Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim pirmajā spēlē pret Karmelo 31 punkts un "double-double"

Rolands Eliņš

Porziņģim pirmajā spēlē pret Karmelo 31 punkts un "double-double"
Karmelo Entonijs un Kristaps Porziņģis
Foto: AP/Scanpix

NBA sezonas pirmajā spēlē Kristaps Porziņģis bija pārliecinoši rezultatīvākais savā komandā, gūstot 31 punktu un savācot 12 atlēkušās bumbas. Viņa pārstāvētā „Knicks” viesos ar 84:105 pārliecinoši piekāpās „Thunder”, kuras rindās debitēja bijušais Ņujorkas līderis Karmelo Entonijs un „triple-double” savāca Rasels Vestbruks.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 38 minūtes, kurās guva 31 punktu (1p. 7/9, 2p. 9/19, 3p. 2/6) un savāca 12 atlēkušās bumbas, trīs no tām uzbrukumā. Porziņģa rēķinā arī viena ļoti efektīga rezultatīva piespēle, viens bloķēts metiens, bet arī divas kļūdas un trīs piezīmes. Viņš maču pabeidza ar +/- rādītāju mīnus 17.

Porziņģa karjerā šī ir ceturtā NBA spēle ar vismaz 30 punktiem. Aizvadītajā sezonā viņš izcēlās ar spēlēm, kurās guva 35, 34 un 31 punktu. Taču šī ir pirmā reize, kad Porziņģis sasniedza iespaidīgo 30+10 robežu.

Porziņģis pirms spēles īpaši sasveicinājās ar savu bijušo komandas biedru Karmelo Entoniju, un mača sākumā Porziņģis sedza tieši Entoniju. Kristaps izcēlās ar bloķētu metienu no aizmugures un vēl vairākas reizes apgrūtināja Entonija metienus, liekot viņam savu laiku Oklahomsitijā sākt ar sešiem netrāpītiem metieniem no septiņiem.

„Knicks” pirmajā ceturtdaļā pieļāva veselas desmit kļūdas, taču zaudēja tikai ar 24:27, jo arī „Thunder” spēlēja dažbrīd pavirši, dažbrīd neveiksmīgi. Pirmajā puslaikā Porziņģis „Knicks” uzbrukumā darīja visu, iemetot tālmetienu, realizējot pustālos, tiekot pie soda metieniem un apspēlējot groza tuvumā. Viņš jau pirmajā puslaikā savāca 19 (!) punktus, un viņa segšana nepārprotami kļuva par „Thunder” prioritāti. Porziņģa sedzēja statusā nomainījās gan Entonijs, gan Pols Džordžs, gan Stīvens Adamss, un vairākkārt Porziņģim klāt nāca arī otrs sedzējs, apgrūtinot viņa spēli.

„Knicks” parādīja atzīstamu sniegumu aizsardzībā puslaika pirmajās 23 minūtēs, bet pašas beigas tika izgāztas. „Thunder” ar reaktīvo Raselu Vestbruku priekšgalā veica izrāvienu 11:0 un puslaiku pabeidza ar 53:42, Džordžam pēdējā sekundē triecot bumbu grozā pēc pārtvertas „Knicks” piespēles. Ņujorkas treneris Džefs Hornačeks ļoti agresīvi protestēja par tiesnešu lēmumu nefiksēt piezīmi pret „Knicks”, bet tehnisko piezīmi saņēma pats Hornačeks.

Trešajā ceturtdaļā Porziņģis tika segts īpaši aktīvi, un viņš guva tikai divus punktus. Viņa pretspēlētājs Džordžs bieži vien nemaz neļāva Porziņģim saņemt bumbu, bet, kad tā tika saņemta, centās piespiest latvieti izdarīt piespēli, nevis uzbrukt pašam. Bez Porziņģa „Knicks” sastāvā neatradās regulārs punktu guvējs, un sekoja vairāku minūšu ilga nespēja gūt punktus. Tikmēr „Thunder” atrāvās jau 20 punktu attālumā (79:59), turklāt Vestbruks ceturtdaļas vidū izdarīja trīs precīzas „alley-oop” piespēles pēc kārtas.

Mača pēdējā ceturtdaļā "Knicks" būtiski pietuvoties neizdevās. Porziņģis gan izcēlās ar vairākiem gūtiem groziem, ieskaitot vēl vienu tālmetienu, bet pārējiem "Knicks" spēlētājiem ar metieniem nesekmējās, turklāt joprojām tika pieļautas daudz kļūdas. "Thunder" bez lielām problēmām nosargāja uzvaru ar 105:84.

"Thunder" uzvarā "triple-double" savāca Vestbruks, kurš turpināja pagājušajā sezonā iesākto, kad šajā ziņā uzstādīja NBA rekordu, taču šodien spēles gaitā Vestbruks ļāva ar bumbu daudz spēlēt arī citiem. Džordžs izcēlās ar 28 punktiem, bet Entonijs sameta 22 punktus.

"Knicks" spēles ievadā palika bez Maikla Bīzlija, kurš pēc sava pirmā iemestā metiena neveiksmīgi piezemējās, pagrieza potīti un maču atstāja. Tāpat ļoti maz spēlēja Franks Ntikilinā un Villijs Ernangomess, kurus "Knicks" vadība teju visu vasaru sauca par komandas nākotnes sastāvdaļu, bet šonakt priekšroku deva aizsardzībā ļoti nepārliecinošu maču aizvadījušajiem Enesam Kanteram un Ronam Beikeram.

