Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Cavaliers" izrāpjas no -26 bedres un uzvar, "Bucks" dominē pār Toronto

Rolands Eliņš

"Cavaliers" izrāpjas no -26 bedres un uzvar, "Bucks" dominē pār Toronto
Lebrons Džeimss
Foto: USA Today Sports/Scanpix

Lai arī Indiānas "Pacers" mača gaitā bija pat 26 punktu vadībā, Klīvlendas "Cavaliers" ar Lebrona Džeimsa iespaidīgā "triple-double" palīdzību uzvarēja 119:114 un panāca 3-0 NBA izslēgšanas spēļu pirmās kārtas sērijā. Savukārt "Bucks" izvirzījās vadībā 2-1, šonakt sagraujot Toronto ar 104:77.

"Pacers" sērijas pirmajā spēlē savā laukumā pirmajā puslaikā izskatījās iespaidīgi. Regulāri izmantojot "Cavaliers" kļūdas aizsardzībā un paši metot iekšā teju visu pēc kārtas, Indiānas basketbolisti spēles pirmajās 24 minūtēs pretinieku grozā ielidināja 74 punktus. Pirmais puslaiks tika pabeigts ar 74:49, un uz brīdi pārsvars bija arī 26 punktu apmērā.

Taču otrajā puslaikā "Cavaliers" saņēmās aizsardzībā un arvien biežāk sāka realizēt tālmetienus, ar ko nevedās mača sākumā. Indiāna kļuva arvien nervozāka, kas atkal noveda pie jaunām kļūdām un turpmākas rezultāta starpības samazināšanās, un ceturtās ceturtdaļas vidū viss "Pacers" pārsvars jau bija pazudis. Piecas minūtes pirms beigām Pols Džordžs ar tālmetienu vēl izvirzīja Indiānu vadībā, taču Lebrons Džeimss atbildēja ar metienu no groza apakšas, un "Cavaliers" vairs iedzinējos nenonāca, uzvarot ar 119:114.

"Cavaliers" paveikusi visu laiku lielāko "play-off" atspēlēšanos no pirmā puslaika deficīta - 1948. gadā Baltimora bija atspēlējusies un uzvarējusi pēc zaudēta pirmā puslaika ar 21 punktu. Indiāna bija ļoti tuvu, lai panāktu sērijā daudz cerīgāko 1-2, taču tā vietā zaudēja trešajā ceturtdaļā ar 17:35 un nonāca sērijā, teiksim kā ir, bezcerīgos iedzinējos ar 0-3.

Džordžs aizvadīja iespaidīgu spēli, laukumā pavadītajās 45 minūtēs gūstot 36 punktus, savācot 15 bumbas zem groziem un izdalot deviņas rezultatīvas piespēles. Taču viņam nācās piekāpties Džeimsa priekšā - Lebronam "triple-double" ar 41 punktu, 13 bumbām zem groziem un 12 piespēlēm, turklāt seši trāpīti tālmetieni no 12. Klīvlenda kopumā trāpīja veselu 21 tālmetienu, pa četriem arī Ērlam Smitam un Kailam Korveram. Savukārt Kairijs Ērvings un Kevins Lavs šoreiz maču pabeidza ar 13 punktiem.

Jāpiemin, ka šajā mačā Džeimss kļuva par trešo visu laiku rezultatīvāko NBA "playoff" spēlētāju, pārspējot Kobes Braienta karjeras laikā iespēto. Džeimsa rēķinā nu ir 5669 izslēgšanas spēlēs gūtie punkti, viņam priekšā ir vairs tikai Karims Abduls Džabars un 318 punktu attālumā esošais Maikls Džordans, "play-off" rezultatīvāko spēlētāju saraksta līderis.

Sekojot čempiones "Cavaliers" piemēram, drausmīgu pirmo puslaiku aizvadīja arī Toronto "Raptors", viesos pret "Bucks" pirmajās 24 minūtēs iemetot tikai 30 punktus un nonākot iedzinējos ar 30:57. Atšķirībā no Klīvlendas, Toronto spēles gaitā neizdevās neko mainīt, Demārs Derouzans tā arī netrāpīja nevienu metienu no spēles (1p. 8/8. 2p. 0/6, 3p. 0/2), un "Bucks" triumfēja ar 104:77, panākot 2-1 sērijā.

Milvoki līderis Jannis Adetokunbo guva 19 punktus ar desmit metieniem no spēles un savāca astoņas atlēkušās bumbas. Viņam arī labākais +/- rādītājs komandā (plus 29), kā arī iespaidīgi bloķēts metiens ar elkoni. Tieši tā, ar elkoni, triecot bumbu uz leju projām tribīnēs.

Izslēgšanas spēļu pirmā kārta

AustrumiRietumi
Wizards-Hawks 2:0Warriors-Trail Blazers 2:0
Celtics-Bulls 0:2Rockets-Thunder 2:0
Cavaliers-Pacers 3:0Spurs-Grizzlies 2:0
Raptors-Bucks 1:2Clippers-Jazz 1:1

  +2 [+] [-]

, 2017-04-21 06:32, pirms 8 gadiem
Raptors nabadziba vnk, bet pacers jau ir salauzti lol

  +9 [+] [-]

, 2017-04-21 06:53, pirms 8 gadiem
Cavs: "it's impossible to play worse than we did in the first half."

Raptors: "hold my beer."

  +6 [+] [-]

, 2017-04-21 06:55, pirms 8 gadiem
Nu, tas ir Džeimss, ko lai citu saka. Vienkārši MVP
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 07:17, pirms 8 gadiem
Džeimss ir ne tikai kļuvis par 3. visu laiku rezultatīvāko pleiofos, bet arī ir 3. piespēlēs un pārķertajās, 7. bumbās un 21.blokos. Tik sodus gan prasītos mest precīzāk.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-21 07:19, pirms 8 gadiem
Straka rakstīja: Džeimss ir ne tikai kļuvis par 3. visu laiku rezultatīvāko pleiofos, bet arī ir 3. piespēlēs un pārķertajās, 7. bumbās un 21.blokos. Tik sodus gan prasītos mest precīzāk.
Trīspunktniekos viņš arī aizgāja garām Kobem.

     [+] [-]

, 2017-04-21 07:25, pirms 8 gadiem
Dzirdēju, ka indiānpolisā šodien svecīšu aizdegšana notiekot, LeBrons uzlika pamatīgu kapakmeni, kad ietrieca no augšas un pārņēma vadību .
No -26, tas ir kaut kas, LeBrons tik raksta savu vārdu rekordu grāmatā .
Tie LeBrona 3pt,divi pēc kārtas ar smaidu uz sejas . Cavs ir PO komanda, spēj saņemties, nesalūzt , kad ir iedzinējos .. Protams, ne vienmēr tā var, bet šovakar viņi to izdarīja, un nevarētu teikt, ka Indiāna nemeta iekšā .
LeBrons ir labākais, salīdzina viņu ar Westbrooku, kur prāts .. Viņam tikai cipari statos rūp, netiks tālāk par 1.kārtu, kāda jēga no tripple-double, ja komanda tik turpina kāst, pluss vēl pus komandas metienus izmet ..

     [+] [-]

, 2017-04-21 08:14, pirms 8 gadiem
Raptors
Giannis labs intervijā: Demar scored only 8 points.Only from freethrow line

  +5 [+] [-]

, 2017-04-21 08:20, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Dzirdēju, ka indiānpolisā šodien svecīšu aizdegšana notiekot, LeBrons uzlika pamatīgu kapakmeni, kad ietrieca no augšas un pārņēma vadību .
No -26, tas ir kaut kas, LeBrons tik raksta savu vārdu rekordu grāmatā .
Tie LeBrona 3pt,divi pēc kārtas ar smaidu uz sejas . Cavs ir PO komanda, spēj saņemties, nesalūzt , kad ir iedzinējos .. Protams, ne vienmēr tā var, bet šovakar viņi to izdarīja, un nevarētu teikt, ka Indiāna nemeta iekšā .
LeBrons ir labākais, salīdzina viņu ar Westbrooku, kur prāts .. Viņam tikai cipari statos rūp, netiks tālāk par 1.kārtu, kāda jēga no tripple-double, ja komanda tik turpina kāst, pluss vēl pus komandas metienus izmet ..
Kāds sakars salīdzināt šos spēlētājus? Džeimsam ir lieliski izpildītāji blakām, sākot jau ar Īrvingu. A kas ir Westbrookam? Sabonis?

