Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam četri bloķēti metieni, bet "Warriors" piekāpjas "Kings"

Andrejs Siliņš

Biedriņam četri bloķēti metieni, bet "Warriors" piekāpjas "Kings"
Foto: AP

Pirmo zaudējumu, gatavojoties Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) sezonai, trešdienas rītā piedzīvoja Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas "Warriors", kas viesos ar rezultātu 91:95 atzina Sakramento "Kings" pārākumu.

Abas komandas tikās arī pirms pāris dienām, kad Oklendā uzvaru izcīnīja mājiniece "Warriors". Šoreiz "Power Balance Pavilion" arēnā Sakramento vietējā "Kings" jau pēc puslaika bija iekrājusi astoņu punktu pārsvaru (49:41),bet trešajā spēles ceturksnī "kareivji" ne tikai visu atspēlēja, bet arī pārņēma vadību (67:66).

Pēdējais mača nogrieznis sākās ar "karaļu" līdera Evansa precīziem soda metieniem, kas atkal ļāva pārņemt vadību mājiniekiem. Aptuveni piecas minūtes pēc ceturtdaļas sākuma Lī panāca atkal plus seši "Warriors" (81:75), taču nākamo divu minūšu laikā punktus guva tikai Sakramento komanda. Minūti un 15 sekundes pirms beigām Eliss ar pustālo panāca 91:89 viesu labā, taču atlikušajās 75 sekundēs bumbu pretinieku grozā "Warriors" vairs nespēja trāpīt. Turpretī "Kings" gan to spēja un pārsvarā no soda metienu līnijas izcīnīja uzvaru - 95:91.

Latviešu centrs Andris Biedriņš laukumā devās pamata pieciniekā, spēlēja 18 minūtes, to laikā guva divus punktus (2p. 1/2), izcīnīja piecas atlēkušās bumbas (četras no tām uzbrukumā), bloķēja četrus pretinieku metienus, pārtvēra divas bumbas un saņēma piecas personiskās piezīmes. Andrim esot laukumā, komanda spēlēja labi (+4, trešais labākais rādītājs komandā).

Šī bija "Warriors" pirmā neveiksme divos pārbaudes mačos, bet nākamā spēle Oklendas "karavīriem" jau būs pirmā regulārajā sezonā. Otrajos Ziemassvētkos "Warriors" mājās uzsāks sezonu pret Krisu Polu, Bleiku Grifinu un Co jeb Losandželosas "Clippers".

Citās pārbaudes spēlēs aizvadītajā naktī "Pistons" viesos ar minimālu pārsvaru apspēlēja "Cavaliers" - 90:89. Rimam Kurtinaitim neērtais uzbrucējs Ostins Dejs atkal bija "Pistons" rezultatīvākais vīrs, gūstot 19 punktus. Izraēlietis Omri Kaspi bija naskākais punktu guvējs "Cavs" rindās - 18.

"76ers" mājās apspēlēja "Wizards" (101:94), "Bulls" mājās tika galā ar "Pacers" (93:85), "Thunder" uzveica "Mavericks" (87:83), bet Denverā vietējā "Nuggets" sabēra 127 punktus Stīve Neša un "Suns" grozā (127:110).

  +2 [+] [-]

, 2011-12-21 08:59, pirms 13 gadiem
Es isti nesaprotu daudzus -grib,lai biedrins baigi double-double taisa katra spele. Es personigi vinu ka labu uzbrukumaa neredzu-pavajsh arsenals tomer. butu bijis metiens ka Dirkam,butu savadak. A te tas metiens vispar nekads.Tirais defa centrs,pec maniem uzskatiem.Kaut gan varbut tas ir noticis pateicoties Warriors,jo likme uzbrukuma tomer tikusi likta uz mazajiem speletajiem,bet C ir,lai piesegtu tiri savu grozu.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-21 09:00, pirms 13 gadiem
2 metieni no spēles? Viņš tiek speciāli ignorēts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-12-21 09:24, pirms 13 gadiem
kā jau teicu un turpināšu teikt - kamēr komandā būs abi mazie "pirdēji" - Eliss un Karijs + aizsardzības vakuums Lee - nekas nemainīsies - NEKAS! var tur likt par treneri ko grib, jēga maza.. izskatās, ka spēle vēl arvien notiek pēc vecā labā brazīļu futbola principa, tikai ar vienu izņēmumu - metat cik gribat, mēs tāpat iemetīsim mazāk...