”Thunder”-”Knicks” 105:84 (27:24, 26:18, 26:17, 26:25)

Thunder:Džordžs 28 (3p. 6/13), Entonijs 22, Vestbruks 21 (16 rez.p., 10 atl.b.), Adamss 12, Robersons 6, Grants 5, Džonsons 4, Abriness 3, Fergusons 2, Feltons 2, Patersons, Huestiss.
Knicks: Porziņģis 31 (12 atl.b.), Kanters 10, Lī 9, Hārdevejs 8, Beikers 6, O`Kvins 6 (10 atl.b.), Makdermots 4, Sešonss 3, Ernangomess 3, Tomass 2, Ntikilinā, Dotsons.

Statistika

KomandasMetieniTālmetieniSoda metieniAtl.b.Rez.p.Kļūdas
Thunder39/90 (43%)11/38 (29%)16/22 (73%)412618
Knicks32/79 (40%)7/24 (29%)13/20 (65%)411925

Izmantotie resursi:
NBA.com: Promo

 +28 [+] [-]

, 2017-10-20 05:41, pirms 7 gadiem
Apbrīnojami laužņi ir Knicks saspēlnieki!
Hornačeks ir vnk losis,ka tur laukumā ākstu Beikeru,kam vieta,labākajā gadījumā,ir LBL2!
Mūsu pašu Janka Strēlnieks easy varētu būt Knicks starta pieciniekā Sessions vietā!
Žēl Kristapa,kas viens vnk nepavilks šo Knicks laužņu baru,neskatoties uz savu izcilo sniegumu!

 +10 [+] [-]

, 2017-10-20 05:42, pirms 7 gadiem
Metienu precizitāte protams iespārda, cerams ieskriesies... bet nu NY izskatās anāli, pat nav epitetu.

 +16 [+] [-]

, 2017-10-20 05:42, pirms 7 gadiem
Iedomājos Knicks bez Porzinga, būtu reāli nabagi

 +18 [+] [-]

, 2017-10-20 05:43, pirms 7 gadiem
Ņujorkai vajag saspēles vadītāju, tas Sessions ir drausmas... Ntikilina izskatījās sadedzis... Kanter un Thomas - pat neizsteigšos.... KP normāla spēle 31+12 plus sulīgs bloks pret Carmelo

 +13 [+] [-]

, 2017-10-20 05:43, pirms 7 gadiem
KP malacis, bet nav, kas viņam pienes munīciju. Beikers vsp viens no lielākajiem pārpratumiem NBA.

  +9 [+] [-]

, 2017-10-20 05:43, pirms 7 gadiem
Varbūt vienkārši pretinieks bija mazliet par stipru, bet kopējais iespaids par Knicks spēli - diezgan bēdīgs. Kļūda, grozs, kļūda, grozs, kļūda, grozs.

  +5 [+] [-]

, 2017-10-20 05:44, pirms 7 gadiem
Nafig Draftēt kautko ja var visuskolas puikas laist laukumā 3/4daļas..

žēl beasly būtu vismaz ar KP sametuši normāli..

bet pagaidām pat no tanka nav izkāpuši..

  +9 [+] [-]

, 2017-10-20 05:45, pirms 7 gadiem
NY izskatās slikti, bet vai tas ir pārsteigums? man noteikti nē. Komanda pārbūvējas esot pirmo gadu bez Džeksona un jo sliktāka pozīcija pēc sezonas, jo labāk NY knicks

     [+] [-]

, 2017-10-20 05:46, pirms 7 gadiem
Jāsaka Thunder arī bira nejēgā ...

 +13 [+] [-]

, 2017-10-20 05:47, pirms 7 gadiem
Porzim arī šogad visi vārti vaļā, jo viņš ir vienīgais jēdzīgais metējs, takā domāju, ka vidēji varētu samest pat 22+

 +13 [+] [-]

, 2017-10-20 05:48, pirms 7 gadiem
Ņemot vērā, ka šodien pretī bija draudīgais OKC, bija normāli. Ļoti patika pirmais puslaiks. Visu iegāza 3/4. Jācer, ka ar laiku tomēr aizies un varēsim cerēt uz play-off. Vai vismaz tuvu tam. To arī novēlu!

  +3 [+] [-]

, 2017-10-20 05:49, pirms 7 gadiem
Karmelo jau beigās pats smējās, bija ļoti ne savā ādā, tomēr pirmā spēle jaunā komandā pret savu veco komandu.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-20 05:52, pirms 7 gadiem
KP vajag Teodosiču asap

 +13 [+] [-]

, 2017-10-20 05:52, pirms 7 gadiem
njaam - komandā 4 saspiči un neviens šodien nebija normāls, bumbas zaudē driblē pārimprovizētas piespēles, metieni pavirši...
Gribētos uzteikt nedaudz Knicks aizsardzību - slikti ka ātros uzbrukumus daudz pieļāva un neapturēja, bet lēnā spēlē bija brīžam novērota līdz šim ne tik manāma centība 😉
par KP - izskatās, ka mūsu pravietis būs gatavs jaunajai lomai 😊 žēl ka šodien visi 3 danki atsitās stīpā, a tā būtu carrer high pts 😉
Žēl Bīzlija... Bostonietis piesauca nelaimi ar savu komentu pie viena raksta smejoties "kurš ta nu 3 nba spēļu dienā pabeigs sezonu"...

p. s. kopš kura laika NBA svilpj nostaigātus?