Bet Raptors vēlreiz pierāda, ka nav play-off komanda. Ja man būtu iespēja veidot komandu, nekad neizvēlētos Derauzenu un Lauriju - riktīgi čoukeri. Kkas ar galvām laikam nav kārtībā - jāiet pie psihologa.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 08:23, pirms 8 gadiem
LeBrona James šovs, paldies un uz redzēšanos! Skaisti! MVP!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 08:30, pirms 8 gadiem
Ķieģeļu brāļi no Toronto atkal līmenī

  +2 [+] [-]

, 2017-04-21 08:35, pirms 8 gadiem
nekāds pārsteigums - jau rakstīju, ka ne jau CLE jānospiež "play-off" poga - tas jāizdara tikai Lebronam - kad vajag, tad principā var izvilkt jebkuru spēli (diemžēl pat finālā - mīnuss pretiniekiem .. )

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 08:37, pirms 8 gadiem
TOR super duo bēdīgi - kā play-off tā uzreiz nespējnieki, atsevišķās spēlēs vēl uzkrīt un var uzvarēt, bet kopumā nekonkurētspējīgi.

diemžēl NBA tāds līmenis, ka tāpat būs uz izķeršanu un dabūs max naudu par nabagu sišanu regulārajā ..

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 08:45, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Ķieģeļu brāļi no Toronto atkal līmenī
Šitā spēle viņus pacēla jaunā līmenī

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 08:46, pirms 8 gadiem
te, Indianas treneris nolažoja ar 3.ceturtdaļu. Pēc pārtraukuma vajadzēja iziet laukumā un piebeigt spēli, tā vietā zaudēja iniciatīvu. Pirmajā puslaikā Indiana spēlēja vienkārši fantastiski - bumbas kustība apbrīnojama. Džordžs ar Stīvensonu nolika Klīvlednu uz ceļiem, bet pēc pārtraukuma Indiana pati nokrita "vēzī"...
Indianai liels mīnuss ir Monta Eliss, viņš netur līdzi Indianas līderiem un bieži pieņem nepareizus lēmumus. Ja ne viņa pāris kļūdas, pēc pirmā puslaika varēja būt lielāks pārsvars un varbūt arī spēli nezaudētu.
Par Klīvlendu, aizsardzība pie labas pretinieku bumbas kustības nestrādā un trenerim izskatījās pat nav ne jausmas, ko darīt. Pie klasiskā NBA ar ilgu PG (Tīgs) driblēšanos vai līdera (Džordžs) ilgu driblēšanos Klīvlenda tiek galā perfekti. Citām komandām laba viela pārdomām.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-21 09:37, pirms 8 gadiem
Cavs nesavtīguma paraugstunda, Lebis ar pusspēku kruizā soļo tālāk.

     [+] [-]

, 2017-04-21 09:41, pirms 8 gadiem
slēdzu iekšā, must see

  +3 [+] [-]

, 2017-04-21 09:46, pirms 8 gadiem
Lebrons, protams, dzīvnieks. Atkal jautājums par CLE aizsardzību. Kā var ielaist 74 puslaikā!? Īstenībā atbilde nav tālu jāmeklē - nosēdina atlikušos 2 no big3 uz ceturtdaļu malā un lietas notiek. Ja pirms playoff visi runāja, ka CLE var pagriezt slēdzi, tad es teiktu, ka to var izdarīt Lebrons (kuram neko i slēgt nevajag, jo tāpat jau lieliska sezona, bet šis tik un tā vēl pielicis plovos)... Kairijam ar Lovu ir ko padomāt. Un rruna nav par uzbrukumu, bet par aizsardzību. Čempioniem ir jāvar spēlēt abos galos. Uz Lebrona rēķina Austrumus paņems mierīgi (uzskatu, ka vienīgie nopietnie pretinieki ir Wizards), bet finālam ar to nepietiks. Ne pret Spurs ne GSW no -26 neatspēlēties.

Ķieģeļbračkas līmenī. Lai arī neuzskatīju raps par apdraudējumu Cavs, biju pārliecināts, ka viņi čoukot sāks tikai nākamajā raundā un bukus sitīs ar 4:0 vai 4:1. Pārvērtēju viņu spējas nenočoukot jau pirmajā kārtā...

     [+] [-]

, 2017-04-21 10:00, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Uz Lebrona rēķina Austrumus paņems mierīgi (uzskatu, ka vienīgie nopietnie pretinieki ir Wizards), bet finālam ar to nepietiks. Ne pret Spurs ne GSW no -26 neatspēlēties.
Vēl jau ir arī Bulls, kas šajā sezonā ļoti labi spēlē pret Austrumu top komandām. Labprāt redzētu sēriju Bulls pret Cavs.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-21 10:15, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Vēl jau ir arī Bulls, kas šajā sezonā ļoti labi spēlē pret Austrumu top komandām. Labprāt redzētu sēriju Bulls pret Cavs.
Neredzu variantus buļļiem. Var jau kā garīgi slimais valjero (chubaki un iespējams vēl kādi 5 profili) bļaut par skološanu utt., bet playoff ir playoff un Lebrons nedos buļļiem nekādas izredzes. Tie sezonas zaudējumi neko nenozīmē (MEM vinnēja GSW... un tad?), jo sērijā bulls nav ko likt pretim Cavs. Ir Batlers, bet arī Indianai ir PG, bet ar to ir par maz. Veids sen nav, kas bijis un Rondo pret KI nav variantu nekādu. Wizzardiem gan ir lielas priekšrocības tieši aizsargu līnijā. Manā skatījumā Wall>Irving un par otro nr. pat nav ko runāt. Ja šiem abiem spēle aiziet, nav viegli apturēt + pārējā komanda arī ok.

P.S. žēl, ka nesavtīgie leikeri netika astotajā vietā - būtu izskolojuši GSW tāpat kā sezonā. GSW gan paši beigās saņēmās, lai nepaliktu otrie un nepakāstu jau pirmajā kārtā pret MEM. Ja MEM tiks līdz finālam, būs jau izpumpējušies un uz tā rēķina varētu arī nevinnēt wariorus, bet ja būtu pirmajā kārtā spēlējuši - kārtīgi izskolotu žļambātāju, pusiju un spērēju.

     [+] [-]

, 2017-04-21 10:30, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Vēl jau ir arī Bulls, kas šajā sezonā ļoti labi spēlē pret Austrumu top komandām. Labprāt redzētu sēriju Bulls pret Cavs.
Tur nebūtu ko redzēt 4:0...nu o.k 4:1.

  -4 [+] [-]

, 2017-04-21 10:33, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Neredzu variantus buļļiem. Var jau kā garīgi slimais valjero (chubaki un iespējams vēl kādi 5 profili) bļaut par skološanu utt., bet playoff ir playoff un Lebrons nedos buļļiem nekādas izredzes. Tie sezonas zaudējumi neko nenozīmē (MEM vinnēja GSW... un tad?), jo sērijā bulls nav ko likt pretim Cavs. Ir Batlers, bet arī Indianai ir PG, bet ar to ir par maz. Veids sen nav, kas bijis un Rondo pret KI nav variantu nekādu. Wizzardiem gan ir lielas priekšrocības tieši aizsargu līnijā. Manā skatījumā Wall>Irving un par otro nr. pat nav ko runāt. Ja šiem abiem spēle aiziet, nav viegli apturēt + pārējā komanda arī ok.