kas attiecas uz Andri - laba spēle aizsardzībā! jāatdzīst, ka šoreiz nevedās tik labi ar spēles organizāciju uzbrukumā kā iepriekšējā mačā, jo tomēr būt vienam no labākajiem piespēlētājiem komandā arī ir jāmāk... cita lieta - vai tas ir centra darbs.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-21 09:31, pirms 13 gadiem
Gan jau pārējie treniņos redz Biedriņa uzbrukuma arsenālu un tādēļ bumba spēles laikā iet uz pavisam citu pusi. Ja tu spēlē un zini, ka tas garais ir tizls, nu nedosi tu viņam bumbu katru reizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-21 10:10, pirms 13 gadiem
Mūsu All Stars kandidāts plosās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-21 10:28, pirms 13 gadiem
jbk rakstīja: Gan jau pārējie treniņos redz Biedriņa uzbrukuma arsenālu un tādēļ bumba spēles laikā iet uz pavisam citu pusi. Ja tu spēlē un zini, ka tas garais ir tizls, nu nedosi tu viņam bumbu katru reizi.
tur jau tā lieta, ka bumba nekur neiet - kurš driblē, tas lādē pa grozu! saprastu, ja komanda vērptu baigās kombenes un vienkārši Andris nebūtu tas, kurš noslēdz uzbrukumu(lai gan nav tādu komandu, kurās nav nevienas pašās kombinācijas uz centru), bet ne jau tā, kā ir tagad, kad vai nu Eliss vai Karijs mauc ar driblu pāri laukumam un pie pirmās izdevības met troiku vai pustālo, vai arī atdod piespēli uz āru, pēc kuras seko vai nu troika, vai dribls un vājprātīgs metiens pāri rokām. viss!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-21 11:00, pirms 13 gadiem
vecais Biedrs is back

  +4 [+] [-]

, 2011-12-21 11:16, pirms 13 gadiem
Nu katrā komandā ir melnā darba darītājs. Tā mūs izkalpināja vācieši, tā īri, kapēc ne amerikāņi? Latvietis labāk sakodīs zobus un darīs darbiņu, kaut sirsniņa sāp.

Vienīgi žēl, ka 2 metieni no spēles, tas, ka Tev nedod bumbu, tā arī Andrim šausmīģi necels pašapziņu, kas manuprāt viņa sakarā ir pats svarīgākai.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-21 11:19, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Tu esi jocīgs. Toč, pilnīgi necenties nemaz saprast to ko es saku.
Es piekrītu visam ko tu saki, ka nedod bumbu u.t.t. Bet, tad jādara kautkas, ja tas viņu neapmierina. Jāiet teikt, ka gribu bumbu poustā saņemt vairāk, biežāk utt. Ja to nedarīs, tad nekas nemainīsies. Vai ne?
NBA tiešām ir tāda bērnudārznieku līga, ka bumba uzbrukumā tiek nevis tam, kurš ir labākā pozīcijā gūt grozu, bet tam, kurš ir visskaļāk raudājis ģērbtuvē pirms spēles?

  +4 [+] [-]

, 2011-12-21 11:39, pirms 13 gadiem
Laikam jau tām "zvaigznēm" nav zināms tāds termins kā piespēle,vnk psc kur tik savtīgi var spēlēt!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-21 11:57, pirms 13 gadiem
Hei PrimeTime, skatos, ka tavs favorīts Udoh noplosījies? Domāju, ka pēc šada snieguma nākamā spēlē ies pamatā un Biedram vairs normālas minūtes šosezon neredzēt!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-21 12:36, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Un kas pie tā vainīgs, ka viņš tiek ignorēts?! Viņu laikam tas apmierina, ja viņš neko nemaina. Spēle nenotiek tikai uz laukuma ... Kad Andris to sapratīs, tad runāsim tālāk.