  -1 [+] [-]

, 2017-10-20 05:53, pirms 7 gadiem
Statistika ļooti laba. Pati komanda...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-20 05:53, pirms 7 gadiem
Prieks par KP, bet nu Beikers, Makdermots, Ntilikina, Thomas pilnīgākie nespējnieki nesaprotu kāpēc Villiju tā marinēja uz soliņa. Cerams Bīzlijam nekas nopietns, lai gan neizskatījās pārāk labi

  +4 [+] [-]

, 2017-10-20 05:54, pirms 7 gadiem
Katrā ziņā žēl KP, ka tik talantīgam džekam jāspēlē tādā miskastē kā Knicks, tiešām žēl! . Bet Dēļ Kristapa bija vērts skatīties, žēl, ka neiekrita vēl tie pāris, tad būtu pārspējs savu rekordu - 35p. Bet tā mūsējam neko pārmest! Par pārējiem nav vērts nemaz runāt, pa lielam, kurš tur var tai komandā iemest ir KP un Hardaway JR.Tas ir izsmiekls vnk! Pārējie tur vnk ir pelavas!

  +4 [+] [-]

, 2017-10-20 05:56, pirms 7 gadiem
KP tagad vajag maksimāli plēst individuāli un pēc 2 gadi iet prom, nebūs NY nekas labs.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-20 05:56, pirms 7 gadiem
KP MOnstrs, komanda miskastes

  +7 [+] [-]

, 2017-10-20 05:57, pirms 7 gadiem
Porziņģis malacis, savu darbu padarīja, bet nu komandai jāsastāv no vismaz trim tādiem džekiem, kamēr pārējā Knicks ir vien saldējuma kociņš pliks...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-20 05:57, pirms 7 gadiem
šogad varēsim ļoti labi baudīt Kp statistiku. Tikai zel, ka neviens nav spejīgs viņu atbalstīt vrb ižšaus kādā spelē, bet ne visā sezonā. Hardweys Atlanta pilnīgs pretstats bija nekā šodien. Laikam visi, kas atnāk uz NYK pazaudē speli. Beikers vnk kā jau beikers katru gadu

  +7 [+] [-]

, 2017-10-20 06:09, pirms 7 gadiem
Njā. Statistikas ziņā KP katru spēli varēs vākt labus status. Tas vismaz būs pozitīvi! Katrā spēlē 20, 30 punkti stabili. Un double-double!
Bet uztrauc vairāk tas, vai Hornačeks ātri vien nenobeigs KP.? 38min.manuprāt.biśk pa traku. 30 ok.bet ne vairāk. Cita lieta, ka nav jau vinju kam aizvietot!

     [+] [-]

, 2017-10-20 06:14, pirms 7 gadiem
A kur Kuzminskas?
KP šodag noteikti būs 40+ un arī triple double
Slēpts komentārs: parbmx

  -1 [+] [-]

, 2017-10-20 07:06, pirms 7 gadiem
Ja Karmelo ievilks Thunder play off tad skaidrs ka pie vainas ir NY vadība. Manuprāt arī Hornačeks par mīkstu priekš trenera.

     [+] [-]

, 2017-10-20 07:11, pirms 7 gadiem
Izskatās ,ka te puse komentētaju ir no mēness nokrituši!!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-20 07:18, pirms 7 gadiem
Thomas vispār 15 min un -23.To čali vēl vispār ilgi turēs komandā?

  -2 [+] [-]

, 2017-10-20 07:20, pirms 7 gadiem
skatamies uz lietām reāli - Kristapam nemaz tik laba spēle nebija, metienu precizitāte pazema, bloku maz, piespēļu maz, pārtverto nav, +/- liels mīnuss, nepadara labākus komandus biedrus, tāpēc arī tāds zaudējums. Bet kāds viņam ir potenciāls to visu salabojot! Kristapam nav jādomā par 30 punktiem katrā spēlē, Kristapam ir jādomā, kā uzlabot šīs lietas un kā padarīt komandas biedrus labākus, jo viņš jau ir galvastiesu pārāks par visiem

  +5 [+] [-]

, 2017-10-20 07:22, pirms 7 gadiem
pūce rakstīja: A kur Kuzminskas?
KP šodag noteikti būs 40+ un arī triple double
pasaki man, kur Tu šobrīd redzi trešo 10, blokos? Būtu jābūt piespēlēs, bety tur ir kā līdz kosmosam

  +2 [+] [-]

, 2017-10-20 07:23, pirms 7 gadiem
pūce rakstīja: A kur Kuzminskas?
KP šodag noteikti būs 40+ un arī triple double
Tu laikam neizproti triple-double. KP reti kad izkārto piespēli, pēc kuras uzreiz seko metiens, tāpat 10 bloki vai pārtvertas bumbas? - Ļoti reti. 40+ droši vien būs un nekāds pārsteigums ja vidēji double-double iekrātos.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-20 07:24, pirms 7 gadiem
Feldzis18 rakstīja: Ņujorkai vajag saspēles vadītāju, tas Sessions ir drausmas... Ntikilina izskatījās sadedzis... Kanter un Thomas - pat neizsteigšos.... KP normāla spēle 31+12 plus sulīgs bloks pret Carmelo
Par citiem piekrītu,bet Kanters ir pat ļoti noderīgs. Tiesa gan steigšus būtu jātiek vaļā no Noā.