P.S. žēl, ka nesavtīgie leikeri netika astotajā vietā - būtu izskolojuši GSW tāpat kā sezonā. GSW gan paši beigās saņēmās, lai nepaliktu otrie un nepakāstu jau pirmajā kārtā pret MEM. Ja MEM tiks līdz finālam, būs jau izpumpējušies un uz tā rēķina varētu arī nevinnēt wariorus, bet ja būtu pirmajā kārtā spēlējuši - kārtīgi izskolotu žļambātāju, pusiju un spērēju.
Šodien vari būt lepns, Lebis ielika ugunsrobā un izvilka spēli 45 min, kamēr GSW pietaupa KD uz fināliem un ļauj spēlēt JaVale un rezervistiem, tikmēr Stefs, Igijs, Tomsons, Grīns pat pēc spēles neiet dušā, jo nav iesvīduši!
Es nesaku, ka Bulls 100% paņemtu, bet sērija būtu ļoti grūta cavs un pat varētu paklupt. Veids,Rondo tie ir NBA čempioni, viņiem PO ir cita motivācija. Iespējams soliņš ir par zaļu un daži robi sastāvā, bet, tas nenozīmē, ka viņi būtu peramie puikas. Protams Bulls būtu jātiek līdz Cavs, kas viņiem būs grūti izdarāms.
Bail iedomāties, ja Bucks vēl būtu Parkers sastāvā, viņi ietu uz finālu

     [+] [-]

, 2017-04-21 10:33, pirms 8 gadiem
Straka rakstīja: Džeimss ir ne tikai kļuvis par 3. visu laiku rezultatīvāko pleiofos, bet arī ir 3. piespēlēs un pārķertajās, 7. bumbās un 21.blokos. Tik sodus gan prasītos mest precīzāk.
Sodus tiesām pārsteidzoši sūdīgi šajā sērijā met...tā jau nav nekāds izcilnieks šajā elementā, bet šobrīd pat vidējo līmeni netur.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-21 10:39, pirms 8 gadiem
Ivijis rakstīja: Kāds sakars salīdzināt šos spēlētājus? Džeimsam ir lieliski izpildītāji blakām, sākot jau ar Īrvingu. A kas ir Westbrookam? Sabonis?

Bet Raptors vēlreiz pierāda, ka nav play-off komanda. Ja man būtu iespēja veidot komandu, nekad neizvēlētos Derauzenu un Lauriju - riktīgi čoukeri. Kkas ar galvām laikam nav kārtībā - jāiet pie psihologa.
Jā, Westbrookam neviena nav, tikai saku, ka salīdzina LeBronu ar Westbrooku, kā jau teicu - kur prāts ?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-21 10:39, pirms 8 gadiem
Ivijis rakstīja: Kāds sakars salīdzināt šos spēlētājus? Džeimsam ir lieliski izpildītāji blakām, sākot jau ar Īrvingu. A kas ir Westbrookam? Sabonis?

Bet Raptors vēlreiz pierāda, ka nav play-off komanda. Ja man būtu iespēja veidot komandu, nekad neizvēlētos Derauzenu un Lauriju - riktīgi čoukeri. Kkas ar galvām laikam nav kārtībā - jāiet pie psihologa.
Lebrons ir bijis finālā ar daudz sliktākiem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2017-04-21 10:46, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: .. Protams, ne vienmēr tā var, bet šovakar viņi to izdarīja, un nevarētu teikt, ka Indiāna nemeta iekšā.
neko daudz jau nemeta iekšā - 40 otrajā puslaikā tikai. Domāju, ka tas nav nekas iespaidīgs.

     [+] [-]

, 2017-04-21 10:46, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Šodien vari būt lepns, Lebis ielika ugunsrobā un izvilka spēli 45 min, kamēr GSW pietaupa KD uz fināliem un ļauj spēlēt JaVale un rezervistiem, tikmēr Stefs, Igijs, Tomsons, Grīns pat pēc spēles neiet dušā, jo nav iesvīduši!
Es nesaku, ka Bulls 100% paņemtu, bet sērija būtu ļoti grūta cavs un pat varētu paklupt. Veids,Rondo tie ir NBA čempioni, viņiem PO ir cita motivācija. Iespējams soliņš ir par zaļu un daži robi sastāvā, bet, tas nenozīmē, ka viņi būtu peramie puikas. Protams Bulls būtu jātiek līdz Cavs, kas viņiem būs grūti izdarāms.
Bail iedomāties, ja Bucks vēl būtu Parkers sastāvā, viņi ietu uz finālu
Kāda nez LeBronam motivācija ? Viņš takā nav trīskārtējs čempions un trīskārtējs Finals MVP ? Vai arī es ko jaucu ?

     [+] [-]

, 2017-04-21 10:50, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: neko daudz jau nemeta iekšā - 40 otrajā puslaikā tikai. Domāju, ka tas nav nekas iespaidīgs.
Iespaidīgi tas, protams, nav .. Bet Džordžam uzkrita pa brīdim , Klīvlenda labi pievilka un nesabruka, bet rodas jautājums . Kāpēc tad tāda Indiāna tik ļoti spēja atrauties - caurumi aizsardzībā .

     [+] [-]

, 2017-04-21 10:50, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Vēl jau ir arī Bulls, kas šajā sezonā ļoti labi spēlē pret Austrumu top komandām. Labprāt redzētu sēriju Bulls pret Cavs.
tad bulls būs jāpārvar ne tikai celtics, bet arī bucks (tā šobrīd izskatās). Cavs savukārt būs vēl pirms tam jātiek galā ar wizards visticamāk.

     [+] [-]

, 2017-04-21 10:56, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: tad bulls būs jāpārvar ne tikai celtics, bet arī bucks (tā šobrīd izskatās). Cavs savukārt būs vēl pirms tam jātiek galā ar wizards visticamāk.
Ar Wizzards noteikti nē. Cavs 2. kārtā pretī nāks Buki vai Raptori.
Buļliem būs pret wizzardiem.

     [+] [-]

, 2017-04-21 10:57, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Iespaidīgi tas, protams, nav .. Bet Džordžam uzkrita pa brīdim , Klīvlenda labi pievilka un nesabruka, bet rodas jautājums . Kāpēc tad tāda Indiāna tik ļoti spēja atrauties - caurumi aizsardzībā .
par cavs aizsardzību jau visu sezonu runā, nu labi visu šo gadu. Kaut kādā 20. kurā tur vietā visā līgā (26. šķiet bija).

Mana Indiana diemžēl ir reāli nespējnieki.. šobrīd varēja būt sērijā 2-1, vai nu vismaz 1-2 (šīs nakts spēle bija jāņem), bet tā vietā otrajā puslaikā iznāca atspēlēt atlikušo laiku (jo uzvarētājs taču skaidrs!), aizmirstot par cīņu, un ir 0-3 - sērija praktiski beigusies.

Bet nu tas ir James un viņa komandas. Ne velti jau 20 mačos pēc kārtas uzvarējuši pirmajā kārtā.

     [+] [-]

, 2017-04-21 10:58, pirms 8 gadiem
pukems rakstīja: Ar Wizzards noteikti nē. Cavs 2. kārtā pretī nāks Buki vai Raptori.
Buļliem būs pret wizzardiem.
protams, sajaucu pārus vietām. Bulls-wizards, cavs-bucks.

     [+] [-]

, 2017-04-21 11:07, pirms 8 gadiem
Par Bucks prieks - gari, atlētiski, uz aizsardzību tendēti spēlētāji, vismaz pamata 5nieks. Raptors pirmajā mačā 32 punkt, šajā spēlē 30 punkti puslaikā!

Pie rezultāta 1-1, uzvarētājs 3.spēlē 74% gadījumu uzvar arī sērijā. Tā ka bucks platu soli spēruši otrās kārtas virzienā. Būtu interesanti redzēt cavs-bucks. Uz uzbrukumu tendēta komanda pret teicamu aizsardzību spēlējošu komandu.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-21 11:09, pirms 8 gadiem
Tu saki? rakstīja: Lebrons ir bijis finālā ar daudz sliktākiem spēlētājiem.
Lebis nekad nav Rietumu gaļas mašīnā bijis! Te nemaz nav jēga salīdzināt, kā būtu, ja būtu!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 11:09, pirms 8 gadiem
Pēc nākamās spēles Džordžs varēs vest komandas biedrus uz savām labākajām copes vietām.
Vecākais gazele un Pārkers ir pilnīga katastrofa.
Un visiem game of zone faniem, jaunākais
https://www.youtube.com/watch?v=t1J...

  -1 [+] [-]

, 2017-04-21 11:13, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Kāda nez LeBronam motivācija ? Viņš takā nav trīskārtējs čempions un trīskārtējs Finals MVP ? Vai arī es ko jaucu ?
Es neteicu, ka Lebim motivācijas nav, bet Veids ar Rondo regularkā pastaigājas, kā ir principiālie pretinieki un nacionālā TV, tad vīri sāk kapāt un ir uzvaras, kā pret lejasgala komandām jākapā , tā trūkst motivācijas.