Tu saproti, kā no malas izskatās, ka katrā spēlē vainīgi ir citi spēlētāji, nevis pats Biedriņš. Ja viņš nevar uzstāt uz savu, tad NBA viņam nav ko darīt. Labi spēlētāji var būt tikai ar spēcīgām personībām. Tā vien liekas, ka viņš ir mīkstais uz laukuma. Viņš ir komandas veterāns, bet nevar pieprasīt bumbu pozīcijā. Ir jārunā arī ārpus laukuma. Ar Džeksonu, komandas biedriem. Liekas, ka viņš to nedara, un nav nekāda respekta pret viņu. Vot tas ir stulbi. Nav jāvaino citi.
Lūk šim es varu 100% piekrist!

     [+] [-]

, 2011-12-21 12:51, pirms 13 gadiem
Cartman rakstīja: Hei PrimeTime, skatos, ka tavs favorīts Udoh noplosījies? Domāju, ka pēc šada snieguma nākamā spēlē ies pamatā un Biedram vairs normālas minūtes šosezon neredzēt!
Nu nu, pēc pārbaudes spēlēm, it īpaši pēc tik sasteigta NBA sākuma pateikt neko nevar... Jāskatās sezonas laikā, vismaz ne ātrāk kā pēc 20 spēlēm... tikai tad reāli lomas komandā varētu tikd apdrauētas/mainītas

  +1 [+] [-]

, 2011-12-21 13:12, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Tas ir tikai tavs viedoklis, pieņēmums ... Ja viņu, kautkas neapmierinātu, viņš mierīgi var pieprasīt maiņu. Protams nezinu kā varētu to realizēt. Bet tā vien liekas, ka komandā Andra viedoklis ir tikai tā - 4 fun. Kā teica Karijs - Biedriņš ir jautrs. Kamēr visi tevi uztver kā jokdari, neviens tevi nerespektēs. Vajag mācēt arī kautko pateikt. Ko man liekas Andris nemāk.
Vispār jau izskatās, ka tajā komandā arī trenera viedoklis ir 4fun - pēdējo pāris gadu laikā trešais treneris un, jāsaka kā ir, spēle plāns palicis tāds pats. Izskatās, ka tur nevis treneris nosaka kā spēlēt un kam piespēlēt, bet, vai nu tie ir vadošie spēlētāji/zvaigznes (Eliss, Lee, Curry...) vai arī komandas vadība. Lai nu kā - pagaidām tas viss ko viņi saka intervijās velk uz klaju muldēšanu, ja vien šis nav kaut kāds pirmssezonas maskēšanās plāns, tad viss ok....

Par to, kā jāprasa maiņa un jāsāk īdēt - un kas būs ja viņš tā jau būtu sācis darīt? Nebrīnītos, ja tu būtu bijis viens no pirmajiem kurš tad viņu noliktu līdz ar zemi un vienā plauktiņā ar tādiem "īdētājiem" kā Karameļu Antons un tamlīdzīgiem kadriem, kuri nedomā par komandas labumu, bet tikai par savu personisko. Galu galā - tu vari ārpus laukuma braukt augumā cik gribi, bet beigās, treneris ir (viņam būtu jābūt tam) tas, kurš nosaka kādas būs uzbrukuma kombinācijas nevis atsevišķi spēlētāji. Trenerim IR jāieklausās spēlētāju viedokļos/ieteikumos, bet viņš NEDRĪKST akli pakļauties spēlētāju iegribām un prasībām...trenerim ir jābūt tam kurš vada komandu un ja viņš to nespēj, tad viņam ir jāaiziet un jādod vieta tam kurš spēj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-21 14:36, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Es tak nevienu mirkli nesaku, ka jāiet raudāt. Bet runāt ar treneriem. Izteikt savas domas utt. Ja tu esi labā pozīcijā, bet bumbu nesaņem, kāpēc, lai nevar paprasīt atbildes?! Biedriņa procents spēlējot zem groza ir ļoti labs. Jūs paši vienu mirkli brēcat, ka bumbu neviens nedod. Bet tad kautkas ir jādara ... Kā to pasaku, tad seko piebilde, bet kāda gan jēga iet raudāt/čīkstēt ... Cmon!


