Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Braientam ceļgala kaula lūzums, nespēlēs sešas nedēļas

Braientam ceļgala kaula lūzums, nespēlēs sešas nedēļas
Kobe Braients
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Losandželosas "Lakers" superzvaigzne Kobe Braients nevarēs spēlēt sešas nedēļas, informē komanda. Aizsargs ir iedzīvojies ceļgala kaula lūzumā.

Negaidītas ziņas pārsteigušas NBA kluba Losandželosas "Lakers" nometni. Nepilnas divas nedēļas pēc atgriešanās no ilgstošas prombūtnes laukuma malā spiests būs palikt kluba zvaigzne Kobe Braients, kuram konstatēts kreisā ceļgala kaula lūzums. "Lakers" vēsta, ka aizsargs nespēlēs aptuveni sešas nedēļas.

Braients šosezon pēc ilgi gaidītās atgriešanās paguva aizvadīt sešas spēles, vidēji iemetot 13,8 punktus, atdodot 6,3 rezultatīvas piespēles un izcīnot 4,3 bumbas zem groziem. Pēdējā spēlē Braienta kontā 21+4+5 (pirms tam arī 21+8+7), tomēr pagaidām aizsargam nāksies paņemt vēl vienu piespiedu pauzi.

Pagājušās sezonas izskaņā Braients guva Ahilleja cīpslas plīsumu, kura dēļ viņam nācās izlaist gan izslēgšanas spēles, gan šīs sezonas sākumu. Basketbolists atgriezās 8.decembra (pēc vietējā laika) spēlē pret "Raptors".

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 08:29, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Kobe tur ir naudas del
Kobe ir naudas dēļ,bet atšķirībā no AB raujas spēlēt,nevis dabū mazāko traumu un tup malā pussezonu

  -1 [+] [-]

, 2013-12-20 08:40, pirms 11 gadiem
Blin, jums neapnīk vislaik to Biedru nolikt? Nafig vispār kāds te salīdzina Kobi ar Biedru? Tāpat Biedrs ir vienīgais kurš ir izsities līdz NBA no latviešiem. Bet tas jau tipiski latviešiem - ja iet labi tad tik fano, kā sāk parādīties traumas, vai vairs nemet tik daudz punktus, ta viss, viņš nekam neder, jābeidz karjera utt! Sasniedzat paši tik daudz kā Biedrs, un tad te gudri muldiet, Bet es jau zinu, ka šis komentārs tiks nobērts ar mīnusu kaudzi, jo te jau valda tie visi gudrie tā saucamie "SPORTA SEXPERTI!"

  +3 [+] [-]

, 2013-12-20 08:49, pirms 11 gadiem
nevainigais rakstīja: Blin, jums neapnīk vislaik to Biedru nolikt? Nafig vispār kāds te salīdzina Kobi ar Biedru? Tāpat Biedrs ir vienīgais kurš ir izsities līdz NBA no latviešiem. Bet tas jau tipiski latviešiem - ja iet labi tad tik fano, kā sāk parādīties traumas, vai vairs nemet tik daudz punktus, ta viss, viņš nekam neder, jābeidz karjera utt! Sasniedzat paši tik daudz kā Biedrs, un tad te gudri muldiet, Bet es jau zinu, ka šis komentārs tiks nobērts ar mīnusu kaudzi, jo te jau valda tie visi gudrie tā saucamie "SPORTA SEXPERTI!"
sorry,ja viņš tur spēlētu par minimālo algu,tad ok,neviens neko neteiktu,lai cīnās utt,bet viņš saņem 9.milj par neko un katru gadu vasarā saka,ka nevar palīdzēt izlasei,jo jāgatavojas NBA sezonai,bet kā tā sākas, tā čuš vien sanācis un neba jau mēs vienīgie,kas par viņu nu ok varbūt ne smejas,bet rauj uz zobu,paskaties kaut ko saka ASV apskatnieki,Biedrs ir sliktākais naudas ieguldījums jaunāko laiku NBA vēsturē un tur nav nekāda sakara ar traumām,jo visi zinām ka iekšā viņam ir,tik vot nav gribasspēka to dabūt no sevis ārā

  +2 [+] [-]

, 2013-12-20 08:52, pirms 11 gadiem
bet nu par Kobi tiešām žēl,pat tā īsti nesanāca iespēlēties pēc vienas traumas,kad jau nākamā,jānovēl tikai pacietība,ja jau Džordans 40 gados Wizardos lika pa 20 un vairāk punktiem spēlē,tad Kobe,ar labākiem palīgiem apkārt Lakers formās,var vēl vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-20 09:11, pirms 11 gadiem
Spēlētājs8 rakstīja: Tu sapuvīsi?
Iemācies rakstīt!