     [+] [-]

, 2017-10-20 07:48, pirms 7 gadiem
Pašreiz grūti vērtēt, jo Oklahoma ir pilnīgi cita līmeņa komanda šobrīd. Pirmoreiz redzēju, kā Vestbrūks nevis vilka rezultātu, bet baudīja spēli. Nu var pilnīgi droši teikt, ka arī Tanderiem ir Big Trīs. Atsevišķā spēlē viņi var uzvilkt jebkurus, arī Goldensteitu (it sevišķi, ja Karijam&Co nekrīt trīņi). Viens no favorītiem uz finālu.

 +12 [+] [-]

, 2017-10-20 07:49, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Ja Karmelo ievilks Thunder play off tad skaidrs ka pie vainas ir NY vadība. Manuprāt arī Hornačeks par mīkstu priekš trenera.
Karmelo nav ''jāievelk'' Thunder playoffos. Thunder jau entos gadus ir stabila playoff komanda.
Tas, ko Karmelo var darīt - palīdzēt pasisties līdz finālam.

     [+] [-]

, 2017-10-20 08:14, pirms 7 gadiem
Beikers paradija visiem ka jaspele..😊 wnk drausmas tas ir labakais saspelnieks😄😄

     [+] [-]

, 2017-10-20 08:21, pirms 7 gadiem
miskastes komanda bezcerīga.

jākoncentrējas KP uz personīgo spēli un sniegima uzlabošanu.

drafts izniekots. principā tiksi NY izvēle tik vāja, visi tuvākie drafti jau reāli palīdzējuši komandām, arī aiz NY izvēles

  +1 [+] [-]

, 2017-10-20 08:32, pirms 7 gadiem
Ņemot vērā, ka tā ir pirmā spēle, ir smieklīgi kādam pārmest par precizitāti kautko

  +6 [+] [-]

, 2017-10-20 08:33, pirms 7 gadiem
Njaa... Bēdīgi... Es nesaprotu, ko viņi ar to Tomasu auklējās, turklāt iedod tādu līgumu??? Tur jau sen vajadzēja atlaist, jo jau pagājušogad bija nespējnieks, bet izskatās, ka šogad ir vēl trakāk... Labs viņš bija tikai Porziņģa pirmajā gadā. Un Beikeram točna ir jābūt labi ja otrajam saspēlniekam... Nu nav viņš nopelnījis tik daudz minūtes... Tad jau labāk laidiet Ntilikinu - ok sākumā būs bēdīgi, bet vismaz ir cerība uz kādu izaugsmi utt. Diezgan drausmīgi izskatās situācija ar saspēlniekiem. Un Hārdevejs ar Lī arī šodien pieticīgi - priekš tiem miljoniem gaidu no viņiem lielāku pienesumu.

Kas ar Kuzminsku?

  +3 [+] [-]

, 2017-10-20 08:34, pirms 7 gadiem
Aigaro rakstīja: skatamies uz lietām reāli - Kristapam nemaz tik laba spēle nebija, metienu precizitāte pazema, bloku maz, piespēļu maz, pārtverto nav, +/- liels mīnuss, nepadara labākus komandus biedrus, tāpēc arī tāds zaudējums. Bet kāds viņam ir potenciāls to visu salabojot! Kristapam nav jādomā par 30 punktiem katrā spēlē, Kristapam ir jādomā, kā uzlabot šīs lietas un kā padarīt komandas biedrus labākus, jo viņš jau ir galvastiesu pārāks par visiem
44% 2p metienos un 33% 3p ir zema precizitāte?? Tas ir normāls rādītājs, es pat teiktu samērā augsts procents. Tam pašam Džordžam 28p 39%.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-20 08:51, pirms 7 gadiem
Noteikti, ka Biedriņa stila fričene palīdz tos double-double vākt.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-20 08:57, pirms 7 gadiem
djimanti rakstīja: Njā. Statistikas ziņā KP katru spēli varēs vākt labus status. Tas vismaz būs pozitīvi! Katrā spēlē 20, 30 punkti stabili. Un double-double!
Bet uztrauc vairāk tas, vai Hornačeks ātri vien nenobeigs KP.? 38min.manuprāt.biśk pa traku. 30 ok.bet ne vairāk. Cita lieta, ka nav jau vinju kam aizvietot!
Pirms sezonas visi runāja, ka NYK garais gals pārbāzts kā nu minūtes dalīs, bet tagad jau pēkšņi nav neviens, kas KP var dot atpūtu

     [+] [-]

, 2017-10-20 08:59, pirms 7 gadiem
Komandā ļoti slikti spēlēja, tai skaitā ja KP6 būtu labāks procents, tad rezultāts būtu pieklājīgāks. 84 p priekš NBA ir ļoti maz

     [+] [-]