P.S. - Kā tev liekas, labāk būt krānam un parādīt savu spēli, vai būt naivam un kapāt 2+5 spēlē?
Tāpēc jau sen ļoti pamatoti tiek cilāts jautājums, ka viņam vajag tikt uz citu komandu. Šeit jau gadiem ir uz mazajiem šūteriem tendēts basketbols kad garajam zem groza iespēlē, ja pats skrējējs sačakarējas un bumbu vairs nav kur grūst. Neizskatās, ka te kaut kas pagaidām iet uz izmaiņu pusi. Protams, ka pašam ir arī jārunā un es šaubos, ka viņš to ne reizi nav darījis, bet viena lieta ir runāt un pavisam cita ir tikt sadzirdētam. Intervijās bieži daudzi tur izsakās, ka treniņos iespēlē ar Biedru kombinācijas, tik spēlē mēs tās neredzam vai redzam reti kaut ko kombinācijai līdzīgu...maiņu izdīkt šobrīd arī nav reāli jo atkal ir jauns treneris, atkal izmaiņas un jau atkal uz Biedru tiek liktas lielās cerības + lai arī līgā ir komandas, kuras būtu gatavas viņu diezgan labprāt ņemt savā sastāvā ir jautājums, vai viņām ir ko dot pretī un īdētāja statusa iegūšana tikai var nosist viņa vērtību šo te komandu acīs.....galu galā - šobrīd ir jāsēž kur ir, jācenšas sevi labi parādīt un kad būs sezonā kādas 20-30 spēles aizvadītas, ja joprojām nekas nebūs mainījies uz labo pusi, tad jāsāk runāt par iespējamo maiņu. Tad arī būs skaidrāk kurām komandām ir diezgan degoša vajadzība pēc laba aizsardzības tipa centra kurš varētu nodrošināt sava groza apakšu un, ideālā variantā, kura arī mācētu izmantot centru uzbrukumā. Un tiem, kas teiks, ka ASV svarīgi ir stati un tāpēc Biedru neviens negribēs iemainīt - labus aizsardzības spēlētājus tur arī spēj novērtēt un tāpēc būs arī komandas kurām Biedrs būs vajadzīgs. Bet ja reiz es kļūdos, tad paskaidrojiet kā Perkins tika pie sava līguma (šogad $7,123,626 ar tendenci pieaugt nākamajos gados) ar Oklahomu, ja reiz viņa stati daudzos rādītājos nav neko labāki kā Biedram? Ne velti Oklahoma pagājušogad interesējās par Biedru, jo viņi spēja novērtēt viņa darbu defā, bet GW kā vienmēr visu nobremzēja un galu galā tur viss nojuka.

  -4 [+] [-]

, 2011-12-21 14:36, pirms 13 gadiem
spēlēja 18 minūtes, to laikā guva divus punktus . Vis pateikts

     [+] [-]

, 2011-12-21 14:47, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Es tak nevienu mirkli nesaku, ka jāiet raudāt. Bet runāt ar treneriem. Izteikt savas domas utt. Ja tu esi labā pozīcijā, bet bumbu nesaņem, kāpēc, lai nevar paprasīt atbildes?!
kā tu zini, ka viņš to nedara?

  +3 [+] [-]

, 2011-12-21 14:50, pirms 13 gadiem
Ļoti labi/agresīvi spēlēja.
Visi bloki krasavas. Normāli aizsūtīja visus mājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-21 17:00, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Laikam jau tām "zvaigznēm" nav zināms tāds termins kā piespēle,vnk psc kur tik savtīgi var spēlēt!
nepīksti, čiepiņ, tām zvaigznēm, pieņemu, ka runā par Curry, Ellis un Lee, kopā 15 assists (65% no kopējā komandas skaita piespēlēm), tā kā vari nebļaut. Biedriņš vienkārši līmenī

  +1 [+] [-]

, 2011-12-21 17:22, pirms 13 gadiem
MrCaponeLV rakstīja: nepīksti, čiepiņ, tām zvaigznēm, pieņemu, ka runā par Curry, Ellis un Lee, kopā 15 assists (65% no kopējā komandas skaita piespēlēm), tā kā vari nebļaut. Biedriņš vienkārši līmenī
15 assists savā starpā? Kad vairs bumbu nav kur likt un nav citu variantu kā piespēlēt?