     [+] [-]

, 2017-04-21 11:15, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Kāda nez LeBronam motivācija ? Viņš takā nav trīskārtējs čempions un trīskārtējs Finals MVP ? Vai arī es ko jaucu ?
6 fināli pēc kārtas. Arī vērā ņemams fakts.

     [+] [-]

, 2017-04-21 11:18, pirms 8 gadiem
trupac rakstīja: Pēc nākamās spēles Džordžs varēs vest komandas biedrus uz savām labākajām copes vietām.
Vecākais gazele un Pārkers ir pilnīga katastrofa.
Un visiem game of zone faniem, jaunākais
https://www.youtube.com/watch?v=t1Jr4Qf_6oE
Tā pārsmējos..

     [+] [-]

, 2017-04-21 11:25, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: ... Tie sezonas zaudējumi neko nenozīmē (MEM vinnēja GSW... un tad?), jo sērijā bulls nav ko likt pretim Cavs. ...

P.S. žēl, ka nesavtīgie leikeri netika astotajā vietā - būtu izskolojuši GSW tāpat kā sezonā. GSW gan paši beigās saņēmās, lai nepaliktu otrie un nepakāstu jau pirmajā kārtā pret MEM. Ja MEM tiks līdz finālam, būs jau izpumpējušies un uz tā rēķina varētu arī nevinnēt wariorus, bet ja būtu pirmajā kārtā spēlējuši - kārtīgi izskolotu žļambātāju, pusiju un spērēju.
Pie Bulls saki, ka sezonas spēles neko nenozīmē, kā piemēru mini MEM. Pie GSW saki, ka dēļ sezonas spēļu reuzltātiem tie paši MEM pirmajā kārtā pārbrauktu ar ceļa rulli tā kā pats savu argumentu apgāzi.
Cavs neskatoties uz 2.vietu konferencē ir favorīts visos dueļos Austrumos, bet šogad izskatās, ka spēles viņiem var būt daudz grūtākas. Bulls 4-0 sezonā pret Cavs arī nevar tā gluži nolikt līdz ar zemi.

     [+] [-]

, 2017-04-21 11:55, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Lebis nekad nav Rietumu gaļas mašīnā bijis! Te nemaz nav jēga salīdzināt, kā būtu, ja būtu!
Ka tik LeBrons Kariju un visu GSW publiski neizvaroja, Pagājušajā gadā, finālos pie tam . Un no 3-1, un tu vēl saki, ka viņš Rietumu "Gaļas Mašīnā" neesot bijis .
Kā tur ir, rūgtums sirdī vēl nav pārgājis, ko ?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 11:59, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Lebis nekad nav Rietumu gaļas mašīnā bijis! Te nemaz nav jēga salīdzināt, kā būtu, ja būtu!
Šīs bija pēc Ziemassvētku spēles .
';

     [+] [-]

, 2017-04-21 12:01, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Ka tik LeBrons Kariju un visu GSW publiski neizvaroja, Pagājušajā gadā, finālos pie tam . Un no 3-1, un tu vēl saki, ka viņš Rietumu "Gaļas Mašīnā" neesot bijis .
Kā tur ir, rūgtums sirdī vēl nav pārgājis, ko ?
Rietumu flop-mašīna.

     [+] [-]

, 2017-04-21 12:05, pirms 8 gadiem
Neņemiet galvā tādus chubaki un veljero veidīgos, tiem galvā totāls crash darās..

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 12:10, pirms 8 gadiem
Noņemu cepuri Lebrona priekšā - šitā izvlikt komandu no tādas bedres un paņemt lietas uz saviem pleciem var tikai retais. Nabaga PG var atkal raudāt spilvenā un meklēt kārtējos vainīgos.

Raps vēl norakstīt nevar, jo viņiem 1 spēle mēslainē, kamēr nākamajā jau atkal ir cīņa. Atcerieties pērn - pirmajos 2 raundos Raps bija 7 spēļu sērijas. Bet fakts ir viens - Užiri ir kārtīgi jāapdomā, vai ir vērts būvēt komandu ap tiem abiem, jo kā PO klāt, tā abiem ir kārtīgas lomkas. Nu nevar sevis cienošs spēlētājs vienu spēli izskatīties pēc sētas puikas un citā jau būt līmenī. Tādā veidā neko lielu sasniegt nevar. Tāpat JV projekts ir beidzies, paši viņu salauza, padarot par lēnu, smagnēju neandertālieti. Arī Kerols kārtejo reizi parāda, cik pārvērtēts viņš ir un tā sezona Atlantā bija haļava. Starpsezonā jābūt smagām pārdomām, ja mērķis ir tituls.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 12:11, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Ka tik LeBrons Kariju un visu GSW publiski neizvaroja, Pagājušajā gadā, finālos pie tam . Un no 3-1, un tu vēl saki, ka viņš Rietumu "Gaļas Mašīnā" neesot bijis .
Kā tur ir, rūgtums sirdī vēl nav pārgājis, ko ?
Būsim godīgi, Boguta un Grīna trūkums izšķīra to sēriju. Tiesa gan vēl gadu iepriekš Cavs būtu uzvarējuši ar Ērvingu un Lavu, tā kā viņi ir kviti.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-21 12:17, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Neredzu variantus buļļiem. Var jau kā garīgi slimais valjero (chubaki un iespējams vēl kādi 5 profili) bļaut par skološanu utt., bet playoff ir playoff un Lebrons nedos buļļiem nekādas izredzes. Tie sezonas zaudējumi neko nenozīmē (MEM vinnēja GSW... un tad?), jo sērijā bulls nav ko likt pretim Cavs. Ir Batlers, bet arī Indianai ir PG, bet ar to ir par maz. Veids sen nav, kas bijis un Rondo pret KI nav variantu nekādu. Wizzardiem gan ir lielas priekšrocības tieši aizsargu līnijā. Manā skatījumā Wall>Irving un par otro nr. pat nav ko runāt. Ja šiem abiem spēle aiziet, nav viegli apturēt + pārējā komanda arī ok.

P.S. žēl, ka nesavtīgie leikeri netika astotajā vietā - būtu izskolojuši GSW tāpat kā sezonā. GSW gan paši beigās saņēmās, lai nepaliktu otrie un nepakāstu jau pirmajā kārtā pret MEM. Ja MEM tiks līdz finālam, būs jau izpumpējušies un uz tā rēķina varētu arī nevinnēt wariorus, bet ja būtu pirmajā kārtā spēlējuši - kārtīgi izskolotu žļambātāju, pusiju un spērēju.
Ja bulls maz tiks līdz Caviem šie jau būs izpumpējušies, tici man pret CLE pirmajā kārtā šobrīd nebūtu ne 3-0 ne brīnumainās atspēlēšanās

GSW MEM izskolotu pirmajā kārtā 4-0 vai 4-1, pat McGee ar monstruālu spēku pārspraustu pāri Randolfam un Gasolam

Redz kamēr Lebis raujās 40+ min un spiež maksimumu jau pirmajā kārtā, GSW var atļauties atpūtināt KD un kruīzā braukt pāri pirmajai kārtai!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-21 12:19, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Šīs bija pēc Ziemassvētku spēles .
Kur tu biji, kad pēdējā spēlē GSW satrieca Cavus lupatās?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-21 12:22, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Ka tik LeBrons Kariju un visu GSW publiski neizvaroja, Pagājušajā gadā, finālos pie tam . Un no 3-1, un tu vēl saki, ka viņš Rietumu "Gaļas Mašīnā" neesot bijis .
Kā tur ir, rūgtums sirdī vēl nav pārgājis, ko ?
Ar veselu Iguodalu un KD ierindā GSW brauks pāri Caviem ar visiem Lebroniem!
Iguodala ar KD pēc kārtējā titula, GO GSW!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 12:32, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Dzirdēju, ka indiānpolisā šodien svecīšu aizdegšana notiekot, LeBrons uzlika pamatīgu kapakmeni, kad ietrieca no augšas un pārņēma vadību .
No -26, tas ir kaut kas, LeBrons tik raksta savu vārdu rekordu grāmatā .
Tie LeBrona 3pt,divi pēc kārtas ar smaidu uz sejas . Cavs ir PO komanda, spēj saņemties, nesalūzt , kad ir iedzinējos .. Protams, ne vienmēr tā var, bet šovakar viņi to izdarīja, un nevarētu teikt, ka Indiāna nemeta iekšā .
LeBrons ir labākais, salīdzina viņu ar Westbrooku, kur prāts .. Viņam tikai cipari statos rūp, netiks tālāk par 1.kārtu, kāda jēga no tripple-double, ja komanda tik turpina kāst, pluss vēl pus komandas metienus izmet ..
Lielais eksperta kungs,