     [+] [-]

, 2013-12-20 09:21, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: bet nu par Kobi tiešām žēl,pat tā īsti nesanāca iespēlēties pēc vienas traumas,kad jau nākamā,jānovēl tikai pacietība,ja jau Džordans 40 gados Wizardos lika pa 20 un vairāk punktiem spēlē,tad Kobe,ar labākiem palīgiem apkārt Lakers formās,var vēl vairāk
Te nu tu kļūdies, MJ 40 gados bija vienīgais vilcējs iekš Wizards un skaidrs, ka Kobijs 40 gados nerādīs to sniegumu ko demonstrēja MJ

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 09:44, pirms 11 gadiem
Lai labi spēlētu un uzturētu sevi formā ir jāiegulda viss - nauda, laiks un arī veselība. Organismam ir kaut kādas robežas. tāds nu ir profesionālais sports - spīdi, tad notieti. Labums ir tāds, ka Kobe būs paspējis nopelnīt tik, cik neviens no šeit klātesošajiem savā mūžā nenopelnīs. Ar to vajadzētu pietikt. Taču, ja nemēra naudā, tad veselība ir sagandēta uz visu atlikušo dzīvi...

  +3 [+] [-]

, 2013-12-20 09:45, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Te nu tu kļūdies, MJ 40 gados bija vienīgais vilcējs iekš Wizards un skaidrs, ka Kobijs 40 gados nerādīs to sniegumu ko demonstrēja MJ
tu domā,ja Kobi ieliktu tagad Bucks vai Magic rindās,viņš savus punktus nesavāktu,Kobe nav Maikls,bet tāpat ekstra zvaigzne,savus punktus savāktu

  +2 [+] [-]

, 2013-12-20 09:45, pirms 11 gadiem
Neveicās vecajam džekam. Nav jau Kobe tas, kurš uzreiz padodas. Kobem tikai veiksmi un izturību, un ātrāk atveseļoties.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-20 09:48, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: Lai labi spēlētu un uzturētu sevi formā ir jāiegulda viss - nauda, laiks un arī veselība. Organismam ir kaut kādas robežas. tāds nu ir profesionālais sports - spīdi, tad notieti. Labums ir tāds, ka Kobe būs paspējis nopelnīt tik, cik neviens no šeit klātesošajiem savā mūžā nenopelnīs. Ar to vajadzētu pietikt. Taču, ja nemēra naudā, tad veselība ir sagandēta uz visu atlikušo dzīvi...
Domāju te neviens klātesošais nekad nenopelnīs pat vienu AB sezonas algu

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 09:50, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Domāju te neviens klātesošais nekad nenopelnīs pat vienu AB sezonas algu
ceru, ka kļūdies

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 11:36, pirms 11 gadiem
Visticamāk sasteidza atgriešanos. To jau vienmēr saka - ja sasteidz un nav 100% gatavs, tad ir liela iespēja dabūt citu traumu. Piemēram, ja traumēta viena kāja, tad pēc tam notraumē otru u.tml.

     [+] [-]

, 2013-12-20 11:43, pirms 11 gadiem
Neeee! Kobem jaizveselojas un jaatgriezas lai apsteiktu Maiklu pa punktiem!

  -1 [+] [-]

, 2013-12-20 12:10, pirms 11 gadiem
DainixDT rakstīja: Neeee! Kobem jaizveselojas un jaatgriezas lai apsteiktu Maiklu pa punktiem!
Salīdzini, cik viņiem ir katram sezonu skaits. Kobem vēl 10 citi spēlētāji jāapsteidz vidēji gūtajos punktos, kamēr viņš vispār tiek Džordanam tuvumā.

  -3 [+] [-]

, 2013-12-20 12:45, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Salīdzini, cik viņiem ir katram sezonu skaits. Kobem vēl 10 citi spēlētāji jāapsteidz vidēji gūtajos punktos, kamēr viņš vispār tiek Džordanam tuvumā.
tieši tā, galvenais ir kvalitāte nevis kvantitāte. Tad jau tas pats Orijs ieliek Kobem, jo vairāk gredzeni

  +2 [+] [-]

, 2013-12-20 12:48, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Salīdzini, cik viņiem ir katram sezonu skaits. Kobem vēl 10 citi spēlētāji jāapsteidz vidēji gūtajos punktos, kamēr viņš vispār tiek Džordanam tuvumā.
Cik man redzams, DainixDT rakstīja par punktiem, nevis vidēji gūtajiem punktiem. Pašlaik Kobe no MJ atpaliek par 592 punktiem, tā kā domāju, ka ir diezgan reāli apsteigt Džordanu.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-20 13:07, pirms 11 gadiem
MaikijsLV rakstīja: Cik man redzams, DainixDT rakstīja par punktiem, nevis vidēji gūtajiem punktiem. Pašlaik Kobe no MJ atpaliek par 592 punktiem, tā kā domāju, ka ir diezgan reāli apsteigt Džordanu.
Cik sezonas pret cik???

