebronu saspēlēsies, ņemot vērā vecos IT izteikumus par LJ twitterī ka Kobe labāks par LJ.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-23 09:35, pirms 7 gadiem
Iepriekš biju pārliecināts par BOS-CLE Austrumu finālā, bet pēc šādas maiņas BOS varētu arī otrajā kārtā izkrist + vēl TOP3 draftu nākamajā gadā atdot. Galīgi saspiedušies
Maiņu varētu nosaukt - kā vienā dienā izpostīt/izlaupīt komandu..
Irvings protams nav slikts, bet nu nav viņš PO vilcējs.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-23 09:43, pirms 7 gadiem
Reaalais rakstīja: Iepriekš biju pārliecināts par BOS-CLE Austrumu finālā, bet pēc šādas maiņas BOS varētu arī otrajā kārtā izkrist + vēl TOP3 draftu nākamajā gadā atdot. Galīgi saspiedušies
Maiņu varētu nosaukt - kā vienā dienā izpostīt/izlaupīt komandu..
Irvings protams nav slikts, bet nu nav viņš PO vilcējs.
Kur garantēts ka tas būs Top 3 picks...?

  +2 [+] [-]

, 2017-08-23 09:44, pirms 7 gadiem
Kopsh kura laika raudulis dzeimijs ir legendars?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-23 09:48, pirms 7 gadiem
daudzi domā,ka celtics riktiģi muļķi bijuši.Bet kyrie ir divi gadi palikuši,toasam viens.Krauders bij albs bet makšaj 22m sezonā.par to picku gan bik pārspīlēts.varbu't viņi cer defensu iemācīt spēlēt jo ar IT nav iespējams.otrs labais aizsargs aizgājis,bet centimtros ar kairiju pielika.ad redzēs.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-23 09:49, pirms 7 gadiem
metsfan52 rakstīja: Kāda nozīme,kas ko ieguva,tapat 76ers uzvarēs eastern conferenci un Finala uzvarēs vai nu spurus vai dub nation.

#trusttheprocess #makea76ers
greatagain
#trustthedoctors

     [+] [-]

, 2017-08-23 09:49, pirms 7 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2017-08-23 09:52, pirms 7 gadiem
ZZZigi rakstīja: Kur garantēts ka tas būs Top 3 picks...?
Tu dod BKN kādu augstāku vietu?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-23 09:54, pirms 7 gadiem
Nē, es galīgi nepiekrītu,ka Bostona tika noslaukta. Irvings ir viens no top spēlētājiem līgā. Viņš ir galvas tiesu pārāks par Tomasu gan uzbrukumā, gan it īpaši aizsardzībā.
Bostona starpsezonā ir dabūjusi divas līgas all-star zvaigznes un blakus ir lieliski jaunie. Protams, līdz galam novērtēt šo darījumu varēs brīdī,kad Kairijs nolems palikt vai iet prom no Bostonas pēc 2 gadiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-23 09:55, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu dod BKN kādu augstāku vietu?
viņi mierīgi šogad var nedabūt top3. austrumu sūdīgās komandas var sadarīt daudz brīnumus šogad

  +3 [+] [-]

, 2017-08-23 09:56, pirms 7 gadiem
Var jau protams šķobīties par šo maiņu, taču fakts paliek fakts - Irvings ir augstāka līmeņa spēlētājs. Ja jau kopā ar tādiem spēlētājiem kā Lebrons un Lovs, viņš spēlē meta pa 25p un deva 5 piespēles, tad Bostonā, domājams, viņa statistika un pienesums uzlabosies un reāli Irvings šobrīd ir uzskatāms par vienu no nākamās sezonas favorītiem uz rezultatīvākā spēlētāja titulu. Kas attiecas uz Krauderu, tad skumji, bet viņam vienkārši vairs neatradās vieta rotācijā, lai kāds mežonis un cīnītājs arī nebūtu. Heivords, Brauns, Tatums - pārāk liela konkurence uz vakanto 3. un mazā 4.nr pozīciju.
P.S. Tagad CLE ir trumpis(Krauders), ar kuru var pievilināt NYK uz Karameles iemainīšanu, jo nav noslēpums - Knicks jau sen Krauderu bija noskatījuši, taču nebija iespēju viņu dabūt. Tagad ir.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-23 09:57, pirms 7 gadiem
sapnis rakstīja: Nē, es galīgi nepiekrītu,ka Bostona tika noslaukta. Irvings ir viens no top spēlētājiem līgā. Viņš ir galvas tiesu pārāks par Tomasu gan uzbrukumā, gan it īpaši aizsardzībā.
Bostona starpsezonā ir dabūjusi divas līgas all-star zvaigznes un blakus ir lieliski jaunie. Protams, līdz galam novērtēt šo darījumu varēs brīdī,kad Kairijs nolems palikt vai iet prom no Bostonas pēc 2 gadiem.
p.s. un viņš ir arī galvastiesu pārāks arī augumā.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-23 09:59, pirms 7 gadiem
Interesanta maiņa, forši ka publikai negaidīta. Pozitīvi laikam abiem klubiem, nav tā ka kāds ieguvējs vai zaudētājs.