Kuram, tavuprāt, Oklahomas 2. spēlē vajadzēja mest vairāk ?
Oladipo, kurš ķip ir komandas otrais labākais spēlētājs bija 4/14, tādam mest vairāk ? Vai Robersonam, kurš mest nejēdz un visus punktus savāc ar layupiem transition spēlē.
Lebrons ķip ahūnais zvērs (daļēji piekrītu), bet iedod viņam Vestbruka komandas biedrus un viņš tālāk par otro raundu (vai ECF labākajā gadījumā) vairs netiktu. Viņam ir tādu šūteru blice - Korvers, Frajs, Smits, Love, Irvings, Džefersons. Kas ir Vestbrukam - viens McDermots, turklāt viņš arī ir ļooooti streaky šūteris. Tas pats arī ar Hārdenu viņam apkārt ir nolasīti džeki, kas māk gūt punktus un iemest brīvos metienus. Vestbrukam tāda otra džeka komandā vienkārši nav, tāpēc viņam IR jāmēt 30+ metieni spēlē, lai OKC vispār būtu cerība uz uzvaru. Bez viņa OKC pat tuvu PO nebūtu. Par TD statistiku runājot - pilnīgu sviestu pateici - papēti regulārās sezonas status, kāda ir komandas bilance, kad Vestbrukam ir tripple-double un kāda ir bilance, kad viņam ir švaka spēle.
Paldies.

     [+] [-]

, 2017-04-21 12:45, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Pie Bulls saki, ka sezonas spēles neko nenozīmē, kā piemēru mini MEM. Pie GSW saki, ka dēļ sezonas spēļu reuzltātiem tie paši MEM pirmajā kārtā pārbrauktu ar ceļa rulli tā kā pats savu argumentu apgāzi.
Cavs neskatoties uz 2.vietu konferencē ir favorīts visos dueļos Austrumos, bet šogad izskatās, ka spēles viņiem var būt daudz grūtākas. Bulls 4-0 sezonā pret Cavs arī nevar tā gluži nolikt līdz ar zemi.
Tas bija trollings... chubaka stila frāzes.

     [+] [-]

, 2017-04-21 12:47, pirms 8 gadiem
trupac rakstīja: Pēc nākamās spēles Džordžs varēs vest komandas biedrus uz savām labākajām copes vietām.
Vecākais gazele un Pārkers ir pilnīga katastrofa.
Un visiem game of zone faniem, jaunākais
https://www.youtube.com/watch?v=t1Jr4Qf_6oE
We would be so good

     [+] [-]

, 2017-04-21 12:49, pirms 8 gadiem
meh , cerēja ka Pacers spēs sagādat konkurenci Cavs , bet nekā
gan jau Paul George mainīs klubu vasaras laikā , varbūt uz Lakers , tas pats attiecas uz Clipers ,ka viņu līdēri mainīs klubus ,ja šie netiks vismaz Konferences finālā

  +3 [+] [-]

, 2017-04-21 12:49, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Ar veselu Iguodalu un KD ierindā GSW brauks pāri Caviem ar visiem Lebroniem!
Iguodala ar KD pēc kārtējā titula, GO GSW!
KD pēc kārtējā titula...
pusijs pat vienu nav dabūjis... vienīgajā finālā no Lebrona tā pa muguru dabūja, ka pat pag. gadā nobijās no iespējamā atkārtojuma un pagrūda no 3:1. Pēc kārtējā titula.. ha ha ha

Lielākais mīslis NBA vēsturē tas pusijs ir. Ja viņš tur nebūtu, ne tik ļoti riebtu GSW...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 12:54, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Būsim godīgi, Boguta un Grīna trūkums izšķīra to sēriju. Tiesa gan vēl gadu iepriekš Cavs būtu uzvarējuši ar Ērvingu un Lavu, tā kā viņi ir kviti.
Tu trollis esi... kad es teicu par Boguta nozīmi, tad noliki mani vienos vārtos - ķip. Boguts neko nemaina, 2 punkti spēlē utt. Kad Bogutam trauma, tad Boguts būtu līdzējis. P.S. spērējs bija gan 6., gan 7. spēlē. Lebrons gadu iepriekš 2 paņēma ar Delavedovu kā otru labāko. Ko vinnētu Karijs vai pusijs ar Delliju kā second best scorer??

  -3 [+] [-]

, 2017-04-21 13:02, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Kur tu biji, kad pēdējā spēlē GSW satrieca Cavus lupatās?
Taads mirklis visiem leflopa atsuukaataajiem ir tabu, aizliegts un aizmirsts!

     [+] [-]

, 2017-04-21 13:08, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Tu trollis esi... kad es teicu par Boguta nozīmi, tad noliki mani vienos vārtos - ķip. Boguts neko nemaina, 2 punkti spēlē utt. Kad Bogutam trauma, tad Boguts būtu līdzējis. P.S. spērējs bija gan 6., gan 7. spēlē. Lebrons gadu iepriekš 2 paņēma ar Delavedovu kā otru labāko. Ko vinnētu Karijs vai pusijs ar Delliju kā second best scorer??
Nekad neesmu noliedzis Boguta nozīmi GSW titulu iegūšanā. Ko tu te kurī? Mans argumets par šo sezonu bija tāds, ka Boguts izskatījās kā absolūta miskaste. Turklāt KD iegūšana nav ''slikts'' ieguvums pret Boguta zaudējumu. Tāpat rietumos tāds Boguts nemaz nav baigā nepieciešamība, par spīti tavam argumentam, ka Spurs garais gals izravēs GSW. Nez kurš Spurs garais tad tas būs Boguta galvenā lietderība bija pret Lebronu, bet par finālu jau mēs nemaz baigi nerunājām, jo tu jau nemaz tur neredzēji GSW.

P.S. Pilnīgi pie kājas, ko Karijs un KD uzvarētu ar Deliju. Kāds tam vsp sakars ar to, par ko runājam?

     [+] [-]

, 2017-04-21 13:16, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Šīs bija pēc Ziemassvētku spēles .
Izcila bilde

  +3 [+] [-]

, 2017-04-21 13:18, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Nekad neesmu noliedzis Boguta nozīmi GSW titulu iegūšanā. Ko tu te kurī? Mans argumets par šo sezonu bija tāds, ka Boguts izskatījās kā absolūta miskaste. Turklāt KD iegūšana nav ''slikts'' ieguvums pret Boguta zaudējumu. Tāpat rietumos tāds Boguts nemaz nav baigā nepieciešamība, par spīti tavam argumentam, ka Spurs garais gals izravēs GSW. Nez kurš Spurs garais tad tas būs Boguta galvenā lietderība bija pret Lebronu, bet par finālu jau mēs nemaz baigi nerunājām, jo tu jau nemaz tur neredzēji GSW.

P.S. Pilnīgi pie kājas, ko Karijs un KD uzvarētu ar Deliju. Kāds tam vsp sakars ar to, par ko runājam?
Sakars tāds, ka Lebrons kapāja ar tiem, kas ir nevis meklēja attaisnojumus par tiem, kas nav. Visi GSW bandwagoni gan uzskata, ka Boguts ar Grīnu kaut ko mainītu. Taisnības labad gan jāpiebilst, ka paši GSW neko nečīkstēja par šo kāsienu. Spērējs tik kaut ko pukstēja, ka būtu viņš, tad jau piecās spēlēs beigtos.

P.S. joprojām uzskatu, ka Spurs var paņemt un paņems GSW. Ja Gazels ar Pārkeru nebūs šīs nakts līmenī, tad teiktu, ka 60:40, ka paņems.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-21 13:32, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Sakars tāds, ka Lebrons kapāja ar tiem, kas ir nevis meklēja attaisnojumus par tiem, kas nav. Visi GSW bandwagoni gan uzskata, ka Boguts ar Grīnu kaut ko mainītu. Taisnības labad gan jāpiebilst, ka paši GSW neko nečīkstēja par šo kāsienu. Spērējs tik kaut ko pukstēja, ka būtu viņš, tad jau piecās spēlēs beigtos.

