Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Durants: "Man apnicis būt otrajam"

Andrejs Siliņš

Durants: "Man apnicis būt otrajam"
Kevins Durants
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Oklahomsitijas "Thunder" superzvaigzne Kevins Durants intervijā žurnālam "Sports Illustrated" atzinis, ka visu basketbolista karjeru, pat vēl pirms nonākšanas NBA, bijis otrais, un tas uzbrucējam beidzot esot apnicis.

"Esmu bijis otrais visu dzīvi. Biju otrais labākais spēlētājs vidusskolā. Biju otrā izvēle draftā. Esmu palicis otrais trīs sezonas MVP balsojumos. Biju otrais NBA finālā [pagājušajā gadā]. Esmu noguris būt otrais. Man pietiek!" sacīja Durants, kurš aizvadīto regulāro sezonu noslēdza arī kā otrais rezultatīvākais līgas spēlētājs ar 28,1 punktu vidēji mačā. Rezultatīvākais bija Ņujorkas "Knicks" līderis Karmelo Entonijs (28,7).

Jādomā, ka arī šogad balsojumā par sezonas vērtīgāko spēlētāju Durants paliks otrais aiz Lebrona Džeimsa no Maiami "Heat", kuram tas būs (ja būs) jau ceturtais MVP tituls.

24 gadus veco Durantu 2007. gada draftā izvēlējās Sietlas "SuperSonics", kas izmantoja Portlendas "Trail Blazers" neapdomību, izvēloties savainojumu mocīto Gregu Odenu ar pirmo numuru. Tieši Odens ASV tika uzskatīts arī par labāko vidusskolu spēlētāju, kad Durants saņēma vidējo izglītību.

Nav gan tā, ka Durants vienmēr būtu bijis otrais - 2008. gadā 206 centimetrus garais uzbrucējs kļuva par labāko sezonas pirmgadnieku, trīs reizes bijis NBA sezonas rezultatīvākais spēlētājs, atzīts par 2010. gada pasaules čempionāta MVP, 2012. gadā kļuva par Visu zvaigžņu spēles MVP, kā arī saņēmis vēl vairākus individuālos apbalvojumus.

Izmantotie resursi:
Sports Illustrated

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-04-23 21:37, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: 1.Kobe
2.Bārbija Džeimsa
3.Durants

Man sanāk Nr.3 :-/
Viss labi, tikai Džeimsu nenovērtē tā.

  +9 [+] [-]

, 2013-04-23 21:38, pirms 12 gadiem
Samierinies, ne Tu pirmais, ne pēdējais tāds !

 +11 [+] [-]

, 2013-04-23 21:44, pirms 12 gadiem
Neko nevar darīt,daudzi ir sēdējuši ēnā,ne visiem ir dota iespēja būt pirmajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-23 21:47, pirms 12 gadiem
Sosezon es vienozimigi dotu MVP Durantam. Tiesaam vajag paskatiities dzilaak- MVP tas ir veertiigaakais speeleetaajs, bez kura komandai buutu gruuti. Jaa, Dzeims ir fenomenaals, bet arii bez Dzeimsa Miami buutu tur kur ir tagad- Wade, Bosh, Allen pienaaciigi vareetu aizstaat Dzeimsu. Bet bez Duranta, OKC vis neklaatos tik izcili, jo uzskatu ka Westbrooks savaa zinjaa ir klauns uz laukuma. Un arii- no visiem siis sezonas izcilniekiem (Dzeims, Antonijs, Kobe)- Durants ir vieniigais kurs nospeeleejis visu sezonu, nu protams iznemot pedejo speli, kad vinju beidzot vareja atputinat.

Uzskatu, ka Durants ja ne sogad tad kaut kad pavisam driiz buus arii 1.numurs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-04-23 22:10, pirms 12 gadiem
Manuprāt, arī Durants varētu savākt tādu pašu statistiku, kā Džeimss, dotumi tak ir..
Kā arī piekrītu tiem, kas saka, ka LBJ nevajadzētu dot VĒRTĪGĀKĀ spēlētāja apbalvojumu.. Kad LBJ spēlēja Cavs, viņš bija pelnīti(pierādīja Cavs pirmā sezona bez LBJ), bet Hītos vienkārši neredzu, viņu kā VĒRTĪGĀKO.. Durants savā komandā ir daudz vērtīgāks..

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:13, pirms 12 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Nejauc ar NHL MVP, kur definīcija ir, ka šī balva tiek dota labākajam spēlētājam savā komandā. NBA definīcija ir labākajam spēlētājam visā līgā nevis komandā.
Ja jau līgā, tad Melo ir piemērots, Melo krekliņus tak vairāk pārdeva..

  -3 [+] [-]

, 2013-04-23 22:19, pirms 12 gadiem
SandisLV rakstīja: Sosezon es vienozimigi dotu MVP Durantam. Tiesaam vajag paskatiities dzilaak- MVP tas ir veertiigaakais speeleetaajs, bez kura komandai buutu gruuti. Jaa, Dzeims ir fenomenaals, bet arii bez Dzeimsa Miami buutu tur kur ir tagad- Wade, Bosh, Allen pienaaciigi vareetu aizstaat Dzeimsu. Bet bez Duranta, OKC vis neklaatos tik izcili, jo uzskatu ka Westbrooks savaa zinjaa ir klauns uz laukuma. Un arii- no visiem siis sezonas izcilniekiem (Dzeims, Antonijs, Kobe)- Durants ir vieniigais kurs nospeeleejis visu sezonu, nu protams iznemot pedejo speli, kad vinju beidzot vareja atputinat.

Uzskatu, ka Durants ja ne sogad tad kaut kad pavisam driiz buus arii 1.numurs.
Ņemot vērā ko tu raksti, es uzskatu ka tu arī esi savā ziņā klauns.
1 pret 1 viņu apturēt nevar neviens PG. Protams, viņš regulāri aizraujas ar avantūrām, bet tāds ir viņa spēles stils.