Lielāks risks Bostonai - kā Stīvens savāks un saliks kopā 11 jaunus spēlētājus.

     [+] [-]

, 2017-08-23 10:01, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Var jau protams šķobīties par šo maiņu, taču fakts paliek fakts - Irvings ir augstāka līmeņa spēlētājs. Ja jau kopā ar tādiem spēlētājiem kā Lebrons un Lovs, viņš spēlē meta pa 25p un deva 5 piespēles, tad Bostonā, domājams, viņa statistika un pienesums uzlabosies un reāli Irvings šobrīd ir uzskatāms par vienu no nākamās sezonas favorītiem uz rezultatīvākā spēlētāja titulu. Kas attiecas uz Krauderu, tad skumji, bet viņam vienkārši vairs neatradās vieta rotācijā, lai kāds mežonis un cīnītājs arī nebūtu. Heivords, Brauns, Tatums - pārāk liela konkurence uz vakanto 3. un mazā 4.nr pozīciju.
P.S. Tagad CLE ir trumpis(Krauders), ar kuru var pievilināt NYK uz Karameles iemainīšanu, jo nav noslēpums - Knicks jau sen Krauderu bija noskatījuši, taču nebija iespēju viņu dabūt. Tagad ir.
varēja jau nedraftēt to tatum.
Bet Melo mos'uz cavs iet redzot,ka viņi ir gatavi sisties,bet vai pacietīs Rose

  +1 [+] [-]

, 2017-08-23 10:06, pirms 7 gadiem
sapnis rakstīja: viņi mierīgi šogad var nedabūt top3. austrumu sūdīgās komandas var sadarīt daudz brīnumus šogad
Pilnīgi piekrītu un + tas ir lottery!

  -2 [+] [-]

, 2017-08-23 10:07, pirms 7 gadiem
sapnis rakstīja: Nē, es galīgi nepiekrītu,ka Bostona tika noslaukta. Irvings ir viens no top spēlētājiem līgā. Viņš ir galvas tiesu pārāks par Tomasu gan uzbrukumā, gan it īpaši aizsardzībā.
Bostona starpsezonā ir dabūjusi divas līgas all-star zvaigznes un blakus ir lieliski jaunie. Protams, līdz galam novērtēt šo darījumu varēs brīdī,kad Kairijs nolems palikt vai iet prom no Bostonas pēc 2 gadiem.
Nu teorētiski es arī lieku Irvingu augstāk par Tomasu, bet , ja paņem argumentu, ka Tomass savu komandu kā līderis aizveda līdz konforences finālam, bet Irvings bez Lebja netika PO, tad, ko tagad teiksi?

     [+] [-]

, 2017-08-23 10:07, pirms 7 gadiem
ZZZigi rakstīja: Pilnīgi piekrītu un + tas ir lottery!
bet tomēr varēja protected dot.tas var kļūt par porteru vai dončiču.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-23 10:09, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu dod BKN kādu augstāku vietu?
Es nezinu, ko kepkas domā, bet Bruklinai NBA līmenim atbilst tikai Raselītis. Kurai komandai uz papīra ir vājāks sastāvs? Katrai komandai ir sava zvaigzne, Bruklinai ir jaunais gurķis Raselītis, kurš vēl līdz zvaigznei, kā līdz mēnesim.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-23 10:11, pirms 7 gadiem
Kaut kas unreal... Manā skatījumā jau Aizeja Tomass ir līdzvērtīga maiņa Īrvingam, bet te vēl bonusi bonusa galā... Kaut ko tur Bostonā sapīpējušies, Klīvlenda viennozīmīgi ieguvēja.

     [+] [-]

, 2017-08-23 10:12, pirms 7 gadiem
BOS zaudētāji - jūs visi esiet gudrāki par D.Ainge?

maiņu izmisīgi vajadzēja CLE. bet BOS mierīgi varēja izvēlēties - gribam mainām negribam nemainām.

ps - un Thomas diezgan nopietna trauma, varbūt ar ilgtermiņa sekām

  -1 [+] [-]

, 2017-08-23 10:12, pirms 7 gadiem
sapnis rakstīja: viņi mierīgi šogad var nedabūt top3. austrumu sūdīgās komandas var sadarīt daudz brīnumus šogad
Nosauc kaut 2 komandas visā līgā, kas ir sūdīgākas par BKN? Un kas būtu tie vilcēji BKN - viens savtīgs D'angelo Russels?