P.S. joprojām uzskatu, ka Spurs var paņemt un paņems GSW. Ja Gazels ar Pārkeru nebūs šīs nakts līmenī, tad teiktu, ka 60:40, ka paņems.
Lebrons paveica varoņdarbu, uzvarot 2 spēles. Delijam tās bija karjeras spēles, jo šobrīd viņu konkurē ārā 2. raunda rūkijs. Tāpēc arī teicu, ka ar trio būtu arī tituls. Un GSW zaude pateicoties Grīna un Boguta izlaistajām spēlēm ir izplatīts ja ne stadarta viedoklis ekspertu aprindās, nevis tikai ''bandwagonu''. Fakts ir - abas komandas ir kviti, tāpēc ceru, ka šogad sanāks tāds tā kā izšķirošais fināls ar pilniem sastāviem, lai patiesi noskaidrotu labāko pēdējo gadu komandu.

P.S. Runāt par citu komandu čokošanu vienā teikumā ar Lebronu ir diezgan drosmīgi, zinot to, kāda ir Lebrona finālu čokošanas pieredze, nemaz nerunājot par karjeru kā tādu. Pasmējos arī par komentāru sākumā, ka Lebrons apgājis Kobi PO troikās. Vēl ir tāds ''sīks'' faktiņš, ka Lebrons ir sliktākais 3p metējs NBA plovu vēsturē jeb citiem vārdiem sakot, viņam plovos trīc rociņa.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-21 13:35, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Sakars tāds, ka Lebrons kapāja ar tiem, kas ir nevis meklēja attaisnojumus par tiem, kas nav. Visi GSW bandwagoni gan uzskata, ka Boguts ar Grīnu kaut ko mainītu. Taisnības labad gan jāpiebilst, ka paši GSW neko nečīkstēja par šo kāsienu. Spērējs tik kaut ko pukstēja, ka būtu viņš, tad jau piecās spēlēs beigtos.

P.S. joprojām uzskatu, ka Spurs var paņemt un paņems GSW. Ja Gazels ar Pārkeru nebūs šīs nakts līmenī, tad teiktu, ka 60:40, ka paņems.
Iguodalam bija muguras problēmas Tieši dēļ Iguodalas veselības GSW nepacēla kārtējo titulu. Šogad visi ir sataupījušies uz PO un var ņemt titulu!
HMB kosmonauti var paņemt bez Alena spēlējošos MEM, HOU un Cavs, bet ne GSW!

     [+] [-]

, 2017-04-21 13:35, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Izcila bilde
Tu labāk gatavo LAC bildi

     [+] [-]

, 2017-04-21 13:36, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Iguodalam bija muguras problēmas Tieši dēļ Iguodalas veselības GSW nepacēla kārtējo titulu. Šogad visi ir sataupījušies uz PO un var ņemt titulu!
HMB kosmonauti var paņemt bez Alena spēlējošos MEM, HOU un Cavs, bet ne GSW!
Ā jā, par to pavisam piemirsu, ka vēl Igijs un Karijs bija traumēti. Sīkums, ne?

     [+] [-]

, 2017-04-21 13:36, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Lebrons paveica varoņdarbu, uzvarot 2 spēles. Delijam tās bija karjeras spēles, jo šobrīd viņu konkurē ārā 2. raunda rūkijs. Tāpēc arī teicu, ka ar trio būtu arī tituls. Un GSW zaude pateicoties Grīna un Boguta izlaistajām spēlēm ir izplatīts ja ne stadarta viedoklis ekspertu aprindās, nevis tikai ''bandwagonu''. Fakts ir - abas komandas ir kviti, tāpēc ceru, ka šogad sanāks tāds tā kā izšķirošais fināls ar pilniem sastāviem, lai patiesi noskaidrotu labāko pēdējo gadu komandu.

P.S. Runāt par citu komandu čokošanu vienā teikumā ar Lebronu ir diezgan drosmīgi, zinot to, kāda ir Lebrona finālu čokošanas pieredze, nemaz nerunājot par karjeru kā tādu. Pasmējos arī par komentāru sākumā, ka Lebrons apgājis Kobi PO troikās. Vēl ir tāds ''sīks'' faktiņš, ka Lebrons ir sliktākais 3p metējs NBA plovu vēsturē jeb citiem vārdiem sakot, viņam plovos trīc rociņa.
Ar pilniem sastāviem, tur 4-1 vai 4-2 GSW labā, kur pāris GSW uzvaras būs 18+ līmenī!

     [+] [-]

, 2017-04-21 13:38, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Ā jā, par to pavisam piemirsu, ka vēl Igijs un Karijs bija traumēti. Sīkums, ne?
šogad arī Kurijs liekas pielicis spēkā, tāds būdīgāks palicis un arī sācis dankot, būs labi nostiprinājis ķermeni, lai maksimāli izvairītos no traumām!

     [+] [-]

, 2017-04-21 13:40, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: šogad arī Kurijs liekas pielicis spēkā, tāds būdīgāks palicis un arī sācis dankot, būs labi nostiprinājis ķermeni, lai maksimāli izvairītos no traumām!
Bet viņam tāpat sevi jāpierāda kā līderi arī finālos, jo diezgan droši var teikt, ka viņš nav spēlējis ne tuvu savam labākajam līmenim un ar traumām vien to nevar attaisnot.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-21 14:05, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Bet viņam tāpat sevi jāpierāda kā līderi arī finālos, jo diezgan droši var teikt, ka viņš nav spēlējis ne tuvu savam labākajam līmenim un ar traumām vien to nevar attaisnot.
Jā kautkā abi ar Kleju netur finālu spriedzi
Teorētiski GSW sēriju jāņem pret jebkuru komandu, jo defs ir līmenī un komandas spēle arī. vienreiz izšauj Klejs, vienreiz Kurijs, vienreiz KD un vienreiz Iguodala ar Grīnu un 4 uzvaras kabatā

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 16:00, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Lebrons paveica varoņdarbu, uzvarot 2 spēles. Delijam tās bija karjeras spēles, jo šobrīd viņu konkurē ārā 2. raunda rūkijs. Tāpēc arī teicu, ka ar trio būtu arī tituls. Un GSW zaude pateicoties Grīna un Boguta izlaistajām spēlēm ir izplatīts ja ne stadarta viedoklis ekspertu aprindās, nevis tikai ''bandwagonu''. Fakts ir - abas komandas ir kviti, tāpēc ceru, ka šogad sanāks tāds tā kā izšķirošais fināls ar pilniem sastāviem, lai patiesi noskaidrotu labāko pēdējo gadu komandu.

P.S. Runāt par citu komandu čokošanu vienā teikumā ar Lebronu ir diezgan drosmīgi, zinot to, kāda ir Lebrona finālu čokošanas pieredze, nemaz nerunājot par karjeru kā tādu. Pasmējos arī par komentāru sākumā, ka Lebrons apgājis Kobi PO troikās. Vēl ir tāds ''sīks'' faktiņš, ka Lebrons ir sliktākais 3p metējs NBA plovu vēsturē jeb citiem vārdiem sakot, viņam plovos trīc rociņa.
Tu ts status no pirksta izzīdi? Speciāli nočekoju par plovu 3, lai pārliecinātos vai nu tu runā ar faktiem vai esi trollis, kurš pats izdomā sev izdevīgus status. Izrādās - otrais variants. Vairs tavas glupības vispār neņemšu vērā. Lebronam plovos ir 32,3... nav izcili, bet zolīds procents. MJ un Kobem pa 33,2.. Magic Johnson - 25, Larry Bird - 32,1. Aptuveni kā visiem izcilajiem špīleriem ne troiku speciālistiem. Kobem ar MJ biku vairāk, Magic stingri mazāk... un faktiski tikpat cik super clutch un super šūterim Larry Bird. Par ko tu tur muldēji, man nav ne jausmas. Varbūt izlej to ļergu, ko visu laiku dzer?

Larry Bird Stats | Basketball-Reference.com te par Lariju... iesit citus vārdus un redzēsi.