, 2017-10-20 09:04, pirms 7 gadiem
tullamore rakstīja: 44% 2p metienos un 33% 3p ir zema precizitāte?? Tas ir normāls rādītājs, es pat teiktu samērā augsts procents. Tam pašam Džordžam 28p 39%.
44% 2pt ir slikti.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-20 09:06, pirms 7 gadiem
Ivijis rakstīja: Njaa... Bēdīgi... Es nesaprotu, ko viņi ar to Tomasu auklējās, turklāt iedod tādu līgumu??? Tur jau sen vajadzēja atlaist, jo jau pagājušogad bija nespējnieks, bet izskatās, ka šogad ir vēl trakāk... Labs viņš bija tikai Porziņģa pirmajā gadā. Un Beikeram točna ir jābūt labi ja otrajam saspēlniekam... Nu nav viņš nopelnījis tik daudz minūtes... Tad jau labāk laidiet Ntilikinu - ok sākumā būs bēdīgi, bet vismaz ir cerība uz kādu izaugsmi utt. Diezgan drausmīgi izskatās situācija ar saspēlniekiem. Un Hārdevejs ar Lī arī šodien pieticīgi - priekš tiem miljoniem gaidu no viņiem lielāku pienesumu.

Kas ar Kuzminsku?
Mindaugas Kuzminskas is inactive for Thursday.
The Knicks picking up guys like Doug McDermott moved Kuz down the depth chart. Kuzminskas could make the rotation at some point, but it could be a while. Oct 19 - 6:37 PM

     [+] [-]

, 2017-10-20 09:06, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: 44% 2pt ir slikti.
44% ir metienos no spēles

  +7 [+] [-]

, 2017-10-20 09:25, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: 44% 2pt ir slikti.
Nē nu protams, ja tu esi DeAndre Džordans kurš punktus gūst metru no groza tad tas ir slikts procents, bet ja tu esi komandas galvenais "šūteris", tad ir ļoti labs rādītājs.

Salīdzinājumam vakar:

Wall 35% 10/28
B.Beal 35% 6/17
A.Davis 39% 9/23
Cousins 42% 9/21
Irving 7/25 28%

un vēl varu nosaukt daudz un dikti spēlētāju kuriem sliktāks procents metienos. Izņēmums grieķu Janka kurš lādēja vakar ar 60%.

P.S iespējams es sajaucu kopējo FG% ar atsevišķiem FG 2p un 3p. Bet būtību tas nemaina. 44% ir "virs vidējā rādītājs".

  +1 [+] [-]

, 2017-10-20 09:28, pirms 7 gadiem
večukiņš rakstīja: Par citiem piekrītu,bet Kanters ir pat ļoti noderīgs. Tiesa gan steigšus būtu jātiek vaļā no Noā.
Ir ir noderīgs. Kā putnu biedēklis vai veļas striķa turētājs dārzā būtu lielisks.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-20 09:32, pirms 7 gadiem
Lielākie pārbaudījumi vēl priekšā, kad pretī nāks zemāka ranga komandas, kuras uz KP liks double team (un var pat mierīgi likt 3 virsū pie pārējās miskastes).
Skaidrs, ka 38min nav normāli. Cerams, tas dēļ Bīzlija tikai, jo nu max 33-34min, ja grib labāko no KP. Abos pēdējos nogriežņos (1. puslaika un pirms nomainīšanas beigās) jau diezgan peldēja. Metot pēdējos sodiņus, vispār bez elpas bija.

     [+] [-]

, 2017-10-20 09:35, pirms 7 gadiem
tullamore rakstīja: Nē nu protams, ja tu esi DeAndre Džordans kurš punktus gūst metru no groza tad tas ir slikts procents, bet ja tu esi komandas galvenais "šūteris", tad ir ļoti labs rādītājs.

Salīdzinājumam vakar:

Wall 35% 10/28
B.Beal 35% 6/17
A.Davis 39% 9/23
Cousins 42% 9/21
Irving 7/25 28%

un vēl varu nosaukt daudz un dikti spēlētāju kuriem sliktāks procents metienos. Izņēmums grieķu Janka kurš lādēja vakar ar 60%.

P.S iespējams es sajaucu kopējo FG% ar atsevišķiem FG 2p un 3p. Bet būtību tas nemaina. 44% ir "virs vidējā rādītājs".
Kopējais FG tas ir vidējais nevis virs vidējā.

2pt tas noteikti ir zem vidējā. Džeki, kuri danko taisa lay up 2pt % ir daudz labāks. Lebronam pag sezon 55% FG un tas ir ieskaitot trīnīšus.

     [+] [-]

, 2017-10-20 09:39, pirms 7 gadiem
Lai Knicks tanko Dončičam, bet dod mest šosezon KP, lai par scoring title var pacīnīties

     [+] [-]

, 2017-10-20 09:41, pirms 7 gadiem
Paskatījos highlitus, KP vizuāli izskatās stiprāks un spiežas postā, bet nu pretī nebija tie lielākie džeki. Kopumā KP izskatījās labi, pārējā komanda.. nu grūti teikt, visu spēli neredzot, bet likās, ka nevelk..

  +3 [+] [-]

, 2017-10-20 09:47, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kopējais FG tas ir vidējais nevis virs vidējā.

2pt tas noteikti ir zem vidējā. Džeki, kuri danko taisa lay up 2pt % ir daudz labāks. Lebronam pag sezon 55% FG un tas ir ieskaitot trīnīšus.
Nu tapēc es saku ka priekš DJ tas būtu briesmīgs %, bet priekš spēlētājā kurš met pustālos un spēlē postā tas ir ok. Lai nu kā visticamāk tev taisnība, jo statistikas fans neesmu, vienīgi salīdzināju KP % ar citiem. Un cipari rāda ka 44% ir ok, nevis kā daži saka zema, pazema precizitāte utt.