MVP - James. Tur pat nav jādomā

     [+] [-]

, 2013-04-23 22:26, pirms 12 gadiem
SandisLV rakstīja: Sosezon es vienozimigi dotu MVP Durantam. Tiesaam vajag paskatiities dzilaak- MVP tas ir veertiigaakais speeleetaajs, bez kura komandai buutu gruuti. Jaa, Dzeims ir fenomenaals, bet arii bez Dzeimsa Miami buutu tur kur ir tagad- Wade, Bosh, Allen pienaaciigi vareetu aizstaat Dzeimsu. Bet bez Duranta, OKC vis neklaatos tik izcili, jo uzskatu ka Westbrooks savaa zinjaa ir klauns uz laukuma. Un arii- no visiem siis sezonas izcilniekiem (Dzeims, Antonijs, Kobe)- Durants ir vieniigais kurs nospeeleejis visu sezonu, nu protams iznemot pedejo speli, kad vinju beidzot vareja atputinat.

Uzskatu, ka Durants ja ne sogad tad kaut kad pavisam driiz buus arii 1.numurs.
Stresa nav, es jau sezonas sākuma teicu, ka LBJ nebūs MVP. Vienkārši tā līga nedara, vienam spēlētājam tik bieži MVP nedod. Pat Maiklam nedeva.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-23 22:30, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: 1.Kobe
2.Bārbija Džeimsa
3.Durants

Man sanāk Nr.3 :-/
Nu beidziet, mūsdienās neviens nav labāks par Lebronu, tas taču universāli zināms fakts.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:30, pirms 12 gadiem
Raicha rakstīja: Ņemot vērā ko tu raksti, es uzskatu ka tu arī esi savā ziņā klauns.
1 pret 1 viņu apturēt nevar neviens PG. Protams, viņš regulāri aizraujas ar avantūrām, bet tāds ir viņa spēles stils.

MVP - James. Tur pat nav jādomā
Atceries gadu, kad dabūja Rouzs nevis LBJ?
Ja tas, par ko raksti ir westbrūks, tad nevienam viņš pat nav jāaptur, jāgaida, tikai, kad aizkritīs širmis, tādi spēlētāji ir enkurs ikvienā komandā. Cilvēki, kuriem nav spēja novērtēt situāciju, kuri nespēj savākt savas ambīcijas un ego, kā arī kuri nespēj atzīt savu komandas biedru acīmredzamu pārākumu profesionalitātē un mentalitātē. Kamēr komandā būs Westbrūks, Durantam kausu nepacelt.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-23 22:31, pirms 12 gadiem
Nu tad pako mantas un gatavojies Lakers. Ar Howardu pie sāna, tu, atkal nesīsi Lakers ēru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-04-23 22:34, pirms 12 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: MVP dot labākajam spēlētājam NBA - lūdzu pasaki vai uz doto brīdi kāds ir labāks par Džeimsu?
Dveins Veids

Bet ja nopietni, nav svarīgi, ir vai nav labāks, vnk es neticu, ka ATKAL balva tiks LBJ, līgā tomēr ir jārosina kaut kādas situācijas pārmaiņas, tapēc LBJ pie balvas netiks, manuprāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 22:35, pirms 12 gadiem
MVP - LBJ. Bet tieši ko Raitcha saka, ka šogad var notikt arī ne tā kā plānots. Sterns ir diriģents un viņa vārds ir likums. Nebrīnaties, ja tas būs Kobe, vai Durants.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:41, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: MVP - LBJ. Bet tieši ko Raitcha saka, ka šogad var notikt arī ne tā kā plānots. Sterns ir diriģents un viņa vārds ir likums. Nebrīnaties, ja tas būs Kobe, vai Durants.
Tieši tā. Teorētiski un pat arī praktiski - LBJ
Bet ja tas nebūs LBJ, tad personīgi es, nebūšu pārsteigts.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:43, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Dveins Veids

Bet ja nopietni, nav svarīgi, ir vai nav labāks, vnk es neticu, ka ATKAL balva tiks LBJ, līgā tomēr ir jārosina kaut kādas situācijas pārmaiņas, tapēc LBJ pie balvas netiks, manuprāt.
Jau tā Nba daudz kas tiek mākslīgi rosināts, vismaz MVP vajadzētu iedot kādam, kas tiešām pelnījis. Džeimss ir.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:44, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Tieši tā. Teorētiski un pat arī praktiski - LBJ
Bet ja tas nebūs LBJ, tad personīgi es, nebūšu pārsteigts.
mhm, kas notiks, ja MVP būs LBJ - viss ir kā vajag, papriecāsies un aizmirsīs. Kas notiks, ja MVP nebūs LBJ - antireklāma arī ir reklāma, un popularitāte un haips tikai augs.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-23 22:51, pirms 12 gadiem
Kad dzirdu tik nepamatotu un tuvredzīgu analīzi attiecībā uz RWB dziļi sirdī gribas lai viņš gūst traumu (joks) un tad visiem aizvērtos mūļi, jo OKC ne tuvu nebūtu tāds kontenders kāds ir tagad (uzskatu, ka visspēcīgākie līgā).
Durants protams ir labākais komandā, bet Westbruks nebūtu tik labs spēlētājs,ja viņam būtu tāda mentalitāte kā Raitcham (ai ja jau ir kāds labāks tad lai met viņš) Skaidrs, ka tāda līmeņa zvaigznes nevar samierināties ar otrā nummura lomu komandā un centīsies sevi pieradīt.
RWB vienīgais mīnus ir viņa ne visai precīzais metiens no distances (metieni nav nemaz tik sarežģīti ka dažam labam pāri roku mežam)
Visā pārējā, it īpaši aizsardzībā viņš ir NBA elite -viennozīmīgi. Ne labākais, bet pēc manām domām pievilcīgākais PG līgā.
Un % sezonas gaitā ir krietni uzlabojies, IQ nav peļams, kļūdas saistītas ar jaunības degsmi, ar laiku norims un spēlēs gudrāk. Ja uzlabos metienu (kā LBJ šosezon) tad būs labākais PG.