Par čoukošanu arī viss izrunāts, nekaitot Mavs kāsienu, visos pārējos finālos, visās spēlēs Lebrons ir vilcis. Karijs, piem., jau divreiz pazudis finālos...

  -2 [+] [-]

, 2017-04-21 16:49, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Tu ts status no pirksta izzīdi? Speciāli nočekoju par plovu 3, lai pārliecinātos vai nu tu runā ar faktiem vai esi trollis, kurš pats izdomā sev izdevīgus status. Izrādās - otrais variants. Vairs tavas glupības vispār neņemšu vērā. Lebronam plovos ir 32,3... nav izcili, bet zolīds procents. MJ un Kobem pa 33,2.. Magic Johnson - 25, Larry Bird - 32,1. Aptuveni kā visiem izcilajiem špīleriem ne troiku speciālistiem. Kobem ar MJ biku vairāk, Magic stingri mazāk... un faktiski tikpat cik super clutch un super šūterim Larry Bird. Par ko tu tur muldēji, man nav ne jausmas. Varbūt izlej to ļergu, ko visu laiku dzer?

Larry Bird Stats | Basketball-Reference.com te par Lariju... iesit citus vārdus un redzēsi.

Par čoukošanu arī viss izrunāts, nekaitot Mavs kāsienu, visos pārējos finālos, visās spēlēs Lebrons ir vilcis. Karijs, piem., jau divreiz pazudis finālos...
Neskaidri izteicos, viņam 14/15 jeb gadā par ko runājām bija sliktākais 3p% NBA vēsturē (pie vsm 100 metieniem) par spīti zvērīgam sniegumam finālā pret GSW. Lieta ir tā, ka viņš ir neapturams ejot uz grozu, bet, kad jāiemet tāli izšķiroši metieni, tad ir pļurkt. Tāpēc baigi zākāt citus par chokošanu un tajā pašā laikā slavēt Lebronu ir diezgan bīstama lieta.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-21 18:39, pirms 8 gadiem
Mixes
Tu saki- " Lieta ir tā, ka viņš ir neapturams ejot uz grozu, bet, kad jāiemet tāli izšķiroši metieni, tad ir pļurkt "
Pēc tavas logikas sanak, ka tas pats ari parejam zvaigznem, tepat postu augstak kur iemeta statistiku!
Vai varbut teiksi ka tie pareji speciali ieksa meta tikai pedejos izskirosos metienus, a parejos vnk garam, vai ka? ja jau statisika ir tik lidziga?

  -2 [+] [-]

, 2017-04-21 18:49, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: Mixes
Tu saki- " Lieta ir tā, ka viņš ir neapturams ejot uz grozu, bet, kad jāiemet tāli izšķiroši metieni, tad ir pļurkt "
Pēc tavas logikas sanak, ka tas pats ari parejam zvaigznem, tepat postu augstak kur iemeta statistiku!
Vai varbut teiksi ka tie pareji speciali ieksa meta tikai pedejos izskirosos metienus, a parejos vnk garam, vai ka? ja jau statisika ir tik lidziga?
Interesanti, ka tu izmanto vārdu loģika un pēc tam uzraksti tik muļķīgus, neloģiskus pieņēmumus. Un tev lkm ir pirmā dzirdēšana par tādu lietu, kā clutch spēja. Kaut ko saprotoši cilvēki nekad neizvēlētos Lebronu, lai viņš mestu izšķirošo trīni, MJ, Kobes vai Bērda vietā.

Jebkurā gadījumā no tiem % pārsteidz tikai Kobe un Bērds, biju gaidījis ka šiem būs augstāks. Par spīti tam, abi iegājuši vēsturē kā vieni no labākajiem closeriem, kamēr Lebrons šobrīd ir vairāk zināms kā tieši pretējais.

     [+] [-]

, 2017-04-21 19:24, pirms 8 gadiem
Tas tik Man skaidrs, ka Bucks ir labāki, jo viņi kapā un spēlē. Kā vēl var domāt, ka Raptors paņems 4:1 vai 4:0. Liela daļa ekspertu te iekritīs.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 20:12, pirms 8 gadiem
a kada ir statistika clutch metienos Kobem salidzinot ar Lebronu?
ka tik atkal tev nesanak parsteigums! slinkums tagad meklet, pec pusstundas pameklesu vai pamekle Tu ja nav slinkums, tiri intreses pec , un iemet te linku! lai nesanak atkal ka busi izdomajis vai iedomajies status pec sava prata!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 20:18, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: a kada ir statistika clutch metienos Kobem salidzinot ar Lebronu?
ka tik atkal tev nesanak parsteigums! slinkums tagad meklet, pec pusstundas pameklesu vai pamekle Tu ja nav slinkums, tiri intreses pec , un iemet te linku! lai nesanak atkal ka busi izdomajis vai iedomajies status pec sava prata!
Tu maz zini, ko nozīmē clutch?

Tas ir metieni pēdējās 5 minūtēs, kad starp komandām ir +/- 5 punkti.

Veci dati gan man atradās no 2012 gada, bet tad Lebronam bija 46%, Kobem 39%.

Tur jau tā lieta, ka jūs visi te jaucat, kas ir clutch. Vot tajās pēdējās 5 minūtēs Lebrons valda. Nu un ka nemet pēdējo metienu? Arī tie visi pārējie ir svarīgi. Un teikt, ka Lebrons tādos čouko var tikai chubaks un valjera, jo viņi ir ritīgākie heiteri un antifani.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 20:25, pirms 8 gadiem
Redz kur kkāds lists par pēdējām 24 sekundēm ar +/- 2 rezultātu. Un Lebrons otrais.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 20:30, pirms 8 gadiem

     [+] [-]

, 2017-04-21 20:59, pirms 8 gadiem
Tagad tiem pokemoniem ir tiešām jāielien pokibumbā un jāizlaiž no tās tikai tad, ja GSW uzvar finālu..

     [+] [-]

, 2017-04-21 21:03, pirms 8 gadiem
eu TU , LAs_Bos antifans!
zinu vairak neka Tu doma!
gaidu Komentu no Mixes, .... kas ta nu- statistika melo?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-21 21:06, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: eu TU , LAs_Bos antifans!
zinu vairak neka Tu doma!
gaidu Komentu no Mixes, .... kas ta nu- statistika melo?
Es tik tev palīdzēju atrast status Jo besī, ka te daudzi tikai muld uz savu iztēli, bet kad iemet acīs status, tad mute ciet.

     [+] [-]

, 2017-04-21 21:18, pirms 8 gadiem
paldies par statiem Tev!
tiesi tā! par to muldesanu pilnigu piekritu!

     [+] [-]

, 2017-04-21 22:19, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: http://www.ranker.com/list/most-clutch-nba-players-today/logblobo
Saraksts gavno. Brandon Roy ? WTF?! Cik gadus tas džeks līgā jau nespēlē ?
Un jebkurš 'clutch' saraksts bez Džo Džonsona un Pola Pīrsa ir sūds.

     [+] [-]

, 2017-04-21 22:21, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu maz zini, ko nozīmē clutch?

Tas ir metieni pēdējās 5 minūtēs, kad starp komandām ir +/- 5 punkti.

Veci dati gan man atradās no 2012 gada, bet tad Lebronam bija 46%, Kobem 39%.

Tur jau tā lieta, ka jūs visi te jaucat, kas ir clutch. Vot tajās pēdējās 5 minūtēs Lebrons valda. Nu un ka nemet pēdējo metienu? Arī tie visi pārējie ir svarīgi. Un teikt, ka Lebrons tādos čouko var tikai chubaks un valjera, jo viņi ir ritīgākie heiteri un antifani.
Uztvere par clutch laikam katram ir savādāka..
Vari argumentēt, bet pēdējo metienu es labāk dotu mest 39% Kobem, nevis 46% Lebronam.

     [+] [-]

, 2017-04-21 22:26, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Uztvere par clutch laikam katram ir savādāka..
Vari argumentēt, bet pēdējo metienu es labāk dotu mest 39% Kobem, nevis 46% Lebronam.
Tur viss smuki uzrakstīts ar statiem.

Kobem jau sen runāts, ka ir baigais varonis, ka iemet game winner, bet tam pašam pretī noliek neiemestos un nekas baigs tur nav.