     [+] [-]

, 2017-10-20 10:09, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: 44% 2pt ir slikti.
44% ir kopējais metienu %, t.sk. 33% trīspunktniekos. paskaties, cik bija Karamelei un Džordžam, vienīgi Vestbruks >50%

     [+] [-]

, 2017-10-20 10:10, pirms 7 gadiem
Knikcs ir naivi, ja domā kā ar tādiem partneriem Kristaps varēs vilkt komandu. Tur daži ir tāda līmeņa spēlētāji, kuriem Latvijas izlasē vieta neatrastos (Bekers, Tomass, Lii). Par treneri vispār nav vārdu.
Slēpts komentārs: Rodriguez 2

  +1 [+] [-]

, 2017-10-20 10:22, pirms 7 gadiem
Nesaprotu, ko te daži pīkst par precizitāti, precizitātei nav ne vainas, ņemot vērā kā viņu sedza un mēģināja apturēt! Pēc pirmajām divām ceturtdaļām vispār bija 50%! Un pēc prezitates pretinieku līderu līmenī

  +3 [+] [-]

, 2017-10-20 10:31, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: stulbais nabags varēs plosīties visu karjeru taja misenē, tā arī neko neizcīnot
ja gribi redzēt stulbu nabagu - skaties spogulī

  -1 [+] [-]

, 2017-10-20 10:32, pirms 7 gadiem
Un kur pie velna ir Noā?

     [+] [-]

, 2017-10-20 10:37, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Un kur pie velna ir Noā?
12 spēļu diskvalifikācija

     [+] [-]

, 2017-10-20 10:46, pirms 7 gadiem
Ja sezonas darījumu logā piesaista Strēlnieku, tad par 8.vietu vēl var padomāt!

  +3 [+] [-]

, 2017-10-20 10:52, pirms 7 gadiem
bettt: rakstīja: Komandā ļoti slikti spēlēja, tai skaitā ja KP6 būtu labāks procents, tad rezultāts būtu pieklājīgāks. 84 p priekš NBA ir ļoti maz
1.Basketbols ir komandas sporta veids.
2. 31p vienam spēlētājam ir vairāk kā labi.
3. Thunder parādija sakarīgu aizsardzību.
4. Pirmajās spēlēs % visiem ir zemāks.
5. Kristapam % bija labs.
Slēpts komentārs: GrantsHills
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-10-20 10:59, pirms 7 gadiem
KP labs, toties PG pozīcija ir drausmīga, neviena caurgājiena, samocīti metieni, pāri centram ar grūtībām tiek. Vecais Feltons ar lieko svaru ir daudz labāks par visiem trim PG kopā. Francūzis vispār nesaprot, kur atrodas, Bakers vnk netur līmeni, Sešonam labākie gadi ir aiz muguras. Vajadzēja piesaistīt Rondo, tad visi šie shuuteri arī varētu mest, bet tagad, Lee, Hardvejs,KP pašiem jāmet grūti metieni pāri rokām. Pozicionālā basī knicks defs bija ok, bet ātrā pārejā thunder apskrēja knicks. RW šosezon vidēji būs 15+ asisti tur nav variantu. Potenciāls viņiem milzīgs. Tomasu vajag prom ātri, šodienas lielākās āzis!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-20 11:01, pirms 7 gadiem
Melderis88 rakstīja: Beikers paradija visiem ka jaspele..😊 wnk drausmas tas ir labakais saspelnieks😄😄
Nekad neesmu sapratis un nesapratīšu kā viņam varēja iedot tādu līgumu par tādu ciparu... Nu čalis pilnīgi nekāds, pilnīgas auzas, neko nespēj, ko gan ar tādu var sasniegt...

  +3 [+] [-]

, 2017-10-20 11:07, pirms 7 gadiem
Ar KP viss ir ok, viņš nekur nepazudīs un savu darbiņu paveiks, bet , diemžēl, kā jau prognozēts ar to būs par maz, lai komanda, ko jēdzīgu spētu parādīt, jo daudzi spēlētāji iekš Knicks ir vienkārši garām, nekam nederīgi... Saspēlnieki vispār katastrofas, saspēle nekāda, bumbas kustība nekāda, normāli iespēlēt bumbu, izkārtot iespējas, atrast savu līderi KP nevar, paši ari uzņemties un izkārtot sev momentus nevar , nu un ar tādiem kā komandai nav iespējms neko labu paveikt.

     [+] [-]

, 2017-10-20 11:09, pirms 7 gadiem
Ja vēl pret KP svilpu sodus,kā to dara pret tiem krutajiem,tad KP butu bijusi iespēja dabūt savus 40 punktus..3-4 sodi metienā/ejot uz grozu

     [+] [-]

, 2017-10-20 11:11, pirms 7 gadiem
Stulbais Hornačeks Ernangomesam un Kuzminskam arī nedod spēlēt, laigan, tie varētu normāli uzspēlēt un dot pienesumu uzbrukumā un Ernangomess labs cīnītājs pie groziem par bumbām, bet nu, cerams, kkas mainīsies un Hornačeks sāks rotēt ar spēlētājiem savādāk. Un , cerams, ka Bīzlijam nav nopietna trauma.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-20 11:11, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Kā jau prognozēju lemberdzēnu scenāriju. Lemberdzēni pavasarī arī spirinājās, bet beigās jau tapat bija #4-0
vot tu klauns. Par ko tu tur murgo? 5 gada revoluucijai netiec paari vai kaa? a varbuut sexuali izmantots, kuram shobriid loti truuks uzmaniibas?