  -2 [+] [-]

, 2011-12-21 18:36, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: 15 assists savā starpā? Kad vairs bumbu nav kur likt un nav citu variantu kā piespēlēt?
kāda šķirba savā starpā vai nē, ja biedrs nemet iekšā kāda jēga viņam dot ? skaidrs, ka lielākā daļa gājā uz Lee (19 metieni šajā spēlē) jo viņš vairāk nekā pusi raidīja iekšā
nejauciet divas lietas: to, ka biedrs nesaņem bumbu un to, ka komandas biedri nedod viens otram bumbu. divas pilnīgi dažādas lietas

     [+] [-]

, 2011-12-21 18:44, pirms 13 gadiem
MrCaponeLV rakstīja: kāda šķirba savā starpā vai nē, ja biedrs nemet iekšā kāda jēga viņam dot ? skaidrs, ka lielākā daļa gājā uz Lee (19 metieni šajā spēlē) jo viņš vairāk nekā pusi raidīja iekšā
nejauciet divas lietas: to, ka biedrs nesaņem bumbu un to, ka komandas biedri nedod viens otram bumbu. divas pilnīgi dažādas lietas
Lee izmet arī 19 un vēl vairāk metienus kad viņš trešo daļu tik met iekšā tā kā tas nav rādītājs. Pie tam bieži viņi piespēlē tad kad jau ir tik tālu samudījušies, ka vairs bumbu nav kur bāzt un tad arī iedod kādu pasu vairāk.
UN mēs neko nejaucam - triju cilvēku saspēle nav komandas saspēle, jo, piedod ka sagrauju tavas ilūzijas, komandā ir vairāk par trīs cilvēkiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-21 19:19, pirms 13 gadiem
MrCaponeLV rakstīja: kāda šķirba savā starpā vai nē, ja biedrs nemet iekšā kāda jēga viņam dot ? skaidrs, ka lielākā daļa gājā uz Lee (19 metieni šajā spēlē) jo viņš vairāk nekā pusi raidīja iekšā
nejauciet divas lietas: to, ka biedrs nesaņem bumbu un to, ka komandas biedri nedod viens otram bumbu. divas pilnīgi dažādas lietas
gan jau ja Biedrs izmestu arī tos 19 metienus, pat varbūt trāpītu vairāk

  -1 [+] [-]

, 2011-12-22 00:45, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Lee izmet arī 19 un vēl vairāk metienus kad viņš trešo daļu tik met iekšā tā kā tas nav rādītājs. Pie tam bieži viņi piespēlē tad kad jau ir tik tālu samudījušies, ka vairs bumbu nav kur bāzt un tad arī iedod kādu pasu vairāk.
UN mēs neko nejaucam - triju cilvēku saspēle nav komandas saspēle, jo, piedod ka sagrauju tavas ilūzijas, komandā ir vairāk par trīs cilvēkiem.
protams, vairāk nekā trīs, es arī skaitīt māku, bet jebkura komanda spēlē uz savām stiprajām pusēm, un, ja ņem par piemēru warriors tad tā ir transition game un outside shooting. Labi, Lee nav perimetra spēlētājs, tas skaidrs, bet viņa pustālais metiens nav slikts, daudz labāks nekā biedra. Kurš, piedevām, pēc pozīcijas arī skaitās centrs, tāpat kā biedrs.
es nespēju iedomāties, ka tu tiešām domā, ka ir vērts zīmēt kombinācijas uz biedru.. nu tiešām.. ja biedrs vāktu bumbas neviens neko viņam nepārmestu, ka viņš gūst tikai vidēji 5 punktus spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-22 00:46, pirms 13 gadiem
Alex Ovechkin, The Great #8 rakstīja: gan jau ja Biedrs izmestu arī tos 19 metienus, pat varbūt trāpītu vairāk
jā, ja visi metieni būtu no groza apakšas un bez pretspēlētāja, tā teikt, "uzlikti uz paplātes", es tev pilnībā piekrītu !

