Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" pārtrauc zaudējumu sēriju, "Lakers" salauž "Thunder"

Jānis Pārums

"Warriors" pārtrauc zaudējumu sēriju, "Lakers" salauž "Thunder"
Brendons Rašs
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) čempionātā astoņu zaudējumu sēriju aizvadītajā naktī pārtrauca latviešu centra spēlētāja Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas "Warriors" (23-41)komanda, kas izbraukumā ar 93:88 pieveica Minesotas "Timberwolves" (26-39).

Pēdējās 11 izbraukuma spēlēs "Warriors" pie panākuma bija tikusi tikai reizi, taču tas notika... tieši Minesotā.

Atgriešanās Minesotā vismaz sākumā neko labu nesolīja – jau pirmajā ceturtdaļā "Warriors" nokļuva iedzinēju lomā ar -20 (12:32), bet otrās ceturtdaļas izskaņā viesu deficīts sasniedza pat 21 punktu (32:53). Puslaiku Goldensteitas klubs noslēdza ar 39:55.

Tomēr pēc pārtraukuma laukumā bija jau pavisam cita "Warriors" komanda. Trešās ceturtdaļas otrajā pusē viesi uzsāka pakaļdzīšanos, īsā brīdī pietuvojoties līdz pieciem punktiem, bet ceturtajā ceturksnī pēc Raša un Dženkinsa aktivitātēm pirmoreiz izvirzījās vadībā – 83:81. Lai arī "Timberwolves" uz brīdi izdevās atgūt vadību, "Warriors" lieliski aizvadīja mača izskaņu pēdējo 70 sekunžu laikā no 87:88 panākot 93:88.

24 punktus uzvarētāju rindās guva Čārlzs Dženkinss, bet 19 punkti (turklāt priekšpēdējā minūtē realizēts svarīgs tālmetiens) Brendona Raša rēķinā. Andris Biedriņš nepiedalījās arī šajā mačā. Zaudētājiem Nikolā Pekovičs guva 19 punktus un izcīnīja 16 atlēkušās bumbas.

"Lakers" atspēlējas un uzvar 2.pagarinājumā

Lieliska atspēlēšanās izdevās arī Losandželosas "Lakers" (41-24) komandai, kas savā laukumā uzņēma bijušos līgas līderus Oklahomsitijas "Thunder" (46-18). Pirms pēdējās ceturtdaļas "Lakers" bija 16 punktu deficīts, taču mājinieki to likvidēja un pamatlaika beigās pat izvirzījās vadībā, tomēr pamatlaiks noslēdzās neizšķirti – 91:91. Tāpat beidzās arī pirmais pagarinājums (97:97), savukārt otrajā, "Lakers" nodemonstrēja savu pārākumu, uzvarot ar 114:106.

Kobī Braients uzvarētāju rindās guva 26 punktus, bet Po Gazolam pavisam nedaudz pietrūka līdz triple double - 20 punkti, 14 atlēkušās bumbas un deviņas rezultatīvas piespēles. "Thunder" sastāvā Kevins Durants atzīmējās ar 35 punktiem.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.
Hawks – Knicks112:113
Lakers – Thunder106:114 2P
Bobcats – Kings88:114
Heat – Rockets97:88
Pistons – Raptors76:73
Spurs – Cavaliers114:98
Timberwolves – Warriors88:93
Nuggets – Magic101:74
Clippers – Hornets107:98

Izmantotie resursi:
nba.com

     [+] [-]

, 2012-04-23 10:50, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: To mēs redzējām finālā, kad Veids guva traumu un, pie neizšķirta, rezultāta pēdējās spēles minūtēm LBJ bija jāuzņemas vadība uz sevi, ko viņš nespēja un pagrūda izšķirošu spēli.

Kaut gan šosezon viņš ir mazliet progresējis. Piemēram šonakt, pret Rockets un bez Veida un Boša, nospēlēja lieliski 4. ceturtdaļā un paņēma uzvaru. Bet regulārā sezona nav play off. Drīz viņam būs iespēja sevi pierādīt no jauna un vēlu viņam veiksmi.
Kaut kā izklausās, ka Tev tas Lebrons ļoti nepatīk. Man patīk skatīties kā viņš progresē un ļoti labi ir iemācījies izmantot savas stiprās puses nevis kā Kobe spītīgi rāda savas uzņemšanās prasmes un milzīgo ego izpildot lērumu metienus. Piekrītu Raitcha par caurvēju un Kobi, bet nu mani kaitina pārspīlētā spēles ņemšana uz sevi. Nevelti par to ir sūdzējušies Kobes komandas biedri (spilgtākais Šaks ,protams)