     [+] [-]

, 2017-10-20 11:12, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Ja vēl pret KP svilpu sodus,kā to dara pret tiem krutajiem,tad KP butu bijusi iespēja dabūt savus 40 punktus..3-4 sodi metienā/ejot uz grozu
Jā, kādas 3 epizodes tādas bija , kur nedeva pret viņu sodus, tas besī.

     [+] [-]

, 2017-10-20 11:14, pirms 7 gadiem
Tyhmä neekeri saatana!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-20 11:33, pirms 7 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Jā, kādas 3 epizodes tādas bija , kur nedeva pret viņu sodus, tas besī.
Ja pretī ir Melo ar 4 piezīmēm, tad jau normāli, ka nedod. Pats KP arī mierīgi varēja ātrāk dabūt gan 3. (otrās ceturtdaļas vidū), gan 4.piezīmi (3/4 sākumā), kas liktu sēdēt malā. Priecājies vismaz par to, ka arī pret viņu ir kkāds respekts.

     [+] [-]

, 2017-10-20 11:36, pirms 7 gadiem
Paskatījos šorīt atkārtojumu.Patika KP un karameles atsveicināšanās. Un beigās intervija ar 3 OKC zvaigznēm . Nu ko NYK šiem var likt pretī, izņemot KP???

     [+] [-]

, 2017-10-20 11:40, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ja pretī ir Melo ar 4 piezīmēm, tad jau normāli, ka nedod. Pats KP arī mierīgi varēja ātrāk dabūt gan 3. (otrās ceturtdaļas vidū), gan 4.piezīmi (3/4 sākumā), kas liktu sēdēt malā. Priecājies vismaz par to, ka arī pret viņu ir kkāds respekts.
Jā, tas gan, tādā ziņā kkāds līdzsvars ir un kkāds respekts pret viņu arī ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-10-20 11:45, pirms 7 gadiem
Var jau būt, ka KP varētu būt kā Sabonis, kas dāļāja arī piespēles!
Kamēr nav augsta līmeņa PG, tikmēr KP varēs arī saspēli vadīt!
Minūtes gan vajadzētu ierobežot, lai pietiek spēka sezonai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-20 11:49, pirms 7 gadiem
HMB - NBA 2017 SAKUMS!!!! rakstīja: PG pozicija NYK miskaste, Seshonu+Lensu+Bakeru+vel Bonusaa kads jasuta uz griekiju un preti janem Strelkis

KP protams labs, pat vatniki vairs nesmird
Bet nu viens taadu miseni nepavilks, protams buus speles kur Hardavejs,Kanters,Lee sametis savus 20+ BET ir acimredzami ka KP ir vismaz pusotru limeni labaaks speletajs
Strēlniekam šajā līmenī nebūtu ko darīt- ātrumam netiktu līdzi!
Strēlnieks ir izcils pozicionālā spēlē un saspēlē ar garajiem, kur lēnie garie netiek līdzi! NBA arī garie ir kustīgi un tik viegli neietu cauri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-20 11:54, pirms 7 gadiem
HMB - NBA 2017 SAKUMS!!!! rakstīja: Sliktaaks par Bakeru toch nav
Spēlētu Eiropā, tad netiktu Eirolīgas komandā, bet NBA basī tāds Beikers ir noderīgāks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-20 11:58, pirms 7 gadiem
Tyhmä neekeri

     [+] [-]

, 2017-10-20 11:58, pirms 7 gadiem
HMB - NBA 2017 SAKUMS!!!! rakstīja: Kada zinaa noderigaks??? jo vinsh tur ir un aizpilda vietu??? kad vinsh ar bumbu iet paari centram man ir bails
Tieši ātruma ziņā! Var tikt līdzi defā! Pozicionālā spēlē, kur jāvada pāri un jāizkārto uzbrukums tur zaudē Strēlniekam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-20 12:03, pirms 7 gadiem
HMB - NBA 2017 SAKUMS!!!! rakstīja: Aivarin, es tev no sava ISTA FB profila uzrakstiju
Ja gribi redzet Biroja galveno Analiitiki, naksies ielagoties!

IESAKU
Muļķis tic brīnumiem. Paturi rokā brīnumsvecīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-20 12:08, pirms 7 gadiem
HMB - NBA 2017 SAKUMS!!!! rakstīja: Es tak zinu ka neesi akmenlasis, tam tik liels pazors ka seit vairs neradisies