  -1 [+] [-]

, 2017-08-23 10:17, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: BOS zaudētāji - jūs visi esiet gudrāki par D.Ainge?

maiņu izmisīgi vajadzēja CLE. bet BOS mierīgi varēja izvēlēties - gribam mainām negribam nemainām.

ps - un Thomas diezgan nopietna trauma, varbūt ar ilgtermiņa sekām
Irvingam ir liels ego, kas var sačakarēt komandas mikroklimatu, ja pagājušogadu visa komanda bija kā viens vesels, tad tagad, ja Irvings pārāk ņems uz sevi, tad tur var arī nekas nesanākt. Tomass ņēma uz sevi pēdējā ceturksnī, bet , Irvings varētu būt tas pats, kas students, kas ticis no vecāku ķēdes vaļā. Nu katrā gadījumā ir interesanti, vismaz ir par, ko runāt.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-23 10:18, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Par IRvingu prieks aizgāja prom no tup... Džeimsu ar kuru spēlēt normāli nav iespējams, šams vēl treneri tēlo.
vovo, lūk jaunais basketbola ģēnijs dzimis! vienkārši, ja nejēdz par ko runā, tad varbūt labāk paklusēt tomēr

     [+] [-]

, 2017-08-23 10:22, pirms 7 gadiem
Cavaliers vadība jāapcietina par laupīšanu. Vēl nesaprotamāks treids nekā kur Bulls Džimiju atdeva.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-23 10:26, pirms 7 gadiem
Visas komandas kautko cenšas darīt un ko tajā laikā dara Newyork,lai pastiprinātu sastāvu?Ar esošajiem likumiem KP tur jānīkst vēl divas sezonas un pat,ja kāda komanda kautko piedāvās,Ņujorka vienmēr varēs pielīdzināt,praktiski pus karjera sačakarēta....Par kautko sastāv uzlabošanā jau nu varēja pacīnītites.Bet nu laikam kapēc,tur par līdzjūtēju nedomā,kamēr būs pamatīga peļņa,tā komanda būs mēsls!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-23 10:28, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Var jau protams šķobīties par šo maiņu, taču fakts paliek fakts - Irvings ir augstāka līmeņa spēlētājs. Ja jau kopā ar tādiem spēlētājiem kā Lebrons un Lovs, viņš spēlē meta pa 25p un deva 5 piespēles, tad Bostonā, domājams, viņa statistika un pienesums uzlabosies un reāli Irvings šobrīd ir uzskatāms par vienu no nākamās sezonas favorītiem uz rezultatīvākā spēlētāja titulu. Kas attiecas uz Krauderu, tad skumji, bet viņam vienkārši vairs neatradās vieta rotācijā, lai kāds mežonis un cīnītājs arī nebūtu. Heivords, Brauns, Tatums - pārāk liela konkurence uz vakanto 3. un mazā 4.nr pozīciju.
P.S. Tagad CLE ir trumpis(Krauders), ar kuru var pievilināt NYK uz Karameles iemainīšanu, jo nav noslēpums - Knicks jau sen Krauderu bija noskatījuši, taču nebija iespēju viņu dabūt. Tagad ir.
daļēji piekrītu, bet nezinu kāpēc man liekas, ka Irving nav tik liela zvaigzne un tik liels spēlētājs kā viņš iedomājās. Principā viņš parādīja savu savu ego ar paziņojumu, ka vēlās savu komandu kaut mēs zinām, ka komandu sporta veidos uzvar komanda nevis spēlētājs. Uzbrukumā domāju, ka viņi ar IT ir līdzīga kalibra spēlētāji, nu ok Irving nedaudz labāks, aizsardzībā baigi lielā starpība nav, nekāds def stopers Irvings nekad nav bijis.
Vadoties pēc visa es teiktu, ka Cavs tomēr ieguvēji, BET pie nosacījuma, ka IT vesels, aizsardzīnas kaplis Crowder, gana labs back up C Žižić un vēl nākamā gada vizdrīzāk top 3 Nets picks.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-23 10:29, pirms 7 gadiem
furios rakstīja: Visas komandas kautko cenšas darīt un ko tajā laikā dara Newyork,lai pastiprinātu sastāvu?Ar esošajiem likumiem KP tur jānīkst vēl divas sezonas un pat,ja kāda komanda kautko piedāvās,Ņujorka vienmēr varēs pielīdzināt,praktiski pus karjera sačakarēta....Par kautko sastāv uzlabošanā jau nu varēja pacīnītites.Bet nu laikam kapēc,tur par līdzjūtēju nedomā,kamēr būs pamatīga peļņa,tā komanda būs mēsls!
Knicks ir Melo, kas var uzlikt visām maiņām veto. Fils jau saslēdzot ar Noa līgumu, vēl izveidojot metēju komandu un par PG ieliekot Rouzu savā būtībā nekad nevada saspēli, praktiski bez PG Knciks spēlēja.