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 10:50, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Varbūt Kobe karjeras beigās vairs nav tik atlētisks kā Džeims, kurš var piepildīt statistikas ailes tikai no ātrajiem uzbrukumiem vien, bet tie trīņi pamatlaika beigās pāri sedzēja rokām kā arī step backi pagarinājumā ir kaut kas īpašs un "Karalis mīkstmiesis" nekad nebūs spējīgs uz neko tamlīdzīgu. Manuprāt Kobe Braients parādīja, ka viņš ir pavisam citā klasē nekā Lebrons.
malacis, tagad ej sit kulakā...

     [+] [-]

, 2012-04-23 10:52, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Par atsevišķu spēlētāju nestabilitāti principā varētu runāt arī, ja komanda uzvarētu visas spēles, piekrīti?

No Spurs kā MVP kandidāts tiek piesaukts Pārkers.
Tiešī tā, Pārkeru es arī liktu.
Pagājušā sezona izcila regulārā sezona. Šogad (tā sauktie pensionāri) pie īsās saspringtās sezonas, tas pats sniegums, kāds tur LBJ vai Durants?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-23 10:55, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: To mēs redzējām finālā, kad Veids guva traumu un, pie neizšķirta, rezultāta pēdējās spēles minūtēm LBJ bija jāuzņemas vadība uz sevi, ko viņš nespēja un pagrūda izšķirošu spēli.

Kaut gan šosezon viņš ir mazliet progresējis. Piemēram šonakt, pret Rockets un bez Veida un Boša, nospēlēja lieliski 4. ceturtdaļā un paņēma uzvaru. Bet regulārā sezona nav play off. Drīz viņam būs iespēja sevi pierādīt no jauna un vēlu viņam veiksmi.
Finālu zaudēja treneris. Jo treneris ir tas cilveķs, kuram ir jānolaižas pie zemes un jašavāc savi gailēni, kas neciena pretinieku. LBJ bija apburzīts, Veids bija apburzīts, bet treneris visu sezonu uz soliān turēja snaiperus, kuri varēj samest pretim Dallasai.
Bet piekrītu, play-off, ir cita ōpera, tapēc arī vairāk par konferences titulu Mimai ar šo treneri neredzēt.

     [+] [-]

, 2012-04-23 11:11, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: čempiona titulus izcīna komanda, aizsardzība un treneris. Pēc tam nāk personības, zvaigznes utt. Nav svarīgi, kāda ir tava statistika sezonas garumā un cik buzerus tu esi iemetis karjeras laikā.
Un man Tu vari teikt ko gribi, bet Veidu ar Kobi vienā plauktiņā es savu mūžu neliktu, es kautvai viņu liktu zemāk, bet nekad vienā. Nezaimo Veidu.
Džeims ir izcils aizsargs regulārajā sezonā, bet tas, ka viņš, esot labākajos gados, nespēja atbildēt īsa večuka publiskam izaicinājumam, man liek apšaubīt arī viņa aizsardzības spējas svarīgos brīžos. Tūlīt sāksies play off un tad mēs redzēsim, ko darīs Džeims: vai viņš spēs uzņemties spēli uz sevi, vai arī slēpsies aiz līdera Veida, vai arī atkal izgāzīsies.

Jā, aizsardzība, treneris, komanda utml. Heat kaut kas no tā trūka? Heat aizsardzība tiek salīdzināta pat ar Bulls dinastijas aizsardzību, Spoelstra, manuprāt, lieliski tika galā ar spiedienu pēc vājā sezonas sākuma un savāca komandu, vai Tu vainotu zaudējumā vainotu viņu vairāk nekā Lebronu?

Es Veidu nezaimoju, bet viņš vēl nav spējis (varbūt paspējis) izdarīt to, ko ir izdarījis Kobe, tāpēc es nevaru apgalvot, ka viņš ir labāks par Kobi pat šobrīd, kur nu vēl par Kobi labākajos gados. To mēs redzējām arī OS, Kobe bija komandas līderis, bet Veids viņa rezervists (kaut arī spēlēja izcili no soliņa).