Duranta MVP aizstāvji vai nu izliekas vai pa tiešām nemana, ka komandā spēlē vel arī Ibaka, Sefolosha, Martins un viens no labākajiem koridoru izkārtotājiem, aizsegu veidotājiem - Perkins, nemaz nerunājot jau par visiem labi zināmo un daudz apspriesto RWB

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:56, pirms 12 gadiem
Esmu pārliecināts, ka MVP būs Džeimss, viņš bija galvas tiesu pārāks par visiem, komandas rezultāti un viņa statistika vien runā par to, pat, ja asociācijai ļoti gribētos iedot mvp Durantam, LBJ bija pārāk tālu visiem priekšā, lai KD viņam atņemtu šo godu ceturto reizi. Stērns neuzdrīkstēsies.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-23 22:56, pirms 12 gadiem
Marčelito - Ja IQ nav jaunībā, tas nebūs arī pēc 30. To nevar iemācīties, tas pavisam nopietni. Vestbruks ir labs, bet viņš varētu būt izcils, ja spētu sakārtot savu galvu. Viņa metienu izvēle ir vistizlākā līgā, jo tieši tāpēc, ka viņš nav snaiperis. Viņš ir ļoti dumšs basketbolists. Labs, bet stulbs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:58, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Kad dzirdu tik nepamatotu un tuvredzīgu analīzi attiecībā uz RWB dziļi sirdī gribas lai viņš gūst traumu (joks) un tad visiem aizvērtos mūļi, jo OKC ne tuvu nebūtu tāds kontenders kāds ir tagad (uzskatu, ka visspēcīgākie līgā).
Durants protams ir labākais komandā, bet Westbruks nebūtu tik labs spēlētājs,ja viņam būtu tāda mentalitāte kā Raitcham (ai ja jau ir kāds labāks tad lai met viņš) Skaidrs, ka tāda līmeņa zvaigznes nevar samierināties ar otrā nummura lomu komandā un centīsies sevi pieradīt.
RWB vienīgais mīnus ir viņa ne visai precīzais metiens no distances (metieni nav nemaz tik sarežģīti ka dažam labam pāri roku mežam)
Visā pārējā, it īpaši aizsardzībā viņš ir NBA elite -viennozīmīgi. Ne labākais, bet pēc manām domām pievilcīgākais PG līgā.
Un % sezonas gaitā ir krietni uzlabojies, IQ nav peļams, kļūdas saistītas ar jaunības degsmi, ar laiku norims un spēlēs gudrāk. Ja uzlabos metienu (kā LBJ šosezon) tad būs labākais PG.

Duranta MVP aizstāvji vai nu izliekas vai pa tiešām nemana, ka komandā spēlē vel arī Ibaka, Sefolosha, Martins un viens no labākajiem koridoru izkārtotājiem, aizsegu veidotājiem - Perkins, nemaz nerunājot jau par visiem labi zināmo un daudz apspriesto RWB
NU beidz, kurš vēl normāls vecis mauc no laukuma vidus, tā pat vien, a varbūt būs sods.
Labi, tas tā nenopietni, bet lai vai kā, Rasels ir stipri salīdzināms ar Aiversonu. Respektīvi, viņi abi ir (skaitās) PG, bet ne tuvu viņiem tas padodas. Ideja, doma? Ja Vestbrūku ieliktu 2. numura pozīcijā, viņas sniegums būtu, kā Aiversonam, kad viņš Filadelfijā spēlēja pa 2. numuru. Viņš nav PG. Vienkārši nav. Un ja salīdzinām metienus, viens ir p[rocents, pavisam kaut kas cits ir lēmumu pieņemšana un Duranta FENOMENĀLĀS rokas. Viņa metiens, tā izpildījums un precizitāte ir vienkārīs apskaužama. Ātrums arī tam ir pievienojams, kāds tur Vestbrūks. Vēl aizvien saku, ka Vestbrūks bija jālaiž prom, nevis Hārdens.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:58, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Esmu pārliecināts, ka MVP būs Džeimss, viņš bija galvas tiesu pārāks par visiem, komandas rezultāti un viņa statistika vien runā par to, pat, ja asociācijai ļoti gribētos iedot mvp Durantam, LBJ bija pārāk tālu visiem priekšā, lai KD viņam atņemtu šo godu ceturto reizi. Stērns neuzdrīkstēsies.
Durants LBJ šogad ir tuvāk nekā jebkad. Līdz LBJ līmenim vēl ir ko augt, bet tālu viņš nav pavisam noteikti. Turpat, kur LBJ.

     [+] [-]

, 2013-04-23 22:58, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: MVP - LBJ. Bet tieši ko Raitcha saka, ka šogad var notikt arī ne tā kā plānots. Sterns ir diriģents un viņa vārds ir likums. Nebrīnaties, ja tas būs Kobe, vai Durants.
Kobe?

A ja par rakstu, tad Durants ir arī otrais komandā... nu jau ir.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 22:59, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Esmu pārliecināts, ka MVP būs Džeimss, viņš bija galvas tiesu pārāks par visiem, komandas rezultāti un viņa statistika vien runā par to, pat, ja asociācijai ļoti gribētos iedot mvp Durantam, LBJ bija pārāk tālu visiem priekšā, lai KD viņam atņemtu šo godu ceturto reizi. Stērns neuzdrīkstēsies.
OK, no sezonas sākuma daļas ir viena lieta, kas par labu LBJ nosliecas. Heat uzaru sērija!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:00, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Durants LBJ šogad ir tuvāk nekā jebkad. Līdz LBJ līmenim vēl ir ko augt, bet tālu viņš nav pavisam noteikti. Turpat, kur LBJ.
Statistiski jau principā nav starpības

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:01, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Kad dzirdu tik nepamatotu un tuvredzīgu analīzi attiecībā uz RWB dziļi sirdī gribas lai viņš gūst traumu (joks) un tad visiem aizvērtos mūļi, jo OKC ne tuvu nebūtu tāds kontenders kāds ir tagad (uzskatu, ka visspēcīgākie līgā).
Durants protams ir labākais komandā, bet Westbruks nebūtu tik labs spēlētājs,ja viņam būtu tāda mentalitāte kā Raitcham (ai ja jau ir kāds labāks tad lai met viņš) Skaidrs, ka tāda līmeņa zvaigznes nevar samierināties ar otrā nummura lomu komandā un centīsies sevi pieradīt.
RWB vienīgais mīnus ir viņa ne visai precīzais metiens no distances (metieni nav nemaz tik sarežģīti ka dažam labam pāri roku mežam)
Visā pārējā, it īpaši aizsardzībā viņš ir NBA elite -viennozīmīgi. Ne labākais, bet pēc manām domām pievilcīgākais PG līgā.
Un % sezonas gaitā ir krietni uzlabojies, IQ nav peļams, kļūdas saistītas ar jaunības degsmi, ar laiku norims un spēlēs gudrāk. Ja uzlabos metienu (kā LBJ šosezon) tad būs labākais PG.