Bet jateic kaa ir, izskatas ka tu esi vel stulbaks par vinu
Gandarīts ja? Tev muļķi nav saprašanas kas ir pazors..Akmenlasis vismaz ir cilvēks, bet tu lošara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-20 12:11, pirms 7 gadiem
HMB - NBA 2017 SAKUMS!!!! rakstīja: Un jums ir daudz kopiiga, viens vergo Svendsounam, otrs kaadam Jahvem
Nu nav mums tāda nospeķota "eksperteļa" galda . Paņem noberz ar smilšpapīru un nolako. Nu jā..tev rokas no irsas augušas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-20 12:14, pirms 7 gadiem
HMB - NBA 2017 SAKUMS!!!! rakstīja: Spriezhot peec vina vaardu krajums un maniereem kaa vinsh ar cilvekiem runaa, es vinu drizak sauktu par zaabaku nevis cilveku
Spriežot pēc tava vārdu krājuma, tev tuvā nākotnē spīd centrālcietums gan jau ka esi piedzimis sieviešu cietumā he he
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-20 12:16, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Var jau būt, ka KP varētu būt kā Sabonis, kas dāļāja arī piespēles!
Kamēr nav augsta līmeņa PG, tikmēr KP varēs arī saspēli vadīt!
Minūtes gan vajadzētu ierobežot, lai pietiek spēka sezonai!
Nu nevar 4.numurs dalīt tik daudz piespēles, kā centrs, kurš daudz spēlē ar muguru pret grozu

     [+] [-]

, 2017-10-20 12:17, pirms 7 gadiem
Pahans jau no Rakas zvanīja. Prasīja vai aplokā viss ir čiki briki
Rokas nost no pahana
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-10-20 12:33, pirms 7 gadiem
kristaps jau ari sonakt nebija ideals,bet izskatas ka bez Melo viniem ies veel gruutaak ,naudas izgaaztas bet apkaart kristapam taadi lohi speelee,piekritu ja ne streelnieku tad labaak Bertanu no spura varetu savaakt citaadi tas tur atkal benki paarsvaraa sildiis ,bet calis tak labs,bet kaa jau amerikaa,nevienam neintresee kaa vins eiropas cempii ,speeleja,taapat kaa nhl gudlevski peec veiksmiigaas olimpiaades nhl pie sprices nelaida!bet tomeer viniem jau uz vietas viss labaak redzams,bet seit esam tik gudrinieki ar sawaam idejaam!!ha ha

     [+] [-]

, 2017-10-20 13:16, pirms 7 gadiem
HMB - NBA 2017 SAKUMS!!!! rakstīja: Analiizes beigas sodienai!

Priekshskars aizveras
Turaas kepkas!!!
Pareizi, ka lekciju nenokavē
p.s. Kas kojās jauns, kā Aļoša uzvedas?

     [+] [-]

, 2017-10-20 13:18, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Kā jau prognozēju lemberdzēnu scenāriju. Lemberdzēni pavasarī arī spirinājās, bet beigās jau tapat bija #4-0
Petrogradas kepkin, tev laikam v-pils radās arī uz poda sēžot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-20 13:42, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: KP labs, toties PG pozīcija ir drausmīga, neviena caurgājiena, samocīti metieni, pāri centram ar grūtībām tiek. Vecais Feltons ar lieko svaru ir daudz labāks par visiem trim PG kopā. Francūzis vispār nesaprot, kur atrodas, Bakers vnk netur līmeni, Sešonam labākie gadi ir aiz muguras. Vajadzēja piesaistīt Rondo, tad visi šie shuuteri arī varētu mest, bet tagad, Lee, Hardvejs,KP pašiem jāmet grūti metieni pāri rokām. Pozicionālā basī knicks defs bija ok, bet ātrā pārejā thunder apskrēja knicks. RW šosezon vidēji būs 15+ asisti tur nav variantu. Potenciāls viņiem milzīgs. Tomasu vajag prom ātri, šodienas lielākās āzis!
Kad Roze gāja cauri arī nebija labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-20 14:10, pirms 7 gadiem
NY vajag kādus 2 labus trīńu metējus, lai KP ir kam atspēlēt ja ir presings. Pirmo puslaiku KP sedza Entonijs, slikti sedza.

     [+] [-]

, 2017-10-20 14:11, pirms 7 gadiem
Sezonas 2.dałā prognozēju NY łoti švaku jo KP nav izturīgs, sāks traumēties.

     [+] [-]

, 2017-10-20 15:31, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: NY vajag kādus 2 labus trīńu metējus, lai KP ir kam atspēlēt ja ir presings. Pirmo puslaiku KP sedza Entonijs, slikti sedza.
Pēc spriešanas - tev jau ir pilni 12 gadi. Malacis, puika!

     [+] [-]

, 2017-10-20 16:06, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kad Roze gāja cauri arī nebija labi
Tad nebija vispār nekādas sistēmas, ne uzbrukumā, ne aizsardzībā - visi vilka deķīti uz savu pusi, un protams mēs līdzjutēji gribējām vismaz, lai KP būtu statistika. Roze tagad, kad ir aizvākts trīsstūris, būtu ļoti noderējis.

Par Beikeru man nekāda pārsteiguma nav. Pagājušosezon vienu spēli slotas kāts izšāva, un lielākā daļa kā aitu bars bļāva, ka nu tik būs. Tagad sezonai sākoties visi metuši vilnu uz otru pusi

NYK no maiņas tagad nav pasargāts neviens, izņemot KP. Vienīgi paliek jautājums, kurus pirmos mēģinās aizmainīt?

     [+] [-]

, 2017-10-20 16:10, pirms 7 gadiem
Uzspēlējam spēli The Starters stilā?

It's just one game, but KP will average a double-double.

Jā, nē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-20 20:26, pirms 7 gadiem
Reālais

Varu saaderēt, ka Roze labas lietas darīs CLE.

Kas Beikeram pa normālu spēli bijusi? Estikai zinu viņa matus.