     [+] [-]

, 2012-04-23 11:19, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Finālu zaudēja treneris. Jo treneris ir tas cilveķs, kuram ir jānolaižas pie zemes un jašavāc savi gailēni, kas neciena pretinieku. LBJ bija apburzīts, Veids bija apburzīts, bet treneris visu sezonu uz soliān turēja snaiperus, kuri varēj samest pretim Dallasai.
Bet piekrītu, play-off, ir cita ōpera, tapēc arī vairāk par konferences titulu Mimai ar šo treneri neredzēt.
Vai treneris bija tas, kurš izmeta tos visus air ballus? Vai Spoelstra nespēja nosegt večuku? Vai viņš bija tas, kurš turpināja piespēlēt bumbu visiem pēc kārtas, lai tikai nebūtu jāmet pašam? Un kā ar Klīvlendas Finālu?

Beidz meklēt viņam attaisnojumus, viņam tiek maksāts simtiem miljonu un uz paplātes pasniegta iespēja spēlēt ar diviem citiem supertalantiem pašu Veidu ieskaitot! Ja pie visa tā viņam vēl ir vajadzīgs treneris ūberpsihologs, kurš viņam noņems viņa auksto sviedru sindromu, tad varbūt viņš ir iecēlis sevi par King James pirms laika.

Viņš pat All Star spēlē nespēj izmest pēdējo metienu Noteikti, ja Spoelstras vietā Austrumus trenētu kāds cits, tad LBJ nebūtu aizsviedis bumbu prom, ne?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 11:22, pirms 13 gadiem
McRELE rakstīja: malacis, tagad ej sit kulakā...
Pamatskolā ir brīvlaiks, vai arī Tu esi ielīdis internetā datorzinību klasē?

     [+] [-]

, 2012-04-23 11:30, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Vai treneris bija tas, kurš izmeta tos visus air ballus? Vai Spoelstra nespēja nosegt večuku? Vai viņš bija tas, kurš turpināja piespēlēt bumbu visiem pēc kārtas, lai tikai nebūtu jāmet pašam? Un kā ar Klīvlendas Finālu?

Beidz meklēt viņam attaisnojumus, viņam tiek maksāts simtiem miljonu un uz paplātes pasniegta iespēja spēlēt ar diviem citiem supertalantiem pašu Veidu ieskaitot! Ja pie visa tā viņam vēl ir vajadzīgs treneris ūberpsihologs, kurš viņam noņems viņa auksto sviedru sindromu, tad varbūt viņš ir iecēlis sevi par King James pirms laika.

Viņš pat All Star spēlē nespēj izmest pēdējo metienu Noteikti, ja Spoelstras vietā Austrumus trenētu kāds cits, tad LBJ nebūtu aizsviedis bumbu prom, ne?
Tu savu fantāziju lidojumā atceries, ka runā par vienu no labākajiem mūsdienu pasaules spēlētājiem? Un starp citu večukam ir tik pat gadi, cik tagad Kobem 34.. tāpēc arī pārmetīsi visiem, kas nevar nosegt Kobi ka nespēj nosegt večuku?
Tajā spēlē Spoelstra konkrēti nočakarējās, efekts tā kā kazinčikā, kad cilvēki zaudē, bet tāpat cer uz to, ka vienā brīdī fortūna pagriezīsies pret viņiem. Toreiz Spoelstra izmisumā sēdēja un cerēja. Sāksim ar to, ka pie cita trenera tāda visatļautība nebūtu iespējama.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-23 11:37, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Kaut kā izklausās, ka Tev tas Lebrons ļoti nepatīk. Man patīk skatīties kā viņš progresē un ļoti labi ir iemācījies izmantot savas stiprās puses nevis kā Kobe spītīgi rāda savas uzņemšanās prasmes un milzīgo ego izpildot lērumu metienus. Piekrītu Raitcha par caurvēju un Kobi, bet nu mani kaitina pārspīlētā spēles ņemšana uz sevi. Nevelti par to ir sūdzējušies Kobes komandas biedri (spilgtākais Šaks ,protams)
Par to, kas notika starp Šaku un Kobi negribu runāt, jo tas ir ļoti garš stāsts, bet komandas biedri sūdzas? Viņi sūdzējās laikā, kad Kobe gribēja tikt aizmainīts uz citu komandu, jo bija zaudējis ticību Lakers sistēmai. Tas bija laiks, kad Kobe pat pārtvēra komandas biedru piespēles, lai tikai varētu pats izmest... Šobrīd neviens nesūdzas, jo uz katra pirksta ir pa gredzenam.