     [+] [-]

, 2011-12-22 01:30, pirms 13 gadiem
MrCaponeLV rakstīja: protams, vairāk nekā trīs, es arī skaitīt māku, bet jebkura komanda spēlē uz savām stiprajām pusēm, un, ja ņem par piemēru warriors tad tā ir transition game un outside shooting. Labi, Lee nav perimetra spēlētājs, tas skaidrs, bet viņa pustālais metiens nav slikts, daudz labāks nekā biedra. Kurš, piedevām, pēc pozīcijas arī skaitās centrs, tāpat kā biedrs.
es nespēju iedomāties, ka tu tiešām domā, ka ir vērts zīmēt kombinācijas uz biedru.. nu tiešām.. ja biedrs vāktu bumbas neviens neko viņam nepārmestu, ka viņš gūst tikai vidēji 5 punktus spēlē.
Te jau ir runa, ka visi bļauj, ka Biedrs negūst punktus, bet ja viņam nedod bumbu, ja viņš nav kombinācijās, tad kā lai viņš tos gūst? Lai nu kā, bet ikvienam starting-5 spēlētājam tomēr būtu jābūt kādas uzbrukuma shēmās, kaut vai lai dažādotu arsenālu. UN iespēlēt centram bumbu pie groza ir jau ļoti sena un pārbaudīta māksla kur nekas jauns nav jāizgudro. Es neprasu viņu padarīt par līderi, bet tomēr ignorēt nav pieņemams variants....vismaz man tā liekas...

  -1 [+] [-]

, 2011-12-22 02:23, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Te jau ir runa, ka visi bļauj, ka Biedrs negūst punktus, bet ja viņam nedod bumbu, ja viņš nav kombinācijās, tad kā lai viņš tos gūst? Lai nu kā, bet ikvienam starting-5 spēlētājam tomēr būtu jābūt kādas uzbrukuma shēmās, kaut vai lai dažādotu arsenālu. UN iespēlēt centram bumbu pie groza ir jau ļoti sena un pārbaudīta māksla kur nekas jauns nav jāizgudro. Es neprasu viņu padarīt par līderi, bet tomēr ignorēt nav pieņemams variants....vismaz man tā liekas...
pirmkārt, pēc tām traumām, kas viņam ir bijušas šajās pēdējās sezonās, kas viņu, tā teikt, izsita no viņa divu sezodu double-double average viņš nav apliecinājis sevi.. viņš nav vecais biedrs, un neviens neliks uz zaudējošu zirgu, tā nu tas ir. tāda līga tā ir, tev ir jāapleicina sevi, jāpierāda, ka tev ir lielāka iespēja gūt punktus nekā kādam citam. neviens neko nedod, viss ir jānopelna
un, otrkārt, pārāk vājš mūsu puika ir (tagad ir uzdzinis masu, spēku, cik dzirdēju, malacis, jo tā tiešām bija vājā vieta, nespēja fiziski stāties pretī pretspēlētājam), ir grūti viņam iespēlēt to bumbu tur.. nemaz nerunājot par to, ka, pat, ja tiek iespēlēts, viņš nevar apspēlēt pretinieku un, ja izpelnās piezīmi, sodi netiek realizēti.
viņš ir ļoti milzīga liability uzbrukumā. un, lai gan jā, piekrītu, tas nav "godīgi", ka starta piecinieka spēlētājs dabū tikai 2 vai 3 metienus spēlē, es, atklāti sakot, nedomāju, ka viņš ir pelnījis, ka viņam piešķirtu vairāk
tagad ir tās runas, ka uzdzinis masu, lec augstāk, psihologu apmeklējis (kas arī ir svarīgi, paša spēlētāja mindset) varbūt izcīnīs agrāko cieņu un uzticību. un tieši tas viņam būtu jādara. neviens šajā līgā neko tāpat vien nevienam nedos.