Un ko es redzu?

1. Michael Jordan 1,072 12,192 7,327 32,292 30.1
1. Wilt Chamberlain 1,045 12,681 6,057 31,419 30.1
3. LeBron James 790 7,787 5,087 21,711 27.5
4. Elgin Baylor 846 8,693 5,763 23,149 27.4
5. Jerry West 932 9,016 7,160 25,192 27.0
6. Kevin Durant 486 4,357 3,516 12,976 26.7
6. Allen Iverson 914 8,467 6,375 24,368 26.7
8. Bob Pettit 792 7,349 6,182 20,880 26.4
9. George Gervin 791 8,045 4,541 20,708 26.2
10. Oscar Robertson 1,040 9,508 7,694 26,710 25.7
11. Kobe Bryant 1,245 11,055 7,950 31,700 25.5
12. Carmelo Anthony

NBA.com

  -3 [+] [-]

, 2013-12-20 14:00, pirms 11 gadiem
kobe lašarients

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 14:03, pirms 11 gadiem
Tie kas te salidzina ar Džordanu, ka vinsh spelejis 40 gados, tad ir divi bet.

1. Braients saaka jau 18 gados un nenema pauzes- shi vinam ir jau 18 sezona.

2. Džordans speleja NCAA un vel neema pauzes..

18 sezonas- tas jau ir tuvu max- musdienu basketbolaa

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 16:05, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Salīdzini, cik viņiem ir katram sezonu skaits. Kobem vēl 10 citi spēlētāji jāapsteidz vidēji gūtajos punktos, kamēr viņš vispār tiek Džordanam tuvumā.
Es nebiju domaajis videeji speelee, bet gan kopeejo punktu skaitu!

  +2 [+] [-]

, 2013-12-20 16:15, pirms 11 gadiem
tik šajā periodā ir jāatrod laiks padomāt, kad aiziet no lielā basketbola, lai nav tā kā Maiklam vai Šūmim. aiziet, kamēr ir zenītā...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 16:22, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Iemācies rakstīt!
Iemācies pareizi teikumus veidot.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-20 18:18, pirms 11 gadiem
pulveris ir beidzies, ir jau pieklajigi ari nokapaajis...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 21:54, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Cik sezonas pret cik???

Un ko es redzu?

1. Michael Jordan 1,072 12,192 7,327 32,292 30.1
1. Wilt Chamberlain 1,045 12,681 6,057 31,419 30.1
3. LeBron James 790 7,787 5,087 21,711 27.5
4. Elgin Baylor 846 8,693 5,763 23,149 27.4
5. Jerry West 932 9,016 7,160 25,192 27.0
6. Kevin Durant 486 4,357 3,516 12,976 26.7
6. Allen Iverson 914 8,467 6,375 24,368 26.7
8. Bob Pettit 792 7,349 6,182 20,880 26.4
9. George Gervin 791 8,045 4,541 20,708 26.2
10. Oscar Robertson 1,040 9,508 7,694 26,710 25.7
11. Kobe Bryant 1,245 11,055 7,950 31,700 25.5
12. Carmelo Anthony


http://www.nba.com/statistics/default_all_time_leaders/AllTimeLeadersPPGQuery.html
Es uzskatu, ka te vairs par sezonām neko nevajag iejaukties. Tas ir cits stāsts, jo MJ jau vēl pa starpai beisbolu uzspēlēja utt. Tomēr tiešām, uzskatu, ka MJ ir top 3 visu laiku pasaules labāko spēlētāju sarakstā, ja ne pats labākais. Tomēr runa gāja par punktiem.

Tavā komentārā mēs redzam vidēji gūtos punktus spēlē.
Taču, kā jau teicu, runa ir par punktiem, tāpēc es redzu citādāk:

1. Kareem Abdul-Jabbar 1,560 15,837 6,712 24.6 38,387
2. Karl Malone 1,476 13,528 9,787 25.0 36,928
3. Michael Jordan 1,072 12,192 7,327 30.1 32,292
4. Kobe Bryant 1,245 11,055 7,950 25.5 31,700
5. Wilt Chamberlain

  -1 [+] [-]

, 2013-12-21 14:27, pirms 11 gadiem
He he... bet tad no tava komenta gandrīz jāsecina, ka Melouns bija labāks par MJ. Kā jau augstāk minēja- tie tur visi listā ir vairāk sezonas spēlējuši kā MJ. Gribu redzēt kādu tuvākajā nākotnē, kas var līdzināties MJ un Wiltam vidēji gūtajos punktos. Un pie tam Wilts ir tiešām senie laiki, bet Maikls ne tik seni laiki. Un, ja kāds viņiem vispār pietuvosies, tad tas būs brīnums. Tā 3pt šķirba, kas tagad ir Lebronam un Durantam nav tik viegli uzlabojama. Gaidam jaunu kandidātu