Man nepatīk Lebrons? Ne gluži. Viņš ir izcils spēlētājs, viņš padara spēlētājus ap sevi labākus, neslinko aizsardzībā un tā turpināt varētu vēl un vēl. Tas kas man nepatīk ir ne tik daudz kā pats LBJ, kā tā situācija, kas ir izveidojusies viņam apkārt (ne bez viņa piedalīšanās). Viņš tiek salīdzināts ar Džordanu, Madžiku, Bērdu un citiem lielākā kalibra superzvaigznēm, bet viņš tāds nav! Nu nekādi nav!

Lai arī cik viņš nebūtu atlētisks, lai arī cik spēlētājiem viņš nepārlekt pāri regulārās sezonas laikā, viņš manā (un daudzu citu) skatījumā būs tikai otrās šķiras superzvaigzne, jo pirmajai šķirai ir daudzkārtēji tituli, kurus viņi ir izcīnījuši esot savu klubu līderi.

Džordans nevēlas, lai viņu atcerētos ar highlight dunkiem, bet ar viņa 6 gredzeniem. Arī viņa karjeras sākums bija līdzīgs kā Lerona, bet viņš spēja mainīt savu spēli un izveidot ap sevi dinastiju. Arī Kobe uzsver, ka viss ko viņš vēlas no savas karjeras ir vēl viens gredzens, nevis vēl kāds MVP, vai vēl kāda 81 punkta spēle.

Bet Lebrons vnk nav parādījis, ka viņš ir cienīgs būt vienā kategorijā ar šīm leģendām. Tajā pašā laikā viņš spēlē ar Džordana numuru, uztetuvē sev uz muguras CHOSEN 1, sarīko TV ļembastu, lai piekāstu klubu, kas viņu draftēja... Un intervijā pēc zaudējuma, kurā puse pasaules vaino tieši viņu paziņo: "Es progresēju, pagāšreiz zaudēju ar 0:4, tagad ar 2:4".

Man nepatīk Lebrona salīdzināšana ar čempioniem!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 11:48, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Tu savu fantāziju lidojumā atceries, ka runā par vienu no labākajiem mūsdienu pasaules spēlētājiem? Un starp citu večukam ir tik pat gadi, cik tagad Kobem 34.. tāpēc arī pārmetīsi visiem, kas nevar nosegt Kobi ka nespēj nosegt večuku?
Tajā spēlē Spoelstra konkrēti nočakarējās, efekts tā kā kazinčikā, kad cilvēki zaudē, bet tāpat cer uz to, ka vienā brīdī fortūna pagriezīsies pret viņiem. Toreiz Spoelstra izmisumā sēdēja un cerēja. Sāksim ar to, ka pie cita trenera tāda visatļautība nebūtu iespējama.
Es negribēju nolikt Džetu, tieši otrādi, iespējams, ka viņa teiktais: "Lebrons pagurs un nespēs mani nosegt" radīja pietiekoši daudz spiedienu, lai izspiestu izšķirošo auksto sviedru pili, lai viņš sabruktu.

Un kā var vainot treneri, ja superzvaigzne nespēj iemest pat brīvus metienus? Vari Lebronam meklēt attaisnojumus cik gribi, bet viņš līgā tūlīt būs jau dekādi, kas nozīmē, ka karjera jau uzņem otro pusi, bet gredzena vēl nav un auksto sviedru sindroms nav pārvarēts.

     [+] [-]

, 2012-04-23 12:00, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Vai treneris bija tas, kurš izmeta tos visus air ballus? Vai Spoelstra nespēja nosegt večuku? Vai viņš bija tas, kurš turpināja piespēlēt bumbu visiem pēc kārtas, lai tikai nebūtu jāmet pašam? Un kā ar Klīvlendas Finālu?

Beidz meklēt viņam attaisnojumus, viņam tiek maksāts simtiem miljonu un uz paplātes pasniegta iespēja spēlēt ar diviem citiem supertalantiem pašu Veidu ieskaitot! Ja pie visa tā viņam vēl ir vajadzīgs treneris ūberpsihologs, kurš viņam noņems viņa auksto sviedru sindromu, tad varbūt viņš ir iecēlis sevi par King James pirms laika.