Tev gavno, jo nav viņi, bet acīmredzot neizmeta tik daudz, lai tur būtu. (ja redzi, tad lista augšā ir rakstīts "pēdējos 5 gados" un vismaz 2 gadus veci dati un tad bija Rojs).

     [+] [-]

, 2017-04-21 22:31, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Saraksts gavno. Brandon Roy ? WTF?! Cik gadus tas džeks līgā jau nespēlē ?
Un jebkurš 'clutch' saraksts bez Džo Džonsona un Pola Pīrsa ir sūds.
Nu tad atrodi tos sūda sarakstus, kur viņi abi ir, lai nav tikai tavs viedoklis.

Starp citu pirmajā manā listā Pīrss bija līdz 2012. gadam.

(20.18. komentam aizmirsu piemest to linku).

The 15 Most Clutch NBA Players of All Time -...

     [+] [-]

, 2017-04-21 22:34, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu tad atrodi tos sūda sarakstus, kur viņi abi ir, lai nav tikai tavs viedoklis.

Starp citu pirmajā manā listā Pīrss bija līdz 2012. gadam.

(20.18. komentam aizmirsu piemest to linku).

http://www.therichest.com/sports/basketball-sports/the-15-most-clutch-nba-players-of-all-time/
Nu ja Džonsonam pēdējo 10 gadu laikā ir visvairāk game-winneru, kā viņš var nebūtu vismaz TOP 5 jebkurā clutch sarakstā ?

     [+] [-]

, 2017-04-21 22:35, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tur viss smuki uzrakstīts ar statiem.

Kobem jau sen runāts, ka ir baigais varonis, ka iemet game winner, bet tam pašam pretī noliek neiemestos un nekas baigs tur nav.

Tev gavno, jo nav viņi, bet acīmredzot neizmeta tik daudz, lai tur būtu. (ja redzi, tad lista augšā ir rakstīts "pēdējos 5 gados" un vismaz 2 gadus veci dati un tad bija Rojs).
Neiet jau runa par to, ka Kobe bija baigais varonis, bet gan par to, ka labāks metējs.

     [+] [-]

, 2017-04-21 22:40, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Neiet jau runa par to, ka Kobe bija baigais varonis, bet gan par to, ka labāks metējs.
Atrodi statistiku, ka labāks metējs ir Kobe.

Un Džonsons kā redzu ir iemetis 8 game winnerus 10 gadu laikā. Par game winneriem nebija runa.

     [+] [-]

, 2017-04-22 00:24, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Lielais eksperta kungs,

Kuram, tavuprāt, Oklahomas 2. spēlē vajadzēja mest vairāk ?
Oladipo, kurš ķip ir komandas otrais labākais spēlētājs bija 4/14, tādam mest vairāk ? Vai Robersonam, kurš mest nejēdz un visus punktus savāc ar layupiem transition spēlē.
Lebrons ķip ahūnais zvērs (daļēji piekrītu), bet iedod viņam Vestbruka komandas biedrus un viņš tālāk par otro raundu (vai ECF labākajā gadījumā) vairs netiktu. Viņam ir tādu šūteru blice - Korvers, Frajs, Smits, Love, Irvings, Džefersons. Kas ir Vestbrukam - viens McDermots, turklāt viņš arī ir ļooooti streaky šūteris. Tas pats arī ar Hārdenu viņam apkārt ir nolasīti džeki, kas māk gūt punktus un iemest brīvos metienus. Vestbrukam tāda otra džeka komandā vienkārši nav, tāpēc viņam IR jāmēt 30+ metieni spēlē, lai OKC vispār būtu cerība uz uzvaru. Bez viņa OKC pat tuvu PO nebūtu. Par TD statistiku runājot - pilnīgu sviestu pateici - papēti regulārās sezonas status, kāda ir komandas bilance, kad Vestbrukam ir tripple-double un kāda ir bilance, kad viņam ir švaka spēle.
Paldies.
Tu esi smieklīgs ! Iedot LeBronam tādus komandas biedrus?? Kas bija pirms diviem gadiem finālos, kad LeBrons bija vienīgais līderis Klīvlendā? Viens pats 4-2 izvilka . Tie tomēr bija fināli, klauns gatavais .

     [+] [-]

, 2017-04-22 00:27, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Būsim godīgi, Boguta un Grīna trūkums izšķīra to sēriju. Tiesa gan vēl gadu iepriekš Cavs būtu uzvarējuši ar Ērvingu un Lavu, tā kā viņi ir kviti.
Beidzot vēl kāds normāls cilvēks šeit ir . Nesaprotu - Nepatīk LeBrons , nu nepatīk , kāpēc jāheito, jānod*rš viņš .?
Man arī nepatīk GSW , pat apsveikt nenāca pagāšgad , vienīgais Greens parādīja Respektu LeBronam, a 2015 gadā , LeBrons parādīja vismaz cieņu .

     [+] [-]

, 2017-04-22 00:29, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: KD pēc kārtējā titula...
pusijs pat vienu nav dabūjis... vienīgajā finālā no Lebrona tā pa muguru dabūja, ka pat pag. gadā nobijās no iespējamā atkārtojuma un pagrūda no 3:1. Pēc kārtējā titula.. ha ha ha

Lielākais mīslis NBA vēsturē tas pusijs ir. Ja viņš tur nebūtu, ne tik ļoti riebtu GSW...
Pa muguru dabūja , labs !
Ja gadījumā neredzēji -
';

     [+] [-]

, 2017-04-22 00:30, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Izcila bilde
Jā , Bez šaubām !

     [+] [-]

, 2017-04-22 00:33, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Iguodalam bija muguras problēmas Tieši dēļ Iguodalas veselības GSW nepacēla kārtējo titulu. Šogad visi ir sataupījušies uz PO un var ņemt titulu!
HMB kosmonauti var paņemt bez Alena spēlējošos MEM, HOU un Cavs, bet ne GSW!
Tu jau meklē attaisnojumus, āksts!

     [+] [-]

, 2017-04-22 00:37, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: Mixes
Tu saki- " Lieta ir tā, ka viņš ir neapturams ejot uz grozu, bet, kad jāiemet tāli izšķiroši metieni, tad ir pļurkt "
Pēc tavas logikas sanak, ka tas pats ari parejam zvaigznem, tepat postu augstak kur iemeta statistiku!
Vai varbut teiksi ka tie pareji speciali ieksa meta tikai pedejos izskirosos metienus, a parejos vnk garam, vai ka? ja jau statisika ir tik lidziga?
LeBrons ir zvērs . Kad 2015 gada finālos viņu presēja pa diviem , pat trim spēlētājiem brīžiem, viņš pacēla divas uzvaras un vēl spēja vākt 40+punktus spēlē . Ja tas nav MVP sniegums,tad es nezinu , kas tas ir ..

     [+] [-]

, 2017-04-22 00:40, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Uztvere par clutch laikam katram ir savādāka..
Vari argumentēt, bet pēdējo metienu es labāk dotu mest 39% Kobem, nevis 46% Lebronam.
Tikai žēl , ka tu to nespēj ietekmēt .

     [+] [-]

, 2017-04-22 01:18, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Tu esi smieklīgs ! Iedot LeBronam tādus komandas biedrus?? Kas bija pirms diviem gadiem finālos, kad LeBrons bija vienīgais līderis Klīvlendā? Viens pats 4-2 izvilka . Tie tomēr bija fināli, klauns gatavais .
Tev gadījumā nav slapjie sapņi par Lebronu ?

Mudaks. Vaitad Irvings līdz finālam nebija ierindā ? Un Smits, Tompsons, Delijs ? Bez Irvinga Cavs tajā gadā pat līdz finālam netiktu.

     [+] [-]

, 2017-04-22 01:20, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Tikai žēl , ka tu to nespēj ietekmēt .
KOOO ?

Lebrons pat savā komandā nav klouzeris. Pēdējo metienu atvēl Irvingam. Neredzu pamatu, lai viņš jebkurā clutch sarakstā būtu top2.

     [+] [-]

, 2017-04-22 09:57, pirms 8 gadiem
statistiku studija par izskurisam spele sezonas garum!
kad bija izskirosi pedejie metieni un kas meta?
savadak atkal te plika caureja un noliksana, tas ka Tev atmina palikusas 2 epizodes no sezonas neko neozime...