Duranta MVP aizstāvji vai nu izliekas vai pa tiešām nemana, ka komandā spēlē vel arī Ibaka, Sefolosha, Martins un viens no labākajiem koridoru izkārtotājiem, aizsegu veidotājiem - Perkins, nemaz nerunājot jau par visiem labi zināmo un daudz apspriesto RWB
Tak ko tu gaidi te no visādiem SC "ekspertiem". RWB jau sen ir nenosedzamāgais PG... ne labākais, bet nenosedzamākais. Tagadējā sērija pret HOU to tikai pierādīs- HOU vienkārši nav neviens, kas var nosegt RWB. Nezinu vai kāds līgā to vispār var izdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:01, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Kad dzirdu tik nepamatotu un tuvredzīgu analīzi attiecībā uz RWB dziļi sirdī gribas lai viņš gūst traumu (joks) un tad visiem aizvērtos mūļi, jo OKC ne tuvu nebūtu tāds kontenders kāds ir tagad (uzskatu, ka visspēcīgākie līgā).
Durants protams ir labākais komandā, bet Westbruks nebūtu tik labs spēlētājs,ja viņam būtu tāda mentalitāte kā Raitcham (ai ja jau ir kāds labāks tad lai met viņš) Skaidrs, ka tāda līmeņa zvaigznes nevar samierināties ar otrā nummura lomu komandā un centīsies sevi pieradīt.
RWB vienīgais mīnus ir viņa ne visai precīzais metiens no distances (metieni nav nemaz tik sarežģīti ka dažam labam pāri roku mežam)
Visā pārējā, it īpaši aizsardzībā viņš ir NBA elite -viennozīmīgi. Ne labākais, bet pēc manām domām pievilcīgākais PG līgā.
Un % sezonas gaitā ir krietni uzlabojies, IQ nav peļams, kļūdas saistītas ar jaunības degsmi, ar laiku norims un spēlēs gudrāk. Ja uzlabos metienu (kā LBJ šosezon) tad būs labākais PG.

Duranta MVP aizstāvji vai nu izliekas vai pa tiešām nemana, ka komandā spēlē vel arī Ibaka, Sefolosha, Martins un viens no labākajiem koridoru izkārtotājiem, aizsegu veidotājiem - Perkins, nemaz nerunājot jau par visiem labi zināmo un daudz apspriesto RWB
Pilnīgi piekrītu, visi saka ka bez LBJ nekas Miami nemainītos (kas jau ir vienkārši absurds), un ka OKC bez Duranta bezmazvai nekā nav. Es neteiktu ka Bošs un nu jau arī diemžēl Wade ir baigie superstāri, taču Vestbrūks šosezon reāli močī. Daudzi viņam pārmet ka viņš par daudz izmet, vairāk par KD, bet ko ta pats KD neko nevar darīt lietas labā? Ja vajadzētu tad arī ņemtu vairāk uz sevi un mestu vairāk.

P.s. Ja LBJ neiedos šogad MVP, tad es tiešām nezinu kam dot. MJ arī šad tad nedeva, bet sezonās, kad viņš bija 4 galvas tiesas pārāks par citiem - iedeva. LBJ šī ir viennozīmīgi labākā sezona karjerā, 99% jādod MVP.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:03, pirms 12 gadiem
Tipiska nēģera domāšana un pseidoproblēma.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-23 23:06, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Statistiski jau principā nav starpības
Ja Durantam būtu Kobes mentalitāte, tad NBA piedzīvotu labāko skoreri visā pastāvēšanas vēsturē. Tur arī tā atšķirība. Durants ir pārāk neitrāls, vai piekāpīgs. LBJ uz sevi paņem slavu ar savu mežonīgo spēku un dankiem. Durants to varētu izdarīt ar punktu gūšanu, bet viņš piekāpjās. Vai tas ir labāk? Nu nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:07, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Atceries gadu, kad dabūja Rouzs nevis LBJ?
Ja tas, par ko raksti ir westbrūks, tad nevienam viņš pat nav jāaptur, jāgaida, tikai, kad aizkritīs širmis, tādi spēlētāji ir enkurs ikvienā komandā. Cilvēki, kuriem nav spēja novērtēt situāciju, kuri nespēj savākt savas ambīcijas un ego, kā arī kuri nespēj atzīt savu komandas biedru acīmredzamu pārākumu profesionalitātē un mentalitātē. Kamēr komandā būs Westbrūks, Durantam kausu nepacelt.
Westbrukam šobrīd nav nekāda sakara ar to ka Durants var netikt pie gredzena. Pie vainas ir tikai un vienīgi James:Bosh:Wade.

W starp PG ir līderis gūtajos punktos, izmestajos un iemestajos soda metienos, reboundos, ceturtais stīlos, sestais piespēlēs un otrais kļūdās.

Tas ka viņš nav nekāds izcilais diriģents laukumā, bet visu dara ar savu atlētismu un ātrumu nevienam nav noslēpums.

Es ticu ka neviens PG pret viņu negrib spēlēt. Ne uzbrukumā, ne aizsardzībā.

Kad W nospēlē labu spēli, tad visi to vien gaida, kā nākošo slikto, lai uzreiz noliktu viņu.

     [+] [-]

, 2013-04-23 23:07, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: Katram savs .Manu respektu pret Kobi neaizdzīt nekad ,tāpēc arī vienmēr viņš man būs labākais ,lai arī kā viņam spēlēs veiktos.
Būtībā tu atzīsti savu neobjektivitāti. Jebkurš saprātīgi domājošs basketbola fans vai eksperts Lebronu 100% sauc par labāko.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:08, pirms 12 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tak ko tu gaidi te no visādiem SC "ekspertiem". RWB jau sen ir nenosedzamāgais PG... ne labākais, bet nenosedzamākais. Tagadējā sērija pret HOU to tikai pierādīs- HOU vienkārši nav neviens, kas var nosegt RWB. Nezinu vai kāds līgā to vispār var izdarīt.
Kas tad ir viņa pretspēlētāji? Vienas dienas zvaigzne Lins?
Nekas, arī pagājušā gadā OKC bija TRĪS zvaizgnes. Hārdens pazuda epizodiski, bet Rasels epizodiski noraka finālu. Regulārā sezonā neliecināja, ka viņa prāta spējas un lēmumu pieņemšana "stresa situācijās" būtu progresējusi labā nozīmē.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:09, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Marčelito - Ja IQ nav jaunībā, tas nebūs arī pēc 30. To nevar iemācīties, tas pavisam nopietni. Vestbruks ir labs, bet viņš varētu būt izcils, ja spētu sakārtot savu galvu. Viņa metienu izvēle ir vistizlākā līgā, jo tieši tāpēc, ka viņš nav snaiperis. Viņš ir ļoti dumšs basketbolists. Labs, bet stulbs.
Kā saka krievijā hvaķit pereģjorgivaķ i pora poslušaķ.
"IQ nav peļams" citāts no mana iepriekšējā komentāra.
Redz atkal mums ir domstarpības, jo mums ir dažādi kritēriji par to, ko nozīmē tizla metiena izvēle. Tu uzskati, ka tā viņam ir tizla, es uzskatu, ka nē, es teiktu jump shot ir banāls, bet pateicoties atlētismam ļoti parocīgs un ērts - diemžēl stabilitātes nav, pieļauju ka brīvus metienus viņš met ar daudz mazāku stabilitāti, kā tas pas Durants. Bet nu tas kā reiz ir labojams.
Gan jau , ka tik stulbs arī nav, jo piespēles dāļā ļoti kvalitatīvas un ar izdomu.
Par aizraušanos ar metieniem jau teicu - norakstu to uz jaunības degsmi, vēlmi sevi pierādīt, tas, ka spēlētājs nesamierinās ar nr.2 komandā pat, ja tajā ir KD tas tikai spēlētājam ir liekams ar + zīmi.

Lietderības koeficients, atlētisms,teicama aizsardzība arī pozicionālā aizsardzība (kas runā par IQ), palīgs pie atlēcošajām bumbām, bumbu pārtvērējs, zibenīgs un efektīvs caurgājiens, skaistas un daudzskaitlīgas piespēles.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:14, pirms 12 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Nezinu, kā Durants šogad var būt tuvāk, ja LBJ reāli šī bija labākā sezona karjerā. Es teiktu, ka gadu atpakaļ KD bija tuvāk, tagad visi tikai attālinās no Džeimsa.
Tiesi gribēju OMS rakstīta, ka tieši pagājušo gadu Durants bija tuvāk, ja runā par regulāro sezonu, viss mainījās pēc pagājušā gada fināla, šosezon savstarpējos mačos LBJ burtiski iznīcināja gan KD gan KB savstarpējos dueļos.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-23 23:15, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Kā saka krievijā hvaķit pereģjorgivaķ i pora poslušaķ.
"IQ nav peļams" citāts no mana iepriekšējā komentāra.
Redz atkal mums ir domstarpības, jo mums ir dažādi kritēriji par to, ko nozīmē tizla metiena izvēle. Tu uzskati, ka tā viņam ir tizla, es uzskatu, ka nē, es teiktu jump shot ir banāls, bet pateicoties atlētismam ļoti parocīgs un ērts - diemžēl stabilitātes nav, pieļauju ka brīvus metienus viņš met ar daudz mazāku stabilitāti, kā tas pas Durants. Bet nu tas kā reiz ir labojams.
Gan jau , ka tik stulbs arī nav, jo piespēles dāļā ļoti kvalitatīvas un ar izdomu.
Par aizraušanos ar metieniem jau teicu - norakstu to uz jaunības degsmi, vēlmi sevi pierādīt, tas, ka spēlētājs nesamierinās ar nr.2 komandā pat, ja tajā ir KD tas tikai spēlētājam ir liekams ar + zīmi.

Lietderības koeficients, atlētisms,teicama aizsardzība arī pozicionālā aizsardzība (kas runā par IQ), palīgs pie atlēcošajām bumbām, bumbu pārtvērējs, zibenīgs un efektīvs caurgājiens, skaistas un daudzskaitlīgas piespēles.
Labi metienu izvēle būtu viens, bet pārmest komandas biedriem un lieki stresot uz soliņa tikai tāpēc, ka komandas biedrs kurš bija saņēmis piespēli no RW nevis meta pa grozu, bet atdeva uz vēl brīvāku metienu citam komanas biedram. Viņš ārdās pat par to. Vestbruka problēma ir tieši viņš pats, tas, ka viņš nespēj pieņemt savu vietu komandā. Un tas arī norāda ar IQ problēmām. Viņa piezīmes ļoti nevajadzīgos mirkļos, tas viss nevis palīdz komandai, bet to norok.

Es uzskatu, ka viņa basketbola gudrība ir nevis '"nav peļama", bet ir vienkārši ļoti slikta. Es ne mirkli nesaku, ka viņš ir slitks spēlētājs. Spēlē viņš labi, tikai lēmumu pieņemšana ir ļoti švaka.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:16, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Tiesi gribēju OMS rakstīta, ka tieši pagājušo gadu Durants bija tuvāk, ja runā par regulāro sezonu, viss mainījās pēc pagājušā gada fināla, šosezon savstarpējos mačos LBJ burtiski iznīcināja gan KD gan KB savstarpējos dueļos.
LBJ nesedza Kobe, bet gan oldschool dummie MWP. ;D

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:19, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: NU beidz, kurš vēl normāls vecis mauc no laukuma vidus, tā pat vien, a varbūt būs sods.
Labi, tas tā nenopietni, bet lai vai kā, Rasels ir stipri salīdzināms ar Aiversonu. Respektīvi, viņi abi ir (skaitās) PG, bet ne tuvu viņiem tas padodas. Ideja, doma? Ja Vestbrūku ieliktu 2. numura pozīcijā, viņas sniegums būtu, kā Aiversonam, kad viņš Filadelfijā spēlēja pa 2. numuru. Viņš nav PG. Vienkārši nav. Un ja salīdzinām metienus, viens ir p[rocents, pavisam kaut kas cits ir lēmumu pieņemšana un Duranta FENOMENĀLĀS rokas. Viņa metiens, tā izpildījums un precizitāte ir vienkārīs apskaužama. Ātrums arī tam ir pievienojams, kāds tur Vestbrūks. Vēl aizvien saku, ka Vestbrūks bija jālaiž prom, nevis Hārdens.
Es drīzāk aizstāvu RWB un viņa sniegumu, Par KD kritizešanu nevar būt ne runas viņš ir galvenais LBJ konkurents, progresē no sezonas uz sezonu, pats vel nesen strīdoties ar dažiem labiem piebildu, ka metiens no distances nav sliktāks kā MJ, ja paņem 3pt tad pat krietni labaks, ko tur teikt scoreris fenomenāls. Mani teksti pašlaik ir virzīti tikai RWB aizstāvībai , es gan Westbruku nemainītu ne pret vienu, pat ne pret CP3 jo Rassels ir ar milzīgu potenciālu, vajag tik jump shotu uzlabot.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:21, pirms 12 gadiem
Raicha rakstīja: Westbrukam šobrīd nav nekāda sakara ar to ka Durants var netikt pie gredzena. Pie vainas ir tikai un vienīgi James:Bosh:Wade.

W starp PG ir līderis gūtajos punktos, izmestajos un iemestajos soda metienos, reboundos, ceturtais stīlos, sestais piespēlēs un otrais kļūdās.

Tas ka viņš nav nekāds izcilais diriģents laukumā, bet visu dara ar savu atlētismu un ātrumu nevienam nav noslēpums.

Es ticu ka neviens PG pret viņu negrib spēlēt. Ne uzbrukumā, ne aizsardzībā.

Kad W nospēlē labu spēli, tad visi to vien gaida, kā nākošo slikto, lai uzreiz noliktu viņu.
Bāc, rakstīju, rakstīju, kko tizlis saspiedu un tu tū... Atkārtoti nerakstīšu.
īsumā, salīdzini Vestbrūku ar izcilu saspēles vadītāju. Kautvai uz ASV izlases fona.
Pasties uz Kidu un Nešu 5 gadus atpakaļ, tiešām, Rasels ir tuvu tam?
Redz, ja viņš neskaitītos PG, viss vairāk vai mazāk būtu normāli, bet viņš tomēr veido komandas spēli. Viņās nav Čalmers, kurš mauc truļus.
Viņš sev ir izvēlējies nopietnāku lomu,manuprāt, viņam "jāpieaug"

     [+] [-]

, 2013-04-23 23:23, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: LBJ nesedza Kobe, bet gan oldschool dummie MWP. ;D
Jā bet nosacīti LBJ nospēlēja veiksmīgāk, bija monstrs, kamēr Kobi diezgan efektīvi nosedza Veids. Bet par Kobi labāk nerunāt, kā kāds atgādina par viņu uzreiz škrobe metas, ka LAL tagad bez viņa jācīnas. Čalis ieveda play offa komandu un... ai..

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:24, pirms 12 gadiem
Pēc šāda sprieduma grūti tevi nosaukt par mr_ekspertu
Mr.Eksperts rakstīja: 1.Kobe
2.Bārbija Džeimsa
3.Durants

Man sanāk Nr.3 :-/

  +2 [+] [-]

, 2013-04-23 23:26, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Jā bet nosacīti LBJ nospēlēja veiksmīgāk, bija monstrs, kamēr Kobi diezgan efektīvi nosedza Veids. Bet par Kobi labāk nerunāt, kā kāds atgādina par viņu uzreiz škrobe metas, ka LAL tagad bez viņa jācīnas. Čalis ieveda play offa komandu un... ai..
Lai cik dīvaini neskanētu, bet arī Kobe šosezon aizvadīja vienu no labākajām sezonām karjerā. Tik tās beigas gan nebija tādas uz pozitīvas nots.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:33, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Bāc, rakstīju, rakstīju, kko tizlis saspiedu un tu tū... Atkārtoti nerakstīšu.
īsumā, salīdzini Vestbrūku ar izcilu saspēles vadītāju. Kautvai uz ASV izlases fona.
Pasties uz Kidu un Nešu 5 gadus atpakaļ, tiešām, Rasels ir tuvu tam?
Redz, ja viņš neskaitītos PG, viss vairāk vai mazāk būtu normāli, bet viņš tomēr veido komandas spēli. Viņās nav Čalmers, kurš mauc truļus.
Viņš sev ir izvēlējies nopietnāku lomu,manuprāt, viņam "jāpieaug"
Tu jau gribi salīdzināt Kida un Neša IQ, protams tur viņš abiem zaudē, bet, RWB nāk klāt atlētisms un aizsardzība, bez kā PG nav tik labs PG.
Kopumā mūsdienu Westbruks nav sliktāks par to laiku Kidu un Nešu, vnk katram ir savi plusi. RWB ir labs pg bet viņš nav klasiskais intelektuālis kā abi iepriekš minētie.

Bošs arī nav labs centrs ja ņemam vērā stereotipus par to kādam ir jābūt īstam centram (labam postā, pie atl bumbām jāzivēlas pareiza pozīcija, jābloķē metieni, jāpieslēdzas double team laicīgi utt) Bošs zaudē šajos rādītājos visiem centriem, bet kopējā HEAT modelī (tāds savdabīgs vieglais centrs ar slepkavniecisku pustālo) viņš iederas.

OKC ir viena no labākajām uzbrukumā neesot starp sliktākajām aizsardzībā, diference ir laba līdz ar to nevar pārmest, ka tāds
westbruka spēles stils ir neefektīvs pirmā nummura pozīcijai. Viņam laukumā esot Thunder tiešām plosās kā riktīgs negaiss. Vienkārši
konservatīvu basketbola cienītāju skatījumā (ne sliktā nozīmē domāts)
RWB ir galīgi garām, man jaunais basketbols ir pa prātam vienmēr ir paticis atlētisms laikam tāpēc tā cepos par šo puisi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:39, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Bāc, rakstīju, rakstīju, kko tizlis saspiedu un tu tū... Atkārtoti nerakstīšu.
īsumā, salīdzini Vestbrūku ar izcilu saspēles vadītāju. Kautvai uz ASV izlases fona.
Pasties uz Kidu un Nešu 5 gadus atpakaļ, tiešām, Rasels ir tuvu tam?
Redz, ja viņš neskaitītos PG, viss vairāk vai mazāk būtu normāli, bet viņš tomēr veido komandas spēli. Viņās nav Čalmers, kurš mauc truļus.
Viņš sev ir izvēlējies nopietnāku lomu,manuprāt, viņam "jāpieaug"
Viņš jau lēnām pieaug. Tu viņu salīdzinaji ar 2iem eiropeiskiem saspēles vadītājiem. W ir šobrīd tikai 24 gadus vecs, līdz briedumam PG pozīcijā viņam vēl ir kādi 3-4 gadi, stabili. Gan Nešs, gan Kids arī tā īsti sāka spēlēt tikai ~27 gadu vecumā.

W var salīdzināt ar Irvingu, Wollu, Pārkeru, Rouzu. Visi bez normāla 3ptk metiena, bet daudz spēlē 1vs1, lien uz grozu.

Var jau būt ka viņš labāks būtu kā 2-ais nr, bet viņam vajag to bumbu rokā, viņam vajag pretī kādu, kuru nospiest. Tas ir tāpat kā James, vairums gadījumos ir nightmare matchup. Tad par lielu, tad par ātru, tad par spēcīgu utt...

Protams, skatīties uz W brīžiem gaužām nesaprotamiem izgājieniem ir jocīgi, bet viņš vissmaz mēģīna katru cirka numuru kompensēt ar agresivitāti un labu momentu izkārtošanu sev/komandas biedriem.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:39, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Tu jau gribi salīdzināt Kida un Neša IQ, protams tur viņš abiem zaudē, bet, RWB nāk klāt atlētisms un aizsardzība, bez kā PG nav tik labs PG.
Kopumā mūsdienu Westbruks nav sliktāks par to laiku Kidu un Nešu, vnk katram ir savi plusi. RWB ir labs pg bet viņš nav klasiskais intelektuālis kā abi iepriekš minētie.

Bošs arī nav labs centrs ja ņemam vērā stereotipus par to kādam ir jābūt īstam centram (labam postā, pie atl bumbām jāzivēlas pareiza pozīcija, jābloķē metieni, jāpieslēdzas double team laicīgi utt) Bošs zaudē šajos rādītājos visiem centriem, bet kopējā HEAT modelī (tāds savdabīgs vieglais centrs ar slepkavniecisku pustālo) viņš iederas.

OKC ir viena no labākajām uzbrukumā neesot starp sliktākajām aizsardzībā, diference ir laba līdz ar to nevar pārmest, ka tāds
westbruka spēles stils ir neefektīvs pirmā nummura pozīcijai. Viņam laukumā esot Thunder tiešām plosās kā riktīgs negaiss. Vienkārši
konservatīvu basketbola cienītāju skatījumā (ne sliktā nozīmē domāts)
RWB ir galīgi garām, man jaunais basketbols ir pa prātam vienmēr ir paticis atlētisms laikam tāpēc tā cepos par šo puisi.
Ja tu to šādi pasniedz, es neiebilstu.
Es arī neiebilstu, ja OKC būtu tie, kas aptur Miami, bet nu, ko te strīdēties, labi, ka ir viedokļu dažādība, tas patiešām raisa labas atziņas un diskusijas.
Bošs, kā centrs gan manuprāt ir liela kļūda, bet kā minēji, attiecīgā modelī viņš nes rezultātu, apbrīnojami, bet tomēr rezultāts ir.

     [+] [-]

, 2013-04-23 23:41, pirms 12 gadiem
guus rakstīja: Pilnīgi piekrītu, visi saka ka bez LBJ nekas Miami nemainītos (kas jau ir vienkārši absurds), un ka OKC bez Duranta bezmazvai nekā nav. Es neteiktu ka Bošs un nu jau arī diemžēl Wade ir baigie superstāri, taču Vestbrūks šosezon reāli močī. Daudzi viņam pārmet ka viņš par daudz izmet, vairāk par KD, bet ko ta pats KD neko nevar darīt lietas labā? Ja vajadzētu tad arī ņemtu vairāk uz sevi un mestu vairāk.

P.s. Ja LBJ neiedos šogad MVP, tad es tiešām nezinu kam dot. MJ arī šad tad nedeva, bet sezonās, kad viņš bija 4 galvas tiesas pārāks par citiem - iedeva. LBJ šī ir viennozīmīgi labākā sezona karjerā, 99% jādod MVP.
Daudzi metieni ar sodiem kurus KD netrāpa arī pēc būtības ir metieni tā kā oficiālajai statistikai īpaš jau ņemot vērā sodu skaitu pret viņu var droši mest klāt kādus 3-4 metienus no spēles.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:45, pirms 12 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: Saspēles vadītājam uz laukuma ir jākomunicē, jāredz vairāk par vienu piespēli vai metienu un jābūt gudram galvā. Vestbrūkss ne tuvu nevienā no šie rādītājiem nav līgas labākajiem saspēles vadītājiem - Polam, Vilijamsam, Pārkeram. Salīdzināt viņu ar Nešu un Kidu labākajos gados tev viņu vispār nevajadzēja, tas ir smieklīgi. Kā jau te minēts, tad viņš ir AI tipa PG, kurš labāk atrastos SG pozīcijā, tomēr pietiekami daudz mača gaitā kontrolētu bumbu savās rokās.
Labi domāsim loģiski:
RWB nav PG, piekritīšu
OKC ir kontenderi, vieni no spēcīgākajiem līgā
uzbrukums OKC ir konkurentspējīgs ar labākajiem līgā

Secinājums (vai slēdziens kā kuram patīk labāk): NBA mūsdienās uzbrukumā var iztikt bez PG un uzvarēt citas komandas kuriem teamā ir labākie izteiktākie, intelektuālākie PG

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:47, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Labi domāsim loģiski:
RWB nav PG, piekritīšu
OKC ir kontenderi, vieni no spēcīgākajiem līgā
uzbrukums OKC ir konkurentspējīgs ar labākajiem līgā

Secinājums (vai slēdziens kā kuram patīk labāk): NBA mūsdienās uzbrukumā var iztikt bez PG un uzvarēt citas komandas kuriem teamā ir labākie izteiktākie, intelektuālākie PG
Taisnība, kā perfekts piemērs ir čempioni. Čalmers ir PG, bet principā, parasts metējs, jo Heat komandai kā tādai PG ir otršķirīga loma.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 23:49, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja tu to šādi pasniedz, es neiebilstu.
Es arī neiebilstu, ja OKC būtu tie, kas aptur Miami, bet nu, ko te strīdēties, labi, ka ir viedokļu dažādība, tas patiešām raisa labas atziņas un diskusijas.
Bošs, kā centrs gan manuprāt ir liela kļūda, bet kā minēji, attiecīgā modelī viņš nes rezultātu, apbrīnojami, bet tomēr rezultāts ir.
vo vo beigu beigās jau efektīvākais ir tas, kas paņem gredzenus, lai kā tas būtu pretrunā ar mūsu priekšstatiem par basketbolu. Biju pārliecināts, ka OKC paņems gredzenus pagājšgad par to viss liecināja pēc manām domām, arī šogad lieku viņus par favorītiem (kaut fanoju par HEAT)

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 00:25, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Lai cik dīvaini neskanētu, bet arī Kobe šosezon aizvadīja vienu no labākajām sezonām karjerā. Tik tās beigas gan nebija tādas uz pozitīvas nots.
Tas neskan dīvaini,tas vienkārši tā ir,šī noteikti bija viena no viņa labākajām sezonām.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 02:07, pirms 12 gadiem
KD viss vēl piekšā,viņš būs pirmais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-24 08:10, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Stresa nav, es jau sezonas sākuma teicu, ka LBJ nebūs MVP. Vienkārši tā līga nedara, vienam spēlētājam tik bieži MVP nedod. Pat Maiklam nedeva.
Un tas ir absolūts idiotisms. MVP ir jāsaņem sezonas labākajam spēlētājam nevis trendīgākajam (Rouzs, Nešs, Novickis, Robinsons u.c.), šīs sezonas gadījumā - Lebronam.

     [+] [-]

, 2013-04-24 08:12, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Jā bet nosacīti LBJ nospēlēja veiksmīgāk, bija monstrs, kamēr Kobi diezgan efektīvi nosedza Veids. Bet par Kobi labāk nerunāt, kā kāds atgādina par viņu uzreiz škrobe metas, ka LAL tagad bez viņa jācīnas. Čalis ieveda play offa komandu un... ai..
Kad tad Veids nosedza Kobi? Abās iepriekšējās savstarpējās spēlēs Spols Kobi apturēja tikai ar double team, kuru viņš piesaistīja tikai 4. ceturtdaļā + pārējā spēlē viņu regulāri sedza Batjē.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 08:26, pirms 12 gadiem
Marchelitto rakstīja: Tu jau gribi salīdzināt Kida un Neša IQ, protams tur viņš abiem zaudē, bet, RWB nāk klāt atlētisms un aizsardzība, bez kā PG nav tik labs PG.
Kopumā mūsdienu Westbruks nav sliktāks par to laiku Kidu un Nešu, vnk katram ir savi plusi. RWB ir labs pg bet viņš nav klasiskais intelektuālis kā abi iepriekš minētie.

Bošs arī nav labs centrs ja ņemam vērā stereotipus par to kādam ir jābūt īstam centram (labam postā, pie atl bumbām jāzivēlas pareiza pozīcija, jābloķē metieni, jāpieslēdzas double team laicīgi utt) Bošs zaudē šajos rādītājos visiem centriem, bet kopējā HEAT modelī (tāds savdabīgs vieglais centrs ar slepkavniecisku pustālo) viņš iederas.

OKC ir viena no labākajām uzbrukumā neesot starp sliktākajām aizsardzībā, diference ir laba līdz ar to nevar pārmest, ka tāds
westbruka spēles stils ir neefektīvs pirmā nummura pozīcijai. Viņam laukumā esot Thunder tiešām plosās kā riktīgs negaiss. Vienkārši
konservatīvu basketbola cienītāju skatījumā (ne sliktā nozīmē domāts)
RWB ir galīgi garām, man jaunais basketbols ir pa prātam vienmēr ir paticis atlētisms laikam tāpēc tā cepos par šo puisi.
Vestbrūkam līdz Kidam un Nešam ir kā rakam līdz Vladivastokai un atpakaļ caur Keiptaunu. Mēs tomēr runājam par džeku, kurš izspārdīja krēslus laukuma malā dusmojoties uz komandas biedru, kurš izdarīja pareizu lēmumu no komandas viedokļa, bet kas traucēja noslēgt uzbrukumu pašam Vestbrūkam.

Lai kaut cik attaisnotu Vestbrūka darbības laukumā, pamatnosacījums ir uzskatīt, ka OKC spēlē ar diviem 2. numuriem un bez PG kā tāda (tāpat kā Heat reāli spēlē ar diviem PF un bez centra). Saspēles vadītājam ir jāvada saspēle - idiālā variantā, katrs metiens būtu izspēlēts tā, kā Skots Brūks to ir paredzējis, vai arī vēl labāks, bet jau klasiska ir aina, kad Vestbrūks pats nolauž saspēli tā vietā izvēloties vājprātīgu pulapu pēc dribla.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-24 09:49, pirms 12 gadiem
Tu nemaz veel neesi bijis otrais un arii tuvaakajaa laikaa augstaak par piekto vietu netiksi

     [+] [-]

, 2013-04-24 16:54, pirms 12 gadiem
iLoVe92 rakstīja: Manuprāt, arī Durants varētu savākt tādu pašu statistiku, kā Džeimss, dotumi tak ir..
Kā arī piekrītu tiem, kas saka, ka LBJ nevajadzētu dot VĒRTĪGĀKĀ spēlētāja apbalvojumu.. Kad LBJ spēlēja Cavs, viņš bija pelnīti(pierādīja Cavs pirmā sezona bez LBJ), bet Hītos vienkārši neredzu, viņu kā VĒRTĪGĀKO.. Durants savā komandā ir daudz vērtīgāks..
te nav statistika ... Lebrons redz laukumu .. Durants laikam ne tik ljoti ..