Viņš pat All Star spēlē nespēj izmest pēdējo metienu Noteikti, ja Spoelstras vietā Austrumus trenētu kāds cits, tad LBJ nebūtu aizsviedis bumbu prom, ne?
Treneris pieēnm lēmumus. Ja kāds nevar iemest, uzmest, izmest, viņam ir jāliek uz laukuma tāds spēlētājs, kurš to var. Viņs'sauc kombinācijas, viņs'nosaka, kur, ko darīs. Ja var regulāri kāpt uz viena un tā paša grābekļa, tad Treneris 100% nespēj vadīt komandu, kāda viņam ir piespēlēta. Kur palika viņa izslavētā aizsardzība? Bez trenera neviens gredzenu nav izcīnījis. Komandā metēju netrūka, visu sezonu truļus lika, bet kur tad viņi palika vajadzīgajā brīdī? Atsviedās LBJ vai neatsviedās, bet viņs'uz laukuma nebiaj vienīgais. Lai gan Treneris jau nekādus norādījumus nedeva...

     [+] [-]

, 2012-04-23 12:05, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Es negribēju nolikt Džetu, tieši otrādi, iespējams, ka viņa teiktais: "Lebrons pagurs un nespēs mani nosegt" radīja pietiekoši daudz spiedienu, lai izspiestu izšķirošo auksto sviedru pili, lai viņš sabruktu.

Un kā var vainot treneri, ja superzvaigzne nespēj iemest pat brīvus metienus? Vari Lebronam meklēt attaisnojumus cik gribi, bet viņš līgā tūlīt būs jau dekādi, kas nozīmē, ka karjera jau uzņem otro pusi, bet gredzena vēl nav un auksto sviedru sindroms nav pārvarēts.
Jā, nu kamēr Lebronam nebūs gredzeni tikmēr būs lieki ar Tevi strīdēties. Es neesmu Lebrona fans un piekrītu lielākajai daļai garajā komentārā teiktajam, bet nu ar visu dekādi Lebrons vēl var izcīnīt daudzus titulus. Cik vispār zvaigznes no sava PR veido paši? Tādu kādu PR speciālisti gribēs, lai Tu redzi Kobi vai Lebronu, tādu arī redzēsi.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 12:06, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Es negribēju nolikt Džetu, tieši otrādi, iespējams, ka viņa teiktais: "Lebrons pagurs un nespēs mani nosegt" radīja pietiekoši daudz spiedienu, lai izspiestu izšķirošo auksto sviedru pili, lai viņš sabruktu.

Un kā var vainot treneri, ja superzvaigzne nespēj iemest pat brīvus metienus? Vari Lebronam meklēt attaisnojumus cik gribi, bet viņš līgā tūlīt būs jau dekādi, kas nozīmē, ka karjera jau uzņem otro pusi, bet gredzena vēl nav un auksto sviedru sindroms nav pārvarēts.
Ja superzvaigzne nespej iemes Tev koamndā ir vēl 11 spēlētāji. Ludzu, rīkojies, Superzvaigzne primitīvajā NBA aizsardzībā vienmēr peisaistīs vairāk par vienu sedzēju, kāda problēma samainīties izspēlēt, lai tavs izcilais snaiperis iemet?
Bija ajutājums, Kobe un Veids vienā komandā, kurš metīs pēdējo metienu? Interesanti, bet vai Kobe ir kādreiz uz šāda stila jautājumu atbildējis, ka to izlems treneris? Veids IR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 12:18, pirms 13 gadiem
taadu speeli kaa vakar izvilka kobe, vareeja izdariit MJ, Magic un Kobe. ceturtaa pagaidaam nav. ja tas buus LJ visu cienju. saliidzinaat wade ar kobi ir debiili, viens ir komandas speeleetaajs ar augstu procentu-wade, kobe ir komandas gars un liideris, kursh nevis nomet piespeeli izshkjiroshajaa briidii, bet dara pats, jo zin, ka to no vinja gaida un vinjsh var to izdariit. te ir runa par olaam... ja tu nomet bumbu peedeeja uzbrukumaa, tad kaa tu vari sevi saukt par visu laiku labaako?

  +4 [+] [-]

, 2012-04-23 12:27, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja superzvaigzne nespej iemes Tev koamndā ir vēl 11 spēlētāji. Ludzu, rīkojies, Superzvaigzne primitīvajā NBA aizsardzībā vienmēr peisaistīs vairāk par vienu sedzēju, kāda problēma samainīties izspēlēt, lai tavs izcilais snaiperis iemet?
Bija ajutājums, Kobe un Veids vienā komandā, kurš metīs pēdējo metienu? Interesanti, bet vai Kobe ir kādreiz uz šāda stila jautājumu atbildējis, ka to izlems treneris? Veids IR.
Tagad Tu gribi teikt, ka Lebrons bija jānosēdina uz soliņa brīdī, kad Veids ir guvis traumu? Kā tas iet kopā ar to, ka LBJ ir vienā kategorijā ar Džordanu etc?

Jā, visa komanda sabruka, bet ne jau Maiks Millers, Čalmers vai Edijs Hauss ir divkārtējie MVP, ne jau viņi uzskatīja, ka viņu pievienošanās Heat ir tāds notikums, kas ir jātranslē tiešraidē. Ja jau viņš lielais notikums, kurš izdara lielos "lēmumus" un ir pasaulē labākais, tad kur viņš bija spēļu izskaņās? Lebrons ir pasaulē labākais pirmajās 36 minūtēs, tam es vēl varētu piekrist...

Es nezinu visus jautājumus uz kuriem Kobe ir atbildējis, es jau teicu, ka uzskatu, ka to darītu viņš pats, jo viņš ir pārliecināts, ka ir labākais 1 pret 1 spēlētājs pasaulē par spīti vecumam un traumām. Katrā gadījumā OS mēs redzējām, kurš uzņēmās Dream Team līdera lomu. Jā, Kobem ir liels ego, to Tu gribēji dzirdēt no manis? Es labāk redzu kā spēlētājs, kurš nekad nav baidījies izdarīt izšķirīgus metienus aizmet garām nekā regulārās sezonas karalis nemaz nespēj uzmest pa grozu...

  -2 [+] [-]

, 2012-04-23 12:35, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Jā, nu kamēr Lebronam nebūs gredzeni tikmēr būs lieki ar Tevi strīdēties. Es neesmu Lebrona fans un piekrītu lielākajai daļai garajā komentārā teiktajam, bet nu ar visu dekādi Lebrons vēl var izcīnīt daudzus titulus. Cik vispār zvaigznes no sava PR veido paši? Tādu kādu PR speciālisti gribēs, lai Tu redzi Kobi vai Lebronu, tādu arī redzēsi.
Heat ir arī mani šīs sezonas favorīti, es vnk nespēju noticēt tam, ka komanda ar tādu talantu būtu spējīga uzkāpt uz viena un tā paša grābekļa divreiz, it sevišķi, ja pirmajos divos raundos viņiem nebūs cienīga pretinieka.

Bet tad, ja Lebrons sastings tāpat kā pirms gada, bet uzvarēs slēpjoties aiz Veida muguras, tad Lebrons tāpat priekš manis acīs nebūs salīdzināms ar Džordanu. Ar Pipenu gan

Katrā gadījumā, viņš šosezon ir kļuvis labāks. Kaut arī es esmu Lakers fans, es tiešām ļoti, ļoti ceru, ka viņš spēs savākties un izcīnīs čempiona titulu par spīti visam un kā komandas līderis, jo tas būtu vēsturisks fināls. Izņēmums, protams, būtu tad, ja pretī būtu mani Lakers

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 12:37, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Nu NBA ir pakārtojis visu, lai Džeimss būtu zvaigzne jau no vidusskolas. Dzīve reizēm mēdz būt netaisnīga.
Vēl pasaki, ka Džeimsam dzīvē nav paveicies, lai viņš varētu nobirdināt asaru un noslaucīt vaigu ar 100$ banknoti... Džeims pats to ir izsaucis uz sevi, ar savu zvaigžņu slimību, nejēgšanu kad ko teikt un kad paklusēt un gļēvumu izšķirošos brīžos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-23 14:42, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Vēl pasaki, ka Džeimsam dzīvē nav paveicies, lai viņš varētu nobirdināt asaru un noslaucīt vaigu ar 100$ banknoti... Džeims pats to ir izsaucis uz sevi, ar savu zvaigžņu slimību, nejēgšanu kad ko teikt un kad paklusēt un gļēvumu izšķirošos brīžos.
vienam zvaigžņu slimība otram skaudība.. viss vienmēr nostāsies līdzsvarā

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 21:30, pirms 13 gadiem
Visi sie speletaaji ir zvaigznes, bet Kobe ir labakais, jo vins ir daudz vairak sasniedzis un izdarijis... Kobe=Jordan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja